Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Ik heb zowel Zelda als Kid als Mariokart 7.

Zowel Zelda als Kid zijn mooie avonturen. Ik vind dat leuk om 1 keer uit te spelen en daarna raak ik het zelden meer aan, ook Kid niet ondanks de multiplayer, die is wat mij betreft wat te simpel en klein (maar goed, ik ben redelijk verwend met oa Battlefield als referentiemateriaal).

Mariokart 7 is het spel wat ik keer op keer op keer blijf oppakken.

Met alle 3 kan je eigenlijk geen miskoop doen. De circlepad heb je niet nodig voor Kid tenzij je linkshandig bent dan kan het toegevoegde waarde hebben. Ik heb prima kunnen spelen zonder (rechtshandig) maar de manier van besturing vergt wel gewenning en ik ben er geen echte liefhebber van.

Verwijderd

rayman origins is uit, hoe verhoudt die zich totde Vita versie?

Verwijderd

Er is een demo van op de 3ds, dan kan je hem zelf uitproberen. Hoe het staat tov de PSV versie weet ik niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2012 23:02 ]

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:54
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 23:01:
Er is een demo van op de 3ds, dan kan je hem zelf uitproberen. Hoe het staat tov de PSV versie weet ik niet.
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:51:
rayman origins is uit, hoe verhoudt die zich totde Vita versie?
Heb zowel in 3DS als vita. Maar moet eerlijk bekennen. Op de vita is het veel mooier en overzichtelijker te spelen (ondanks dat ik de 3DS veel fijner vind)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:02
pinokkia schreef op zondag 10 juni 2012 @ 23:11:
[...]

[...]

Heb zowel in 3DS als vita. Maar moet eerlijk bekennen. Op de vita is het veel mooier en overzichtelijker te spelen (ondanks dat ik de 3DS veel fijner vind)
En ik dacht toch echt dat zo'n game gelijk zou eruitzien op beide handhelds.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mizgala28 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 23:17:
[...]

En ik dacht toch echt dat zo'n game gelijk zou eruitzien op beide handhelds.
De Vita heeft betere hardware en een veel beter scherm, zo vreemd is het niet.

Moet zeggen, de 3DS had ik vanaf launch en de Vita sinds twee weken, en heb nu al meer op de Vita gespeeld dan op mijn PSP in totaal (!). De 3DS gebruik ik nauwelijks, komt hopelijk verandering in met meer point and click games of Layton games.

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:00:
[...]

Moet zeggen, de 3DS had ik vanaf launch en de Vita sinds twee weken, en heb nu al meer op de Vita gespeeld dan op mijn PSP in totaal (!). De 3DS gebruik ik nauwelijks, komt hopelijk verandering in met meer point and click games of Layton games.
Welke games heb je op de vita en welke op de 3ds?

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:17:
[...]

Welke games heb je op de vita en welke op de 3ds?
Vita: Motorstorm RC, Uncharted, Fifa Soccer

3DS: Super Mario 3D Land, Splinter Cell 3D, Super Monkey Ball 3D, Resident Evil: The Mercenaries 3D, Doctor Lautrec and the Forgotten Knights, James Noir's Hollywood Crimes, Pilotwings

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:00:
[...]

Klopt, daarnaast heeft de 3DS dan weer een echt 3D scherm waar ontwikkelaars vaak ook wat mee willen doen. Al met al zal dat veelal resulteren in 2 verschillende versies denk ik. En daar ben ik best blij mee, dat voorkomt slecht uitgevoerde overzettingen.
Moet zeggen, de 3DS had ik vanaf launch en de Vita sinds twee weken, en heb nu al meer op de Vita gespeeld dan op mijn PSP in totaal (!).
En ligt dat dan aan het huidige aanbod van de PSV of aan het gebrekkige aanbod van de PSP in Europa. Ik denk eerder dat laatste aangezien de bibliotheek van de PSV momenteel ook nog niet geweldig is.
De 3DS gebruik ik nauwelijks, komt hopelijk verandering in met meer point and click games of Layton games.
Spijtig, maar goed ieder zijn ding. Zo heb ik de PS3 de deur uitgedaan sinds ik de 3DS heb. Geen vergelijkbare spelcomputers maar tijd kan je helaas slechts 1 keer besteden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 08:39 ]

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-11 16:28
Na een paar dagen spelen helemaal verslingerd aan PES2012. Enige nadeel is dat je het spel niet kunt suspenden. Mn vriendin vroeg zich af of ze Zelda leuk zou vinden... ik heb natuurlijk ja gezegd, dus waarschijnlijk gaat ze die van haar verjaardagsgeld kopen :p Subtiel die richting insturen :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 08:38:
[...]

Klopt, daarnaast heeft de 3DS dan weer een echt 3D scherm waar ontwikkelaars vaak ook wat mee willen doen. Al met al zal dat veelal resulteren in 2 verschillende versies denk ik. En daar ben ik best blij mee, dat voorkomt slecht uitgevoerde overzettingen.
Aan de andere kant levert dat ook veel kneuzenversies op. Kijk maar eens naar multiplatformgames die een 'unieke' Wii-versie hebben. Vaak zijn dat dan belabberde spinoffs zoals Soul calibur Legends of gewoon specifieke Wii-versies van een hdspel zoals de vreselijke versie van Transformers: War on Cybertron. Serieus, een TF-game waarin je niet kan transformeren :')

Verwijderd

Vandaag Heroes of Ruin opgepakt in de plaatselijke gameshop. Ze hadden toevallig vandaag 1 exemplaar binnen gekregen. Erg vermakelijke game!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57
Ik ben net begonnen met Legend of Zelda van de Nes, en kom volgens mij een bug tegen.
Als ik namelijk de game zelf speel, werkt de draaiknop en de vierpunt druk knoppen beiden wel, maar om een item voor de b knop te kiezen helaas niet.
Dit ook, nadat ik de game volledig heb verwijderd en opnieuw heb gedownload, ervaren jullie dit probleem ook?

