[Flame] Doen jullie iets met die punten? Nimmer heb ik zo'n lam systeem meegemaakt als die Nintendo punten, vlak na de Wii had ik er heel veel en toen ineens was alles weg want het is beperkt houdbaar? Dat verzint enkel een krenterige Japanner. Je hebt er trouwens astronomisch veel nodig om überhaupt iets te kunnen krijgen. Nu krijg ik van die, u heeft nul punten mailtjes, mijn punten gaan naar het oud papier! [/Flame]
Ja ik heb er een platinum soundtrack van Mario Galaxy van kunnen bestellen. Die punten zijn een jaar houdbaar.verzenden schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:06:
[Flame] Doen jullie iets met die punten? Nimmer heb ik zo'n lam systeem meegemaakt als die Nintendo punten, vlak na de Wii had ik er heel veel en toen ineens was alles weg want het is beperkt houdbaar? Dat verzint enkel een krenterige Japanner. Je hebt er trouwens astronomisch veel nodig om überhaupt iets te kunnen krijgen. Nu krijg ik van die, u heeft nul punten mailtjes, mijn punten gaan naar het oud papier! [/Flame]
Ook nog eens een RPG coinset van gekregen toen ik 3 games registreerde en ik wacht nog het stickerboek van papermario af
Club Nintendo is wel lief voor mij
[ Voor 11% gewijzigd door Zakkenwasser op 07-01-2013 19:24 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Ik heb mijn code net ontvangen en ik had hem zaterdag avond aangevraagd.Collaborator schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:26:
Hey wat raar dat ik nog geen code heb gekregen.. ik heb wel al een tijd geleden het spel kunnen kiezen (gegaan voor Layton aangezien ik Mario 3D land al had..) Nog even afwachten of Nintendo contacteren?
Ik ben trouwens ook bezig geweest met het registreren van alle Club Nintendo puntjes die ik had liggen.. het is meestal niet echt de moeite (veeeel puntjes nodig en weinig leuks in de store) maar ik ging eens kijken hoeveel ik er nu had.. (zelfs de Gamecube spellen geplunderd) En nu dus bijna genoeg voor iets leuks.
Nu mis ik nog 2 codesEr zijn niet toevallig nog tweakers hier die niks met de codes doen en er nog eentje hebben liggen voor een medetweaker? (bv Paper Mario)
Ik registreerde vroeger altijd direct al mijn punten en toen kreeg ik ineens een mail van Nintendo (aantal jaren terug alweer) dat punten een houdbaarheidsdatum kregen. Ik had nog niet genoeg punten om iets leuks te bestellen (interessante dingen waren toen altijd binnen een uur op) en heb toen al mijn punten zien verdwijnen na een jaar ofzoverzenden schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:06:
@sanderev66:
Zolang het maar een echte pokemon RPG is, vind ik het allang goed. Als het er een voor de Wii U is, dan is dat natuurlijk nog beter (moet ik er nog wel een kopen
[ Voor 8% gewijzigd door nioz op 07-01-2013 20:08 ]
Ik heb al heel wat aangeschaft.. DS VIP pack, 2x DS game, 2x Wii game, Wii travel bag en zo'n 10.000 wii punten bij elkaar. Het is wel zo dat punten sparen vroeger een stuk sneller ging met de enquetes, site bezoek en hogere puntenkaarten (400/800) bij gamecube games en hardware.verzenden schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:06:
Doen jullie iets met die punten? Nimmer heb ik zo'n lam systeem meegemaakt als die Nintendo punten, vlak na de Wii had ik er heel veel en toen ineens was alles weg want het is beperkt houdbaar?
Hoe dan ook kan je ze omwisselen voor wii points en daar games mee downloaden.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Hoe ver terug gaan die Club Nintendo punten? Ik heb volgens mij nog heel wat DS games en wellicht wat Gamecube games liggen en een Gamecube die nooit geregistreerd zijn..., als er toen al punten bij zaten. Ik kan t me niet herinneren...
Ik hoor nu iig. ook bij de Club!
Heb gisteren een 3DS xl met MK7 aangeschaft. Hij ziet er in het ijs wit erg goed uit, beter dan ik had verwacht!
Ik heb er nog niet op gespeeld, maar wel een stuk van de setup doorlopen. De 3D test daarvan viel trouwens nogal tegen... maar dat kan ook komen doordat er niet zoveel te zien was.
Daarna meteen me bij de Club aangesloten en de twee pin codes gebruikt. Mario 3D land gekozen als spel... en nu maar wachten tot hij binnenkomt!
Die enquetes zijn trouwens wel grappig... ik had het idee dat ik weer op school zat, want het leken allemaal dezelfde vragen met dezelfde antwoorden, waarvan alleen de antwoorden in een andere volgorde stonden. En ook die toelichting waarvoor je voor iets hebt gekozen, zoals MK7. Hallo, Mario Kart! Domme vraag!
Toch wel leuk om de 3DS in de winkel te halen... Ik voelde me 10 jaar oud en stond te glunderen als een klein jochie...
Dat is toch weer de magie van Nintendo denk ik... Ik hoop dat ik nog lang betoverd blijf!
Ik hoor nu iig. ook bij de Club!
Ik heb er nog niet op gespeeld, maar wel een stuk van de setup doorlopen. De 3D test daarvan viel trouwens nogal tegen... maar dat kan ook komen doordat er niet zoveel te zien was.
Daarna meteen me bij de Club aangesloten en de twee pin codes gebruikt. Mario 3D land gekozen als spel... en nu maar wachten tot hij binnenkomt!
Die enquetes zijn trouwens wel grappig... ik had het idee dat ik weer op school zat, want het leken allemaal dezelfde vragen met dezelfde antwoorden, waarvan alleen de antwoorden in een andere volgorde stonden. En ook die toelichting waarvoor je voor iets hebt gekozen, zoals MK7. Hallo, Mario Kart! Domme vraag!
Toch wel leuk om de 3DS in de winkel te halen... Ik voelde me 10 jaar oud en stond te glunderen als een klein jochie...
1 volledige DS game op cart. Een paar keer Nintendo points waarmee ik games op de Wii en DSi heb gekocht en laatst een Wii controller in de vorm van een SNES controller. Wanneer je een beetje oplet op de site en je zo af en toe eens punten van familie vrienden inwisselt kun je er best je voordeel mee doen. Kost je geen 'echt' geld. Gewoon opletten en sparen.verzenden schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:06:
Sinds de gamecube, toen voor alle A games en hardware.Jobbie schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:47:
Hoe ver terug gaan die Club Nintendo punten?
Ik voelde me 10 jaar oud en stond te glunderen als een klein jochie...Dat is toch weer de magie van Nintendo denk ik... Ik hoop dat ik nog lang betoverd blijf!
Verwijderd
Uit de Pokémon Direct zijn Pokémon X en Y voor de 3DS aangekondigd. Nieuwe generatie van de hoofdserie, met nieuwe en oude Pokémon en helemaal toegespitst op de 3DS 
Het spel komt wereldwijd in Oktober 2013 uit.
Het spel komt wereldwijd in Oktober 2013 uit.
Nieuwe Pokemon X en Pokemon Y:
http://www.pokemon.com/pokemonxy/en-us/

[YouTube: http://youtu.be/dD0reDqnHWo]
http://www.pokemon.com/pokemonxy/en-us/
[YouTube: http://youtu.be/dD0reDqnHWo]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dacht ik al.. Ik ga hem zeker kopen, maar de graphics zijn zoals gewoonlijk weer zwaar sub par voor een 3ds game.
