Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:54:
Boeboe bedoelde mij met "ze", niet jou.
Weet ik maar jij zei hem/haar dus zei ik dat. Misschien leek het een beetje raar dat ik @ boeboe een regels boven datgene zette en dat ik het boven de @boeboe moest zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg standaard hem/haar, hij/zij, etc. wanneer ik dit niet zeker weet, tenzij degene het al eerder zei wat hij/zij is.
Maar dit gaat nogal offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen last van twee verticale strepen in het bovenste scherm op de plekken waar het contact maakt met het onderste scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 05:36:
Hebben meer mensen last van twee verticale strepen in het bovenste scherm op de plekken waar het contact maakt met het onderste scherm?
Dat heeft iedereen ja. Slordige ontwerpfout. je kan het beste er wat tussen doen.

In ander nieuws: wat een trieste videoservice zeg. Een of andere saaie goocheltruuk die me niet genoeg kon boeien om af te kijken (en dat terwijl die een minuut duurt) en 2 trieste 3D-tekenfilms die van betrekkelijk laag nvieau zijn wat nog verergert wordt door een nasynchronisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu net in de eShop de 3D Trailer van Super Pokémon Scrumble gezien.
Het 3D voelt niet te 3D aan, behalve in een scene waar Mijumaru werd aangedraaid, ik zag het wel boven het scherm verschijnen.
Voor de rest was het een beetje te scherp om echt 3D te ervaren.

Ook heb ik vandaag nog Star Fox 64 3D binnen, het ligt nu in een wagen in Parijs.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSlicer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 19:56
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:54:
Boeboe bedoelde mij met "ze", niet jou.
Lol dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen Dennis.

Zou overigens raar zijn, een vrouw met die Dennis heet.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 14:45
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 05:36:
Dit is inderdaad een erg slordige fout van Nintendo welke zij niet toegeven. Erg vervelend en een rare zet dat ze dit ook niet toegeven. Nu gaan ze een hoop klachten krijgen over bekraste schermen (het gaat uiteindelijk over op krassen...) waarbij het ze veel meer gaat kosten dan dat ze de mensen met een 3DS nu plakrubbers geven om naast de bestaande stootrubbers te plaatsen om zo het probleem om te lossen.
Je kan er wat tussen doen zoals eerder genoemd, maar zelf plakrubbers plaatsen is naar mijn idee de beste oplossing omdat je zo nooit vergeet iets er tussen te doen en de krassen permanent voorkomt.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
theforce81 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:05:
[...]

Dit is inderdaad een erg slordige fout van Nintendo welke zij niet toegeven. Erg vervelend en een rare zet dat ze dit ook niet toegeven. Nu gaan ze een hoop klachten krijgen over bekraste schermen (het gaat uiteindelijk over op krassen...) waarbij het ze veel meer gaat kosten dan dat ze de mensen met een 3DS nu plakrubbers geven om naast de bestaande stootrubbers te plaatsen om zo het probleem om te lossen.
Je kan er wat tussen doen zoals eerder genoemd, maar zelf plakrubbers plaatsen is naar mijn idee de beste oplossing omdat je zo nooit vergeet iets er tussen te doen en de krassen permanent voorkomt.
Nintendo schiet eigenlijk altijd wel een beetje tekort bij problemen. Ik weet nog dat er in Zelda Twilight Princess een bug zat dat als je in een bepaalde kamer savede je er niet meer uit kon. Daar hebben ze gewoon nooit iets aan gedaan. (misschien wel nieuwere spellen gepatcht, maar nooit een omruilactie)

[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 15-07-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
danielkraak schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:14:
[...]

