Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:32:
Wel gelijk een vraagje.Mijn vrouw en ik spelen er allebei op maar willen niet in elkaars savegames knoeien. Nu is dat bij Mario Land geen probleem, maar kan je ook aparte savegames aanmaken in Mario kart?
Nee.

Verwijderd

Vind ik ook. Mijn vriendin heeft nu cups vrijgespeeld en ook onderdelen van m'n wagens. Had ik zelf willen doen.

Ze mag niet meer spelen.

Verwijderd

BarôZZa schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Hoe kan het de beste versie worden? 2D graphics op de 3DS zorgen voor het kijkdooseffect. Gewoon verschillende lagen, vrij eenvoudig te realiseren.

Het lijkt me dat in het geval van Rayman Origins je veel meer hebt aan HD graphics of AMOLED zoals bij de Vita voor de mooie hi-res 2D art.
New here? Lees het 3ds, wii, etc topic eens door dan snap je wel waarom Sanderev66 de 3ds versie geheid het mooist vindt. ;)

Verwijderd

Vraagje, ik ben lid van Netflix en zag dat je op de 3DS ook netflix films en 3D films kijken. Is dat een beetje te doen op zo'n klein scherm? Heeft iemand hier ervaring mee?

• Jackpot
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 20:14
Warez

[ Voor 96% gewijzigd door PWM op 13-03-2012 12:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:46:
[...]

New here? Lees het 3ds, wii, etc topic eens door dan snap je wel waarom Sanderev66 de 3ds versie geheid het mooist vindt. ;)
Ik zei misschien ;) Tot nu toe vind ik de PC versie het beste (demo vanaf Steam) met z'n 1080p op mijn scherm :+

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Doen mensen nog wat met de spelerstabel? Ik wil wel worden uitgedaagd met Mario Kart :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:44
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:46:
[...]

Ik weet dat hij een euh... liefhebber is van Nintendo. Maar aangezien hij ook een Vita heeft vroeg ik me af of de 3DS versie iets speciaals zou hebben.

Denk zelf trouwens dat je net zoals met de Wii en de DS de multiplatformgames het best kan vermijden op de 3DS. Dat wordt toch standaard de slapste versie (tenzij het een remake is van een oude game).

Verwijderd

De Wii versie van Rayman Origins is niet slecht hoor ;)

http://www.metacritic.com...an-origins/critic-reviews
En nee, die heb ik niet eens. Ik heb de PS3 en PSVita versie - wacht even, ik heb 'm op twee Sony apparaten

Ook leuk als je het spel op de verschillende consoles gaat vergelijken:
http://www.metacritic.com/search/all/Rayman+Origins/results

Maw. het is gewoon een geweldig Ubisoft spel, wat op elke console/handheld gewoon heel goed is. Dus ik ben niet bang dat de 3DS versie ineens veel slechter is.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 07:42 ]

Verwijderd

Rayman Origins is mijn inziens een spel wat je het beste kan spelen in 1080p aangezien het echt prachtig getekend is en het dan volledig tot zijn recht komt. Jammer genoeg vond ik de gameplay op de een of andere manier minder aanvoelen, wat 'leeg' ofzo. DKCR vond ik bijv een stuk leuker en levendiger aanvoelen.

Jammer, want de oorspronkelijke Rayman voor de PSX speel ik nog regelmatig op de PS3. En die heeft ook nog steeds goede graphics ;)

Verwijderd

BtM909 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:29:
Doen mensen nog wat met de spelerstabel? Ik wil wel worden uitgedaagd met Mario Kart :P
Ik wil van de week wel even mijn ID opzoeken, zodat die in de tabel kan, en dat ik even kan laten zien wie er de baas is met MK. B-)

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:57
Eindelijk! Ik heb hem; Tales of the Abyss :D
Het kostte wat meer dan de winkelprijs maar dat heb ik er zeker voor over.
Morgen leuk mee aan de slag, heb ik eindelijk wat anders te doen op me werk ipv alleen op tweakers te lurken :o

Verwijderd

nieuws: Klassieke fmv-shooter Mad Dog McCree komt naar 3DS

Krijgt de 3DS eindelijk een shooter die het op kan nemen tegen Call of Duty op de Vita.

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
sjaak88 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:07:
Morgen leuk mee aan de slag, heb ik eindelijk wat anders te doen op me werk ipv alleen op tweakers te lurken :o
Ik wil `m ook!
Zag bij een paar webshops dat er weer exemplaren beschikbaar werden op 23-03-2012.
Hoop het dan ook van harte.

Heb nog een paar andere games die ik eerst moet uitspelen, maar wil `m toch graag in huis halen z.s.m.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 07:52:
Rayman Origins is mijn inziens een spel wat je het beste kan spelen in 1080p aangezien het echt prachtig getekend is en het dan volledig tot zijn recht komt. Jammer genoeg vond ik de gameplay op de een of andere manier minder aanvoelen, wat 'leeg' ofzo. DKCR vond ik bijv een stuk leuker en levendiger aanvoelen.

