Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 14:01
Heb sinds een paar weken een 3DS en ik ben er tevredener mee dan met mijn Vita. Ik vermaak me prima met Pokemon X en Mario 3D land. Zit er over te denken om op termijn een Xl aan te schaffen, heb nu een 2de hands normale 3DS. Enige minpunt van de gehele console vind ik (Doordat ik tevens een Vita heb) dat de resolutie wel erg laag is. Had wel een tandje hoger mogen zijn.
Iemand nog must haves voor de 3DS?

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-10 12:36
Ik ben overgehaald om Tomodachi Life te kopen, het is zeker een heel interessant spel als je vrienden hebt die het ook spelen :). Je kan je er geen uren achter elkaar mee vermaken, maar voor in de bus of trein is het zeker de moeite waard.
Ik heb daarom ook nog een demo code over, dus mocht iemand interesse hebben, stuur maar een dm!
matthijsg schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:45:
Heb sinds een paar weken een 3DS en ik ben er tevredener mee dan met mijn Vita. Ik vermaak me prima met Pokemon X en Mario 3D land. Zit er over te denken om op termijn een Xl aan te schaffen, heb nu een 2de hands normale 3DS. Enige minpunt van de gehele console vind ik (Doordat ik tevens een Vita heb) dat de resolutie wel erg laag is. Had wel een tandje hoger mogen zijn.
Ik heb een maand terug Fire Emblem: Awakening gekocht, dit schijnt volgens velen zo'n beetje de beste RPG voor de 3DS te zijn. Het verhaal is erg leuk/interessant, ik vind het alleen jammer dat niet alles voiced over (noem je dat zo?) is. Ook het battle systeem vindt ik erg goed, en de visuals zijn echt TOP!
Kortom, het is een aanrader.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:36
matthijsg schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:45:
Braveley Default
Monster Hunter 3 ultimate
Legend of Zelda OoT & LBW

Dat zijn mijn beste kopen tot nu toe, vooral Monster Hunter vind ik een geweldig spel (ondertussen 160+ uur gameplay en nog steeds niet de hele story uitgespeeld) _/-\o_

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 14:01
De Zelda's en MK7 wil ik sowieso nog halen.

Verwijderd

Er zijn natuurlijk veel goede games te verkrijgen voor de 3DS maar 1 die ik in het bijzonder nog wel zou willen noemen is: Luigi's Mansion: Dark Moon

Wat een pareltje is dat. Heb er volop van genoten.

• rick_kraster
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-11 17:46
Sinds zaterdag overgestapt van mijn Nintendo DS lite naar de 3DS xl bevalt me tot nu toe best goed lekker groot scherm vergeleken met de lite versie. Ik heb tot nu toe nog maar 1 spel dat is Pokemon Y.
Het enige nadeel is dat ik last van mijn ogen krijg als ik 3d aanzet meerdere personen hier last van?

die hoort hier inderdaad niet

[ Voor 27% gewijzigd door BM op 24-06-2014 12:31 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:01
Lekker he dat grote scherm ;) hints geven is dan ook niet wenselijk

[ Voor 43% gewijzigd door BM op 24-06-2014 12:32 ]

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:59
Mario & luigi dream team bros. :) tof spelletje heb ik me een kleine 50 uur mee vermaakt en onlangs begonnen aan de hard mode!

Verder heb ik nog een aardig wensenlijst over met wat ik nog zou willen spelen:
-paper mario sticker stars
-mario kart 7
-donkey kong country returns
-luigi's mansion 2
-monster hunter 3

Voor de puzzelaars onder ons.. Heb laatst voor 5 euro pullblox gedownload. Dat is een erg vermakelijk spelletje!

Ps: ook erg content met de XL variant!

tijd voor wat klusjes!

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-11 19:50
Een kleine vraag voor de anciens met een 3DS XL. Ik heb deze recent aangeschaft en zit nu even te kijken om wat spellen te kopen. Ik merk dat op game.co.uk spellen soms duidelijk voordeliger zijn dan hier in BE, maar vroeg me af of ik evt. pre-owned games kan aanschaffen op game.co.uk en deze dan zomaar kan spelen op mijn Belgische 3DS XL? (dus niet de downloads maar de fysieke cartridges)

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ja

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-11 19:50
Ik veronderstel dat dit een supersnel antwoord op mijn vraag is? :P

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:54
Ja

offtopic:
Sorry, ik kon het niet laten. Maar wat je zegt is correct (en dus het antwoord Ja ook )

[ Voor 101% gewijzigd door mat.hi.as op 01-07-2014 12:27 ]

• LiquidT_NL
dEBASERpIX schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:23:
[...]

Ik veronderstel dat dit een supersnel antwoord op mijn vraag is? :P
... dus een klein antwoord ;)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:58
Misschien een iets langer antwoord dan - de 3DS is weliswaar regiogebonden, maar Europa is één regio. Alleen import vanuit bijvoorbeeld Japan of Amerika zal niet werken.
Misschien nog wel de moeite om te kijken naar de talen van je importgame. Vanuit UK zal dat geen punt zijn want veel games zijn of gewoon multi-language, of worden sowieso in het Engels uitgegeven, maar in Frankrijk en Duitsland wil dat nog wel eens een punt zijn.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Ik heb van het weekend Fire Emblem: Awakening uit de eshop geplukt. Daarmee aan de slag nu. Speelt erg goed en het is vooral MOEILIJK. Ik speel op Hard/Classic (al is het mijn eerste fire emblem game), puur omdat dit _de_ setting zou moeten zijn oid.

