Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was de eerste succesvolle DS game?

Super Mario 64.

Precies! Een remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Tja, niet iedereen heeft zijn oude handhelds en/of spellen nog en belangrijker: ports en nieuwe ip's hoeven elkaar natuurlijk niet uit te sluiten. Van mij mag Nintendo zo veel porten als zij willen, als daar vraag naar is lijkt mij dat ook logisch, maar daarnaast wat nieuwe delen van bestaande franchises of nieuwe ip's zou wel mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 16:40

JK

En die Super Mario 64DS was zonder thumbstrap dan ook niet te spelen (de Lite kwam bijv. zonder thumbstrap). Ik twijfel nog steeds over de 3DS. Vandaag even in de gameshop wezen kijken, maar het aanbod is zo mager... er is geen enkel spel nu op dit moment dat ik zeg 'Ja!!! Daarvoor koop ik de 3DS!'.

Maar 175 euro en dan in elk geval wat oude games waar best een paar aardige tussen zitten is niet slecht.. en dan gewoon 1 of 2 3DS games alvast aanschaffen. Aan de andere kant, mijn NDS Lite ligt ook stof te happen. Maar het 3D effect zonder bril vind ik leuk, dus ik denk nog even wat verder na. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 20:22:
Wat was de eerste succesvolle DS game?

Super Mario 64.

Precies! Een remake.
tja, het was een van de enige beschikbare games voor de DS bij de launch, Zo kan ik ook succesvol zijn :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 14:45
Boeboe schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:11:
[...]

tja, het was een van de enige beschikbare games voor de DS bij de launch, Zo kan ik ook succesvol zijn :p
Alleen geldt dit niet voor de 3DS games, hoewel Ocarina of Time nu wel succesvol is, is het niet gewoon een simpele port. Rayman is niet erg succesvol gebleken terwijl dit één van de weinige enigszins interessante titels bij de launch was.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
theforce81 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:32:
[...]

Alleen geldt dit niet voor de 3DS games, hoewel Ocarina of Time nu wel succesvol is, is het niet gewoon een simpele port. Rayman is niet erg succesvol gebleken terwijl dit één van de weinige enigszins interessante titels bij de launch was.
Rayman is ook gewoon een port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Cubic X schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:40:
[...]

Rayman is ook gewoon een port.
Precies wat ik bedoelde ;). Het was mij om de vergelijking Rayman 3DS tegenover Mario N64 DS. Hoewel SFIV het relatief goed gedaan heeft, is dat ook niet in de buurt van hoe N64 Mario het deed op de DS. Dat het aanbod so schaars is, betekent dus niet dat dat aanbod het ook goed doet.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Mijn dochter heeft net voor haar verjaardag een 3DS gekregen (fijn die prijsverlaging een week later).
Maar waarom werkt die systeemupdate niet, zodat we de Eshop kunnen benaderen voor die 20 spelletjes?

Moet ik ergens rekening meehouden ofzo, of mag je zoiets niet op zondag doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:46
hjs schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:57:
Mijn dochter heeft net voor haar verjaardag een 3DS gekregen (fijn die prijsverlaging een week later).
Maar waarom werkt die systeemupdate niet, zodat we de Eshop kunnen benaderen voor die 20 spelletjes?

Moet ik ergens rekening meehouden ofzo, of mag je zoiets niet op zondag doen?
Misschien dat het ligt aan je draadloze router. (geen goede instellingen, mac adres filter etc) Ik heb voor een half uurtje terug nog gewoon de 3DS kunnen updaten naar de nieuweste firmware

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

verbindingstest werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:46
hjs schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:02:
verbindingstest werkt prima
Geeft het een foutcode/error code aan tijdens het proberen van firmware updaten?

[ Voor 10% gewijzigd door pinokkia op 31-07-2011 13:08 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier op vakantie kon ik ook niet updaten via 'onze eigen' verbinding, dan probeerde ik het via de Protable HotSpot van mijn Nexus One, en daarmee werkte het ineens wel.
Misschien ligt het dus aan de router, dat je niet kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Vaag, ik heb de bandbreedte naar 20 mhz terug gezet op de Ubee 3200 (ziggo wifi modem) en nu lijkt het goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

De 3DS heeft toch ook geen 802.11n? Het schijnt dat een kanaal van 40MHz breed op de g-variant problemen oplevert en wellicht dat je 3DS daarom niet goed wilde verbinden, maar wel op een kanaal van 20MHz breed. Alhoewel sommige oudere routers ook 40MHz op 2.4GHz aan kunnen. Misschien kan de 3DS niet eens 40MHz brede kanalen goed 'lezen'. Anyway, die Ubee modem is sowieso een ramp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
Zo, ik heb maar een DM gestuurd om mijn friend code (2234-7278-1459) in de start post te laten opnemen. Ik heb inmiddels iedereen die er momenteel instaat toegevoegd.