Nintendo schiet eigenlijk altijd wel een beetje tekort bij problemen. Ik weet nog dat er in Zelda Twilight Princess een bug zat dat als je in een bepaalde kamer savede je er niet meer uit kon. Daar hebben ze gewoon nooit iets aan gedaan. (misschien wel nieuwere spellen gepatcht, maar nooit een omruilactie)
Zo jammer, ik weet dat het op dat moment geld kost om de schijfjes te vervangen, of misschien in een software update te verwerken, maar wat vergeten wordt is: lange termijn effecten. Ik heb persoonlijk geen last van krassende schermen omdat ik het zelf heb opgelost, maar anderen straks wel en deze mensen zullen eerder geneigd zijn om Nintendo te boycotten in de toekomst wat een hoop inkomsten gaat schelen voor ze. Ook al heb ik het zelf opgelost, ben ik wel teleurgesteld in Nintendo hoe ze er mee omgaan. Dit had ik helemaal niet zelf moeten hoeven oplossen...
Had ook wel verwacht dat ze zo iets simpels al hadden opgelost in de huidige lichting 3DSen door de stootrubbers wat langer te maken. Maar ja, welke andere fabrikant heeft 3D zonder bril en Zelda spellen? Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik dit accepteer....

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:58
Ik leg altijd na gebruik dat stukje schuim weer terug tussen de schermen zoals hij orgineel uit de verpakking kwam :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81's ondertitel:
[...]
Virtual Boy Player
Nice. Galactic Pinball ftw!

On-topic: zag dat er nu ook G&W games in de shop staan maarre 2 euro p/stuk? Dat is wel erg overpriced.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Sir_Hendro schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:33:
Ik leg altijd na gebruik dat stukje schuim weer terug tussen de schermen zoals hij orgineel uit de verpakking kwam :P
Heb ik in eerste instantie ook gedaan, maar kreeg dan evengoed "smeer plekken", minder erg, maar toch. En ik vergat het er soms ook tussen te doen met het dichtdoen, macht der gewoonte met de DSL. Heb jij helemaal geen last meer met de stukje schuim nu?

@GetBack:
Galactic Pinball moeten ze een remake van maken of via VC voor de 3DS uitbrengen. ERG vet spel voor de VB! Heb op www.planetvb.com de highscores op alle kasten ;).

[ Voor 15% gewijzigd door Koldur op 15-07-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:15:
[...]

Heb ik in eerste instantie ook gedaan, maar kreeg dan evengoed "smeer plekken", minder erg, maar toch. En ik vergat het er soms ook tussen te doen met het dichtdoen, macht der gewoonte met de DSL. Heb jij helemaal geen last meer met de stukje schuim nu?

@GetBack:
Galactic Pinball moeten ze een remake van maken of via VC voor de 3DS uitbrengen. ERG vet spel voor de VB! Heb op www.planetvb.com de highscores op alle kasten ;).
Beste pinballgame die ik ken, ook al speel je het eigenlijk met een puck dan met een balletje. Controlls zijn met de VB controller erg goed en het 3D voegt veel toe. Zal eens op die site kijken hoe hoog ik moet scoren maar zo goed ben ik nog niet. Ik ben al lang blij dat ik Samus kan laten verschijnen, of iig haar ruimteschip. Goede muziek in dat level trouwens.

Ik denk dat een remake van een aantal VB games wel zal uitkomen op de 3DS, al is het alleen maar omdat veel mensen nieuwsgierig zijn. Ben benieuwd of ze de games dan meer kleuren dan alleen rood geven. Zolang ze tenminste maar Teleroboxer en GP uitbrengen ben ik blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:32:
[...]

Beste pinballgame die ik ken, ook al speel je het eigenlijk met een puck dan met een balletje. Controlls zijn met de VB controller erg goed en het 3D voegt veel toe. Zal eens op die site kijken hoe hoog ik moet scoren maar zo goed ben ik nog niet. Ik ben al lang blij dat ik Samus kan laten verschijnen, of iig haar ruimteschip. Goede muziek in dat level trouwens.

Ik denk dat een remake van een aantal VB games wel zal uitkomen op de 3DS, al is het alleen maar omdat veel mensen nieuwsgierig zijn. Ben benieuwd of ze de games dan meer kleuren dan alleen rood geven. Zolang ze tenminste maar Teleroboxer en GP uitbrengen ben ik blij.
Als ze het uitgeven moeten ze het wel in kleur doen naar mijn idee. Vooral omdat ze altijd hebben gezegd dat het monocrome gedeelte één van de grootste problemen was van de VB (Nintendo zelf). Ik hoop zelf op een eShop release van Virtual Boy Wario Land, wereld game! Jammer dat het relatief kort is, maar erg goed in elkaar gezet en bijna gemaakt voor de 3DS als je het mij vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:10

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 06:55:
In ander nieuws: wat een trieste videoservice zeg. Een of andere saaie goocheltruuk die me niet genoeg kon boeien om af te kijken (en dat terwijl die een minuut duurt) en 2 trieste 3D-tekenfilms die van betrekkelijk laag nvieau zijn wat nog verergert wordt door een nasynchronisatie.
Het is niet verplicht om te kijken/installeren. Daarnaast, de lange (2e?) tekenfilm heeft geen spraak dus weet niet wat je daar met nasynchronisatie bedoeld. Ook is een 3DS voor 3 tot 99+ jaar.. dus enig teletubbie niveau kan je al snel verwachten.

[ Voor 7% gewijzigd door DukeBox op 15-07-2011 12:10 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
theforce81 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:15:
[...]

Het enige wat ik af en toe moet doen is even een vezel doekje over de scherm om de stofjes of haartjes eraf te vegen en eventuele vinger afdrukken. Daar zo een poetsbeurt is hij weer als nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:09:
[...]

Het is niet verplicht om te kijken/installeren. Daarnaast, de lange (2e?) tekenfilm heeft geen spraak dus weet niet wat je daar met nasynchronisatie bedoeld. Ook is een 3DS voor 3 tot 99+ jaar.. dus enig teletubbie niveau kan je al snel verwachten.
Die tekenfilm die 'katten' heet (en vervolgens in het filmpje 'poezen' heet, goed vertaalwerk) is nagesynchroniseerd en daarmee stoot je een deel van de doelgroep van de DS af. Nintendo kan op zijn minst de keuze uit verschillende talen bieden aangezien er ook een Engelse (Britse) versie is.

Natuurlijk is het niet verplicht maar als Nintendo een videoservice belooft met oa Eurosport in 3D en meer exclusieve content dan ga ik het zeker checken. De beelden van de Japanse content zagen er veelbelovend uit maar zoals gewoonlijk wordt Europa weer genaaid met belabberde content.

Nintendo maakte er op de e3 juist een punt van om de volwassener, hardcore gamer terug te willen maar na het afschieten van Rainfall en nu deze flop weer vraag ik me af wat ze er van menen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSlicer
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:01:
Ik ben geen Dennis.

Zou overigens raar zijn, een vrouw met die Dennis heet.
Sorry, bedoelde David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik ook niet.
Mijn collega heet David, maar ik ben Yamilla.
(Beide medewerkers van YamiHoshi.nl Team.)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSlicer
Apart, 2 mensen die zich YamiHoshi noemen...
En dat komt toch van Yamila Hoshi?

Ik dacht altijd dat YamiHoshi gewoon japans was voor Duistere Ster ofzo.
Ook leuk dat jullie beide Konata gebruiken als avatar en dat David zich eerst voordeet als vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, hij heeft dit zelfs nog nooit gedaan.
Ik ben het generieke contact, en hij is het zakelijke contact.
Konata was ooit een icoon geweest voor YamiHoshi.nl, niet voor een specifieke persoon.
En sterker nog, er zijn zelfs 4 mensen die werken voor YamiHoshi.nl, maar David en ik zijn de SysAdmins (overal toegang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
XSlicer schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:40:
Apart, 2 mensen die zich YamiHoshi noemen...
En dat komt toch van Yamila Hoshi?

Ik dacht altijd dat YamiHoshi gewoon japans was voor Duistere Ster ofzo.
Ook leuk dat jullie beide Konata gebruiken als avatar en dat David zich eerst voordeet als vrouw.
Hier is de oplossing, yamihosi.nl is een site waar beiden voor werken/werk in steken, case closed! A.u.b. over op 3DS gerelateerde zaken....

Ik heb net een zeer mooie pouch binnen voor mijn 3DS en ik kan iedereen hem aanraden. Ziet er mooi uit, is stevig en houdt de 3DS perfect op zijn plaats zonder schuiven. Beter dan die rits pouches:
http://dixons.nl/artikel/...en_case_voor_Nintendo_3DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
@ Yamihoshi

Waar heb jij jouw Japanse 3DS gekocht? 1 manier om een japanse console te kopen is ebay maar lijkt me niet zo verstandig. Bied Nintendo trouwens internationaal garantie met 3DSen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kocht de mijne op Play-Asia.
Nee, Japanse garantie geldt niet in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik gebruik deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamemania.be/game_images/games/000000000000025453_GM_PACKAGE_0001_M.JPG

Erg mooi en ruim draagtasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:33:
[...]

Nice. Galactic Pinball ftw!

On-topic: zag dat er nu ook G&W games in de shop staan maarre 2 euro p/stuk? Dat is wel erg overpriced.
Dat is de minimale prijs ;) (of anders gratis) en het zijn DSiWare spellen, dus origineel op de DSi. Waar ze 200 punten kosten - dus ook 2 euro.

En voor de mensen die de video service een slecht systeem vinden, wat had je dan verwacht? Full feature films? Enige TV series van Nintendo zijn: Pokémon, Super Mario, Zelda (uit de jare 80) en Kirby. Geen van deze zijn in 3D en meeste zijn ook nog onder licenties van verschillende TV maatschappijen.

Licenties is sowieso een probleem voor video op de 3DS, ik had sterker nog niet eens verwacht dat we het in europa zouden krijgen. Ik vind het best wel grappige filmpjes, maar ja, niet echt super bijzonder. Het is een leuk extra'tje.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Sir_Hendro schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:27:
Ik gebruik deze:
[afbeelding]

Erg mooi en ruim draagtasje.
Waar te halen? Ziet er goed uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Bij E-Plaza te koop voor 10,- ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Sir_Hendro schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 19:35:
Bij E-Plaza te koop voor 10,- ofzo
Lol, niet daar, maar wel bij gamemania.nl/be, als je over het plaatje de muis laat gaan zie je dat het daar naar linkt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik liet tevens de verkeerde afbeelding zien. Ik heb even foto's gemaakt van de juiste.

Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/3DS_BAG_001.JPG

Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/3DS_BAG_002.JPG

Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/3DS_BAG_003.JPG

Dit is de mijne. Alleen niet zo handig om foto's op een donker bureau te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Ziet er netjes uit, alleen ben ik geen fan van de rits tasjes, gelukkig heeft iedereen zo zijn voorkeuren ;).
Geen 3DS games trouwens? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Koldur op 15-07-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Alleen Zelda 3DS en die zit er op dit moment continue erin. Ben momenteel bezig met de Master Quest :D

ow en mocht jij je afvragen wat al die troep is boven in dat tasje, dat zijn een zooi brillendoekjes, AR kaarten en de orginele 2GB SD card die ik vervangen heb met een 8GB Ultra II.

[ Voor 47% gewijzigd door Sir_Hendro op 15-07-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Sir_Hendro schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 23:27:
Alleen Zelda 3DS en die zit er op dit moment continue erin. Ben momenteel bezig met de Master Quest :D

