Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:16
Ik moet wel toevoegen dat wanneer er een "R3DS" komt dat dit voor een deel aan Nintendo zelf te wijten valt. Vooral als je ziet dat de PS3 zo goed als onhackbaar is (behalve het PSN gebeuren dan :p), dan verwacht je dat Nintendo met hun verleden in het DS tijdperk (of heden) hun leer wel getrokken hebben en de beveiliging nu echt op orde hebben. We zien het wel, heb daar zelf geen feiten over gelezen/bronnen over gezien.

Waar had jij het gelezen dan GetBack?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:38:
Ik hoop ook niet dat de R3DS grond krijgt.. Er staan een paar leuke games in het vooruitzicht, en die moeten daar niet onder gaan lijden. Geen R3DS is ook weer mooi voor gamers omdat niemand dan slechte games koopt, en die slechte developers niet gewoon kunnen zeggen: de game is goed, maar wordt gepirated.
Ach de echt goede games verkopen wel. Recent voorbeeld daarvan is Pokemon B/W. Terwijl bijna iedereen met een DS een kaartje heeft is het een van de best verkochte games van de afgelopen jaren gebleken. Andere goede games zoals Mario ed blijven ook goed verkopen op gekraakte systemen, zie bijv NSMBW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:47:
[...]

Ach de echt goede games verkopen wel. Recent voorbeeld daarvan is Pokemon B/W. Terwijl bijna iedereen met een DS een kaartje heeft is het een van de best verkochte games van de afgelopen jaren gebleken. Andere goede games zoals Mario ed blijven ook goed verkopen op gekraakte systemen, zie bijv NSMBW.
Helemaal waar. maar uitgevers die niet Nintendo zijn vergeten al gauw dat een goede game leuk is voor de mensen die er toch weer 40 euro aan uitgeven.

Er kwam trouwens ook een super smash voor op de 3ds toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:55:
[...]
Er kwam trouwens ook een super smash voor op de 3ds toch?
Dat zou helemaal tof zijn, wat heb ik met de vorige delen al vele mooie uren aan beleeft zeg (3 vrienden, cola, chips en gaan 8) ).

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Weet iemand of in de winkels van de MediaMarkt de 3DS ook te krijgen is voor 159,00.. of alleen via internet?
En krijg ik daarbij dan ook de mogelijkheden om die gratis games te downloaden? Sorry als het allemaal al voorbij gekomen is, maar ik kan door de vele informatie de juiste informatie even niet zo 1,2,3 vinden namelijk...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Speek schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:59:
[...]

Dat zou helemaal tof zijn, wat heb ik met de vorige delen al vele mooie uren aan beleeft zeg (3 vrienden, cola, chips en gaan 8) ).
Precies :-). Alleen al voor de nostalgie en het battlen is het een must-have. Heb jammergenoeg geen 3ds wielding friends, dus het blijft wel solo tegenwoordig :+. lokaal gamen gebeurd tegenwoordig meer via de xbox of de woonkamertafel :P (Catan blijft heerlijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
CLB schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:13:
Weet iemand of in de winkels van de MediaMarkt de 3DS ook te krijgen is voor 159,00.. of alleen via internet?
En krijg ik daarbij dan ook de mogelijkheden om die gratis games te downloaden? Sorry als het allemaal al voorbij gekomen is, maar ik kan door de vele informatie de juiste informatie even niet zo 1,2,3 vinden namelijk...
Vanaf vrijdag ook in de winkel, koop je van tevoren in de MM (dus voor 250) krijg je geen korting als de pricedrop komt! want je krijgt de 20 games al :).

Je krijgt dus na donderdagavond 23:59 geen games meer. Daarom moeten wij ook wachten op vrijdag tot de ds aankomt bij onze winkels

EDIT: crap, double post. even niet opgelet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dus als ik voor donderdag 23.59 ga, betaal ik 250 euro en dan krijg ik 20 games?
Dusl als ik na donderdag 23.59 ga, betaal ik 159 en dan krijg ik geen 20 games? Oftewel 91 euro voor games?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
CLB schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:19:
Dus als ik voor donderdag 23.59 ga, betaal ik 250 euro en dan krijg ik 20 games?
Dusl als ik na donderdag 23.59 ga, betaal ik 159 en dan krijg ik geen 20 games? Oftewel 91 euro voor games?
Het gaat niet om het kopen voor of na die tijd. Het gaat erom of je een account hebt in de eShop dat voor of na die tijd aangemaakt is. Ben je ervóór dan krijg je later die 20 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Okee okee, I'm sorry! Dan moet ik de prijs van de 3DS in de MM maar is checken, dat zal geen 159,00 zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
CLB schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:24:
Okee okee, I'm sorry! Dan moet ik de prijs van de 3DS in de MM maar is checken, dat zal geen 159,00 zijn..
De huidige prijs is €222,- dus het is dan een €63,- wat je voor de 20 spellen neerlegt, net wat je belangrijker/economischer vindt ;). Maar wees gewaarschuwd met de huidige 3DSen en de scharnieren, deze kunnen nogal wat speling hebben en Nintendo Nederland doet er ERG moeilijk over om er wat aan te doen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
theforce81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:38:
[...]

De huidige prijs is €222,- dus het is dan een €63,- wat je voor de 20 spellen neerlegt, net wat je belangrijker/economischer vindt ;). Maar wees gewaarschuwd met de huidige 3DSen en de scharnieren, deze kunnen nogal wat speling hebben en Nintendo Nederland doet er ERG moeilijk over om er wat aan te doen.
Scharnieren kapot is naar de verkoper en zeggen dat het apparaat niet naar behoren werkt, de scharnieren hebben speling en werken niet op de manier zoals het bedoeld is. Het zit de ervaring in de weg en dus mag er een nieuwe geregeld worden. Hoe de winkelier dat met Nintendo oplost is zijn zaakje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:54:
[...]

Scharnieren kapot is naar de verkoper en zeggen dat het apparaat niet naar behoren werkt, de scharnieren hebben speling en werken niet op de manier zoals het bedoeld is. Het zit de ervaring in de weg en dus mag er een nieuwe geregeld worden. Hoe de winkelier dat met Nintendo oplost is zijn zaakje :-)
Tja, als je het via de winkel doet duurt het altijd langer (als deze hem opstuurt voor behoud van data). Daar zit het hem in. Als het echt niet anders kan, via de winkelier, maar dan ben je helemaal lang bezig en als het probleem dan weer niet goed is opgelost door Nintendo kan je nog langer wachten, doe ik het liever zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
theforce81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:56:
[...]

Tja, als je het via de winkel doet duurt het altijd langer (als deze hem opstuurt voor behoud van data). Daar zit het hem in. Als het echt niet anders kan, via de winkelier, maar dan ben je helemaal lang bezig en als het probleem dan weer niet goed is opgelost door Nintendo kan je nog langer wachten, doe ik het liever zelf.
True. Ach, al zit er speling in. Ik ga van een phatt naar de 3ds, en speling heeft er in de phatt altijd al gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:58:
[...]

