Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:39

DukeBox

loves wheat smoothies

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 15:50

SilencerNL

No remorse

Voor de liefhebbers, in de Intertoys in Zeewolde ligt nog 1 Zelda 3DSXL pakket voor 229,- in de winkel.

Don't dream your life, live your dreams!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Eventjes Bravely Default besteld bij NedGame, het spel is zo moeilijk te vinden in winkels.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:55
Creqaw schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:48:
Eventjes Bravely Default besteld bij NedGame, het spel is zo moeilijk te vinden in winkels.
Mediamarkt Amsterdam, rijen vol.

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Cardinal schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 19:04:
[...]

Mediamarkt Amsterdam, rijen vol.
Dat is apart, ze hadden het niet op hun webshop staan dus ik heb geen fysieke Media Markt gecheckt.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:28
De fysieke en web MediaMarkt zijn twee aparte winkels.

Verwijderd

De submarine game (naam vergeten) is nu gratis te downloaden voor multiplayer. Best vermakelijk.

Verwijderd

Steel Diver Sub Wars. En de eerste twee levels + multi player zijn gratis

Verwijderd

En nu, na een potje of 10 wil ik toch een nieuwe sub.... Eerst nog even die andere gratis vrijspelen maar daarna denk ik toch dat ik dat tientje ga betalen. :)

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Kreeg vandaag het mailtje met de download code voor Super Mario Bros. Deluxe!
Handig om te weten indien deze bij iemand in de spam beland is.

Verwijderd

Hallo,

Ik probeer al een tijdje thuis een nintendo zone streetpass gebeuren aan de praat te krijgen, aangezien ik echt in een klein dorpje woon en de dichstbijzijnde hotspots voor Nintendo street pass in assen en groningen zijn, probeer ik het dus thuis aan de praat te krijgen.

Alleen dit lukt me niet erg.

Aangezien ik thuis geen extra modem heb en vanwege onze huis indeling alles al wireless doe, heb ik via mijn laptop mijn Wi-Fi verbinding gedeeld met een virtueel connectie genaamd _The Cloud. Hier verder geen restricties, mac adres of ip range aan verbonden. Wel een simpele paswoord.

De Nintendo 3ds Xl ziet wel de verbinding en wil er ook verbinding mee maken aangezien de test met gemak lukt. Het Nintendo Zone icoontje pulseert blauw en geeft de melding dat de nintendo zone serve beschikbaar is.

Alleen ontvang ik dus geen streetpasses als ik de nintendo 3ds dicht geklapt heb, terwijl het zoals het hoort wel gewoon werkt bij de echte hotspots.. Ik heb het ook geprobeerd met mijn telefoon en tethering, met attwifi, met het mac adres aanpassen naar 4E53504F4F46 voor de Wi-Fi..maar niks helpt =/

hopelijk is er iemand die mij hier mee kan helpen

• dexx2233
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 14:22
Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 04:48:
Hallo,

Ik probeer al een tijdje thuis een nintendo zone streetpass gebeuren aan de praat te krijgen, aangezien ik echt in een klein dorpje woon en de dichstbijzijnde hotspots voor Nintendo street pass in assen en groningen zijn, probeer ik het dus thuis aan de praat te krijgen.

Alleen dit lukt me niet erg.

Aangezien ik thuis geen extra modem heb en vanwege onze huis indeling alles al wireless doe, heb ik via mijn laptop mijn Wi-Fi verbinding gedeeld met een virtueel connectie genaamd _The Cloud. Hier verder geen restricties, mac adres of ip range aan verbonden. Wel een simpele paswoord.

De Nintendo 3ds Xl ziet wel de verbinding en wil er ook verbinding mee maken aangezien de test met gemak lukt. Het Nintendo Zone icoontje pulseert blauw en geeft de melding dat de nintendo zone serve beschikbaar is.

Alleen ontvang ik dus geen streetpasses als ik de nintendo 3ds dicht geklapt heb, terwijl het zoals het hoort wel gewoon werkt bij de echte hotspots.. Ik heb het ook geprobeerd met mijn telefoon en tethering, met attwifi, met het mac adres aanpassen naar 4E53504F4F46 voor de Wi-Fi..maar niks helpt =/

hopelijk is er iemand die mij hier mee kan helpen
ok, het mac adres is ok, je kan ook beginnen met 4E:53:50:4F:4F:00 en je moet SSID op attwifi zonder beveiliging, als er op je 3DS het Nintendo zone icoontje begint flippen... 3DS dicht klappen, 1 a 2 minuten wachten en het streetpass lampje gaat branden :) en zo kan je door blijven gaan met dit adres: 4E:53:50:4F:4F:XX en waar de XX staat vul je dan later 01 in, dat blijven doen tot FF, wel pas veranderen als je je streetpass hits gehad hebt :P SUC6!!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ beveiliging mag wel gewoon, dat maakt niets uit voor streetpass. En de 1a2 min zijn eerder 15a30 sec.

Verwijderd

Bij Steel Diver Sub Wars heb ik vaak een probleem dat ik na een online potje niet gelijk door kan gaan met een volgende online potje. Hij geeft dan een foutmelding en ik moet mij opnieuw aanmelden voor online spelen.