ow en mocht jij je afvragen wat al die troep is boven in dat tasje, dat zijn een zooi brillendoekjes, AR kaarten en de orginele 2GB SD card die ik vervangen heb met een 8GB Ultra II.
Ja, dat is wel een ERG leuk spel, nooit echt gespeeld, in de tijd van de N64 zat ik in de kroeg mijn geld te verdoen. Het 3D is in OoT wel erg handig moet ik zeggen! Heb het eens uitgezet, maar vond het maar niets zonder 3D, hoewel dit spel niet is ontwikkeld voor de 3DS komt het zo wel over.
Heb op Amazon.co.uk Shadow Wars en Rabbids 3D gekocht, was tezamen 34 Euro inclusief verzendkosten. Wil toch enigszins diversiteit hebben. Zit met smart te wachten op een 3DS Mario en een echte 3DS Zelda om eerlijk te zijn. We zullen het zien van die Zelda, op de Wii is er nooit een Wii eigen versie uitgekomen, dat is mij tegen gevallen. Layton 3D puzzels lijken me ook erg grappig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSlicer
Ik had een gratis hoesje gekregen van Big Ben toen ik m'n 3DS bij e-plaza had gekocht (preorder).. Opzich wel een aardig ding, behalve dat het een netje heeft en dus alle games er vrij makkelijk uit kunnen vallen...

Maarja, het was gratis, het beschermd als ik meeneem, dus waarom niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Ik heb sinds gisteren een 3DS, samen met OoT gekocht. Het valt mij t.o.v. mijn DS Lite op dat er veel speling zit op het scherm als deze opengeklapt is. Beetje irritant bij het spelen van AR games en ook vermoeiender voor de ogen omdat ze steeds moeten corrigeren.

Als ik het scherm open klap kan ik door de 3DS te bewegen het scherm 5mm naar boven en 5mm naar beneden wiebelen (dus samen 1cm).

Hoort dit er bij? Of heb ik een brakke 3DS?. Kon er op GoT niets over vinden via de search. Wel veel meldingen op NGamer.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
mbooij schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:47:
Ik heb sinds gisteren een 3DS, samen met OoT gekocht. Het valt mij t.o.v. mijn DS Lite op dat er veel speling zit op het scherm als deze opengeklapt is. Beetje irritant bij het spelen van AR games en ook vermoeiender voor de ogen omdat ze steeds moeten corrigeren.

Als ik het scherm open klap kan ik door de 3DS te bewegen het scherm 5mm naar boven en 5mm naar beneden wiebelen (dus samen 1cm).

Hoort dit er bij? Of heb ik een brakke 3DS?. Kon er op GoT niets over vinden via de search. Wel veel meldingen op NGamer.
Dat hoort zo, dit om te voorkomen dat er barsten in het scharnier ontstaan (wat een probleem was bij de DS Lite). Dat het wat vervelend is tijdens het gamen ben ik met je eens, het scherm voelt wiebelig.

[ Voor 5% gewijzigd door Cubic X op 16-07-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Cubic X schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:01:
[...]

Dat hoort zo, dit om te voorkomen dat er barsten in het scharnier ontstaan (wat een probleem was bij de DS Lite). Dat het wat vervelend is tijdens het gamen ben ik met je eens, het scherm voelt wiebelig.
Er hoort inderdaad wat speling te zijn, maar ik heb er zelf met mijn 3DS geen last van met het spelen van AR games en met bewegen in OoT. Misschien dat ik het rustiger doe dan anderen, of dat mijn scharnier minder los zit? Het kan natuurlijk per geval verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Bedankt voor de reacties, scheelt weer een tripje naar de winkel.
Ik lees op dat Ngamer forum dat een "crystal case" o.i.d rubber stoot buitenkant het wiebel probleem kan oplossen (meer weerstand door extra scharnier van case) en direct krassen op je 3DS kan voorkomen. Iemand ervaring met een goede case?

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 23:34:
[...]