True. Ach, al zit er speling in. Ik ga van een phatt naar de 3ds, en speling heeft er in de phatt altijd al gezeten
Een beetje is geen probleem, maar bij mij (heb er een filmpje van gepost) was het irritant met het spelen. Zoals andere hier al gereageerd hebben was het bij mij erger dan bij hen die gereageerd hebben. Dus dan ben je aan de beurt. Trouwens, vervelend dat je DS phat daar al problemen mee had, maar dat zegt toch niet dat je dat bij een nieuw apparaat accepteert en wanneer de fabrikant zegt: "Ach, is normaal, hebben ze allemaal (terwijl dat niet in die mate zo blijkt in de praktijk)!" het allemaal geen probleem is? Als wij als consument zo reageren snap ik wel waarom bedrijven er zo mee omgaan, men accepteert het, dus wat is het probleem? Zo'n boodschap moeten wij als consument helemaal niet afgeven, naaien we ons zelf mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
theforce81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:02:
[...]

Een beetje is geen probleem, maar bij mij (heb er een filmpje van gepost) was het irritant met het spelen. Zoals andere hier al gereageerd hebben was het bij mij erger dan bij hen die gereageerd hebben. Dus dan ben je aan de beurt. Trouwens, vervelend dat je DS phat daar al problemen mee had, maar dat zegt toch niet dat je dat bij een nieuw apparaat accepteert en wanneer de fabrikant zegt: "Ach, is normaal, hebben ze allemaal (terwijl dat niet in die mate zo blijkt in de praktijk)!" het allemaal geen probleem is? Als wij als consument zo reageren snap ik wel waarom bedrijven er zo mee omgaan, men accepteert het, dus wat is het probleem? Zo'n boodschap moeten wij als consument helemaal niet afgeven, naaien we ons zelf mee.
Ik ben het helemaal met je eens, ik bedoel enkel dat in mijn persoonlijke ervaring de speling niet als erg wordt ervaren als deze minder of gelijk is aan mijn phatt ds. Anders wordt het inderdaad eventjes langs de shop ;).

Ik las net dat ze binnenkort een paar GBA games in de e-shop gooien. Lijkt me een mooi moment om eens eentje aan te schaffen, mits er fatsoenlijke prijzen voor gehanteerd worden :-) (SMB3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:10:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens, ik bedoel enkel dat in mijn persoonlijke ervaring de speling niet als erg wordt ervaren als deze minder of gelijk is aan mijn phatt ds. Anders wordt het inderdaad eventjes langs de shop ;).

Ik las net dat ze binnenkort een paar GBA games in de e-shop gooien. Lijkt me een mooi moment om eens eentje aan te schaffen, mits er fatsoenlijke prijzen voor gehanteerd worden :-) (SMB3)
Ahhh, dan had ik het verkeerd geïnterpreteerd. Als het goed is komt hij voor de tweede maal terug van Nintendo vandaag, mij benieuwen. Het irritantste van het probleem was dat het scherm bij het spelen soms dan ook piepte en kraakte, maar ja, kan er nog niet veel zinnigs over zeggen. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
theforce81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:12:
[...]

Ahhh, dan had ik het verkeerd geïnterpreteerd. Als het goed is komt hij voor de tweede maal terug van Nintendo vandaag, mij benieuwen. Het irritantste van het probleem was dat het scherm bij het spelen soms dan ook piepte en kraakte, maar ja, kan er nog niet veel zinnigs over zeggen. Ik houd jullie op de hoogte.
bah, piepen en kraken. Daar mag inderdaad wel een oplossing voor geboden worden. Hopelijk kun je vandaag weer lekker aan de slag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:14:
[...]

bah, piepen en kraken. Daar mag inderdaad wel een oplossing voor geboden worden. Hopelijk kun je vandaag weer lekker aan de slag ;).
Inderdaad, heb sinds de vorige "reparatie" (hadden ze zonder wat aan te doen terug gestuurd) er zo goed als niet meegedaan, was er een beetje klaar mee. We zullen het zien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
theforce81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:17:
[...]

Inderdaad, heb sinds de vorige "reparatie" (hadden ze zonder wat aan te doen terug gestuurd) er zo goed als niet meegedaan, was er een beetje klaar mee. We zullen het zien ;).
Het zou lullig zijn als je weer terug moet sturen. Daar gaan dan je ambassador games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:19:
[...]

Het zou lullig zijn als je weer terug moet sturen. Daar gaan dan je ambassador games..
Dat wordt overgezet in ieder geval. Zou lullig zijn als in de toekomst iets stuk gaat en hij moet vervangen worden en Nintendo zegt: "Jammer joh! Weg spellen." Zo slecht is het nu ook weer niet gesteld met ze ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Hij is binnen, positief is dat ze het binnen twee dagen bekeken hebben EN terug hebben gestuurd (erg snel en de persoon welke mij hielp had dit keer wel contact met mij opgenomen), hij is vervangen en mijn gegevens zijn behouden, ook is de speling minder aan het linker scharnier dan mijn vorige.

Toch vind ik dat de speling nog wat groot is, maar deze speling heb ik eigenlijk ook op alle demopods gezien in de MM waar ik mijn 3DS vandaan heb. We zullen zien hoe Nintendo er mee omgaat in de toekomst als er een grote schare 3DS gebruikers is welke zich hier niet in kunnen vinden als dat ook daadwerkelijk gebeurt.

Ik heb nu in ieder geval een niet krakende en wat stevigere 3DS terug gekregen, het krakende vond ik het meest vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
theforce81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:39:
Hij is binnen, positief is dat ze het binnen twee dagen bekeken hebben EN terug hebben gestuurd (erg snel en de persoon welke mij hielp had dit keer wel contact met mij opgenomen), hij is vervangen en mijn gegevens zijn behouden, ook is de speling minder aan het linker scharnier dan mijn vorige.

Toch vind ik dat de speling nog wat groot is, maar deze speling heb ik eigenlijk ook op alle demopods gezien in de MM waar ik mijn 3DS vandaan heb. We zullen zien hoe Nintendo er mee omgaat in de toekomst als er een grote schare 3DS gebruikers is welke zich hier niet in kunnen vinden als dat ook daadwerkelijk gebeurt.

Ik heb nu in ieder geval een niet krakende en wat stevigere 3DS terug gekregen, het krakende vond ik het meest vervelend.
Mooi zo :-). Moet zelf zeggen dat ik de demotoestellen niet in en uitgeklapt heb, op 1 zwarte na, en dat voelde sowieso al heel zwak aan. Moet wel zeggen dat ik het met mijn laptop vergelijk en dat natuurlijk een beetje oneerlijk is.

Ik hoop in ieder geval dat mijn 3ds deze vrijdag kraakvrij is :-)

Ook ben ik nog lekker aan het hopen dat de pakketpost deze vrijdag vroeg bezorgd wordt (meestal pas na de brievenbuspost die al rond 2 uur komt :()

[ Voor 6% gewijzigd door Eduardboon op 10-08-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:47
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:02:
[...]

