Een 3ds kopen betekent niet nds verkopenMaximusTG schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:30:
Vergeet ook niet dat een groot deel van de huidige NDS bezitters veelal hun games op een flashcard spelen. Overstappen op een 3DS, en de oude NDS verkopen wordt met deze prijsdaling best aantrekkelijk, alleen ben je dan meteen je hele gamescollectie kwijt.
Ik ben het wel met Boeboe eens. Ik denk persoonlijk ook dat Nintendo besluit om de 3DS eerder uit de schappen te halen (2013 - 2014 misschien?), om vervolgens niet met een opvolger te komen maar zijn verlies te nemen op de handheld markt. De handheld markt is gewoon overgenomen door smartphones.
[ Voor 4% gewijzigd door Cubic X op 28-07-2011 11:35 ]
Verwijderd
Nee ik denk niet dat Nintendo dat doet. Ze zullen eerder sneller een opvolger maken.Cubic X schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:35:
Ik ben het wel met Boeboe eens. Ik denk persoonlijk ook dat Nintendo besluit om de 3DS eerder uit de schappen te halen (2013 - 2014 misschien?), om vervolgens niet met een opvolger te komen maar zijn verlies te nemen op de handheld markt. De handheld markt is gewoon overgenomen door smartphones.
En spellen als Mario en Zelda wil ik écht niet op een telefoon spelen. Dan heb je echt nog knoppen nodig.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 11:39 ]
Verwijderd
Trouwens de speculaties dat de telefoon de handheld markt overneemt.
Is de telefoon gaming markt niet een andere markt dan de handhelds die naast elkaar kunnen leven?
Casual games met je touch screen en een verdwaalde knop is toch iets anders dan een dedicated console in je hand hebben waar je hard op kunt gamen.
Is de telefoon gaming markt niet een andere markt dan de handhelds die naast elkaar kunnen leven?
Casual games met je touch screen en een verdwaalde knop is toch iets anders dan een dedicated console in je hand hebben waar je hard op kunt gamen.
Een telefoon is veel duurder dan de handheld dus zal nooit gebeuren.
Maar een telefoon zien veel mensen als een must om te hebben en deze hebben ze dan ook al gekocht, een handheld gaming console niet...Negaiido schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:50:
Daarom vindt ik persoonlijk de stap van Sony Xperia Play devices goed bedacht, zo pikken ze een graantje mee met de telefoonmarkt.
Misschien een idee voor Nintendo om iets soortgelijks te gaan doen? Een controller die je aan kan sluiten op je Android/WP7/iPhone/iPad en ook via een platform games uitbrengen.
Of natuurlijk zelf een handheld telefoon uitbrengen...
[ Voor 24% gewijzigd door Harmsen op 28-07-2011 11:54 ]
What a fine day for Science! | Specs
Maar mensen zullen eerder een telefoon dan een handheld kopen.Negaiido schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:50:
Ik neem nu puur mezelf als referentie, dus misschien dat het niet accuraat is: Ik heb jarenlang mijn DS meegenomen op de trein om te gamen. Vandaag de dag doe ik dat gewoon op mijn smarthphone, en dat zijn niet enkel simpele spelletjes van het genre 'angry birds', maar ook volwaardige games van men favo RPG genre (Spectral Souls, Dungeon Defenders, Zenonia): games van een niveau dat de 3DS momenteel niet eens KAN bieden.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dit dus. Daarnaast heeft Nintendo altijd het meeste geprofiteerd van de zogenaamde 'casual-gamers' die alleen spellen spelen zoals Brain Training, Sudoku, Nintendogs en andere simpele en kleine spellen. Dit soort casual-games kunnen prima gespeeld worden op een touchscreen, zelfs op een redelijke smartphone (je hoeft niet de duurste high-end te hebben voor dit soort games). Aangezien de meeste mensen in deze casual-games markt wel een telefoon hebben waarop ze ook dit soort games kunnen spelen, kopen ze geen aparte handheld voor 250 (binnenkort dan 170) dollar. Die markt is dus enorm gekrompen.Harmsen schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:52:
[...]
Maar een telefoon zien veel mensen als een must om te hebben, een handheld gaming console niet...
Daarom vindt ik persoonlijk de stap van Sony Xperia Play devices goed bedacht, zo pikken ze een graantje mee met de telefoonmarkt.
Gamers lopen niet meer massaal warm voor uitgebreide games (Golden Sun, Assassins Creed, Zelda, etc.) op een handheld en de casual-gamer heeft dit soort games al helemaal nooit geïnteresseerd.
Misschien dat het tijd is voor Nintendo om een soort Gameboy Phone uit te brengen, met een slidedesign zoals de Xperia Play en PSP Go.
Right.. mag ik je flux capacitor even lenen?Boeboe schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:23:
[...]
Technisch is hij inderdaad een stuk meer dan een "DS met 3D beeld", maar de praktijk ligt wel anders. DS bezitters hebben een catalogus steengoede, originele games. De 3DS biedt op dat vlak niets extra, integendeel: De huidige games zijn bijna uitsluitend ports en remakes, met als extra nadeel de extreem slechte batterijduur. Uiteindelijk betaal je gewoon 250 euro voor het 3D beeld, maar net dit kunnen vele mensen niet voor langere tijd verdragen.
Het zou tof zijn als we zouden kunnen zeggen "het komt wel in orde in de toekomst", maar 3rd party publishers zijn allesbehalve enthousiast om voor de 3DS te ontwikkelen. Voor nieuwe content zal je moeten rekenen op nintendo zelf, die WEERAL mario en zelda gepland heeft staan. Daar heb je ook nog eens de groeiende populariteit van android/iphone games bij, waardoor ik vrees dat een prijsdaling van 100 euro niet veel zal helpen.
Ik denk dat ze hier bij nintendo ook al voor vreesden. Ik weet niet of iemand zich nog het gametrailers.com interview met Reggie herinnerde waarbij ze hem vlakaf vroegen of games zoals pilotwings en steel diver niet schandalig veel te duur waren aangezien smartphone games met veel meer substantie voor slechts een paar euro verkocht worden. Hij had het duidelijk erg lastig met de vraag, want er kwam een hoop marketingpraat uit met als boodschap "gamers will pay for nintendo quality" en de vraag om van onderwerp te veranderen.
Nintendo zal alles moeten inzetten op hun nieuwe Wii, want de 3DS zal 2012 niet overleven.
(dat gezegd zijnde: Ik denk dat de PS vita ook geen hoge toppen gaat scheren, smartphones hebben een te groot deel van de mobiele gamingmarkt ingenomen)
Het is trouwens ook niet zo dat de orginele DS direct het monster was wat het later is geworden.. die had ook een moeizame start, en de PS3 eveneens.. prijsverlagingen, redesigns.. my 2 cents
En over de naam van Mariokart, ach is maar een persbericht, naam kan zo veranderen. (bv, Mariokart 3DS)
Niemand kan ik de toekomst kijken, niemand weet weet hoe deze verlaging uit gaat pakken.
Niemand weet hoe de toekomstige games gaan verkopen, of welke games million-sellers gaan worden.
En hoe de economie zich gaat ontwikkelen.
Wel is het zo dat de 3DS op het moment wat onder Nintendos verwachtingen verkoopt, maar toch nog 4,32 Million ww, das niet mis.
Ik game al heel wat jaartjes, zo'n 21 jaar en de doom-scenario's die sommige hier posten gaan wel wat ver..
[ Voor 12% gewijzigd door S2S op 28-07-2011 12:16 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Als de prijs inderdaad 170 of 200 euro wordt vind ik het best rap gegaan.