Al heb ik wel een vraag en misschien weet men hier een antwoord. Er verschijnen soms random monsters op de world map. Echter als ik die bevecht blijkt dat ze vaak veeeeel te hoog zijn. Hoort dit zo? Want het is zo niet te overleven namelijk. Ik ben nu in Capter 6 geloof ik, ik kan net de 2de sidequest doen. Heeft iemand verder nog tips om geld te verdienen, ik kan wel wat nieuwe wapens gebruiken...

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-11 23:52

rajackar

Blood Minister

Ik blijf die regio lock op een handheld btw wel bizar vinden. Ik heb op vakantie in de US een 3ds XL gekocht en hang nu dus aan US games. Met de eshop geen heel groot probleem maar oudere games als OOT 3d en snake eater zijn niet digitaal te krijgen. Ook kan ik nu mijn wiiu en 3ds niet op hetzelfde account laten draaien. Tikje onhandig allemaal.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:12

DukeBox

loves wheat smoothies

De regio lock is beschikbaar als optie voor de ontwikkelaars. Lang niet allen gebruiken deze. Ik vraag me zelfs af of nintendo deze zelf ook gebruikt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Regio locking is voor de verschillende Age-ratings. Bv de Louvre app heeft geen regio-lock gezien die geen age rating (nodig) heeft.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:01
ye-roon schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:54:
Heeft iemand verder nog tips om geld te verdienen, ik kan wel wat nieuwe wapens gebruiken...
Er is een DLC die wat missies geeft waarin je gold kunt grinden.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Robin (Player character uit FE:A), Lucina en Captain Falcon zijn aangekondigd als playable characters in SSB 3DS / Wii U :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2014 16:42 ]

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
Whoop, ik doe ook mee met de 3DS XL club. Ik heb een tijd lang amper tot niet gegamed, mijn laatste echte console was een SNES en N64, maar door de Wii U die ik nog geen maand geleden heb gehaald, is mijn Nintendo liefde weer he-le-maal aangewakkerd...

Nu dus druk met Pokemon Y :P

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
rajackar schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:59:
Ik blijf die regio lock op een handheld btw wel bizar vinden. Ik heb op vakantie in de US een 3ds XL gekocht en hang nu dus aan US games. Met de eshop geen heel groot probleem maar oudere games als OOT 3d en snake eater zijn niet digitaal te krijgen. Ook kan ik nu mijn wiiu en 3ds niet op hetzelfde account laten draaien. Tikje onhandig allemaal.
Volgens mij heeft Nintendo dit ook gedaan uit "nood" om piraterij tegen te werken, denken ze 8)7

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Zombymario schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:27:
[...]

Volgens mij heeft Nintendo dit ook gedaan uit "nood" om piraterij tegen te werken, denken ze 8)7
En de grap is dat een regio lock juist een reden is om dat ding te hacken.

"21 jaar DSL!"

• rajackar

rajackar

Blood Minister

The_Bird schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 06:59:
[...]

En de grap is dat een regio lock juist een reden is om dat ding te hacken.
Goed punt. De enige reden dat ik heb gekeken naar het hacken van de 3ds is om de regio lock te omzeilen.
Ik kwam er ook pas achter toen ik mijn Nintendo netwerk account in wilde stellen en ik nergens de optie Nederland tegen kwam bij de land selectie.
Ik zou het liefste gewoon de Europese firmware er in flashen maar dat gaat helaas niet.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• ye-roon
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Henk schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:04:
Whoop, ik doe ook mee met de 3DS XL club. Ik heb een tijd lang amper tot niet gegamed, mijn laatste echte console was een SNES en N64, maar door de Wii U die ik nog geen maand geleden heb gehaald, is mijn Nintendo liefde weer he-le-maal aangewakkerd...

Nu dus druk met Pokemon Y :P
Haha, bij mij precies andersom. Eerst een 3DS, nu met MK8 toch een WiiU gehaald :)

Veel plezier met je aankoop en de verslaving die volgt met pokemon y :) Is het al november voor alpha sapphire? :)

Over de smash bros aankondiging, ik kan me wel voorstellen dat ze Lucina er in stoppen, wat een ongelofelijke powerhouse is dat zeg :s Al heet ze in mijn game nog anders gezien ik net begonnen ben met fire emblem awakening... thanks for the spoiler ninty :) Maar ach, het was best te verwachten.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:30
Zo, we hebben weer een nieuwe must have accessoire voor de 3DS!

Afbeeldingslocatie: http://www.hori.jp/products/3dsll/mh4g_slidepad/img/MH4Ggrip.jpg

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

De 3DS van m'n dochter is ermee gestopt ... blauw ledje gaat aan, maar geen beeld.
Heb de batterij er al uitgehad, reset gedaan door 10 sec. aan/uit knop ingedrukt houden, maar nada.

Iemand wel 's iets soortgelijks bij de hand gehad of is dit er eentje voor Nintendo support ??

Verwijderd

Misschien is de accu leeg / defect? Hang de 3DS aan het stroom, wacht een paar minuten en probeer het opnieuw.

