heb starfox vandaag nergens kunnen vinden in eindhoven, dus maar online besteld bij castle games. Helaas komen die hun belofte van op de releasedag op de mat niet na...
Dat was Chinatown Wars op de DS Lite. Jammer dat Saints Row is gecanned.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:56:
@CLB ik teken gelijk. Lijkt me leuk om GTA VC te hebben.
Ben wel benieuwd naar de Tokyo Game Show, waar ze allemaal mee op de proppen komen (en dan met name de software, niet de hardware).
Oja CW! Mooie game
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Die wil ik ook. Eens kijken of die hier in de winkel ligt...
Dat dacht ik al. Ik heb CW op de iPad en dat vind ik ook leuk. We zullen de Tokyo Game Show maar even moeten afwachten. Ik hoop dat er veel leuke games worden aangekondigd.JK schreef op donderdag 08 september 2011 @ 20:48:
[...]
Dat was Chinatown Wars op de DS Lite. Jammer dat Saints Row is gecanned.
Ben wel benieuwd naar de Tokyo Game Show, waar ze allemaal mee op de proppen komen (en dan met name de software, niet de hardware).
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2011 07:58 ]
Verwijderd
Starfox lijkt me wel leuk maar niet voor 40 euro. Dat is NB evenveel als dat hij voor de N64 kostte toen hij in de Player's choise kwam. Tuurlijk zijn de beelden ed wat opgepoetst maar dat maakt een gelijke prijs na iets van 12 jaar niet goed, zeker als het geen online heeft.
Verwijderd
Ik ben ook aan het wachten op een aanbieding of 2e hands. Ben zojuist overgehaald inderdaad. Ik vind 25 direct een koop-nu prijs, 30 euro is een prijs dat ik er waarschijnlijk na 2 dagen peinzen achter kom dat ik het wil kopen voor die prijs.
Precies, Vice City zou heel gaaf zijnJK schreef op donderdag 08 september 2011 @ 20:48:
[...]
Dat was Chinatown Wars op de DS Lite. Jammer dat Saints Row is gecanned.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Ik vond San Andreas de meest leuke. Vice City ben ik echt serieus zat. Op de PS2 al teveel gespeeld en dan ook nog op de PSP heb ik Vice City Stories liggen. Niet nog weer een keer. Daarnaast kon je in San Andreas zwemmen en duiken en in Vice City nog niet. En je had meer vliegtuigen die je kon besturen.
Maar ik heb liever niet weer een remake, maak gewoon een leuk nieuw spel wat mag lijken op een ander spel, maar niet 1:1 gelijk is.
Zit zelf ook nog wel te wachten op Luigi's Mansion 2 voor de 3DS. En wat meer nieuws over Animal Crossing 3DS mag ook wel komen.
Maar ik heb liever niet weer een remake, maak gewoon een leuk nieuw spel wat mag lijken op een ander spel, maar niet 1:1 gelijk is.
Zit zelf ook nog wel te wachten op Luigi's Mansion 2 voor de 3DS. En wat meer nieuws over Animal Crossing 3DS mag ook wel komen.
Er zijn blijkbaar inderdaad al meerdere studios aan de slag met de addon. In de laatste Kojima Productions podcast wordt de addon ook besproken:Boeboe schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:31:
Blijkbaar heeft nintendo al meerdere studios aangesproken om games compatibel te maken met de nieuwe controls, dus het gaat om meer dan enkel Monster Hunter. Aangezien MH in Japan een system seller is zullen ze deze titel gebruiken om het accesoire te lanceren.
Momenteel is het heel veel speculatie. Een 3DS update met nieuwe controls is niet onlogisch, maar ik denk dat we best 13 september afwachten vooraleer we onze verontwaardiging uitroepen.
"I saw it today in the office. I mean I'm sure it'll enhance gameplay… it's a little big." – Christopher Johns
http://kotaku.com/5838643...le-pad-peripheral-now-too
Ze hebben hem dus blijkbaar al liggen, zal wel voor metal gear solid: snake eater 3D zijn.
Het is meer het feit dat Nintendo te arrogant en te eigenwijs was om te luisteren naar developers en fans. Sony heeft het wel geweten toen de PSP met maar één stick op de markt werd gebracht. En wat doet Nintendo? Fuck die tweede analoge stick, hebben wij niet nodig, wij zijn Nintendo en zorgen wel dat het verkoopt. En zie wat er gebeurt... Devs en fans zijn lyrisch over de PS Vita dus Nintendo gaat zweten en probeert het als een stel amateurs op te lossen. Het bewijst gewoon dat ze de 3DS véél te vroeg op de markt hebben gebracht. Het apparaat is half af. Om maar niet te spreken over de overige, gebrekkige hardware...boshar schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:16:
Vroeg uitkomen met een incomplete console is niets nieuws. Kijk naar de X-Box 360. Slechte hardware (ring of dead) en amper games maar wel de eerste op de markt en de PS3 heeft het nakijken.
De PS3 heeft trouwens talloze redesigns en prijsverlagingen achter de rug. De eerste redesign waarbij de PS2 comptabiliteit werd geschrapt heeft er voor gezorgd dat ik nu nog steeds geen PS3 heb.
Volgens mij was er bij de X-Box 1 ook een enorme prijsverlaging waarbij iedereen zich genaait voelde.
Heeft niks met fanboyisme te maken dat ik de move van Nintendo begrijp. Een systeem heeft nu eenmaal games nodig. Wanneer oude Gamecube games zonder probleem te porten zijn kun je bestaande game engines en series zonder veel kosten releasen op de 3DS.
Bedenk ook dat de gamemarkt verandert. Je moet gaan concurreren met iPhone en Android games die voor 80 cent per stuk aangeboden worden. De normale gamestudio's gaan de een na de ander failliet. De mogelijkheid om bestaande producten naar een portable door te schuiven en daar op te verdienen levert content op voor je platform. Zolang de smartphone markt het nog van touch controls moet hebben heb je nog een kans de portable gaming markt in stand te houden.
Wanneer de 3DS met al deze noodgrepen geen succes wordt is de volgende Nintendo handheld een iPhone of Android met Nintendo branding.
Het gaat ook allemaal veel te snel. Launch in maart voor €250,- en nu worden ze al verkocht voor €100,- minder. Dat Ambassador programma is natuurlijk belachelijk. "Oh, jullie hebben €100,- teveel betaald, hier zijn wat halve gare roms uit de jaren '90..."
Ik hoop (stiekum) gewoon dat de 3DS kei -en keihard gaat falen (en stiekum ook weer niet), zodat Nintendo op hun bek gaat en ze in zien dat hun volgende handheld de industrie compleet weg moet blazen. Of ze geven het gewoon op en gaan zich richten op software. Hoeven we eindelijk geen super toffe Nintendo titels meer te spelen op crappy hardware! What a wonderful world it would be...
[ Voor 4% gewijzigd door Disfigured op 12-09-2011 03:01 ]
Verwijderd
Nee, ik hoop niet dat Nintendo de 2e SEGA wordt. Sinds het vergaan van de Dreamcast zijn er geen goede SEGA games meer uitgekomen.
Verwijderd
Helemaal mee eens. Nintendo is echt helemaal de weg kwijt met de 3DS en met aankomende troep (Wii U) die ongeveer gelijk qua kracht is aan ps3/xbox360 ziet de toekomst er bijzonder triest uit.Disfigured schreef op maandag 12 september 2011 @ 02:58:
[...]
Het is meer het feit dat Nintendo te arrogant en te eigenwijs was om te luisteren naar developers en fans. Sony heeft het wel geweten toen de PSP met maar één stick op de markt werd gebracht. En wat doet Nintendo? Fuck die tweede analoge stick, hebben wij niet nodig, wij zijn Nintendo en zorgen wel dat het verkoopt. En zie wat er gebeurt... Devs en fans zijn lyrisch over de PS Vita dus Nintendo gaat zweten en probeert het als een stel amateurs op te lossen. Het bewijst gewoon dat ze de 3DS véél te vroeg op de markt hebben gebracht. Het apparaat is half af. Om maar niet te spreken over de overige, gebrekkige hardware...
Het gaat ook allemaal veel te snel. Launch in maart voor €250,- en nu worden ze al verkocht voor €100,- minder. Dat Ambassador programma is natuurlijk belachelijk. "Oh, jullie hebben €100,- teveel betaald, hier zijn wat halve gare roms uit de jaren '90..."
Ik hoop (stiekum) gewoon dat de 3DS kei -en keihard gaat falen (en stiekum ook weer niet), zodat Nintendo op hun bek gaat en ze in zien dat hun volgende handheld de industrie compleet weg moet blazen. Of ze geven het gewoon op en gaan zich richten op software. Hoeven we eindelijk geen super toffe Nintendo titels meer te spelen op crappy hardware! What a wonderful world it would be...
F-Zero GX / AXVerwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 07:18:
Nee, ik hoop niet dat Nintendo de 2e SEGA wordt. Sinds het vergaan van de Dreamcast zijn er geen goede SEGA games meer uitgekomen.
Daarmee heeft Sega toch echt wel de beste F-Zero game tot op heden gemaakt. Tevens is het ongetwijfeld de beste futuristic high speed racing game. Hopelijk maken ze ook de nieuwe versie voor Nintendo's nieuwe platform, de Wii-U of 3DS
GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
Iets met oogkleppen enzoVerwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 07:18:

Naast F-zero ook erg genoten van:
• Sonic Heroes
• Sonic Colours
• Sonic Rush
• Sonic Rush Adventure
• Sega Allstars Racing
• Madworld
• Yakuza
• Yakuza 2
• Yakuza 3
• Yakuza 4
• Super Monkey Ball
• Virtua Fighter 4
• Bleach games
• Ghost Squad
• House of the Dead
• Madworld
• Initial D (arcade)
• Sega Rally
• The Conduit
• Valkyria Chronicles
• Virtua Tennis
etc
Mensen, geen tweede slidepad! Conference is over en geen woord gerept over de tweede slidepad. Foto was aardig fake, maar nu is het duidelijk. Slaap lekker, is 23:15 hier, groeten vanuit de prachtige Canadese Rocky Mountains!
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Beetje lame persconferentie.
Roze 3DS, leuk.... verder... mweh....
Morgen zelfde tijd PS Vita, met hopelijk een releasedatum + accuduur
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
theforce81 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:16:
Mensen, geen tweede slidepad! Conference is over en geen woord gerept over de tweede slidepad. Foto was aardig fake, maar nu is het duidelijk. Slaap lekker, is 23:15 hier, groeten vanuit de prachtige Canadese Rocky Mountains!
Verwijderd
Mario Tennis, Fire Emblem en MH4. Echt niet "mweh"!matthijst schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:18:
Beetje lame persconferentie.
Maar géén remake van de 3DS.
Velen van die ken ik niet eens en die ik wel ken zijn veel slechter dan de games van voor die tijd. (Vooral Sonic games)Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:19:
[...]
Iets met oogkleppen enzo![]()
Naast F-zero ook erg genoten van:
• Sonic Heroes
• Sonic Colours
• Sonic Rush
• Sonic Rush Adventure
• Sega Allstars Racing
• Madworld
• Yakuza
• Yakuza 2
• Yakuza 3
• Yakuza 4
• Super Monkey Ball
• Virtua Fighter 4
• Bleach games
• Ghost Squad
• House of the Dead
• Madworld
• Initial D (arcade)
• Sega Rally
• The Conduit
• Valkyria Chronicles
• Virtua Tennis
etc
F-Zero games zijn nog altijd Nintendo games, en ja GX/AX werden door SEGA gemaakt maar wel door Nintendo uitgegeven. En Nintendo gaat dan wel voor kwaliteit.Sir_Hendro schreef op maandag 12 september 2011 @ 08:46:
[...]