Hebben meer mensen hier last van?

Verwijderd

dexx2233 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:41:
[...]

ok, het mac adres is ok, je kan ook beginnen met 4E:53:50:4F:4F:00 en je moet SSID op attwifi zonder beveiliging, als er op je 3DS het Nintendo zone icoontje begint flippen... 3DS dicht klappen, 1 a 2 minuten wachten en het streetpass lampje gaat branden :) en zo kan je door blijven gaan met dit adres: 4E:53:50:4F:4F:XX en waar de XX staat vul je dan later 01 in, dat blijven doen tot FF, wel pas veranderen als je je streetpass hits gehad hebt :P SUC6!!
Tja dat heb ik dus niet.

Ik heb op mijn laptop namelijk gewoon de hostednetwork via cmd aangezet, en dan met een Virtual Router Plus het netwerk aangemaakt en mijn Wifi verbinding gedeeld. Via Tmac de mac adres van mijn Wifi verbinding aangepast naar de mac die jij zei. Helaas moet hier vanwege windows 8 wel een beveiliging op >< (wpa2). Deze verbinding toegevoegd aan Nintendo 3ds en verbinding gemaakt. Krijg wederom de melding dat er een nintendo zone is en ds dicht geklapt.

15-30 minuten later nog steeds geen Streetpass hits.

Vanavond thuis nog maar eens proberen met de KPN experia box denk ik en even me wifi openzetten en de naam veranderen naar _The Cloud en of attwifi. Weet iemand of je daar ook een mac filter kan opzetten en hoe dat in zijn werk gaat? of is zon mac filter helemaal niet meer nodig.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:30
Als je thuis Streetpasses wil krijgen dan moet je ook even je normale Wi-Fi toegangspunt verwijderen uit je instellingen van je 3DS (soms lijkt het geen probleem, maar het kan een probleem vormen, dat je 3DS alleen met je normale Wi-Fi verbinding wil maken). Ook vraag ik me af, weet je zeker dat je MAC adres daadwerkelijk is veranderd? Dit kan je met inSSIDer nagaan, makkelijkst om het met je smartphone te doen.

Ik gebruik er zelf een router voor, verreweg de makkelijkste en betrouwbaarste manier om het te doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Koldur op 15-02-2014 16:55 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Als je geen beveiliging hebt dan zou je een mac filter kunnen gebruiken om een (zeer beperkte) vorm van beveiliging te hebben.

Maar het princiepe is heel eenvoudig, zorg dat je WiFi accesspoint het juist MAC adres heeft. Dit is iets anders dan het MAC van je NIC of je router. Controleer dit zoals hierboven genoemd met inssider.

Vervolgens stel je je SSID in op attwifi.

Gebruik van beveiliging is optioneel tenzij je ook gebruik wilt maken van de nintendo wifi spot (geeft melding dat er een wifi spot is gevonden maar zodra je deze opent mét beveiliging, dan werkt die niet).
Indien je beveiliging gebruikt, moet je dat netwerk wel toevoegen op je 3DS.
Controleer of je in de browser een pagina kan openen en je een melding krijgt van een nintendo spot.. dichtklappen en even wachten.

De combinatie accesspointMAC+SSID+nintendoID is opgeslagen bij nintendo en op die manier kun je uitwisselen.

n.b. Ik heb zowel een 3DS als een 3DSxl en het opvallende is dat pér MAC de xl 2x zoveel meetings heeft dan de normale.

[ Voor 19% gewijzigd door DukeBox op 15-02-2014 17:01 ]

Verwijderd

Ik zal het vanavond nog eens proberen via die virtual netwerk gebeuren van windows 8 op mijn laptop. maakt het trouwens uit of je alleen via wifi verbonden bent met het internet? Ik heb namelijk geen Ethernet aansluiting boven waar mij pc apparatuur staat.

Is dat mac adres spoofen echt nodig tegen woordig? of maakt het via de router eigenlijk niks meer uit en kan ik dus gewoon op zo'n kpn experia box de ssid aanpassen en beveiliging er af gooien? zonder verder iets aan te passen?

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik heb een wireless access point waarvan ik de SSID af en toe even hernoem naar '_The Cloud'. Heb nog nooit iets met MAC adres gedaan. Wel MAC filtering om nog een beetje beveiliging te hebben.
Overigens doet 'attwifi' bij mij helemaal niks. Wel 's een nacht aangehad, maar geen enkele Streetpass, terwijl _The Cloud er elke keer minimaal 6 geeft.

• dexx2233
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 14:22
Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:44:
[...]

Tja dat heb ik dus niet.

Ik heb op mijn laptop namelijk gewoon de hostednetwork via cmd aangezet, en dan met een Virtual Router Plus het netwerk aangemaakt en mijn Wifi verbinding gedeeld. Via Tmac de mac adres van mijn Wifi verbinding aangepast naar de mac die jij zei. Helaas moet hier vanwege windows 8 wel een beveiliging op >< (wpa2). Deze verbinding toegevoegd aan Nintendo 3ds en verbinding gemaakt. Krijg wederom de melding dat er een nintendo zone is en ds dicht geklapt.

15-30 minuten later nog steeds geen Streetpass hits.

