iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Kheb inmiddels 39 villagersKaraba schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:15:
Heb zelf nu al een mooie 21 hrs in Bravely Default zitten. Soundtrack is geweldig, net als de gameplayBen nu eigenlijk vooral bezig om mn wapencombo's goed te krijgen. Mijn team is zo'n beetje dit in Chapter 2:
spoiler:Tiz als een pure melee met zijn monk/knight/spell fencer combo
Agnes als een caster met White mage / black mage combi (en een paar levels in time mage, maar ik vond die class nog niet zo geweldig)
Ringabell als een pseudocaster White mage / black mage combi. Uiteindelijk toch overgegaan op een thief / spellfencer combi. Ringabell met Angel bow
Edea als een spellfencer/monk. Imo is zij wat lastiger te trainen, maar als een monk doet ze het geweldig
[...]
Over die mage sword, die krijg je:
spoiler:Nadat je de wind crystal hebt geactiveerd. Vervolgens in de avond naar Ancheim gaan om de toren te beklimmen. De bossfight die erop volgt geeft je spellfencer (magical sword) en time mage als classes)
[...]
spoiler:Wacht maar tot je je weapon combo shops kan upgraden, dan ben je blij met de 20 man >_<
Kheb idd de job gevonden waarmee je sword magic kan uitvoeren
Ik zit nu aan het begin van chapter 3, ik ben net voor bij het stadje geweest en heb de eerste nieuwe job via een sidequest al te pakken
Enige waar ik nu beetje tegen aanloop: het aantal Job Points dat je per job level nodig hebt ging redelijk gestaag omhoog, tot level 9... van level 8 naar level 9: 800JP nodig. van level 9 naar level 10: 3500!? Het is alsof de game tegen je zegt: dude, ga andere jobs spelen of zo totdat we je mobs voorschotelen die een shit ton aan JP geven in latere chapters. Dus al me characters maar voor zien van speed +10%, mijn paladin/white mage (ik ga er nog steeds van uit dat er een paladin class) voorzien van de shield lore ability.
En dat die vader een Templar is, en er uitziet als de paladin uit ff4. Afijn die gozer kopje kleiner maken en ze templar skills innemen
Ook hopen dat ik die swordmaster al in chapter 3 mag killen, ik wil die job voor Edea. Het ziet er ook naar uit dat ik de ninja job in deze chapter kan halen(gezien 1 van die mensen van het black knight leger oid) en nog 2, geen idee wat die mogen worden iig.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Is de kleur gewoon minder populair of is het een eerder verschenen XL en zijn er later kleine verbeteringen doorgevoerd in de XL ? Zwart vind ik mooier maar om er nu minstens €30 meer voor neer te leggen....
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
PM me maar
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Succes bij de MM.Phydomir schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:27:
Knoop doorgehakt. 3DS XL bij de Dixons apart laten leggen. Dan even langs de Mediamarkt en hopen dat ze er Zelda, DKCR en Bravely Default hebben liggen met hun 3 voor 2 actie.
Ik ben 5 winkels afgeweest voor een fysieke kopie van BD, geen een had het. Dus uiteindelijk uit de eshop gevist
Mario 3D Land gratis ?Phydomir schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:44:
Edit2: nevemind, heb het al gevonden
Ik dacht dat dat die actie voor Bros was : http://www.nintendolife.c...deluxe_download_in_europe ?
Oh wacht, andere actie : http://www.nintendo.co.uk...ome-Promotion-831595.html
[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 31-12-2013 09:54 ]
Hier werkt hij helaas niet. Ik krijg wel een melding dat ik in een nintendo zone zit, maar ik krijg geen streetpass hits. Zowel verbonden met het WAP als niet verbonden.Melkaz schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:44:
[...]
Ik heb hem toegevoegd op de 3ds, zit ook een password op(zelf verzonnen password). Dus geen idee of het werkt zonder hem toe te voegen. Ik zal het zo eens testen zonder toe te voegen met de attwifi hotspot naam.
[...]
Slaapstand is uiteraard genoeg.
request.getCookies();
Dat was inderdaad lastig. Niet op voorraad. Uiteindelijk Zelda: LBW, DKCR en Monster Hunter 3 gekocht. Van die laatste weet ik niet zo goed of dat wel iets voor mij is maar dat gaan we vanzelf zien. Zo niet dan kan hij altijd weer in de verkoop.ye-roon schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:47:
[...]
Succes bij de MM.
Ik ben 5 winkels afgeweest voor een fysieke kopie van BD, geen een had het. Dus uiteindelijk uit de eshop gevist
Edit: wtf. Maar ik net het doosje van de 3DS open zit er geen 3DS in. Verpakking was nog gesealed. Nog nooit mee gemaakt.
[ Voor 10% gewijzigd door Phydomir op 31-12-2013 12:44 ]
Thanks!
SSID is "_The Cloud" (zonder quotes) ?BoGu5 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:38:
[...]
Hier werkt hij helaas niet. Ik krijg wel een melding dat ik in een nintendo zone zit, maar ik krijg geen streetpass hits. Zowel verbonden met het WAP als niet verbonden.
En ik zou er geen WEP of WPA op zetten, kan me herinneren dat het dan niet werkt. Ik heb er alleen een MAC filter opgezet ...
Niet echt slim met een grote backlog , maar miste de vrolijke Nintendo spellen
De XL zag er echt veeeeel minder scherp uit dan de 3ds dus toch maar voor het standaard model gegaan.Eigenlijk te klein maarja heb ook jaren op de Ds lite kunnen spelen zonder problemen
[ Voor 25% gewijzigd door Beakzz op 01-01-2014 04:07 ]
Bij welke winkel gehaald? En hopelijk ben je ff terug geweest en heb je er nu wel 1 met inhoud?Phydomir schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:41:
[...]
Dat was inderdaad lastig. Niet op voorraad. Uiteindelijk Zelda: LBW, DKCR en Monster Hunter 3 gekocht. Van die laatste weet ik niet zo goed of dat wel iets voor mij is maar dat gaan we vanzelf zien. Zo niet dan kan hij altijd weer in de verkoop.
