Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
JK schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:00:
Ik kreeg een mail van 12Game dat ze mij de originele UK adapter toesturen + 'adapter' naar een EU-stekker.
Prima geregeld. Goed, dat het niet op de site stond dat het een import versie was is niet netjes, maar om nou meteen een klacht richting Nintendo te sturen vind ik wel heel erg overdreven, zoals iemand een pagina terug stelde. 12Game kon 'm tegen een zeer nette prijs leveren voor 12 augustus, dus mij hoor je verder niet klagen.
Ik vind er zelf niks overdrevens aan hoor, want van wat ik van jou of iemand anders heb begrepen is dat het een Chinees ding is. Die mogen absoluut niet in Nederland verkocht worden omdat die aan geen enkele wettelijke eis voldoen. Nintendo zal hier waarschijnlijk ook niet blij mee zijn, want die krijgen aanvankelijk de schuld als dat ding niet meer werkt of ontploft. Daarnaast dient er imo niet geklooid te worden met de inhoud van de doos, tenzij ze dit duidelijk vermelden. Dat laatste daar heb jij geen problemen mee en dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Ikzelf houd er echter niet zo van.

Het verhaal van grijze import zou er ook nog aan toegevoegd kunnen worden, maar ik weet niet of dat nou echt nadelen heeft. Volgens mij kun je hem bij een defect in ieder geval niet meer naar Nintendo in Nederland sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 11:04

JK

Precies.. en op een iPhone/iPod is het scherm nog eens klein en zeker met 2 vingers tegelijk op het touchscreen.. op een iPad heb je nog voldoende ruimte.. maar de echte smartphones zijn te klein. Dus dat aandeelhouders Nintendo die hoek in willen drukken... ze kunnen beter pleiten voor betere lineups in de toekomst en betere integratie met het sociale media gebeuren. Dan doel ik niet zo zeer op Facebook, Hyves etc. maar wel op een Skype kanaal, een kanaal met Pingchat etc. en laat ze wat nieuwe karakters en spellen ontwikkelen. Ook wat meer bad-ass titels en spellen, ipv al 25 jaar een lieve dikke loodgieter met hoge stem, een elfje met zwaar den schild en een roze stofzuiger genaamd Kirby.
Al waren ze goed op weg met bijv. Saints Row (helaas gecancelled) en komt natuurlijk Metal Gear Solid 3 nog deze kan op. Gewoon met nieuwe IP's komen naast de bestaande bovenstaande 25-jarige figuren. Al hoeven die echt niet in de koelkast te worden gezet, maar er mag meer naast draaien.

Ik hoop echt dat de 3DS het gaat redden, ik vind het een gaaf apparaat, maar alleen goede spellen kunnen het redden. Als je ziet hoeveel bagger er voor de gewone DS uit is gekomen. Volgens mij zijn er nu ruim 5000 titels en ik denk dat je er 4900 rechtstreeks in de kliko kan gooien. Maargoed, je hebt ook 450.000 apps in de Appstore van Apple en daarvan kan je er denk ik ook zo 445.000 wegkieperen (en dan ben ik nog mild).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bagger verkoopt ook ;)

Maar Iwata heeft al gezegd dat, zolang hij CEO is, Nintendo niet voor concurrerende systemen gaat uitbrengen.
Ik zie Nintendo wel nog eens een eigen smartphone maken (met of een eigen OS of Android) waar je verschillende Nintendo minigames op kan spelen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Dat Chinese adaptertje zal echt niet slechter zijn dan eentje van bijv. Big Ben. Ook dat is niet officieel en geloof me, dat spul zal ook door een groot gedeelte van Nederland in gebruik zijn over de afgelopen jaren.
Of wat te denken van onofficiele 12v autostekkers waarmee mensen de (3)DS opladen, ook dat kan fout gaan... maar ook een officiele Nintendo adapter kan problemen geven.

Zolang de polariteit goed zit, verwacht ik niet zo snel een klap. :)

Dat je bij een defect niet met die adapter kan aankomen bij Nintendo kan ik bij in komen. Maar als mijn 3DS defect is, zal Nintendo alleen de 3DS vragen, niet de adapter en hoe dan ook, die garantie krijg ik echt wel. Is in Nederland gekocht, dus Nintendo hoort garantie te geven. Maar ik heb straks de officiele UK adapter, dus als ik die ga gebruiken is er helemaal niets aan de hand. Als mensen 'm ook bij 12Game hebben besteld, stuur een mail en je krijgt die adapter toegestuurd.

Maargoed, zo denk ik er over, een ander mag er van mij uiteraard anders over denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:01
Nou, de mijne gaat dan maar toch weer terug, slide pad blijft raar doen, beter morgen opsturen en hem redelijk snel terug hebben dan te lang wachten ;). Hopen dat ik dit keer een 100% oplossing krijg. Zou het mooist zijn als ze gewoon alleen de slide pad vervangen, maar ben bang dat ze dat niet zo snel doen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

danielkraak schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:20:
[...]
Volgens mij kun je hem bij een defect in ieder geval niet meer naar Nintendo in Nederland sturen.
JK schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:31:
Dat je bij een defect niet met die adapter kan aankomen bij Nintendo kan ik bij in komen. Maar als mijn 3DS defect is, zal Nintendo alleen de 3DS vragen, niet de adapter en hoe dan ook, die garantie krijg ik echt wel. Is in Nederland gekocht, dus Nintendo hoort garantie te geven.
Ding komt zowiezo van Nintendo of Europe uit Duitsland (kijk maar op de achterkant van de 3DS) net zoals alle andere 3DS'en in Europa, dus je krijgt IMHO zowiezo garantie omdat het een Europees model betreft.

Het wordt echter een ander verhaal als je 'm bijvoorbeeld in de US (via Nintendo of America) of Azië (via Nintendo) hebt gekocht, dan kun je garantie wel op je buik schrijven. (wellicht willen ze m wel voor je repareren maar dan wel tegen de kosten die genoemd zijn op de support pagina)

[ Voor 18% gewijzigd door mindcrash op 13-08-2011 11:35 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
mindcrash schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:31:
[...]

[...]

Ding komt zowiezo van Nintendo of Europe uit Duitsland (kijk maar op de achterkant van de 3DS) net zoals alle andere 3DS'en in Europa, dus je krijgt IMHO zowiezo garantie omdat het een Europees model betreft.