Hoe moeilijk is het nou voor Nintendo om het voor devs (vooral inhouse devs zoals dit) te zorgen/promoten dat de hardware echt tot zn limieten gepushed wordt.
Hoe moeilijk is het nou voor Nintendo om het voor devs (vooral inhouse devs zoals dit) te zorgen/promoten dat de hardware echt tot zn limieten gepushed wordt.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Wel verneukeratief dat je Nintendo punten na een paar jaar verlopen. Ben er al een hoop kwijt geraakt.
Ja, dit ziet er wel echt teleurstellend uit, zo kaal allemaal. Ik had liever gezien dat ze de oude DS graphics iets verder hadden gepimpt en bij het isometrische camerastandpunt waren gebleven.. of is dat nog wel optioneel?lanerios schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:37:
Dacht ik al.. Ik ga hem zeker kopen, maar de graphics zijn zoals gewoonlijk weer zwaar sub par voor een 3ds game.
Ik denk dat ik de GBA spellen nog het mooiste vind
Maargoed, pokemon blijft toch te verslavend om niet te kopen
Verwijderd
Ik vind het er juist erg mooi uitzien.
Vooral de geanimeerde gevechten zijn gaaf. En dat de wereld wat "kaal" is, tja ik denk dat dat wel mee zal vallen. En het is een spel waar je in grote gebieden veel Pokémon tegen komt. Dus moet je wel iets als grote gebieden hebben
Als je de stedelijke stukken bekijkt ziet het er een stuk aangekleder uit. Daarbij baseer je je mening op een paar screenshots en een trailer van een minuut van een spel wat pas over ruim een half jaar uitkomt. Ook vermoed ik dat je de slider kan gebruiken om de camera te besturen
Vooral de geanimeerde gevechten zijn gaaf. En dat de wereld wat "kaal" is, tja ik denk dat dat wel mee zal vallen. En het is een spel waar je in grote gebieden veel Pokémon tegen komt. Dus moet je wel iets als grote gebieden hebben
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 20:13 ]
Er zijn heel wat mails over verzonden én moest je op de site akkoord gaan met het nieuwe beleid.mirelia schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:07:
Wel verneukeratief dat je Nintendo punten na een paar jaar verlopen. Ben er al een hoop kwijt geraakt.
De punten had je al lang al om kunnen zetten in bijv. wii points die niet verlopen.
"Game footage not final" staat er op de website van Pokemon X en Y. Er kan dus nog een hoop gebeuren en veranderen aan de ingame wereld.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ja.. dat zeggen ze elke keer in WoW beta's, GW2 beta's etc.. "Not final, but hey, we won't change a thing even though users request it!"
Not final betekend gewoon "It's final, but please be kind to us we are fluffy"
Ik hou het zeker in de gaten, maar hoop dat er toch wat meer gedaan wordt aan de omgeving.
Not final betekend gewoon "It's final, but please be kind to us we are fluffy"
Ik hou het zeker in de gaten, maar hoop dat er toch wat meer gedaan wordt aan de omgeving.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Is even de emails nagekeken:1 volledige DS game op cart. Een paar keer Nintendo points waarmee ik games op de Wii en DSi heb gekocht en laatst een Wii controller in de vorm van een SNES controller. Wanneer je een beetje oplet op de site en je zo af en toe eens punten van familie vrienden inwisselt kun je er best je voordeel mee doen. Kost je geen 'echt' geld. Gewoon opletten en sparen.
Hoi verzenden,
Je huidige sterrensaldo is 2450.
Sterren die op het einde van februari 2010 vervallen: 2200
In mijn beleving heb ik honderden euro's uitgegeven om aan die bijna 2500 punten te komen, kijk je in de shop dan heb je daar niet eens een polsbandje voor t.w.v. 10 eurocent
Ik vond 2500 punten heel veel maar blijkbaar is het niets.
Zo'n Classic controller, ik herriner mij dat ze er ook een van de NES hadden leek me geweldig, alleen zo onbereikbaar. Blijkbaar doe / deed ik het erg verkeerd om aan punten te komen. Maar hoe demotiveer je iemand meer dan alles op nul te zetten? Zag net nog wat onopengekrasde kaartjes tussen de DS en 3DS games zitten, hoeveel punten krijg je dan voor één een kaart? Als het weinig is mag iemand ze hier hebben. Als het wel de moeite is en ik het anders moet doen begin ik misschien opnieuw met sparen, dan gaan we voor de SNES controller!
Voor de meeste DS spellen krijg je 250 punten en voor alle 3DS spellen krijg je zeker 250 punten. Als je dit te weinig vindt dan mag je me de codes PM'en
, vind je het wel genoeg, veel plezier ermee!
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Het loopt wel op ja, ik heb totaal zo'n 30.000 punten maar daar heb ik zeker niet vele honderden euro's aan uitgegeven.verzenden schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:51:
In mijn beleving heb ik honderden euro's uitgegeven om aan die bijna 2500 punten te komen..
2500 ging vroeger veel sneller (je kreeg voor een controller al 400 punten) maar heb je nu ook zo binnen..
bijv: aanmelden: 500, 3ds: 1000, 3 a-games: 750 (3x250), 3 enquetes: 150 (3x50), verjaardag: 100
Daarnaast, je krijgt een reminder dat je 2200 punten wegvallen wissel je ze toch om tegen nintendo points, kan je er tenminste nog iets mee.
[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 08-01-2013 23:47 ]
Sorry, de kaartjes net geregistreerd, die van de 3DS had ik ook nog liggen (Dank u DukeBox) + nog 2 games = 750 + 250 + 250 = 1250 punten! Ofwel 300 Wii punten, of zal ik verder sparen... hmmmKoldur schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:19:
Voor de meeste DS spellen krijg je 250 punten en voor alle 3DS spellen krijg je zeker 250 punten. Als je dit te weinig vindt dan mag je me de codes PM'en, vind je het wel genoeg, veel plezier ermee!
Edit: Vind trouwens ook een hoop doosjes waar niks in zit, krijg je ze niet bij alle games? Of enkel Nintendo titels? Net zoo resort ofzo en mario 3d geregistreerd.
[ Voor 14% gewijzigd door verzenden op 09-01-2013 01:04 ]
Verwijderd
Voorheen enkel in titels die door Nintendo uitgegeven werden, tegenwoordig echter bij alle games.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2013 06:59 ]
Hoe en waar? Ik kreeg iig geen punten toen ik me aanmeldde maandag... En enquêtes zie ik niet staan. Zie ik wat over het hoofd?DukeBox schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:46:
[...]
Het loopt wel op ja, ik heb totaal zo'n 30.000 punten maar daar heb ik zeker niet vele honderden euro's aan uitgegeven.
2500 ging vroeger veel sneller (je kreeg voor een controller al 400 punten) maar heb je nu ook zo binnen..
bijv: aanmelden: 500, 3ds: 1000, 3 a-games: 750 (3x250), 3 enquetes: 150 (3x50), verjaardag: 100
Daarnaast, je krijgt een reminder dat je 2200 punten wegvallen wissel je ze toch om tegen nintendo points, kan je er tenminste nog iets mee.
Trouwens net m'n code voor 3D Land ontvangen. Op de kop af 48 uur na aanmelden... Gelukkig gelukt, want ik begon te twijfelen of ik t wel goed had gedaan...