Voor een apparaat dat 3/4 maanden op de markt is (en ik gewoon voor de volle prijs betaald heb) ben ik benieuwd als Nintendo met een compensatie komt voor 3DS bezitters. De games die er nu niet zijn hebben nieuwe 3DS bezitters straks ook last van...
Is het een mailtje naar Nintendo waard?
Voor een apparaat dat 3/4 maanden op de markt is (en ik gewoon voor de volle prijs betaald heb) ben ik benieuwd als Nintendo met een compensatie komt voor 3DS bezitters. De games die er nu niet zijn hebben nieuwe 3DS bezitters straks ook last van...
Je krijgt toch compensatie, persbericht even lezen?Dennis Lammers schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:15:
Een telefoon is een must maar een dure smartphone niet. Gezien de nieuwe provider abonnementsprijzen zie ik wel snel de verkoop van smartphones dalen na een tijd. Je hebt ook MP3 spelers op de mobiel en toch kopen mensen nog een iPod etc.Harmsen schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:52:
[...]
Maar een telefoon zien veel mensen als een must om te hebben en deze hebben ze dan ook al gekocht, een handheld gaming console niet...
Misschien een idee voor Nintendo om iets soortgelijks te gaan doen? Een controller die je aan kan sluiten op je Android/WP7/iPhone/iPad en ook via een platform games uitbrengen.
Of natuurlijk zelf een handheld telefoon uitbrengen...
Ach ja, Apple deed zoiets met de prijs van de eerste iPhone en kijk wat daarvan geworden isDennis Lammers schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:15:
Voor een apparaat dat 3/4 maanden op de markt is (en ik gewoon voor de volle prijs betaald heb) ...
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
>>S2S
Als het bericht uit zou komen, laat ik het gelijk weten.
Het persbericht van Nintendo Nederland is nog niet uitgekomen.
Althans, er is niks in onze mailbox, en ook niks in de Mediaroom.
20 gratis games dus. 
Wel klassiekers, maar zeker niet de minste!
Nu maar hopen dat de 3DS ook écht goed gaat verkopen, anders heeft iedereen straks nog een 'goedkoop' apparaat waar ie niks mee kan
Jammer dat de moeilijkheidsgraad van Mario 3DS niet zo moeilijk is, maar samen met Mario Kart 3D krijgen we zeker een mooie winter
Wel klassiekers, maar zeker niet de minste!
Nu maar hopen dat de 3DS ook écht goed gaat verkopen, anders heeft iedereen straks nog een 'goedkoop' apparaat waar ie niks mee kan
Jammer dat de moeilijkheidsgraad van Mario 3DS niet zo moeilijk is, maar samen met Mario Kart 3D krijgen we zeker een mooie winter
Verwijderd
Plus (en ik heb hier geen ervaring mee) lijkt het me dat je als ouder makkelijker een game koopt samen met je kind in de intertoys.Negaiido schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:17:
[...]
Een telefoon is een must maar een dure smartphone niet. Gezien de nieuwe provider abonnementsprijzen zie ik wel snel de verkoop van smartphones dalen na een tijd. Je hebt ook MP3 spelers op de mobiel en toch kopen mensen nog een iPod etc.
Voor telefoongames moet je wss weer een creditcard of een bank account bij een marketplace linken.
Nintendo BeNeLux is altijd traag.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:20:
>>S2S
Maak je niet druk, komt vanzelf. En veel verschil met USA/JPN zal er niet zijn, Nintendo kennende in het verleden.
Eurogamer heeft al wat details:
http://www.eurogamer.net/...-price-cut-around-a-third
[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 28-07-2011 12:32 ]
Laatste kwartaal:
The DS3, the world's first video game console with a 3-D screen that works without special glasses, globally sold 710,000 units and 4.53 million game titles during the period. Meanwhile, the Wii home console sold 1.56 million units.
The DS3, the world's first video game console with a 3-D screen that works without special glasses, globally sold 710,000 units and 4.53 million game titles during the period. Meanwhile, the Wii home console sold 1.56 million units.
Haters everywhere but I don’t really care
Ben zelf wel te spreken over de ambassadeursactie. Zitten leuke spellen bij welke ik al over zat te twijfelen om te kopen. Maakt het prijs verschil naar mijn idee zeker goed.
Nu heeft mijn 3DS meer problemen met het linkerscharnier, alleen weet ik niet of Nintendo Benelux het probleem ook op goed op lost als ik de mijne opstuur. Ben daar nooit zo happig op, maar het feit dat mijn 3DS ook problemen heeft met die rubber stoppers moet ik er misschien toch aan geloven.
Ik had hem bij de winkel laatst om willen ruilen, wat ze ook wilden doen voor me, maar die hadden ook allemaal een licht schuivende scharnier, dus Nintendo is mijn laatste hoop.
Nu heeft mijn 3DS meer problemen met het linkerscharnier, alleen weet ik niet of Nintendo Benelux het probleem ook op goed op lost als ik de mijne opstuur. Ben daar nooit zo happig op, maar het feit dat mijn 3DS ook problemen heeft met die rubber stoppers moet ik er misschien toch aan geloven.
Ik had hem bij de winkel laatst om willen ruilen, wat ze ook wilden doen voor me, maar die hadden ook allemaal een licht schuivende scharnier, dus Nintendo is mijn laatste hoop.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Mensen die de e-shop vóór 12 augustus bezoeken krijgen dus de gratis games.
Met een beetje geluk verstuurd je winkel (als ze het als pre-order op de site zetten) je 3DS een dag van te voren en heb je een lagere prijs én de gratis games. Kleine kans dat dit natuurlijk lukt, maar je zult altijd mensen hebben...
Zelf ben ik op zich wel tevreden met de gratis games, had liever geld gezien...
Speel nu al nooit VC games, dus denk dat ik ze nu ook niet ga spelen...
En wat betreft de scharnieren / strepen op het touchsreen, daar heb ik ook last van.
Ik vind het bovenste (3D) scherm zeer wiebelig overkomen, niet echt fijn.
Ook heb ik soms last van strepen op het touchscreen wat door het 3D scherm komt, maar die kan ik er altijd wel 'afvegen' dus zijn gelukkig geen echte (blijvende) strepen.
En ik was misschien van plan om een PS Vita te halen, maar ik kijk het nu wel eerst even aan voordat ik weer een prijsverlaging misloop (waar vooral Sony toch om bekend staat, kijk naar de PS3)
Maar goed, nu hopen dat de toekomst van de 3DS er rooskleurig uit gaat zien, want daar heb ik ten slotte een 3DS voor gehaald!
Topgames zoals ik van Nintendo verwacht ben.
Laat maar komen!!!
Met een beetje geluk verstuurd je winkel (als ze het als pre-order op de site zetten) je 3DS een dag van te voren en heb je een lagere prijs én de gratis games. Kleine kans dat dit natuurlijk lukt, maar je zult altijd mensen hebben...
En wat betreft de scharnieren / strepen op het touchsreen, daar heb ik ook last van.
Ook heb ik soms last van strepen op het touchscreen wat door het 3D scherm komt, maar die kan ik er altijd wel 'afvegen' dus zijn gelukkig geen echte (blijvende) strepen.
En ik was misschien van plan om een PS Vita te halen, maar ik kijk het nu wel eerst even aan voordat ik weer een prijsverlaging misloop (waar vooral Sony toch om bekend staat, kijk naar de PS3)
Maar goed, nu hopen dat de toekomst van de 3DS er rooskleurig uit gaat zien, want daar heb ik ten slotte een 3DS voor gehaald!