Het wordt echter een ander verhaal als je 'm bijvoorbeeld in de US (via Nintendo of America) of Azië (via Nintendo) hebt gekocht, dan kun je garantie wel op je buik schrijven. (wellicht willen ze m wel voor je repareren maar dan wel tegen de kosten die genoemd zijn op de support pagina)
Dit denk ik ook wel, maar lijkt me stug dat ze een US of Japanse überhaupt repareren, lijkt me niet dat ze de juiste onderdelen hebben (tenzij het een scherm of een knop is, maar moederbord wordt een ander verhaal). Misschien doen ze het wel gewoon niet uit beleid, ze hebben niet voor niets region locked 3DSen gemaakt.
Zou wel zuur zijn voor de personen die van het ene gebied naar het andere verhuizen, dus wat dat betreft kan het misschien weer wel? Belletje doet wonderen denk ik ;).

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:28

winnie

de poes...

Net even gecontroleerd: de 3DS bij ons in huis heeft een linkerscharnier met speling en het frame van het onderste scherm komt tegen het bovenste scherm aan.
Serienr = CEM102643xxx, gekocht op launchday bij de Dixons.
Gelukkig wordt deze 3DS altijd erg voorzichtig gebruikt (bewaren in harde doos enz), dus nog geen krassen op het bovenste scherm. Voorlopig een papiertje tussen gedaan, in afwachting van een definitieve oplossing.
Als ik het zo bekijk:
- slechte scharnier
- scherm dat bekrast kan worden
- 80euro prijsdaling in 3 maanden
- weinig goede spellen beschikbaar
dan is mijn conclusie dat ik te vroeg de 3DS gekocht heb. Het zijn allemaal problemen die met een volgende versie van de 3DS opgelost kunnen zijn. Maar ik will nooit meer een early adaptor bij Nintendo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:21
Gamen op je mobiel slurpt ook je batterij op hoor.
Wil je gaan bellen (daar is je telefoon voor bedoelt:)) is je batterij bijna leeg omdat je een treinreis lang gegamed hebt op je mobieltje.... En als iemand je belt als je middenin een spel zit is ook niet zo fijn hoor! Vooral niet met touchscreens, kap je zo iemand af terwijl het niet de bedoeling is... ;)

Niet dat de batterij van de 3DS nou zo lang is, maar dan blijft de batterij van je telefoon ten minste nog 'vol' ;)

En mijn 3DS serienummer begint met CEF103, iemand daar al problemen mee gehad?
Mijn bovenste scherm zit speling in, maar dat is volgens mij bij iedereen wel het geval... Niet heel erge speling maar het valt me wel op.

[ Voor 18% gewijzigd door Deezers op 13-08-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Dennis Lammers schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:44:
Gamen op je mobiel slurpt ook je batterij op hoor.
Wil je gaan bellen (daar is je telefoon voor bedoelt:)) is je batterij bijna leeg omdat je een treinreis lang gegamed hebt op je mobieltje.... En als iemand je belt als je middenin een spel zit is ook niet zo fijn hoor! Vooral niet met touchscreens, kap je zo iemand af terwijl het niet de bedoeling is... ;)

Niet dat de batterij van de 3DS nou zo lang is, maar dan blijft de batterij van je telefoon ten minste nog 'vol' ;)
Je hebt helemaal gelijk, maar waar reageer je op? Lijkt een beetje uit de lucht te vallen dit bericht ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
theforce81 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:45:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar waar reageer je op? Lijkt een beetje uit de lucht te vallen dit bericht ;).
Op een discussie van gisteren :P Dit topic gaat sinds de prijsdaling behoorlijk snel!
En dan niet eens veel gepraat over de games, want die missen we helaas nog!

StarFox 64 lijkt me een leuk spel, maar als ik lees dat je er binnen 2 uur doorheen gevlogen bent, is het mij zeker geen 30 euro waard. Maximaal 15.

[ Voor 26% gewijzigd door Deezers op 13-08-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Dennis Lammers schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:47:
[...]

Op een discussie van gisteren :P Dit topic gaat sinds de prijsdaling behoorlijk snel!
En dan niet eens veel gepraat over de games, want die missen we helaas nog!

StarFox 64 lijkt me een leuk spel, maar als ik lees dat je er binnen 2 uur doorheen gevlogen bent, is het mij zeker geen 30 euro waard. Maximaal 15.
Ahhhh, OK, duidelijk.

StarFox 3DS komt er bij mij niet in voor meer dan €15,- twee uur gameplay is erg weinig, dan is zelfs die €15 nog teveel om eerlijk te zijn.
Een nieuwe Mario (die er in november aankomt) lijkt mij toch een stuk interessanter. Maar ook Heroes of Ruins ziet er erg goed uit!
Er wordt gepraat over voice chat (wat Square Enix ZELF implementeert) en verzamelen van items via streetpass. Dit is een spel die meerdere aspecten van de 3DS goed uit weet te buiten als de berichten kloppen en ook daadwerkelijk werken! Vooral wanneer ik een keer gewoon een goede 3DS weet te bemachtigen lol.

[ Voor 3% gewijzigd door Koldur op 13-08-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Super Mario 3DS lijkt mij ook vet, alleen als ik lees dat de moeilijkheidsgraad tot nu toe bijzonder makkelijk is.... :( Sommige stages (ja in de NSMB stijl als wereld 2-3) kan je binnen 1,5 minuut uitspelen. Mag hopen dat ze het spel wel wat moeilijker maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Dennis Lammers schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:04:
Super Mario 3DS lijkt mij ook vet, alleen als ik lees dat de moeilijkheidsgraad tot nu toe bijzonder makkelijk is.... :( Sommige stages (ja in de NSMB stijl als wereld 2-3) kan je binnen 1,5 minuut uitspelen. Mag hopen dat ze het spel wel wat moeilijker maken. :)
Ja, het moet wel wat speeluren hebben, maar waar heb jij gelezen over het makkelijke? Anders laat ik hem toch echt links liggen. Mario vind ik wel grappig, maar de echte titels voor mij hebben toch echt Zelda erin :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
theforce81 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:07:
[...]