Verwijderd

Dat is geen bug, zo zat het al in de originele versie ;)

http://www.gamefaqs.com/n...f-zelda/answers?qid=52406

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 10:30 ]

Verwijderd

Miyamoto over een revisie met een extra circle pad
Miyamoto werd ook gevraagd of het niet logisch is om een nieuwe versie van de 3DS uit te brengen waar een tweede circle pad op zit, in plaats van de Circle Pad Pro die nu te koop is en aan de 3DS vastgeklikt kan worden. Volgens Miyamoto voorziet de gyroscoop in de 3DS al in de wensen van gamers.
Dat is wel erg kortzichtig. Stel voor dat je een shooter speelt en daarbij loopt met de Circle pad en de gyro gebruikt om te richten....werkt dus niet.
Sowieso schakelt die gyro het 3D effect vrijwel uit en dat is juist de gimmick waar de 3DS het van moet hebben.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57
Vaag, kan me dat niet meer herinneren van de NES. :D
Ik zat al de hele avond met de bommen en de boog, maar nu ik ook de boomerang heb, lukt het wel.

Dank je.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:33:
Miyamoto over een revisie met een extra circle pad

[...]

Dat is wel erg kortzichtig.
Marketing noemen ze het ook wel.
Stel voor dat je een shooter speelt en daarbij loopt met de Circle pad en de gyro gebruikt om te richten....werkt dus niet.
Sowieso schakelt die gyro het 3D effect vrijwel uit en dat is juist de gimmick waar de 3DS het van moet hebben.
Daarin heb je voor een groot deel gelijk. Alhoewel ik de 3D functionaliteit geen gimmick vind, evengoed zijn mooiere graphics geen gimmick.

Maar het lag in de lijn der verwachtingen om geen revisie van de 3DS uit te brengen met 2e circlepad. Ik ben ook wel content met hoe het apparaat er nu uitziet en functioneert. Accuduur en kijkhoek voor 3D is iets wat ze in een eventuele Lite versie wel eens zouden kunnen bekijken.

Al met al ben ik er nog erg tevreden over, ook ver de games die uitgekomen zijn en die dit jaar nog gaan uitkomen.

Verwijderd

Op de 3DS zijn vanaf vandaag 3 3D filmpjes te zien over aankomende games: Luigi's mansion 2. Paper Mario en New Super Mario Bros 2. Leuke filmpjes vooral de eerste 2 lieten een erg goede indruk achter.

• Mizgala28
Ja die New Super Mario Bros 2 gebruikt 3d bijna helemaal niet, maar het gaat om de game vind ik.

Zo een 15 euro eShop kaartje gehaald, ik ga in ieder geval Zen Pinball kopen via eShop maar wat verder dat weet ik niet, iemand tips?

Ik dacht aan de GBC Zelda, Mario NES of Art of Balance, ik weet echt niet wat ik voor de overige 10 euro zou moeten nemen..

Verwijderd

Art of Balance krijgt op Nintendolife een 8/10, dat is hoog voor een downloadtitel ;)

http://www.nintendolife.c...shop/art_of_balance_touch

Verwijderd

Mizgala28 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:50:
Ja die New Super Mario Bros 2 gebruikt 3d bijna helemaal niet, maar het gaat om de game vind ik.

Zo een 15 euro eShop kaartje gehaald, ik ga in ieder geval Zen Pinball kopen via eShop maar wat verder dat weet ik niet, iemand tips?

Ik dacht aan de GBC Zelda, Mario NES of Art of Balance, ik weet echt niet wat ik voor de overige 10 euro zou moeten nemen..
Niet alles hoeft in 1 keer op. :)
Het tegoed blijft wel heel lang houdbaar.

Verwijderd

Ik heb nog een oude 10 euro wii card, kan ik die ook gebruiken op de 3ds?

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Nee...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Verwijderd

Vandaag Heroes of Ruin gehaald, het spel speelt lekker weg. Doet me veel aan Diablo 3 denken :+ En dat is eigenlijk alleen maar goed.

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:30:
Vandaag Heroes of Ruin gehaald, het spel speelt lekker weg. Doet me veel aan Diablo 3 denken :+ En dat is eigenlijk alleen maar goed.
Ik heb de demo ervan gespeeld paar keer en het speelt erg lekker, de game ziet er prima uit, je kan online gamen (wat fantastisch is om dat in zo'n game te kunnen doen op een handheld) en geen frame drops :P

Dus wat die tegoed betreft, ik nam Zen Pinball (lekker verslavend, leuk, goedkoop (5 euro) en handig om even tussendoor te spelen), Zelda Link's Aweking (leuke GBC titel speelt ook erg lekker en in de virtualconsole kun je gelukkig op een willekeurig moment opslaan), en Pop's Island Racing (in single player is hij saai maar hij ondersteunt download play en volgens mij ook online, in ieder geval is download play enorm handig en het speelt veel leuker met meerdere echte mensen, ik weet alleen niet of download play ook op een normale ds vs 3ds gaat werken, de game is wel een Dsi Ware titel).

En ik heb nog 2 euro over, dus ik ben 13 euro kwijt voor 2 heel erg leuke games en 1 best leuke game (al is die 2 euro voor die laatste niet bepaald veel geld).

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-11 11:21
Hebben wij Tweakers al een community op Mario Kart? Zo niet, is er interesse voor?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Please do :)

Ik heb wel zin in wat assbeating (om te geven ;))

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Marijn100
  • Laatst online: 23-11 11:21
BtM909 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 00:00:
Please do :)

Ik heb wel zin in wat assbeating (om te geven ;))
Okee :) 00-8332-3217-4376
150cc en alles aan :)
Ben zelf nog niet zo goed :X Heb hem vanmiddag pas gekregen.
P.s. Misschien wat in de topicstart?

[ Voor 6% gewijzigd door Marijn100 op 21-06-2012 00:07 . Reden: P.s. ]

Verwijderd

Marijn100 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 00:05:
[...]

