Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:13:
[...]

Ja, nu kun je nog tweedehands spellen kopen en verkopen. Hoe kun je je download dan verkopen?
Niet.
Daarom zou ik ook nooit een compleet spel als download kopen. Enkel kleine spelletjes. Kirby NES heb ik bijvoorbeeld op de 3DS gekocht als download. Bij dat soort games maakt het me niet heel veel uit.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 15:13

jasjenl

Liab A Tymo

Ik kreeg straks een melding dat er nieuwe firmware was, maar nu staat mijn 3ds al een kwartier op het scherm met 'Bezig de update te instaleren' met een progress bar die op 0 blijft staan. Meer mensen dit probleem gehad? Ding reageert ook niet op de home en power button, enige wat ik me nog kan bedenken is de power button lang in te gaan drukken, dat heb ik nog niet geprobeerd.

Verwijderd

Officiële statement van Nintendo:
Nintendo is aiming to significantly expand its digital business. In August, New Super Mario Bros. 2 for the Nintendo 3DS system will launch both as a packaged game at retail stores and as a digital download in the Nintendo eShop. The majority of Nintendo-published Nintendo 3DS games will have the same dual-distribution strategy. Likewise, the majority of Nintendo-published Wii U games will be available both as packaged products and as digital downloads starting on launch day.

These downloadable games will also be available for purchase at participating retail stores and on retailers' websites. Our customers can visit retail outlets or their online shopping sites, look for the products they want and pay for the product there. The retailers will then provide shoppers with a 16-digit code that can be exchanged in the Nintendo eShop for the game. This will give shoppers more options to find and purchase their favorite games.
Dus de meeste 3DS/WiiU spellen die door Nintendo uigegeven gaan worden krijgen deze behandeling (vanaf NSMB2)

1. Game cartridge + doosje in de winkel.
2. Game download vanuit WiiU/3DS eShop.
3. Gamecode verkrijgbaar bij een (web)winkel waarmee je het spel vanuit de eShop kan downloaden.

Dit is dus voor iedereen het beste. Wil je een spel + doosje? Dat kan. Wil je het spel alleen downloaden en heb je een Credit Card? Dat kan. Heb je geen credit card? Koop de code in de winkel en je kan daarmee downloaden.

Bron: http://www.nintendolife.c..._to_be_released_digitally

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 21:27 ]

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Maar zal een enkele gamecode, dus zonder fysieke gamr, dan ook goedkoper worden??

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Verwijderd

Tja, dat denk ik niet. Maar dat is weer aan de retailers, gezien Nintendo de adviesprijs aangeeft.

Daarbij betaal je niet voor het boekje+cartridge maar voor het recht om het spel te spelen (de licentie).

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 21:35 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:35:
Tja, dat denk ik niet. Maar dat is weer aan de retailers, gezien Nintendo de adviesprijs aangeeft.

Daarbij betaal je niet voor het boekje+cartridge maar voor het recht om het spel te spelen (de licentie).
Maar zoals hierboven al werd vermeld, wordt het "lastig" om een digitaal spel 2ehands te verkopen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:42
Vandaag ben ik erachter gekomen dat door je WiFi SSID te veranderen naar KPN zonder beveiliging de Nederlandse Nintendo Zone thuis te gebruiken is! attwifi werkt niet in NL en vandaag was ik met de 3DS in een hotel waar het wel werkte op een KPN open WiFi en heb dit thuis getest, prima!
Maak een dergelijk WiFi gastnetwerk aan om je netwerk beveiligd te houden, als je router dit ondersteund. Schakel vervolgens dit netwerk alleen in (of verander het tijdelijk) wanneer je er gebruik van wil maken.

Succes ermee, is niet super veel op te vinden, maar kan leuk zijn.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:02

DukeBox

loves wheat smoothies

theforce81 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:02:
Vandaag ben ik erachter gekomen dat door je WiFi SSID te veranderen naar KPN zonder beveiliging de Nederlandse Nintendo Zone thuis te gebruiken is!
Hmm meteen eens proben, extra ssid toevoegen in een appart vlan.. zal meteen ff kijken welke ip's e.d. er benaderd worden, dan kan je er nog firewall rules op toepassen en zo gewoon open laten staan.

edit, de volgende ip's ben ik nu tegen gekomen. waarschijnlijk zullen er hele ranges doorgelaten moeten worden maar vooralsnog werkt alles wanneer ik deze ip's toesta en de rest deny.

69.25.139.140=Nintendo USA
69.25.139.162=Nintendo USA
69.25.139.164=Nintendo USA
192.195.204.216=Nintendo USA
213.198.82.89=Nintendo Germany
213.198.95.79=Nintendo Poland

[ Voor 47% gewijzigd door DukeBox op 15-05-2012 22:19 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

BtM909 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:21:
[...]

Maar zoals hierboven al werd vermeld, wordt het "lastig" om een digitaal spel 2ehands te verkopen.
Niet iedereen doet dat ;) Daarbij is Steam met een systeem ervoor bezig. Als Nintendo slim is doen ze dat ook.