Vanavond thuis nog maar eens proberen met de KPN experia box denk ik en even me wifi openzetten en de naam veranderen naar _The Cloud en of attwifi. Weet iemand of je daar ook een mac filter kan opzetten en hoe dat in zijn werk gaat? of is zon mac filter helemaal niet meer nodig.
ik gebruik zelf een oude Linksys WRT54GL met DD-WRT, deze sluit ik soms aan als ik zin heb in streetpass hits, ik zou als ik jou was gewoon zo'n type router zoeken ;) dat werkt gewoon veel makkelijker

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:38

Melkaz

Melkazar

Ik had nog een WIFI repeater liggen die voor geen meter werkte(lees: om de zoveel dagen klapte hij eruit en moest het stroom eraf om het weer aan de praat te krijgen). Maar dit kastje functioneert nu prima als een streetpass machine :D

pricewatch: TP-Link TL-WA801ND

Zit nu op de 650 hits sinds ergens December.
Mei 2013 tot Dec 2013 had ik er ongeveer 150. Waarvan 130 op vakantie in Parijs en Las Vegas.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Verwijderd

Tja ik zat er zelf aan te denken om maar een raspberry Pi te kopen, heb ik ook weer eens een reden om een leuke gadget te halen die eigenlijk altijd al wilde halen maar me zelf steeds uit het hoofd praatte haha.

Ik vraag me af of twee KPN experia boxen met elkaar zullen conflicteren, aangezien ik nog een tweede heb liggen. die kan ik eventueel doorlinken en daar ook Wifi van af laten gaan.

• Koldur
Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 01:25:
Tja ik zat er zelf aan te denken om maar een raspberry Pi te kopen, heb ik ook weer eens een reden om een leuke gadget te halen die eigenlijk altijd al wilde halen maar me zelf steeds uit het hoofd praatte haha.

Ik vraag me af of twee KPN experia boxen met elkaar zullen conflicteren, aangezien ik nog een tweede heb liggen. die kan ik eventueel doorlinken en daar ook Wifi van af laten gaan.
Geen ervaring met die Experia boxen, maar het lijkt me dat het moet werken als je één van de twee kan instellen als access point. Ik bedacht me nog een belangrijk punt wat je probleem mogelijk zou kunnen zijn, je gebruikt voor het virtuele AP wel een andere IP range dan je die je router gebruikt? Zo nee, dan is het logisch dat het niet werkt.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-11 11:15

Wub

Mediamarkt actie: 3DS XL meerdere kleuren voor €166 en de gewone 3DS voor €128.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ben begonnen met Bravely Default demo ... heb eigenlijk nog nooit RPG gedaan, maar dit is heel leuk. Dus ga 'm heel waarschijnlijk halen.
Is wel even wennen, maar ik snap zo'n beetje de jobs, abilities etc.

Uiteraard ook bezig om Norende op te bouwen. Heb obstakels opgeruimd en alle shops zijn open. Nu krijg ik af en toe een item van de dankbare bewoners, maar hoe zit het met de armor en weapons ? Daar staan productie-tijden bij, werkt dat net als de shops ? Moet je mensen aan het werk zetten ?

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:10
Goner schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:58:
Ben begonnen met Bravely Default demo ... heb eigenlijk nog nooit RPG gedaan, maar dit is heel leuk. Dus ga 'm heel waarschijnlijk halen.
Is wel even wennen, maar ik snap zo'n beetje de jobs, abilities etc.

Uiteraard ook bezig om Norende op te bouwen. Heb obstakels opgeruimd en alle shops zijn open. Nu krijg ik af en toe een item van de dankbare bewoners, maar hoe zit het met de armor en weapons ? Daar staan productie-tijden bij, werkt dat net als de shops ? Moet je mensen aan het werk zetten ?
In de volledige versie kan je die wapens en armor gewoon kopen in Norende via de adventurer.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

mathelicious schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:57:
[...]
In de volledige versie kan je die wapens en armor gewoon kopen in Norende via de adventurer.
In de demo versie kan ik ook spullen kopen van die adventurer.

Maar ik denk dat ik het verkeerd gelezen heb, dacht door deze site dat je items (wapens, armor) kon laten maken, maar die tijden slaan op de bouwtijden om een shop op een bepaalde level te krijgen en bij een bepaald level v/d shop horen bepaalde items :o

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:22
Is de 3ds ook een beetje wat voor volwassenen? Ben niet heel erg thuis is handhelds. Speelde een mmorpg maar daar ben ik helemaal mee gestopt. Meer kortere spellen dienlekker wegspelen en/of een goed verhaal hebben.

Verwijderd

Dat hangt helemaal af van welke spellen je speelt.

Ben je fan van RPGs, dan heb je keuze genoeg. Met o.a. Pokémon, Bravely Default, etc. Vind je platformers leuk heb je Mario. Voor FPS spellen heb je dan wat minder. Maar zo komt bv binnenkort Moon Chronicles naar de 3DS.

Voor de wat tactische spellen heb je Fire Emblem. Voor racen heb je wat minder, maar Mario Kart blijft gewoon een topper. Voor vechtspellen heb je Street Fighter 4, Tekken 3D en Dead or Alive. Voor zombieshooters heb je 2 Resident Evil games. Ook zijn spellen als Phoenix Wright en Professor Layton goed te doen voor volwassenen.