Ik heb hem iig toegevoegd. :)

Verwijderd

Marijn100 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 00:05:
[...]

Oh gaaf :) Vanavond even toevoegen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:05
Ga ik ook doen. Vind het ook wel leuk om weer eens Mario Kart online te doen. Mijn friendcode staat er geloof ik ook hier in de TS.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb ook de community gejoined :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:22
Heb vanochtend de Nintendo Direct gemist (was om 06:00), maar blijkbaar hebben ze een nieuwe, grotere 3DS aangekondigd.

* RayNbow is niet onder de indruk :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:49
Wow. Eerst naaien ze je met een fikse prijsdrop en vervolgens nog een keer met een XL scherm.

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd

matthijst schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 07:28:
Wow. Eerst naaien ze je met een fikse prijsdrop en vervolgens nog een keer met een XL scherm.
Die pricedrop is behoorlijk gecompenseerd.
Maar als je er zo over denkt dan raad ik je aan om nooit meer elektronische apparatuur te kopen.

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Zoals verwacht. Eigenlijk zouden ze deze op de E3 onthullen zoals ik toen al zei...

Verwijderd

Groter scherm, zelfde resolutie?
Circlepadpro XL?

Aait zijn ds-lite.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 07:39:
[...]

Maar als je er zo over denkt dan raad ik je aan om nooit meer elektronische apparatuur te kopen.
Gecompenseerd? Met een rijtje GBA roms bedoel je? Dat was een lachwekkende poging. Ze hadden daarvoor beter naar Microsoft kunnen kijken, die compenseerde dat bij de Xbox op een zeer professionele manier.

Daarnaast daalt electronica altijd wel in prijs, daar geef ik je gelijk in, maar zoiets gebeurt meestal niet binnen 3 maanden na release.

Verwijderd

Sorry GetBack maar aangezien jij enkel azijn kan zeiken kan ik je nauwelijks meer serieus nemen in Nintendo gerelateerde topics. Wat jij vindt moet je helemaal zelf weten natuurlijk, maar het is op geen enkele manier objectief te noemen of ook maar enigszins redelijk.

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 07:39:
Ik heb die gratis knakenspellen nooit gespeeld, dus wat dat betreft ;w
Na 4,5 maand 80 euro goedkoper.
Na goed een jaar een extra groot scherm _O-

Ze zullen bij Nintendo wel gedacht hebben: als we ook nog die 2e circlepad toevoegen breken er rellen uit :F

En die onzin over elektronische apparatuur... Tsja :Z
Een keer eerder zoiets gehad, toen Apple de iPhone $200 goedkoper maakte. Toen kreeg je gewoon dat geld teruggestort *O*

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:18:
Sorry GetBack maar aangezien jij enkel azijn kan zeiken kan ik je nauwelijks meer serieus nemen in Nintendo gerelateerde topics. Wat jij vindt moet je helemaal zelf weten natuurlijk, maar het is op geen enkele manier objectief te noemen of ook maar enigszins redelijk.
Ik onderbouw mijn posts. Zou je ook eens moeten proberen ipv zinloos flames uit proberen te lokken. Hoe is het aanbieden van een aantal roms van 10 tot 25 jaar oud een compensatie voor de waardedaling van 80 euro zoals die bij de 3DS voorkwam?

Nintendo had het professioneel aan kunnen pakken door bijv Nintendo points uit te delen aan de gedupeerden zodat je kon kiezen wat je er voor wilde kopen of bijv via Club Nintendo een gratis game te verstrekken. Zo voorkom je ook dat mensen dubbele games krijgen en zou je mensen anthousiast kunnen maken voor het kopen van Nintendo games in de 3DS store.

Microsoft boodt toen ze zoiets met de Xbox deden een gratis actuele game+ een extra controller aan. Dat getuigt van meer respect voor de klanten dan Nintendo, die de klanten daarnaast ook nog eens een half jaar liet wachten op de goedmaakgames.

Verwijderd

En waarschijnlijk ben je er zelf nog van overtuigd ook dat je dat op een steekhoudende manier doet. Het is mij iig niet meer de moeite van het lezen en reageren waard.

• matthijst
Doe maar niet

[ Voor 83% gewijzigd door PWM op 22-06-2012 14:21 ]

Verwijderd

Zolang ik geen aandelen heb van Nintendo maakt het mij vrij weinig uit wat men zegt. IK ga er echter geen tijd aan spenderen om proberen het tegendeel te bewijzen. Ik steek mijn energie de laatste tijd liever in positieve zaken.

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 22-06-2012 14:21 ]

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:42
Ach, het uitbrengen van de 3DSXL staat wat mij betreft los van de pricedrop, heeft er niets mee te maken in mijn idee. Wat ik wel erg slecht vind is het feit dat Nintendo na het gerucht over de 3DSXL alles heeft ontkend en praatte over een opvolger voor over een paar jaar, maar dan is binnen een maand alsnog het bericht?!

Persoonlijk heb ik weinig interesse in een XL versie, dus kan het zijn dat ik daardoor wat relaxter kan reageren op het bericht.
Het feit dat er geen tweede circlepad op zit heeft denk ik meer te maken met de extra triggerst welke er dan ook op zouden moeten zitten. Dat is gewoon bijna niet te doen zonder het apparaat veel dikker te maken wat niet echt een optie lijkt vanuit mijn oogpunt. Dus een logisch gevolg dat deze er niet op zit.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

Ik heb net twee weken geleden een 3DS gekocht, maar heb er geen spijt van. Ook niet na aankondiging van de 3DS XL. Eigenlijk valt de XL me een beetje tegen...