Klopt! maar ik heb de bovengenoemde regel over het hoofd gezien. ik PM je het complete mailtje even
Ik heb het mailtje inmiddels ook binnen van Bart Smit. Nu maar hopen dat het pakket morgen bezorgd is in de winkel zodat ik die na 16:00 uur op kan halen. Dan ben ik namelijk nog op tijd om deel te nemen aan het ambassadeursprogramma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Vanmiddag bij Futurezone mijn 3DS mogen ruilen.
En ik moet zeggen dat ze me fantastisch geholpen hebben.
Er was al gebeld vanuit de webshop om aan te geven dat ik kwam. Dus eventjes kijken en het was geen probleem. Die witte adapter hadden ze zelf ook nog nooit gezien. Dus hulde aan Futurezone.

Net even alle instellingen gedaan en ook meteen naar de eshop geweest. Geen idee in hoeverre je naar binnen moet om recht te hebben op de spellen. Heb dat ambassadeurs bericht/filmpje ding opgestart en nog wat heen en weer gebladerd. Neem aan dat dat voldoende is?
Het lukt me net als meerderen niet om mijn account van Club Nintendo te koppelen aan mijn 3DS.
Wachtwoord etc is wel goed. Dus daar nog maar even een mailtje over wagen richting Nintendo zelf. Kan ik eindelijk zelda op mijn eigen 3DS spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Sonicfreak schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:05:
[...]

Ik heb het mailtje inmiddels ook binnen van Bart Smit. Nu maar hopen dat het pakket morgen bezorgd is in de winkel zodat ik die na 16:00 uur op kan halen. Dan ben ik namelijk nog op tijd om deel te nemen aan het ambassadeursprogramma.
Ik ben helaas bang van niet. je kunt bij postnl aangeven op welke dag je het pakketje door wilt laten stromen in de distributielijn. Met wat geluk is dat inderdaad morgen en met nog meer geluk is er genoeg personeel om het pakket diezelfde dag nog uit te sturen :). maar ik denk toch dat we tot vrijdag moeten wachten.

het is alleen jammer van die GBA games die verder niet uitkomen in de e-shop. Ben niet te beroerd om voor leuke titels te betalen, maar dan moeten ze wel uitkomen (eventually)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Arunia schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:21:
Vanmiddag bij Futurezone mijn 3DS mogen ruilen.
En ik moet zeggen dat ze me fantastisch geholpen hebben.
Er was al gebeld vanuit de webshop om aan te geven dat ik kwam. Dus eventjes kijken en het was geen probleem. Die witte adapter hadden ze zelf ook nog nooit gezien. Dus hulde aan Futurezone.

Net even alle instellingen gedaan en ook meteen naar de eshop geweest. Geen idee in hoeverre je naar binnen moet om recht te hebben op de spellen. Heb dat ambassadeurs bericht/filmpje ding opgestart en nog wat heen en weer gebladerd. Neem aan dat dat voldoende is?
Het lukt me net als meerderen niet om mijn account van Club Nintendo te koppelen aan mijn 3DS.
Wachtwoord etc is wel goed. Dus daar nog maar even een mailtje over wagen richting Nintendo zelf. Kan ik eindelijk zelda op mijn eigen 3DS spelen. :P
Heb mijn wachtwoord veranderd en wilde mijn account opnieuw koppelen voor de zekerheid, zelfde probleem als jij, ook met mijn Wii! Lijkt dus een probleem bij Nintendo servers te zijn volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Voor dat ambassadeursprogramma van Nintendo hoef je je eShop toch niet gekoppeld te hebben aan je Club Nintendo account? Ik heb geen koppeling gemaakt, maar wil wel die games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Cubic X schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:14:
Voor dat ambassadeursprogramma van Nintendo hoef je je eShop toch niet gekoppeld te hebben aan je Club Nintendo account? Ik heb geen koppeling gemaakt, maar wil wel die games...
Hoeft inderdaad niet, maar is wel leuk voor toekomstige extraatjes en in USA krijg je dan ook de sterren voor club-nintendo voor de spellen. Dus het is wel fijn om het gekoppeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:24

winnie

de poes...

Het koppelen is mij uiteindelijk gelukt, door het een paar dagen later opnieuw te proberen. Nintendo NL kon er iig niets aan doen. Zij stuurden aan mij als antwoord:
Bedankt voor je e-mail. Het kan een paar dagen duren voordat alle gegevens gekoppeld zijn. We vragen je om nog even geduld te hebben. Mocht het over een paar dagen nog niet lukken, laat het ons dan even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
winnie schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:46:
Het koppelen is mij uiteindelijk gelukt, door het een paar dagen later opnieuw te proberen. Nintendo NL kon er iig niets aan doen. Zij stuurden aan mij als antwoord:

[...]
Verwachtte al zoiets, vooral gezien ik mijn ww net veranderd heb. Gelukkig hoef je pas gekoppeld te zijn als je de spellen daadwerkelijk download om (als ze in EU überhaupt al sterren geven voor de eShop) sterren te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:04

JK

Die witte adapter... bij 12Game vonden ze het ook vreemd dat die er in zat.
Ze hebben aangeboden om een UK adapter op te sturen incl. opzetstukje voor Nederlandse stopcontacten. Ik heb gezegd dat als ze het kostenloos kunnen opsturen, dat ik dan interesse heb. Ik wacht nog op een antwoord (of een adapter :P ).

SF4 is inmiddels ook binnengekomen. Best vlot, 3-aug besteld, 4-aug op de post gegaan en dan nu dus de 10e binnen. Laten we hopen dat Zelda dan ook binnen een week binnen is via Zavvi. Heb wel eens veel langer moeten wachten op een spel bij die lui. Heb alleen nog geen tijd gehad om SF4 te gaan spelen, misschien dat ik er van het weekend aan toe kom. Moet nu ook nog wat dingen doen en geen zin om moe naar 3D te kijken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Heb het mailtje inmiddels ook gehad (vanmiddag). Ligt bij PostNL en wordt zo spoedig mogelijk bezorgd.. vanaf 16:00 af te halen enz.
Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Speek schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:57:
Heb het mailtje inmiddels ook gehad (vanmiddag). Ligt bij PostNL en wordt zo spoedig mogelijk bezorgd.. vanaf 16:00 af te halen enz.
Ben benieuwd. :)
Kreeg hem eergisteren en mijn postnl status is nog steeds "Aangemeld". :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:27:
[...]

Kreeg hem eergisteren en mijn postnl status is nog steeds "Aangemeld". :(
Dan lijkt het dat ze de maas hebben gedicht in jullie geval, geen 20 games. Jammer, hoewel ik er meer voor betaald heb, gun ik het jullie ook gewoon ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
theforce81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:31:
[...]

Dan lijkt het dat ze de maas hebben gedicht in jullie geval, geen 20 games. Jammer, hoewel ik er meer voor betaald heb, gun ik het jullie ook gewoon ;).
Het gaat me eerlijk gezegd niet om de games (al zijn die gba titels wel vetjes). Ik wil gewoon OoT spelen. en wel NU :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:41:
[...]

Het gaat me eerlijk gezegd niet om de games (al zijn die gba titels wel vetjes). Ik wil gewoon OoT spelen. en wel NU :+
Ahhhh, dat kan ik me voorstellen, erg goed spel, heb het zelf nog niet eerder gespeeld totdat ik mijn 3DS vier weken geleden gekocht heb. Waarom had je hem dan niet gewoon voor 220 Euro gekocht bij MM of Saturn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
theforce81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:45:
[...]