Wil het niet lukken, idd ff met support contact opnemen.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Wat je verder kan proberen:
- Zorg dat het spelletje eruit is bij aanzetten
- Zorg dat de SD kaart eruit is bij aanzetten
- Haal de accu er eventjes uit (kan je met een klein schroevendraaiertje zo bij, dingen waar je niet bij "mag" hebben zo'n 3-vleugel schroevendraaier nodig dus als je kan niets slopen met een gewone.
- Zorg dat de lader erin zit

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:33
Koldur schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:53:

[afbeelding]
Heck, dat is best wel een gaaf ding. Lijkt mij ook beter voor je handen als je een paar uurtjes met je 3DS gamed. Enig idee wat zoiets mag kosten?

• Goner

Goner

What can I do you for ?

We hebben 'm weer even aan de praat gehad ... batterij er een nacht uit gehad, heeft het toen even gedaan maar liep weer vast.
Nog een keer reset (15 sec. aan/uit knop). Aan lader gehangen en aangezet. Hij is toe een hele tijd OK geweest, ze heeft zelfs vrij lang gespeeld, maar op een gegeven moment, weer vast en dit keer zowaar een melding 'er is een fout opgetreden blah bla, als dit vaker gebeurt neem contact op met support'.
Ziet er niet goed uit dus ...
Is wel jammer, net voor de vakantie alsl ze Bravely Default uit wil spelen :(
Zo te zien is overzetten van game-saves niet eenvoudig op de 3DS.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Goner schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 23:17:
[...]

Is wel jammer, net voor de vakantie alsl ze Bravely Default uit wil spelen :(
Zo te zien is overzetten van game-saves niet eenvoudig op de 3DS.
Save data van Bravely Default staat op de cartridge van het spel opgeslagen. (Dit is bij alle 3DS games).

[ Voor 63% gewijzigd door Ike. op 04-08-2014 00:40 ]

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

[afbeelding]
Hopen dat hij een beetje beschikbaar is hier voordat Monster Hunter 4 Ultimate hier uit komt en dan pakken we die gelijk mee. Op het moment word de 3DS hoofdzakelijk door de vriendin gebruikt omdat er niet veel games op zijn waar ik me echt voor interesseer (voor die prijzen tenminste) maar MH4U ... *drool* vanaf dat moment is ie een paar maanden niet meer beschikbaar >:)

Ik zou 3 Ultimate opgepakt hebben maar ik kan me geen MH meer indenken zonder felyne companions... een half jaartje nog!! *O*

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ike. schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 00:37:
[...]
Save data van Bravely Default staat op de cartridge van het spel opgeslagen. (Dit is bij alle 3DS games).
Alle save data ?? Dat zou geweldig zijn ... ik dacht dat er ook spul op de SD card kwam.
Hopelijk werkt het ook met een 3DS waar BD ook al (met een andere cartridge) op gespeeld wordt.

Verwijderd

Goner schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:39:
[...]

Alle save data ?? Dat zou geweldig zijn ... ik dacht dat er ook spul op de SD card kwam.
Hopelijk werkt het ook met een 3DS waar BD ook al (met een andere cartridge) op gespeeld wordt.
Niet alle savedata, sommige data is bruikbaar wanneer de gamecard er niet in zit (Streetpass, spotpass) maar in BD is dit slechts tijdelijke data en wordt met de savegame gesynct.

Deze data wordt niet voor niets "extra data" genoemd en kan gewist worden zonder dat je je savegame verliest.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2014 10:48 ]

• LiquidT_NL
Ik zit weer volop op de 3DS :) Virtue's Last Reward is echt een gruwelijk goede graphic novel :) 999 beviel al wel, maar dit slaat imho echt alles.

De DS games zijn ook altijd in trek. The World Ends With You is echt een meer dan prima RPG met lekker unieke controls.

Colors 3D blijft wel echt mijn meest favo app aller tijden. Inmiddels heeft hij qua playtime Animal Crossing en Picross overtroffen :)

• Bianca
  • Niet online
BlackthunderAwf schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 10:16:
[...]

Heck, dat is best wel een gaaf ding. Lijkt mij ook beter voor je handen als je een paar uurtjes met je 3DS gamed. Enig idee wat zoiets mag kosten?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn handen gaan zo snel slapen van de 3DS XL.

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-11 15:44
Bianca schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:06:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn handen gaan zo snel slapen van de 3DS XL.
Had ik ook last van. heb toen al rap voor een paar euro een grip gekocht uit china voor een paar euro. Deze bevalt prima, alleen jammer dat er geen gat is om de stylus in en uit de 3DS te halen. Echter kan de stylus aan de onderkant van de grip klemmen en daarmee is het probleem eigenlijk ook weer opgelost.

• LiquidT_NL
Ik zie wel extra knoppen en vrees hetzelfde klote design als de CPP. De verbinding tussen de CPP en de 3DS gaat via IR :')

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

LiquidT_NL schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:34:
Ik zie wel extra knoppen en vrees hetzelfde klote design als de CPP. De verbinding tussen de CPP en de 3DS gaat via IR :')
Wat is daar 'klote' aan dan? Veel mensen schijnen heel tevreden te zijn over hun CPP

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:12

DukeBox

loves wheat smoothies

Idd, was ook sceptisch maar kan niet anders zeggen dat de CCP prima werkt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• BlackMage
Tja je kan veel zeggen over de CCP, maar alle nadelen zijn te wijten aan de 3DS zelf. Er had gewoon een tweede circle pad op de 3DS moeten zitten, dan was er tenminste universele ondersteuning voor geweest. Want dat vind ik het grootste nadeel: Dat ding werkt maar in een handjevol games.