[ Voor 46% gewijzigd door Deezers op 28-07-2011 12:42 ]
Als je niet zo van de VC bent dan begrijp ik het, doe met de Wii er niet zo heel veel mee. Maar met een handheld device vind ik het persoonlijk een ander verhaal. Maar het kan natuurlijk zijn dat je er überhaupt geen interesse in hebt en dan is het een nutteloos iets. Aan de andere kant weet je dat het zou gaan gebeuren en heb je zelf het risico genomen, maar toch voelt het vervelend als er dan zo'n grote pricecut plaatsvindt.Dennis Lammers schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:37:
Mensen die de e-shop vóór 12 augustus bezoeken krijgen dus de gratis games.
Die vlekken worden meestel permanent! Dus kijk uit en doe er iets tussen, plaats iets hogere rubber stoppers of neem conctact op met Nintendo.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Nja een dure smartphone?Negaiido schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:17:
[...]
Een telefoon is een must maar een dure smartphone niet. Gezien de nieuwe provider abonnementsprijzen zie ik wel snel de verkoop van smartphones dalen na een tijd. Je hebt ook MP3 spelers op de mobiel en toch kopen mensen nog een iPod etc.
pricewatch: Samsung Omnia 7 i8700 8GB Zwart
pricewatch: HTC Desire Bruin
pricewatch: HTC Desire Z Grijs
pricewatch: HTC Desire S Grijs
Smartphones waarop je kan gamen en die tussen de 250 en 350 euro kosten. I.c.n. met een abo nog minder en dan kan je nog bellen/whatsappen en alles ook.
Er wordt vergeten dat de meeste 3DS verkopen gewoon voor kinderen zijn, wat ouders voor hen doen in de meeste gevallen. Wij wat oudere gamers zijn niet echt de core markt voor 3DS, tuurlijk zouden ze het heel prettig vinden om dat te veranderen, maar kinderen spelen echt met dedicated handhelds. Maar, we zullen het zien, de toekomst ziet er naar mijn visie goed uit door deze prijsverlaging, de spellen welke op de programma staan en hoe ze de early adopters tegemoet gaan komen.Harmsen schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:45:
[...]
Nja een dure smartphone?
Smartphones waarop je kan gamen en die tussen de 250 en 350 euro kosten. I.c.n. met een abo nog minder en dan kan je nog bellen/whatsappen en alles ook.
Zojuist via-via gehoord dat de adviesprijs 169 euro wordt
En als dimensionplus de inruilkorting van je DSI op 80 euro aanboud koop ik mijn 3DS voor 90 eurotjes
Niet per se natuurlijk, maar omdat de 3DS toch backwards compatible is, kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die de NDS op marktplaats zetten of zo. Leuk koopje voor ouders met jonge kinderen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:32:
[...]
Een 3ds kopen betekent niet nds verkopen
Persoonlijk zou ik natuurlijk best een 3DS willen hebben, maar zie voorlopig nog geen games die ik niet zou willen missen. OOT 3D lijkt me super tof om te spelen, lekker in de trein of zo, maar als ik dan wat verder denk, dan bedenk ik me dat ik het spel al gespeeld heb op:
-N64
-Gamecube (Wind Waker bonus disc)
-Wii Virtual Console
-Elke N64 emulator die bestaat
Dus leuk voor een nieuwe generatie, maar niet voor mij
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
Ja.. 30/40 euro per maand + de aankoop voor de games + +/- 100 euro voor de telefoon. Echt goedkoper hoor!Harmsen schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:45:
[...]
Nja een dure smartphone?
En dan heb je niet games als Pokémon, Zelda, Mario, Donkey Kong, etc.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 13:35 ]
Verwijderd
Maar vergeet niet dat een Touch Screen-only device niet lekker gamet.
Ik heb ook maar een iPod Touch, Google Nexus One, en HTC Wildfire.
Casual games zijn leuk op deze apparaten, maar games als race games, fighters, platformers, RPG's, FPS: Nee, dan speel ik liever op een apparaat met fysieke knopjes, zoals een DS, 3DS, PSP, en PSVita.
Ik ben eigenlijk van plan om een PSVita naast mijn 3DS te zetten, maar de PSVita ga ik dan alleen voor Taiko no Tatsujin gebruiken, want ik ken geen andere, leuke games op Sony handhelds.
Casual games zijn leuk op deze apparaten, maar games als race games, fighters, platformers, RPG's, FPS: Nee, dan speel ik liever op een apparaat met fysieke knopjes, zoals een DS, 3DS, PSP, en PSVita.
Ik ben eigenlijk van plan om een PSVita naast mijn 3DS te zetten, maar de PSVita ga ik dan alleen voor Taiko no Tatsujin gebruiken, want ik ken geen andere, leuke games op Sony handhelds.
Beetje raar om een handheld dat nog niet released is een beetje te gaan beoordelen op spellen. Maar het is jouw mening, ik ga je niet ompraten en dan een offtopic discussie starten.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:39:
Maar vergeet niet dat een Touch Screen-only device niet lekker gamet.
Verwijderd
Het niet weten wat ik leuk vind, is toch wel anders dan beoordelen.
Edit:
Ik heb nu net een mail ontvangen over de Gamescom:
Edit:
Ik heb nu net een mail ontvangen over de Gamescom:
Graag stellen we jullie op de hoogte van onze activiteiten tijdens Gamescom 2011. Op woensdag 17 augustus zijn Sarah en ik de hele dag aanwezig en kunnen we een afspraak inplannen om jullie diverse games te laten zien. Gedurende ongeveer anderhalf uur hebben jullie de tijd om diverse games te spelen, maar dat is uiteraard ook afhankelijk van jullie eigen agenda.
Voor Nintendo 3DS zijn dit o.a. Super Mario 3D Land, Mario Kart 7, Luigi’s Mansion 2 en Kid Icarus: Uprising. Voor Wii zijn dit o.a. Rhythm Heaven, The Legend of Zelda: Skyward Sword en Kirby Wii. Helaas zal de Wii U niet speelbaar zijn.
We hebben geen exclusieve interview mogelijkheden.
De afspraak vindt plaats in het Business Center, Nintendo stand A30/B30 in hal 5.2. Voor een afspraak kun je op deze e-mail reageren, geef hierbij gelijk aan welk tijdstip je voorkeur heeft.
Tot 17 augustus!
[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 14:19 ]
Verwijderd
Als het met de PSV net zo gaat als met de PSP komen er ongeveer 2 leuke spellen voor het ding (Loco Roco)
Verwijderd
tsjah ds had duidelijk die ronde gewonnen. Nu met het falen van de 3ds en de interessante specs van de vita kan daar mss verandering inkomen. En als de vita de winaar word komen er vanzelf meer goede games. (kip, ei)
Verwijderd
De 3DS is niet gefaald.
De huidige actie van Nintendo is er juist om falen van de 3DS te voorkomen. (kip, ei): Goedkopere 3DS, is meer verkopen is meer games.
De huidige actie van Nintendo is er juist om falen van de 3DS te voorkomen. (kip, ei): Goedkopere 3DS, is meer verkopen is meer games.
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 14:42 ]
28/07/2011
Nintendo 3DS-ambassadeursprogramma
Nintendo heeft vandaag een wereldwijde wijziging van de inkoopprijs voor de detailhandel van Nintendo 3DS aangekondigd. In Europa zal deze wijziging vanaf 12 augustus van toepassing zijn.
Het is eerder voorgekomen dat wij, Nintendo, de inkoopprijs voor de detailhandel voor onze videospelsystemen een bepaalde periode na de lancering hebben verlaagd om daarmee een breder publiek te bereiken. Het is in de geschiedenis van Nintendo echter niet eerder voorgekomen dat we de inkoopprijs voor de detailhandle zo ingrijpend verlaagd hebben in minder dan 6 maanden na lancering.