- De handheld zelf wordt de helft groter en daar zit ik niet op te wachten. Ik vind de oude 3DS juist lekker handzaam. Tevens kun je veel oude accessoires weggooien omdat die niet meer passen.
- Verbetering van de batterijduur is niet noemenswaardig (een half uur, nou jottem).
- Geen geïntegreerde tweede circlepad.
- Voor zover ik heb gelezen geen verbetering van de resolutie van de schermpjes, dus alles wordt alleen maar 'verder uitgerekt' waardoor het er niet beter zal uitzien.

Verder vind ik het natuurlijk kinderachtig dat Nintendo eerst zegt dat er geen 3DS redesign aankomt om er vervolgens amper twee weken later alsnog eentje aan te kondigen. Maar ja, zo werkt dat nou eenmaal. Niet alleen bij Nintendo, maar in de gehele elektronica-industrie.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 09:00 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:22
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:26:
[...]

Ik onderbouw mijn posts. [...] Hoe is het aanbieden van een aantal roms van 10 tot 25 jaar oud een compensatie voor de waardedaling van 80 euro zoals die bij de 3DS voorkwam?
Dit argument zal nergens toe gaan leiden. De waarde van de 20 aangeboden spellen (niet "roms") is volledig subjectief. Sterker nog, het verdient misschien zelfs een eigen topic. Vaak genoeg zijn er mensen die de waarde van oude content betwisten. Je kunt vast wel op GoT genoeg topics vinden waarin sommigen van mening zijn dat herreleases eigenlijk gratis zouden moeten zijn.

Het punt blijft dat Nintendo de prijsverlaging gecompenseerd heeft. Of deze compensatie voldoende of geschikt is, verschilt per persoon.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Ram0n
  • Laatst online: 10-11 15:04

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Het is exact hetzelfde apparaat, maar dan in een ander formaat. Boeiend dus voor de huidige 3DS-bezitters? Ik vind de huidige inderdaad juist een goed formaat hebben, en aangezien ik gewoon nog steeds alle nieuwe spellen kan spelen maak ik me nergens druk over hoor :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:51:
- Verbetering van de batterijduur is niet noemenswaardig (een half uur, nou jottem).
Of 1,5 - 2 uur langer, 't is maar waar je naar kijkt
Nintendo notes that 3DS XL will have a battery life between 3.5 and 6.5 hours while playing 3DS games (compared to 3-5 hours for 3DS) and between 6 and 10 hours while playing DS games (compared to 5-8 hours for 3DS).

Benieuwd hoe het eruit ziet 'in het echt'.
Groter scherm lijkt me wel heel mooi, en wat langere accu is ook mooi meegenomen...
Misschien wel weer een 3DS halen dan :F

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 22-06-2012 09:29 ]

Verwijderd

Ben ook benieuwd of het grotere scherm met dezelfde resolutie het 3D-effect minder goed/overtuigend maakt. Moet zeggen dat ik DS spellen op een DSXL wel vond meevallen qua "verlelijking" door het scherm maar zou me kunnen voorstellen dat karteliger 3D-beelden of AR-beelden vervelend kunnen overkomen.

• Arunia
Ik heb zelf een DSI XL en ben daar heel blij mee. Dit omdat ik alleen de Phat heb gehad toen ik die kocht. Had ik een DS Lite of DSI gehad, dan had ik hem ook niet aangeschaft.

Wat ik wel weer leuk vond aan de aankondigingen is de Demo van Kingdom Hearts en FF Theatrhythm oid. :P

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-11 13:58
Nog steeds geen 2de analog stick.. Bah, Nintendo snapt er weer eens niks van. Ik koop ook nooit meer een Nintendo handheld bij launch, er komt altijd een betere en goedkopere uit.

Steam/XBL: Avioto

Verwijderd

Avioto schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:48:
Nog steeds geen 2de analog stick.. Bah, Nintendo snapt er weer eens niks van. Ik koop ook nooit meer een Nintendo handheld bij launch, er komt altijd een betere en goedkopere uit.
Je kan beter helemaal geen elektronica meer bij launch kopen. Bij veel elektronica doe ik dat ook al niet meer, maar koop het pas als de opvolger al lang en breed in de schappen ligt.

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Als de resolutie nou ging mee groeien was het erg leuk geweest. Maar nu word het beeldkwaliteit tot een heel stuk minder (minder dpi) dan bij de originele 3ds..

Alsnog hoop ik dat hierdoor wel de originele 3ds in prijs daalt, zit eerlijk gezegd toch wel te twijfelen om er eentje te kopen voor mijn neefje die binnenkort 13 jaar word.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik hoopte al dat er een 3DS xl zou komen, ik snap alleen niet waarom er geen tweede circlepad (hoe heet dat dingetje?) op zit. Als het apparaat groter is, dan hadden ze dat toch wel ergens kwijt gekunt? Komt er nu ook een circlepad pro voor de XL? :/ Dan wordt het helemaal een monster...

Ook al vind ik het grotere scherm van de XL een pluspunt, ik denk dat ik toch liever die tweede circlepad geintegreerd had gehad. Ik vind dit wel een beetje koppig van ze. Het voelt een beetje als een principekwestie dat ze niet willen toegeven dat het een foutje was om die niet gelijk te integreren.

Verwijderd

Topicstarter
Gebrek aan tweede stick is een misser, want daar zat ik eigenlijk wel op te wachten. Verbeterde batterijduur is een plus (en was broodnodig), maar de extra tijd die je haalt is niet bepaald spectaculair te noemen (begrijpelijk, gezien het groter scherm).
Komt er nu ook een circlepad pro voor de XL?
food for thought...ben benieuwd.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 12:33 ]

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Avioto schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:48:
Nintendo snapt het prima, gezien iedereen braaf schaapachtig nog eens tientallen euro's uitgeeft voor de tweede thumbstick.

Verwijderd

Topicstarter
pagani schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:33:
[...]

Nintendo snapt het prima, gezien iedereen braaf schaapachtig nog eens tientallen euro's uitgeeft voor de tweede thumbstick.
Anderzijds heb je daardoor mensen zoals ik die een 3DS aankoop blijven uitstellen om exact deze reden.