Maar ja, als je Call of Duty, Battlefield en Fifa wil...

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2014 16:55 ]

• jaydenjarno
Das onderdeel van de raad. :-). Zij er veel spellen voor volwassenen ook? Bedoel dus spellen die niet alleen gericht zijn op. Kinderen. Mario en zelda zij uiteraard voor beide maar dat is ongeveer het enige dat ik ken

Ze dat je reactie aangepast was. Klik je goed. Scooters zijn niet echt mijn ding. Soms tussendoor. Meer rpg en adventures met soms wat simpel vermaak. Dus even snel 15 minuutjes spelen

[ Voor 30% gewijzigd door jaydenjarno op 18-02-2014 16:58 ]

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Monster Hunter 4 Ultimate?

Verwijderd

Idd. Monster Hunter en Bravely Default zijn erg goede RPGs die goed voor volwassenen werken. ;)

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Ik koop echt spellen gewoon op basis van of ze mij goed lijken. De directe doelgroep negeer ik doorgaans.

• mathelicious
En via de eshop zijn ook nog een paar geinige spellen te vinden, lekkere casual games om je vingers ff rust te geven. Ik ben zelf als 23 jarige erg fan van de rpg's op de 3ds, grootste miskoop was animal crossing en grootste positieve verrassing was mii in misère.

Ik ben trouwens nog op zoek naar een race game, niet mario kart, wat raden jullie aan? Asphalt en nfs heb ik zien staan maar lijkt me het net niet..

• jaydenjarno
zelf vind ik veel spellen die voor kinderen zijn ook leuk voor volwassenen. alleen soms echt een volwassen spel is ook wel leuk. en 23 is niks... i ben nu bijna 35.... :D

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-11 15:16
Zijn er hier nog een aantal Bravely Default aan het spelen? Net begonnen en het bevalt mij goed.
Zou echter graag alle mogelijkheden willen proberen dus ben op zoek naar vrienden ;).

Laat ik mijn friend code hier achter?

5214-9250-1654

Verwijderd

CE van Bravely is hier niet te verkrijgen, waarom :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:24:
CE van Bravely is hier niet te verkrijgen, waarom :(
Niet meer ;) Er was een hele beperkte oplage van.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:38
* RayNbow had de CE van Bravely Default gelukkig gepreorderd bij een winkel in de UK...

Over preorders gesproken, nog mensen die van plan zijn om dit te preorderen? :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ekfad schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:18:
Zijn er hier nog een aantal Bravely Default aan het spelen?
Ben net aan de demo begonnen ...box is momenteel in geen enkele winkel in de buurt te vinden.
Is m'n eerste RPG, maar is inderdaad leuk.
(zit me nu alleen even af te vragen waarom m'n level 3 white mage geen aero spell lv.2 kan doen :? )

• mathelicious
Ekfad schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:18:
Zijn er hier nog een aantal Bravely Default aan het spelen? Net begonnen en het bevalt mij goed.
Zou echter graag alle mogelijkheden willen proberen dus ben op zoek naar vrienden ;).

Laat ik mijn friend code hier achter?

5214-9250-1654
4184 2157 7049 ik heb je al toegevoegd

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-11 16:30
Ik wilde hem vandaag kopen, maar uiteraard had de MM hem niet. Morgen maar even langs de Nedgame! En mn friendcode opsnorren...

Demo is echt gaaf, al 6 uur in zitten haha

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Wussie
  • Laatst online: 30-01-2023
mathelicious schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:00:
[...]

418421577049, heb jullie beiden toegevoegd.

• RayNbow
  • Laatst online: 06:38
Goner schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:37:
[...]

Ben net aan de demo begonnen ...box is momenteel in geen enkele winkel in de buurt te vinden.
Is m'n eerste RPG, maar is inderdaad leuk.
(zit me nu alleen even af te vragen waarom m'n level 3 white mage geen aero spell lv.2 kan doen :? )
Heb je wel de spell gekocht?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Goner

Goner

What can I do you for ?

RayNbow schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:24:
[...]
Heb je wel de spell gekocht?
Ja, heb 'm wel gekocht.
Maar ik keek verkeerd ; ik keek of ik hem kon selecteren, maar hij wordt pas selecteerbaar als je hem echt kan gebruiken in een gevecht, anders zijn alleen de 'repareer' spells te selecteren (die je wel kunt loslaten op de party) :o

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-11 15:16
Wussie schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:22:
[...]

mathelicious schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:00:
[...]

Ik voeg jullie morgen toe, zit nu al in bed :)

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-11 16:30
Wussie schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:22:
[...]

Bravely Default ook gekocht! Heb jullie ook toegevoegd.