F-Zero GX / AX![]()
Daarmee heeft Sega toch echt wel de beste F-Zero game tot op heden gemaakt. Tevens is het ongetwijfeld de beste futuristic high speed racing game. Hopelijk maken ze ook de nieuwe versie voor Nintendo's nieuwe platform, de Wii-U of 3DS
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 07:36 ]
Verwijderd
Dat zegt meer over jou dan over de games. Tuurlijk zijn er ook wel beroerde Sonic-games gemaakt maar de games in mijn lijst passen altijd nog in de rij van Sonic games met universeel hoge waardering maar ach, sommige fanboys zijn te blind voor producten waar geen Nintendo op staat[...]
Velen van die ken ik niet eens en die ik wel ken zijn veel slechter dan de games van voor die tijd. (Vooral Sonic games)
[...]
Ja, dat zien we wel bij games als Wii Music, Mario Allstars en Pilotwings DSF-Zero games zijn nog altijd Nintendo games, en ja GX/AX werden door SEGA gemaakt maar wel door Nintendo uitgegeven. En Nintendo gaat dan wel voor kwaliteit.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 07:37 ]
Verwijderd
• Sonic HeroesVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:35:
[...]
Dat zegt meer over jou dan over de games. Tuurlijk zijn er ook wel beroerde Sonic-games gemaakt maar de games in mijn lijst passen altijd nog in de rij van Sonic games met universeel hoge waardering maar ach, sommige fanboys zijn te blind voor producten waar geen Nintendo op staat
• Sonic Colours
• Sonic Rush
• Sonic Rush Adventure
^ gespeeld, vond ze idd best wel leuk maar de originele Sonic games verslaan ze gewoon nog steeds.
• Sega Allstars Racing
^ demo op mijn X360 gespeeld, vond er niks aan.
• Super Monkey Ball
Heb ik op mijn 3DS, maar wel het minst leuke spel op het systeem. (En ja, ik heb Rabbids 3D)
House of the Dead
Oké, die is leuk. Voor een on-rails shooter.
• The Conduit
Had veel beter MOETEN zijn!
Andere doelgroep. En Wii Music is best vermakelijk met een groepje.[...]
Ja, dat zien we wel bij games als Wii Music, Mario Allstars en Pilotwings DS
Verwijderd
Met Super Monkey Ball bedoelde ik eigenlijk die van de GameCube. die van de 3DS ken ik niet maar van wat ik ervan begrepen heb was die idd niet best.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:47:
[...]
• Sonic Heroes
• Sonic Colours
• Sonic Rush
• Sonic Rush Adventure
^ gespeeld, vond ze idd best wel leuk maar de originele Sonic games verslaan ze gewoon nog steeds.
• Sega Allstars Racing
^ demo op mijn X360 gespeeld, vond er niks aan.
• Super Monkey Ball
Heb ik op mijn 3DS, maar wel het minst leuke spel op het systeem. (En ja, ik heb Rabbids 3D)
House of the Dead
Oké, die is leuk. Voor een on-rails shooter.
• The Conduit
Had veel beter MOETEN zijn!
[...]
Andere doelgroep. En Wii Music is best vermakelijk met een groepje.
Wii Music vermakelijk? Je weet dat je bij die game niks fout kan doen he?
Heb je wel eens rock band of Guitar Hero gespeeld? Kan me nauwelijks voorstellen dat je Wii Music leuker vind. Afgezien van de gameplay bestaat de muziek van Wii Music uit belabberde midi-covers itt de andere titels die de echte muziek gebruiken.
Wat betrft de Sonic games? Tja het zijn eigenlijk een ander soort games nu ze in 3D zijn, maar dat is met Mario ook zo. Ik moet zeggen dat Colours en Unleashed (de 2D levels op PS3) de goede kant opgaan en ben benieuwd naar Generations. De demo speelde in ieder geval goed. Dat hoeft niet gelijk te betekenen dat deze 3D-sonics slecht zijn. Ik heb hetzelfde met Mario. De 2D titels vind ik nog steeds leuk om af en toe te doen maar toen vanaf 64 de nadruk op puzzelen en zoeken toenam ipv actie/timing vond ik de games persoonlijk minder leuk. NSMBW was dan wel weer leuk.
Ontopic: Las ook dit nog eens:
Dit begint op DNF te lijken. Ik denk zelf dat ze de game optimaliseren voor de 2e slide pad aangezien veel previews aangaven dat de besturing niet echt best was.Echte verrassingen bleven uit. Het langverwachte actiespel Kid Icarus: Uprising is bovendien uitgesteld naar begin volgend jaar.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 07:59 ]
Voorlopig geen remake van de 3DS dus, gelukkig voor early-adopters. Wel grappig dat Nintendo die slidepad-addon niet heeft laten zien tijdens de persconferentie, misschien zijn ze geschrokken van de reacties? Het is immers een officiële add-on van Nintendo.
Hoewel die foto er echt niet goed uit zag, blijkt hij (nadat de conference over leek te zijn, maar blijkbaar toch niet) inderdaad toch officieel is.... http://www.nintendo.co.jp...re/accessories/index.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:18:
[...]
! Volgens mij kan je beter gaan slapen ja, aangezien die foto echt was en door Nintendo zelf is bevestigd!
Het schijnt dat er drie AAA batterijen in moeten, als dat zo is, weet ik niet wat het allemaal teweeg gaat brengen. De Nyko+ die ik hier heb gaat in ieder geval terug naar Best Buy.....
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
3 AAA? Dat is nogal wat voor alleen een paar extra knoppen. Zit er rumble in ofzo. Lekker praktisch, zijn we na de Gameboys eindelijk van dat gedoe met batterijen af, krijgen we dit weer.theforce81 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:09:
[...]
Hoewel die foto er echt niet goed uit zag, blijkt hij (nadat de conference over leek te zijn, maar blijkbaar toch niet) inderdaad toch officieel is.... http://www.nintendo.co.jp...re/accessories/index.html
Het schijnt dat er drie AAA batterijen in moeten, als dat zo is, weet ik niet wat het allemaal teweeg gaat brengen. De Nyko+ die ik hier heb gaat in ieder geval terug naar Best Buy.....
Ik maak me wel zorgen over het feit dat MGS en Ace combat nu officieel de addon "ondersteunen", wat hopelijk niet betekent dat dat ding verplicht is..Cubic X schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:04:
Voorlopig geen remake van de 3DS dus, gelukkig voor early-adopters. Wel grappig dat Nintendo die slidepad-addon niet heeft laten zien tijdens de persconferentie, misschien zijn ze geschrokken van de reacties? Het is immers een officiële add-on van Nintendo.
schattig, nintendo fans nog altijd in ontkenningsfasetheforce81 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:16:

http://www.nintendo.co.jp...re/accessories/index.html
Kort samengevat: Hij komt er, het is een officieel product en zal een AAA batterij nodighebben
De volgende games zullen ondersteuning hebben: Monster Hunter 3, Biohazard (Resident Evil) Revelations, Metal Gear Snake Eater, Ace Combat 3D, Dynasty Warriors en Kingdom Hearts 3D
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zo te zien is de Japanse release date van deze slider add-on 10 december 2011. Ben benieuwd wat we ervan mogen verwachten. 3x AAA klinkt al niet zo prettig. Hopelijk is dat dan slechts voor een optioneel te gebruiken rumble mode. Of als het dan al echt moet dat je er rechargeables in kunnen om de batterijduur te verlengen. Gaat in ieder geval aardig wat wegen...
Oe lala I was right, muhaha 
CLB schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:06:
Poll: Komt Nintendo 13 september met een nieuwe 3DS op de proppen?
• Ja
• Nee
Ook een poll maken? Klik hier
En onder nieuw versta ik gewoon een aangepaste versie, met twee analoge sticks of niet, dunner, groter, ander display enzovoort... Dus niet alleen een ander kleurtje, maar daadwerkelijk iets anders dan de huidige 3DS'jes.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hij gebruikt overigens maar 1 AAA batterij.
Maar goed , wel jammer dat nintendo er geen gebruik van gemaakt heeft om het ding een eigen accu te geven en daar naast de knoppen van stroom te voorzien, ook de ds een extended battery life te geven.
Maar goed , wel jammer dat nintendo er geen gebruik van gemaakt heeft om het ding een eigen accu te geven en daar naast de knoppen van stroom te voorzien, ook de ds een extended battery life te geven.
Als je je 3DS verkoopt, blijven de gratis "ambassador" games dan speelbaar voor degene die m koopt? Oftewel: zitten die gekoppeld aan je 3DS of aan je eigen account?
Verwijderd
Ja. Er zijn geen accounts op de 3DS.matthijst schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:24:
Als je je 3DS verkoopt, blijven de gratis "ambassador" games dan speelbaar voor degene die m koopt? Oftewel: zitten die gekoppeld aan je 3DS of aan je eigen account?
Je logt toch in op de e-shop?Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:27:
Ja. Er zijn geen accounts op de 3DS.
't is alweer ff geleden, maar dacht dat je iets moest koppelen aan je Nintendo account...
Voor zover kon je je nintendo account koppelen aan je 3DS in de shop. Maar of dit veel extra doet. Denk niet dat je hierdoor je spellen mee kunt nemen. Denk wel dat je de transfer tool kunt gebruiken om spellen over te zetten net als van de DSi naar de 3DS.
Het valt me op hoe weinig Nintendo nadenkt over dit soort dingen, die batterij is een ronduit slechte beslissing, hoe ik het ook bekijk.Sir_Hendro schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:35:
Zo te zien is de Japanse release date van deze slider add-on 10 december 2011. Ben benieuwd wat we ervan mogen verwachten. 3x AAA klinkt al niet zo prettig. Hopelijk is dat dan slechts voor een optioneel te gebruiken rumble mode. Of als het dan al echt moet dat je er rechargeables in kunnen om de batterijduur te verlengen. Gaat in ieder geval aardig wat wegen...
Is er dan tijdens de vergaderingen met die bende Japanners dan werkelijk NIEMAND die denkt: "laten we ipv een AAA-slot een oplaadbare battery pack gebruiken, die niet alleen stroom geeft aan de controller maar ook nog eens de levensduur van de 3DS aardig verlengt waardoor we meer geld kunnen vragen EN meer 3DS gamers dit ding gaan WILLEN gebruiken"?
* boe2 moet echt eens gaan solliciteren voor een toppositie bij Nintendo, zodat hij prutsers eens kan bijsturen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
ik ben echter nog steeds niet helemaal overtuigd dat de remake/redesign er niet gaat komen. Hem nu aankondigen voor bijvoorbeeld in release in begin 2012 zou natuurlijk funest zijn voor 3DS verkopen nu en tijdens de feestdagen (=boze investeerders/aandeelhouders en gamedevelopers). Aan de andere kant, als ze begin 2012 ineens toch met een redesign+slidepad komen, dan zullen een hoop mensen zich genept voelen, dus dat lijkt me ook geen handige strategieCubic X schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:04:
'gelukkig' zijn er voor mij nog steeds geen musthave games uit, dus kan ik het allemaal ff afwachten! Ik vind het in ieder geval wel heel interessant wat Nintendo allemaal doet met de 3DS tot nu toe: pricecut, bizar grote slide addon.... whats next?
Edit:
@boeboe: ja, zo'n battery pack was misschien geen slecht idee geweest
Sowieso blijft het vreemd hoor, ik vind een tweede analoge slider of stick in 3D games wel handig, maar het is niet alsof games zonder onspeelbaar zijn. Nu ben ik toch bang dat (3D) games niet geoptimaliseerd zullen worden voor de 'classic layout', omdat de addon er is. Zonder die addon moeten devs wel zorgen dat t speelbaar is met 1 slidepad.