Jammer, want de oorspronkelijke Rayman voor de PSX speel ik nog regelmatig op de PS3. En die heeft ook nog steeds goede graphics ;)
Dat zal dan in mijn geval alleen op de PC kunnen, want Rayman op de consoles is 720p / 480p (Wii) en resoluties van mobiele apparaten is nog kleiner.

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

sjaak88 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:07:
Heb je hem uit het buitenland? Hij is namelijk ook gewoon hier te koop http://www.bol.com/nl/p/g...04004011662115/index.html

Verwijderd

Inmiddels een paar dagen met de 3DS kunnen spelen maar ik weet nu al wel dat het een blijvertje is. Mario Land brengt veel plezier omhoog die ik toch mis in heel veel games op mijn PS3. En Mario Kart is ook zeer vermakelijk misschien wel beter als de vorige versies die ik heb (Wii, DS en GBA). Het ziet er allemaal ook nog eens behoorlijk goed uit. Dat had ik eigenlijk niet verwacht van de 3DS aangezien het over het algemeen toch wordt weggezet als minderwaardig ding. Het 3D gebeuren vind ik echt toegevoegde waarde hebben, het zuigt je meer in de game dan ik de laatste 10 jaar ervaren heb met verscheidene consoles en handhelds.

Ik heb ook nog even bij een Vita stand gestaan waar je de Vita kon proberen om te kijken of ik niet de verkeerde keus had gemaakt. Ik wou Modnation racers even proberen. Als deze representatief is qua laadtijden voor de Vita dan ben ik echt blij dat ik er geen heb. Kort gezegd, ik heb het spel niet eens gespeeld omdat ik het te lang vond duren allemaal. Eerst al om het spel op te starten en vervolgens om de track in te laden. Bij dat laatste ben ik op een gegeven moment maar weggelopen. Het wachten bij de PS3 ben ik vaak al zat laat staan dezelfde of langere wachttijden op een handheld.

Kortom ik ben er nog erg tevreden over.

Verwijderd

Het is een goede keus (als je al moet kiezen) ModNation is dan wel het ergst qua laadtijden maar vrijwel alle spellen hebben er last van.

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:57
souljah1h schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:54:
[...]

Heb je hem uit het buitenland? Hij is namelijk ook gewoon hier te koop http://www.bol.com/nl/p/g...04004011662115/index.html
Nope, ik heb hem 2dehands overgenomen.
En of die daadwerkelijk op voorraad is betwijfel ik ten zeerste.
Geen 1 andere winkel heeft hem namelijk op voorraad, maar misschien leveren ze eindelijk weer na 2 maanden :P

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:52:
Het is een goede keus (als je al moet kiezen) ModNation is dan wel het ergst qua laadtijden maar vrijwel alle spellen hebben er last van.
Er zijn zat games die geen last hebben van lange wachttijden op de vita.. Neem bijvoorbeeld Ninja gaiden, Uncharted, Rayman origins, Mutant Blob, super stardust, escape plan...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Vinand schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:57:
[...]

Er zijn zat games die geen last hebben van lange wachttijden op de vita.. Neem bijvoorbeeld Ninja gaiden, Uncharted, Rayman origins, Mutant Blob, super stardust, escape plan...
Ik vind de laadtijden in Rayman Origins en Uncharted best wel lang, eigenlijk. De andere spellen heb ik niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 11:12 ]

Verwijderd

Zijn er nog titels in de Nintendo shop die de moeite waard zijn om te downloaden (muv de klassiekers in de virtual console)?

En komen er ook nog Game Gear spellen beschikbaar? Ook wel jammer eigenlijk dat de Master system/Megadrive en NES/SNES titels (nog) niet beschikbaar zijn. Lijkt me niet zo heel veel werk om dat om te zetten vanaf de Wii versies.

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11 23:51
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:11:
[...]

Ik vind de laadtijden in Rayman Origins en Uncharted best wel lang, eigenlijk. De andere spellen heb ik niet.
Die zijn niet langer dan die van Resident Evil: Revelations. ModNation's laadtijden zijn wel bizar though. WipEout kan er ook wat van, maar gelukkig is die game wel de moeite waard verder. Maar vroegâh was het wel beter ja.. Heerlijk hoe een NES/SNES/N64/DS game binnen 5 seconden opgestart was.

[ Voor 28% gewijzigd door Disfigured op 17-03-2012 14:12 ]

Verwijderd

Mijn friendcode is: 0688-6132-8554

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

FF een DM sturen naar Boeboe of superericje. Dan voegen ze je toe aan de tabel in de openingspost :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Ik moet zeggen dat Rhytmn Thief me positief verraste, de demo dan. Waarschijnlijk de 1e game die ik koop sinds de launch.

Verwijderd

sjaak88 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:00:
[...]