Edit: wtf. Maar ik net het doosje van de 3DS open zit er geen 3DS in. Verpakking was nog gesealed. Nog nooit mee gemaakt.
Ja. Bleek dat de doos toch niet gesealed was en ik had het doosje meegekregen van het demo model wat in de vitrine stond. Netjes een nieuwe gekregen en nog 10 euro korting.ye-roon schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 10:21:
[...]
Bij welke winkel gehaald? En hopelijk ben je ff terug geweest en heb je er nu wel 1 met inhoud?
Heb mijn eerste stappen in Zelda: ALBW gezet en ben best onder de indruk. Grafisch niet extreem bijzonder en op de XL zou wat anti-aliasing gene kwaad kunnen maar het stijltje is wel zoals ik het al lange tijd gemist heb zonder Nintendo console/handheld. Ook het 3D is goed en ik kan het gebruiken zonder direct barstende koppijn te krijgen, dat is positief. Andere twee games nog niet geprobeerd, eerst Zelda uitspelen.
Qua hardware zelf vind ik het apparaat er erg strak uitzien. Qua resolutie zijn de schermen wat achterhaald maar daar is de prijs van de hardware ook na. Van deze aankoop ga ik wel plezier beleven. Nu de boel maar eens registeren en Mario claimen.
Wist helemaal niet dat ik een regio instelde aangezien me alleen maar naar mijn geboorteland gevraagd werd en omdat ik geen zin in NL menu's had voor Engeland gekozen.
Alleen nu ik de Bravely Default demo wil downloaden moet ik mijn network id linken. Aangezien ik nieuw ben op de 3ds even wat vragen :
- gaat het problemen geven als ik zogenaamd in Engeland blijf leven ? (Multiplayer / aankopen)
- mijn club Nintendo account staat wel op NL geregistreerd. Gaat dat dan ergens botsen ?
Of kan ik beter terug gaan naar de NL regio en de 10 pond als verloren beschouwen ? Ben wel wat gewend met accounts en gamen , maar Nintendo krijgt het voor elkaar dat ik het ff niet meer snap
Tips graag
Verwijderd
Menu taal wordt afzonderlijk ingesteld van de landinstellingen. Ik heb mn menutaal gewoon op Engels staan (werkt ook in spellen die Engels als optie bieden, damn you Professor Layton!) en de regio instelling op Nederlands. Nu is alleen de eShop in het Nederlands en de rest in het EngelsBeakzz schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:15:
Gisteren enthousiast mijn regio op Engeland gezet bij het instellen van de 3ds en 10 pond toegevoegd om SMB3 en steamworld dig te kopen (onderdeel van de kerstsale)
Wist helemaal niet dat ik een regio instelde aangezien me alleen maar naar mijn geboorteland gevraagd werd en omdat ik geen zin in NL menu's had voor Engeland gekozen.
In principe niet, maar dan moet je wel straks alles met Ponden blijven betalen. Je kan natuurlijk nu nog switchen, dit kan NIET zodra je je Nintendo ID gelinkt hebt.Alleen nu ik de Bravely Default demo wil downloaden moet ik mijn network id linken. Aangezien ik nieuw ben op de 3ds even wat vragen :
- gaat het problemen geven als ik zogenaamd in Engeland blijf leven ? (Multiplayer / aankopen)
Je kan geen Nederlands Club Nintendo account aan een Engelse Nintendo ID koppelen.- mijn club Nintendo account staat wel op NL geregistreerd. Gaat dat dan ergens botsen ?
Je kan het beste eerst die tien pond opmaken. Games eenmaal gedownload blijven jouw eigendom, zelfs al wijzig je je regio. Dit kan je echter NIET doen zodra je een Nintendo ID koppelt. (Tenzij je dat Nintendo ID weer wist en je al je aankopen kwijtraakt)Of kan ik beter terug gaan naar de NL regio en de 10 pond als verloren beschouwen ? Ben wel wat gewend met accounts en gamen , maar Nintendo krijgt het voor elkaar dat ik het ff niet meer snap
Tips graag
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2014 19:26 ]
Heel de tijd omrekenen word ik ook niet blij van
[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 01-01-2014 21:19 ]
Verwijderd
Zie je er staat niets over dat je je spellen kwijtraakt. Dit kan ook niet gezien de spellen aan je 3DS verbonden worden. Bij het registreren van je Nintendo Network ID worden alle huidige spellen overgezet naar je NNIDIk heb de Nintendo eShop in verschillende regio's gebruikt en ik heb een tegoed in meerdere valuta op mijn account. Wat gebeurt er met dit tegoed na het registreren van een Nintendo Network ID?
Na het registreren van een Nintendo Network ID zul je geen regio's meer kunnen veranderen en geen verschillende valuta's meer kunnen gebruiken - zoals een combinatie van ponden en euro's - in de Nintendo eShop. Het tegoed in de valuta van het land dat overeenkomt met de landinstelling van je Nintendo Network ID zal gehandhaafd blijven en tegoed in andere valuta zal gewist worden en niet langer bruikbaar zijn. Zorg dat je tegoed in andere valuta opmaakt voordat je een Nintendo Network ID op je Nintendo 3DS-systeem registreert.
Het nadeel is wel dat je maar 1 NNID aan je 3DS kan linken waardoor je niet van regio kan wijzigen (NNIDs zijn regiogebonden)
Oh en de Engelse Layton kan je ook bij verschillende Nederlandse webshops bestellen
Hier bv: http://www.nedgame.nl/nin...-engelstalig-/3664091150/
Net zo duur als op Amazon.co.uk omgerekend
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2014 23:13 ]
Hoeft ook niet. Je kunt als regio gewoon NL instellen (met inachtneming van de overige tips voor het opmaken van je huidige tegoed voor je omschakelt) en dan alsnog Engels als menutaal instellen. Heb ik ook gedaan, ik vind Nederlands ook wat knullig overkomen in sommige gevallen. Mario games vertalen bijvoorbeeld ook alle levelnamen en dat ziet er meestal niet uit.Beakzz schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:15:
Ik twijfel of ik contact moet opnemen met Nintendo en met Bartsmit. Het zou jammer zijn als ik geen aanspraak zou kunnen maken op Super Mario 3D World. Iemand ervaring met iets soortgelijks?