[ Voor 16% gewijzigd door nioz op 13-09-2011 12:06 ]
Wacht maar tot Nintendo in 2012 de motion plus 3D uitbreiding aankondigt welke op een losse 9v blokbatterij functioneert. Daarnaast staat ook een derde scherm in de planning. Het wordt er eentje die je links en rechts kan uitschuiven van het 3D scherm voor panorama view
[ Voor 38% gewijzigd door Sir_Hendro op 13-09-2011 12:14 ]
Verwijderd
Sir_Hendro schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:13:
Wacht maar tot Nintendo in 2012 de motion plus 3D uitbreiding aankondigt welke op een losse 9v blokbatterij functioneert.
Kun je ook nog een add-on maken gepowered door een knoopcell batterij
OMG het komt nog echt ook!! Check deze screenshot uit Nintendo Official Magazine:

Derp!!

Derp!!
Voor omgerekend vijftien euro kunnen gamers in Japan binnenkort een tweede analoge joystick aan hun Nintendo 3DS toevoegen. De uitbreiding voor de draagbare 3D-spelcomputer werkt op een losse batterij.
Alleen spellen die voor de uitbreiding ontworpen zijn, te herkennen aan een speciaal logo, kunnen met de zogenaamde slide pad-uitbreiding gespeeld worden.

De uitbreiding is volledig optioneel. De slide pad-uitbreiding is vanaf 10 december verkrijgbaar in Japan.
Dat is dezelfde dag dat het actierollenspel Monster Hunter Tri G in de winkel ligt.
De extra joystick en het spel zijn dan ook gezamenlijk verkrijgbaar voor omgerekend 66 euro.
Naast Monster Hunter Tri G zijn er nog meer spellen die de uitbreiding ondersteunen. Het horrorspel Resident Evil: Revelations, de sluipactiegame Metal Gear Solid: Snake Eater 3D, het rollenspel Kingdom Hearts 3D
en de actiegames Ace Combat 3D: Cross Rumble en Dynasty Warriors VS worden genoemd door Nintendo.
Wanneer Monster Hunter Tri G en de slide pad-uitbreiding in Europa op de markt komen is nog niet bekend. Ook is er nog geen Europese prijs genoemd voor de extra joystick.
Ik ben nog wel blij met m'n tweedehands 3DS hoor...
Ik heb met een beetje verkoop van m'n oude DS Lite en verkoop van wat 3DS spellen die bij de tweedehands 3DS zaten en het terugkopen van wat 3DS spellen voor zo'n 85,00 een zwarte Nintendo 3DS, Ridge Racer, PilotWings, Super Street Fighter, Puzzle Bobble en 'n Big Ben case gescoord.. Bij elkaar leuke deal
Alleen spellen die voor de uitbreiding ontworpen zijn, te herkennen aan een speciaal logo, kunnen met de zogenaamde slide pad-uitbreiding gespeeld worden.

De uitbreiding is volledig optioneel. De slide pad-uitbreiding is vanaf 10 december verkrijgbaar in Japan.
Dat is dezelfde dag dat het actierollenspel Monster Hunter Tri G in de winkel ligt.
De extra joystick en het spel zijn dan ook gezamenlijk verkrijgbaar voor omgerekend 66 euro.
Naast Monster Hunter Tri G zijn er nog meer spellen die de uitbreiding ondersteunen. Het horrorspel Resident Evil: Revelations, de sluipactiegame Metal Gear Solid: Snake Eater 3D, het rollenspel Kingdom Hearts 3D
en de actiegames Ace Combat 3D: Cross Rumble en Dynasty Warriors VS worden genoemd door Nintendo.
Wanneer Monster Hunter Tri G en de slide pad-uitbreiding in Europa op de markt komen is nog niet bekend. Ook is er nog geen Europese prijs genoemd voor de extra joystick.
Ik ben nog wel blij met m'n tweedehands 3DS hoor...
Ik heb met een beetje verkoop van m'n oude DS Lite en verkoop van wat 3DS spellen die bij de tweedehands 3DS zaten en het terugkopen van wat 3DS spellen voor zo'n 85,00 een zwarte Nintendo 3DS, Ridge Racer, PilotWings, Super Street Fighter, Puzzle Bobble en 'n Big Ben case gescoord.. Bij elkaar leuke deal
[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 13-09-2011 16:19 ]
Nintendo heeft het zwaar, heel zwaar:
Je kan online nog véél meer van dit soort berichten vinden, de beurskoers van Nintendo zakt al dagen lang en het einde is nog niet in zicht. Nintendo moet echt actie ondernemen, anders is het exit Nintendo. Dit soort berichten vermoorden je bedrijf
.
Ik moet zeggen dat de 'nieuwe' games (Monster Hunter 4, Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, Paper Mario) er toch wel weer tof uitzien
.
YahooNintendo is dying. Today the company attempted to wow gamers with an "extensive line-up that has probably never been seen before in the history of video games," announced company president Satoru Iwata, but the offerings failed to impress, Reuters's Isabel Reynolds reports. "Nintendo's attempt to rescue its failed 3DS handheld games gadget failed to dispel market gloom, triggering a 5 percent share slide and stoking deep worries for an iconic brand desperate to win back users."
[...]
Nintendo doesn't get that nobody wants Nintendo gaming systems anymore. The 3DS stinks.
[...]
Not only has Nintendo not segued onto hipper platforms, but the company hasn't developed the types of games people play now-a-days. "Analysts and investors dismissed the line-up as lackluster and largely irrelevant in the face of cheap or free games played on the likes of Apple's iPhone and iPad and Google-powered Android devices," continues Reynolds. The whole gaming scene has gotten less expensive and more social--Nintendo hasn't adapted. Like we said, the company hasn't opened itself up to smart phones nor has it developed games for the changing consumer. Think: More Farmville, less Mario.
ReutersNintendo's attempt to rescue its failed 3DS handheld games gadget failed to dispel market gloom, triggering a 5 percent share slide and stoking deep worries for an iconic brand desperate to win back users.
[...]
Nintendo's shares ended 5 percent lower in a strong market. The Kyoto-based company's shares have plunged nearly 50 percent(!!!!!!) so far this year, hit by the 3DS flop and doubts that it can replicate the success of its Wii home console with the next generation WiiU, announced at the E3 games show in June.
[...]
"The only possible way for Nintendo to revive would be to stop concentrating on mobile games and switch to Wii-type games for the whole family," said Makoto Kikuchi, CEO of Myojo Asset Management. "However, at the moment, I can't see this change coming."
[...]
Analysts have cut their full-year operating profit forecasts for Nintendo by an average of 45 percent in the past 30 days
Je kan online nog véél meer van dit soort berichten vinden, de beurskoers van Nintendo zakt al dagen lang en het einde is nog niet in zicht. Nintendo moet echt actie ondernemen, anders is het exit Nintendo. Dit soort berichten vermoorden je bedrijf

Ik moet zeggen dat de 'nieuwe' games (Monster Hunter 4, Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, Paper Mario) er toch wel weer tof uitzien
Ik denk dat het wel overdreven is om te zeggen dat Nintendo dood aan het gaan is. Het is nog steeds een miljardenbedrijf, maar ze hebben idd nu een mindere periode. Vergeet niet dat hun succes met de Wii nog niet zo lang geleden was (en in enige mate nog steeds voortduurt). Maar ik ben het ermee eens dat ze eens wat nieuws moeten gaan doen, meer inzetten op online, DS games goedkoper maken, nieuwe IP's bedenken en meegaan met de tijd. Oa door eindelijk eens High Definition te gaan..
Met de WiiU denk ik weer dat ze een fout maken, dat het scherm slechts weer een gimmick is. En voor zover we weten is het apparaat niet echt krachtiger dan een 360 of PS3.. dat is verdomme al 7 jaar oude hardware. Ze hadden juist een voorsprong moeten pakken. Wanneer MS en Sony met een nieuwe console komen loopt nintendo weer hopeloos achter.
Met de WiiU denk ik weer dat ze een fout maken, dat het scherm slechts weer een gimmick is. En voor zover we weten is het apparaat niet echt krachtiger dan een 360 of PS3.. dat is verdomme al 7 jaar oude hardware. Ze hadden juist een voorsprong moeten pakken. Wanneer MS en Sony met een nieuwe console komen loopt nintendo weer hopeloos achter.
Verwijderd
De WiiU wordt wel een heel stuk krachtiger dan de PS3/X360. Maar niet zoveel als een PS4 of XBOX4?Il 2 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:36:
En Nintendo heeft met de Wii bewezen dat kracht lang niet alles zegt en toen de Wii aangekondigd werd riep ook iedereen dat de controller een gimmick was. Maar zie nu, er zijn meer Wiis verkocht dan XBOX 360s en PS3s BIJ ELKAAR! Plus liepen zowel de X360 als PS3 achter qua gameplay, vanwaar we nu Move en Kinect hebben.
Maw. wacht eerst tot het systeem op de markt is voordat je het afschiet.
Wii Music is een heel ander soort spel dan GH. Wii Music is voor plezier met muziek, GH is voor competitie. Muziek gaat niet over de beste zijn, nee muziek gaat over plezier. (Ik heb GH5, Band Hero, Lego Rock Band en GH6 op mn XBOX 360)Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:57:
[...]
Wii Music vermakelijk? Je weet dat je bij die game niks fout kan doen he?
Heb je wel eens rock band of Guitar Hero gespeeld? Kan me nauwelijks voorstellen dat je Wii Music leuker vind. Afgezien van de gameplay bestaat de muziek van Wii Music uit belabberde midi-covers itt de andere titels die de echte muziek gebruiken.
Wat betrft de Sonic games? Tja het zijn eigenlijk een ander soort games nu ze in 3D zijn, maar dat is met Mario ook zo. Ik moet zeggen dat Colours en Unleashed (de 2D levels op PS3) de goede kant opgaan en ben benieuwd naar Generations. De demo speelde in ieder geval goed. Dat hoeft niet gelijk te betekenen dat deze 3D-sonics slecht zijn. Ik heb hetzelfde met Mario. De 2D titels vind ik nog steeds leuk om af en toe te doen maar toen vanaf 64 de nadruk op puzzelen en zoeken toenam ipv actie/timing vond ik de games persoonlijk minder leuk. NSMBW was dan wel weer leuk.
En ik vind vooral de Wii Mario games (Galaxy) de leukste Mario spellen. New Super Mario Bros op de DS was beter dan de WIi versie.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 20:52 ]
No offense, maar als groot liefhebber van muziekgames ("fun" games: genre parappa the rapper, rythm heaven, space channel 5, Um Jammer Lammy) heb ik ook Wii Music gehad (voordat ik men wii verkocht heb) en ik vond het absoluut crap. Misschien nog leuk als je 5 jaar oud bent, maar ik werd er gewoon slechtgezind van, beseffende dat dit spel me 40 euro had gekost.
Lomp dik ook nog, dat ding:

De Wii U kan nog zo krachtig worden (wat niet zo is), third parties zullen er vrijwel geen exclusieve content voor ontwikkelen omdat ze de games in de eerste plaats bouwen voor de PS3 en Xbox 360. Zodra de PS4 en Xbox 720 dus uitkomen zal Nintendo weer een generatie achterlopen. Zo draait het circeltje rond...Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:43:
[...]
De WiiU wordt wel een heel stuk krachtiger dan de PS3/X360. Maar niet zoveel als een PS4 of XBOX4?
En Nintendo heeft met de Wii bewezen dat kracht lang niet alles zegt en toen de Wii aangekondigd werd riep ook iedereen dat de controller een gimmick was. Maar zie nu, er zijn meer Wiis verkocht dan XBOX 360s en PS3s BIJ ELKAAR! Plus liepen zowel de X360 als PS3 achter qua gameplay, vanwaar we nu Move en Kinect hebben.
[...]
