Ik vind de demo een beetje tegenvallen. Zal waarschijnlijk aan mij liggen want ik kan er ook geen hout van. Ik heb nu pas de controls gelezen op de Nintendo site, dus misschien gaat het volgende keer beter
Verwijderd
Correctie: Je vind je eigen speelkunsten tegenvallen, niet de demo.
Het ziet er naar uit dat je de 3DS als Controller kan gebruiken in de Wii U versie van SSB!
http://www.nintendolife.c...uper_smash_bros_for_wii_u
(Zowel de 3DS als Wii U versie van game zijn vereist)
Het ziet er naar uit dat je de 3DS als Controller kan gebruiken in de Wii U versie van SSB!
http://www.nintendolife.c...uper_smash_bros_for_wii_u
(Zowel de 3DS als Wii U versie van game zijn vereist)
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2014 19:46 ]
Bedankt voor de code! Ben ook erg benieuwd nog nooit een versie van super smash bros gespeeld.Blackbird-ce schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 18:03:
A05VNDWF2CDNRF9W
A05VJ880318FFKAL
A05VKL550BA3STFS
quote en strikethrough indien je er eentje gebruikt svp.
Ik heb ook nog 2 codes voor de 3DS SSB demo over. PM maar als je er een wilt.
And its gone!!!
And its gone!!!
[ Voor 14% gewijzigd door mbooij op 14-09-2014 09:04 ]
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Maar wanneer ben je dan een trouwe nintendo gamer?boshar schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:17:
Ik heb mijn 2 ongebruikte codes weggeven op de nintendo twich stream van gisteravond. Ik zou het heel slecht vinden om daar geld voor te vragen.
Dat verhaal over Platinum status vind ik vaag. Dat is toch alleen in de US? Aan de andere kant zullen ze wel even gekeken hebben of je aardig wat van hun games registreert en natuurlijk of je überhaupt ooit een 3DS geregistreerd hebt.
Als behoorlijk trouwe Nintendo gamer geeft het me wel een goed gevoel. Een teken van waardering, jij koopt veel van onze games dus nu geven we jou iets extra's. Het is wel zuur voor mensen die de codes niet hebben gehad dat niet precies duidelijk is wanneer je hiervoor in aanmerking komt.
Ik heb zeker 11 games alleen dit jaar al geregistreerd en heb niets ontvangen helaas. Daarnaast staan er volgens mij 3 3ds'en geregistreerd (launch, xl en toen kwamen ze met de zelda editie.........)
Ik kan niet wachten tot deze titel uitkomt trouwens, heb er nu al veel zin in.
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
Wilde de bovenste code gebruiken maar deze was helaas al gebruikt.. Dus alle codes zijn gebruikt nu denk ik..Blackbird-ce schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 18:03:
A05VNDWF2CDNRF9W
A05VJ880318FFKAL
A05VKL550BA3STFS
quote en strikethrough indien je er eentje gebruikt svp.
[LTS][MTS][HTS]
A05VY6GP2WJFSV7K
A05VK0PA226U783R
A05VLDMF10GUHPJR
hier nog wat code's
A05VK0PA226U783R
A05VLDMF10GUHPJR
hier nog wat code's
Erg bedanktDonnie Darko schreef op zondag 14 september 2014 @ 09:51:
A05VY6GP2WJFSV7K
A05VK0PA226U783R
A05VLDMF10GUHPJR
hier nog wat code's
Thanks!Donnie Darko schreef op zondag 14 september 2014 @ 09:51:
A05VY6GP2WJFSV7K
A05VK0PA226U783R
A05VLDMF10GUHPJR
hier nog wat code's
ThanksDonnie Darko schreef op zondag 14 september 2014 @ 09:51:
A05VY6GP2WJFSV7K
A05VK0PA226U783R
A05VLDMF10GUHPJR
hier nog wat code's
Damn, wilde net de bovenste gebruiken maar te laat.Emiel1984 schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:17:
[...]
En ook de laatste is gebruikt. Bedankt !