Ahhhh, dat kan ik me voorstellen, erg goed spel, heb het zelf nog niet eerder gespeeld totdat ik mijn 3DS vier weken geleden gekocht heb. Waarom had je hem dan niet gewoon voor 220 Euro gekocht bij MM of Saturn?
Simpelweg omdat ik de 200 een prima grens vind. Moest sowieso niet veel van de 3DS hebben (aangezien maar 1 titel me tot nu toe aanspreekt, zelda) en er dus niet teveel aan wou uitgeven. Zeker met de studielasten van komend jaar.

Van 20 euro kan ik bijna 2 weken boodschappen halen bijvoorbeeld :). Triestig, maar toch waar. daarbij was 220 de prijs voor het systeem, had ik nog minstens 35 euro aan zelda uit moeten geven. Nu toch maar wat bespaard :)

Had OoT op de gamecube nog wel wat gespeeld, maar uiteindelijk gestopt omdat mijn LCD het destijds begaf. Bijna alles was zwart. Daarna is de GC ingeruild voor een Xbox360. Begrijpelijk was daar geen OoT voor. Dus maar laten lopen, tot nu dus :-). De demo's in de MM spraken me meteen aan, en dat terwijl de slider nog op 2D stond ;). Bij 3D had ik al helemaal een wow effectje. De slinger glitters van navi de diepte in zien duiken is een leuke ervaring, en een prima moment om weer eens aan het spel te beginnen.

[ Voor 24% gewijzigd door Eduardboon op 10-08-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:53:
[...]

Simpelweg omdat ik de 200 een prima grens vind. Moest sowieso niet veel van de 3DS hebben (aangezien maar 1 titel me tot nu toe aanspreekt, zelda) en er dus niet teveel aan wou uitgeven. Zeker met de studielasten van komend jaar.

Van 20 euro kan ik bijna 2 weken boodschappen halen bijvoorbeeld :). Triestig, maar toch waar. daarbij was 220 de prijs voor het systeem, had ik nog minstens 35 euro aan zelda uit moeten geven. Nu toch maar wat bespaard :)
Prima, maar dan moet je ook niet zeuren over de leverdatum :+ .
Ik snap je helemaal hoor, ookal ben ik geen student, waar geld valt te besparen moet je het doen.

Trouwens, iemand hier die naar de gamescom gaat? Ik ben er zelf 20 augustus te vinden, is in Keulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
theforce81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:55:
[...]

Prima, maar dan moet je ook niet zeuren over de leverdatum :+ .
Ik snap je helemaal hoor, ookal ben ik geen student, waar geld valt te besparen moet je het doen.

Trouwens, iemand hier die naar de gamescom gaat? Ik ben er zelf 20 augustus te vinden, is in Keulen.
Maar ik zeur dus wel :+. Enkel en alleen omdat ik een mailtje kreeg met "Morgen na 16:00". Het is nu constant de postnl tracker cmd+r'en :P.

gamescom ziet er aardig interesting uit, maar ben er helaas niet te vinden. Wegens financiën en en het feit dat ik dan al school heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:59:
[...]

Maar ik zeur dus wel :+. Enkel en alleen omdat ik een mailtje kreeg met "Morgen na 16:00". Het is nu constant de postnl tracker cmd+r'en :P.

gamescom ziet er aardig interesting uit, maar ben er helaas niet te vinden. Wegens financiën en en het feit dat ik dan al school heb
Ik snap je hoor, was zelf vandaag (hoe kinderachtig het ook lijkt....) een beetje in de ban van de TNT.
Gelukkig ben ik net zelf klaar met mijn deeltijd HBO studie, heb voor het slagen mijzelf de 3DS en OoT cadeau gedaan.
Lijkt me wel erg leuk om een keer zo'n gamescom bij te wonen, nog nooit gedaan. Ze hebben Mario 3DS Land, Mario Kart 7, Luigi's Mansion en Kid Icarus draaiend om mee te spelen, dat ga ik dus zeker uitproberen.
Als je als consument dat kan, ga ik Nintendo ook eens vragen waarom ze zulke slechte scharnieren hebben geimplementeerd en waarom ze niets doen aan het raken van de schermen. Hoewel ik dat laatste het minst vervelend vind omdat het makkelijk zelf op te lossen is, klopt het natuurlijk van geen kanten. Denk alleen dat ik nul op het rekest zal krijgen, maar niet geschoten is altijd mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
theforce81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:09:
[...]

Ik snap je hoor, was zelf vandaag (hoe kinderachtig het ook lijkt....) een beetje in de ban van de TNT.
Gelukkig ben ik net zelf klaar met mijn deeltijd HBO studie, heb voor het slagen mijzelf de 3DS en OoT cadeau gedaan.
Lijkt me wel erg leuk om een keer zo'n gamescom bij te wonen, nog nooit gedaan. Ze hebben Mario 3DS Land, Mario Kart 7, Luigi's Mansion en Kid Icarus draaiend om mee te spelen, dat ga ik dus zeker uitproberen.
Als je als consument dat kan, ga ik Nintendo ook eens vragen waarom ze zulke slechte scharnieren hebben geimplementeerd en waarom ze niets doen aan het raken van de schermen. Hoewel ik dat laatste het minst vervelend vind omdat het makkelijk zelf op te lossen is, klopt het natuurlijk van geen kanten. Denk alleen dat ik nul op het rekest zal krijgen, maar niet geschoten is altijd mis!
Hoe los je dat laatste probleem op dan?

Mario Kart 7 kijk ik zelf ook erg naar uit! Misschien mario 3ds nog als een soort vakantie-zoethoudertje, al komen er ook weer vette xbox games uit dit najaar.
Ik wens je in ieder geval veel plezier op de gamescom, wat wel moet lukken met deze toptitels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:15:
[...]

Hoe los je dat laatste probleem op dan?

Mario Kart 7 kijk ik zelf ook erg naar uit! Misschien mario 3ds nog als een soort vakantie-zoethoudertje, al komen er ook weer vette xbox games uit dit najaar.
Ik wens je in ieder geval veel plezier op de gamescom, wat wel moet lukken met deze toptitels :)
Check dit dan even:
http://3dsforums.com/nint...-due-them-touching-19575/
Op deze manier vergroot je het gat net dat beetje met het touchscreen zodat het opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
theforce81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:17:
[...]

Check dit dan even:
http://3dsforums.com/nint...-due-them-touching-19575/
Op deze manier vergroot je het gat net dat beetje met het touchscreen zodat het opgelost is.
Hmm, geen idee waar ik de "stubs" vandaan ga toveren, maar op een bekrast 3d scherm zit ik allesbehalve te wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:25:
[...]

Hmm, geen idee waar ik de "stubs" vandaan ga toveren, maar op een bekrast 3d scherm zit ik allesbehalve te wachten :(
Krijg binnenkort een paar zwarte binnen als het meezit, pm me even als je geen Xbox360 in je buurt hebt om ze van te "lenen". Doe er zolang een brillendoekje tussen, krast het niet voor zolang je de stubs nog niet hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
theforce81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:27:
[...]