Wii Music is een heel ander soort spel dan GH. Wii Music is voor plezier met muziek, GH is voor competitie. Muziek gaat niet over de beste zijn, nee muziek gaat over plezier. (Ik heb GH5, Band Hero, Lego Rock Band en GH6 op mn XBOX 360)
En ik vind vooral de Wii Mario games (Galaxy) de leukste Mario spellen. New Super Mario Bros op de DS was beter dan de WIi versie.
Verwijderd
Lol, wat een superfail van Nintendo. Hadden ze dat niet kunnen voorzien? Ding ziet r niet uit!Boeboe schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:29:
[...]
schattig, nintendo fans nog altijd in ontkenningsfase![]()
http://www.nintendo.co.jp...re/accessories/index.html
Kort samengevat: Hij komt er, het is een officieel product en zal een AAA batterij nodighebben
De volgende games zullen ondersteuning hebben: Monster Hunter 3, Biohazard (Resident Evil) Revelations, Metal Gear Snake Eater, Ace Combat 3D, Dynasty Warriors en Kingdom Hearts 3D
Verwijderd
Nintendo heeft zelf al gezegd dat het systeem niet veel krachtiger is dan PS3/Xbox360 dus ik weet niet waar je dat vandaan hebt. De Wii Gimmick was leuk voor sommige games maar niet meer bijzonder met de Move en Kinect erbij. Nintendo kan zich hier niet meer mee onderscheiden.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:43:
[...]
De WiiU wordt wel een heel stuk krachtiger dan de PS3/X360. Maar niet zoveel als een PS4 of XBOX4?
Daarnaast, waarom moeten we vertrouwen hebben in een systeem dat volgend jaar op de markt komt en waar nog geen enkele interessante exclusive voor is aangekondigd? Enige dat wellicht interessant is is de nieuwe Smash Brothers maar daar is nog niet eens aan de ontwikkeling ervan begonnen. Voor de rest zijn vooral titels aangekondigd die dit najaar al op de HD-consoles verschijnen. Dragon Quest is aardig voor de Japanse markt maar in het westen verkoopt deze niet bijzonder sterk en ach, hij komt ook voor de Wii uit.
Nintendo durft zelf weinig te zeggen over de kracht van de hardware, behalve dat het HD-beelden heeft en de beelden van de E3 weten ook nog niet te overtuigen. De Mii-spelletjes kunnen grafisch ook op de Wii en de mooiere titels waren PS3 en Xbox-beelden.
Dat dus. Daarnaast is de Blue Ocean strategie voor Nintendo een enorme short win maar de gevolgen wegen er niet tegen op. Er zijn enorm veel casuals die een Wii hebben gekocht. Dat was leuk voor 2 maanden maar bij de meeste mensen hapt hij daarna stof. Die mensen zullen door deze ervaring niet snel een Wii-U kopen. Iets met ezels en stoten en stenen.Disfigured schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:32:
[...]
De Wii U kan nog zo krachtig worden (wat niet zo is), third parties zullen er vrijwel geen exclusieve content voor ontwikkelen omdat ze de games in de eerste plaats bouwen voor de PS3 en Xbox 360. Zodra de PS4 en Xbox 720 dus uitkomen zal Nintendo weer een generatie achterlopen. Zo draait het circeltje rond...
Daarnaast heeft de Wii ook als gevolg gehad dat veel hardcore gamers overstapten naar de HD-systemen vanwege het magere spelaanbod op de Wii. Elke multiconsole titel is een kneuzenport op de Wii.
Wat nog overblijft zijn de hardcore fans. Diezelfde fans die Nintendo een klap in het gezicht geeft met de prijsverlaging van de 3DS.
Nintendo heeft dus inderdaad meer consoles verkocht maar op de lange termijn is deze taktiek behoorlijk
slecht voor ze. Vandaar ook die aandelendrop.
Mijn persoonlijke mening (zet ik er voor de zekerheid nog even bij) is dat Nintendo die overstap naar IOS en mobile games helemaal niet maken. Wie koopt er games voor DS (40 euro) prijzen op die platformen? zo goed als niemand volgens mij. Dus de hoge ontwikkel kosten van de Big N first party titels zijn dan niet terug te verdienen. Daar komt nog bij dat ze 30 procent van hun omzet rechtstreeks naar Apple zien verdwijnen en dan blijft er weinig meer over. Big N blijft voorlopig nog wel even als zelfstandig games bedrijf bestaan. Misschien wat niet in de hoedanigheid van het Wii / DS tijdperk, maar dat lijkt me voor de aandeelhouders altijd nog beter als een budget IOS software bedrijfje.
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat Nintendo niet zo lekker bezig is met de 3DS, maar deze artikelen van Yahoo en Reuters zijn wel erg overdreven. Met stukken als:Cubic X schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:17:
Nintendo heeft het zwaar, heel zwaar:
[...]
Yahoo
[...]
Reuters
Je kan online nog véél meer van dit soort berichten vinden, de beurskoers van Nintendo zakt al dagen lang en het einde is nog niet in zicht. Nintendo moet echt actie ondernemen, anders is het exit Nintendo. Dit soort berichten vermoorden je bedrijf.
Ik moet zeggen dat de 'nieuwe' games (Monster Hunter 4, Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, Paper Mario) er toch wel weer tof uitzien.
"Not only has Nintendo not segued onto hipper platforms, but the company hasn't developed the types of games people play now-a-days. "Analysts and investors dismissed the line-up as lackluster and largely irrelevant in the face of cheap or free games played on the likes of Apple's iPhone and iPad and Google-powered Android devices," continues Reynolds. The whole gaming scene has gotten less expensive and more social--Nintendo hasn't adapted. Like we said, the company hasn't opened itself up to smart phones nor has it developed games for the changing consumer. Think: More Farmville, less Mario."
dan krijg ik toch het idee dat het allemaal inversteerders-hype is. Die investeerders willen graag de nieuwe zynga in handen hebben, die volgend jaar meer dan twee keer zoveel waard is. Zinnen als "the whole gaming scene has gotten less expensive..." zijn gewoon niet waar. CoD verkoopt ook elke keer weer miljoenen exemplaren + DLC, pokemon heeft afgelopen jaar met black & white ook gewoon weer 12 miljoen exemplaren weggezet. "More Farmville, less Mario" wordt er dan gezegd, maar zolang er nog geen Nieuwe Mario of Pokemon is, kan je moeilijk beweren dat de teleurstellende 3DS verkopen voortkomen uit het zat zijn van die games. Eerder het tegenovergestelde zou ik denken?
Ik word er echt een beetje moe van dat ik overal lees dat spellen van 1dollar de markt overnemen, alsof er geen onderscheid te maken valt naar typen games en doelgroepen. Die journalisten zouden eens wat onderzoek moeten doen in plaats van investeerders quoten.
Verwijderd
Agreed, het is gewoon wat anders.
Ik word overigens ook nog niet echt warm van de filmpjes van de nieuwe 3DS Mario. Tis niet dat ik denk van wow hier haal ik weer eens een 3DS voor.
Ik word overigens ook nog niet echt warm van de filmpjes van de nieuwe 3DS Mario. Tis niet dat ik denk van wow hier haal ik weer eens een 3DS voor.
Verwijderd
Ik vind het bij die mario teleurstellend dat ze eerst iedereen blij maken met Raccoon Mario en vervolgens bekend gemaakt wordt dat die niet kan vliegen. Ik bedoel WTF? Nu kan je dus alleen rustiger afdalen en met je staart slaan. Voelt toch een beetje gecastreerd.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:43:
Agreed, het is gewoon wat anders.
Daarnaast is de zoveelste Mario Kart ook niet echt een trekker. Hij heeft 3D, das waar maar qua gameplay zie ik geen reden waarom het een must-have moet zijn. Nintendo kan beter naar de concurrentie kijken (Modnation racers bijv) voor ze weer een kopie van een oude game maken.
Mwah ik vind de paar screenshots wel vernieuwing brengen.. Hangglider, onder water en kartview
Om jezelf maar even te quoten, waar is je bron? En dan wel "van een officiële site" zoals je van mij verlangde?Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:43:
[...]
De WiiU wordt wel een heel stuk krachtiger dan de PS3/X360.
Ik ben ook van mening dat gameplay ver boven graphics staat, maar in dit wereldje werkt dat niet altijd zo. Natuurlijk, de Wii was een gigantisch succes, maar het is maar de vraag of ze dat kunstje kunnen herhalen met de WiiU. Ik hoop het, maar denk dat het (mogelijke) gebrek aan vernieuwing qua graphics vergeleken met de X360 en PS3 toch de verkopen zal drukken.
Verder ben ik nog wel blij met m'n 3DS overigens, er komen genoeg spellen aan die ik wil hebben
[ Voor 6% gewijzigd door Ram0n op 14-09-2011 13:38 ]
Als je het logisch bekijkt... de 'mainstream' hardware is nu al sneller dan de PS3 en 360, dus als nintendo daarmee zijn console bouwt dan is die sneller. Aangezien oude meuk ook niet meer gemaakt wordt denk ik ook dat ze inderdaad sneller zijn.Ram0n schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:37:
Om jezelf maar even te quoten, waar is je bron? En dan wel "van een officiële site" zoals je van mij verlangde?Ik hoop het met je mee, maar Nintendo kennende lijkt het me heel sterk.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Vind het echt jammer om Nintendo zo raar te zien springen.
Een upgrade uitbrengen die een portable ( die toch al redelijk groot is ) nog groter maakt ,waardoor je het dus eigenlijk alleen maar thuis gebruikt. Ik zie het nut niet ? Volgende x een dockingstation met groter scherm ?
Ik geef redelijk wat geld uit aan games , maar heb moeite om bijna net zoveel voor een ds titel te betalen. Misschien omdat ik weinig in het openbaar vervoer zit en auto rijden met gamen een slechte combo is , maar toch kan je bijna niet verdedigen tegenover oudere mensen (ouders) dat hun kind weken zoet is met een game op de iPhone, galaxy enz. voor een paar euro terwijl een game voor de 3ds al snel 30-50 doet.
20 - 25 zou volgens mij realistischer zijn.
Verder is het social tijdperk zo goed als genegeerd terwijl de doelgroep daar duidelijk behoefte aan heeft. Een AppStore functie die uitnodigend werkt voor kleine developers zou ook helpen. En vooral eens stoppen met al die remakes of nog erger ! Alle Mario's voor de 1000e keer voor een flink bedrag verkopen.
Het bedrijf leeft echt te ver in het verleden vind ik. Ik heb waardering voor nieuwe besturingen en innovaties die Nintendo heeft , maar zorg dan iig voor een groot aantal goede games in het 1e jaar. Dat ding is gewoon te snel de markt op geschopt.
En alsjeblieft Nintendo !! Kom weer eens met een nieuw game karakter op de proppen ! Mario , Zelda en Donkey Kong zijn allemaal top , maar toch steeds weer een beetje hetzelfde en nooit meer zo goed als toen wat mij betreft.
Een upgrade uitbrengen die een portable ( die toch al redelijk groot is ) nog groter maakt ,waardoor je het dus eigenlijk alleen maar thuis gebruikt. Ik zie het nut niet ? Volgende x een dockingstation met groter scherm ?
Ik geef redelijk wat geld uit aan games , maar heb moeite om bijna net zoveel voor een ds titel te betalen. Misschien omdat ik weinig in het openbaar vervoer zit en auto rijden met gamen een slechte combo is , maar toch kan je bijna niet verdedigen tegenover oudere mensen (ouders) dat hun kind weken zoet is met een game op de iPhone, galaxy enz. voor een paar euro terwijl een game voor de 3ds al snel 30-50 doet.
20 - 25 zou volgens mij realistischer zijn.
Verder is het social tijdperk zo goed als genegeerd terwijl de doelgroep daar duidelijk behoefte aan heeft. Een AppStore functie die uitnodigend werkt voor kleine developers zou ook helpen. En vooral eens stoppen met al die remakes of nog erger ! Alle Mario's voor de 1000e keer voor een flink bedrag verkopen.