Ik kan alleen nog niet spelen, want ik krijg m voor m'n verjaardag... Nog een maand wachten!
Hoe houd ik dit vol!
Verwijderd
Ik heb nog een code ontvangen voor hetzelfde spelVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:26:
[...]
Ik heb mijn code net ontvangen en ik had hem zaterdag avond aangevraagd.
Nou ja, beter dit dan geen.
How bedoel je voor hetzelfde spel? Je geeft toch aan welk spel je wilt?Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:18:
[...]
Ik heb nog een code ontvangen voor hetzelfde spel
Verwijderd
Ja, maar ik heb een tweede code ontvangen (die niet gelijk is aan de eerste code) voor het spel wat ik aangevraagd heb.Jobbie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:29:
[...]
How bedoel je voor hetzelfde spel? Je geeft toch aan welk spel je wilt?
Oh en denk je dat dat gaat werken op een andere DS?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ow, dat is wel leuk!Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:14:
[...]
Ja, maar ik heb een tweede code ontvangen (die niet gelijk is aan de eerste code) voor het spel wat ik aangevraagd heb.
Ik twijfel sinds een weekje ernstig of ik ook eens een Nintendo 3DS zou gaan halen. Zelf kom ik er niet uit dus ik vraag het hier maar eens.
Bevalt de 3DS bij jullie allemaal nog echt goed? Ik twijfel een beetje omdat de PS Vita natuurlijk ook op de markt is en ik eigenlijk niet echt een keuze kan maken.
Kunnen jullie me misschien wat helpen? Recente ervaringen of mensen die de 3DS al een flinke tijd hebben en nu hun mening eens zouden kunnen geven?
Ik ben zelf echt fan van de nintendo games maar ik kan me ook redelijk snel storen aan slechte graphics. Met de 3DS XL zal dat nog een tikkeltje erger zijn. Wat vinden jullie hier van?
Bevalt de 3DS bij jullie allemaal nog echt goed? Ik twijfel een beetje omdat de PS Vita natuurlijk ook op de markt is en ik eigenlijk niet echt een keuze kan maken.
Kunnen jullie me misschien wat helpen? Recente ervaringen of mensen die de 3DS al een flinke tijd hebben en nu hun mening eens zouden kunnen geven?
Ik ben zelf echt fan van de nintendo games maar ik kan me ook redelijk snel storen aan slechte graphics. Met de 3DS XL zal dat nog een tikkeltje erger zijn. Wat vinden jullie hier van?
Ik had de originele 3DS vanaf juni 2011, was er erg tevreden mee, totdat ik afgelopen zomer bij de release de XL binnen kreeg, heb vlak voor de kerst mijn originele 3DS verkocht. Ben er nog erg tevreden mee, aantal erg leuke spellen en ziet er goed uit. Hoewel de graphics geen HD zijn vind ik het er leuk uitzien.
Vita heeft misschien twee must have titels, 3DS een stuk meer. Daarbij moet ik wel vertellen dat ik meer Nintendo gericht ben en dus niet geheel objectief.
Vita heeft misschien twee must have titels, 3DS een stuk meer. Daarbij moet ik wel vertellen dat ik meer Nintendo gericht ben en dus niet geheel objectief.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Wij hebben meestal alle consoles wel in huis. Maar om één of andere reden kopen we de Vita bijvoorbeeld iedere keer niet.
Als je dan de kast bekijkt met de spellen welke er zijn, dan valt dat toch tegen. Eigenlijk geen spel wat we leuk vinden.
We hebben rond de launch de 3DS gekocht en met de actie toen van de GM overgegaan op de 3DSXL.
Beiden zijn er erg blij mee en genoeg leuke spellen te kiezen.
3D gebruik ik zelf eigenlijk weinig, maar vaak toch even stiekem aanzetten, maar zou het eerlijk gezegd niet missen als het er niet op zat.
Het 3D werkt overigens voor ons wel goed, dat is het probleem absoluut niet.
Als je dan de kast bekijkt met de spellen welke er zijn, dan valt dat toch tegen. Eigenlijk geen spel wat we leuk vinden.
We hebben rond de launch de 3DS gekocht en met de actie toen van de GM overgegaan op de 3DSXL.
Beiden zijn er erg blij mee en genoeg leuke spellen te kiezen.
3D gebruik ik zelf eigenlijk weinig, maar vaak toch even stiekem aanzetten, maar zou het eerlijk gezegd niet missen als het er niet op zat.
Het 3D werkt overigens voor ons wel goed, dat is het probleem absoluut niet.
Precies, de Vita is een mooi stukje hardware, maar kwa games. Nee ik heb nog geen argument gezien om hem in huis te halen. De 3DS daarintegen heb ik een dikke stapel games voor staan (heb nu de 3DSXL, had eerst de gewone 3DS) De 3DS XL maakt de ervaring echt stukken beter, de mooie games komen veel beter op hun recht op het grote scherm en ook het 3D effect werkt beter (beter kijkhoek)
This space is occupied
Ik ben denk ik ook echt enthousiast over de 3DS. Zou nu ook een mooie tijd zijn om er eentje te kopen? Nu de Xl er is zal er voorlopig even geen nieuwe model komen lijkt me..
Iemand nog een club nintendo code voor Wii Sports Resorts?
BC4D5BHTCSUWF73Y
BC4D5BHTCSUWF73Y
This space is occupied
Een nieuw model is altijd wel in ontwerp. Ik verwacht er niet direct een bij de komende e3, maar eind dit jaar of halverwege volgend jaar verwacht ik wel weer een nieuwe versie als ik het een kleine update. Dat blijft nou eenmaal doorgaan. Dat zegt natuurlijk niks over je huidige handheld, het zijn vaak gewoon variaties.. groter scherm, dunner, andere plaatsing knoppen etc.Nipje schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:37:
Ik ben denk ik ook echt enthousiast over de 3DS. Zou nu ook een mooie tijd zijn om er eentje te kopen? Nu de Xl er is zal er voorlopig even geen nieuwe model komen lijkt me..
This space is occupied
Is reeds gebruikt door een topiclurker - toch bedankt voor het gebaar!Collaborator schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:41:
BC4D5BHTCSUWF73Y
... en oranje! :P
Gebruikt! Super thanks! Heb nu al 1500 punten!Collaborator schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:41:
BC4D5BHTCSUWF73Y
Ik heb afgelopen maandag de knoop dus doorgehakt en ben voor de 3DS gegaan. De Vita trekt me wel, omdat het zoals jij zegt mooie hardware is, een krachtig aparaatje. Maar de Vita games laten het volledig afweten. Kijk ook maar eens op Metacritic. Daarnaast is die ook nog eens een stuk duurder dan de 3DS (XL) en ziet de toekomst er niet heel rooskleurig uit.Collaborator schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:30:
Precies, de Vita is een mooi stukje hardware, maar kwa games. Nee ik heb nog geen argument gezien om hem in huis te halen. De 3DS daarintegen heb ik een dikke stapel games voor staan (heb nu de 3DSXL, had eerst de gewone 3DS) De 3DS XL maakt de ervaring echt stukken beter, de mooie games komen veel beter op hun recht op het grote scherm en ook het 3D effect werkt beter (beter kijkhoek)
Het enige echte grote pluspunt van de Vita vind ik PSN. Daar is Sony een stuk verder mee dan Nintendo met de eShop. De mogelijkheid om bijvoorbeeld Final Fantsy 7, 8 en 9 weer te spelen, lijkt me fantastisch. Kijk, mocht Nintendo eindelijk besluiten om ook SNES spellen in de eShop te gooien, dan wordt het gat al een stuk kleiner. Maar op dit moment begrijp ik waarom mensen voor dit aspect alleen al voor de Vita kiezen.