Hoe werkt het friend systeem trouwens ? Ik voeg iemand toe en dan ? Ziet diegene dat ik hem probeer toe te voegen en kan hij mij accepten ? Of moet men echt specifiek mijn ID weer toevoegen alvorens men uberhaupt iets ziet ?

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ander moet inderdaad ook jouw vriendcode toevoegen. Privacy regeltje, zo kan je niet "per ongeluk" met een wildvreemde vriendjes worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Aan de ene kant snap ik het aangezien ook veel jonge kinderen er gebruik van maken, maar aan de andere kant blijft het een vervelend systeem. Wat mij betreft hadden ze het met parental controls kunnen afvangen zodat een ouder het moet goedkeuren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
punisher007 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 18:45:
Aan de ene kant snap ik het aangezien ook veel jonge kinderen er gebruik van maken, maar aan de andere kant blijft het een vervelend systeem. Wat mij betreft hadden ze het met parental controls kunnen afvangen zodat een ouder het moet goedkeuren ofzo.
Helemaal mee eens, misschien zullen ze dit in de nabije toekomst nog doen. Ik heb het idee van wel, Nintendo lijkt te luisteren naar de klachten van de 3DS bezitters en deze in realiteit te brengen. Ik denk dat ze het online gebeuren ook aan gaan passen, maar ja, het kan ook zomaar zijn dat ik het fout heb natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSlicer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 19:56
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:30:
[...]

Wat maak je je druk om je geslacht. Zo interessant is het nu ook weer niet wat je tussen je benen hebt hangen.
Omdat er blijkbaar iets moet worden beschermd anders valt hij straks nog door de mand :x

Ik weet niet waarom deze discussie is gestart, en dat maakt ook niet veel uit. Dit is de laatste opmerking over dit non-issue

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 31-07-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie moet door de mand vallen dan?
Het is niet mijn schuld dat er meer dan 1 personen voor YamiHoshi.nl werken, en dat ik het generieke contact ben.
De gene die je zoekt, is het bedrijven contact, en is dus niet hier.

De discussie is door jou gestart, door mij met een ander te verwarren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ik zit te denken om binnenkort, als de prijsverlaging er even door is, een 3DS aan te schaffen. Uiteraard met OoT.

Echter, weet iemand hoe het zit met een eventuele koppeling tussen de 3DS eShop en de WiiStore (of hoe heet dat op de Wii ook alweer.. ?).
M.a.w als ik voor Virtual Console de SNES game A Link To The Past op de Wii heb aangeschaft, kan ik dit in die eShop dan ook gratis downloaden (dus gekoppeld aan mijn Nintendo account)?

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Speek schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:47:
Ik zit te denken om binnenkort, als de prijsverlaging er even door is, een 3DS aan te schaffen. Uiteraard met OoT.

Echter, weet iemand hoe het zit met een eventuele koppeling tussen de 3DS eShop en de WiiStore (of hoe heet dat op de Wii ook alweer.. ?).
M.a.w als ik voor Virtual Console de SNES game A Link To The Past op de Wii heb aangeschaft, kan ik dit in die eShop dan ook gratis downloaden (dus gekoppeld aan mijn Nintendo account)?
Helaas is die koppeling er niet en is de emulator voor de 3DS dan ook anders dan voor de Wii, dus werkt het in de huidige vorm ook niet zo, tenzij Nintendo voor de Wii een GB emulator uitbrengt en daar ook Link's Awakening voor aanbiedt.

[ Voor 9% gewijzigd door Koldur op 01-08-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Vrij logisch indd voor wat betreft die emulator, zo had ik het nog niet bekeken :) Thanks voor je antwoord!
Niet dat mijn aanschaf daar vanaf hangt trouwens, het had leuk geweest meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Edit: ik klets onzin.

[ Voor 88% gewijzigd door mbooij op 01-08-2011 11:13 ]

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
mbooij schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:39:
Het is 1 september :D, iemand de 10 nes games al om de eShop gespot? Ben benieuwd wat de 5 nog niet gepubliceerde games zijn geworden.
Lol, heb je last van een gigantische jetlag? Het is 1 augustus, dus nog een maandje wachten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Beste tweakertjes,

Door de regio restrictie op de 3DS lijkt het mij niet handig er een mee te nemen uit de states.
Of heeft er iemand ervaring mee dat er ook makkelijk games hier gekocht kunnen worden die het wel op deze doen?

[ Voor 49% gewijzigd door Arnevld op 01-08-2011 11:07 ]

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

theforce81 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:40:
[...]

