en waarom zijn de video's in Nintendo Video maar tijdelijk beschikbaar?
als je een grotere SD kaart neemt, kun je ze allemaal opslaan?
Hoe wil je dat handje vol mensen controleren als Nintendo zijnde of ze wel of niet het volle pond hebben betaald in die periode? Helaas kunnen ze het niet 100% waterdicht maken, het probleem ligt wat dat betreft meer bij de winkeliers dan Nintendo, deze houden zich niet aan de afspraak hierover. Dus noem ik die mensen geluksvogels en nier andersom.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:51:
[...]
Ja dat bedoelde ik ook. Snap heel erg goed waarom mensen die de DS voor de oude prijs hebben gekocht die games kregen, zelfs erg netjes van nintendo. Maar als ik over ~3 maanden een 3DS koop zou ik me bescheten voelen omdat als ik hem dan 3 maanden eerder voor dezelfde prijs had gekocht ik even 20 extra games zou krijgen.
Had het logischer gevonden als ze gewoon iedereen met een 'oude prijs' 3DS die games hadden gegeven en mensen met een discount 3ds niet.
Jij noemt het geluk voor die mensen, maar je kunt het ook omdraaien en nadeel noemen als je hem later koopt
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Die vroegere discount wordt te vroeg door de shops gegeven, dus daar ligt het probleem. Hierdoor konden sommigen dus en een goedkopere DS en 20 gratis games krijgen. Ik denk dat je dat zelf ook al wel doorhad, maar ik zie het niet heel duidelijk in je post terugkomen.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:51:
[...]
Ja dat bedoelde ik ook. Snap heel erg goed waarom mensen die de DS voor de oude prijs hebben gekocht die games kregen, zelfs erg netjes van nintendo. Maar als ik over ~3 maanden een 3DS koop zou ik me bescheten voelen omdat als ik hem dan 3 maanden eerder voor dezelfde prijs had gekocht ik even 20 extra games zou krijgen.
Had het logischer gevonden als ze gewoon iedereen met een 'oude prijs' 3DS die games hadden gegeven en mensen met een discount 3ds niet.
Jij noemt het geluk voor die mensen, maar je kunt het ook omdraaien en nadeel noemen als je hem later koopt
Verwijderd
Jep, je gaat dit soort dingen ook niet voorkomen, was ook meer een gedachtegang dan echt een 'klacht'. Ga ervanuit dat die shops wel kunnen aangeven en eventueel het verschil terug krijgen van nintendo, waarschijnlijk nog wat extra 'speelruimte' voor de winkeliers.danielkraak schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:03:
[...]
Die vroegere discount wordt te vroeg door de shops gegeven, dus daar ligt het probleem. Hierdoor konden sommigen dus en een goedkopere DS en 20 gratis games krijgen. Ik denk dat je dat zelf ook al wel doorhad, maar ik zie het niet heel duidelijk in je post terugkomen.
Ik geef de shops trouwens groot gelijk dat ze hun 3DS'en al eerder de discount geven. Op die manier zijn ze andere shops net voor en is er een grote kans dat ze nog wat van hun overtollige voorraad kunnen verkopen. Ze moeten er immers ook vanaf.
Heeft Nintendo trouwens nog iets geregeld met shops met betrekking tot de verlaagde adviesprijs? Krijgt de winkel bijvoorbeeld geld per ingekochte/op voorraad zijnde 3DS terug? Kan me voorstellen dat de DS'en die al eerder voor de lage prijs zijn verkocht voor ingang van de nieuwe adviesprijs niet voor die regeling in aanmerking zouden komen. Maar misschien dat Nintendo niet kan zien wanneer een winkel precies 3DS'en verkoopt en dat de winkel dus nog steeds geld terug kan krijgen van Nintendo.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik verwacht ook wel dat Nintendo dat doet. Anders wil straks niemand meer hun producten verkopen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:07:
[...]
Jep, je gaat dit soort dingen ook niet voorkomen, was ook meer een gedachtegang dan echt een 'klacht'. Ga ervanuit dat die shops wel kunnen aangeven en eventueel het verschil terug krijgen van nintendo, waarschijnlijk nog wat extra 'speelruimte' voor de winkeliers.
[ Voor 51% gewijzigd door danielkraak op 12-08-2011 00:22 ]
Verwijderd
Ja, rare manier van zaken doen. Van de andere kant hebben ze waarschijnlijk geen originele adapter voor hier en dus is dit waarschijnlijk de enige (lees goedkoopste) oplossing. Hoewel een simpel convertertje me toch goedkoper lijkt.danielkraak schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:13:
[...]
