Hebben jullie enig idee hoe streng ze zijn met inleveren? In de voorwaarden staat bijvoorbeeld dat je ook echt de doos nog moet hebben, die heb ik niet meer. wat is jullie ervaring?
Ik heb geen idee. Wij hebben iig de doos nog. Van mijn DSI XL heb ik die dan weer niet.
Je kunt het ze natuurlijk wel even vragen wanneer je daar bent of even bellen. Kan me best voorstellen dat ze voor deze actie nog wel de doos willen hebben.
Je kunt het ze natuurlijk wel even vragen wanneer je daar bent of even bellen. Kan me best voorstellen dat ze voor deze actie nog wel de doos willen hebben.
Waarom upgraden? Enige reden hier is de batterij. Ben gek van na 2 uur spelen weer opladen. Vooral met Zelda. Korting kan ik vergeten. Heb de ar cards niet meer en de unit zou geweigerd worden door een putje wat ik al vanaf release op de bovenkant heb zitten. Meuh
Ik ging voor de gein bij GM om te kijken of ze mijn 3ds innemen, nou niet dus en dat terwijl hij krasloos is (ik heb een hoes en hij zit in een crystal case) de doos en alles boekjes zien er perfect uit en hij lijkt letterlijk als nieuw, dus waarom nemen ze hem niet?Eduardboon schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:32:
Waarom upgraden? Enige reden hier is de batterij. Ben gek van na 2 uur spelen weer opladen. Vooral met Zelda. Korting kan ik vergeten. Heb de ar cards niet meer en de unit zou geweigerd worden door een putje wat ik al vanaf release op de bovenkant heb zitten. Meuh
Omdat ik een screenprotector op m'n scherm heb, dus ik zei dat ik die eraf kan halen maar alsnog zullen ze hem weigeren.
Vaag en belachelijk maar zelfs als ze hem niet zouden weigeren, het was voor de gein want ik hoef de 3ds-xl niet.
Serieus? Dat is erg maf zeg. Ga dan mijn 3DS wel even meenemen bij het afnemen van de 3DS XL.
Die van ons zien er hoe dan ook gewoon goed uit. Geen idee wat ze dan verwachten dat ze in hun handen krijgen. Doos en boekjes, kras vrij. Helemaal niks mis mee.
Die van ons zien er hoe dan ook gewoon goed uit. Geen idee wat ze dan verwachten dat ze in hun handen krijgen. Doos en boekjes, kras vrij. Helemaal niks mis mee.
Actie duurt tot 31 aug toch? Kan ook een ander filiaal proberen. Haal je de protector er even af. Maar goed. Weigeren om een putje is ook achterlijk. Nintendo wou de mijne al niet vervangen omdat het de functie niet beperkt
Het was voor de gein, zoals ik al eerder zei wil ik de 3ds-xl niet (te groot voor mij, het moet draagbaar blijven).Eduardboon schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:56:
Actie duurt tot 31 aug toch? Kan ook een ander filiaal proberen. Haal je de protector er even af. Maar goed. Weigeren om een putje is ook achterlijk. Nintendo wou de mijne al niet vervangen omdat het de functie niet beperkt
Maar het was erg flauw van hem.
Volgens een ander forum zijn er meer die die vraag hebben gekregen en ook een aantal die gewoon niet mochten ruilen om iets sufs.
Ik neem zeker mijn 3DS wel even mee om te showen wanneer ik voor mijn XL ga.
Nemen ze de 3DS niet aan, dan hoef ik de XL niet. Heel simpel.
Of zoals mijn vrouw gisteren nog zei: "Dan geef ik mijn geld wel aan een andere winkel die ik het meer gun".
Ik neem zeker mijn 3DS wel even mee om te showen wanneer ik voor mijn XL ga.
Nemen ze de 3DS niet aan, dan hoef ik de XL niet. Heel simpel.
Of zoals mijn vrouw gisteren nog zei: "Dan geef ik mijn geld wel aan een andere winkel die ik het meer gun".
[ Voor 17% gewijzigd door Arunia op 03-08-2012 08:00 ]
Ze gaan ze toch niet weer als "nieuw" verkopen he
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik had wat krasjes, maar wel de originele doos, stylus, oplader, dock en sd kaartje. AR cards had ik niet meer, maar dat was niet erg, want ze hadden er nog wat liggen. GM Den Haag was dit trouwens, super relaxte zaak en medewerker.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
ik heb die van mij ook in Den Haag ingeleverd die van mij was echter smetteloos en nog compleet in doos met boekjes etc. heb er vrij weinig mee gespeeld (kreeg snel kramp in m'n handen vanwege het modelletje)
doos was niet nodig overigens iemand voor me leverde 2 dsi xl's in en die werden gewoon aangenomen.
ow en even over het waarom upgraden:
ligt lekkerder in de hand
groter scherm
doos was niet nodig overigens iemand voor me leverde 2 dsi xl's in en die werden gewoon aangenomen.
groter scherm
[ Voor 11% gewijzigd door Donnie Darko op 03-08-2012 08:46 ]
En als je geen ar cards hebt dan stop je die van de xl gewoon in de doos lijkt me.
Grootste ergernis bij de normale 3ds is de model, erg krampachtig en gewoon niet fijn in de hand liggend.Donnie Darko schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 08:44:
groter scherm
Plus de voglende verbeter punten.
Langer speelduur,
Minder inspannend en beter 3d door een groter scherm,
Stuk mooier geluid.
Tja als hij uitverkocht is word het gewoon niet kopen als je al een 3ds hebt hè. Kan nog steeds prima gamen op de 3ds. Net Mario 3D land compleet uitgespeeld. Irriteerde me al aan de pixels en de 3D was mooi maar niet bijzonder. En als de betere accu 30 minuten is heb ik er weinig aan :-). Haat nu 2,5 uur mee op stand 3 met 3d
Zie je met Zelda in 3D nog steeds veel dingen dubbel (ghost) als er er. Donkere achtergrond is? Erger me er kapot aan en dat is een upgradereden
Ik zie het op mijn 3DS XL lichtelijk minder, maar het is nog wel aanwezig. Ook moet ik erbij zeggen dat ik het met de ene 3DS origineel erger zie dan met de ander. Is dus geen zekere zaak! Het valt vooral minder op, voor mij persoonlijk, omdat het zo innemend is met de grote schermen. Gewoon eerst even testen met een demo model dus.....Eduardboon schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:03:
Zie je met Zelda in 3D nog steeds veel dingen dubbel (ghost) als er er. Donkere achtergrond is? Erger me er kapot aan en dat is een upgradereden
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Zie net dat ik een dubbelpost heb. Oeps.theforce81 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:07:
[...]