Geen 1 andere winkel heeft hem namelijk op voorraad, maar misschien leveren ze eindelijk weer na 2 maanden :P
Ik had Tales of the Abyss maanden geleden besteld, en hij was toen niet leverbaar.
Kreeg vrijdag opeens een smsje van de Gamemania dat ik hem kon ophalen, leuke verassing :P (Aangezien ik was vergeten dat ik hem besteld had : P)

• Appeh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-11 21:41
sjaak88 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:00:
[...]

Hmmm. Ik had Tales of the Abyss vorige week vrijdag besteld bij bol.com, volgende dag was ie al binnen...

Verwijderd

Klopt, hij is sinds kort weer leverbaar.

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:11:
[...]

In die 2 games vergis je je behoorlijk in de laadtijden in verhouding met de Nintendo 3ds. Want die zijn absoluut niet korter... Zeker niet als je bijvoorbeeld Resident Evil neemt. Alleen Wipeout en Modnation zijn een drama op het gebied van laadtijden... Bij modnation is dat echt onnodig lang naar mijn idee :( (Sony kwaal is een sony kwaal). Bij wipeout begrijp ik het nog wel want de textures zijn ook WOW. :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Evertt schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:10:
Weet iemand wanneer Rollercoaster Tycoon 3d uitkomt voor de 3DS??
Ze zeggen maart 2012 maar verder kan ik niks vinden
http://www.nintendolife.c...ds_springs_back_into_life

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 14:17

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Woohoo!!! Ik heb een exclusieve 3DS gewonnen!!! Had de Peach versie gekozen voor mijn vrouw, want iedereen ging al voor de Toad versie. Ik win normaal nooit iets, ik deed maar twee keer mee met de wedstrijd. Ik woon een minuutje lopen bij Nintendo vandaan, kunnen ze hem even langsbrengen :P

Eind Mei worden ze verstuurd.

[druk op een toets om verder te gaan]

• Jochem Boom
  • Laatst online: 23-11 03:17
^Hehe same here. Ik was die hele wedstrijd zelfs vergeten. Heb volgens mij 2 of 3 codes geregistreerd die meetelden. Weet niet eens meer welke ik heb gekozen, ik denk de toad versie.

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 14:17

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Cool, gefeliciteerd! :*) Ik ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien.

[druk op een toets om verder te gaan]

Verwijderd

Jochem Boom schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:36:
^Hehe same here. Ik was die hele wedstrijd zelfs vergeten. Heb volgens mij 2 of 3 codes geregistreerd die meetelden. Weet niet eens meer welke ik heb gekozen, ik denk de toad versie.
Jij ook een gewonnen?

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Ik heb ook een Mario 3DS gewonnen. ik heb maar 1 keer meegedaan.

Verwijderd

Grappig, heb de hele actie gemist denk ik? Of was dat hetzelfde waarmee je Kid Icaris (classic) kon downloaden?

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:35:
Grappig, heb de hele actie gemist denk ik? Of was dat hetzelfde waarmee je Kid Icaris (classic) kon downloaden?
Inderdaad.

• Jochem Boom
  • Laatst online: 23-11 03:17
Ja, de Toad versie. (denk ik)

Verwijderd

Kan je trouwens oude DS spellen spelen op de 3DS middels de anologe stick (dus niet met de d-pad). Hoor graag van jullie of dit mogelijk is en of het net zo lekker werkt als met de traditionele d-pad. Het lijk mij namelijk nogal erg oncomfortabel om constant de d-pad op de 3ds te moeten gebruiken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 01:10:
Kan je trouwens oude DS spellen spelen op de 3DS middels de anologe stick (dus niet met de d-pad). Hoor graag van jullie of dit mogelijk is en of het net zo lekker werkt als met de traditionele d-pad. Het lijk mij namelijk nogal erg oncomfortabel om constant de d-pad op de 3ds te moeten gebruiken.
Dat kan gelukkig want idd, de dpad is erg klein en ongelukkig geplaatst.

Verwijderd

Afgelopen week Kid Icarus gekocht. Ik vind het erg mooi gemaakt het overtuigd zeker dat de 3DS ook op grafisch gebied wat in zijn mars heeft. De besturing is in het begin wel erg wennen maar na een tijdje werkt het erg fijn en vooral ook erg snel. Ze hebben zich er niet simpel vanaf gemaakt en hebben behoorlijk wat opties erin gestopt zoals het combineren van allerlei wapens. Online heb ik ook even geprobeerd maar moet wel erg vaak het onderspit delven omdat ik mijn wapens nog niet goed genoeg zijn.

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Ik hoor gemengde verhalen over de controls van Kid Icarus. Metroid Prime Hunters voor DS had vergelijkbare controls en daar heb echt dagen in gestoken. Ik had nooit last van pijn in mijn hand of iets dergelijks.

Zijn hier mensen die Metroid Prime Hunters en Kid Icarus hebben gespeeld?

Verwijderd

Frerix schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:17:
Ik hoor gemengde verhalen over de controls van Kid Icarus. Metroid Prime Hunters voor DS had vergelijkbare controls en daar heb echt dagen in gestoken. Ik had nooit last van pijn in mijn hand of iets dergelijks.