Het is een rood "become a club nintendo member" boekje waarop de voorkant de PIN staat gedrukt. Lijkt mij niet echt te missen. Je krijgt er wel een flinke stapel papier werk bij, wellicht dat hij ergens tussen is gaan zitten.DukeBox schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:39:
Goed gekeken ? De kaart bij de de 3ds zelf is niet heel duidelijk.
Ja, als er vergelijkbaar uitziet met de kaart die bij Zelda zit dan zie je hem niet over het hoofd. Er zitten wel meerdere boekwerken bij zoals quickstart guides, manuals en iets met AR kaarten maar geen Club Nintendo kaart.DukeBox schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:39:
Goed gekeken ? De kaart bij de de 3ds zelf is niet heel duidelijk.
Heb al die boekwerken nog eens snel doorgebladerd en uitgeschud maar nada. Zag op marktplaats wel iemand staan die een code verkoopt voor 4e, misschien dat dan maar doen als ik van Nintendo geen gehoor krijg.Phydomir schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:43:
[...]
Het is een rood "become a club nintendo member" boekje waarop de voorkant de PIN staat gedrukt. Lijkt mij niet echt te missen. Je krijgt er wel een flinke stapel papier werk bij, wellicht dat hij ergens tussen is gaan zitten.
[ Voor 41% gewijzigd door Nymph op 04-01-2014 15:06 ]
Volgensmij was het een foutje van de mediamarkt.. hij is nu verdwenen echter heb ik er wel een kunnen bemachtigen in de winkel...Beakzz schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:30:
Zit er eigenlijk verschil tussen een zwarte en zilvere zwarte 3DS XL ( behalve de kleur) In de pricewatch staat de zwarte vanaf €179 en de zilver zwarte vanaf €150,-
Is de kleur gewoon minder populair of is het een eerder verschenen XL en zijn er later kleine verbeteringen doorgevoerd in de XL ? Zwart vind ik mooier maar om er nu minstens €30 meer voor neer te leggen....
Haha wow en ik vond 150 al een prima prijs, ben er blij mee.DukeBox schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:50:
^ Zo heb ik de zilveren XL ooit voor €109 gekocht bij de MM.
Ik had het zelfde probleem. Had via bartsmit een 3ds besteld, maar had geen pin ontvangen.Nymph schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:02:
[...]
[...]
Heb al die boekwerken nog eens snel doorgebladerd en uitgeschud maar nada. Zag op marktplaats wel iemand staan die een code verkoopt voor 4e, misschien dat dan maar doen als ik van Nintendo geen gehoor krijg.
Toen ik van de actie hoorde voor het gratis spel heb ik contact opgenomen met nintendo.nl.
Hier is de link die ik gebruikte.
http://www.nintendo.nl/Kl...ntact/Contact-106282.html
onder het kopje club nintendo -> problemen met de registratie van pincodes:
Ik heb bij mijn systeem geen unieke productcode ontvangen die ik nodig heb om Club Nintendo sterren te krijgen.
Onze excuses voor dit ongemak. Klik op de link hieronder om een formulier te openen. Geef op dit formulier aan bij welk product je de code niet hebt ontvangen, de gegevens waarmee je je hebt geregistreerd op de website van Nintendo, en voeg een scan toe van je aankoopbewijs.
Je moet dus eerst een nintendo ID aanmaken.
Hopelijk heb je hier wat aan.
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
Dank! Hier ga ik mee aan de slag!Henri_G schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:55:
[...]
Ik had het zelfde probleem. Had via bartsmit een 3ds besteld, maar had geen pin ontvangen.
Toen ik van de actie hoorde voor het gratis spel heb ik contact opgenomen met nintendo.nl.
Hier is de link die ik gebruikte.
http://www.nintendo.nl/Kl...ntact/Contact-106282.html
onder het kopje club nintendo -> problemen met de registratie van pincodes:
Ik heb bij mijn systeem geen unieke productcode ontvangen die ik nodig heb om Club Nintendo sterren te krijgen.
Onze excuses voor dit ongemak. Klik op de link hieronder om een formulier te openen. Geef op dit formulier aan bij welk product je de code niet hebt ontvangen, de gegevens waarmee je je hebt geregistreerd op de website van Nintendo, en voeg een scan toe van je aankoopbewijs.
Je moet dus eerst een nintendo ID aanmaken.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Mooi om te zien dat dit soort wanpraktijken aangepakt worden. Kost nog een flinke bom duiten voor Ninty
"21 jaar DSL!"
Het betreffende patent bevat in ieder geval nog technisch inhoudelijke informatie. De meeste patenten zijn puur een idee zonder uitwerking. Ik denk daarom ook dat de rechter in deze goed gehandeld heeft. Maar alleen als Nintendo de daadwerkelijke techniek gebruikt zoals beschreven in het patent, dat weet ik namelijk niet en ga er vanuit dat de rechter zich daar wel goed in verdiept heeft.
Inderdaad SSID is _The Cloud zonder quotes. Heb ook inderdaad een mac filter ingesteld ipv een WPA/WEP.Goner schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:53:
[...]
SSID is "_The Cloud" (zonder quotes) ?
En ik zou er geen WEP of WPA op zetten, kan me herinneren dat het dan niet werkt. Ik heb er alleen een MAC filter opgezet ...
request.getCookies();
En hoe zit het dan met een SSID als "NintendoSpotPass1"?Melkaz schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:52:
[...]
Blijkbaar is het sinds de onderstaande change een stuk makkelijker geworden:
[...]
Vroeger moest je een MAC addres spoofen en andere zaken uithalen op je router. Nu is het blijkbaar voldoende om je WIFI netwerk te renamen naar "_The Cloud". Dan krijg je er elke 8 uur 6.
