Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-10 12:38

JK

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:51:
Roller Coaster tycoon is aangekondigd voor maart 2012! :)

Dit vond ik zo'n leuk spel altijd. Jammer dat deze niet eerder komt (met de feestdagen b.v. :P)

nieuws: Atari brengt Rollercoaster Tycoon naar 3DS
Wel een beetje dit topic blijven volgen hoor, zondag is dit al gemeld;
Bas_De_Beer in "Nintendo 3DS - Deel 1"

:)
Morgen dan eindelijk de NES games... zal dan de 3DS weer eens aan doen, de hele week nog steeds geen zin er in gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk eens naar dat 3D-effect geloerd in Zelda. Best tof, al werkte het vooral lekker als ik 'm all out zette. Dan werd waar ik het ding hield wel wat kritischer, maar het gaf wel de beste ervaring.

Geen raar gedoe met mijn ogen ook. Even een heel kort licht momentje toen ik 'm neerlegde en wegliep, maar niets van de storende dingen waarover ik wel gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:33
Zijn er misschien nog mensen uit het zuiden van het land geinteresseerd in de nyko charge base? Ik zit te denken om hem in het buitenland te bestellen, maar verzendkosten delen is natuurlijk altijd beter :)

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21
Vanochtend vlak voor het werk ff de EShop bekeken op de 3DS. Nog geen NES games kunnen vinden (uiteraard wel gekocht vóór 11 augustus - was op de launchdag).

edit: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UR35uXy7dMM&feature=player_embedded]
De wijze waarop de titels te downloaden zijn wijkt iets anders af.
Games staan er inderdaad tussen

[ Voor 39% gewijzigd door Henkje.doc op 01-09-2011 06:10 ]

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:18
CLB schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:31:
[...]

Hmm ik denk dat de game wel wat potentie heeft qua 3D mogelijheden hoor..
Background, puzzels en natuurlijk de filmpjes die je tussendoor ziet en dergelijke, ja ik zie het wel voor me.

Ik ga m'n 3DS is aanslingeren en kijken of Tweakers me hebben toegevoegd als 'friend' , zal vast niet ;)
Zo, ik heb je toegevoegd. Je bent de eerste in mijn lijst :) Als anderen uit de topic start me nog willen toevoegen, mijn id is 2234-7278-1459

http://blog.bjornhouben.com

Verwijderd

Ik heb de 10 nes spellen gedownload , komen er nog meer gratis spellen?

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Als het goed is komen er nog 10 gba games aan het eind van het jaar.

Verwijderd

Super , gratis games zijn bij mij altijd welkom.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:08
Nou, de mijne werkt nu als een zonnetje, maar helaas hebben ze daar bij Nintendo met de omruil blijkbaar het ambassadors gebeuren niet omgezet. Lijkt alsof ze daar hun zaakjes echt niet op orde hebben.....
Ga zo lekker vliegtuig in, maar dat betkent dat ik alles nu dus per mail moet proberen recht te zetten. Laatste keer dat ik een Nintendo handheld heb gekocht.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

BarôZZa schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:45:
[...]

Hoe kom je daarbij? De Japanse versie is ook gewoon voor de 3DS. (Mask of Miracles)

[afbeelding]

Er is een andere Japanse Layton game(Spectre's Call) en die komt hier gewoon uit op de DS.
Mmm, ik dacht gelezen te hebben dat de Spectre's call op de 3DS kwam. Ik dacht op wiki gelezen te hebben dat de versie naar 3DS is omgezet voor europa. Heb ik het dan verkeerd gelezen :S

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Verwijderd

theforce81 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:46:
Nou, de mijne werkt nu als een zonnetje, maar helaas hebben ze daar bij Nintendo met de omruil blijkbaar het ambassadors gebeuren niet omgezet. Lijkt alsof ze daar hun zaakjes echt niet op orde hebben.....
Ga zo lekker vliegtuig in, maar dat betkent dat ik alles nu dus per mail moet proberen recht te zetten. Laatste keer dat ik een Nintendo handheld heb gekocht.
Hmm blijft vreemd dat ze niet gewoon een account-structuur hebben gemaakt zoals bij Sony en MS. Dat zou dit soort problemen direct oplossen.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

punisher007 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 07:06:
Zo, ik heb je toegevoegd. Je bent de eerste in mijn lijst :)
Thanks! Ik heb iedereen uit de TS toegevoegd, maar niemand mij ook dus heb er nog niks aan, schandalig volk die Tweakers!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:51
Ik heb nu net iedereen even toegevoegd.
Daarnaast even aan Boeboe gevraagd mij toe te voegen aan de TS.
Zie TS voor mijn code.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 01-09-2011 10:16 ]

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 11:05

Sinester

Game Guru

theforce81 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:26:
[...]

Niet om de mood te killen, maar al die spellen zijn niet echt goed. Dead or Alive is misschien wat als je SSFIV leuk vindt, maar die spellen die je opnoemt zijn bende. Ik weet het, er is nog niet veel goeds voor de 3DS op het moment.
Even snel een vraagje

Waarom vind je Resident Evil: Mercenaries 3D niet goed? Leek me juist een leuke game, die er ook nog is goed uitziet.
Ik was ook van plan om hem te kopen

maar nu twijfel ik, dus graag je mening daar over

Hello there

• Peenutzz
  • Laatst online: 02:17
Ben bezig met gratis downloaden. Grappig om te zien hoe klein die oude games zijn en hoe snel ze dus binnen zijn :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Verwijderd

Sinester schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:33:
[...]

Even snel een vraagje

Waarom vind je Resident Evil: Mercenaries 3D niet goed? Leek me juist een leuke game, die er ook nog is goed uitziet.
Ik was ook van plan om hem te kopen

maar nu twijfel ik, dus graag je mening daar over
Het is heel erg Arcade-achtig. Geen verhaal, gewoon schieten en een highscore halen. Daar raak je snel op uitgekeken.

• CLB
  • Niet online

CLB

Kooj1980 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:41:
De DS heeft geen region lock toch?
Games uit de UK moeten toch gewoon werken? Even dubbelchecken voordat ik bestel...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:45

DukeBox

loves wheat smoothies

^ DS heeft geen regio lock, 3DS biedt deze mogelijkheid maar het is aan de uitgevers of ze dit wel of niet implementeren. Overigens, is de regio lock niet beschikbaar met dlc.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Sinester
  • Laatst online: 06-10 11:05

Sinester

Game Guru

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:50:
[...]

Het is heel erg Arcade-achtig. Geen verhaal, gewoon schieten en een highscore halen. Daar raak je snel op uitgekeken.
Hmz.. zeker spijtig dat er geen Story mode in zit, dat ga je na een tijdje wel missen denk ik

Wat me wel weer leuk lijkt
Furthermore, the title takes advantage of the WiFi connectivity of the Nintendo 3DS, allowing players from around the world to join forces in co-op gameplay, regardless of location.