Het is gewoon verdomd koppig van Nintendo. Totaal gebrek aan inzicht. Zoals hierboven al gezegd: Je kan dan wel een XL overwegen, maar wat als er in de toekomst een topgame uitkomt die zo'n 2de analoge stick nodigheeft? Moet ik geld gaan bijbetalen voor een XL expansion (die dan ook nog eens zelf batterijen slikt)? Dat WIL ik gewoonweg niet. Dan wacht ik liever tot ze daar bij Nintendo wat slimmer worden.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 12:38 ]

Verwijderd

3 redenen waarom een 3DS NOOIT een ingebouwde 2e Circlepad zal hebben.

1. De CPP werkt met infrarood en dan niet via een API. Dus inbouwen zou niet met bestaande games werken en nieuwe games zullen niet op een gewone 3DS werken.
2. De CPP heeft ook een tweede L en R knop, deze passen niet in de behuizing van een 3DS. (tenzij je 'm 2x zo dik maakt)
3. Er zijn nu ongeveer 3 spellen die het ondersteunen.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-11 13:58
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:35:
[...]

Anderzijds heb je daardoor mensen zoals ik die een 3DS aankoop blijven uitstellen om exact deze reden :p
Ja same here. De 3DS had gewoon vanaf het begin een 2de analoge stick moet hebben en een iets groter scherm. Bij de DS kon het nog wel, maar Nintendo moet eens met de tijd meegaan en niet denken dat ze de wijsheid in pacht hebben.

Ik denk dat ik maar gewoon op de volgende handheld wacht, ik vermaak me ook nog prima met mijnn DS en Vita :)

Steam/XBL: Avioto

• Frerix
  • Laatst online: 19-04-2022
Heel eerlijk gezegd denk ik dat Circle Pad Pro langzaam aan verdwijnt.
Een tweede analoge stick en 2 extra schouderknoppen maken niet het verschil voor een handheld. Goede games zouden juist het verschil moeten maken. En daar zijn er op dit moment nog niet genoeg van.

De hele discussie die nu aan de gang over de 3DS, de 3DS XL en de prijzen is volkomen irrelevant.
Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Sommigen gamen on-the-go en willen de kleinere 3DS. Sommigen willen juist een grotere scherm die juist zorgt voor een betere spelbeleving ten koste van draagbaarheid.

Toen de Nintendo DS (origineel) uitkwam vond iedereen de touch screen gimmicky. Mensen (en ontwikkelaars!) moesten begrijpen dat niet ELK spel een touch screen functionaliteit nodig heeft.
Jarenlang was er gezeur over de functionaliteit van het touchscreen in meeste DS games.
Maar het gaat juist om de games! Games maken een handheld, een console!

Ik heb laatste 6 jaar werkelijk waar honderden (misschien wel duizenden) uren gegamed op mijn DS lite (en nu ook DSi XL). Ik heb het touchscreen in al die tijd slechts 20-30 uur echt het touchscreen gebruikt. In 99% van de tijd die ik aan spellen op de DS besteed, speel ik gewoon met knoppen. Geen touchscreen, alleen knoppen. Want de games zijn goed en daar gaat het om. Met goede games klaagt niemand meer over de hardware.

Want met de hardware, 3DS of XL of CCP, is in zijn kern niks mis. Als je eenmaal een gigantische selectie aan games hebt wordt de hardware vele malen minder belangrijk. Het wordt een gewenning en je leert met de nadelen leven.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:07
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:06:
En het is ook niet waar :p Er is geen resize / redesign aangekondigd :+
nee niks van waar :P

• Mizgala28
Iedereen die alleen maar zeikt over het feit dat er een 3ds XL uitkomt, echter blijft de 3DS XL naast 3ds bestaan, dus geen van beide gaat nu weg zo geven ze keuze aan de gebruikers voor een groter scherm.

Ik hoef de 3DS XL niet, ik vind hem net als de Vita veel te groot om lekker mee te nemen onderweg in mijn broekzak, de huidige 3DS heeft de perfecte maat voor mij.

En ja de 2de CPP, als ze die nu zouden inbouwen dan zou iedereen de de oude 3DS heeft zich genaaid voelen omdat die dat niet heeft, veel games zou incompatibel worden omdat ontwikkelaars lekker schijt aan hebben en de games voor de 3DS-Xl maken door de 2de CPP.

Dan komen mensen met gezeik dat 3DS in het begin een 2de CPP zou moeten hebben, nou vertellen jullie mij maar eens waar ze die inproppen zodat je nog steeds ergonomisch kan gamen want bekijk het zo, door die ene CPP aan de linkerkant ligt de d-pad erg on-ergonomisch dus als je een twede had aan de rechterkant vanaf het begin zou dat ook zo zijn.

Dus iedereen die zeikt over de 3DS-XL maar niemand die het door heeft dat in de eShop vandaag de Demo van Kindom Hearts 3D en Theatrhythm FinalFantasy uitgekomen zijn?

[ Voor 36% gewijzigd door Mizgala28 op 22-06-2012 21:36 ]

• Arunia
Die demo's had ik al verteld. Maar zoals je zegt, iedereen valt over de andere aankondigingen dat ze vergeten dat er super gave demo's uit zijn gekomen.

Verwijderd

Ik wist dat iemand die ging quoten :+ En ik wist het ook al vanaf het moment dat Nintendo de Direct aankondigde.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 23:30 ]

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:35:
[...] Anderzijds heb je daardoor mensen zoals ik die een 3DS aankoop blijven uitstellen om exact deze reden.
Inderdaad, ik ook. Het is me al twee keer gehad dat Nintendo relatief snel na mijn aanschaf met een betere opvolger kwam: Game Boy Advance => Game Boy Advane SP, Nintendo DS => Nintendo DS lite. Dat wil ik gewoon niet nog eens keer meemaken... :-( Maar van al dat wachten word ik ook niet blij van...