Lol, heb je last van een gigantische jetlag? Het is 1 augustus, dus nog een maandje wachten! ;)
Lol, oops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>>Arnevld
Ik heb er een uit Japan gehaald (Play-Asia), maar ik koop de JP games allemaal via Play-Asia.
Via een vriend van mij, hoorde ik over ForeGames in Tilburg en Breda, die op verzoek games uit USA en Japan importeert, alleen zijn ze wel een fors duurder dan de lokale games.
Ook hebben onze medewerkers ook ieder een EU/US, EU/JP, of EU/JP/US 3DS, en ook die kopen via Play-Asia (of de lokale winkel voor EU games, en eentje koopt lokaal US games, maar die woont daar ook).

Wel moet je er rekening houden dat vanwege het verschil in Volts, gaat je US oplader niet in Europa werken, maar je kunt wel gewoon een Europese DSi, DSi XL, of 3DS oplader gebruiken op de Amerikaanse.
Het is niet zo dat er iets ontploft of verbrandt, het is zo dat het gewoon niet aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

@Yamihoshi.nl
Met een wereldstekker verloopje werkt dat ook niet?

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar van dat soort stekkers, maar dat is juist wat ik bedoelde dat die niet werken, vanwege het verschil in Volts.
Als ik het echt over de stekker had, zei ik ook dat die er niet eens in past (de ruimte tussen de gaatjes is in de EU een stuk breder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nee, dat werkt niet, US stopcontacten zijn 110V, doe je die in een EU stopcontact dan krijgt ie dus de verkeerde spanning. Beter ben je af met een 3rd party oplader die zowel 110 als 220V als input accepteert. Kan je overal gebruiken (in dat geval moet je natuurlijk wel een verloopje gebruiken).

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Twee andere GBA titels voor het Ambassador programma zijn bekend!

http://www.3dsbuzz.com/2-...3ds-ambassadors-revealed/

Super Mario Advance 4: Super Mario Bros 3 en Kirby and The Amazing Mirror zijn twee bevestigde titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Het zijn gelukkig wel goede games die we gratis gaan krijgen voor alsnog. Hoop dat de trend zo wordt doorgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb mijn Legend of Zelda OoT 3D Sound Track cdtje binnen :+ Heerlijk die muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 22:48
theforce81, heb jij die accupack al binnen?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Een oproep:
Is er iemand die de TS wil overnemen? Ik heb niet echt de motivatie meer om deze te onderhouden. Thanks :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt, kan ik het best wel verder onderhouden, maar ik heb soms ook wat tijdsgebrek, en ik ben pas Donderdag terug van mijn vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:54:
Een oproep:
Is er iemand die de TS wil overnemen? Ik heb niet echt de motivatie meer om deze te onderhouden. Thanks :)
Eerst kapt capcom ermee en nu ook boeboe. DS IS DOOMED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:10

DukeBox

loves wheat smoothies

theforce81 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:09:
Super Mario Advance 4: Super Mario Bros 3 en Kirby and The Amazing Mirror zijn twee bevestigde titels.
Vooralsnog zijn het wel leuke titels als (mario)platform liefhebber..
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:28:
Zo, heb mijn Legend of Zelda OoT 3D Sound Track cdtje binnen :+ Heerlijk die muziek.
Ben nog wel aan het twijfelen of ik hem in het plastic laat zitten en bewaar als collecters item..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip, niet op de persoon spelen.

[ Voor 100% gewijzigd door PWM op 02-08-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik spamde er niet over, maakte geen reclame, en ik zei ook niet dat ik CEO ben van een fortune 500.
Althans, zo wou ik niet overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Ik hoop dat er nog een leuke pokemon titel bij zit. Tot nu toe ben ik redelijk verbaasd (Dacht in eerste instantie dat het van die flut spellen zouden worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
matthijst schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:45:
theforce81, heb jij die accupack al binnen?
Heb het inderdaad binnen, maar mijn 3DS is nu bij Nintendo (scharnier probleem :/), ziet er netjes uit moet ik zeggen en de lader werkt goed met het opladen. Zal er z.s.m. over berichten hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:02:
[...]

Vooralsnog zijn het wel leuke titels als (mario)platform liefhebber..

[...]

Ben nog wel aan het twijfelen of ik hem in het plastic laat zitten en bewaar als collecters item..
Ik niet, ik wil er van kunnen genieten. En dat kan ik niet van er alleen naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:11:
[...]

Ik niet, ik wil er van kunnen genieten. En dat kan ik niet van er alleen naar te kijken.
Ik heb hem ook binnen en zit hem nu te luisteren, blijft goede muziek :) Denk dat ik die vaak als achtergrondmuziek zal gebruiken op m'n werk (dat werkt voor mij enkel met zangloze soundtracks als deze het fijnste).