Hello there

• CLB
  • Niet online

CLB

DukeBox schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:25:
^ DS heeft geen regio lock, 3DS biedt deze mogelijkheid
maar het is aan de uitgevers of ze dit wel of niet implementeren.
Dus dan is het alsnog een gok of je games gaan werken of niet...
Klinkt leuk, maar vraag me af of het dan friends van je moeten worden... Dat schiet niet echt op namelijk.

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Het gaat er toch steeds meer op lijken dat Nintendo echt een opvolger van de 3DS gaat presenteren 13 september:
The event is actually called "Nintendo 3DS Shinseihin Happyoukai" (ニンテンドー3DS 新製品発表会). "Shinseihin" (新製品) means "new product" or even "new product line", while "happyoukai" (発表会) is a more innocuous "presentation".

[ Voor 3% gewijzigd door Cubic X op 01-09-2011 19:31 ]

• JK

JK

CLB; Games uit de UK werken gewoon. Ik heb tot nu toe alleen maar games bij Zavvi besteld.
In Nederland vragen ze belachelijke prijzen voor handheldgames. Zowel nieuw als 2e hands. Bij Zavvi heb je zeg maar nieuw voor 2e hands prijzen in Nederland.
Je moet dan wel anderhalve week gemiddeld op je spel wachten, maar dat is voor mij geen probleem.

Heb ook een paar NES-games al gedownload. Fijn als je accu bijna leeg is en je 'm wel aan het lichtnet hebt hangen, je nog niet mag downloaden... want stel je voor!!! 8)7
Zelda is nog steeds zo k*t wat ik er ruim 20-25 jaar terug van vond, dan zijn de latere Zelda's echt een verbetering. :)

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:13
Cubic X schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:31:
Het gaat er toch steeds meer op lijken dat Nintendo echt een opvolger van de 3DS gaat presenteren 13 september:

[...]
Ik hoop op een Gameboy ;)

Verwijderd

Cubic X schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:31:

[...]
Dat kan ook gewoon een nieuw spel betekenen.

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

JK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:10:
CLB; Games uit de UK werken gewoon. Ik heb tot nu toe alleen maar games bij Zavvi besteld.
In Nederland vragen ze belachelijke prijzen voor handheldgames. Zowel nieuw als 2e hands. Bij Zavvi heb je zeg maar nieuw voor 2e hands prijzen in Nederland.
Je moet dan wel anderhalve week gemiddeld op je spel wachten, maar dat is voor mij geen probleem.
Play en Amazon zijn ook goede zaken om games te bestellen voor de (3)DS :) Amazon levert daarnaast behoorlijk vlot (2 a 3 werkdagen). Je kunt ook nog naar Amazon.de, maar dan moet je goed opletten geen duitse versie te kopen. :)
Zelda is nog steeds zo k*t wat ik er ruim 20-25 jaar terug van vond, dan zijn de latere Zelda's echt een verbetering. :)
Uit nieuwsgierigheid: waarom?

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:33:
[...]

Dus dan is het alsnog een gok of je games gaan werken of niet...

[...]
Wanneer je opzoek naar een 'speciale' titel bent dan kun je even kijken op Play-Asia, daar staat altijd bij welke regio-lock de game heeft....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 21:24 ]

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
Is er een mogelijkheid om US spellen van de 3ds, in Nederland te bestellen via een website?

Ik ga volgende week naar Amerika toe en denk erover om een 3DS aan te schaffen.

• CLB
  • Niet online

CLB

Is die daar zo goedkoop dan? Hier zo'n 150 of 122 in. De MM in Utrecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dunn0w schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:46:
Is er een mogelijkheid om US spellen van de 3ds, in Nederland te bestellen via een website?

Ik ga volgende week naar Amerika toe en denk erover om een 3DS aan te schaffen.
Probeer gewoon Ebay, genoeg nieuwe games voor redelijke prijzen vanuit elke regio.

Heb gister alle NES-games gedownload en moet zeggen dat dat wel omslachtig gaat zeg met het 'opnieuw' downloaden van 'gedownloade' spellen.
De spellen zelf zijn ook nogal wisselend van kwaliteit. Zelda en Mario zijn wel ok maar een groot deel van de games heeft de tand des tijds niet doorstaan. Zo is het springen bij Ice Climber ERG irritant en is het duidelijk dat games als Golf en Wrecking Crew louter als opvulling dienen.
Balloon Fight is nog wel geinig moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat omslachtige ben ik ook zeker met je eens. Niet zozeer dat je opnieuw een volgende aan moet klikken na het downloaden, maar meer omdat je weer terug naar instellingen moet, dan naar gedownloade spellen, etc.
Mede ook omdat je vrij lang moet wachten.

Ik heb mijn vrouw ook aan de vriendenlijst toegevoegd op m'n 3DS. Alleen vanavond even kijken of ze nu ook met streetpass nog binnen komt. Want vanochtend kreeg ik haar niet te zien daar.

Ze heeft zelf op dit moment Nintendogs, maar moeten nog even kijken of daar online opties op zitten.

[ Voor 36% gewijzigd door Arunia op 02-09-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het eens met het omslachtige downloaden v/d eShop. Hoop dat de shop geoptimaliseerd wordt voor aankopen/downloads. Allemaal niet efficiënt op deze manier.

Ik heb gisteren even Mario gespeeld en dat vond ik erg leuk. Daarna deed ik Yoshi & Mario en daar vond ik niet zoveel aan. Andere spellen nog niet gespeeld. Al met al een leuke extra, maar ik zal het niet grijs spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso is die shop omslachtig door het feit dat je alleen van links naar rechts kan scrollen in het hoofdmenu. Als je kijkt naar bijv psn of de appstore dan hoort het veel makkelijker te kunnen.
Daarnaast is het ook verbijsterend dat ze nog steeds niet iets als een gebruikersaccount hebben. Nu ben je dus de pineut als je 3DS kwijt is/gestolen wordt/kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 00:29
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 07:41:
[...]

Probeer gewoon Ebay, genoeg nieuwe games voor redelijke prijzen vanuit elke regio.

Heb gister alle NES-games gedownload en moet zeggen dat dat wel omslachtig gaat zeg met het 'opnieuw' downloaden van 'gedownloade' spellen.
De spellen zelf zijn ook nogal wisselend van kwaliteit. Zelda en Mario zijn wel ok maar een groot deel van de games heeft de tand des tijds niet doorstaan. Zo is het springen bij Ice Climber ERG irritant en is het duidelijk dat games als Golf en Wrecking Crew louter als opvulling dienen.
Balloon Fight is nog wel geinig moet ik zeggen.
Wrecking Crew vond ik vroeger onwijs leuk, voornamelijk omdat je eigen levels kan maken O+

Verder vind ik het maar tegen vallen. Ik had liever Double Dragon 2 en Contra 8)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

.Gertjan. schreef op donderdag 01 september 2011 @ 21:13:
[...]