Ik zie het op mijn 3DS XL lichtelijk minder, maar het is nog wel aanwezig. Ook moet ik erbij zeggen dat ik het met de ene 3DS origineel erger zie dan met de ander. Is dus geen zekere zaak! Het valt vooral minder op, voor mij persoonlijk, omdat het zo innemend is met de grote schermen. Gewoon eerst even testen met een demo model dus.....
Ik ga woensdag even in Zwolle kijken en mijn ds daar laten controleren. Wellicht zijn ze daar minder streng. Ook meteen vragen of ik Zelda in de xl kan proberen.
Haal 4,5 uur met de XL, dus wel iets meer dan 30 minuten extraEduardboon schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:38:
Tja als hij uitverkocht is word het gewoon niet kopen als je al een 3ds hebt hè. Kan nog steeds prima gamen op de 3ds. Net Mario 3D land compleet uitgespeeld. Irriteerde me al aan de pixels en de 3D was mooi maar niet bijzonder. En als de betere accu 30 minuten is heb ik er weinig aan :-). Haat nu 2,5 uur mee op stand 3 met 3d
Haters everywhere but I don’t really care
Ik had begrepen dat het geluid van de xl juist minder is, omdat ze er om door de plattere behuizing speakers in hebben moeten bouwen die slechter presteren.sjaak88 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:30:
[...]
Grootste ergernis bij de normale 3ds is de model, erg krampachtig en gewoon niet fijn in de hand liggend.
Plus de voglende verbeter punten.
Langer speelduur,
Minder inspannend en beter 3d door een groter scherm,
Stuk mooier geluid.
O o o wat ik heb nu gedaan. Ik heb in de winkel gespeeld met de XL en me laten overhalen er één op te pikken bij terugkomst in Nederland. de 3D is immens en het apparaat voelt stukken beter aan. De oude 3ds maar op marktplaats mikken denk ik zo.
Eduard, gewoon verkopen op Tweakers heb ik ook gedaan
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Hb hem waarschijnlijk al aan een kennis verkocht voor 80 euro. Ja het is niet veel. Maar kennissen krijgen korting ^^
Vandaag even langs de lokale Bart Smit geweest voor een 3DS XL, ik wilde graag een grijze en ze hadden er hier gelukkig nog 1.
Bij thuiskomst bleek dat er 2 puntjes/pitjes (oneffenheden, hoe je het wil noemen) in het bovenste scherm waardoor er als je vanuit bepaalde hoeken in het scherm kijkt schittering/verkleuring van de pixel daaronder op treed.
Terug naar de winkel, helaas geen grijze meer toen maar gekozen voor een blauwe, deze even in de winkel getest en helaas ook deze had puntje/pitje.
Even gesproken met de medewerker die had op zich een interessante theorie:
Vanwege een te halen deadline (28 juli) is misschien de kwaliteitscontrole wat minder streng geweest waardoor exemplaren met dit soort "kleine" problemen toch worden geshipt om toch maar uit te kunnen leveren aan de winkeliers.
Enfin keurig mijn geld terug gekregen en nu wacht ik wel ff een maandje of zo voordat ik weer op pad ga om er 1 te scoren.
Bij thuiskomst bleek dat er 2 puntjes/pitjes (oneffenheden, hoe je het wil noemen) in het bovenste scherm waardoor er als je vanuit bepaalde hoeken in het scherm kijkt schittering/verkleuring van de pixel daaronder op treed.
Terug naar de winkel, helaas geen grijze meer toen maar gekozen voor een blauwe, deze even in de winkel getest en helaas ook deze had puntje/pitje.
Even gesproken met de medewerker die had op zich een interessante theorie:
Vanwege een te halen deadline (28 juli) is misschien de kwaliteitscontrole wat minder streng geweest waardoor exemplaren met dit soort "kleine" problemen toch worden geshipt om toch maar uit te kunnen leveren aan de winkeliers.
Enfin keurig mijn geld terug gekregen en nu wacht ik wel ff een maandje of zo voordat ik weer op pad ga om er 1 te scoren.
Ik heb het idee dat de kwaliteitscontrole al sinds de eerste 3ds niet meer is wat het ooit is geweest, want ook daar had je al wel relatief veel exemplarische kleine mankementen, zoals kapotte pixels, speling in scharnieren, etc.
Ik ben het eens met het feit dat de originele 3DS echt veel probleemgevallen kende.
Bij de XL heb ik het idee dat de verpakking het probleem is. Mijn 3DS XL heeft ook wat heeeeeeeele lichte stipjes, maar sinds ik ze heb gezien en de 3DS XL in gebruik heb is daar niets bij gekomen.
Waarschijnlijk (weet het natuurlijk ook niet zeker) is met vervoer ergens de verpakking zo onder druk gezet dat het bovenste scherm de ophoging van het touchscreen heeft geraakt, gebeurt nu dus helemaal niet meer.
Blijft dan natuurlijk gewoon een makke van Nintendo, hadden ze kunnen bedenken en een betere verpakking kunnen maken of er gewoon weer een cellofaantje tussen te proppen.
Gelukkig zijn de stipjes bij mij alleen te zien vanuit een heel moeilijk te zoeken hoek en met bepaalde lichtinval wat je echt op moet zoeken. Dus ik zal er in mijn geval geen last van hebben, tenzij het blijkt dat het in de loop van de tijd toch erger wordt.
Bij de XL heb ik het idee dat de verpakking het probleem is. Mijn 3DS XL heeft ook wat heeeeeeeele lichte stipjes, maar sinds ik ze heb gezien en de 3DS XL in gebruik heb is daar niets bij gekomen.
Waarschijnlijk (weet het natuurlijk ook niet zeker) is met vervoer ergens de verpakking zo onder druk gezet dat het bovenste scherm de ophoging van het touchscreen heeft geraakt, gebeurt nu dus helemaal niet meer.
Blijft dan natuurlijk gewoon een makke van Nintendo, hadden ze kunnen bedenken en een betere verpakking kunnen maken of er gewoon weer een cellofaantje tussen te proppen.
Gelukkig zijn de stipjes bij mij alleen te zien vanuit een heel moeilijk te zoeken hoek en met bepaalde lichtinval wat je echt op moet zoeken. Dus ik zal er in mijn geval geen last van hebben, tenzij het blijkt dat het in de loop van de tijd toch erger wordt.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik merk bij mijn XL dat ik echt veel meer dubbel zie dan de originele 3ds. Bij mario kart zie ik vaak muntjes dubbel, bij mario 3d land hele stages en in Zelda is het echt een huge probleem. Ik zit goed voor de console, want er is op geen enkele manier verbetering mogelijk. Als ik op normale afstand van het scherm zit zie ik ook allemaal zwarte verticale balkjes? meer schaduwen eigenlijk. Maar wel vervelend.
