Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 12:46
Dat word weer sparen dus :P Hopelijk komen er wel meer kleuren, ik ben niet echt kapot van deze.
Lekker Ventje schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:36:
Dat betere 3D scherm, betekent dat ook een scherper beeld voor 2D? Dan wordt het wel interessant want als ik op mijn Vita gespeeld heb en dan het beeld van mijn 3DS zie word ik wel wat treurig.
Lijkt me niet. Ze hebben niks gezegd over resolutie, dus die blijft gewoon hetzelfde neem ik aan.

Steam/XBL: Avioto

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RayNbow schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:34:
[...]

Aan de andere kant misschien wel begrijpelijk. De oorspronkelijke Xenoblade is geen lichte Wii game.
Nee klopt maar Pokemon is ook niet licht;. Dus hopelijk gaat daar de framerate ook van omhoog.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Avioto schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:01:
Dat word weer sparen dus :P Hopelijk komen er wel meer kleuren, ik ben niet echt kapot van deze.

[...]

Lijkt me niet. Ze hebben niks gezegd over resolutie, dus die blijft gewoon hetzelfde neem ik aan.
Zou jammer zijn, dat wordt dan geen upgrade voor mij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Nu ook op de frontpage: nieuws: Nintendo onthult 3DS-handhelds met nieuwe processor en extra knoppen

Gelijk een heel leger om te janken om de naam en om Nintendo af te zeiken. Ik ben er wel klaar mee eigenlijk.

Verwijderd

Welkom op Tweakers.net. Janken om de kleinste details |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:03:
Welkom op Tweakers.net. Janken om de kleinste details |:(
Ik ben al jaren actief op Tweakers maar het wordt alleen maar extremer. Het niveau gaat zichtbaar achteruit.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:13:
[...]

Ik ben al jaren actief op Tweakers maar het wordt alleen maar extremer. Het niveau gaat zichtbaar achteruit.
Dat is al sinds het begin dat ik erbij kwam :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Want kritiek hebben op Nintendo mag niet van jullie? Het is toch ook vreemd dat ze eerst stug volhouden dat er geen extra stick nodig is, deze er dan wel instoppen en de processor sneller maken zodat er nieuwe spellen komen die je niet kunt spelen zonder upgrade?

En het is een upgrade van een huidige console, geen echte nieuwe generatie. Dus dan ben je toch genaaid? Als Sony een PS3+ uit had gebracht waarop spellen kwamen die je op een gewone PS3 niet zou kunnen spelen dan zou iedereen daar ook over zeiken. Heeft niks te maken met de naam Nintendo af te zeiken. En dat er nu 1 spelletje is oké, maar het lijkt me dat er vast meer zullen volgen.

Dat jullie die hard fan zijn die het toch wel kopen, fijn voor jullie. Ik zat er niet echt op te wachten om mijn 3ds al te vervangen (dus ga ik het ook niet doen).

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
--_-- schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:27:
Want kritiek hebben op Nintendo mag niet van jullie? Het is toch ook vreemd dat ze eerst stug volhouden dat er geen extra stick nodig is, deze er dan wel instoppen en de processor sneller maken zodat er nieuwe spellen komen die je niet kunt spelen zonder upgrade?

En het is een upgrade van een huidige console, geen echte nieuwe generatie. Dus dan ben je toch genaaid? Als Sony een PS3+ uit had gebracht waarop spellen kwamen die je op een gewone PS3 niet zou kunnen spelen dan zou iedereen daar ook over zeiken. Heeft niks te maken met de naam Nintendo af te zeiken. En dat er nu 1 spelletje is oké, maar het lijkt me dat er vast meer zullen volgen.

Dat jullie die hard fan zijn die het toch wel kopen, fijn voor jullie. Ik zat er niet echt op te wachten om mijn 3ds al te vervangen (dus ga ik het ook niet doen).
Ik denk dat mensen vooral problemen hebben met de ongenuanceerde schreeuwers. De naam is weer knullig en onduidelijk, en ook het zoveelste praktisch-dezelfde-naam-model-maar-dan-wel-heel-anders. Het probleem is dat de mainstream, waar ze het grotendeels van moeten hebben, het juist niet begrijpen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Verwijderd

Want kritiek hebben op Nintendo mag niet van jullie?
In normale proporties mag dat best. 101x hetzelfde gejank aanhoren bij elk Nintendo gerelateerd bericht vind ik daar niet onder vallen.
Het is toch ook vreemd dat ze eerst stug volhouden dat er geen extra stick nodig is, deze er dan wel instoppen en de processor sneller maken zodat er nieuwe spellen komen die je niet kunt spelen zonder upgrade?
Het is wat. Nintendo vernieuwt een console en zal spelletjes uitbrengen voor de vernieuwde console. Schande. Stug volhouden deden ze vanaf het begin al niet anders was de circle pad namelijk nooit gekomen.
En het is een upgrade van een huidige console, geen echte nieuwe generatie. Dus dan ben je toch genaaid?
Ik zie het naaien niet zo. Je koopt een console. Je weet dat net zoals bij alle andere elektronica dat het op een gegeven moment geupgrade wordt. Maar je hebt het bedrag er voor over en je weet precies wat je er voor krijgt en wat er voor beschikbaar is.
Ik heb mijn 3DS nu een jaar of 3. In de toekomst zullen er ook nog spelletjes voor uitkomen en er zijn nu al meer dan genoeg spelletjes die ik de komende 5 jaar nog niet kan spelen.
Als Sony een PS3+ uit had gebracht waarop spellen kwamen die je op een gewone PS3 niet zou kunnen spelen dan zou iedereen daar ook over zeiken.
Ik heb met Sony niets te schaften. Indien zij een PS3+ uit willen brengen met games die niet meer op de PS3 werken moeten ze dat fijn doen.
Heeft niks te maken met de naam Nintendo af te zeiken. En dat er nu 1 spelletje is oké, maar het lijkt me dat er vast meer zullen volgen.
Laten we hopen dat het er meer worden die gebruik maken van de grotere kracht en de extra knoppen van de New 3DS.
Ik ga mijn 3DS ook niet vervangen. Ben ook niet voornemens om de New 3DS te kopen. Spelletjes spelen is bij mij sowieso een aflopende zaak. Maar ik ga niet janken omdat Nintendo weer een nieuwe console heeft uitgebracht. Dank kan ik wel blijven janken met mijn (elektronische) apparatuur die verouderd.