Play en Amazon zijn ook goede zaken om games te bestellen voor de (3)DS :) Amazon levert daarnaast behoorlijk vlot (2 a 3 werkdagen). Je kunt ook nog naar Amazon.de, maar dan moet je goed opletten geen duitse versie te kopen. :)

[...]

Uit nieuwsgierigheid: waarom?
Play heeft het laatste jaar in mijn ogen al geen goede aanbiedingen meer gehad. Voorheen bestelde ik al jaren bij Play. Amazon heb ik geen ervaring mee.

Waarom van Zelda? Misschien loop ik wel de verkeerde kant op, want ik mis eigenlijk nog het schild.. als je meteen die vijanden ziet.. ik weet niet, in 3D (en dan bedoel ik gewoon de N64 titels en alles er boven) gaat het me allemaal makkelijker af dan topdown. :+

Ik heb trouwens nog wel eens als ik de 3DS aan zet, dat de eerste 30 sec. de speakertjes erg krakerig klinken. Hebben jullie dat ook? Alsof ze 'warm' moeten worden voor het geluid mooi zuiver is. Het is niet altijd zo, maar merk het nu al een paar keer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat niet met mijn 3DS. Misschien heb de DS veel last van stof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hier ook niet! Ik verbaas me elke keer over het geluid wat er uit 't apparaatje komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Nee, is nog geen 4 weken uit de doos en slaapt in een nette hoes, dus stofvrij.
Is volgens mij vooral hoorbaar op volume half open.. maar het gekke is dus, na een 30 sec. op geen enkel niveau meer hoorbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb eindelijk ook Zelda (in Singapore gekocht) voor mijn US 3DS. Blijkt de regiocode voor zuidoost Azië en de UAE gewoon stiekem US te zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Hmmmm... Ik was er al een beetje bang voor, maar je kan de knoppen voor de NES games niet instellen. Dat is best irritant aangezien de A en B buttons nu net anders zitten dan op de NES controller, waardoor het met je duim niet helemaal hetzelfde te besturen is.

Had graag een optie gezien dat je kan kiezen voor "B+A" (nu standaard) of "Y+B" als knoppen voor bijvoorbeeld rennen en springen in Mario.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Hier in heb ik een Nyko powerpack gekocht. Makkelijk te krijgen, met en zonder base. Kan er wel een aantal meenemen, als iemand daar interesse in heeft, PM me even! Mooi land trouwens, mijn eerste echte streetpass gehad in Vancouver.

Goeiemorgen en wel trusten! (is hier maandag 22:30, ga maar even slapen nu).

[ Voor 14% gewijzigd door Koldur op 06-09-2011 07:32 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ram0n schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 18:44:
Hmmmm... Ik was er al een beetje bang voor, maar je kan de knoppen voor de NES games niet instellen. Dat is best irritant aangezien de A en B buttons nu net anders zitten dan op de NES controller, waardoor het met je duim niet helemaal hetzelfde te besturen is.

Had graag een optie gezien dat je kan kiezen voor "B+A" (nu standaard) of "Y+B" als knoppen voor bijvoorbeeld rennen en springen in Mario.
Mee eens. Daarnaast is het vervelend dat er geen handleiding bij de games zit. (Op de Wii VC is dit wel het geval) Dan zou je bijv. een map van Zelda 1 kunnen zien of er gelijk achter komen wat de bedoeling van de deurtjes in wrecking crew is.
Was een kleine moeite voor Nintendo geweest maarja alles moet goedkoop natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Volgens mij heb ik nu wel alle leuke games gehad of geprobeerd... Ik wil alleen Pilotwings 3DS nog hebben, maar die vind ik momenteel te duur om nieuw aan te schaffen en op Marktplaats.nl staan er geen mooie advertenties. Ik heb nu ook een dag of 3 a 4 Puzzle Bobble Universe en dat vind ik ook wel een erg leuke game hoor! Kon het nog van vroeger en kon hem overnemen van m'n nichtje die de verkeerde had gekocht (zij heeft geen 3DS maar der moeder had wel die game gekocht) M'n meisje dacht lief te zijn en het spel ook mee te nemen vanuit Londen haha, dus nu heb ik er eentje over, maar die raak ik vast en zeker wel weer kwijt hierzo. Toch wil ik ook nog Resident Evil proberen, maar in alle winkels zie je of Zelda of Pilotwings, dat is dan wel weer jammer... En volgens wat Tweakers hier is het echt een afrader, maar toch ben ik nog steeds benieuwd... :9

De games die ik nu heb en speel zijn:
Puzzle Bobble Universe
Ridge Racer
Super Street Fighter IV 3D Edition
en af toen nog is:
Rabbids 3D, maar dat is meer omdat ik hem nog niet verkocht krijg whaha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
theforce81 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 07:27:
Hier in heb ik een Nyko powerpack gekocht. Makkelijk te krijgen, met en zonder base. Kan er wel een aantal meenemen, als iemand daar interesse in heeft, PM me even! Mooi land trouwens, mijn eerste echte streetpass gehad in Vancouver.

Goeiemorgen en wel trusten! (is hier maandag 22:30, ga maar even slapen nu).
Heh, ik heb een paar keer gevraagd maar nu zelf een geregeld bij amazon.fr, daar zijn ze wel te koop (uk en de niet vreemd genoeg). Anyway, heeft iemand nog een goeie aanbieding gezien voor Star Fox (niet de saturn in zaandam, te ver weg)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
@CLB

als ik de review over Resident Evil zo lees is de gameplay niet zo zeer slecht, maar het is gewoon geen volledige game. Het is een soort (mini)score attack game met te weinig content. Een beetje hetzelfde euvel als Pilotwings en Steel Diver (wat ik lees teminste) Maar heb dat zelf in ieder geval met pilotwings niet zo beleefd. (Volgens de stats teller heb ik daar meer dan 20 uur inzitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Het is inmiddels officieel: Nintendo komt met een opvolger van de 3DS én(dit staat er niet letterlijk, maar dat lijkt mij overduidelijk nu de uitbreiding echt blijkt te zijn) een uitbreiding voor de 'oude' 3DS:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/163900.jpg
Officially the cradle adds:
- A right analog slide-pad
- R1, R2, L2 shoulder buttons (the normal 3DS L1 button is not replaced)
- An earphone port at the bottom

Unannounced, but speculated based on CE Marks on the inside of the cradle:
- The cradle could be a battery pack or have a container for the battery
- The cradle also has wireless functions, possibly replacing those on the 3DS
Mijn mening: het ziet er lelijk en lomp uit, Nintendo heeft bij mij compleet afgedaan en ik weiger producten van ze te kopen. Stelletje debielen daar in Japan :X .