[ Voor 33% gewijzigd door brambest op 14-09-2014 10:18 ]
En ook de laatste is gebruikt. Bedankt !Donnie Darko schreef op zondag 14 september 2014 @ 09:51:
A05VY6GP2WJFSV7K
A05VK0PA226U783R
A05VLDMF10GUHPJR
hier nog wat code's
De code die je doorstreepte heb ik net ook gebruikt...
Dacht even dat de code door meer mensen gebruikt kon worden.
[ Voor 34% gewijzigd door Emiel1984 op 14-09-2014 10:22 ]
[LTS][MTS][HTS]
Thx! (Ik heb de onderste gebruikt)Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:55:
Ik heb ook nog 2 code's over:
A05VPEF11P4N23D7
A05VQRC63A08S539
[ Voor 7% gewijzigd door bloodlynx op 14-09-2014 12:04 ]
Zijn gebruiktVerwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:55:
Ik heb ook nog 2 code's over:
A05VPEF11P4N23D7
A05VQRC63A08S539
Oeh lastig. Ik registreer ook helemaal niks om dezelfde reden. Zo heb ik Mario gratis gekregen bij mijn standaard 3ds en nu kan ik de XL registreren. Twijfel alleen nog of ik het nu doe of nog een actie af wacht (wat geen zekerheid is)BlackMage schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:55:
Zoals we inmiddels wel gewend zijn van Nintendo komen ze dit najaar met een leuke gratis game actie.
Registreer je een 2DS, 3DS of 3DS XL en Smash Bros of Pokemon Omega Ruby/Alfa Sapphire dan krijg je een downloadcode voor een van de volgende games:
Monster Hunter 3 Ultimate
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Yoshi's New Island
Kirby: Triple Deluxe
Mario Golf: World Tour
Mario Party: Island Tour
Pokémon Art Academy
Ik had me haast geen betere selectie games kunnen indenken (behalve dat Fire Emblem erbij had gemogen :x)
De actie loopt vanaf vandaag tot 12 januari. Maar natuurlijk heb je er niets aan totdat Smash Bros en/of Pokemon te koop is.
Officiele link
Ik heb nog een ongeregistreerde 2DS, precies om dit soort acties registreer ik niets totdat ze een actie hebben. Die punten kunnen me gestolen worden
Als Fire Emblem of Ocarina of time er bij hadden gestaan was het een nobrainer, maar Zelda heb ik al en Monster hunter is niet mijn soort game. Yoshi heeft niet zo goed gescoord en Kirby is te makkelijk. Eigenlijk is de enige game die me aanspreekt in dit rijtje Mario Golf. Toch wel erg nice hoor dit soort acties
Edit : gemist dat je ook 1 van die games moet registeren. Vorige keer was het zover ik me kan herinneren alleen de 3ds zelf. Helaas zijn de nieuwe games niets voor mij.
[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 14-09-2014 14:07 ]
Heeft iemand een smash bros code voor me? Kan ze niet vinden.
Thanks horizon1978
Thanks horizon1978
[ Voor 19% gewijzigd door Silversin op 15-09-2014 10:14 ]
Schijnt dat er veel ronde besturings pads aan het sneuvelen zijn door Smash.
Verwijderd
Wat is veel? Een aantal foto's op een Japans forum... Er zijn er meer dan 16 miljoen verkocht in Japan.
En ja gebruiksvoorwerpen slijten wanneer je er erg veel gebruik van maakt (en wellicht wat overenthousiast bent).
En ja gebruiksvoorwerpen slijten wanneer je er erg veel gebruik van maakt (en wellicht wat overenthousiast bent).
Als de circlepad van je 3DS het 3 jaar lang overleeft en 2 dagen nadat Smash Bros uit is stuk gaat, dan zegt dat meer over de gebruiker dan over de kwaliteit van het apparaat
Of over het spel, als het inderdaad 'veel' isBlackMage schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:07:
Als de circlepad van je 3DS het 3 jaar lang overleeft en 2 dagen nadat Smash Bros uit is stuk gaat, dan zegt dat meer over de gebruiker dan over de kwaliteit van het apparaat
Als iemand nog een Super Smash Bros code heeft? Ik zou het heel graag uitproberen.
