Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
De discussie gaat nu teveel over lokalisatie van games in plaats van de 3DS zelf.

Verwijderd

Topicstarter
Sn0wblind schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:38:
[mbr]De discussie gaat nu teveel over lokalisatie van games in plaats van de 3DS zelf.[/]
En dat is slecht, omdat... :?

Verwijderd

Zijn er nog mensen die regelmatig Mariokart 7 online spelen? Ik zie dat je communities kunt maken, en ik word regelmatig ingemaakt door mensen uit Canada, Frankrijk en de UK.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-11 21:41
Yup ik speel af en toe wel eens een paar rondes online. Sinds ik die grip van Lego heb gemaakt kan ik ook veel beter spelen. En sta nu meestal in de top 4 en zelfs af en toe 1ste :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Dan daag ik je uit voor een potje. ;) Mijn vriendcode is:
2750-1179-1582

Ik zit hier toch even te wachten tot mijn mac is uitgerenderd.

• Sir_Hendro
Ik zit momenteel op het werk ^_^

Verwijderd

Dat zou ik ook zeggen. ;)

Andere keer beter. Werkse!

• Sir_Hendro
Het is wel stom dat deze MK zo van items afhangt. Zo je rij je lekker lang 1ste en dan ineens wordt je helemaal de grond in gebeukt waardoor je 8ste wordt :P

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Haha, al wel vaker aangehaald. Ik heb zo'n hekel aan die blauwe schilden. Het probleem is ook, dat je nooit een paddestoel krijgt als je eerste ligt. Anders had je hem nog kunnen ontwijken.
Schijnbaar is er nog wel een mogelijkheid, maar is best wel moeilijk te doen.

• Sir_Hendro
Bij MK64 kon je in het geval van een blauw schild even snel remmen zodat je 2de wordt en dan wordt de persoon die jou inhaald geraakt maar nu maakt dat niet meer uit en gaat hij altijd achter jou aan. :P

• Arunia
  • Nu online
Ja klopt. Viel me ook op. Ander nadeel is, dat anderen volgens mij ook niet geraakt worden door de explosie.

Paddestoel is de enige mogelijkheid die werkt. Hij blijft even boven je hangen en dan klapt hij naar beneden. Precies op dat moment je paddo gebruiken, dan schiet je net onder de explosie weg.

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:38:
[mbr]De discussie gaat nu teveel over lokalisatie van games in plaats van de 3DS zelf.[/]
En de lokalisatie staat los van de games? Wat een onzin. Hoe je er ook over denkt, het is wel degelijk een belangrijk deel van de ervaring aangezien dit de geluidservaring van de game danig beinvloedt.

Anyway, jammer dat Epic Mickey 3DS zo vreselijk kort schijnt te zijn. (maar 3 werelden en iets van 12 levels|). Hij ziet er erg goed uit maar met zo weinig content echt geen 40 euro waard. Zelfs Castle of Illusion had meer levels

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 09:06
Mooie bonus voor diegenen die een 3DS XL hebben:

http://www.nintendo.nl/Ni...oadbaar-spel--678984.html

In januari kun je een van onderstaande games gratis downloaden:
– Super Mario 3D Land
– Nintendo presents: New Style Boutique
– New Art Academy
– Freakyforms Deluxe Your Creations, Alive!
– Professor Layton en het Masker der Wonderen

Let er wel even op dan dat Professor Layton Nederlands is als je de region settings op NL hebt staan (ik hoop dat als deze op Engels staan, dat je deze dan ook kan downloaden, en dat het niet alleen maar de NL versie is <_<)

• Arunia
  • Nu online
Hey, dat is wel heel erg mooi. Meteen naar mijn vrouw door gemaild.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Omdat er hele subfora zijn die gaan over spellen... Ik vind het persoonlijk ook jammer dat er niet meer losse 3DS-spellentopics zijn, want het haalt de doorzoekbaarheid naar beneden.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
iemand die de laatste Layton heeft? Bevalt het een beetj?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 20:50

TdV

Layton bevalt wel goed, leuke puzzels en het verhaal is wel ok tot nu toe. De minigames zijn ook erg leuk trouwens. Als je de DS versies leuk vond is deze zeker aan te raden.

• corset
ben nu met Pandora oid bezig, wel NL versie en vind hem echt heel leuk. En stoor me totaal niet aan de vertaling.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-11 16:45
Sir_Hendro schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:13:
Het is wel stom dat deze MK zo van items afhangt. Zo je rij je lekker lang 1ste en dan ineens wordt je helemaal de grond in gebeukt waardoor je 8ste wordt :P
Dat is bij elke MK :P

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:13:
Vind het juist geniaal. De echte goede komen toch wel op zo'n afstand dat ook een blauw schild niet meer helpt. Voor mij als middelmatige speler is het zo veel leuker. Zo sta je 2e. Vervelend genoeg rij ik vaak een rondje aan kop om vervolgens keihard teruggehaald te worden, daar tegenover staat dat je zelfs als 8e nog wel kans maakt om hoger te eindigen.

