Wil je een zwarte of witte 3DS...Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:46:
ben van plan om morgen de 3ds te halen bij de bart smit.
zag daar de mario en zelda bundel liggen voor 179,99.
kan alleen niet kiezen XD
Egt??Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:50:
snap alleen 1 ding niet.
in de folder staat dat de boel 199 kost maar ik heb ze vanmiddag toch egt zien liggen met een sticker van 179.
----
Als RE fan wil ik Revelations z.s.m. in huis halen. Jammer is wel dat ik RE altijd met een vriend speelde voor de ervaring, horror-games in mijn eentje vind ik maar zo/zo. Desalniettemin deed dit deel me erg denken aan de betere RE's. Aanrader dus
Zojuist Resident Evil: Revelations demo even gedownload...maar man o man, wat slecht. Het spel zal vast heel goed zijn, maar voor mij is het echt 100x niks. Ik zie echt he-le-maal niks op het scherm, gewoon een groot zwart vlak zonder iets zichtbaars. Ik heb de helderheid van mijn 3DS helemaal op 5 gezet (vanaf 2) maar daar werd het niet veel beter van, ik zag toen alleen mijn personage en verder helemaal niks van de omgeving. Na 15 minuten maar gestopt omdat ik geen idee had waar ik was, wat ik moest doen en waar ik heen moest.
Verwijderd
RE is ook niet iets voor mij maar ben best positief over de demo, het ziet er goed uit.
Nog een weekje en Mario en Sonic komen naar de 3DS. En een week later Tekken
Heb de gameplay van Heroes of Ruin bekeken, dat ziet er ook goed uit!
Nog een weekje en Mario en Sonic komen naar de 3DS. En een week later Tekken
Heb de gameplay van Heroes of Ruin bekeken, dat ziet er ook goed uit!
Verwijderd
Voor mij is het een beetje een duistere kant dat ik naast al het vrolijke (Mario, Zelda, etc) ook van horror-games houd.
RE5 vond ik stukken minder - wat dat betreft - RE4 was wel (eng-)leuk. En deze is zelfs nog beter dan 4 qua de griezel elementen.
RE: Rev is best wel geniaal, eigenlijk. Vette graphics ook!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Holy crap. Resident Evil:
spoiler:
De Comms Officer kickt mijn ass, ik kom er niet voorbij! Zeker niet als er 100 andere niet-Zombies omheen spawnen de hele tijd... Als ik op 'm mag schieten dan moet ik reloaden zo ongeveer... Irritant!!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Willybubba schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:39:
Holy crap. Resident Evil:
spoiler:De Comms Officer kickt mijn ass, ik kom er niet voorbij! Zeker niet als er 100 andere niet-Zombies omheen spawnen de hele tijd... Als ik op 'm mag schieten dan moet ik reloaden zo ongeveer... Irritant!!
spoiler:
Gewoon wachten totdat ie naast zo'n gasfles staat en dan die gasfles laten knallen. Dat een paar keer herhalen en dood is de Comms Officer
.
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
spoiler:
Mwah, alleen gasflessen is niet genoeg. Ik moest ook nog flink op het zwakke deel schieten (de halve mens die eruit steekt). Maar het was vooral de sh*tload aan andere enemies die deze nog al tricky maakte. Maar ik ben er langs!
Willybubba schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:10:
spoiler:Mwah, alleen gasflessen is niet genoeg. Ik moest ook nog flink op het zwakke deel schieten (de halve mens die eruit steekt). Maar het was vooral de sh*tload aan andere enemies die deze nog al tricky maakte. Maar ik ben er langs!
spoiler:
Hmm, dus daarom duurde het zo lang, heb bij hem en rachel al mijn granaten geworpen (tip bij rachel, alleen shotgun, granaten werken slecht en zijn verspilling), kwam later bij de officier pas achter al de flessen...... btw. ik vond dat logje bij hem wel geinig: meat meat meaty
btw. CCP is echt handig bij dit spel, kwam ik de demo niet voorbij die exploderende gast (veel te traag enz.), heb toen op aandringen van mijn zusje (en enigzins toch een soort pull) RE R gehaald met de CCP, eerst even gekeken hoe de demo werkte met de CCP en Bam, in een keer de demo uit, tweede run zelfs zonder schade
[ Voor 19% gewijzigd door DCG909 op 07-02-2012 13:38 ]
Je mag ook mijn maand oude witte 3DS + Resident Evil kopen. Prijs bespreekbaar voor een mede tweaker.Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:46:
ben van plan om morgen de 3ds te halen bij de bart smit.
zag daar de mario en zelda bundel liggen voor 179,99.
kan alleen niet kiezen XD
Verwijderd
hoeft niet meer.
heb inmiddels die zelda bundel gekocht voor 179,99.
prijs was zo laag omdat mediamarkt,eplaza,freerecordshop en de gameshop en allemaal praktisch naast elkaar zitten hier in het centrum.
prijs was zo laag omdat mediamarkt,eplaza,freerecordshop en de gameshop en allemaal praktisch naast elkaar zitten hier in het centrum.
Bedoel je de zelda 3Ds? da's dan wel "goedkoop"Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:14:
hoeft niet meer.
prijs was zo laag omdat mediamarkt,eplaza,freerecordshop en de gameshop en allemaal praktisch naast zitten hier in het centrum.