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo Benelux heeft het inmiddels ook naar de retailers bevestigt:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2339802/dhryjhhd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

lijstprijs? Is dat verkoopprijs of inkoopprijs voor de retailers?

12game heeft ze in elk geval op voorraad liggen, maar als de nieuwe prijs dus 150 euro zou zijn, dan laat ik die 20 oude games wel zitten en wacht ik nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Als ik een 3DS koop via 12game , kan ik gelijk de 20 games downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
Nee, de nes spellen komen in september en de GB spellen komen einde dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Ok, duidelijk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JK schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:07:
lijstprijs? Is dat verkoopprijs of inkoopprijs voor de retailers?

12game heeft ze in elk geval op voorraad liggen, maar als de nieuwe prijs dus 150 euro zou zijn, dan laat ik die 20 oude games wel zitten en wacht ik nog even.
Het is de prijs ex. btw. Tel er maar eens 19% bij op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus € 176,72 (148,50 * 119 / 100), en dan komt ook nog winstmarge bij, dus dat zou wel € 180,- zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Winstmarge mag best, ze moeten de toko ook draaiende houden, personeel betalen, rekeningen betalen.
Maar de marge is dan heel erg mager op zo'n apparaat. Maar dat geldt wel voor meer branches.

@Yamihoshi; Volgens mij is 148,50 * 1,19 veel makkelijker rekenen. :P

[ Voor 16% gewijzigd door JK op 02-08-2011 23:04 . Reden: tikfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja: 119 / 100 = 1.19 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook een redelijk loze stap. Tenzij je terug wilt rekenen. Iets wat de btw al heeft en hoeveel het zonder is.
Heerlijk brugklas economie ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:05
Heb nu afgelopen zondag de 3ds bij 12game.com voor € 174,99 gekocht, en dinsdag binnen gekregen. Nu heb ik dus kunnen profiteren van de prijsverlaging èn krijg ik bovendien de 20 gratis games. Ergens is dat niet eerlijk toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:08
peponline schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:18:
Heb nu afgelopen zondag de 3ds bij 12game.com voor € 174,99 gekocht, en dinsdag binnen gekregen. Nu heb ik dus kunnen profiteren van de prijsverlaging èn krijg ik bovendien de 20 gratis games. Ergens is dat niet eerlijk toch? 8)7
Als je er zo mee zit kan je die 20 gratis games toch gewoon laten liggen :). Probleem opgelost lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
champion16 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:28:
[...]

Als je er zo mee zit kan je die 20 gratis games toch gewoon laten liggen :). Probleem opgelost lijkt me.
Nou ja, ze worden toch al "weggegeven", dus daar zit ik niet mee. Het lijkt me gewoon dat Nintendo de actie zo niet bedoeld heeft. Bovendien kan ik me voorstellen dat je nu nog harder baalt als je er de volle pond voor betaald hebt.

Ik ben benieuwd hoe de webshop dit kan doen. Misschien zeggen ze gewoon dat de 3ds na 12 augustus pas verkocht is oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
peponline schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:33:
[...]

Nou ja, ze worden toch al "weggegeven", dus daar zit ik niet mee. Het lijkt me gewoon dat Nintendo de actie zo niet bedoeld heeft. Bovendien kan ik me voorstellen dat je nu nog harder baalt als je er de volle pond voor betaald hebt.

Ik ben benieuwd hoe de webshop dit kan doen. Misschien zeggen ze gewoon dat de 3ds na 12 augustus pas verkocht is oid..
Het is inderdaad wat grijs gebied, maar je kan dit en piracy niet voorkomen zonder (bijna) volledige afschaffing van privacy. Er zijn niet zo heel veel mensen die hier van profiteren, maar het gebeurt wel zoals je zelf ervaren hebt. Geniet er van en wees blij dat je net op dit moment het kon regelen!

Ik denk dat winkels niet hoeven aan te geven wanneer ze een 3DS verkocht hebben aan Nintendo. Enige punt zou kunnen zijn dat wanneer je de 3DS voor garantie op moet sturen, Nintendo er moeilijk om kan doen, maar dat betwijfel ik ten zeerste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Boeit Nintendo geen fuck, lijkt me :D
Mij trouwens ook niet (die prijsverlaging); mooi dat je 20 gratis spellen krijgt.

[ Voor 52% gewijzigd door matthijst op 03-08-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Met de prijsverlaging ben ik ook maar overstag gegaan en een 3DS aangeschaft (12game), met OoT natuurlijk. Ben benieuwd hoe het speelt, als ik het zo lees hoef ik me echter geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Het is jammer dat de prijzen bij dimensionplus nog niet zijn aangepast.

