Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Regiolock is toch EU vs VS vs Azie? Lijkt me sterk dat een Duits spel niet op een NL apparaat werkt.

Edit: indeed :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2012 23:41 ]

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:40
Ik heb net dan toch de knop door gehakt.. Heb een rode 3DS XL besteld bij nedgame.. (liefst zo goedkoop mogelijk, blijf toch een nederlander)

De blauwe vind ik niet mooi. En de zilvere was iets duurder.. En zoals iemand al eerder een paar paginas terug aan gaf is rood echt nintendo gevoel..

Zijn er ook weer customize stickers aanwezig die je erop kan plakken?

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
En de tweede set screenprotectors (ander merk, andere winkel) zijn ook te klein. :P Gaat lekker.
Zo moeilijk is de maat van het scherm toch niet?

Nahja, kan vanmiddag de eerste ruilen en ga vanavond de andere maar ruilen of terug brengen.

• Robin4
Ik heb hem inmiddels binnen.. Kan ik nog een nieuwe voedings adapter kopen.. Die van de DS Lite past dus niet. Die heeft een platter.. De 3DS XL heeft een hogere..

Nou vraag ik mij af is het verstandig om zo`n 3 in 1 USB kabel te kopen.. Want het irritantste is dat ik continu moet zoeken naar de oplader.. En daar word ik wel moe van.. Neem aan dat zo`n 3rd party 3 in 1 kabel kwalitatief `goed`zijn

En dan de nadelen zo ver ik ondervonden heb..

- Handleiding vind ik erg ongekend dik en zwaar
- Het klepje van het geheugen slot vind ik jammer dat je het niet dicht kan klikken.. Sluiting is erg goedkoop en is erg lastig normaal dicht te krijgen.. (moet je echt gaan prielen)

- De lader vind ik ook een minpunt dat die er niet erbij zit.. Had gehoopt dat die van mijn DS Lite zou passen maar dat is een hele andere stekker, plus andere voltage rating.

• Robin4
Weet iemand misschien wat de max is voor de geheugen kaart? Of is dit gewoon oneindig?

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:50
Of er een verschil zit tussen de 3DS en de 3DSL XL is mij niet bekend.
De 3DS kan volgens mij als maximum SD HC aan.
Ik heb helaas geen 32 GB SD HC cards, grootste SD HC die ik heb is een Micro SD HC van 16 GB.
En deze werd door de 3DS gezien als een card van 121.376 blocks, grofweg gezegd dus 7586 blocks per GB.

Op de volgende site laten ze echter zien dat er SD XC cards wordt ondersteund, of dit voor de 3DS of de 3DSL XL is, staat er helaas niet bij.
http://nintendoeverything...-accept-128gb-sdxc-cards/

Verwijderd

De 3DS en 3DSXL zijn technisch gezien identiek aan elkaar ;) alleen qua formaat is er een verschil.

SDXC werkt dus ook gewoon op de 3DS:
YouTube: ニンテンドー3DSでSDXCカード64GBを使ってみた

Je kaartje moet FAT32 geformatteerd zijn, en ik weet niet of het met alle kaartjes werkt.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:33
Nu ben ik heel vaak op Utrecht Centraal en het valt me op dat ik nog steeds geen streetpass hit ben tegengekomen. Wordt het nog wel eens gebruikt onder de tweakers hier?

[ Voor 17% gewijzigd door Silversin op 09-09-2012 13:35 ]

Verwijderd

Silversin schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:34:
Nu ben ik heel vaak op Utrecht Centraal en het valt me op dat ik nog steeds geen streetpass hit ben tegengekomen. Wordt het nog wel eens gebruikt onder de tweakers hier?
Sinds ik een XL heb neem ik mijn 3DS minder vaak mee dan eerst maar ik heb ook vrijwel geen hits.
Wel vorig jaar twee hits gehad met kerst tijdens de nachtmis. Ik was blijkbaar niet de enige die het als verplichting zag om mee te gaan en de 3DS als tijdverdrijf bij had voor de mis begon :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 13:41 ]

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:06

Comgenie

Soms heb je dat

Ik neem hem zelf ook niet vaak mee. Recentelijk wel op vakantie naar Zweden. In totaal 5 streetpass hits gehad. 1 onderweg in Duitsland, 1 in Stockholm (we zijn een dag lang in het centrum geweest) en 3 in Oslo (Zijn we ook een dag lang geweest). Leuk is dat je daarmee ook landen kan sparen en die landen op de 3ds zichtbaar worden :). Maar het was inderdaad veel minder hits dan ik had verwacht. Vlak na de introductie van de 3ds had ik al meer hits in mijn eigen stad op een dag. Maar toen nam ik hem zelf dus ook dagelijks mee :P. Zal proberen hem weer vaker mee te nemen. Sowieso wanneer ik bij een volgend vakantie richting Japan ga. Ik denk dat ik daar niet teleurgesteld thuis kom van het aantal streetpass hits :P

No animals were harmed in the making of this comment.

• Silversin
Ik denk dat je in Japan niet teleurgesteld wordt nee :P . Voor de Pokemon fanaten (hoewel Black 2 en White 2 geen 3DS games zijn): Keldeo is binnenkort beschikbaar voor download @ sommige Media Markt, Saturn en Toys XL filialen.

http://www.nintendo.nl/NO..._keldeo_54700.htmlhttp://

Verwijderd

Ik heb hem eigenlijk nooit bij me.
Op vakantie via Schiphol gegaan daar een stuk of 7 hits gehad.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier mensen die Picross E hebben gekocht?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:50
Yep, Ik heb Picross E gekocht.
Het is een leuke game voor tussendoor.