• --_--
Ja zucht, want het kopen van een spelcomputer is ook echt te vergelijken met andere elektronische apparatuur. Als Nintendo morgen een nieuwe Mario aankondigt die alleen op de NEW 3ds te spelen is vind ik dat best een naaistreek.
Het is geen nieuwe generatie die er aan zat te kopen, het is amper iets vernieuwends. Het enige dat veranderd is dat er straks spellen zijn die ik niet meer kan spelen omdat ze een beetje extra processor kracht nodig hebben. Als Nintendo een nieuwe versie had gemaakt met een accuduur van 3 dagen en een hogere resolutie scherm had ik het prima gevonden. Geen enkele update had me iets uitgemaakt, want bij een spelcomputer ga je ervan uit die nieuwe spellen kan ik toch wel spelen. Maar nu niet dus, vind ik jammer en een stomme zet.

Maar goed jij vind van niet, kan hè?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Wie had dat nou gedacht? Een 3DS met ingebouwde CPP :P

Ik ben twijfelachtig over de implementatie van dat 'clitje' in plaats van een Circle Pad. Op laptops vind ik het ook verschrikkelijk.

Maar ik denk dat dit wel compatible is met de CPP en dat de games zowel oude als komende met zowel de CPP als de N3DS werken.

Als de niet-XL het uiterlijk heeft van de XL maar kleiner, en de prijs goed is, koop ik er denk ik wel 1 :) Ondanks dat ik al twee van die dingen heb en ik er practisch geen gebruik van maak.

Verwijderd

--_-- schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:56:
Ja zucht, want het kopen van een spelcomputer is ook echt te vergelijken met andere elektronische apparatuur. Als Nintendo morgen een nieuwe Mario aankondigt die alleen op de NEW 3ds te spelen is vind ik dat best een naaistreek.
Dat mag je gerust vinden hoor. Maar dan zal je je wel ontzettend vaak genaaid voelen in het leven.

• --_--
Haha natuurlijk, wat jij wil hoor.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 12:46
Het is officieel heren, we kunnen er niks meer aan veranderen :P

Ik ben wel benieuwd waarom iedereen zijn of haar shit verliest om Xenoblade. Was dat zo'n goede game dan? Het kwam uit toen ik al klaar was met de Wii.

Steam/XBL: Avioto

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:01
BlackMage schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:04:
Ik ben twijfelachtig over de implementatie van dat 'clitje' in plaats van een Circle Pad. Op laptops vind ik het ook verschrikkelijk.
Tsk... het ismho nog steeds de beste laptopmuis ooit. :p
Het is toch ook vreemd dat ze eerst stug volhouden dat er geen extra stick nodig is, deze er dan wel instoppen en de processor sneller maken zodat er nieuwe spellen komen die je niet kunt spelen zonder upgrade?
Ik denk dat het meer afhangt van de timing en dat Nintendo voorheen geen CPP wilde inbouwen zo vroeg in de levenscyclus van de 3DS toen ze de XL introduceerde. Het is in dat opzicht te vergelijken met de DS iteraties waarbij extra features ook pas werden toegevoegd aan een model dat 4 jaar later kwam.
Avioto schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:09:
Ik ben wel benieuwd waarom iedereen zijn of haar shit verliest om Xenoblade. Was dat zo'n goede game dan? Het kwam uit toen ik al klaar was met de Wii.
Ik heb het niet gespeeld, maar volg momenteel een YouTuber die het speelt: chuggaaconroy - Let's Play: Xenoblade Chronicles (Wii). Het is een game vol content (50-200+ uur).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:01
Ik hoop dat Gamemania met een omruilactie komt. Let maar op, Zelda MM remake wordt ook een 'new' 3ds exclusive.

• BlackMage
Zijn er niet ongeveer 50 miljoen "niet new" 3DS units in omloop? Je moet als uitgever een gaatje in je hoofd hebben om games exclusive op de "new" uit te brengen.

Er was volgens mij ook maar 1 retail titel hier/north america voor de DSi die exclusive was, en dat was omdat die veel gebruik maakte van de camera's.

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik vind het wat onzin om dit 'kleine details' te noemen. De 'optionele' upgrade was interessant tot een paar regels later gelijk een exclusieve game er voor werd uitgebracht. Vanaf dat moment is het best een naaistreek voor de huidige generatie imo.

Verwijderd

Het is gewoon de 2e generatie 3DS. Natuurlijk is dat een naaistreek voor mensen met een huidige generatie handheld. Die kunnen upgraden. De Nieuwe 3DS heeft een betere CPU, 2x zoveel RAM en bijna 2x zoveel VRAM. Dit is geen nieuw model, dit is een nieuwe generatie.

Maar het mooie is wel, dat gewoon alle DS, DSi en 3DS spellen op de Nieuwe 3DS zullen werken. Dat kan je bij de PSVita niet zeggen.

En als je hoopt om een omruilactie, moet ik je ballonnetje even stukprikken. Nintendo moet natuurlijk wel GELD verdienen aan de nieuwe console. Het is, boven alles, nog altijd gewoon een BEDRIJF.
Avioto schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:09:
Het is officieel heren, we kunnen er niks meer aan veranderen :P

Xenoblade is niet alleen goed, maar ook gigantisch. ;) Ik heb 'm ook op mn Wii en speelde het het meeste totdat de Wii U uitkwam.
Het is echt een game waar je een console/handheld voor koopt. Althans in Japan

That said, ik hoop dat grote game devs zoals Ubisoft / Activision de Nieuwe 3DS gaan ondersteunen. Ik wil bv graag een Assassin's Creed / Call of Duty, etc. op de N3DS zien.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2014 07:40 ]

• BlackMage
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 07:29:
Het is gewoon de 2e generatie 3DS. Natuurlijk is dat een naaistreek voor mensen met een huidige generatie handheld. Die kunnen upgraden. De Nieuwe 3DS heeft een betere CPU, 2x zoveel RAM en bijna 2x zoveel VRAM. Dit is geen nieuw model, dit is een nieuwe generatie.

Maar het mooie is wel, dat gewoon alle DS, DSi en 3DS spellen op de Nieuwe 3DS zullen werken. Dat kan je bij de PSVita niet zeggen.

En als je hoopt om een omruilactie, moet ik je ballonnetje even stukprikken. Nintendo moet natuurlijk wel GELD verdienen aan de nieuwe console. Het is, boven alles, nog altijd gewoon een BEDRIJF.
De DSi had ook een veel snellere processor en 4x zoveel ram als ik het goed heb. De DSi is geen nieuwe generatie, maar gewoon een nieuw model DS met een paar extra features. Zo is dat met deze ook, ben ik van overtuigd.

En de PS Vita is compatible met alle PSP games. Je mist alleen de UMD-drive om de fysieke titels erin te doen. Maar alles wat je uit de store hebt gekocht werkt gewoon op de Vita. En ze stunten nog steeds met acties voor goedkope PSP games. Nintendo is de koning van backwards compatibility, maar de Vita doet het niet slecht.

