Moon Chronicles komt binnenkort op de 3DS uit, ook zijn er een paar (2) RE games die goed zijn.
http://www.renegadekid.com/moonchronicles.htm
http://www.renegadekid.com/moonchronicles.htm
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
K20A daily :-)
FUCK! WAAR!Bouli schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:48:
Vorige week een 3DS XL Zelda edition gekocht (lag nog nieuw in de winkel)
Prachtig spel ook
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 95% gewijzigd door Touchdomex op 28-02-2014 12:53 ]
Bij de intertoys
Ja waar is dat?Bouli schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:53:
[...]
Bij de intertoysBij mij in de buurt. €239 spiksplinternieuw
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ja ik kwam hem nergens tegen dus maar een rode gehaald gisteren
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dat is verDukeBox schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:04:
Ik zag er gisteren overigens ook 2 (of meer) bij de Saturn in Zaandam staan.
Verwijderd
Daar krijg je geen spijt van erg goede game en een must have voor 3DS/2DS bezitters.jaydenjarno schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:26:
Het is in ieder geval zelda geworden. Ben wel benieuwd.
Verwijderd
Dat hangt af van of je Pokémon leuk vindt. Maar ik vind van wel.jaydenjarno schreef op zondag 02 maart 2014 @ 00:04:
Is de pokemon x en y nog wat voor volwassenen? Mn zoontje vindt pokemon wel leuk maar dan heb ik er zelf ook nog wat aan :-)
Pokemon is niet erg geschikt voor meerdere spelers die het zelfde spel moeten delen. Je kan namelijk maar 1 savegame hebben per cardridge. Het spel heeft een verhaal en houdt je voortgang bij dus het is niet leuk om halverwege in te stappen of dat je stukken mist omdat iemand anders dat stuk heeft gedaan.jaydenjarno schreef op zondag 02 maart 2014 @ 00:04:
Is de pokemon x en y nog wat voor volwassenen? Mn zoontje vindt pokemon wel leuk maar dan heb ik er zelf ook nog wat aan :-)
Verwijderd
Verwijderd
Je kan ze wel allemaal overzetten (via de save transfer tool in de eShop) maar daarbij worden ze van de game card gewist.mat.hi.as schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:35:
Is er trouwens een mogelijkheid om 1 savegame van de 3 (op een cardridge) over te zetten naar een virtueel spel. Ik heb Luigi's mansion gekocht, en daar ook twee andere mensen op laten spelen met hun eigen savegame. Later kocht ik een tweedehands 3ds, met Luigi's Mansion als virtueel spel. Omdat die andere twee hun savegame willen blijven behouden, wilde ik alleen mijn savegame overzetten. Dat gaat waarschijnlijk niet?
HelaasVerwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 07:14:
[...]
Je kan ze wel allemaal overzetten (via de save transfer tool in de eShop) maar daarbij worden ze van de game card gewist.
Maar nee, niet per save game.
Verwijderd
http://www.r4ids.com/index.php/en/ds-backup-goldmat.hi.as schreef op maandag 03 maart 2014 @ 07:35:
[...]
Helaas. Ik had al eens eerder de volledige savegame overgezet, dus dat het mogelijk was, wist ik. Maar best vervelend dat het dus niet per savegame kan
Ik heb namelijk nog meer spellen 'dubbel', met hetzelfde probleem.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Daarom was ik er eigenlijk ook sceptisch over. Het leek me in ieder geval het vragen waard, voor het geval dat het wel mogelijk was.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:24:
Tja een savegame is feite niets anders dan een backup van het schrijfbare flash geheugen van een spelkaart.
Je kan zo dus niet zien welke losse savegames er zijn.
En het is dus mogelijkKoldur schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:53:
[...]
http://www.r4ids.com/index.php/en/ds-backup-gold
Hiermee kan je een backup maken van de spellen, dan blijft kan je na de transfer de backup terugzetten en ben je klaar.
Dat ding is volgens mij voor DS spellen, niet voor 3DSmat.hi.as schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:18:
[...]
Daarom was ik er eigenlijk ook sceptisch over. Het leek me in ieder geval het vragen waard, voor het geval dat het wel mogelijk was.
[...]
En het is dus mogelijk. Niet precies de manier ik zou willen, maar wel (bijna) hetzelfde resultaat.
* This product is limited to save the original games of which you own the copyrights. Please do not use the product for illegal purpose.