Misschien ligt het eraan dat je XL wat feller is dan je oude 3DS, probeer eens op helderheid 4 te spelen. Ghosting treed vooral op wanneer het contrast groot is, dus zwart met wit (of andere combinaties) en een fel scherm. Wel vervelend dat je er nu zo'n last van hebt.Eduardboon schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:43:
Ik merk bij mijn XL dat ik echt veel meer dubbel zie dan de originele 3ds. Bij mario kart zie ik vaak muntjes dubbel, bij mario 3d land hele stages en in Zelda is het echt een huge probleem. Ik zit goed voor de console, want er is op geen enkele manier verbetering mogelijk. Als ik op normale afstand van het scherm zit zie ik ook allemaal zwarte verticale balkjes? meer schaduwen eigenlijk. Maar wel vervelend.
Ik speel met helderheid 3, net als op de 3ds. Misschien is het wel wat meer zichtbaar omdat het scherm groter is nu. Erg jammer, maar alsnog weegt het comfort van de console op tegen de normale 3ds, dan maar 2d.theforce81 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:32:
[...]
Misschien ligt het eraan dat je XL wat feller is dan je oude 3DS, probeer eens op helderheid 4 te spelen. Ghosting treed vooral op wanneer het contrast groot is, dus zwart met wit (of andere combinaties) en een fel scherm. Wel vervelend dat je er nu zo'n last van hebt.
Aha, dan kan dat het niet zijn natuurlijkEduardboon schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:04:
[...]
Ik speel met helderheid 3, net als op de 3ds. Misschien is het wel wat meer zichtbaar omdat het scherm groter is nu. Erg jammer, maar alsnog weegt het comfort van de console op tegen de normale 3ds, dan maar 2d.
Ik weet wel dat ik mijn 3DS omgewisseld kreeg van Nintendo het idee had (wat ik natuurlijk nooit meer kon controleren) dat de nieuwere een feller scherm had, maar ook meer last van ghosting in OoT. Blijft een beetje giswerk op deze manier natuurlijk.
Het heeft inderdaad te maken met kleuren die elkaar niet uitstaan, ik zie zelf in Zwolle in de bioscoop ook altijd de subtitels dubbel dus het kan best aan mij liggentheforce81 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:09:
[...]
Aha, dan kan dat het niet zijn natuurlijk, vind je helderheid 3 niet een beetje te laag? Vind het zelf net te laag overdag (vooral vandaag met het zonnetje). Ik heb met mijn XL in ieder geval minder ghosting dan met mijn normale 3DS. Misschien toch nog iets ander probleem dan helderheid?
Ik weet wel dat ik mijn 3DS omgewisseld kreeg van Nintendo het idee had (wat ik natuurlijk nooit meer kon controleren) dat de nieuwere een feller scherm had, maar ook meer last van ghosting in OoT. Blijft een beetje giswerk op deze manier natuurlijk.
3 vind ik eigenlijk best fel, zowel op de 3ds als de XL. Ik speel 's avonds zelfs op stand 1. Standje 4 is leuk voor buiten. 5 gebruik ik nooit met de XL, tenminste niet de dag dat ik hem heb
Als ik de 3dslider op max heb, dan ga ik ook snel dubbel zien.
Heb je dit ook als de slider halverwege staat?
En wat is Final Fantasy theatrhythm een geweldig spel zeg!
Verplichte aanschaf voor ieder FF fan imo, ik kreeg er gewoon een warm gevoel van van de nostalgie
En voor diegene die van ritme spellen zoals OSU! of Guitar Hero etc leuk vinden!
Verplichte aanschaf voor ieder FF fan imo, ik kreeg er gewoon een warm gevoel van van de nostalgie
En voor diegene die van ritme spellen zoals OSU! of Guitar Hero etc leuk vinden!
Is dat spel echt zo gaaf? heb de demo net gedownload dus ga het zeker proberen.sjaak88 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:26:
Als ik de 3dslider op max heb, dan ga ik ook snel dubbel zien.
ik zie enkel niet dubbel als ik de 3d op zijn laagste punt heb, maar goed; ik leer er wel mee leven
FF3 ziet er niet echt lekker uit op de XL, maar afijn, 1:1 is prachtig
Nu hopen dat deel 7 nog eens op de 3ds komt
[ Voor 6% gewijzigd door Eduardboon op 07-08-2012 13:16 ]
Dat gaat denk ik nooit gebeuren. Iets met rechten en Sony, als er een FF7 komt dan zou dat denk ik voor de Vita zijn.Eduardboon schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:53:
[...]
Nu hopen dat deel 7 nog eens op de 3ds komt
mmmm, ik zit te twijfelen om mijn oude 3DS in te ruilen. Enige punt is dat het apparaat al geen 6+ maanden meer is gebruikt ^^' Dus is de vraag of ik de XL wel ga gebruiken. Persoonlijk was het voor mij vooral het scherm wat te klein was, dus wie weet
Ik heb tijdens de GameMania openingsactie in Heerlen uiteindelijk de 3DS gehaald met inruil korting (speciaal gewacht, hoefde je maar 65 euro bij te betalen als actie) Je kreeg er een gratis hoesje bij. Fijn.
Ze deden totaal niet moeilijk om mijn 3ds. Had de doos niet bij me, geen AR kaartjes bij me (ook nergens iets over gelezen in voorwaardes) Er zaten de bekende krassen op het scherm (krassen op bovenste scherm door onderste scherm) Geen probleem. Goeie actie! Ik heb de Rode meegenomen. Twijfelde om de zilveren maar Rood vond ik toch meer Nintendo-achtig
Ik ben inmiddels weer helemaal Mario Land 3D verslaafd. Ben nu alle special worlds 100% aan het halen met de 3 coins overal.. ik vind het echt een briljant spel, misschien wel de beste mario ooit, het is ZO leuk om te spelen en is perfect gebalanceerd, en ik speel al vanaf de NES.
Een andere recente favoriet is New Super Mario Bros Wii.. en dan met 2 tot 4 man. The most fun you can have with your clothes on
Vorige zomer ELKE dag met vrienden gespeeld. Ik kijk uit naar de WiiU versie waarin je elkaar echt kan helpen.
Ze deden totaal niet moeilijk om mijn 3ds. Had de doos niet bij me, geen AR kaartjes bij me (ook nergens iets over gelezen in voorwaardes) Er zaten de bekende krassen op het scherm (krassen op bovenste scherm door onderste scherm) Geen probleem. Goeie actie! Ik heb de Rode meegenomen. Twijfelde om de zilveren maar Rood vond ik toch meer Nintendo-achtig
Ik ben inmiddels weer helemaal Mario Land 3D verslaafd. Ben nu alle special worlds 100% aan het halen met de 3 coins overal.. ik vind het echt een briljant spel, misschien wel de beste mario ooit, het is ZO leuk om te spelen en is perfect gebalanceerd, en ik speel al vanaf de NES.