Ik verwacht ook wel dat Nintendo dat doet. Anders wil straks niemand meer hun producten verkopen.
Edit: ik had hier trouwens pas nog iets gelezen over mensen die de 3DS online hadden gekocht, waarbij een third party adapter bleek te zitten en dat de shop daarop verbaasd reageerde en aanbood om een originele UK-adapter + convertertje te geven. Het is natuurlijk overduidelijk dat die shop gewoon de adapter heeft omgewisseld, zeker gezien het feit dat ze nog wel originele UK-adapters hebben liggen. Ik vind het zelf geen normale gang van zaken om de inhoud van een doos te veranderen bij een nieuw product, laat staan grijze import waarvan ook geen notitie bij verkoop wordt gemaakt. Ik denk dat als Nintendo hierachter komt dat ze sowieso een waarschuwing krijgen en misschien mogen ze zelfs niks meer van Nintendo verkopen. Een thirdparty-adapter erin doen is sowieso not done, zeker als deze niet door Nintendo goedgekeurd is. Stel je voor dat dat ding ontploft. Dan krijgt Nintendo daar onterecht de schuld van aanvankelijk. Het lijkt me dan ook niet verkeerd om Nintendo hiervan op de hoogte te brengen.
Verwijderd
Licenties en rechtenMaxi86 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:55:
en waarom zijn de video's in Nintendo Video maar tijdelijk beschikbaar?
Verwijderd
Gek dat het zo slecht met de 3DS gaat als Nintendo het naar eigen zeggen moeizame 3D-omzet proces inzet om zulke troep uit te kunnen brengen.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:18:
Volgende week krijgen we 3D Classic Urban Champion.![]()
Dat wordt genieten.
Verwijderd
Verwijderd
Achja, het zijn natuurlijk geen console-sellers.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 07:25:
[...]
Gek dat het zo slecht met de 3DS gaat als Nintendo het naar eigen zeggen moeizame 3D-omzet proces inzet om zulke troep uit te kunnen brengen.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 07:41 ]
Verwijderd
Maar console-sellers heeft de 3DS wel nodig. Daarnaast is Urban Champion een van de slechts gewaardeerde Nintendo-eigen games van de NES wat zich ook uitte bij de VC-release. Er zijn zat betere titels, zowel voor NES als voor andere consoles die ze beter hadden kunnen remaken.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 07:37:
[...]
Achja, het zijn natuurlijk geen console-sellers.
Spellen die ik nu ga kopen: Pac-Man en Galaga Dimensions, Driver Renegade 3D*, Star Fox 64 3D
*) Als die goede reviews krijgt.
"It's about time you showed up Fox!"
En de mijne ook!, over een uurtje halen :-). Welke steden komen die van jullie als ik vragen mag? :-)
Verwijderd
Consolesellers heeft de 3DS al: OoT.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:03:
[...]
Maar console-sellers heeft de 3DS wel nodig. Daarnaast is Urban Champion een van de slechts gewaardeerde Nintendo-eigen games van de NES wat zich ook uitte bij de VC-release. Er zijn zat betere titels, zowel voor NES als voor andere consoles die ze beter hadden kunnen remaken.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 09:56 ]
Meh, die heb ik gespeeld en het is zeker vet, maar het kan voor mij gewoon niet op tegen het origineel en ik vind hem ook niet genoeg toevoegen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:55:
[...]
Consolesellers heeft de 3DS al: OoT.
Ook al zit ik nu vast in de Water Temple
Zelfde hier, maar ik heb makkelijk praten, heb OoT ooit eens een keer voor een uur gespeeld en daarna nooit meer. Was toen nog niet zo goed in het 3D Zelda spelen (3D in het lopen niet het 3D zienVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:02:
Nah, ik heb véél liever dat ze die energie in een NIEUW zelda spel steken.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Mee eens, maar helaas heb ik het idee dat Nintendo een beetje lui en gemakzuchtig is geworden. Keer op keer remakes uitbrengen..Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:02:
Nah, ik heb véél liever dat ze die energie in een NIEUW zelda spel steken.
Utrecht, ik werk nu op een locatie direct naast de Eplaza.Eduardboon schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:51:
[...]