Het bedrijf leeft echt te ver in het verleden vind ik. Ik heb waardering voor nieuwe besturingen en innovaties die Nintendo heeft , maar zorg dan iig voor een groot aantal goede games in het 1e jaar. Dat ding is gewoon te snel de markt op geschopt.
En alsjeblieft Nintendo !! Kom weer eens met een nieuw game karakter op de proppen ! Mario , Zelda en Donkey Kong zijn allemaal top , maar toch steeds weer een beetje hetzelfde en nooit meer zo goed als toen wat mij betreft.
Verwijderd
]Het probleem is dat Nintendo voor alles het wiel zelf wil uitvinden en dat is niet altijd even slim.
Zie bijv.
Zie bijv.
- Online gamen (is erg brak op de Wii)
- 3DS E-Shop. Te laat geleverd en onhandige UI. Geen accounts waardoor je al het gekochte kwijt bent als je 3ds kapotgaat / kwijtraakt.
- Optisch medium (Gamecube schijfjes kon minder data op dan de rest, wat leidde tot gecomprimeere video/dingen weglaten)
Het probleem is echter dat de overige hardware die in de WiiU komt ook erg duur is. Denk aan de controller met groot scherm etc., dat zal ervoor zorgen dat er iets gedrukt moet worden in de kosten voor de grafische hardware om de totaalprijs niet te hoog te maken. Ik ga er ook vanuit dat het sneller zal zijn, maar niet "een stuk".DukeBox schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:34:
[...]
Als je het logisch bekijkt... de 'mainstream' hardware is nu al sneller dan de PS3 en 360, dus als nintendo daarmee zijn console bouwt dan is die sneller. Aangezien oude meuk ook niet meer gemaakt wordt denk ik ook dat ze inderdaad sneller zijn.
Normaal gesproken lurk ik alleen in de forums omdat ik hier meestal een hoop dingen leer over mijn favoriete platforms (3ds en wii momenteel) maar met alle negativiteit hier vond ik dat ik toch maar eens moest reageren, al zal mijn reactie waarschijnlijk afgedaan worden als fanboyism(ik heb trouwens ook een psp en een ps3)
Voor de mensen die eeuwig lopen te klagen over mario/zelda/donkey kong/etc.
Dat is net zoiets als zeggen dat een fietsenmaker maar eens wat minder bellen aan een fiets moet doen een toeter is tenminste origineel.
of dat apple geen ipad/phone/book meer moet maken maar normale telefoons zonder goed design.
Deze titels moeten gewoon uitkomen anders is een platform geen nintendo platform en als je deze spellen niet op jouw platform wil en niet de grove verschillen tussen versies kan of wil zien zou ik willen zeggen koop alsjeblieft een vita.
Over de originele ip's daar doet nintendo ook zat mee uit mijn hoofd onder andere:
N64 :1080° snowboarding, animal crossing, Wave Race 64
gamecube : Pikmin
wii : Wii sports, wii fit, wii music,
NDS : big brain acadamy, nintendogs, Rhythm Heaven
3ds : steel diver,
En daar doe ik dan nog niet de 1st party titels bij die niet door nintendo zelf zijn gemaakt maar door nintendo (semi)owned developers zoals xenoblade, plus dat ze een hoop characters misbruiken voor nieuwe games in een nieuw genre(voor hun dan).
Ik krijg altijd een beetje het idee dat mensen die klagen over de originaliteit van nintendo willen dat nintendo zelf een game als halo of call of duty gaat maken maar daat heb ik als antwoord op dat dat ongeveer 99,9% zeker niet gaat gebeuren het is al heel wat dat ze moeite doen om dat soort games naar de wiiu te krijgen.
Dat de games dus niet binnen je smaak vallen betekend dus weer dat je het verkeerde platform hebt gekocht en is geen reden om erover te gaan klagen.
Over online ben ik het grotendeels eens maar nintendo probeert in ieder geval wel zelf het opnieuw uit te vinden als niemand dat ooit zou doen zaten we nog steeds in grotten met berenvellen.
Wat betreft de 3ds zelf al de mensen die klagen over een prijsdrop hebben blijkbaar geen zelfbeheersing of geld teveel want je koopt nog altijd iets voor een prijs die je het waard vind.
De games zijn ver van te voren bekend en je weet dat er ook titels gecanned kunnen worden dus als je voor bepaalde titels koopt wacht dan ook met de 3ds kopen tot die titels er zijn.
Over die extra slidepad zolang als ze zorgen dat de accessoire een packin word bij meerdere games dan zie ik het probleem niet zo.
Waarschijnlijk vergroot het de 3ds tot dsi xl formaat wat gewoon in je broekzak past plus dat het een eigen batterij heeft dus waarschijnlijk ook de speeltijd onderweg niet verandert maar je krijgt er wel voor terug dat een aantal van de beste 3rd party games beter bestuurbaar is(waarschijnlijk).
Dat er eventueel een nieuw model komt met de slidepad ingebouwd zou me niks verbazen maar het is zeer onwaarschijnlijk dat ze zomaar games compleet onspeelbaar maken voor de gewone 3ds, misschien werkt het inderdaad wat trager op de oude maar als ik zie dat sommigen elk jaar een nieuwe iphone of ipad kopen zou ik willen zeggen koop maar een nieuw model als dat je echt stoort samen met de verkoop van de oude kost het waarschijnlijk niet zoveel.
Het enigste waar echt over geklaagd zou moeten worden is het schermkras probleem waar ze nog geen goede oplossing voor geboden hebben en dat het te lang duurt voordat de 1st party games er zijn.
Wat betreft remakes als ze je niet bevallen koop je ze niet zolang als ze genoeg verkocht worden zal elk bedrijf met games die nostalgische waarde hebben remakes uit brengen want hierin is nintendo echt niet alleen.
Zo sorry voor de rant en wall of tekst maar dat moest er even uit.
Dit is overigens voor een groot gedeelte mijn mening en ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben maar wat minder negativisme over de 3ds en dan vooral over dingen die je zelf had kunnen voorkomen mag wel.
Het enige wat van modnation gekopieerd zou kunnen worden wat niet alle fans van mario kart tegen het zere been zou stoten is een track editor en de enigste reden om dat erin te willen hebben is als het spel zo goed op zichzelf is dat je dus meer verschillende banen wil. Daarnaast zijn de banen van modnation wat mij betreft niet half zo leuk als de banen door nintendo zelf gemaakt plus dat een heleboel casuals eerder weg zullen schrikken van het online gedeelte door zo een functie.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:49:
[...]
Daarnaast is de zoveelste Mario Kart ook niet echt een trekker. Hij heeft 3D, das waar maar qua gameplay zie ik geen reden waarom het een must-have moet zijn. Nintendo kan beter naar de concurrentie kijken (Modnation racers bijv) voor ze weer een kopie van een oude game maken.
Voor de mensen die eeuwig lopen te klagen over mario/zelda/donkey kong/etc.
Dat is net zoiets als zeggen dat een fietsenmaker maar eens wat minder bellen aan een fiets moet doen een toeter is tenminste origineel.
of dat apple geen ipad/phone/book meer moet maken maar normale telefoons zonder goed design.
Deze titels moeten gewoon uitkomen anders is een platform geen nintendo platform en als je deze spellen niet op jouw platform wil en niet de grove verschillen tussen versies kan of wil zien zou ik willen zeggen koop alsjeblieft een vita.
Over de originele ip's daar doet nintendo ook zat mee uit mijn hoofd onder andere:
N64 :1080° snowboarding, animal crossing, Wave Race 64
gamecube : Pikmin
wii : Wii sports, wii fit, wii music,
NDS : big brain acadamy, nintendogs, Rhythm Heaven
3ds : steel diver,
En daar doe ik dan nog niet de 1st party titels bij die niet door nintendo zelf zijn gemaakt maar door nintendo (semi)owned developers zoals xenoblade, plus dat ze een hoop characters misbruiken voor nieuwe games in een nieuw genre(voor hun dan).
Ik krijg altijd een beetje het idee dat mensen die klagen over de originaliteit van nintendo willen dat nintendo zelf een game als halo of call of duty gaat maken maar daat heb ik als antwoord op dat dat ongeveer 99,9% zeker niet gaat gebeuren het is al heel wat dat ze moeite doen om dat soort games naar de wiiu te krijgen.
Dat de games dus niet binnen je smaak vallen betekend dus weer dat je het verkeerde platform hebt gekocht en is geen reden om erover te gaan klagen.
Over online ben ik het grotendeels eens maar nintendo probeert in ieder geval wel zelf het opnieuw uit te vinden als niemand dat ooit zou doen zaten we nog steeds in grotten met berenvellen.
Wat betreft de 3ds zelf al de mensen die klagen over een prijsdrop hebben blijkbaar geen zelfbeheersing of geld teveel want je koopt nog altijd iets voor een prijs die je het waard vind.
De games zijn ver van te voren bekend en je weet dat er ook titels gecanned kunnen worden dus als je voor bepaalde titels koopt wacht dan ook met de 3ds kopen tot die titels er zijn.
Over die extra slidepad zolang als ze zorgen dat de accessoire een packin word bij meerdere games dan zie ik het probleem niet zo.
Waarschijnlijk vergroot het de 3ds tot dsi xl formaat wat gewoon in je broekzak past plus dat het een eigen batterij heeft dus waarschijnlijk ook de speeltijd onderweg niet verandert maar je krijgt er wel voor terug dat een aantal van de beste 3rd party games beter bestuurbaar is(waarschijnlijk).
Dat er eventueel een nieuw model komt met de slidepad ingebouwd zou me niks verbazen maar het is zeer onwaarschijnlijk dat ze zomaar games compleet onspeelbaar maken voor de gewone 3ds, misschien werkt het inderdaad wat trager op de oude maar als ik zie dat sommigen elk jaar een nieuwe iphone of ipad kopen zou ik willen zeggen koop maar een nieuw model als dat je echt stoort samen met de verkoop van de oude kost het waarschijnlijk niet zoveel.
Het enigste waar echt over geklaagd zou moeten worden is het schermkras probleem waar ze nog geen goede oplossing voor geboden hebben en dat het te lang duurt voordat de 1st party games er zijn.
Als nintendo hiernaar zou luisteren heb je grote kans dat bijvoorbeeld ik geen nieuwe handheld zou kopen ik ben niet van de social media en al helemaal niet met die integratie overal en met mij nog een heleboel mensen en dat terwijl de meeste mensen die ik ken heel veel uitgaan en/of it-er zijn.Beakzz schreef op donderdag 15 september 2011 @ 02:15:
Wat betreft remakes als ze je niet bevallen koop je ze niet zolang als ze genoeg verkocht worden zal elk bedrijf met games die nostalgische waarde hebben remakes uit brengen want hierin is nintendo echt niet alleen.
Zo sorry voor de rant en wall of tekst maar dat moest er even uit.
Dit is overigens voor een groot gedeelte mijn mening en ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben maar wat minder negativisme over de 3ds en dan vooral over dingen die je zelf had kunnen voorkomen mag wel.
Verwijderd
Als er al 2 solide online platforms zijn dan is het verstandig om op zijn minst de goede zaken daar uit over te nemen. Over het online systeem van de Wii waren ook al klachten maar de 3DS shop is zo mogelijk nog ongebruikersvriendelijker. Ik weet niet of jij de Ambassador games gedownload hebt maar dat is zo vreselijk omslachtig gedaan dat het triest is.Over online ben ik het grotendeels eens maar nintendo probeert in ieder geval wel zelf het opnieuw uit te vinden als niemand dat ooit zou doen zaten we nog steeds in grotten met berenvellen.