Zoals te lezen in in de screenshot komt Monster Hunter 3 naar de 3DS...nou, woopie. Kijken of ik mijn 3DS nog kan verkopen :X .

[ Voor 51% gewijzigd door Cubic X op 07-09-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens geen hoax, dit is gewoon te grappig als dit serieus bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:48:
Is het trouwens geen hoax, dit is gewoon te grappig als dit serieus bedoeld is.
Nee, het is confirmed helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

En waar lees ik wat van de opvolger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
CLB schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:02:
En waar lees ik wat van de opvolger...
Dat lees je nergens, maar dat lijkt me toch vrij duidelijk nu? Na alle geruchten (waar toen nog over gelachen werd) blijkt de uitbreiding voor een tweede analogestick echt te komen. De eerdere geruchten in combinatie met het uitbrengen van deze uitbreiding én het houden van een groot 3DS evenement 13 september, lijken mij aanwijzingen genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

En waarom zouden ze geen accessoire uitbrengen die zulke meerwaarde met zich meebrengt?
Valt me nog mee dat er geen third party accessoire is, die dit al op de markt had gebracht. 13 september tsjaa misschien een 3DS met 2 analoge sticks, is dat gelijk DE opvolger dan? Imho niet... Tevens kan ik maar weinig (in) games bedenken waarvoor je twee van die sticks nodig zou hebben. Bij MarioKart of PilotWings is het misschien handig, maar als je dan iets wilt schieten heb je alsnog A,B,X,Y nodig. Laat ze maar een tweede versie uitbrengen hoor naast de huidige 3DS, komen er ook meer games mee hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Als het waar is van die (lelijke) addon met extra analoge slider, dan wil ik eerst even zeggen dat ik het echt zuur vind voor bestaande 3DS bezitters. Maar ik moet daarnaast ook bekennen dat ik het echt een move vind van Nintendo waarvoor je 'ballen' moet hebben en daar heb ik toch wel wat respect voor. Ze gooien zo toch ff het roer ineens om, waarbij ze wellicht hun grootste fans juist naaien.Uiteraard wel zuur dus voor de Fans, maar het geeft wel aan de Ninty echt een succes van de 3DS wil maken en speelt om te winnen.

Hun imago loopt zo echter wel wat deuken op...
Ik heb zelf de 3DS nog niet gekocht vanwege het tegenvallende gamesaanbod en omdat Nintendo toch weer met een verbeterd redesign zou komen. Ze hebben mij bij de GBA en DS in ieder geval geleerd dat je beter even kan wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja je DS is misschien na 13 September wat meer verouderd maar ach, Nintendo zal je wel weer compenseren met 5 Nes roms uit 1985 ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Aan de andere kant, als ik eens naar dat gedrocht kijk...
Kan me absoluut niet voorstellen dat Nintendo dat design zou gebruiken. Daarnaast kunnen ze wellicht iets veel beters verzinnen hiervoor.
Die lijnen van dat ding kloppen gewoon absoluut niet met de 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Die tweede slidepad ziet er ook wel een beetje vreemd en klein uit trouwens. Maar komt misschien door de bolling van het blad? Het is in ieder geval niets om trots op te zijn als t echt waar is :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
CLB schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:11:
En waarom zouden ze geen accessoire uitbrengen die zulke meerwaarde met zich meebrengt?
Valt me nog mee dat er geen third party accessoire is, die dit al op de markt had gebracht.
13 september tsjaa misschien een 3DS met 2 analoge sticks, is dat gelijk DE opvolger dan? Imho niet...
Tevens kan ik maar weinig (in) games bedenken waarvoor je twee van die sticks nodig zou hebben.
Bij MarioKart of PilotWings is het misschien handig, maar als je dan iets wilt schieten heb je alsnog A,B,X,Y nodig.
Laat ze maar een tweede versie uitbrengen hoor naast de huidige 3DS, komen er ook meer games mee hopelijk.
Ik vind een 3DS met 2 analoge sticks toch wel echt een enorme aanpassingen...als er nou een versie met een beter scherm of een die dunner is zou verschijnen noem ik het een redesign, een tweede slidepad noem ik geen redesign meer.
Arunia schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:15:
Aan de andere kant, als ik eens naar dat gedrocht kijk...
Kan me absoluut niet voorstellen dat Nintendo dat design zou gebruiken. Daarnaast kunnen ze wellicht iets veel beters verzinnen hiervoor.
Die lijnen van dat ding kloppen gewoon absoluut niet met de 3DS.
Het komt uit een gelekte Famitsu, dit is echt wel betrouwbaar. Jammer maar helaas.
nioz schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:14:
Als het waar is van die (lelijke) addon met extra analoge slider, dan wil ik eerst even zeggen dat ik het echt zuur vind voor bestaande 3DS bezitters. Maar ik moet daarnaast ook bekennen dat ik het echt een move vind van Nintendo waarvoor je 'ballen' moet hebben en daar heb ik toch wel wat respect voor. Ze gooien zo toch ff het roer ineens om, waarbij ze wellicht hun grootste fans juist naaien.Uiteraard wel zuur dus voor de Fans, maar het geeft wel aan de Ninty echt een succes van de 3DS wil maken en speelt om te winnen.

Hun imago loopt zo echter wel wat deuken op...
Ik heb zelf de 3DS nog niet gekocht vanwege het tegenvallende gamesaanbod en omdat Nintendo toch weer met een verbeterd redesign zou komen. Ze hebben mij bij de GBA en DS in ieder geval geleerd dat je beter even kan wachten :)
Deuken in hun imago? Als ik de reacties online zo her en der lees gaat Nintendo veel loyale klanten kwijtraken hierdoor. Mooi gedaan hoor _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Cubic X schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:20:
een tweede slidepad noem ik geen redesign meer.
En ben je beter af met zo'n tweede analoge stick, imho heb je er niks aan aangezien je altijd A,B,X,Y nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet me trouwens erg denken aan de Game Gear, dat ding was ook te lomp om vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Cubic X schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:20:

[...]
Deuken in hun imago? Als ik de reacties online zo her en der lees gaat Nintendo veel loyale klanten kwijtraken hierdoor. Mooi gedaan hoor _/-\o_ .
Ach online lees je zo veel, mensen plaatsen eerder berichten wanneer ze iets te klagen hebben. Online lees je ook dat iedereen ubisoft games niet meer koopt vanwege drm etc. Maar er zijn blijkbaar genoeg mensen die niet posten, maar wel kopen.
Ik wacht wel even af hoeveel klanten ze dit werkelijk gaat kosten, eerst maar even wat meer horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 00:29
Nintendo gaat van de 3DS de nieuwe Sega Mega Drive maken. Lekker veel add-ons voor veel geld waar je uiteindelijk geen moer an hebt omdat het alweer end of life is :P