Ja, het moet wel wat speeluren hebben, maar waar heb jij gelezen over het makkelijke? Anders laat ik hem toch echt links liggen. Mario vind ik wel grappig, maar de echte titels voor mij hebben toch echt Zelda erin :P.
Verschillende previews op het internet en in magazines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Dennis Lammers schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:08:
[...]

Verschillende previews op het internet en in magazines.
Ik zal het volgende week zaterdag wel zien op de gamescom in Keulen, oordeel daar vanuit of het er eentje wordt die ik wel of niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:44
Is er ergens en lijst wat Nintendo meeneemt naar Gamescom?
Ga donderdag, maar vooral om de PS Vita te zien.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
matthijst schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:12:
Is er ergens en lijst wat Nintendo meeneemt naar Gamescom?
Ga donderdag, maar vooral om de PS Vita te zien.
Hier heb ik gelezen (maar weet ook niet wat zijn bron is) dat de spellen Mario Land, Luigi's Mansion, Kid Icarus en Mario Kart zijn welke als demo te spelen zijn.
Van die spellen geloof ik ook eigenlijk wel dat ze het meenemen gezien de release datum zo dichtbij is en Nintendo wel met wat goede dingen naar buiten wil komen en mensen wil motiveren tot het kopen van de 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Laten ze ook eens wat playable demos in de eshop zetten.
Dat videokanaal schiet ook niet op, zitten best geinige filmpjes in, maar het niet zelf kunnen kiezen en bovendien niet kunnen bewaren.... welke idioot hebben ze dit nou weer laten verzinnen? Soms kan ik er echt niet met m'n pet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>>matthijst
Nintendo heeft alleen gezegd dat ze er Woensdag zijn.
Ik weet niet of je ze de op de andere dagen gaat zien, maar misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
OK, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig hoeven we nog geen 3DS 'lite' te verwachten!
http://www.dailynintendo....rlopig-nog-geen-3ds-lite/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:40:
>>matthijst
Nintendo heeft alleen gezegd dat ze er Woensdag zijn.
Ik weet niet of je ze de op de andere dagen gaat zien, maar misschien wel.
Zal dit niet puur om de pers praatjes gaan? Zou echt dom zijn als ze de andere dagen er niet zijn wanneer het open is voor het publiek. Nintendo heeft nu publiciteit en reclame nodig, helemaal om de mensen de upcoming releases te showen van de 3DS om de mensen nu warm te maken om de 3DS te kopen.
Persoonlijk zou ik het ook echt jammer en teleurstellend vinden als ik de 3DS demo's niet kan uitproberen, was voor mij toch een reden om er heen te gaan.

EDIT:
Duidelijk, ze zijn er gewoon voor de hele duur:
http://www.gamescom.de/en...he.php?stichwort=nintendo

[ Voor 34% gewijzigd door Koldur op 13-08-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat die Flame Red 3DS ook naar Europa komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:23:
Ik hoop dat die Flame Red 3DS ook naar Europa komt :+
Dat moet wel, alleen natuurlijk even wat later dan bij iedereen, misschien met Sinterklaas? Sinterklaas rode versie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Zo mijn 3DS is nu 100% compleet. (mijn genuine Nintendo EU adapter is vanmiddag gearriveerd :) )

Mocht je dus geen zin hebben in een UK adapter met EU converter, of naar Duitsland willen rijden om daar (schijnbaar) bij GameStop een adapter als officiële accesoire te kopen dan kun je dus ook bij de firma Jemico in Gouda terecht; ze leveren zelfs sneller dan ze aangeven op de website :)

[ Voor 60% gewijzigd door mindcrash op 13-08-2011 19:12 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!
Ik heb gelijk maar 2 besteld, want dat was precies wat ik nodig had.

Edit: Ik typ sneller dan ik klik, want nu krijg ik de melding dat die niet voorradig is.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Meh, er zit een putje op de bovenkant van mijn 3ds, een perfect rond putje. Productiefout. Vervelend als je het weet en buiten zit :+. verder ook al last van de vegen op het scherm, straks maar aan de xbox gaan peuteren :( /klaagmodus

Edit: De xbox viltjes zitten erop, maar ik geloof dat er nog steeds krassen gemaakt worden. Ik heb ze bovenin het bovenste scherm geplakt.

[ Voor 46% gewijzigd door Eduardboon op 14-08-2011 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
Dat putje heb ik ook ja. Bizar zoveel productiefouten ...

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
punisher007 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 07:29:
Dat putje heb ik ook ja. Bizar zoveel productiefouten ...
En het schijnt dat het D-pad ook brak is wat betreft stevigheid. Heb op internet al verschillende verhalen en afbeeldingen gezien waarbij het D-pad na een tijdje gescheurd is of helemaal grijs is geworden (de zwarte/blauwe verf slijt er af), mijn eigen launch 3DS heeft wel een scheurtje in het D-pad. Al met al best teleurgesteld in Nintendo (3DS), ze falen echt hard met deze handheld :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Cubic X schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 10:45:
[...]

En het schijnt dat het D-pad ook brak is wat betreft stevigheid. Heb op internet al verschillende verhalen en afbeeldingen gezien waarbij het D-pad na een tijdje gescheurd is of helemaal grijs is geworden (de zwarte/blauwe verf slijt er af), mijn eigen launch 3DS heeft wel een scheurtje in het D-pad. Al met al best teleurgesteld in Nintendo (3DS), ze falen echt hard met deze handheld :X .
Het vervelende is dat Nintendo het in de meeste gevallen gewoon staalhard ontkent, terwijl het toch wel duidelijk is dat mensen er problemen mee hebben. Dat van dat scheurtje is niet goed, maar kan mij niet echt heel erg irriteren, wanneer de verf eraf komt, dan is het natuurlijk gewoon onacceptabel. Voor de rest vind ik de 3DS wel stevig, alleen wat domme fouten (schermen die elkaar raken en glossy afwerking) gemaakt. Op zich falen ze niet met de 3DS op zich, maar met de manier hoe ze de fouten benaderen naar buiten toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:15
Eduardboon schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 00:47:
Meh, er zit een putje op de bovenkant van mijn 3ds, een perfect rond putje. Productiefout. Vervelend als je het weet en buiten zit :+. verder ook al last van de vegen op het scherm, straks maar aan de xbox gaan peuteren :( /klaagmodus
Dat rondje heb ik ook precies naast de camera en is volgens mij geen productiefout. Als je kijkt naar de foto's van de 3DS op nintendo.nl dan zie je ook een perfect rondje naast een van de camera's op het deksel.

http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/nintendo_3ds_23802.html

Ik denk dat op de preproductie modellen (die op E3 getoond werden) het rondje niet aanwezig was. Op de productiemodellen zit het blijkbaar wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Sonicfreak op 14-08-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 09:34
Sonicfreak schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:08:
[...]