Verwijderd

Als de beeldkwaliteit van de XL niet teveel verschilt van de gewone 3Ds ga ik er wel een halen. Wel een misser dat er geen oplader bij zit maar daar zullen vast wel acties voor komen. Lijkt me erg prettig om Animal Crossing op te gaan spelen. Moet je wel de data over kunnen zetten, maar als alles standaard op de SD card gezet wordt is dat geen probleem lijkt me.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zit er weleens iemand in de community van Mario Kart? Er is ook geen apart topic, is het misschien een idee om dat in een apart topic te gaan regelen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 19:58:
Als de beeldkwaliteit van de XL niet teveel verschilt van de gewone 3Ds ga ik er wel een halen. Wel een misser dat er geen oplader bij zit maar daar zullen vast wel acties voor komen. Lijkt me erg prettig om Animal Crossing op te gaan spelen. Moet je wel de data over kunnen zetten, maar als alles standaard op de SD card gezet wordt is dat geen probleem lijkt me.
Via Instellingen op je 3DS kan je de data van één 3DS naar een andere 3DS overzetten ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:39:
[...]

Via Instellingen op je 3DS kan je de data van één 3DS naar een andere 3DS overzetten ;)
Dat is handig, dat wordt een eitje dan :)

• Mizgala28
Zo er zijn paar games in de eShop met 20% korting, daar zit toevallig ook de GBC versie van Zelda en de game Zen Pinball die ik vorige week voor de volle prijs kocht, had ik maar moeten wachten :P

Maar even terzijde, ze bedoelen met die adapter denk ik de adapter van de SD kaart.

Verwijderd

Ze bedoelen toch echt de adapter om 'm op te laden maar wellicht zullen er nog acties komen van diverse winkels/webshops. Anders heb ik die van mijn DS over, de DS gebruik ik toch niet meer.

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 01:02:
Ze bedoelen toch echt de adapter om 'm op te laden maar wellicht zullen er nog acties komen van diverse winkels/webshops. Anders heb ik die van mijn DS over, de DS gebruik ik toch niet meer.
Die van de DS past niet in de 3DS, dus ik denk dat die ook niet in de 3DS-XL zal passen.

Wat mij wel opviel is dat de Home, Select en Start knoppen op de 3DS-XL normaal zijn dus niet zoals bij de huidige 3DS een soort van sticker over de knoppen is (wat bij mij nogal los uitziet en wat de winkel niet als een issue ziet en ruilen zat er niet in).

Maar toch het zijn normale knoppen nu en dat is een vooruitgang, volgende dat mij opviel is dat de koptelefoon ingang helemaal aan de linkerkant zit, dat is niet echt handig want zo zit je hand steeds onhandig erop, nu is het bij de huidige 3DS in het midden wat een beetje akward uitziet maar het is wel veel handiger omdat het niet in de weg zit.

Afbeeldingslocatie: http://s.pro-gmedia.com/videogamer/media/images/pub/large/3dsxlsquare.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sickr.files.wordpress.com/2012/06/3ds_xl_red.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.technoid.nl/gaming/wp-content/gallery/3ds-xl-22juni12/vrr5q.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1121.photobucket.com/albums/l501/TSjoerts/15xluti.jpg

Wat mij wel opvalt is dat de 3ds-xl erg cheap en "kinderachtig" uitziet, terwijl de huidige 3ds meer stijlvol uitziet en minder "kinderachtig".

[ Voor 7% gewijzigd door Mizgala28 op 24-06-2012 01:29 ]

Verwijderd

Mizgala28 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 01:13:
[...]

Die van de DS past niet in de 3DS, dus ik denk dat die ook niet in de 3DS-XL zal passen.
Die van de DSi, DSiXL wel ;) En ze gaan de adapters en adapter + cradles los verkopen. Wat je kan zien als je de Nintendo Direct bekijkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 08:42:
[...]

Die van de DSi, DSiXL wel ;) En ze gaan de adapters en adapter + cradles los verkopen. Wat je kan zien als je de Nintendo Direct bekijkt.
Dat van die adapters is volgens mij puur een spychologisch verhaal om onder de 200 euro te kunnen blijven. Uiteindelijk zal iemand die voor het eerst een DS koopt en dan voor de 3DS XL gaat toch een adapter moeten hebben en als je na de aanschaf van een XL je gewone 3DS wilt verkopen zul je alsnog een adapter moeten kopen. En zo kom je nog boven dat streefbedrag van Nintendo uit.
Vraag me af hoeveel er thuis tot de ontdekking komen dat er geen adapter bij zit en vervolgens de mevrouw van Bart Smit of de klantenservice van MM gaat lastig vallen omdat de adapter uit de verpakking verdwenen is.

Verwijderd

Simpel: Nintendo zet een overzicht met wat er in de doos zit op de onderkant. (Doen ze al) Bij de 3DS staat er zelfs afgebeeld dat er een adapter bij zit.

Verwijderd

BtM909 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:25:
Zit er weleens iemand in de community van Mario Kart? Er is ook geen apart topic, is het misschien een idee om dat in een apart topic te gaan regelen?
Het valt me op dat er voor Nintendo gerelateerde games eigenlijk nooit aparte topics zijn. Terwijl sommige games toch erg goed een eigen topic zouden kunnen hebben. Zoals een algemeen Zelda topic of een Xenoblade Chronicles of idd Mario Kart topic.