Wat een vreselijk onzinnige redenering. Als je een duur product koopt en de waarde daalt in een paar maanden met 1/3 dan is dat genoeg reden tot klagen. Onafhankelijk van de waarde die je er zelf aan geeft is het product waar jij veel geld aan uitgaf opeens een stuk minder waard.Wat betreft de 3ds zelf al de mensen die klagen over een prijsdrop hebben blijkbaar geen zelfbeheersing of geld teveel want je koopt nog altijd iets voor een prijs die je het waard vind.
Smartphones en Handhelds zijn 2 verschillende dingen. Met handhelds had je tot de 3DS een solide investering waar je minimaal een paar jaar mee doet zonder significante hardware-wijzigingen. Dat er na een halfjaar al een hardware-uitbreiding uitkomt is op zijn minst teleurstellend.misschien werkt het inderdaad wat trager op de oude maar als ik zie dat sommigen elk jaar een nieuwe iphone of ipad kopen zou ik willen zeggen koop maar een nieuw model als dat je echt stoort samen met de verkoop van de oude kost het waarschijnlijk niet zoveel.
Dat zal best maar als je ziet hoe groot facebook bijvoorbeeld is dan is het zeker een verkooppunt voor een handheld voor veel mensen. Zie ook de Facebook integratie bij Xbox360, die erg succesvol is gebleken.ik ben niet van de social media en al helemaal niet met die integratie overal en met mij nog een heleboel mensen en dat terwijl de meeste mensen die ik ken heel veel uitgaan en/of it-er zijn.
Het probleem is meer dat als er een remake gemaakt wordt er tijd en budget voor opgeofferd wordt wat ook aan nieuwe, exclusieve software besteedt kan worden. In plaats daarvan gaat Nintendo voor de quick bucks met ports waar nauwelijks iets aan toegevoegd wordt. Geen online in een shooter in 2011? Are you serious?Wat betreft remakes als ze je niet bevallen koop je ze niet zolang als ze genoeg verkocht worden zal elk bedrijf met games die nostalgische waarde hebben remakes uit brengen want hierin is nintendo echt niet alleen.
Ik heb de ambassadors games gedownload en het is inderdaad vrij omslachtig maar ik denk dat dat meer komt doordat we games hebben gekregen voordat de rest ze krijgt als we ze gelijktidig hadden gekregen had je ze waarschijnlijk uit een lijst kunnen vissen met andere games.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:26:
Als er al 2 solide online platforms zijn dan is het verstandig om op zijn minst de goede zaken daar uit over te nemen. Over het online systeem van de Wii waren ook al klachten maar de 3DS shop is zo mogelijk nog ongebruikersvriendelijker. Ik weet niet of jij de Ambassador games gedownload hebt maar dat is zo vreselijk omslachtig gedaan dat het triest is.
Maar goed het online gedeelte zuigt en is niet geweldig nee maar dat zei ik ook al.
Dat kan jij onzinnig vinden maar de prijsdaling word echt niet anders als het een half jaar later gebeurt het enigste wat je zou kunnen aanbrengen waar ik me in kan vinden is dat het voor 2ehands verkoop minder oplevert maar als je een handheld koopt voor de 2ehands waarde ben je wat mij betreft zoiezo verkeerd bezig.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:26:
Wat een vreselijk onzinnige redenering. Als je een duur product koopt en de waarde daalt in een paar maanden met 1/3 dan is dat genoeg reden tot klagen. Onafhankelijk van de waarde die je er zelf aan geeft is het product waar jij veel geld aan uitgaf opeens een stuk minder waard.
Daarnaast word er altijd steen en been geklaagd dat de prijsdaling zolang op zich laat wachten door mensen die het de originele prijs niet waard vinden en die kopen het nu eerder wat groter marktaandeel met zich mee brengt waardoor meer developers games gaan maken en je 3ds dus aantrekkelijker word.
Zou je dat ook tegen de mensen willen zeggen die ongeveer de helft van hun tijd op het werk of ergens anders spelletjes op hun smartphone aan het spelen zijn(joost mag weten hoe ze het volhouden met dat flutaanbod) Daarnaast word door iedereen de smartphone en tablet als bedreiging gezien voor de 3ds dus is het ook logisch om prijs en levensduur te gaan vergelijken(zelfs als je het telefoongedeelte eraf haalt blijft een iphone duurder dan een 3ds).Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:26:
Smartphones en Handhelds zijn 2 verschillende dingen. Met handhelds had je tot de 3DS een solide investering waar je minimaal een paar jaar mee doet zonder significante hardware-wijzigingen. Dat er na een halfjaar al een hardware-uitbreiding uitkomt is op zijn minst teleurstellend.
Mijn punt daarin was eerder dat het niet alleen maar voordelen heeft zo'n integratie en juist nintendo heeft in het verleden aangegeven zoveel mogelijk zich op games te willen richten met zijn platforms en niet op de onnodige zut en je kan zeggen wat je wilt maar zeker facebook heb je niet nodig om te gamen op je 3ds.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:26:
Dat zal best maar als je ziet hoe groot facebook bijvoorbeeld is dan is het zeker een verkooppunt voor een handheld voor veel mensen. Zie ook de Facebook integratie bij Xbox360, die erg succesvol is gebleken.
Ook hier ben ik het niet mee eens al eens gekeken hoeveel teams nintendo zelf heeft en daarnaast studios die geheel of bijna helemaal van nintendo zijn. Ze kunnen(zonder dat ik tel hoeveel ze er hebben) 4 teams op remakes zetten en dan nog 8 tot 10 games met hun eigen team in ontwikkeling hebben die nieuw zijn. Het nadeel is natuurlijk wel dat remakes minder tijd kosten en je dus met die verdeling alsnog meer remakes gaat zien maar als er zo 'weinig' aan toegevoegd word als aan ocarina of time mogen ze van mij de hele 1st party library van de n64 + gamecube remaken(toegegeven er zit weinig nieuwe content in maar de hoeveelheid extra detail en gewoon sfeer in die game maakt dat voor mij goed).Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:26:
Het probleem is meer dat als er een remake gemaakt wordt er tijd en budget voor opgeofferd wordt wat ook aan nieuwe, exclusieve software besteedt kan worden. In plaats daarvan gaat Nintendo voor de quick bucks met ports waar nauwelijks iets aan toegevoegd wordt. Geen online in een shooter in 2011? Are you serious?
En over geen online in een shooter kan ik me niet over uitlaten ik speel vrijwel geen shooters en anders in ieder geval niet online.
Met een heleboel kritiek punten ben ik het eens, behalve met dezeGetBack schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:26:
Wat een vreselijk onzinnige redenering. Als je een duur product koopt en de waarde daalt in een paar maanden met 1/3 dan is dat genoeg reden tot klagen. Onafhankelijk van de waarde die je er zelf aan geeft is het product waar jij veel geld aan uitgaf opeens een stuk minder waard.
Je koopt toch niet een handheld, met bijvoorbeeld de gedachte ik wil hem later weer verkopen (ja dan zou het zuur zijn dat ie in waarde verminderd)
Je koopt een handheld omdat je er lange tijd op wil gamen, wat maakt het dan in godsnaam uit dat het apparaatje in waarde is gezakt, jij hebt het apparaat, en je kan er op gamen punt!
Maar blijkbaar liggen sommige mensen er helemaal wakker van, dat als ze hem later hadden gekocht ze geld hadden kunnen besparen
Hello there
Nintendo blijft de 3DS qua games ondersteunen en gaat niet ontwikkelen voor smartphones. Nu maar hopen dat de games voor de 3DS een stuk goedkoper worden. Anders denk ik dat veel mensen eerder voor een goedkope game op de smartphone/tablet zullen gaan dan een 3DS met dure games.
nieuws: Nintendo gaat geen games voor smartphones maken
nieuws: Nintendo gaat geen games voor smartphones maken
Hoeveel smartphone games vind je echt goed dan? Ik heb best wel wat games gekocht zowel voor Android, iPhone als iPad. In mijn optiek zijn er een paar juweeltjes zoals Superbrothers Sword & Sorcery. Daarnaast is een bordspel conversie op de iPad wel handig (Ticket to Ride, Monopoly, Catan en Carcassonne). Maar verder?Sonicfreak schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:57:
Nintendo blijft de 3DS qua games ondersteunen en gaat niet ontwikkelen voor smartphones. Nu maar hopen dat de games voor de 3DS een stuk goedkoper worden. Anders denk ik dat veel mensen eerder voor een goedkope game op de smartphone/tablet zullen gaan dan een 3DS met dure games.
[/URL]
Natuurlijk heb ik games als Cut the rope, Flight Control en Angry Birds gespeeld. Ik kan me er niet lang mee vermaken. In mijn beleving zit er nog steeds een enorm kwaliteitsverschil tussen handheld games en games op je smartphone. Je kunt wel retro playstation games gaan spelen op je playstation certified Android telefoon maar ja, dan speel je nog steeds oude games die je al lang kent.
Voor mij zijn Smartphones/Tablets alleen handig voor games die ground up voor een touchscreen gemaakt zijn. Daarnaast moet het meer entertainment bieden dan een paar minuten vogels richting varkentjes schieten. Na 10 tallen jaren Tanks en Worms is dat toch geen frisse nieuwe game meer....
Smartphones/Tablet games zijn zo goedkoop omdat ze weinig te bieden hebben.
Dat ben ik met je eens, 3DS games hebben meer te bieden, maar dat rechtvaardigt niet een prijs die 20 x zo hoog is als een smartphone/tablet game. Als Nintendo de 3DS games nou eens voor 25 euro ging verkopen dan is dat meer in verhouding met wat je krijgt en wordt er ook nog wel genoeg winst op gemaakt.boshar schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:37:
[...]
Smartphones/Tablet games zijn zo goedkoop omdat ze weinig te bieden hebben.
Precies. Smartphonegames ~5 Euro max., DS/Vita/3DS games ~25 Euro max., 360/PS3/WiiU ~50 Euro.Sonicfreak schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:34:
[...]
Dat ben ik met je eens, 3DS games hebben meer te bieden, maar dat rechtvaardigt niet een prijs die 20 x zo hoog is als een smartphone/tablet game. Als Nintendo de 3DS games nou eens voor 25 euro ging verkopen dan is dat meer in verhouding met wat je krijgt en wordt er ook nog wel genoeg winst op gemaakt.
Even los van de kwaliteit van het evt. spel.
Verwijderd
Met die prijzen die Exorcist noemt, ben ik geneigd sneller impulsiever spellen te kopen, en dat is goed voor de omzet van de ontwikkelaars.
Waar mag ik de petitie tekenen?
Waar mag ik de petitie tekenen?
Het ontwikkelbudget van handheld games gaat dan ook met 50% omlaag....Exorcist schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:35:
[...]
Precies. Smartphonegames ~5 Euro max., DS/Vita/3DS games ~25 Euro max., 360/PS3/WiiU ~50 Euro.
Even los van de kwaliteit van het evt. spel.
Hoezo? Als je door de lagere prijs van de handheld games meer gaat verkopen dan lijkt het mij niet nodig om het ontwikkelbudget te verlagen... Dan wordt er nog wel genoeg omzet/winst gemaakt, hoor.Cubic X schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:50:
[...]
Het ontwikkelbudget van handheld games gaat dan ook met 50% omlaag....
[ Voor 7% gewijzigd door Sonicfreak op 16-09-2011 12:54 ]
Ik denk het niet. Er wordt nu (bijna) evenveel voor DS/PSP games gevraagd als voor de Wii/360/PS3. Dit terwijl de kosten voor het ontwikkelen van die spellen vaak een stuk hoger ligt dan voor de portable consoles.Cubic X schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:50:
[...]
Het ontwikkelbudget van handheld games gaat dan ook met 50% omlaag....
Het Crown3DS team claimt de 3DS gehackt te hebben... Het filmpje ziet er niet bepaald uit als hard bewijs, maar op bepaalde fora is de discussie losgebarsten.