We zijn ons ervan bewust dat deze beslissing er misschien voor zorgt dat het vertrouwen van jullie, de loyale fans die Nintendo 3DS vanaf het begin ondersteund hebben, in ons geschaad kan worden en dit is zeker niet onze bedoeling.
Iedereen die Nintendo 3DS vanaf het begin ondersteund heeft, is erg belangrijk voor Nintendo. Hoewel we er misschien niet helemaal voor kunnen zorgen dat je spijt hebt dat je Nintendo 3DS vroeg gekocht hebt, willen we onze dankbaarheid tonen door je gratis 20 downloadbare spellen uit de Nintendo eShop aan te bieden.
Deze gratis spellen zullen beschikbaar zijn voor iedereen die een Nintendo 3DS-systeem heeft en zich tenminste één keer voor 23:59 uur op 11 augustus aanstaande via een draadloos breedbandinternetsignaal heeft verbonden met de Nintendo eShop. Deze Nintendo 3DS-systemen zullen automatisch geregistreerd en gekwalificeerd worden voor de Nintendo 3DS-ambassadeurspromotie. Ga voor informatie en een uitlegvideo over hoe je je Nintendo 3DS met het internet verbindt, naar de Nintendo 3DS-site.
1. Met ingang van 1 september a.s., kunnen Nintendo 3DS-ambassadeurs gratis 10 NES™ Virtual Console™-spellen downloaden, voordat deze voor anderen verkrijgbaar zullen zijn in de Nintendo eShop. Deze spellen, waaronder Super Mario Bros.™, Donkey Kong Jr.™, Balloon Fight™, Ice Climber™ en The Legend of Zelda™, zullen worden uitgebracht als te betalen downloadbare spellen, maar ambassadeurs kunnen ze gratis, nog voor de lancering, downloaden. Zodra de te betalen versies van de spellen later dit jaar beschikbaar zijn in de Nintendo eShop, kunnen ambassadeurs deze updates ook kostenloos downloaden.
2. Tegen het einde van 2011 zal Nintendo ambassadeurs tevens 10 Game Boy Advance Virtual Console-spellen schenken. Onder deze spellen bevinden zich Yoshi’s Island™: Super Mario™ Advance 3, Mario Kart™: Super Circuit, Metroid™ Fusion, WarioWare™, Inc.: Minigame Mania en Mario vs. Donkey Kong™. Deze spellen zullen exclusief verkrijgbaar zijn voor ambassadeurs en Nintendo heeft op dit moment geen plannen deze spellen in de toekomst beschikbaar te maken voor andere Nintendo 3DS-eigenaren.
Meer informatie over deze promotie zal op een later tijdstip bekend worden gemaakt.
Nintendo heeft vandaag een wereldwijde wijziging van de inkoopprijs voor de detailhandel van Nintendo 3DS aangekondigd. In Europa zal deze wijziging vanaf 12 augustus van toepassing zijn.
Het is eerder voorgekomen dat wij, Nintendo, de inkoopprijs voor de detailhandel voor onze videospelsystemen een bepaalde periode na de lancering hebben verlaagd om daarmee een breder publiek te bereiken. Het is in de geschiedenis van Nintendo echter niet eerder voorgekomen dat we de inkoopprijs voor de detailhandle zo ingrijpend verlaagd hebben in minder dan 6 maanden na lancering.
We zijn ons ervan bewust dat deze beslissing er misschien voor zorgt dat het vertrouwen van jullie, de loyale fans die Nintendo 3DS vanaf het begin ondersteund hebben, in ons geschaad kan worden en dit is zeker niet onze bedoeling.
Iedereen die Nintendo 3DS vanaf het begin ondersteund heeft, is erg belangrijk voor Nintendo. Hoewel we er misschien niet helemaal voor kunnen zorgen dat je spijt hebt dat je Nintendo 3DS vroeg gekocht hebt, willen we onze dankbaarheid tonen door je gratis 20 downloadbare spellen uit de Nintendo eShop aan te bieden.
Deze gratis spellen zullen beschikbaar zijn voor iedereen die een Nintendo 3DS-systeem heeft en zich tenminste één keer voor 23:59 uur op 11 augustus aanstaande via een draadloos breedbandinternetsignaal heeft verbonden met de Nintendo eShop. Deze Nintendo 3DS-systemen zullen automatisch geregistreerd en gekwalificeerd worden voor de Nintendo 3DS-ambassadeurspromotie. Ga voor informatie en een uitlegvideo over hoe je je Nintendo 3DS met het internet verbindt, naar de Nintendo 3DS-site.
1. Met ingang van 1 september a.s., kunnen Nintendo 3DS-ambassadeurs gratis 10 NES™ Virtual Console™-spellen downloaden, voordat deze voor anderen verkrijgbaar zullen zijn in de Nintendo eShop. Deze spellen, waaronder Super Mario Bros.™, Donkey Kong Jr.™, Balloon Fight™, Ice Climber™ en The Legend of Zelda™, zullen worden uitgebracht als te betalen downloadbare spellen, maar ambassadeurs kunnen ze gratis, nog voor de lancering, downloaden. Zodra de te betalen versies van de spellen later dit jaar beschikbaar zijn in de Nintendo eShop, kunnen ambassadeurs deze updates ook kostenloos downloaden.
2. Tegen het einde van 2011 zal Nintendo ambassadeurs tevens 10 Game Boy Advance Virtual Console-spellen schenken. Onder deze spellen bevinden zich Yoshi’s Island™: Super Mario™ Advance 3, Mario Kart™: Super Circuit, Metroid™ Fusion, WarioWare™, Inc.: Minigame Mania en Mario vs. Donkey Kong™. Deze spellen zullen exclusief verkrijgbaar zijn voor ambassadeurs en Nintendo heeft op dit moment geen plannen deze spellen in de toekomst beschikbaar te maken voor andere Nintendo 3DS-eigenaren.
Meer informatie over deze promotie zal op een later tijdstip bekend worden gemaakt.
Zo, die gaan diep door het stof. Het geheel klinkt nogal wanhopig...Dennis Lammers schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:14:
28/07/2011
Verwijderd
Inderdaad. Beetje een lauwe goedmaker. Ik wacht wel af tot ze met nieuwe games komen in plaats van die remakes en ports. Grootste fout blijft geen zelda en mario op launch, dan hadden denk ik veel meer mensen hem gekocht. Ik weet in ieder geval ik en een paar andere mensen in mijn omgeving die er zo over denken. Nu ga ik uiteraard eerst de vita afwachten en kijken of die wel dingen te bieden heeft die ik zoek.Cubic X schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:19:
[...]
Zo, die gaan diep door het stof. Het geheel klinkt nogal wanhopig...
Die 20 spellen vind ik inderdaad maar een slechte goedmaker. Ik heb nu dus spijt dat ik op dag 1 een 3DS heb gekocht. Als dit nou ook nog 3D games waren zou het wel oké zijn, maar we krijgen gewoon een berg oude spellen...
Verwijderd
Tja. dat is het nadeel van het Early adopter zijn. Zelf vind ik het wel leuk om GBA / NES games gratis op mn 3DS te zien
Verwijderd
Denk dat er heel veel mensen zijn die al die games al gespeeld hebben (en ook al de remakes/ports hebben gespeeld op bv. de Wii). Ik zelf vond OoT wel een leuk idee voor de 3ds, maargoed ik heb hem al op de n64 gespeeld, op de GC en op de wii. Beetje overkill om hem nu WEER te gaan kopen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:30:
Tja. dat is het nadeel van het Early adopter zijn. Zelf vind ik het wel leuk om GBA / NES games gratis op mn 3DS te zien
Verwijderd
Ik heb OoT op de GC en Wii gespeeld, en heb nu OoT 3D op mijn 3DS... het is echt een verbetering en dan speel ik 't nog in 2D.