Dat rondje heb ik ook precies naast de camera en is volgens mij geen productiefout. Als je kijkt naar de foto's van de 3DS op nintendo.nl dan zie je ook een perfect rondje naast een van de camera's op het deksel.

http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/nintendo_3ds_23802.html

Ik denk dat op de preproductie modellen (die op E3 getoond werden) het rondje niet aanwezig was. Op de productiemodellen zit het blijkbaar wel.
dat putje heeft trouwens een LEDJE.. die gaat branden als je de camera's gaat gebruiken :P en niet het gebruikelijke groen of oranje of blauw... maar een rare paars/roze kleur :9

[ Voor 0% gewijzigd door dexx2233 op 14-08-2011 14:22 . Reden: typ foutje :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
dexx2233 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:21:
[...]

dat putje heeft trouwens een LEDJE.. die gaat branden als je de camera's gaat gebruiken :P en niet het gebruikelijke groen of oranje of blauw... maar een rare paars/roze kleur :9
Dat verklaart het! Bedankt voor je antwoord. Ik zag trouwens dat op de foto van de 3DS doos het rondje ook te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
Sonicfreak schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:25:
[...]

Dat verklaart het! Bedankt voor je antwoord. Ik zag trouwens dat op de foto van de 3DS doos het rondje ook te zien is.
graag gedaan :) ik hou deze topic al een lange tijd in de gaten, en als het moet.. help ik graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik bedoelde een ander putje :) Ergens op het midden. veel kleiner, en blauw. Lijkt net alsof het een vuiltje is wat erboven zweeft, maar het is gewoon een gaatje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Iemand toevallig nog een Gamescom PS VIta invite over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
Eduardboon schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 15:00:
Ik bedoelde een ander putje :) Ergens op het midden. veel kleiner, en blauw. Lijkt net alsof het een vuiltje is wat erboven zweeft, maar het is gewoon een gaatje :(
kan je er een foto van maken?? ben nou wel benieuwd.. wel balen als het echt een productie fout is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
dexx2233 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 15:33:
[...]

kan je er een foto van maken?? ben nou wel benieuwd.. wel balen als het echt een productie fout is :(
Op de foto is het net een stofje :\ en mijn camera macro't niet gemakkelijk reflecterende oppervlakten.

Maar hier is de foto:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5290298/putje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:39

DukeBox

loves wheat smoothies

Das gewoon een spuit foutje. Nintendo levert daar geen garantie op want het is geen technische beperking en/of mogelijk technisch probleem in de toekomst.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
Eduardboon schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 16:43:
[...]

Op de foto is het net een stofje :\ en mijn camera macro't niet gemakkelijk reflecterende oppervlakten.

Maar hier is de foto:

[afbeelding]
wat DukeBox zegt.. maar het is wel naar.. dat ze dat niet checken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

dexx2233 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:58:
maar het is wel naar.. dat ze dat niet checken :(
Neemt niet weg dat je daar mee wel terug naar de winkel kan, de winkel kan dan evt. aanbieden het optisch mankement te compenseren of om hem terug te nemen/om te wisselen. Zij mogen je hoe dan ook niet weg sturen met de melding dat je contact op moet nemen met nintendo zelf.
Bij een web winkel kan je natuurlijk altijd gebruik maken van de wettelijke afkoel tijd en zonder opgaaf van reden de 3DS terug sturen. Als het ná deze bedenk tijd is dan denk ik niet dat enige compensatie loont i.v.m. verzend kosten.
Houdt er hoe dan ook rekening mee dat wanneer je een andere 3DS krijgt en je nu gebruik hebt kunnen maken van de 20 gratis games dat je daar dan geen gebruik meer van kan maken. Een winkel is niet verplicht hier in te compenseren aangezien nintendo dat doet. Probleem is dan echter dit voor elkaar te krijgen met nintendo dus vraag dan de winkel iets op papier te zetten of een kopie bon met retour melding.
Over het algemeen is nintendo erg coulant mits je maar duidelijk bent en er daadwerkelijk recht op hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
dexx2233 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:21:
[...]

Dat LEDje dat in het hoekje zit? Die gaat branden als je messages krijgt als je 3DS in standby draait.

EDIT: Ook leuk dat blauwe lampje als je 3DS in stand-by staat (aan de voorkant). Die gaat heel langzaam van fel blauw naar weer minder fel, net als die sleuf van de Wii als je een bericht ontving. Erg leuk als je 3DS 's nachts in je slaapkamer ligt :P

[ Voor 23% gewijzigd door speek1984 op 15-08-2011 09:47 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
Mijn 3DS moet teruggestuurd worden naar Bart Smit. Het touchscreen geeft ruis/verticale strepen bij een volledig opgelade accu en/of als de adapter aangesloten is. Ik denk dat het een intern spanningslek is of iets dergelijks. De ruis is vooral goed te zien bij weinig omgevingslicht en bij donkere achtergronden.
Ik ga de 3DS vandaag maar retour sturen met het verzoek voor een vervangend exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat Nintendo van plan is maar het lijkt er op dat ze eindelijk meer met online gaming gaan doen, ze hebben MSOG patent aangevraagd http://www.dailynintendo....o-vraagt-msog-patent-aan/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Sonicfreak schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:54:
Mijn 3DS moet teruggestuurd worden naar Bart Smit. Het touchscreen geeft ruis/verticale strepen bij een volledig opgelade accu en/of als de adapter aangesloten is. Ik denk dat het een intern spanningslek is of iets dergelijks. De ruis is vooral goed te zien bij weinig omgevingslicht en bij donkere achtergronden.
Ik ga de 3DS vandaag maar retour sturen met het verzoek voor een vervangend exemplaar.
Heb je hem voor of na de ambassadeursactie gekocht? Als je m daarvóór hebt gekocht kun je 'm beter zelf sturen naar het reparatiecentrum van Nintendo (just in case).