Desalniettemin heb ik voor een 3DS gekozen. De 3DS geeft een ervaring die geen enkele andere handheld geeft (zelfs zonder 3D), met de legendarische eerste klasse ondersteuning van Ninty zelf.
Valt wel mee, hoor. Ik had toevallig mazzel!iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:50:
[...]
Is reeds gebruikt door een topiclurker - toch bedankt voor het gebaar!
Verwijderd
Het zou me niet verbazen. Ik zit nog te twijfelen of ik de code laat verlopen of weggeef.BtM909 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:20:
Oh en denk je dat dat gaat werken op een andere DS?
Volgens mij heb jij Super Mario 3d Land ook gekozen icm je 3DS XL. Dus daar heb je niet zoveel aan. Vergeet je trouwens niet de code deze maand te gebruiken (ondanks dat je er niet mee mag spelen) want alleen dan is die geldig als ik me goed herinner.Jobbie schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:18:
[...]
Ow, dat is wel leuk!Nu maar hopen dat t een leuk spel is!
Wil je 'm wellicht kwijt voor een zacht prijsje?
Hallo
Ik vraag me af wat de meerwaarde van zo'n 3ds-pack is t.o. de 3dsxl los te kopen.
Die in een doos (witte uitvoering) heeft dan wel al een game geinstalleerd staan
maar nu met de actie kan ik die ook downloaden.
Is t soms zo dat ik met de witte er een tweede spel gratis op kan zetten?
Is voor m'n zoontje die vandaag na lang sparen en via tweakers naar de gameshop in
Dordrecht gaat.....
Ik vraag me af wat de meerwaarde van zo'n 3ds-pack is t.o. de 3dsxl los te kopen.
Die in een doos (witte uitvoering) heeft dan wel al een game geinstalleerd staan
Is voor m'n zoontje die vandaag na lang sparen en via tweakers naar de gameshop in
Dordrecht gaat.....
Als je hem voor de 15de koopt en registreert dan kan je met die witte inderdaad NOG een spel gratis downloaden. Is dus een goede deal als je en MK7 en SM3DL wil of SM3DL en Layton wil.
De actie van gratis game downloaden krijg je ook bij de combi pack. Er zijn twee combi packs met spel voorgeinstalleerd: Witte 3DSXL met Mario Kart en een witte 3DSXL met Mario Land. Mario Land kan je ook kiezen als download spel met de actie, Mario Kart niet. Dus als je ze beiden wil (aanraders!) moet je de Mario Kart pack nemen en Mario Land downloaden. Er zijn ook andere spellen ter download.eddie02 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 10:33:
Hallo
Dordrecht gaat.....
Dus met de combi pack krijg je er 2 spellen bij, beiden zonder cardridge. Dat is een voordeel voor sommigen (hoef je er geen cardridges voor mee te slepen) maar een nadeel voor anderen (niet te verkopen/ruilen/uitlenen).
Een normale 3DSXL kost 199, een combi pack kost 229. Een spel (cardridge) kost ongeveer 40. Dat is dus een tientje korting als je jezelf rijk rekent. Ik heb de combi pack uit de aanbieding (199) maar ik zou zeker niet de volle 229 ervoor betalen. Dan betaal ik liever dat tientje extra voor de cardridge.
Ik ben heel de topic maar eens door gegaan en ik zie toch wel veel positieve reacties over de 3DS XL
. Denk dus ook dat ik maar voor deze ga ipv de PS Vita (ps vita kan altijd later nog als er wel leuke games zijn).
Ik ga maar voor de Mario Kart pack zoals BlackMage hierboven zegt (bedankt!).
Ben benieuwd
Ik ga maar voor de Mario Kart pack zoals BlackMage hierboven zegt (bedankt!).
Ben benieuwd
Zo weer thuis.
Voor 211 euro de combi met mario 3d land gekocht.
En nu t weekend ff nog een andere downloaden, heeft ie iig 2 3d spellen.
Adapter was slecht leverbaar van Nintendo (schande!) dus maar
een imitatie voor 8 euro erbij gedaan. Werkt ook goed.
Welk spel van de vijf zal ik nemen voor een jongen?
Ik had idd ook de kart-versie kunnen doen, maar die had ie bij een
vriendje al zoetgespeeld.....
Als hij puzzelen leuk vindt is Layton een echte aanrader, kan hij echt veel tijd in steken en is volledig Nederlands. Hij zal waarschijnlijk meer dan eens je raad vragen denk ikeddie02 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:18:
Zo weer thuis.
Andere spellen kunnen ook leuk zijn natuurlijk, maar Layton is een echte topper, zeker als hij puzzels leuk vindt.
Andere spellen zijn wat artistieker, als hij dat erg leuk vindt is dat misschien meer voor het, laat hem zelf eens wat lezen, kan hij wellicht de keuze zelf maken!
Ik heb zojuist ook mijn 3DS XL binnen! 1 vraag:
Wanneer jullie de 3ds xl open hebben geklapt zit het scherm dan ook een klein beetje los? Dus dat ie een klein beetje naar voren en terug naar achteren kan zegmaar?
Wanneer jullie de 3ds xl open hebben geklapt zit het scherm dan ook een klein beetje los? Dus dat ie een klein beetje naar voren en terug naar achteren kan zegmaar?
Nee, zit bij mij muurvast! Had ik wel met mijn originele 3DS, heb ik toen met aardig wat moeite (twee keer opsturen, vertelde mij de eerste keer dat er niets mee aan de hand was.... yeah right!) opgelost.Nipje schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:57:
Ik heb zojuist ook mijn 3DS XL binnen! 1 vraag:
Oh god daar gaan we dus weer.............Koldur schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:00:
[...]
Nee, zit bij mij muurvast! Had ik wel met mijn originele 3DS, heb ik toen met aardig wat moeite (twee keer opsturen, vertelde mij de eerste keer dat er niets mee aan de hand was.... yeah right!) opgelost.
Edit:
Zit het bij iedereen muurvast?
[ Voor 5% gewijzigd door Nipje op 12-01-2013 20:08 ]
Als ik die van mij open klap tot hij klikt zeg maar zit er ook enige speling in. Maar dat had mijn dsxl en dslight ook dacht ik.
Maar het hoort zeg maar als een laptop scherm aan te voelen dan dat het gewoon strak zit?
Maar het hoort zeg maar als een laptop scherm aan te voelen dan dat het gewoon strak zit?
Mijn broertje heeft het ook met zijn 3ds en mijn dsi xl had het idd ook. Toch ben ik benieuwd of meer mensen hier last van hebben!Wazzup! schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:11:
Als ik die van mij open klap tot hij klikt zeg maar zit er ook enige speling in. Maar dat had mijn dsxl en dslight ook dacht ik.
Verwijderd
Mijn 3DS XL heeft als je naar de bovenkant van het scherm (verste weg van het scharnier) redelijk wat speling, richting de 5 mm.
Snap je verhaaltje niet helemaal maar je scherm wiebelt dus ook?Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:47:
Mijn 3DS XL heeft als je naar de bovenkant van het scherm (verste weg van het scharnier) redelijk wat speling, richting de 5 mm.
