Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:35:
[...]

De echte FF games waren FF 1 tot 6 op de NES/SNES. Daarna verhuisde de serie naar Playstation en kwamen ze met FF7 t/m 14 (momenteel). Crystal Chronicles, Tactics Four heroes of Light zijn allemaal spin-offs van FF.

De Braverly serie (Default en Second) is dan weer een nieuwe serie in de wereld van Four heroes of Light.
Beweer ik dan anders?

Er zijn overigens nog veel meer spin-offs (zoals de Mana serie en Dissidia).
XI en XIV zijn MMO's overigens, en XIII en XV zijn/komen ook voor Xbox.

Maar het ging over de DS.

Verwijderd

Nee, het was even voor de volledigheid.
Er zijn overigens nog veel meer spin-offs (zoals de Mana serie en Dissidia).
Correct.
XI en XIV zijn MMO's overigens, en XIII en XV zijn/komen ook voor Xbox.
Eveneens correct. De MMO's zijn er trouwens ook voor de PC.
Maar het ging over de DS.
3DS ;)

• LOTG
Eveneens correct, maar de FF games zijn voor de DS. Bij mijn weten nog geen 3DS titels aangekondigd.

Verwijderd

Theatrhythm Final Fantasy is een 3DS game ;)

• LOTG
I stand corrected. Komt volgende maand zelfs een sequel van zie ik.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

LOTG schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:19:
BD is de spirituele opvolger van FF: The four heroes of light (dus niet een echte FF). Je moet dus ook niet verwachten dat andere FF spellen het zelfde als BD zijn, four heroes was immers al een spin off.
Niet hetzelfde, maar als ik zo kijk is het ook turn-based en veel spells/weapons zijn letterlijk hetzelfde in FF. Gaat mij om het speltype en de sfeer ...

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
BD is qua gameplay het beste te vergelijken met Final Fantasy 5. Ik zie het ook meer als een opvolger daarvan dan andere FF-games.

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik kwam er gisteren achter dat je de cartridge in moet drukken om hem eruit te halen..ik trok het spel er gewoon uit als bij een oude gameboy. Hoop dat de boel heel is/blijft :x

Zelf was ik erg verbaasd dat ik Rhythmthief zo leuk vind! Vooraf dacht ik dat het een spel van niks zou zijn, maar erg vermakelijk dus :p

Verwijderd

--_-- schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:04:
Ik kwam er gisteren achter dat je de cartridge in moet drukken om hem eruit te halen..ik trok het spel er gewoon uit als bij een oude gameboy. Hoop dat de boel heel is/blijft :x
Dan moet je wel behoorlijk wat kracht zetten lijkt me zo.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

--_-- schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:04:

Zelf was ik erg verbaasd dat ik Rhythmthief zo leuk vind! Vooraf dacht ik dat het een spel van niks zou zijn, maar erg vermakelijk dus :p
Mee eens. Underrated. Leuke ritme game maar dat verbaast me eigenlijk ook niet aangezien het van Sega (Space channel 5) komt.

"21 jaar DSL!"

• --_--
erm ja moest wel een beetje kracht zetten maar alles lijkt nog heel te zijn.
Voor de zekerheid, als ik nu een cassette er in stop dan gaat die eerst er in en dan daarna kan ik hem pas door drukken zodat die goed zit. Niet in 1 vloeiende beweging dus, hoort dit of is er toch iets stuk?

Verwijderd

Je bedoelt ongeveer tot het streeptje op deze afbeelding?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fTZbEa06I4vpa5wVQ5OPIe6r/full.png

Dat is normaal.

• --_--
Het is idd ongeveer tot dat streepje. Is het ook normaal dat als je het spel eruit haalt en het apparaat op z'n kop houd, dat er dan aan de linkerkant een klein pinnetje een beetje uitsteekt of is deze dan krom getrokken?

En nog een vraag. Er zit een soort dockings station bij, hiermee kun je de 3ds opladen.....maar dat kan ook met de kabel. Wat is dan het voordeel van het dockins station?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Voordeel van het dok is dat je je 3ds er gewoon op kan leggen ipv dat je het stekkertje iedere keer in je 3ds moet steken.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Yep, heb van m'n Nintendo punten een mooie rooie dock gekocht voor m'n zwart-rode XL.
Ideaal, geen geklooi met snoertjes en stekkertjes.
Heb wel een extra (König) oplader gekocht met aansluiting voor DS Lite én 3DS XL, handig voor onderweg.