Als ik eerste rij en er komt zo'n leuk blauw schildje aan dan rem ik af en ga naast anderen proberen te rijden. Dan ben ik in ieder geval niet de enige die geraakt wordt.

Met Mario Kart Wii vond ik het dan weer net iets te. Met 12 spelers is mij iets te chaotisch. Mario Kart 7 is voor mij het meest gespeelde spel in jaren (na LotRO).

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:29
NickD schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:50:
Mooie bonus voor diegenen die een 3DS XL hebben:

http://www.nintendo.nl/Ni...oadbaar-spel--678984.html

In januari kun je een van onderstaande games gratis downloaden:
– Super Mario 3D Land
– Nintendo presents: New Style Boutique
– New Art Academy
– Freakyforms Deluxe Your Creations, Alive!
– Professor Layton en het Masker der Wonderen

Let er wel even op dan dat Professor Layton Nederlands is als je de region settings op NL hebt staan (ik hoop dat als deze op Engels staan, dat je deze dan ook kan downloaden, en dat het niet alleen maar de NL versie is <_<)
Jammer voor de mensen die het voor deze actie hebben gekocht en geregistreerd, ik dus...
Dan gaat het feest dus niet door, vind dat niet goed van Nintendo, lijkt niet echt een goede reden voor te zijn om de early adopters in dit geval in de kou te laten staan.

Lijkt toch dat ook de eerder geregistreerde 3DS XLs in aanmerking komen, staat in het laatste stukje, maar hoe het te krijgen zal ik nog wel zien dus.

EDIT:
Je moet dus inloggen op club-nintendo, en dan op de pijl drukken om de banner te zien, erg omslachtig en niet normaal te vinden dus.... Van daaruit kan je als huidig geregistreerd lid het spel kiezen. Helaas ben ik alleen geinteresseerd in Layton, maar het is de Nederlands versie....

Kijken of die codes te verkopen zijn, kan ik de Engelse versie importeren voor het geld ik voor de download code ontvang!

[ Voor 24% gewijzigd door Koldur op 28-11-2012 19:55 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• NickD
[b]Koldur schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:39:
EDIT:
Je moet dus inloggen op club-nintendo, en dan op de pijl drukken om de banner te zien, erg omslachtig en niet normaal te vinden dus.... Van daaruit kan je als huidig geregistreerd lid het spel kiezen. Helaas ben ik alleen geinteresseerd in Layton, maar het is de Nederlands versie....

Kijken of die codes te verkopen zijn, kan ik de Engelse versie importeren voor het geld ik voor de download code ontvang!
Club Nintendo werkt niet zo lekker bij mij, maar waar zie jij die banner precies? (misschien een link naar de pagina waarnaar het verwijst?)

Als je op je 3DS de regiosettings aanpast naar UK, dan is wel de Engelse Layton in de eShop, de vraag is of de code voor die Nederlandse daar dan ook op werkt....

EDIT:
Hier kun je em schijnbaar vinden:
http://www.nintendo.nl/NO..._nintendo/myAccount_p3.do

[ Voor 6% gewijzigd door NickD op 28-11-2012 20:55 ]

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Geweldig die actie van een gratis eShop game. Ik was er nog niet aan toe gekomen mijn 3DS XL te registreren dus nu meteen maar even gedaan. Ik hoop wel dat andere early adopters ook in aanmerking komen en niet alleen de vergeetachtigen zoals ik.

Ik had Mario 3D Land en Art Academy al op cart dus toch maar de gok op Professor Layton gewaagd. Desnoods in het Nederlands met een gratis game moet je niet gaan klagen.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:05
Thanks, goeie tip!

Haters everywhere but I don’t really care

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:40
Goede actie, ik heb ook maar eens geregistreerd. Jammer dat je hem pas 1 januari kan downloaden, als het werk weer begonnen is :) Zijn ook niet de minste games, Mario 3D land is gewoon het beste spel wat te krijgen is voor de 3ds, imo.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

Zojuist was ik bij de Media Markt om New Super Mario voor de 3DS te kopen. Hadden ze niet...... Maar wat zag ik elders in het schap liggen: Paper Mario: Sticker Star!! Die dus maar meegenomen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:49:
Zojuist was ik bij de Media Markt om New Super Mario voor de 3DS te kopen. Hadden ze niet...... Maar wat zag ik elders in het schap liggen: Paper Mario: Sticker Star!! Die dus maar meegenomen.
Wat kost ie en welke MM?

Verwijderd

45 euro. En het was de MM in Deventer. Heb nu een paar levels gespeeld en het is weer een echte paper Mario topper.

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Helaas in Leeuwarden nog niet in de winkels te vinden :(

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:09
Bah ben een beetje sip, mijn 3ds met alle games moest weg omdat anders zou ik geld tekort komen voor een nieuw laptop scherm (oude ging stuk).