Verwijderd
Het wiebelt ook ja, ik besef me nu dat ik een woord of twee mis in het verhaal. Ik heb de wiebel aan het bovenkant van het scherm waar die het beste te meten is (afstand tot het schanier daar is iets minder dan 9 cm) gemeten en daar meet ik een speling van 5 mm. Dus de wiebelhoek is ongeveer 3 graden..
Ik heb net ook even gekeken en het is bij mij iets van 5mm ofzo. Zal wel normaal zijn dus?
Bij mij is het ook zo, maar hij wiebelt niet tijdens normaal spelen ofzo, alleen als ik bewust dat ding schud of eraan zit.
Of als ik iemand Mario Kart laat spelen die de Wii versie gewend is en tijdens een jump spastisch gaat doen met het ding.
Of als ik iemand Mario Kart laat spelen die de Wii versie gewend is en tijdens een jump spastisch gaat doen met het ding.
Verwijderd
Heb het al vaker gezegd, maar dat is zo by design om de druk op de scharnier te verlichten. De eerste DS en DS Lite hadden namelijk het probleem dat deze (het scharnier) nog wel eens wilde scheuren bij veel gebruik. (Mij overkomen en heb netjes een vervangende DSLite van Nintendo gehad toen) Vanaf de DSi heeft Nintendo echter een klein beetje speling in het scharnier gemaakt zodat dat niet meer kan gebeuren.
Dus ja, er is iets van speling in de scharnier.
Maar nee, je 3DS(XL) is niet stuk.
En ook nee, je hebt er helemaal geen last van bij normaal gebruik.
Dus ja, er is iets van speling in de scharnier.
Maar nee, je 3DS(XL) is niet stuk.
En ook nee, je hebt er helemaal geen last van bij normaal gebruik.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2013 00:14 ]
Als je 3DS dicht zit mag er geen speling in zitten, misschien dat ik je verkeerd begrijp, maar als hij dicht is mag er dus geen speling zitten van boven naar beneden.
=-------= Bovenaanzicht
|---------| |
----------- v
Zo mag er dus geen speling in zitten, wel met openklappen zelf.
=-------= Bovenaanzicht
|---------| |
----------- v
Zo mag er dus geen speling in zitten, wel met openklappen zelf.
[ Voor 8% gewijzigd door Koldur op 13-01-2013 01:09 ]
Thanks, ik had het al gedaan... Ik moest m'n 3DS toch ook ff controleren op dode pixels en beschadigingen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 01:28:
Volgens mij heb jij Super Mario 3d Land ook gekozen icm je 3DS XL. Dus daar heb je niet zoveel aan. Vergeet je trouwens niet de code deze maand te gebruiken (ondanks dat je er niet mee mag spelen) want alleen dan is die geldig als ik me goed herinner.
Maar die code moet je wel kunnen verkopen voor minstens €20. Nog 17 dagen...
Mijn witte 3DS XL gekocht bij de MM is muurvast; totaal geen speling.Nipje schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:19:
[...]
Mijn broertje heeft het ook met zijn 3ds en mijn dsi xl had het idd ook. Toch ben ik benieuwd of meer mensen hier last van hebben!
Gister had ik een blauwe van m'n neefje van 8 in m'n handen en die heeft wel speling, maar is ook al 4 maanden oud (en flink mishandeld...
Ik zou t iig niet accepteren!
Zijn die gratis game codes gelinkt aan accounts? Zo niet dan krijg ik ook Layton!
Daarnaast krijg je bij die gratis games zeker geen registratie pin code?
Wat me trouwens ook op is gevallen:
De weergave van wit op beide schermen is ook anders. Bovenste scherm lijkt echt wit en het touchscreen een heeeel klein beetje geel achtig. Klopt dit? Anders toch maar naar de winkel terug. Was bij de oude DS XL volgensmij ook zo..
De weergave van wit op beide schermen is ook anders. Bovenste scherm lijkt echt wit en het touchscreen een heeeel klein beetje geel achtig. Klopt dit? Anders toch maar naar de winkel terug. Was bij de oude DS XL volgensmij ook zo..
Nee, die zijn niet gelinkt aan je account.Jobbie schreef op zondag 13 januari 2013 @ 10:57:
Zijn die gratis game codes gelinkt aan accounts? Zo niet dan krijg ik ook Layton!
Daarnaast krijg je bij die gratis games zeker geen registratie pin code?
Volgens mij krijg je er wel nintendo club punten voor
Mooi dat ze niet gelinkt zijn. Krijg ik Layton van m'n neefje (die gebruikt nog een flashcard).NickD schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:01:
[...]
Nee, die zijn niet gelinkt aan je account.
Volgens mij krijg je er wel nintendo club punten voor
Wat die punten betreft, kan je de pin vinden in de info van het spel? Of wellicht kan ik 'm registreren met de download code...?
Man, ik moet nog een maand wachten! Wel leuk om je weer helemaal te verheugen op de cadeaus die je gaat krijgen!
Als je er punten voor krijgt, gaat dat automatisch. Maar, zoals ik al zei, ik weet niet zeker of je ze krijgtJobbie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:49:
[...]
Mooi dat ze niet gelinkt zijn. Krijg ik Layton van m'n neefje (die gebruikt nog een flashcard).
Wat die punten betreft, kan je de pin vinden in de info van het spel? Of wellicht kan ik 'm registreren met de download code...?
Man, ik moet nog een maand wachten! Wel leuk om je weer helemaal te verheugen op de cadeaus die je gaat krijgen!
okey, dan krijg je ze niet. Heb nl al 3D Land gedownload. Geen effect op mn sterren...NickD schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:58:
[...]
Als je er punten voor krijgt, gaat dat automatisch. Maar, zoals ik al zei, ik weet niet zeker of je ze krijgt
Je krijgt ze alleen bij aanschaf in de shop. Aangezien dat in jou geval al 'gedaan' is krijg je ze niet.Jobbie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:11:
okey, dan krijg je ze niet. Heb nl al 3D Land gedownload. Geen effect op mn sterren...
Jammer, maar begrijpelijk. Het spel is immers al gratis en gegeven paard enzo...
Maar ik heb de sterren koorts iig. al te pakken! Al heb ik er nog maar 1500...
Maar ik heb de sterren koorts iig. al te pakken! Al heb ik er nog maar 1500...
Dat was op de DS Phat al - dat onderste scherm is uiteindelijk ook een touchscreen, hè? Zit dus een laagje op, dus dat kan wel eens voor een lichte verandering van kleur zorgen. Zal een smartphone ook doen, maar daar heb je geen niet-touchsreen naast zitten dus daar valt het niet op...Nipje schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:38:
Wat me trouwens ook op is gevallen:
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je de code toe gemailt krijgt? Heb vrijdag geregistreerd en supermario 3d land aangevraagd.
Maar tot op heden nog niks ontvangen.
[ Voor 14% gewijzigd door Dancis op 14-01-2013 17:22 ]
Zelfde verhaal hier. Vrijdag aanvraag en nog niets binnen!Dancis schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:22:
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je de code toe gemailt krijgt? Heb vrijdag geregistreerd en supermario 3d land aangevraagd.
Ik zoek trouwens nog een goed tasje voor mijn 3ds xl. Iemand een tip?
En hebben meer mensen een heel klein beetje geel achtige tint in touchscreen ten opzichte van bovenste scherm?
[ Voor 12% gewijzigd door Nipje op 14-01-2013 22:53 ]
Verwijderd
Ik zou graag een vliegspel hebben op de 3DS. Zijn er vliegspellen beschikbaar op de 3DS die online te spelen zijn en die ook nog leuk zijn?