Ik heb beide games en moet zeggen dat Kid Icarus beter bestuurd, helemaal als je de besturing wat aanpast.

Het is verder een geweldige game met, voor de 3DS, geweldige graphics. Snel, goede voice acting, spannend verhaal en vol met actie en humor :)

Verwijderd

Frerix schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:17:
Ik heb ze allebei. Metroid kon me niet zo heel lang bekoren eigenlijk. In combinatie met de originele grijze DS kon ik er niet aan wennen (evengoed niet aan Starfox voor de DS). Een week of 2 geleden heb ik hem nog eens geprobeerd en na 5 minuten al weer uit gedrukt, het ziet er vrij gedateerd uit en had geen zin om aan de besturing te wennen.

Wat ik er van kan zeggen speelt Kid een stuk fijner. Soms gebruik ik de standaard maar meestal niet. Het is wel zo dat ik na een uurtje wel wat last krijg in mijn linker hand.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Ik vond Metroid Prime Hunters erg goed te spelen. De controllers gaven een beetje een tobo + muis gevoel. Ik heb gisteren even heel kort Kid Icarus gespeeld. Wat me opviel was toen ik geland was het draaien van de camera erg traag ging met de stylus.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Dan moet je de stylus sneller bewegen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:30:
Dan moet je de stylus sneller bewegen ;)
Dat, of je past de snelheid gewoon aan. Zo'n beetje alles mbt controls is aan te passen en ik heb het net even nagekeken en ook dit is aan te passen. Wat ik zelf ook maar gelijk even heb gedaan.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Ik heb op basis van jullie gezeur het spel Tales of the Abyss gekocht. Hopelijk is het wat. De filmpjes die ik online heb gezien zien er wel leuk uit. De battles zijn wel mooi om aan te zien. Van wat ik tot zover heb gezien is het idee een beetje dezelfde gameplay als Secret of Mana. Dus lekker rond wandelen door een grote wereld met wat verschillende dorpjes. Hier en daar wat items kopen zoals weapons, armor en potions. Hopelijk zit er veel vrijheid en items in die je kan verzamelen want dan ga ik me er denk ik wel helemaal in thuis voelen :)

Daarnaast heb ik dus ook Kid Icarus gekocht. Vandaag maar eens beide spelen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:22
Wat is jullie favoriete wapen in Kid Icarus? Momenteel is dat voor mij de Meteor Bow.

(Heb blijkbaar een zwak voor de gruwelijke homing abilities van die boog :p)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

RayNbow schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:47:
Wat is jullie favoriete wapen in Kid Icarus? Momenteel is dat voor mij de Meteor Bow.

(Heb blijkbaar een zwak voor de gruwelijke homing abilities van die boog :p)
Ik ben nog volop aan het uitzoeken, maar de keuze is reuze en dat maakt het voor mij wat lastig... Laat staan alle combinaties die ook nog eens mogelijk zijn.
Ik heb nou een Dark Pit ding maar dat bevalt nog niet helemaal eigenlijk.
Hoe meer ik met de game bezig ben hoe geweldiger ik het vind worden eigenlijk. Dit is denk ik voor het eerst dat ik een game weer eens echt lange tijd gespeeld heb in single player. Sowieso is het plezier in het gamen weer helemaal bij me teruggekomen met de 3DS (Mario Kart 7, Super Mario 3D Land en Kid Icarus).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 15:08 ]

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik heb net een stukje op eurogamer gelezen over mickey: power of illusion. Ziet er uit als een must have. Hij is geinspireerd op de megadrive klassieker castle of illusion en ik krijg echt (positieve) kriebels bij het zien van de screens :) Ik heb nog steeds geen 3DS maar het moet er toch een keer van komen denk ik, steeds meer games die ik wel zie zitten.

Edit: link http://www.eurogamer.net/...illusion-details-revealed

[ Voor 12% gewijzigd door nioz op 04-04-2012 22:15 ]

Verwijderd

nioz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:14:
Ik heb net een stukje op eurogamer gelezen over mickey: power of illusion. Ziet er uit als een must have. Hij is geinspireerd op de megadrive klassieker castle of illusion en ik krijg echt (positieve) kriebels bij het zien van de screens :) Ik heb nog steeds geen 3DS maar het moet er toch een keer van komen denk ik, steeds meer games die ik wel zie zitten.

"The original Castle of Illusion Starring Mickey Mouse changed the face of video gaming..."

Ja ja.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gisteren nog gespeeld, Castle of Illusion. Erg goed spel, maar ook geen mijlpaal in de gameindustrie. Niet meer dan Maui Mallard bijv.

Verwijderd

nioz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:14:

"geinspireerd". Zo kan ik ook wel. Dan is Magical Mirror voor de GameCube "geinspireerd" door de Magical Quest games van Capcom voor de Snes. Maw, delen dezelfde basis maar zijn volledig anders. (Magical Mirror was een van de teleurstellingen voor de GameCube)
Het feit dat je moet tekenen en de game niet door Sega ontwikkeld wordt lijkt mij al voldoende bewijs dat de game anders zal aanvoelen.