En de mijne ook!, over een uurtje halen :-). Welke steden komen die van jullie als ik vragen mag? :-)
[ Voor 10% gewijzigd door Sonicfreak op 12-08-2011 10:14 ]
Dan zal hij daar sneller zijn dan bij mij (Zwolle) :-) Ik post iig mijn friendcode ff als het systeem paraat staat.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Hij is anders veel makkelijker als de originele. Toen heb ik daar pas vast gezeten.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:55:
[...]
Consolesellers heeft de 3DS al: OoT.
Ook al zit ik nu vast in de Water Temple
Ik denk zelfs dat MM al zo goed als klaar is, of ze er in ieder geval mee bezig zijn. Bijna geen verschil met OoT, dus nu ze die ervaring hebben met het omzetten daarvan lijkt het mij (ben geen spel programmeurLOTG schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:14:
[...]
Hij is anders veel makkelijker als de originele. Toen heb ik daar pas vast gezeten.
En ik ben VOOR een Majora's mask remake. Ik vond hem echt veel beter dan OoT (en die vond ik super goed, nog steeds).
En waarom kan het niet alle 2? En MM en een nieuwe Zelda?
Grezzo heeft zelf geen ervaring met het maken van Zelda games, alleen nu die ene port. Dus die kunnen dat best doen, dan kan Nintendo AED zich bezig houden met een nieuwe voor de 3DS, net zoals de DS games.
Ik ben ook voor MM! al frustreer ik me kapot aan die game, zou wel geniaal zijn als een DLC. koop er graag een sdhctje voortheforce81 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:17:
[...]
Ik denk zelfs dat MM al zo goed als klaar is, of ze er in ieder geval mee bezig zijn. Bijna geen verschil met OoT, dus nu ze die ervaring hebben met het omzetten daarvan lijkt het mij (ben geen spel programmeur) dat het omzetten van MM zoals ze met OoT gedaan hebben Nintendo zelf zo goed als geen resources kost.
Ik heb hem nooit gespeeld, heb hem wel liggen voor de N64, maar nog nooit echt gespeeld. Waarom frustreert het? Ben er benieuwd naar.Eduardboon schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:17:
[...]
Ik ben ook voor MM! al frustreer ik me kapot aan die game, zou wel geniaal zijn als een DLC. koop er graag een sdhctje voor
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ahhh, dat is waar. Maar dan nog, Grezzo is een onafhankelijk bedrijf wat geen resources op zou moeten slokken voor Nintendo en zodoende een remake van MM dus geen vertraging op zou leveren voor een nieuwe Zelda. Ik denk dat Nintendo MM wel uit wil gaan geven gezien de verkopen van OoT.LOTG schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:19:
Je vergeet een ding en dat is dat niet alleen de engine geport moet worden wat inderdaad al gedaan is, maar ok de textures werden allemaal op nieuw gemaakt net als veel 3D modellen en het toevoegen van 3D modellen die er vroeger niet waren. Er waren nogal wat prerenderd backgrounds op sommige plekken.
Dat is wat ik postte. Dat kan toch ook met een 3DS? Ik geloof dat het in ieder geval nog wel op de 3DS verschijnt als dat nog niet is. Dan is het nog de vraag of dat voor het einde van het aflopen van die contest isSir_Hendro schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:19:
Ook leuk is die 25 jaar Zelda waarbij een contest is die schijnbaar alleen op de DSi en DSiXL mogelijk is
http://microsite.nintendo...da_25/nl_NL/flipnote.html
Kan je dus niet aan mee doen met een 3DS, en helaas dus ook niet met mijn oude DS Lite...
Die zelfde reactie kreeg ik ook: We hebben het nagekeken en het klopt inderdaad een klein aantal heeft een aparte adapter. Mijn reactie was vervolgens: heel vreemd dat er een goedkope "namaak" adapter in zit en jullie dan wel "toevallig" orginele UK adapters hebben liggen. Ik heb aangegeven dat toch ik toch gewoon een normale EU adapter wens te ontvangen. Ik wacht ook nog steeds op een reactie.JK schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:38:
Die witte adapter... bij 12Game vonden ze het ook vreemd dat die er in zat.
Ze hebben aangeboden om een UK adapter op te sturen incl. opzetstukje voor Nederlandse stopcontacten.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Goede manier van reageren en gelijk heb je. Ze liegen gewoon tegen de mensen met die reactie. Waarschijnlijk zullen ze je wel een EU adapter geven, maar iemand anders "verblijden" met die namaak adapter in de hoop dat die persoon er niets van maakt.dizzytal schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:26:
[...]
