Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Vrijdag 3ds XL + Zelda besteld, nu nog niets binnen.
"Vóór 22:00 uur besteld, morgen in huis." Mooi niet dus.

Ik zie nu ook bij de MM staan dat hij is uitverkocht, maar toen ik hem bestelde was hij wel nog beschikbaar. Dat word wachten ben ik bang. :z

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:57

DukeBox

loves wheat smoothies

Ondersteund Zelda a Link between worlds eigenlijk de circle pad pro ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Huh; waar zou je die extra circle pad voor nodig hebben dan?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

De linker lopen en de rechter om je heen kijken ? Of iets met de grappling hook of zo.. punt is dat ik zo'n ding heb voor mijn xl maar helemaal geen games die het ondersteunen. Ik zat te denken om hem te verkopen of te wachten tot er games voor uitkwamen.. dat laatste blijft maar uit.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nou dan hoef je em ook voor aLbW ook niet te bewaren nee.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:15
Vandaag voor het eerst in de metro een hit voor Zelda via streetpass. :)
Straks maar even kijken hoe en wat. Zit nu in de Tower of Hera.

Echt super om herinneringen op te doen wat betreft bomgaten in de overworld.
Sommige zitten er hier ook in namelijk.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 10:56
DukeBox schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:37:
De linker lopen en de rechter om je heen kijken ? Of iets met de grappling hook of zo.. punt is dat ik zo'n ding heb voor mijn xl maar helemaal geen games die het ondersteunen. Ik zat te denken om hem te verkopen of te wachten tot er games voor uitkwamen.. dat laatste blijft maar uit.
Er zijn al wel wat games die het ding ondersteunen, maar niet erg veel, nee. De enige die ik in huis heb is Monster Hunter 3 Ultimate, daar heb ik het ook voor aangeschaft. Voor zover ik weet ondersteunen Kid Icarus en één van de Resident Evil games het ook, maar het zal niet mainstream worden, denk ik.

Overigens, om je heen kijken? De game is in principe gewoon top-down, net als ALttP. Als je dat apparaat dus aangeschaft hebt in de hoop dat er veel games voor uitkomen, dan kun je hem beter verkopen. Het is alleen nuttig als je al een game hebt waar je het mee gebruikt, of er één gaat kopen die het ondersteunt, maar ik zou er geen kopen en dan afwachten.

Verwijderd

In principe zal je nooit First Party games gaan vinden voor de CPP, dat had Nintendo al direct aangegeven.

Kid Icarus is een uitzondering alleen kan je de CPP daar gebruiken voor linkshandige besturing.

Voor een lijstje met games die de CPP ondersteunen:
http://www.giantbomb.com/...-support/3015-7175/games/

Momenteel komt alleen IronFall nog voor de CPP uit.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 13:08 ]

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Ik heb de CPP in eerste instantie voor Metal Gear Solid 3D gekocht, maar hij werkt ook uitstekend bij de demo van Resident Evil Revelations (die ik later nog aan ga schaffen) en hij schijnt ook te werken met Kingdom Hearts 3D, wat ook een topgame is. Alle 3 topgames trouwens.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

KH vond ik enigzins een tegenvaller. Hij is goed, maar haalt het niet bij BBS.

De graphics zijn goed, soundtrack ook top alleen zit er een vervelende gimmick in; wisselen van karakter gaat op tijdsbasis. Zo kan het voorkomen dat je in een boss fight zit en net voordat je wint je overswitched. Je kan dit enigzins rekken met items maar het blijft een nare gimmick. Zowel KH2 als CoM als BBS hadden dit naar mijn mening fijner geimplementeerd. Daarnaast zou S-E ook makkelijk de switch na het halen van een wereld kunnen inzetten. Oh wel.

Daarnaast is het verkrijgen van abilities gekoppeld aan een soort Pokemon-achtige gimmick met monstertjes die je laat vechten naast je zijde. Wanneer deze experience krijgen groeien ze en geven ze je abilities. Ik vond dat zelf een leuk systeem met veel verschillende monsters maar veel mensen hadden het liever wat meer straightforward.

En het verhaal is daarnaast een beetje waardeloos tot de laatste 10% wanneer er wat progressie zit in de algemene KH-verhaallijn maar dat is bij alle post-BBS KH games zo.

Nu moet je niet gelijk denken dat het een slecht spel is want dat is het niet. De werelden zijn leuk en origineel gekozen en het voelt echt qua productie (op verhaal na) als de eerste volledige KH sinds BBS. De nare switch-gimmick en gebrek aan verhaalprogressie waren voor mij echter tegenvallers waardoor ik het net wat minder dan KH1/2/BBS vond.

[ Voor 12% gewijzigd door The_Bird op 28-11-2013 13:22 ]

"21 jaar DSL!"

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Seal64 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:41:
Als je dat apparaat dus aangeschaft hebt in de hoop dat er veel games voor uitkomen, dan kun je hem beter verkopen.
Nee, eigenlijk om dat ie zo beter in de hand ligt.. maar nadeel is dat de R button op de CCP niet werkt. De R (en L ook een beetje) op de 3DS zelf zijn dan weer minder fijn te gebruiken. Hoe dan ook, heb hem al verkocht dus niet meer van toepassing.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 15:49

Zerora

Ik Henk 'm!

-- laat maar (spuit 11) --

[ Voor 97% gewijzigd door Zerora op 28-11-2013 22:59 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-10 09:18
Ik heb een download code ontvangen voor Super Mario 3D Land. Dit omdat ik een 3DS + spel heb geregistreerd. Zou dit account gebonden zijn? Of kan ik iemand anders deze code ook geven?

Respectfully, TTB.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Je mag de code aan iemand anders geven! (hint hint)

This space is occupied

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik zou de code verkopen op Marktplaats als je het spel niet wil.

"21 jaar DSL!"

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-11 17:16
ttb_82 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:46:
Ik heb een download code ontvangen voor Super Mario 3D Land. Dit omdat ik een 3DS + spel heb geregistreerd. Zou dit account gebonden zijn? Of kan ik iemand anders deze code ook geven?
Ik kan het wel even voor je checken als je de code PM't :P

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-11 12:30
Ik heb zojuist in een impuls aankoop voor € 155,- een 3DS XL incl. Mario Kart (en Mario 3D Land dmv de actie) gekocht.