Misschien toch maar eens wat streetpass games kopen, welke is een must buy?
Edit: Blijkbaar kan je er 12 per 8 uur krijgen door je netwerk te renamen tussen "attwifi" en "_the Cloud" maar dat is wel erg veel werk. Eventueel kan je tethering aanzetten op je smartphone en die atnnwifi noemen en je AP of router the cloud.
Ik las op http://3dbrew.org/wiki/Ni...t_from_NZone_hotspot.conf dat die ook te gebruiken is.
Helemaal gemist destijds ... zit net wat spellen te registreren om te kijken of ik aan de 4500 sterren kan komen voor zo'n mooie gekleurde XL oplaadstation en krijg opeens een downloadcode voor Mario 3D (na registreren van Zelda).DonDjo schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:26:
Weet niet of het hier al is vermeld, maar een actie van Nintendo om gratis Super Mario 3d land te downloaden en te spelen, wilde het toch even delen.
M'n dochter heeft pas Zelda in de e-shop gekocht, kun je die ook registeren voor een downloadcode ?
EDIT: verhaal over 24 uur later en actiebanners snap ik niet helemaal, ik kreeg de code gelijk na registratie, via de site en via e-mail ?
[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 10-01-2014 10:04 ]
Als je inlogt in club nintendo kan je daar bij je geregistreerde spellen een enquete invullen waarna er sterren toegevoegd worden aan je account. Dit uiteraard wel in het account van de koper in de eshop.Goner schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:32:
[...]
Helemaal gemist destijds ... zit net wat spellen te registreren om te kijken of ik aan de 4500 sterren kan komen voor zo'n mooie gekleurde XL oplaadstation en krijg opeens een downloadcode voor Mario 3D (na registreren van Zelda).
M'n dochter heeft pas Zelda in de e-shop gekocht, kun je die ook registeren voor een downloadcode ?
Bedankt voor de tip met de cradles trouwens, ik heb er meteen 2 besteld.
Thanks!Goner schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:32:
[...]
Helemaal gemist destijds ... zit net wat spellen te registreren om te kijken of ik aan de 4500 sterren kan komen voor zo'n mooie gekleurde XL oplaadstation en krijg opeens een downloadcode voor Mario 3D (na registreren van Zelda).
EDIT: verhaal over 24 uur later en actiebanners snap ik niet helemaal, ik kreeg de code gelijk na registratie, via de site en via e-mail ?
Heb een rode en blauwe besteld voor mijn vrouw en mezelf.
Heb nog een grote stapel van die codes liggen omdat ze anders toch maar verlopen.
Nog even graven vanavond, moet nog ergens wat pins van Wii U games hebben slingeren die ik nog niet geregistreerd heb.
[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 10-01-2014 11:16 ]
Volgens mij hebben ze er ook wel genoeg.
Vind het wel handig om beide tegelijk op te kunnen laden.
Ik kom er helaas 1200 tekort.
Als iemand nog wat codes/PINS over heeft, kan je ze altijd bij mij kwijt!
Ga ik naar de de sterrencatalogus : je hebt 3350 sterren. Huh ?? Bijwerken gaat niet zo snel ...
Nog even een vraag over die Mario 3D Land actie : ik registreerde gisteren Zelda en kreeg gelijk on-line een downloadcode, opgeschreven, naar e-shop en downloaden.
Vanmiddag registreert m'n dochter nog wat 3DS games die ze had en moet 24 uur wachten weer inloggen
Nope helaas. Ik doe dit op de wifi access point in mijn Ziggo modem. Ook attwifi al geprobeerd.Vlooi schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:46:
[...]
En hoe zit het dan met een SSID als "NintendoSpotPass1"?
Ik las op http://3dbrew.org/wiki/Ni...t_from_NZone_hotspot.conf dat die ook te gebruiken is.
request.getCookies();
Ik doe het nu via mijn telefoon en heb al een aantal keren melding gehad. Voornamelijk uit Amerika en Japan.BoGu5 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:22:
[...]
Nope helaas. Ik doe dit op de wifi access point in mijn Ziggo modem. Ook attwifi al geprobeerd.
Gebruikte attwifi als SSID.
Het maakt de mini games ineens een stuk leuker, heb dit weekend de 4 pack gekocht! Het is zonde dat deze games pas leuk worden als je streetpass hits hebt en dat is vrij lastig als je in Breda woont en zelden tot nooit de binnenstad bezoek
Het is een beetje cheaten om het zo te doen maar ach...Misschien eens een andere SID uitproberen maar dan ben ik bang dat de huidige niet meer werkt daarna
Voor de geinteresseerde die nog een Raspberry Pi hebben rondslingeren:
http://www.spillmonkey.com/?page_id=5
Elke 10 min streetpass hits...oh my!
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
En welk MAC address gebruik je daarvoor?Melkaz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:42:
Nu mijn Access Point op _The Cloud sta heb ik elke dag 3 x 6 streetpass hits waarvan 80% uit Engeland.
Het maakt de mini games ineens een stuk leuker, heb dit weekend de 4 pack gekocht! Het is zonde dat deze games pas leuk worden als je streetpass hits hebt en dat is vrij lastig als je in Breda woont en zelden tot nooit de binnenstad bezoek
Het is een beetje cheaten om het zo te doen maar ach...Misschien eens een andere SID uitproberen maar dan ben ik bang dat de huidige niet meer werkt daarna
Ach, wat is cheaten? Ik kom niet zo vaak langs de hotspots, dus moet het wel zo doen.
Als je _The Cloud als SSID gebruikt dan krijg je wat meer NL SPs, maar wat maakt het uit voor wat je ermee doet?Melkaz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:42:
Nu mijn Access Point op _The Cloud sta heb ik elke dag 3 x 6 streetpass hits waarvan 80% uit Engeland.