Ja, dat is wel een ERG leuk spel, nooit echt gespeeld, in de tijd van de N64 zat ik in de kroeg mijn geld te verdoen. Het 3D is in OoT wel erg handig moet ik zeggen! Heb het eens uitgezet, maar vond het maar niets zonder 3D, hoewel dit spel niet is ontwikkeld voor de 3DS komt het zo wel over.
Heb op Amazon.co.uk Shadow Wars en Rabbids 3D gekocht, was tezamen 34 Euro inclusief verzendkosten. Wil toch enigszins diversiteit hebben. Zit met smart te wachten op een 3DS Mario en een echte 3DS Zelda om eerlijk te zijn. We zullen het zien van die Zelda, op de Wii is er nooit een Wii eigen versie uitgekomen, dat is mij tegen gevallen. Layton 3D puzzels lijken me ook erg grappig :).
Inderdaad het duurde te lang tot de eerste echte Wii Zelda (Zelda TP is niks anders dan de GameCube versie gespiegeld met motion controls, maar verder wel erg leuk). Gelukkig krijgen we nu Skyward Sword. Maar ja, die komt net als TP voor de GameCube - op het laatste moment voor de console vervangen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 07:30
pinokkia schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 01:44:
Ik wacht met smart op een grotere versie van de 3DS. De grote van mijn DSI XL vind ik persoonlijk het fijnste. Er zijn (persoonlijk) 3 minpunten van mijn huidige zwarte 3DS. Punt 1: ik vind de 3DS te klein. Punt 2: Ik heb het liefste een matte 3DS. Zoals bij de DSi versie. Punt 3: Er mag inderdaad een betere camera in. Dan is het voor mij de perfecte console.
Helemaal mee eens - na het formaat van de DSiXL (en dat ding is fysiek eigenlijk nog niet eens zoveel groter als de DS Phat, maar de schermen zijn bijna 2x groter) voelt de 3DS inderdaad wel een beetje miniatuur aan, ja. De rest maakt me eigenlijk niet zoveel uit, maar ik heb juist een XL gekocht omdat ik dat formaat erg fijn vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de DSiXL juist te groot.En ben ook blij dat Nintendo het DSi formaat voor de 3DS aangehouden hebben.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Cubic X schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:19:
[...]

Heb zelf ook twee stootkussentjes van mijn Xbox 360 (die heeft er acht...) gehaald en aan de bovenkant van het bovenste scherm geplakt. Lijkt net alsof het zo hoort :) .
Heb jij de stootrubbers van de slim of de oude Xbox gebruikt? Ik heb nu toch maar jouw manier toegepast. De doorzichtige stootrubbers waren te zacht en deukten per dag in. Niet echt de bedoeling :P. Ik heb alleen de stootrubbers van de oude witte gebruikt, omdat deze grijs zijn vind ik het net jammer. Niet heel erg, maar had mooier gekund.

Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/9071/20110717211145.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/9113/20110717211003.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Koldur op 17-07-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
theforce81 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 21:15:
[...]

Heb jij de stootrubbers van de slim of de oude Xbox gebruikt? Ik heb nu toch maar jouw manier toegepast. De doorzichtige stootrubbers waren te zacht en deukten per dag in. Niet echt de bedoeling :P. Ik heb alleen de stootrubbers van de oude witte gebruikt, omdat deze grijs zijn vind ik het net jammer. Niet heel erg, maar had mooier gekund.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb ook de stootrubbers van de oude (witte) Xbox 360 gebruikt. Bij mij zitten ze precies hetzelfde :) :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:41