Afbeeldingslocatie: http://img200.imageshack.us/img200/3208/genesistower7646269.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Sir_Hendro op 07-09-2011 10:43 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso vreemd trouwens dat Famitsu zoiets mag publiceren voordat het 3DS-event heeft plaatsgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het artikel is echt. De bron is betrouwbaar (famitsu heeft een goede band met nintendo), en ja: Dit wordt een officieel product, gebundeld met de nieuwe monster hunter game Afbeeldingslocatie: http://www.helifreak.com/images/smilies/facepalm_smiley.gif Afbeeldingslocatie: http://www.helifreak.com/images/smilies/facepalm_smiley.gif Afbeeldingslocatie: http://www.helifreak.com/images/smilies/facepalm_smiley.gif

[ Voor 34% gewijzigd door boe2 op 07-09-2011 10:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik begrijp nog steeds niet wat nou het probleem is van het uitbrengen van een officiele accessoire..
Ging iedereen ook stuiteren toen Nintendo kwam met een vergrootglas met lampje erin voor de eerste GameBoy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:56:
Ik begrijp nog steeds niet wat nou het probleem is van het uitbrengen van een officiele accessoire..
Ging iedereen ook stuiteren toen Nintendo kwam met een vergrootglas met lampje erin voor de eerste GameBoy?
Omdat het nog maar de vraag is in hoeverre deze accesoire optioneel is aangezien er een aantal knoppen worden toegevoegd. Als er ook een nieuw model 3DS wordt aangekondigd volgende week (en die kans is groot nu) zal al snel dat model leading worden. Wat moet je als normale 3DS-gamer bijvoorbeeld doen met een game waar je L2+R2 nodig hebt? In hoeverre is online competitie eerlijk tussen gamers met een 3DS classic en een gamer met 2 analoge sticks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:23
Ik hoop wel dat nintendo nog ff achter de tekentafel gaat zitten en deze cradle een uiterlijk geeft, wat mooier is als dit. Dit lijkt wel een goedkope 3rdparty controller om het zo te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik zie wel veel overeenkomsten met de nieuwe WiiU pad en de 3DS+addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 23:22

RMX

DukeBox schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:34:
Ik zie wel veel overeenkomsten met de nieuwe WiiU pad en de 3DS+addon.
Dat viel me laatst ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik het begrijp is het gewoon een losse accessoire dat alleen voor Monster Hunter gebruikt wordt, vergelijkbaar dus met zo'n slide controller voor Mag Kid. Ik lees nergens dat het niet puur voor dit ene spel uitgebracht wordt, nergens dat het voor toekomstige spellen verplicht zou zijn of in een redesign toegevoegd zal gaan worden. Ik snap dan ook totaal niet waarom mensen schijnen te denken dat iedereen met een huidige 3DS op enigerlei wijze benadeeld zou worden en dus maar gooien met termen 'nooit meer iets van die debielen kopen' en 'deuken in imago'? Alleen omdat een spelletje een extra accessoire gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Laten we het hopen, want dat ding hoef ik er niet permanent aan.. Al was het alleen maar omdat net mijn Nyko chargerbase binnen is.. Man wat een tof ding. Mooie zware dock met leds, aan/uit knop en rubber voeten zodat ie niet van zijn plaats komt. De accu zelf heeft een zachte texture waardoor ie prettig in de hand ligt. Nadeel is wel dat ie ruikt als een nieuwe snorkelset, maar dat schijnt wel te verdwijnen. Ik kan nog geen foto maken van de ds in de nieuwe dock, want de eerste keer moet de nieuwe accu rechstreeks via de 3ds worden opgeladen. Maar ben er zeer tevreden mee nu al :)

En nu maar eens StarFox gaan regelen...

[ Voor 3% gewijzigd door CopyCatz op 07-09-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Voor de mensen die het nog niet geloven:
Nintendo confirmed that the device was first-party in a statement to news site Edge, explaining, "We can confirm that Nintendo does plan to release the attachment but that any further announcements on the attachment will be made at some later time by Nintendo.
Bron

Nu afwachten wanneer Iwata ontslagen wordt (wat ook stond te gebeuren volgens de geruchten).

Wordt leuk om straks de beurskoers van Nintendo te zien als de Japanse beurs opengaat :X .

[ Voor 9% gewijzigd door Cubic X op 07-09-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Poll: Komt Nintendo 13 september met een nieuwe 3DS op de proppen?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=374678&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
En onder nieuw versta ik gewoon een aangepaste versie, met twee analoge sticks of niet, dunner, groter, ander display enzovoort... Dus niet alleen een ander kleurtje, maar daadwerkelijk iets anders dan de huidige 3DS'jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:28:
Voor zover ik het begrijp is het gewoon een losse accessoire dat alleen voor Monster Hunter gebruikt wordt, vergelijkbaar dus met zo'n slide controller voor Mag Kid. Ik lees nergens dat het niet puur voor dit ene spel uitgebracht wordt, nergens dat het voor toekomstige spellen verplicht zou zijn of in een redesign toegevoegd zal gaan worden. Ik snap dan ook totaal niet waarom mensen schijnen te denken dat iedereen met een huidige 3DS op enigerlei wijze benadeeld zou worden en dus maar gooien met termen 'nooit meer iets van die debielen kopen' en 'deuken in imago'? Alleen omdat een spelletje een extra accessoire gebruikt?
Nu haal je de uitspraken natuurlijk wel uit hun context :F
Er zijn al enige tijd geruchten dat er een redesign aan zit te komen van de 3DS en nu komt Nintendo met een (gruwelijk lelijke) addon aanzetten. Dan kan je natuurlijk gaan speculeren dat dit een 'hint' is richting mogelijke redesign dat er aan zit te komen. En als dat dus inhoudt dat de nieuwe 3DS standaard een extra slidepad heeft, dan is dat zuur voor bestaande 3DS bezitters en lijkt mij dat ook een deuk in hun imago.
Als blijkt dat het inderdaad slechts voor monster hunter is, dan is er uiteraard weinig aan de hand, maar ik hoop dat je begrijpt dat mensen soms gewoon een beetje speculeren en 'what if' scenarios bespreken. Waarbij de 'what if..' hier betrekking heeft op: 'wat als deze addon een voorbode is van het redesign?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Blijkbaar heeft nintendo al meerdere studios aangesproken om games compatibel te maken met de nieuwe controls, dus het gaat om meer dan enkel Monster Hunter. Aangezien MH in Japan een system seller is zullen ze deze titel gebruiken om het accesoire te lanceren.
Momenteel is het heel veel speculatie. Een 3DS update met nieuwe controls is niet onlogisch, maar ik denk dat we best 13 september afwachten vooraleer we onze verontwaardiging uitroepen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je 3ds 4maanden na introductie veel goedkoper aanbieden. en 5maanden later vertellen dat je een add-on nodig hebt / uit moet kijken naar de 3ds versie waar dit wel ingebouwd is.