Een andere recente favoriet is New Super Mario Bros Wii.. en dan met 2 tot 4 man. The most fun you can have with your clothes on
[ Voor 21% gewijzigd door Collaborator op 09-08-2012 19:08 ]
This space is occupied
Ik heb nu een aantal XL's bekeken in winkels en eentje van een collega en ik heb ook het probleem dat ik van die verticale (beetje schuine) vage strepen zie in het 3D effect die heen en weer bewegen als ik de XL een klein beetje beweeg, heel storend. Ongeveer hetzelfde effect kan ik bij m'n gewone 3DS zien als ik heel dichtbij of juist heel ver weg kijk. Normaal gesproken heb ik bij de gewone 3DS een krappe sweet spot waar het beeld verder clean is, bij de XL zie ik altijd die strepen/balken over het beeld, het lijkt op een moiré effect.Eduardboon schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:43:
[druk op een toets om verder te gaan]
Afgelopen week samen met mijn vrouw ook ieder een 3DS XL gehaald. Toch maar.
We hadden bij het ophalen onze 3DS bij ons om te laten zien. Zien er beide als nieuw uit, dus geen probleem.
De avond direct alles over gezet en de volgende dag terug.
Was vrij snel geregeld.
We hebben een rode en een blauwe. Hoesje van mijn DSI XL is nu in gebruik voor de 3DSXL.
Ik heb op beide geen rare problemen ondervonden, dus dat zit wel goed lijkt me.
We hadden bij het ophalen onze 3DS bij ons om te laten zien. Zien er beide als nieuw uit, dus geen probleem.
Was vrij snel geregeld.
We hebben een rode en een blauwe. Hoesje van mijn DSI XL is nu in gebruik voor de 3DSXL.
Ik denk dat de mensen (zoals ik) die die strepen zien en vlot ghosting hebben ook in de bioscoop met die nare real3d brilletjes vaak ondertiteling dubbel zien en beelden dubbel zien. Dat heb ik tenminste.
En hebben jullie er allebei geen spijt van? Ik ben nog aan het overwegen of het de moeite waard is, tot wanneer is die actie van Gamemania precies?Arunia schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:23:
Afgelopen week samen met mijn vrouw ook ieder een 3DS XL gehaald. Toch maar.
Was vrij snel geregeld.
Tot de 31e als ik me niet vergisdeltaquad schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:53:
[...]
En hebben jullie er allebei geen spijt van? Ik ben nog aan het overwegen of het de moeite waard is, tot wanneer is die actie van Gamemania precies?
Klopt.
Tip:
Theatrhythm Final Fantasy - £15.85
http://www.shopto.net/3DS...hm%20Final%20Fantasy.html
Mario Tennis Open 3D - £19.85
http://www.shopto.net/3DS...20Tennis%20Open%203D.html
Rayman Origins 3D - £16.85
http://www.shopto.net/3DS...ayman%20Origins%203D.html
[ Voor 61% gewijzigd door Ike. op 10-08-2012 17:31 ]
Ik juist niet, ik had vroeger op mijn Amiga al shutter glasses, later op de PC ook en nu heb ik een passive 3D monitor. Ook in de bioscoop geen problemen en met de gewone 3DS dus ook niet. Ik ben volledig gewend aan het focussen op een andere afstand dan waar je ogen op richten. Toch zien kennelijk maar weinig mensen dat streep-effect.Eduardboon schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:07:
Ik denk dat de mensen (zoals ik) die die strepen zien en vlot ghosting hebben ook in de bioscoop met die nare real3d brilletjes vaak ondertiteling dubbel zien en beelden dubbel zien. Dat heb ik tenminste.
[druk op een toets om verder te gaan]
Wie gaat new super mario bros 2 via de shop aanschaffen? Heb toch liever een hoesje. Vrijdag na het werk direct maar ophalen
zin in !
Ik ga vrijdag of als ik donderdag al de sms van game mania krijg de cartridge versie halen.
Ik vind het namelijk leuker om een doosje in de kast te zetten.
Ik vind het namelijk leuker om een doosje in de kast te zetten.
Ik heb SMB2 besteld, komt vrijdag binnen! Maar Donderdag vertrek ik een week naar Turkije, dus nog even wachten! Met terugkomst kan ik wel lekker aan de slag met mijn XL + SMB2!
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Ik ga gewoon naar de winkel, even kijken welke de beste aanbieding heeft. Tenzij online veel goedkoper is heeft het geen zin het daar te halen. Meestal heeft de mediamarkt Heerlen wel goeie aanbiedingen de eerste paar dagen/week met nieuwe games.
This space is occupied
Ik heb een vraagje wat betreft mijn gewone NDS en het spelen van games (3DS).
Ik zie nu dat er een nieuw spel uitkomt (Super Mario Bros 2). Nu zie ik dat dit spel gemaakt is (staat op kaft) voor de 3DS. Nu is mijn vraag eigenlijk of deze games die gemaakt zijn voor de 3DS ook werken op mijn NDS.
Als dit niet zo is kan ik mijn NDS beter in de groene container gooien en maandag aan de weg zetten denk ik want er worden volgens mij geen spellen meer uitgebracht voor de NDS toch?
Ik zie nu dat er een nieuw spel uitkomt (Super Mario Bros 2). Nu zie ik dat dit spel gemaakt is (staat op kaft) voor de 3DS. Nu is mijn vraag eigenlijk of deze games die gemaakt zijn voor de 3DS ook werken op mijn NDS.
Als dit niet zo is kan ik mijn NDS beter in de groene container gooien en maandag aan de weg zetten denk ik want er worden volgens mij geen spellen meer uitgebracht voor de NDS toch?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Een spel wat gemaakt is voor de 3DS gaat niet werken op de NDS idd. Dus wat betreft nieuwe games zal je moeten upgraden naar een 3DS. Spellen die gemaakt zijn voor de NDS werken ook op de 3DSOxigeon schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:12:
What a fine day for Science! | Specs
Absoluut geen spijt van. Alleen nog de screenprotectors plakken.deltaquad schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:53:
[...]
En hebben jullie er allebei geen spijt van? Ik ben nog aan het overwegen of het de moeite waard is, tot wanneer is die actie van Gamemania precies?
Er worden voor zover ik weet nog steeds nds spellen gemaakt. Volgens mij pas nog een spel uitgekomen. Uiteraard niet zoveel meer als voorheen, maar nog steeds.Oxigeon schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:12:
Afgelopen zaterdag een 3DS XL gekocht. Met super mario 3D land. Erg tevreden mee. Het 3D gedeelte vindt ik echter helemaal niks, maar dat wist ik van te voren. Ik heb 1 slecht oog waardoor ik ook in de bioscoop het 3D gebeuren niet echt zien kan. Heb de 3DS puur gekocht voor de ondersteuning van nieuwe games.