Verwijderd
ja die limited edition 3ds met OoT erbij
OoT is best wel kort trouwens. heb net de watertempel gehaald en volgens mij ben ik dan bijna bij het einde(heb em nog niet eerder uitgespeeld)
OoT is best wel kort trouwens. heb net de watertempel gehaald en volgens mij ben ik dan bijna bij het einde(heb em nog niet eerder uitgespeeld)
Tempel of de vis? Groot verschilVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:41:
ja die limited edition 3ds met OoT erbij
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
^ Dacht ik eerst ook.. totdat ik er achter kwam waarom het ocarina of 'time' heet
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
de tempel;) ben nu in de shadow tempel.
en dat tijdrijzen heb ik nog maar 1x hoeven doen om die lens of truth te krijgen
en dat tijdrijzen heb ik nog maar 1x hoeven doen om die lens of truth te krijgen
Eigenlijk vind ik de CPP er nog best aardig uitzien mits je 3DS een ander kleurtje heeft dan zwart. Vandaag Ace Combat en Super Mario 3D land gehaald. Bijna niet te geloven dat we een paar maanden terug niets te spelen hadden. Ik kom nu tijd te kort voor al dat moois.
DCG909 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:36:
[...]
spoiler:Hmm, dus daarom duurde het zo lang, heb bij hem en rachel al mijn granaten geworpen (tip bij rachel, alleen shotgun, granaten werken slecht en zijn verspilling), kwam later bij de officier pas achter al de flessen...... btw. ik vond dat logje bij hem wel geinig: meat meat meaty
btw. CCP is echt handig bij dit spel, kwam ik de demo niet voorbij die exploderende gast (veel te traag enz.), heb toen op aandringen van mijn zusje (en enigzins toch een soort pull) RE R gehaald met de CCP, eerst even gekeken hoe de demo werkte met de CCP en Bam, in een keer de demo uit, tweede run zelfs zonder schade
spoiler:
Ja die rachel zit ik nu, met maar 1 herb is dat ook wel weer tricky. Gisteren een keer geprobeerd, gefaald. Vanavond maar weer eens kijken.
En misschien ook maar een CCP halen, hoor er goeie dingen over. Komt Monster Hunter 3DS ook hier uit overigens? Daar komt ook een CCP bundel van toch?
Wil je Nintendo Zone thuis hebben? Probeer dit: http://www.slashgear.com/...ailable-at-home-07212480/
Werkt prima hier
Werkt prima hier
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Voor zover is er totaal 0 bekend over een EU release. Helaas. Ik wil hem wel hebbenWillybubba schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:59:
[...]
spoiler:Ja die rachel zit ik nu, met maar 1 herb is dat ook wel weer tricky. Gisteren een keer geprobeerd, gefaald. Vanavond maar weer eens kijken.
En misschien ook maar een CCP halen, hoor er goeie dingen over. Komt Monster Hunter 3DS ook hier uit overigens? Daar komt ook een CCP bundel van toch?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Er staat nu dat het "coming soon" is, is ook al aangekondigd dat in Europa het beschikbaar komt bij fastfood ketens. Het werkt dus wel, maar niets is beschikbaar nogVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:38:
Je hebt daar toch een Amerikaanse 3DS voor nodig?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
Het is geen officiele aankondiging van Capcom geweest maar er zou al wel gehint zijn naar een release in Europa en dat zou in het najaar moeten zijn.lanerios schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:41:
[...]
Voor zover is er totaal 0 bekend over een EU release. Helaas. Ik wil hem wel hebben
Ik hoop het, ik wil deze game ook graag.
Verwijderd
http://www.nintendolife.c...heads_to_europe_this_week
Deze week (donderdag 15:00 uur onze tijd) Metal Gear Solid 3D Demo in de eShop
Deze week (donderdag 15:00 uur onze tijd) Metal Gear Solid 3D Demo in de eShop
Hopelijk gaan de demo's er in wat hoger tempo uit. Nu nog maar 2 is gewoon wat weinig 
(Gister bij Media Markt met een vita geklooid, wat ben ik blij dat ik een 3DS heb)
(Gister bij Media Markt met een vita geklooid, wat ben ik blij dat ik een 3DS heb)
3? Welke is erbij gekomen dan?
Verwijderd
Crush3D, wat trouwens een matige demo/spel is.
Ook komt deze week WarioLand: Super Mario Land 3 (GB) in de eShop
http://www.nintendolife.c...16th_february_2012_europe
Ook komt deze week WarioLand: Super Mario Land 3 (GB) in de eShop
http://www.nintendolife.c...16th_february_2012_europe
Ik vind wel dat Nintendo goed op weg is met de 3DS
In het begin weinig aangeraakt, maar nu betrap ik me er zelf op dat ik er graag mee op de bank zit
Nu er ook nog meerdere demo's uitkomen, kan je mooi kijken of het spel geschikt is voor je (Is denk ik ook een goed middel tegen flash kaarten) Speel nu alleen voornamelijk GBA games
qua games heb ik alleen nog Zelda, Street Fighter, Shadow Wars en James Noir, en wil binnekort Mario gaan halen
Ik hoop echt dat er snel een nieuwe Fire Emblem of Castlevania uitkomt, of gewoon een leuke RPG
In het begin weinig aangeraakt, maar nu betrap ik me er zelf op dat ik er graag mee op de bank zit
Nu er ook nog meerdere demo's uitkomen, kan je mooi kijken of het spel geschikt is voor je (Is denk ik ook een goed middel tegen flash kaarten) Speel nu alleen voornamelijk GBA games
qua games heb ik alleen nog Zelda, Street Fighter, Shadow Wars en James Noir, en wil binnekort Mario gaan halen
Ik hoop echt dat er snel een nieuwe Fire Emblem of Castlevania uitkomt, of gewoon een leuke RPG
Hello there
Verwijderd
Wat ik het meeste speel is Metroid fusion, voor de rest geen 3DS game sinds juni gespeeld 
Wel een leuke game though.
Wel een leuke game though.
Ik hoop ook op een castlevania. Maar dan 2D! In de stijl van de gba/ds games, niet die 3d zooi van de PS2/PS3/N64
Vandaag een 3DS aangeschaft, met Mario kart 7 zeer vermakelijk. Ik verheug me erg op paper mario
. Ook vind ik die spelletjes met die AR kaarten best wel grappig heb er maar eentje gespeeld maar toch leuk hoe mijn oude bureau (met van die leren versierde vakken
) tot leven kwam
Paar waarschijnlijk domme vragen maar kan het nergens terugvinden:
Kan je op de 3ds ook net als op de Wii oude spelletjes downloaden? En hoe schappelijk zijn de prijzen dan?
Zijn oude spellen dan ook in 3d te genieten?
Ergens een overzicht met oude spellen?
Misschien dat wat positieve antwoorden mij kan overhalen een 3ds te kopen want ik vind de nieuwe spellen veel te duur! € 25,- zou ik nog wel willen besteden aan zo'n spelletje maar 50??
Kan je op de 3ds ook net als op de Wii oude spelletjes downloaden? En hoe schappelijk zijn de prijzen dan?
Misschien dat wat positieve antwoorden mij kan overhalen een 3ds te kopen want ik vind de nieuwe spellen veel te duur! € 25,- zou ik nog wel willen besteden aan zo'n spelletje maar 50??
Verwijderd
Ja, en ik vind de prijzen redelijk.verzenden schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 22:49:
Ja, ja, nee en nee.Zijn oude spellen dan ook in 3d te genieten?
Ja: Virtual Console spellen kunnen in een 3D modus gespeeld worden waarbij je de gameboy(color) in 3D ziet.
Ja: 3D Classics, wat oude spellen zijn die een 3D remaster ondergaan zijn, zijn in 3D speelbaar (hence the name)
Nee: Virtual Console / Ambassadeursspellen zijn NIET in 3D speelbaar.
Nee: DS(iWare) spellen zijn enkel 2D.
http://www.nintendolife.com/eshop/gamesErgens een overzicht met oude spellen?
Echt geen enkel* spel is 50 euro. Goedkoopste spellen zijn 30 euro en duurste spellen (Licentiespellen, voornamelijk) 45 euro.Misschien dat wat positieve antwoorden mij kan overhalen een 3ds te kopen want ik vind de nieuwe spellen veel te duur! € 25,- zou ik nog wel willen besteden aan zo'n spelletje maar 50??
*= als je natuurlijk naar de betere gameswinkel (lees geen bart-smit/eplaza) gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 23:30 ]
Verwijderd
Ik ben het met je eens dat 40 of 50 euro te duur is voor handheld games maar desondanks haal ik die 4 tientjes voor bv Mario Kart er wel uit.verzenden schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 22:49:
En vergeet niet dat er ook regelmatig goedkopere games in de eshop staan. Ik heb zelf het golfspel en de flippergame gedownload en beide games kosten slechts rond 6 euro maar geven je erg veel speelplezier. En binnenkort komt er een midgetgolfgame met 81 banen uit als download wat je (als je er van houdt) ook weer uren bezig kan houden.
Verhelderend, thxJa: Virtual Console spellen kunnen in een 3D modus gespeeld worden waarbij je de gameboy(color) in 3D ziet.
Ja: 3D Classics, wat oude spellen zijn die een 3D remaster ondergaan zijn, zijn in 3D speelbaar (hence the name)
Nee: Virtual Console / Ambassadeursspellen zijn NIET in 3D speelbaar.
Nee: DS(iWare) spellen zijn enkel 2D.
Ik heb i.d. op bart smit enzo gezocht. Voor Mariokart wil ik best flink betalen want dat gaat me veel uurtjes plezier leveren. In de winkel vind ik zelda het mooist, maar ja OOT heb ik een decennia terug al gespeeld dus dat is mij de volle mep niet waard.Echt geen enkel* spel is 50 euro. Goedkoopste spellen zijn 30 euro en duurste spellen (Licentiespellen, voornamelijk) 45 euro.
*= als je natuurlijk naar de betere gameswinkel (lees geen bart-smit/eplaza) gaat.
Binnenkort maar zo'n ding ophalen, hoef ik niet meer in de winkel om op de 3ds te spelen.. (Paps is de winkel niet meer uit te slaan. haha)
Bijna alle A games heb ik bij saturn gekocht in de aanbieding voor 33€.
Zelda Ocarina of Time, Super Mario 3D Land, Mario Kart (7) 3DS.
Als je een beetje zoekt op internet en regelmatig wat (online)folders bekijkt kan je al snel wat euro's besparen. Daarnaast is er ook al een redelijke 2e hands markt voor de 3DS (marktplaats, gamemania etc)
Zelda Ocarina of Time, Super Mario 3D Land, Mario Kart (7) 3DS.
Als je een beetje zoekt op internet en regelmatig wat (online)folders bekijkt kan je al snel wat euro's besparen. Daarnaast is er ook al een redelijke 2e hands markt voor de 3DS (marktplaats, gamemania etc)
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Kreeg gister nieuwsbrief van club nintendo.
Zat dit plaatje tussen waarbij die witte 3ds groter lijkt dan normaal en waarbij de hoeken wat ronder zijn afgewerkt.
Misschien de 3ds lite??
Naja het zal wel niet...
Plaatje is wel verrekte klein... (in de nieuwsbrief was hij wat groter)
Zat dit plaatje tussen waarbij die witte 3ds groter lijkt dan normaal en waarbij de hoeken wat ronder zijn afgewerkt.
Misschien de 3ds lite??
Naja het zal wel niet...
