Ik vind er zelf niks overdrevens aan hoor, want van wat ik van jou of iemand anders heb begrepen is dat het een Chinees ding is. Die mogen absoluut niet in Nederland verkocht worden omdat die aan geen enkele wettelijke eis voldoen. Nintendo zal hier waarschijnlijk ook niet blij mee zijn, want die krijgen aanvankelijk de schuld als dat ding niet meer werkt of ontploft. Daarnaast dient er imo niet geklooid te worden met de inhoud van de doos, tenzij ze dit duidelijk vermelden. Dat laatste daar heb jij geen problemen mee en dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Ikzelf houd er echter niet zo van.JK schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:00:
Ik kreeg een mail van 12Game dat ze mij de originele UK adapter toesturen + 'adapter' naar een EU-stekker.
Prima geregeld. Goed, dat het niet op de site stond dat het een import versie was is niet netjes, maar om nou meteen een klacht richting Nintendo te sturen vind ik wel heel erg overdreven, zoals iemand een pagina terug stelde. 12Game kon 'm tegen een zeer nette prijs leveren voor 12 augustus, dus mij hoor je verder niet klagen.
Het verhaal van grijze import zou er ook nog aan toegevoegd kunnen worden, maar ik weet niet of dat nou echt nadelen heeft. Volgens mij kun je hem bij een defect in ieder geval niet meer naar Nintendo in Nederland sturen.