Ik zal vanmiddag eens in de kast kijken of ik nog ergens een ongebruikte 3DS code heb, die gratis games zijn altijd fijn
Ik zal vanmiddag eens in de kast kijken of ik nog ergens een ongebruikte 3DS code heb, die gratis games zijn altijd fijn
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Wat is veel?
http://kotaku.com/super-s...s-3ds-handheld-1634549128
Geen idee.
Het zal zeker aan de speler liggen en mate van furiositeit bij spelen van Smash.
Geen idee.
Het zal zeker aan de speler liggen en mate van furiositeit bij spelen van Smash.
Dat is zeker al meer dan ik verwachte te zien. Ik heb zelf nog nooit Smash gespeelt (nooit een console gehad) maar is het echt zo nodig om zo ruw om te gaan met je circlepad?horizon1978 schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:22:
Wat is veel?
Geen idee.
//edit Wow, ik zeg net dat ik nooit gespeelt hebt, probeer randomly een code van reddit (20+ min oud) en hij doet het, tijd om Smash te proberen.
[ Voor 28% gewijzigd door Xufuja op 15-09-2014 09:53 ]
Heb smash nu paar keer gespeeld en zo grof ben ik niet omgegaan met de console. Dus dat circlepad ligt er nog goed op.
Ik merk het bij mijn vrouw.
Die drukt hard op de cirkelpad wanneer ze Mario Kart doet. Dit had ze al bij de 3DS en nu bij de 3DS XL. Alsof hij schraapt. Als ik er mee speel heb ik dat dan weer niet. Dus het ligt dan echt aan haar.
Die drukt hard op de cirkelpad wanneer ze Mario Kart doet. Dit had ze al bij de 3DS en nu bij de 3DS XL. Alsof hij schraapt. Als ik er mee speel heb ik dat dan weer niet. Dus het ligt dan echt aan haar.
Net zoals er mensen zijn die na drie rondjes Kart pijn krijgen aan hun duim van het op de "2" duwen (bij een wii/u dan).
Super! Heb de 2e gebruikt (A05VJHSJ2X9803LP)
Bedankt!
Bedankt!
Top man ik heb de 3e gebruiktVerwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:28:
A05VNNK10J231NJF
A05VJHSJ2X9803LP
A05VKUPY2USUUT63
Iemand toevallig nog demo key Super Smash Bros? pm. graag, alvast bedankt!
Sweet! raaymakers-autos.nl
Ik zou ook erg blij zijn met een code. Ik heb voor 18000 punten aan games geregistreerd gehad en heb geen mail gehad. Ach ja dan maar wachten op vrijdag
Valt me wel op dat er een hoop accounts zijn aangemaakt met maar 1 post.. alleen voor een key.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Naar aanleiding van je post ben ik gaan kijken. Ik kwam er 2 tegen.DukeBox schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:56:
Valt me wel op dat er een hoop accounts zijn aangemaakt met maar 1 post.. alleen voor een key.
[LTS][MTS][HTS]
En de codes zaten niet eens in een membersonly tag, dus ik betwijfel dat ze een account hebben aangemaakt om alleen "dank je" te zeggen. Maar dan nog beter dan niets
Ook ik heb nog 2 download codes.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Reuze bedankt, heb de eerste code gebruikt!HelaasPindakaas schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:30:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Tweede ook gebruiktHelaasPindakaas schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:30:
Members only:
hier nog 2 codes voor de liefhebber:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Dank!Ateq schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:21:
hier nog 2 1 codes voor de liefhebber:
Members only:
[ Voor 3% gewijzigd door ZpAz op 15-09-2014 20:27 ]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Alle 3 helaas al gebruikt. De bedankjes zullen later nog volgen gok ikCatanan schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:29:
Hier nog 3 codes:
A05VHSF81T4ATDNP
A05VX8JB28XPNB3R
A05VH2721AGJL0T5
Een vriend van me heeft er eentje gebruikt. Zijn dankbaarheid is grootCatanan schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:29:
Hier nog 3 codes:
A05VHSF81T4ATDNP
A05VX8JB28XPNB3R
A05VH2721AGJL0T5
Ik heb deze gebruikt! Heel erg bedankt namens de 4de plaats op de melee compo op campzone ^_^TdV schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:21:
En nog eens drie codes:
Members only:
Bedankt!TdV schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:21:
En nog eens drie codes:
Members only:
Shit heb ik mijn 3ds vergeten... Kan dus geen enkele code proberen
Ook de laatste is kennelijk gebruikt.