Eigenlijk wil ik alleen de nieuwe Zelda spelen en hem daarna weer verkopen. Zijn de gedownloade games over te dragen? Of moet ik dan ook mijn 'gamertag' mee verkopen?

Ik krijg het zo snel niet gegoogled...

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:57
pelt schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:47:
Ik heb zojuist in een impuls aankoop voor € 155,- een 3DS XL incl. Mario Kart (en Mario 3D Land dmv de actie) gekocht.

Eigenlijk wil ik alleen de nieuwe Zelda spelen en hem daarna weer verkopen. Zijn de gedownloade games over te dragen? Of moet ik dan ook mijn 'gamertag' mee verkopen?

Je kan je 3DS resetten, en die games nogmaals downloaden. Niks aan het handje dus :)

edit: oops, niet goed gelezen. Die games kun je inderdaad niet aan iemand anders geven. Die blijven op je 3DS staan, totdat je een system transfer doet.

[ Voor 12% gewijzigd door mat.hi.as op 29-11-2013 15:50 ]

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

pelt schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:47:

Je kan de game(s) niet los verkopen. Die zitten vast aan je device.

This space is occupied

• pelt
mat.hi.as schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:48:
[...]

Je kan je 3DS resetten, en die games nogmaals downloaden. Niks aan het handje dus :)
Collaborator schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:48:
[...]

Je kan de game(s) niet los verkopen. Die zitten vast aan je device.
Hmm. Twee iets andere antwoorden.

Als ik mijn 3DS dus reset voordat ik hem verkoop, kan de nieuwe eigenaar niet de twee games spelen? Tenzij hij/zij inlogt met mijn 'gamertag' (weet niet hoe dat bij Nintendo heet). Zoals het eigenlijk ook werkt dus bij Xbox/PS3?

• mat.hi.as
pelt schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:51:
[...]

[...]

Hmm. Twee iets andere antwoorden.

Als ik mijn 3DS dus reset voordat ik hem verkoop, kan de nieuwe eigenaar niet de twee games spelen? Tenzij hij/zij inlogt met mijn 'gamertag' (weet niet hoe dat bij Nintendo heet). Zoals het eigenlijk ook werkt dus bij Xbox/PS3?
Sorry voor mijn onduidelijkheid. De volgende persoon kan wél jouw games spelen, zónder jouw 'gamertag'.

• pelt
mat.hi.as schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:55:
[...]

Sorry voor mijn onduidelijkheid. De volgende persoon kan wél jouw games spelen, zónder jouw 'gamertag'.
Thanks!

Volgens mij staat Mario Kart al geinstalleerd, maar krijg je Super Mario 3D Land, wel als downloadcode. Die zou ik eventueel nog kunnen verkopen, of ruilen tegen een Zelda code mocht iemand die overhebben...

Verwijderd

Youtube is nu verkrijgbaar in de eShop :)

• Stravincy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:12:
Heeft iemand het al uitgeprobeerd? Werkt het goed?

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:38
Stravincy schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:45:
[...]

Heeft iemand het al uitgeprobeerd? Werkt het goed?
Videokwaliteit is matig en geen eens ondersteuning voor 3D videos. Verder zijn er meldingen dat de app kan crashen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Ik heb wel gemerkt dat de videokwaliteit heel veel verschild per video die je bekijkt. Verder heb ik zelf nog geen last van crashes gehad en de applicatie is redelijk snel.

Het is niet perfect, maar iig wel beter dan niets ;)

• Stravincy
  • Niet online
Hopelijk gaan ze hem nog updaten dan. :) Is wel nodig zo te lezen.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Wat is er met Scribblenauts Unmasked gebeurd ?
Overal in september uitgebracht en voor ons staat de release op TBA 2014 ?! Weer een kwestie van vertalen ?

• Stravincy
  • Niet online
3DS XL + Zelda vandaag eindelijk kunnen spelen. Wat is het een top apparaat zeg! :)

Had vroeger ooit eens de normale 3DS getest ergens en toen vond ik het 3D effect niet echt fijn, maar op de XL kijkt het een stuk fijner en is het echt een hele vette toevoeging eigenlijk.

De nieuwe Zelda is ook heel vet natuurlijk. Zeker weten een aanrader!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Ik heb een 3DS XL + Zelda gekocht (de limited edition versie met downloadcode) en nu probeer ik me te registreren om ook Super Mario 3D Land te krijgen, maar ik heb maar 1 club Nintendo PIN # in mijn doos zitten. De downloadcode voor Zelda is geen PIN # (en hij werkt ook niet). In mijn spellen & apparaten overzicht staat ook alleen de 3DS XL. Is het hiermee niet mogelijk om mee te doen aan die actie of doe ik iets verkeerd?

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:21
Nvidiot schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:22:
Ik heb een 3DS XL + Zelda gekocht (de limited edition versie met downloadcode) en nu probeer ik me te registreren om ook Super Mario 3D Land te krijgen, maar ik heb maar 1 club Nintendo PIN # in mijn doos zitten. De downloadcode voor Zelda is geen PIN # (en hij werkt ook niet). In mijn spellen & apparaten overzicht staat ook alleen de 3DS XL. Is het hiermee niet mogelijk om mee te doen aan die actie of doe ik iets verkeerd?
Misschien dat dit help komt van de Nintendo site:

Voor het registreren van een downloadversie van een geselecteerde game, dient het betreffende eShop account van het Nintendo 3DS systeem (inclusief Nintendo 3DS XL of Nintendo 2DS systeem) vóór het downloaden van de game te zijn gelinkt aan een Club Nintendo account. Wacht 24 uur tussen het koppelen van het Club Nintendo account en het downloaden van games via de Nintendo eShop. Om het aanmelden te voltooien, dient de product-enquête in Club Nintendo te zijn ingevuld. Nadat je beide producten hebt geregistreerd, krijg je de mogelijkheid om een gratis download code aan te vragen voor de game SUPER MARIO 3D LAND. Het verzoek om een download code dient uiterlijk te zijn ingestuurd op 13 februari 2013 om 23:59 uur. De downloadcode wordt per email naar je gestuurd op het emailadres dat staat geregistreerd in je Club Nintendo account. De downloadcode kan worden gebruikt om de game SUPER MARIO 3D LAND van de Nintendo eShop te downloaden naar een Nintendo 3DS, Nintendo 3DS XL of Nintendo 2DS systeem. De download code vervalt op 13 maart 2014, om 23:59 uur (CET). Aanmelding bij Club Nintendo is vereist.