--

In ander nieuws: deze week (donderdag) komt de demo voor Rayman Origins in de eShop.

Verwijderd

Sorry voor de dubbelpost maar dit is redelijk belangrijk.

De update voor Mario Kart 7 is uit!

Om te beginnen moet je eerst je 3DS updaten. Daarna moet je de onderstaande eShop QR Code scannen (druk op R/L en raak het QR code logootje aan)

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendolife.com/themes/nlifev8/cimages/original.pad/news/2012/05/mario_kart_7_update_available_now/enclosure/0/CTR-U-AMKP-MarioKart7_UpdateData-QRCode.png

Mocht dit niet werken kan je de update ook gewoon in de eShop vinden. De update is verplicht als je MK7 online wil spelen.

Verwijderd

Vanavond weer heerlijk zonder enige frustratie wat potjes online gereden. Ben erg blij met de update.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:06:
Vanavond weer heerlijk zonder enige frustratie wat potjes online gereden. Ben erg blij met de update.
wat is er zo bijzonder aan?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:16:
[...]

wat is er zo bijzonder aan?
er waren 3 banen met een bug waardoor je hele stukken van de tracks over kon slaan.
Véél spelers kozen die levels.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Echt :D Nooit gemerkt :) Net geüpdatet iig

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:08:
Sorry voor de dubbelpost maar dit is redelijk belangrijk.
Het is geen dubbelpost als je vorige post ouder dan 24uur is ;)

[ Voor 69% gewijzigd door BtM909 op 17-05-2012 00:02 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-11 11:21
Zo! Net tijdens de iBood Hunt toch maar een 3DS gekocht, samen met Mario Land 3D. Mario Kart 7 gaat er ook snel aankomen. Zijn er verder nog verplichte aankopen?

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Marijn100 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:38:
Zo! Net tijdens de iBood Hunt toch maar een 3DS gekocht, samen met Mario Land 3D. Mario Kart 7 gaat er ook snel aankomen. Zijn er verder nog verplichte aankopen?
Kid Icarus is toch wel geniaal :) Vooral 3D is prachtig :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Pushmo of Pullblox (zelfde spel, andere naam)
Tetris

Zijn voor mij echt dé toppers

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Marijn100 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:38:
wat was je kwijt?

• Koldur
Hij was 159,59 met 5,95 verzendkosten.
Zen Pinball is een verplichte aankoop als je flipperen leuk vindt! Kost €6,- en is echt een goed spel (digitale download).

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Marijn100
166 ongeveer, scheelt niet bijzonder veel maar was nu toch eindelijk de motivatie om er een te kopen. Was er anders in de vakantie van gekomen den ik?

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11 03:17
Ik heb vanmorgen de Toad 3DS binnengekregen die ik had gewonnen met die actie een tijd terug. Hij is vet! :D

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:07
ja ja ja! Castlevania voor 3DS :)
hopen dat ie een beetje snel komt kan ik dat ding weer uit de stof trekken ;)

• corset
Donnie Darko schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:44:
Waar? wanneer? Oo IK WIL! :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Konami heeft het laten lekken, om ons alvast warm te maken voor E3 (dat belooft veel goeds ;)) veel info is er verder nog niet: http://www.nintendolife.c...le_in_development_for_3ds

Verwijderd

Donnie Darko schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:44:
Sinds Castlevania 4 is er imo nooit meer een goeie Castlevania gekomen. Het dieptepunt was meen ik Castlevania op de N64.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:22
Woei, een pakketje van NoE binnen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hi16JNWHFygpcMb6IN4iGiDq/medium.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Donnie Darko
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:53:
[...]

Sinds Castlevania 4 is er imo nooit meer een goeie Castlevania gekomen. Het dieptepunt was meen ik Castlevania op de N64.
haha wat een grap, symphony of the night op de ps1 is wat mij betreft de beste ooit gemaakt!
ook de DS spellen vind ik super goed. lord of shadow vond ik ook goed alhoewel ik dat niet een echte castlevania game vind.

Verwijderd

De DS games vond ik ook erg goed (heb nooit een PS1 gehad dus daar kan ik niet over oordelen) ik hoop dat de nieuwe ook in die stijl is (maar dan met betere gfx, maar wel gewoon 2D)

• Marijn100
:D Ik heb ze ook al een aantal weekje liggen. Weet alleen nog niet wat ik er mee moet gaan doen. Misschien inscannen en een mooi overzichtje maken om te delen met elkaar?

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 14:17

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

M'n Princess Peach 3DS is vandaag ook binnen gekomen. Hij was afgegeven bij buren die we niet kennen en die waren niet thuis. Anderhalf uur later toch kunnen ophalen, maar vervolgens was m'n vrouw uren lang aan de telefoon :/ (ik had hem aan haar gegeven, dus zij mocht hem open maken). Dus net pas eindelijk open gemaakt, morgen maar eens uitgebreid bekijken.