Briljant nintendo, zuig je klanten helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Wat is er nu erg aan dat Nintendo inziet dat 3D niet de systemseller is zoals gehoopt. Ze kunnen nu 2 dingen doen.

De 3DS dumpen en back to the drawingboard voor een nieuwe 3DS 'Vita'.

De problemen met de 3DS oplossen (prijs verlaging, accessoire met extra stick) zodat de zo ontstane 3DS+ beter in de markt ligt.

Wanneer je nu al een 3DS hebt gekocht mag je hopen op het laatste. De 3DS moet marktaandeel veroveren. Alleen als het marktaandeel groot genoeg is komen er mooie nieuwe games voor je systeem uit. Wat er nu gebeurt is logisch. Er zijn 2 next-gen handhelds het grootste verschil voor een developer is dat je op de 3DS maar 1 analoge stick zit. Met deze accesoire is dat opgelost. De developer kan makkelijk games maken die op de 3DS en de PSV te bedienen zijn (de overige verschillen zijn in de meeste gametypes niet zo schokkend).

Trouwens, is er hier ook maar iemand die de oude fat DS een mooi/goed ontwerp vond. De eerste DS was oerlelijk, de 3DS herhaalt deze traditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boshar schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:49:

Trouwens, is er hier ook maar iemand die de oude fat DS een mooi/goed ontwerp vond. De eerste DS was oerlelijk, de 3DS herhaalt deze traditie.
Ik vind de fat DS wel een goed ontwerp doordat je meer grip op de vierpuntsdruktoets hebt dan bij de opvolgers. De vpdt bij de 3Ds is te klein en te glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Bijzonder lelijk inderdaad, maar als het maar speelbaar is vind ik het prima. Jammer dat het niet in het originele ontwerp zat, maar we krijgen als huidige 3DS-eigenaren in ieder geval een optie aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
http://www.eurogamer.net/...oaster-tycoon-3d-official

Hier is de eerste trailen van RCT voor de 3DS, laat niet heel erg veel zien maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Het plaatje lijkt toch wel heeeeel erg gephotoshopped mensen. Ook alle zogenaamde bronnen zien er niet betrouwbaar uit. Ik zou nog even wachten met het aannemen van dit nieuws, maar goed is dit niet voor de 3DS, of het nu waar is of niet. Helemaal als het toch waar blijkt te zijn, hebben ze de prijs dus omlaag gegooid om van oude voorraad af te komen om vervolgens met een redesign te komen? Dan is dat gewoon een vorm van oplichting, we zullen zien. Als dit waar is zou ik graag mijn 3DS verkopen, maar je raakt hem dan aan de straatstenen niet kwijt ben ik bang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
theforce81 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:11:
Het plaatje lijkt toch wel heeeeel erg gephotoshopped mensen.
Het is een plaatje van Famitsu, het meest gerespecteerde gamesmagazine dat er is EN het is bevestigd door nintendo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Boeboe schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:24:
[...]

Het is een plaatje van Famitsu, het meest gerespecteerde gamesmagazine dat er is EN het is bevestigd door nintendo 8)7
Dit dus. Een aantal 3DS bezitters zitten nu gewoon in de ontkenningsfase (ook als je kijkt op Amerikaanse fora zoals Neogaf :D ). Feit is dat Nintendo ons (oude 3DS bezitters) genaaid heeft. Misschien is de accessoire niet direct verplicht, maar elke redesign van de 3DS gaat nu twee slidepads krijgen...uiteindelijk gaan alle games dus gebruikmaken van deze optie (waardoor het langzaam maar zeker een verplichting wordt om dat ding aan te schaffen)(.

Ben benieuwd of de andere geruchten nu ook waar zijn (hernoemen van de 3DS naar iets compleet anders, Iwata ontslaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Boeboe schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:24:
[...]

Ik zeg niet dat ik het zeker weet, maar wie zegt dat niet één of andere clown een fake Famitsu heeft gemaakt? Ziet er iig erg nep uit die foto's van die uitbreiding. Maar goed, ik heb ook geen 100% info, misschien komt het wel en is het over en uit voor de 3DS en zal Nintendo een groot probleem krijgen met handhelds nu, gezien dit dan toch echt ervoor zorgt dat niemand meer een early adoptor zal willen worden van een vervolg product.

Ik zeg ook niet dat er geen extra slidepad komt, maar het lijkt me dat dit niet het product is, je kan het spel niet eens verwisselen. En die foto is iig een fake.

[ Voor 10% gewijzigd door Koldur op 07-09-2011 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Nogmaals, Nintendo heeft het ook zelf bevestigd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ram0n schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:06:
Nogmaals, Nintendo heeft het ook zelf bevestigd ;)
Bron?

En dan een bron op minimaal een site van Nintendo.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:28:
Voor zover ik het begrijp is het gewoon een losse accessoire dat alleen voor Monster Hunter gebruikt wordt, vergelijkbaar dus met zo'n slide controller voor Mag Kid...
..Alleen omdat een spelletje een extra accessoire gebruikt?..
Precies, zo heb ik ook een paar spellen met wat extra's
GBA, Yoshi's Universal Gravitation (tilt sensor in cardridge voor motion control)
DS, Walk with Me (IR sensor in cardridge om stappen tellers uit te lezen)
Er is ook een foto camera voor de DS (of GBA?)
Allemaal add-ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, je hebt een 3DS gekocht omdat je het geld daar op dit moment voor over had. Of je hebt de 3DS gekregen omdat je mensen vertelde dat je het wilde hebben om de reden dat het 1) gaaf is en 2) leuke spellen er op speelt.

Nu gaan we miepen met elkaar omdat we bang zijn dat we genaaid zijn. Laten we lekker speculeren tot 13-9 of gewoon niet, en lekker Zelda spelen. Ik maak me nergens druk om, als ik een analoge stick moet kopen voor spelletjes die over 0,5 jaar mainstream zijn, dan doe ik dat toch? Ik snap de ophef niet helemaal.

Ik heb een heleboel lol aan spellen die zijn ontwikkeld voor de DS (lite, phat etc.) Dat ik een paar 3DS titels heb vind ik leuk. Ik weet dat er meer komt, maar mijn uren dat ik met dit apparaat doorbreng, zijn niet op 10 handen te tellen. :)

Moraal; gewoon lekker spelen, of verkopen en wachten op een VITA of zo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 22:40:

Nu gaan we miepen met elkaar omdat we bang zijn dat we genaaid zijn. Laten we lekker speculeren tot 13-9 of gewoon niet, en lekker Zelda spelen. Ik maak me nergens druk om, als ik een analoge stick moet kopen voor spelletjes die over 0,5 jaar mainstream zijn, dan doe ik dat toch? Ik snap de ophef niet helemaal.
De ophef is dat je een product koop wat in de 1e 4 maanden 1/3 in waarde gezakt is. Vervolgens komt er een uitbreiding uit wat inhoudt dat als die redesign 3DS komt het product nog verder in waarde daalt.