S2S

Ik heb er gewoon een Hori screenprotector opgeplakt, probleem opgelost en geen gemier met lelijke kussentjes.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
S2S schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:44:
Ik heb er gewoon een Hori screenprotector opgeplakt, probleem opgelost en geen gemier met lelijke kussentjes.
Zo heeft iedereen zijn voorkeuren. Screenprotectors vind ik persoonlijk minder mooi. Zonder enige bubbeltjes plaatsen is erg lastig en de protectors krassen vaak snel waardoor je ze weer moet vervangen. Deze kussentjes zijn naar mijn smaak ook niet echt lelijk, alleen hadden zwarte misschien nog minder opvallend geweest. Grappige is dat een bekende niet eens doorhad dat deze er eigenlijk helemaal niet op horen. Maar, gelukkig heb je jouw probleem met krassen op het echte scherm opgelost. Dat lijkt me het belangrijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moeten er nu precies kussentjes in je 3ds?
Schermen die elkaar bekrassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:19:
Waarom moeten er nu precies kussentjes in je 3ds?
Schermen die elkaar bekrassen?
Inderdaad. Beter gezegd, de metalen behuizing van het onderste scherm bekrast het bovenste scherm in veel gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu zit ik aan de Star Fox 64 3D, en na een dagje mee gespeeld te hebben, moet ik zeggen: De graphics en het geluid overtreffen Lylat Wars op elke centimeter.
Zoals de grond op het planeet van Bill en dat ene ruimte schotel, op de N64 ziet dat er technisch uit, maar op de 3DS, is het echt zand met plasjes water.
En die plasjes water reflecteren je Arwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 06:11:
Nu zit ik aan de Star Fox 64 3D, en na een dagje mee gespeeld te hebben, moet ik zeggen: De graphics en het geluid overtreffen Lylat Wars op elke centimeter.
Zoals de grond op het planeet van Bill en dat ene ruimte schotel, op de N64 ziet dat er technisch uit, maar op de 3DS, is het echt zand met plasjes water.
En die plasjes water reflecteren je Arwing.
Zijn de stemmen eigenlijk Japans gedubt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik had gehoopt op een taal keuze menu, want de Japanse "Do a Barrel Roll!" klinkt niet zo grappig als de Engelse.
Ik heb inmiddels de hele OST vanuit de Sound Test geript (unlocked door het spel minimaal 1 keer uit te spelen), en ik sta op het punt om het ZIPje met MP3's te uploaden, maar alleen weet ik niet helemaal zeker of ik op Tweakers.net er naar toe mag linken.

Wat wel irritant is, wanneer je het spel voor het eerst begint, moet je verplicht de Training Mode doorlopen, en dan een vlieg test, en dan pas kan je beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:47:
Ja, ik had gehoopt op een taal keuze menu, want de Japanse "Do a Barrel Roll!" klinkt niet zo grappig als de Engelse.
Ik heb inmiddels de hele OST vanuit de Sound Test geript (unlocked door het spel minimaal 1 keer uit te spelen), en ik sta op het punt om het ZIPje met MP3's te uploaden, maar alleen weet ik niet helemaal zeker of ik op Tweakers.net er naar toe mag linken.

Wat wel irritant is, wanneer je het spel voor het eerst begint, moet je verplicht de Training Mode doorlopen, en dan een vlieg test, en dan pas kan je beginnen.
Maar is de OST dan anders dan die van de N64 versie? Oh en zit er nog wat extra's in tov de n64 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de OST is wat meer orkestaal.
Ik heb de download link inmiddels al, nu wacht ik op goedkeuring van de Mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:00:
Ja, de OST is wat meer orkestaal.
Ik heb de download link inmiddels al, nu wacht ik op goedkeuring van de Mods.
Ga je niet krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Mega Man Legends is geanulleerd.... Jammer, maar het lijkt alsof Capcom Mega Man een langzame dood aan het geven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:26:
Mega Man Legends is geanulleerd.... Jammer, maar het lijkt alsof Capcom Mega Man een langzame dood aan het geven is.
Ik noem dit eerder het trimmen van het vet.

Laat ze focussen op de core-reeksen: de normale, ZX en X-serie. Een paar HD-vervolgen/remakes bijv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:26:
[dramamode]Eerder de 3ds en de game makers die als ratten een zinkend schip verlaten.[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:28:
[...]

[dramamode]Eerder de 3ds en de game makers die als ratten een zinkend schip verlaten.[/]
Het schip is de haven nog niet uit, dus dat lijkt me sterk ;).
De man achter Mega Man is vertrokken bij Capcom, ze hebben alles gerelateerd aan MM gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:40

JK

Nintendo moet gewoon met nieuwe IP's komen ipv elke keer weer met dezelfde uitgekauwde rommel op de proppen komen. Zodra er een paar goeie nieuwe titels op de 3DS komen en de prijs ietsje zakt, wil ik er ook nog wel eentje kopen. Paar keer in de winkel mee geprutst, maar het 3D effect is toch wel erg gaaf.