[ Voor 3% gewijzigd door Koldur op 13-01-2014 09:53 ]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Geen, ik heb de AP WIFI channel _the Cloud genoemd en er een eigen password opgezet en voila, het werkte. Ergens in dit topic is er nog iemand die het aan de praat kreeg zonder enige hacks. Wij hadden de naam van de AP veranderd ergens in Augustus om in Animal crossing de gifts te krijgen van Nintendo Zones, tot December kregen wij nooit gratis streetpasses maar nu dus wel....Vlooi schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:50:
[...]
En welk MAC address gebruik je daarvoor?
Ach, wat is cheaten? Ik kom niet zo vaak langs de hotspots, dus moet het wel zo doen.
De hardware lijkt me opzich prima en de prijs is met 150 voor de OLED (of LCD import) ook prima.
Eigenlijk wil ik 'm vooral hebben voor de must play games, zoals Tearaway en P4G (al heb ik geen idee wat Persona voor een game is... JRPG toch?), maar ook zeker voor de nostalgie games, als FFVII - FFX, MGS en RE.
Nu vind ik de 3DS een machtig apparaat en de first party support van Nintendo vond ik in 2013 erg goed. Ik verwacht dat 2014 ook een succes jaar wordt, met o.a. Golf, Smash Bros en Layton vs. Ace.
De Vita daarentegen lijkt erg weinig steun te krijgen van Sony.
Wat zijn jullie ervaringen en verwachtingen?
Ze hebben in december de servers aangepast zodat in een regio streetpasses willekeurig over access points worden uitgewisseld, daarom werkt het nu ook op die manier. Dan krijg je dus elke 8 uur daar een SP op!Melkaz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:54:
[...]
Geen, ik heb de AP WIFI channel _the Cloud genoemd en er een eigen password opgezet en voila, het werkte. Ergens in dit topic is er nog iemand die het aan de praat kreeg zonder enige hacks. Wij hadden de naam van de AP veranderd ergens in Augustus om in Animal crossing de gifts te krijgen van Nintendo Zones, tot December kregen wij nooit gratis streetpasses maar nu dus wel....
Ik heb net (31 december binnen gekregen) voor een erg leuke prijs de Vita aangeschaft naast mijn 3DS XL en moet zeggen dat hij me erg is meegevallen! Rayman Origins speelt bijvoorbeeld zoveel lekkerder op de Vita dan op de 3DS, na de demo op de 3DS was ik er meteen klaar mee, maar op de Vita heb ik hem gekocht.Jobbie schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:07:
Ik weet dat dit het 3DS topic is, maar wil graag jullie mening over de Vita, met name de mensen die 'm naast de 3DS hebben. Ik overweeg nl. er één te halen en wil graag jullie ervaringen lezen.
De hardware lijkt me opzich prima en de prijs is met 150 voor de OLED (of LCD import) ook prima.
Eigenlijk wil ik 'm vooral hebben voor de must play games, zoals Tearaway en P4G (al heb ik geen idee wat Persona voor een game is... JRPG toch?), maar ook zeker voor de nostalgie games, als FFVII - FFX, MGS en RE.
Nu vind ik de 3DS een machtig apparaat en de first party support van Nintendo vond ik in 2013 erg goed. Ik verwacht dat 2014 ook een succes jaar wordt, met o.a. Golf, Smash Bros en Layton vs. Ace.
De Vita daarentegen lijkt erg weinig steun te krijgen van Sony.
Wat zijn jullie ervaringen en verwachtingen?
Tearaway is een zeer leuk spel, is het bijna alleen al waard en zijn er meer games dan gedacht wordt.
Alleen mis ik het 3D heel erg om eelijk te zijn, ik ben een paar keer gevallen doordat ik het moeilijk in kon schatten, maar daar wen je wel weer enigszins aan. Uncharted is ook een goed spel, Persona 4 wil ik nog kopen, maar ga dat pas doen als ik hem hier kan kopen onder €25,- of als ik in Amerika op vakantie ben (duurt nog even, maar daar kost hij €20,-).
Sly Cooper is ook wel grappig, je hebt ook erg veel demo's en kan je dingen dus proberen voordat je ze koopt.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Dus als ik het goed begrijp zou dit met elke router/AP moeten werken? Geen MAC meer aanpassen etc?Koldur schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:20:
[...]
Ze hebben in december de servers aangepast zodat in een regio streetpasses willekeurig over access points worden uitgewisseld, daarom werkt het nu ook op die manier. Dan krijg je dus elke 8 uur daar een SP op!
Zolang je maar "attwifi" of "_The Cloud" gebruikt?
Vanavond maar eens proberen aangezien ik nog een ongebruikte router heb liggen.
Klopt! Misschien dat je even twee dagen moet wachten omdat je dan in de pool gegooid bent, maar zo werkt het momenteel wel, je kan het zelfs gewoon beveiligen!Vlooi schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:29:
[...]
Dus als ik het goed begrijp zou dit met elke router/AP moeten werken? Geen MAC meer aanpassen etc?
Zolang je maar "attwifi" of "_The Cloud" gebruikt?
Vanavond maar eens proberen aangezien ik nog een ongebruikte router heb liggen.
Ik ging vanochtend over de 500 Mii's en hits staat al bijna op 600 (mensen die je vaker 'ontmoet').
Met WEP of WPA ?? Dat werkte bij mij niet ... heb maar MAC-filter aangezet.
Moet ik toch ook eens proberen, is weer 's wat anders dan al die Engelsen. Meer mensen die dit al geprobeerd hebben ?Vlooi schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:36:
[...]
Voornamelijk uit Amerika en Japan. Gebruikte attwifi als SSID.
[ Voor 60% gewijzigd door Goner op 13-01-2014 12:41 ]
Met welke beveiliging je ook maar wil, je moet dan wel het netwerk in je 3DS toevoegen, anders werkt het inderdaad niet.Goner schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:35:
Het gaat echt vreselijk snel met die Streetpass Relay (op NS station) en dan thuis ook nog via _The Cloud.
Ik ging vanochtend over de 500 Mii's en hits staat al bijna op 600 (mensen die je vaker 'ontmoet').