Ik heb 'm intussen ontvangen en gedownload!Nipje schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:48:
[...]
Zelfde verhaal hier. Vrijdag aanvraag en nog niets binnen!
Ik zoek trouwens nog een goed tasje voor mijn 3ds xl. Iemand een tip?
En hebben meer mensen een heel klein beetje geel achtige tint in touchscreen ten opzichte van bovenste scherm?
Ongeveer 48 uur duurt t voordat ze de gratis game code versturen. Twee keer codes aangevraagd.
Je hebt Pilot Wings en Ace Combat. Beiden niet fantastisch, maar wel vermakelijk. Beiden geen MP!Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:51:
Ik zou graag een vliegspel hebben op de 3DS. Zijn er vliegspellen beschikbaar op de 3DS die online te spelen zijn en die ook nog leuk zijn?
Moet ik nou van regio switchen als ik Crashmo wil downloaden? Hij staat in de NL shop op verwacht 15 november! Ook zie ik Cave Story (non 3D, maar 3DSware?) niet staan. En zijn andere regio's buiten EU bereikbaar?
Australië is de enige voor EU 3DS'en welke beschikbaar is. Ik weet niet of je het daar kan aanschaffen.
Jullie bij de 3ds xl ook een heel klein kleurverschil in de touchscreen? Onderste schermpje lijkt een heel klein beetje heel achtig. Niet heel erg ofzo maar toch.
Dat spel heet in europa Fallblox. Staat bij mij gewoon in de shop.Jobbie schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:30:
Moet ik nou van regio switchen als ik Crashmo wil downloaden? Hij staat in de NL shop op verwacht 15 november! Ook zie ik Cave Story (non 3D, maar 3DSware?) niet staan. En zijn andere regio's buiten EU bereikbaar?
Bij mij stond ie serieus op "Verwacht 15 november" in het bovenste scherm en een knop met meer informatie. Maar, misschien kijk ik niet goed...BlackMage schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:12:
[...]
Dat spel heet in europa Fallblox. Staat bij mij gewoon in de shop.
Ik heb er tot nog toe ook nog niet echt mee gespeeld... alleen gratis games downloaden (moet in januari) en de eShop uitgeprobeerd. Ook een rondje Mario Kart gespeeld om t uit te proberen en m'n scherm op dode pixels te onderzoeken.
Ik heb nu vrijwel alle demo's gedownload en 3 spellen eropstaan:
- Mario Kart 7
- Super Mario 3D Land
- Proffessor Layton en het Huppelepup Masker
Dan wil ik in de eShop Pushmo, Cave Story en Zelda's Awakening kopen.
Ook nog ergens Zelda OoT op de kop tikken en ik kan de rest van het jaar portable gamen...
Ik ben wel wat laat op het feestje (LTTP) maar dan heb ik wel meteen een bibliotheek om de beste games uit te kiezen...
Gisteren trouwens ook Face Raiders even gespeeld. Man, wat heb ik gelachen... echt niet normaal... Je moet er natuurlijk niet over nadenken, maar ik had gewoon onvervalst plezier.
Gisteren paper mario sticker star uitgespeeld (mis nog wel 1 luigi en 8 stickers).. voor mij de beste paper mario die ik gespeeld heb.
Voor diegene het niet kennen, het is een kruising tussen mario 64, zelda en streetpass quest.
Ik heb wel 4 keer iets op moeten zoeken omdat ik echt niet verder kwam, uiteindelijk waren 3 daarvan gewoon stom (als: ik had ik zelf wel kunnen bedenken) maar die 4e was ik nooit opgekomen.
Ook voor het eerst volledig in 3d gespeeld, zelfs uren (tot diep in de nacht) achter elkaar zonder dat ik er last van kreeg.
Voor diegene het niet kennen, het is een kruising tussen mario 64, zelda en streetpass quest.
Ik heb wel 4 keer iets op moeten zoeken omdat ik echt niet verder kwam, uiteindelijk waren 3 daarvan gewoon stom (als: ik had ik zelf wel kunnen bedenken) maar die 4e was ik nooit opgekomen.
Ook voor het eerst volledig in 3d gespeeld, zelfs uren (tot diep in de nacht) achter elkaar zonder dat ik er last van kreeg.
Goed om te horen. Over Paper Mario hoor ik op dit forum (en anderen) eigenlijk alleen maar lof.DukeBox schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:15:
Gisteren paper mario sticker star uitgespeeld (mis nog wel 1 luigi en 8 stickers).. voor mij de beste paper mario die ik gespeeld heb.
Kan je me uitleggen waarom veel reviews niet zo enthousiast zijn? Ze zien de stickers meer als een gimmick en niet een noodzakelijke bouwsteen voor het spel...
Ook heb ik in dit topic volgens mij gelezen dat je beter gevechten uit de weg kan gaan om stickers te besparen, wat me idd niet erg leuk lijkt...
Toch opvallend dat de meningen zo verschillen...
Alles blijft natuurlijk persoonlijk.. maar wat betreft de stickers en gevechten, het is allemaal met elkaar verweven.Jobbie schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:27:
Kan je me uitleggen waarom veel reviews niet zo enthousiast zijn?
Hoe dan ook zijn er 3 soorten stickers, de 'battle' stickers, gebruik je voornamelijk in gevechten en om verborgen dingen te onthullen. De 'thing' stickers, kan je bij gevechten gebruiken, dingen onthullen maar kunnen ook juist het doel zijn om te vinden om verder te komen. Als 3e heb je dan nog de ingame stickers (weet ff niet meer hoe ze heten), deze zorgen ervoor dat je bijv. een doorgang kan verplaatsen e.d. Bij deze laatste kom je er al snel achter dat als je ergens vastloopt er vast zo'n sticker in de buurt zit. Je kan ze ook niet verkeerd gebruiken (al had dat het spel nog wel iets moeilijker en daardoor misschien leuker gemaakt in sommige gevallen.).
Als je geen gevechten aangaat, krijg je ook minder nieuwe (als in nieuwe soort) of sterkere stickers.
Het ontdekken van wat die sticker doet en hoe je deze het beste (strategisch) kan gebruiken kan een groot onderdeel van de game zijn als je dat leuk vind. Ook diverse side-quests zijn daar op gebaseerd.
Naarmate je vordert heb je hoe dan ook lastigere gevechten (uiteraard), de makkelijke kan je later zelfs al voor het gevecht verslaan als je je hamer gebruikt of er op springt.. en uiteraard je kan ze natuurlijk ook altijd gewoon overslaan.
Ikzelf vond het juist wel handig om een level (en ze zijn niet zo extreem groot) volledig op te schonen zodat ik op mijn gemak kon zoeken naar verborgen stickers e.d. Je kan 'opschonen' ook als 'spoor' gebruiken zodat je weet dat je dat deel al gehad hebt. Daarnaast krijg je meer geld aan het einde van een level wanneer je meer battles hebt gewonnen. Ook de vlaggen uit krijgen op het 'festifal terein' (1000 x battle bonus, 500 x excelent defeats) kan een extra drive zijn om de gevechten aan te gaan.
Hoe dan ook wordt je er steeds sneller in en als je wat geld hebt en wat stickers koopt kom je er al snel achter dat zo'n battle maar een paar sec. hoeft te duren.
Dus ja, de battle stickers zou je voor een groot deel kunnen zien als een gimmick, maar je kan/moet ze ook regelmatig gebruiken om verborgen dingen (meestal zeldzame stickers) te onthullen.