Ik heb natuurlijk niet de copyrights van het spel, maar wel het spel legaal gekocht. Mag ik het dan alsnog gebruiken? Ik wil er dus geen illegale dingen mee doen, alleen mijn eigen savegame op mn virtuele spel zetten, en de andere savegames op de cardridge.
Ik heb even gegoogled op de naam, en ik kwam bij een review uit op een forum, waarbij stond dat ook 3DS spellen werkten. Dus dat is het probleem niet.BlackMage schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:30:
[...]
Dat ding is volgens mij voor DS spellen, niet voor 3DS
Plus ze kunnen wel zeggen dat het legaal is zolang je het originele spel maar bezit, maar de rechter heeft daar toch echt anders over besloten. Zulke apparaatjes zijn illegaal in Nederland.
Het apparaatje kan ook gebruikt worden voor het backuppen van het spel, niet alleen de save file.mat.hi.as schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:35:
[...]
Ik heb even gegoogled op de naam, en ik kwam bij een review uit op een forum, waarbij stond dat ook 3DS spellen werkten. Dus dat is het probleem niet.
De rechter had toch alleen gezegd dat de r4 kaartjes illegaal waren? Die bedoeld waren voor 'homebrew', maar eigenlijk iedereen gebruikte voor illegaal gedownloadde games. Dit is enkel voor de opslag/terugzetten van savegames.
Andersom kan wel, met de Save game transfer nog iets dinges. Heb het al een keer gedaan met MK7, maar daar staat natuurlijk 1 savegame op. Het plan is dan om de savegame op de computer te zetten (en op de cardridge te laten staan). Vervolgens savegame van cardridge op eShop spel (dan is de savegame van de cardridge af) en tenslotte de savegame weer terug naar de cardridge schrijven. Dat moet gewoon lukken volgens mij. Maar ik ga het vanavond (of in de loop van de week) uitzoeken of dat inderdaad zo is, en hoe duur het dan wordt.BlackMage schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:44:
[...]
Misschien een beetje te snel over het 3DS heen gelezen (staat op de verpakking :x) Mogelijk werkt het dan toch. Maar betwijfel of je een eShop save file kan schrijven naar een kaartje of andersom.
Ik heb hem hier liggen en het werkt perfect met 3DS spellen, alleen niet met Animal Crossing en Pokemon. Voor de rest werkt het met alle spellen. Ik maak graag een backup van saves zoals Zelda, Mario Kart als ik ze 100% heb gedaan.mat.hi.as schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:35:
[...]
Ik heb even gegoogled op de naam, en ik kwam bij een review uit op een forum, waarbij stond dat ook 3DS spellen werkten. Dus dat is het probleem niet.
De rechter had toch alleen gezegd dat de r4 kaartjes illegaal waren? Die bedoeld waren voor 'homebrew', maar eigenlijk iedereen gebruikte voor illegaal gedownloadde games. Dit is enkel voor de opslag/terugzetten van savegames.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
Verwijderd
Niet helemaal waar. De kaart opzich overtreed de auteursrechten van Nintendo doordat er bootcode op staat. Feitelijk betekent dat als je gecontroleerd zou worden je geen poot hebt om op te staan. Ook mag Nintendo hun console aanpassen zodat je kaart niet werkt.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:22:
Het verbod op R4 kaartjes in nederland telt alleen voor de verkoop. Het gebruik er van en het in bezit hebben van zo'n kaartje is niet illegaal.
Ik heb ze zelfs nog niet eens gezien voor de prijs die op de kaart staat. Alle winkels gooien er een euro ofzo boven op.Uchiha1911 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:31:
Heeft iemand ervaring met het kopen van eCards voor de Nintendo Store? Gaan deze wel eens in de aanbieding ergens?
Bij de Primera kun je ze krijgen voor dezelfde prijs als de waarde, dacht ik.BlackMage schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:52:
Ik heb ze zelfs nog niet eens gezien voor de prijs die op de kaart staat. Alle winkels gooien er een euro ofzo boven op.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ja, zeker als de download doorgaans zelfs duurder is als waarvoor je elders een cardridge kan kopen. Zelfs de winkels die goedkope downloads aanbieden zoals hier boven genoemd bieden de cardridge voor het zelfde bedrag of minder dan de download.Bouli schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:35:
Ik wil altijd iets fysieks in mijn handen hebben als ik een Nintendo bezit, dat vind ik juist leuk. Nintendo werkt over het algemeen met cartridges, dat heeft gewoon wat.