Nu dalen producten uiteraard altijd in waarde maar deze curve is bij Nintendo niet voorgekomen sinds de Virtual Boy.

Trouwens, waar blijft die support voor volledige 3D-films, Eurosport en die Shaun the Sheep dingen? Typisch weer een voorbeeld van Nintendo die de consument een wortel voorhoudt. In Februari aangekondigd en nog niks van gehoord.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 07:31 ]

• CopyCatz
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 07:07:
[...]

Trouwens, waar blijft die support voor volledige 3D-films, Eurosport en die Shaun the Sheep dingen? Typisch weer een voorbeeld van Nintendo die de consument een wortel voorhoudt. In Februari aangekondigd en nog niks van gehoord.
Daarom denk ik dat homebrew de enige redding is voor de huidige versie van de 3ds.. als ik er zelf 3d avi's op zou kunnen zetten zou ie voor mij weer een stuk waardevoller zijn.

Verwijderd

CopyCatz schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:13:
[...]

Daarom denk ik dat homebrew de enige redding is voor de huidige versie van de 3ds.. als ik er zelf 3d avi's op zou kunnen zetten zou ie voor mij weer een stuk waardevoller zijn.
Ik deel jouw mening. Voor mijn normale DS gebruik ik vrijwel ook alleen homebrew-dingen en met de extra power van de 3DS kan dat interessante dingen opleveren.

• boshar
Homebrew is alleen leuk voor de core crowd of wordt gebruikt als opstapje voor piraterij. Daar wordt Nintendo niet beter van en publishers verkopen er juist minder games door. De PSP heeft er ook nooit veel voordeel door gehad. Er is hoogstens wat meer PSP hardware verkocht. Hombrew/hacking zorgde er vervolgens voor dat er massaal illegaal gekopieerd werd. 2e hands PSP games zijn daardoor geen cent meer waard.

Dat de 3DS snel wordt afgeprijsd is jammer voor de fans van het eerste uur maar wanneer Nintendo nu niet ingrijpt krijgt de 3DS niet genoeg marktaandeel dan is je dure 3DS helemaal niets meer waard omdat er dan geen games en content meer komt. De prijsverlaging en deze hardware addon zijn keihard nodig om de 3DS tot een succes te maken. Wanneer je een 3DS hebt en je het daar niet mee eens bent zou ik niet verder wachten en de 3DS direct verkopen voordat de gerestylde 3DS uit komt.

Op IGN staat een goede editorial over waarom de 3DS een 2e circle pad nodig heeft.
http://uk.ds.ign.com/articles/119/1192737p1.html

Als 3DS koper van het 1e uur heb ik sinds de aanschaf kunnen genieten van unieke 3D games. De prijs van de 3DS is verlaagt maar als goedmakertje krijg ik 20 classic games (niet iedereen zijn ding maar als retro gamer ben ik er blij mee). Ik twijfel nu nog wel of ik games ga kopen in de e-shop. Misschien beperk ik me tot cartridges zodat ik straks makkelijker overstappen naar een 3DS light/restyled.

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:09:
[...]

Bron?

En dan een bron op minimaal een site van Nintendo.
Het Official Nintendo Magazine, lijkt me ook betrouwbaar genoeg ;)
A Nintendo spokesperson told ONM: "Nintendo does plan to release the attachment; further announcements/details will be made at a later date."

[ Voor 18% gewijzigd door Ram0n op 08-09-2011 09:38 ]

• CopyCatz
Je klinkt een beetje als een apple adept boshar...

Het probleem is nu eenmaal dat Nintendo vooral apparaten voor kiddies maakt, en de 3ds is daar volgens mij niet echt voor bedoeld. Ze hebben nu voornamelijk problemen met het feit dat ouders een beetje zenuwachtig worden van de waarschuwingen over kinderen jonger dan 6. Als ik zo om me heen kijk was die categorie (en iets jonger) nou precies de doelgroep voor de DS. Wie hebben recent de 3DS gekocht? Ouwe lullen zoals ik die dachten, ach voor 130 euro laat ik em niet liggen. Probleem is dan dat ik wel gewoon 3D movies wil zien en metal gear solid als een killer app zie. In plaats daarvan dropt Nintendo het 3D maar weer (verwacht ik) en komt er zo'n lamlendige extensie met een nieuw pookje bij..

Ik vind dat artikel echt dikke onzin. Alsof op de 3ds alleen ports werken, en het 2e pookje zouden we dan nodig hebben voor gamecube ports. Sorry hoor, ik wil nieuwe games zien. Er zitten genoeg knoppen op een 3Ds voor een succesvolle implementatie van een game mag ik hopen.

Iemand starfox al ergens zien liggen? Ik ga zo ff in Eindhoven checken.

[ Voor 3% gewijzigd door CopyCatz op 08-09-2011 09:42 ]

Verwijderd

CopyCatz schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:41:
Je klinkt een beetje als een apple adept boshar...

Het probleem is nu eenmaal dat Nintendo vooral apparaten voor kiddies maakt, en de 3ds is daar volgens mij niet echt voor bedoeld. Ze hebben nu voornamelijk problemen met het feit dat ouders een beetje zenuwachtig worden van de waarschuwingen over kinderen jonger dan 6. Als ik zo om me heen kijk was die categorie (en iets jonger) nou precies de doelgroep voor de DS. Wie hebben recent de 3DS gekocht? Ouwe lullen zoals ik die dachten, ach voor 130 euro laat ik em niet liggen. Probleem is dan dat ik wel gewoon 3D movies wil zien en metal gear solid als een killer app zie. In plaats daarvan dropt Nintendo het 3D maar weer (verwacht ik) en komt er zo'n lamlendige extensie met een nieuw pookje bij..
Afgezien van de werkelijkheid (veel kiddies met DS) werd de DS veel naar volwassenen gemarket, als je de commercials die hier uitgezonden werden moet geloven. Met de 3DS heb ik geen duidelijke doelgroepmarketing gezien. Nintendo heeft het kiddiestigma maar voor hen is de 3DS is te duur. Een normale DS voldoet immers ook zal menig ouder denken. Daarnaast heb je voor een DS leuke kaartjes waarmee elke game gratis is.

Daarom zou je idd denken dat de 3Ds op oudere gamers wordt gericht ja maar daar merk ik wenig van zoals je zegt. Terwijl voor de Vita al een flink aantal volwassen games aangekondigd zijn, zijn de volwassen 3DS games voor dit jaar op 1 hand te tellen.
Ik vind dat artikel echt dikke onzin. Alsof op de 3ds alleen ports werken, en het 2e pookje zouden we dan nodig hebben voor gamecube ports. Sorry hoor, ik wil nieuwe games zien. Er zitten genoeg knoppen op een 3Ds voor een succesvolle implementatie van een game mag ik hopen.
Ports = weinig kosten, relatief veel opbrengsten. Als je me niet geloofd moet je maar eens kijken naar de verkopen van Mario Allstars Wii. Daar hebben ze een Snes rom+emu op een schijfje gezet en de fans kopen het voor 30 euro.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 07:07:
[...]