Ik slaap helaas niet op geld, dus 3ds is weg ....

Verwijderd

Mizgala28 schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:29:
Bah ben een beetje sip, mijn 3ds met alle games moest weg omdat anders zou ik geld tekort komen voor een nieuw laptop scherm (oude ging stuk).

Ik slaap helaas niet op geld, dus 3ds is weg ....
Zuur. Maar als het financieel weer wat beter met je gaat zal er vast wel wat leuks op marktplaats staan zodat je een koopje kan maken.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:21
Hehe ik had hem dezelfde dag bij Free Record Shop Utrecht in de schappen gezien, MM had hem nog niet. Blijkbaar dachten ze nog even flink cashen voor sinterklaas.

• pclinde
  • Laatst online: 07:35

pclinde

TechGaming.nl

Nu al :o Ik krijg de mijne pas vrijdag :(

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 13:01

Lagune

Its time for warp

overal gezocht naar Ace combat voor 3ds, uiteindelijk bij Toys R Us gevonden, die hebben een stuk meer games als bijv intertoys/frs etc

Verwijderd

Heb 'm afgelopen weekend bij de futurezone (gamewinkel in Rotterdam) gehaald :) Erg leuke game.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:04:
[...]

Heb 'm afgelopen weekend bij de futurezone (gamewinkel in Rotterdam) gehaald :) Erg leuke game.
Jazeker. Soms nog best wel pittig ook, vooral de eindbazen vergt wel wat voorbereiding. Ook vond ik sommige levels ware dolhoven. Maar tot nu toe ben ik zeer te spreken. Ben in wereld 3 lvl 3.

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Is het een beetje te vergelijken met Mario and Luigi superstar saga e.d.? Dat vond ik namelijk echt een supertoffe game haha. Zou graag weer zoiets spelen..

• ph4ge
Bij mij zat gisteren Kid Icarus in de zak :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• deltaquad
  • Laatst online: 12:56
Lagune schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:14:
overal gezocht naar Ace combat voor 3ds, uiteindelijk bij Toys R Us gevonden, die hebben een stuk meer games als bijv intertoys/frs etc
En hoe bevalt Ace Combat? Ik zit er ook aan te denken om deze te halen.

Verwijderd

Ik vind Ace Combat leuk, lekker arcade, actie en niveau vind ik goed. Ik ben dan ook geen flight simulator persoon.

• Koldur
Wat heb je betaald voor Ace Combat als ik het vragen mag?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

Ik heb het even opgezocht in mijn mails. Ik vond de order dispatch mail: 14,95 GBP, via zavvi.com.

Kijk hier maar even: nu € 16,75

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2012 10:34 ]

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Niemand hier die Virtue's Last Reward koopt/heeft gekocht?
De originele Europese release date was 24 november. Ik had hem al bij een webshop besteld, maar de leverdatum is al 2x verschoven. Bij andere winkels was het spel ook niet leverbaar of backorder?

Heeft iemand überhaupt het spel al kunnen bemachtigen?

• Koldur
Wil het spel wel, maar pas als de patch beschikbaar is. Het kan nu voorkomen dat je saved en het spel hangt en daarbij je savegame corrupt maakt, daar heb ik geen trek in.

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Super dank je wel!!!!!!!! Heb ik dus voor € 211,-- een 3ds XL met Mario Kart 7en 3d Mario Land! Er gaat er 1 erg stuiteren op het moment dat ie dat hoort :O 8)7

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Verwijderd

Voor de liefhebber: zelda 3ds registratiecode bij Club Nintendo

1BXTWMRBL5QHBASF

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2012 16:21 ]

• NickD
NickD schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:40:
[...]

Club Nintendo werkt niet zo lekker bij mij, maar waar zie jij die banner precies? (misschien een link naar de pagina waarnaar het verwijst?)

Als je op je 3DS de regiosettings aanpast naar UK, dan is wel de Engelse Layton in de eShop, de vraag is of de code voor die Nederlandse daar dan ook op werkt....

EDIT:
Hier kun je em schijnbaar vinden:
http://www.nintendo.nl/NO..._nintendo/myAccount_p3.do
Na een korte mailwisseling met Nintendo blijkt dat het alleen de Nederlandse Layton betreft. Erg jammer, al hoewel je een gegeven paard nooit in de bek moet kijken ;)

En geen dank Baatje :)

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:17:
Voor de liefhebber: zelda 3ds registratiecode bij Club Nintendo

1BXTWMRBL5QHBASF
Hij is gebruikt door iemand, maar die persoon heeft schijnbaar geen bedankje achtergelaten. :)

PSN: Redrafted

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vorige week Paper mario voor de 3DS gekocht en gelijk geregistreerd (om in aanmerking te komen voor dat stickerboek!)