• Wussie
  • Laatst online: 30-01-2023
Nvidiot schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:22:
Ik heb eenzelfde bundel gekocht en m'n downloadcode gehad: Ga naar club nintendo en vul daar de beschikbare enquete voor zelda in (als je die al gedownload hebt en op je 3DS je club nintendo account hebt gelinkt zal deze al geregistreerd staan bij je account; zo niet moet je dat eerst doen). Bij het voltooien van de enquete kwam er een melding dat ik een downloadcode kan ontvangen als ik ook een 3DS registreerde, toen de 3DS PIN ingevuld en enquete gedaan; daarna direct downloadcode ontvangen.

[ Voor 46% gewijzigd door Wussie op 01-12-2013 23:24 ]

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Hmmm, ik had mijn 3DS XL nog niet aan mijn club Nintendo account gekoppeld voordat ik Zelda downloadde. Ik heb dat net alsnog gedaan en via herstellen Zelda opnieuw gedownload, maar dat lijkt vooralsnog niet te helpen :( Het zou wel balen zijn als het niet werkt omdat ik het verkeerd om gedaan heb zeg.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Dat gaat niet op die manier werken. Je kan het beste even contact (bellen of mailen) met de support afdeling van Nintendo opnemen ;)

http://www.nintendo.nl/Kl...ntact/Contact-621598.html

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 08:54 ]

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Net contact gehad met support. Zij geven aan dat het Club Nintendo account van tevoren aangemaakt moet worden en dat dit niet achteraf opgelost kan worden. :( Minpunten voor Nintendo.

• Stravincy
  • Niet online
Nvidiot schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:26:
Net contact gehad met support. Zij geven aan dat het Club Nintendo account van tevoren aangemaakt moet worden en dat dit niet achteraf opgelost kan worden. :( Minpunten voor Nintendo.
Jammer dat het niet kan. Voor 13 januari nog een spel kopen dan maar he? :9

Verwijderd

Stravincy schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:06:
[...]

Jammer dat het niet kan. Voor 13 januari nog een spel kopen dan maar he? :9
Jup, plus staat het duidelijk in de actievoorwaarden ;)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vrijdag Bravely Default.

Reviews liegen er ook niet om...! 93 op Metacritic op dit moment!

Helaas geen aanbiedingen gevonden...

Verwijderd

Wel een demo in de eShop ;)

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Afgelopen weekend nog wat 3DS games als 5 December-cadeautjes gescoord; StarFox en Rhytmn Thief, beiden voor 12 euro incl verzendkosten bij Amazon. (Black Friday lightning deals) Nu ken ik die 1e wel van de N64 en die was wel aardig maar is die 2e eigenlijk een beetje leuk? Het is wel de bedoeling dat ik enigzins leuke games weggeef :P

"21 jaar DSL!"

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-11 11:19
The_Bird schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:08:
Afgelopen weekend nog wat 3DS games als 5 December-cadeautjes gescoord; StarFox en Rhytmn Thief, beiden voor 12 euro incl verzendkosten bij Amazon. (Black Friday lightning deals) Nu ken ik die 1e wel van de N64 en die was wel aardig maar is die 2e eigenlijk een beetje leuk? Het is wel de bedoeling dat ik enigzins leuke games weggeef :P
StarFox is sowieso geniaal, als je het op de N64 hebt gespeeld is het pure nostalgie. Heb je het nog niet eerder gespeeld is het gewoon een tof spel. Rhythm thief ken ik niet persoonlijk maar krijgt 7,6 op metacritic dus zal in ieder geval niet verschrikkelijk zijn.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Starfox op de N64 kocht ik ook alleen maar vanwege de gratis Rumble Pak maar de game zelf bleek ook nog eens niet tegen te vallen. Leuk ook dat er volledige dialogen in zaten. Dat maakte het net wat beter. In de 3DS versie zit zeker geen rumble? Ik kan me wel herinneren dat er voor de DS een rumble pak was.

"21 jaar DSL!"

• Spicers
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-09 09:45
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:12:
Iemand een idee wanneer we netflix kunnen verwachten op de 3DS?

Verwijderd

Netflix is al op de 3DS uit, alleen niet in Europa helaas.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Naast de WiiU willen we ook nog graag een 3ds kopen.. Nu vroeg ik me het volgende af. Op marktplaats, etc zie ik meerdere 3ds'en tekoop staan waarbij ze de digitaal aangekochte games mee verkopen.. Maar kan dit wel? Zijn de games gelinked aan de 3ds? Of aan een gebruikers account?

Currently playing: MTG Arena (PC)

• mat.hi.as
Uhmmie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:06:
Naast de WiiU willen we ook nog graag een 3ds kopen.. Nu vroeg ik me het volgende af. Op marktplaats, etc zie ik meerdere 3ds'en tekoop staan waarbij ze de digitaal aangekochte games mee verkopen.. Maar kan dit wel? Zijn de games gelinked aan de 3ds? Of aan een gebruikers account?
Aan de 3DS. Die mensen kunnen gewoon compleet resetten, en dan kan jij die spelletjes, met je eigen Club Nintendo account, downloaden en spelen. Het enige wat ze níet kunnen doen, is een system transfer. Dan neem je namelijk die spelletjes wél mee.

Om te checken of die spelletjes daadwerkelijk op de 3DS staan, moet de 3DS wel internetverbinding hebben, en de eerste opstartdinges doorlopen hebben (volgens mij dingen als tijd instellen, taal kiezen, dat soort dingen). Maar als dat al gedaan is allemaal, hoef je alleen nog maar in de eShop te kijken, bij instellingen en meer (helemaal links), dan gedownloade titels. Daar moeten ze bij staan (als opnieuw downloaden).

• Uhmmie
mat.hi.as schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:12:
[...]

Aan de 3DS. Die mensen kunnen gewoon compleet resetten, en dan kan jij die spelletjes, met je eigen Club Nintendo account, downloaden en spelen. Het enige wat ze níet kunnen doen, is een system transfer. Dan neem je namelijk die spelletjes wél mee.

Om te checken of die spelletjes daadwerkelijk op de 3DS staan, moet de 3DS wel internetverbinding hebben, en de eerste opstartdinges doorlopen hebben (volgens mij dingen als tijd instellen, taal kiezen, dat soort dingen). Maar als dat al gedaan is allemaal, hoef je alleen nog maar in de eShop te kijken, bij instellingen en meer (helemaal links), dan gedownloade titels. Daar moeten ze bij staan (als opnieuw downloaden).
Hmm klinkt logisch, maar ik heb geen idee hoe ik dat ding reset etc als ik dan bij iemand thuis ben. En hoe voorkom je dat ze die games achteraf transferen? Of is dat niet mogelijk?

• mat.hi.as
Uhmmie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:16:
[...]

Hmm klinkt logisch, maar ik heb geen idee hoe ik dat ding reset etc als ik dan bij iemand thuis ben. En hoe voorkom je dat ze die games achteraf transferen? Of is dat niet mogelijk?
Dat laatste kan niet, daar hoef je niet bang voor te zijn. Resetten gebeurt via settings -> other settings -> (4e tabblad) System reset iets. Duurt even volens mij, maar je kan vragen aan de verkoper om te laten resetten en de eerste instellingen te doen, en dan een correct wifi wachtwoord in te voeren. Als hij dat heeft gedaan voordat jij komt, kan je gelijk checken of die spellen gedownload kunnen worden. Als je dat niet doet, heb je geen enkele garantie (behalve het woord van de verkoper) dat die spellen echt erop staan. Vervolgens kan je resetten om het wifiwachtwoord te verwijderen (niet nodig, toch niet uit te lezen) en de eerste instellingen zelf in te stellen.

• Uhmmie
mat.hi.as schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:31:
[...]

Dat laatste kan niet, daar hoef je niet bang voor te zijn. Resetten gebeurt via settings -> other settings -> (4e tabblad) System reset iets. Duurt even volens mij, maar je kan vragen aan de verkoper om te laten resetten en de eerste instellingen te doen, en dan een correct wifi wachtwoord in te voeren. Als hij dat heeft gedaan voordat jij komt, kan je gelijk checken of die spellen gedownload kunnen worden. Als je dat niet doet, heb je geen enkele garantie (behalve het woord van de verkoper) dat die spellen echt erop staan. Vervolgens kan je resetten om het wifiwachtwoord te verwijderen (niet nodig, toch niet uit te lezen) en de eerste instellingen zelf in te stellen.
Top bedankt voor de uitleg. Denk dat dat wel moet lukken :).

• mat.hi.as
Uhmmie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:36:
[...]

Top bedankt voor de uitleg. Denk dat dat wel moet lukken :).
Succes met je aankoop :). Het belangrijkste is dat je checkt of die spellen erop staan. En geen krassen op het scherm, maar dat spreekt voor zich :P

• Uhmmie
Nu ook een trotse bezitter van een 3ds xl ;).. Uit eindelijk toch maar een andere via marktplaats gekocht compleet met doosjes, boekjes, kassabon en SMBS2. Gelijk de 3dsxl geregistreerd en nu is nintendo zo lief om me ook nog super mario land 3d tegeven :P. Dus voor 140 geen miskoop lijkt mij.. Alleen een paar vlakke krasjes op de buitenkant van de behuizing, maar die zullen er nog wel meer op komen met kinderen..

[edit] Nog een vraagje over digitale games.. Mijn zus heeft nog een 3ds liggen, waarop ze iets van 10 games uit de eshop heeft gekocht.. Echter functioneerd die 3ds niet meer goed en die mag ik nu zo van haar ophalen, want haar kinderen spelen tegenwoordig op de ipad en ze hebben dus geen nieuwe 3ds gekocht..

Is het mogelijk om nu die 10 spellen van haar 3ds op onze nieuwe 3ds xl te zetten? Zoja? Blijft de Super Mario Land 3d die ik van nintendo heb gehad dan ook nog op mijn 3ds xl staan? Of ben ik die dan kwijt? Alvast bedankt.

[ Voor 39% gewijzigd door Uhmmie op 05-12-2013 11:33 ]

• Stravincy
  • Niet online
Klinkt goed Uhmmie, maar ik heb helaas geen antwoord op je vragen. Heb hem zelf ook nog maar een paar dagen. :P

Trouwens, zijn er nog echte must-have apps/dingetjes voor de 3DS voor ons nieuwelingen?
Heb de youtube app al gedownload. Niet dat die echt heel veel toevoegt, maar toch.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:55
Stravincy schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:50:
Klinkt goed Uhmmie, maar ik heb helaas geen antwoord op je vragen. Heb hem zelf ook nog maar een paar dagen. :P

Trouwens, zijn er nog echte must-have apps/dingetjes voor de 3DS voor ons nieuwelingen?
Heb de youtube app al gedownload. Niet dat die echt heel veel toevoegt, maar toch.
Ik heb zelf de stand die bij Kid Icarus is geleverd (het spel zelf weer doorverkocht) en dat is voor mij een ware must have! Vooral omdat ik veel met 3D aan speel, helpt het erg naar een prettige ervaring toe. Kid Icarus is een goed spel, alleen ben ik niet zo gek op shooter achtige spellen en dat is Kid Icarus.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Iemand ervaring met dit (of soortgelijke) product :

http://mugen.co/mugen-pow...ll-with-battery-door.html

recensies zijn lovend :

http://www.nintendolife.c...20_hours_of_staying_power

16 uur spelen ... nadeel is wel dat je 3DS XL twee keer zo dik (en zwaar ?) wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 05-12-2013 16:57 ]

• daan56666
  • Laatst online: 04-10-2021
Uhmmie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:13:Nog een vraagje over digitale games.. Mijn zus heeft nog een 3ds liggen, waarop ze iets van 10 games uit de eshop heeft gekocht.. Echter functioneerd die 3ds niet meer goed en die mag ik nu zo van haar ophalen, want haar kinderen spelen tegenwoordig op de ipad en ze hebben dus geen nieuwe 3ds gekocht..

Is het mogelijk om nu die 10 spellen van haar 3ds op onze nieuwe 3ds xl te zetten? Zoja? Blijft de Super Mario Land 3d die ik van nintendo heb gehad dan ook nog op mijn 3ds xl staan? Of ben ik die dan kwijt? Alvast bedankt.
Ik neem aan dat je op de Club Nintendo-site gewoon een Super Mario 3D Land-code krijgt die je moet invullen in de eShop.

Wat je doet is bij de systeeminstellingen kiezen voor Systeemoverdracht. Dan zet je letterlijk alle gegevens van de oude 3DS over naar de nieuwe 3DS XL, maar let op: de 'oude' 3DS wordt dan helemaal geformatteerd. Als je klaar bent met de systeemoverdracht vul je gewoon de Mario-code in op de eShop en dan download je die.

• Stravincy
  • Niet online
Koldur schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:59:
[...]

Ik heb zelf de stand die bij Kid Icarus is geleverd (het spel zelf weer doorverkocht) en dat is voor mij een ware must have! Vooral omdat ik veel met 3D aan speel, helpt het erg naar een prettige ervaring toe. Kid Icarus is een goed spel, alleen ben ik niet zo gek op shooter achtige spellen en dat is Kid Icarus.
Ziet er op zich wel mooi uit die stand, maar lijkt me niet heel nuttig. Ik vind het lekker om op de bank te zitten met mn 3DS, dus dan heb ik er niks aan. :)

• Koldur
Stravincy schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:33:
[...]

Ziet er op zich wel mooi uit die stand, maar lijkt me niet heel nuttig. Ik vind het lekker om op de bank te zitten met mn 3DS, dus dan heb ik er niks aan. :)
Dan lijkt het me inderdaad een vrij nutteloos ding :+
Wat ik nog vergeten was, screenprotectors! Vooral voor je bovenste scherm, als daar een redelinke kras in zit is je 3D effect meteen geruïneerd. Als het op je screenprotector komt, kan je die altijd nog vervangen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Stravincy
  • Niet online
Koldur schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:11:
[...]

Dan lijkt het me inderdaad een vrij nutteloos ding :+
Wat ik nog vergeten was, screenprotectors! Vooral voor je bovenste scherm, als daar een redelinke kras in zit is je 3D effect meteen geruïneerd. Als het op je screenprotector komt, kan je die altijd nog vervangen.
Hm ja dat is misschien wel een goed idee. Bedankt voor de tip.

• deltaquad
  • Laatst online: 26-11 10:50
Handig dat er nu ook streetpass stations bij sommige benzinepompen zijn, kan ik ook een beetje meedoen :P Vandaag even geprobeerd op mijn huis - werk route. Even langs Total gereden bij Woudenberg op de A12. Ik was de eerste zo te zien dus geen hits, ik kreeg wel een special character voor de moeite :)

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 12:36

Houston3

ole

Ondanks dat ze dat nu bij benzinepompen hebben blijf ik streetpass maar lastig vinden. Heb dat ding 3 jaar en heb 26 hits terwijl ik al minstens 10 x heb gevlogen en de 3ds bij me had.

Maarja inmiddels zelda gekocht en daar toch enig jeugdsentiment bij. Zit nu nog te twijfelen of ik niet een xl ga halen want mijn handen zijn veels te groot voor de 3ds :(

• mathelicious
ik heb in een half jaar nu ongeveer 30 hits, vooral op mijn school (Hogeschool Rotterdam) pik ik een hoop op :P

• Stravincy
  • Niet online
Heb hem nu een week ongeveer en heb 0 hits. Ik zal em eens meenemen als ik de stad in ga. Kijken of ik dan wat hits kan scoren. :P

Ik merk trouwens dat je in Zelda sowieso af en toe een Shadow Link tegen komt, Streetpass of niet.
Goed geregeld, want die Shadow Link battles zijn best vet! Doet me erg denken aan Super Smash Brothers.

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 12:29

Comgenie

Soms heb je dat

Gewoon naar Japan gaan. Paar dagen in Tokyo en je hebt de Streetpass puzzels al compleet :P . Op sommige treinstations haal je de limiet van 10 personen per keer binnen een halve minuut. En verder is Japan natuurlijk een gaaf land :) .

Ik heb er zelf zo'n 577 hits aan overgehouden (Ik heb hem maar een paar keer op een dag uit mijn tas gehaald).

[ Voor 19% gewijzigd door Comgenie op 06-12-2013 23:35 ]

No animals were harmed in the making of this comment.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Daar hoef je niet voor naar Japan hoor ... gewoon langs een NS station ; ik pik elke dag minstens 10 Streetpass hits op Den Haag Centraal. De Nintendo Zones geven je sinds een paar weken de laatste 6 Mii's die contact hebben gemaakt (was daarvoor 1, de laatste).

Tot m'n stomme verbazing krijg ik sinds kort ook Streetpass hits thuis, op m'n eigen access-point. Ik had dat zolang hernoemd naar _The Cloud ivm DLC voor New Leaf. Bijna allemaal uit UK, met een verdwaalde Amerikaan of Braziliaan ertussen ...
Zit al op bijna 250 unieke Mii's intussen.

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 06-12-2013 23:56 ]

• Snijkoek
  • Laatst online: 23-11 22:25

Snijkoek

Metal up your ass

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:20:
[...]

Jup, plus staat het duidelijk in de actievoorwaarden ;)
Het staat inderdaad duidelijk in de actievoorwaarden. Maarrrr.... Ik heb hetzelfde. Ik koop een 3DS Zelda Edition, kom thuis en wil spelen. Dan ga ik toch meteen dat de eShop in om het te downloaden? Lees ik later dat je minstens 24 uur moet wachten. Dan ligt de 3DS dus een hele dag op tafel te branden. Wie heeft dat bij Nintendo bedacht? Ik ga daar zeker nog achteraan, in mijn ogen praten ze in de voorwaarden recht wat krom is...

Verwijderd

Nintendo is bij geen wet verplicht je een gratis spel te geven. Dat ze dit wel doen als jij aan bepaalde voorwaarden voldoet is hun eigen keuze. Ze zijn je wat dat aangaat helemaal niks verschuldigd dus je hebt geen enkele poot om op te staan.

Zie het als een spelshow op TV. Nintendo bepaalt de regels en jij als deelnemer dient die regels op te volgen.

• Koldur
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:22:
Nintendo is bij geen wet verplicht je een gratis spel te geven. Dat ze dit wel doen als jij aan bepaalde voorwaarden voldoet is hun eigen keuze. Ze zijn je wat dat aangaat helemaal niks verschuldigd dus je hebt geen enkele poot om op te staan.

Zie het als een spelshow op TV. Nintendo bepaalt de regels en jij als deelnemer dient die regels op te volgen.
Praat jij maar even recht wat Nintendo hier doet.... Wettelijk heef hij niets in te brengen, maar als klant zeer zeker wel, erg slechte manier van met je klanten omgaan. Als ze een beetje klantgericht zijn zouden ze dit gewoon voor hem oplossen. Kost ze alleen tijd en levert ze een tevreden klant op, als ze graag tevreden klanten zien in plaats van ontevreden natuurlijk.

Ze hebben zoiets al eens eerder gedaan met een dergelijke actie, toen kreeg de persoon een code zonder club Nintendo punten om te registreren. Daar zou ik op aansturen als ik jou was! Het kan dus wel.

Verwijderd

Tuurlijk, alles kan. Daarbij probeer ik niet goed te praten wat Nintendo doet. Nintendo doet namelijk niets.

Ik zeg alleen dat hij niets hoeft te verwachten gezien hij zich niet aan de actievoorwaarden heeft gehouden. Dat is zijn schuld, niet die van Nintendo.

• Snijkoek
  • Laatst online: 23-11 22:25

Snijkoek

Metal up your ass

Koldur schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:09:
[...]

Praat jij maar even recht wat Nintendo hier doet.... Wettelijk heef hij niets in te brengen, maar als klant zeer zeker wel, erg slechte manier van met je klanten omgaan. Als ze een beetje klantgericht zijn zouden ze dit gewoon voor hem oplossen. Kost ze alleen tijd en levert ze een tevreden klant op, als ze graag tevreden klanten zien in plaats van ontevreden natuurlijk.

Ze hebben zoiets al eens eerder gedaan met een dergelijke actie, toen kreeg de persoon een code zonder club Nintendo punten om te registreren. Daar zou ik op aansturen als ik jou was! Het kan dus wel.
Dit is wat ik bedoel. Het gaat mij niet om het spel en wettelijk heb ik ook zeker niets in te brengen. Maar vanuit het oogpunt van klantgerichtheid vind ik het niet zo handig van ze. Met name omdat het bij 13 / 14 titels wel met een code kan en bij 1 of 2 niet. Op de frontpage staat namelijk dat je gewoon met je code moet registeren. Als je vervolgens verder gaat lezen kom je pas het stuk tegen waarin staat dat het anders moet.

Edit: Goed om te lezen dat het wellicht toch kan, Een telefoontje ga ik dan ook zeker proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Snijkoek op 07-12-2013 12:16 . Reden: Toevoeging ]

• Koldur
Snijkoek schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:12:
[...]

Dit is wat ik bedoel. Het gaat mij niet om het spel en wettelijk heb ik ook zeker niets in te brengen. Maar vanuit het oogpunt van klantgerichtheid vind ik het niet zo handig van ze. Met name omdat het bij 13 / 14 titels wel met een code kan en bij 1 of 2 niet. Op de frontpage staat namelijk dat je gewoon met je code moet registeren. Als je vervolgens verder gaat lezen kom je pas het stuk tegen waarin staat dat het anders moet.

Edit: Goed om te lezen dat het wellicht toch kan, Een telefoontje ga ik dan ook zeker proberen.
Volgens mij heeft die persoon dat in dit topic ergens gepost, alleen geen idee meer wie en wanneer dat was.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Bravely Default is fantastisch! _/-\o_ Heb er echt een Final Fantasy gevoel bij. En de graphics... Man! Mooiste tot nog toe. Ook het 3D effect is erg goed. Samen met de mooie muziek, echt een genot om te spelen. Natuurlijk wel met Japanse stemmen. De Engels zij niet echt mijn "cup of tea"...

Tip: als je m koopt op via de eShop, kan je de AR cards hier vinden. En ze doen t niet op je telefoon... Uitprinten!

Hier nog meer mensen met BF?

• Karaba
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-11 09:22
Jobbie schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:27:
Bravely Default is fantastisch! _/-\o_ Heb er echt een Final Fantasy gevoel bij. En de graphics... Man! Mooiste tot nog toe. Ook het 3D effect is erg goed. Samen met de mooie muziek, echt een genot om te spelen. Natuurlijk wel met Japanse stemmen. De Engels zij niet echt mijn "cup of tea"...

Tip: als je m koopt op via de eShop, kan je de AR cards hier vinden. En ze doen t niet op je telefoon... Uitprinten!

Ik wil hem zelf ook nog halen, maar kan hem nergens vinden. Heb de demo wel geprobeerd en ga hem dan ook zeker halen!

Ik heb wel een paar vragen, namelijk:
- Is het zo dat de battle commands alleen gegeven kunnen worden door de D-pad?
- Japanse stemmen, is dat inclusief Engelse ondertiteling?

Alvast bedankt ;)

• Stravincy
  • Niet online
Vandaag twee keer snel achter elkaar een vastloper gehad tijdens het spelen van Zelda. ;(

De eerste gebeurde toen ik met een bepaald iemand sprak die bepaalde dingen kan upgraden. (anti-spoiler zin)
Toen kreeg ik zomaar een "software error blablabla" ik mijn beeld te zien.

Vervolgens ging ik een "rupee rush" doen. Ik denk doordat ik heel veel rupees snel achter elkaar opraakte, er een geluids-bug ontstond. Opeens was mijn geluid heel erg buggy, af en toe geen geluid, dan opeens rare geluidjes, etc.
Toen ging ik maar even saven voor de zekerheid en wilde ik hem opnieuw opstarten, maar toen ik op Home drukte, bevroor alles. Kon niks meer doen. Toen maar de uitknop ingedrukt gehouden totdat ie opnieuw opstartte.

Gelukkig was ik niet veel aan data kwijt, maar wees gewaarschuwd!

Trouwens, met de youtube app heb ik ook al een keer een software error gehad.
Heb nu dus al drie vastlopers gehad en dat terwijl ik mijn 3DSXL nog maar een week heb. Begint goed. :X

• Koldur
Stravincy schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:52:
Vandaag twee keer snel achter elkaar een vastloper gehad tijdens het spelen van Zelda. ;(

De eerste gebeurde toen ik met een bepaald iemand sprak die bepaalde dingen kan upgraden. (anti-spoiler zin)
Toen kreeg ik zomaar een "software error blablabla" ik mijn beeld te zien.

Vervolgens ging ik een "rupee rush" doen. Ik denk doordat ik heel veel rupees snel achter elkaar opraakte, er een geluids-bug ontstond. Opeens was mijn geluid heel erg buggy, af en toe geen geluid, dan opeens rare geluidjes, etc.
Toen ging ik maar even saven voor de zekerheid en wilde ik hem opnieuw opstarten, maar toen ik op Home drukte, bevroor alles. Kon niks meer doen. Toen maar de uitknop ingedrukt gehouden totdat ie opnieuw opstartte.

Gelukkig was ik niet veel aan data kwijt, maar wees gewaarschuwd!

Trouwens, met de youtube app heb ik ook al een keer een software error gehad.
Heb nu dus al drie vastlopers gehad en dat terwijl ik mijn 3DSXL nog maar een week heb. Begint goed. :X
Ik denk dat er iets niet helemaal goed is met je 3DS, ik heb Zelda 100% uitgespeeld en geen probleem gehad, ben nu bezig met de Hero mode, aardig ver en wederom geen problemen. Misschien ligt het aan de SD kaart die erin zit? Zou vreemd zijn, maar je weet het nooit.

• Stravincy
  • Niet online
Koldur schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:11:
[...]

Ik denk dat er iets niet helemaal goed is met je 3DS, ik heb Zelda 100% uitgespeeld en geen probleem gehad, ben nu bezig met de Hero mode, aardig ver en wederom geen problemen. Misschien ligt het aan de SD kaart die erin zit? Zou vreemd zijn, maar je weet het nooit.
SD kaart is de 4GB die er standaard bij zit. Zal em even eruit halen en weer erin doen.
Ik hoop dat het niet aan mijn 3DS ligt iig.

Heeft iemand anders hier problemen zoals deze gehad?

Verwijderd

Idd dat klinkt als een SD kaart probleem, of anders een probleem met je RAM. In dat laatste geval is het terug naar de winkel. ;)
Jobbie schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:27:

Hoeveel blokken neemt de download van het spel in beslag?

edit: http://nintendoeverything...ault-european-block-size/
26,500 blocks of free space, which translates to over 3GB.
grooot spel :p

Maar ja, ik heb wel 64GB in mn 3DS zitten, dus...

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 19:25 ]

• Stravincy
  • Niet online
Hmm lastig. Gebruiken jullie de standaard SD kaart die er bij zit? Of één die beter/sneller is?
Maarja, als ik nu een andere SD kaart er in doe ben ik mijn data kwijt, toch?

Edit:
Heb ondertussen wat gevonden hierover: "Having the same problem. Contacted Nintendo tech support, and they are aware and should be working on a patch. I'd contact them also, the more of us that report the same problem the more data thet'll have to work on the patch".

Als dat waar is dan is het een bug in Zelda (denk ik).

[ Voor 49% gewijzigd door Stravincy op 07-12-2013 19:44 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Karaba schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:30:
[...]

Ik wil hem zelf ook nog halen, maar kan hem nergens vinden. Heb de demo wel geprobeerd en ga hem dan ook zeker halen!

Ik heb wel een paar vragen, namelijk:
- Is het zo dat de battle commands alleen gegeven kunnen worden door de D-pad?
- Japanse stemmen, is dat inclusief Engelse ondertiteling?

Alvast bedankt ;)
Belangrijkste: Japanse stemmen inclusief Engelse ondertitels!

Eigenlijk beter gezegd: alle dialogen zijn gewoon in het Engels. Sommige dialogen worden ook gesproken. Je kan kiezen in het Engels of Japans.

Battle commando's geef je idd met de d-pad. Maar heb er geen last van. Ik gebruik vooral De R, L en A knop tijdens gevechten. Als je t spel hebt begrijp je wel waarom...

Ik heb m trouwens via de eShop gekocht, juist omdat bijv. de MM t spel niet verkoopt. Wel 26k blokken, dus zorg voor een grote SD kaart...

• Karaba
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-11 09:22
Jobbie schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:47:
[...]

Belangrijkste: Japanse stemmen inclusief Engelse ondertitels!

Eigenlijk beter gezegd: alle dialogen zijn gewoon in het Engels. Sommige dialogen worden ook gesproken. Je kan kiezen in het Engels of Japans.

Battle commando's geef je idd met de d-pad. Maar heb er geen last van. Ik gebruik vooral De R, L en A knop tijdens gevechten. Als je t spel hebt begrijp je wel waarom...

Ik heb m trouwens via de eShop gekocht, juist omdat bijv. de MM t spel niet verkoopt. Wel 26k blokken, dus zorg voor een grote SD kaart...
Thanks for the info. Misschien de demo toch maar wat verder uitproberen. Het battle systeem was even wennen (net als het verkrijgen van spells, wist niet dat je ze eerst moest kopen 8)7 ), maar het werkte wel lekker.

Ik denk dat ik even wacht tot de fysieke kopie wat makkelijker te verkrijgen is (leuk kerstcadeau voor mezelf :9~)

Verwijderd

Heb 'm vanavond gedownload. Het is een erg leuke game en voelt als een mix tussen Final Fantasy en de Tales of serie.

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-11 22:08

pclinde

TechGaming.nl

Zojuist Zelda: A Link Between Worlds uitgespeeld. Wat een heerlijke game. Goede sfeer in combinatie met de muziek. Echt een leuk 'Zelda puzzel' avontuur!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Seal64
Stravincy schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:38:
Hmm lastig. Gebruiken jullie de standaard SD kaart die er bij zit? Of één die beter/sneller is?
Maarja, als ik nu een andere SD kaart er in doe ben ik mijn data kwijt, toch?
Je kunt je SD-kaart gewoon vervangen, hoor. Kaartje eruit, in de PC/laptop steken, alle mappen kopiëren naar de nieuwe kaart en die weer terug in je 3DS stoppen. Heb ik gisteren nog gedaan, ik heb net een 32 GB kaartje binnen.

• Stravincy
  • Niet online
Seal64 schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:26:
[...]

Je kunt je SD-kaart gewoon vervangen, hoor. Kaartje eruit, in de PC/laptop steken, alle mappen kopiëren naar de nieuwe kaart en die weer terug in je 3DS stoppen. Heb ik gisteren nog gedaan, ik heb net een 32 GB kaartje binnen.
Ondertussen vervangen voor een goede 16 GB Sandisk SD kaart. :)
pclinde schreef op zondag 08 december 2013 @ 02:31:
Zojuist Zelda: A Link Between Worlds uitgespeeld. Wat een heerlijke game. Goede sfeer in combinatie met de muziek. Echt een leuk 'Zelda puzzel' avontuur!
Inderdaad heerlijke game. Heb hem zelf ook uitgespeeld vandaag.
Moet wel zeggen dat ie toch wel (erg) makkelijk is meestal, maar evengoed veel plezier mee gehad.

Voor zo ver ik weet heb ik alle stukjes hart, items en upgrades. Mijn Streetpass Shadow Link is dan ook 999 rupees waard als Bounty. :P Dat zal een nieuweling leuk vinden als ie me tegenkomt. >:)

Verwijderd

Miiverse is beschikbaar :) Update 7.0.0 kan je 3DS aan je Nintendo-ID account (Wii U) koppelen en kan je Miiverse gebruiken en zijn de tegoeden van de Wii U eShop en 3DS eShop aan elkaar gekoppeld!

Downloaden dus ;)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:19:
Miiverse is beschikbaar :) Update 7.0.0 kan je 3DS aan je Nintendo-ID account (Wii U) koppelen en kan je Miiverse gebruiken en zijn de tegoeden van de Wii U eShop en 3DS eShop aan elkaar gekoppeld!

Downloaden dus ;)
Vervangt Nintendo ID de oude friendcode friends functie? Of komt dat er naast? En zie je je 3DS en WiiU friends in het zelfde overzicht?

Verwijderd

Aan de friendcode functionaliteit veranderd helemaal niets. In Miiverse op de 3DS zie je (voorlopig) geen vriendenlijst.

• Seal64
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:20:

[...]

grooot spel :p

Maar ja, ik heb wel 64GB in mn 3DS zitten, dus...
Knap, gezien het feit dat de 3DS maximaal SD-HC ondersteunt, en SD-HC maximaal 32 GB aankan.

• Uhmmie
Seal64 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:57:
[...]

Knap, gezien het feit dat de 3DS maximaal SD-HC ondersteunt, en SD-HC maximaal 32 GB aankan.
So, if you want to use a larger than 32GB card, then follow these steps carefully before transferring your 3DS data.

Prepare the card
There are many ways to format a card, but the method I used involved using the free version of MiniTool Partition Wizard. Download that and install it. Other formatters will probably work – just use the same settings from step 4 below.
Put your new SDXC card in your PC’s card reader, and open MiniTool, choosing Partition Wizard.
Choose your card in the list of drives (be VERY careful you choose the right one!) and delete the partition using the Delete button on the toolbar.
Now Create a new partition in the freed space. Make sure you choose these options: “Create As: Primary”, “File System: FAT32″ and “Cluster Size: 32kb”. You’ll also want to set a drive letter otherwise it won’t show up in Windows for when you want to copy stuff to it!
Click “OK” to accept these settings, and then Apply (on the toolbar) to actually commit the deed to the card.

Verwijderd

Jup, dat heb ik dus gedaan ;) En het werkt gewoon perfect.

Ik heb trouwens gewoon via cmd Diskpart gewerkt.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 12:41 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:24:
Aan de friendcode functionaliteit veranderd helemaal niets. In Miiverse op de 3DS zie je (voorlopig) geen vriendenlijst.
Dat is dan weer ontzettend jammer. De friendlist op basis van codes is omslachtig en ouderwets.

Hopen dat het nog komt dus :)

• jebos
  • Laatst online: 25-06-2017
Stravincy schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:09:
Mijn Streetpass Shadow Link is dan ook 999 rupees waard als Bounty. :P Dat zal een nieuweling leuk vinden als ie me tegenkomt. >:)
Ik ben zo'n nieuweling die gisteren zo'n Shadow Link tegenkwam. Kansloos was ik ;w

• Arunia
  • Laatst online: 00:15
Same here, werd ook meteen in elkaar gerost.
Die Dark Link had van alles en nog wat waardoor ik best snel om lag.
Had toen net mijn eerste dungeon uitgespeeld.

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
als je voor dat je shadow link wil aanpakken saved, kan je, als je faalt, soft resetten en het weer opnieuw proberen (evt. ook later).

[ Voor 0% gewijzigd door eathan op 10-12-2013 14:04 . Reden: typo ]

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:29:
[...]

Dat is dan weer ontzettend jammer. De friendlist op basis van codes is omslachtig en ouderwets.

Hopen dat het nog komt dus :)
Nintendo heeft aangegeven dat ze later meer functionaliteit toe zullen voegen ;) Wat dat precies inhoudt is onbekend.

• RayNbow
  • Laatst online: 06:38
Stravincy schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:09:
Voor zo ver ik weet heb ik alle stukjes hart, items en upgrades. Mijn Streetpass Shadow Link is dan ook 999 rupees waard als Bounty. :P Dat zal een nieuweling leuk vinden als ie me tegenkomt. >:)
Als nieuweling is het niet onmogelijk om te winnen van een overpowered Shadow Link. Zodra je als nieuweling een boomerang hebt kun je winnen door simpelweg te overleven en meer damage te doen dan de Shadow Link.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:28

Downloaden dus ;)
Alleen werken de online services (eShop, Mii plaza update) voor mij momenteel niet. Ik krijg alleen maar errors voorgeschoteld. Ook ben ik benieuwd hoe je dadelijk de Club Nintendo account kan koppelen met de Nintendo Network ID.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Update 7.0.0 kan je 3DS aan je Nintendo-ID account (Wii U) koppelen en kan je Miiverse gebruiken en zijn de tegoeden van de Wii U eShop en 3DS eShop aan elkaar gekoppeld!
Heeft iemand dit al werkend ?
Ik krijg alleen code 011-3051 als ik de shop open ... Nintendo ID is gekoppeld en Miiverse werkt op de 3DS.

EDIT: aha, Google even op "nintendo code 011-3051" ... koppeling werkt bij meer mensen niet na de update.

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 11-12-2013 00:15 ]

• Stravincy
  • Niet online
Bij mij werkt alles ondertussen gewoon weer.

Verwijderd

Stravincy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:53:
Bij mij werkt alles ondertussen gewoon weer.
Ik had idd ook in het begin wat foutmeldingen, maar nu gaat alles goed :)

• mathelicious
Zijn er al mensen die Bravely Default niks vinden en willen doorverkopen voor een zacht prijsje...? :P
Pagina: 1 ... 59 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]