Ik hou me aanbevolen mocht iemand nog over hebben
Laat dat gezeur van codes maar in een ander topic plaatsvinden.
On topic: Smash ziet er beter uit dan ik dacht en speelt ook goed. Wacht wel liever op de Wii U versie aangezien ik dit soort games liever met meerderen op 1 groot scherm speel.
Valt me trouwens wel weer tegen dat Megaman geen stem heeft, itt vorige games waar hij als vechter in zat. Voegde veel toe aan Marvel vs Capcom. Nu lijkt het zo emotieloos.
On topic: Smash ziet er beter uit dan ik dacht en speelt ook goed. Wacht wel liever op de Wii U versie aangezien ik dit soort games liever met meerderen op 1 groot scherm speel.
Valt me trouwens wel weer tegen dat Megaman geen stem heeft, itt vorige games waar hij als vechter in zat. Voegde veel toe aan Marvel vs Capcom. Nu lijkt het zo emotieloos.
"21 jaar DSL!"
Heb nog wat codes beschikbaar:
A05VM2250DT64MH3
A05VNEWA2DPACA43
A05VJ97S0LEJWD4E
A05VKM502QH2B22N
A05VM2250DT64MH3
A05VNEWA2DPACA43
A05VJ97S0LEJWD4E
A05VKM502QH2B22N
Thanks man! Ik heb de 3de gebruikt.WimBravo64 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:06:
A05VM2250DT64MH3
A05VNEWA2DPACA43
A05VJ97S0LEJWD4E
A05VKM502QH2B22N
Sweet! raaymakers-autos.nl
Heel erg bedankt!WimBravo64 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:06:
A05VM2250DT64MH3
A05VNEWA2DPACA43
A05VJ97S0LEJWD4E
A05VKM502QH2B22N
De vierde code gebruikt, merci!WimBravo64 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:06:
A05VM2250DT64MH3
A05VNEWA2DPACA43
A05VJ97S0LEJWD4E
A05VKM502QH2B22N
@Tiemah
De eerste code uit dit lijstje?
PSN: KeaveXL
Verwijderd
Die is helaas al gebruiktKeaveXL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:24:
[...]
De vierde code gebruikt, merci!
@Tiemah
De eerste code uit dit lijstje?
Smash Bros doet het niet verkeerd in Japan. Al iets van 1M sales.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Mensen, ik waardeer het enthousiasme, maar voor het delen van codes hebben we dit topic: Geef hier je game vouchers weg!
Vragen om codes is op het gehele forum niet toegestaan, dus ook hier niet
Vragen om codes is op het gehele forum niet toegestaan, dus ook hier niet
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
http://www.nintendo.co.jp/netinfo/nl_NL/index.html

Storing, dus.

Storing, dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 14:09 ]
SSB speelt lekker weg moet ik zeggen. Goed om te zien dat veel gouwe ouwe items er nog in zitten, maar ook zeker prima toevoegingen zoals dat Pong spel item 
Vroeger speelde ik graag met Link maar die is eigenlijk zo houterig. Villager heeft me positief verrast; heeft veel nuttige moves in huis en het vliegen is ook handig. Is vooralsnog dan ook mn favoriete character, al had ik bij die supermove van Pikachu wel zoiets van "WOOOOOOOOW"
Vroeger speelde ik graag met Link maar die is eigenlijk zo houterig. Villager heeft me positief verrast; heeft veel nuttige moves in huis en het vliegen is ook handig. Is vooralsnog dan ook mn favoriete character, al had ik bij die supermove van Pikachu wel zoiets van "WOOOOOOOOW"
Smash speel inderdaad lekker weg!