180 euro - 80 euro (DSI inleveren) = 100 euro

Voor 100 euro een 3DS met 20 games gratis...

Te mooi om waar te zijn :+

[ Voor 8% gewijzigd door Rockvee2 op 03-08-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:10

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik gok dat de 80€ inruil dan ook lager wordt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
GoT is niet bedoelt voor dit soort zaken.

[ Voor 83% gewijzigd door PWM op 03-08-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nee, alleen voor ds spellen.
En wees maar bij, anders is de 3DS helemaal ten dode opgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Vanmiddag ook de 3DS dan maar besteld bij 12Game.
Ik moet nog even kijken welke spellen ik ga kopen, op dit moment vind ik het aanbod echt mager en sommige spellen te duur. Maar de nieuwe prijs vind ik wel aantrekkelijk en dan die 20 games erbij is iets wat me dan over de streep trekt.

Nu wil ik ook nog een PS Vita kopen in de toekomst, maar het nadeel van de PS Vita vind ik dat je alleen downloadable games hebt. Ik wil iets fysieks in handen hebben, daarnaast als ik het zat ben, wil ik dit weer kunnen verkopen. De PS Vita heeft geen 2e hands markt en ik ben bang dat Sony de prijzen lang veelste hoog houd. Dat is nu al te zien in de PSN Store. Assassin's Creed 1 bijv. kost volgens mij nu nog 30 euro, terwijl deze nieuw voor 10 euro hier en daar te vinden is. En zo wel met veel meer titels die in de winkels voor veel minder te vinden zijn.
Nu heb ik ook nog een Ipod Touch 4G waar je natuurlijk alleen digitaal je apps koopt, voor een paar euro heb ik daar geen problemen mee.. maar met tientallen euro's dus wel. Noem me maar ouderwets. :+

Anyway, zit zelf te denken aan Pilot Wings, Zelda (al ben ik niet echt een Zelda fan)... SF4 is voor weinig te vinden.. en dan in de toekomst Super Mario 3D Land & Luigi's Mansion 2 en verder maar even afwachten. Ik hoop dat er een paar goeie titels komen. Animal Crossing vond ik vreemd genoeg ook een leuk spel. :D

Zijn er plannen om Advance Wars 3D te maken?
Hopelijk pakt de prijsverlaging voor Nintendo flink uit en dat er weer meer ontwikkelaars toch ook goeie titels voor de 3DS gaan maken. Dan laat ik de PS Vita lekker voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
JK schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:21:
Nu wil ik ook nog een PS Vita kopen in de toekomst, maar het nadeel van de PS Vita vind ik dat je alleen downloadable games hebt.
PS Vita krijgt ook games op cardrigdes.
(AC 1 kost nu €13 in de PSN Store)

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3hax.net/wp-content/uploads/2011/06/psvitacase0.gif

[ Voor 82% gewijzigd door Ike. op 03-08-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Toch wel? Nouja, koop ik zo'n Vita erbij. ;)

Net even SF4 besteld voor 18,45 eur incl. verzendkosten... ik koop Zelda als deze wat in prijs zakt.
Bestel meestal bij Zavvi, scheelt ook weer. Alleen waarschijnlijk anderhalve week wachten voor ie op de mat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Pilotwings is redelijk ruk, dus die zou ik vooral in de aanbieding proberen te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
matthijst schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 00:06:
Pilotwings is redelijk ruk, dus die zou ik vooral in de aanbieding proberen te vinden :)
Op zich schijnt het wel leuk te zijn, alleen VEEL te kort om als volledige game te zien. Wat dat betreft ben ik het eens met het aanbieding zoeken, heeft leuk 3D effect, maar is meer een showcase iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ghost Recon is echt een heel leuk en goed spel, zeker als je ook van advance wars houdt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Bedankt voor de tip m.b.t. 12Game. Zojuist even een Cosmos Black besteld voor nog geen 180 euro. Hopelijk morgen in huis :D

Wel trouwens een geniale zet van de sales dudes daar trouwens; vóór de officiele prijsverlaging de prijs al verlagen. Een hoop potentiele klanten weten al van het ambassadeursprogramma af en gaan dus daar nu hun 3DS kopen. Dat lichte omzetverlies per product maken ze dus meer dan goed met de afzet die nu gegenereerd wordt...

[ Voor 57% gewijzigd door mindcrash op 04-08-2011 13:26 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
mindcrash schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:09:
Bedankt voor de tip m.b.t. 12Game. Zojuist even een Cosmos Black besteld voor nog geen 180 euro. Hopelijk morgen in huis :D

Wel trouwens een geniale zet van de sales dudes daar trouwens; vóór de officiele prijsverlaging de prijs al verlagen. Een hoop potentiele klanten weten al van het ambassadeursprogramma af en gaan dus daar nu hun 3DS kopen. Dat lichte omzetverlies per product maken ze dus meer dan goed met de afzet die nu gegenereerd wordt...
Super man! Echt een goede deal, nu maar hopen dat de scharnieren OK zijn.
De mijne moet vandaag met de post terug komen, houd jullie op de hoogte van hoe Nintendo het heeft afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:02
Hoe merk je eigenlijk dat je scharnieren 'te' los zitten?
Mijn 3D scherm wiebelt ook best wel veel als ik ook maar iets naar voren beweeg met mijn 3DS.

Heeft Nintendo trouwens gratis je 3DS gerepareerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
Ik heb mijn 3DS nu ook binnen van 12game (Zaterdag om 12 uur besteld, had hem pas woensdag binnen...) maar goed, het is nog op tijd en ik ben er nu al verliefd op :+

Ging ik net m'n club nintendo punten inwisselen... zijn die van m'n wii/oude ds allemaal verlopen :/ Nu kan ik beter een nieuw account aanmaken, aangezien je 250 punten gratis krijgt dan...

[ Voor 37% gewijzigd door Bas_De_Beer op 04-08-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:58:
Hoe merk je eigenlijk dat je scharnieren 'te' los zitten?
Mijn 3D scherm wiebelt ook best wel veel als ik ook maar iets naar voren beweeg met mijn 3DS.

Heeft Nintendo trouwens gratis je 3DS gerepareerd?
Dan zitten ze dus te los, tenzij jij dat normaal vindt dan niet :) Pilotwings is overigens best een leuke game voor pak m beet 15 euro ofzo, alleen niet voor 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in de eShop ben geweest kan ik nog niets vinden over de spellen. Ik lees dat ik voor 11-8 23.59 in de eShop moet zijn geweest zodat de DS zich registreert. Nu is het mij echter niet duidelijk: waar kan ik de games downloaden en wanneer kan dat? Is het b.v. de bedoeling dat ik op 11-8 in de shop kijk?

Misschien kijk ik verkeerd of denk ik gewoon anders dan Nintendo, maar er wordt aangekondigd dat ik wat krijg ter compensatie. Ik kan alleen nergens vinden wanneer ik dat krijg en waar ik het kan ontvangen.

Alvast dank voor de reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:59:
Als ik in de eShop ben geweest kan ik nog niets vinden over de spellen. Ik lees dat ik voor 11-8 23.59 in de eShop moet zijn geweest zodat de DS zich registreert. Nu is het mij echter niet duidelijk: waar kan ik de games downloaden en wanneer kan dat? Is het b.v. de bedoeling dat ik op 11-8 in de shop kijk?

Misschien kijk ik verkeerd of denk ik gewoon anders dan Nintendo, maar er wordt aangekondigd dat ik wat krijg ter compensatie. Ik kan alleen nergens vinden wanneer ik dat krijg en waar ik het kan ontvangen.

Alvast dank voor de reactie...
Voor die tijd inloggen, daarna krijg je pas die games (in dezelfde eShop). Zie ook: http://www.insidegamer.nl...es-aan-3DS-bezitters.html

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees dit: http://www.nintendo.nl/NO...deursprogramma_44123.html

Je moet vóór 11 augustus minimaal 1 keer in de eShop zijn geweest. De downloads komen vanaf 1 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:05:
[...]

Voor die tijd inloggen, daarna krijg je pas die games (in dezelfde eShop). Zie ook: http://www.insidegamer.nl...es-aan-3DS-bezitters.html
Bedankt. Dan weet ik i.i.g. dat het klopt zo. Was al bijna bang dat ik wat te kort kwam grapje.
Vanaf 1 september zullen de NES-games via de eShop beschikbaar komen. Nintendo Benelux kan op dit moment nog niet zeggen of het gehele pakket direct beschikbaar is, of dat de games in fases uitgebracht worden. De GBA-games worden sowieso gefaseerd vrijgegeven, eind dit jaar. Van de NES-games is al bekendgemaakt dat zij later ook voor niet-ambassadeurs beschikbaar komen in de eShop. Nintendo Benelux geeft aan dat er op dit moment voor de GBA-games geen soortgelijke plannen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Ok, dus Pilot Wings is meer een soort van techdemo.
Laatste keer op de SNES gespeeld meen ik... toen vond ik het een leuk spel, en heb 'm een paar maanden terug eens op een demo pod gespeeld een paar minuten. Je kan wel duidelijk dat 3D er in zien. Maar voor +/- 15 euro zal ik 'm dan wel aanschaffen en laat ik 'm nu nog even liggen.

Dan zal de eerst volgende titel denk ik toch Zelda worden. Het voordeel is dat ik 'm misschien een paar minuten heb gespeeld. Volgens mij zat het spel bij The Windwaker op de Cube? Kan ook een andere N64 remake geweest zijn voor op de Cube.