Gelijk NSMB2 in de pre-order gezet. Ik had gezien dat de mediamarkt (volgens mij niet alle vestigingen) hem verkoopt voor 35 of 36 euro, maar dat is voor mij nog een aardig stuk rijden. Heb hem nu online ge-preorderd voor 39 euro. Voor ongeveer het zelfde bedrag als in de e-sop heb ik dan ook liever een hoesje. Was hij in de e-shop max 30 euro geweest had ik het nog wel overwogen.
Gelijk NSMB2 in de pre-order gezet. Ik had gezien dat de mediamarkt (volgens mij niet alle vestigingen) hem verkoopt voor 35 of 36 euro, maar dat is voor mij nog een aardig stuk rijden. Heb hem nu online ge-preorderd voor 39 euro. Voor ongeveer het zelfde bedrag als in de e-sop heb ik dan ook liever een hoesje. Was hij in de e-shop max 30 euro geweest had ik het nog wel overwogen.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Plus het feit dat je hem ooit nog zou kunnen doorverkopen. Wordt ook een beetje lastig bij een digitale download...JSchut schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:58:
Iemand al goede hoesjes gezien voor de 3DS XL? En dan niet de Big Ben rommel met een enorme rits, maar een mooie sleeve o.i.d.?
Zoeken op dsi xl hoesjes. Nagenoeg dezelfde maat.
Klopt, dat past precies
.
Overigens heb ik zojuist een smsje gekregen dat NSMB2 binnen is bij de GameMania in Tilburg. Nu zit ik momenteel in Oss en kan ik 'em dus helaas niet ophalen
.
Overigens heb ik zojuist een smsje gekregen dat NSMB2 binnen is bij de GameMania in Tilburg. Nu zit ik momenteel in Oss en kan ik 'em dus helaas niet ophalen
Verwijderd
Gisteren heb ik Heroes of Ruin maar ingeruild tegen Mario Tennis Open. HoR beviel me uiteindelijk toch niet zo had het al lange tijd niet aangeraakt en had er slechts een uurtje of 12 in gestoken.
Mario Tennis is weer een leuk feestje ik vind er echter wel wat eigenaardigheden in zitten.
Het gebruik van het onderste scherm voelt mij wat vreemd aan. Ik gebruik dan ook de knoppen maar dat is een stuk lastiger aangezien de knoppen op het scherm voor mij niet logisch staan waardoor ik het lastig vind (na een uurtje of 2) om aan een knop een kleur te verbinden. Wellicht komt dat nog.
Wat ik opmerkelijk vind is dat als je de 3DS omhoog houd en dus recht voor je dat je dan van achter de tennisser kijkt en dat je dan zelf eigenlijk niet meer hoeft te lopen en enkel op de kleurtjes van het onderste scherm hoeft te drukken.
Mario Tennis is weer een leuk feestje ik vind er echter wel wat eigenaardigheden in zitten.
Het gebruik van het onderste scherm voelt mij wat vreemd aan. Ik gebruik dan ook de knoppen maar dat is een stuk lastiger aangezien de knoppen op het scherm voor mij niet logisch staan waardoor ik het lastig vind (na een uurtje of 2) om aan een knop een kleur te verbinden. Wellicht komt dat nog.
Wat ik opmerkelijk vind is dat als je de 3DS omhoog houd en dus recht voor je dat je dan van achter de tennisser kijkt en dat je dan zelf eigenlijk niet meer hoeft te lopen en enkel op de kleurtjes van het onderste scherm hoeft te drukken.
DIt kun je uitzetten in de instellingen als je het spel pauzeert (gyro sensor uit).Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:45:
Net NSMB2 opgehaald bij MM, idd 34,99.
Is nu software aan het bijwerken. Ongelooflijk dat ie 100 meter verderop bij een bekende toy-shop 48,99 kost.
Verwijderd
Vanaf vannacht 1 uur zijn New Super Mario Bros 2, Freakyforms Deluxe en Art Acadamy in de eShop verkrijgbaar als eerste retail spellen die downloadbaar zijn op een Nintendosysteem 
Zie deze tweet:
https://twitter.com/NintendoNL/status/236129262334271489
En ze zijn te koop:
Freaky Forms Deluxe € 29,95
Art Acadamy € 34,95
New Super Mario Bros 2 € 44,95
Zie deze tweet:
https://twitter.com/NintendoNL/status/236129262334271489
En ze zijn te koop:
Freaky Forms Deluxe € 29,95
Art Acadamy € 34,95
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2012 07:44 ]
vandaag ook NSMB2 gehaald bij MediaMarkt. speelt weer als vanouds en ben er op zich blij mee.
het 3d gebeuren valt me wel heel erg tegen bij deze titel sterker nog in 2d is hij eigenlijk mooier.
hoe hoger je de 3d slider zet hoe waziger de boel wordt. dat lijkt me niet helemaal de bedoeling..
het 3d gebeuren valt me wel heel erg tegen bij deze titel sterker nog in 2d is hij eigenlijk mooier.
hoe hoger je de 3d slider zet hoe waziger de boel wordt. dat lijkt me niet helemaal de bedoeling..
Wat een hoge prijzen voor iets dat je moet downloaden.Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:16:
Art Acadamy € 34,95
New Art Academy heb ik in combinatie met mijn 3DSXL gehaald (combi deal dus goedkoper dan de losse prijs hier) en New Super Mario Bros is bij de Media Markt nu al stukken goedkoper.
Nu ik ze gewoon op carts heb kan ik ook makkelijker wisselen tussen de 3DS en de 3DSXL. De downloadables bieden dus geen enkel voordeel.
Dit is voor mij de eerste titel waarbij ik 3D uitzet. Het voegt niets toe en het is stukken makkelijker voor je ogen.Donnie Darko schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:33:
vandaag ook NSMB2 gehaald bij MediaMarkt. speelt weer als vanouds en ben er op zich blij mee.
Dat van dat wazig worden van de achtergrond vind ik persoonlijk wel een verbetering. De voorgrond waar Mario overheen loopt lijkt scherper dan. Net zoals je met je eigen ogen naar een object kijkt, is de achtergrond ook 'wazig'
. verder tevreden met NSMB2! leuke toevoeging die coins verzamelen.Deel 3 mogen ze van mij overslaan, tijd voor iets echt vernieuwends net als galaxy 1 en 2
[ Voor 25% gewijzigd door rudyman85 op 17-08-2012 15:58 ]
Verwijderd
Jawel, je hoeft niet van cart te wisselen. En die prijzen zijn nou eenmaal zo hoog omdat dit de adviesprijzen zijn. Nintendo kan natuurlijk niet concurreren met de retailers. (Die zouden dan geen Nintendo games meer willen verkopen)boshar schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:45:
[...]