[...]
Met WEP of WPA ?? Dat werkte bij mij niet ... heb maar MAC-filter aangezet.
Heb mijn WRT54G toegevoegd aan het netwerk, SSID is _The Cloud en heb een MAC filter ingesteld. Ben benieuwd of dit gaat werken.Koldur schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:47:
[...]
Met welke beveiliging je ook maar wil, je moet dan wel het netwerk in je 3DS toevoegen, anders werkt het inderdaad niet.
Integendeel, postkantoor in Animal Crossing werkt dan niet meer (no internet, terwijl er echt internet is want Dreamsuite werkt wel).
Verwijderd
Meer stukken voor de puzzels en meer heroes in Streetpass Quest om die monsters te verslaan, hoe meer hoe beter om same-color teams te maken.
En voor de 4 mini-games die je kan kopen ; meer generaals met manschappen in Battle, meer wapens op je pod in Squad, meer stukken voor de doolhof in Haunted Mansion (dat Garden spel spreekt me niet zo aan).
Verder als je mensen ontmoet die dezelfde games als jij spelen ; Shadow Links in Zelda en model-huizen in Animal Crossing. Er zullen wel meer games zijn die iets uitwisselen ...
Verwijderd
Fire Emblem: Teams op de worldmap.
Braverly Default: inwoners van je dorpje, etc.
Mario Tennis: vs Mii
Super Mario 3D Land: Miis voor cadeautjes en bonus ? boxen.
MarioKart: vs Mii.
Een incomplete lijst kan je hier vinden: http://nintendo.wikia.com/wiki/StreetPass
Voor de WiiU verbaast het me niks, maar dat de 3DS verkopen zo bijgesteld zijn vind ik wel apart. Juist een nieuwe Zelda en sowieso veel kwaliteitstitels, ook met de recente Pokemongames zou ik verwachten dat het de 3DS een boost zou geven.Nintendo waarschuwt voor rampjaar
Nintendo heeft de voorspellingen voor de winst en omzet in het huidige boekjaar fors naar beneden bijgesteld. De verkopen tijdens de feestdagen lagen ''ver beneden de verwachtingen."
Dat maakt de fabrikant van onder meer de Wii U en Nintendo 3DS vrijdag bekend.
Nintendo liet weten in het boekjaar dat eind maart afloopt uit te komen op een nettoverlies van 25 miljard yen (circa 180 miljoen euro), tegen een eerder uitgesproken verwachting voor een winst van 55 miljard yen.
Het bedrijf denkt nu 2,8 miljoen Wii U-spelcomputers te verkopen, tegen een eerder gestelde verwachting van 9 miljoen De eerste zes maanden van fiscaal 2013 werden wereldwijd 460.000 exemplaren van de Wii U verkocht.
In het derde kwartaal, het feestdagenseizoen, beleeft Nintendo doorgaans zijn beste periode. Het bedrijf waarschuwt nu echter voor tegenvallende verkopen.
De voorspelling voor de verkoop van de 3DS werd tot slot bijgesteld van 18 naar 13,5 miljoen stuks.
"21 jaar DSL!"
Wellicht dat de 2DS hier invloed op heeft gehad?The_Bird schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:00:
Van nu.nl
[...]
Voor de WiiU verbaast het me niks, maar dat de 3DS verkopen zo bijgesteld zijn vind ik wel apart. Juist een nieuwe Zelda en sowieso veel kwaliteitstitels, ook met de recente Pokemongames zou ik verwachten dat het de 3DS een boost zou geven.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
"21 jaar DSL!"
Hoeveel meer boost kunnen ze aan ? Na Kerst ging het hele N-netwerk plat door alle nieuwe Wii U's en 3DSsenThe_Bird schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:00:
[...]
zou ik verwachten dat het de 3DS een boost zou geven.
De Pokemon bank is nog steeds niet on-line.
Tering, dat is geen geld. Helaas alleen maar ophalen, en niet echt winkels in de buurt. Aghja, ik heb nog genoeg te spelenArunia schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:15:
Super Mario Tennis open voor de 3DS is 5 euro, zo ok Tekken bij Dixons voor geinteresseerden.
Ik dacht dus net, loop effe langs bij de Dixons ... ze hebben echt niks (meer), zijn gaming aan het afbouwen volgens de verkoper, alleen nog een beetje PS4.mat.hi.as schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:21:
[...]
Helaas alleen maar ophalen, en niet echt winkels in de buurt.
Mwa, dat valt helaas tegen.Arunia schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:15:
Super Mario Tennis open voor de 3DS is 5 euro, zo ok Tekken bij Dixons voor geinteresseerden.
Ik heb vanmorgen Mario Tennis gereserveerd bij een filiaal bij mij in de buurt en kreeg gelijk een mailtje dat ze 'm niet meer hadden en dat 'ie ook niet meer binnen zal komen
Verwijderd
Waar?Tumbler schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 18:23:
Ik heb RE Revelations kunnen halen voor 2,50
Dixons, die hebben een bizarre uitverkoop, maar je moet geluk hebben daar nu nog nuttige spellen wil vinden.
Ik ben er een beetje ingedoken.. de naam alleen werkt maar beperkt. Je krijgt pér MAC adres (van de AP) + SSID een registratie.Melkaz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:54:
Geen, ik heb de AP WIFI channel _the Cloud genoemd en er een eigen password opgezet en voila, het werkte. Ergens in dit topic is er nog iemand die het aan de praat kreeg zonder enige hacks. Wij hadden de naam van de AP veranderd ergens in Augustus om in Animal crossing de gifts te krijgen van Nintendo Zones, tot December kregen wij nooit gratis streetpasses maar nu dus wel....
Ik heb een scriptje geschreven om op mijn synology te draaien en had er binnen een uur zo'n 80 stuks.