Plaatje is wel verrekte klein... (in de nieuwsbrief was hij wat groter)
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
formaat ziet eruit als een normale 3ds (afstand van de L knop tot de stylushouder en de IR)
Alleen een beetje vertekent beeld, door de manier van fotograferen.
Ja dacht ik ook al (gemene fotograaf!DCG909 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:52:
formaat ziet eruit als een normale 3ds (afstand van de L knop tot de stylushouder en de IR)
Geruchten gaan trouwens dat de 3ds lite alleen een wat slanker formaat krijgt en extra accu capaciteit, dus geen 2e pookje ingebouwd...
Als dit klopt voegen ze dat 2e pookje wss toe bij weer een andere versie van de 3ds, zo blijft het geld wel rollen...
Verwijderd
Het tweede pookje is meer dan alleen een tweede pookje, ook krijg je er twee extra schouderknoppen voor. Verder werkt het over IR, wat zou betekenen dat wanneer ze het tweede pookje in een nieuwere 3DS stoppen het niet zal werken met oudere games en vice versa.
Dus totdat er een geheel nieuwe DS komt (zoals DS -> 3DS) is de kans dat er een tweede pookje in de 3DS komt naargenoeg 0%.
Dus totdat er een geheel nieuwe DS komt (zoals DS -> 3DS) is de kans dat er een tweede pookje in de 3DS komt naargenoeg 0%.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 14:38 ]
Ok, wtf m'n cpp's batterij is nu al leeg?
Ik heb een keer gekeken met m'n mobiel's camera gekeken en toen stond de ir zender uit
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik heb een keer gekeken met m'n mobiel's camera gekeken en toen stond de ir zender uit
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Vandaag super Mario 3d land aangeschaft. Ik heb al best veel Mario kart 7 gespeeld alleen jammer dat iedereen zo graag die wuhu maps wil spelen. Ik speel veel liever de n64 en snes maps
Veel plezier! Ben er ook na een tijdje weer eens mee bezig. Heb nu in world 1, 2, en 3 alle coins en gold flags. Jammer dat je alleen op het wereld overzicht geen Gold Flags krijgt te zien per wereld. Maar dat je echt level per level moet kijken.bronce schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:15:
Vandaag super Mario 3d land aangeschaft. Ik heb al best veel Mario kart 7 gespeeld alleen jammer dat iedereen zo graag die wuhu maps wil spelen. Ik speel veel liever de n64 en snes maps
Bedanktlanerios schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:19:
[...]
Veel plezier! Ben er ook na een tijdje weer eens mee bezig. Heb nu in world 1, 2, en 3 alle coins en gold flags. Jammer dat je alleen op het wereld overzicht geen Gold Flags krijgt te zien per wereld. Maar dat je echt level per level moet kijken.
Ik heb nu de eerste wereld door gespeeld lekker simpel nog
Hoe was/is skylander? Ben je er snel op uitgekeken of haal je het nog wel eens te voorschijn? Hoe speelt het op de 3ds? Heb je ook een portal waar je het poppetje op moet zetten? Hoe is die portal dan verbonden met de 3ds?dragon2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:34:
Vandaag toch maar een nieuw spel voor m'n 3DS gescoord: Skylanders. OK ik zit een beetje (ahem) boven de doelgroep leeftijd maar een paarse draak die tot "leven" komt in je spel is gewoon *te* leuk
Ik twijfel of ik het als verjaardagcadeau aan mijn zoon geef. Het is zonde als hij er na een paar keer spelen op uitgekeken is.
Het is best een leuk spel. Wij hebben ook die voor de PS3. De portal linked anders dan voor de grote consoles.winnie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:13:
[...]
Hoe was/is skylander? Ben je er snel op uitgekeken of haal je het nog wel eens te voorschijn? Hoe speelt het op de 3ds? Heb je ook een portal waar je het poppetje op moet zetten? Hoe is die portal dan verbonden met de 3ds?
Ik twijfel of ik het als verjaardagcadeau aan mijn zoon geef. Het is zonde als hij er na een paar keer spelen op uitgekeken is.
Bij de 3DS versie moet je richten op het infrarood oog van de 3DS met die van de protal. Daarbij kun je maar 2 poppetjes kwijt. Sterker nog, je moet er op een gegeven moment 2 op zetten. Wanneer de figuren op je 3DS zijn, heb je voor de komende tijd de portal niet nodig. Dus je kunt prima lekker met het spel de metro in. Om de data van je spel terug naar de poppetjes te sturen, moet je wel weer de portal hebben en de poppetjes "transferen" zoals je en nieuwe in het spel zou zetten. Dus eerst voordat je een ander poppetje in het spel zet dan de 2 welke er in zitten, de oude even op de portal zetten.
Ikzelf heb het spel volledig uitgespeeld op de 2 levels welke je nu kan kopen in de winkel na. Dus ook alle extra's.
De 3DS versie is in mijn ogen wel een stuk moeilijker dan de versies voor de grote consoles.
Bedankt voor je informatie. Wat moet ik me voorstellen bij een stuk moeilijker? Komt dat door de bediening?
Ennuh: kan je de portal van de 3ds ook gebruiken voor een andere console (bijvoorbeeld wii)?
Ennuh: kan je de portal van de 3ds ook gebruiken voor een andere console (bijvoorbeeld wii)?
Ik zit al een lange tijd te wachten op Tales of Abyss. Nu heb ik begrepen dat dit spel al uit is gebracht in europa.
Maar waarom is dit spel nergens op voorraad? Misschien dat media markt in arnhem hem toevallig nog heeft maar ik vind het maar raar dat ik geen 1 site kan vinden die hem op voorraad heeft.