Het spel kent 4 modi.
Easy, Normal, Free en Extra.
Easy kent 15 puzzels, van 5x5 en 10x10.
Normal heeft 60 puzzels, van 10x10 en 15x15.
Free heeft ook 60 puzzels, van 10x10 en 15x15.
Extra heeft 15 puzzels, van 10x10 en 15x15.

Je kan bij sommige puzzels Hint Roulette activeren, hierbij kan je met 1 druk op de knop 1 van de horizontale balkjes laten oplossen en 1 van de verticale balkjes.
Tevens kan je bij sommige puzzels Hints gebruiken, hierbij zijn de cijfers van deels en volledig oplosbare balkjes gehilight, en zullen de cijfers tijdens het spelen schakelen tussen hilight of niet.

Na het uitspelen van een puzzel, komt er een kleine grafische weergave van wat de oplossing was.

Als de game meer dan 5 euro had gekost, had ik dit achteraf gezien niet gekocht.
Maar voor die 5 euro is het wel leuk voor tussendoor.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:02
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:57:
[...]

Ik heb hem eigenlijk nooit bij me.
Op vakantie via Schiphol gegaan daar een stuk of 7 hits gehad.
Ik heb mijn 3ds in mei gekocht en sindsdien (ik ben niet buiten nl geweest) heb ik al 61 hits gehad.

• Arunia
  • Nu online
Ik heb hem aan als ik naar mijn werk ga in de metro en heel soms een dagje weg.
In NY had ik hem op mijn fotografie vakantie ook mee in mijn tas, maar echt bar weinig hits iedere dag.
Japan zal dan wel beter zijn ja.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:40
Ik heb ook een 3DS XL gehaald. Ik hab mn oude DS al meer dan een jaar geleden weg gedaan en miste hem toch wel, maar het 3D effect zag ik op de 3DS haast niet dus vond ik het zonde om hem te halen. De 3DS XL heb ik getest in de winkel en beviel mij een stuk beter, echt 3d zie ik nog steeds nauwelijks, maar het kijkt wel een stuk prettiger. Dat hij langer mee gaat is ook fijn, want hij is vooral op reis. Mn vriendin is ook gek op Mario 3D land, wat een topper weer. NSMB2 heb ik ook, maar nog nauwelijks gespeeld. Gamet toch een stuk fijner dan op de telefoon of tablet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:34

Dutch_Celt

Jollygood

kom iedere dag langs Utrecht CS en de bus stations al daar, het valt me op dat het nogal wisselt in de weinige hits, soms paar dagen niets, dan 1 of 2.
tijdens een boot tripje naar engeland (newcastle) had ik er binnen een paar uur toch wel gelijk een paar.

Verwijderd

Effe off-topic:

Ik ben enkele jaren terug in Japan geweest en als je een Nintendo fan bent moet je zeker de warenhuizen bezoeken. Ik heb op een speelgoedafdeling een Mario van 40 cm hoog voor omgerekend een tientje kunnen kopen. Heb er nog spijt van dat ik Pikachu heb laten liggen :)

On topic:
Ik heb tijdens het boodschappen doen elke week een hit gehad met streetpass als ik in de supermarkt was maar het is me nooit duidelijk geweest van wie.
Het idee achter de streetpass is leuk maar mensen hebben ook al een smartphone op zak en zeker met zomertenue kan ik me voorstellen dat mensen dan niet ook nog een 3DS mee gaan nemen.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 17:42
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:17:
Effe off-topic:

Ik ben enkele jaren terug in Japan geweest en als je een Nintendo fan bent moet je zeker de warenhuizen bezoeken. Ik heb op een speelgoedafdeling een Mario van 40 cm hoog voor omgerekend een tientje kunnen kopen. Heb er nog spijt van dat ik Pikachu heb laten liggen :)

On topic:
Ik heb tijdens het boodschappen doen elke week een hit gehad met streetpass als ik in de supermarkt was maar het is me nooit duidelijk geweest van wie.
Het idee achter de streetpass is leuk maar mensen hebben ook al een smartphone op zak en zeker met zomertenue kan ik me voorstellen dat mensen dan niet ook nog een 3DS mee gaan nemen.
Hier hetzelfde, grappig, maar wel intrigerend.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Arunia
  • Nu online
Ooit weleens met iemand een bericht gestuurd (dus met die mii park gebeuren dat je een persoonlijk bericht kan doen), maar kwam er alleen op uit dat ik wist van welke kant hij kwam.
Maar meer ook niet. Daarna gestopt met berichten.
Geen idee wie het zijn.
Toen ik nog midden in het schoolgebouw werkte, kreeg ik meerdere hits per dag, dat was wel weer lekker.

Verwijderd

Silversin schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:18:
Ik denk dat je in Japan niet teleurgesteld wordt nee :P . Voor de Pokemon fanaten (hoewel Black 2 en White 2 geen 3DS games zijn): Keldeo is binnenkort beschikbaar voor download @ sommige Media Markt, Saturn en Toys XL filialen.