Krijg ik vandaag een mailtje dat ik voor dat stickerboek nog wat gegevens moet invoeren, krijg ik daarna dit volgende mailtje:
Je krijgt de Professor Layton-beloning!

Gefeliciteerd! Wekunnen je nu vertellen dat jij één van de weinige gelukkige ontvangers bent van dit in beperkte oplage gemaakte product!

Op dit moment zijn we bezig met het verwerken van de gegevens van alle 5000 gelukkige ontvangers
Dafuq 8)7 ik heb helemaal niets van Dr Layton

[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 14-12-2012 17:39 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• pclinde
  • Laatst online: 07:35

pclinde

TechGaming.nl

AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:38:
Vorige week Paper mario voor de 3DS gekocht en gelijk geregistreerd (om in aanmerking te komen voor dat stickerboek!)

Krijg ik vandaag een mailtje dat ik voor dat stickerboek nog wat gegevens moet invoeren, krijg ik daarna dit volgende mailtje:

[...]

Dafuq 8)7 ik heb helemaal niets van Dr Layton
Ik precies het zelfde probleem :P Ik was uit het niks 1 van de gelukkige van de 5000 voor DR Layton. Nu even afwachten... 8)7

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Verwijderd

Volgens mij hebben ze gewoon dezelfde mail gebruikt als bij die actie, en vergeten de tekst aan te passen :+

• Zakkenwasser
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 11:42:
Volgens mij hebben ze gewoon dezelfde mail gebruikt als bij die actie, en vergeten de tekst aan te passen :+
Misschien wel een extra kerstcadeautje voor de die-hard fans :+

• Silversin
  • Laatst online: 13:21
Wel zuur als je de game voor 7 december hebt gekocht en geregistreerd geen sticker boek krijgt.

• Zakkenwasser
  • Niet online
Silversin schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:20:
Wel zuur als je de game voor 7 december hebt gekocht en geregistreerd geen sticker boek krijgt.
Ja, dat wel. :/

Verwijderd

Je kreeg een waarschuwing als je het spel eerder wilde registreren.

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:14

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ik heb die waarschuwing niet gehad (geregistreerd om 09:01u op 7 december jl.), maar ook geen mail van Nintendo waar ze om m'n adres vragen voor toezending van dat stickerboek. Ben ik de enige of zijn er meerdere personen die nog geen mail daarover van Nintendo hebben gehad?

... en oranje! :P

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik had die van mij pas om 19:00 geregistreerd.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ik heb een 3DS XL met Mario Kart bundel aangeschaft (duurt nog ff voordat ik hem binnen heb). Kan iemand bevestigen of ik dan ook een downloadcode krijg voor deze actie ? Ik zie nergens dat bundels uitgesloten zijn, maar dat zou wel typisch zijn aangezien de bundel al een 'gratis spel' bevat.

En een ander vraagje, staat het voorgeinstalleerde Mario Kart spel op de geheugenkaart of op de 3ds zelf? En als het op de geheugenkaart staat, kan ik dan zonder problemen het overzetten op een grotere kaart?

Alvast bedankt.

Verwijderd

BlackMage schreef op zondag 23 december 2012 @ 12:51:
Ik heb een 3DS XL met Mario Kart bundel aangeschaft (duurt nog ff voordat ik hem binnen heb). Kan iemand bevestigen of ik dan ook een downloadcode krijg voor deze actie ? Ik zie nergens dat bundels uitgesloten zijn, maar dat zou wel typisch zijn aangezien de bundel al een 'gratis spel' bevat.
Bij de bundel krijg je waarschijnlijk gewoon een 3DS XL registratiekaart + MarioKart registratiekaart. Met de eerste doe je dus mee voor de actie.
En een ander vraagje, staat het voorgeinstalleerde Mario Kart spel op de geheugenkaart of op de 3ds zelf?
Dat weet ik niet, maar ik vermoed dat deze voorgeïnstalleerd is. Of als downloadcode.
En als het op de geheugenkaart staat, kan ik dan zonder problemen het overzetten op een grotere kaart?
Jep, je kan gewoon de "Nintendo 3DS"-map van de SD kaart naar elke andere SD kaart kopiëren. Let wel, de SD kaart werkt alleen met de bron 3DS(XL) en je moet niet de inhoud van de map handmatig bewerken.
Alvast bedankt.
Graag gedaan, voor zekerheid echter raad ik je aan om je vraagen richting Nintendo te sturen.
contact@nintendo.nl

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

BlackMage schreef op zondag 23 december 2012 @ 12:51:
Gratis valt wel mee hoor. Voor een bundel betaal je over het algemeen 20 a 30 euro meer. Dus zo gratis is het spel ook weer niet ;)

Op de site wordt het niet uitgesloten, sterker nog er staat dat (hardware)bundels gewoon ook meetellen. Wat ik gelezen heb op andere fora's en in de reacties op sommige sites telt een bundel met een game ook gewoon mee. Het gaat er namelijk om dat jij die DS registreert. Nintendo probeert denk ik hun wat duurdere XL te pushen door dit soort acties. Vind het niet erg hoor :+
En een ander vraagje, staat het voorgeinstalleerde Mario Kart spel op de geheugenkaart of op de 3ds zelf? En als het op de geheugenkaart staat, kan ik dan zonder problemen het overzetten op een grotere kaart?
Alvast bedankt.
Wordt dat spel niet aan je account gekoppeld? Volgens mij kun je die dan gewoon opnieuw downloaden.