Maar waarom is dit spel nergens op voorraad? Misschien dat media markt in arnhem hem toevallig nog heeft maar ik vind het maar raar dat ik geen 1 site kan vinden die hem op voorraad heeft.
Media Markt Zoetermeer en Den haag hebben hem gewoon liggen.
Je moet zelf springen over platformen. Elke level kent stukken waarbij een timer gaat lopen. Dat kan zeker later best iri zijn. Je hoeft gelukkig niet alles meteen te halen. Beetje Mario 3D land stijl qua dingen in een level.winnie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:30:
Bedankt voor je informatie. Wat moet ik me voorstellen bij een stuk moeilijker? Komt dat door de bediening?
Het is dus een platformer geworden. Je poppetjes krijgen alleen het level mee in dit spel. De rest zit in het spel zelf. Dus dat gaat dan niet naar de consoles mee.
De portal kun je niet voor de Wii gebruiken. Er zit geen USB aan. Die van de PS3 volgens mij wel op de rest etc. Maar er is een bepaalde vorm van verbinden. Geloof dat de Xbox versie anders is. Maar dat kan ik niet uitproberen.
Een Wii heeft toch gewoon twee usb poorten achterop?Arunia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:50:
[...]
Je moet zelf springen over platformen. Elke level kent stukken waarbij een timer gaat lopen. Dat kan zeker later best iri zijn. Je hoeft gelukkig niet alles meteen te halen. Beetje Mario 3D land stijl qua dingen in een level.
Het is dus een platformer geworden. Je poppetjes krijgen alleen het level mee in dit spel. De rest zit in het spel zelf. Dus dat gaat dan niet naar de consoles mee.
De portal kun je niet voor de Wii gebruiken. Er zit geen USB aan. Die van de PS3 volgens mij wel op de rest etc. Maar er is een bepaalde vorm van verbinden. Geloof dat de Xbox versie anders is. Maar dat kan ik niet uitproberen.
voor o.a. een internet adapter en een toetsenbord.
Verwijderd
Volgens mij kon de Wii maar 1 poort tegelijk gebruiken ofzo. Zo werkt Mario Kart online niet met de ethernet adapter als ik de harde schijf er aan heb hangen. Wellicht dat zoiets hier ook van toepassing is.DCG909 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:08:
[...]
Een Wii heeft toch gewoon twee usb poorten achterop?
voor o.a. een internet adapter en een toetsenbord.
Technisch geen idee van. Maar de 3DS portal gaat iig nergens anders op ivm alleen infrarood.
Die andere portals zou ik niet weten. Weet dat de portals wel weer met de pc verbonden kunnen worden om ook de website van Skylanders te gebruiken wat ook wel leuk werkt en extraatjes geeft.
Als je het gehele spel uit wilt spelen en alles dus wilt halen wat er te vinden is, is het handig om 1 van iedere element te kopen. Daarnaast heb je nog sets met levels erin (volgende 3DS versie zijn het er 4 in totaal), maar op dit moment zijn er nog maar 2 uit.
Die andere portals zou ik niet weten. Weet dat de portals wel weer met de pc verbonden kunnen worden om ook de website van Skylanders te gebruiken wat ook wel leuk werkt en extraatjes geeft.
Als je het gehele spel uit wilt spelen en alles dus wilt halen wat er te vinden is, is het handig om 1 van iedere element te kopen. Daarnaast heb je nog sets met levels erin (volgende 3DS versie zijn het er 4 in totaal), maar op dit moment zijn er nog maar 2 uit.
Net bij MM arnhem geweest voor Tales of the Abyss, helaas voor niks want ook zij hadden het spel niet meer.
Verkoper vertelde mij dat de laatste eind januari is verkocht en sindsdien in de bestelling staat.
Er wordt gewoon niet geleverd door de leverancier
Vandaar dat er geen 1 winkel op dit moment het spel heeft =/
1 van de betere rpg's die ik weer eens moest mislopen
Verkoper vertelde mij dat de laatste eind januari is verkocht en sindsdien in de bestelling staat.
Erg duur, maar wel op voorraad:sjaak88 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:23:
Net bij MM arnhem geweest voor Tales of the Abyss, helaas voor niks want ook zij hadden het spel niet meer.
http://www.amazon.co.uk/N...TF8&qid=1330178140&sr=8-1
Erg prijzig inderdaad.
Amazon.de verkoopt hem nieuw en op voorraad maar daar moet ik weer een creditcard voor hebben =/
Lopen ze daar zo erg achter? =(
Toch maar even verder zoeken ^^
Amazon.de verkoopt hem nieuw en op voorraad maar daar moet ik weer een creditcard voor hebben =/
Lopen ze daar zo erg achter? =(
Toch maar even verder zoeken ^^
Verwijderd
Houdt er rekening mee dat als je bij Amazon.de koopt dat er een goede kans is dat je een Duitstalige game koopt. Dat staat bij het artikel ergens links op het scherm.
Sommige webshops zoals deze verwachten nieuwe exemplaren in de laatste week van maart.sjaak88 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:23:
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Versie van Amazon.de is zo te zien gewoon in het Engels te spelen
Plattform: Nintendo 3DS
USK-Einstufung: USK ab 6 freigegeben
Medium: Videospiel
Artikelanzahl: 1
Sprache: Englisch, Englisch
Handleiding zal waarschijnlijk wel in het Duits zijn.
Plattform: Nintendo 3DS
USK-Einstufung: USK ab 6 freigegeben
Medium: Videospiel
Artikelanzahl: 1
Sprache: Englisch, Englisch
Handleiding zal waarschijnlijk wel in het Duits zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 23:34 ]
Heb em afgelopen donderdag nog bij de gamemania in weert gekocht, misschien een gamemania in de buurt die em nog heeft?sjaak88 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:23:
Verwijderd
Wat een bullshit altijd bij die rpgs, kunstmatige prijsopdrijving *kots* zag gisteren bij de gameshop ook nog een 2ehandse rpg (!) voor 80 euro, moet niet veel gekker worden.
Alleen op dinsdag 28 februari 2012 bij de Media Markt Amsterdam Arena en Amsterdam Noord voor 125 euro
5 kleuren
- zwart
- wit
- roze
- rood
- blauw
5 kleuren
- zwart
- wit
- roze
- rood
- blauw
[ Voor 3% gewijzigd door Mouse_NL op 27-02-2012 09:58 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ik heb bij 1 gamemania gekeken, maar deze had het spel helaas niet meer. Maar er is er nog 1 in de stad, die ga ik meteen even opbellen. Plus alle andere game speciaal zaken.rhornix schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:15:
[...]
Heb em afgelopen donderdag nog bij de gamemania in weert gekocht, misschien een gamemania in de buurt die em nog heeft?
Thx voor de tip =)
Gister opgehaald, waar? Media Markt zoetermeer. Ze hebben er nog een stuk of 3 á 4 liggen. Dus als je een trip wil maken. (Abyss gebeuren)
Heeft ze dus mazel mee gehad.
btw.
What the hell? de batterij die ik in de Circle Pad Pro deed, omdat de vorrige leeg was, is nu ook leeg.....
dat ding doet echt geen 500 uur met z'n batterij!
Opsturen doen ze zeker niet aan? =(lanerios schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:46:
Gister opgehaald, waar? Media Markt zoetermeer. Ze hebben er nog een stuk of 3 á 4 liggen. Dus als je een trip wil maken. (Abyss gebeuren)
Helaas wel iets te veel van het goede, even naar zoetermeer rijden.
Edit:
Nou ik heb alle gamespeciaal zaken opgebeld hier in arnhem en helaas echt geen 1 winkel heeft hem meer op voorraad, en geen van alle weet wanneer de nieuwe levering komt.
Misschien toch maar kijken voor een ander 3ds spel waar ik lang zoet mee ben.
[ Voor 26% gewijzigd door sjaak88 op 27-02-2012 13:17 ]
Vraagje voor de Mario Kart 7 kenners onder ons; als we een grand prix hebben gereden, houdt Mario het voor gezien en komt de aftiteling in beeld. Voor de 50CC klasse hebben we een hele reeks bekers, maar de 100 en 150 cc nog maar een paar. Ik moet nu iedere keer het spel helemaal uit om nog een poging te kunnen ondernemen. Is dit te verhelpen ?
Verwijderd
Hopen dat deze game ook voor de 3DS uitkomt. Ben benieuwd of de nieuwe Mario Lep's World kan overtreffen:

AMSTERDAM - Applicaties op je smartphone zijn reuze handig. Maar het zijn er zoveel! Elke werkdag vind je hier de leukste app. Vandaag: een herkenbaar spel.
Lep’s World (iPad – iPhone – Android)
Ouderwets kan nog altijd erg leuk zijn. Wie kent het niet, Super Mario. Dit spel lijkt er sprekend op. Mario is vervangen door een soort boswachter, het principe is hetzelfde. Verzamel zoveel mogelijk muntjes, ontwijk vijanden en spring over water.
Erg verslavend en leuk spel. Er zijn niet veel levels waardoor je het spel snel uitgespeeld hebt, maar dat mag de pret niet drukken.

AMSTERDAM - Applicaties op je smartphone zijn reuze handig. Maar het zijn er zoveel! Elke werkdag vind je hier de leukste app. Vandaag: een herkenbaar spel.
Lep’s World (iPad – iPhone – Android)
Ouderwets kan nog altijd erg leuk zijn. Wie kent het niet, Super Mario. Dit spel lijkt er sprekend op. Mario is vervangen door een soort boswachter, het principe is hetzelfde. Verzamel zoveel mogelijk muntjes, ontwijk vijanden en spring over water.
Erg verslavend en leuk spel. Er zijn niet veel levels waardoor je het spel snel uitgespeeld hebt, maar dat mag de pret niet drukken.
Wat denk je zelf?Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:59:
Hopen dat deze game ook voor de 3DS uitkomt.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
shit dat zie ik een dag te laat, moet nog een roze hebben voor mijn dochter haar verjaardag....Mouse_NL schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:57:
Alleen op dinsdag 28 februari 2012 bij de Media Markt Amsterdam Arena en Amsterdam Noord voor 125 euro
5 kleuren
- zwart
- wit
- roze
- rood
- blauw
Verwijderd
Iemand heeft problemen met sarcasme
Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als die uit zou komen, Giana Sisters werd immers ook gelicenseerd voor de DS uitgebracht.
Nvm.
[ Voor 99% gewijzigd door S.J_84 op 29-02-2012 20:03 ]
De 3DS is in Utrecht en Houten in verschillende kleuren te koop voor 122 eurootjes! Dat scheelt weer een paar slokken op een borrel.
Probleem is alleen dat sarcasme zich erg slecht laat vertalen naar het internetVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:44:
[...]
Iemand heeft problemen met sarcasme
Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als die uit zou komen, Giana Sisters werd immers ook gelicenseerd voor de DS uitgebracht.
Hoi, helaas een nieuw tweakers account aan moeten maken, na een paar jaar niet aktief te zijn geweest op GOT ben ik mijn inloggevens kwjt, maar mijn 3ds friend code is : 1375-7344-4910. Ik speel vooral street fighter en mario kart. Wie voegd me toe? Mvg,Bjorn.