Qua interface is IR niet eens een slechte keus. Ze hadden ook BT kunnen gebruiken (zo werkt dat keyboard van Pokemon Typing Adventure ook), maar dat kost veel meer stroom. Een directe aansluiting (zoals de Nunchuck met de Wiimote praat) was natuurlijk beter, maar dat ondersteunt de 3DS waarschijnlijk gewoon niet.

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:20:
Tja je kan veel zeggen over de CCP, maar alle nadelen zijn te wijten aan de 3DS zelf. Er had gewoon een tweede circle pad op de 3DS moeten zitten, dan was er tenminste universele ondersteuning voor geweest. Want dat vind ik het grootste nadeel: Dat ding werkt maar in een handjevol games.

Qua interface is IR niet eens een slechte keus. Ze hadden ook BT kunnen gebruiken (zo werkt dat keyboard van Pokemon Typing Adventure ook), maar dat kost veel meer stroom. Een directe aansluiting (zoals de Nunchuck met de Wiimote praat) was natuurlijk beter, maar dat ondersteunt de 3DS waarschijnlijk gewoon niet.
Dat had niet gepast de CPP heeft ook twee extra schouderknoppen.

• LiquidT_NL
Pheace schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:35:
[...]

Wat is daar 'klote' aan dan? Veel mensen schijnen heel tevreden te zijn over hun CPP
DukeBox schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:04:
Idd, was ook sceptisch maar kan niet anders zeggen dat de CCP prima werkt.
Het apparaat is prima. Maar ik mis polish van een 1st party artikel. Dingen als geen oplossing voor de stylus/gamecard slot zijn slordig imho. Een vaste connector is gewoon vele malen beter, omdat losse batterijen gewoon ouderwets zijn. En dat dat er niet op zit: ik neem aan dat de IR port specifiek met dit doel in het achterhoofd is gebouwd, een vaste connector had prima geweest. Ook had je dan niet de erg onduidelijke manier van connecten gehad. Nu heb je met de ene game een optie, met de andere altijd aan, met de andere aan tenzij je hem uit sliep haalt, met weer een ander uit als je uit sleep komt tenzij je een bepaalde knop indrukt. Het is gewoon messy, juist niet iets wat je bij een console verwacht met zo'n grote focus op 1st party.

Mensen zullen best tevreden zijn, want tja, de analoge pad is prima en de shoulderbuttons ook. Het artikel werkt prima, maar laten we eerlijk wezen, het zijn ook maar 2 knoppen en een pad, daar kan je ook niet extreem veel aan verknallen. Het gaat mij juist om de dingen er om heen. Ik ben er verder ook wel tevreden mee. Maar het kan gewoon zoveel beter imho.

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:52:
[...]

Dat had niet gepast de CPP heeft ook twee extra schouderknoppen.
Afbeeldingslocatie: http://www.cubed3.com/media/2012/July/3dsxlccp.jpg
Zoiets als dat had prima gekund hoor. En in tegenstelling tot de Vita zit de analog niet in de weg van de knoppen omdat deze lekker plat is. De extra knoppen zou inderdaad wat lastiger zijn geweest, maar die zijn ook lang niet zo essentieel voor dat soort games als een tweede analoge stick.
LiquidT_NL schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:07:
En dat dat er niet op zit: ik neem aan dat de IR port specifiek met dit doel in het achterhoofd is gebouwd
De IR poort is ook nodig voor compatibiliteit met DSi functies. Is niet zo heel veel gebruik van gemaakt, maar volgens mij die Pokemon Walker dingen (van Heartgold/Soulsilver) sowieso wel.
Edit: Pokemon Black/White/2 gebruiken die IR functies ook voor bepaalde dingen.

[ Voor 4% gewijzigd door BlackMage op 05-08-2014 16:26 ]

Verwijderd

Dat lijkt mij extreem oncomfortabel.

Dan zou ik voor zoiets zijn gegaan:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Hjo9agxvvttykZ8HPHUwiJgz/full.jpg

Nou waar hebben we dat eerder gezien? :+

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2014 16:33 ]

• LiquidT_NL
BlackMage schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:21:

De IR poort is ook nodig voor compatibiliteit met DSi functies. Is niet zo heel veel gebruik van gemaakt, maar volgens mij die Pokemon Walker dingen (van Heartgold/Soulsilver) sowieso wel.
I stand corrected dan wat betreft IR :) Toch vind ik de combo van batterijen + vage in/uitschakeling + blokkade gamecard/stylus gewoon erg pauper. En de prijs van 25 euro voelt ook erg hoog.

Nogmaals, ik ben er blij mee verder :)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

LiquidT_NL schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:43:
Ik zit weer volop op de 3DS :) Virtue's Last Reward is echt een gruwelijk goede graphic novel :) 999 beviel al wel, maar dit slaat imho echt alles.