Wat een hoge prijzen voor iets dat je moet downloaden.
New Art Academy heb ik in combinatie met mijn 3DSXL gehaald (combi deal dus goedkoper dan de losse prijs hier) en New Super Mario Bros is bij de Media Markt nu al stukken goedkoper.
Nu ik ze gewoon op carts heb kan ik ook makkelijker wisselen tussen de 3DS en de 3DSXL. De downloadables bieden dus geen enkel voordeel.
Wanneer je zoals ik een 3DS en een 3DSXL hebt ben je blij dat je de cart kunt wisselen. Je zult de download versie 2x moeten kopen om hetzelfde te kunnen! Ik zou het eerlijker vinden wanneer de download versie standaard 10 euro goedkoper zou zijn. Je krijgt geen boekje cart en doosje en je moet zelf voor het opslag geheugen zorgen. Dat zijn alleen maar nadelen daar mag wel wat tegenover staan.Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:42:
[...]
Jawel, je hoeft niet van cart te wisselen. En die prijzen zijn nou eenmaal zo hoog omdat dit de adviesprijzen zijn. Nintendo kan natuurlijk niet concurreren met de retailers. (Die zouden dan geen Nintendo games meer willen verkopen)
NSMB2 eergisteren opgehaald en gisteravond al vrijwel volledig uitgespeeld na een uurtje of zes à zeven spelen. Mushroomworld, Flowerworld en Starroad heb ik doorgespeeld en ik kan eigenlijk alleen tot de conclusie komen dat hij wel erg gemakkelijk en helaas ook vrij voorspelbaar is.
Komt dit omdat ik intussen 15+ jaar ervaring heb met Mario-platformers of ervaren jullie dit ook?
Komt dit omdat ik intussen 15+ jaar ervaring heb met Mario-platformers of ervaren jullie dit ook?
nee wel een beknopte beschrijving en omkeerbare hoes
Bij alle 3ds spellen zit toch echt een boekje bij, zo ook bij NSMB2.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Verwijderd
één dun papiertje met de basisbesturing is géén boekjeTheKillingBean schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:03:
[...]
Maar ja, ik heb ook gewoon de cart versie. Maar ik kan me indenken dat er mensen zijn die liever een download hebben..
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 17:58 ]
Bij de games van Nintendo zelf niet meer, de handleiding zit in de game zelf en is te bekijken/lezen op de 3ds zelf als de game in de 3ds zit (goedkope 3ds games krijgen een normale papieren handleiding).TheKillingBean schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:03:
[...]
Ok, misschien heb ik nog niet zoveel 3DS spellen. Maar de spellen die ik heb van Nintendo (Zelda, Super Mario: 3D Land, Mario Kart 7, New Super Mario Bros 2) hebben toch echt een papieren handleiding erbij. Ok het zijn niet boekjes waar een nietje in moet maar het blijven papieren handleidingen.Mizgala28 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:57:
[...]
Bij de games van Nintendo zelf niet meer, de handleiding zit in de game zelf en is te bekijken/lezen op de 3ds zelf als de game in de 3ds zit (goedkope 3ds games krijgen een normale papieren handleiding).
Het is het makkelijkst om de spellen te downloaden, zo heb je altijd de spellen bij je en hoef je niet de cadgridge steeds mee te nemen en te vervangen. Maar ik koop toch liever de spellen met een doosje, het ziet er gewoon cool uit en het houdt enigszins zijn waarde. Maar dat komt ook vooral omdat ik Nintendo spellen al koop sinds de Game & Watch.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Dat is geen handleiding maar een Quick Guide.
Dit gaat allemaal wel erg offtopic, maar wat versta jij dan onder een handleiding?Mizgala28 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 22:40:
Dat is geen handleiding maar een Quick Guide.
Een boekje waar alle functies van de game uitgebreid uitgelegd worden, de werking van de knoppen, uitgebreide uitleg over de items in de game en natuurlijk de spel modusen in de game.TheKillingBean schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 08:55:
[...]
Dit gaat allemaal wel erg offtopic, maar wat versta jij dan onder een handleiding?
En dat allemaal uitgebreid uitgelegd, dat is een handleiding.
Ik zal het nog maar een keer zeggen hier: sinds kort worden er bij nieuwe card games geen volledige handleidingen meer geleverd maar alleen zo'n QuickStart guide, de volledige handleiding zit er als e-manual bij. Dit is sinds kort een eis van Nintendo, enerzijds om papier te besparen, anderzijds omdat men dit blijkbaar handiger vindt. Voordeel is dat je de handleiding altijd 'bij' je hebt.
Club Nintendo code voor Ridge Racer 3D (kan deze zelf niet nogmaals registreren):
CQ4Z2ETFYIDOYIQG
Post ff een reply als je m hebt gebruikt
CQ4Z2ETFYIDOYIQG
Werkt helaas niet meer, zo te zien iemand gebruikt zonder je even te bedanken.-zeeegel- schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:09:
Club Nintendo code voor Ridge Racer 3D (kan deze zelf niet nogmaals registreren):
CQ4Z2ETFYIDOYIQG
Je kan toch ook een 2e account aanmaken om te registreren ? Ik zet ze toch om naar van die kaarten die ik vervolgens weer op mijn Wii verzilver.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Batman 2 DC Heroes demo is uit in de eShop, binnen 31 minuutjes uitgespeld, conclusie: heel erg saai spel.
Kan me volledig aansluiten bij je bevindingen. Ik laat hem lekker aan me voorbijgaan.Mizgala28 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:58:
Batman 2 DC Heroes demo is uit in de eShop, binnen 31 minuutjes uitgespeld, conclusie: heel erg saai spel.
Bij het aanschaffen van de 3DSXL ook meteen screenprotectors gekocht. Waren goedkope, maar zaten ook 2 in een pakje (2x 3DSXL, dus wel handig). We gingen er vanuit dat ze kwalitatief ruk waren.
Vanwege een verbouwing geen mogelijkheid gehad om ze te proberen en te plakken, maar nu kwamen we er dus achter dat de maat gewoon verschilt met de maat van het touchscreen.
Bij deze dus een tip, koop niet de protectors van d3mon. Er blijft echt een in onze ogen te grote rand onbeschermd. Zo'n stuk dat je er vaak nog naast kan tikken met je stylus.
Vanwege een verbouwing geen mogelijkheid gehad om ze te proberen en te plakken, maar nu kwamen we er dus achter dat de maat gewoon verschilt met de maat van het touchscreen.
Bij deze dus een tip, koop niet de protectors van d3mon. Er blijft echt een in onze ogen te grote rand onbeschermd. Zo'n stuk dat je er vaak nog naast kan tikken met je stylus.