OoT 3D was voor mij de nr 1. reden om de 3DS te kopen
OoT 3D was voor mij de nr 1. reden om de 3DS te kopen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 16:09 ]
Wat ik wel leuk vind is dat games dus beschikbaar komen die voor latere bezitters (vooralsnog) niet beschikbaar komen.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Nu bij bol.com kost de nintendo 3DS maar 179,99
. Heb net een 2 weken terug nog €197 betaald.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Volgens Tweakers.net wordt de adviesprijs €170.
nieuws: Nintendo brengt prijs 3DS omlaag - update
Daar gaat MediaMarkt zeker een tientje onder zitten.
Ze hadden pas al een plaatselijke actie voor €188. Toen was de oude adviesprijs nog geldig.
nieuws: Nintendo brengt prijs 3DS omlaag - update
Daar gaat MediaMarkt zeker een tientje onder zitten.
Ze hadden pas al een plaatselijke actie voor €188. Toen was de oude adviesprijs nog geldig.
Verwijderd

Op het moment van aankoop had je de middelen tot je beschikking en vond je de prijs voor het object goed genoeg om tot een aankoop over te gaan.
Als je het echt zo erg vind dan moet je de volgende keer maar de kat uit de boom kijken en wachten tot het op een prijs niveau beland die je wel zint.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 18:11 ]
Wees blij. Ik heb er 250 voor betaald en voel me nu een beetje (klein beetje danpinokkia schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:19:
Nu bij bol.com kost de nintendo 3DS maar 179,99. Heb net een 2 weken terug nog €197 betaald.
Maar goed, dat is het nadeel van vroeg kopen. Ik moet zonodig alle consoles kopen die uit zijn bij launch
Ik wacht wel tot hij 100-120 is en er een fatsoenlijk spel voor te koop is XD
Je kunt een deel van je cash terugvragen trouwens als je je 3ds pasgeleden gekocht heb las ik op nu.nl
Je kunt een deel van je cash terugvragen trouwens als je je 3ds pasgeleden gekocht heb las ik op nu.nl
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Voor het eerst gaat Nintendo verlies maken op hardware...geeft wel aan dat ze echt in de shit zitten momenteel.
Verlies maken op hardware zal wel meevallen, zo enorm duur zal de productie ook weer niet zijn, maar de winst van de console verkoop gaat wel flink naar beneden. Daar komt wel voor terug dat VEEL mensen nu WEL de 3DS zullen kopen en dus ook veel games, en dat maakt heel veel goed.Cubic X schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:50:
Voor het eerst gaat Nintendo verlies maken op hardware...geeft wel aan dat ze echt in de shit zitten momenteel.
Er word een enorm drama van gemaakt, maar dit is gewoon een optie die ze vanaf het begin waarschijnlijk al klaar hadden liggen. Alleen is hij al iets eerder in effect getreden dan geplant (ipv rond de kerst bijvoorbeeld) Komt allemaal wel goed. De lijst games voor de feestdagen ziet er erg goed uit!
This space is occupied
Ik ben dat betreft wel blij dat ik met de launch niet gelijk heb gekocht. Maar voor 2 weken terug heb ik er 2 besteld voor mijn kids. Het is jammer dat ik 2 x €20 meer heb betaald. Maar het is nog altijd beter 2 x €80 te veel betalen. Dat betreft echt balen voor de mensen die €249 ervoor hebben betaald.Exorcist schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:15:
[...]
Wees blij. Ik heb er 250 voor betaald en voel me nu een beetje (klein beetje dan) genaaid. Die 20 spellen die je krijgt zijn leuk, maar heb ik zowat allemaal al op de systemen waarop ze bedoeld zijn (NES/GBA of SNES).
Maar goed, dat is het nadeel van vroeg kopen. Ik moet zonodig alle consoles kopen die uit zijn bij launch
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik vind het totaal niet balen. Ik heb sinds de launch een hele leuke tijd ermee gehad EN ik krijg nu nog gratis games ook
This space is occupied
Collaborator schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:57:
[...]
Verlies maken op hardware zal wel meevallen, zo enorm duur zal de productie ook weer niet zijn, maar de winst van de console verkoop gaat wel flink naar beneden. Daar komt wel voor terug dat VEEL mensen nu WEL de 3DS zullen kopen en dus ook veel games, en dat maakt heel veel goed.
Er word een enorm drama van gemaakt, maar dit is gewoon een optie die ze vanaf het begin waarschijnlijk al klaar hadden liggen. Alleen is hij al iets eerder in effect getreden dan geplant (ipv rond de kerst bijvoorbeeld) Komt allemaal wel goed. De lijst games voor de feestdagen ziet er erg goed uit!
Bloomberg Japan reports today that the new 3DS price point means Nintendo will incur a loss on every system sold. At a press conference in Osaka today, Nintendo CEO Satoru Iwata justified this by saying that such major moves were necessary in order to improve fiscal performance next year and beyond.
Een report hoeft niet per definitie de waarheid te zijn. Vaak gaat het om wat analisten denken/inschatten, en dat kan enorm verschillen per persoon/bedrijf.
This space is occupied
Verwijderd
Ik heb 2 keer geStreetPass'd in Warschau: Een keer in de historische binnenstad, dat is een plaatselijke bewoner, en een keer in de metro, die in een andere regio woont.
Verwijderd
Die 20 k!#tspellen kunnen ze sticken where the sun don't shine. Waar kan ik mijn €80 retour claimen? Binnen 6 maanden 1/3e van de prijs eraf? IK KOOP NOOOOOOOIT MEER EEN NINTENDO.....
Er staat wel bij : Levertijd 14 dagenpinokkia schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:19:
Nu bij bol.com kost de nintendo 3DS maar 179,99. Heb net een 2 weken terug nog €197 betaald.
Dan neem ik aan dat je ook nooit een xbox 1 of ps2 gekocht hebt? #overpricedropsgeproken.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 20:56:
Die 20 k!#tspellen kunnen ze sticken where the sun don't shine. Waar kan ik mijn €80 retour claimen? Binnen 6 maanden 1/3e van de prijs eraf? IK KOOP NOOOOOOOIT MEER EEN NINTENDO.....
Nintendo heeft dan toevallig de status van plange tijd prijsvast te zijn en doorbreekt dat bij deze, maar echt iets opzienbarends doen ze absoluut niet in de gamewereld.
This space is occupied
Verwijderd
QFT!Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:09:
Al die mensen die gaan lopen klagen dat ze net de prijsdaling gemist hebben.
Op het moment van aankoop had je de middelen tot je beschikking en vond je de prijs voor het object goed genoeg om tot een aankoop over te gaan.
Als je het echt zo erg vind dan moet je de volgende keer maar de kat uit de boom kijken en wachten tot het op een prijs niveau beland die je wel zint.
Net zoals mensen die zeiken over minder nieuwe functies in firmware releases van smartphones / consoles. Op de dag dat je het apparaat koopt is het van jou. Wat de originele fabrikant er aan toevoegt is allemaal extra. Net zoals met prijsverlagingen.
Ik heb mijn 3DS voor 250 euro gekocht, en ik vind het helemaal niet erg dat hij nu goedkoper wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 21:35 ]
Verwijderd
Wees blij mensen dat het nu nog 250 Euro kost.
Ik betaalde voor mijn Japanse 3DS minimaal 450 Dollar, inclusief verzendkosten, en exclusief 48 Euro aan customs.
De aankoop van mijn Europese 3DS maakte het weer goed (180 Euro).
Ik betaalde voor mijn Japanse 3DS minimaal 450 Dollar, inclusief verzendkosten, en exclusief 48 Euro aan customs.