http://www.nintendo.nl/NO..._keldeo_54700.htmlhttp://
Kwam Keldeo net op de Pokémonsite tegen maar zal hem niet krijgen. Ik moet een uur rijden voor de dichtst bijzijnde vestiging. Toch jammer dat je er uberhaupt speciaal voor naar een winkel moet. Waarom niet gewoon thuis via wifi of mijn part alle vestigingen van MM of GameMania?
Of breng 'm ingame dat ie alleen in een bepaald jaargetijde in een bepaald uur van de dag te vangen is zodat je er toch moeite voor moet doen. Maar dan is ie wel voor iedereen beschikbaar.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Gisteren ook een 3DS XL gekocht (silver). Ik vroeg nog in de winkel om een gesloten verpakking te krijgen maar kreeg achteraf toch geopende versie. Nouja, misschien hebben ze de inhoud gecontrolleerd... nee dus. Thuis bleek het apparaat terug te zijn gebracht want ene Husain was de vorige eigenaar. Ook hadden zijn ouders er een parental lock erop gezet. Zucht... na een korte chat met Nintendo heb ik het apparaat weer geunlocked en volledig gereset. Opzich is het apparaat in perfecte staat, geen krasjes of dode pixels, het enige wat mij tegen zit is dat iemand er al met zijn vingers aan heeft gezeten. Maar aan de andere kant is dit apparaat in perfecte staat en als ik hem omruil krijg ik wellicht een exemplaar met een dode pixel ofzo en kan ik weer ruilen. Wat zouden jullie doen?

Valt jullie ook op dat de circle pad van de XL wat stroever is als die van de normale 3DS? Bij de normale 3DS is die namelijk echt super smooth :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Sir_Hendro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:03:
Gisteren ook een 3DS XL gekocht (silver). Ik vroeg nog in de winkel om een gesloten verpakking te krijgen maar kreeg achteraf toch geopende versie. Nouja, misschien hebben ze de inhoud gecontrolleerd... nee dus. Thuis bleek het apparaat terug te zijn gebracht want ene Husain was de vorige eigenaar. Ook hadden zijn ouders er een parental lock erop gezet. Zucht... na een korte chat met Nintendo heb ik het apparaat weer geunlocked en volledig gereset. Opzich is het apparaat in perfecte staat, geen krasjes of dode pixels, het enige wat mij tegen zit is dat iemand er al met zijn vingers aan heeft gezeten. Maar aan de andere kant is dit apparaat in perfecte staat en als ik hem omruil krijg ik wellicht een exemplaar met een dode pixel ofzo en kan ik weer ruilen. Wat zouden jullie doen?

Valt jullie ook op dat de circle pad van de XL wat stroever is als die van de normale 3DS? Bij de normale 3DS is die namelijk echt super smooth :)
Ik zou lekker terug gaan naar de winkel en zeggen dat je geen gebruikte spullen wenst te hebben.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• ph4ge
Baatje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:12:
Ik zou lekker terug gaan naar de winkel en zeggen dat je geen gebruikte spullen wenst te hebben.
Ik niet, je hebt recht op een goedwerkend product, meer niet. Als er verder geen problemen zijn, geen gebruikssporen is er niets aan de hand. Ze kunnen moeilijk consumenten het recht geven om bijv. te ruilen en dan alle producten die nog helemaal goed zijn vernietigen omdat ze al even gebruikt zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Baatje
Het is te gek voor woorden dat een account van de vorige gebruiker er nog opstaat. Bovendien kan zo'n DS terug naar Nintendo om de instellingen te verwijderen en netjes alle bescherm folie er weer op doen zodat het weer in orde is. That's all in the game voor winkels en bedrijven in deze tijd. Het moet nooit zo zijn dat een klant dit maar moet oplossen!

• Sir_Hendro
Het is jammer dat ik vergeten was om nog even in zijn activity log te kijken zodat ik kon zien hoe lang hij het apparaat al had. Daar dacht ik pas aan nadat ik het apparaat volledig had gereset :(

• Baatje
Waar heb je hem gekocht eigenlijk?

• Sir_Hendro
Toys 'R Us

• Baatje
Blijkbaar medewerkers die niet kunnen nadenken dan :) Klakkeloos een teruggebrachte DS in de doos stoppen....

• Silversin
@Kohaku: Ik heb het geluk dat er een Toys XL filiaal in Utrecht is, of anders was het ook MM Amsterdam geweest. Genesect kan je trouwens wel gewoon dowloaden als je het spel koopt.

ontopic: Vandaag dan mijn eerste hit op Amsterdam centraal na ruim een jaar!

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:37:
[...]

Ik niet, je hebt recht op een goedwerkend product, meer niet. Als er verder geen problemen zijn, geen gebruikssporen is er niets aan de hand. Ze kunnen moeilijk consumenten het recht geven om bijv. te ruilen en dan alle producten die nog helemaal goed zijn vernietigen omdat ze al even gebruikt zijn.
Als ze je de volledige prijs laten betalen heb je ook het recht op een nieuw produkt tenzij ze het erbij vermelden dat het al gebruikt is.
Ik heb bij de MM eens een stuurtje voor de PS3 gekocht en twee keer gevraagd of het een nieuw produkt was omdat de doos open was en de verkoper verzekerde mij dat ie nieuw was. Thuis bleek dat stuurtje vol met vingerafdrukken te zitten en het was dus een tweedehands stuurtje. Ik heb mijn geld terug gekregen nadat ik geklaagd had en ze gaven het ook toe.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:18:
[...]

Als ze je de volledige prijs laten betalen heb je ook het recht op een nieuw produkt tenzij ze het erbij vermelden dat het al gebruikt is.
Ik heb bij de MM eens een stuurtje voor de PS3 gekocht en twee keer gevraagd of het een nieuw produkt was omdat de doos open was en de verkoper verzekerde mij dat ie nieuw was. Thuis bleek dat stuurtje vol met vingerafdrukken te zitten en het was dus een tweedehands stuurtje. Ik heb mijn geld terug gekregen nadat ik geklaagd had en ze gaven het ook toe.
Anecdotes en wat 1 verkoper tegen 1 klant zegt zijn zo veel meer waard dan relevante wetsartikelen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:25:
[...]