Mijn Friendcode:

0533-4744-2342

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:13
Ik heb deze Wifi Repeater bij de Action opgepikt voor 18,95:

http://www.action.nl/prod...iewid/10/favoritelistid/1

Ze staan voor 20 en 25 Euro op Marktplaats 8)7

Ik wilde hem als dedicated 3DS Streetpass ding gebruiken.... Het was een gok, maar dit dingetje kan meer dan ik had verwacht! Hij is behalve als repeater ook in te stellen als 'access point' en 'client mode'. Ik heb hem nu als Access Point ingesteld, en hij kan MAC-cloning aan. Meteen maar ff als 4E:53:50:4F:4F:46 ingesteld dus :)

Verder kan ik meerdere Virtual Access Points aanmaken, met ieder een eigen SSID, en eigen toegangscontrole (MAC-filtering bijvoorbeeld). Ik heb nu 3 SSIDs ingesteld: attwifi, _The Cloud, en NintendoSpotpass1, en de 3DS lijkt te switchen tussen ze alle 3 (in het log van het AP zie ik in ieder geval de 3DS meerdere keren verbinden).

Dit weekend maar eens kijken hoeveel Mii's ik aan mijn virtuele poort krijg! _/-\o_

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Ik heb een paar dagen geleden ook een 3DS gekocht bij de Mediamarkt, maar nu kan ik de E-shop niet in, hij geeft de hele tijd een de code 005-4040 op. van google word ik ook niet wijzer, aleen maar mensen die dit probleem hadden met kerst vorig jaar, het is erg frustrerend, iemand die ook problemen heeft of weet hoe het op te lossen is?

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
redah schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:03:
Ik heb deze Wifi Repeater bij de Action opgepikt voor 18,95:

http://www.action.nl/prod...iewid/10/favoritelistid/1

Ze staan voor 20 en 25 Euro op Marktplaats 8)7

Ik wilde hem als dedicated 3DS Streetpass ding gebruiken.... Het was een gok, maar dit dingetje kan meer dan ik had verwacht! Hij is behalve als repeater ook in te stellen als 'access point' en 'client mode'. Ik heb hem nu als Access Point ingesteld, en hij kan MAC-cloning aan. Meteen maar ff als 4E:53:50:4F:4F:46 ingesteld dus :)

Verder kan ik meerdere Virtual Access Points aanmaken, met ieder een eigen SSID, en eigen toegangscontrole (MAC-filtering bijvoorbeeld). Ik heb nu 3 SSIDs ingesteld: attwifi, _The Cloud, en NintendoSpotpass1, en de 3DS lijkt te switchen tussen ze alle 3 (in het log van het AP zie ik in ieder geval de 3DS meerdere keren verbinden).

Dit weekend maar eens kijken hoeveel Mii's ik aan mijn virtuele poort krijg! _/-\o_
En werkt het?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ja het werkt. Ik heb dezelfde wifi repeater.

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Ike. schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:53:
[...]

Ja het werkt. Ik heb dezelfde wifi repeater.
En krijg je op alle SSID's Mii's binnen of alleen op _The Cloud?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vlooi schreef op zondag 23 februari 2014 @ 23:55:
[...]

En krijg je op alle SSID's Mii's binnen of alleen op _The Cloud?
Ik gebruik alleen 'attwifi' met de mac adres '4E:53:50:4F:4F:46 '

Verwijderd

RayNbow schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:29:
* RayNbow had de CE van Bravely Default gelukkig gepreorderd bij een winkel in de UK...

Over preorders gesproken, nog mensen die van plan zijn om dit te preorderen? :+
Het ziet er wel leuk uit, maar wat voor spel is het iegenlijk.

Trouwens heb zelf gisteren maar even een raspberry Pi besteld, maar eens kijken of dat spillmonkey werkt haha

Oh en voor de gene die het willen, ik ben nog op zoek naar vrienden op de 3ds! voor pokemon en later ook bravely default. Voeg me maar toe als je wilt.

2895-8336-4509

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 18:19 ]

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bSNcR5Eyd-U]

Nog steeds niet echt duidelijk wat het doel precies is...

Wacht ff...

Jup het is een vechtspel + anime boob physics in 3D.
En Japanse stemmen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 22:41 ]

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Net mijn 2ds maar opgestuurd ter reparatie. Hij had al best snel problemen met niet reagerend touchscherm/knoppen toen ik hem had gekocht in oktober. Ik denk 2 maanden erna.

Sinds vanochtend reageert die helemaal niet meer lekker op de input, snap het niet echt ben er namelijk behoorlijk voorzichting mee voor zover ik weet. Altijd in een hoesje, niet in een tas of iets dergelijkers waar die platgedrukt kan worden. gebruik altijd de stylus voor het scherm :?

Ben benieuwd of dit garantie is, iemand ervaring hiermee?

Right for all the wrong reasons.

Verwijderd

Zie niet in waarom dit geen garantie is. Klinkt eigenlijk gewoon als een productie fout maar goed ik hoor meer slechte dingen over de 2ds.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:39:
Zie niet in waarom dit geen garantie is. Klinkt eigenlijk gewoon als een productie fout maar goed ik hoor meer slechte dingen over de 2ds.
Ik ben er zelf erg tevreden mee..

Daarbij heb ik eens een vervangende DSi gekregen omdat de R-knop het niet meer goed deed. Dus ja, dit is garantie

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2014 15:48 ]

Verwijderd

Mijn 2DS doet het prima hoewel de D-pad wel erg stug is naar mijn idee.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:47:
[...]

Ik ben er zelf erg tevreden mee..