Helaas is de demo heel erg beperkt, maar goed, het is een demo.
Dankzij een mede-Tweaker vandaag uit kunnen proberen.
Het ziet er trouwens echt TOP uit voor een 3DS titel. Niet verwacht dat het er zo smooth uit zou zien.
Je kan het ook merken dat Smash alles uit je 3DS haalt; lange opstart tijd en als je het spel afsluit dan moet de hele 3DS ge-reset worden.
Kan niet wachten op de volledige versie!
Helaas is de demo heel erg beperkt, maar goed, het is een demo.
Dankzij een mede-Tweaker vandaag uit kunnen proberen.
Het ziet er trouwens echt TOP uit voor een 3DS titel. Niet verwacht dat het er zo smooth uit zou zien.
Je kan het ook merken dat Smash alles uit je 3DS haalt; lange opstart tijd en als je het spel afsluit dan moet de hele 3DS ge-reset worden.
Kan niet wachten op de volledige versie!
Verwijderd
Het laden vond ik niet frustrerend lang.
Maar als het je toch begint te irriteren dan is misschien de new 3DS wat voor je. Die schijnt een stukje sneller te zijn.
Maar als het je toch begint te irriteren dan is misschien de new 3DS wat voor je. Die schijnt een stukje sneller te zijn.
Tja, ik heb m'n 3DS nog maar een jaartje, dus ik weet niet of ik ga upgraden.
Misschien als ik em nog voor een redelijke prijs door kan verkopen dat ik het wel doe, maar dat zie ik dan wel weer.
Misschien als ik em nog voor een redelijke prijs door kan verkopen dat ik het wel doe, maar dat zie ik dan wel weer.
Merk dat een goede SD kaart (zoals een Samsung EVO UHS-1) flink sneller laad dan de interne flash.
[ Voor 28% gewijzigd door DukeBox op 17-09-2014 22:27 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Het is echt de max wat de 3ds aankan. Pokemon haperde bijv ook al in 3D en smash is nog een stapje zwaarder dus. Sakurai heeft ook aangegeven dat doordat de 3DS het niet aankon de Ice Climbers uit beide versies geschrapt zijn.
"21 jaar DSL!"
Zonde dat daarom de Ice Climbers eruit zijn gehaald.The_Bird schreef op donderdag 18 september 2014 @ 06:56:
Het is echt de max wat de 3ds aankan. Pokemon haperde bijv ook al in 3D en smash is nog een stapje zwaarder dus. Sakurai heeft ook aangegeven dat doordat de 3DS het niet aankon de Ice Climbers uit beide versies geschrapt zijn.
Overigens ben ik eigenlijk ook best teleurgesteld in de New3DS.
Ja, het is een leuke upgrade tov de 3DS, maar anno 2015 (EU release) is het qua specs echt zwaar ondermaats.
Ik had liever een heel nieuw ontwerp gezien met een FullHD scherm, krachtige CPU en GPU (Tegra K1?), meer/sneller RAM, een "echt" tweede knuppeltje ipv dat kleine ding, etc.
En backwards compatible maken voor 3DS games graag.
Maarja, dan zal ie misschien te veel gaan kosten en daar houd Nintendo niet van.
Dat is natuurlijk best raar. Op papier heeft een hedendaagse tablet wellicht meer te bieden aan specificaties. Maar als je dan naar de spellen op een tablet en de 3ds inhoudelijk gaat kijken dan wint de 3ds dat met gemak.Stravincy schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:33:
[...]
Ja, het is een leuke upgrade tov de 3DS, maar anno 2015 (EU release) is het qua specs echt zwaar ondermaats.
Ik had liever een heel nieuw ontwerp gezien met een FullHD scherm, krachtige CPU en GPU (Tegra K1?), meer/sneller RAM, een "echt" tweede knuppeltje ipv dat kleine ding, etc.
Maarja, dan zal ie misschien te veel gaan kosten en daar houd Nintendo niet van.
Grafisch zien ze er leuk uit en spelen lekker.