De aankoop van mijn Europese 3DS maakte het weer goed (180 Euro).
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 22:14 ]
Verwijderd
Dit had Nintendo moeten doen!
To all iPhone customers:
I have received hundreds of emails from iPhone customers who are upset about Apple dropping the price of iPhone by $200 two months after it went on sale. After reading every one of these emails, I have some observations and conclusions.
First, I am sure that we are making the correct decision to lower the price of the 8GB iPhone from $599 to $399, and that now is the right time to do it. iPhone is a breakthrough product, and we have the chance to 'go for it' this holiday season. iPhone is so far ahead of the competition, and now it will be affordable by even more customers. It benefits both Apple and every iPhone user to get as many new customers as possible in the iPhone 'tent'. We strongly believe the $399 price will help us do just that this holiday season.
Second, being in technology for 30+ years I can attest to the fact that the technology road is bumpy. There is always change and improvement, and there is always someone who bought a product before a particular cutoff date and misses the new price or the new operating system or the new whatever. This is life in the technology lane. If you always wait for the next price cut or to buy the new improved model, you'll never buy any technology product because there is always something better and less expensive on the horizon. The good news is that if you buy products from companies that support them well, like Apple tries to do, you will receive years of useful and satisfying service from them even as newer models are introduced.
Third, even though we are making the right decision to lower the price of iPhone, and even though the technology road is bumpy, we need to do a better job taking care of our early iPhone customers as we aggressively go after new ones with a lower price. Our early customers trusted us, and we must live up to that trust with our actions in moments like these.
Therefore, we have decided to offer every iPhone customer who purchased an iPhone from either Apple or AT&T, and who is not receiving a rebate or any other consideration, a $100 store credit towards the purchase of any product at an Apple Retail Store or the Apple Online Store. Details are still being worked out and will be posted on Apple's website next week. Stay tuned.
We want to do the right thing for our valued iPhone customers. We apologize for disappointing some of you, and we are doing our best to live up to your high expectations of Apple.
Steve Jobs
Apple CEO
Hoezo? Dat doet Nintendo nu toch ook in de vorm van 20 gratis VC games...Leuk $100 store credits die je dan alsnog bij Apple moet uitgeven. Komt dus op 't zelfde neer IMHO. Prima geregeld door Nintendo in ieder geval[...]
Therefore, we have decided to offer every iPhone customer who purchased an iPhone from either Apple or AT&T, and who is not receiving a rebate or any other consideration, a $100 store credit towards the purchase of any product at an Apple Retail Store or the Apple Online Store. Details are still being worked out and will be posted on Apple's website next week. Stay tuned.
davidgilmour schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:16:
Dit had Nintendo moeten doen!
[...]
jB
Bij de Xbox 1 kreeg je na de enorme pricedrop 2 full retail games naar mijn weten. Anderzijds ben ik het eens met wat iemand hier zegt: je koopt het voor een bepaald bedrag dus vond je dat toen waard. Vind ik zeker waar, maar het blijft lullig als binnen het halfjaar een forse prijsdaling komt.Collaborator schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 21:05:
[...]
Dan neem ik aan dat je ook nooit een xbox 1 of ps2 gekocht hebt? #overpricedropsgeproken.
Nintendo heeft dan toevallig de status van plange tijd prijsvast te zijn en doorbreekt dat bij deze, maar echt iets opzienbarends doen ze absoluut niet in de gamewereld.
Maal er verder niet om, maar het zegt iets over de verkoop van de 3DS tot nog toe. En mee eens. Het apparaat heeft potentie, maar veeeel te weinig games om deze potentie ten toon te stellen. Super Mario Land 3D, kom op!
Hier ben je helemaal zelf bij, als jij dat ding speciaal (vroeg) uit Japan wilt hebben.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:13:
Wees blij mensen dat het nu nog 250 Euro kost.
Verwijderd
Steve laat je zelf bepalen wat je met die $100 doet. Nintendo geeft je er een paar kutroms voor terug die je niet eens zelf mag uitkiezen,MandaloR schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:45:
[...]
Hoezo? Dat doet Nintendo nu toch ook in de vorm van 20 gratis VC games...Leuk $100 store credits die je dan alsnog bij Apple moet uitgeven. Komt dus op 't zelfde neer IMHO. Prima geregeld door Nintendo in ieder geval
Iets anders is er niet beschikbaar, je krijgt zelf games die andere niet eens kunnen krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 23:22:
[...]
Steve laat je zelf bepalen wat je met die $100 doet. Nintendo geeft je er een paar kutroms voor terug die je niet eens zelf mag uitkiezen,
This space is occupied
Verwijderd
€80 euro in een envelop zou ook prima zijn. Of €80 aan tegoedpunten in de 3DS store. Nu krijg ik suffe NES spellen...Collaborator schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 00:07:
[...]
Iets anders is er niet beschikbaar, je krijgt zelf games die andere niet eens kunnen krijgen.
Echt he, als Nintendo fan mag je niet klagen
Je hebt die 250,- niet voor niets uitgegeven lijkt mij, je wilde het apparaat graag. En nu die prijsdaling is ga je zeuren, i don't get it ! Nu al zin om die nes en gba spellen in m'n bezit te hebben
Klopt! dat was ideaal toen. De prijsverlaging ging toen officieel pas per eind april in maar alle grote retailers deden half april al de xbox in de verkoop voor de nieuwe prijs. Maar de actie van 2 gratis games was wel van toepassing als je je xbox voor eind april gekocht had. Dus en een goedkope xbox en 2 gratis gamesExorcist schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:53:
[...]
Bij de Xbox 1 kreeg je na de enorme pricedrop 2 full retail games naar mijn weten. Anderzijds ben ik het eens met wat iemand hier zegt: je koopt het voor een bepaald bedrag dus vond je dat toen waard. Vind ik zeker waar, maar het blijft lullig als binnen het halfjaar een forse prijsdaling komt.
Misschien dat het bij de 3DS ook wel is straks, dat bijvoorbeeld de mediamarkt vanaf volgende week de nieuwe prijs al hanteerd...
* pstalman voegt iedereen toe aan de friendlist
Lees de topicwaarschuwing nog eens een keer..
Lees de topicwaarschuwing nog eens een keer..
[ Voor 35% gewijzigd door Cloud op 29-07-2011 11:44 ]
Gaan jullie ook allemaal zeuren als je een pak melk koopt bij de albert heijn en de volgende dag is-ie in de aanbieding?
Jazeker, dan eis ik een appeltaart!!
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik kan me van die GBA games eigenlijk maar moeilijk voorstellen dat deze straks niet voor iedereen (tegen betaling) beschikbaar worden. Yoshi's Island alleen is voor mij al bijna reden genoeg om een 3DS te halen 
Dit zijn toch wel toppertjes hoor
. Overigens wel grappig dat eurogamer het heeft over 'true exclusives', terwijl Ninty 'currently has no plans'.... Lijkt er op dat ze wellicht niet per se zo exclusief blijven.
Ik blijf voorlopig nog even wachten op een 3DS XL of iig een 3DS die niet krast, hopelijk heeft Nintendo tegen die tijd ook plannen gemaakt voor die GBA releases
bron: eurogamerNintendo will dole out the 10 Game Boy Advance Virtual Console games by the end of the year. The GBA games will be true exclusives - Nintendo "currently has no plans" to make the games available to the general public in the future.
Some of the GBA's finest are included: Yoshi's Island: Super Mario Advance 3, Mario Kart: Super Circuit, Metroid Fusion, WarioWare, Inc.: Mega Microgame$ and Mario vs. Donkey Kong.