Heb zojuist ook mijn kerstcadeautje met mijn vrouw besteld, een mooie 3DS XL met Mario Land 3D en via de registratie kan ik dan ook mooi Layton downloaden :9 En dat alles voor 211 euro bij NedGame...

*O* Kan ik eindelijk weer eens de nieuwe titels spelen *O*

Ik moet alleen nog uitzoeken of ik hem aan mijn bestaande nintendo account kan koppelen. Mijn oude DS en mijn Wii hangen daar ook aan, dus is wel zo handig, maar als mij dat een gratis spel kost dan maak ik wel een nieuwe...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• BlackMage
.Gertjan. schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:49:
[...]

Gratis valt wel mee hoor. Voor een bundel betaal je over het algemeen 20 a 30 euro meer. Dus zo gratis is het spel ook weer niet ;)

Op de site wordt het niet uitgesloten, sterker nog er staat dat (hardware)bundels gewoon ook meetellen. Wat ik gelezen heb op andere fora's en in de reacties op sommige sites telt een bundel met een game ook gewoon mee. Het gaat er namelijk om dat jij die DS registreert. Nintendo probeert denk ik hun wat duurdere XL te pushen door dit soort acties. Vind het niet erg hoor :+

[...]

Wordt dat spel niet aan je account gekoppeld? Volgens mij kun je die dan gewoon opnieuw downloaden.

Heb zojuist ook mijn kerstcadeautje met mijn vrouw besteld, een mooie 3DS XL met Mario Land 3D en via de registratie kan ik dan ook mooi Layton downloaden :9 En dat alles voor 211 euro bij NedGame...

*O* Kan ik eindelijk weer eens de nieuwe titels spelen *O*

Ik moet alleen nog uitzoeken of ik hem aan mijn bestaande nintendo account kan koppelen. Mijn oude DS en mijn Wii hangen daar ook aan, dus is wel zo handig, maar als mij dat een gratis spel kost dan maak ik wel een nieuwe...
Ik typte ook 'gratis' met aanhalingstekens. De normale retailprijs van een 3DS XL is 199 en dat is wat ik voor mijn bundel heb betaald. Maar de goedkoopste normale is 185.

Maargoed, fijn dat de bundel dan ook mee lijkt te doen met de actie. Super Mario 3D land had ik anders gewoon gekocht, maar nu kan dat geld mooi naar een ander spelletje. Zelda ofzo.

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:37
Krijgen jullie jullie pincode voor het gratis spel direct? Of krijg je die pas op 1 januari?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Koldur
Krijg je in principe direct, alleen duurt dat bij Nintendo tussen de 2 en 4 dagen, bij mij duurde het 4 dagen voordat ik de code kreeg.

• Sir_Hendro
M'n vriendin een 3DS XL white + Mario Kart cadeau gedaan en na registratie heeft ze voor Layton erbij gekozen. Daarnaast hebben we Paper Mario en Epic Mickey in huis gehaald.

Mickey heb ik nu 1 level gespeeld en voelt lekker oudewets aan. Grafisch en qua gameplay lijkt het op een kwaliteits SNES game en de music is van een klasse hoger. Het speelt erg lekker alleen de dialogen en de vele hints mogen van mij wel weg :P

De dame speelt momenteel Paper Mario op de bank. Heb een beetje mee zitten gleuren en dat spel ziet er ook goed wel leuk uit. Ik moet er maar eens goed voor zitten :)

Mijn wanted list is nu verkleind naar Ace Combat en Kingdom Hearts.

Tot zover bezit ik:

- DOA: Dimensons
- Epic Mickey: Power of Illusion
- Kid Icarus
- Mario 3D Land
- Mario Kart 7
- New Art Academy
- New Super Mario Bros 2
- Paper Mario
- Pilot Wings
- Star Fox 64 3D
- Tales of the Abyss
- Tetris 3D
- Zelda: OoT

[ Voor 22% gewijzigd door Sir_Hendro op 26-12-2012 01:58 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:18
Koldur schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 15:11:
Krijg je in principe direct, alleen duurt dat bij Nintendo tussen de 2 en 4 dagen, bij mij duurde het 4 dagen voordat ik de code kreeg.
Hmm, apart. Ik heb mijn 3DS XL namelijk al ergens in augustus geregistreerd, maar nog steeds geen code ontvangen. Terwijl die wel meedoen volgens de actievoorwaarden. Ik hoop dus gewoon dat ik deze op 1 januari krijg en anders maar zeuren bij Nintendo...

• BlackMage
alex3305 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 01:59:
[...]

Hmm, apart. Ik heb mijn 3DS XL namelijk al ergens in augustus geregistreerd, maar nog steeds geen code ontvangen. Terwijl die wel meedoen volgens de actievoorwaarden. Ik hoop dus gewoon dat ik deze op 1 januari krijg en anders maar zeuren bij Nintendo...
Je krijgt de code ook niet automatisch. Je moet via de link die hier iets boven staat meedoen met de actie. Dan kies je welk spel je wilt en beantwoord je een paar domme vragen of het jouw keus of die van je vriendin was :P

Ik kreeg mijn code ongeveer 24 uur nadat ik dat had gedaan.

• mtenbos
  • Laatst online: 23-11 13:56
Mijn dochter heeft een 3ds xl en wil graag het spel skylander giants hebben, nu wil ze het spel ook spelen op de wii. Nu is mij vraag kun je de portal die je bij het spel van de 3ds krijgt ook voor de wii gebruiken ?

• corset
Google? Als je beetje zoekt heb je zo je antwoord.. beetje zelf onderzoek doen wordt wel verwacht hier.

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
mtenbos schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:42:
Mijn dochter heeft een 3ds xl en wil graag het spel skylander giants hebben, nu wil ze het spel ook spelen op de wii. Nu is mij vraag kun je de portal die je bij het spel van de 3ds krijgt ook voor de wii gebruiken ?
Typisch GoT anno 2012.. In de tijd dat je iemand pest kan je ook het antwoord tikken. En het antwoord is JA. Het is mij verteld dat de portaal met ELK platform werkt. Zelfs iOS

• mtenbos
  • Laatst online: 23-11 13:56
Eduardboon schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:57:
[...]

Typisch GoT anno 2012.. In de tijd dat je iemand pest kan je ook het antwoord tikken. En het antwoord is JA. Het is mij verteld dat de portaal met ELK platform werkt. Zelfs iOS
Dankjewel Eduardboon

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:18
BlackMage schreef op woensdag 26 december 2012 @ 09:31:
[...]

Je krijgt de code ook niet automatisch. Je moet via de link die hier iets boven staat meedoen met de actie. Dan kies je welk spel je wilt en beantwoord je een paar domme vragen of het jouw keus of die van je vriendin was :P

Ik kreeg mijn code ongeveer 24 uur nadat ik dat had gedaan.
Misschien kijk ik eroverheen maar ik kan het zo snel niet vinden. Ik heb mijn 3DS al een tijd terug geregistreerd en toen had je de actiebanner zoals bij Stap 2 staat beschreven natuurlijk niet. Ik kan die ook zo snel nergens terugvinden. Iemand suggesties?

• corset
Eduardboon schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:57:
[...]

erm.. waar pest ik?

Ow en je antwoord is fout.. wel goede info geven.

Elk platform werkt met elkaar. Echter! Werkt alleen de 3DS platform met de 3DS platform. Geen anderen. Graag wel goede info geven voordat je me gaat aanvallen.

On topic:

3DS ligt al tijdje in de kast helaas. Geen leuke titels uitgekomen :( Zat echt te hopen dat Kingdom Hearts het zou worden voor de 3DS, maar wat is die game slecht zeg..
Pushmo/Pullblox zorgt ervoor dat ik hem soms er nog wel bijpak, maar geen nieuwe goede games..

[ Voor 21% gewijzigd door corset op 26-12-2012 20:01 ]

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 26 december 2012 @ 19:58:
3DS ligt al tijdje in de kast helaas. Geen leuke titels uitgekomen :( Zat echt te hopen dat Kingdom Hearts het zou worden voor de 3DS, maar wat is die game slecht zeg..
Pushmo/Pullblox zorgt ervoor dat ik hem soms er nog wel bijpak, maar geen nieuwe goede games..
Welke titels heb je al? Want er zijn het laatste jaar zoveel leuke 3DS titels uitgekomen dat ik de aankoop van een Wii U maar heb uitgesteld omdat er op de 3DS meer dan voldoende leuks te doen is.

• corset
Zit nu met:

Mario 3DS (die eerste, nieuwe lijkt me meer van hetzelfde)
Kingdom hearts

en een zooi DS games

Zit nog te kijken naar:

Layton 3DS (maar 45 euro is gewoon te duur)
Mario 2 (Lijkt me teveel van hetzelfde als de eerste)
Een leuke RPG (zoals FF)
Final Fantasy Theatrym oid.

Maar meestal toch te duur voor de kwaliteit.

• invmat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik heb tot nu toe 2 games voor mijn 3DSXL:
-Professor Layton 5
-Zero Escape 2: Virtue's Last Reward

Die laatste is trouwens echt een aanrader voor iedereen die van een beetje spanning en mysterie houdt.

Op 1 januari krijg ik via de CN actie SML3D binnen :) Ik vind dat trouwens best wel een gulle actie.

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 27 december 2012 @ 09:14:
Zit nu met:

Mario 3DS (die eerste, nieuwe lijkt me meer van hetzelfde)
Kingdom hearts
Met 2 games ben je snel uitgespeeld. Er zijn meer dan genoeg leuke games te verkrijgen. New Super Mario Bros. 2 is weer heel anders dan Super Mario 3D Land. Ik heb beide en er zit veel verschil tussen. Mario Kart 7 is eigenlijk een must have. Ik vermaak me ook nog prima met Kid Icarus en Mario Tennis maar waar ik de laatste tijd helemaal aan verslingert ben is Paper Mario.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden met de 3DS.

• corset
CN actie? kan er niks over vinden? :p (of ik zoek verkeerd)

• invmat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2024
lanerios schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:46:
CN actie? kan er niks over vinden? :p (of ik zoek verkeerd)
CN=Club Nintendo

Ik had het over de actie waarbij 3DSXL-gebruikers een gratis game krijgen.

• Koldur
Als je Paper Mario niet hebt Lanerios, dan mis je echt iets! Zeer vermakelijk spel. NSMB2 is inderdaad niet zo interessant als je het mij vraagt, beetje een miskoop van me geweest. SM3DL, Zelda, MK7, PM:SS, KI:U, Pilot Wings zijn allemaal spellen die ik leuk en aanraders vind, doe er je voordeel mee ;)

• corset
aah, darn :( geen XL :p bedankt :) ik ga Paper Mario zeker proberen, klinkt echt leuk

• BlackMage
Net voor 10 euro Dead or Alive: Dimensions opgehaald (bij de MediaMarkt). Reviews zijn erg positief (voor een handheld fighting game) en voor dat bedrag kan het natuurlijk helemaal niet meer stuk.

• deltaquad
  • Laatst online: 12:56
BlackMage schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:05:
Net voor 10 euro Dead or Alive: Dimensions opgehaald (bij de MediaMarkt). Reviews zijn erg positief (voor een handheld fighting game) en voor dat bedrag kan het natuurlijk helemaal niet meer stuk.
Relaxed, dat is zeker een goede deal :) Bij welke mediamarkt was dat?

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 22:06
Gisteren de code in mijn mailbox gekregen voor een gratis spel op de 3DS

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• MrN
  • Laatst online: 11:32

MrN

Waarschijnlijk niet het goede topic maar mijn DS Lite van nog geen 2 jaar oud doet gek.
Nintendo wil geen garantie geven gezien ouder als 1 jaar, terwijl consumentenrechten aangeven dat je recht hebt op langere garantie.

Iemand die dit ook heeft gehad en heeft kunnen oplossen?
Zo ja via welk kanaal is dit exact gespeeld?

• Koldur
Gewoon naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, zij zijn verplicht je 2 jaar garantie te geven, niet Nintendo. Dan zal het uiteindelijk wel via Nintendo gaan, maar dan ben jij er vanaf!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Je kan ook een gratis spel downloaden als je al een 3DS XL had geregistreerd voordat de actie begon.
Ik kan alleen de pagina niet vinden waar ik een spel keuze kan maken. Iemand een idee waar ik die pagina kan vinden?

edit: Gevonden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 31-12-2012 21:52 ]

• ph4ge
MrN schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 22:44:
Waarschijnlijk niet het goede topic maar mijn DS Lite van nog geen 2 jaar oud doet gek.
Nintendo wil geen garantie geven gezien ouder als 1 jaar, terwijl consumentenrechten aangeven dat je recht hebt op langere garantie.

Iemand die dit ook heeft gehad en heeft kunnen oplossen?
Zo ja via welk kanaal is dit exact gespeeld?
Garantie krijg je van de verkoper. Alles wat de fabrikant doet is een vrijwillige extra service.

• BlackMage
Ik heb vannacht toen ik me verveelde direct mijn gratis 3DS-XL game gedownload: Mario Land.

Wat is dat een leuk spel zeg. Niet zo chaotisch als Mario Galaxy of andere 3D mario games, maar ook niet zo standaard als de 2D mario games. Een perfecte mix. Geen irritante camera die constant irritant doet, geen besturing die halverwege een loopactie veranderd waardoor je het lava in rent.

Aanrader.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 11:17
BlackMage schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 13:28:
Ik heb vannacht toen ik me verveelde direct mijn gratis 3DS-XL game gedownload: Mario Land.

Wat is dat een leuk spel zeg. Niet zo chaotisch als Mario Galaxy of andere 3D mario games, maar ook niet zo standaard als de 2D mario games. Een perfecte mix. Geen irritante camera die constant irritant doet, geen besturing die halverwege een loopactie veranderd waardoor je het lava in rent.

Aanrader.
Ik neem aan dat je Super Mario 3D Land bedoelt? Mario Land bestaat namelijk ook, en kan ook op de 3DS gespeeld worden - da's een VC titel, oorspronkelijk voor de Game Boy Baksteen.

• BlackMage
Seal64 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:33:
[...]

Ik neem aan dat je Super Mario 3D Land bedoelt? Mario Land bestaat namelijk ook, en kan ook op de 3DS gespeeld worden - da's een VC titel, oorspronkelijk voor de Game Boy Baksteen.
Bedoelde inderdaad Super Mario 3D Land. Die baksteen versies heb ik ook nog wel ergens liggen voor de baksteen.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:14

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb ook voor de 3DS gekozen. Opzich vond ik het nog een moeilijke keuze ook. Los van de keuze voor een 3DS of een Vita, vroeg ik me af of ik wel een nieuwe handheld wilde. Uiteindelijk ben ik iOS gamen wel een beetje zat en smacht ik naar lekkere fysieke knoppen! ;)

De Vita viel voor mij af doordat eigenlijk alleen de hardware en de PS1 games me aantrokken. De Vita games dus niet! Het is echt een prachtig aparaat, maar zonder games hapt ie snel stof.
De 3DS heeft wel erg veel leuke games... komt waarschijnlijk ook omdat ik geen Wii heb... :) en 2013 ziet er goed uit!
En dan nog een goede prijs en een gratis spel, maakt de keuze makkelijk...!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11 15:04

Ram0n

Bierbrouwende nerd

New Super Mario Bros. 2 sinds enkele dagen eindelijk in mijn bezit, en het voelt gewoon weer heerlijk vertrouwd. Prachtig detail vind ik de achtergronden, die meer blur krijgen naarmate je de 3D-schuif open zet.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• ph4ge
BlackMage schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 13:28:

Aanrader.
Bijna vergeten, snel Layton downloaden! Mario 3D Land is inderdaad het spel wat iedere 3DS eigenaar moet hebben, maar de meeste hadden hem al denk ik. EDIT: voorlopig een en al foutmeldingen :(

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 04-01-2013 17:57 ]

Verwijderd

Weet iemand of je een bevestigings e-mail krijgt als je die gratis 3ds xl game aanvraagt? Of moet je gewoon enkele dagen wachten voordat je zeker weet dat het over is gekomen?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 20:09 . Reden: typo ]

• NickD
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:03:
Weet iemand of je een bevestigings e-mail krijgt als je die gratis 3ds xl game aanvraagt? Of moet je gewoon enkele dagen wachten voordat je zeker weet dat het over is gekomen?
Ik kreeg geen bevestigingsmail, maar ik kreeg wel de mail met een code een paar dagen later!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Hey wat raar dat ik nog geen code heb gekregen.. ik heb wel al een tijd geleden het spel kunnen kiezen (gegaan voor Layton aangezien ik Mario 3D land al had..) Nog even afwachten of Nintendo contacteren?

Ik ben trouwens ook bezig geweest met het registreren van alle Club Nintendo puntjes die ik had liggen.. het is meestal niet echt de moeite (veeeel puntjes nodig en weinig leuks in de store) maar ik ging eens kijken hoeveel ik er nu had.. (zelfs de Gamecube spellen geplunderd) En nu dus bijna genoeg voor iets leuks.

Nu mis ik nog 2 codes :') Er zijn niet toevallig nog tweakers hier die niks met de codes doen en er nog eentje hebben liggen voor een medetweaker? (bv Paper Mario)

This space is occupied

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Maakt het uit welke games het zijn? Heb even voor je gezocht tussen mijn DS games en een paar codes gevonden: Super Mario 64 DS, Meer Brain Training, Professor Layton and Pandora's Box, Dragon Quest IX en Advance Wars Dark Conflict.
Stuur me maar een DM als je interesse hebt.

Als Collaborator geen interesse heeft of er codes over zijn, dan laat ik het hier nog wel even weten voor andere geinteresseerden.

• Koldur
Ik houd me ook aanbevolen voor die codes nioz! Gul aanbod ;)

Heb net de CPP voor mijn XL binnen, houdt erg lekker vast, tien keer beter dan de CPP voor de normale 3DS. Nu kan ik RE:R eindelijk eens gaan spelen!

Verwijderd

Morgen om 12 uur onze tijd is er een Pokémon Direct met Iwata :)

http://www.nintendo.nl/Di...ntendo-Direct-698557.html

Laten we hopen op een Pokémon RPG game voor de 3DS en/of Wii U :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 17:19 ]

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Koldur schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:06:
Ik houd me ook aanbevolen voor die codes nioz! Gul aanbod ;)
Ik heb al mijn codes net aan Collaborator gegeven sorry.
Misschien heb je geluk en heeft hij nog wat punten/codes over die hij niet nodig heeft...
Pagina: 1 ... 44 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]