Ik zie geen enkele vorm van homebrew, het is enkel splinter cell die wordt opgestart vanaf een printplaatje (wat in theorie net zo goed een gesloopte splinter cell cart kan zijn..)
http://www.crown3ds.com/
Ik zeg vooralsnog fake. Weet niet of het filmpje hier toegestaan is, maar het is toch niet veel meer dan een printplaat en een hoop draden
Ik zie geen enkele vorm van homebrew, het is enkel splinter cell die wordt opgestart vanaf een printplaatje (wat in theorie net zo goed een gesloopte splinter cell cart kan zijn..)
Ik zeg vooralsnog fake. Weet niet of het filmpje hier toegestaan is, maar het is toch niet veel meer dan een printplaat en een hoop draden
[ Voor 12% gewijzigd door CopyCatz op 16-09-2011 14:02 ]
Lol, 4 maanden na launch was het ding van €249,- naar €122,- gedaald (Media Markt Utrecht). Als je dan niet begrijpt dat mensen zich genaaid voelen dan ben je in mijn optiek best een simpel figuur.Sinester schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:37:
[...]
Met een heleboel kritiek punten ben ik het eens, behalve met deze
Je koopt toch niet een handheld, met bijvoorbeeld de gedachte ik wil hem later weer verkopen (ja dan zou het zuur zijn dat ie in waarde verminderd)
Je koopt een handheld omdat je er lange tijd op wil gamen, wat maakt het dan in godsnaam uit dat het apparaatje in waarde is gezakt, jij hebt het apparaat, en je kan er op gamen punt!
Maar blijkbaar liggen sommige mensen er helemaal wakker van, dat als ze hem later hadden gekocht ze geld hadden kunnen besparen
Verwijderd
En als jij niet begrijpt waarom mensen iets anders vinden, wat maakt dat jou dan?Disfigured schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:58:
[...]
Lol, 4 maanden na launch was het ding van €249,- naar €122,- gedaald (Media Markt Utrecht). Als je dan niet begrijpt dat mensen zich genaaid voelen dan ben je in mijn optiek best een simpel figuur.
Verwijderd
Dit zou mooi zijn, eindelijk regiovrije en gratis games.CopyCatz schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:52:
Het Crown3DS team claimt de 3DS gehackt te hebben... Het filmpje ziet er niet bepaald uit als hard bewijs, maar op bepaalde fora is de discussie losgebarsten.
Ik zal wel simpel zijn dan maar ik kocht een 3DS bij de launch. Ik heb er sinds die tijd unieke games mee gespeeld en nu na een maand of 6 zuinige mensen dat ook kunnen voor minder geld doet mij dat niks. Je koopt zo'n console toch om te gamen en niet als belegging. Gadgets zijn nu eenmaal erg onderhevig aan dit soort prijsdalingen. Kijk voor de grap eens naar HP en hun WebOS tablet.Disfigured schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:58:
[...]
Lol, 4 maanden na launch was het ding van €249,- naar €122,- gedaald (Media Markt Utrecht). Als je dan niet begrijpt dat mensen zich genaaid voelen dan ben je in mijn optiek best een simpel figuur.
Wanneer je zo op prijs gefocust bent moet je wachten tot een console lekker lang op de markt is. Koop je zonder risico nu een PS2 of straks de uitgeklede budget Wii.
Komt daar niet een beetje de aap uit de mouw. Je wilt niet betalen voor games maar tegelijkertijd zit je vol commentaar over consoles en de weinig innovatieve games die er op uit komen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:46:
[...]
Dit zou mooi zijn, eindelijk regiovrije en gratis games.
Goede games maken kost veel geld wanneer jij dat er niet voor over hebt stoppen de producenten vanzelf met de grote projecten en kunnen we ons gaan vermaken met 80 cent smartphone crapp games.
Verwijderd
Mooi, kan ik mijn dure Nintendo carts veilig in de kluis zetten en mijn backups spelen op mijn veel te dure 3DS die ik voor €249 heb aangeschaft.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:46:
[...]
Dit zou mooi zijn, eindelijk regiovrije en gratis games.
Verwijderd
QFT.boshar schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:01:
[...]
Komt daar niet een beetje de aap uit de mouw. Je wilt niet betalen voor games maar tegelijkertijd zit je vol commentaar over consoles en de weinig innovatieve games die er op uit komen.
Goede games maken kost veel geld wanneer jij dat er niet voor over hebt stoppen de producenten vanzelf met de grote projecten en kunnen we ons gaan vermaken met 80 cent smartphone crapp games.
Als dit ding nu uitkomt is het 1000% zeker gedaan met de 3DS. Piraterij sloopt de gamingindustrie. Punt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2011 23:53 ]
Hardware-verkopen zullen stijgen, maar het kwaliteit van de games laat dan te wensen over.
Het enige wat ik graag zou willen, is dat Nintendo z'n 1st-party titels wat sneller in prijs omlaag gooit.
Maar dat zal nooit gebeuren, want zelfs Mario Galaxy 1 voor de Wii is nog duur.
Heb met plezier naar de NC11 filmpjes gekeken YouTube: NC2011 - YouTube
Linkje zal vast al wel geplaatst zijn... en anders hebben jullie weer wat te zien.
Nog steeds interesse in Mario 3DLand, Mario Kart 7 (eerst niet, maar na het zien van de filmpjes wel weer
), Ace Combat, Sonic Generations, Luigi's Mansion 2 en Animal Crossing. Dus wat dat betreft komt er genoeg leuk spul aan de komende tijd, maar is het nu gewoon wat mager.
Het enige wat ik graag zou willen, is dat Nintendo z'n 1st-party titels wat sneller in prijs omlaag gooit.
Linkje zal vast al wel geplaatst zijn... en anders hebben jullie weer wat te zien.
Nog steeds interesse in Mario 3DLand, Mario Kart 7 (eerst niet, maar na het zien van de filmpjes wel weer
Inderdaad, als dit ding echt blijkt te zijn is het over en uit met de 3DS. Uiteraard kan Nintendo firmware-updates uitbrengen, maar waar heeft Sony dat gebracht met de PSP (en Nintendo met de DSi)? Als het eenmaal gekraakt is, is het moeilijk om de firmware helemaal te dichten.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:52:
[...]
QFT.
Als dit ding nu uitkomt is het 1000% zeker gedaan met de 3DS. Piraterij sloopt de gamingindustrie. Punt.
De 3DS (en Nintendo) hebben het al zwaar, denk dat zo'n flashcard de genadeslag is.
Meer hardware verkopen zonder dat je games verkoopt maakt Nintendo echt niet blij. De huidige inschatting is dat ze de 3DS nu met verlies verkopen.JK schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:07:
Hardware-verkopen zullen stijgen, maar het kwaliteit van de games laat dan te wensen over.
Wat betreft de prijs. Ik zag vandaag in de Bart Smit Zelda liggen voor 35 Euro (dag aanbieding). Dat vind ik best een redelijke prijs oor een Nintendo game. Wanner dat soort aanbiedingen wat vaker gedaan worden is de prijs een stuk dragelijker.
Het blijft afwachten hoe het gaat lopen met de 3 DS. Ik heb goede hoop dat Nintendo een flink stuk van haar thuismarkt pakt met de exclusive deal voor Monster Hunter 4. Die game is echt een big deal in Japan.
Verwijderd
Mario Galaxy 1 is nu in Nintendo Selects voor maar 25 euroJK schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:07:
Nog steeds interesse in Mario 3DLand, Mario Kart 7 (eerst niet, maar na het zien van de filmpjes wel weer), Ace Combat, Sonic Generations, Luigi's Mansion 2 en Animal Crossing. Dus wat dat betreft komt er genoeg leuk spul aan de komende tijd, maar is het nu gewoon wat mager.
Trouwens de trailer voor Tekken 3D is écht gaaf:
Alleen daarom zal ik het spel al kopen
Een handheld console is wel een investering (je zult er immers een jaar of 5 op spelen). Als jij er €250,- in investeert dan verwacht je niet dat de rest van de wereld er na een aantal maanden maar de helft voor hoeft te betalen. Nintendo had de prijs immers opgeschroefd naar €250,- naar aanleiding van de positieve publiciteit tijdens de E3 2010. Waarschijnlijk zou de console oorspronkelijk voor minder dan €200,- in de winkels komen te liggen.boshar schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:56:
[...]
Ik zal wel simpel zijn dan maar ik kocht een 3DS bij de launch. Ik heb er sinds die tijd unieke games mee gespeeld en nu na een maand of 6 zuinige mensen dat ook kunnen voor minder geld doet mij dat niks. Je koopt zo'n console toch om te gamen en niet als belegging. Gadgets zijn nu eenmaal erg onderhevig aan dit soort prijsdalingen. Kijk voor de grap eens naar HP en hun WebOS tablet.
Wanneer je zo op prijs gefocust bent moet je wachten tot een console lekker lang op de markt is. Koop je zonder risico nu een PS2 of straks de uitgeklede budget Wii.
Maar goed, blijf vooral jezelf vertellen dat het jouw eigen schuld is en niet die van Nintendo, dan komt het vast helemaal goed.
(Overigens heb ik net deze week toevallig een 3DS met Street Fighter gekocht voor €115,- via Tweakers, mét Ambassador's program. Dat was 'ie dan wel waard, opzich.
Verwijderd
Dan kun je nog zo'n 'geweldige' handheld/console op de markt brengen maar wanneer er weinig interessante titels bij de launch van het apparaat zijn, dan heeft zuinigheid (m.b.t. tot aanschaf) daar werkelijk waar geen hol mee te maken.boshar schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:56:
[...]
Ik zal wel simpel zijn dan maar ik kocht een 3DS bij de launch. Ik heb er sinds die tijd unieke games mee gespeeld en nu na een maand of 6 zuinige mensen dat ook kunnen voor minder geld doet mij dat niks. Je koopt zo'n console toch om te gamen en niet als belegging. Gadgets zijn nu eenmaal erg onderhevig aan dit soort prijsdalingen. Kijk voor de grap eens naar HP en hun WebOS tablet.
Verwijderd
Dat was uiteraard sarcastisch bedoeld. Als dat ding echt uitkomt komen er al snel niet eens games meer uit die je gratis zou willenVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:31:
[...]
Mooi, kan ik mijn dure Nintendo carts veilig in de kluis zetten en mijn backups spelen op mijn veel te dure 3DS die ik voor €249 heb aangeschaft.
Kijk eens aan, jij duikt ook weer eens op nadat je elke discussie waar er sterke argumenten om de hoek komen ontvlucht. Grappig.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:52:
[...]
QFT.
Wat ik trouwens wel fijn zou vinden bij Nintendo is de mogelijkheid om Wii(u) games te rippen naar de HD of te kunnen downloaden ofzo. Ik heb een loader op mijn Wii waarop ik na elke aankoop mijn spellen (legaal) rip en ik moet zeggen dat dat erg handig is. De discs blijven intact, de laaddtijden zijn korter en het is gewoon makkelijker. Hoe en of dit technisch legaal kan (wellicht iets zoals de online passes-achtig) weet ik niet maar het zou wel fijn zijn.
Daarnaast zou het fijn zijn om demo's van 3DS games te krijgen. (Zoals beloofd is) Veel mensen halen een illegale game binnen om het 'even te proberen' en blijven dan doorspelen. Een demo kan in dat geval een percentage mensen overtuigen de game te kopen. Heeft bij mij op de ps3 iig ook geholpen.
Demo's helpen absoluut. Just Cause 2 wilde ik eerst kopen als het in de budgetbakken zou liggen... na de demo 2x te hebben gespeeld heb ik 'm voor de volle prijs gekocht, omdat ie toch beter bleek te zijn dan ik had gedacht. Ze moeten snel komen met wat demo's.. gewoon 2 of 3 levels van een spel.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 06:59:
[...]
Daarnaast zou het fijn zijn om demo's van 3DS games te krijgen. (Zoals beloofd is) Veel mensen halen een illegale game binnen om het 'even te proberen' en blijven dan doorspelen. Een demo kan in dat geval een percentage mensen overtuigen de game te kopen. Heeft bij mij op de ps3 iig ook geholpen.
Tot nu toe moet ik het bij 3DS spellen doen met Youtube filmpjes, om te zien of het wat is of niet.
Ik denk dat praktisch niemand een illegale game binnen haalt om het "even te proberen". Als ik kijk naar mijn neefje en nichtje met hun ds dan is daar denk ik nooit de wil geweest om de games legaal te kopen. De verleiding om gratis te kunnen spelen tegenover 40 euro is te groot en op het speelplein is het de normaalste zaak van de wereld om een ds met r4 te gebruiken. Illegaal spellen spelen op de DS is gewoon de norm geworden.
Vroeger toen ik klein was en de NES net uit was kon je ook apparaten kopen om illegeaal nes games te spelen maar dat was zo'n omslachtig en brak process dat het de moeite niet was voor een normale gebruiker. De ds flash kaartjes werken zo goed en simpel dat het gewoon makkelijker en beter werkt dan het orgineel kopen in de winkel. Net zoals DRM vrije mp3's die je illegaal download relaxter zijn voor je muziek collectie dan de gekochte iTunes bestanden.
Vroeger toen ik klein was en de NES net uit was kon je ook apparaten kopen om illegeaal nes games te spelen maar dat was zo'n omslachtig en brak process dat het de moeite niet was voor een normale gebruiker. De ds flash kaartjes werken zo goed en simpel dat het gewoon makkelijker en beter werkt dan het orgineel kopen in de winkel. Net zoals DRM vrije mp3's die je illegaal download relaxter zijn voor je muziek collectie dan de gekochte iTunes bestanden.
Toen ik mijn 3DS kocht heb ik afgewogen of het 3D handheld gamen mij 250 Euro waard was. Dat was het en dus heb ik hem toen gekocht. Wat er daarna met de prijs gebeurt maakt dan niet meer zoveel uit want ik ga gedurende de 5 jaar dat de 3DS daarna mee gaat geen 3DS meer aanschaffen.Disfigured schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 23:54:
[...]
Een handheld console is wel een investering (je zult er immers een jaar of 5 op spelen). Als jij er €250,- in investeert dan verwacht je niet dat de rest van de wereld er na een aantal maanden maar de helft voor hoeft te betalen.
Dat er niet meer mensen de 3DS bij introductie gekocht hebben is erg jammer voor Nintendo. Dat ze nu de prijs snel een flink stuk verlagen is ook voor mij belangrijk. Wanneer het 3DS marktaandeel niet groot genoeg is heb ik straks geen nieuwe/leuke games om me mee te vermaken. Dan is die 250 Euro pas echt een verloren investering.
Jou afweging gaat veel meer van de prijs uit. Misschien ga jij verstandiger met geld om of heb je minder besteedbaar inkomen. De prijs maakte mij niet uit ik wil geen gedoe en als eerste zo'n ding hebben, dat is me dat extra geld in dit geval waard. Als Sony's Vita straks uit komt heb ik dat overigens niet. Misschien dat ik daar de 'ik koop pas na de enorme prijsverlaging wie koopt er dan ook iets bij introductie stem ben'
Dat is volgens mij gewoon een zakelijke afweging geweest. Nintendo dacht dat de 3DS met 3D gaming en een paar eigen titels voldoende zou zijn. Daarnaast hebben ze geprobeerd de 3rd parties te laten profiteren (als er eerst Nintendo AAA titels in jouw game genre uitkomen verkoop ja als 3rd party vrijwel niets). Wanneer de 3DS op deze manier voldoende marktaandeel had gekregen zou er veel meer ruimte zijn om met kleine stapjes steeds betere games uit te brengen. Dan verkoop je meer games en maak je nog meer winst tijdens de levensduur van de console.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:02:
[...]
Dan kun je nog zo'n 'geweldige' handheld/console op de markt brengen maar wanneer er weinig interessante titels bij de launch van het apparaat zijn, dan heeft zuinigheid (m.b.t. tot aanschaf) daar werkelijk waar geen hol mee te maken.
Jammer voor Nintendo maar de markt heeft er anders op gereageerd. De 3DS wordt nu met verlies verkocht en ze moeten alle zeilen bij zetten om snel goede games uit te brengen. Jammer voor Nintendo maar voor ons een kans op goedkopere en betere games.
Dus ik ben een simpel figuur, omdat ik me niet druk maak dat het apparaatje goedkoper is geworden...Lol, 4 maanden na launch was het ding van €249,- naar €122,- gedaald (Media Markt Utrecht). Als je dan niet begrijpt dat mensen zich genaaid voelen dan ben je in mijn optiek best een simpel figuur.
Misschien ben jij een simpel figuur, omdat je niet snapt dat sommige mensen dat geen reet kan schelen.
Misschien al heb je maanden gespaart voor de 3DS dat je zuur er van word.. maar in dat geval ben je niet slim geweest om als early adopter het apparaatje te kopen
Hello there
Nintendo wilde gewoon het eerste bedrijf zijn dat met een 3D-apparaat op de markt kwam en heeft het daarom een gerusht. Anders waren de telefoons eerder. Voor de rest is het natuurlijk wel zuur voor de early adaptors. Krijgen een paar oude ROMS ter compensatie, terwijl ze daar drie echte games voor hadden kunnen halen.
Verwijderd
Je hebt me totaal verkeerd begrepen....boshar schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:26:
[...]
Dat is volgens mij gewoon een zakelijke afweging geweest. Nintendo dacht dat de 3DS met 3D gaming en een paar eigen titels voldoende zou zijn. Daarnaast hebben ze geprobeerd de 3rd parties te laten profiteren (als er eerst Nintendo AAA titels in jouw game genre uitkomen verkoop ja als 3rd party vrijwel niets). Wanneer de 3DS op deze manier voldoende marktaandeel had gekregen zou er veel meer ruimte zijn om met kleine stapjes steeds betere games uit te brengen. Dan verkoop je meer games en maak je nog meer winst tijdens de levensduur van de console.
Jammer voor Nintendo maar de markt heeft er anders op gereageerd. De 3DS wordt nu met verlies verkocht en ze moeten alle zeilen bij zetten om snel goede games uit te brengen. Jammer voor Nintendo maar voor ons een kans op goedkopere en betere games.
Het gaat me erom, dat het niets met zuinigheid te maken heeft (zoals jij dat eerder aangaf ) dat men nu nadat de prijs van de 3DS fors gereduceerd is, tot aanschaf overgaat...
Het heeft vooral te maken dat er bijzonder weinig goede games bij de launch van de 3DS beschikbaar waren.
Of je moet zelf al behoorlijk in je nopjes zijn geweest met titels als; Lego Pirates, Rabbids, Cubic, Combat of The Giants of Nintendogs.
Verwijderd
Ik denk dat demo's heel laag op de prioriteitenlijst van Nintendo staat op dit moment.JK schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:47:
[...]
Demo's helpen absoluut. Just Cause 2 wilde ik eerst kopen als het in de budgetbakken zou liggen... na de demo 2x te hebben gespeeld heb ik 'm voor de volle prijs gekocht, omdat ie toch beter bleek te zijn dan ik had gedacht. Ze moeten snel komen met wat demo's.. gewoon 2 of 3 levels van een spel.
Tot nu toe moet ik het bij 3DS spellen doen met Youtube filmpjes, om te zien of het wat is of niet.
Ik hoop het niet, de 3DS moet het makkelijk kunnen om demo's te draaien. Demo's zijn altijd mooi. Ik zie Nintendo er alleen wel voor aan om dan €0,50 per demo te vragenVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:15:
[...]
Ik denk dat demo's heel laag op de prioriteitenlijst van Nintendo staat op dit moment.
Verwijderd
Want dat doen ze ook vaker
De DS demo's die je via de Wii kan downloaden zijn ook gewoon gratis
Verwijderd
Net als 3/4 van alle andere beloftes die Nintendo aan de klant maaktVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:15:
[...]
Ik denk dat demo's heel laag op de prioriteitenlijst van Nintendo staat op dit moment.
Verwijderd
Waar - geef me een link op een officiële Nintendo-site - belooft Nintendo dat ze demo's gaan leveren? En waar staat dat die direct al beschikbaar zullen zijn?
Sanderev66, met alle respect, maar waarom zouden we weer moeite doen om ergens statements of iets dergelijks op te zoeken? De laatste paar keer dat ik dat deed reageerde je er vervolgens niet meer op.
Demo's zijn gewoon belangrijk, en daar moet Nintendo meer werk van maken. Of ze het nu wel of niet direct beloofd hebben, het is één van de weinige platforms die het niet heeft. Nogmaals, ik ben blij met mijn 3DS, maar demo's zou ik enorm waarderen.
Demo's zijn gewoon belangrijk, en daar moet Nintendo meer werk van maken. Of ze het nu wel of niet direct beloofd hebben, het is één van de weinige platforms die het niet heeft. Nogmaals, ik ben blij met mijn 3DS, maar demo's zou ik enorm waarderen.
Verwijderd
Dat is standaard bij hem. Zodra er iemand met bewijzen/goede argumenten komt houdt van zijn kant de discussie op. Negeer dat soort posts gewoon.Ram0n schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:07:
Sanderev66, met alle respect, maar waarom zouden we weer moeite doen om ergens statements of iets dergelijks op te zoeken? De laatste paar keer dat ik dat deed reageerde je er vervolgens niet meer op.
Juist de 3DS heeft het nodig. De gamesverkopen zijn teleurstellend en die demo's kunnen mensen overhalen meer te kopen. Op PSN/Xbox werkt dit erg goed, ook uit persoonlijke ervaring en je ziet dan ook dat de meeste grote games op tijd een demo aanbieden.
Maarja, Nintendo moet alles op zijn manier doen en dat pakt niet altijd even goed uit, zacht uitgedrukt.
Zoals ik al schreef. Volgens mij heeft Nintendo gegokt dat de heb factor voor de 3DS groot genoeg zou zijn zodat ze rustig aan zouden kunnen doen met de games.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:30:
[...]
Het heeft vooral te maken dat er bijzonder weinig goede games bij de launch van de 3DS beschikbaar waren.
Of je moet zelf al behoorlijk in je nopjes zijn geweest met titels als; Lego Pirates, Rabbids, Cubic, Combat of The Giants of Nintendogs.
Je noemt ook bewust een selectie van titels en mist zo onder andere titels als Street Fighter, Pilot Wings en Ridge Racer. Punt is dat @ launch we een brede selectie spelgenres hadden zoals een FPS, een platformspel, een strategie spel, een racer en een voetbal spel. Grotendeels van 3rd parties maar zoals ik al eerder schreef was dat volgens mij een hele bewuste keuze (geef de 3rd party een kans op een groter marktaandeel zonder Nintendo concurrentie). Stel je voor dat Nintendo direct uitgekomen was met Metroid 3DS , Mario Galaxy 3DS, Advance Wars 3DS, Mario Kart 3DS en Mario Strikers 3DS @ launch. Wat gaan de 3rd parties dan nog verkopen, wat gaat Nintendo dan nog releasen tijdens de resterende levensduur.
Helaas voor Nintendo was de 3D Heb Factor niet groot genoeg. Je zou zelfs kunnen stellen dat de 3DS eerder uit had moeten komen. De 3D is cool rage was al een tijdje op z'n retour toen de 3DS uit kwam. Nintendo had dus inderdaad beter 1 á 2 zwaardere titels bij de release moeten hebben maar dat is wijsheid achteraf. Tijdens de 3DS bekendmaking bij de CES 2010 leek het er op dat een handheld 3D zonder bril apparaat zeker de X-factor zou hebben.
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]