Dit zijn toch wel toppertjes hoor
Ik blijf voorlopig nog even wachten op een 3DS XL of iig een 3DS die niet krast, hopelijk heeft Nintendo tegen die tijd ook plannen gemaakt voor die GBA releases
Altijd wel leuk over de mensen die klagen als een product goedkoper is geworden. Kijk naar games
Vorige maand kostte Duke Nukem Forever voor de Xbox 360 nog 59.99, nu kan je hem al voor 13 euro oppikken. Je gaat dan toch ook niet zeuren dat hij nu 46 euro goedkoper is?
Vorige maand kostte Duke Nukem Forever voor de Xbox 360 nog 59.99, nu kan je hem al voor 13 euro oppikken. Je gaat dan toch ook niet zeuren dat hij nu 46 euro goedkoper is?
Verwijderd
Uiteraard mag Nintendo prijzen verlagen. Doen ze altijd. Het verschil mey het verleden is dat het minimaal 12 tot 18 maanden duurde voordat een kleine prijsverlaging plaats vond. Nu een forse binnen 5 maanden.
Geen probleem Nintendo.
/me koopt voorlopig het 1e jaar geen enkel Nintendo product na de release. Net als vele miljoenen anderen.
Geen probleem Nintendo.
/me koopt voorlopig het 1e jaar geen enkel Nintendo product na de release. Net als vele miljoenen anderen.
Wat een bull-shit dat gezeur over de prijsverlaging. Ik heb hem voor 250,- gekocht boehoe Nintendo heeft me genaaid boehoe!! Dat is toch gewoon gebruikelijk dat er een prijsverlaging komt? Soms sneller dan anders, soms ook wat meer dan gebruikelijk. Het was je eigen besluit om hem te kopen dus moet je nu ook niet zeuren.
Ik vind het niet erg dat ik de volle mep heb betaald en die gratis games die we krijgen vind ik wel een leuke cadeautje van Nintendo maar is niet perse noodzakelijk. Wel of geen gratis 20 games, het maakt me niks uit. Nu even wachten tot er meer goede games gerealesed worden en de huidige titels in prijs zakken, dan ga ik nog even Pilot Wings scoren en eventueel DOA.
Ik vind het niet erg dat ik de volle mep heb betaald en die gratis games die we krijgen vind ik wel een leuke cadeautje van Nintendo maar is niet perse noodzakelijk. Wel of geen gratis 20 games, het maakt me niks uit. Nu even wachten tot er meer goede games gerealesed worden en de huidige titels in prijs zakken, dan ga ik nog even Pilot Wings scoren en eventueel DOA.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik snap het gezeurs niet, dit is toch altijd het risico dat je loopt. Als je ergens een TV koopt kan het ook zijn dat die binnen een week is afgeprijsd.
Stel je voor dat je de PS3 bij launch gekocht had, dan ben je pas genaaid als die ineens in prijs dropt.
Ik vind het nog netjes van Nintendo dat ze proberen de klanten toch een klein beetje tevreden te houden, maar dit is nu eenmaal het risico als early adopter (net als alle kinderziektes).
Wachten en wel afzien is waar de 3DS nu misschien mee kampt en dat doet het product geen goed. Bedrijven hebben nu eenmaal early adopters nodig om te beslissen of het product een toekomst heeft.
Stel je voor dat je de PS3 bij launch gekocht had, dan ben je pas genaaid als die ineens in prijs dropt.
Ik vind het nog netjes van Nintendo dat ze proberen de klanten toch een klein beetje tevreden te houden, maar dit is nu eenmaal het risico als early adopter (net als alle kinderziektes).
Wachten en wel afzien is waar de 3DS nu misschien mee kampt en dat doet het product geen goed. Bedrijven hebben nu eenmaal early adopters nodig om te beslissen of het product een toekomst heeft.
Ai... waar ik al bang voor was.
Sommige winkels bieden hem nu al aan voor 175 euro (12GAME.com)
Ze sturen 'm direct op dus dan heb je én de 20 gratis games én een veel goedkopere console dan de meeste van ons in dit topic...
Ze sturen 'm direct op dus dan heb je én de 20 gratis games én een veel goedkopere console dan de meeste van ons in dit topic...
Hij klaagt dan toch ook helemaal niet? Hij haalt het alleen aan als vergelijkings materiaal (zoals ik het zie).Pieterke schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 23:07:
[...]
Hier ben je helemaal zelf bij, als jij dat ding speciaal (vroeg) uit Japan wilt hebben.
Ik kan me wel heel goed voorstellen, dat de mensen die hem een paar weken voor de pricedrop, zich enigzins bestolen voelen, maar bedenk je wel dat je het apparaatje dus wel die 250 euro waard vond, op het moment dat je hem kocht. Of je het eens bent met de aangeboden coulance, da's een kwestie van smaak. Maar Nintendo -hoeft- helemaal niets. Maar het is wel een stukje service/klantenbinding.
Niets is echt waardevast mbt elektronica, je dure flatscreen Plasma met alle toeters en bellen er aan, is volgende week in de aanbieding my BCC, en dan? Had je weer dik 500 euro gescheeld misschien. het gebeurt dagelijks, waarom denken mensen toch dat ze op van alles en nog wat recht hebben?
Zoals ik zei, het zal zeker zuur zijn, maar toen je hem kocht voor 250 euro, was je nog wel van mening dat hij het geld waard was.
-
Verwijderd
Lieve schat, ik heb toch echt een vrouwelijk geslachtsdeel tussen mijn benen.
Maar voor de rest heb je gelijk, want ik probeerde de mensen hier te laten zien dat het nog duurder had gekund, en het heeft dus niks met geklaag te maken.
Maar voor de rest heb je gelijk, want ik probeerde de mensen hier te laten zien dat het nog duurder had gekund, en het heeft dus niks met geklaag te maken.
Verwijderd
Wat maak je je druk om je geslacht. Zo interessant is het nu ook weer niet wat je tussen je benen hebt hangen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:21:
Lieve schat, ik heb toch echt een vrouwelijk geslachtsdeel tussen mijn benen.
Effe wat anders:
Ik probeer mijn club nintendo account te koppelen aan de e-shop van mijn 3DS. Helaas krijg ik elke keer de foutcode 005-6401 (emailadres of pasword is niet correct).
Wat ik aan bijzondere dingen geprobeerd heb (naast eindeloos emailadres en wachtwoord inkloppen)
1) e-shop afsluiten en opnieuw proberen
2) nieuw wachtwoord aangemaakt voor club nintendo
3) daarna weer e-shop afgesloten en opnieuw gestart.
Ik blijf die foutcode krijgen.
Heeft iemand ervaring met dit probleem en vooral: wat is de oplossing?
Op google kan ik niets vinden.
Ik vermoed dat ik namelijk de e-shop aan mijn club nintendo account moet koppelen om de 20 spellen te mogen downloaden. Bij club nintendo staat namelijk dat ik een 3ds heb aangeschaft. De e-shop heeft de spellen. Ergo: met allebei gekoppeld kom je pas in aanmerking voor de downloads.
Ik probeer mijn club nintendo account te koppelen aan de e-shop van mijn 3DS. Helaas krijg ik elke keer de foutcode 005-6401 (emailadres of pasword is niet correct).
Wat ik aan bijzondere dingen geprobeerd heb (naast eindeloos emailadres en wachtwoord inkloppen)
1) e-shop afsluiten en opnieuw proberen
2) nieuw wachtwoord aangemaakt voor club nintendo
3) daarna weer e-shop afgesloten en opnieuw gestart.
Ik blijf die foutcode krijgen.
Heeft iemand ervaring met dit probleem en vooral: wat is de oplossing?
Op google kan ik niets vinden.
Ik vermoed dat ik namelijk de e-shop aan mijn club nintendo account moet koppelen om de 20 spellen te mogen downloaden. Bij club nintendo staat namelijk dat ik een 3ds heb aangeschaft. De e-shop heeft de spellen. Ergo: met allebei gekoppeld kom je pas in aanmerking voor de downloads.
[ Voor 6% gewijzigd door winnie op 29-07-2011 19:54 ]
Verwijderd
Simpel: stuur een mail aan contact@nintendo.nl zij zullen je snel en goed kunnen helpen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 20:07 ]
Interessant! Dan heb je inderdaad meteen de 20 games er bij.Dennis Lammers schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:35:
Ai... waar ik al bang voor was.
Bij BOL.com staat levertijd 2-3 weken en 12Game kan 'm dus direct leveren.
Ik zei al dat ik interesse in de 3DS had, maar wel pas als de prijs lager zou zijn. Even een nachtje over slapen.
Hoewel het op de site staat zou ik wel een beetje oppassen. Tenzij je die 20 games niet echt belangrijk vindt. Het zou kunnen zijn dat ze een "foutje" hebben gemaakt, maar het kan natuurlijk ook gewoon correct zijn. Jammer voor de mensen die de 3DS net een paar weken hebben, maar zoals eerder gezegd, dat is hoe het werkt in tech land. Ik heb de mijne net geen drie weken nu.... Zo is het helaas en de 20 games ben ik zelf wel te spreken over, ook al zullen er mensen zijn die de 3DS voor 170 kunnen kopen EN de 20 games krijgen, dat zijn geluksvogelsJK schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:02:
[...]
Interessant! Dan heb je inderdaad meteen de 20 games er bij.
Bij BOL.com staat levertijd 2-3 weken en 12Game kan 'm dus direct leveren.
Ik zei al dat ik interesse in de 3DS had, maar wel pas als de prijs lager zou zijn. Even een nachtje over slapen.
Even een vraagje. Ik heb pas de 3DS gekocht en dacht met Nintendo Points Cards ook 3DS spellen te kunnen kopen, maar helaas. Ik zit nu dus met 3000 points waar ik niks mee kan. Ik heb helaas ook geen DSI, dus ik kan geen spellen daarop kopen en ze vervolgens transferren. Zou het wel mogelijk zijn om met een DSI (XL) van een vriend in te loggen op mijn account, de games aan te schaffen en dan vervolgens te transferren naar mijn 3DS ?
PS: Als mensen interesse hebben om mijn points over te kopen, hoor ik het ook graag
PS: Als mensen interesse hebben om mijn points over te kopen, hoor ik het ook graag
Verwijderd
Geloof er zelf geen snars van dat ze hun AAA gba titels op een e-store zetten en deze exclusief houden voor huidige 3ds bezitters. Ja, een maand of 3 max misschien.
Verwijderd
Dat zeggen ze ook niet. Er zijn alleen nog geen plannen om ze voor de rest uit te brengen. Maar deze plannen kunnen natuurlijk ook later komen.
Het zal voor Nintendo een heel goede troefkaart zijn om de verkopen te verbeteren.
Het zal voor Nintendo een heel goede troefkaart zijn om de verkopen te verbeteren.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2011 09:22 ]
Maar kan dat ook van iemand anders zijn DSI ?Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 09:18:
Dat is inderdaad mogelijk. Hiervoor kan je de 3DS Transfer tool gebruiken (zie DSi Shop)
Mij interesseert het niets of die spellen exclusief zijn of niet, ik vind de 3DS een mooi apparaat (buiten de design flaws om: scharnieren/krassen) en hoop dat het beter van de grond komt. Als dat betekent dat iedereen de GBA spellen kan kopen (alleen ambassadors gratis natuurlijk) dan vind ik dat prima. Maakt geen verschil voor de Ambassadors, kunnen het nog steeds spelen en misschien nog wel beter i.v.m. multiplayer. Als niemand anders het kan kopen wordt multiplayer ook een beetje waardeloos
.
Verwijderd
Ja: je moet dan wel die andere DSi aan jouw Nintendo account koppelen (en later weer ontkoppelen) via de DSi winkel. Zorg er ook voor dat je de software download met jouw account.punisher007 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 09:28:
[...]
Maar kan dat ook van iemand anders zijn DSI ?
Hmm, nu wordt het wel heel erg verleidelijk... 175 euro en die 20 gratis spellen... Ik wil 'em eigenlijk al heel erg graag, maar nooit de knoop doorgehakt; veel minder dan 175 wordt-ie niet he?
Voorlopig niet nee! Ten minste, als de verkopen nu ook niet groter worden, maar zo te lezen zijn er een hoop mensen die nu wel over stag willen gaan. Ik heb de mijne voor 222 gekocht, dus heb nu €52,- meer betaald dan de toekomstige kopers. Maar €175,- voor de 3DS EN de 20 spellen is echt een goede koop nu!!Bas_De_Beer schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 12:27:
Hmm, nu wordt het wel heel erg verleidelijk... 175 euro en die 20 gratis spellen... Ik wil 'em eigenlijk al heel erg graag, maar nooit de knoop doorgehakt; veel minder dan 175 wordt-ie niet he?
12game.com zegt de 3DS nu voor €175,- te verkopen en hem direct te versturen, dus kom je in aanmerking voor de 20 games aangezien je dan voor 12 augustus je 3DS kan aanmelden bij de eShop.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 12:33:
Die 20 gratis games zijn voor de early adopters geloof ik
Ik twijfel wel. Met kerst zul je ook acties krijgen met maybe nog iets goedkoper of een combi-pack.
Hoeveel kosten die games los? Zijn daar al prijzen van bekend wat ze kosten of gaan kosten?
Hoeveel kosten die games los? Zijn daar al prijzen van bekend wat ze kosten of gaan kosten?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik heb hem net besteld
220 euro voor de zwarte 3DS, Legend of zelda en 20 gratis spellen
Ik kan me wel voorstellen dat degenen die hem voor €250,- gekocht hebben, zich "beroofd" voelen. Wie hem nu koopt krijgt hem voor €80,- goedkoper (of zoals bij 12game.com €75,-) en die krijgt net zogoed die 20 gratis games.
Wat is dat toch dat iedereen hier meteen een 3DS koopt als er een paar NES en GBA titels bij komen? Ja, het zijn steengoede games, maar ze zijn al 10-20 jaar oud en ik heb ze al helemaal grijs gespeeld op mijn GBA en NES...
Als ik die games wil spelen haal ik mijn GBA wel van stal, ding werkt nog prima, niets mis mee.
Het wordt tijd dat Nintendo eens met wat nieuwe nintendo IP's komt, zoals pikmin op de GC een goed voorbeeld is. Niet steeds alle mario's 20x porten naar alle systemen, daar word ik nu wel een beetje moe van. Maar blijkbaar wordt iedereen hier er nog helemaal gek van en haalt het ze over een 3DS te kopen. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier zo in sta?
Edit: Ik vind het ook treurig dat de enige succesvolle 3ds titel een remake is. Dat zegt voor mij al genoeg.
Als ik die games wil spelen haal ik mijn GBA wel van stal, ding werkt nog prima, niets mis mee.
Het wordt tijd dat Nintendo eens met wat nieuwe nintendo IP's komt, zoals pikmin op de GC een goed voorbeeld is. Niet steeds alle mario's 20x porten naar alle systemen, daar word ik nu wel een beetje moe van. Maar blijkbaar wordt iedereen hier er nog helemaal gek van en haalt het ze over een 3DS te kopen. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier zo in sta?
Edit: Ik vind het ook treurig dat de enige succesvolle 3ds titel een remake is. Dat zegt voor mij al genoeg.
[ Voor 14% gewijzigd door Il 2 op 30-07-2011 20:19 ]
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]