Als je m omruilt en een nieuwe krijgt raak je namelijk in principe alle content kwijt die je gekocht en/of gedownload hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
mindcrash schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 20:15:
[...]

Heb je hem voor of na de ambassadeursactie gekocht? Als je m daarvóór hebt gekocht kun je 'm beter zelf sturen naar het reparatiecentrum van Nintendo (just in case).

Als je m omruilt en een nieuwe krijgt raak je namelijk in principe alle content kwijt die je gekocht en/of gedownload hebt.
Ik heb de 3DS op 9 augustus besteld en op 12 augustus kon ik het pakket pas ophalen in de winkel. Op mijn bestelbon (waar ik een kopie van heb gemaakt) staat 9 augustus. Dit betekent dat ik alsnog gebruik kan maken van het ambassadeursprogramma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie nog op zoek is naar een 3DS, heeft amazon uk nog een leuke bundel actie.

3DS blauw of zwart incl. game naar keuze uit de lijst (bijv. Zelda 3DS) met korting en geen verzendkosten (super save delivery aanklikken) komt op £148.83 is omgerekend naar Euro's plm. 170 Euro :)
Alleen voor de Zelda game durven ze hier in sommige winkels nog 49,95 voor te vragen 8)7

Nadeel is dat Zelda momenteel niet op voorraad is en er zit een Engelse stekker aan de adapter...

Edit: de bundel is inmiddels nog goedkoper nu plm. 135 pond is ongeveer 155 Euro :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:43:
Voor wie nog op zoek is naar een 3DS, heeft amazon uk nog een leuke bundel actie.

3DS blauw of zwart incl. game naar keuze uit de lijst (bijv. Zelda 3DS) met korting en geen verzendkosten (super save delivery aanklikken) komt op £148.83 is omgerekend naar Euro's plm. 170 Euro :)
Alleen voor de Zelda game durven ze hier in sommige winkels nog 49,95 voor te vragen 8)7

Nadeel is dat Zelda momenteel niet op voorraad is en er zit een Engelse stekker aan de adapter...
Tja, een losse 3DS kost daar nu ook maar 130 euro. Als je dan een beetje je best doet moet je hem toch zeker wel voor 160-165 euro met Zelda kunnen krijgen.

Edit: laat maar, de prijs van de 3DS is gestegen op Amazon.

[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 15-08-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 20:10:
Ik weet niet wat Nintendo van plan is maar het lijkt er op dat ze eindelijk meer met online gaming gaan doen, ze hebben MSOG patent aangevraagd http://www.dailynintendo....o-vraagt-msog-patent-aan/
Een Pokémon MSOG zie ik wel zitten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:45:
[...]

Een Pokémon MSOG zie ik wel zitten! :)
Een Pokemon voor de 3DS ziet iedereen wel zitten neem ik aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Van mij hoeft Pokemon niet hoor... ben van voor die generatie.

Overigens de UK adapter + EUR converter gekregen van 12Game. Wat een blok! :o
Maarja, dat weet je bij UK adapters. In elk geval ik nu ook origineel, zij het met een convertertje.

En nu maar wachten tot Zelda op m'n deurmat ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Moet zeggen dat 159€ bij de mm al een stuk interesanter is... toch wel een beetje bij gevoel aangezien ik er toch flink meer voor betaald heb. De games zijn leuk (althans, dat moet nog blijken) maar vind ze bij lange na het verschil niet dekken.

[ Voor 6% gewijzigd door DukeBox op 16-08-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de eShop kaarten willen: in de GameStop in Duitsland (Keulen) heb ik er een aantal gespot:
http://www.yamihoshi.nl/tech/?p=3783
Er zijn kaarten voor 15 Euro en 25 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Mailtje teruggehad van nintendo. Ik mag mijn 3ds opsturen omdat de viltjes te klein zijn, maar ik moet alles opgeven via de supportsite en wanneer ze daar besluiten dat het niet gedekt word kan ik voor een "gereduceerd!" bedrag van 183 euro een nieuwe unit krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 00:01:
Mailtje teruggehad van nintendo. Ik mag mijn 3ds opsturen omdat de viltjes te klein zijn, maar ik moet alles opgeven via de supportsite en wanneer ze daar besluiten dat het niet gedekt word kan ik voor een "gereduceerd!" bedrag van 183 euro een nieuwe unit krijgen...
Dat is goedkoop :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
ROFL! Dan kun je beter die behouden en een nieuwe kopen in een winkel. >_<
Ik hoop voor jou, maar ook vooral voor Nintendo dat ze die viltjes gewoon vervangen zonder kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik stuur hem ook zeker niet op, ik wacht wel op recalls of grote acties. De x360 viltjes die ik eropheb werken nu ook prima en storen me al lang niet meer tijdens het spelen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Durf het haast niet te zeggen maar de 3DS kost in de UK op dit moment 105 pond bij verschillende winkels.... zo'n 120 euro dus. Ruim 130 euro goedkoper als mijn 3DS...

Maar goed, gister nogmaals Zelda gespeeld en ben uitermate tevreden hoe het onderwater gedeelte er uit ziet :) Nu maar hopen dat er veel mooie 3DS titels aankomen.

Het nieuwe EU release schema is vandaag bekend geworden. Qua 3DS titels niet veel opvallends behalve VC games als Super Mario Land 2 en Metroud voor de 3DS eShop. Maar dat zijn dus OUDE titels en geen nieuwe, daar waar het juist énorm aan ontbreekt op de 3DS... De 3rd party software is nog steeds zeer teleurstellend (fluttitels)...

En nog wat positiefs nieuws dan: The Legend of Zelda: Four Swords kan je in september ook gewoon in de 3DS shop gratis downloaden :) Dus niet alleen Nintendo DSi, maar dus ook 3DS.

[ Voor 20% gewijzigd door Deezers op 17-08-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:45:
Durf het haast niet te zeggen maar de 3DS kost in de UK op dit moment 105 pond bij verschillende winkels.... zo'n 120 euro dus. Ruim 130 euro goedkoper als mijn 3DS...

Maar goed, gister nogmaals Zelda gespeeld en ben uitermate tevreden hoe het onderwater gedeelte er uit ziet :) Nu maar hopen dat er veel mooie 3DS titels aankomen.