Het is een beetje hetzelfde als met andere (2d/3d) mario games, je kan de muntjes overslaan.. maar het kan ook een sport zijn om er zoveel mogelijk te pakken te krijgen.
Zo klinkt het spel eigenlijk wat eentonig, maar dat is het zeker niet. Buiten dit alles zijn er nog heel wat verrassende levels. Wat ik erg fijn vind (en me vaak aan erger bij Zelda) is dat wanneer je een speciale handeling hebt om van level A naar B te komen, dat je maar 1 keer dat hoeft te doen (met bijbehorend tussen filmpje e.d.) en daarna gewoon over een getekend lijntje heen en weer kan.
Ook kun je veel epilogen voor o.a. battles overslaan door op start te drukken, wel handig als je een 'boss' niet in een keer verslaat.
[ Voor 9% gewijzigd door DukeBox op 16-01-2013 11:11 ]
Thanks voor het goede verhaal. Kan je je wel vinden in de kritieken die in de reviews naar voren komen?
Omdat ik de DS versies ook altijd met veel plezier gespeeld heb, zet deze ook op mijn lijst...
Omdat ik de DS versies ook altijd met veel plezier gespeeld heb, zet deze ook op mijn lijst...
Er is toch geen paper mario versie op de DS ? Als ik het moet vergelijken met paper mario (n64) 7.5/10 1001 doors (cube) 8/10 en paper mario wii 6.5/10, dan is dit echt een 9.5/10
Zou iemand dit eens voor me kunnen controleren? Voordat ik het ding terug stuur naar nintendoNipje schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:26:
Jullie bij de 3ds xl ook een heel klein kleurverschil in de touchscreen? Onderste schermpje lijkt een heel klein beetje heel achtig. Niet heel erg ofzo maar toch.
Kan het niet voor je controleren maar het zou me niks verbazen als dat normaal is.Nipje schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:08:
[...]
Zou iemand dit eens voor me kunnen controleren? Voordat ik het ding terug stuur naar nintendo
Er zitten niet 2 dezelfde schermpjes in en bij de DS was het touchscreen ook slechter dan het bovenste schermpje, daarnaast heeft het touchscreen van de DS volgens mij ook een beetje een gelige waas eroverheen.
~edit: Als je op 3DS yellow screen zoekt kom je vooral veel topics tegen waarbij geklaagd wordt over dat het bovenste scherm een beetje geel is.
Blijkbaar zit er een verschil tussen de kleuren van de 3DS en die van de 3DS XL zoals in het onderstaande filmpje en link te zien/lezen valt.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yTfR1mxK8nA]
http://3dsforums.com/nint...low-tint-read-here-43624/
In het onderste schermpje zit natuurlijk ook nog een laag dat touch sensitive is dus het zou kunnen dat je daardoor een wat gelige tint krijgt.
[ Voor 37% gewijzigd door AdmiralSnipe op 16-01-2013 19:05 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Bij alle DS-en (op de 3DS serie na) zijn beide schermpjes zijn gelijk. Het kleur verschil komt daar door de digitizer die eroverheen zit bij het onderste. Ik denk dat het bij de 3DS ook zo is.AdmiralSnipe schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:53:
[...]
Er zitten niet 2 dezelfde schermpjes in en bij de DS was het touchscreen ook slechter dan het bovenste schermpje, daarnaast heeft het touchscreen van de DS volgens mij ook een beetje een gelige waas eroverheen.
Ik heb inderdaad veel gelezen dat mensen er last van hadden op hun bovenste scherm. Ik heb het echter op mijn onderste. De bovenste lijkt gewoon goed. Zou dat dan toch echt normaal zijn ja?AdmiralSnipe schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:53:
[...]
Kan het niet voor je controleren maar het zou me niks verbazen als dat normaal is.
~edit: Als je op 3DS yellow screen zoekt kom je vooral veel topics tegen waarbij geklaagd wordt over dat het bovenste scherm een beetje geel is.
Blijkbaar zit er een verschil tussen de kleuren van de 3DS en die van de 3DS XL zoals in het onderstaande filmpje en link te zien/lezen valt.
[video]
http://3dsforums.com/nint...low-tint-read-here-43624/
In het onderste schermpje zit natuurlijk ook nog een laag dat touch sensitive is dus het zou kunnen dat je daardoor een wat gelige tint krijgt.
Is er iemand met een 3ds xl die het zou kunnen controleren voor me? Bedankt voor de reacties!
Verwijderd
Het onderste scherm ziet er anders uit, misschien iets grijziger en de pixels zijn beter te zien volgens mij. Maar een gele gloed, ik zie het er niet in, maar ik heb jouw ogen niet.
EDIT: Vanuitgaande dat mijn monitor niet compleet verkeerde kleuren geeft dan heb ik waarschijnlijk niet de gele kleur die in die vergelijkings foto te zien.
EDIT: Vanuitgaande dat mijn monitor niet compleet verkeerde kleuren geeft dan heb ik waarschijnlijk niet de gele kleur die in die vergelijkings foto te zien.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2013 20:51 ]
Pff mijn 3DS XL ligt al 2 maanden bij nintendo omdat de krassen op het bovenste scherm gefixt worden. Duurt echt VEEL te lang hoor.
Speel nu op de 3DS van mijn vriendin en merk nu dat alles erg scherp is in vergelijking met de XL, wel kramp in de handen en last van hoofdpijn helaas
Ook is de normale 3DS echt veel te blauw kwa kleur. Jakkes. Alsof er zoveel saturatie in de lucht zit. Ik mis mijn XL dus wel
Speel nu op de 3DS van mijn vriendin en merk nu dat alles erg scherp is in vergelijking met de XL, wel kramp in de handen en last van hoofdpijn helaas
Ook is de normale 3DS echt veel te blauw kwa kleur. Jakkes. Alsof er zoveel saturatie in de lucht zit. Ik mis mijn XL dus wel
Hey, ik heb nu ook een tweede code gehad... Wat heb je ermee gedaan?Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:18:
[...]
Ik heb nog een code ontvangen voor hetzelfde spel
Wil hier iemand misschien 3D Land ruilen?
Bij mij is het onderste scherm ongeveer zoals je ziet in de video. Bovenste is wel normaal =X. Daardoor stoort het ook denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:40:
Het onderste scherm ziet er anders uit, misschien iets grijziger en de pixels zijn beter te zien volgens mij. Maar een gele gloed, ik zie het er niet in, maar ik heb jouw ogen niet.
Ik vond m wel een beetje lijken op Partners in Time en Bowsers Inside Story, maar dat zijn idd geen paper Mario's. Eerder Mario Adventure?DukeBox schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:03:
Er is toch geen paper mario versie op de DS ? Als ik het moet vergelijken met paper mario (n64) 7.5/10 1001 doors (cube) 8/10 en paper mario wii 6.5/10, dan is dit echt een 9.5/10
Als je een tweedehands 3DS koopt met (volgens de verkoper) enkele VC-games staan die dan op de SD kaart en gekoppeld aan het Nintendo-account van de verkoper?
En kan ik die games dan spelen als ik mijn eigen account gebruik?
En kan ik die games dan spelen als ik mijn eigen account gebruik?
Verwijderd
Dat kan, mits je niet het eShop account verwijderd. De downloads zijn namelijk aan de 3DS verbonden ipv het account van de vorige eigenaar.
Crap, ik had gehoopt dat toen Squenix All The Bravest registreerde als trademark het een voorteken was dat Bravely Default: Flying Fairy naar Europa zou komen.
Blijkt het één of andere simpel iOS spel te zijn: Final Fantasy All The Bravest.
Echt zo jammer!
Blijkt het één of andere simpel iOS spel te zijn: Final Fantasy All The Bravest.
Echt zo jammer!
Verwijderd
Ik heb er niks mee gedaan. Mijn extra code is mario 3d land, ik begrijp niet goed of jij nou op zoek bent naar dit spel of je er juist een code voor hebt.Jobbie schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:40:
[...]
Hey, ik heb nu ook een tweede code gehad... Wat heb je ermee gedaan?
Wil hier iemand misschien 3D Land ruilen?
Verwijderd
De laatste tijd zien we wel veel aankondigingen van SE, die uiteindelijk iOS spellen blijken te zijn. Erg jammer steeds.Jobbie schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:03:
Crap, ik had gehoopt dat toen Squenix All The Bravest registreerde als trademark het een voorteken was dat Bravely Default: Flying Fairy naar Europa zou komen.
Echt zo jammer!
Offtopic:
Wat ik erg jammer vind is dat ze het niet voor elkaar krijgen om een echte goede Final Fantasy neer te zetten. Ze hebben nu alle ingredienten om een perfecte FF te maken maar blijkbaar willen ze constant vernieuwen. En zelfs bij gebrek aan inspiratie voor een nieuwe game snappen ze niet dat een remake van FF7 100x beter is dan wat ze de laatste tijd voor gedrochten neer zetten.
Recept:
- Old school turn based combat van FF7
- Customisation van stats van FF8
- Verhaalopbouw van FF6 (FF3 in usa)
- Diepgaande, unieke karakters en epic manier van verhaal vertellen van FF10
- Jobs systeem van FF4 (FF2 in usa)
Let vooral op het volgende:
- Geen, ik herhaal, GEEN chibi (= dikke kop, klein lijf, ala FF9) art style.
- Geen Sci-Fi (FF13, looking at you)
- Niet teveel steampunk (beetje, ala FF6/3 mag wel)
- Als ik nog 1x konijnenoren of krokodillenbekken zie kap ik met de hele serie.
- Een klein beetje humor heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.
Tot zover, een rant van een diep teleurgestelde FF fan.
Wat ik erg jammer vind is dat ze het niet voor elkaar krijgen om een echte goede Final Fantasy neer te zetten. Ze hebben nu alle ingredienten om een perfecte FF te maken maar blijkbaar willen ze constant vernieuwen. En zelfs bij gebrek aan inspiratie voor een nieuwe game snappen ze niet dat een remake van FF7 100x beter is dan wat ze de laatste tijd voor gedrochten neer zetten.
Recept:
Mijn code is ook van 3D Land, maar ik vroeg me gewoon af wat je ermee gedaan had... of je 'm had geruild/verkocht o.i.d.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:31:
[...]
Ik heb er niks mee gedaan. Mijn extra code is mario 3d land, ik begrijp niet goed of jij nou op zoek bent naar dit spel of je er juist een code voor hebt.
Ik heb 'm iig. geruild. Krijg er niet zoveel voor terug, maar maak er wel iemand blij mee...
Hoe kan je eigenlijk testen waarvoor een code is, zonder dat je 'm verzilvert in de eShop? Of kan ik dat gewoon in de eShop intikken en dan canclen ofzo...?
Ik begrijp wat je bedoelt.BlackMage schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:43:
Offtopic:
Recept:
Aan veel oude Final Fantasies heb ik goede herinneringen. Eigenlijk vanaf 7 heb ik ze allemaal gespeeld en vooral 7,8,9 en 10 vond ik erg tof. Een handheld versie hiervan zou wel tof zijn idd... en Bravely Default voor de 3DS zag er serieus veel belovend uit.
Ik zal dan uiteindelijk ook wel een Vita of equivalent aanschaffen waardoor ik die oude Final Fantasies makkelijker kan spelen... maar dan mag die wel eerst 200 euro goedkoper worden...
P.s. Ik vond FF13 best wel leuk!
Verwijderd
BlackMage, je zegt precies wat mij al tijden irriteerde aan de Final Fantasy serie. Ik heb het idee dat Square en Enix apart veel betere games maakten dan samen. Alsof een groot deel van de core developers zijn verdwenen en er alleen nog maar grafisch ontwerpers over zijn. Hoe verklaar je anders dat ze de fundamenten van de gameplay zo erg om zeep hebben geholpen. Het recept dat je aangeeft zou idd. een prachtige combinatie zijn van de goede aspecten van FF (al was ik persoonlijk geen fan van FF X, te foute en één-dimensionale personages). Favoriete delen blijven voor mij VI t/m IX.
XIII is (sorry Jobbie) voor mij het bewijs hoe erg het mis is gegaan. Grafisch zag het er gelikt uit, alle interfaces super soepel en mooi vormgegeven. Maar wat hebben ze op ALLE andere fronten steken laten vallen. Weg diepgaand gevechtssysteem. Weg vrije keuze. Weg bewegingsvrijheid (en nee, die gekunstelde overworld telt niet). Weg sterke characters (op een enkeling na) en Lightning als naam van een hoofdpersoon? Creatief hoor.. Het verhaal voelde daarnaast te geforceerd aan, alsof ze geen inspiratie hadden. Kortom, vrijwel alle GAMEPLAY aspecten zijn afwezig, de fundamenten van FF. Soms is het gegeven dat games in HD gemaakt worden absoluut geen voordeel. Soms vergeten ontwikkelaars wat ze aan het maken zijn, een GAME. Oh ja, en de muziek in XIII was ook ver onder/uit de maat
(wat dat betreft is VII voor mij de king).
Excuses voor de offtopic, moest ff reageren, please continue met de 3DS topic.
XIII is (sorry Jobbie) voor mij het bewijs hoe erg het mis is gegaan. Grafisch zag het er gelikt uit, alle interfaces super soepel en mooi vormgegeven. Maar wat hebben ze op ALLE andere fronten steken laten vallen. Weg diepgaand gevechtssysteem. Weg vrije keuze. Weg bewegingsvrijheid (en nee, die gekunstelde overworld telt niet). Weg sterke characters (op een enkeling na) en Lightning als naam van een hoofdpersoon? Creatief hoor.. Het verhaal voelde daarnaast te geforceerd aan, alsof ze geen inspiratie hadden. Kortom, vrijwel alle GAMEPLAY aspecten zijn afwezig, de fundamenten van FF. Soms is het gegeven dat games in HD gemaakt worden absoluut geen voordeel. Soms vergeten ontwikkelaars wat ze aan het maken zijn, een GAME. Oh ja, en de muziek in XIII was ook ver onder/uit de maat
Excuses voor de offtopic, moest ff reageren, please continue met de 3DS topic.
Verwijderd
Toch maar Pilot Wings gekocht in de aanbieding. Is best een erg leuk spelletje.Jobbie schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:48:
Ongeveer 48 uur duurt t voordat ze de gratis game code versturen. Twee keer codes aangevraagd.
[...]
Je hebt Pilot Wings en Ace Combat. Beiden niet fantastisch, maar wel vermakelijk. Beiden geen MP!
Ik zie wel potentie in een leuke X-Wing vs. Tie-Fighter met multiplayer mogelijkheden. Lezen jullie even mee bij Lucas Arts?
Project X Zone komt naar Europa!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]