Op de doos allemaal plakband en een grote sticker die je vertellen dat je goed moet controleren of de doos niet open is geweest, anders meteen de postbode waarschuwen, handig als ze het dan ergens anders bezorgen. Helaas was de 3DS doos los in het pakket gestopt, dus een hoekje daarvan was beschadigd.

De 3DS zelf ziet er erg mooi uit, de bovenkant is netjes afgewerkt. Het eerste dat opviel is dat het scharnier vrijwel geen speling heeft, terwijl die van mij veel speling heeft, toch maar eens langs bij Nintendo daarmee.

M'n vrouw vindt de 3DS eigenlijk te mooi om te gebruiken, dat is inderdaad wel een lastige afweging. Maar erg leuk om eens een keer iets te winnen, totaal niet verwacht.

[druk op een toets om verder te gaan]

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 20:50
Eergisteren Mario Tennis Open opgehaald. Een erg vermakelijk spel tot nu toe. Nog niet online gespeeld, eerst nog even oefenen :D

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:02
Ik heb mijn Nintendo 3ds sinds vorige week vrijdag, ik ben er wel blij mee al heb ik in eerste instantie Pokemon diamond gehaald geen 3ds game dus, echter had ik woensdag Asphalt 3d gehaald voor 20 euro leuk spel in het begin maar de besturing is slecht, de grapics zijn niet echt speciaal en de 3d voegt niks toe, in andere worden is die game eigenlijk slecht.

Volgende game wordt zeker een Mario (waarschijnlijk kart) of Zelda OoT, die zijn in ieder geval wel goed :D

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dr. Lautrec and the Forgetten Knights, Super Monkeyball 3D en Resident Evil the Mercenaries 3D besteld voor 26 Euro inc. verzenden. Mooie deal :)

Morgen ook een Vita binnen met Fifa en Uncharted, dus dat worden spellen die ik in seal laat tot 2014 :+

• Koldur
Exorcist schreef op maandag 28 mei 2012 @ 11:06:
Dr. Lautrec and the Forgetten Knights, Super Monkeyball 3D en Resident Evil the Mercenaries 3D besteld voor 26 Euro inc. verzenden. Mooie deal :)

Morgen ook een Vita binnen met Fifa en Uncharted, dus dat worden spellen die ik in seal laat tot 2014 :+
Tweede hands of via een site waar wij ook gebruik van kunnen maken? Altijd interessant!

• Mizgala28
Ik weet niet of het aan mij ligt maar sinds dat ik de 3ds heb (dus nu bijna 1.5 week) had de 3ds een bolle home knop en select knop (ook start maar veel minder dan overige 2, home is nog het meest bol) ook maakt de A knop soms een piep (ala lopende spongebob voor diegene die het weten) is dat normaal?? het is niet irritant maar ik vroeg me af, en een foto waar het goed op zichtbaar is kan ik niet maken.

• Exorcist
  • Niet online
theforce81 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:23:
[...]

Tweede hands of via een site waar wij ook gebruik van kunnen maken? Altijd interessant!
Gamedumper, nieuw dus.

• Koldur
Thanks! Twee spellen daar besteld, super prijs, kan eigenlijk niet fout voor dat geld.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En dan die games voor 8-14 euro :D

Toch maar even wat bestellen :)

edit:

En dan maar
• Resident Evil The Mercenaries 3D
• Dr. Lautrec and the Forgetten Knights

besteld :D

[ Voor 47% gewijzigd door BtM909 op 29-05-2012 12:54 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:05
Fijn, nu zit ik ook te dubben over Doctor Lautrec.
Beetje mix van Layton en Pokemon. :D
Kan niet verkeerd zijn haha.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:53:
[...]

Werkelijk? ;).
De meest recente castlevania (dat 3D gedrocht voor ps3/360) had nooit mogen uitkomen, daar ga ik wel mee akkoord.

Als de 3DS versie een 2D metroidvania spel wordt (zoals het hoort) haal ik me zeker een 3DS in huis (eerst E3 afwachten of we een 3DS lite ofzo krijgen :)).

• Marijn100
Oe!! Vandaag tussen 13.30 en 15.30 krijg ik eindelijk met 3DS met Super Mario 3D Land!!! [/huppelkutmode]
Haha,zit wel serieus te wachten op dat mannetje van PostNL, net weer een klein kind :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:18:
[...]

Werkelijk? ;).
De meest recente castlevania (dat 3D gedrocht voor ps3/360) had nooit mogen uitkomen, daar ga ik wel mee akkoord.

Als de 3DS versie een 2D metroidvania spel wordt (zoals het hoort) haal ik me zeker een 3DS in huis (eerst E3 afwachten of we een 3DS lite ofzo krijgen :)).
Verwacht geen 3DS revisie deze E3 ;) Nintendo gaat het over de WiiU + games en 3DS games hebben.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:39
Ik heb een paar dagen Mario tennis open. Wat is dit spel verslavend zeg zeker Super Mario tennis is super leuk.
Ik ben nu bij level 2 maar ik vindt hem lastig maar wel leuk.