Ja, dat is dan wel weer zo inderdaad.horizon1978 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:38:
[...]
Dat is natuurlijk best raar. Op papier heeft een hedendaagse tablet wellicht meer te bieden aan specificaties. Maar als je dan naar de spellen op een tablet en de 3ds inhoudelijk gaat kijken dan wint de 3ds dat met gemak.
Grafisch zien ze er leuk uit en spelen lekker.
Ik was ook blij verrast door de graphics van Smash toen ik de demo gister uit probeerde.
Dat had ik ook bij de nieuwste Zelda.
Maar dan nog. Wat meer pixels en een "echt" tweede knuppeltje zou toch wel fijn zijn.
Dat nieuwe ontwerp zou dan wel een stukje groter moeten worden anders past het niet.Stravincy schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:33:
Prima wat mij betreft, maar ik kan me best voorstellen dat Nintendo niet (veel) groter wilt gaan dan dat de 3DSXL nu is, aangezien een té grote handheld niet handig is voor veel mensen.RayNbow schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:14:
[...]
Dat nieuwe ontwerp zou dan wel een stukje groter moeten worden anders past het niet.
Nog een quote over het opstarten en sluiten van Smash, via Reddit:
"When you start the game, the 3DS effectively reboots to push the SYSTEM and BASE memregion address offsets back 0x01000000 bytes. This gives the game an extra 16MB of RAM to work with. This is why the browser doesn't work, it requires that 16MB of RAM that the game has taken from it. When you close the game, it reboots to reclaim that 16MB of RAM."
[ Voor 34% gewijzigd door Stravincy op 18-09-2014 10:29 ]
Dat is best wel extreem... Toch jammer dat de hardware van de 3ds nu een bottleneck begint te worden. Mooi apparaat maar ligt best ver achter nu qua specs. Zeker op de XL is het pixels tellen
Ik wil eigenlijk wel upgraden, voor Xenoblade. Al vond ik de framerate in het aankondigings filmpje niet zo best.Stravincy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:15:
Tja, ik heb m'n 3DS nog maar een jaartje, dus ik weet niet of ik ga upgraden.
Had Xenoblade liever gezien op een echt nieuwe handheld die het makkelijk aan kan
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Tja, het apparaat is al 3 jaar oud. Nog te vroeg voor een compleet nieuwe handheld, maar een upgrade begint noodzakelijk te worden. Zie daar de N3DS.mathelicious schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:24:
Dat is best wel extreem... Toch jammer dat de hardware van de 3ds nu een bottleneck begint te worden. Mooi apparaat maar ligt best ver achter nu qua specs.
Eerste paar New3DS reviews:
- http://kotaku.com/first-h...ook&utm_medium=Socialflow
- http://www.engadget.com/2...ew-nintendo-3ds-hands-on/
"The biggest surprise was not the controls. The improved 3D effect is truly improved. It actually surprised me how good the effect looks now."
Klinkt goed.
"The biggest surprise was not the controls. The improved 3D effect is truly improved. It actually surprised me how good the effect looks now."
Klinkt goed.
Betekent ook voor oudere games een aanzienlijke verbeteringStravincy schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:03:
Eerste paar New3DS reviews:
Klinkt goed.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb m'n 3DS al vanaf de launch en die heeft al wat te voortduren gehad. Mijne heeft echt de typische launch-kwaaltjes zoals niet reagerende LR-knoppen, lijnen op topscreen dankzij touchscreen, afbrokkelend D-Pad en ook de circlepad heeft er mooier uitgezien.
Sowieso wil ik een Xenoblade voor on-the-go (de Wii versie is mijn favoriete spel ooit), dus misschien dat ik toch maar ga upgraden. Ik twijfel nog wel tussen een normale en een XL, ik vind kleiner meestal mooier maar dat grote scherm is toch wel echt een plus. Vooral ook omdat je van de pixels eigenlijk niks merkt.
Sowieso wil ik een Xenoblade voor on-the-go (de Wii versie is mijn favoriete spel ooit), dus misschien dat ik toch maar ga upgraden. Ik twijfel nog wel tussen een normale en een XL, ik vind kleiner meestal mooier maar dat grote scherm is toch wel echt een plus. Vooral ook omdat je van de pixels eigenlijk niks merkt.