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik had de hoop dat een nieuwe 3DS mij over kon halen om er eentje te kopen maar het ding is alleen maar iets groter (en lelijker) geworden. Erg jammer, dan misschien toch maar een vita hoewel ik alle spellen die een beetje interessant zijn daarvoor gewoon op de PS3 kan spelen :+

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:42
--_-- schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:18:
Ik had de hoop dat een nieuwe 3DS mij over kon halen om er eentje te kopen maar het ding is alleen maar iets groter (en lelijker) geworden. Erg jammer, dan misschien toch maar een vita hoewel ik alle spellen die een beetje interessant zijn daarvoor gewoon op de PS3 kan spelen :+
Wat zou voor jou dan wel doorslaggevend zijn geweest? Hoe een handheld eruit ziet is natuurlijk niet zo erg belangrijk, het gaat toch om de spelervaring?
Enige punt wat bij de originele 3DS voor mij toch wel een teleurstelling is, is het feit dat het bovenscherm lossig is en het onderste scherm het bovenste kan bekrassen. Voor de rest heb ik geen klachten over het systeem, ben ik er zelfs van onder de indruk.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Pff, helemaal gemist, maar wel doodzonde. Ik hda wel gehoopt op een tweede stickie. Maar goed, wat een voordeel hiervan is is dat de oude goedkoper wordt, en de nieuwe heeft m.i. geen meerwaarde (groter scherm maar zelfde resolutie 8)7 ) dus dat wordt eind Juli een 3DS aanschaffen voor de helft van de prijs :D

Ik kan niet wachten om OoT weer te spelen _O_

[ Voor 7% gewijzigd door The Great HooD op 24-06-2012 13:13 ]

Verwijderd

Denk je werkelijk dat ze de gewone 3DS goedkoper zullen maken? Ik denk van niet namelijk.

Toen de DSiXL uitkwam bleef de DSi ook gewoon gelijk van prijs. Pas toen de 3DS kwam ging die omlaag.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 13:32 ]

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:31:
Denk je werkelijk dat ze de gewone 3DS goedkoper zullen maken? Ik denk van niet namelijk.

Toen de DSiXL uitkwam bleef de DSi ook gewoon gelijk van prijs. Pas toen de 3DS kwam ging die omlaag.
Geloof mij nou maar. Die gaat 100% zeker weten omlaag :)

Got some inside information :>

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
theforce81 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:55:
[...]

Wat zou voor jou dan wel doorslaggevend zijn geweest? Hoe een handheld eruit ziet is natuurlijk niet zo erg belangrijk, het gaat toch om de spelervaring?
Enige punt wat bij de originele 3DS voor mij toch wel een teleurstelling is, is het feit dat het bovenscherm lossig is en het onderste scherm het bovenste kan bekrassen. Voor de rest heb ik geen klachten over het systeem, ben ik er zelfs van onder de indruk.
Ik hoopte op een 2e stick en als ik jou moet geloven is de kwaliteit van de huidige 3ds ook niet geweldig :+ En natuurlijk gaat het om de spelervaring..maar de prijs is ook niet echt sterk. Volgens internet gaat dit ding 199 euro kosten en er zit niet eens een adapter bij (als dat echt waar is beetje raar :? ) een vita is bij bol.com 270 euro met 2 spellen erbij...dus de 3DSXL is in verhouding nog duurder ook, dan toch maar een vita denk ik

Verwijderd

--_-- schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:50:
[...]

Ik hoopte op een 2e stick en als ik jou moet geloven is de kwaliteit van de huidige 3ds ook niet geweldig :+ En natuurlijk gaat het om de spelervaring..maar de prijs is ook niet echt sterk. Volgens internet gaat dit ding 199 euro kosten en er zit niet eens een adapter bij (als dat echt waar is beetje raar :? ) een vita is bij bol.com 270 euro met 2 spellen erbij...dus de 3DSXL is in verhouding nog duurder ook, dan toch maar een vita denk ik
Ik heb geen problemen met de kwaliteit van mijn 3DS maar ik heb 'm pas een aantal maanden na de release gekocht. Wellicht dat daar het verschil in zit.
Daarnaast moet je ook kijken naar de games die je wilt spelen. Ik speel toch het liefst de games als Mario, Pokemon en RPG's. En geen van deze drie soorten games zul je op de Vita vinden al zullen er wel RPG's gaan komen voor de Vita.

Verwijderd

The Great HooD schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:48:
[...]

Geloof mij nou maar. Die gaat 100% zeker weten omlaag :)

Got some inside information :>
Over een half jaar ofzo.

Verwijderd

--_-- schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:50:
[...]
..maar de prijs is ook niet echt sterk. Volgens internet gaat dit ding 199 euro kosten en er zit niet eens een adapter bij (als dat echt waar is beetje raar :? )
Ik snap 'em even niet. Hoe zit het met die adapter? Je koopt een 3DS XL, speelt er 4 uur mee. Batterij is dan leeg en je wilt 'em opladen en dan kom je erachter dat die er niet bij zit?
Dus het is een machine voor één keer gebruiken en dan weggooien?

Verwijderd

Ik denk haast dat er sprake is van een vertaalfoutje. Indien er daadwerkelijk geen oplader in zit is dat een gigantische blunder volgens mij. Ik neem aan dat ze een dock bedoelen zoals die wel bij de 3DS meekwam.

Verwijderd

Kijk zelf maar http://www.nintendo.nl/NO...intendo_direct_47764.html vanaf +/- 5 minuten.

Zowel adapter als adapter+cradle zullen los verkocht worden.

Eigenlijk vind ik het best slim. Je hebt een basissysteem + ar kaartjes + sd kaart zodat je alles wat je nodig hebt om te kunnen spelen in een pakket hebt. Veel mensen hebben al een DSi/XL of 3DS dus is een AC adapter overbodig.

Mocht je die NIET hebben, is daar pakket nummer 2: een losse AC adapter.
Wil je er een cradle bij hebben is daar pakket nummer 3: een losse AC adapter + cradle.

Zo kan je zelf je 3DSXL pakket samenstellen.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 22:05 ]

Verwijderd

Het zal mij benieuwen hoe snel ze daarop terugkomen. Alhoewel de DSi en 3DS adapter erop zullen werken is het toch ontzettend vreemd. Of is het nieuwe EU regelgeving oid?

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Het is inderdaad out of the ordinary om er geen adapter bij te leveren. Lijkt mij tevens moeilijk in te schatten hoeveel er geproduceerd moeten gaan worden, een tekort aan adapters zou niet best zijn...

Geen idee hoe groot het deel '' normale'' ds'en is van het 150 miljoen tellende totaal. Maar er zijn waarschijnlijk heel wat compatibel adapters in omloop.

Verwijderd

Ja, er is genoeg thirdparty spul verkrijgbaar :+

http://www.beslist.nl/pro...ite_-_DSi_-_DSi_XL_-_3DS/

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 22:27 ]

Verwijderd

Heb de demo's inmiddels uitgeprobeerd en moet zeggen dat die Fina; Fantasy Theatrhytymn me erg meevalt. Leuke game, maar niet meer dan 20 euro waard.
KH vond ik iets te beperkt om echt te kunnen oordelen. Het 3D was goed gedaan maar het vechten kwam nogal verwarrend over al zal dat grotendeels zijn omdat je zomaar in de game gedropt wordt. Verwarrend vechten zou je ook ervaren wanneer je opeens in Birth By Sleep gedropt zou worden. Vind daarnaast de stem van Osmont wel erg oud worden voor Sora maar dat is persoonlijk.

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 08:45
Zitten we nu echt te wachten dat we ook op de 3DS XL pixels kunnen tellen door het (te) grote scherm? (zoals bij de DS XL).. de extra circlepad was een zinvolle verbetering geweest, enigste pluspunt is de verbeterde accu.
Nee. Nintendo is hardleers...ik sla deze over.

• matthijst
Misschien valt het wel mee, met die pixels tellen?

DSi XL: 256 × 192
3DS: 800×240 pixels (400×240 pixels per oog

• Mizgala28
matthijst schreef op maandag 25 juni 2012 @ 07:59:
Misschien valt het wel mee, met die pixels tellen?

DSi XL: 256 × 192
3DS: 800×240 pixels (400×240 pixels per oog
Dat zal zeker meevallen.

GetBlack: die FF game zal zeker weten rond de 40 euro kosten helaas, ik blijf bij eShop games tot nu toe, ze bieden iets meer voor hun geld en met Zelda AX (de GBC game) en Zen Pinball ben ik nog steeds zoet mee en dat was samen maar 11 euro :d

Verwijderd

Final Fantasy zal idd wel een full price spel worden, al is het alleen al vanwege de Square-enix licentie ;)

Het zal volgens mij muziek uit alle FF spellen gaan krijgen + DLC. Maw. het is geen klein spel ;)
Ik ga 'm dan ook zeker @ launch halen voor de heerlijke muziek :)

Kingdom Hearts zal voor mij de eerste in de serie worden die ik ga halen (heb de DS en GBA spellen niet gespeeld, en heb 'm nooit een PS / PS2 gehad)

iig wel goed zoveel support van SE te zien voor de 3DS. Dit is goed voor de console.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 23:17 ]

• Mizgala28
Yup maar ik denk dat ik volgende week geen game haal voor mijn 3ds (budget 20 euro).

Ik wou F1 halen maar na asphalt 3d ben ik bang voor alle 3ds race games behalve Ridge Racer en MK7 (en die zijn buiten de budget).

Dus of het wordt Super Monkey Ball of Driver, of het wordt een normale DS game, of ik haal 2de hands PKMN Soul Silver of ik haal voor nostalgie een oude (de allereerste :D ) GameBoy met 4x AA batterijen en PKMN Gold :P

P.S. sinds vrijdag heb ik mijn Nintendo DS (die ik voor mijn 3ds gebruik) sok gekregen, ik was er 1000 sterren voor kwijt maar het was het wel waard, de sok is van katoen en mijn 3Ds past met gemak erin zelfs met zijn plastic body case van BigBen, ik ben er super tevreden mee het is tenslotte extra bescherming.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:30
Hmm ik volg gamenieuws in het algemeen toch aardig maar totaal gemist dat er een XL versie uitkomt. Ik moet wel zeggen dat ik er weer niet blij van wordt. Geen adapter , geen 2e stick , zelfde resolutie en imho nog freakin lelijk ook.

Geen 2e stick kan ik echt niet begrijpen als je zelfs een accesoire uitbrengt om het op de originele 3ds toe te voegen en het 1 van de beste verkooppunten is van de concurent PS Vita.

Ik heb elke versie vanaf de originele Gameboy gehad tot de Ds lite en vanaf dat punt is Ninendo wat mij betreft echt de weg kwijt geraakt. Vooral de accuduur van de 3D versie vind ik minder. Jammer want ik heb echt wel behoefte aan een goede handheld en de Vita is ook al niet mijn ding. Doe mij maar de 3ds zonder 3d ( ja dat is raar) , maar dan met een langere accuduur en een 2e analoge stick. Keep on dreaming :)

[ Voor 29% gewijzigd door Beakzz op 26-06-2012 00:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:02:
Final Fantasy zal idd wel een full price spel worden, al is het alleen al vanwege de Square-enix licentie ;)

Het zal volgens mij muziek uit alle FF spellen gaan krijgen + DLC. Maw. het is geen klein spel ;)
Het ziet er uit als een crappy bonusgame in een ander spel, en jij wil er 40 euro voor betalen??

• Arunia
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:02:

Kingdom Hearts zal voor mij de eerste in de serie worden die ik ga halen (heb de DS en GBA spellen niet gespeeld, en heb 'm nooit een PS / PS2 gehad)

iig wel goed zoveel support van SE te zien voor de 3DS. Dit is goed voor de console.
Denk dat mijn vrouw nog net niet voor de deur gaat liggen voor Kingdom Hearts.

Deeltje 1 en 2 samen uitgespeeld. Die voor de PSP en DS moet ik nog uitspelen. Die voor de GBA volgens mij de tweede run nog doen. Alhoewel ik de PS2 remake daarvan wel minder legaal heb liggen. Wat best nog wel eens leuker kan zijn om uit te spelen. Dus ga die wel eens op de PC opstarten in een emu.
Pagina: 1 ... 37 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]