Krijg binnenkort een paar zwarte binnen als het meezit, pm me even als je geen Xbox360 in je buurt hebt om ze van te "lenen". Doe er zolang een brillendoekje tussen, krast het niet voor zolang je de stubs nog niet hebt!
He wat stom, ik heb een 360 staan thuis, 2 zelfs! daar pulk ik ze wel gewoon van af :-). Zijn ze trouwens zelfplakken? ik ben een noob met lijm :\. Zit ondertussen wat te googlen over die krassen en schijnt dat nintendo ze wel voor je fixxed als je er last van hebt. Het is dus gewoon afwachten (of plakken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:32:
[...]

He wat stom, ik heb een 360 staan thuis, 2 zelfs! daar pulk ik ze wel gewoon van af :-). Zijn ze trouwens zelfplakken? ik ben een noob met lijm :\. Zit ondertussen wat te googlen over die krassen en schijnt dat nintendo ze wel voor je fixxed als je er last van hebt. Het is dus gewoon afwachten (of plakken :P)
Ik denk dat dat fixen heel erg afhangt van welke reparateur je 3DS moet fixen. Ik kan me voorstellen dat er zat reparateurs zijn die het probleem niet zien. Daarnaast heb je ook natuurlijk kans dat Nintendo gewoon zegt dat het aan jezelf ligt.

Ik ga in ieder geval geen 3DS kopen zolang zulk soort problemen bestaan, maar dit is ook mede dankzij het beperkte spelaanbod.

[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 10-08-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
danielkraak schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:43:
[...]

Ik denk dat dat fixen heel erg afhangt van welke reparateur je 3DS moet fixen. Ik kan me voorstellen dat er zat reparateurs zijn die het probleem niet zien. Daarnaast heb je ook natuurlijk kans dat Nintendo gewoon zegt dat het aan jezelf ligt.

Ik ga in ieder geval geen 3DS kopen zolang zulk soort problemen bestaan, maar dit is ook mede dankzij het beperkte spelaanbod.
Als nintendo dat zegt vraag ik of ze dan niet in de handleiding kunnen zetten dat het apparaat niet dichtgeklapt mag worden en wil ik mijn geld terug omdat ze me eigenlijk voorgelogen hebben met plaatjes van dichtgeklapte 3ds'en en standbyfuncties die dus in weze krassen veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
als je de voetjes er rustig van afhaalt plakken ze prima. Wel even schoonmaken op de 3DS voordat je ze plaatst.

• speek1984
Ik was er ook alvast op voorbereid, bij Dell laptops zit zo'n zachte foam laag tussen scherm en toetsenbord als ze binnen komen. Die ligt nu bij mij thuis , moet hem alleen nog op maat knippen :+

• Koldur
Speek schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:30:
Ik was er ook alvast op voorbereid, bij Dell laptops zit zo'n zachte foam laag tussen scherm en toetsenbord als ze binnen komen. Die ligt nu bij mij thuis , moet hem alleen nog op maat knippen :+
Dat mag je laten zitten dan :p, er zit een op maat gemaakte foam laag tussen out of the box! Scheelt je net even dat momentje knippen ;).

• speek1984
Dat meen je niet.. Lol. Ik dacht ook even slim te zijn :z

• Koldur
Speek schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:42:
Dat meen je niet.. Lol. Ik dacht ook even slim te zijn :z
Dat was je ook ;), maar het zit er "toevallig" al bij. Ik denk dat Nintendo zelf ook al doorhad dat het niet helemaal handig was dat de schermen elkaar raakten en dit daarom op deze manier hebben aangepakt. Zat er bij vorige systemen nooit tussen, dus is wel wat frappant.

• speek1984
Hm apart ja. Ik las ook ergens dat nieuwere lichtingen 3DS'en iets aangepast zijn waardoor er minder last van abnormaal loszittende scharnieren zou moeten optreden. Kan even de bron niet meer vinden.. Zit daar enige waarheid in?

• Koldur
Speek schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:57:
Hm apart ja. Ik las ook ergens dat nieuwere lichtingen 3DS'en iets aangepast zijn waardoor er minder last van abnormaal loszittende scharnieren zou moeten optreden. Kan even de bron niet meer vinden.. Zit daar enige waarheid in?
Ik mag hopen van wel, dat is iets waar mensen zelfs niets aan kunnen doen, in tegenstelling tot de schermen (folie of even iets hogere rubber bumpers plaatsen). Ik heb er in ieder geval eentje gekregen met een veel hoger serienummer (een miljoen hoger) en daar is het scharnier tot op heden (bij sommige wordt de speling later groter) beter.
Als ze dit niet van te voren aanpakken met de nieuwe lichtingen, dan lijkt mij het aantal wat terug kan komen straks niet meer te overzien.

[ Voor 9% gewijzigd door Koldur op 11-08-2011 09:13 ]

Verwijderd

Mijn lauchday 3DS heeft helemaal nergens last van ;)

• Koldur
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:25:
Mijn lauchday 3DS heeft helemaal nergens last van ;)
Fijn....
Helaas hebben een hoop anderen er wel last van, echt een hoop mensen. Kijk maar op 3DSforums.com. het is een beetje 50/50 met schermen die elkaar aanraken en afdrukken op elkaar achter laten en met die scharnieren ook zoiets.

• speek1984
Op de Bart Smit site status verzonden en PostNL status Zending voorgemeld.

Dit vind ik ook wel weer een tof initiatief trouwens. Heb die game nooit gespeeld, maar lijkt me in multiplayer echt lachen :)

• Koldur
Speek schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:57:

Dit vind ik ook wel weer een tof initiatief trouwens. Heb die game nooit gespeeld, maar lijkt me in multiplayer echt lachen :)
Het schijnt erg leuk te zijn, zelf ook nooit gespeeld. Dat het gratis is en op de DSi en 3DS (niet alleen voor ambassadors) werkt voorspelt in ieder geval dat je het ook daadwerkelijk met iemand anders samen kan spelen. Online functionaliteit zou mij helemaal super lijken, maar begrijp als dat er niet in komt.

Verwijderd

Ik heb ook geen last van losse scharnieren, gelukkig zijn er ook goede 3DS'en. Voor zij met de problemen is het erg vervelend. Als ik problemen had zou ik via mijn verkoper een goede claimen omdat het de 3ds speelervaring inderdaad beïnvloed. Hoe de winkel dat afhandelt met Nintendo is inderdaad zijn zaak. Webshops hebben hier natuurlijk wat meer invloed voor het aannemen van een RMA.

• Koldur
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:03:
Ik heb ook geen last van losse scharnieren, gelukkig zijn er ook goede 3DS'en. Voor zij met de problemen is het erg vervelend. Als ik problemen had zou ik via mijn verkoper een goede claimen omdat het de 3ds speelervaring inderdaad beïnvloed. Hoe de winkel dat afhandelt met Nintendo is inderdaad zijn zaak. Webshops hebben hier natuurlijk wat meer invloed voor het aannemen van een RMA.
Je hebt daar een punt, maar het grootste probleem is dat een omruil nu weinig zoden aan de dijk zet i.v.m. het ambassadors programma (alleen Nintendo kan data overzetten). Als je het aan de leverancier laat om het naar Nintendo te sturen komt er weer een schakel extra tussen wat vaak een stuk langer duurt, helemaal als het niet direct goed afgehandeld is.