Ik heb gisteren NSMB2 gekocht. Meteen wereld 1 even uitgespeeld en het bevalt wel. Alleen jammer dan het aantal moves wat beperkt is. Zo mis ik bijvoorbeeld de zijwaartse salto waneer je een richting rent en dan ineens de andere richting ingaat + springen was vroeger altijd een zijwaartse salto. Die mis ik.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Volgens mij was die move alleen maar in Super Mario 64 en 3d opvolgers van Mario beschikbaar. In de 2D Mario's is die er niet... wel heb je de move dat je je kunt afzetten tegen een muur.Sir_Hendro schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:57:
Ik heb gisteren NSMB2 gekocht. Meteen wereld 1 even uitgespeeld en het bevalt wel. Alleen jammer dan het aantal moves wat beperkt is. Zo mis ik bijvoorbeeld de zijwaartse salto waneer je een richting rent en dan ineens de andere richting ingaat + springen was vroeger altijd een zijwaartse salto. Die mis ik.
Blijkbaar heeft de leverancier een fout gemaakt. De protectors kunnen geruild worden.
Just so you know allemaal.
Just so you know allemaal.
Die zijwaartse salto was volgens mij wel aanwezig in new super mario bros voor de Wii.Nitai schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:56:
[...]
Volgens mij was die move alleen maar in Super Mario 64 en 3d opvolgers van Mario beschikbaar. In de 2D Mario's is die er niet... wel heb je de move dat je je kunt afzetten tegen een muur.
Niet gespeeld voor de Wii, maar ik denk dat je deze bedoelt: http://www.mariowiki.com/Somersault (en dan Side Somersault)Sir_Hendro schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:48:
[...]
Die zijwaartse salto was volgens mij wel aanwezig in new super mario bros voor de Wii.
ja precies want die is echt handig. Hij werkte het best in Mario 64. Daarna leek hij wat minder hoog te springen met nieuwere spellen. Tevens werkt hij ook in Mario 3D Land.Nitai schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:43:
[...]
Niet gespeeld voor de Wii, maar ik denk dat je deze bedoelt: http://www.mariowiki.com/Somersault (en dan Side Somersault)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3fqSviEn0lI]
Dit is 1 van mijn favoriete moves samen met wall jumping en Z jumping in Mario 64
Ik ben ook aan het denken om een 3DS XL te kopen. Ik vraag me alleen bij mij zelf af of dit wel een goede aankoop zal zijn.. Dan bedoel ik niet hoe het systeem werkt, maar meer in de zin of dat de spellen boeiend blijven en of er nog wel genoeg games ervoor gaan uitkomen..
Deze beslissing wil ik maken omdat: Ik heb nooit eerder een handheld gekocht in het begin van mijn leven..
Het begon allemaal toen ik een nintendo gameboy advance SP had gekocht.. De handheld vond ik wel een leuk dingentje, alleen de games waren mij niet al te boeiend en de spellen zakten gewoon niet genoeg in prijs, of zakte helemaal niet. Zaten nogal te erge kiddy games bij.. Omdat ik er niks meer mee deed werd hij al na enkele maanden op marktplaats gezet en was ik hem kwijt..
Daarna had ik ooit eens een 8800GT videokaart geruild voor een PSP 1000 fat.. Games waren wel beter.. Alleen accu duur vond ik niet al te best.. Een dikkere accu maakte die handheld al snel moeilijk vast te pakken en woog ook wel best zwaar..Aangezien ik niet veel games had (want kon niet geld blijven uitgeven voor al die dure spelletjes) Er waren ook andere belangrijkere dingen die voor gingen..
Ook al een nintendo wii gehad, waar niet al te boeiende titels voor uit kwam en ook maar verkocht want ik deed er werkelijk niks meer mee, stond alleen maar stof te vangen.. Playstation 3 hetzelfde, maar daar heb ik meer het probleem dat me vriendin steeds de tv nodig heeft, van spelen komt daarom niet veel van.. erg jammer allemaal.. Maar verkopen doe ik de ps3 niet.. Al zal ik denk ik niet al te snel meer een console aanschaffen..
Laatste handheld dat ik aangeschaft had was een Nintendo DS lite.. Leuk dingentje.. maar omdat ik niet veel spellen ervoor hebt liggen (eigenlijk maar 3 goede) doe ik er eigenlijk ook niet veel mee.. Heb vandaag dan maar besloten om op ebay tenminste super mario bros aan te schaffen die in de winkels momenteel nog 40 euro voor word gevraagd wat gewoon niet kan voor een spel van een paar jaar oud.. Maar voor de DS is er ook niet echt veel boeiends voor te vinden.. Die mario spellen vind ik wel leuk, zoo tycoon ook, maar slechte gepoorte games als dukem nukem vind ik dus niks aan..
Mij viel wel op dat de 3DS wel leukere titels in het asortiment heeft.. Althans het ziet er in mijn ogen wel beter uit.. Ook heb ik bij intertoys even gespeelt met de 3ds, wat mij zeker wel beviel.
Maargoed en dan een prijs van dicht na bij de 200 euro. Opzicht is dat vrij veel geld. Wat ik erop kan besparen dat doe ik dan ook.. Ik zit zelf te denken om de 3ds XL te kopen bij nedgame..
Weet iemand waar die het goedkoopste te krijgen is die 3ds XL zonder een spel erbij (spel kan ik volgende maand ook wel erbij kopen..
Ik weet dat de handhelds erg veel concurrentie hebben tegen de ipads en tablets en iphones ect.
Maar ik vraag mij af doe ik het wel goed om een 3ds XL te kopen in verband met:
- Loopt de markt wel goed met deze handheld?
- Zal deze handheld nog een lang leven beschoren zijn, of zal die over 7 maanden zo afgelopen kunnen zijn zoals de sega dreamcast die net 4 jaar heeft vol gehouden?
- Lopen de spellen van deze handheld goed? Of gaat het wel?
- Komen er nog veel nieuwe spellen er voor uit, of blijft het erg karig op dit moment?
Deze beslissing wil ik maken omdat: Ik heb nooit eerder een handheld gekocht in het begin van mijn leven..
Het begon allemaal toen ik een nintendo gameboy advance SP had gekocht.. De handheld vond ik wel een leuk dingentje, alleen de games waren mij niet al te boeiend en de spellen zakten gewoon niet genoeg in prijs, of zakte helemaal niet. Zaten nogal te erge kiddy games bij.. Omdat ik er niks meer mee deed werd hij al na enkele maanden op marktplaats gezet en was ik hem kwijt..
Daarna had ik ooit eens een 8800GT videokaart geruild voor een PSP 1000 fat.. Games waren wel beter.. Alleen accu duur vond ik niet al te best.. Een dikkere accu maakte die handheld al snel moeilijk vast te pakken en woog ook wel best zwaar..Aangezien ik niet veel games had (want kon niet geld blijven uitgeven voor al die dure spelletjes) Er waren ook andere belangrijkere dingen die voor gingen..