@ Excorist
Maui Mallard was wel een vrij toffe game. Goede muziek en graphics en de ninja-outfit was erg leuk gedaan.

[ Voor 0% gewijzigd door psychoclown op 05-04-2012 12:46 ]

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Jeetje wat een zure gezichten :)
Ik heb de mickey games vroeger met veel plezier gespeeld op mijn megadrive (ook world of illusion bijv.). Het is natuurlijk al een hele tijd geleden, maar toch had ik wel een gevoel van herkenning bij het zien van de screenshots.

@getback: Dus ja, dan kan je best van "geinspireerd" spreken. Iets hoeft namelijk niet identiek te zijn om te kunnen spreken van 'geinspireerd', dan zou je het hebben over gekopieerd.

[ Voor 3% gewijzigd door nioz op 05-04-2012 08:08 ]

Verwijderd

nioz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 07:57:
Ik heb de mickey games vroeger met veel plezier gespeeld op mijn megadrive (ook world of illusion bijv.). Het is natuurlijk al een hele tijd geleden, maar toch had ik wel een gevoel van herkenning bij het zien van de screenshots.

@getback: Dus ja, dan kan je best van "geinspireerd" spreken. Iets hoeft namelijk niet identiek te zijn om te kunnen spreken van 'geinspireerd', dan zou je het hebben over gekopieerd.
Dat is waar maar met geinspireerd is in dit geval een loze (marketing)kreet. De game is ook geinspireerd door Mickey Mouse voor de commodore 64, Super Mario Bros, Scribblenauts en Tokyo Disneyland no daibouken. Allemaal totaal verschillende games. Zie je, ik kan het ook.

On topic moet ik zeggen dat de 16-bits Mickey games vrijwel allemaal steengoede games zijn. De Magical Quest trilogie heb ik later hergekocht op GBA maar als snes gamer was ik ook wel jaloers op de Sega Mickey games. Die zagen er goed uit en hadden ongelooflijk vloeiende animatie en speelden ook nog eens goed. Vond vooral Mickey & Donald mooi waarbij ook nog eens goed gebruik werd gemaakt van de co-op mogelijkheid. Zou graag nog eens een her-release van die games zien.

Verwijderd

nioz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 07:57:
Dat had ik nou ook. Sterker nog, bij het zien van de screenshots heb ik mijn Mega Drive II maar weer eens uit de doos gehaald en aangesloten om eens weer heerlijk World of Illusion te spelen. Nog steeds erg leuk hoor. Vooral in coop. Zal binnenkort ook weer eens Lion King en Alladin uit de kast halen om weer eens te proberen.
Als de kwaliteit goed is mogen ze van mij wel een heleboel side-scrolling games uitbrengen net zoals vroeger.

Verwijderd

Castle of Illusion is een van mijn favoriete MegaDrive games naast

1. Revenge of shinobi
2. Ghouls n ghosts
3. Thunderforce III
4. Golden Axe
5. Strider

Verwijderd

Vandaag Kid Icarus "uitgespeeld" . Dat wil zeggen, alle 25 levels volbracht. Dit was werkelijk waar de eerste game sinds volgens mij Baldur's Gate die mij tot het einde kon boeien qua verhaallijn. Ligt deels aan mijzelf natuurlijk. :) Verrassende wendingen steeds.

In multiplayer wordt ik ook steeds beter. Ligt wellicht ook aan het wapen wat ik nu heb.

Verwijderd

Is er trouwens nu nog niet een 3dslite aankondiging?
Hoe lang deed de ds lite erover?

Verwijderd

3dslite, wat is dat? O je bedoelt een revisie van de 3DS - dit zal 100% zeker niet "3dslite" gaan heten, want dat is gewoon een stomme naam - is nog niet aangekondigd. En ik vermoed dat we die dit jaar ook niet zullen zien door de release van de WiiU.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:11:
Is er trouwens nu nog niet een 3dslite aankondiging?
Hier is die al, de nieuwe 3ds

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQAJzd8KBqBFhChnPkEW_jsGtWVLhxwGvjKuGgBC7gr5DQRoPv6Vg

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Krijg morgen Cave Story 3D binnen :) Lijkt me erg tof!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Verwijderd

Dat is de hoofdreden dat ik al had verwacht dat er nieuws was over een nieuwe 3ds

Verwijderd

Dat is een optie die nog niet in al te veel games wordt ondersteund. Ikzelf heb er geen ervaring mee.

Het lijkt me overigens zeer onwaarschijnlijk dat een eventuele revisie een 2e circle pad krijgt. Dat zou problematisch worden voor ontwikkelaars die dan verplicht rekening moeten houden met 2 type 3DS'en.

Een eventuele revisie zal naar alle waarschijnlijkheid voornamelijk de accu aanpakken lijkt me en een bredere kijkhoek hebben. Ik heb overigens weinig te klagen over de huidige 3DS, ben blij dat ik niet gewacht heb.