Verwijderd

De DSi is weldegelijk de 2e generatie DS. De DSi is ook de laatste generatie DS.

Zelfde zie je bv bij de GameBoy.

1e generatie: GameBoy, GameBoy Pocket.
2e generatie: GameBoyColor
3e generatie: GameBoyAdvance, GameBoyAdvanceSP, GameBoyMicro.

1e generatie: DS, DSLite
2e generatie: DSi, DSiXL

1e generatie 3DS, 3DSXL, 2DS
2e generatie New3DS, New3DSXL, New2DS (het kan zijn dat ze die in het Westen ook uit gaan brengen, gezien de 2DS nooit in Japan is uitgebracht)

Enige verschil is dat er voorheen beduidend meer tijd tussen de generaties zat. Maar de wereld van de handheld consoles is veranderd door de opkomst van de smartphones.

• Fierry
  • Laatst online: 27-07 17:33
Laat ik nu net een 3DS XL aangeschaft hebben -O-

Het lijkt me geen slimme zet van Nintendo. Het marktaandeel van de new 3DS XL zal immers in het begin laag zijn met geen enkele indicatie dat het ooit de oude generatie 3ds zal evenaren. Ontwikkelaars willen toch liever alle apparaten bereiken ( zie bijvoorbeeld iOS waar iPad 2,iPad 3 en iPhone 4 nog steeds ondersteund worden door ontwikkelaars)

Herinnert zich nog iemand de 64DD? :P

• BlackMage
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 07:49:
De DSi is weldegelijk de 2e generatie DS. De DSi is ook de laatste generatie DS.

Zelfde zie je bv bij de GameBoy.

1e generatie: GameBoy, GameBoy Pocket.
2e generatie: GameBoyColor
3e generatie: GameBoyAdvance, GameBoyAdvanceSP, GameBoyMicro.

1e generatie: DS, DSLite
2e generatie: DSi, DSiXL

1e generatie 3DS, 3DSXL, 2DS
2e generatie New3DS, New3DSXL, New2DS (het kan zijn dat ze die in het Westen ook uit gaan brengen, gezien de 2DS nooit in Japan is uitgebracht)

Enige verschil is dat er voorheen beduidend meer tijd tussen de generaties zat. Maar de wereld van de handheld consoles is veranderd door de opkomst van de smartphones.
Ja oke, dan hanteren wij verschillende definities van "generatie".

In mijn ogen:
1e: GB/Pocket
2e: GBC
3e: GBA/SP/Micro
4e: DS/Lite/DSi/XL
5e: 3DS/XL/2DS/New3DS

De reden dat ik een generatie "omhoog" ga is als er games worden uitgebracht die niet werken op eerdere machines. En dat is een beetje een grijs gebied want de DSi had een handje vol shovelware dat DSi-only was, maar dat zijn te weinig om te tellen. Vrijwel alle recentere games waren "DSi Enhanced" die prima werkten op een oudere DS. Daarom reken ik die tot de 4e generatie.

De GBC daar in tegen had een veel grotere library games die alleen op de GBC werkten en een handje vol games juist andersom: GB games met GBC-features als je het daarin deed (de Pokemon gold/silver games bijv). De 'echte' GBC games waren fysiek ook iets anders zodat je een oude gameboy niet aan kon zetten als een GBC game erin zat. Daarom reken ik de GBC tot de 'eigen' 2e generatie.

Nogmaals, ik zie echt niet gebeuren dat er nu ineens veel New3DS-only games komen. Zelfs niet van Nintendo zelf. Ik twijfel zelfs aan Xenosaga, als het geen port was twijfelde ik niet eens. Er zijn 50 miljoen van die dingen in omloop en de New3DS is niet vernieuwend genoeg om te upgraden voor 99% van de eigenaren. Maargoed heb ook geen glazen bol. Kan alle kanten opgaan. Maar als Nintendo dit wel bedoeld heeft als 6e generatie dan ben ik blij dat ik geen aandelen heb.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 07:29:

[...]
Er was een omruilactie bij de introductie van de 3DS XL. Deze was echter van Game Mania, niet van Nintendo. Blijkbaar was het erg aantrekkelijk anders zouden ze het niet doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

BlackMage schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:08:
[...]

Ja oke, dan hanteren wij verschillende definities van "generatie".

In mijn ogen:
1e: GB/Pocket
2e: GBC
3e: GBA/SP/Micro
4e: DS/Lite/DSi/XL
5e: 3DS/XL/2DS/New3DS
Helaas klopt daar dus echt helemaal niks van. De DS is geen GameBoy. En de 3DS is geen DS.
DS was aanvankelijk een codenaam die zo goed bleef hangen dat Nintendo die uiteindelijk als officiële naam gekozen heeft en staat voor Development System.

Bij de 3DS is dit echt anders. Hier staat 3DS voor 3D Screen. Dat verklaart ook de naam 2DS: 2D Screen.

Ik heb een generatie opgesplitst wanneer er exclusieve games voor uitgekomen zijn. De DSi heeft een complete DSi Store vól met games die enkel op de DSi werken.
De reden dat ik een generatie "omhoog" ga is als er games worden uitgebracht die niet werken op eerdere machines. En dat is een beetje een grijs gebied want de DSi had een handje vol shovelware dat DSi-only was, maar dat zijn te weinig om te tellen. Vrijwel alle recentere games waren "DSi Enhanced" die prima werkten op een oudere DS. Daarom reken ik die tot de 4e generatie.
En een complete winkel vol aan games die je zo op je DSi kan downloaden telt niet, want??????!!!!!! DSiWare was Nintendo's eerste poging tot het maken van downloadbare games op een handheld.
De GBC daar in tegen had een veel grotere library games die alleen op de GBC werkten en een handje vol games juist andersom: GB games met GBC-features als je het daarin deed (de Pokemon gold/silver games bijv). De 'echte' GBC games waren fysiek ook iets anders zodat je een oude gameboy niet aan kon zetten als een GBC game erin zat. Daarom reken ik de GBC tot de 'eigen' 2e generatie.
De GBC had best veel games die ook op de GB werkte.
Wikipedia: List of Game Boy Color games
Nogmaals, ik zie echt niet gebeuren dat er nu ineens veel New3DS-only games komen.
Er is er al één aangekondigd en er is ook al gezegd dat er meerdere in ontwikkeling zijn. Maar ja, jouw glazen bol weet natuurlijk beter.
Zelfs niet van Nintendo zelf.
De Nieuwe 3DS heeft Wii like power, dus ik denk dat je je hierin gigantisch vergist. Ik zie Nintendo met een Mario Galaxy game voor de N3DS komen. En vermoedelijk een echte GBA VC en Majora's Mask 3D.
Ik twijfel zelfs aan Xenosaga, als het geen port was twijfelde ik niet eens. Er zijn 50 miljoen van die dingen in omloop en de New3DS is niet vernieuwend genoeg om te upgraden voor 99% van de eigenaren. Maargoed heb ook geen glazen bol. Kan alle kanten opgaan. Maar als Nintendo dit wel bedoeld heeft als 6e generatie dan ben ik blij dat ik geen aandelen heb.
Je hebt géén glazen bol? Hoe kan je dan al zoveel dingen zeker weten?