De ophef is dat je een product koop wat in de 1e 4 maanden 1/3 in waarde gezakt is. Vervolgens komt er een uitbreiding uit wat inhoudt dat als die redesign 3DS komt het product nog verder in waarde daalt.

Nu dalen producten uiteraard altijd in waarde maar deze curve is bij Nintendo niet voorgekomen sinds de Virtual Boy.
Nintendo is gewoon heel hard op zijn plaat gegaan met de 3DS en maakt nu allemaal sprongen om er nog wat van te maken. Ze vergeten alleen dat je door een redesign zelfs je trouwste fans minder vertrouwen geeft in je product. Ik heb de 3DS niet gekocht omdat het 2e model van elke Nintendo handheld meestal beter is. (om over goede games tot nu toe nog maar te zwijgen) Heb ook nooit de Fat gehad en ben ingestapt met de lite bijvoorbeeld.

Op 1 of andere manier kan je bij Nintendo beter wachten en wat mij betreft komen ze altijd te snel met updates om het ooit als een waardevolle investering te kunnen zien als klant.

Verwijderd

Beakzz schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:33:
[...]

Nintendo is gewoon heel hard op zijn plaat gegaan met de 3DS en maakt nu allemaal sprongen om er nog wat van te maken. Ze vergeten alleen dat je door een redesign zelfs je trouwste fans minder vertrouwen geeft in je product. Ik heb de 3DS niet gekocht omdat het 2e model van elke Nintendo handheld meestal beter is. (om over goede games tot nu toe nog maar te zwijgen) Heb ook nooit de Fat gehad en ben ingestapt met de lite bijvoorbeeld.

Op 1 of andere manier kan je bij Nintendo beter wachten en wat mij betreft komen ze altijd te snel met updates om het ooit als een waardevolle investering te kunnen zien als klant.
Het hele proces komt als pure wanhoop bij me over en ik moet de aandelenhouders dan ook gelijk geven; weg met Iwata. Ook met de WiiU zijn verkeerde beslissingen genomen waardoor de aandelen met TWINTIG PROCENT daalden. Dit lijkt me onaanvaardbaar voor een bedrijf.

Maargoed, back to the 3DS:

Toen de 3DS in prijs verlaagd werd leverde dat al wantrouwen op maar dit genereerde wel veel verkopen.
Stel dat de redesign uitkomt, dan voelen en de early adopters en degenen die na de prijsverlaging een 3DS gekochten zich genaaid. ("Ze hebben alleen maar de prijs verlaagd om de restpartijen te kunnen slijten")

Wat voor signaal geef je als bedrijf als je
  • Een product incompleet aflevert (Geen E-shop/browser bij launch)
  • 3 maanden later het product met 1/3 van de prijs verlaagd
  • 5 maanden later met een uitbreiding komt voor de controlls (en evt een redesign)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 10:45 ]

• Cubic X
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:42:
[...]

Het hele proces komt als pure wanhoop bij me over en ik moet de aandelenhouders dan ook gelijk geven; weg met Iwata. Ook met de WiiU zijn verkeerde beslissingen genomen waardoor de aandelen met TWINTIG PROCENT daalden. Dit lijkt me onaanvaardbaar voor een bedrijf.

Maargoed, back to the 3DS:

Toen de 3DS in prijs verlaagd werd leverde dat al wantrouwen op maar dit genereerde wel veel verkopen.
Stel dat de redesign uitkomt, dan voelen en de early adopters en degenen die na de prijsverlaging een 3DS gekochten zich genaaid. ("Ze hebben alleen maar de prijs verlaagd om de restpartijen te kunnen slijten")

Wat voor signaal geef je als bedrijf als je
  • Een product incompleet aflevert (Geen E-shop/browser bij launch)
  • 3 maanden later het product met 1/3 van de prijs verlaagd
  • 5 maanden later met een uitbreiding komt voor de controlls (en evt een redesign)
Een signaal dat de levensvatbaarheid van het bedrijf hard aan het afnemen is, mede doordat de handheldmarkt enorm is gekrompen (die was altijd heel belangrijk voor Nintendo). Met de WiiU zijn nu ook al fouten gemaakt inderdaad. Ben zeer benieuwd of we een andere Nintendo gaan zien, ze zullen mijn inziens wel moeten.

• boshar
Vroeg uitkomen met een incomplete console is niets nieuws. Kijk naar de X-Box 360. Slechte hardware (ring of dead) en amper games maar wel de eerste op de markt en de PS3 heeft het nakijken.

De PS3 heeft trouwens talloze redesigns en prijsverlagingen achter de rug. De eerste redesign waarbij de PS2 comptabiliteit werd geschrapt heeft er voor gezorgd dat ik nu nog steeds geen PS3 heb.

Volgens mij was er bij de X-Box 1 ook een enorme prijsverlaging waarbij iedereen zich genaait voelde.

Heeft niks met fanboyisme te maken dat ik de move van Nintendo begrijp. Een systeem heeft nu eenmaal games nodig. Wanneer oude Gamecube games zonder probleem te porten zijn kun je bestaande game engines en series zonder veel kosten releasen op de 3DS.

Bedenk ook dat de gamemarkt verandert. Je moet gaan concurreren met iPhone en Android games die voor 80 cent per stuk aangeboden worden. De normale gamestudio's gaan de een na de ander failliet. De mogelijkheid om bestaande producten naar een portable door te schuiven en daar op te verdienen levert content op voor je platform. Zolang de smartphone markt het nog van touch controls moet hebben heb je nog een kans de portable gaming markt in stand te houden.

Wanneer de 3DS met al deze noodgrepen geen succes wordt is de volgende Nintendo handheld een iPhone of Android met Nintendo branding.

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik zag net Driver: Renegade liggen bij de plaatselijke Intertoys, iemand al ervaring met deze game?
EDIT: Nog wat meer reviews opgesnord en het is wel aan de korte kant, dus dat wordt 'n no-go..
Komt er niet zoiets als GTA: Vice City ofzo die heb ik rotgespeeld op de DS Lite toentertijd _/-\o_

[ Voor 65% gewijzigd door CLB op 08-09-2011 13:02 ]

Verwijderd

@CLB ik teken gelijk. Lijkt me leuk om GTA VC te hebben. :)

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm vanmiddag wel wat (nieuwe) games gespot waarvan ik nog niet wist dat ze er (uberhaupt) waren:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gXGtF.jpg
Sorry voor de slecht picture :)

• matthijst
  • Laatst online: 21:43
Oeh, Starfox :D

Haters everywhere but I don’t really care

Pagina: 1 ... 26 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]