Die zelfde reactie kreeg ik ook: We hebben het nagekeken en het klopt inderdaad een klein aantal heeft een aparte adapter. Mijn reactie was vervolgens: heel vreemd dat er een goedkope "namaak" adapter in zit en jullie dan wel "toevallig" orginele UK adapters hebben liggen. Ik heb aangegeven dat toch ik toch gewoon een normale EU adapter wens te ontvangen. Ik wacht ook nog steeds op een reactie.
Eens kijken hoe dit afloopt/afgehandeld wordt...
[ Voor 8% gewijzigd door Deezers op 12-08-2011 10:29 ]
Het is een non-reden: maar ik snapte echt niet waar ik heen moest, waardoor het spel vlot weer afgezet werd en mariokart erin gingtheforce81 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:19:
[...]
Ik heb hem nooit gespeeld, heb hem wel liggen voor de N64, maar nog nooit echt gespeeld. Waarom frustreert het? Ben er benieuwd naar.
Ik meende dat hij 9 sept ook in de EU kwam? anders heeft mijn vriendin pech, die wil die rode hebbenDennis Lammers schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:28:
Nu zowel de blauwe als zwarte 3DS bij Amazon.co.uk voor 115 pond (130 euro!!!).
Gratis verzending. WEL met UK stekker maar als je een UK -> EU stekker converter hebt is het goed.
Beetje pijnlijk dit dat ik dan 100 euro meer betaald heb nog geen 3 maanden geleden, maar ja. Zijn al vele woorden over vuil gemaaktAchteraf is het die 100 euro mij niet waard geweest. Begin eigenlijk nu pas wat met de 3DS te doen omdat ik Zelda heb enzo....
En de rode 3DS komt in september naar de USA dus misschien ooit nog naar de EU
[ Voor 43% gewijzigd door Eduardboon op 12-08-2011 10:30 ]
Waarschijnlijk zul je gewoon worden genegeerd, omdat ze echt geen EU consoles hebben liggen voor die prijs. Allemaal grijze import uit de UK.dizzytal schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:26:
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Is die UK adapter ook niet 110 volt? Nintendo heeft in de Nederlandse in ieder geval een pure 230 volt adapter meegeleverd. Jammer voor als je naar het buitenland op vakantie gaat waar er 110 volt gebruikt wordt.Dennis Lammers schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:28:
Nu zowel de blauwe als zwarte 3DS bij Amazon.co.uk voor 115 pond (130 euro!!!).
Gratis verzending. WEL met UK stekker maar als je een UK -> EU stekker converter hebt is het goed.
Beetje pijnlijk dit dat ik dan 100 euro meer betaald heb nog geen 3 maanden geleden, maar ja. Zijn al vele woorden over vuil gemaaktAchteraf is het die 100 euro mij niet waard geweest. Begin eigenlijk nu pas wat met de 3DS te doen omdat ik Zelda heb enzo....
En de rode 3DS komt in september naar de USA dus misschien ooit nog naar de EU
Geen idee. Ik gebruik gewoon de officiële Nintendo UK adapter i.c.m. een EU stekker omzetter, werkt prima.theforce81 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:31:
[...]
Is die UK adapter ook niet 110 volt? Nintendo heeft in de Nederlandse in ieder geval een pure 230 volt adapter meegeleverd. Jammer voor als je naar het buitenland op vakantie gaat waar er 110 volt gebruikt wordt.
Dat euvel hebben meer zelda games. Maar tegenwoordig word je ook erg aan het handje genomen en krijg je overal objective markers en lijstjes.Eduardboon schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:29:
[...]
Het is een non-reden: maar ik snapte echt niet waar ik heen moest, waardoor het spel vlot weer afgezet werd en mariokart erin ging. Ik denk dat ik tegenwoordig wel verder zou komen, maar tijdsdruk doet het nooit echt goed bij mij
Dan is de UK adapter dus wel multi voltage. Wat staat er op? Op de NL staat gewoon 230v maar misschien is deze ook wel multi voltage, alleen zetten ze het er niet op? Zou fijn zijn als je even zou willen kijken.Dennis Lammers schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:32:
[...]
Geen idee. Ik gebruik gewoon de officiële Nintendo UK adapter i.c.m. een EU stekker omzetter, werkt prima.
[ Voor 6% gewijzigd door Koldur op 12-08-2011 10:34 ]
Tegenwoordig heb ik er ook minder moeite mee, maar ben opgegroeid met perfect dark, mario party, thé sims, ut99 etc. dat was gewoon simpel. de enige rpg waren pokemon en breath of fireLOTG schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:32:
[...]