Verwijderd

De kans dat een nieuwe 3DS de CPP ingebouwd zal krijgen is ongeveer 0%, de CPP werkt namelijk via infrarood en een eventuele integratie van het ding zal alle spellen die de CPP gebruiken onspeelbaar maken.

Ook is het niet echt mogelijk omdat de tweede L en R knoppen niet passen.

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:23:
[...]

De kans dat een nieuwe 3DS de CPP ingebouwd zal krijgen is ongeveer 0%, de CPP werkt namelijk via infrarood en een eventuele integratie van het ding zal alle spellen die de CPP gebruiken onspeelbaar maken.

Ook is het niet echt mogelijk omdat de tweede L en R knoppen niet passen.
Geen idee hoe ze het technisch gaan oplossen maar een nieuwe 3DS zal zeker 2 circle pads hebben. Dat de CPP via infrarood werkt maakt in ieder geval al niet uit het spel zal dat soort besturingen via een API benaderen dus de techniek er achter maakt dan niet uit.

Verwijderd

boshar schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:35:
[...]
Geen idee hoe ze het technisch gaan oplossen maar een nieuwe 3DS zal zeker 2 circle pads hebben.
Waarom denk je dat?

Verwijderd

boshar schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:35:
[...]

Geen idee hoe ze het technisch gaan oplossen maar een nieuwe 3DS zal zeker 2 circle pads hebben. Dat de CPP via infrarood werkt maakt in ieder geval al niet uit het spel zal dat soort besturingen via een API benaderen dus de techniek er achter maakt dan niet uit.
Dat zal wel zo zijn mits de 3DS daar een API voor heeft, wat dus niet zo is. De 3DS heeft een API voor infrarood communicatie, de spellen zelf moeten hier op een bepaalde wijze gebruik van maken.

En dan nog, ontbreekt er ruimte voor een L2, en R2 knop op de behuizing van een 3DS of ze moeten 'm 2x zo dik maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2012 18:52 ]

Verwijderd

Ah heb ik wel mooi meteen de naam van de opvolger van de 3ds
3ds fat

• boshar
Omdat FPS games en Monster Hunter pas echt goed speelbaar zijn met de CPP. (eigen ervaring)

Ik geloof echt niet dat Nintendo de CPP besturing zo knullig gemaakt heeft dat ze vast zitten aan de IR aansturing van de huidige losse CPP maar we zullen wel zien. Als Nintendo de handheld markt wil houden zullen ze een 3DS lite releases voordat het kerst is. Een nieuwe hardware revisie, goedkoper te maken dan het originele model en met een extra Circle Pad. In absolute verkoop aantallen is de handheld markt veel belangrijker dan de console markt.

Verwijderd

En hoezo dat? De 3DS is momenteel de best verkopende van de handhelds en consoles.
http://n-europe.com/news.php?nid=16878

Voor de 3DS zie ik iig dit jaar niets anders dan nieuwe software, en een paar nieuwe kleurtjes.
Nintendo moet zich in 2012 geheel op de WiiU gaan storten verder.

En een vernieuwde 3DS zal naar mijn vermoeden in 2013 komen. Met wat meer cpu/gpu kracht (zie de DSi) het onderste scherm zal in het plastic van de behuizing verwerkt worden (zoals het bovenste scherm nu al is) en ingebouwde bluetooth om met een WiiU / BT koptelefoon te communiceren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2012 22:49 ]

Verwijderd

boshar schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 21:53:
[...]
Omdat FPS games en Monster Hunter pas echt goed speelbaar zijn met de CPP. (eigen ervaring)
Dat mag jouw ervaring dan zijn, ik denk niet dat Nintendo daarom het roer met de 3DS radicaal omgooit.
Ik geloof echt niet dat Nintendo de CPP besturing zo knullig gemaakt heeft dat ze vast zitten aan de IR aansturing van de huidige losse CPP maar we zullen wel zien.
Idd, we zullen zien.
Als Nintendo de handheld markt wil houden zullen ze een 3DS lite releases voordat het kerst is.
Willen behouden? Ze staan nog onaantastbaar op de eerste plaats. De prijsverlaging en een stroom goede games heeft ervoor gezorgd dat de 3DS het beter heeft gedaan dan de DS in het eerste levensjaar.
Een nieuwe hardware revisie, goedkoper te maken dan het originele model en met een extra Circle Pad.
Goedkoper is natuurlijk altijd mooi meegenomen, maar de huidige prijsstelling van 150 euro is al behoorlijk goed te noemen. Ik denk dat ze die prijs nog wel een jaartje of 4 vol zullen houden. Wellicht dat de productiekosten nog verder omlaag gaan, maar voor de consument denk ik het niet.
In absolute verkoop aantallen is de handheld markt veel belangrijker dan de console markt.
Een stuk belangrijker ja. Maar de 3DS doet het prima. Nintendo heeft dus nog geen reden om een nieuwe versie uit te brengen.