Wordt op de E3 release datum bekend gemaakt van de WiiU? Of is dit al bekend?

Verwijderd

Vanavond om 12 uur s'nachts onze tijd is er een pre-E3 Nintendo direct

http://www.nintendo.co.jp...pre_e3_2012/nl/index.html

Verwijderd

Marijn100 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:41:
Oe!! Vandaag tussen 13.30 en 15.30 krijg ik eindelijk met 3DS met Super Mario 3D Land!!! [/huppelkutmode]
Haha,zit wel serieus te wachten op dat mannetje van PostNL, net weer een klein kind :p
En? Hoe bevalt het?

• Marijn100
Best goed!:D Speelt echt heel lekker vergeleken met de allereerste Nintendo DS. Ben nog even van alles aan het uitzoeken met online dingen, zal zo even een DM sturen voor de friendcode.
En maar meteen PullBlox gekocht uit de eShop. Werd mij toevallig al aangeraden in een eerdere post maar ik wist natuurlijk de naam van de game niet meer. Vond het er erg leuk uit zien. Meteen maar gekocht, bleek het dus die game te zijn die aangeraden werd :p
Verder heb ik wel heel vaak last ban per ongeluk L of R indrukken met de dood in Super Mario 3D Land tot gevolg... Ach ja alles went. Maar spijt heb ik nog een moment gehad van mijn aankoop!

P.s. Voordat het in de topic start staat: 0946-3305-8118

• Mizgala28
Hmm ik ben ook nog steeds super blij met mijn 3ds, die bolle knoppen ben ik al vergeten want het valt niet onder de garantie en de winkel werkt ook niet mee.

Vandaag eens wat langer Asphalt 3d gespeeld, ik vind het nog steeds en rotspel, helaas heb ik geen geld voor een nieuwe game dus gelukkig heb ik PKMN Diamond :P

Ook heb ik alle demos op Metal Gear Solid al tig keer uitgespeeld :)

Mijn friendcode is: 1504-6730-6038

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

Arunia schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:05:
Fijn, nu zit ik ook te dubben over Doctor Lautrec.
Beetje mix van Layton en Pokemon. :D
Kan niet verkeerd zijn haha.
Zeker? De enige reden dat ik effe reageer is omdat we laatst iemand in de winkel hadden die na een dagje terugkwam omdat ie er geen zak aanvond ;)

• Mizgala28
Zo slecht is die Lautrec ook weer niet, asphalt 3d is pas slecht, alhoewel er is nog een slechtere game voor de 3ds, The Hidden (link onder voor een review), The hidden is een 3ds game zonder 3d. *facepalm*

http://www.nintendolife.com/reviews/2011/12/hidden_3ds

De slechtste game voor de 3ds en de slechtste ds game ooit. (vind ik)

[ Voor 8% gewijzigd door Mizgala28 op 03-06-2012 21:53 ]

Verwijderd

Lautrec is zeker niet slecht. Je moet alleen niet verwachten dat het een Layton-kloon is ofzo, het is gewoon iets heel anders. Het is ook typisch een spel dat je per missie moet spelen en niet uren achter elkaar want dan wordt het al snel saai. Ik vond het erg verslavend en heb er tientallen uren ingestoken. De missies mogen dan veelal op hetzelfde neerkomen, de verhalen tussendoor en de (cutscene) interacties tussen Dr Lautrec en zijn assistente Sophie maken het spel toch zeker de moeite waard als je van adventuregames houdt. Het "pokemon"-systeem is slecht uitgelegd, zowel in het spel als in het boekje, maar als je de moeite neemt het te begrijpen biedt het veel diepgang.

• Exorcist
  • Niet online
Voor die 9 Euro zal het me jeuken. Het enige spel dat ik ga uitpakken van de eerder genoemde drie (dus ook Monkey Ball en RE Mercenaries 3D). Die laatste laat ik sealed voor dat geld, niet gekocht om te spelen.

Waren de dag erna overigens weer op volle prijs (40/45 Euro). Foutje op de site?

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08 12:23
Exorcist schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:44:
Voor die 9 Euro zal het me jeuken. Het enige spel dat ik ga uitpakken van de eerder genoemde drie (dus ook Monkey Ball en RE Mercenaries 3D). Die laatste laat ik sealed voor dat geld, niet gekocht om te spelen.

Waren de dag erna overigens weer op volle prijs (40/45 Euro). Foutje op de site?
Verdomd, ze zijn inmiddels inderdaad weer een stuk duurder. Heb zelf Dr. Lautrec en RE Mercenaries. Lautrec lijkt me nog wel interessant. RE Mechenaries omdat 2 aankopen gratis verzending betekende.

Overigens vermaak ik me voorlopig prima met Tales of the Abyss, Vind het een prima game.