Dat euvel hebben meer zelda games. Maar tegenwoordig word je ook erg aan het handje genomen en krijg je overal objective markers en lijstjes.
In Zelda moet je toch wel de conversaties volgen anders zit je daar te kijken en zul je het met de hints moeten doen die je sidekick je geeft.
WAP-002(ukv)theforce81 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:33:
[...]
Dan is de UK adapter dus wel multi voltage. Wat staat er op? Op de NL staat gewoon 230v maar misschien is deze ook wel multi voltage, alleen zetten ze het er niet op? Zou fijn zijn als je even zou willen kijken.
Ik ga namelijk in september naar Canada, waar het 110v is.
Heb hem ook weer op de x360 nu, staat in de arcadeshop. Mocht jij hem ook hebben kunnen we wel eens wat afspreken later on
Dank je, wel heel maf! Was er van overtuigd dat UK 110v was, maar net even nagezocht, UK is blijkbaar ook gewoon 230v lol, my bad!Dennis Lammers schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:36:
[...]
WAP-002(ukv)
PRI.: 230V-50HZ 7W
SEC. 4.6V - 900MA
Mocht je een goedkope 3DS willen scoren, NU is je kanstheforce81 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:39:
[...]
Dank je, wel heel maf! Was er van overtuigd dat UK 110v was, maar net even nagezocht, UK is blijkbaar ook gewoon 230v lol, my bad!
[ Voor 14% gewijzigd door mindcrash op 12-08-2011 10:43 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Is wel ERG goedkoop, helaas heb ik de mijne voor €222 gekocht een maand geleden...Dennis Lammers schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:40:
[...]
Mocht je een goedkope 3DS willen scoren, NU is je kans115 pond (130 euro) bij Amazon.co.uk
EU omzettertje kost max. 2 pond op eBay ofzo
Dat zou zeker werken met het control pad. Komt vanzelf wel. Weet wel dat metroid er lekker op werkt met de pad iig.Speek schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:41:
Offtopic
@Eduardboon
Heb helaas geen x360 meerWel gehad incl Perfect Dark. Vond die toch beduidend minder dan die op de N64. Wss om de N64 controller, wat een geweldig ding voor shooters.
Zijn er eigenlijk shooters voor de 3DS? Ik vraag me ineens af of dat enigzins zou werken met dat control pad.
Verwijderd
Het duurt minimaal 3 jaar om een Zelda spel te maken. Dus die komen nog weldanielkraak schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:09:
[...]
Mee eens, maar helaas heb ik het idee dat Nintendo een beetje lui en gemakzuchtig is geworden. Keer op keer remakes uitbrengen..
Er zat toch een of ander goedkoop Chinees namaakding in? Want dat is dus echt not done. Die mogen denk ik niet eens verkocht worden in Nederland en stel dat dat ding ontploft, dan krijgt Nintendo daar aanvankelijk de schuld van. Ik denk sowieso dat Nintendo niet blij ermee is dat 12game aan de inhoud van de doos dingen verandert.dizzytal schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:26:
[...]
Die zelfde reactie kreeg ik ook: We hebben het nagekeken en het klopt inderdaad een klein aantal heeft een aparte adapter. Mijn reactie was vervolgens: heel vreemd dat er een goedkope "namaak" adapter in zit en jullie dan wel "toevallig" orginele UK adapters hebben liggen. Ik heb aangegeven dat toch ik toch gewoon een normale EU adapter wens te ontvangen. Ik wacht ook nog steeds op een reactie.
Als ik jou was zou ik het aan Nintendo melden. Ik zit zelf ook te overwegen om het te doen. Was het een Chinese adapter? Want die dingen zijn vaak niet echt veilig.ik had hier trouwens pas nog iets gelezen over mensen die de 3DS online hadden gekocht, waarbij een third party adapter bleek te zitten en dat de shop daarop verbaasd reageerde en aanbood om een originele UK-adapter + convertertje te geven. Het is natuurlijk overduidelijk dat die shop gewoon de adapter heeft omgewisseld, zeker gezien het feit dat ze nog wel originele UK-adapters hebben liggen. Ik vind het zelf geen normale gang van zaken om de inhoud van een doos te veranderen bij een nieuw product, laat staan grijze import waarvan ook geen notitie bij verkoop wordt gemaakt. Ik denk dat als Nintendo hierachter komt dat ze sowieso een waarschuwing krijgen en misschien mogen ze zelfs niks meer van Nintendo verkopen. Een thirdparty-adapter erin doen is sowieso not done, zeker als deze niet door Nintendo goedgekeurd is. Stel je voor dat dat ding ontploft. Dan krijgt Nintendo daar onterecht de schuld van aanvankelijk. Het lijkt me dan ook niet verkeerd om Nintendo hiervan op de hoogte te brengen.