Anecdotes en wat 1 verkoper tegen 1 klant zegt zijn zo veel meer waard dan relevante wetsartikelen.
Ik kan me niet voorstellen dat er in de wet staat dat tweedehands artikelen als nieuw verkocht mogen worden zonder dat de koper hiervan afweet.

• Mizgala28
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:55:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat er in de wet staat dat tweedehands artikelen als nieuw verkocht mogen worden zonder dat de koper hiervan afweet.
Wat dat staat ook niet in de wet, de prijs mag dan wel van een nieuwe zijn maar er moet duidelijk aangeduid zijn dat het artikel 2de hands is.

• Sir_Hendro
Ondanks dat het apparaat in orde is had ik besloten hem te laten omruilen. Toen ik vertelde dat ene Husain erop geregistreerd stond keken de collegas elkaar vreemd aan en zei "dat is onze manager". Toen gevraagd naar een nieuwe in gesloten doos, kwamen alleen met nieuwe inhoud aangezet. Nee mevrouw, ik accepteer alleen een nieuwe in gesealde doos. Dat hadden ze niet dus geld terug.

Vervolgens naar Saturn gegaan om er daar eentje te kopen. Straks maar ff spelen. :)

• Baatje
Sir_Hendro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:10:
Ondanks dat het apparaat in orde is had ik besloten hem te laten omruilen. Toen ik vertelde dat ene Husain erop geregistreerd stond keken de collegas elkaar vreemd aan en zei "dat is onze manager". Toen gevraagd naar een nieuwe in gesloten doos, kwamen alleen met nieuwe inhoud aangezet. Nee mevrouw, ik accepteer alleen een nieuwe in gesealde doos. Dat hadden ze niet dus geld terug.

Vervolgens naar Saturn gegaan om er daar eentje te kopen. Straks maar ff spelen. :)
Goede keus van je. Veel plezier met je nieuwe 3ds. Welke games heb je?

• Sir_Hendro
Baatje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:47:
[...]

Goede keus van je. Veel plezier met je nieuwe 3ds. Welke games heb je?
Voor de 3DS heb ik nu:

- Super Mario 3D Land
- New Super Mario 2
- Mario Kart 7
- Zelda: OoT
- Kid Icarus
- Pilot Wings
- Dead or Alive
- Tales of the Abyss

Wanted list:
- Starfox 64 3D
- Art Academy

• Baatje
Lol, je hebt keus genoeg. En allemaal toppers!

• ph4ge
Mizgala28 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:28:
Wat dat staat ook niet in de wet, de prijs mag dan wel van een nieuwe zijn maar er moet duidelijk aangeduid zijn dat het artikel 2de hands is.
Het moet als nieuw zijn. Het bestaat niet dat je de eerste eigenaar moet zijn, dat kan ook helemaal niet want de winkel heeft het zelf ook eerst moeten inkopen. Voor veel producten geldt ook dat het normaal is dat ze eerst getest worden, je hebt dus ook geen recht op een ongebruikt product. Dat het niet netjes is is wat anders. Het is moeilijk om een negatief te bewijzen, maar het staat nergens. Je hebt recht op een product conform verwachtingen, of het al dan niet gebruikt is verandert niks aan het product an sich.

[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 13-09-2012 11:06 ]

• Sir_Hendro
Ik had nog nooit street pass gebruikt maar vandaag toch maar eens halverwegen mijn heenreis naar het werk aangezet. Kreeg 3 hits waarvan twee Duitsers en een Japanner. :P

Zojuist mijn internet connectie gefixed voor mn 3DS en heb vervolgens een aantal rondjes gedaan in Mario Kart 7. Echt onwijs leuk, behalve dan waneer je net voor de finnish wordt gebeukt en meteen 8ste wordt :P

[ Voor 38% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-09-2012 01:42 ]

Verwijderd

Voor wie nog een oploader zoekt, voor €2,62 inckusief verzendkosten, verpakkingskosten en bezorgkosten een uit china over laten komen via mini in the box. Beter dan die €15 die Nintendo vraagt.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:30
Tja beter is nog maar afwachten. Heb slechte ervaringen met laders uit China. Die van mijn DS vloog ( ja dat meen ik ) uit mijn stopcontact met een steekvlam en een iphonelader sloopte het moederbord :/

Dus voor apparaten die me lief zijn koop ik gewoon origineel of een betrouwbaar b-merk ;)

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:45:
Tja beter is nog maar afwachten. Heb slechte ervaringen met laders uit China. Die van mijn DS vloog ( ja dat meen ik ) uit mijn stopcontact met een steekvlam en een iphonelader sloopte het moederbord :/

Dus voor apparaten die me lief zijn koop ik gewoon origineel of een betrouwbaar b-merk ;)
Moederboard van iphone is verzekerd bij Apple :-)
En je weet dat alle originele adapters uit dezelfde fabrieken in China komen?

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Sir_Hendro schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:51:
Ik had nog nooit street pass gebruikt maar vandaag toch maar eens halverwegen mijn heenreis naar het werk aangezet. Kreeg 3 hits waarvan twee Duitsers en een Japanner. :P

Zojuist mijn internet connectie gefixed voor mn 3DS en heb vervolgens een aantal rondjes gedaan in Mario Kart 7. Echt onwijs leuk, behalve dan waneer je net voor de finnish wordt gebeukt en meteen 8ste wordt :P
Daarom heb ik die verkocht. Begon me behoorlijk te irriteren.
Ik wacht met smart op Luigi's Mansion 2.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:02

DukeBox

loves wheat smoothies

Ook slechte ervaring met alternatieve 'china' laders. Steekvlam met na smeulende (gelukkig niet brandende) adapter en de stop er uit. Blijkbaar missen daar vaak toch wel essentiele onderdelen in voor de veilighied (zoals kortsluit beveiliging en soms zelfs retour beveilging bij ouderwete adapters met een wikkel trafo). Ook blinken ze niet uit in stabiliteit en isolatie (radio storing) maar ook zoemende/fluitende onderdelen zijn niet ongebruikelijk.
Niet dat een originele adapter altijd zoveel beter is, maar nintendo heeft wel altijd kwalitatief goed (gecontroleerd) spul.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-11 19:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

Laders zijn echt geen dingen waar je op moet besparen, die gaan als ze kapot gaan meestal spectaculair kapot, met alle gevolgen van dien.