(ik werk nu met de _The Cloud truc om extra Mii's te krijgen voor de div. plaza games)
Ik heb een WLAN USB key geconfigureerd als attwifi netwerk (met wpa) en vervolgens cycle ik met een scriptje door de MAC lijsten heen van FatMagic waarbij ik om de 3 min. het mac adres (en ssid) aanpas naar een op de lijst van de usbkey. Je hoeft niet eens je 3DS dicht te houden, zelfs wanneer je Mii Park hebt geopend komen ze op de achtergrond binnen. Binnen 2 uur ruim 200 stuks.
Misschien een idee om er een te maken met een verzonnen mac adres i.c.m. attwifi welke we hier op tweakers gebruiken om onderling te pass-en ?
[ Voor 14% gewijzigd door DukeBox op 22-01-2014 01:38 ]
Maar die moet je wel steeds in groepjes van 10 ' begroeten' toch ?DukeBox schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 01:36:
Binnen 2 uur ruim 200 stuks.
Goed idee. Alleen ik kan mijn mac niet aanpassen. Kunnen we niet een lijst met macs verzamelen van Tweakers die hun mac niet kunnen aanpassen? Tweakers die macs wel kunnen wisselen voegen die toe aan hun standaard lijst. Zo kan iedereen hier gebruik er van maken.DukeBox schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 01:36:
Misschien een idee om er een te maken met een verzonnen mac adres i.c.m. attwifi welke we hier op tweakers gebruiken om onderling te pass-en ?
"21 jaar DSL!"
Dat zou opzich wel kunnen, maar handig is het niet.Vlooi schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:25:
Goed idee. Alleen ik kan mijn mac niet aanpassen. Kunnen we niet een lijst met macs verzamelen van Tweakers die hun mac niet kunnen aanpassen? Tweakers die macs wel kunnen wisselen voegen die toe aan hun standaard lijst. Zo kan iedereen hier gebruik er van maken.
edit: Ah.. wacht, ik ben er vanuit gegaan dat er verbinding wordt gemaakt middels een (usb)wifi kaart en niet een accesspoint/router.
Ik denk dat het wel handig is om voor een paar euro een wifi usb-wifi dongle o.i.d. te halen.
Uiteraard kan je ook een oude accesspoint/router met een linux variant (zoals dd-wrt) gebruiken.
Hoezo kan je je mac niet aanpassen ? http://devices.natetrue.com/macshift/
Of handmatig http://www.windowsreferen...ress-in-windows-registry/.
Onder linux of OSx is het helemaal een eitje.
Voorstel: attwifi met 06:17:28:39:4A:5B. Geen bekende vendor, te onthouden (oplopend) en lijkt nog redelijk op een MAC zonder op te vallen in een database o.i.d.
edit2: heb er 2 3DS-en op aangemeld.
[ Voor 29% gewijzigd door DukeBox op 22-01-2014 17:22 ]
Ik heb een tijd terug een 2e hands 3dsxl new leaf edition gekocht via marktplaats. Deze jongen had ook Monster Hunter 3 gekocht (digitaal). Dus ik heb ACNL + MH3 pre-installed eropstaan. Paar keer mee gespeeld en al snel de interesse verloren. Nu wil mijn broertje hem van mij overkopen om pokemon te gaan spelen. Ik ben nu bezig om het apparaat te factory resetten zodat hij hem vanaf het begin in kan stellen. Dit heb ikzelf nooit gedaan toen ik hem overkocht. Waar ik nu dus achterkom is dat de gegevens van de eerste eigenaar er nog instaan. Ik wil hem helemaal vers, maar ben bang dat ik die games kwijt raak en niet meer kan herinstalleren... Ik heb geen pincode of wat dan ook die je gebruikt om een club nintendo account te maken. Wat kan ik doen... Help me alsjeblieft
Het probleem met het genoemde voorbeeld (Synology NAS) is dat er maar een beperkt aantal dongles (met ralink chipset ?) geschikt is.DukeBox schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:39:
Ik denk dat het wel handig is om voor een paar euro een wifi usb-wifi dongle o.i.d. te halen.
Ik had een Targa stick (van Lidl) slingeren en die werkte als hotspot, maar met de nieuwe firmware (NAS) krijg ik het niet meer aan de praat.
Dus een 3ds is niet gekoppeld aan een of andere account waar ik geen wachtwoord/email van heb? Ik weet niet hoe dit in zijn werk gaat wanneer je de 3ds voor de eerste maal opstart.DukeBox schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:44:
Als je de handleiding volgt kan je later gewoon de gekoppelde games weer downloaden. Systeem 'overzetten' kan alleen met alles (dus niet pér game).
Als ik het goed begrijp kan ik gewoon formatteren en daarna de games uit de eshop weer gratis downloaden? Hoe weet de eshop dat deze games gekocht zijn voor mijn systeem?
p.s. ik heb het nergens over "systeem overzetten" gehad... ik heb maar 1 3ds
[ Voor 6% gewijzigd door Sutekh82 op 22-01-2014 23:50 ]
Er is een soort eShop account die op je 3DS blijft staan, ook als je hem reset. Alle persoonlijke gegevens daarvan, zoals CC-nummers, worden wel gewist, maar de spellen kan je inderdaad opnieuw downloaden. Je kan dus gewoon gerust de 3DS formatteren, iedere naam/leeftijd/whatever invullen bij het opstarten van de 3DS, een ander/nieuw Club Nintendo account er aan koppelen.Sutekh82 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:48:
[...]
Dus een 3ds is niet gekoppeld aan een of andere account waar ik geen wachtwoord/email van heb? Ik weet niet hoe dit in zijn werk gaat wanneer je de 3ds voor de eerste maal opstart.
Als ik het goed begrijp kan ik gewoon formatteren en daarna de games uit de eshop weer gratis downloaden? Hoe weet de eshop dat deze games gekocht zijn voor mijn systeem?
p.s. ik heb het nergens over "systeem overzetten" gehad... ik heb maar 1 3ds
Bedankt!mat.hi.as schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 04:59:
[...]
Er is een soort eShop account die op je 3DS blijft staan, ook als je hem reset. Alle persoonlijke gegevens daarvan, zoals CC-nummers, worden wel gewist, maar de spellen kan je inderdaad opnieuw downloaden. Je kan dus gewoon gerust de 3DS formatteren, iedere naam/leeftijd/whatever invullen bij het opstarten van de 3DS, een ander/nieuw Club Nintendo account er aan koppelen.
edit: Nu 2 dagen later helemaal overduidelijk. 3DS heeft er 690 en 3DSXL 1192. Wel vreemd dat verschil, ze lopen bijde synchroon, je ziet vrijwel tegelijk de groene led aangaan maar kijk je dan in je meetings heeft de ene er 6 en de andere er 3.. na de volgende cycle de ene 10 (max per run) en de andere 6.
[ Voor 62% gewijzigd door DukeBox op 24-01-2014 18:53 ]
Tot nu toe heb ik alleen hits van echte hotspots (KPN op stations) en m'n eigen _The Cloud thuis, maar ik pik niet meer hits op dan de 3DS van m'n dochter.
Doe jij dat met die Synology hotspot en je script ??
Ik heb nu een Zyxel WND 2105 adapter (met Ralink RT3070 chipset) en ik kan 'm als hotspot opzetten, 3DS ziet 'm ook, maar verbinding maken, nee ...
Er zijn maar een paar simpele stappen,
- plug je wifi stick in je syno en stel hem in als hotspot me ssid attwifi (en optioneel een wpa password)
- koppel je 3DS en zorg dat je kan internetten (via browser).
Het scriptje dat ik gebruik spoofed het MAC adres van die van de bekende hotspots en restart de hotspot:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| killall hostapd sleep 5 grep -v '^ssid=' /etc/hostapd/hostapd-wlan0.conf >/etc/hostapd/hostapd-wlan0-synopass.conf echo ssid=$1 >>/etc/hostapd/hostapd-wlan0-synopass.conf echo bssid=$2 >>/etc/hostapd/hostapd-wlan0-synopass.conf hostapd -B /etc/hostapd/hostapd-wlan0-synopass.conf sleep 5 /etc/rc.network restart wlan0 lbr0 sleep 5 killall hostapd sleep 5 hostapd -B /etc/hostapd/hostapd-wlan0-synopass.conf |
deze roep je aan als ./synopass.sh [ssid] [mac, xx:xx:xx:xx:xx:xx], ik neem deze op in een loopje met alle mac-adressen in de lijst.
Als ik de hotspot toevoeg aan de connecties op de 3DS mislukt de test ... bij zoeken naar access point wordt die wel gevonden, maar bij verbinding maken gaat het mis (met of zonder beveiliging)DukeBox schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:50:
Hoe bedoel je 'verbinding' maken ?
in /var/log/messages :
Jan 25 20:41:57 DS212j hostapd: Driver does not support configured HT capability [DELAYED-BA]
Jan 25 20:41:57 DS212j hostapd: Driver does not support configured HT capability [MAX-AMSDU-7935]
ik zie in /lib/modules alleen maar rt2800 drivers
Die melding is ok.. vrijwel geen enkele wifi key ondersteund dat (ik krijg dezelfde melding).
b.t.w. al mijn puzzels compleet en vandaag ook eindelijk iemand uit NL getroffen (van de nu ruim 1000) ene Jordy uit NH (net als ik, Duke en Joyce).
[ Voor 90% gewijzigd door DukeBox op 25-01-2014 22:02 ]
Verwijderd
Monster Hunter 4 komt in het westen uit!
Met als enige minpuntje...
Namelijk begin volgend jaar!
http://www.nintendolife.c...te_confirmed_for_the_west
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 20:43 ]
Dat hoort inderdaad niet, maar zo te zien komt het door zand wat er tussen is gekomen, hoeft natuurlijk niet per sé zo te zijn, maar zo lijkt het er wel een beetje uit te zien. Ik heb een rode 3DS XL gehad welke dit na anderhalf jaar nooit heeft gehad en mijn nieuwere Zelda 3DS XL heeft het ook niet.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:47:
Ik heb nu enkele weken mijn 3DS XL en hij vertoont krassen bij het scharnier door het openen en dichtdoen van het apparaat.. Dit lijkt mij niet echt normaal? Is dit een bekend probleem? Ik kwam op youtube wel een video tegen waar iemand hetzelfde probleem heeft.
[afbeelding]
Nu kan ik het niet heel goed zien, maar zit daar een lichte bolling boven je onderste scherm ?
[ Voor 28% gewijzigd door DukeBox op 27-01-2014 13:08 ]
'Nintendo brengt demo's van games naar smartphones'
Nintendo wil via smartphones een nieuwe doelgroep aantrekken voor zijn spelcomputers, onder meer door het uitbrengen van gamedemo's.
Dat beweert de Japanse krant Nikkei.
Het zou daarbij enkel gaan om een voorproefje van de games, die vervolgens enkel via Nintendo's eigen hardware gekocht en gespeeld kunnen worden. Het bedrijf wil volgens Nikkei ook speciale apps ontwikkelen voor smartphones om consumenten meer informatie over zijn spellen te geven via deze platformen.
Volgens Nikkei is deze stap naar mobiele apparaten onderdeel van een nieuwe strategie die Nintendo aanstaande donderdag aankondigt tijdens een gesprek met investeerders.
Een dag eerder maakt het bedrijf zijn financiële cijfers van de afgelopen negen maanden bekend, waarbij een verlies van 25 miljard yen (zo'n 175 miljoen euro) verwacht wordt, in plaats van de 55 miljard yen winst die aan het begin van Nintendo's fiscale jaar werd geprojecteerd. Dit vanwege de tegenvallende hardware- en softwareverkoop van de Wii U.
Na het afgeven van deze winstwaarschuwing zei Nintendo's CEO Satoru Iwata al dat het bedrijf de mogelijkheden van smartphones onderzoekt. Hij benadrukte hierbij wel dat het niet simpelweg een kwestie is van Mario als game op smartphones uitbrengen.
"21 jaar DSL!"
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]