Als die nieuwe 3ds maar net zo stevig is als de oude. Ik bedoel, zoontje liet zijn 3ds na drie weken in bezit een houten trap voor 3/4 naar beneden stuiteren.
Er was niet eens een krasje te zien. Maar oh oh oh wat trok hij wit weg op dat moment.
Er was niet eens een krasje te zien. Maar oh oh oh wat trok hij wit weg op dat moment.
In jouw geval is het denk ik zeker de moeite waard om te upgraden naar de nieuwe versie.daan56666 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:25:
Ik heb m'n 3DS al vanaf de launch en die heeft al wat te voortduren gehad. Mijne heeft echt de typische launch-kwaaltjes zoals niet reagerende LR-knoppen, lijnen op topscreen dankzij touchscreen, afbrokkelend D-Pad en ook de circlepad heeft er mooier uitgezien.
Over die pixels, als je er op let, dan zie je ze echt wel hoor bij de XL.
Ik kan me er overigens niet echt aan storen.
Valt me mee dat de 3ds er zo goed van af kwam.horizon1978 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:35:
Als die nieuwe 3ds maar net zo stevig is als de oude. Ik bedoel, zoontje liet zijn 3ds na drie weken in bezit een houten trap voor 3/4 naar beneden stuiteren.
Ik zou zelf ook wit wegtrekken als me dat overkomt denk ik.
Ik heb zelf ook een tijdje een 3DS XL gehad, en het klopt wel, als je echt er op gaat letten en echt van dichtbij gaat kijken dan zie je de pixels een beetje. Maar als je gewoon aan het spelen bent merk je helemaal niks.Stravincy schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:46:
[...]
In jouw geval is het denk ik zeker de moeite waard om te upgraden naar de nieuwe versie.
Over die pixels, als je er op let, dan zie je ze echt wel hoor bij de XL.
Ik kan me er overigens niet echt aan storen.
Toen ik hem had verbaasde ik me over hoe de pixels niet op vielen. Wat mij meer laat twijfelen is dat ik de kleinere 3DS mooier vind dan de XL. Ook de gekleurde knoppen zijn op de kleinere New 3DS mooier naar mijn mening.
Start your engines, Super Smash Bros for 3DS demo staat vanaf nu online
Tja, uiteindelijk kijk je (als het goed is) bijna altijd naar je schermen en niet naar je knoppen.daan56666 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:57:
[...]
Ik heb zelf ook een tijdje een 3DS XL gehad, en het klopt wel, als je echt er op gaat letten en echt van dichtbij gaat kijken dan zie je de pixels een beetje. Maar als je gewoon aan het spelen bent merk je helemaal niks.
Toen ik hem had verbaasde ik me over hoe de pixels niet op vielen. Wat mij meer laat twijfelen is dat ik de kleinere 3DS mooier vind dan de XL. Ook de gekleurde knoppen zijn op de kleinere New 3DS mooier naar mijn mening.
Heb voor mijn verjaardag een 3ds xl gekregen met Pokemon Y van mijn vrouw. Man man man meteen verslaafd geraakt haha. Ben er zeer content mee.
Mejor así
Wat vind iedereen hier van de Smash demo?
De demo is heel beperkt, maar heb er evengoed al een paar uur in zitten.
Dat zegt wel genoeg denk ik.
Weet iemand overigens nog een winkel/actie waar je eShop kaarten met korting kan kopen op dit moment of binnenkort?
Weet iemand overigens nog een winkel/actie waar je eShop kaarten met korting kan kopen op dit moment of binnenkort?