• invmat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2024
Iemand hier die over een dik uurtje ook Nintendo Direct gaat bekijken? Ik hoorde dat het voornamelijk over de Wii U zou gaan, maar ik verwacht toch ook 3DS-nieuws...

• Mizgala28
invmat schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:56:
Iemand hier die over een dik uurtje ook Nintendo Direct gaat bekijken? Ik hoorde dat het voornamelijk over de Wii U zou gaan, maar ik verwacht toch ook 3DS-nieuws...
Ik ga wel ernaar kijken, ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben over de wii u, en stiekem hoop ik op iets heel goeds (update of een game) voor de 3ds.

Rare actie bij Intertoys in alkmaar gezien vandaag, RE: Revelations zonder Circle Pad Pro alleen vandaag van 49.99 voor 29.99 en diezelfde game met Circle Pad Pro van 69.99 voor 59.99, grappig als je beide los koopt kom je 10 euro goedkoper uit dan als 1 set.

• Exorcist
  • Niet online
Is die CPP echt noodzakelijk bij Revelations?

• Mizgala28
Als je de game lekker wilt besturen wel ja, zonder de CPP kun je niet tegelijk schieten en camera draaien en tijdens lopen is het onhandig om de camera te draaien zonder.

Met CPP kun je tegelijk camera bewegen en schieten (je draait de camera net als in console games) en sowieso je kan meer tegelijk naast camera draaien en kun je je sneller en beter oriënteren in je omgeving.

• Exorcist
  • Niet online
Hmm, dan toch maar met zo'n ding helaas. Of wachten op de Vita release, maar RE:DS is ook nooit op de PSP verschenen. RE op de PSP is niet bestaand gek genoeg.

• Mizgala28
Kost maar 20 euro inclusief een batterij, het valt mee het is niet draagbaar in je broekzak (wel tas of zo) maar het ligt wel lekker ergonomisch in je handen.

Ik heb 1.5 week geleden voor 1000 sterren een nintendo ds sok besteld, nog steeds niet binnen dus nu begin ik mezelf te irriteren ermee.

Verwijderd

Vanuit de sterrencatalogus duurt het meestal 4-8 weken voordat het binnen is ;)

• Exorcist
  • Niet online
Mizgala28 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:15:
Kost maar 20 euro inclusief een batterij, het valt mee het is niet draagbaar in je broekzak (wel tas of zo) maar het ligt wel lekker ergonomisch in je handen.

Ik heb 1.5 week geleden voor 1000 sterren een nintendo ds sok besteld, nog steeds niet binnen dus nu begin ik mezelf te irriteren ermee.
Geld boeit me niet, draagbaarheid ook niet (game zo heeeel nu en dan alleen in de tuin of op vakantie), maar wil geen accessoires meeslepen..iets moet gewoon werken zoals ik het gekocht heb. Maar als het beter speelt, tsja, dan toch maar zo'n ding.

• Mizgala28
4 tot 8 weken, wow dat is echt f***** lang...

Excorsist: het speelt echt veel beter met de CPP.

• invmat
Nintendo Direct: Tot nu toe alleen maar filosofisch gelul. Kom op met het nieuws!

• Mizgala28
Zo Mii Wara Wara, dat is een hele leuke titel :D

Dus de Wii U is meer ergonomisch, gelukkig hebben ze de joystick normaal gemaakt zo is gamen meer prettig.

Ook het feit dat hij zei dat de Wii U en de 3DS samen in contact blijven klinkt goed, wie weet kunnen we straks potjes tegen elkaar spelen, de een speelt een game op zijn Wii U en de anders speelt tegen die gene op z'n 3DS, als dat gebeurt.

Aan het einde zei hij dat ze tijdens de E3 meer nieuws over de 3Ds vertellen, ik ben benieuwd ook het feit dat de Wii U meer socialer (maar niet irritant) is klinkt goed, wie weet zal het friendcode systeem meer versoepeld worden en kunnen mensen makkelijker contact met elkaar opnemen.

De rest klinkt ook goed, enige ding wat ik mis is de batterij duur van de gamepad.

P.S. Wii U controller Pro, ik verwacht na het zien ervan meer hardcore games die normaal bestuurd worden :D

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 21:21

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Wii/Mii ze hebben een hoop woorden nodig, om een tablet met geforceerde console aan de man te brengen. Ging alleen maar over het tweede scherm.

:')

Verwijderd

Splinter Cell schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:40:
Wii/Mii ze hebben een hoop woorden nodig, om een tablet met geforceerde console aan de man te brengen. Ging alleen maar over het tweede scherm.

:')
Geforceerde console? :?

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Vorige week via ebay kon ik Pilot Wings 3DS voor 18,- krijgen (sealed). Deze kwam zaterdag binnen. Erg leuk spelletje! Ik wilde deze al een tijdje hebben maar wil niet steeds 40,- voor een spel betalen maar 18,- is een zeer nette prijs. Persoonlijk zou ik maximaal 30,- per spellen willen betalen met misschien voor enkele echte toppers zoals Mario 3D land en Zelda voor 40,-.

De meeste games vind ik gewoon niet meer dan 30,- waard. Tetris is erg leuk en wil ik ook nog wel hebben maar daar heb ik al zoveel varianten van dat ik daar ook maar maximaal 20,- voor wil betalen mede omdat het zo een simpel spelletje is. Weer ff ebayen :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Ram0n
  • Laatst online: 10-11 15:04

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Mizgala28 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:34:
Aan het einde zei hij dat ze tijdens de E3 meer nieuws over de 3Ds vertellen
Niet helemaal zeker, maar zei hij niet juist dat er op andere evenementen meer over de 3DS wordt verteld?

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• invmat
Ram0n schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:06:
[...]

Niet helemaal zeker, maar zei hij niet juist dat er op andere evenementen meer over de 3DS wordt verteld?
Idd, het lijkt erop dat op Nintendo's E3 event zo goed als niets over de 3DS verteld wordt. Balen.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Sorbo schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:23:
[...]

Zeker? De enige reden dat ik effe reageer is omdat we laatst iemand in de winkel hadden die na een dagje terugkwam omdat ie er geen zak aanvond ;)
Wat een buttspel en het ergste is: dit is het enige 3DS spel waar ik echt moeite heb met focussen in 3D... Heb het voor het gemak maar uitgezet. Daarnaast onduidelijk menu en helemaal onduidelijk wat de volgorde is sterkte (met die pokemon achtige beesten), wat de bedoeling van spelletjes is (ondanks de flut tutorial) of uberhaupt qua game-play wat je moet doen... Geef mij maar Layton voor het betere puzzelwerk...

Maarja, voor 9 euro kunnen ze mooi op de stapel, hehe :P

Verwijderd

invmat schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:41:
[...]

Idd, het lijkt erop dat op Nintendo's E3 event zo goed als niets over de 3DS verteld wordt. Balen.
Nintendo gaat echt wel over de 3DS hebben ;)

http://www.nintendolife.c..._nintendo_direct_round_up

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Nintendo's 3DS dingetje is al geleaked:
For 3DS, the paper says that Nintendo will announce a large screen version of the system. The new version will have a 4.3 inch screen, or 1.5 times the current size. A release in North America, Japan and Europe could happen as early as Summer.
Bron: Nikkei (hadden het de overige vijf jaar ook spot-on wat betreft aankondigingen tijdens de E3...)

3DS redesign dus ;) .

Verwijderd

We zullen zien.

En nee, ik geloof het niet totdat het officieel van Nintendo komt.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 20:35 ]

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:32:
We zullen zien.

En nee, ik geloof het niet totdat het officieel van Nintendo komt.
Ik wíl het liever niet geloven.

Ik heb nog geen 3DS, maar ik wil er eigenlijk wel een halen als er een groter scherm komt (en pokemon :D). Ik vond de DSi XL ook altijd een interessant ding, maarja met 2 normale DS'en in huis vond ik dat toch een beetje zonde.
Als de Wii U rond de 250-300 euro gaat kosten, dan wordt dat nog een zware afweging trouwens..

Ik heb het 3DS nieuws en releases de laatste tijd niet zo nauw gevolgd, maar wat zijn op dit moment eigenlijk de must-have games naast Super Mario Land 3D?

[ Voor 7% gewijzigd door nioz op 04-06-2012 20:47 ]

• corset
pushmo, tetris. Voor mij dan, en hopelijk snel Kingdom Hearts Dream Drop Distance

Verwijderd

Volgens n-europe is het geen redesign maar eerder een resize (net als de DSi -> DSiXL) voor ouderen :)

Ergens wel logisch, gezien ze bij de DSi speciaal een grotere versie gemaakt hebben. Hiermee hebben ze een nieuwe markt gemaakt welke nu nog aan de DSi vast zit. Dus nu kan die markt ook om ;)

Maar ik weet niet zeker of het zo is. Morgenavond op zes uur weten we meer.

En voor de games: Mario Tennis, Heroes of Ruin (deze maand), Kingdom Hearts, Kid Icarus..

Het hoge woord is er uit. Nintendo ontkent het bestaan van een 3DS redesign:
http://www.nintendolife.c...gn_wii_u_price_revelation

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 07:33 ]

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:49:
Volgens n-europe is het geen redesign maar eerder een resize (net als de DSi -> DSiXL) voor ouderen :)
Dat is toch exact hetzelfde als wat in de quote van Cubic X staat?

Verwijderd

En het is ook niet waar :p Er is geen resize / redesign aangekondigd :+

• Exorcist
  • Niet online
Komen er nog games als Hotel Dusk, Another Code, Undercover, Runaway...etc? Daar heb ik het meeste plezier van gehad met mijn DS en DSi. Mijn eega met Picross 3D, komt daar een 3DS versie van?

De Vita bevalt ook meer dan prima, en ik hoop dat daar Heavy Rain-achtige adventures op uitkomen. Dat vind ik bij uitstek ideaal voor een handheld.

• Donnie Darko
balen Castlevania wordt dus geen side scroller.. maar een prequel op Lords of Shadow.... :(
wel kijk ik uit naar Luigi's Mansion (vond ik op de gamecube ook heel vet) Paper Mario sticker star en New Super Mario bros 2.

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:06:
En het is ook niet waar :p Er is geen resize / redesign aangekondigd :+
Dan nog begrijp ik je latere post niet, op wie reageerde je daar? Je bracht het alsof je iemand verbeterde, terwijl je exact hetzelfde zei :)

Maar goed, benieuwd naar de 3DS webcast!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:59:
Komen er nog games als Hotel Dusk, Another Code, Undercover, Runaway...etc? Daar heb ik het meeste plezier van gehad met mijn DS en DSi. Mijn eega met Picross 3D, komt daar een 3DS versie van?

De Vita bevalt ook meer dan prima, en ik hoop dat daar Heavy Rain-achtige adventures op uitkomen. Dat vind ik bij uitstek ideaal voor een handheld.
Cing, de studio van Hotel Dusk en Another Code is helaas niet meer.

• corset
Graag geen resize inderdaad. Ben het DS gedrag wel zat. 2 maanden versie X uit, dan Y uitbrengen, 2 maanden later versie Z etc. Dood irritant werd het.

Ik hoop wel dat er wat goeie niet tactic based RPG's uitkomen (liefst zoals FF6, 8 of 9)

Verwijderd

Topicstarter
lanerios schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:56:
Graag geen resize inderdaad. Ben het DS gedrag wel zat. 2 maanden versie X uit, dan Y uitbrengen, 2 maanden later versie Z etc. Dood irritant werd het.

Ik hoop wel dat er wat goeie niet tactic based RPG's uitkomen (liefst zoals FF6, 8 of 9)
Maar een nieuw design is wel broodnodig. Ik ga geen versie met slechts 1 analoge stick kopen, wetende dat ik zo'n uitbreiding zal nodighebben. Dan wacht ik liever tot nintendo zelf slim genoeg is om een nieuwe 3ds met 2 analoge sticks uit te brengen.

• Koldur
Deze is dan wat mij betreft wel een mooi en nuttig alternatief voor een redesign.

Groter scherm boven is voor de 3D gebruikers onder ons sowieso niet erg nuttig. Je moet er namelijk verder vanaf zitten om een goed 3D effect te krijgen, waardoor het gene wat je ziet net zo groot zal zijn als op de huidige grootte.

[ Voor 41% gewijzigd door Koldur op 06-06-2012 11:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:17:
[...]

Maar een nieuw design is wel broodnodig. Ik ga geen versie met slechts 1 analoge stick kopen, wetende dat ik zo'n uitbreiding zal nodighebben. Dan wacht ik liever tot nintendo zelf slim genoeg is om een nieuwe 3ds met 2 analoge sticks uit te brengen.
Je hebt de 2e analoge stick niet nodig. Je kan spellen die het ondersteunen ook zonder spelen. En dat zijn op dit moment maar 2 games.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 11:25 ]

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 18:58
Donnie Darko schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:56:
balen Castlevania wordt dus geen side scroller.. maar een prequel op Lords of Shadow.... :(
wel kijk ik uit naar Luigi's Mansion (vond ik op de gamecube ook heel vet) Paper Mario sticker star en New Super Mario bros 2.
Word wel een 2d sidescroller met moment waar je 3d over de schouder mee kijkt.

Bron: http://kotaku.com/5916092...metroidvania-in-lovely-3d

[ Voor 11% gewijzigd door Viper_4111 op 06-06-2012 11:45 ]

Geen informatie beschikbaar

• Donnie Darko
Viper_4111 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:44:
[...]

Word wel een 2d sidescroller met moment waar je 3d over de schouder mee kijkt.

Bron: http://kotaku.com/5916092...metroidvania-in-lovely-3d
ow beter!!! O+

• corset
Pre order! gelijk al, dat is niet zo moeilijk beslissen. Castlevania op de DS was geweldig, dus op de 3DS kan het niet anders :P

Verwijderd

Morgen komt er een demo uit van Heroes of Ruin een RTS game dat mij een beetje doet denken aan Diablo. Ze hebben er vele online mogelijkheden ingepropt en ik ben erg nieuwsgierig hoe het uiteindelijk uitpakt op de 3DS. Ik verwacht er veel van en ga zeker even de demo proberen voordat ik hem koop volgende week.

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:50:
[...]

Cing, de studio van Hotel Dusk en Another Code is helaas niet meer.
Slecht nieuws..waren echt goede spellen. Op Hotel Dusk is nog een soort vervolg gekomen, een soortgelijk spel. Kan me de titel even niet herinneren.