• boshar
Ik ontken niet dat de 3DS het nu goed doet (zelfs beter dan de DS destijds) maar we zitten in bijzondere tijden. Voor je het weet hebben we straks mini tablets/iPod touches waar wel echte knoppen op zitten. In mijn optiek moet je nu zorgen dat je nu de markt pakt en zo groot mogelijk maakt. Daarna heb je een paar jaar respijt om te kijken of de smartphone tablet markt nieuwe kansen biedt.

Wat betreft de echte handheld markt ben ik benieuwt of de Vita het in het westen nog wel goed verkoopt. In Japan is het dramatisch en verkoopt de PSV deze week slechter dan de PSP! De vraag is of Sony nog iets aan de prijs kan doen en of dit helpt.

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:29:
Heb nu mijn 3DS een tijdje gespeeld. Gave games:

Pullbloxx/Pushmo
Tetris 3ds

SML3D moet ik nog proberen. Alleen hoor ik van mensen dat het meer een 3ds kloon is van de Galaxy game stijl. Klopt dit of is er echt daadwerkelijk iets nieuws aan~=
Wat vinden jullie van pushmo? Staat in de gamerankings site op #2, na zelda.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:20:
[...]

Wat vinden jullie van pushmo? Staat in de gamerankings site op #2, na zelda.
Ik vind Pushmo een erg leuke puzzle game.
Is de enige game die ik uit de eShop heb gekocht.

Er zijn ook veel goede zelfgemaakte puzzles te vinden op internet
https://twitter.com/#!/DailyPushmo

[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 15-04-2012 22:35 ]

Verwijderd

Zeker, is erg leuk voor een download game :)

Verwijderd

boshar schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:44:
Eindelijk Revelations met de Circle Pad Pro weten te bemachtigen. Dat speelt goed! Jammer dat oude games de CPP niet ondersteunen. Het speelt echt lekker weg met 2 analoge sticks.
Is RE:R ook te spelen zonder de CPP?

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:46:
[...]

Is RE:R ook te spelen zonder de CPP?
Ja, de ABXY-knoppen zijn dan de tweede stick zeg maar; dat kun je in de downloadable demo proberen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Pushmo is een goddelijk spel. Zeker een van de beste 3DS games op dit moment.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

New Super Mario Bros 2!
http://www.nintendolife.c...uper_mario_bros_2_for_3ds

:)

En vergeet niet, vandaag om 13:00 uur de Nintendo Direct met Satoru Shibata.
Meer info: http://www.nintendo.nl/NO...intendo_direct_47764.html

Ook komt er woensdag een Folders update voor de 3DS, waarna je je games in folders kan stoppen. Die update maakt het trouwens ook mogelijk om oudere games (denk aan MarioKart7) te patchen.
http://www.nintendolife.c..._menu_with_new_3ds_update

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 10:45 ]

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:35
New super mario bros 2 3DS, ik hoop dat ik het mis heb, maar het lijkt wel erg veel op zijn voorganger, met wat nieuwere power-ups, weinig vernieuwends ben ik bang. Alhoewel, Mario games blijven leuk. Dubbel gevoel bij :)

Verwijderd

Het is natuurlijk wel een nieuw deel in een bepaalde serie (New Super Mario Bros) dus ja, dan hoef je qua spel geen grote veranderingen te verwachten. Maar ik hoop toch wel op een (online?) multiplayer stand tot 4 of zelfs 8 spelers. En.Of de mogelijkheid om met andere Mario-karakters te spelen (denk aan Peach, Wario, Bowser, Daisy) en Miis.

Maar ja, zelfs zonder al dat zal ik nog blij zijn met een leuke 2D platformer voor de 3DS.

• RayNbow
Ik eis een Europese release:

[video=600,400]http://www.youtube.com/watch?v=yPm_siYF9ls~%5B/video"]YouTube: Project X Zone (HD) - First Epic Trailer[/]

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik ook!!!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Verwijderd

Nintendo Direct heeft toch wel voor mij een aantal leuke games laten zien waarvan ik het bestaan nog niet wist.

Heroes of Ruin bijvoorbeeld. Het lijkt me echt meesterlijk om dit gewoon met een handheld te kunnen spelen met goede coop. Bij Mario tennis had ik nog niet zo'n duidelijk beeld, maar na het gezien te hebben lijkt het me wel eens leuk om te proberen. Volgens mij is het vrij verslavend.

Kortom een erg leuk voorafje voor de komende E3. En dat Mario Kart een update krijgt zodat valsspelen aangepakt wordt vind ik persoonlijk ook erg fijn.

Verwijderd

Heroes of Ruin wordt idd een erg leuke RPG voor de 3DS :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:10:
Heroes of Ruin wordt idd een erg leuke RPG voor de 3DS :)
Ja. :) Dat was dus wel een erg leuke verassing toen ik het vanmiddag bekeek. Heb ook even de video op de 3DS gekeken en dan ziet het er gelijk ook al weer een stuk leuker uit. Dat 3D zorgt bij sommige spellen net voor het extra slagroom zeg maar.