Als je al ziet dat Nintendo moelijk doet direct naar de klant toe, vraag ik mij helemaal af hoe ze het met een winkelier afhandelen. Kan je dubbel in de discussie gaan (winkelier wil je niet verder helpen omdat Nintendo nee zegt en dat gebruikt als "sterk" argument). Er zijn bedrijven waarbij garantie echt goed wordt afgehandeld, maar tegenwoordig is het zo dat wanneer een heel groot gedeelte van een productie bepaalde klachten vertoont, ze zeggen dat het binnen de mate van afwijking valt en mensen het er maar mee moeten doen.
De kosten van het vervangen van de producten die niet goed zijn vinden ze blijkbaar zoveel te hoog dat ze klanten maar afschrikken. Dit is helaas een probleem wat niet alleen bij Nintendo zich voordoet natuurlijk. Microsoft in eerste instantie met de Xbox 360 met de RRODs en krassen van schijfjes en zo zijn er nog meer om op te noemen.

Natuurlijk zijn er ook goede 3DSen, gelukkig maar en ik ben blij voor de mensen die geen last hebben gehad. Ben ook blij dat ik nu een goede heb.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Geen al te losse scharnieren en problemen met de afstand tussen de schermen hier (net een strookje papier er tussen gestopt en daarmee lijk ik tot de andere kant te komen).

Overigens vallen bekraste schermen niet in de garantie maar kan Nintendo dit wel (tegen reparatiekosten) voor je repareren

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Eduardboon
Speek schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:57:

2 dagen na "verzenden" hier ook nog steeds Zending voorgemeld :(

Verwijderd

Lekker laat van Play-Asia.
Ze waren Super Pokémon Scrumble sinds maandag aan het klaar maken voor verzending, en is vandaag pas de deur uit gegaan.
FedEx verwacht morgen te leveren, maar hen kennende wordt het pas de werkdag daarna (in dit geval, aanstaande maandag).

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Nintendo staat ernstig onder druk, ze zitten echt in de shit momenteel:
Druk op Nintendo om iPhone-games te maken
AMSTERDAM - Investeerders zetten Nintendo steeds meer onder druk om ook spellen te maken voor de iPhone, om op die manier een grotere markt aan te spreken en meer geld te verdienen

[...]

“Smartphones zijn een nieuw strijdperk in de gamesindustrie,” zegt fondsbeheerder Masamitsu Ohki van Stats Investment Management tegen Bloomberg. “Nintendo moet proberen om zich in te kopen op dit platform of iets nieuws ontwikkelen.”
Ik denk dat zodra Nintendo overstag gaat en volwaardige Mario/Zelda games gaat uitbrengen op de iPhone/iPad, de hardwarebusiness volledig over is. De markt voor losse handhelds is gewoon compleet weg, iedereen wil spellen spelen op hun telefoon...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:02:
Lekker laat van Play-Asia.
Ze waren Super Pokémon Scrumble sinds maandag aan het klaar maken voor verzending, en is vandaag pas de deur uit gegaan.
FedEx verwacht morgen te leveren, maar hen kennende wordt het pas de werkdag daarna (in dit geval, aanstaande maandag).
Ehmmm vervelend voor je :?
Cubic X schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:31:

[...]

Ik denk dat zodra Nintendo overstag gaat en volwaardige Mario/Zelda games gaat uitbrengen op de iPhone/iPad, de hardwarebusiness volledig over is. De markt voor losse handhelds is gewoon compleet weg, iedereen wil spellen spelen op hun telefoon...
Het zou me niet verbazen als Nintendo die kant opgaat over 1 of 2 generaties, ook met oog op de WiiU en het zou best goed zijn. Als dit bijv ten tijde van de Wii was gebeurd had Nintendo de Wiimote kunnen ontwikkelen als accesoire voor bijv PS3. Dan had je dus de motion controlls+ de kracht van ps3 met Nintendo games in HD (en misschien zelfs in 3D nu aangezien de PS3 dat ondersteunt.)

Naast de Nintendogames is er toch weinig leuks exclusiefs op de Nintendo computers te vinden. Die komen dan gewoon uit voor een ander systeem dus behalve nostalgie zou het alleen maar beter zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2011 14:57 ]

Verwijderd

Iwata heeft al gezegd dat zolang hij CEO is dat het niet gaat gebeuren (gelukkig)

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik zit erg te twijfelen om vanavond nog een 3ds te scoren bij een mediamarkt ofzo. Ik ben altijd nintendo liefhebber geweest maar de wii heeft voor mij echt afgedaan als console. Aan de bezitters heb ik dus de vraag. Met de huidige games is hij het dan waard of niet?

• Koldur
UlyssesNL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:04:
Ik zit erg te twijfelen om vanavond nog een 3ds te scoren bij een mediamarkt ofzo. Ik ben altijd nintendo liefhebber geweest maar de wii heeft voor mij echt afgedaan als console. Aan de bezitters heb ik dus de vraag. Met de huidige games is hij het dan waard of niet?
Als je de gok wilt nemen dat hij hardwarematig aan je eisen voldoet en anders op de service van Nintendo aangewezen bent, ja, voor mij wel. OoT had ik nog niet gespeeld en wilde deze graag eens spelen, was wat dat betreft genoeg voor mij. Maar voor de rest zijn er weinig spellen echt leuk nog uit voor de 3DS, komen wel binnekort!

Verwijderd

Zelda is al een goede.
Star Fox 64 3D, Pokémon Rumble Blast, Super Mario 3D Land, en Mario Kart 7 komen later dit jaar uit, dus ik neem aan dat je een tijdje zoet zult blijven, maar dan pas na September (Star Fox), Oktober (mogelijk Pokémon), November (Mario), of December (Mario Kart).

Mijn aanbod aan games zou ook iets hoger zijn dan de meesten hier (9 games in totaal, alleen de cartridge 3DS games meegerekend):
Street Fighter, Samurai Warriors, Super Monkey Ball 3D, Dead or Alive: Dimensions, Nintendogs + Cats (Shiba), Nintendogs + Cats (Golden Retriever) (EU), Zelda: OOT 3D, Zelda: OOT 3D (EU), Star Fox 64 3D, en over een paar dagen Pokémon Scrumble.

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb besloten om het toch niet te doen. De enige games die het waar zouden worden voor mij zijn dan star fox, en super mario 3d land. OOT heb ik al 6 keer uitgespeeld en de master quest ook al 3 keer. Het is een goede game maar om daar nou een nieuwe handheld voor aan te schaffen.

Verwijderd

Of wacht tot volgend jaar, dan zijn die 2 games nog steeds te koop, en komen Kid Icarus: Uprising, Luigi's Mansion 2, Animal Crossing, en Paper Mario uit, en misschien worden er nog meer leuke games bekend gemaakt op E3 2012.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2011 15:57 ]

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Cubic X schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:31:

[...]