Daarom baalde ik ook dat mijn Zelda als download bij mijn 3DS XL zat.
Zelfde hier, daarom heb ik dan ook de code voor €30,- verkocht en een fysiek exemplaar gekocht. Ik vind de Zelda 3DS XL echt een erg mooie uitgave, ben blij dat ik mijnaqua blue ooit heb verkocht toen ik mijn gegevens over had gezet naar een zwart rode XL en die weer door heb verkocht nadat ik die gegevens heb overgezet naar de Zelda 3DS XL.Bouli schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:35:
Ik wil altijd iets fysieks in mijn handen hebben als ik een Nintendo bezit, dat vind ik juist leuk. Nintendo werkt over het algemeen met cartridges, dat heeft gewoon wat.
Daarom baalde ik ook dat mijn Zelda als download bij mijn 3DS XL zat.
Ik eis een polsbandje
"21 jaar DSL!"
Correct.Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 07:24:
Senran Kagura Burst, zeker?
[ Voor 28% gewijzigd door RayNbow op 07-03-2014 08:26 ]
"21 jaar DSL!"
Die was hier toch wel uitgekomen? Of in ieder geval in NA? Ik geloof dat ik ooit Engelse gameplay heb gezien en inderdaad ook dat 360-graden level.The_Bird schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:18:
Doet me denken aan die Made in Wario game waarbij je de DS/GBA rond moet draaien om de minigames te halen. Erg leuke game. Super Mario Bros level 1-1 halen in 360 graden is een uitdaging op zich
Ben blij dat ik die in Tokyo kon oppikken voor een schijntje maar weet iemand waarom hij nooit hier uitgekomen is?
Ze hadden een tijdje geleden de volgende gamecases:Devrim schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:58:
Wat kan je met Nintendo Club codes doen? Alleen die paar items uit hun webshop kopen? Geen games?

[ Voor 3% gewijzigd door RayNbow op 07-03-2014 14:32 ]
Informatie over Europese release:RayNbow schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:53:
Nieuwe Inti Creates game:
[video]
Verwacht: zomer 2014 (hopelijk ook hier in Europa)
@Reploid_21XX We are examining the release in Europe. Due to localization time, it might be released a bit later.
Even er van uit gaand dat je de wi-fi aan laat staan (Street/SpotPass) dan moet een 3DSXL toch wel een dag of vier in slaapstand kunnen blijven. Beetje afhankelijk van of je er nog andere dingen mee doet (af en toe eens kijken of je al meldingen hebt, eventuele StreetPass hits in Mii Plaza verwelkomen, dat soort werk) kan het wel minder zijn.Kefding schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:04:
Ik heb nu zo'n drie maanden de 3DS XL en ben er erg blij mee, maar vroeg me alleen af hoe lang deze normaal in standby mee moet gaan.
[ Voor 26% gewijzigd door Seal64 op 08-03-2014 16:55 ]
Verwijderd
Ik bedoelde dan natuurlijk ook dat het voor de gebruiker van zo'n kaartje compleet veilig is. Het is namelijk gewoon legaal om het in bezit te hebben. Nintendo kan je niet aanklagen of iets dergelijks omdat jij zo'n kaartje gebruikt, Nintendo is natuurlijk wel vrij om te bepalen hoe ze zich hier tegen gaan bewapenen en als ze iets vinden wat het kaartje onbruikbaar stelt dan is dat gewoon dikke pech voor de gebruiker en kan hij er verder niks tegen doen. Maar dit lijkt me dan ook niet meer dan logisch.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:54:
[...]
Niet helemaal waar. De kaart opzich overtreed de auteursrechten van Nintendo doordat er bootcode op staat. Feitelijk betekent dat als je gecontroleerd zou worden je geen poot hebt om op te staan. Ook mag Nintendo hun console aanpassen zodat je kaart niet werkt.
Echter is de kans klein dat je gecontroleerd gaat worden.
De save backup tool is daarentegen niet illegaal. Gezien je indien mogelijk een backup mag maken van je eigen digitale goederen (zoals een spelkaart).
Kanttekening: Die kopie van de software moet wel een reservekopie zijn. Andere kopieën zijn niet legaal onder de Nederlandse wetgeving.Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 19:19:
het is in nederland zelfs zo dat een kopie hebben van software/cd/dvd etc dat je netjes gekocht hebt niet illegaal is, dat geldt dus niet alleen voor de save backup tool
Zover ik weet mag je helemaal geen kopie van software maken. Of je nu de originele licentie bezit of niet, tenzij de leverancier dat toelaat natuurlijk.RayNbow schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 20:06:
[...]
Kanttekening: Die kopie van de software moet wel een reservekopie zijn. Andere kopieën zijn niet legaal onder de Nederlandse wetgeving.
Verwijderd
Maar...De kopie moet een reservekopie zijn. Bovendien moet deze noodzakelijk voor het beoogde gebruik zijn. Wat dat precies wil zeggen, is onduidelijk omdat er vrijwel geen jurisprudentie op dit gebied is.
De meest voor de hand liggende interpretatie is dat de reservekopie bedoeld moet zijn als vervanging van het origineel, voor het geval het origineel beschadigd of defect raakt. De gebruiker van de software kan dan met de reservekopie verder werken. Eventueel zou de gebruiker ook gelijk met de reservekopie kunnen werken, en wanneer deze defect raakt, het origineel uit de kluis halen en een nieuwe reservekopie voor het dagelijks gebruik kunnen maken.
Dit is vrij simpel. Je kan bv. bij Microsoft een downloadlicentie kopen van Windows. Hiermee kan je Windows downloaden en installeren op je PC. Je mag echter wel gewoon deze download op een CDtje branden om deze later op dezelfde PC te herinstalleren. Vaak krijg je zelfs de mogelijkheid om een backup cd mee te bestellen.In een licentie-overeenkomst kan een bepaling worden opgenomen die de licentienemer (de verkrijger) verbiedt om een reservekopie van de software te maken. De Nederlandse auteurswet zegt niet of zo'n bepaling toegestaan is. Artikel 45k zegt alleen dat een reservekopie maken geen inbreuk op het auteursrecht is. Die formulering betekent niet dat het maken van een reservekopie een recht is.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2014 20:59 ]
Ik kan hier bevestigen dat dit werkt.Melkaz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:42:
Voor de geinteresseerde die nog een Raspberry Pi hebben rondslingeren:
http://www.spillmonkey.com/?page_id=5
Elke 10 min streetpass hits...oh my!
[ Voor 5% gewijzigd door RollieBollie op 08-03-2014 22:57 ]
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Ik heb er vorig jaar een vrij zeldzame Game & Watch DS game voor gehaald. Is alleen via de punten te krijgen en daarbij moest je er ook nog enorm veel voor opofferen ook (5000 sterren, pffff) .Devrim schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:58:
Wat kan je met Nintendo Club codes doen? Alleen die paar items uit hun webshop kopen? Geen games?
[ Voor 19% gewijzigd door The_Bird op 10-03-2014 07:16 ]
"21 jaar DSL!"
Gewoon terug via Miasma Woods?Goner schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:33:
Bravely Default vraagje ; heb de Time Mage, maar heb er niet aan gedacht om in Ancheim bijv. de Quake scroll te kopen.
(Hoe) kan ik vanuit Florem of Yulyana nog effe terug naar Ancheim ?
Er zijn een hoop goede games te vinden en afgelopen periode is er een hoop nieuws bijgekomen en zoals het eruit ziet gaat dat nog wel even door. De 3Ds is nog niet op zijn retour, het is volgens mij de best verkopende console van 2013 geweest zelfs.--_-- schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:32:
Hallo beste mensen,
Ik heb op dit moment nog geen 3ds en in verband met lange trein reizen en vakantie zit ik er aan te denken om er misschien eentje aan te schaffen. Ik heb er een lange tijd geleden al ooit over getwijfeld maar toen is het er nooit van gekomen. Alleen ben ik nu een beetje bang dat er voor de 3ds niet zo heel veel nieuwe spellen meer komen. Het enige nieuwe dat ik nog gezien heb (en enigszins interessant is) dat er aan komt is SSB en Mario Golf. Denken jullie dat de 3ds nog een beetje toekomst heeft of is het inmiddels niet meer de moeite om nog in te stappen?
Ik overweeg ook nog een PS Vita omdat daar ook wel wat spellen op zijn die mij leuk lijken, al zou ik de meeste gewoon op mn ps3 kunnen spelen. Maar qua aanschaf is deze wel iets goedkoper dan de 3ds (ik wil graag een gewone en geen XL).
Wat let je om oudere (sinds het uitkomen) games te kopen? Als je alle goede games nog moet spelen, moet je enorm lange treinreizen maken om het een beetje in te lopen. Je kunt ze nu juist tweedehands wat goedkoper krijgen, scheelt ook weer--_-- schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:32:
Hallo beste mensen,
Ik heb op dit moment nog geen 3ds en in verband met lange trein reizen en vakantie zit ik er aan te denken om er misschien eentje aan te schaffen. Ik heb er een lange tijd geleden al ooit over getwijfeld maar toen is het er nooit van gekomen. Alleen ben ik nu een beetje bang dat er voor de 3ds niet zo heel veel nieuwe spellen meer komen. Het enige nieuwe dat ik nog gezien heb (en enigszins interessant is) dat er aan komt is SSB en Mario Golf. Denken jullie dat de 3ds nog een beetje toekomst heeft of is het inmiddels niet meer de moeite om nog in te stappen?
Ik overweeg ook nog een PS Vita omdat daar ook wel wat spellen op zijn die mij leuk lijken, al zou ik de meeste gewoon op mn ps3 kunnen spelen. Maar qua aanschaf is deze wel iets goedkoper dan de 3ds (ik wil graag een gewone en geen XL).
Dit! Koop de goede spellen die al uit zijn en je weet niet waar je de tijd moet vinden.mat.hi.as schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:20:
[...]
Wat let je om oudere (sinds het uitkomen) games te kopen? Als je alle goede games nog moet spelen, moet je enorm lange treinreizen maken om het een beetje in te lopen. Je kunt ze nu juist tweedehands wat goedkoper krijgen, scheelt ook weer.
Ik heb hetzelfde gehad, pakweg 9 maanden geleden, al was ik niet bang dat er minder spellen uit zouden komen. Ik heb er totaal geen spijt van gehad, en ook wat spellen gekocht/gespeeld die alweer allang op de markt waren (MK7, SM3DL, Kid Icarus en nog een hele zooi).
[ Voor 15% gewijzigd door mat.hi.as op 16-03-2014 11:45 ]
Yep, Bravely Default is echt fantastisch, had niet gedacht dat ik ooit zo enthousiast zou worden voor een RPG. M'n dochter speelt het ook en is leuk om strategieën en zo uit te wisselen.mat.hi.as schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:27:
Bravely Default wordt goed beoordeeld, ook door mensen op tweakers hier. Animal Crossing ook,
- Braveley Default--_-- schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:34:
Is er nog iets anders de moeite waard behalve de echte nintendo spellen dus?
MH3U is inderdaad wel een hele toffe game, maar heeft ook wel een behoorlijk steile leercurve en een vrij hoge moeilijkheidsgraad. Het is in ieder geval geen pick-up-and-play game, maar als je er de uurtjes in durft te steken is het wel zeer de moeite waard.mathelicious schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:57:
[...]
- Braveley Default
Dit is echt een gave rpg om te spelen, nummer 2 bestverkochte 3DS titel afgelopen tijd.
- Monster Hunter 3 ultimate (en 4 komende)
Uren gameplay in single-player (ik zit op 120+) en ook supergave multiplayer! Graphics zijn ook erg mooi.
- Verschillende DS games, ik ben zelf altijd een GoldenSun fan geweest en heb dan ook Dark Dawn gehaald voor de 3DS.
- Er zijn ook verschillende racegames, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Ja, die serie heet WarioWare hier. Weet niet welke versie jij hebt, maar er is er in ieder geval 1 die wel in Japan en Amerika is uitgekomen en niet in Europa. De rest wel voor zo ver ik weet.The_Bird schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:18:
Doet me denken aan die Made in Wario game waarbij je de DS/GBA rond moet draaien om de minigames te halen. Erg leuke game. Super Mario Bros level 1-1 halen in 360 graden is een uitdaging op zich
Ben blij dat ik die in Tokyo kon oppikken voor een schijntje maar weet iemand waarom hij nooit hier uitgekomen is?
De versie die ik heb heet in Amerika Warioware Twisted en ondanks de taal prima te doen. Maakt ook prima gebruik van de gimmick waardoor het heel uniek aanvoelt.daniëlpunt schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:53:
[...]
Ja, die serie heet WarioWare hier. Weet niet welke versie jij hebt, maar er is er in ieder geval 1 die wel in Japan en Amerika is uitgekomen en niet in Europa. De rest wel voor zo ver ik weet.
(Als je trouwens nog tips heb voor toffe game winkels in Tokyo hoor ik het graag, ik ga namelijk deze zomer voor het eerst naar Japan)
"21 jaar DSL!"
"21 jaar DSL!"
Verwijderd
"21 jaar DSL!"
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Terwijl ik je post lag, dacht ik natuurlijk gelijk aan streetpass. Zoiets heeft de Vita niet (afaik).Maar als je wifi uitstaat, neem ik aan dat alle wireless connecties uitstaan, en daardoor streetpass dus ook. Die van mij houdt het ook een aantal (ongeveer 3) dagen uit, maar dan speel ik er nog 2x 30 minuten per dag mee (met helderheid 3/4, en vol 3D).Beakzz schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:17:
Is bij jullie de 3ds ook zo snel leeg ? En dan bedoel ik vooral in standby. Als ik mijn Vita laat liggen kan ik hem rustig een week later weer oppakken om verder te spelen, maar als ik een paar uur later naar de 3DS grijp zie ik een knipperend rood lampje.
Het gaat om een standaard 3ds terwijl het 3D effect en de wifi uit staan.
Mee eens en dan weet ik niet of de PSP zo'n absurd lange batterij heeft of de 3DS zo'n beroerde.Beakzz schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:17:
Is bij jullie de 3ds ook zo snel leeg ? En dan bedoel ik vooral in standby. Als ik mijn Vita laat liggen kan ik hem rustig een week later weer oppakken om verder te spelen, maar als ik een paar uur later naar de 3DS grijp zie ik een knipperend rood lampje.
Het gaat om een standaard 3ds terwijl het 3D effect en de wifi uit staan.
"21 jaar DSL!"
Daar heb je zeker een goed punt ja. Maar thanks, ik ga play-asia nog even proberen.BlackMage schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:10:
Ik denk niet dat er in NL echt winkels zijn die US games verkopen. Net als dat jij problemen hebt om US games te vinden, zal zo'n winkel problemen hebben om klanten te vinden die een US 3DS hebben om de games op te spelen. En als ze bestaan dan moet je rekenen op een flink hogere prijs.
Je kan eBay proberen, of anders webshops zoals Play-Asia.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
In principe is dat waar, maar vanwege de hoge verslavings-factorVerwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 21:03:
Het is relaxter dan Harvest Moon omdat je niet zo veel 'moet' elke dag
Ik heb een XL, weet niet of die een veel 'grotere' batterij heeft, maar die stond regelmatig een nacht en dag in slaapstand vanwege Bravely Default (herbouwen NorendeBeakzz schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:17:
Is bij jullie de 3ds ook zo snel leeg ?
[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 25-03-2014 12:28 ]
Ik zou het hier proberen, heb er zelf 9 hours, 9 persons, 9 doors voor de DS en Virtue's Last Reward voor de Vita vandaan gehaald, geen extra kosten, snel en goede prijs:rajackar schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:46:
[...]
Daar heb je zeker een goed punt ja. Maar thanks, ik ga play-asia nog even proberen.
Thanks! Hier kan ik zeker wat meeKoldur schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:53:
[...]
Ik zou het hier proberen, heb er zelf 9 hours, 9 persons, 9 doors voor de DS en Virtue's Last Reward voor de Vita vandaan gehaald, geen extra kosten, snel en goede prijs:
https://www.videogamesplu...7fe1696cbab60db9851695f84
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:44:
Foregames in Tilburg heeft regelmatig US import games.
http://www.foregames.nl/r...61&page=1&sort=t0®io=2
Verwijderd
De echte FF games waren FF 1 tot 6 op de NES/SNES. Daarna verhuisde de serie naar Playstation en kwamen ze met FF7 t/m 14 (momenteel). Crystal Chronicles, Tactics Four heroes of Light zijn allemaal spin-offs van FF.LOTG schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:19:
BD is de spirituele opvolger van FF: The four heroes of light (dus niet een echte FF). Je moet dus ook niet verwachten dat andere FF spellen het zelfde als BD zijn, four heroes was immers al een spin off.
Dat gezecht, IV zou erg goed moeten zijn en is een 3D remake (als in niet SNES graphics), III ook maar wat minder.
Dan heb je nog Christal Chronicles, waarvan echoes of time we leuk is.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq