Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:16
ye-roon schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:46:
mja, vanwege mijn cylindrische afwijking, speel ik met 3D uit. Maar minder dan 4 uur vind ik erg weinig sowieso :)

Alleen jammer dat op de BCC site een geweldige aanbieding staat, maar geen "klik hier om te bestellen knop" :)

EDIT:

Okay, ik kan nog wel een maandje wachten met het kopen van een nieuwe 3DSXL: http://kotaku.com/gloriou...dark-in-your-h-1445510997
Zoals je kan zien is dat hier al eens onder de aandacht gebracht :)

Het is zeker een gaaf apparaat, misschien dat ik mijn 3DS XL zelf maar in die kleur ga aanpassen nu ik erover denk...

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:55
http://www.game.co.uk/en/...collectors-edition-245951

Is wat prijzig, maar Zelda Collector's Editions zijn het altijd waard, ik heb hem in ieder geval gepreordered. Zal ook wel hier komen, maar tot die tijd heb ik hem daar staan.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 12:53

Oxigeon

En zo is dat!

Geachte lezers,

Op dit moment heb ik thuis een NDS liggen. Ik zie dat er nu verschillende/alle games uitkomen op de 3DS. Kan ik bijvoorbeeld een game van de 3DS kopen en deze op mijn NDS afspelen? Of is dit onmogelijk??

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Oxigeon schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:34:
Geachte lezers,

Op dit moment heb ik thuis een NDS liggen. Ik zie dat er nu verschillende/alle games uitkomen op de 3DS. Kan ik bijvoorbeeld een game van de 3DS kopen en deze op mijn NDS afspelen? Of is dit onmogelijk??
Nee gaat niet. Andersom wel.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 12:53

Oxigeon

En zo is dat!

BlackMage schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:37:
[...]

Nee gaat niet. Andersom wel.
Dan zit er niets anders op dat mijn ds te verkopen. Want er komen gewoon geen games meer voor uit.
Helaas

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• BlackMage
Oxigeon schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:37:
[...]

Dan zit er niets anders op dat mijn ds te verkopen. Want er komen gewoon geen games meer voor uit.
Helaas
Is ook niet zo vreemd toch? De Nintendo DS is inmiddels zo'n 9 jaar oud.

De 3DS is alweer zo'n 2,5 jaar uit.

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 15:52

BoGu5

hmmmz

Koldur schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:22:
http://www.game.co.uk/en/...collectors-edition-245951

Is wat prijzig, maar Zelda Collector's Editions zijn het altijd waard, ik heb hem in ieder geval gepreordered. Zal ook wel hier komen, maar tot die tijd heb ik hem daar staan.
Als ik het goed lees krijg je dus 2 keer zelda? Als cart en als download code?

request.getCookies();

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

BoGu5 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:12:
[...]

Als ik het goed lees krijg je dus 2 keer zelda? Als cart en als download code?
Cart van de nieuwe, download code van de oude (Links Awakening)

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Had het eerlijk gezegd leuker gevonden als ze Link to the past voor de 3ds hadden uitgebracht, en díe gebundeld hadden met de nieuwe A Link between worlds..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• BoGu5
  • Laatst online: 24-11 15:52

BoGu5

hmmmz

MaximusTG schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:31:
Had het eerlijk gezegd leuker gevonden als ze Link to the past voor de 3ds hadden uitgebracht, en díe gebundeld hadden met de nieuwe A Link between worlds..
Ik snap deze keuze ook niet echt. Als ze geen SNES kunnen draaien op VC, had dan desnoods de GBA versie gepakt.

request.getCookies();

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:39
Ik zoek eigenlijk een beschermhoesje waar mijn 3DS XL en 12+ games in kunnen. Ik heb nu één met 6 vakjes waar je 2 achter elkaar kunt stoppen, maar dat vind ik niet ideaal.

Iemand een leuk adresje?

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Heb je als eens op ebay gekeken?

ebay, gezocht op 3ds xl carry case

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

mat.hi.as schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:40:
[...]

Met EV/IV breeding kan je best wel diep gaan hoor. Als je dat negeert, is het alsnog net zo diep als een hoop rpg's, door de ongelooflijk grote pool met moves en Pokémons. Maar ik denk dat je niet verder kijkt dan het 'verhaal' en de figuurtjes.
Ik heb nu heel wat uren in pokemon y zitten, maar als ik dan lees over EV/IV breeding dan begint het me echt te duizelen voor de ogen.. Dat gaat zo enorm ver voor een relatief klein verschil tijdens gevechten (voor zover ik begrijp)

Het doet me een beetje denken aan mensen die fighting games spelen en frames per move tellen.. Dan is voor mij de lol eraf.

This space is occupied

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:38
Collaborator schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:03:
[...]

Ik heb nu heel wat uren in pokemon y zitten, maar als ik dan lees over EV/IV breeding dan begint het me echt te duizelen voor de ogen.. Dat gaat zo enorm ver voor een relatief klein verschil tijdens gevechten (voor zover ik begrijp)

Het doet me een beetje denken aan mensen die fighting games spelen en frames per move tellen.. Dan is voor mij de lol eraf.
EV/IV breeding is alleen interessant voor online gevechten. Eigenlijk niet eens interessant, het is noodzakelijk. Zonder dit alles kan je gewoon de single player doorlopen, Battle Maison doen, Legendary's vangen, al die rommel. Maar verwacht dan niet dat je online iets wint. En met de nieuwe supertraining en de ditto's in friend safari is het veel makkelijker ten opzichte van voorgaande generaties. Het is in ieder geval een stuk makkelijk dan frames per move tellen :P

Verwijderd

Topicstarter
Is het topic gemerged met het pokemon topic ofzo :?

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:17:
Neuh, maar het ging over RPG's, en met de recente release van Pokemon kom je al snel daarop uit. Het is inderdaad lichtelijk offtopic, maar nog genoeg gerelateerd aan de 3DS denk ik. Het gaat namelijk niet om Pokemon zelf, maar het speltype, en het al dal wel of niet goed zijn van dat spel. Voor ieder ander spel had er geen haan naar gekraaid.

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-11 11:19
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:17:
Hoewel ik het met je eens ben dat de posts misschien beter op het pokemon topic geplaatst had kunnen worden is het ook wel enigszins raar om te gaan klagen over 1 post en 1 antwoord daar op (in een hele week).

Daarnaast zijn de opmerkingen die ervoor geplaatst zijn in het algemeen over RPG's en als discussie punt dat Pokemon een goede RPG is zolang je voorbij het "kiddie" gedoe kijkt. Die discussie had niet op het pokemon topic plaats kunnen vinden aangezien de mensen die dat lezen die mening waarschijnlijk toch al delen.

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 23:39
Ik heb al even op ebay rond gekeken voor een hoesje met meerdere opbergvakjes voor de spellen, maar ik kan geen juiste vinden eigenlijk ;(

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
3ds xl 155 euro bij bart smit

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Kunnen jullie nog bestellen bij bart smit?

• robbert8
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb dit moment een DS en heb een 2e hands 3DS gekocht zonder lader. Past de lader van mijn DS op de 3DS? Of moet ik een nieuwe aanschaffen?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:42
Zitten er hier nog meer Phoenix Wright fans? Ik heb het sinds afgelopen weekend en ik vind het opnieuw een geweldig spel. Het is alleen in de e-shop verkrijgbaar, maar het kost slechts €25,99. Voor een A-game vind ik dat zeker niet duur.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
robbert8 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:38:
Ik heb dit moment een DS en heb een 2e hands 3DS gekocht zonder lader. Past de lader van mijn DS op de 3DS? Of moet ik een nieuwe aanschaffen?
De lader van een DS niet, de lader van een DSi wel

Nothing to see here

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-11 02:15

Ken.

\m/.([oO]).\m/

chengbondkwok schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:45:
Zitten er hier nog meer Phoenix Wright fans? Ik heb het sinds afgelopen weekend en ik vind het opnieuw een geweldig spel. Het is alleen in de e-shop verkrijgbaar, maar het kost slechts €25,99. Voor een A-game vind ik dat zeker niet duur.
Hahah bedankt voor de herinnering!
Ik heb maanden (jaren?) op dat spel zitten wachten. Is 'ie eindelijk uit, vergeet ik 'm te kopen :D

Verwijderd

Hier nog een toffe review van Phoenix Wright

https://plus.google.com/1...2001377/posts/LoHahCkVAEy

moet hem nog halen

Verwijderd

Topicstarter
Hij is al uit dan? Ik kan hem niet meteen vinden :/

Verwijderd

Hij moet sinds afgelopen donderdag te koop zijn in de eShop.

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Is ie ook; in de eshop twee naar links naar 'nieuwe toevoegingen', en dan het 7e item. Phoenix Wright. Straks ff downloaden!

Verwijderd

Topicstarter
MaximusTG schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:08:
Is ie ook; in de eshop twee naar links naar 'nieuwe toevoegingen', en dan het 7e item. Phoenix Wright. Straks ff downloaden!
Ow eshop, ik maar zoeken op amazon :D.
Bedankt voor de tip, vanavond eens downloaden.

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ja, hij is in NL iig niet in de winkel te koop toch? Ben em nu aan het downloaden. Eerst even een 16 GB kaartje gekocht, de 2 GB die erbij zat was al bijna vol. Had nog wat meer voeten in de aarde dan gepland - ik heb niet zo'n grote collectie SD-kaartjes, en dit was de tweede SDHC. De andere lees ik uit via de fotocamera en een kabeltje. Maar die is nu niet hier, en mn andere sd-reader kon geen sdhc lezen. Dus ff de EEE-901 netbook erbij gepakt :D.

• mat.hi.as
Ik heb zojuist een Pokémon 3DS XL gekocht via Marktplaats, en hij ziet er prima uit :). Nu wil ik dus mijn oude 3DS kopiëren naar de nieuwe, maar voor de zekerheid vraag ik hier nog even of dat goed gaat. Op beide DSen staan gekochte spellen. Die komen toch allemaal op de ds waar ik naartoe kopieer? En mijn Mii Plaza save game (en alle andere dingen zoals activity log, et cetera) komen allemaal op de nieuwe ds?

• Koldur
mat.hi.as schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:38:
Ik heb zojuist een Pokémon 3DS XL gekocht via Marktplaats, en hij ziet er prima uit :). Nu wil ik dus mijn oude 3DS kopiëren naar de nieuwe, maar voor de zekerheid vraag ik hier nog even of dat goed gaat. Op beide DSen staan gekochte spellen. Die komen toch allemaal op de ds waar ik naartoe kopieer? En mijn Mii Plaza save game (en alle andere dingen zoals activity log, et cetera) komen allemaal op de nieuwe ds?
Klopt! Kort maar krachtig :+

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• mat.hi.as
Oke. Dat was even de push die ik nodig had :)

Verwijderd

MaximusTG schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:57:
Ja, hij is in NL iig niet in de winkel te koop toch?
Hij is in de gehele westerse wereld niet in de winkels verkrijgbaar. Enkel in Japan.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:00
Zijn hier mensen die evt. voor de collector's edition gaan van Bravely Default? (is wel prijzig)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Topicstarter
Het grootste probleem dat ik heb met Square-Enix RPG's is dat AL hun mobiele RPG's heel hard op elkaar lijken. Bravely Default heeft ook weer diezelfde telefoongraphics die we al sinds de Final Fantasy 1 remake zien. Niets voor mij denk ik :/.

Verwijderd

Las/zag vandaag voor het eerst iets van IronFall.

http://www.insidegamer.nl...ll-is-gears-of-war-op-3ds

Als ze alles waarmaken en dus daadwerkelijk een soort van Gears of War voor de 3DS neer kunnen zetten vind ik dat een geweldige prestatie.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Shooters zullen nooit echt lekker spelen door het gebrek aan een 2e analoge stick. Enige compensatie die je dan kan hebben is dat gepruts a la Metroid DS of Kid Icarus of een extreme versie van auto aim.

"21 jaar DSL!"

• chengbondkwok
chengbondkwok schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:45:
Pfoe, wat een spel zeg. Wel jammer dat ik het na een week spelen heb uitgespeeld :+

• Koldur
The_Bird schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:39:
Shooters zullen nooit echt lekker spelen door het gebrek aan een 2e analoge stick. Enige compensatie die je dan kan hebben is dat gepruts a la Metroid DS of Kid Icarus of een extreme versie van auto aim.
Er is wel een tweede analoge stick hoor, Circle Pad Pro. Ik vind hem nog erg lekker in de hand liggen ook, vooral de 3DS XL CPP is erg prettig.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

chengbondkwok schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:53:
[...]

Pfoe, wat een spel zeg. Wel jammer dat ik het na een week spelen heb uitgespeeld :+
De DS PW games waren erg goed maar kenden helaas als nadeel dat ze eigenlijk maar 1 keer leuk zijn. Als je immers weet hoe de zaak in elkaar zit is het saai herspelen.

Daarom koop ik de games ook liever op IOS/Android. Stuk goedkoper en prima te spelen vanaf de tablet.
Als ik ze voor DS koop dan koop ik ze 2e hands zodat ik ze kan doorverkopen/ruilen. Deze digitale versie laat ik dan ook aan mij voorbijgaan of ik wacht op de tablet-versie.

[ Voor 15% gewijzigd door The_Bird op 05-11-2013 13:23 ]

"21 jaar DSL!"

• Seal64
  • Laatst online: 26-11 10:56
The_Bird schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:39:
Dat valt op zich ook nog best mee, hoor. Goldeneye007 en Perfect Dark waren ook op de N64, met maar één analoge stick, prima speelbaar. Je doet movement gewoon met de face buttons, daar is precisie meestal niet zo belangrijk als richten. Tuurlijk, dual analog werkt beter, maar als het daarom gaat is de overheersende mening toch nog wel dat shooters sowieso nooit lekker zullen spelen door het gebrek aan een toetsenbord en een muis.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Seal64 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:26:
[...]

Dat valt op zich ook nog best mee, hoor. Goldeneye007 en Perfect Dark waren ook op de N64, met maar één analoge stick, prima speelbaar. Je doet movement gewoon met de face buttons, daar is precisie meestal niet zo belangrijk als richten. Tuurlijk, dual analog werkt beter, maar als het daarom gaat is de overheersende mening toch nog wel dat shooters sowieso nooit lekker zullen spelen door het gebrek aan een toetsenbord en een muis.
Goldeneye speelde idd erg goed maar dat lag ook erg aan het tempo. Als je precies wilde mikken moest je daarvoor stilstaan, R indrukken en vervolgens de stick, die normaal voor lopen gebruikt wordt, gebruiken om te richten. Wanneer je in een game als COD snipert of campt kan dat nog wel werken maar wanneer je wil lopen en schieten tegelijk wordt het lastiger.

Een 3Ds port van GoldenEye zou dan wel weer een goed idee zijn.

"21 jaar DSL!"

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Zucht... vriendin was helemaal lyrisch over Pokemon X... dus dan maar een 3DS XL aangeschaft. Iets te dure aanschaf eigenlijk, maar goed, als Monster Hunter 4 straks uitkomt was het bij mij niet beter geweest waarschijnlijk.

Verwijderd

Uitslag Nintendo Direct:

MiiVerse, Youtube en Nintendo ID komen naar de 3DS. :)

En de demo van Braverly Default is nu te downloaden :)

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:39:
Uitslag Nintendo Direct:

MiiVerse, Youtube en Nintendo ID komen naar de 3DS. :)

En de demo van Braverly Default is nu te downloaden :)
+
Exclusive SpotPass Content at Nintendo Zone locations was also announced. Players can grab StreetPass Mii Plaza data from the last six players to visit that location and the following content can be picked up at these Nintendo Zone locations during the month of November: Animal Crossing: New Leaf raccoon wall clock is available until Nov. 14; Animal Crossing: New Leaf cat tower available Nov. 15-28; Animal Crossing: New Leaf rolling suitcase available Nov. 29-Dec. 12; and a Super Mario 3D Land Mystery Box will arrive starting Nov. 22.
Weet alleen niet wanneer die StreetPass verandering in gaat.

Edit: schijnt al actief te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 13-11-2013 18:51 ]

• Goner
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Ike. schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:49:
[...]
Edit: schijnt al actief te zijn.
Yep. Al weken ... pik regelmatig op NS stations een heel stel hits op met zelfde tijdstip.
Handig al die heroes voor de Streetpass Quest. En huizen in de Animal Crossing showcase.

Verwijderd

De eerste reviews van The legend of Zelda A Link between worlds staan online:

http://www.nintendolife.c...lda_a_link_between_worlds

10/10. Nou, dat wordt volgende week dus genieten!

Verder GameSpot: http://www.gamespot.com/r...rlds-review/1900-6415543/
9/10 met als enige minpunt: "Can sometimes feel a little too familiar" Werkelijk.. dat is geen minpunt!

IGN (Nederland) http://nl.ign.com/review/...ink-between-worlds-review
9/10

IGN US Video review: http://www.ign.com/videos...ink-between-worlds-review
9.4/10

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 19:31 ]

Verwijderd

Voor mensen die de komende periode een 3DS gaan halen:

Gratis Super Mario 3D Land voor nieuwe 3DS-eigenaren

Artikel: http://games.fok.nl/nieuw...nieuwe-3ds-eigenaren.html

Deze actie lijkt me zeker de moeite waard. Wellicht ook voor degene die hun 3DS nog niet geregistreerd hebben. SM3DL is ect een goede titel in ieder geval.

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:49:

Deze actie lijkt me zeker de moeite waard. Wellicht ook voor degene die hun 3DS nog niet geregistreerd hebben. SM3DL is ect een goede titel in ieder geval.
Matige actie. Vorig jaar kon je kiezen uit een hele rits spellen en hoefde je alleen maar een XL te registreren, geen games. Ook jammer dat ik niet mee kan doen met mijn 2ds, ondanks dat ik Mario 3D Land al heb wil ik best een 2e :X

• Koldur
BlackMage schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:59:
[...]

Matige actie. Vorig jaar kon je kiezen uit een hele rits spellen en hoefde je alleen maar een XL te registreren, geen games. Ook jammer dat ik niet mee kan doen met mijn 2ds, ondanks dat ik Mario 3D Land al heb wil ik best een 2e :X
Ik denk dat ze de actie expres niet zo uitgebreid hebben gemaakt als vorig jaar, toen was de 3DS nog een stuk minder verkocht en gezien als een goed apparaat, dat is nu wel anders! Hoe dan ook, het is een extra spel, dus altijd mooi meegenomen voor de mensen die hem nu kopen.

• TheJoe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:23
Ik ga die nieuwe Zelda wel halen denk ik, lees in veel reviews dat er een goed tempo in die game zit.
Heb nu Luigi mansion en Mario Kart 7, probeer nog ergens Kid Icarus te regelen, die kan ik nergens meer vinden in winkels en online! En die 3D mario land leek me ook wel wat. Misschien hier iemand die een van die tweet titels kwijt wil?

Zijn er verder nog EU releases waar mensen naar uitkijken?

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Kan niet wachten tot de nieuwe Zelda uit is na al die lovende reviews! Zou het nog wel eens voorkomen dat ze em bij de winkels eerder in de schappen hebben liggen dan de aangekondigde datum?

Verwijderd

MaximusTG schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:05:
Kan niet wachten tot de nieuwe Zelda uit is na al die lovende reviews! Zou het nog wel eens voorkomen dat ze em bij de winkels eerder in de schappen hebben liggen dan de aangekondigde datum?
Die kans is aanwezig. Regelmatig zijn games die op een vrijdag uitkomen al op donderdagavond in de winkels te vinden. Met Paper Mario voor de 3DS zag ik hem bij toeval zelfs een week van tevoren in de schappen liggen. Dat was wel erg snel natuurlijk en meer puur toeval.

• HopOnline
  • Laatst online: 20-11 14:35

Nice, krijg vrijdag Zelda met de limited 3DS xl! Dus een weekje wachten met het registeren.

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:11:
[...]

Die kans is aanwezig. Regelmatig zijn games die op een vrijdag uitkomen al op donderdagavond in de winkels te vinden. Met Paper Mario voor de 3DS zag ik hem bij toeval zelfs een week van tevoren in de schappen liggen. Dat was wel erg snel natuurlijk en meer puur toeval.
Nou, daarnet iig nog niet :P. Moest toch nog in de stad zijn.. Vorige paar games via eShop aangeschaft, maar wil Zelda wel fysiek hebben.

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:33

Dutch_Celt

Jollygood

Interessante actie :)

Waar ik wel benieuwd naar ben...

Ik heb op dit moment al een 3ds XL, en heb de limited edition zelda 3ds gereserveerd staan, samen met een fysieke versie van het spel. (oude 3ds xl en zelda download code gaan in verkoop).

Stel dat ik die nieuwe 3ds registreer, samen met zelda, zou het dan ook werken? (gezien ik al een 3ds xl geregistreerd heb staan).

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03:29
TheJoe schreef op woensdag 20 november 2013 @ 01:19:
Ik ga die nieuwe Zelda wel halen denk ik, lees in veel reviews dat er een goed tempo in die game zit.
Heb nu Luigi mansion en Mario Kart 7, probeer nog ergens Kid Icarus te regelen, die kan ik nergens meer vinden in winkels en online! En die 3D mario land leek me ook wel wat. Misschien hier iemand die een van die tweet titels kwijt wil?

Zijn er verder nog EU releases waar mensen naar uitkijken?
Volgens mij heeft de gamestart in schiedam kid icarus nog wel liggen, of de mm in rotterdam.
Ik zie het nog wel eens voorbij komen.

Ik vind het wel flauw....
Mijn zelda 3ds is nooit in aanmerking gekomen voor gtatis spellen :/

Ik kijk nog wel even of ik de nieuwe zelda goedkoop kan krijgen....
Mijn budget planning is niet zo tactisch de laatste paar maanden....

• chengbondkwok
DCG909 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:18:
[...]

Volgens mij heeft de gamestart in schiedam kid icarus nog wel liggen, of de mm in rotterdam.
Ik zie het nog wel eens voorbij komen.

Ik vind het wel flauw....
Mijn zelda 3ds is nooit in aanmerking gekomen voor gtatis spellen :/

Ik kijk nog wel even of ik de nieuwe zelda goedkoop kan krijgen....
Mijn budget planning is niet zo tactisch de laatste paar maanden....
Saturn heeft Zelda A Link Between Worlds voor €29,99 incl. verzendkosten

• BlackMage
chengbondkwok schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:14:
[...]

Saturn heeft Zelda A Link Between Worlds voor €29,99 incl. verzendkosten
Ik kan hem niet vinden hoor... heb je misschien een linkje?

• chengbondkwok
BlackMage schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:45:
[...]

Ik kan hem niet vinden hoor... heb je misschien een linkje?
Ah, dit is iets raars van Saturn. Ze hebben deze week 3 halen / 2 betalen actie in de fysieke winkels. In de webshop geven ze je 33% korting. Maar de spellen in de webshop van Saturn komen soms tevoorschijn en soms verdwijnen ze weer. Ik zie nu inderdaad dat ie weg is.

Het kan ook zijn dat ie uitverkocht is

• BlackMage
chengbondkwok schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:50:
[...]

Ah, dit is iets raars van Saturn. Ze hebben deze week 3 halen / 2 betalen actie in de fysieke winkels. In de webshop geven ze je 33% korting. Maar de spellen in de webshop van Saturn komen soms tevoorschijn en soms verdwijnen ze weer. Ik zie nu inderdaad dat ie weg is.

Het kan ook zijn dat ie uitverkocht is
Als je via een prijsindexer het artikel opzoekt zie je inderdaad dat het artikel tijdelijk is uitverkocht.

Maar dit is helaas bij zo'n beetje elk goed 3DS spel het geval.

• chengbondkwok
BlackMage schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:58:
[...]

Als je via een prijsindexer het artikel opzoekt zie je inderdaad dat het artikel tijdelijk is uitverkocht.

Maar dit is helaas bij zo'n beetje elk goed 3DS spel het geval.
De website van Saturn elke dag even in de gaten houden denk ik dan. Ik keek er maandag naar, en toen was ie in de ochtend zichtbaar, maar had ik het nog niet besteld. Rond 12 uur was ie van de site verdwenen, maar om 17:00 was ie er weer. Meteen bestelt toen.

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Voor dit soort dingen hebben we V&A

[ Voor 78% gewijzigd door Gropah op 21-11-2013 23:34 ]

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-11 22:08

pclinde

TechGaming.nl

Zojuist Zelda A Link Between Worlds weten te bemachtigen! We gaan van start met een nieuw avontuur!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ik ook! Media Markt Enschede! 36 euro

• Dutch_Celt

Dutch_Celt

Jollygood

pclinde schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:35:
Zojuist Zelda A Link Between Worlds weten te bemachtigen! We gaan van start met een nieuw avontuur!
Ik ga hem zo ophalen bij de game mania, inclusief zelda 3ds xl :)

• MrFriendly
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-11 07:50
nl.mark schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:14:
Mocht er nog iemand zijn met een game download code voor 'A link between worlds' zijn; ik houd me aanbevolen!
Ik stuur je even een berichtje! :)

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-11 22:08

pclinde

TechGaming.nl

De 1e tempel heb ik erg vlot doorlopen. Nu ben ik wel een kenner, maar was verre weg van pittig. Wel leuk en sfeervol :)!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:07
Kan je de 3DS bundel met Zelda spelen zonder te registreren? Zodat ik nog Super Mario kan krijgen?

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
3e tempel ondertussen al uitgespeeld van Zelda!

• Dutch_Celt

Dutch_Celt

Jollygood

Omniferious schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:09:
Kan je de 3DS bundel met Zelda spelen zonder te registreren? Zodat ik nog Super Mario kan krijgen?
Als ik dit zo lees in de voorwaarden:
Voor het registreren van een download versie van een geselecteerde game, dient het betreffende eShop account van het Nintendo 3DS systeem (inclusief Nintendo 3DS XL of Nintendo 2DS systeem) vóór het downloaden van de game te zijn gelinkt aan een Club Nintendo account. Wacht 24 uur tussen het koppelen van het Club Nintendo account en het downloaden van games via de Nintendo eShop. Om het aanmelden te voltooien, dient de product-enquête in Club Nintendo te zijn ingevuld.
Zou je dan kunnen wachten met het invullen van die enquête denk ik? :)

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 18:23

^^0nMe

Got Babana's?

Dutch_Celt schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:35:
[...]

Als ik dit zo lees in de voorwaarden:

[...]

Zou je dan kunnen wachten met het invullen van die enquête denk ik? :)
Heb vandaag de Zelda 3ds XL opgehaald, maar het blijkt dat de downloadcode nog niet werkt omdat ie denk ik pas morgen officieel wordt gereleased. Wel klote dat het registreren van de download versie zo werkt. Ik zie mezelf namelijk niet 24 uur wachten :D Achja, ik was toch al van plan om Bravely Default erbij te kopen...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Wussie
  • Laatst online: 30-01-2023
^^0nMe schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:12:
[...]

Heb vandaag de Zelda 3ds XL opgehaald, maar het blijkt dat de downloadcode nog niet werkt omdat ie denk ik pas morgen officieel wordt gereleased. Wel klote dat het registreren van de download versie zo werkt. Ik zie mezelf namelijk niet 24 uur wachten :D Achja, ik was toch al van plan om Bravely Default erbij te kopen...
werkt bij mij inderdaad ook nog niet; heeft iemand hem al wel kunnen activeren?

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Wussie schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 00:11:
[...]

werkt bij mij inderdaad ook nog niet; heeft iemand hem al wel kunnen activeren?
Ik heb geen downloadcode, maar kon hem stipt 0:00 kopen in de e-shop.
Nu wachten op de download :/

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• ThaDanus
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-11 19:48
Voor de mensen die trouwens nog de limited editie 3DSXL van Zelda: A Link Between Worlds willen hebben, ik heb m net gekocht bij Wehkamp voor 200 euro (6 euro bezorgkosten), maar die staat dus niet in de prijswatch. Bij Game Mania is ie 205 euro (dus fysiek in de winkel, of ik mis hoe je die online kan bestellen).

• Er!k
  • Laatst online: 21-11 20:50
Net Zelda bezorgd gekregen, en de eerste 10 minuten gespeeld! Gaaf spel hoor :)

• Wussie
  • Laatst online: 30-01-2023
ReCreator schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 00:18:
[...]

Ik heb geen downloadcode, maar kon hem stipt 0:00 kopen in de e-shop.
Nu wachten op de download :/
Ik heb de code zojuist kunnen activeren.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik kreeg net thuis (!?) een heel stel Mii's uit het United Kingdom binnen op de Mii Plaza via Spotpass ...
En ook nog een special visitor, meneer Naomura (of zo) van Nintendo zelf.

Nou pik ik heel geregeld spelers van all over NL op via Hotspots (Streetpass Relay) op bijv. Den Haag Centraal (gisteren zeker 10), maar deze komen allemaal uit de UK.
Heb thuis wel een access point staan dat ik af en toe hernoem naar "_The Cloud" maar dat is alleen voor bijv. DLC in New Leaf, heb nog nooit Streetpass hits gehad. En niet alleen op mijn 3DS maar ook die van m'n dochters en allemaal uit de UK.

Is dat iets nieuws van Nintendo ?

Verwijderd

Eiji Aonuma ;) Wikipedia: Eiji Aonuma

En ja die kwam ook bij mij langs. Dat doen ze bij Nintendo soms met grote releases / events dat "Special Miis" langskomen. Vorige keer was met E3.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 13:39 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Maar hoe komt die langs dan ? Via Spotpass ?
Want ik was vanochtend niet in de buurt van een echte hotspot of Nintendo Zone ...

Verwijderd

SpotPass, dat zegt hij ook zelf en je ziet een blauwe badge/blauw lampje.

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Weet niet of het hier al is vermeld, maar een actie van Nintendo om gratis Super Mario 3d land te downloaden en te spelen, wilde het toch even delen.

Deelnemen aan de actie
Het opeisen van je gratis downloadcode voor SUPER MARIO 3D LAND kan niet gemakkelijker!

Stap 1
Registreer een Nintendo 3DS- of Nintendo 3DS XL-systeem en een van 15 spellen die in aanmerking komen op www.club-nintendo.com, tussen 16:01 op 27 november 2013 en 23:59 op 13 januari 2014.

•Mario & Luigi: Dream Team Bros.
•Animal Crossing: New Leaf
•The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (vanaf 22 november in de winkel)
•Donkey Kong Country Returns 3D
•Fire Emblem: Awakening
•Luigi’s Mansion 2
•LEGO City® Undercover: The Chase Begins
•Sonic Lost World (Nintendo 3DS-versie)
•Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS-versie)
•Pokémon X
•Pokémon Y
•Bravely Default (vanaf 6 december verkrijgbaar)
•New Super Mario Bros. 2
•Mario Kart 7
•Professor Layton en de Erfenis van de Azran
Stap 2
Log 24 uur later in bij Club Nintendo en kijk op de actiebanners voor je gratis downloadcode. De deadline voor het opeisen van de downloadcode is 23:59 op 13 februari 2014.

Stap 3
Gebruik je downloadcode in de Nintendo eShop voor 23:59 op 13 maart 2014 om SUPER MARIO 3D LAND gratis te kunnen downloaden!

Zie ook de link:

http://www.nintendo.nl/Ac...Zo-doe-je-mee-831590.html

• Stravincy
  • Niet online
Zo, 3DS XL gekocht! :)
Inclusief de nieuwe Zelda natuurlijk (die overigens bij de MediaMarkt voor 36 euro te koop is).

Maandag aan de slag er mee hopelijk.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:16
_/-\o_
Anders had ik het spel gekocht!

Nu nog zo'n actie voor TLOZ :9~

• Stravincy
  • Niet online
De laatste gameboy die ik hiervoor had was de Gameboy Advance. Zijn er nog "nieuwe" dingen waar ik goed op moet letten straks als nieuwe 3DS XL eigenaar? Of heeft iemand handige "tips and tricks" die niet duidelijk zijn als nieuweling?

Gelukkig wist ik wel al dat ik er een oplader bij moest kopen, dus dat scheelt. :+

Trouwens, als je Streetpass aan hebt staan, werkt dat dan alleen als je 3DS aanstaat of ook als ie uitstaat?

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Stravincy schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:12:
Trouwens, als je Streetpass aan hebt staan, werkt dat dan alleen als je 3DS aanstaat of ook als ie uitstaat?
Hij mag in sleeping mode staan, maar wireless moet aan.

• Stravincy
  • Niet online
Ah oke, dus als hij helemaal uit staat ipv in sleeping mode, dan werkt Streetpass niet?

Verwijderd

Street/SpotPass werkt het beste wanneer je 3DS / 2DS in Sleep/Standby modus staat. (oftewel dichtgeklapt of op de 2DS het schuifje bij "SLEEP >" naar rechts) dan houdt de 3DS de wifi verbinding actief (maakt automatisch verbinding met 3DSen die in de buurt zijn en (bekende) wifi / (alle) Nintendo zone hotspots.

Dit werkt ook als de 3DS gewoon aan staat. maar niet wanneer je op dat moment online aan het spelen bent (in Pokémon bv. is het makkelijk om continu online te zijn, dan werkt Street/SpotPass dus niet) of wanneer je DS software speelt. Het is natuurlijk logisch dat je de Wireless schakelaar aan moet hebben en software ingesteld op het gebruik van Street/SpotPass. Zoals bv StreetPass Mii Plaza.

Wanneer je 3DS helemaal uit is werkt Street en SpotPass niet. Je krijgt ook een melding als je eenmaal op de Powerknop drukt dat wanneer je het systeem uitschakelt dat Street en SpotPass (en de stappenteller) niet werken,

Dus als je op weg gaat met je 3DS in je jaszak:

Thuis (Wifi voor spotpass en verder streetpass indien je meerdere 3DSen hebt) op de fiets (geen wifi, maar wel streetpass), op het station* (nintendo zone, streetpass (relay) en spotpass) en in de trein weer streetpass.

De 3DS heeft ook niet echt veel tijd nodig om Streetpass data uit te wisselen. Zo heb ik wel eens een Streetpass hit van een passerende trein gehad.

*)Volgens mij op grotere stations, iig die met KPN hotspots.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 23:00 ]

• Stravincy
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:50:
Street/SpotPass werkt het beste wanneer je 3DS / 2DS in Sleep/Standby modus staat. (oftewel dichtgeklapt of op de 2DS het schuifje bij "SLEEP >" naar rechts) dan houdt de 3DS de wifi verbinding actief (maakt automatisch verbinding met 3DSen die in de buurt zijn en (bekende) wifi / (alle) Nintendo zone hotspots.

Dit werkt ook als de 3DS gewoon aan staat. maar niet wanneer je op dat moment online aan het spelen bent (in Pokémon bv. is het makkelijk om continu online te zijn, dan werkt Street/SpotPass dus niet) of wanneer je DS software speelt. Het is natuurlijk logisch dat je de Wireless schakelaar aan moet hebben en software ingesteld op het gebruik van Street/SpotPass. Zoals bv StreetPass Mii Plaza.

Wanneer je 3DS helemaal uit is werkt Street en SpotPass niet. Je krijgt ook een melding als je eenmaal op de Powerknop drukt dat wanneer je het systeem uitschakelt dat Street en SpotPass (en de stappenteller) niet werken,

Dus als je op weg gaat met je 3DS in je jaszak:

Thuis (Wifi voor spotpass en verder streetpass indien je meerdere 3DSen hebt) op de fiets (geen wifi, maar wel streetpass), op het station* (nintendo zone, streetpass (relay) en spotpass) en in de trein weer streetpass.

De 3DS heeft ook niet echt veel tijd nodig om Streetpass data uit te wisselen. Zo heb ik wel eens een Streetpass hit van een passerende trein gehad.

*)Volgens mij op grotere stations, iig die met KPN hotspots.
Thanks! Nu weet ik alles wat ik wilde weten (en meer! :P).

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 15:14
A Link between worlds gaat vrij hard volgens mij, hier in de stad (Den Haag) is ie overal uitverkocht. gelukkig nog wel het laatste exemplaar kunnen regelen bij een gameshop die niet in de stad zit ;)

• Er!k
Was vandaag in Rotterdam, eerste keer 6 ontmoetingen + 1 speciale Nintendo Mii, daarna nog een keer 10 personen. Wel een verbetering met dat nieuwe spotpass systeem :)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

@Er!k
Had jij er ook Britten bij ?? Wij hadden hier op 3 DSsen een heel stel street/spotpassers uit het United Kingdom ... kan me niet voorstellen dat die ook echt allemaal physiek hier zijn geweest. Lijkt wel een actie van Nintendo.

[ Voor 41% gewijzigd door Goner op 24-11-2013 13:28 ]

• Seal64
  • Laatst online: 26-11 10:56
Goner schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:26:
@Er!k
Had jij er ook Britten bij ?? Wij hadden hier op 3 DSsen een heel stel street/spotpassers uit het United Kingdom ... kan me niet voorstellen dat die ook echt allemaal physiek hier zijn geweest. Lijkt wel een actie van Nintendo.
Ik weet natuurlijk niet waar "hier" is, maar als ik zie dat er jaren terug al schoolreisjes naar Praag georganiseerd werden, dan zou het zomaar eens kunnen dat je daar een clubje van te pakken hebt. Ik heb overigens ook Italiaanse hits staan terwijl ik daar nog nooit in de buurt ben geweest.

• Er!k
Ik had alleen NL mensen... Enige keer dat ik veel buitenlandse Mii's tegenkwam was op Schiphol :)

Verwijderd

Ik kom regelmatig buitenlandse Miis tegen.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Seal64 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:42:
[...]
Ik weet natuurlijk niet waar "hier" is,
Nou, dat was juist het rare, zoals ik al eerder beschreef ; het was thuis !
Ik had donderdag op Den Haag CS al een heel stel NL hits gehad via Streetpass Relay en direct, maar toen zag ik vrijdag-ochtend thuis opeens dat er weer bijna 10 Streetpasses waren .. en thuis staat alleen een access-point voor Nintendo Zone te spelen (SSID _The Cloud) en daar zijn echt geen Britten op ingelogd geweest. Of er moet iets zijn blijven hangen van de dag ervoor, maar ik dacht dat er maar 10 Mii's per keer bewaard werden.

[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 25-11-2013 16:39 ]

Verwijderd

Het kan zijn dat Nintendo verschillende Nintendo zone punten als relay aan elkaar koppelen. Als jij je SSID naar die van een Nintendo Zone uit de UK aanpast (_The Cloud) kan dat best wel eens gemixed worden.

Sinds de laatste update hebben ze iig wel wat in de relay specificaties aangepast.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 16:49 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik weet niet of _The Cloud exclusief voor UK is ; ik heb 'm ook gebruikt voor DLC van GameMania.
Overigens gisterenavond weer, 3DS heeft de hele dag thuis gelegen, zet 'm aan en 6 Streetpasses uit UK.

Die aanpassing was voor aantal Mii's dat je via Relay binnenkrijgt ; vroegâh was dat alleen de laatste en sinds kort de laatste 6.
Gaat hard zo ; gisteren 6 Britten thuis en 6 Nederlanders op station Den Haag. Handig al die heroes voor StreetPass Quest.

Verwijderd

De Gamemania DLC was dezelfde als de Game (uit de UK) DLC ;)
Pagina: 1 ... 58 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]