De DS games zijn ook altijd in trek. The World Ends With You is echt een meer dan prima RPG met lekker unieke controls.

Colors 3D blijft wel echt mijn meest favo app aller tijden. Inmiddels heeft hij qua playtime Animal Crossing en Picross overtroffen :)
The World Ends With you is die echt zo goed? Heb er vaker al naar gekeken maar altijd over getwijfeld.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Stravincy
  • Niet online

[afbeelding]
Dit ding ziet er wel heel interessant uit! :)
Heb je nog meer informatie? Release date? Prijs? Komt ie überhaupt uit in Nederland?

Vooral voor Smash Brothers lijkt me dit een mooie toevoeging om wat langer achter elkaar te kunnen gamen zonder last van kramp te krijgen.

Edit: Wat meer info: http://www.joystiq.com/20...hand-a-second-circle-pad/

Moet 2,980 yen ($29) gaan kosten.
Release datum voor in Japan is 11 oktober.

[ Voor 14% gewijzigd door Stravincy op 09-08-2014 14:22 ]

• Bianca
  • Niet online
Stravincy schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:13:
[...]

Dit ding ziet er wel heel interessant uit! :)
Heb je nog meer informatie? Release date? Prijs? Komt ie überhaupt uit in Nederland?

Vooral voor Smash Brothers lijkt me dit een mooie toevoeging om wat langer achter elkaar te kunnen gamen zonder last van kramp te krijgen.

Edit: Wat meer info: http://www.joystiq.com/20...hand-a-second-circle-pad/

Moet 2,980 yen ($29) gaan kosten.
Release datum voor in Japan is 11 oktober.
Interessant... Misschien tezijnertijd maar eens kijken om er een te importeren.

[ Voor 11% gewijzigd door Bianca op 09-08-2014 20:54 ]

• BoGu5
  • Laatst online: 24-11 15:52

BoGu5

hmmmz

BlackMage schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:21:
[...]
Ik kan geen IR poort bespeuren op mijn dsi xl? Kwam er toevalligerwijs ook pas vorige week achter dat deze er niet op zit, maar soit.

Edit: de pokemon met pokewalker hadden een ir poort in de cart zelf schijnt.

[ Voor 7% gewijzigd door BoGu5 op 09-08-2014 22:39 ]

request.getCookies();

• BlackMage
BoGu5 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 22:35:
[...]

Ik kan geen IR poort bespeuren op mijn dsi xl? Kwam er toevalligerwijs ook pas vorige week achter dat deze er niet op zit, maar soit.

Edit: de pokemon met pokewalker hadden een ir poort in de cart zelf schijnt.
Ik kan ook geen IR poort ontdekken op mijn DSi. Maar dat ding is mat zwart en het kan maar zo zijn dat een deel van het plastic een beetje transparant is voor IR.

Wat betreft de IR in de cardridge zelf, ik heb het even bekeken met een felle zaklantaarn. De oude cardridges (NTR-005, oa Pokemon Pearl) zijn zwart en niet transparant. De nieuwe cardridges (NTR-031, oa Pokemon Soulsilver en White) lijken zwart, maar zijn inderdaad donker rood transparant als je er met een zaklantaard doorheen schijnt.

Maar ik kon geen hardware ontdekken, in zowel de Soulsilver als White cardridge, wat voor IR communicatie moet zorgen. Het enige wat ik ontdekte waren chipjes en een kristalletje (langwerpig dun staafje). Het lijkt me dat vooral het ontvangen van IR signalen wel met iets moet gebeuren wat groot genoeg is om voldoende licht op te vangen. Dat zou ik zeker gezien moeten hebben toen ik er doorheen keek.

Update: Zou wel in de cardridge moeten zitten inderdaad. Want het werkt op mijn gewone DS Lite ook. Ik heb een IR gevoelige camera erbij gehad tijdens een battle tussen Black en White, maar ik zie niets oplichten. Het is wel echt een IR gevecht want als ik er iets tussen zet werkt het niet meer.

De techniek is vast verder dan ik ben 8)7. Dat kleine staafje zal de IR transmitter/sensor wel zijn dan.

[ Voor 14% gewijzigd door BlackMage op 09-08-2014 23:27 ]

• RayNbow
Nog mensen die een nieuwe 3DS zoeken? :p
Check out the Super #SmashBros for Nintendo #3DS Limited Edition Pack, entering the battle on 03/10!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bu569TfIAAAR-5m.png:large

• BlackMage
Je zou die special edition 3DS dingen maar sparen... kost je een flinke duit :P

• jebos
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-06-2017
Ik vind deze limited edition er wel weer super uit zien.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 12:46
Ik denk dat het mooier zou zijn zonder de tekst, maar goed :D Als ik geen 3DS had, dan wist ik het wel :)

Steam/XBL: Avioto

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik ga spijt krijgen als ze in de EU een Monster Hunter 4 bundle uitbrengen ;_;

We hebben al een 3DS...

• Avioto
Pheace schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:34:
Ik ga spijt krijgen als ze in de EU een Monster Hunter 4 bundle uitbrengen ;_;

We hebben al een 3DS...
2 is altijd beter dan 1 :9

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Als het mogelijk is om Eshop games over te zetten naar een andere 3DS zal ik het waarschijnlijk nog overwegen ook... KMN 8)7

• Avioto
Pheace schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:55:
[...]