Als voorbeeldje: Bij de GameMania kost een originele nintendo lader zo'n 9 euro, wat een heel stuk minder is dan de 15 die hier aangedragen werd, maar wel iets betrouwbaarder is dan de 2-euro-chinaladers.

• Mizgala28
Even offtopic maar dit moet ik kwijt.

Kennen jullie nog de GameBoy Micro (die wereldwijd maar 2.42 miljoen keer verkocht werd terwijl de GBASP 42 miljoen keer verkocht werd).

Nou hier is een foto met GameBoy Micro tegenover Nintendo DS XL.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2pyccpz.jpg

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:39
Mizgala28 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:47:
Even offtopic maar dit moet ik kwijt.

Kennen jullie nog de GameBoy Micro (die wereldwijd maar 2.42 miljoen keer verkocht werd terwijl de GBASP 42 miljoen keer verkocht werd).

Nou hier is een foto met GameBoy Micro tegenover Nintendo DS XL.

[afbeelding]
De GameBoy Micro is toch wel een van mijn favoriete handhelds, vooral die famicom editie is geniaal.
De Micro lijkt wel heel erg micro naast zo'n DSi XL

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Arunia
  • Nu online
Micro is zeker heel gaaf. Hebben er hier toen eentje voor weinig op de kop kunnen tikken. Jammer genoeg geen nieuw frontje kunnen vinden hier in NL of uberhaupt voor een redelijk prijs verzendbaar. Dus daar zitten nog krassen op waardoor deze onbruikbaar is.
Nintendo USA wil niet naar NL verzenden en NL kan er niet aan komen.

• Mizgala28
Ik heb net in de Club Nintendo Shop een spel gezien, mario Power Tennis voor 5000 sterren, ik dacht daarnet van "hey, ik ken die ds spel niet" en inderdaad die ken ik niet want het is een GBA spel, schande dat ze zo veel voor zoiets vragen, laatst had ik Mario Kart GBA gezien bij Bart Smit voor 2.95 euro.

• Arunia
  • Nu online
Nintendo heeft het eindelijk (waarschijnlijk voorlopig) voor elkaar.
Ze hebben met de laatste firmware update de flashcards op hun hardware geblockt.
Het schijnt dat er nog 2 zijn die het wel doen met een update omdat die intern wat anders in elkaar zitten.

Maar na lange tijd van nutteloze updates is het ze toch gelukt.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:05
Eén kaart doet het zeker en voor een andere is er zelfs al een firmware-update uitgekomen zodat deze weer werkt. Dus alhoewel Nintendo weer goed hun best heeft gedaan is het nog steeds mogelijk bepaalde flashcards te gebruiken.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:51
Bedankt voor de tip, niet updaten dus :D

Haters everywhere but I don’t really care

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Kortom, wifi uitzetten, en gewoon gaan met de games. Ik ga binnenkort ook maar een flashcard halen, vooral de prijzen van de games zijn gewoon gestoord.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• matthijst
Mja, die oude DS games vind ik het geld gewoon niet waard.
Moet zeggen dat ik ze ook vrijwel nooit speel, dus die R4 kaart is meer voor de heb :)
Stuk of 8 3DS spellen gekocht nu, dus da's het probleem ook niet.

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:18:
Kortom, wifi uitzetten, en gewoon gaan met de games. Ik ga binnenkort ook maar een flashcard halen, vooral de prijzen van de games zijn gewoon gestoord.
Mooi 80% van de 3DS (streetpass, spotpass, etc) niet gebruiken omdat je gratis spelletjes wilt spelen. En ik zal lachen wanneer je een spel hebt met een nieuwe firmware op de spelkaart.

• matthijst
Streetpass en spotpass vind ik echt van die kinderfuncties.

Verwijderd

Van die "kinderfuncties"? Wat bedoel je daarmee? Spotpass is de functie waarmee gratis DLC binnenkomt en met Streetpass kan je je scores met anderen uitwisselen. Mijn inziens geen "kinderfuncties" .

• matthijst
Oh, streetpass dan: dat je met je DS moet rondlopen de hele dag in de hoop wat scores van iemand anders te krijgen :'(

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:49:
Nintendo heeft het eindelijk (waarschijnlijk voorlopig) voor elkaar.
Ze hebben met de laatste firmware update de flashcards op hun hardware geblockt.
Het schijnt dat er nog 2 zijn die het wel doen met een update omdat die intern wat anders in elkaar zitten.

Maar na lange tijd van nutteloze updates is het ze toch gelukt.
Maar je kunt toh geen 3ds spellen spelen via een flashcard?

• Sir_Hendro
Nope alleen oude DS games. Ik heb er tevens ook eentje besteld een week geleden maar heb hem nog niet binnen. Ik wil daar wat oude casual games op zetten zoals Tetris en Brain Training. Verder blijf ik netjes 3DS games kopen Heb er nu al aardig wat. Mijn laatste aanwinst is Star Fox 64 3D :)

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 20:40

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:16:
[...]

Maar je kunt toh geen 3ds spellen spelen via een flashcard?
Nou... Ze hebben net een update sinds een paar dagen, die stelt van wel.

De DSTwo in dit geval, werkt ook op 4.4.0.10x FW.

Oh @ hieronder :)

[ Voor 12% gewijzigd door SkyStreaker op 27-09-2012 15:10 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

SkyStreaker schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:08:
[...]

Nou... Ze hebben net een update sinds een paar dagen, die stelt van wel.
Nee nog steeds niet ;)

En ja de DSTwo werkt idd nog wel, maar alleen wel voor DS(i) software.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 15:26 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:27:
[...]

Mooi 80% van de 3DS (streetpass, spotpass, etc) niet gebruiken omdat je gratis spelletjes wilt spelen. En ik zal lachen wanneer je een spel hebt met een nieuwe firmware op de spelkaart.
Sure, dan wacht ik op firmware van mn flashcard en kan ik weer verder? Je punt is?

En er schijnt een beta versie uit te zijn van R4 firmware waarop wel gewoon 3DS games gespeeld kunnen worden <3

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 27-09-2012 15:29 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

lanerios schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:28:
[...]

Sure, dan wacht ik op firmware van mn flashcard en kan ik weer verder? Je punt is?

En er schijnt een beta versie uit te zijn van R4 firmware waarop wel gewoon 3DS games gespeeld kunnen worden <3
Die is nieuw for mij, meestal is een andere fabrikant sneller. R4 is nou niet echt "je van het", tenzij je woods gaat gebruiken als alternatief voor op de R4.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

http://gbatemp.net/topic/...oms-3ds-still-not-hacked/

3DS games zijn nog niet gehacked. Zoals vermeld in dat topic.

Van zowel DSTwo, als de R4i Gold teams zijn er nu updates waarmee je met de nieuwste FW weer in DS modus illegale games kan spelen. Dus geen 3DS games. Van geen elke andere flashkaart is er zelfs geen update mogelijk.

Ieder die anders zegt liegt, is onwetend of is een troll. Als er ook maar een kleine hint is dat er daadwerkelijk een flashkaart is die in 3DS modus werkt (daarvoor heb je hoe dan ook een nieuwe flashkaart nodig gezien huidige kaarten voor altijd en eeuwig enkel DS modus gebruiken) zal het over elke scene-site gaan.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 16:50 ]

• Mizgala28
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:36:
http://gbatemp.net/topic/...oms-3ds-still-not-hacked/

3DS games zijn nog niet gehacked. Zoals vermeld in dat topic.

Van zowel DSTwo, als de R4i Gold teams zijn er nu updates waarmee je met de nieuwste FW weer in DS modus illegale games kan spelen. Dus geen 3DS games. Van geen elke andere flashkaart is er zelfs geen update mogelijk.

Ieder die anders zegt liegt, is onwetend of is een troll. Als er ook maar een kleine hint is dat er daadwerkelijk een flashkaart is die in 3DS modus werkt (daarvoor heb je hoe dan ook een nieuwe flashkaart nodig gezien huidige kaarten voor altijd en eeuwig enkel DS modus gebruiken) zal het over elke scene-site gaan.
En hopelijk gebeurt dat niet, want als dat mogelijk wordt dan zullen de games voor de 3DS ook minder worden omdat de ontwikkelaars dan 3DS mijden omdat het gehackt is.

Verwijderd

Ik denk dat het op den duur onvermijdelijk is dat er een hack komt. Maar ik vermoed niet dat die in de vorm van een bootloader flashkaart komt (want dat zijn die dingen). Ik vermoed eerder een vorm van Custom Firmware. Of een Wii-achtig homebrew "channel". Alleen is er een redelijk probleem dat het interne geheugen van de 3DS beter beveiligd is dan die van de Wii.

Er zaten ook enkele exploits in verschillende 3DSWare spellen, maar die zijn a. snel gefixed en b. kon je enkel op user-level code uitvoeren. (En dus geen signed code ala games)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 23:05 ]

• Sir_Hendro
Gisteren toch maar Tetris 3DS gekocht. Wilde al een lange tijd Tetris hebben maar zat er aan te denken om de oude DS versie te spelen op een flashcard. Maar toen besloot ik toch maar de nieuwe versie te kopen voor 28,0 bij Saturn. :P

Ik had tevens zoals ik al eerder zei onlangs een r4i sdhc online besteld welke binnenkort moet binnenkomen. Volgens de officiele website hebben ze een update beschikbaar die de kaart weer laat werken. Echter zijn deze nog aan het fine tunen voor ze hem beschikbaar stellen. Ben benieuwd, anders heb ik niks aan de kaart. Maar dat maakt ook niet zoveel uit deze was toch maar 15,- dus kan ik snel een nieuwe kopen.

Tevens lees ik dat de DSTwo kaart de beste flashkaart is voor de DS/3DS. Dus mocht mijn r4i het niet doen koop ik die wel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Hendro op 28-09-2012 11:06 ]

• Mizgala28
Ik kwam DIT tegen bij intertoys, nou vroeg ik me af of dit met een 3ds ook zou werken?

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Net New Super Mario Bros 2 gekocht, erg leuk om te spelen :) Goede aankoop. Moet er alleen nog achter zien te komen hoe ik meteen met Luigi kan, zoals in de vorige. Ik mis eigenlijk nog een specifiek Luigi-game voor de 3DS.