• BlackMage
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:23:
[...]

Helaas klopt daar dus echt helemaal niks van. De DS is geen GameBoy. En de 3DS is geen DS.
DS was aanvankelijk een codenaam die zo goed bleef hangen dat Nintendo die uiteindelijk als officiële naam gekozen heeft en staat voor Development System.

Bij de 3DS is dit echt anders. Hier staat 3DS voor 3D Screen. Dat verklaart ook de naam 2DS: 2D Screen.

Ik heb een generatie opgesplitst wanneer er exclusieve games voor uitgekomen zijn. De DSi heeft een complete DSi Store vól met games die enkel op de DSi werken.

[...]

En een complete winkel vol aan games die je zo op je DSi kan downloaden telt niet, want??????!!!!!! DSiWare was Nintendo's eerste poging tot het maken van downloadbare games op een handheld.

[...]

De GBC had best veel games die ook op de GB werkte.
Wikipedia: List of Game Boy Color games

[...]

Er is er al één aangekondigd en er is ook al gezegd dat er meerdere in ontwikkeling zijn. Maar ja, jouw glazen bol weet natuurlijk beter.

[...]

De Nieuwe 3DS heeft Wii like power, dus ik denk dat je je hierin gigantisch vergist. Ik zie Nintendo met een Mario Galaxy game voor de N3DS komen. En vermoedelijk een echte GBA VC en Majora's Mask 3D.

[...]

Je hebt géén glazen bol? Hoe kan je dan al zoveel dingen zeker weten?
Je hoeft niet zo aanvallend te doen hoor. Beetje kinderachtig.

We zullen zien. Ik voorspel dat er net als de DSi geen noemenswaardig aantal boeiende dingen op N3DS-only gaan worden. Ik geef het zelfs een kans dat Xenosaga niet exclusive wordt ongeacht wat ze zelf zeggen.

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 14:01
Waarschijnlijk een trage reactie maar ben ik de enige die de zet van Nin met de N3DS een beetje vreemd vind? Een tweede analoge stick editie valt nog te verkopen maar een upgrade van de Cpu waardoor sommige 3DS games op de old gen 3DS onspeelbaar worden..... vreemd.
Waarom hebben ze niet een nieuwe stap gezet in hun handheld lijn, daadwerkelijk een nieuwe gen?

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

matthijsg schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:42:
Waarschijnlijk een trage reactie maar ben ik de enige die de zet van Nin met de N3DS een beetje vreemd vind? Een tweede analoge stick editie valt nog te verkopen maar een upgrade van de Cpu waardoor sommige 3DS games op de old gen 3DS onspeelbaar worden..... vreemd.
Waarom hebben ze niet een nieuwe stap gezet in hun handheld lijn, daadwerkelijk een nieuwe gen?
Nieuwe gen is het nog te vroeg voor imho. Het is geen telefoon of tablet.

CPU sneller mocht zeker wel :X Pokemon heeft bij sommige battles al een framerate die dropt. Dat kon alleen maar meer worden.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:01
BlackMage schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:26:
[...]

Je hoeft niet zo aanvallend te doen hoor. Beetje kinderachtig.

We zullen zien. Ik voorspel dat er net als de DSi geen noemenswaardig aantal boeiende dingen op N3DS-only gaan worden. Ik geef het zelfs een kans dat Xenosaga niet exclusive wordt ongeacht wat ze zelf zeggen.
Discussiëren met Sander gaat gewoon niet aangezien die alles netjes op eet wat Nintendo voorschotelt. En het is maar goed dat Nintendo veel vasthoudende fans heeft, want ze maken er goed gebruik van ;)

Na zo weinig tijd een deel van je klanten "buitensluiten" of het gevoel dat ze een mindere versie hebben van je product is gewoon niet slim. Ik hou van gamen in het algemeen en heb alles dus ik ben ook niet tegen Nintendo ofzo, maar zonder inruilactie is dit geen nette actie imo.

• RayNbow
Beakzz schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:09:
[...]
Na zo weinig tijd een deel van je klanten "buitensluiten" of het gevoel dat ze een mindere versie hebben van je product is gewoon niet slim. Ik hou van gamen in het algemeen en heb alles dus ik ben ook niet tegen Nintendo ofzo, maar zonder inruilactie is dit geen nette actie imo.
Er zijn altijd mensen die zeuren. Ook tijdens de introductie van bijv. de DS Lite of de 3DS XL waren er mensen die zich bekocht voelden omdat ze net het oudere model hadden gekocht.

Verwijderd

matthijsg schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:42:
Die vraag is het makkelijkste te beantwoorden: namelijk het is nog te vroeg.

Nintendo is al hun pijlen op de Wii U aan het richten en een compleet nieuwe handheld zou de nagel aan de doodskist van de Wii U betekenen. Waar de Nieuwe 3DS juist meer third parties aan zou kunnen trekken.

Ik denk serieus nog steeds dat de opvolger van de 3DS-lijn en van de Wii U lijn één en hetzelfde apparaat zal zijn. Dit nieuws van de New 3DS versterkt dat alleen maar. De Nieuwe 3DS heeft grafische kracht wat boven of gelijk aan de Wii zal zijn.
De volgende stap zou boven de Wii U eindigen, waar je dus één console overhoudt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2014 12:47 ]

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

RayNbow schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:19:
[...]

Er zijn altijd mensen die zeuren. Ook tijdens de introductie van bijv. de DS Lite of de 3DS XL waren er mensen die zich bekocht voelden omdat ze net het oudere model hadden gekocht.
Ach dat is altijd nog beter dan een handheld uitbrengen en letterlijk een paar maanden daarna de prijs enorm slashen.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

The_Bird schreef op maandag 01 september 2014 @ 07:31:
[...]

Ach dat is altijd nog beter dan een handheld uitbrengen en letterlijk een paar maanden daarna de prijs enorm slashen.
Waarna ze wel een aantal gratis games uitbrengen voor mensen die eerder hun handheld gekocht hebben.

Verwijderd

Topicstarter
RayNbow schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:19:
[...]

Het is dan ook gewoon kut. 3 maanden geleden een 3DS XL gekocht, komt Nintendo weer met dit aan.
Omdat de Nintendo fanboys het ook altijd blind verdedigen zal Nintendo het ook keer op keer blijven doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:21:
[...]