Het nieuwe EU release schema is vandaag bekend geworden. Qua 3DS titels niet veel opvallends behalve VC games als Super Mario Land 2 en Metroud voor de 3DS eShop. Maar dat zijn dus OUDE titels en geen nieuwe, daar waar het juist énorm aan ontbreekt op de 3DS... De 3rd party software is nog steeds zeer teleurstellend (fluttitels)...

En nog wat positiefs nieuws dan: The Legend of Zelda: Four Swords kan je in september ook gewoon in de 3DS shop gratis downloaden :) Dus niet alleen Nintendo DSi, maar dus ook 3DS.
Zou je de link naar de 105 pond kostende 3DS willen plaatsen?
bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:05:
[...]

Zou je de link naar de 105 pond kostende 3DS willen plaatsen?
bvd!
105 pond bij Tesco Direct (met code: TDX-MNGK) maar verzend alleen naar UK adressen.

115 pond bij Amazon.co.uk (gratis verzending naar NL)
http://www.amazon.co.uk/s...ield-keywords=3ds&x=0&y=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:08:
[...]

105 pond bij Tesco Direct (met code: TDX-MNGK) maar verzend alleen naar UK adressen.

115 pond bij Amazon.co.uk (gratis verzending naar NL)
http://www.amazon.co.uk/s...ield-keywords=3ds&x=0&y=0
Ik dacht dat ik em voor 105 kon aanschaffen....thnx in elk geval.
Amazon.uk heeft ook een leuke bundel-aanbieding;

3DS
Zelda OoT (bv)
Case

160 euro (geen verzendkosten)

• Bas_De_Beer

Dat ziet er echt heel gaaf uit :D

[ Voor 19% gewijzigd door Bas_De_Beer op 18-08-2011 11:05 ]

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:45:

MarioKart 7, Super Mario 3D Land zijn zeker geen oude titels ;)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Klote dat ik links ben en dus met mijn rechter hand moet gaan aimen -,-.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:26:
[...]

MarioKart 7, Super Mario 3D Land zijn zeker geen oude titels ;)
Oude troep in een nieuw jasje dan. Uitmelkerij van Nintendo weer.

• Koldur
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:37:
[...]

Dat geldt voor 99,9% van alle spellen op ieder systeem, dus die vind je ook niets?

Verwijderd

theforce81 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:47:
[...]

Dat geldt voor 99,9% van alle spellen op ieder systeem, dus die vind je ook niets?
Nintendo verheft dit tot een kunst door weinig tot niets toe te voegen aan haar games. Galaxy 2 zou op een HD-console DLC zijn bijv. Nintendo maakt er een full price game van.

Mario Kart Wii is een slappe versie van Doubledash waarbij de doubledash-mogelijkheid er uit gehaald is en ingeruild is voor een waardeloos-online gedeelte en een sloot aan characters die inwisselbaar zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 13:07 ]

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Agreed! Zin in :D

Wat betreft de discussie over het "hergebruiken" van games; ik ben uiterst tevreden met de meeste spellen die Nintendo aflevert van oude franchises. Als ik straks New Super Mario voor de 3DS aanschaf wil ik juist dat het aanvoelt als de vorige delen, omdat ik daar ontzettend veel plezier mee heb gehad. Wellicht is het niet gigantisch innovatief, maar de bestaande elementen werken goed en de toevoegingen díe er zijn kunnen me bekoren.

Uiteraard slaan ze wel een beetje door met titels als Mario Party, maar van franchises als Zelda, Mario, Metroid etc. ben ik er alleen maar blij mee dat ze verder gaan in grotendeels de oude stijl met af en toe wat interessante vernieuwingen.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:51:
[...]

Nintendo verheft dit tot een kunst door weinig tot niets toe te voegen aan haar games. Galaxy 2 zou op een HD-console DLC zijn bijv. Nintendo maakt er een full price game van.

Mario Kart Wii is een slappe versie van Doubledash waarbij de doubledash-mogelijkheid er uit gehaald is en ingeruild is voor een waardeloos-online gedeelte en een sloot aan characters die inwisselbaar zijn.
Ja... Galaxy 2 is een compleet nieuw spel en heeft HELEMAAL NIKS met Galaxy 1 te maken qua verhaal. Dus als DLC zal het onmogelijk uitgebracht kunnen worden.

MarioKart Wii is erg leuk zowel online als offline en het zijn gewoon de Nintendo karakters die je in MarioKart verwacht.

Fifa 12 is oude troep in een nieuw jasje. MarioKart 7 / Super Mario 3D Land is een compleet nieuwe ervaring met vertrouwde gameplay en karakters.

En wat dacht je van 1000en herzenloze (WO2/Alien/random) shooters die uitkomen? Na 1 heb je ze allemaal gezien. Ik heb duizend maal liever een leuke Mario game dan een Call of Duty, Battlefield, etc.

Dit najaar heb ik iig genoeg Nintendo games waar ik naar uit kan kijken:
Pokémon Rumble, MarioKart 7, Super Mario 3D Land, Paper Mario, Zelda Skyward Sword..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 15:06 ]

• matthijst
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:37:
Wel een beetje inderdaad :(
Net op Gamescom Super Mariokart kunnen spelen en het is wel leuk, maar vooral meer van hetzelfde.
OK, je kan nu onder water 'rijden', maar WTF heb je eraan?
Graphics waren we prima, maar dat was te verwachten...

Super Marioland 3D vond ik niks bijzonders; crappy graphics, bediening wel OK, maar allemaal niet echt overweldigend (zoals bv. Zelda).... Dan hadden ze van mij liever SM64 mogen remaken, met verbeterde graphics....

Denk dat ik Starfox 64 nog ff haal en dan en de rest oversla. Of misschien m'n 3DS wel verkoop nadat ik Zelda uitgespeeld heb... om in november/december een Vita te halen. Want die was ook te spelen daar en DAMN, wat een apparaat; super mooi scherm, dual analog sticks :9

• Bas_De_Beer
matthijst schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:34:
Denk dat ik Starfox 64 nog ff haal en dan en de rest oversla. Of misschien m'n 3DS wel verkoop nadat ik Zelda uitgespeeld heb... om in november/december een Vita te halen. Want die was ook te spelen daar en DAMN, wat een apparaat; super mooi scherm, dual analog sticks :9
Dan kun je nog wel even wachten want de PS vita is uitgesteld in europa en de US, hij komt nu pas 31 maart 2012....