Heb zelf ook ruim 100 euro meer betaald en vond dat het achteraf niet waard.theforce81 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:42:
[...]
Is wel ERG goedkoop, helaas heb ik de mijne voor €222 gekocht een maand geleden...
[ Voor 23% gewijzigd door Sir_Hendro op 12-08-2011 10:56 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Zo fout he, dat de ouders het dan goed vindendanielkraak schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:50:
Ik vrees eigenlijk sowieso dat Nintendo de komende tijd last gaat hebben van tegenvallende verkopen. De mensen die impulsief een Wii hebben gekocht gaan echt niet zomaar nog een Wii U kopen. Zelfde geldt voor alle mensen met een DS, die gaan echt niet dan ook meteen een 3DS kopen. Zeker niet als hij bijna twee keer zo duur is als wat een DS Lite aanvankelijk kostte.
Ik denk sowieso dat de R4-kaartjes een grote selling point waren voor de DS. Dan vinden ouders het opeens wel interessant om er eentje voor hun kind aan te schaffen.
Maar de meeste ouders gaat het er slechts om dat hun kinderen iets te doen hebben, zodat zij lekker op de bank kunnen zitten en zich zorgen kunnen maken of er wel genoeg onzin op TV is.Eduardboon schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:52:
[...]
Zo fout he, dat de ouders het dan goed vinden. Ik herken het wel, maar vind het toch jammer.
Ouders moeten hun kinderen opvoeden met de juiste ethiek.. Als je een duur spel koopt, dan koop je die na lang beraden en kijken of het wat voor je is. Met r4 kwak je alles wat je vind op een sd en ga je alles 10 minuten spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 12-08-2011 10:53 ]
Haha ook weer herkenbaar ja. Raar genoeg zijn er ook ouders die alle games bij hun kinderen vandaan houden, koste wat kost. net als computers en tv, om 5 jaar later vervolgens zelf constant op youtube te zitten en naar de tv te staren :\. Blij dat mijn ouders een 3DS e.d. nog wel geinig vinden om te zien. anders had ik vroegah nooit een GBC gehaddanielkraak schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:53:
[...]
Maar de meeste ouders gaat het er slechts om dat hun kinderen iets te doen hebben, zodat zij lekker op de bank kunnen zitten en zich zorgen kunnen maken of er wel genoeg onzin op TV is.
Edit: ik zal jullie de rest van mijn mogelijk lange verhaal besparen.
Nja, ik moet zeggen dat ik het zelf bijna nooit meer echt voor games/gamen doe. Ik apprecieer vaak meer de hardware en technologie.Eduardboon schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:55:
[...]
Haha ook weer herkenbaar ja. Raar genoeg zijn er ook ouders die alle games bij hun kinderen vandaan houden, koste wat kost. net als computers en tv, om 5 jaar later vervolgens zelf constant op youtube te zitten en naar de tv te staren :\. Blij dat mijn ouders een 3DS e.d. nog wel geinig vinden om te zien. anders had ik vroegah nooit een GBC gehad
[ Voor 10% gewijzigd door danielkraak op 12-08-2011 11:05 ]
Tja, ik kijk wel naar games, het is toch weer een smak geld :-) Wil er wel van genieten. gelukkig bied de 3ds genoeg daarvoor. Keek eerder naar de Ps Vita, maar de aangekondigde titels zijn best prut.. heb je 2 sticks, krijg je niet eens een leuke shooterdanielkraak schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:58:
[...]
Nja, ik moet zeggen dat ik het zelf bijna nooit meer echt voor games/gamen doe. Ik apprecieer vaak meer de hardware en technologie.
Verwijderd
Die ik dus niet kan ontdekken bij mijn versie. Zoals ik al eerder zei: goede manier om hier achter te komen is een stukje papier in de opening links of rechts te steken op het moment dat je de 3DS hebt gesloten. Blijft deze ergens steken dan heb je waarschijnlijk een probleem. Bij die van mij kon ik m echter zonder al te veel problemen naar de andere kant krijgen, dus volgens mij zit er dan wel voldoende ruimte tussen. Ook geen problemen met de scharnieren.danielkraak schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:58:
Wel jammer van die production flaw met het sluiten van je 3DS...