Jammer dat er over Nintendo Direct niets op de frontpage is verschenen, het zou wel goede reclame zijn voor de 3DS als platform voor ook wel hele mooie games. Een erg breed platform dus en echt niet enkel Mario.

Verwijderd

Idd, dat is opzich best jammer. Ook als je indenkt dat het spel door n-Space gemaakt wordt en door Square Enix uitgegeven wordt. Dat zijn toch geen kleine namen, denk ik zo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:21:
Idd, dat is opzich best jammer. Ook als je indenkt dat het spel door n-Space gemaakt wordt en door Square Enix uitgegeven wordt. Dat zijn toch geen kleine namen, denk ik zo.
Ik zie net dat er ook een Star Wars Battlefront game door ze is gemaakt voor de DS.
Het zou een droom zijn om X-Wing Alliance (remake of een nieuw deel hoe dan ook met online mogelijkheden) op de 3DS te krijgen.

Maar ik heb maar een nieuwsberichtje ingestuurd op de frontpage. Hopen dat het morgen geplaatst wordt.

• RayNbow
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:44:
Het zou een droom zijn om X-Wing Alliance (remake of een nieuw deel hoe dan ook met online mogelijkheden)
Ik ben voor een nieuw deel in de X-Wing serie...
op de 3DS te krijgen.
...maar niet op de 3DS. X-Wing games moet je met een joystick + een heel keyboard spelen. ;)

* RayNbow vindt het trouwens jammer dat Microsoft nooit de drivers voor hun oude Force Feedback joysticks heeft geupdatet voor hun latere OSes...

Verwijderd

Goed, een nieuwe X-Wing voor de PC en eentje voor de 3DS. Waarschijnlijk zou ik ze dan allebei kopen. :)
En nou maar hopen dat Lucasarts meeleest....

• RayNbow
Denk alleen dat een nieuwe X-Wing voor de PC helaas nooit zal komen. Het spacecombat-sim genre is een kleine markt (want hoeveel PC gamers hebben nog een joystick in huis staan?)

Verwijderd

RayNbow schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:44:
Denk alleen dat een nieuwe X-Wing voor de PC helaas nooit zal komen. Het spacecombat-sim genre is een kleine markt (want hoeveel PC gamers hebben nog een joystick in huis staan?)
Ik heb geen joystick meer maar zodra er een nieuwe X-Wing uitkomt zal ik er wel weer een halen. Dan maar hopen dat ze het bundelen in samenwerking met bijvoorbeeld Logitech.

Maar juist nu is een tijd waarin spacecombat zou kunnen groeien. Hoe mooi zou het zijn om bijvoorbeeld met 128 man een vloot aan te vallen van ook 128 man. Waarin mensen de capital ships kunnen besturen in groepen en individuele spelers de fighters in squadrons. Maar volgens mij hoef ik jou niet te overtuigen van de ongekende mogelijkheden. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 13:59 ]

Verwijderd

http://www.nintendolife.c...kick_off_retail_downloads

New Super Mario Bros 2 zal het eerste 3DS spel zijn dat zowel in de winkel als downloadrelease zal krijgen.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:07
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:38:
http://www.nintendolife.c...kick_off_retail_downloads

New Super Mario Bros 2 zal het eerste 3DS spel zijn dat zowel in de winkel als downloadrelease zal krijgen.
ja ze gaan wat dat betreft wel de sony kant op, ook de Wii-U schijnt meteen zowel downloadable als fysieke games te krijgen.

persoonlijk ben ik nog altijd van de fysieke games :)

[ Voor 6% gewijzigd door Donnie Darko op 27-04-2012 10:54 ]

Verwijderd

Donnie Darko schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:54:
[...]

ja ze gaan wat dat betreft wel de sony kant op, ook de Wii-U schijnt meteen zowel downloadable als fysieke games te krijgen.

persoonlijk ben ik nog altijd van de fysieke games :)
Ik ook. Laten we hopen dat Nintendo nooit overgaat op enkel downloads. Zoals Nintendo het tot op heden gedaan heeft spreekt mij gewoon het meeste aan. Niet al te veel systeemupdates. Games die niet oneindig veel updates nodig hebben. En niet doodgegooid worden met extra content waarvoor betaald dient te worden. Gewoon ouderwets cartridge/dvd erin en gaan. Heerlijk en echt een groot pluspunt van Nintendo!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:36:
[...]

Ik ook. Laten we hopen dat Nintendo nooit overgaat op enkel downloads. Zoals Nintendo het tot op heden gedaan heeft spreekt mij gewoon het meeste aan. Niet al te veel systeemupdates. Games die niet oneindig veel updates nodig hebben. En niet doodgegooid worden met extra content waarvoor betaald dient te worden. Gewoon ouderwets cartridge/dvd erin en gaan. Heerlijk en echt een groot pluspunt van Nintendo!
Ja, nu kun je nog tweedehands spellen kopen en verkopen. Hoe kun je je download dan verkopen?
Pagina: 1 ... 35 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]