Het is dan ook gewoon kut. 3 maanden geleden een 3DS XL gekocht, komt Nintendo weer met dit aan.
Omdat de Nintendo fanboys het ook altijd blind verdedigen zal Nintendo het ook keer op keer blijven doen.
Wat moeten ze dan doen? De 3DS XL eerst een jaar uit de schappen halen?

Echt, als je vandaag een iPhone 5S koopt word je dan ook boos dat er over 9 dagen een nieuwe aangekondigd wordt? Onzin.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:12

DukeBox

loves wheat smoothies

@boe2, Ik ben wel fan, maar zeker geen fanboy.. maar de 3DSXL is al 3 jaar op de markt.. je had best zelf kunnen bedenken dat er een opvolger zat aan te komen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:27:
@boe2, Ik ben wel fan, maar zeker geen fanboy.. maar de 3DSXL is al 3 jaar op de markt.. je had best zelf kunnen bedenken dat er een opvolger zat aan te komen.
Nu probeer je werkelijk te verdedigen dat het normaal zou zijn dat een gaming console levensduur van 3 jaar heeft? :X

En sander, nee ik koop geen iphones, mijn huidige android foon is ondertussen (toevallig) 3 jaar oud en kan nog een paar jaar verder

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:25
Ik moet Sander in deze wel gelijk geven. Ik vind het niet raar dat er een nieuwe handheld aan komt.
Dit is ook zeker niet ongewoon. Al dan niet bij Nintendo. Sony heeft dit ook gedaan met de PSP. Volgens mij zat daar tussen de verschillende modellen niet zo veel jaar.

Sander zijn opmerking over een iPhone was gewoon een voorbeeld. Ik vervang bijvoorbeeld mijn Android phone ook iedere 2 jaar.
Apple brengt ieder jaar wel een nieuwe model uit.
Eerst de 5, dan het jaar erop de 5S.
Mijn vrouw koop ook iedere 2 jaar een nieuwe iPhone. Maar de reden van kopen is dan anders. Uiteindelijk zul je wel moeten omdat je niets meer uit de store kunt halen enzovoorts. Nu zal dit bij Android wel minder zijn.

Is het zuur? Yup, dat geef ik toe. Maar ik koop zelf pas een nieuwe 3DS wanneer het nodig is. Ofwel, wanneer ik geen spellen kan spelen die ik graag zou willen spelen. Voor mij zou het dan in eerste instantie gaan om een Zelda of Mario Kart spel. Wellicht Bravelly Second, maar dat zien we dan wel weer. :P

• BlackMage
Nintendo "upgrade" zijn handhelds al jaren.

Gameboy -> Gameboy Pocket
Gameboy Advance -> Gameboy Advance SP
Nintendo DS -> DS Lite -> DSi / DSi XL
Nintendo 3DS -> 3DS XL -> New 3DS/XL

Als je destijds net een GBA had gekocht en ze kwamen met de veel prettigere GBA SP dan voelde je je ook genaaid. Maar zo is het nou eenmaal. En het belangrijkste is dat het apparaat die je net hebt gekocht straks nog even veel plezier geeft als voordat je wist dat er een nieuwe aan ging komen.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:29:
Nu probeer je werkelijk te verdedigen dat het normaal zou zijn dat een gaming console levensduur van 3 jaar heeft? :X
Hoe kom je daar nu bij ? Alsof je 3DSXL opeens niet meer werkt omdat er een nieuwe aan komt.. :?

Mijn auto rijd ook nog steeds prima, ondanks dat er een jaar later een nieuwer model van uitkwam die meer had voor minder.

Daarnaast hij is aangekondigd, het duurt nog wel even voordat die daadwerkelijk (in NL) te koop is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:29:
[...]

En sander, nee ik koop geen iphones, mijn huidige android foon is ondertussen (toevallig) 3 jaar oud en kan nog een paar jaar verder
4 jaar, op het moment dat hij in Nederland uit komt (begin 2015). En voor een handheld is dat echt wel een mooie levensverwachting.

Daarbij wees vooral blij, alleen spellen die écht de hardware van de Nieuwe 3DS nodig heeft zal exclusief op die handheld werken. Dit zullen echt maar 10-20 spellen zijn voordat er iets echt nieuws gaat komen. Dus als je 2 jaar wacht zal je een opvolger voor de 3DS-lijn gaan zien.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Bravely Second ziet er wel heel erg mooi uit.

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:19:
[...]

Hoe kom je daar nu bij ? Alsof je 3DSXL opeens niet meer werkt omdat er een nieuwe aan komt.. :?
Klopt, de nieuwe games specifiek hiervoor ontwikkeld gaan niet werken.

Geschifte uitspraken gaan doen als "wees blij dat die nieuwe games niet werken op je oude" snap ik al helemaal niet.

• BlackMage
Ik heb een 25-jaar oude Gameboy die nog steeds "in leven" is hoor :P

Als je met "levensduur" bedoeld hoe lang er nog nieuwe games uitkomen, dan nog zitten er nog wel 2-3 jaar in de 3DS. De New 3DS veranderd daar niets aan, mogelijk verlengt het zelfs wel de levensduur van het platform.

Als de echte opvolger (fusion? of whatever ze bedeken :P) bekend is dan zijn we zeker 2 jaar verder en misschien wel 3 jaar of meer voordat we het kunnen kopen.

• RayNbow
Foto van de New 3DS in het echt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PI2X17r.jpg

En de N3DS LL:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fiXg5dr.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door RayNbow op 03-09-2014 21:32 ]

• BlackMage
Die zien er damn nice uit :) Vooral de 'kleine'. Ik heb nu de XL genomen want ik vind de gewone 3DS gewoon foeilelijk, maar het formaat van de XL vind ik een beetje overdone, zeker omdat de resolutie zo dramatisch laag is op de 3DS en een groter scherm je daar nog beter van bewust maakt :P.

Dus ik denk wel dat ik de N3DS ga halen als deze beschikbaar zijn.

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005

Emiel1984

Made in NL

Ik ben benieuwt of deze wel aan gaat slaan. De naam en vorm zijn bijna identiek.
Zelf zou ik het verschil niet gezien hebben in de winkel als ik niet wist dat er een nieuwe was.
Ben ook wel benieuwt hoeveel beter de huidige en nieuwe games erop uit gaan zien. De huidige 3DS (XL) kan zich echt niet meten met de PS Vita als het gaat om grafische details. Ik hoop op op een hogere resolutie..zodat dit verschil minder groot gaat worden. Nintendo heeft voor mij meer games die me aanspreken omdat ze even kort gespeeld kunnen worden.