Heel beperkt maar goed
HEEEL goed
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De demo is awesome en ben verrast door Megaman's moveset.Stravincy schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:41:
(Op de metal blades na)
Ik denk niet dat je die kaarten met korting kunt kopen. Je betaalt gewoon hetzelfde bedrag voor zo'n kaart als dat het waard is.Weet iemand overigens nog een winkel/actie waar je eShop kaarten met korting kan kopen op dit moment of binnenkort?
ik vind em helemaal prima.Stravincy schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:41:
ook wel leuk dat als je tegen een random cpu speeld, dat je dan zo'n beetje elke char tegen kan komen.
ook degene die niet in het roster staan.
zo speelde ik op een gegeven moment tegen wario.
en imho het leukste om te zien is dat er een connect to wii u knop in het home screen zit.
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Weet je dat heel zeker? Ik heb al tig keer de demo gespeeld en ben Wario nog niet tegengekomen. Wel Mario met een Wario color scheme.eathan schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 02:18:
[...]
ook wel leuk dat als je tegen een random cpu speeld, dat je dan zo'n beetje elke char tegen kan komen.
Haha, ja dit dus.RayNbow schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:45:
[...]
Weet je dat heel zeker? Ik heb al tig keer de demo gespeeld en ben Wario nog niet tegengekomen. Wel Mario met een Wario color scheme.
Het is wel cool dat je de 3DS als WiiU controller kan gebruiken inderdaad, hoewel het op de WiiU denk ik een stuk lekkerder speelt met een pro controller
Ook de demo binnen gehaald, na een uurtje spelen direct een pre order gedaan op de volledige versie:)
Speelt zeer goed en ziet er ook leuk uit. Ondertussen al wat uurtjes erin gestoken en ook al local play tegen mijn broertje gespeeld. Kan niet wachten om de game online te spelen!
Speelt zeer goed en ziet er ook leuk uit. Ondertussen al wat uurtjes erin gestoken en ook al local play tegen mijn broertje gespeeld. Kan niet wachten om de game online te spelen!
Wel een beetje gierig dat je die demo maar 30x mag launchen. Alsof de demo niet meer dan genoeg beperkingen heeft verder.
Inderdaad. Gelukkig is de release al snel.Henk schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:05:
Wel een beetje gierig dat je die demo maar 30x mag launchen. Alsof de demo niet meer dan genoeg beperkingen heeft verder.
Als je de demo eerder gedownload had met een code heb je die limiet overigens niet.
hmm. dat zou best wel eens kunnen.RayNbow schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:45:
[...]
Weet je dat heel zeker? Ik heb al tig keer de demo gespeeld en ben Wario nog niet tegengekomen. Wel Mario met een Wario color scheme.
maar dat maakt niet uit.
de demo heeft iig. voor mij duidelijk gemaakt dat super smash wel degelijk op de 3DS kan. (ik hed daar eerst nog een beetje mijn twijfels over)
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Nergens last van hoor...Henk schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:05:
Wel een beetje gierig dat je die demo maar 30x mag launchen.
spoiler:
Heb een week geleden een lief emailtje van Nintendo gekregen met daarin 4 downloadcodes voor de unlimited use versie van de demo... 
Mijn 3DS heeft Kid Icarus: Uprising overleeft, dus Smash Bros moet ook nog wel lukken. p
het schijnt dat vooral de normale 3ds daar last van heeft.Avioto schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:09:
Ik zou maar oppassen met Smash op de 3DS:
Verwijderd
Met de Wii U versie kan je straks je aangepaste karakters overdragen en kan je je 3DS als controller gebruiken.eathan schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 02:18:
[...]
ik vind em helemaal prima.
en imho het leukste om te zien is dat er een connect to wii u knop in het home screen zit.
[afbeelding]
Afgelopen dagen best veel de demo gespeeld en het verbaasde me echt! Zeer soepele besturing, geen enkele slowdown,ook niet met 3d, terwijl het de drukte en effecten op het scherm evenaart van de Wii versie (en daar soms zelfs overheen gaat imo met items, assist trophies en pokeballs tegelijk). De volledige versie kan niet snel genoeg arriveren!
[ Voor 8% gewijzigd door Fierry op 21-09-2014 00:26 ]
Ik heb wat willekeurige mensen vanuit de spelerstabel toegevoegd aan mijn friendslist. Als jullie een friend zien met de naam García dan ben ik dat
Mejor así
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]