Ook al een nintendo wii gehad, waar niet al te boeiende titels voor uit kwam en ook maar verkocht want ik deed er werkelijk niks meer mee, stond alleen maar stof te vangen.. Playstation 3 hetzelfde, maar daar heb ik meer het probleem dat me vriendin steeds de tv nodig heeft, van spelen komt daarom niet veel van.. erg jammer allemaal.. Maar verkopen doe ik de ps3 niet.. Al zal ik denk ik niet al te snel meer een console aanschaffen..
Laatste handheld dat ik aangeschaft had was een Nintendo DS lite.. Leuk dingentje.. maar omdat ik niet veel spellen ervoor hebt liggen (eigenlijk maar 3 goede) doe ik er eigenlijk ook niet veel mee.. Heb vandaag dan maar besloten om op ebay tenminste super mario bros aan te schaffen die in de winkels momenteel nog 40 euro voor word gevraagd wat gewoon niet kan voor een spel van een paar jaar oud.. Maar voor de DS is er ook niet echt veel boeiends voor te vinden.. Die mario spellen vind ik wel leuk, zoo tycoon ook, maar slechte gepoorte games als dukem nukem vind ik dus niks aan..
Mij viel wel op dat de 3DS wel leukere titels in het asortiment heeft.. Althans het ziet er in mijn ogen wel beter uit.. Ook heb ik bij intertoys even gespeelt met de 3ds, wat mij zeker wel beviel.
Maargoed en dan een prijs van dicht na bij de 200 euro. Opzicht is dat vrij veel geld. Wat ik erop kan besparen dat doe ik dan ook.. Ik zit zelf te denken om de 3ds XL te kopen bij nedgame..
Weet iemand waar die het goedkoopste te krijgen is die 3ds XL zonder een spel erbij (spel kan ik volgende maand ook wel erbij kopen..
Ik weet dat de handhelds erg veel concurrentie hebben tegen de ipads en tablets en iphones ect.
Maar ik vraag mij af doe ik het wel goed om een 3ds XL te kopen in verband met:
- Zal deze handheld nog een lang leven beschoren zijn, of zal die over 7 maanden zo afgelopen kunnen zijn zoals de sega dreamcast die net 4 jaar heeft vol gehouden?
- Lopen de spellen van deze handheld goed? Of gaat het wel?
- Komen er nog veel nieuwe spellen er voor uit, of blijft het erg karig op dit moment?
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
Heb je het topic een beetje doorgenomen? Of de startpost? Daarmee moet je wel een goed beeld kunnen vormen lijkt mij. Ook is de handheld vs. iPad/etc discussie al 100x gevoerd, ook in andere handheld topics (PSVita).
Zou gewoon een 2e tv kopen om je PS3 te gebruiken of je vriendin even duidelijk maken dat de tv niet alleen van haar is
Als je niet eens gelijk een spel er bij kan kopen dan zou ik nog even door sparen.
Als je niet eens gelijk een spel er bij kan kopen dan zou ik nog even door sparen.
Verwijderd
De markt loopt prima. de 3DS is een verkooptopper net zoals de DS en Game Boy waren.Robin4 schreef op zondag 02 september 2012 @ 00:10:
De Sega Dreamcast was een geweldige console die juist in het laatste jaar van het leven zichzelf oversteeg.- Zal deze handheld nog een lang leven beschoren zijn, of zal die over 7 maanden zo afgelopen kunnen zijn zoals de sega dreamcast die net 4 jaar heeft vol gehouden?
Maar de 3DS zal nog een hele tijd de draagbare console zijn van Nintendo. De DS heeft ook flink wat jaar gediend en er is geen enkele indicatie dat het nu anders zal zijn.
De spellen lopen prima, ze zijn dan ook speciaal gemaakt voor de 3DS dus last van haperingen oid zal je niet hebben. Wat ik een zeer prettig aspect van de 3DS vind is dat de games zo lekker snel daadwerkelijk speelbaar zijn.- Lopen de spellen van deze handheld goed? Of gaat het wel?
Daarover is meer dan genoeg informatie te vinden op internet en ook al wel in dit topic.- Komen er nog veel nieuwe spellen er voor uit, of blijft het erg karig op dit moment?
Maar al met al, als ik je geschiedenis met consoles zo lees kan je beter gewoon geen console meer aanschaffen. Je bent op eigenlijk alles heel snel uitgekeken en dan heeft het weinig zin om weer wat nieuws op hetzelfde gebied uit te proberen. Wellicht dat een andere hobby je langer kan boeien.
Wat prijzen van games betreft. De goede titels van Nintendo zoals Mario 3D land, Zelda, Mario Kart 7 enz enz. Die kan je net zo goed kopen zodra ze uitkomen want jaren later staan ze nog voor precies dezelfde prijs in de schappen. En ja, verkoopstatistieken tonen wel aan dat dat wel degelijk kan en nog steeds verkoopt.
Ok, denk dat ik hem toch dan maar ga bestellen als het toch een topper is..
Probleem is dat ik de DS games minder vind.. De 3DS games lijken mij veel beter, veel beter assortiment.
Probleem is dat ik de DS games minder vind.. De 3DS games lijken mij veel beter, veel beter assortiment.
Verwijderd
Ja,omdat Thorgem zegt dat het een topper is, moet je hem zeker bestellenRobin4 schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:43:
Ok, denk dat ik hem toch dan maar ga bestellen als het toch een topper is..
Stel je je vraag ook even op sonypspvita fanboys dot com om dit bevestigd te zien ?
Verwijderd
Ik had het over verkoopstatistieken en of je de 3DS nou wel of niet leuk vindt, qua verkopen loopt het gewoon zeer goed.Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:11:
[...]
Ja,omdat Thorgem zegt dat het een topper is, moet je hem zeker bestellen![]()
Stel je je vraag ook even op sonypspvita fanboys dot com om dit bevestigd te zien ?
Ik las dat die 3DS ook regio gelocked zijn.. Kan dat momenteel ook verwijderd worden door een bedrijf aangezien ik ook wel eens spellen zal willen kopen uit de UK ofzo..
Nee dat kan niet, tenzij het een ds spel is want de 3ds id regiolocked voor 3ds games en niet ds games.Robin4 schreef op zondag 02 september 2012 @ 23:16:
Ik las dat die 3DS ook regio gelocked zijn.. Kan dat momenteel ook verwijderd worden door een bedrijf aangezien ik ook wel eens spellen zal willen kopen uit de UK ofzo..
Je kan je games gewoon uit de UK bestellenRobin4 schreef op zondag 02 september 2012 @ 23:16:
Je hebt 4 regio's:
Japan
America/South-East Asia/Middle East
Europe/Australia/New Zealand
Korean
[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 02-09-2012 23:45 ]
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]