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

De resolutie is hetzelfde. En alleen de New 3DS XL lijkt veel op z'n voorganger. De "gewone" 3DS lijkt weinig op de New 3DS.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:54
Het verschil is ook makkelijk te zien in de onderste (start/home/select) knoppen. Start/select zitten rechts, dat had ik nog niet eerder gelezen (waarschijnlijk overheen gelezen).

Verwijderd

De powerknop is naar de rand verplaatst en de start en select knoppen zitten nu waar de powerknop zat.

Beetje het idee van de 2DS.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2014 14:32 ]

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Nou, meer 'New 3DS' drama.

Het is bevestigd dat de nieuwe Super Smash Brothers niet alleen gebruik gaat maken van de nieuwe controls van de 'New', maar ze bevestigen ook dat Smash 3DS *niet* compatibel gaat zijn met de Circle Pad Pro.

Ik was van plan een CCP aan te schaffen voor de nieuwe Monster Hunter, maar toch maar even wachten dan.

[ Voor 26% gewijzigd door Pheace op 07-09-2014 19:29 ]

Verwijderd

Vermoedelijk vanwege Amiibo, de Amiibo adapter voor de "oude" 3DS zal via infra rood werken waardoor je die niet icm een CCP zou kunnen gebruiken.

Ik ben wel blij dat SSB de 2e analoge stick van de New 3DS kan gebruiken. +1 reden om die aan te schaffen. :D (Darn, dat is precies wat ze wilden)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2014 23:00 ]

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:58
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2014 @ 22:59:
Vermoedelijk vanwege Amiibo, de Amiibo adapter voor de "oude" 3DS zal via infra rood werken waardoor je die niet icm een CCP zou kunnen gebruiken.

Ik ben wel blij dat SSB de 2e analoge stick van de New 3DS kan gebruiken. +1 reden om die aan te schaffen. :D (Darn, dat is precies wat ze wilden)
Dat is een mogelijke reden, plus misschien het feit dat de extra controls ook extra CPU-vermogen vereisen. Geen idee daarover, hoor, maar ik kan me voorstellen dat het verwerken van extra inputs iets meer power vergt en deze game gaat waarschijnlijk toch al wel het onderste uit de kan halen.
Then again, als die extra controls via het touchscreen geëmuleerd worden, dan vervalt dat natuurlijk. Dan had het mooi geweest om een keuze te hebben - óf de NFC-reader voor Amiibo, óf de CPP voor extra controls.

Ik hoop dat er nu ook gebruik gemaakt kan worden van microSDXC kaartjes. Officieel kan de 3DS alleen met SDHC overweg (dus maximaal 32 GB). Dat het stiekem toch werkt is leuk maar officiële support zou toch fijn zijn.
Vooral als je bedenkt dat games als Xenoblade op de Wii al niet op een SL-DVD passen en dus 5 GB of meer beslaan, dan kan dat behoorlijk aantikken als je dat op SD-kaart gaat zetten. Bravely Default was ook al 3 GB en ik denk dat Smash Bros ook een leuke hap uit die kaart gaat nemen. Dan zit 32 GB alsnog vrij snel vol.
Verder zou het handig zijn als ze WPA2-enterprise zouden toevoegen. Ik kan fijn op alle Ziggo-wifispots, maar de 3DS kan daar niets mee. Ik begrijp dat (vooral in Amerika) dat ook op universiteiten en dergelijken nogal een issue is...

• BlackMage
Er is in de afgelopen jaren veel verbeterd aan compressie dus ik denk dat ze de bestandsgrootte van dat spel wel onder de 4gb weten te krijgen. Is ook in hun eigen belang, want een groter spel op cardridge verkopen is natuurlijk duurder dan een kleiner spel.

En wat betreft opslag zit je met de 3DS in de hemel. Op de PS Vita zijn bijna alle games 3gb of meer en moet je peperdure Sony kaartjes kopen. Dan kan je voor 32gb bijna 70 euro betalen. Standaard SDHC kaartjes van die grootte beginnen bij 13 euro.

Verwijderd

Daarbij is de resolutie van de 3DS lager ;) Kijk maar eens naar Monster Hunter 3 op de Wii U en 3DS. ;)

En ik heb al een 64GB MicroSDXC + SD adapter in mn 3DS zitten, kan ik makkelijk over op de N3DS volgend jaar :) En het werkt gewoon goed.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2014 11:46 ]

• BlackMage
Ja, dat zal ook enorm schelen. De Wii had een resolutie van 640x480 (gestretched voor Widescreen), en dat is al veel hoger dan wat de 3ds kan:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/jkgg04.jpg

• BlackMage
Zoals we inmiddels wel gewend zijn van Nintendo komen ze dit najaar met een leuke gratis game actie.

Registreer je een 2DS, 3DS of 3DS XL en Smash Bros of Pokemon Omega Ruby/Alfa Sapphire dan krijg je een downloadcode voor een van de volgende games:
Monster Hunter 3 Ultimate
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Yoshi's New Island
Kirby: Triple Deluxe
Mario Golf: World Tour
Mario Party: Island Tour
Pokémon Art Academy

Ik had me haast geen betere selectie games kunnen indenken (behalve dat Fire Emblem erbij had gemogen :x)

De actie loopt vanaf vandaag tot 12 januari. Maar natuurlijk heb je er niets aan totdat Smash Bros en/of Pokemon te koop is.

Officiele link

Ik heb nog een ongeregistreerde 2DS :D, precies om dit soort acties registreer ik niets totdat ze een actie hebben. Die punten kunnen me gestolen worden :P

• RayNbow
Die actie is alleen interessant als ze de NN3DS ergens tussen 1 en 12 januari uitbrengen in Europa. :p

Verwijderd

Nee dat doen ze op 13 januari :+ Want dan zijn alle 3DS / 3DSXL op :p

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hoe kan ik controleren of mijn 3DS geregistreerd is? :+

Verwijderd

Op de Nintendo website, er zit een code bij je 3DS die je daar moet invoeren.

• pclinde
  • Laatst online: 25-11 22:08

pclinde

TechGaming.nl

Holy Moly! Net code's ontvangen voor de demo van Super Smash Bros voor de 3DS. :D En ik denken dat Japan alleen het geluk had.

Ik heb nog 3 code's:
A05VRRD81L986001
A05VP1XV2YFFDP0H
A05VQEG30NAKRGAD

Hoe activeren? Via de eShop kun je deze code invoeren en meteen beginnen met downloaden. De totale demo neemt 1429 blokken in beslag.

De demo heeft de volgende features:
- 5 speelbare karakters
- 1 level
- Lokaal spelen: Ja
- Multiplayer: Nee

Veel plezier alvast!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11 14:29
pclinde schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:40:
Holy Moly! Net code's ontvangen voor de demo van Super Smash Bros voor de 3DS. :D En ik denken dat Japan alleen het geluk had.