[ Voor 33% gewijzigd door Bas_De_Beer op 18-08-2011 19:04 ]

• Eduardboon
Zo, Nintendo heeft een releaselijst gepubliceerd :)

http://mediacontent.ninte...tendo_Benelux_Q4_2011.pdf

Verwijderd

iig alle vetgedrukte 3DS games gaan er voor mij komen :) En natuurlijk Zelda Skyward Sword.

En de PSV koop ik wel om naast mn 3DS op te spelen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 19:31 ]

• matthijst
Bas_De_Beer schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:03:
[...]

Dan kun je nog wel even wachten want de PS vita is uitgesteld in europa en de US, hij komt nu pas 31 maart 2012....
Regiovrij heh, dus hopelijk eind van het jaar uit Japan :)

• JK

JK

Crappy gfx bij Super Mario 3D Land? De trailer ziet er anders best aardig uit.
In de lijst die ik zie spreken mij SM3D Land en Ace Combat 3D wel aan, Mario Kart ben ik ook wel weer beetje klaar mee.

En die Nintendo Selects, zullen zoiets zijn als de Platinum serie van Sony en de Classics van Microsoft?
Dan is Nintendo wel rijkelijk te laat hier mee. Het is echt net of ze alles expres verkeerd willen doen.
Daarnaast gewoon teveel vragen voor oude gameboy titels. Ik wil best Super Mario Land weer eens spelen, maar ik vertik het om 4 euro te betalen. Daarnaast MOET je met je creditcard minimaal 10 euro aan credits kopen... ik wil niets anders uit die shop.

Ohja en ik zit nog steeds te wachten op Zelda.. Zavvi is dit keer minder snel dan bij SSF4. :/

Maargoed, 2012 gaat vast wel een mooi jaar worden voor de 3DS, al denk ik dat dit wel de handheld zal zijn waar ik de minste titels voor koop.

• Deezers
Twijfel toch wel als ik Mario meteen op release ga halen.
Lees net dat elke stage maximaal 3 minuten duurt (zit tijdlimiet op de levels, dus binnen 3 minuten moet je bij de vlag zijn).

Sowieso heb ik moeite met 30 pond (kleine 33 euro) voor een 3DS game neer te tellen als de meeste toptitels voor mijn PS3 maximaal 18 euro, de helft dus, kosten (wel Platinum of aanbieding vaak, maar toch)...

• matthijst
Naja, dit bedoelde ik:
Afbeeldingslocatie: http://files.g4tv.com/ImageDb3/274068_S/super-mario-3ds-screenshots-have-arrived-theyre-2d-but-they-manage-to-look-good-anyway.jpg

Simpele groene platformpjes, 3 grassprietjes. Allemaal niet echt hoogstaand.

Ze hadden het allemaal wel iets spectaculairder mogen stylen. Nu is het net alsof ze een stagiair een dagje op de ontwikkelmachine met de default Mario bouwstenen hebben laten spelen.
My First Mario ofzo.....

[ Voor 29% gewijzigd door matthijst op 18-08-2011 22:41 ]

• Deezers
matthijst schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:39:
Naja, dit bedoelde ik:
[afbeelding]

Simpele groene platformpjes, 3 grassprietjes. Allemaal niet echt hoogstaand.
Klopt, zitten helaas geen echte thema's in de levels.
Het draait om Mario zeggen de makers.

• JK

JK

Ik wacht wel even een review af voor ik 'm koop.
Al moet je denk ik van 3DS gfx niet al te veel verwachten. Maar ik heb Zelda nog niet gezien, dus pin me niet vast op deze uitspraak. :D

• matthijst
Mwah, Zelda en DOA zijn echt wel mooi, dus het kan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:40:
[...]

Klopt, zitten helaas geen echte thema's in de levels.
Het draait om Mario zeggen de makers.
Het komt heel weinig voor dat Mario de beste gfx qua games krijgt. (Enige uitzondering: Galaxy serie).

Maar laat het duidelijk zijn dat ze Super Mario 3D Land nu versneld uitbrengen. En daarbij is het een onderdeel van de New Super Mario Bros serie die in zn geheel de minder spectaculaire gfx heeft. (Wat goed gemaakt wordt door de gameplay en muziek) Mario heeft geen geweldige gfx nodig. En daarbij baseer je je mening op 1 screenshot.

MarioKart dan weer wel. En MarioKart 7 krijgt ook geweldige gfx,
En DoA en Zelda OoT 3D gebruiken nog niet de helft van de ware kracht van de 3DS.

En de Nintendo Selects zijn idd de door Nintendo gekozen beste klassiekers voor de Wii. Eerder zijn er al meerdere games onder deze vlag heruitgebracht.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 07:27:
[...]

Het komt heel weinig voor dat Mario de beste gfx qua games krijgt. (Enige uitzondering: Galaxy serie).

Maar laat het duidelijk zijn dat ze Super Mario 3D Land nu versneld uitbrengen. En daarbij is het een onderdeel van de New Super Mario Bros serie die in zn geheel de minder spectaculaire gfx heeft. (Wat goed gemaakt wordt door de gameplay en muziek) Mario heeft geen geweldige gfx nodig. En daarbij baseer je je mening op 1 screenshot.

MarioKart dan weer wel. En MarioKart 7 krijgt ook geweldige gfx,
En DoA en Zelda OoT 3D gebruiken nog niet de helft van de ware kracht van de 3DS.

En de Nintendo Selects zijn idd de door Nintendo gekozen beste klassiekers voor de Wii. Eerder zijn er al meerdere games onder deze vlag heruitgebracht.
Ik ben het vaak wel met je eens, maar een aantal dingen hier zijn wat tegenstrijdig. Je zegt dat ze SML3D versneld uitbrengen, dit mag geen reden zijn om de gfx minder mooi te maken dan van te voren bedoeld natuurlijk! Zou erg slecht zijn voor de 3DS op lange termijn als je het mij vraagt, SML3D zal dan een titel zijn die tegenvalt door het te snel uitbrengen.