3ds friend code is : 1375-7344-4910 xbox360 gamertag : dutchbigbjorn PSN : dutchbigbjorn
Verwijderd
Ik zit sterk te overwegen om mijzelf een 3DS aan te schaffen (ik kan dan een zelden gebruikte DSi verkopen). Ik ben alleen een beetje bang dat Nintendo binnenkort met een opvolger komt die een ingebouwd 2e pookje heeft. Zijn daar al geruchten over? Het zou natuurlijk jammer zijn als ik er 1 aanschaf en een maand later komt de opvolger uit.
Is er ook iemand die een 3DS en een PSV heeft en een kort vergelijkje kan maken?
Is er ook iemand die een 3DS en een PSV heeft en een kort vergelijkje kan maken?
Had dezelfde twijfels als jou om een 3DS aan te schaffen, en heb `m toch gekocht.Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:47:
Ik zit sterk te overwegen om mijzelf een 3DS aan te schaffen (ik kan dan een zelden gebruikte DSi verkopen). Ik ben alleen een beetje bang dat Nintendo binnenkort met een opvolger komt die een ingebouwd 2e pookje heeft. Zijn daar al geruchten over? Het zou natuurlijk jammer zijn als ik er 1 aanschaf en een maand later komt de opvolger uit.
Ik wil de games graag nu spelen, en van een nieuwere versie zijn alleen nog maar geruchten.
(Lees diverse fora`s)
Mocht die versie uit komen kan dat dus nog wel even duren.
Over de PSV kan ik je niets vertellen, maar ik had de keuze genomen voor de 3DS vanwege de games.
Super Mario 3D land en Zelda bv.
Ik denk niet dat die snel zal komen nee, de meeste spellen kunnen er niet mee overweg en de 3ds zou bijna helemaal opnieuw ontworpen moeten worden om het erin te passen.
Dat de meeste spellen er niet mee overweg kunnen komt natuurlijk doordat ze ontwikkeld zijn voor een handheld met 1 pookje.DCG909 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:18:
Ik denk niet dat die snel zal komen nee, de meeste spellen kunnen er niet mee overweg en de 3ds zou bijna helemaal opnieuw ontworpen moeten worden om het erin te passen.
Als er gelijk 2 pookjes op de 3ds hadden gezeten waren deze spellen daar natuurlijk op aangepast.
En dat de 3ds bijna helemaal opnieuw ontworpen zou moeten worden klopt ook niet helemaal, hij kan ook gewoon wat groter worden dan de 3ds van nu (de Cirkelpad Pro maakt de 3ds ook groter).
Het zou me echter niks verbazen als er eerst een 3ds lite komt die wat dunner en lichter is met een grotere accu en dat ze daarna pas een 3ds met 2 pookjes uitbrengen zodat er wat extra geld in het laatje komt bij Nintendo.
Al met al gaat dat vast nog wel een tijdje duren.AdmiralSnipe schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:39:
[...]
Dat de meeste spellen er niet mee overweg kunnen komt natuurlijk doordat ze ontwikkeld zijn voor een handheld met 1 pookje.
Als er gelijk 2 pookjes op de 3ds hadden gezeten waren deze spellen daar natuurlijk op aangepast.
En dat de 3ds bijna helemaal opnieuw ontworpen zou moeten worden klopt ook niet helemaal, hij kan ook gewoon wat groter worden dan de 3ds van nu (de Cirkelpad Pro maakt de 3ds ook groter).
Het zou me echter niks verbazen als er eerst een 3ds lite komt die wat dunner en lichter is met een grotere accu en dat ze daarna pas een 3ds met 2 pookjes uitbrengen zodat er wat extra geld in het laatje komt bij Nintendo.
Het eerste nieuws wat je ervan te horen zult krijgen, word bekend tijdens de E3 of een andere gamebeurs neem ik aan.
Weet iemand wanneer Rollercoaster Tycoon 3d uitkomt voor de 3DS??
Ze zeggen maart 2012 maar verder kan ik niks vinden
Verwijderd
Afgelopen zaterdag heb ik even gespeeld met Mario Land 3D en dat zag er leuk uit. Maar kon niet helemaal goed plaatsen waar het grafisch goed mee vergeleken kan worden. Is het ongeveer Gamecube kwaliteit?
En hoe zit het met de online mogelijkheden? Dat het geen PS3/X360 is qua netwerkmogelijkheden lijkt me duidelijk, maar gaat Nintendo er dit keer iets meer moeite in steken als met de DS?
En hoe zit het met de online mogelijkheden? Dat het geen PS3/X360 is qua netwerkmogelijkheden lijkt me duidelijk, maar gaat Nintendo er dit keer iets meer moeite in steken als met de DS?
Verwijderd
Zeg maar gerust Wii+ kwaliteit.Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:18:
Afgelopen zaterdag heb ik even gespeeld met Mario Land 3D en dat zag er leuk uit. Maar kon niet helemaal goed plaatsen waar het grafisch goed mee vergeleken kan worden. Is het ongeveer Gamecube kwaliteit?
Nintendo steekt er heel wat moeite in, en online spelen in MarioKart gaat bv ook erg goed.En hoe zit het met de online mogelijkheden? Dat het geen PS3/X360 is qua netwerkmogelijkheden lijkt me duidelijk, maar gaat Nintendo er dit keer iets meer moeite in steken als met de DS?
Verwijderd
Goed, heb inmiddels het doosje van de DSi gevonden en hem netjes ingepakt. Eens kijken wat de plaatselijke gameshop er morgen voor wil geven.
Verwijderd
Minder dan marktplaats.nl je er voor geeft normaal gezien.Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:46:
Goed, heb inmiddels het doosje van de DSi gevonden en hem netjes ingepakt. Eens kijken wat de plaatselijke gameshop er morgen voor wil geven.
Verwijderd
Dat was eerst wel de bedoeling maar daarna is maart van de lijst verdwenen. Een nieuwe periode of datum is niet meer bekend gemaakt.Evertt schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:10:
Weet iemand wanneer Rollercoaster Tycoon 3d uitkomt voor de 3DS??
Verwijderd
De 3DS en PSV zijn voor mij niet echt te vergelijken. Heb de Vita zelf (nog) niet want ik wacht nog op games die het mij de moeite maken om het te kopen. Het type games op de Vita is deels anders dan op de 3DS. De Nintendo games als Mario en bv Animal Crossing zul je op de Vita uiteraard niet zien en er zijn ook geen goede alternatieven. Daarnaast zijn er nog geen RPG's voor de Vita.Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:47:
De hardware kun je simpel vergelijken via google en bekijk gewoon wat reviews van beide handhelds op youtube.
En een heel belangrijk verschil, voor een Vita met geheugenkaart en een game heb je een 3DS met twee a drie games!
Verwijderd
3DS: 170 euro, games 30-45 euro. 2GB SD kaart inbegrepen. (Max 32GB, al vermoed ik dat SDXC kaarten zullen werken)
PSVira: 250/300 euro, games 30-50 euro, Geheugenkaart 30, 40, 60 euro. (max 16 GB)
Voordelen 3DS: betere games, zoals Kohaku al zegt: Mario of Zelda zal je niet op een Vita zien. En dat zijn voor mij persoonlijk console sellers. Backward Compatibility, de 3DS speelt elk DS/DSi spel. Bij de Vita kan je enkele PSP game downloaden - mits je die eerder online gekocht had. 3D, geheel ontbrekend op de Vita. 2 schermen. Echter door het gebrek aan 2e analoge stick en mindere grafische kracht moet de 3DS het technisch gezien wel afleggen.
Maar ja, de grafische kracht van de 3DS ligt gelijk aan het Wii+ niveau, dat van de Vita komt in de buurt van PS3 niveau. Ik vind het verschil kleiner dan tussen de PSP en de DS.
en ja ik heb zowel een Vita als een 3DS.
En natuurlijk zijn er wel games die op beide platformen uitkomen (bv Rayman Origins) maar echt qua first party games zijn ze niet vergelijkbaar.
PSVira: 250/300 euro, games 30-50 euro, Geheugenkaart 30, 40, 60 euro. (max 16 GB)
Voordelen 3DS: betere games, zoals Kohaku al zegt: Mario of Zelda zal je niet op een Vita zien. En dat zijn voor mij persoonlijk console sellers. Backward Compatibility, de 3DS speelt elk DS/DSi spel. Bij de Vita kan je enkele PSP game downloaden - mits je die eerder online gekocht had. 3D, geheel ontbrekend op de Vita. 2 schermen. Echter door het gebrek aan 2e analoge stick en mindere grafische kracht moet de 3DS het technisch gezien wel afleggen.
Maar ja, de grafische kracht van de 3DS ligt gelijk aan het Wii+ niveau, dat van de Vita komt in de buurt van PS3 niveau. Ik vind het verschil kleiner dan tussen de PSP en de DS.
en ja ik heb zowel een Vita als een 3DS.
En natuurlijk zijn er wel games die op beide platformen uitkomen (bv Rayman Origins) maar echt qua first party games zijn ze niet vergelijkbaar.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 07:22 ]
Verwijderd
Hartelijk dank voor de opsomming. Ik koop de 3DS natuurlijk als eerste voor games als Mario Land en Mario Kart en nog wat andere Nintendo games. Maar bijvoorbeeld Rayman Origins, hoe verhouden de PSV en de 3DS versies zich tot elkaar?Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 07:16:
Verwijderd
Dat weten we as. vrijdag, dan komt Rayman voor de 3DS
Ik hoop dat Nintendo deze week er een demo van uitbrengt.
Wat ik me afvraag is hoe een 2D platformer met 2D graphics zich in 3D op de 3DS vertaald. Zo is het zelfs mogelijk dat het de beste versie van het spel wordt.
Wat ik me afvraag is hoe een 2D platformer met 2D graphics zich in 3D op de 3DS vertaald. Zo is het zelfs mogelijk dat het de beste versie van het spel wordt.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 07:32 ]
Afgelopen vrijdag mario 3d land gekocht.. met stip de leukste 3DS game die ik tot nu toe gespeeld heb! Daarbij zijn de graphics ook echt fantastisch!
Hoe kan het de beste versie worden? 2D graphics op de 3DS zorgen voor het kijkdooseffect. Gewoon verschillende lagen, vrij eenvoudig te realiseren.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 07:28:
Dat weten we as. vrijdag, dan komt Rayman voor de 3DSIk hoop dat Nintendo deze week er een demo van uitbrengt.
Het lijkt me dat in het geval van Rayman Origins je veel meer hebt aan HD graphics of AMOLED zoals bij de Vita voor de mooie hi-res 2D art.
Verwijderd
Inmiddels heb ik de 3DS in huis. Heb er gelijk maar even Mario Kart en Mario Land bijgekocht. Ziet er allebei goed uit.
Wel gelijk een vraagje.Mijn vrouw en ik spelen er allebei op maar willen niet in elkaars savegames knoeien. Nu is dat bij Mario Land geen probleem, maar kan je ook aparte savegames aanmaken in Mario kart?
Wel gelijk een vraagje.Mijn vrouw en ik spelen er allebei op maar willen niet in elkaars savegames knoeien. Nu is dat bij Mario Land geen probleem, maar kan je ook aparte savegames aanmaken in Mario kart?
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]