Als het mogelijk is om Eshop games over te zetten naar een andere 3DS zal ik het waarschijnlijk nog overwegen ook... KMN 8)7
Haha zelfde hier ;)

• BlackMage
Je kan gewoon system transfer doen hoor, werkt perfect. Neemt alles mee, zelfs als je voorgeinstalleerde games op je oude had.

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Fire emblem is veruit het beste spel dat ik tot nu toe gespeeld heb. Echt een geweldig spel. Mario Kart valt me stiekem toch een beetje tegen. Verlies heel vaak op een beetje een goedkope manier (vind ik zelf dan :p). Dat is natuurlijk altijd wel zo geweest bij mario kart maar heb nu vaker het gevoel dan ik dat op de gamecube had.

Ben nu aan het twijfelen welk spel ik ga kopen. Of Ocarina of Time, nooit zelda gedaan alleen Wind Waker ooit gespeeld en daar was ik geen fan van. Dus ben bang dat deze voor mij tegen gaat vallen maar wil hem toch graag proberen. Of wachten op Smash bros natuurlijk, die lijkt me wel erg gaaf. Ook wil graag nog wat DS spellen kopen maar zijn toch vaak lastig te krijgen of nog steeds erg duur. Ga iig binnenkort GTA Chinatown Wars kopen. Altijd erg fan geweest van de oude GTA's!

• BlackMage
--_-- schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:07:
Fire emblem is veruit het beste spel dat ik tot nu toe gespeeld heb. Echt een geweldig spel. Mario Kart valt me stiekem toch een beetje tegen. Verlies heel vaak op een beetje een goedkope manier (vind ik zelf dan :p). Dat is natuurlijk altijd wel zo geweest bij mario kart maar heb nu vaker het gevoel dan ik dat op de gamecube had.

Ben nu aan het twijfelen welk spel ik ga kopen. Of Ocarina of Time, nooit zelda gedaan alleen Wind Waker ooit gespeeld en daar was ik geen fan van. Dus ben bang dat deze voor mij tegen gaat vallen maar wil hem toch graag proberen. Of wachten op Smash bros natuurlijk, die lijkt me wel erg gaaf. Ook wil graag nog wat DS spellen kopen maar zijn toch vaak lastig te krijgen of nog steeds erg duur. Ga iig binnenkort GTA Chinatown Wars kopen. Altijd erg fan geweest van de oude GTA's!
Als je die turn-based strategy games leuk vind dan kan ik de Advance Wars games ook aanraden (Dual Strike en Days of Ruin). Maar dat zijn inderdaad DS-games die vrij lastig te krijgen zijn. Een ander grote franchise in dat genre is Disgaea en daar is ook een DS-spel van. En ook niet te vergeten is Final Fantasy Tactics, die heeft ook een versie op de DS. Voor dit genre voel je je beter thuis op Sony hardware denk ik.

Zelda's zijn er in grofweg twee soorten: De 3D zelda's zoals Wind Waker en Ocarina of Time en dan heb je de '2D' van boven zelda's waar onlangs A Link Between Worlds van is uitgekomen. Als je Wind Waker niet echt leuk vond,.dan ga je OoT ook niets aan vinden denk ik. Maar je kan wel eens kijken of je die Link Between Worlds wel leuk vind.

Fire Emblem is eigenlijk een mix tussen turn based strategy en een RPG. Dus je kan ook kijken of RPG's je een beetje liggen. Ik kan persoonlijk Pokemon X en Y aanraden, en Bravely Default schijnt ook erg goed te zijn.

• Stravincy
  • Niet online
Veel tijdelijke korting op veel games!
https://www.nintendo.co.u...w-Challengers-911184.html

Geld alleen voor de Europese E-shop.
--_-- schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:07:
Als je nog even geduld hebt zou ik zeker weten wachten op Smash Bros.
Dit word echt de game der games voor de 3DS wat mij betreft.

• --_--
Bedankt voor de tips. Pokemon Y heb ik ook, nog niet mee klaar maar wel een leuk spel idd. Dan word het toch wachten op Smash bros. Heb ook professor Layton nog liggen waar ik nog niet aan begonnen ben.

Ben iig erg blij met de 3ds en het spellen aanbod!

• mathelicious
BlackMage schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:28:
[...]

Als je die turn-based strategy games leuk vind dan kan ik de Advance Wars games ook aanraden (Dual Strike en Days of Ruin). Maar dat zijn inderdaad DS-games die vrij lastig te krijgen zijn. Een ander grote franchise in dat genre is Disgaea en daar is ook een DS-spel van. En ook niet te vergeten is Final Fantasy Tactics, die heeft ook een versie op de DS. Voor dit genre voel je je beter thuis op Sony hardware denk ik.

Zelda's zijn er in grofweg twee soorten: De 3D zelda's zoals Wind Waker en Ocarina of Time en dan heb je de '2D' van boven zelda's waar onlangs A Link Between Worlds van is uitgekomen. Als je Wind Waker niet echt leuk vond,.dan ga je OoT ook niets aan vinden denk ik. Maar je kan wel eens kijken of je die Link Between Worlds wel leuk vind.