Dat betwijfel ik...
Er valt niet te ontkennen dat de markt voor (simpele) smartphone games groot is en ook lucratief, dat betekent echter niet gelijk dat de 'traditionele console' markt weggevaagd is. Er zijn genoeg games die niet goed te spelen zijn met een touchscreen, waardoor consoles met knopjes nog steeds hun bestaansrecht hebben. Dat de 3DS het nu niet zo goed doet komt echt niet per se door de iphones etc., daar zal de (imho) belachelijke prijs en het gebrek aan goede games een groter aandeel in hebben.
Was dat ding gewoon met een betere prijs en/of pokemon game gelaunched, dan was het denk ik heel anders gelopen in de eerste 6maanden.

• Koldur
UlyssesNL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:54:
Ik heb besloten om het toch niet te doen. De enige games die het waar zouden worden voor mij zijn dan star fox, en super mario 3d land. OOT heb ik al 6 keer uitgespeeld en de master quest ook al 3 keer. Het is een goede game maar om daar nou een nieuwe handheld voor aan te schaffen.
Dan zou ik het ZEKER afwachten. OoT was voor mij de enige reden, maar straks moeten er meer redenen komen ;).

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Heb ook last van wiebelende scharnieren. De zwarte nintendo 3DS die begint met serienummer CEH102417XXX heeft geen last van wiebelende scharnieren. (gekocht op 14-04). De andere zwarte 3DS die begint met serienummer CEH100007XXX heeft wel last van wiebelende scharnieren (gekocht juli)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
nioz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:51:
[...]

Dat betwijfel ik...
Er valt niet te ontkennen dat de markt voor (simpele) smartphone games groot is en ook lucratief, dat betekent echter niet gelijk dat de 'traditionele console' markt weggevaagd is. Er zijn genoeg games die niet goed te spelen zijn met een touchscreen, waardoor consoles met knopjes nog steeds hun bestaansrecht hebben. Dat de 3DS het nu niet zo goed doet komt echt niet per se door de iphones etc., daar zal de (imho) belachelijke prijs en het gebrek aan goede games een groter aandeel in hebben.
Was dat ding gewoon met een betere prijs en/of pokemon game gelaunched, dan was het denk ik heel anders gelopen in de eerste 6maanden.
Dat heb ik ook lang volgehouden. Waarheid is echter dat android/iphone games ondertussen volledig volwassen geworden zijn, in zowat alle spelgenres: platformers, strategy/rpg's, mmo's en shooters die zich qua kwaliteit moeiteloos kunnen meten met de 3DS zijn beschikbaar voor een maar liefst 20 keer lagere prijs. De voorspellingen dat Nintendo zal moeten plooien zijn echt niet uit de lucht gegrepen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Koldur
Boeboe schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:27:
[...]

Dat heb ik ook lang volgehouden. Waarheid is echter dat android/iphone games ondertussen volledig volwassen geworden zijn, in zowat alle spelgenres: platformers, strategy/rpg's, mmo's en shooters die zich qua kwaliteit moeiteloos kunnen meten met de 3DS zijn beschikbaar voor een maar liefst 20 keer lagere prijs. De voorspellingen dat Nintendo zal moeten plooien zijn echt niet uit de lucht gegrepen.
Ik heb ook een Samsung Galaxy S, maar vind spellen daarop spelen echt een ellende. Ik speel pas echt lekker een spel als er fysieke knoppen aanwezig zijn. Zelda zonder fysieke knoppen? Wordt het volgens mij niet een beter spel van.
Maar, ieder heeft zo zijn voorkeuren blijkt. Nogmaals, de DS verkocht vooral goed aan kinderen, deze doelgroep zal bijna geen goede smartphone hebben en al helemaal geen CC om de spellen te kopen.
Toekomst zal het uiteindelijk leren ;).

Verwijderd

Zodra de R4 3DS uitkomt, verkoopt de 3DS als zoete broodjes...

• Eduardboon
Eindelijk is mijn status gewijzigd naar "gesorteerd". Hij wordt dus morgen voor 12 nog in de winkel gezet :-). Binnenstad is bereikbaar met auto tot 12. En dat geld dus ook voor palletjes. Woei!

• Koldur
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:18:
Zodra de R4 3DS uitkomt, verkoopt de 3DS als zoete broodjes...
Als die uitkomt zullen ze als zoete broodjes gaan ja, totdat de voorraad op is welke er tot die tijd was. Daarna stopt de ontwikkeling van spellen omdat ze weten dat er zo goed als niemand deze spellen zullen kopen. Einde 3DS dus wanneer er een dergelijke kaart komt. Het is maar wat je wilt ;).

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:02
Wou ik net weer eens op mijn 3DS spelen (in slaapstand dichtgedaan en in opberghoes gestopt), is de batterij leeg! :(

Ik heb ook Zelda en heb de eerste eindbaas verslagen (in de grot), maar snap erg weinig van de game! Weet totaal niet welke kant ik op moet enzo. Heb gelukkig wel een guide gekregen bij de UK NGAMER van vorige maand... Van sites als gamefaqs wordt ik ook al niets wijzer. Vind het sowieso wel irritant dat je elke keer vanuit de boomhut begint en dus steeds een pokke-eind moet lopen naar je laatste bestemming... maar goed. Ik ga weer aan de slag met Zelda, hopelijk weet ik deze keer wel waar ik naar toe moet ;)

• Koldur
Dennis Lammers schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:01:
Wou ik net weer eens op mijn 3DS spelen (in slaapstand dichtgedaan en in opberghoes gestopt), is de batterij leeg! :(

Ik heb ook Zelda en heb de eerste eindbaas verslagen (in de grot), maar snap erg weinig van de game! Weet totaal niet welke kant ik op moet enzo. Heb gelukkig wel een guide gekregen bij de UK NGAMER van vorige maand... Van sites als gamefaqs wordt ik ook al niets wijzer. Vind het sowieso wel irritant dat je elke keer vanuit de boomhut begint en dus steeds een pokke-eind moet lopen naar je laatste bestemming... maar goed. Ik ga weer aan de slag met Zelda, hopelijk weet ik deze keer wel waar ik naar toe moet ;)
Nooit eerder een Zelda gespeeld? Zijn allemaal zo opgezet, dat is juist het avontuur ervan, eropuit om dingen te ontdekken. Als je een goede guide wil, dan raad ik je deze aan:
http://www.zeldadungeon.n...a-of-time-walkthrough.php

Veel plezier ermee!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:02
theforce81 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:06:
[...]

Nooit eerder een Zelda gespeeld? Zijn allemaal zo opgezet, dat is juist het avontuur ervan, eropuit om dingen te ontdekken. Als je een goede guide wil, dan raad ik je deze aan:
http://www.zeldadungeon.n...a-of-time-walkthrough.php

Veel plezier ermee!
Inderdaad nooit eerder een Zelda game gespeeld! Leek me altijd al lastig, maar bedankt voor de site! :) Plaatjes werken altijd beter dan hele lappen tekst ;)

• Koldur
Dennis Lammers schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:18:
[...]

Inderdaad nooit eerder een Zelda game gespeeld! Leek me altijd al lastig, maar bedankt voor de site! :) Plaatjes werken altijd beter dan hele lappen tekst ;)
Geen probleem, ben het met je eens dat plaatjes veel beter werken als je het echt een keer nodig hebt. De eerste keer Zelda voor mij was "Link's Awakening" op de oude grijze GB, was toen net als jij, wth moet ik doen!?! Wanneer je een Zelda uitgespeeld hebt zal het niet zo erg meer zijn met een andere Zelda en zal het allemaal wat minder moeilijk zijn op het begin.

Verwijderd

Dat is juist het leuke aan zelda, dat het een grote puzzel is. Bijna elke donderdag check ik weer de store om te kijken wat er bij is gekomen, alleen ben ik vaak teleurgesteld in wat er in de shop komt. Elke keer is het weer een shitload aan dsi ware games die ik met uitzondering van enkele games niet echt interessant vind. Heel soms is er een vc game bij en bijna nooit een 3d classic game. Ik zit dan ook met smart te wachten op de ambassador games, nog een paar weekjes wachten.

Verwijderd

Volgende week krijgen we 3D Classic Urban Champion. :+

Dat wordt genieten.

• Maxi86
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-05 13:36
Ik heb vandaag een blauwe 3DS gehaald bij de Media Markt...
Thuis meteen uitgepakt en geüpdatet.
Ging naar eShop, Pokedex 3D gedownload...
Maar ik krijg nergens een notificatie van de Ambassadeurs Programma...

Verwijderd

Dat is dan ook MORGEN. ;)

Zorg er iig voor dat Spot Pass aan staat en je je 3DS aan stroom hangt en aan laat ;) Al vermoed ik niet dat er veel van te zien is. Je moet iig vóór 23:59:59 vanavond met de eShop verbonden zijn. Dat is je gelukt dus kun je vanaf 1 september gratis NES spellen downloaden (GBA spellen volgen later).

Meer info: http://www.nintendo.nl/NO...deursprogramma_44123.html

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2011 22:31 ]

• Michael Knight
  • Laatst online: 12:23

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

uhm, ingelogd geweest zijn voor 12 augustus, niet permanent verbonden zijn met de eshop :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Maxi86
weten jullie het zeker? want als ik YouTube kijk, zie je dat ze echt een notificatie gekregen hebben van Nintendo met de Ambassador Programme....

btw ik kan bij Media Markt gebruik maken van de 2 weken prijs garantie... oftewel, ik krijg alsnog de korting terug!

• Michael Knight
  • Laatst online: 12:23

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

ik kreeg enkel de nieuwsnotificatie via spotpass/wifi binnen met een mededeling over het ambassadeursprogramma. Vanavpnd ook nog even ingelogd, gekoppeld met club Nintendo en een filmpje gekeken.

Meer dan de shop bezoeken, hoef je ook echt niet te doen,anders hadden ze dat moeten zeggen (niet gebeurd).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Maxi86
maar die nieuwsnotificatie heb ik (nog) niet gekregen...
als ik naar 'Nieuws' in de eShop, zie ik alleen maar berichten in de reeks van 'Nieuw verschenen' met bovenaan 11 augustus...

wanneer hebben jullie het gekregen? meteen na het bekend worden van de prijsdaling?

[ Voor 19% gewijzigd door Maxi86 op 11-08-2011 23:06 ]

Verwijderd

In de "Berichten", dus de groene tekst ballon in het Home Menu.
Daar moet het in staan, en ik heb die inmiddels 2 keer ontvangen.

• Maxi86
Oh ik keek dus op verkeerde plek?
Heb tot nu toe deze ontvangen: About Notifications, About the HOME Button, Removing SD Cards, New software via SpotPass, Sleep Mode, HOME Menu Functionality, Pedometer, Play Coins, Touching and Sliding, Brightness Adjustment...

Had eerst Engels als taal ingesteld, heb het nu veranderd in Nederlands...
Maar dus nog niets over de Ambassadeurs Programma :(

• Koldur
Maxi86 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:05:
maar die nieuwsnotificatie heb ik (nog) niet gekregen...
als ik naar 'Nieuws' in de eShop, zie ik alleen maar berichten in de reeks van 'Nieuw verschenen' met bovenaan 11 augustus...

wanneer hebben jullie het gekregen? meteen na het bekend worden van de prijsdaling?
Die nieuws notificatie is dan ook puur voor de Amerikaanse 3DS, werkt net even anders. Maak je niet te druk ;).

@Aku, ben het helemaal met je eens, alleen als je de allereerste keer Zelda speelt kan het lichtelijk afschrikken, maar daarna was ik helemaal verkocht!

Verwijderd

Vind het toch een beetje rare actie.
Iedereen die het komende jaar ofzo een 3DS koopt krijgt dus gewoon minder waar voor zijn geld, aangezien je de gratis games misloopt.

• Maxi86
btw zijn er behalve Pokedex 3D en Nintendo Video nog andere gratis toepassingen?
heb de eerste (?) AR kaart geprobeerd, is wel leuk bedacht...
ik ga binnenkort Ocarina of Time halen, die lijkt me super!

• Koldur
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:42:
Vind het toch een beetje rare actie.
Iedereen die het komende jaar ofzo een 3DS koopt krijgt dus gewoon minder waar voor zijn geld, aangezien je de gratis games misloopt.
Heb je wel gelezen hoe het zit? De amassadors program is juist voor de mensen die de 3DS voor 220-250 Euro gekocht hebben omdat de prijs naar 160-170 Euro verlaagd wordt. Dus iedereen krijgt juist precies waar voor zijn geld, alleen de mensen die geluk hebben en net tussen een week geleden en nu een 3DS voor de nieuwe prijs wisten te regelen hebben meer waar voor hun geld, een erg kleine club.

• Maxi86
btw ik heb problemen met de cradle... als ik rustig een video zit te kijken glipt de 3DS er opeens uit! dat kan toch niet de bedoeling zijn?!?

Verwijderd

theforce81 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:47:
[...]

Heb je wel gelezen hoe het zit? De amassadors program is juist voor de mensen die de 3DS voor 220-250 Euro gekocht hebben omdat de prijs naar 160-170 Euro verlaagd wordt. Dus iedereen krijgt juist precies waar voor zijn geld, alleen de mensen die geluk hebben en net tussen een week geleden en nu een 3DS voor de nieuwe prijs wisten te regelen hebben meer waar voor hun geld, een erg kleine club.
Ja dat bedoelde ik ook. Snap heel erg goed waarom mensen die de DS voor de oude prijs hebben gekocht die games kregen, zelfs erg netjes van nintendo. Maar als ik over ~3 maanden een 3DS koop zou ik me bescheten voelen omdat als ik hem dan 3 maanden eerder voor dezelfde prijs had gekocht ik even 20 extra games zou krijgen.

Had het logischer gevonden als ze gewoon iedereen met een 'oude prijs' 3DS die games hadden gegeven en mensen met een discount 3ds niet.

Jij noemt het geluk voor die mensen, maar je kunt het ook omdraaien en nadeel noemen als je hem later koopt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2011 23:54 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]