Alleen heeft Nintendo al bekend gemaakt dat ze zelf weinig meer met 3D zullen gaan doen, en meer van de andere nieuwe features gebruik zullen maken zoals de gyro functie.Eduardboon schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:01:
[...]
alas, de 3ds heeft 3d, en dat is ook wel eens leuk om te hebben
[ Voor 20% gewijzigd door mindcrash op 12-08-2011 11:16 ]
Nintendo heeft aangegeven ook 2D spellen toe te laten en misschien zelfs een spel hier en daar te maken op die manier, niet dat ze er weinig meer mee gaan doen lol. Als ze weinig meer met 3D gaan doen dan is de 3DS klaar met zijn leven lol.mindcrash schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:14:
Alleen heeft Nintendo al bekend gemaakt dat ze zelf weinig meer met 3D zullen gaan doen, en meer van de andere nieuwe features gebruik zullen maken zoals de gyro functie.
[ Voor 6% gewijzigd door Koldur op 12-08-2011 11:31 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Eduardboon op 12-08-2011 13:08 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Sonicfreak op 12-08-2011 14:19 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Haha ja Zelda zou eigenlijk de enige game zijn die ik zou kopen.Boeboe schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:19:
130 euro is verleidelijk inderdaad, probleem is dat er echt geen enkele must-have uit is (en kom nu niet af met zelda).
Eind deze maand eens zien of hij in huis komt
http://gamecards.nu/Eduardboon schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:58:
Manman, wat een ellende met die e-shop. kan nergens cards vinden in de winkels en een creditcard is hier niet aanwezig
[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 12-08-2011 16:00 ]
De 2e werkt niet en de 1e verkoopt nintendo points, die kun je niet gebruiken op de 3dsmindcrash schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:00:
[...]
http://gamecards.nu/
http://www.gamecardwinkel.nl/
Bij beide kun je afrekenen met iDeal. Have fun
[ Voor 8% gewijzigd door Eduardboon op 12-08-2011 16:02 ]
Je kan bij Primera een prepaid CC regelen, kost je wel 2 Euro per prepaid CC geloof ik, in ieder geval een manier om die spellen te kopen.Eduardboon schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:01:
[...]
De 2e werkt niet en de 1e verkoopt nintendo points, die kun je niet gebruiken op de 3ds
Edit: 2e werkt nu, maar verkoopt ook geen eshop cards
Ik denk dat ik maar wacht tot ik wat via paypal kan of die cars hier liggen. Of iemand van GoT moet zo lief zijn mij in vertrouwen te nemen natuurlijktheforce81 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:03:
[...]
Je kan bij Primera een prepaid CC regelen, kost je wel 2 Euro per prepaid CC geloof ik, in ieder geval een manier om die spellen te kopen.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Zullen vast mensen zijn die hun bonnetjes gaan photoshoppen om zo alsnog die gratis games te krijgen... vond de eShop methode wat dat betreft wel duidelijk. Te laat = pech.Eduardboon schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:27:
Ik kwam er net achter dat ik nog ambassador mee kan doen aangezien mijn bonnetje van voor 12 augustus is.. beetje oneerlijk niet?
http://www.nintendo.nl/NO...deursprogramma_44250.html
Deels mee eens, helaas betekent het ook: op vakantie en krijgt het niet mee? PECH! Een beetje lullig, helemaal als het launch 3DSen zijn.Dennis Lammers schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:35:
[...]
Zullen vast mensen zijn die hun bonnetjes gaan photoshoppen om zo alsnog die gratis games te krijgen... vond de eShop methode wat dat betreft wel duidelijk. Te laat = pech.
Tja, het schijnt dat je ook gewoon een mailtje van print screenen en uploaden.. hoe gemakkelijk wil je fraude in de hand werken? bonnetje fotoshoppen is al makkelijk zat..theforce81 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:38:
[...]
Deels mee eens, helaas betekent het ook: op vakantie en krijgt het niet mee? PECH! Een beetje lullig, helemaal als het launch 3DSen zijn.
De pokédex bedoel je? is goed zat inderdaad. Jammer dat er nu een periode van fraude aankomtThomasthomas schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:42:
Hoefde je nou alleen maar een keer op de market te komen om ambassador te worden? Ik heb namelijk wel Pokémon gedownload enzo dus dat zal dan wel goed zijn neem ik aan?
