Ik heb tot nu toe alleen maar Marathon gespeeld en tweemaal een potje online geprobeerd. Marathon is hetzelfde als de DS versie alleen met ietjes nieuwere graphics maar basicly dezelfde gameplay.
Online was een beetje vaag. Ik snapte het denk ik niet helemaal. Volgens mij zat ik tegen 3 andere te spelen en schoven mijn lijnen bij andere erbij maar af en toe kreeg ik een witte waas over mijn scherm die na enkele seconden weer verdween maar dan had ik ineens een mislukte toren op het scherm omdat ik geen fuck kon zien. Zal wel een item zijn ofzo die iemand tegen mij gebruikte. Ik kijk later nogmaals naar deze feature.
Mijn vader is een echte Tetris baas met high scores waar je u tegen zegt. Mijn broer en ik konden hem vroeger nooit verslaan. Toen Tetris op de DS kwam begon ik het steeds meer te spelen en heb toen na lang oefenen mijn vader kunnen verslaan. Vond ie niet zo leuk dat hij niet meer de master is
Het is echter denk ik al weer 2 jaar geleden dat ik Tetris DS voor het laatst heb gespeeld en ben nu niet zo goed meer. Dat wordt weer flink oefenen ^^
Het begon vroeger allemaal met Tetris DX op de GameBoy color. Toen deden we via de link kabel van die wedstrijden tegen elkaar en mijn vader won altijd. Hij was zo goed dat hij alle plekken in het high score boek had genomen en voor de grap had hij bij iedere high score een arabische naam ingevuld waardoor alles high scores van Fatima, Mohammed, Gadisha, Gariba, Ali enzovoort waren
Trol vader FTW !!
Hij is tevens nu een beetje klaar met Tetris en speelt nu al sinds lange tijd elke dag Zuma waar hij nu ook weer een meester in is geworden. HIj speelt dat spel echt gemakkelijk uit met dikke scores.
[
Voor 17% gewijzigd door
Sir_Hendro op 28-09-2012 19:23
]