Ik heb nog 3 code's:
A05VRRD81L986001
A05VP1XV2YFFDP0H
A05VQEG30NAKRGAD

Hoe activeren? Via de eShop kun je deze code invoeren en meteen beginnen met downloaden. De totale demo neemt 1429 blokken in beslag.

De demo heeft de volgende features:
- 5 speelbare karakters
- 1 level
- Lokaal spelen: Ja
- Multiplayer: Nee

Veel plezier alvast!
Jammer zijn blijkbaar allemaal al gebruikt..

Wel tof dat je deelde, hoe kreeg je ze binnen?

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Verwijderd

Via de mail. Volgens mij krijgt iedereen met een club Nintendo account die mail.

Edit; zo te lezen op internet gaan ze niet iedereen een code versturen of iig niet allemaal tegelijk.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2014 22:00 ]

• Banix
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:56:
Via de mail. Volgens mij krijgt iedereen met een club Nintendo account die mail.

Edit; zo te lezen op internet gaan ze niet iedereen een code versturen of iig niet allemaal tegelijk.
Jammer. Heb geen mailtje. Afwachten dan maar. Thanks voor de info

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Verwijderd

Ik heb er ook nog 2 over. De demo kan je trouwens ook volgende week gewoon downloaden. Maar...

A05VTXLS01GVSWYA
A05VS5YN2YB7B6C1

Wie het eerste komt, enzo.

De demo speelt trouwens heerlijk. :) Heb 'm op mn 2DS staan.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2014 22:09 ]

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* itsme heeft ook nog 3 codes over

Gezien de ervaringen in het Geef hier je game vouchers weg!" topic gaan ze weg per PM aan een beetje actieve tweakers.

Snap er overigens geen hol van, beetje button bashen, is er ook ergens een handleiding? :P

[ Voor 23% gewijzigd door itsme op 12-09-2014 22:12 ]

Nothing to see here

• Banix
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:08:
Ik heb er ook nog 2 over. De demo kan je trouwens ook volgende week gewoon downloaden. Maar...

A05VTXLS01GVSWYA
A05VS5YN2YB7B6C1

Wie het eerste komt, enzo.

De demo speelt trouwens heerlijk. :) Heb 'm op mn 2DS staan.
Thanks voor de codes maar was helaas weer te laat, weekje wachten dus.

Verwijderd

itsme schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:10:
* itsme heeft ook nog 3 codes over

Gezien de ervaringen in het Geef hier je game vouchers weg!" topic gaan ze weg per PM aan een beetje actieve tweakers.

Snap er overigens geen hol van, beetje button bashen, is er ook ergens een handleiding? :P
Heb je echt nog nooit Super Smash Bros gespeeld? De serie bestaat al een tijdje ;)

• itsme
  • Niet online
Nope, nooit gespeeld.
Wat dat betreft komt me deze demo prima uit. Geen idee waarom eigenlijk, na de snes meer een pc gamer geweest. De laatste jaren weer helemaal terug bij Nintendo :)

Nothing to see here

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:42 ]

Verwijderd

itsme schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:31:
Nope, nooit gespeeld.
Wat dat betreft komt me deze demo prima uit. Geen idee waarom eigenlijk, na de snes meer een pc gamer geweest. De laatste jaren weer helemaal terug bij Nintendo :)
Hier een instructie filmpje uit SSB Brawl (Wii)

Het hele idee is ervoor te zorgen dat je je tegenstanders van het platform af werkt en dat ze er niet meer op terug kunnen springen. Hoe meer damage je gedaan hebt hoe verder ze vliegen. Verder heb je nog speciale finishers (Final Smash genoemd) waarmee je je tegenstanders in één klap van het scherm laat schieten.
Verder zijn er nog verschillende items waarmee je je tegenstanders het leven zuur kan maken.

Je krijgt +1 als je iemand van het scherm laat schieten en je krijgt -1 als je zelf KO gaat. Uiteindelijk wint degene met het hoogste aantal punten.

Er zijn nog wel meer spelmodi, maar dit is wat je voor de demo moet weten. Al met al simpel om te begrijpen, maar redelijk hectisch en uitdagend om (voornamelijk online) te winnen :) En verder is het spel écht geniaal.

Het valt me trouwens op dat de demo niet begrenst is. Meestal kan je een demo max. 30 keer spelen, maar dat staat mij Smash Bros. niet aangegeven.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2014 22:47 ]

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:30
Weg!

[ Voor 103% gewijzigd door Koldur op 13-09-2014 14:08 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:29
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:34:
[...]

Hier een instructie filmpje uit SSB Brawl (Wii)

[video]

Het hele idee is ervoor te zorgen dat je je tegenstanders van het platform af werkt en dat ze er niet meer op terug kunnen springen. Hoe meer damage je gedaan hebt hoe verder ze vliegen. Verder heb je nog speciale finishers (Final Smash genoemd) waarmee je je tegenstanders in één klap van het scherm laat schieten.
Verder zijn er nog verschillende items waarmee je je tegenstanders het leven zuur kan maken.

Je krijgt +1 als je iemand van het scherm laat schieten en je krijgt -1 als je zelf KO gaat. Uiteindelijk wint degene met het hoogste aantal punten.

Er zijn nog wel meer spelmodi, maar dit is wat je voor de demo moet weten. Al met al simpel om te begrijpen, maar redelijk hectisch en uitdagend om (voornamelijk online) te winnen :) En verder is het spel écht geniaal.

Het valt me trouwens op dat de demo niet begrenst is. Meestal kan je een demo max. 30 keer spelen, maar dat staat mij Smash Bros. niet aangegeven.
Als je de demo start en vervolgens nergens op drukt krijg je net zo'n soort uitleg te zien.

Lekker een uurtje gespeeld. Voelt allemaal prima, iets minder chaotisch dan de laatste versie op de Wii, maar dat is goed. Zit er bijzonder strak uit.

Merk wel dat Super Smash het ook wel moet hebben van MP en de grote hoeveelheid content. Met 5 mannetjes op hetzelfde saaie level blijft waarschijnlijk niet zo lang leuk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• RayNbow
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vqvXRwK0qJRBMi2VEHTQ6iHZ/full.jpg

Down stab *O*

• BlackMage
Wacht maar. Pikachu (of Raichu) krijgt in de volgende Pokemon een Mega evolutie en maakt ALLES DOOOD!

• RayNbow
Wat zei je? :p

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Jmwz3LF5lHltYKbcEdo9Efw4/full.jpg

Verwijderd

Wel slecht dat mensen geld proberen te verdienen met de overgebleven codes door ze op ebay te verkopen.