• Mizgala28
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:52:
Morgen komt er een demo uit van Heroes of Ruin een RTS game dat mij een beetje doet denken aan Diablo. Ze hebben er vele online mogelijkheden ingepropt en ik ben erg nieuwsgierig hoe het uiteindelijk uitpakt op de 3DS. Ik verwacht er veel van en ga zeker even de demo proberen voordat ik hem koop volgende week.
Ik weet niet of ik hem koop maar ik heb de demo gespeeld en ik vindt het spel best wel tof, het probleem is dat echt lang kun je niet van de demo genieten, het is maar 6 keer te gebruiken maar je kan wle online met de game.

Volgende week komt mijn loon, ik denk dat ik of Mario Kart 7 haal, of Zelda of een andere 3ds game.(of ik koop de eshop card en download paar klassiekers en Art of Balance Touch, wie weet).

En eigenlijk wat betreft een nieuwe game, ik twijfel ook enorm over Kindom Hearts, al is die pas volgende maand uit dus die kan wel wachten, waar ik wel naar benieuwd ben is 3DS Super Mario Smash Brothers.

P.S. ik heb vandaag de paarse 3DS gezien, echt o zo mooi, maar ik heb de zwarte en die is ook prachtig. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mizgala28 op 08-06-2012 02:22 ]

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Kan het nog niet echt vinden, maar kun je al nes en snes spellen downloaden voor de 3ds? Ik heb (nog) geen 3ds, maar het zou erg cool zijn als ik de spellen (nes & snes) die ik voor de Wii heb gekocht ook kan spelen op de 3ds.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Mizgala28
TheKillingBean schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:58:
Kan het nog niet echt vinden, maar kun je al nes en snes spellen downloaden voor de 3ds? Ik heb (nog) geen 3ds, maar het zou erg cool zijn als ik de spellen (nes & snes) die ik voor de Wii heb gekocht ook kan spelen op de 3ds.
Van de SNES games heb ik het niet kunnen vinden in de eshop, echter kun je wel NES, GameGear, GameBoy en GameBoy Color games downloaden (bij de NES games heb je trouwens ook de allereerste mario)

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 21:41
Mocht de 3DS XL er echt komen dan ga ik die meteen halen. Vind het 3DS scherm formaat wel oke maar iets groter had zeker wel gemogen! :)

//edit
Yay!! Net Pilot Wings 3DS uitgespeeld met 3 sterren op alle missies. Ik vind dit toch wel een van de beste games op de 3DS zo far. Teminste qua mijn smaak is hij helemaal da bomb :)

//edit
Ok cool ik kreeg een extra class erbij om uit te spelen na de credits *O*

//edit
Bevat echter maar 3 missies -O-

[ Voor 57% gewijzigd door Sir_Hendro op 08-06-2012 14:08 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Mizgala28
Tja als de 3DS XL uitkomt, haal ik hem niet, ik ben blij met mijn normale 3ds want die is juist zo lekker compact om mee te nemen.

Echter zal de 3DS XL meer stroom verbruiken, echter is hij dan groter waardoor ik denk dat je met 3D zeker de 8 uur zou moeten halen, dat is mijn idee tenminste ik baseer me op een vergelijking qua batterij duur tussen de dsi en de dsi XL.

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-11 16:28
Sinds 3 weken een 3ds (verjaardagskado aan elkaar met mn verloofde :P ). Heb Mario nu rondgespeeld en ben bezig met de special werelden. Erg vermakelijk.
Vandaag ongeveer een uurtje Heroes of Ruin gespeeld. Speelt erg lekker zeg. Die gaat er zeker nog wel komen. Als het goed is wordt vandaag PES 2012 3D bezorgd (via yourgamezone.nl) besteld. Eindelijk weer eens een lekker voetbalspel spelen :D

/offtopic
Toch maar eens een account aangemaakt na jaren lurken :p

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welkom als echte gebruiker in de wondere wereld die T.Net heeft de bieden aan accounts :P

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-11 16:28
:P tnx!

• Mizgala28
YES! volgende week haal ik een nieuwe game, ik wou eerst Mario Kart 7 maar daar wijk ik vanaf, het wordt of Kid Icarus of Zelda OoT.

De probleem is, ik kan maar 1 game hebben en de volgende game kan ik pas rond november kopen dus dat is een flinke tijd verder, de vraag is welke van de twee kan ik het beste nemen, welke is leuker en welke heeft een beter verhaal en betere replay waarde?

Ik weet dat Kid Icarus wel online kan en Zelda niet maar daar draait het niet om, echter heb ik geen Circle Pad Pro en die kan ik ook niet halen want dat valt buiten de budget zeg ik alvast.

keuzes, keuzes keuzes!! al die keuzes!!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Kid Icarus nooit gespeeld. Maar als je Zelda OoT nooit gespeeld hebt zou ik zeker die gaan komen. 1 van de beste Zelda spelen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Pagina: 1 ... 36 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]