Fire Emblem is eigenlijk een mix tussen turn based strategy en een RPG. Dus je kan ook kijken of RPG's je een beetje liggen. Ik kan persoonlijk Pokemon X en Y aanraden, en Bravely Default schijnt ook erg goed te zijn.
Toch zit er wel een behoorlijk verschil tussen windwaker en oot, waarbij die laatste bij mij persoonlijk beter is bevallen. Net zoals ik skyward sword weer wat minder vond dan twilight princess, maar ja smaken verschillen.

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Kan je echt alleen maar streamen met je 3ds xl als je hem laat modden? Had allemaal sites gevonden in japan/amerika en nu ook eindelijk eentje in duitsland. Kost 209 euro.. best wel prijzig vandaar mijn vraag of er andere manieren zijn.

• BlackMage
Kern schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:05:
Kan je echt alleen maar streamen met je 3ds xl als je hem laat modden? Had allemaal sites gevonden in japan/amerika en nu ook eindelijk eentje in duitsland. Kost 209 euro.. best wel prijzig vandaar mijn vraag of er andere manieren zijn.
Je kan ook een camera aan je voorhoofd vastbinden :P

Maar nee, volgens mij zijn er geen andere practische mogelijkheden. Anders ging niemand zijn 3DS laten modden.

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

mathelicious schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 02:39:
[...]

Toch zit er wel een behoorlijk verschil tussen windwaker en oot, waarbij die laatste bij mij persoonlijk beter is bevallen. Net zoals ik skyward sword weer wat minder vond dan twilight princess, maar ja smaken verschillen.
Ik heb me wel vermaakt met de ALBW. OOT staat op mijn lijstje (en in mijn kast) om te gaan spelen. Voordeel van deze titels is dat je je er niet echt een bult aan kan vallen, want via marktplaats ben je er desnoods zo weer vanaf. Echte "haters" van de serie ben ik ook niet vaak tegengekomen.

request.getCookies();

• LiquidT_NL
Touchdomex schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:56:
[...]

The World Ends With you is die echt zo goed? Heb er vaker al naar gekeken maar altijd over getwijfeld.
Wat mij betreft wel :) het moet je ding zijn, maar de game is gewoon heerlijk uniek. Jammer dat de game zo duur/zeldzaam is.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

LiquidT_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:28:
[...]

Wat mij betreft wel :) het moet je ding zijn, maar de game is gewoon heerlijk uniek. Jammer dat de game zo duur/zeldzaam is.
Valt wel mee toch? Normale prijs voor een nieuwe DS-game.

http://www.nedgame.nl/nin...ends-with-you/1410779300/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• LiquidT_NL
Aha, iets teveel gelet op de regio :P Dank!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Als het echt alleen voor homebrew is dan kan het nog best tof zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 20-08-2014 15:25 ]

• --_--
Gisteren Retro City Rampage gedownload. Vermaak me er prima mee, echt een aanrader! Zeker voor de prijs. Speelt op de 3ds ook een stuk lekkerder dan de demo die ik ooit eens op de PC gespeeld heb.

Heb ook megaman 2 voor de NES gedownload, erg pittig moet ik zeggen! Heb nu nog wat te goed over, iemand nog aanraders die niet al te duur zijn?

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

Touchdomex schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:25:
[...]

Als het echt alleen voor homebrew is dan kan het nog best tof zijn :)
Mee eens, maar kan nooit lang duren voordat het voor warez gebruikt wordt. Is een soort ongeschreven wet: "if it's hackable, it's warezable".

request.getCookies();

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-11 15:44
Zou vooral mooi zijn als de regio lock zou verdwijnen. Niet alleen zijn Amerikaanse games in veel gevallen goedkoper te krijgen, maar sommige games zijn gewoon niet uitgegeven hier (Rune Factory bijv.)

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Twisted-D schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:39:
Zou vooral mooi zijn als de regio lock zou verdwijnen. Niet alleen zijn Amerikaanse games in veel gevallen goedkoper te krijgen, maar sommige games zijn gewoon niet uitgegeven hier (Rune Factory bijv.)
Daar zou ik ook erg blij mee zijn. Ik heb een US 3DS en kan hier dus geen games halen.

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 17:33
Hey allemaal,

Sinds kort ben ik aan het nadenken over de aankoop van een 3ds model. Vorige handhelds waren onder andere de ouderwetse Game Boy, Game Boy Adbance en DS Lite. Nu zit ik te twijfelen tussen de 2DS en 3DS XL. Weegt de 3d functie en het grotere scherm op tegen de lagere prijs van de 2ds?

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ja, het scherm en de mobiliteit winnen het van de lagere prijs.

• mathelicious
Als je geen waarde hecht aan een fatsoenlijke schermgrootte, dan kan je een 2ds nemen. Anders altijd een 3ds xl halen wat mij betreft

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mathelicious schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:27:
Als je geen waarde hecht aan een fatsoenlijke schermgrootte, dan kan je een 2ds nemen. Anders altijd een 3ds xl halen wat mij betreft
Nou ja de 2DS is echt heel lastig meenemen... Dat was voor ij gewoon destijds de afweging. Je MOET een stevige hoes om je 2DS stoppen wil je hem meenemen. Hij is niet zo Portable als dat je zou willen...

Dat vind ik persoonlijk een zeer groot nadeel van de 2DS. Het is echt het formaat van een tablet wat je in je tas gooit... Dat is gewoon imho te groot.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:30
Ik heb de eerste 3DS gehad en heb nu een XL, zou zeer zeker voor de XL gaan! Ik heb ze beide gehad en toen liet ik de "normale" 3DS echt links liggen. Grotere scherm is echt veel prettiger spelen!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Goner

Goner

What can I do you for ?

BoGu5 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:28:
[...]
Mee eens, maar kan nooit lang duren voordat het voor warez gebruikt wordt. Is een soort ongeschreven wet: "if it's hackable, it's warezable".
Zou wel jammer zijn. Want er was voor de DS met die cartridges hele leuke homebrew te krijgen, bijv. Beup Live, een MSN messenger client.

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 17:33
Net even naar de GameMania gegaan waar ze een stand hadden met een Nintendo 3DS XL en normale 3DS. Dan is het verschil echt goed te merken. Vond het scherm van de 3DS wel heel erg klein in vergelijking met de XL editie. Het wordt dus waarschijnlijk later deze week een Nintendo 3ds XL. Bedankt voor de hulp iedereen :)

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:58
Fierry schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:50:
Net even naar de GameMania gegaan waar ze een stand hadden met een Nintendo 3DS XL en normale 3DS. Dan is het verschil echt goed te merken. Vond het scherm van de 3DS wel heel erg klein in vergelijking met de XL editie. Het wordt dus waarschijnlijk later deze week een Nintendo 3ds XL. Bedankt voor de hulp iedereen :)
Vergeet dan alleen het opladertje niet. Die wordt bij de XL om de één of andere reden niet meegeleverd.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Seal64 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:06:
[...]

Vergeet dan alleen het opladertje niet. Die wordt bij de XL om de één of andere reden niet meegeleverd.
Die reden is heel simpel; het is goedkoper voor Nintendo.

"21 jaar DSL!"

• RayNbow
Nieuwe 3DS aangekondigd in de Nintendo JP Direct livestream!

Pics: https://twitter.com/SerebiiNet/status/505313207293333504

[list]
• C-stick, ZR, ZL knoppen
• Betere batterij (+~60min)
• MicroSD (onder de cover)
• Game slot aan de voorkant, stylus idem
• Beter 3D scherm met eyetracking voor betere hoeken
• File-sharing met PC
• NFC ingebouwd (als ik het goed begrepen heb)
• Snellere CPU
• Betere browser
• HOLY SHIT, XENOBLADE VOOR DE 3DS (mogelijk alleen voor New 3DS, niet de huidige 3DSen)
• Verwisselbare covers (voor de kleine nieuwe 3DS)

[ Voor 104% gewijzigd door RayNbow op 29-08-2014 13:39 ]

• Avioto
Betekend dit dat je toekomstige games niet kan spelen met een oude 3DS (XL)?

Ik vind dit weer een erg rare zet van Nintendo.

Nieuwe 3DS

Bravely Second

Xenoblade Chronicles

Verwijderd

Avioto schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:47:
Betekend dit dat je toekomstige games niet kan spelen met een oude 3DS (XL)?

Ik vind dit weer een erg rare zet van Nintendo.

Nieuwe 3DS
[video]

Bravely Second
[video]

Xenoblade Chronicles
[video]
Raar? Nee. Dit wordt het idee van de DSi en de GBC ;)

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik wil hem wel nu weer maar twijfel of ik de grote of de kleine wil :(

• Goner

Goner

What can I do you for ?

The_Bird schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:43:
[...]
Die reden is heel simpel; het is goedkoper voor Nintendo.
Goedkoper ? Als er een lader bij zou zitten, dan zou de XL gewoon duurder zijn (voor jou).
Ik dacht dat het idee was dat de meeste flink wat XL kopers al een 3DS hebben en dus ook een lader.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-11 16:30
Yeah!! Maar, exclusief voor het nieuwe model??

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Cidolfas schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:28:
[...]

Ja dat is een beetje idioot... :(

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-11 16:30
Touchdomex schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:29:
[...]

Behoorlijk, dat maakt de "new" 3DS eigenlijk een hele nieuwe console met backwards compatibility. En daarvoor is hij lang niet vernieuwend genoeg 8)7

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• RayNbow
Touchdomex schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:29:
[...]

Aan de andere kant misschien wel begrijpelijk. De oorspronkelijke Xenoblade is geen lichte Wii game.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Dat betere 3D scherm, betekent dat ook een scherper beeld voor 2D? Dan wordt het wel interessant want als ik op mijn Vita gespeeld heb en dan het beeld van mijn 3DS zie word ik wel wat treurig.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
De nieuwe 3DS is eigenlijk een nieuwe handheld maar met dezelfde naam en backwards compatible, hetzelfde als destijds met de Gameboy en Gameboy Color.

Verwijderd

Cubic X schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:51:
De nieuwe 3DS is eigenlijk een nieuwe handheld maar met dezelfde naam en backwards compatible, hetzelfde als destijds met de Gameboy en Gameboy Color.
En de DSi ;)

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-11 15:16
Cidolfas schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:28:
[...]

t eerste gezicht exact hetzelfde spel als op de Wii, een "nieuwe" xenoblade was pas nieuws geweest!
Pagina: 1 ... 65 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]