• itsme
  • Niet online
Ik heb nog 2 codes, even een PM'etje dan sturen. Voorwaarde is wel dat je al even actief bent op tweakers.
Dat er geen 30x staat is overigens omdat dit de special demo is. De demo van 19-9 heeft volgens mij wel de 30x begrenzing :)

Codes zijn weg.

[ Voor 45% gewijzigd door itsme op 13-09-2014 10:00 ]

Nothing to see here

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 09:39:
Wel slecht dat mensen geld proberen te verdienen met de overgebleven codes door ze op ebay te verkopen.
Ja maar dat gebeurde ook op Tweakers voor 10 euro per code ;)

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 16:51
Wie kan ik blij maken met drie codes? Heb namelijk zelf geen 3DS meer (wel een WII U :))

Edit: Codes zijn weg.

[ Voor 12% gewijzigd door rudyman85 op 13-09-2014 10:24 ]

• deltaquad
  • Laatst online: 26-11 10:50
Het kan ook zijn dat alleen mensen de demo codes krijgen die ooit een vorige versie van Smash Bros. hebben gekocht en deze hebben geregistreerd. Ik heb de GC en Wii versie.

Drie codes heb ik nog over van de demo, pm me maar.

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:13
deltaquad schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:23:
Het kan ook zijn dat alleen mensen de demo codes krijgen die ooit een vorige versie van Smash Bros. hebben gekocht en deze hebben geregistreerd. Ik heb de GC en Wii versie.

Drie codes heb ik nog over van de demo, pm me maar.
Ik heb de N64 versie in de kast staan, Melee gekocht bij launch (en geregistreerd), en Brawl ook al :) Maar ik ben inmiddels door n mede-tweaker voorzien!

• deltaquad
redah schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:29:
[...]

Ik heb de N64 versie in de kast staan, Melee gekocht bij launch (en geregistreerd), en Brawl ook al :) Maar ik ben inmiddels door n mede-tweaker voorzien!
Ok, dan is het waarschijnlijk toch random gedaan. Puur geluk dus

Edit: Toch niet:

Club Nintendo members who have achieved Platinum status between July 1, 2013, and June 30, 2014, have registered Nintendo 3DS hardware or software, and have opted in to receive emails from Club Nintendo will receive an email containing four download codes for the demo, according to Nintendo's press release. (bron)

[ Voor 39% gewijzigd door deltaquad op 13-09-2014 11:59 ]

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Koldur schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 23:26:
Ik heb nog drie codes, deze geef ik alleen aan mensen die in deze thread vaker gepost hebben..
Hartelijk bedankt !
Mocht ik er alsnog een in de mail krijgen o.i.d. dan zal ik deze hier ook weer delen.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

itsme schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 09:55:
Ik heb nog 2 codes, even een PM'etje dan sturen. Voorwaarde is wel dat je al even actief bent op tweakers.
Dat er geen 30x staat is overigens omdat dit de special demo is. De demo van 19-9 heeft volgens mij wel de 30x begrenzing :)

Codes zijn weg.
Thanks en downloading O+

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Ik heb mijn 2 ongebruikte codes weggeven op de nintendo twich stream van gisteravond. Ik zou het heel slecht vinden om daar geld voor te vragen.

Dat verhaal over Platinum status vind ik vaag. Dat is toch alleen in de US? Aan de andere kant zullen ze wel even gekeken hebben of je aardig wat van hun games registreert en natuurlijk of je überhaupt ooit een 3DS geregistreerd hebt.

Als behoorlijk trouwe Nintendo gamer geeft het me wel een goed gevoel. Een teken van waardering, jij koopt veel van onze games dus nu geven we jou iets extra's. Het is wel zuur voor mensen die de codes niet hebben gehad dat niet precies duidelijk is wanneer je hiervoor in aanmerking komt.

Verwijderd

Hier al mijn vier codes:

A05VSE7G24QY2059
A05VR1AB0U3B8JJK
A05VY8G105SDPJWJ
A05VPLD62RUXVBHG

• BlackMage
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:26:
Hier al mijn vier codes:

A05VSE7G24QY2059
A05VR1AB0U3B8JJK
A05VY8G105SDPJWJ
A05VPLD62RUXVBHG
Dank je :)

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11 10:10
Hier al mijn vier codes:

A05VSE7G24QY2059
A05VR1AB0U3B8JJK
A05VY8G105SDPJWJ
A05VPLD62RUXVBHG
Bedankt!

android since G1.

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Hier al mijn vier codes:

A05VSE7G24QY2059
A05VR1AB0U3B8JJK
A05VY8G105SDPJWJ
A05VPLD62RUXVBHG
Thx!

ik zag twee beren fout parkeren....

• BlackMage
Ik ben best impressed. Die cellshaded look ziet er in screenshots erg waardeloos uit, maar als alles lekker soepel op je schermpje beweegt is dat hartstikke leuk.

• Arunia
Die eerste van die rij van vier was al gebruikt, maar geen melding.
Zoek er nog 2 voor mezelf en mijn vrouw.
Heb wel ssb voor de ga, maar niks ontvangen.

• deltaquad
Arunia schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:59:
Die eerste van die rij van vier was al gebruikt, maar geen melding.
Zoek er nog 2 voor mezelf en mijn vrouw.
Heb wel ssb voor de ga, maar niks ontvangen.
Zie pm :-) Mijn codes zijn nu ook op.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:29
Iemand nog een code over voor mijn vriendin?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

Als iemand code heeft, ik heb zelf al jaren een club nintendo account alleen heb vermoedelijk anderhalf jaar terug de mail meldingen uitgezet, omdat ik van mijzelf heel goed weet waar ik snel nintendo nieuws kan volgen, zonder hun mailing systeem ;)

maja, daardoor krijg je nu gegarandeerd geen codes dus blijkbaar...

dus als iemand nog 1 heeft en een DM kan sturen naar me alvast bedankt :p

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:54
Bovenstaande twee zijn voorzien :)

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 23:35
A05VNDWF2CDNRF9W
A05VJ880318FFKAL
A05VKL550BA3STFS

quote en strikethrough indien je er eentje gebruikt svp.

Edit: allemaal weg. Jammer dat er toch weer 1 persoon niets had laten weten...

[ Voor 66% gewijzigd door Blackbird-ce op 14-09-2014 10:03 ]

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:26

PBP

Blackbird-ce schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 18:03:
A05VNDWF2CDNRF9W
A05VJ880318FFKAL
A05VKL550BA3STFS

quote en strikethrough indien je er eentje gebruikt svp.
Bedankt _/-\o_ ! Ben benieuwd :P
Pagina: 1 ... 66 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]