Ghost Recon lijkt wel wat op Advance Wars, zal nog eens wat Youtube filmpjes er van kijken.
Advance Wars en Field Commander (PSP) vind ik ook wel aardige spellen om te spelen. Enige nadeel is dat er zoveel tijd in gaat zitten. :+

Hopelijk levert 12Game morgen mijn 3DS. Heb nog geen track & trace code gekregen, maar nu weet ik ook niet of ze die standaard mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige nadeel van ghost recon was dat hij bij veel mensen aardig instabiel was en vaak crashte. Wie weet heb je mazzel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda OoT zat idd ook bij The Wind Waker op de bonus disc (inclusief ook Master Quest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:03:
Enige nadeel van ghost recon was dat hij bij veel mensen aardig instabiel was en vaak crashte. Wie weet heb je mazzel :)
30 uur gespeeld, zero crashes iirc.

En je kan tussendoor gewoon saven.(voor de zekerheid).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nav zelda oot 3D, kon ik het niet laten om weer eens OoT te spelen, op de Wii VC. Ook om mn vriendin ermee kennis te laten maken. Ze is namelijk wel gek op de gba en ds zelda's. Blijft een geweldig spel! Binnenkort toch maar eens een setup maken om em via project64 in HD resolutie met HD texture pack, of de cellshaded versie te kunnen spelen. Moet alleen nog iets regelen om dan een N64 of NGC controller op de pc te kunnen aansluiten.
Dus voor alle 3ds bezitters die OoT nog nooit gespeeld hebben; kopen!!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ghost Recon crashte bij mij ook regelmatig, tot ik wifi uitzette.
Ondertussen al een tijdje niet meer gespeeld, dus zou kunnen dat een firmware update de problemen ondertussen heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Jammer dat de Aqua Blue op dit moment bij 12game niet meer te verkrijgen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Overigens zijn de Nintendo 3DS Cosmos Black's bij alle Nextic shops (12Game, 3DSHome, ...) 175 euro. met een levertijd van 1 tot 2 werkdagen

Heb alleen het donkere vermoeden dat ze bij 12Game dat voor 13:30 besteld, morgen in huis niet waar gaan maken aangezien de postbode hier net is geweest zónder pakje. :(

Nog even afwachten, anders hang ik maandag met de klantenservice van 12Game of helpdesk van Nextic aan de telefoon want ik wil dat ding wel voor 11 augustus in huis hebben :p

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
mindcrash schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:06:
Overigens zijn de Nintendo 3DS Cosmos Black's bij alle Nextic shops (12Game, 3DSHome, ...) 175 euro. met een levertijd van 1 tot 2 werkdagen

Heb alleen het donkere vermoeden dat ze bij 12Game dat voor 13:30 besteld, morgen in huis niet waar gaan maken aangezien de postbode hier net is geweest zónder pakje. :(

Nog even afwachten, anders hang ik maandag met de klantenservice van 12Game of helpdesk van Nextic aan de telefoon want ik wil dat ding wel voor 11 augustus in huis hebben :p
Dat voor 13:30 besteld, morgen in huis hebben ze bij mij nog nooit waargemaakt. Als je in de FAQ kijkt staat er ook dit:
"De levertijd van producten op voorraad bedraagt 1-2 werkdagen (maandag t/m vrijdag). Als u uw order voor 13:30 uur plaatst wordt deze op dezelfde dag verstuurd als het product op voorraad is. Levertijden kunnen afwijken bij zendingen naar het buitenland. (België 2-8 werkdagen)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ik las dat Peponline hem op een zondag bestelde en op de dinsdag erna binnen kreeg. Lijkt me dat dat bij jullie dan ook niet meer dan 2 dagen zal duren. Maar ben benieuwd :)

Ik wil sowieso de Aqua Blue. Heb mijn portables tot nu toe allemaal in zwart gehad, nu even wat anders :P Heb liever een Aqua Blue zonder die 20 gratis games dan een Cosmos Black mét :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Speek schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:37:
Ik las dat Peponline hem op een zondag bestelde en op de dinsdag erna binnen kreeg. Lijkt me dat dat bij jullie dan ook niet meer dan 2 dagen zal duren. Maar ben benieuwd :)

Ik wil sowieso de Aqua Blue. Heb mijn portables tot nu toe allemaal in zwart gehad, nu even wat anders :P Heb liever een Aqua Blue zonder die 20 gratis games dan een Cosmos Black mét :)
Alleen is de Aqua Blue IMHO net iets té blauw op de diverse foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
mindcrash schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:51:
[...]