[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 28-03-2014 20:15 ]

Verwijderd

Ik verlang zeer naar de nieuwe super smash... is al een tijdje geleden dat ik dat heb kunnen spelen dus het zou weer eens tijd worden!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Emiel1984

Made in NL

Goner schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 20:07:
Yep, heb van m'n Nintendo punten een mooie rooie dock gekocht voor m'n zwart-rode XL.
Ideaal, geen geklooi met snoertjes en stekkertjes.
Heb wel een extra (König) oplader gekocht met aansluiting voor DS Lite én 3DS XL, handig voor onderweg.
Ik zag alleen maar de gele en groene versie afgelopen week. Toch maar wat regelmatiger kijken of er een update is :). Wilde zelf ook een zwarte of rode.

[LTS][MTS][HTS]

• Arunia
  • Nu online
Heb zelf de blauwe en mijn vrouw de rode. Was ook wel besteld op de eerste dag dat ze beschikbaar waren.

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 12:52
Ik heb ook de knoop doorgehakt en een 3DS gekocht. De dagaanbieding van amazon.co.uk heeft me over de streep getrokken :P Ik heb al 8 jaar veel plezier van mijn DS Lite, dus ik vond het wel een logische aankoop. Er gaat toch niets boven de Nintendo exclusives vind ik.

Zo te zien val ik alleen net buiten de boot wat de speciale acties betreft bij het registreren van een 3DS console.

Om te beginnen heb ik RE: Revelations en MGS Snake Eater 3D erbij gekocht. Ben ook druk op zoek naar NSMB 2, SM3D Land en Mario Kart 7.

Kan niet wachten tot ik hem aankomende week binnen krijg!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:07
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 12:52
95 euro inclusief verzending. Het gaat om de "normale" ice white versie.

Ik heb inmiddels ook Mario Kart 7 van een vriend overgenomen. En via de MM 3 is 2 actie heb ik Zelda A Link Between Worlds, Super Mario 3D Land en Pokemon X besteld.

Ik kan dus wel even een tijdje vooruit 8)

• Robolokotobo
Zo... Jij hebt goedkoop inkopen gedaan ;) Een 2DS kost normaal al minstens 99 euro. Ik ga over een tijdje misschien een 3DS XL aanschaffen, maar ik vind 170 euro wel aan de dure kant. Ik hoop dat ik een mooie aanbieding tegenkom voor rond de 150. Als je maar geduld hebt en het juiste moment afwacht valt er vaak redelijk wat geld te besparen.

• Emiel1984
  • Nu online

Emiel1984

Made in NL

Robolokotobo schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 01:05:
Zo... Jij hebt goedkoop inkopen gedaan ;) Een 2DS kost normaal al minstens 99 euro. Ik ga over een tijdje misschien een 3DS XL aanschaffen, maar ik vind 170 euro wel aan de dure kant. Ik hoop dat ik een mooie aanbieding tegenkom voor rond de 150. Als je maar geduld hebt en het juiste moment afwacht valt er vaak redelijk wat geld te besparen.
Ik had een rode pokemon versie voor 140 overgenomen. Deze was amper gebruikt. Scheelde me toch weer 60 euro met de winkelprijs. De officiele nintendo adapter zat daar ook direct bij. dus eigenlijk 75 euro bespaard. Vond de andere kleuren iets te mat. Wilde eingelijk de zelda editie maar deze wilde mensen niet verkopen voor onder de 200 euro. Dat was mij teveel voor een 2e hands product.

[LTS][MTS][HTS]

• Robolokotobo
Je kan het soms treffen tweedehands. Ik ben altijd bang dat als ik tweedehands een console koop dat er krassen op zitten of dat ie het niet goed doet of zo.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Met cartridge consoles of handhelds vertrouw ik het wel, met disc-based niet.

"21 jaar DSL!"

• Emiel1984
  • Nu online

Emiel1984

Made in NL

Robolokotobo schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:52:
Je kan het soms treffen tweedehands. Ik ben altijd bang dat als ik tweedehands een console koop dat er krassen op zitten of dat ie het niet goed doet of zo.
Voor zulke bedragen ga ik het product ophalen zodat ik deze kan testen voordat ik betaal.
Als ik het van tevoren niet kan testen of de verkoper niet kan controleren op eerlijkheid dan koop ik het product niet 2e hands.

[LTS][MTS][HTS]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:54
Emiel1984 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:23:
[...]

Voor zulke bedragen ga ik het product ophalen zodat ik deze kan testen voordat ik betaal.
Als ik het van tevoren niet kan testen of de verkoper niet kan controleren op eerlijkheid dan koop ik het product niet 2e hands.
+1

Ondertussen 4 3DS'en opgehaald via Marktplaats (3DS XL voor mezelf, 3DS voor vriendin, daarna 3DS XL voor vriendin en tenslotte 3DS XL Pokemon editie voor mezelf :D). Het kost misschien even tijd om te zoeken, maar ik heb geen spijt van deze aankopen. Allemaal zonder krasjes of gebreken en ik zou het zo nog een keer doen!

• --_--
Ik heb gisteren de volgende 3 spellen besteld bij Media Markt: Mario 3d, Mario Kart en Pokemon Y. Mario 3d en pokemon werden vandaag geleverd Mario Kart zou 2 tot 3 weken duren maar komt morgen al!
Nu heb ik pokemon vooral genomen bij gebrek aan betere opties. Zelda was inmiddels al weg, maar nu vraag ik me af: Hoe leuk is pokemon als je geen fan bent?
Ik heb ooit eens pokemon voor de gba gespeeld maar dit is inmiddels zo lang geleden:p Is het spel de moeite waard? Ik twijfel eraan of ik hem uit de seal moet halen of gewoon meteen door moet verkopen....

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:36
Geen idee, ik ben wel fan :P
Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, want hoeveel daalt de waarde nou als die uitgepakt is?

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:21
--_-- schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:05:
Ik heb gisteren de volgende 3 spellen besteld bij Media Markt: Mario 3d, Mario Kart en Pokemon Y. Mario 3d en pokemon werden vandaag geleverd Mario Kart zou 2 tot 3 weken duren maar komt morgen al!
Nu heb ik pokemon vooral genomen bij gebrek aan betere opties. Zelda was inmiddels al weg, maar nu vraag ik me af: Hoe leuk is pokemon als je geen fan bent?
Ik heb ooit eens pokemon voor de gba gespeeld maar dit is inmiddels zo lang geleden:p Is het spel de moeite waard? Ik twijfel eraan of ik hem uit de seal moet halen of gewoon meteen door moet verkopen....
Je kunt Pokémon wel in seal houden en hem 5 euro onder de winkelprijs te proberen te verkopen, maar de kans is groot dat ze afwijken naar de winkels ivm zekerheid en garantie en weet ik veel wat.

Je zou Pokémon wellicht een kans kunnen geven. Ik heb mijzelf prima vermaakt met Y. Wel een beetje het verhaallijn lezen en niet alleen maar op de knopjes bashen.

• --_--
naja misschien hebben jullie ook wel gelijk. Dacht als ik hem in de seal houd weten mensen zeker dat die nieuw is ofzo:p Als ik tijd heb eens proberenof het iets is.

• --_--
Even een kleine update, ik speel tot nu toe alleen nog maar pokemon :p Niet te moeilijk en goed om lekker om even snel tussendoor te spelen.

Nog wel een vraagje: hebben er mensen last van krassen op de 3ds? Ik heb de 3ds nog niet een keer meegenomen in een tas maar had al wat krassen erop. Deze krassen werden veroorzaakt door het onderste scherm. Gelukkig zaten deze krassen in het zwarte gedeelte en niet in het scherm zelf en heb ik deze bijna helemaal weg kunnen poetsen.

Nu is de vraag hoe ik deze krassen kan voorkomen. Op internet heb ik kunnen vinden dat screenprotectors niet helpen want die mensen kregen ook krassen. Verder vind ik screenprotectors vaak irritant.
Zijn er hier mensen die er een brillendoekje tussen leggen? Sommige mensen op andere fora zweren hierbij terwijl andere zeggen dat het slecht is omdat er dan constante druk op het scherm zit waardoor je sowieso krassen gaat krijgen...
Iemand die hier de oplossing voor heeft?

• mat.hi.as
--_-- schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:01:
Even een kleine update, ik speel tot nu toe alleen nog maar pokemon :p Niet te moeilijk en goed om lekker om even snel tussendoor te spelen.

Nog wel een vraagje: hebben er mensen last van krassen op de 3ds? Ik heb de 3ds nog niet een keer meegenomen in een tas maar had al wat krassen erop. Deze krassen werden veroorzaakt door het onderste scherm. Gelukkig zaten deze krassen in het zwarte gedeelte en niet in het scherm zelf en heb ik deze bijna helemaal weg kunnen poetsen.

Nu is de vraag hoe ik deze krassen kan voorkomen. Op internet heb ik kunnen vinden dat screenprotectors niet helpen want die mensen kregen ook krassen. Verder vind ik screenprotectors vaak irritant.
Zijn er hier mensen die er een brillendoekje tussen leggen? Sommige mensen op andere fora zweren hierbij terwijl andere zeggen dat het slecht is omdat er dan constante druk op het scherm zit waardoor je sowieso krassen gaat krijgen...
Met een 3DS XL nergens last van. Wel merk ik dat er een afdruk komt van mn stick op het bovenste scherm. Vette vingers he :+. Geen krassen verder. Wel altijd een screen protector gehad (ebay, Hori volgens mij). Wat ik daarbij wel merkte is dat het ding bij het onderste scherm PRECIES moet kloppen, omdat de 3DS anders compleet flipt. Geen enkele knop wordt nog geregistreerd, schermaanrakingen werken niet. Gelukkig was het in beide gevallen genoeg om alle randjes extra goed aan te drukken (met een passer bezig geweest :X )

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:58
--_-- schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:01:

Ik krijg geen krassen, maar wel een soort afdruk links en rechts van het bovenste scherm, van de randen van het onderste scherm. Het lijkt erop dat de rubbertjes die de afstand tussen de twee helften moeten houden, net iets te dun zijn, of dat het hele systeem wat doorbuigt onder druk.
Een zacht doekje moet volgens mij geen kwaad kunnen, desnoods pak je daar een klein microvezeldoekje voor of zo. Je kunt ook kijken of je die rubbertjes kan vervangen door dikkere, maar dat wordt een beetje DIY.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:57
Ik heb een 3DS sinds de releasedatum en sinds de releasedatum van A Link Between Worlds een 3DS XL.

De 3DS heeft helaas al sinds het begin een design fout, waardoor de rand om het touchscreen ervoor zorgt dat er 2 strepen op het bovenste scherm komen.
In het begin kan je ze nog wegvegen, maar op den duur zal dit niet meer lukken.
Ik heb zelf geen screen protector erop gedaan, maar had er tijdens het gamen ook bijna nooit last van.

De 3DS XL kent dit probleem niet.

• mathelicious
Ook de 3DS XL :/

Verwijderd

Nee hoor ;)

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:30
Jawel hoor, niet iedere 3DS XL heeft het, maar er zijn er helaas genoeg, ik heb er ook één gehad, opgestuurd naar Nintendo en ze hebben de bumpers vervangen. Ook zijn er genoeg niet XL 3DSen waar het geen probleem is, maar het is helaas bij beide modellen een punt om goed op te letten.

Erg onhandig probleem van de 3DS, duidelijk krassen op het 3D scherm zorgen ervoor dat het 3D effect alleen maar afleidt

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• mathelicious
ik heb er weinig last van, alleen als het licht erop schijnt zie je het. Jammer is het wel, maar het is en blijft een gebruiksvoorwerp wat onderhevig is aan slijtage. Na het eerste krasje ben ik dan nergens meer ziek van :p

Verwijderd

Ik heb er geen last van, gelukkig heb ik een goede 3DS XL dan ;) Mn oude 3DS had het idd wel. Verder kan je het een voordeel van de 2DS noemen :p

• Emiel1984
  • Nu online

Emiel1984

Made in NL

Ik merk bij mezelf op dat ik de 3D eigenlijk nooit meer aanzet omdat het zoveel meer energie kost(batterij sneller leeg), Het was de eerste 2/3 weken leuk maar daarna wende ik eraan en nu maakt het me niet zoveel meer uit. Ik heb geen spijt ervan dat ik de 3DS XL heb aangeschaft want het scherm in de 2DS en normale 3DS had ik echt te klein gevonden.

Zetten jullie het 3D effect aan of ook meestal uit ?

[LTS][MTS][HTS]

• Koldur
Emiel1984 schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:00:
Ik merk bij mezelf op dat ik de 3D eigenlijk nooit meer aanzet omdat het zoveel meer energie kost(batterij sneller leeg), Het was de eerste 2/3 weken leuk maar daarna wende ik eraan en nu maakt het me niet zoveel meer uit. Ik heb geen spijt ervan dat ik de 3DS XL heb aangeschaft want het scherm in de 2DS en normale 3DS had ik echt te klein gevonden.

Altijd aan hier, heb een hekel aan live 3D films e.d. maar met animatie en games ben ik echt een 3D fan. Speel zelfs games op de PC met anaglyph brillen wat ik echt te gek vind.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:12

DukeBox

loves wheat smoothies

Meestal wel.. soms als ik moe ben niet omdat het focussen dan wat zwaarder is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:01
Hier staat het 3D effect altijd aan. Ik heb 1x het 3D effect uit moeten zetten omdat het voor mij misselijkmakend was (1 scene in een aflevering van de Kid Icarus short Medusa's Revenge).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Arunia
  • Nu online
Bij mij heel soms aan om te kijken, maar eigenlijk heb ik het echt nooit aan staan.
Geen spijt van mijn 3DSXL. Zou ook zo een 2DSXL kopen (wel opklapbaar dan1).

• Seal64
Emiel1984 schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:00:

Hangt een beetje van de game af. Meestal zet ik het aan, maar games als Pokémon X/Y zijn niet eens overal in 3D, en daar waar het wel kan zorgt het voor een behoorlijke drop in framerate, dus bij die game zet ik het uit.
Ik ben het overigens met dat punt van de schermgrootte eens - dat was ook mijn reden om mijn 3DS te vervangen door een XL.
Arunia schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:46:
Bij mij heel soms aan om te kijken, maar eigenlijk heb ik het echt nooit aan staan.
Geen spijt van mijn 3DSXL. Zou ook zo een 2DSXL kopen (wel opklapbaar dan1).
Een opklapbare 2DSXL? Die bestaat al – het heet een 3DSXL met het 3D-schuifje uit.
:+

• Arunia
  • Nu online
Seal64 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:10:
[...]

Een opklapbare 2DSXL? Die bestaat al – het heet een 3DSXL met het 3D-schuifje uit.
:+
Die had ik moeten zien aankomen. :+
Uiteraard een 3DSXL goedkoper en zonder schuifje. Maar dat snapte je wel haha.

• Seal64
Arunia schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:22:
[...]

Die had ik moeten zien aankomen. :+
Uiteraard een 3DSXL goedkoper en zonder schuifje. Maar dat snapte je wel haha.
Uiteraard. Punt is alleen dat de voornaamste besparing in de 2DS het enkele scherm lijkt te zijn, waardoor het ding niet opklapbaar is. Als je dus een opklapbare 2DSXL wilt, dan krijg je uiteindelijk gewoon een 3DSXL zonder de 3D functie, maar ik verwacht dat het prijsverschil tussen een 3D schermpje en een normaal 2D scherm op dat formaat niet genoeg is om een significant verschil in verkoopprijs te maken.

Daarnaast denk ik dat Nintendo ook zo zal redeneren - als je zo nodig een 2D 3DSXL wilt, dan zet je dat schuifje toch gewoon uit?

• Arunia
  • Nu online
En dat is inderdaad ook wat ik gedaan heb ;)

Maar hypothetisch gezien ging het om. :P

Mijn 3DSXL voldoet iig nog gewoon prima.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-11 14:21
Vraagje, als ik een nieuwe sdhc kaart koop, kan ik die er gewoon in steken en de games opnieuw downloaden?

• mat.hi.as
Raxious schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:19:
Vraagje, als ik een nieuwe sdhc kaart koop, kan ik die er gewoon in steken en de games opnieuw downloaden?
Sterker nog, je kan alles gewoon kopiëren via je computer. Hoe precies weet ik niet, maar dat is makkelijk te vinden (via google, maar ook hier op GoT een paar keer uitgelegd)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Je moet de inhoud van de oude kaart overzetten, dan heb je al je settings en saves weer van games en andere software.
Inhoud van oude SDHC kaart even in een folder op je PC kopiëren via een card-reader, kaart er uit, nieuwe kaart erin en inhoud van folder naar de kaart kopiëren ... kaart in de 3DS en gáán.

Verwijderd

Als je een 64GB of 128GB SDXC kaart wil gebruiken dien je deze eerst FAT32 te formatteren. Verder kan je ervoor kiezen om de "Nintendo 3DS"-Map te kopieren (zoals hierboven is aangegeven) of met een lege SD kaart te beginnen. Maar dan moet je wel je games opnieuw downloaden via de eShop (kan gewoon kostenloos) en raak je je savegames kwijt.

Ik raad je wel aan om vooraf je SD kaart met SD Formatter te formatteren zodat je zeker weet dat alles in orde is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2014 22:48 ]

• Er!k
  • Laatst online: 21-11 20:50
Donderdag Nintendo Pocket Football Club aangeschaft. Erg vermakelijk tot nu toe :) Doet me een beetje denken aan Sensible Soccer maar dan de management variant...

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11 14:29
Seal64 schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:29:
[...]

Ik krijg geen krassen, maar wel een soort afdruk links en rechts van het bovenste scherm, van de randen van het onderste scherm. Het lijkt erop dat de rubbertjes die de afstand tussen de twee helften moeten houden, net iets te dun zijn, of dat het hele systeem wat doorbuigt onder druk.
Een zacht doekje moet volgens mij geen kwaad kunnen, desnoods pak je daar een klein microvezeldoekje voor of zo. Je kunt ook kijken of je die rubbertjes kan vervangen door dikkere, maar dat wordt een beetje DIY.
Ik heb bij de gamma van die kleine doorzichtige beschermnopjes gehaald die je normaal gebruikt om deurtjes niet te hard tegen het hout te laten slaan

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

• deltaquad
  • Laatst online: 26-11 10:50
Afbeeldingslocatie: http://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/03_teaser_module_1_square/games_3/nintendo_3ds_download_software_4/TM_3DSDS_CaveStory.png

Eindelijk zit Cave Story (2D) nu ook bij ons in de eshop! Het heeft even geduurd maar het lijkt me een leuke game voor de 3DS. Op de pc heb ik het vroeger een tijdje gespeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door deltaquad op 05-05-2014 17:27 . Reden: typo ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

http://www.nu.nl/tech/377...elijk-in-nieuwe-game.html

Bah. Wat een vreselijk conservatieve instelling. En dat alternatieve realiteit-excuus is te slecht voor woorden.

"21 jaar DSL!"

• BlackMage
The_Bird schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 07:33:
http://www.nu.nl/tech/377...elijk-in-nieuwe-game.html

Bah. Wat een vreselijk conservatieve instelling. En dat alternatieve realiteit-excuus is te slecht voor woorden.
Het is helaas zo dat er wereldwijd nog steeds meer mensen anti-homo dan pro-equal-rights zijn. Ik kan een bedrijf met winstdoel niet kwalijk nemen dat ze zo min mogelijk potentiele klanten tegen het hoofd willen stoten.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Waar kan ik het gemakkelijkste tegoed halen voor in de nintendo eshop? Gewoon in de supermarkten?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• mat.hi.as
Touchdomex schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:36:
Waar kan ik het gemakkelijkste tegoed halen voor in de nintendo eshop? Gewoon in de supermarkten?
Of in zo'n boekenwinkel waar ze nog meer van die kaartjes kopen. Bruna of hoe die dingen ook mogen heten. Supermarkt moet denk ik wel een behoorlijke zijn, volgens mij hangen ze niet bij mijne (terwijl die wel aardig groot is)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

BlackMage schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:59:
[...]
Het is helaas zo dat er wereldwijd nog steeds meer mensen anti-homo dan pro-equal-rights zijn. Ik kan een bedrijf met winstdoel niet kwalijk nemen dat ze zo min mogelijk potentiele klanten tegen het hoofd willen stoten.
Film-studio's zijn ook bedrijven met winstdoelen ... toch komen er zat films en tv-series uit met gays. Of hebben die wel principes ?
Dan kijken/spelen die gay-bashers maar niet .. >:)

Touchdomex schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:36:
Nou, supermartkten hebben bijna alleen maar beltegoed. I-Tunes en Nintendo zie ik zelden. Misschien speelgoedwinkels, zoals Bart Smit, Intertoys ...

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 22-05-2014 13:45 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mat.hi.as schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:40:
[...]

Of in zo'n boekenwinkel waar ze nog meer van die kaartjes kopen. Bruna of hoe die dingen ook mogen heten. Supermarkt moet denk ik wel een behoorlijke zijn, volgens mij hangen ze niet bij mijne (terwijl die wel aardig groot is)
Precies, dat soort winkels :) Mooi kan ik vanavond langs gaan. Ik wil wat spellen uit de emulatorstore ding O+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

De plaatselijke Plus supermarkt in het dorp hier heeft ook Nintendo tegoed hangen.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Zijn er niet gewoon een paar goede sites voor de codes? Zo doe ik het altijd met mijn PSN-codes. Dat is een stuk praktischer.

"21 jaar DSL!"

• mat.hi.as
Bij de bruna betaal je toch exact wat je krijgt? Toch zonde als je 6% teveel betaalt. :)F

• RayNbow
Als een Primera in de buurt zit kun je daar ook langsgaan. Verkoopt eShop tegoed tegen de normale prijs.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RayNbow schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:51:
Als een Primera in de buurt zit kun je daar ook langsgaan. Verkoopt eShop tegoed tegen de normale prijs.
Zit er sowieso. Dat komt allemaal wel goed :)

Wil graag Oracle of Ages en Oracle of Seasons hebben O+ :$ en Links Awakening :$

• Seal64
RayNbow schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:51:
Bij ons in de regio verkoopt Appie Heijn ook tegoedkaarten. Daarnaast kun je ook gewoon stomweg downloadcodes aanschaffen, bijvoorbeeld bij game.co.uk. Betaal je gewoon het bedrag voor de game, in plaats van dat je weer tegoed overhoudt, en vaak zijn ze daar nog goedkoper dan in de eShop ook.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Seal64 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:11:
[...]

Bij ons in de regio verkoopt Appie Heijn ook tegoedkaarten. Daarnaast kun je ook gewoon stomweg downloadcodes aanschaffen, bijvoorbeeld bij game.co.uk. Betaal je gewoon het bedrag voor de game, in plaats van dat je weer tegoed overhoudt, en vaak zijn ze daar nog goedkoper dan in de eShop ook.
http://www.game.co.uk/en/...links-awakening-dx-233859

Zou dit ook gewoon als code in mijn mail komen? Die ik kan activeren op mijn 3DS?

Verwijderd

Ja ;)

Ik koop al mn eShop games op die manier.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 17:10 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 17:09:
Ja ;)

Mooi want ze ondersteunen Paypal :)

Mooi hebbes! DOWNLOADING :D

[ Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 23-05-2014 17:33 ]

• Seal64
Touchdomex schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 17:21:
[...]

Mooi want ze ondersteunen Paypal :)

Mooi hebbes! DOWNLOADING :D
Klopt, zo doe ik het inmiddels ook, in ieder geval voor de retail games. Voor klein spul als VC of DSware heb ik meestal wel wat tegoed staan, ook omdat je dat op de WiiU ook kan gebruiken - en daar komen af en toe ook wel toffe VC games voorbij. Besparingen zijn daar ook niet zo groot natuurlijk.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Seal64 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:00:
[...]

Klopt, zo doe ik het inmiddels ook, in ieder geval voor de retail games. Voor klein spul als VC of DSware heb ik meestal wel wat tegoed staan, ook omdat je dat op de WiiU ook kan gebruiken - en daar komen af en toe ook wel toffe VC games voorbij. Besparingen zijn daar ook niet zo groot natuurlijk.
Ik heb geen WiiU en ben voorlopig ook niet van plan om er eentje te halen ;) Dus zo los kopen is perfect.

Oh ja afgelopen weekend ook nog Kirby Triple Deluxe gehaald :D *O*

Vrolijkheidstherapie :D

[ Voor 8% gewijzigd door Touchdomex op 27-05-2014 13:18 ]

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-10 12:36
Als iemand Tomodachi Life al gekocht heeft houd ik me graag aanbevolen voor een download code voor de demo/Move-In edition :).

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Voor vraag & aanbod hebben we, je verwacht het niet ;), Vraag & Aanbod

[ Voor 75% gewijzigd door BM op 12-06-2014 07:57 ]

PC Specs

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 17:09:
Grappig ... zijn goedkoper dan de eShop zelf ?
Mario Kart 7 voor £ 30,99 = €38,48 en in de eShop €44,99 ...

Verwijderd

Het verschil is idd meestal een paar euro. ;)

• Montu
Als ik MK7 en Pokemon X via de eshop koop op de 2DS, kan ik dan later, mocht ik een 3DS kopen, deze games overzetten naar mijn 3DS?

PC Specs

• Koldur
Jirachi schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:45:
Als ik MK7 en Pokemon X via de eshop koop op de 2DS, kan ik dan later, mocht ik een 3DS kopen, deze games overzetten naar mijn 3DS?
Ja, dat kan, dan moet je je hele systeem overzetten via een transfer tool die in de 2DS en 3DS standaard aanwezig is.

• Seal64
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:17:
Het verschil is idd meestal een paar euro. ;)
Zal wel kwantumkorting zijn of zo - dat ze gewoon in één keer 1000 van die codes inslaan en daardoor goedkoper kunnen zijn. En misschien een belastingverschil, dat kan ook. Ik weet niet wat de BTW in GB doet momenteel.

• BlackMage
Seal64 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:17:
[...]

Zal wel kwantumkorting zijn of zo - dat ze gewoon in één keer 1000 van die codes inslaan en daardoor goedkoper kunnen zijn. En misschien een belastingverschil, dat kan ook. Ik weet niet wat de BTW in GB doet momenteel.
Ik denk gewoon provisie. Ze geven de reseller gewoon bedrag xx voor elke verkoop. Het is dan aan de reseller om een deel van de provisie op te offeren om zo korting te geven op het product, in de hoop dan meer te verkopen.

• Montu
Ik heb een 2DS, en heb nu een 3DS gekocht. Op de 2DS heb ik MK7 en Pokemon X gekocht bij game.co.uk. Deze codes heb toen via de eshop ingevuld en de games geinstalleerd. Er zit een 8GB SD kaart in de 2DS. Nu wil ik alles van de 2DS, naar de 3DS overzetten via de system transfer optie. Hoe werkt dit? Op mijn 3DS zit nu een 512 MB kaartje in.

PC Specs

• BlackMage
Jirachi schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:55:
Ik heb een 2DS, en heb nu een 3DS gekocht. Op de 2DS heb ik MK7 en Pokemon X gekocht bij game.co.uk. Deze codes heb toen via de eshop ingevuld en de games geinstalleerd. Er zit een 8GB SD kaart in de 2DS. Nu wil ik alles van de 2DS, naar de 3DS overzetten via de system transfer optie. Hoe werkt dit? Op mijn 3DS zit nu een 512 MB kaartje in.
Simpel.

Gebruik system transfer functie. Duurt een uurtje ongeveer. Daarna wissel je de SD kaartjes en alles staat op je 3DS en je 2DS is hersteld naar fabrieksinstellingen.

• Montu
Dus met system transfer zorg je er eigenlijk voor dat de andere 3DS een ander (desbetreffend) SD card kan gebruiken?

En hoe zit het met mijn NNID? moet ik op beide ingelogd zijn?

[ Voor 21% gewijzigd door Montu op 19-06-2014 17:00 ]

PC Specs

• BlackMage
Jirachi schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:59:
Dus met system transfer zorg je er eigenlijk voor dat de andere 3DS een ander (desbetreffend) SD card kan gebruiken?
Ja, maar het oude apparaat kan dat dan niet meer. Het werkt maar op 1 apparaat tegelijk.

• Montu
BlackMage schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:01:
[...]

Ja, maar het oude apparaat kan dat dan niet meer. Het werkt maar op 1 apparaat tegelijk.
Ok, en wat betreft mijn NNID?

PC Specs

• BlackMage
Jirachi schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:02:
[...]

Ok, en wat betreft mijn NNID?
Alle instellingen (incl NNID, maar ook je friend code en friends) gaan naar het nieuwe apparaat. Alleen (zover ik weet) moet je opgeslagen wachtwoorden nog een keer invullen.

• Montu
Op mijn 2DS staat wel: All data on the target system will be replaced with the data of this system. All data on this system will then be deleted. Continue?

Zeker weten dat de spellen op de SD card die nu in de 2DS zit erop blijven en die dan op de 3DS kan spelen?

[ Voor 6% gewijzigd door Montu op 19-06-2014 17:12 ]

PC Specs

• Montu
Nog een vraagje: de 3DS 'vraagt' 4.6V 900mA. Ik heb een oplader van 5.0V 1000mA. Kan ik die oplader ook gewoon prima gebruiken zonder de batterij van de 3DS oid te beschadigen?

PC Specs

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Jirachi schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:10:
Op mijn 2DS staat wel: All data on the target system will be replaced with the data of this system. All data on this system will then be deleted. Continue?

Zeker weten dat de spellen op de SD card die nu in de 2DS zit erop blijven en die dan op de 3DS kan spelen?
Ja, als je even googlet zie je dat System Transfer precies dat doet.
Jirachi schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:26:
Nog een vraagje: de 3DS 'vraagt' 4.6V 900mA. Ik heb een oplader van 5.0V 1000mA. Kan ik die oplader ook gewoon prima gebruiken zonder de batterij van de 3DS oid te beschadigen?
In principe moet je nooit verschillende voltages mengen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Maar in dit geval zal dat niet veel uitmaken :) Er zijn ook bergen USB-> 3DS oplaadkabeltjes die prima werken.

• Finntasy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-11 01:24
weten jullie of op de pricewatch: Nintendo 3DS XL Pokemon XY Rood De game pre-installed is? Wil ik graag weten voordat ik hem hop

• BlackMage
xXfinntasyXx schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:03:
weten jullie of op de pricewatch: Nintendo 3DS XL Pokemon XY Rood De game pre-installed is? Wil ik graag weten voordat ik hem hop
Volgens mij krijg je daar helemaal geen spel bij. Is alleen de console zover ik weet.

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
xXfinntasyXx schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:03:
ik geloof dat het een limited edition is. dus dat het helemaal niet meer te koop is (iig. bij gamemania en mediamarkt niet meer).

verder dacht ik niet dat het spel er op stond (ook niet los als download code)

en als je voor V&A, marktplaats oid. gaat dan zou je het met de verkoper moeten bestpreken.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• mat.hi.as
Het staat er niet op. De handheld was namelijk eerder beschikbaar (2 weken oid) dan Pokemon X/Y zelf en Pokemon stond er niet op.

Verwijderd

Idd dat is enkel een limited edition 3DSXL, zonder de games. Er is wel een 2DS bundel met Pokémon X en Y. (2 bundels dus, één met X en één met Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2014 20:01 ]

• Finntasy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-11 01:24
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 20:00:
Idd dat is enkel een limited edition 3DSXL, zonder de games. Er is wel een 2DS bundel met Pokémon X en Y. (2 bundels dus, één met X en één met Y)
2DS is wat mij betreft een flutding dus ik koop wel de limited edition for the sake of it. Bedankt iniedergeval :)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:01
December vorig jaar vroeg ik me in dit forum af of ik beter een 3DS of een 3DS XL kon kopen. Toen uiteindelijk voor de 3ds gegaan en nu ik 3 grips verder ben van de week maar een 3DS XL besteld.

Mijn advies voor iedereen die volwassen is met normale handen is dan ook om dat gewoon gelijk te doen ;)?De normale 3DS is gewoon voor kleinere handen en het scherm is te klein (zeker als je ook een Vita hebt, want dan is het echt ff slikken ).

Het verschil in beeldkwaliteit (zicht op uitgestrekte pixels ) valt me ook 100 % mee. Snel dat kleine ding verkopen :)

• RayNbow
Beakzz schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:34:
Snel dat kleine ding verkopen :)
Ik ben anders tevreden met m'n OoT 3DS... Zal hem niet zo snel verkopen. :p

Pagina: 1 ... 64 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]