Daarbij heb ik eens een vervangende DSi gekregen omdat de R-knop het niet meer goed deed. Dus ja, dit is garantie
ik hoorde het ook alleen maar van andere mensen heb zelf namelijk geen ervaringen met de 2DS.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Iemand zin in een gratis Pokemon X/Y downloadcode? Als je in Maart een 3DS, 3DS XL of een 2DS + een spel* registreert bij Club Nintendo dan krijg je een downloadcode.

* Spellen die meedoen:
- Mario Kart 7
- Super Mario 3D Land
- Animal Crossing
- Donkey Kong Country Returns
- LEGO City Undercover
- Yoshi's New Island (wanneer die beschikbaar komt)

Bron:
http://club2.nintendo.com/3ds-pokemon-promo/

Ondanks dat ik zowel X als Y al heb, zeg ik hier geen nee tegen :)

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 12:17

JK

Ik kom niet op de eShop. Krijg errors om mijn oren gegooid, als ik Google, zou het om een overbelasting van de servers gaan. Kwam er gisteravond laat ook niet op. Iets wat hier mis gaat, of hebben jullie er ook last van? Kan wel gewoon op internet via de 3DS en zie ook vrienden online, of wanneer ze voor het laatst online waren.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

BlackMage schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:45:
Iemand zin in een gratis Pokemon X/Y downloadcode? Als je in Maart een 3DS, 3DS XL of een 2DS + een spel* registreert bij Club Nintendo dan krijg je een downloadcode.

* Spellen die meedoen:
- Mario Kart 7
- Super Mario 3D Land
- Animal Crossing
- LEGO City Undercover

Bron:

Die ga ik onthouden. Ik wou nog een 3DS halen maar als dit erbij zit dan wordt het wel heel makkelijk :9~

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• mathelicious
JK schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:55:
Ik kom niet op de eShop. Krijg errors om mijn oren gegooid, als ik Google, zou het om een overbelasting van de servers gaan. Kwam er gisteravond laat ook niet op. Iets wat hier mis gaat, of hebben jullie er ook last van? Kan wel gewoon op internet via de 3DS en zie ook vrienden online, of wanneer ze voor het laatst online waren.
Ik heb afgelopen tijd geen problemen gehad, lijkt erop dat het aan je 3ds ligt.

• JK

JK

Toch vreemd dat je dan gewoon wel op internet kan en je vrienden online kan zien en dus ook online kan gamen. Nou ja, ik ga nog wel wat experimenteren. Ik gebruik 'm vrij weinig, maar wilde nu toch nog wel die Super Mario Bros Deluxe downloaden, na die Nintendo Network ID-registratie van een tijdje terug.

Verwijderd

is super mario 3d land of animal crossing beetje de moeite waard? wou die zelf namelijk ook nog aanschaffen

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:45
Gisteren een 2ds gekocht en heb hetzelfde probleem. Error 005-4040 uit mijn hoofd.
Browsen en de vriendenlijst werkt goed.
Alleen de nodige update failed bij 0 25 of 50% en de eshop werkt niet.

Mijn vrouw kreeg op haar mobiel wel elke keer een melding dat wifi onstabiel was.

Vanmiddag maar eens naar kijken, hopelijk een easy fix.

Verwijderd

De eShop gaat ook niet werken totdat je de update uitgevoerd hebt.

Om de update uit te voeren kan je proberen om direct naar het update scherm te booten.
Schakel daarvoor eerst je 3DS (of 3DSXL, 2DS) helemaal uit.

Houd dan de L, R, A en Omhoog op de D-Pad ingedrukt terwijl je het systeem weer aanzet en houd deze ingedrukt totdat je de vraag krijgt om met internet te verbinden en te updaten.

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:54:
is super mario 3d land of animal crossing beetje de moeite waard? wou die zelf namelijk ook nog aanschaffen
Super Mario 3D Land is erg kort, maar wel vermakelijk. Ook wel aan de makkelijke kant. Wel een van de betere 3DS-games. Animal Crossing is zeker de moeite waard, heerlijke game, zeker voor als je vrij hebt/in de vakantie.

Verwijderd

Dat valt opzich wel mee als je ook alle remix levels wil doen. Je hebt 2x 8 werelden in het spel, en de remix levels zijn een stuk moeilijker.

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:20:
Dat valt opzich wel mee als je ook alle remix levels wil doen. Je hebt 2x 8 werelden in het spel, en de remix levels zijn een stuk moeilijker.
Dat is waar, maar ik had het spel 100% uitgespeeld na zo'n 20 uur. Dat vind ik toch best kort, zeker omdat er daarna helemaal niets meer te doen is in het spel.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

daan56666 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:14:
[...]
Animal Crossing is zeker de moeite waard, heerlijke game, zeker voor als je vrij hebt/in de vakantie
Er gaat inderdaad, als je het een beetje bij wil houden en alle events en zo wil doen, véél tijd in AC zitten.
Ben nu begonnen aan Bravely Default en ik ben echt bezig om AC terug te schroeven. Heb destijds ook al de Wild World (DS) en City Folk (Wii) versies (en zelfs even op de Gamecube) gespeeld en begin toch uitgekeken te raken op New Leaf. Beetje afkicken ...

• DanielsWrath
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
BlackMage schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:45:

* Spellen die meedoen:
- Mario Kart 7
- Super Mario 3D Land
- Animal Crossing
- LEGO City Undercover

Bron:

Dit geldt alleen in de VS en Canada (in ieder geval dat staat eronder), dus dat gaat niet werken toch in nederlands met een nederlandse 3DS. Ik heb namelijk toevallig net een nieuwe 3DS besteld en Animal Crossing erbij.

• BlackMage
DanielsWrath schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:06:
[...]

Dit geldt alleen in de VS en Canada (in ieder geval dat staat eronder), dus dat gaat niet werken toch in nederlands met een nederlandse 3DS. Ik heb namelijk toevallig net een nieuwe 3DS besteld en Animal Crossing erbij.
Oh daar heb ik overheen gelezen :(

Naja misschien dat Nintendo Europa ook met zo'n actie komt. Of zou het ook mogelijk zijn om gewoon een US account te maken en een Europese DS+game te registreren? Ik heb liever een extra Pokemon dan 1000 Nintendo punten.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

BlackMage schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:27:
[...]

Naja misschien dat Nintendo Europa ook met zo'n actie komt. Of zou het ook mogelijk zijn om gewoon een US account te maken en een Europese DS+game te registreren? Ik heb liever een extra Pokemon dan 1000 Nintendo punten.
Ja laat eventjes weten als iemand het probeert. Ik wil ook een DS halen maar gratis games zijn fijn /3

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Koldur
[...]

Dat gaat helaas niet nee, ook de Club Nintendo punten zijn gelokaliseerd.

Verwijderd

[...]

Zulke acties zijn geheel afzonderlijk van elkaar en worden door regionale Nintendo afdelingen verzonnen. Zo hadden wij hier ook aantal keren "koop een 3DS en krijg een spel gratis"-acties. Zoals laatst met Super Mario 3D Land.

• jaydenjarno
Wilde vandaag de 3ds xl halen maar twijfel toch weer. De 2ds is een heel stuk goedkoper. Ik speel zeker niet op 3d.alleen het grotere scherm zou fijn zijn. Maar je houdt hem redelijk dichtbij dus zo een 2ds zou ook goed zichtbaar moeten zijn... Twijfel twijfel

• BlackMage
jaydenjarno schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:18:
Wilde vandaag de 3ds xl halen maar twijfel toch weer. De 2ds is een heel stuk goedkoper. Ik speel zeker niet op 3d.alleen het grotere scherm zou fijn zijn. Maar je houdt hem redelijk dichtbij dus zo een 2ds zou ook goed zichtbaar moeten zijn... Twijfel twijfel
Je vergeet het touchscreen. Maakt niet uit hoe dichtbij je het scherm hebt, je vingers worden er niet minder dik van. Het touchscreen van de XL is daarom veel makkelijker te gebruiken. Ook de positie van het touchscreen t.o.v. de knoppen is beter, dus switchen tussen A/B/X/Y en touch is een stuk eenvoudiger.

Maar de 2DS is nu in de aanbieding bij de MediaMarkt dacht ik, kost nu 99 euro. Bijna de helft van de XL.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

redah schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:03:
Ik heb deze Wifi Repeater bij de Action opgepikt voor 18,95: MAXXTER ACT-WNP-RP-002
Heb er ook maar meegenomen, voor 18,95 kun je je geen buil vallen.
Zit nu even manual door te nemen, maar da's nogal kort ; heb jij nog meer info gevonden of wijst dat opzetten van 3 access-points zich vanzelf ?
Er zit nog een RJ45 aansluiting op ook, maar geen woord in de manual.

• mathelicious
Voor een volwassene zou ik toch zeker een xl aanraden vanwege de ergonomie, gewoon stuk fijner spelen met grote handen.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:21
jaydenjarno schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:18:
Vergeet ook niet dat de batterij van de 3DS XL tot een uur langer meegaat dan die van de 2DS, wat voor mij toch een belangrijk argument was.

Verwijderd

Zou persoonlijk voor de 2DS gaan ligt erg goed in de hand en is stukken goedkoper.
Heb de batterij zelf getest en haalde rond de 4 uur met wifi aan en het scherm op zijn
helderst.Met normale DS games gaat de batterij een stuk langer mee en natuurlijk
zou het ook wel wat schelen als je wifi uit zet en het scherm wat minder helder zet.

• DanielsWrath
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik heb een mail gestuurd naar nintendo, over de 'gratis pokemon X of Y' actie. Hun response is,
Beste Daniel,

Op dit moment is het helaas nog niet bekend of deze actie ook daadwerkelijk naar Nederland gaat komen. Houdt in ieder geval onze internetsite: www.nintendo.nl goed in de gaten voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

Verwijderd

Heb net vandaag Bravely Default opgehaald. Ga het vanavond eens spelen :)

• mathelicious
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:14:
Heb net vandaag Bravely Default opgehaald. Ga het vanavond eens spelen :)
Veel plezier, en vergeet niet om de moeilijkheid aan te passen als je niet alles voorgekauwd wil krijgen ;)
Ik heb je ook even als vriend toegevoegd, mijn nr: 4184 2157 7049

[ Voor 10% gewijzigd door mathelicious op 26-02-2014 17:33 ]

• JK

JK

Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 07:22:
De eShop gaat ook niet werken totdat je de update uitgevoerd hebt.

Om de update uit te voeren kan je proberen om direct naar het update scherm te booten.
Schakel daarvoor eerst je 3DS (of 3DSXL, 2DS) helemaal uit.

Houd dan de L, R, A en Omhoog op de D-Pad ingedrukt terwijl je het systeem weer aanzet en houd deze ingedrukt totdat je de vraag krijgt om met internet te verbinden en te updaten.
Bedankt voor je tip! Heb 'm gelukkig niet nodig gehad, de update ging nu wel goed (van 7.xxxx13 naar 7.xxxx15) en hierna kon ik weer inloggen en zit ik nu in de shop. Denk dat de servers op het moment dat ik probeerde de update naar binnen te hengelen toch te druk was oid. Toch mooi dat er een soort walk around is om bij de updateserver te komen, als het normaal niet lukt.

• jaydenjarno
Het net toch maar de 2ds gekocht. Van iemand overgenomen. Zo goed als nieuw met alle kaarten Enzo nog in de verpakking. 70 euro, lijkt me een goede deal toch

• IGC058
  • Laatst online: 02-11 07:47
jaydenjarno schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:03:
Het net toch maar de 2ds gekocht. Van iemand overgenomen. Zo goed als nieuw met alle kaarten Enzo nog in de verpakking. 70 euro, lijkt me een goede deal toch
goede deal maar hij lag bij MM alkmaar voor 79€ nieuw in de schappen

Verwijderd

mathelicious schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:31:
[...]

Veel plezier, en vergeet niet om de moeilijkheid aan te passen als je niet alles voorgekauwd wil krijgen ;)
Super, ik heb jouw ook even toegevoegd. Als anderen mij voor Pokemon X of Bravely Default willen toevoegen dan is mijn Friend Code : 2895-8336-4509

Gelijk ook maar even de moeilijkheids graad aangepast haha

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:38

Melkaz

Melkazar

mathelicious schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:31:
[...]

Ik vind bravely default op easy eigenlijk ook wel uitdagend genoeg :X

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb 'm op normal gezet ... is wel te doen, al zitten er nogal uitdagende gevechten bij. Is m'n eerste RPG, maar ik begin het in de gaten te krijgen.
Kun je je bijbaantje ook levelen trouwens ? Heb bijv. een Knight die bijklust als Black Mage, maar hoe krijg ik het level van de Mage omhoog ; moet ik dan jobs wisselen ?

EDIT: ah, zo te lezen wel ...
http://www.gamespot.com/a...-jobs-guide/1100-6417703/

But to create the best mixes, you'll need to know what the abilities each job will have (for example, if you want to make your Knight immune to blind, then you'll need to level up your Monk to level 8 before you assign it as your secondary job).

[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 27-02-2014 00:27 ]

Verwijderd

Systeem software update 7.1.0-16 is uit. Wat is er veranderd?
Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user experience.
Bron: http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=223209

• mathelicious
Goner schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:13:
Heb 'm op normal gezet ... is wel te doen, al zitten er nogal uitdagende gevechten bij. Is m'n eerste RPG, maar ik begin het in de gaten te krijgen.
Kun je je bijbaantje ook levelen trouwens ? Heb bijv. een Knight die bijklust als Black Mage, maar hoe krijg ik het level van de Mage omhoog ; moet ik dan jobs wisselen ?

EDIT: ah, zo te lezen wel ...
http://www.gamespot.com/a...-jobs-guide/1100-6417703/

But to create the best mixes, you'll need to know what the abilities each job will have (for example, if you want to make your Knight immune to blind, then you'll need to level up your Monk to level 8 before you assign it as your secondary job).
In het kort; ja, maar er is een snellere manier namelijk abilink gebruiken. Je kan dan van een vriend ook de support abilities gebruiken! Daardoor hoef je zelf niet alle jobs te levelen.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 07:17:
Systeem software update 7.1.0-16 is uit.
Kwam niet vanzelf binnen ... na een schopje heb ik nu inderdaad 7.1.0-16E

• jaydenjarno
ik heb de 2ds maar welke game is een must have voor een volwassene. Heb mario kart en super mario bros ooit al gespeeld dus die in ieder geval niet

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tsja, wat is volwassen ?? :+

Er zijn er hier die Animal Crossing spelen (waaronder ik) en dat was lijkt me niet echt bedoeld voor volwassenen.
Maar de div. Zelda's en Bravely Default lijken me wel 'volwassen' ...

EDIT: en de prof. Layton serie

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 27-02-2014 12:25 ]

• mathelicious
Er zijn ook nog wat shooters te vinden. Over het algemeen zijn er geen spellen specifiek voor volwassenen, alleen sommige specifiek voor kids. Elk spel kan je bevallen, ik kan best begrijpen dat sommige animal crossing leuk vinden ook al vind ik dit weer te kinderachtig.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Jammer dat er voor de 3DS nooit echt goede shooters uitgekomen zijn. Juist dat soort games kunnen profiteren van de 3D-optie.

"21 jaar DSL!"

Pagina: 1 ... 62 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]