Alleen is de Aqua Blue IMHO net iets té blauw op de diverse foto's...
Voor mij lijkt mijn Aqua Blue meer groen dan blauw om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@theforce81
Ik heb hem nog niet eens real-life gezien (nog geen één 3DS btw :o ), maar ik moet zeggen dat dat ook mijn idee was. Ah well.. Zee-blauw, sommige wateren zijn ook meer groenig natuurlijk :+

Edit: en ja, ik weet dat Aqua niet voor Zee staat, maar het is een vertaalde interpretatie O-)

[ Voor 22% gewijzigd door speek1984 op 05-08-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Speek schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:15:
@theforce81
Ik heb hem nog niet eens real-life gezien (nog geen één 3DS btw :o ), maar ik moet zeggen dat dat ook mijn idee was. Ah well.. Zee-blauw, sommige wateren zijn ook meer groenig natuurlijk :+

Edit: en ja, ik weet dat Aqua niet voor Zee staat, maar het is een vertaalde interpretatie O-)
Zo heb ik hem zelf ook gekocht, van plaatjes maar nog nooit 3D ervan in actie gezien. Het 3D effect veraste mij heel erg positief en de 3DS vind ik een erg mooi platform, alleen die bovenste/onderste scherm aanraak/potentiële kras problemen waren een domper. Als het goed is krijg ik de mijne vandaag weer terug van Nintendo. Hebben ze erg snel gedaan trouwens, dat vind ik op zich netjes, nu kijken of ze het ook echt goed hebben opgelost. Door alle verhalen heb ik er niet heel veel vertrouwen in, maar daar kan je natuurlijk niet altijd vanuit gaan. Als hij binnen is zal ik jullie vertellen hoe Nintendo het probleem heeft aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
3ds nu een paar dagen in bezit, en bevalt me beter dan verwacht :) De scharnieren voelen wel iets los, maar bewegen niet zomaar tijdens het spelen, dus voor mij geen probleem.

Voor degene die liever niet de kosmos zwarte versie willen hebben:
4launch zegt de aqua blue te kunnen leveren binnen 1-5 werkdagen voor €179,90. Misschien de gok waard? :*)

[ Voor 6% gewijzigd door peponline op 05-08-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

peponline schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:45:
3ds nu een paar dagen in bezit, en bevalt me beter dan verwacht :) De scharnieren voelen wel iets los, maar bewegen niet zomaar tijdens het spelen, dus voor mij geen probleem.

Voor degene die liever niet de kosmos zwarte versie willen hebben:
4launch zegt de aqua blue te kunnen leveren binnen 1-5 werkdagen voor €179,90. Misschien de gok waard? :*)
Ik heb "had" ook aardig wat speling op mijn zwarte 3DS. Ben er nog mee naar de winkel terug gegaan. Ze lieten me een ander model zien dat evenveel speling had. Hadden er nog nooit eerder meldingen over gehad.
Ik heb toen een Crystal Case gekocht via Bol.com van 10 euro. Sinds dien geen problemen meer met speling, direct ook bescherming voor je nieuwe 3DS :D

linkje: http://www.bol.com/nl/p/g...04004011077077/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De speling hoort ook ter bescherming van de scharnieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:01:
De speling hoort ook ter bescherming van de scharnieren.
Een beetje speling is geen probleem, maar in sommige gevallen klopt het niet. Bij mij had de linker scharnier zelfs nog speling terwijl de 3DS dicht was, terwijl de rechter prima in orde was. Ook piepte/kraakte het met het spelen erop. Als dat het geval is bij je 3DS weet je dat er iets niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
theforce81 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:46:
[...]

Een beetje speling is geen probleem, maar in sommige gevallen klopt het niet. Bij mij had de linker scharnier zelfs nog speling terwijl de 3DS dicht was, terwijl de rechter prima in orde was. Ook piepte/kraakte het met het spelen erop. Als dat het geval is bij je 3DS weet je dat er iets niet klopt.
ok, goed om te weten. Dat is bij mij dus totaal niet het geval, dan hoef ik er me geen zorgen om te maken :)

Trouwens hele andere vraag, als je een friend-code van iemand zijn 3ds-systeem toevoegd, moet je dan ook nog voor ieder spel los een friend-code registreren? Of kun je dan gelijk online tegen elkaar spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Gelukkig dat je daar geen last van hebt! Scheelt weer, geeft mij ook weer wat meer vertrouwen als de postbode straks langskomt met mijn 3DS ;). Over het friend code verhaal, weet ik helaas niet, ken niemand IRL met een 3DS. Wil straks wel wat proberen, maar volgens mij hebben Shadow Wars, Rayman 3D en OoT geen online functionaliteit, dus wordt het voorlopig niets :p.

Pagina: 1 ... 19 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]