Verwijderd
natuurlijk zakt die prijs binnen een paar maanden. Miljoenen mensen wachten nu voordat ze een Nintendo kopen wetende dat als ze wachten Nintendo binnen 5 maanden met een 40% prijsverlaging komt. Nintendo zal zaaien wat zij oogst....Dennis Lammers schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:47:
[...]
Nintendo (en andere fabrikanten) brengen me wel steeds meer aan het twijfelen.
De Wii U wil je als er meteen goede launchgames voor uitkomen natuurlijk hebben. Maar ga ik hem ook direct op de launch kopen? Wie weet zakt de prijs binnen een half jaar wel weer enorm?
Vraag/aanbod inderdaad.
Je krijgt de klanten die je verdient. Als je voor 20 jaar oude spellen nog 8 euro durft te vragen voor een download of 40-70 euro voor winkelspellen dan moet je niet verrast zijn. Waarom lukt het apple wel om succesvol spellen te verkopen op hun 'consoles' voor een paar euri? En ze zijn het meest waardevolle bedrijf ter wereld!Eduardboon schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:52:
Zo fout he, dat de ouders het dan goed vinden. Ik herken het wel, maar vind het toch jammer.
Ouders moeten hun kinderen opvoeden met de juiste ethiek.. Als je een duur spel koopt, dan koop je die na lang beraden en kijken of het wat voor je is. Met r4 kwak je alles wat je vind op een sd en ga je alles 10 minuten spelen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 17:03 ]
Dus iedereen die zowiezo een firmware update heeft gedaan om überhaupt in de shop te kunnen komen doet al meeIedereen die voor 12 augustus een Nintendo 3DS-systeem heeft gekocht en tevens voor deze datum toegang heeft gehad tot de Nintendo eShop of een systeemupdate heeft uitgevoerd, komt al in aanmerking voor het ontvangen van gratis software.
Verwijderd
Aah Links Awakening, heb hem zelf ook zitten vele uren gameplay in, ik vind trouwens super mario land ook een must-have.Eduardboon schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:32:
Zo, heb nu toch wat tegoed gekregen :-) Zelda dx gedownload :-). nog 14e over en geen idee wat ik ermee moet. wachten maar dus.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Tja, maar dan nog zou ik kunnen frauderen, want heb hem 8 augustus besteld, en in de mail van bart smit staat binnen 2 werkdagen bezorgt. Zo is ook de bon in Arial opgemaakt en is een scan in 1200 dpi zo gemaakt, aan te passen en vervolgens als JPG op te slaan. Niemand ziet het verschil daarna meer. Best storend.Michael Knight schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:29:
als Nintendo slim is, vragen ze om het serienummer van het systeem bij de bon. Serienummers van ná een bepaalde productiedatum komen dan gewoon niet in aanmerking aangezien ze onmogelijk verkocht konden worden voor 12 augustus.
Ik heb deze titel al op de x360 :-).Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:13:
Ikzelf vind Let's Golf 3D ook erg leuk (als je van golf-spellen houd)
Super Mario Land vind ik zelf niet echt boeiendVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:51:
[...]
Aah Links Awakening, heb hem zelf ook zitten vele uren gameplay in, ik vind trouwens super mario land ook een must-have.
Ben het helemaal met je eens. ik zou op de iPhone niet pokémon kunnen spelen oid.. ik mis de knopjes dan. Zeker als je zelda speelt! je zit jezelf alleen maar in de weg.JK schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:00:
En om nog even terug te komen op Nintendo die spellen moet maken voor de iPhone en dat daar de toekomst ligt; Ik denk het niet. Je mist gewoon knopjes en pookjes. Ik heb een iPod Touch 4G. Prachtig apparaat met grafisch mooie spellen zoals Real Racing 2, Infinity Blade en de techdemo Epic Citadel, maar de besturing is echt niet fantastisch. Kleine simpele spellen op een smartphone zijn prima, maar een echte handheld zoals een gameboy, (3)DS, PSP (Vita) etc. zal altijd blijven bestaan. Zo niet, dan blijf ik bij de gewone consoles en vreet ik mijn schoenen op.![]()
Ik speel trouwens zelden nog spellen op mijn iPod. Leuk dat het kan, maar in gewone apps is zo'n apparaat veel sterker. Nintendo moet gewoon een eigen console en handheld houden, maar wel iets slimmer nadenken over de toekomst en niet zomaar een handheld releasen zonder goeie launch lineup. Daarmee zijn ze bij de 3DS echt goed de mist in gegaan.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq