Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50

KneoK

Not in a million lightyears

peponline schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:50:
[...]

ok, goed om te weten. Dat is bij mij dus totaal niet het geval, dan hoef ik er me geen zorgen om te maken :)

Trouwens hele andere vraag, als je een friend-code van iemand zijn 3ds-systeem toevoegd, moet je dan ook nog voor ieder spel los een friend-code registreren? Of kun je dan gelijk online tegen elkaar spelen?
Voor zover ik weet is dat zo'n beetje het enige dat ze ten opzichte van de DS hebben verbeterd aan het Friendssysteem. Via je 'mastercode' zou je direct elk 3DS spel in multiplayer moeten kunnen spelen met je vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de 7 games die ik heb, hebben alleen maar 2 Online Play, en dat zijn precies alleen vecht spellen (Street Fighter en Dead or Alive).
Zelfs Star Fox 64 3D heeft geen Online Play, waar veel mensen er wel op hoopten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:28
Niet zo'n goed nieuws, ze hebben zonder te overleggen het apparaat terug gestuurd met de omschrijving: storing niet gevonden. Wat een mongolen! Duidelijk te zien, niet bellen en terug sturen. Ik zeg, niet kopen de 3DS, ik ga bellen met Nintendo en zij regelen maar geld terug. Nintendo heeft voor mij hierbij afgedaan en ik hoop dat ik met dit bericht mensen kan laten inzien om op dit moment met een grote boog om hun heen te gaan. Voelen ze misschien eens hoe kortzichtig en dom ze bezig zijn!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vandaag onze, (nouja de vrouw haar) 3DS (Cosmos Black) opgehaald van het postkantoor (zaterdag besteld bij 12Game, donderdag voor eerste keer aangeboden door pakketbezorger). Wat wel jammer is dat het gaat om een Engelse versie, waar een 'houd-je-houtje' compatible adapter in de doos gedrukt is. Het ding is ook nog eens wit! De zijkant (en inhoud, boekjes e.d.) leert mij dat het hier gaat om een Engelse 3DS.

Direct maar even een mailtje sturen dat ik toch graag een orginele (donker grijze zoals de DS Lite?) EU adapter van 12Game ontvang.

Nu maar eens kijken welke game(s) er bij moeten komen, waarschijnlijk Zelda voor mij en voor de vrouw.... (?) Super Monkey Ball / Rayman... en misschien bij Zavvi SSFIV 3D oppikken voor goed 20euro...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tip: Heb je een DSi of DSi XL?
Je kunt dezelfde oplader ook op de 3DS gebruiken.
Trouwens, het is ook dezelfde oplader. (~_o)
Het enige verschil tussen de UK en EU 3DS'sen, is de oplader, je kunt je UK 3DS dus ook in het Nederlands instellen (we hebben ook eentje uit de UK op het kantoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
*facepalm*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

dizzytal schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 21:32:
Direct maar even een mailtje sturen dat ik toch graag een orginele (donker grijze zoals de DS Lite?) EU adapter van 12Game ontvang.
Denk dat je geen antwoord gaat krijgen. Op email reageren ze niet of nauwelijks heb ik begrepen uit de reviews.

Misschien lukt het je als je ze even belt. Maar ik denk dat het het handigste is als je Nintendo zelf even contacteert of ze wellicht een nieuwe adapter op kunnen sturen tegen kostprijs als je graag een originele wil.

Denk ook niet dat Nintendo deze grijze import op prijs stelt trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door mindcrash op 05-08-2011 23:50 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
mindcrash schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 23:49:
[...]

Denk dat je geen antwoord gaat krijgen. Op email reageren ze niet of nauwelijks heb ik begrepen uit de reviews.

Misschien lukt het je als je ze even belt. Maar ik denk dat het het handigste is als je Nintendo zelf even contacteert of ze wellicht een nieuwe adapter op kunnen sturen tegen kostprijs als je graag een originele wil.

Denk ook niet dat Nintendo deze grijze import op prijs stelt trouwens.
Klinkt bijna alsof ze ze bijvoorbeeld bij de Engelse Amazon vandaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>>mindcrash
Waarom niet?
Ik heb zowel bij Nintendo Nederland, als Nintendo België uitgelegd dat ik een Japanse 3DS en een 3DS uit de UK heb (en meer gebla over import), en zelfs laten zien.
Die reageerden helemaal niet 'ongewaardeerd', ze waren zelfs heel neutraal hierin, en hebben me bijna geholpen met het uitvinden of Multicard Multiplayer wel of niet regio vrij is, totdat het bleek dat ze geen Dead or Alive hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Een tip: Heb je een DSi of DSi XL?
Nope, die hebben we overgeslagen, alleen een 'normale' DS (JPN import) en een DS Lite...
Denk dat je geen antwoord gaat krijgen.
Afgelopen dinsdag een vraag gesteld via contact formulier m.b.t. de levering (ik had een verzendbevestiging met track&trace verwacht) en die was binnen een uur of twee beantwoord. Ben nu dus benieuwd.

Wat betreft grijze import, ik heb aangegeven dat ik het inderdaad niet erg netjes vond dat ze het niet vermelden, het verschil met gamediscounter.com was 3 euro dus als ik het geweten had zouden we daar besteld hebben. (ze waren daar afgelopen weekend ook nog voorradig, maar in middels zit er ook een levertijd op)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:20:
>>mindcrash
Waarom niet?
Ik heb zowel bij Nintendo Nederland, als Nintendo België uitgelegd dat ik een Japanse 3DS en een 3DS uit de UK heb (en meer gebla over import), en zelfs laten zien.
Die reageerden helemaal niet 'ongewaardeerd', ze waren zelfs heel neutraal hierin, en hebben me bijna geholpen met het uitvinden of Multicard Multiplayer wel of niet regio vrij is, totdat het bleek dat ze geen Dead or Alive hebben.
Dat je een Japanse 3Ds hebt (zoals je al zo'n 200 keren vermeldt hebt) doet er niet toe. Nintendo geeft geen after sales support op grijze import.

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 06-08-2011 01:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:04

JK

Woensdag ruim na 13.30u besteld bij 12Game en vrijdagochtend binnengekregen.
Het 3D effect was ik zeer verrast over. Wel 2x een demo pod gezien, maar dan sta je er niet helemaal lekker voor. Ook de 3D foto's zijn leuk, kwaliteit is ruk, maar het werkt wel!

eShop uiteraard bezocht. Er zou toch een video iets bij komen? Of zijn dat de demo video's van games in de e-Shop zelf? Zat zelf te denken aan een los item in je 'startmenu'.

Ook mijn 3DS blijkt een import dus te zijn uit de UK. Ik vond de adapter al zo raar, een wit ding uit China, met een vies wit/geel kabeltje er aan, ik vond het totaal niet iets van Nintendo, gezien mijn eerdere aankopen. En dat blijkt het dus ook niet te zijn.

Dat Nintendo niet aan after sales support doet bij grijze import is leuk, maar daar heb ik niets mee te maken. Ik heb dit ding bij een Nederlandse winkel gekocht.

Kan de officiele adapter wel 110v aan? Verwacht het niet, zie ook niets van 110v op mijn DS Lite adapter staan. Maar de huidige adapter is in elk geval stil, geen gare condensators die bijna hun hoed af zetten.
Zal 12Game ook wel een email sturen waarom ze het niet op de site hebben vermeld en of ze nog een officiele kunnen regelen. In principe werkt deze wel, maar heb liever wel een backup achter de hand als ie het ineens niet meer doet. Ik vertrouw Chinees spul niet echt. Als er een Westers bedrijf achter de controle van de productie zit is het vaak goed, maar is het 100% Chinees, dan neem ik liever maatregelen. :+

Hoe zit het eigenlijk met garantie bij Nintendo Nederland en grijze import? Immers kunnen ze denk ik aan het serienr wel zien dat het import is, ondanks dat je met een factuur zwaait van een Nederlandse winkel.

Hoe dan ook, verder tevreden over 12Game, ze leveren 'm tegen een nette prijs, ondanks de adapter en in het slechtste geval zijn er overal op internet nog wel extra adapters te bestellen. Ik heb in elk geval het apparaat voor een mooi bedrag én nog eens 20 spellen in het vooruitzicht, veel zeuren mag ik dus niet! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Video app krijg je over SpotPass of vanuit de eShop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
JK schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 08:32:
eShop uiteraard bezocht. Er zou toch een video iets bij komen? Of zijn dat de demo video's van games in de e-Shop zelf? Zat zelf te denken aan een los item in je 'startmenu'...

Dat Nintendo niet aan after sales support doet bij grijze import is leuk, maar daar heb ik niets mee te maken. Ik heb dit ding bij een Nederlandse winkel gekocht.
Nintendo had in 1 van de vorige firmwares een tijdelijk filmpje zitten, deze is na het updaten verwijderd.
Er zijn wel andere video's, namelijk een channel genaamd Nintendo Video en via de eShop kan je trailers downloaden en trailers in de eShop zelf bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>>JK
De Europese adapter werkt op elke 3DS versie, en andersom.
Ik heb de volgende setup:

JP 3DS → UK Adapter → EU Wereld Plug.
UK 3DS → 3rd Party EU Adapter (USB + stopcontact plug en auto plug).

Beide setups werken gewoon.
Wat ik wel zag is, de JP/US Adapters werken zelfs met de Wereld Plug niet in Europa.

Verder krijg je geen garantie in Nederland op een Engels product.
Van mijn part koop je een 3DS in Duitsland, dan moet je alsnog terug naar Duitsland voor garantie.

-------

En nog wat Boeboe, wat maakt het uit of ik zeg dat de 3DS uit Japan of uit Pluto komt?
Ik merk dat je je daar erg aan stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Wat vinden jullie van deze hinge? YouTube: ‪MVI 2029‬‏ - YouTube
Dit is dus wat Nintendo vindt: storing niet gevonden.... niet bellen, maar gewoon terugsturen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Yamihoshi; Het gaat mij er meer om als ik 'm eens mee neem naar Amerika.
Dat alle 3DS'en het doen met de Europese adapter (en stopcontact) komt natuurlijk door dat het voltage sowieso naar beneden gaat voor de 3DS, dan maakt de input niet uit. Maar als ik een adapter die 220v verlangd in een 110v stopcontact doe, gaat deze of 2x zo traag laden of werkt helemaal niet.
In Amerika moet ik dan dus een extra adaptertje zoeken bij de Wal-Mart ofzo.

Als je met wereldstekker zo'n Japanse adapter erin doet, gaf dat geen klap? Die krijgt dan 220v voor z'n kiezen ipv de 100v die in Japan gebruikt wordt.

@theforce81; Had je 3DS dit al vanaf de aankoop? Mijn 3DS doet dit niet. Ik zou jouw filmpje laten zien aan Nintendo Nederland vóór je 'm terugstuurt. Laat ze er maar een reactie op geven. Ik heb alleen de normale speling van voor naar achter als je 'm open hebt. Maar dat is puur om geen barsten te krijgen zoals in de DS Lite.

En verder zal ik eens op zoek gaan naar dat videokanaal. :)
Wat betreft garantie, ik heb een factuur van een Nederlandse winkel, dus Nintendo mag dat dan lekker uitvechten met die winkel als er eens wat mis is. Dat is niet mijn pakkie aan en anders zal dit mijn laatste Nintendo zijn. Maar er is niets mis met mijn 3DS (ff afkloppen), dus no worries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
JK schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:25:
Yamihoshi; Het gaat mij er meer om als ik 'm eens mee neem naar Amerika.
Dat alle 3DS'en het doen met de Europese adapter (en stopcontact) komt natuurlijk door dat het voltage sowieso naar beneden gaat voor de 3DS, dan maakt de input niet uit. Maar als ik een adapter die 220v verlangd in een 110v stopcontact doe, gaat deze of 2x zo traag laden of werkt helemaal niet.
In Amerika moet ik dan dus een extra adaptertje zoeken bij de Wal-Mart ofzo.

Als je met wereldstekker zo'n Japanse adapter erin doet, gaf dat geen klap? Die krijgt dan 220v voor z'n kiezen ipv de 100v die in Japan gebruikt wordt.

@theforce81; Had je 3DS dit al vanaf de aankoop? Mijn 3DS doet dit niet. Ik zou jouw filmpje laten zien aan Nintendo Nederland vóór je 'm terugstuurt. Laat ze er maar een reactie op geven. Ik heb alleen de normale speling van voor naar achter als je 'm open hebt. Maar dat is puur om geen barsten te krijgen zoals in de DS Lite.

En verder zal ik eens op zoek gaan naar dat videokanaal. :)
Wat betreft garantie, ik heb een factuur van een Nederlandse winkel, dus Nintendo mag dat dan lekker uitvechten met die winkel als er eens wat mis is. Dat is niet mijn pakkie aan en anders zal dit mijn laatste Nintendo zijn. Maar er is niets mis met mijn 3DS (ff afkloppen), dus no worries.
Gelukkig heeft de jouwe het niet, gisteren nog naar de MM geweest, allen hebben het, lijkt wel een oude lading te zijn. Goede tip van het laten zien voor het terug sturen, was ik ook al van plan. Maar dit is wel echt te belachelijk voor woorden als je het mij vraagt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Bij sommige reparatiebedrijven werken mensen die er niet zoveel zin in hebben.
Zo probeer ik nooit meer electronica te kopen wat door Dynafix moet worden gerepareerd.
Goede aftersales vind ik erg belangrijk, ook als een product nooit kapot gaat.

Helaas maken diverse computerfabrikanten en fabrikanten van mobiele telefoons wel gebruik van Dynafix.
Daar zien ze problemen ook niet, die HEEL duidelijk aanwezig zijn. Ook met Youtube filmpjes op die manier het onder hun aandacht gebracht. Komen ze na een half jaar met facturen aan, omdat het buiten garantie zou zijn (storing is aangemeld binnen garantie, maar doordat ze zo prutsten waren de latere garanties daarbuiten, maar dan mag je nog steeds niet factureren).
Google voor de grap eens op 'Dynafix' en kijk hoe vaak men iets voor minimaal een 2e keer moet terugsturen. Nu zal je op internet niet zo snel lof-uitingen vinden over welk bedrijf dan ook, maar deze spant toch wel de kroon bij mij. Maargoed, genoeg over dit bedrijf. :)

Maar Nintendo maakt geen gebruik van Dynafix voor zover ik weet, dus dat scheelt al enorm!
Had jouw 3DS het nou direct uit de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 12:46
Mijn 3DS heeft ook speling in de linker scharnier. Heb hem vanaf de releasedag en zie het nu pas, nadat ik het probeerde nalv. je filmpje.
Zou me er verder niet druk om maken: je hebt 2 jaar garantie, als ie onverhoopt echt kapot gaat kan je hem toch alsnog opsturen?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:27:
[...]

Gelukkig heeft de jouwe het niet, gisteren nog naar de MM geweest, allen hebben het, lijkt wel een oude lading te zijn. Goede tip van het laten zien voor het terug sturen, was ik ook al van plan. Maar dit is wel echt te belachelijk voor woorden als je het mij vraagt....
Ik heb mijn 3DS @ launch gekocht en die heeft het niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
matthijst schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:41:
Mijn 3DS heeft ook speling in de linker scharnier. Heb hem vanaf de releasedag en zie het nu pas, nadat ik het probeerde nalv. je filmpje.
Zou me er verder niet druk om maken: je hebt 2 jaar garantie, als ie onverhoopt echt kapot gaat kan je hem toch alsnog opsturen?
Het is wel een probleem, het piept en kraakt tijdens het spelen, zodoende dat ik wil dat het opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Beetje WD40 er tussen spuiten. :+
Maar stuur je linkje door naar Nintendo en laat ze maar een mening geven.
In elk geval zijn er dus 3DS'en geleverd zonder dit 'probleem', dat kan je in elk geval aankaarten.

Houd er wel rekening mee dat als ze 'm omwisselen en je een andere 3DS krijgt en dit na 12 aug. is, je naast de pot pist voor wat betreft de gratis games.. die registratie gaat op serienummer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee JK, zoals ik al eerder zei, als ik de JP/US Adapter in de EU stopcontact stop, komt er geen knal/klap/etc., het werkt gewoon niet (laadt niet op, etc.).
Ik heb daarnaast ook een JP/US GBASP/NDS Adapter, gekregen bij mijn Capture Device, maar ook die gaat niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Mijn 3DS Cosmic Black van 12Game/Nextic is vandaag binnengekomen. Dus: donderdag besteld - vrijdag verzonden(?) - zaterdag in huis of zoiets :p

Het betreft inderdaad grijze import uit de UK gezien de doos. Nextic stopt er zelf een witte adapter bij die het prima zijn ding lijkt te doen. Dat is min of meer het enige verschil t.o.v. de 3DS die op dit moment nog voor zo'n 249 euro te koop is. De rest is exact hetzelfde. Firmware net geupdate naar de laatste versie en ingelogd in de e-Shop. Dus die 20 NES/GBA games heb ik nu ook >:)

Anyway, heb je echter om wat voor reden dan ook geen zin in een 3DS met "made in china" adapter (of geen zin om zelf op bijvoorbeeld eBay een officiële NDS adapter te kopen) dan raad ik je aan om absoluut niet een 3DS te kopen bij alle labels van Nextic: 12Game, 3DSHome etc. Echter levert Nextic op dit moment nog wel de enige mogelijkheid om voor een behoorlijk lage prijs aan dezelfde 3DS te geraken (ex officiële adapter ofcourse) als iedereen heeft én de kans om nog mee te doen met het ambassadeursprogramma.

Wil je hiervan wél mee profiteren en boeit de adapter je niet dan is wellicht handig om je 3DS maandagmorgen bij Nextic te bestellen, mogelijk heb je m dan alsnog donderdagmorgen in huis *)

*) Alhoewel ik niet aansprakelijk ben als de levering rond dat tijdstip om wat voor reden dan ook uiteindelijk niet gaat lukken

De constructie van mijn 3DS lijkt trouwens prima. Ik kan in ieder geval geen problemen met de schanieren ontdekken in ieder geval.

Oh, het lijkt er trouwens op dat vrijwel alle shops die op dit moment nog de Nederlandse 3DS leveren dit doen voor de huidige prijs van 249 euro of slechts preorders aannemen voor de lagere prijs die Nintendo heeft aangekondigd. Bij alle winkels die momenteel lopen te stunten met een prijs onder de 249 euro met 3DS'en die op dit moment leverbaar zijn is de kans vrij groot dat het import betreft.

[ Voor 13% gewijzigd door mindcrash op 06-08-2011 12:18 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
mindcrash schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:12:
<snip>

Wil je hiervan wél mee profiteren en boeit de adapter je niet dan is wellicht handig om je 3DS maandagmorgen bij Nextic te bestellen, mogelijk heb je m dan alsnog donderdagmorgen in huis *)

*) Alhoewel ik niet aansprakelijk ben als de levering rond dat tijdstip om wat voor reden dan ook uiteindelijk niet gaat lukken

De constructie van mijn 3DS lijkt trouwens prima. Ik kan in ieder geval geen problemen met de schanieren ontdekken in ieder geval.
Denk dat ik maar gewoon terug ga naar MM en mijn geld terug eis met het formulier van Nintendo en bestel waar jij hem ook besteld heb. Bedankt voor je goede info.

EDIT:
Heb je mijn filmpje gezien en dit uitgeprobeerd? Dank je!

[ Voor 4% gewijzigd door Koldur op 06-08-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

theforce81 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:15:
Heb je mijn filmpje gezien en dit uitgeprobeerd? Dank je!
Er zit volgens mij wel wat speling in de scharnieren maar volgens mij niet zoveel dat ik het scherm ruim een halve centimeter omhoog kan wippen (zoals in jouw filmpje)

Hoop trouwens dat je tot nu toe niets gekocht hebt in de e-Shop trouwens als je besluit een nieuwe 3DS gaat kopen, want volgens mij worden die aan je 3DS gekoppeld in plaats van een account (om wat voor vage reden dan ook).
Boeboe schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 01:27:
Dat je een Japanse 3Ds hebt (zoals je al zo'n 200 keren vermeldt hebt) doet er niet toe. Nintendo geeft geen after sales support op grijze import.
Dat gaat Nextic maar lekker uitzoeken tegen die tijd dat mijn 3DS buiten mijn schuld om een garantiegeval wordt (hopelijk niet trouwens)

[ Voor 26% gewijzigd door mindcrash op 06-08-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

grmbl, stom apparaat kan alleen dingen downloaden als ik de firewall uitzet in mijn modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
mindcrash schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:26:
[...]

Er zit volgens mij wel wat speling in de scharnieren maar volgens mij niet zoveel dat ik het scherm ruim een halve centimeter omhoog kan wippen (zoals in jouw filmpje)

Hoop trouwens dat je tot nu toe niets gekocht hebt in de e-Shop trouwens als je besluit een nieuwe 3DS gaat kopen, want volgens mij worden die aan je 3DS gekoppeld in plaats van een account (om wat voor vage reden dan ook).
Dank je voor je antwoord. Ik heb nog niets gekocht via eShop, nog niets gezien wat het waard is. Dat het gekoppeld is aan je 3DS snap ik wel, anders wordt het kopieren wel erg makkelijk gemaakt. Niet om in herhaling te vallen, maar als Nintendo mijn 3DS gewoon goed had aangepakt dan had het helemaal geen probleem hoeven zijn met eShop dingen, zetten ze dan gewoon over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

hjs schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:30:
grmbl, stom apparaat kan alleen dingen downloaden als ik de firewall uitzet in mijn modem.
Dan heb je wel een heleboel geblokkeerd (ik heb ook een firewall draaien en bij mij ging het updaten van de firmware prima). Wellicht is het handig om even uit te zoeken over welke protocollen en poorten het verkeer van de 3DS loopt? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door mindcrash op 06-08-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
mindcrash schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:38:
[...]

Dan heb je wel een heleboel geblokkeerd (ik heb ook een firewall draaien en bij mij ging het updaten van de firmware prima). Wellicht is het handig om even uit te zoeken over welke protocollen en poorten het verkeer van de 3DS loopt? ;)
Ik had eerder in dit topic gelezen dat een bepaalde kabel/ADSL modem het probleem is.

EDIT: Hier het bericht:
beantherio schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:44:
Tip. Een tijdje geleden postte ik dat ik de laatste update niet binnen kon halen: ik ben er nu achter wat de oorzaak was. Als je (net als ik) ook een Ziggo-gebruiker met een nieuwe Ubee-modem/router bent dan moet je tijdelijk de firewall daar van even stoppen en dan lukt het wel. Idem met het binnenhalen van spellen uit de shop.

Ik hoop dat of Ubee of Nintendo hier een oplossing voor gaat vinden want erg handig is dit niet.

edit: ik zal er trouwens wel eens een mailtje over sturen naar Ziggo. Lijkt me sterk dat ik de enige ben geweest met dit probleem.

[ Voor 44% gewijzigd door Koldur op 06-08-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:19

Tarin

Just plain weird.

Ik weet het niet precies hoe het zat, maar ik kreeg over onze tele-2-verbinding geen verbinding met de Nintendo-servers om de Pokemon-gifts op de DS van m'n vrouw binnen te halen, niet direct wia het wireless modem, en ook niet via een oud accesspoint wat vroeger wel werkte.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
mindcrash schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:26:
Ruim een halve centimer?
Zit jij wel bij de goeie opticien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 12:56

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:42:
Ik heb mijn 3DS @ launch gekocht en die heeft het niet hoor.
* DukeBox ook.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Hebben jullie geluk, er is in ieder geval een serie welke het wel heeft. Ruilen?! ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Wat ik me afvraag, ieder land heeft zijn eigen compensatie regeling. In NL is dat de '20 gratis games' UK doet daar niet aan mee. Zover ik begreep geld deze regeling alleen voor verkochte 3DS middels nederlandse retailers. Ik hoop wel voor diegenen die nu een UK model krijgen dat dit niet werkt a.d.h.v. serie nummers e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Ik kom gewoon uit op de Nederlandse e-Shop waar ook info staat over het ambassadeursprogramma.
Dus wat dat betreft verwacht ik daar geen problemen mee. Ook kon ik mijn 3DS gewoon bij Club Nintendo registreren bij de rest van mijn Nintendo consoles en games.

Toch vind ik aankopen gekoppeld aan serienummer slecht. Doe dan serienummer én loginaccount van Club Nintendo, waarbij je eventueel je serienr op de website kan wijzigen en dit ook dan wordt overgenomen in de e-Shop. Stel je hebt er voor 100 euro aan virtual console spellen op en je laat 'm vallen.... dag 100 euro?

In de openingspost staat dat je in de e-Shop ook demo's van toekomstige releases kan downloaden, is dit al een keer gebeurd? Of is daar al sprake van in de nabije toekomst? Dat vind ik wel interessant. Op de PS3 download ik zeer geregeld demo's en demo's smaken naar meer, dus -> meer aankopen. :9~

[ Voor 58% gewijzigd door JK op 06-08-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:40
Ik heb zelf mijn 3DS bij Amazon.co.uk vandaan voor 230 euro incl. spel, screenprotector en opbergtas dus de 'schade' valt voor mij nog mee na de prijsverlaging (alhoewel 70 euro verschil je normaal ook kwijt zou zijn voor een spel, tas en screenprotector maar goed...) en krijg dus ook 20 spellen gratis van Nintendo.

Wordt een beetje moe over de garantieverhalen. Mijn 3DS komt dus uit de UK maar die vallen weer onder Nintendo of Europe (UK = Europa). Dus maak me zelf geen zorgen over de garantie. En anders kan ik nog altijd bij Amazon claimen, die staan bekend om hun goede aftersales. :)

En die 20 gratis games geleden wereldwijd. Nintendo UK dus ook (zie website Nintendo UK)

Weet iemand hoelang Starfox duurt (uren gameplay dus)? Zit er aan te denken om die aan te schaffen maar heb de nieuwste Nintendo Magazine UK nog niet binnen waar de review in staat...

[ Voor 18% gewijzigd door Deezers op 06-08-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo of Europe is eigenlijk Duitsland.
Star Fox 64 3D heeft een duur dat afhangt van hoeveel je speelt.
Als je in 1 stuk door speelt, kan het iets minder dan 2 uur zijn, maar als je steeds bij elke level stopt met spelen, drukt op de Home knop, drukt op X om af te sluiten, op slaapstand zet (= klep dicht), en dan het spel weer op start, en verder gaat waar je gebleven was, dan kan het inderdaad uren duren.
Ook het Easy/Normal/Hard pad en hoe vaak je dood gaat, hangt af van hoe lang het duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Jammer dat Starfox pas in september komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

matthijst schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 13:22:
[...]

Ruim een halve centimer?
Zit jij wel bij de goeie opticien?
Ja hoor :P In ieder geval: zoveel speling heeft die van mij iig niet. That was the point I was trying to make ;)
DukeBox schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 13:39:
Wat ik me afvraag, ieder land heeft zijn eigen compensatie regeling. In NL is dat de '20 gratis games' UK doet daar niet aan mee. Zover ik begreep geld deze regeling alleen voor verkochte 3DS middels nederlandse retailers. Ik hoop wel voor diegenen die nu een UK model krijgen dat dit niet werkt a.d.h.v. serie nummers e.d.
In de e-Shop is een van de items die je te zien krijgt een bericht van Nintendo m.b.t. het ambassadeursprogramma. En die krijg je dus ook te zien bij een geïmporteerd (Europees) model.

Wel belangrijk: je moet even een firmware update doen om in de Shop te komen. In firmware 1.0.0 (die staat er standaard op) bestond de shop nog niet :)

[ Voor 56% gewijzigd door mindcrash op 06-08-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Ik kreeg zojuist een code van Zavvi UK met 10% korting omdat ik al een tijdje daar niets had besteld.
Blijkbaar zijn de databases van Zavvi UK & NL niet aan elkaar gekoppeld, de code is bij het NL domein ook niet inwisselbaar. Aangezien de bij het UK domein ook geen verzendkosten meer berekenen, daar toch maar Zelda gekocht voor € 33,26.

Ik kan wel langer wachten, maar Nintendo titels blijven altijd duurder. Als je nu kijkt wat Super Mario Galaxy (1) voor de Wii kost, is dat nog hetzelfde als bijv. 2 jaar geleden.
Nu alleen nog hopen dat Pilot Wings wél goedkoper zal worden.... ;)
Maar dat is ook een Nintendo titel.

Oh well.. nu de 3DS dus even in de kast leggen tot de games binnenkomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:40
JK schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:48:
Ik kreeg zojuist een code van Zavvi UK met 10% korting omdat ik al een tijdje daar niets had besteld.
Blijkbaar zijn de databases van Zavvi UK & NL niet aan elkaar gekoppeld, de code is bij het NL domein ook niet inwisselbaar. Aangezien de bij het UK domein ook geen verzendkosten meer berekenen, daar toch maar Zelda gekocht voor € 33,26.

Ik kan wel langer wachten, maar Nintendo titels blijven altijd duurder. Als je nu kijkt wat Super Mario Galaxy (1) voor de Wii kost, is dat nog hetzelfde als bijv. 2 jaar geleden.
Nu alleen nog hopen dat Pilot Wings wél goedkoper zal worden.... ;)
Maar dat is ook een Nintendo titel.

Oh well.. nu de 3DS dus even in de kast leggen tot de games binnenkomen. :+
voortaan 2ehands je spellen kopen?
Merk je met games (nog) niks van :9 t.o.v. een 'nieuw' spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

JK schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 13:42:
Toch vind ik aankopen gekoppeld aan serienummer slecht. Doe dan serienummer én loginaccount van Club Nintendo, waarbij je eventueel je serienr op de website kan wijzigen en dit ook dan wordt overgenomen in de e-Shop. Stel je hebt er voor 100 euro aan virtual console spellen op en je laat 'm vallen.... dag 100 euro?
Nee hoor, nintendo kan dat voor je overzetten op een nieuwe 3DS (defecte opsturen) of als je hem daar laat repareren en ze vervangen hem dan gaat het automatisch.
Tenminste, ik neem aan dat ze het net als met de Wii gaan doen.

[ Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 06-08-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Ik koop soms wel eens 2e hands spellen, maar dan moet het echt een scherpe prijs zijn.
Zelda 2e hands, is nu hetzelfde als nieuw kopen. Zavvi stunt op maandag (en zondagavond) altijd flink met de prijzen, al valt dat bij de 3DS nu nog wel mee.

Pilot Wings gaat denk ik wel een 2e hands spel worden, simpelweg omdat Nintendo titels dus hoog in prijs blijven in de winkels. En als jullie al zeggen dat het spel niet meer waard is dan 15-20 euro, mag ik wel heel lang wachten voor dat het deze prijs krijgt in de normale gameshop.

Inmiddels het videokanaal gevonden in de e-Shop, raar dat ik 'm gister niet zag.
Laat de game-demo's maar komen.

Zet Nintendo DLC wel over? OK, dat scheelt weer. Toch zou het mooier zijn om spellen gewoon ook aan een useraccount te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

JK schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 20:52:
Zet Nintendo DLC wel over? OK, dat scheelt weer. Toch zou het mooier zijn om spellen gewoon ook aan een useraccount te koppelen.
Een DS is natuurlijk als best wel persoonlijk, zeker als je er fotos/filmpjes mee maakt en er muziek op zet e.d.
Maar met een Wii/WiiU kan ik me inderdaad voorstellen dat net als met de PS3 dat veel handiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Een DS laat je ook net even wat sneller stuiteren dan een console die je in een kast neerzet en niet meer naar omkijkt. Iets meer kans dus dat je een nieuwe moet kopen (maargoed, dat zetten ze dus voor je over... maar dan moet je denk ik wel opsturen). Of stel je wilt een 2e kopen, moet je daar ook weer alle software voor kopen. Bij Apple kan je 5 apparaten registreren en hoef je dus maar 1x de app te betalen.

Is er nog sprake van een Skype 'kanaal' voor de 3DS? Met de frontcam en WPA2-supported WiFi kan dat best wel interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:59
Zag bij de Futurezone in Rotterdam nog wat 3DS liggen, ook voor de prijs van €179 / €175. Stond dat het een actie was van €229 voor €179 / €175...
Door de prijsverlaging denk ik er ook aan om ééntje te halen, moeilijk te weerstaan :P

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Saturn (bij The Wall langs de A2 thv Vleuten) zijn alle 3DS spellen voor 33,- te koop. Zojuist heb ik Zelda daar gekocht en ga 'm zo voor het eerst opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Nooit geweten dat daar een Saturn zat. Zit ie er al sinds april 2009! :o :o :o
Mooie prijs voor Zelda. Ik laat de rest van de huidige titels even voor wat het is. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door JK op 07-08-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het een mooie prijs. Mijn eerste Zelda game en ben erg beniewd of ik het leuk vind. So far heb ik net mijn katepult gevonden. Vanavond weerverder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 14:26:
Nintendo of Europe is eigenlijk Duitsland.
Star Fox 64 3D heeft een duur dat afhangt van hoeveel je speelt.
Als je in 1 stuk door speelt, kan het iets minder dan 2 uur zijn, maar als je steeds bij elke level stopt met spelen, drukt op de Home knop, drukt op X om af te sluiten, op slaapstand zet (= klep dicht), en dan het spel weer op start, en verder gaat waar je gebleven was, dan kan het inderdaad uren duren.
7(8)7 Speelduur is dus effectieve speeluren. Zeg je dat Star Fox 64 3D een gameplay van 2 uur heeft? Of zeg je dat het een gameplay van 2 uur kan hebben?

Als een spel een gameplay van 10 uur heeft, dan is het 10 uur ongeacht hoe vaak je stopt. Ja in normale tijdslijnen ben je misschien wel een maand bezig, maar dat betekent niet dat je automatisch langer speelt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JK schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:31:
Een DS laat je ook net even wat sneller stuiteren dan een console die je in een kast neerzet en niet meer naar omkijkt.
Mijn 2ds lite is een keer gevallen toen ik aan het fietsen was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>>BtM909
Natuurlijk kan het 2 uur duren, maar dan moet je wel erg vaak dood gaan.
Laatst toen ik het speelde, kwam ik maximaal op 1 uur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:19:
>>BtM909
Natuurlijk kan het 2 uur duren, maar dan moet je wel erg vaak dood gaan.
Laatst toen ik het speelde, kwam ik maximaal op 1 uur uit.
Dat+ geen online maakt het dus weer tot een Nintendo-remake die het geld niet waard is. Gek dat de 3DS aan het floppen is met zulke "kwaliteits"titels :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat Super Mario 3D Land geen online zou hebben, maar Mario Kart 7 waarschijnlijk wel.
Ik denk dat die 2 games niet zo'n flop worden, want het zijn geen remakes, komen dit jaar uit, en 1 van de 2 heeft waarschijnlijk online play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 17:00:
Bij de Saturn (bij The Wall langs de A2 thv Vleuten) zijn alle 3DS spellen voor 33,- te koop. Zojuist heb ik Zelda daar gekocht en ga 'm zo voor het eerst opstarten.
Mooie prijs! Als het goed is kun je dan bij iedere andere willekeurige Saturn of Media Markt dezelfde prijs opeisen (laagste prijs garantie). Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:26:
Ik neem aan dat Super Mario 3D Land geen online zou hebben, maar Mario Kart 7 waarschijnlijk wel.
Ik denk dat die 2 games niet zo'n flop worden, want het zijn geen remakes, komen dit jaar uit, en 1 van de 2 heeft waarschijnlijk online play.
geen remakes, maar wel een zoveelste deel in een reeks met identiek dezelfde gameplay. Mario Kart op de DS had ook al online play, dus daarvoor moet je het ook niet doen.

Spellen met -2 uur gameplay... :'(
* boe2 kijkt naar zijn DQ9 savegame op de DS: 180 uur _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Mario 3D Land verschilt eigenlijk wel veel van de New Super Mario Bros. reeks (want daar is het eigenlijk ook onderdeel van).
Ik heb het zelf ook gespeeld, en het voelde erg nieuw aan.
Mario Kart 7 heeft wel dezelfde gameplay als Mario Kart Wii (meer op het gebied van besturing).
Mij maakt het niet uit, Mario Kart games waren eigenlijk altijd bij mij favoriet uit Nintendo's kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Boeboe schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:06:
[...]

geen remakes, maar wel een zoveelste deel in een reeks met identiek dezelfde gameplay. Mario Kart op de DS had ook al online play, dus daarvoor moet je het ook niet doen.

Spellen met -2 uur gameplay... :'(
* NinTeNdO_FrEaK kijkt naar zijn DQ9 savegame op de DS: 180 uur _/-\o_
DQ9 kan je inderdaad ziek veel uur in kwijt. Heb het zelf bij een uurtje of dertig gehouden. Maar had daarvoor al deel 4 5 6 uitgespeeld. Ben nu echt wel fan van de serie, jammer dat deel X schijnbaar op de wii uitkomt.

Overigens vind ik het vechten in ix veels te langzaam gaan, heb liever als in 4 5 6 en ik vind de stijl van de remakes ook mooier dan van ix.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:24:
Mario Kart 7 heeft wel dezelfde gameplay als Mario Kart Wii (meer op het gebied van besturing).
Dat is dan niet bepaald een pluspunt. Besturing voelde minder goed aan dan bij voorgaande delen en de stunts waren al helemaal belachelijk. Ik snap niet waarom Nintendo zoveel tijd verspilde aan een vervolg op MKDD en niet gewoon GP en/of GP2 naar de Gamecube/Wii porten met online support. Die speelden als een eenrijdersversie van DD en stukken beter dan MK:Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De stunts zijn ook vervangen door de delta vliegers, en die komen automatisch tevoorschijn, en je hoeft dus niet op de D-Pad te drukken, of met de handheld te schudden.
Alleen vond ik het driften, Power Sliding, en snaking in MKDS ook stukken beter dan in MKW, waarvan het laatste niet eens kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:57
Musta schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 14:36:
Zag bij de Futurezone in Rotterdam nog wat 3DS liggen, ook voor de prijs van €179 / €175. Stond dat het een actie was van €229 voor €179 / €175...
Door de prijsverlaging denk ik er ook aan om ééntje te halen, moeilijk te weerstaan :P
Zit nu ook even te kijken om er eentje voor de prijsverlaging nog te scoren, maar iedereen heeft zijn voorraaden vanaf 12 augustus staan. Schiet dus niet op.
Futurezone staat op de site dat ze op zijn ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Op de site van 12Game staat dat ze nog op voorraad zijn. Bel ze even voor de zekerheid, dan moet je 'm donderdag in huis hebben... maarja, straks krijg je 'm vrijdag en dan ben je dus echt te laat om nog van de games te kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
De webshop had ze gewoon op voorraad. Alleen dan de zwarte. Die besteld omdat mijn vrouw de andere heeft en de zwarte ook mooi is. Waarschijnlijk heb ik hem woensdag binnen.
Mocht hij te laat komen, dan heb ik gewoon pech. Mijn vrouw wilde wel ruilen, maar dan had ik dezelfde kleur moeten kopen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:15:
De stunts zijn ook vervangen door de delta vliegers, en die komen automatisch tevoorschijn, en je hoeft dus niet op de D-Pad te drukken, of met de handheld te schudden.
Alleen vond ik het driften, Power Sliding, en snaking in MKDS ook stukken beter dan in MKW, waarvan het laatste niet eens kan.
Zelf vind ik de delta vliegers een beetje geforceerd overkomen als manier om maar wat 3d effect te genereren. Ik meen wel begrepen te hebben dat je ze zelf tactisch kon inklappen, maar ik kan me vergissen.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
@JK
Is de regel niet zo dat je je eShop account vóór de 11e aangemaakt moet hebben om voor die 20 gratis games in aanmerking te komen? Dan zou die vlieger donderdag dus al niet meer op gaan.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Voor 12 augustus moet je in de e-Shop zijn geweest.
Dus als jij op donderdag 11 augustus om 23.59u bent ingelogd, heb je geluk.
Dus donderdag bij binnenkomst als de sodemieter de system update doen en inloggen op de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heb bij de Bart Smit voor 200e de 3DS + Zelda besteld, leuke deal! Media markt had ook een soortgelijke bundel, maar ze wisten niet zeker of die ook afgeprijsd zou worden. (MM kennende doen ze dat dus ook niet).

Woon op 20 meter afstand van de Bart Smit, dus dat komt helemaal goed vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@JK Hee je hebt gelijk (bron: nintendo.nl). Ik weet toch echt zeker dat ik ergens heb gelezen vóór 11 aug. Anyways, I stand corrected!

@Eduardboon Da's een goeie deal! Ga ik ook eens checken, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

beantherio schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:44:
Tip. Een tijdje geleden postte ik dat ik de laatste update niet binnen kon halen: ik ben er nu achter wat de oorzaak was. Als je (net als ik) ook een Ziggo-gebruiker met een nieuwe Ubee-modem/router bent dan moet je tijdelijk de firewall daar van even stoppen en dan lukt het wel. Idem met het binnenhalen van spellen uit de shop.

Ik hoop dat of Ubee of Nintendo hier een oplossing voor gaat vinden want erg handig is dit niet.

edit: ik zal er trouwens wel eens een mailtje over sturen naar Ziggo. Lijkt me sterk dat ik de enige ben geweest met dit probleem.
Gisteravond het gemeld bij ZiggoWebcare op twitter ;)

Tijdelijk de firewall uitzetten is geen optie, mijn dochter is toch aan het spelen op de momenten dat ik aan het werk ben en zelf snapt ze dat niet ben ik bang voor.
Dus bij ons staat de firewall maar uit, kan ze ook haar pokemon's laten slapen en die droomwereld in terwijl ik werk :+

Hoop dat ik niet teveel risico loop zo zonder firewall :(

[ Voor 18% gewijzigd door hjs op 09-08-2011 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@Eduardboon Heb je hem in een winkel zelf besteld (aangezien je zegt er dichtbij te wonen :P) ? Of toch online? Ik belde net nl naar een filiaal in Breda, maar daar wist ze nog niets van die aanbieding af. Op de site zie ik hem wel staan.
Ik haal hem nl liever in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Ik heb vandaag eindelijk m'n Ocarina of Time CD binnen ;3... Dat duurde lang zeg xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 19:58
Ik kreeg hem afgelopen zaterdag al binnen, alhoewel, niet bij mij thuis maar bij mijn ouders in Nederland. Tijdens mijn volgende familie bezoek maar eens ophalen :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Speek schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:32:
@Eduardboon Heb je hem in een winkel zelf besteld (aangezien je zegt er dichtbij te wonen :P) ? Of toch online? Ik belde net nl naar een filiaal in Breda, maar daar wist ze nog niets van die aanbieding af. Op de site zie ik hem wel staan.
Ik haal hem nl liever in de winkel :)
Online, je kunt bij de bestelling aangeven dat je hem bij de winkel afhaalt :-). Ik zit momenteel bij vriendlief thuis, dus kan helaas niet naar de winkel. Kreeg net overigens een mailtje dat het pakket voor me klaarligt en ik hem morgenmiddag om 4 uur af kan halen!?. Ga het maar eens proberen donderdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:11

SilencerNL

No remorse

Pado schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:28:
Ik heb vandaag eindelijk m'n Ocarina of Time CD binnen ;3... Dat duurde lang zeg xD.
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen. Aan de ene kant had ik gehoopt op iets meer dan de originele muziekjes uit OoT. Had gehoopt dat ze allemaal net zoals de laatste track waren, die met een heel orkest is gespeeld. Wat is die geweldig! _/-\o_

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@Eduardboon
Ik was in de tussentijd aan het proberen geweest en merkte inderdaad dat je hem bij het filiaal kunt afleveren. Heb hem vanmiddag ook besteld, nogmaals bedankt voor de supertip! _/-\o_ Can't wait.. :9~

[ Voor 3% gewijzigd door speek1984 op 09-08-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Speek schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:33:
@Eduardboon
Ik was in de tussentijd aan het proberen geweest en merkte inderdaad dat je hem bij het filiaal kunt afleveren. Heb hem vanmiddag ook besteld, nogmaals bedankt voor de supertip! _/-\o_ Can't wait.. :9~
Ik zit hier ook al de hele dag te kwijlen. Vriendinlief wou vandaag spirit tracks halen voor haar oude phattds en ik heb in Sneek en Leeuwarden nog even de zelda demo kapotgespeeld :p. 3d op maxed out is prima te doen hier. Kwestie van de focus verliezen, bij 2d beeld zie je alles dan 2maal, maar bij 3d beeld zie je prachtig 3d. Ik werd vooral verliefd op de slinger die navi achterliet.

De tip kwam trouwens ook van vriendinlief. Wil ook graag een 3DS, maar kan het niet verantwoorden (vind de 3ds games niet boeiend, tot mariokart uitkomt dan :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb zelf gisteren Spirit Tracks gehaald bij de FRS. Daar was die vrij goedkoop (standaard overigens).

Net mail gehad van Futurezone omdat de status niet gewijzigd werd. Ze hebben hem gisteren verzonden. Dus nu zit ik met smart te wachten tot ze hem hopelijk leveren.
Morgen ga ik namelijk weer in Disney kijken en zou ik dus te laat zijn met invullen.
Mijn schoonvader vroeg al hoe dat ging (zodat hij het voor me kon doen), maar accounts invullen etc doe ik meestal uit het hoofd, dus dat is niet uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Arunia schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:30:
Ik heb zelf gisteren Spirit Tracks gehaald bij de FRS. Daar was die vrij goedkoop (standaard overigens).

Net mail gehad van Futurezone omdat de status niet gewijzigd werd. Ze hebben hem gisteren verzonden. Dus nu zit ik met smart te wachten tot ze hem hopelijk leveren.
Morgen ga ik namelijk weer in Disney kijken en zou ik dus te laat zijn met invullen.
Mijn schoonvader vroeg al hoe dat ging (zodat hij het voor me kon doen), maar accounts invullen etc doe ik meestal uit het hoofd, dus dat is niet uit te leggen.
Misschien een idee om je 3DS mee te nemen naar Disneyland (ligt er natuurlijk aan of je 3DS op tijd binnen is). Dan kun je daar bijvoorbeeld bij een McDonald's verbinding maken met WiFi. Zolang je dat maar voor 11 augustus 23:59 uur doet.

[ Voor 3% gewijzigd door Sonicfreak op 10-08-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Sonicfreak schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:38:
[...]

Misschien een idee om je 3DS mee te nemen naar Disneyland (ligt er natuurlijk aan of je 3DS op tijd binnen is). Dan kun je daar bijvoorbeeld bij een McDonald's verbinding maken met WiFi. Zolang je dat maar voor 11 augustus 23:59 uur doet.
Als hij vandaag binnen komt, dan zal ik het ook direct allemaal instellen. Als hij vandaag niet binnenkomt, zal ik hem ook niet meer voor donderdagavond in mijn handen krijgen.
Ik heb mobiel internet, dus dat zou geen issue zijn (Premiere Classe hotels hebben ook gratis btw).

We zien het wel. Ben nu nog steeds met smart aan het wachten. Hoop alleen niet dat ze vanavond gaan bezorgen, dan ben ik er ook niet. :P haha, hoe frustie kun je worden van het wachten op een bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Nu online
Arunia schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:47:
[...]

Als hij vandaag binnen komt, dan zal ik het ook direct allemaal instellen. Als hij vandaag niet binnenkomt, zal ik hem ook niet meer voor donderdagavond in mijn handen krijgen.
Ik heb mobiel internet, dus dat zou geen issue zijn (Premiere Classe hotels hebben ook gratis btw).

We zien het wel. Ben nu nog steeds met smart aan het wachten. Hoop alleen niet dat ze vanavond gaan bezorgen, dan ben ik er ook niet. :P haha, hoe frustie kun je worden van het wachten op een bezorging.
Inderdaad. Ik heb gisteravond een Cosmos Black 3DS + Zelda bij Bart Smit besteld en aangegeven dat ik het pakket wil ophalen in de winkel. Ik hoop vandaag een mailtje te krijgen dat ik het pakket morgen kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@sonicfreak
Same here :)

EDIT: not entirely the same.. Ik heb een Aqua Blue besteld :P
Ik vind het btw vreemd dat op de orderbevestiging niet staat dat je hem in de winkel wil laten bezorgen en ophalen. Ik geloof wel dat hij in de winkel aan komt hoor, maar je zou verwachten dat dat er ook op vermeld zou staan.

[ Voor 111% gewijzigd door speek1984 op 10-08-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Nu online
Speek schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:56:
@sonicfreak
Same here :)

EDIT: not entirely the same.. Ik heb een Aqua Blue besteld :P
Laat maar even weten zodra je het mailtje binnen hebt. Ik zal het ook melden zodra ik dat mailtje binnen heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Sonicfreak schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:57:
[...]

Laat maar even weten zodra je het mailtje binnen hebt. Ik zal het ook melden zodra ik dat mailtje binnen heb. :)
Ik PM je wel, weet niet of de rest op dergelijke info van ons zit te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Speek schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:03:
[...]

Ik PM je wel, weet niet of de rest op dergelijke info van ons zit te wachten ;)
Joh. ik vind het wel leuk om te lezen ;)

Ik heb in het mailtje de volgende regel gelezen:

"Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd."

Dus ik denk dat er pas vrijdag bezorgt wordt aan de winkel. Hopelijk wel in de ochtend dan :-). Moet 's avonds alweer aan het werk, dus na 4 uur wordt dan wat vervelend. Al met al blijf ik via postnl het pakketje tracks (elke dag een keertje kijken) en zo gauw hij klaarligt even kijken of het meegegeven wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Nu online
Eduardboon schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:14:
[...]

Joh. ik vind het wel leuk om te lezen ;)

Ik heb in het mailtje de volgende regel gelezen:

"Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd."

Dus ik denk dat er pas vrijdag bezorgt wordt aan de winkel. Hopelijk wel in de ochtend dan :-). Moet 's avonds alweer aan het werk, dus na 4 uur wordt dan wat vervelend. Al met al blijf ik via postnl het pakketje tracks (elke dag een keertje kijken) en zo gauw hij klaarligt even kijken of het meegegeven wordt :+
Je had toch gisteren al een mailtje gekregen dat het pakket voor je klaarstond? En dat je het de volgende dag (vandaag dus) op kon halen na 16:00 uur?

[ Voor 4% gewijzigd door Sonicfreak op 10-08-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Sonicfreak schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:18:
[...]

Je had toch gisteren al een mailtje gekregen dat het pakket voor je klaarstond? En dat je het de volgende dag (vandaag dus) op kon halen na 16:00 uur?
Klopt! maar ik heb de bovengenoemde regel over het hoofd gezien. ik PM je het complete mailtje even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
En toch ben ik benieuwd. Het is enigzins vergelijkbaar met de release van een game, maar ook weer niet helemaal natuurlijk.
Beiden zijn al uit, het is eigenlijk een price drop. Enige dat het verhaal veranderd is dat ambassador program. Het is de vraag hoe de winkels daar rekening mee houden.

Status op de Bart Smit tracker is voor mij de volgende:
"Uw bestelling is klaar voor verzending"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Speek schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:11:
En toch ben ik benieuwd. Het is enigzins vergelijkbaar met de release van een game, maar ook weer niet helemaal natuurlijk.
Beiden zijn al uit, het is eigenlijk een price drop. Enige dat het verhaal veranderd is dat ambassador program. Het is de vraag hoe de winkels daar rekening mee houden.

Status op de Bart Smit tracker is voor mij de volgende:
"Uw bestelling is klaar voor verzending"
Bij postnl staat dat hij aangemeld is. Ik neem aan dat ze pas vrijdag gaan bezorgen, wat natuurlijk wel jammer is. Want ze bezorgen hier altijd laat :(

Ik denk dat ik ook weer zo ongeduldig ga worden tegen de tijd dat mariokart, animal crossing etc uitkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Heb hem net binnengekregen, maar volgens mij is het een showmodel.
Geen folie erop, wel dat schuime velletje zeg maar.
Daarnaast een wit vergeelde voedingsadapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-10 23:05
Arunia schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:47:
Heb hem net binnengekregen, maar volgens mij is het een showmodel.
Geen folie erop, wel dat schuime velletje zeg maar.
Daarnaast een wit vergeelde voedingsadapter.
Daar is al iets eerder ook een discussie over geweest. Het blijkt een Engelse import te zijn. Daarom heb je een niet-officiële (vieze) witte adapter erbij gekregen, omdat we hier een ander stopcontact gebruiken dan in de UK.

Ik heb dit model ook, verder dan dat is er niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ook via 12game.com besteld Arunia? Daar las ik dergelijke dingen wel over.

EDIT:
Voor degenen die het niet erg vinden prima. Ik zou het niet netjes vinden, maar dat is mho.

[ Voor 40% gewijzigd door speek1984 op 10-08-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Ik heb de mijne bij Amazon.co.uk besteld, en ik kreeg gewoon de engelse adapter erbij. Voor een paar euro zo'n conversie stekker gehaald en het gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Nee, Futurezone. Ze vertelden me wel dat er een nieuwe opgestuurd zou worden, maar aangezien het scherm op de randen stoffig is, wil ik hem toch ruilen. Het mag in de winkel, dus daar ga ik nu heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Allright, nou succes ermee. En vooral veel plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Speek schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:53:
Ook via 12game.com besteld Arunia? Daar las ik dergelijke dingen wel over.

EDIT:
Voor degenen die het niet erg vinden prima. Ik zou het niet netjes vinden, maar dat is mho.
Aan de andere kant verklaard dat ook het prijsverschil tussen 180 en 249 euro.

Zoals ik al eerder zei: heb je problemen met import wacht dan lekker tot de prijs is gedropped. Je hebt namelijk nu precies dezelfde hardware (3DS) als in Nederland (want alles komt van Nintendo of Europe in Duitsland) exclusief voeding. Wil je dat niet, dan kun je net zo goed wachten tot na 11 augustus de officiële levering in Nederland weer op gang komt tegen de nieuwe prijzen, maar dan kun je de exclusieve virtual console games die Nintendo niet in de shop gaat verkopen wel vergeten (en daar zitten een aantal echte handheld/console klassiekers tussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcrash schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:28:
[...]

Aan de andere kant verklaard dat ook het prijsverschil tussen 180 en 249 euro.

Zoals ik al eerder zei: heb je problemen met import wacht dan lekker tot de prijs is gedropped. Je hebt namelijk precies dezelfde hardware (3DS) als in Nederland (want alles komt van Nintendo of Europe in Duitsland) exclusief voeding. Wil je dat niet, dan kun je net zo goed wachten tot na 11 augustus de officiële levering in Nederland weer op gang komt tegen de nieuwe prijzen, maar dan kun je de exclusieve virtual console games die Nintendo niet in de shop gaat verkopen wel op je buik schrijven (en daar zitten een aantal echte handheld/console klassiekers tussen)
Of wacht op de R3DS. Dat kan niet lang meer duren las ik, gezien de gevonden exploits in Streetfighter 4. De DS kan NES al vrijwel perfect emuleren dus GBA zou voor 3DS geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:30:
[...]

Of wacht op de R3DS. Dat kan niet lang meer duren las ik, gezien de gevonden exploits in Streetfighter 4. De DS kan NES al vrijwel perfect emuleren dus GBA zou voor 3DS geen probleem moeten zijn.
Als de "R3DS" zo snel uitkomt betekent dat de doodsteek voor de 3DS ben ik bang. Ik hoop echt niet dat dat gaat gebeuren (tenzij de 3DS die ik vandaag binnen krijg van het reparatiecentrum van Nintendo weer niet goed is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik hoop ook niet dat de R3DS grond krijgt.. Er staan een paar leuke games in het vooruitzicht, en die moeten daar niet onder gaan lijden. Geen R3DS is ook weer mooi voor gamers omdat niemand dan slechte games koopt, en die slechte developers niet gewoon kunnen zeggen: de game is goed, maar wordt gepirated.
Pagina: 1 ... 20 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]