• Arunia
  • Nu online
Mizgala28 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:35:
Ik kwam DIT tegen bij intertoys, nou vroeg ik me af of dit met een 3ds ook zou werken?
Dat werkt alleen wanneer de accu in dat pakket ook in je 3DS kan (dus hetzelfde is).
Dit laatste lijkt me om heel eerlijk te zijn sterk.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 16:44

JK

@Sir_Hendro, heb je ervaring met Tetris DS? Ik hoorde dat die leuker is dan de 3DS versie. Heb zelf wel Tetris DS gehad, maar eens verkocht met m'n DS...

@Skystreaker; Luigi game komt er aan... Luigi's Mansion 2.

Ik moet ook weer eens verder met NSMB2, ben na wereld 1 gestopt (heb teveel spellen om te spelen en te weinig tijd).

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 16:19

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

SkyStreaker schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:41:
Net New Super Mario Bros 2 gekocht, erg leuk om te spelen :) Goede aankoop. Moet er alleen nog achter zien te komen hoe ik meteen met Luigi kan, zoals in de vorige.
L+R inhouden terwijl je je savegame opent.

Nee dit is geen spoiler omdat dit in het spel nergens wordt genoemd. Bovendien verandert dit helemaal niks aan het spel :).

www.nintendocasemods.com

• Mizgala28
Arunia schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:45:
[...]

Dat werkt alleen wanneer de accu in dat pakket ook in je 3DS kan (dus hetzelfde is).
Dit laatste lijkt me om heel eerlijk te zijn sterk.
Pech gehad dan maar.

• Sir_Hendro
JK schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:52:
@Sir_Hendro, heb je ervaring met Tetris DS? Ik hoorde dat die leuker is dan de 3DS versie. Heb zelf wel Tetris DS gehad, maar eens verkocht met m'n DS...
Ik heb tot nu toe alleen maar Marathon gespeeld en tweemaal een potje online geprobeerd. Marathon is hetzelfde als de DS versie alleen met ietjes nieuwere graphics maar basicly dezelfde gameplay.

Online was een beetje vaag. Ik snapte het denk ik niet helemaal. Volgens mij zat ik tegen 3 andere te spelen en schoven mijn lijnen bij andere erbij maar af en toe kreeg ik een witte waas over mijn scherm die na enkele seconden weer verdween maar dan had ik ineens een mislukte toren op het scherm omdat ik geen fuck kon zien. Zal wel een item zijn ofzo die iemand tegen mij gebruikte. Ik kijk later nogmaals naar deze feature.

Mijn vader is een echte Tetris baas met high scores waar je u tegen zegt. Mijn broer en ik konden hem vroeger nooit verslaan. Toen Tetris op de DS kwam begon ik het steeds meer te spelen en heb toen na lang oefenen mijn vader kunnen verslaan. Vond ie niet zo leuk dat hij niet meer de master is :P

Het is echter denk ik al weer 2 jaar geleden dat ik Tetris DS voor het laatst heb gespeeld en ben nu niet zo goed meer. Dat wordt weer flink oefenen ^^

Het begon vroeger allemaal met Tetris DX op de GameBoy color. Toen deden we via de link kabel van die wedstrijden tegen elkaar en mijn vader won altijd. Hij was zo goed dat hij alle plekken in het high score boek had genomen en voor de grap had hij bij iedere high score een arabische naam ingevuld waardoor alles high scores van Fatima, Mohammed, Gadisha, Gariba, Ali enzovoort waren _O-

Trol vader FTW !! :D

Hij is tevens nu een beetje klaar met Tetris en speelt nu al sinds lange tijd elke dag Zuma waar hij nu ook weer een meester in is geworden. HIj speelt dat spel echt gemakkelijk uit met dikke scores.

[ Voor 17% gewijzigd door Sir_Hendro op 28-09-2012 19:23 ]

• Mizgala28
Een kennis van mij heeft weer een hele slechte spel voor zijn 3ds xl gekocht (zijn eerste ds sinds de phat).

Dus met zijn blunders als Spirit Camera (vreselijk dom spel dat maar liefst 30 euro kost), NASCAR Unleashed en The Hidden (en rampzalig slecht spel dat zelfs 40 euro kost) heeft hij nu Angry Birds Trilogy gekocht (dat slecht is maar beter dan de andere 3).

Opzich is het redelijk leuk maar voor 30 euro verwacht je iets meer, zeker omdat de versie voor iOS die minder dan 1 euro kost dit ook kan.

Als hij slim was zou hij MK7 nemen, maar hij valt helaas voor catchy namen van domme games.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:De discussie over Flashcards is bij deze beëindigd. Het is niet toegestaan hier over te praten op GoT, nu niet, en straks niet.

Verwijderd

Digital-DNA schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:58:
[...]

L+R inhouden terwijl je je savegame opent.

Nee dit is geen spoiler omdat dit in het spel nergens wordt genoemd. Bovendien verandert dit helemaal niks aan het spel :).
Volgens mij werkt het pas nadat je het spel uitgespeeld hebt ;)

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:37:
[...]

Volgens mij werkt het pas nadat je het spel uitgespeeld hebt ;)
Is NSMB2 eigenlijk een leuk spel die z'n geld waard is?

• Sir_Hendro
NSMB2 is erg leuk maar wel een beetje kort net zoals Mario 3D Land.

• Mizgala28
Sir_Hendro schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:51:
Aha, dan hou ik het wel bij MK7 voor nu, zeker met de online mogelijkheden ervan.

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:51:
Kort? Nee, voordat je alles unlocked hebt ben je nog wel ff bezig.

• Mizgala28
Weet iemand waar je trouwens een goede extended batterij (max 20 euro) voor de 3ds koopt??
Ik ben namelijk opzoek naar één.