Hoe weet je dat DoA en OoT 3D nog niet de helft van de ware kracht gebruiken? Gevaarlijke statement, misschien gebruiken ze juist wel de gehele kracht, niemand weet dat echt, behalve Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Ik ben blij dat Nintendo het sinds de New super mario bros reeks aandurft om weer zijwaardse platform games te maken.
Sinds Mario 64 (welke echt goed was) toch wel stiekem gemist.
Deze versie zal ook een welkome toevoeging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
theforce81 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:06:
[...]

Ik ben het vaak wel met je eens, maar een aantal dingen hier zijn wat tegenstrijdig. Je zegt dat ze SML3D versneld uitbrengen, dit mag geen reden zijn om de gfx minder mooi te maken dan van te voren bedoeld natuurlijk! Zou erg slecht zijn voor de 3DS op lange termijn als je het mij vraagt, SML3D zal dan een titel zijn die tegenvalt door het te snel uitbrengen.
Tja, voor Nintendo zal het wel geen enkel probleem zijn dat de graphics wat minder zijn. Waarschijnlijk krijgen we dan weer dat Wii-excuusje dat gameplay belangrijker is. Dat is ook wel waar, maar je moet je er niet achter gaan verschuilen.

Het zou wel jammer zijn als Nintendo het spel alleen maar uitbrengt om de sales te boosten en zich maar weinig zorgen maakt over de kwaliteit van het spel.

Ik vraag me sowieso af hoeveel mensen een 3DS gaan kopen hiervoor. Misschien in combinatie met andere spellen, maar echt niet alleen hiervoor. Ze moeten gewoon een nieuwe Zelda uitbrengen of iets dergelijks.

[ Voor 10% gewijzigd door danielkraak op 19-08-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
danielkraak schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:51:
[...]

Tja, voor Nintendo zal het wel geen enkel probleem zijn dat de graphics wat minder zijn. Waarschijnlijk krijgen we dan weer dat Wii-excuusje dat gameplay belangrijker is. Dat is ook wel waar, maar je moet je er niet achter gaan verschuilen.

Het zou wel jammer zijn als Nintendo het spel alleen maar uitbrengt om de sales te boosten en zich maar weinig zorgen maakt over de kwaliteit van het spel.

Ik vraag me sowieso af hoeveel mensen een 3DS gaan kopen hiervoor. Misschien in combinatie met andere spellen, maar echt niet alleen hiervoor. Ze moeten gewoon een nieuwe Zelda uitbrengen of iets dergelijks.
Ja, dat ben ik helemaal met je eens. Graphics zijn voor mij minder belangrijk, maar wanneer ze graphics ten koste laten gaan omwille van tijd (als dat al het geval is natuurlijk, niemand heeft hier een bron van dat het ook echt zo is) dan vind ik het niet goed. Mooie graphics zijn uiteindelijk wel leuk natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:06:
[...]

Wat zeg ik nou, Mario hoeft geen super gfx ;)
Hoe weet je dat DoA en OoT 3D nog niet de helft van de ware kracht gebruiken? Gevaarlijke statement, misschien gebruiken ze juist wel de gehele kracht, niemand weet dat acht, behalve Nintendo.
Volgens mij stond het in 1 van de Iwata asks interviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:11:
[...]

Wat zeg ik nou, Mario hoeft geen super gfx ;)

[...]

Volgens mij stond het in 1 van de Iwata asks interviews.
Nou dan ben ik benieuwd of er nog spellen komen die wel de volle 100% eruit halen. Bij de Wii zijn die ook maar op 1 hand te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resident Evil Revelations :)

De 3DS kan in principe GC+ gfx aan(!) dus verwacht ook betere games in de toekomst ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Dat verhaal over het niet alles eruit halen is gewoon een marketing move. Waarschijnlijk zitten ze er veel dichter tegenaan, maar wil Nintendo gewoon de mensen voorhouden dat er betere dingen gaan komen. We zullen het zien, kan er ook tussenin zitten, wat vaak het geval is ;).

Sander, als ze een NES graphics stijl hadden toegepast voor SML3D, of N64, had je het dan ook prima gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze het goed hadden uitgewerkt, zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Er zal ook nog wel wat winst in graphics geboekt kunnen worden door beter te programmeren. Sowieso zijn een hoop spellen ports, Zelda bijvoorbeeld en DOA ook denk ik. Die zullen nooit het volledige uit een 3DS kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik hoop dat er een nieuwe Metroid Prime: Hunters achtige game uitkomt. Heb me daar zo lang mee vermaakt, de multiplayer was echt super goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorheen vond ik Pilot Wings heel vet, maar ben daar een beetje op uitgespeeld. Nu zag ik op de releaselijst (die gepost is in dit topic) dat Ace Combat in de pijpleiding zit.

Ik ben uitgekeken op Pilot Wings door de gameplay, maar de graphics vind ik nog steeds heel gaaf. Misschien dat Ace Combat leuk is.

Linkje naar video van een 3DS met Ace Combat 3D:
http://youtu.be/GaaF-K7V7OA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Hopelijk bevat Ace Combat 3D nog een WiFi optie waarbij je via het internet tegen elkaar kan vliegen.. of co-op. Ik heb Pilot Wings helaas nog niet goedkoop kunnen vinden en ben bang dat dat nog wel even duurt.. het blijft een Nintendo titel...

Zelda is eindelijk binnen. Heb 'm er alleen nog niet in gedaan, komt wel ergens dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou een leuke optie zijn, coop of tegen elkaar spelen. Dan via de spelerstabel. Ik zal zo even mijn code opzoeken en DM'en aan BoeBoe of superericje zodat ik eens kan kijken wat ik daarmee kan... :)

Zelda heb ik zojuist nog even gespeeld. Ik ben in op Dead Mountain en nu moet ik Big Brother laten dansen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het scherm van 3DS voor jullie breed genoeg?
Ik had Zelda even gespeeld (in een winkel) maar zelf had ik het idee dat het scherm wel wat breder mocht zijn.

Geen idee of dat per game verschilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bovenste scherm is 16:9, als ik me niet vergis.
Het onderste scherm is 4:3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas iets kleiner dan de DSi XL.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
Vandaag heb ik een nieuwe 3DS gekregen van Bart Smit nadat mijn vorige ruis/verticale strepen gaf in het touchscreen.

Dat wordt dus van het weekend weer lekker Zelda Ocarina of Time spelen. :)
Pagina: 1 ... 23 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]