Dat valt even tegen als je naar de successen kijkt van oa de Gamecube en N64. Maar over het algemeen zijn liefhebbers van Nintendo op deze site volwassenen en die zal het eigenlijk een zorg zijn of er nou een tientje bij moet voor een oplader (die velen al hebben).Beakzz schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:12:
[...]
Het is maar goed dat Nintendo zulke trouwe fans heeft die alles slikken
Indien je zulke uitspraken wil doen als feiten zul je toch eerst uitspraken moeten hebben die dat aantonen en namens Nintendo zijn gemaakt.Misschien omdat je in jouw voorbeeld de oude tv nog wilt verkopen of op de slaapkamer wilt zetten ? Je kan het alle kanten op lullen die je wilt , maar het is gewoon besparen en heeft niets , maar dan ook echt niets met groen denken te maken van Nintendo's kant. De meeste die een 3DS hebben liggen en naar de 3DS XL over stappen zullen de normale 3Ds door willen verkopen.
Laten we er vanuit gaan dat het extra winst is voor Nintendo. En dan? Ik neem aan dat je begrijpt dat Nintendo een commercieel bedrijf is die als doel heeft winst te maken en het liefst stinkend veel. Net zoals andere bedrijven overigens.Nu moet je dus 200,- betalen voor een XL versieen dan alsnog een adapter kopen die ze in de VS erbij krijgen. Dat heet gewoon simpelweg extra winst voor Nintendo. Nou zou ik hoe dan ook de 3DS XL niet gelijk kopen , want de kans dat hij binnen de kortste keren voor 160 te krijgen is lijkt mij wel erg groot. Er zijn maar weinig mensen die dat over hebben voor een handheld tegenwoordig en ik dacht dat Nintendo dat nu wel zou door hebben na de half mislukte lancering van de 3DS. Toch weer even gebruik maken van de fans die toch wel kopen ?
Wanneer jij hem koop en of jij hem überhaupt koopt moet je zelf weten. Maar ik ga ervan uit dat ook deze wel weer als warme broodjes over de toonbank gaan. Ik zal er zelf geen kopen aangezien mijn 3DS prima is voor mij.
Dat fans toch wel kopen is eigenlijk net zo'n kul argument als ik bij Apple vaak hoor. De mensen die het kopen omdat het een product van merk x of y is zijn echt zwaar in de minderheid en commercieel gezien niet eens zo heel interessant zoals we bij de Gamecube hebben kunnen zien.
Dat had een keuze kunnen zijn. Dan zouden er ongetwijfeld mensen klagen omdat zij dat kabeltje al hebben. Gezien de verspreiding van de DSi en 3DS zijn dat er ook miljoenen.Ben jaren groot fan van Nintendo geweest en ik hou nog steeds van Mario enz. , maar ben er ondertussen wel een beetje klaar mee zoals je zietMaak dat ding dan gewoon 209,-