Maar terzijde, ik zat laatst met paar vrienden (op 1 na die een psp heeft...) de praten over welke 3ds nou het meest sexy/cool/leuk/awesome kleur heeft.
Nou heb ik de normale Cosmo Black maar een paarse is ook erg mooi net als de rode (waarvan geen van beide nog bestond toen ik mijn 3ds kocht, aqua blue vond ik niks, icy white kon ik nergens kopen en ik vond het niet echt iets en de roze.... geen commentaar daar over :P ).

Nou heb ik een kennis die een bofkont is en de Kingdom of Hearts 3ds heeft (geloof mij, echt o zo vet) uit australië, de ander heeft de paarse (damn it.. :D) en nog een ander de witte en ik de zwarte.

Welke kleur hebben jullie en welke vinden jullie dan wel mooi? (eventueel welke speciale editie van de 3ds)

• Sir_Hendro
Mij lijkt een variant als deze wel erg leuk:

Afbeeldingslocatie: http://www.anaitgames.com/images/uploads/2012/06/nintendo-3ds-nes-edition-615.jpg

• Mizgala28
Sir_Hendro schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 00:38:
Mij lijkt een variant als deze wel erg leuk:

[afbeelding]
Die ziet er inderdaad erg leuk uit :D

• ph4ge
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:44:
Mario 3D land vond ik niet kort, zeker langer dan NSMB2. Al heb ik niet de coop en extra's gespeeld van NSMB2, die kunnen wellicht nog een hoop speelduur toevoegen.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:02

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:44:
Ik ben geen die hard gamer (wel een grote mario fan) maar ik vond ze ook nogal kort. nsmb2 had ik over een week verspreid in zo'n 14 uur uitgespeeld incl. alle moon/star coins.. sm3dl heb ik niet veel langer over gedaan (heb alleen dat laatste extra level nog steeds niet gehaald :( )

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Sir_Hendro
Mij lijkt een remake van Mario 64 wel leuk. Eentje waar de wereld en objects alles wat hogere polygon count krijgt, betere textures en nieuwe belichting. Soort van Mario 64 HD ofzo :P

Ik vind Mario 64 eigenlijk nog steeds de leukste 3D mario game die er tot nu toe is. Qua side scroller vind ik Super Mario World (SNES) en New Super Mario Bros (Wii) het leukst.

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

• Sir_Hendro
Klopt maar ik wil een mooie 3d versie ^^

• alex3305
Ja, en de pijltjestoetsen op de NDS werken dus helemaal niet. Geef mij maar gewoon de thumbstick :).

Verwijderd

alex3305 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:44:
[...]

Ja, en de pijltjestoetsen op de NDS werken dus helemaal niet. Geef mij maar gewoon de thumbstick :).
Ik heb het net even geprobeerd maar Super Mario 64 DS kan je op de 3DS gewoon met thumbstick spelen.

Het is grafisch wel even doorbijten hoor. Maar nu kon Mario 64 mij nooit zo heel erg boeien.

• alex3305
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:25:
[...]

Ik heb het net even geprobeerd maar Super Mario 64 DS kan je op de 3DS gewoon met thumbstick spelen.

Het is grafisch wel even doorbijten hoor. Maar nu kon Mario 64 mij nooit zo heel erg boeien.
Oh, dat wist ik niet. Misschien dat ik 'em morgen toch dan maar eens uitproberen. Op mijn DSi XL was het namelijk altijd gruwelen met die d-pad :X.

• Sir_Hendro
Maar je kan denk ik alleen D Pad achtige bewegingen maken met de stick denk ik omdat de game niet gemaakt is voor een analoge stick. Of werkt hij echt dat wanneer je zacht drukt hij langzaam loopt en bij compleet tot de rand dat hij gaat rennen?

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 21:09

JSchut

.....

Sir_Hendro schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:58:
Maar je kan denk ik alleen D Pad achtige bewegingen maken met de stick denk ik omdat de game niet gemaakt is voor een analoge stick. Of werkt hij echt dat wanneer je zacht drukt hij langzaam loopt en bij compleet tot de rand dat hij gaat rennen?
Van het weekend Mario 64 DS gekocht en op mijn 3DS XL geprobeerd.
De besturing vindt ik persoonlijk wel erg slecht. Via het touchscreen lopen gaat beter dan met de stick of pijltjes toetsen. Het lijkt er ook op dat je met het touchscreen ook sneller en eerder snel loopt dan met de stick of pijltjes.

Of er verschil zit tussen de stick lichtjes bewegen of helemaal naar het eide kan ik mij niet herinneren. Uit frustratie ben ik namelijk na level 1 gestopt :P

Wellicht toch maar de N64 weer aanzetten om het origineel te spelen. :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Sir_Hendro
De besturing was inderdaad de reden dat ik Mario 64 op de DS niet veel gespeeld had. Op de N64 speelde het veel beter en zag alles er ook mooier uit. Nu met de 3DS zouden ze eens een nieuwe remake mogen maken. Luigi, yoshi enzo mogen ze er wel uit laten.

Verwijderd

Als ze dan toch een Mario remake willen maken dan zie ik liever een Galaxy of Sunshine.

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-11 16:28
DukeBox schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:57:
[...]
sm3dl heb ik niet veel langer over gedaan (heb alleen dat laatste extra level nog steeds niet gehaald :( )
Je bedoelt op het einde, waar er ineens de princes toch nep blijkt te zijn en je er een paar xtra lvls bij krijgt? Als je die hebt gehaald, kun je nog van alles unlocken door alle levels in een alternatieve versie (met oa meer en moeilijkere vijanden en andere opdrachtjes) te gaan spelen. Er komt een pijp bij wereld 1 tevoorschijn. De moeite waard.
Pagina: 1 ... 42 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]