Jammer dat er een paar titels gecanned zijn... maar er komt vast nog voldoende goed spul aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Heeft jullie 3DS ook aan het linker scharnier dat het lijkt alsof er bijna geen scharnier inzit? Het zit daar bij mij losser dan het rechter scharnier welke dan ook wel vrij stevig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:10

DukeBox

loves wheat smoothies

Mijn 3DS is vrij stevig, vrijwel geen speling in de scharnier. Kan er ook vrij hard mee heen en weer schudden tijdens het spelen zonder dat het scherm dichtklapt o.i.d.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
DukeBox schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 00:14:
Mijn 3DS is vrij stevig, vrijwel geen speling in de scharnier. Kan er ook vrij hard mee heen en weer schudden tijdens het spelen zonder dat het scherm dichtklapt o.i.d.
Dat is bij mij op zich ook wel het geval, maar het linker scharnier lijkt wat minder te doen. Moet je maar eens licht druk zetten op het bovenste gedeelte van de 3ds als deze dicht is geklapt dichtbij het linker scharnier. Dan schuift hij iets bij mij terwijl het rechter scharnier rots vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook wat ik nu pas op merk in Star Fox 64 3D: Op het onderste scherm zie je de hele tijd je systeem tijd, en de batterij.
Erg handig, dan moet ik niet steeds op Home drukken, om te weten hoe lang ik nog kan spelen, en hoe laat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:51:
Ook wat ik nu pas op merk in Star Fox 64 3D: Op het onderste scherm zie je de hele tijd je systeem tijd, en de batterij.
Erg handig, dan moet ik niet steeds op Home drukken, om te weten hoe lang ik nog kan spelen, en hoe laat het is.
Bij een goede game vergeet je de tijd. En er springt toch wel een lampje van groen naar rood om je te vertellen dat je zo langzamerhand de oplader moet vinden?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groen?
Bij mij is dat lampje blauw, op elke 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:34:
Groen?
Bij mij is dat lampje blauw, op elke 3DS.
vandaar de vraagteken op het einde. Maar ik neem aan dat ze dat lampje dat van kleur verandert mee hebben genomen uit de ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja.
Blauw is aan en voldoende batterij.
Blauw met een leuk effect is slaapstand.
Rood is batterij bijna leeg.

Het lampje ernaast is alleen oranje, wanneer de 3DS aan het opladen is.
Het lampje aan de rechterkant is alleen geel, als de WiFi schakelaar aan staat.

Dan nog de notificatie:
Groen = StreetPass.
Blauw = SpotPass.
Rood = Batterij bijna leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed de kleur van het lampje is anders. Maar zo handig lijkt me die klok en batterij meter niet dus. Eerder irritant en overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof me, het is erg klein, aan de onderkant van het onderste scherm.
Ik gebruik meestal de Home knop voor batterij- en tijdsinformatie.
Dit is ook wat ik in Pokémon Black en White zo handig vind, die hebben dat ook.

Ach ja, ik ben gewoon zo'n wijf dat alles moet kunnen zien, zonder extra handelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:06
theforce81 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:25:
[...]

Het schip is de haven nog niet uit, dus dat lijkt me sterk ;).
De man achter Mega Man is vertrokken bij Capcom, ze hebben alles gerelateerd aan MM gestopt.
[slighty OT]
mm 9&10 waren toch redelijk succesvol? iig 9 anders hadden ze 10 vast niet gemaakt....ik verwacht zelf dat de blue bomber nog niet zijn laatste schot gevuurd heeft ;)
[/slightly OT]

*mental note* toch echt is een keertje verder gaan met mijn save van mm1 en die game is ff-ing uitspelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Ik heb twee verschillende NIEUWE (uit gesealde dozen) 3DSen vandaag in de winkel bekeken en deze hebben ook een enige speling op de linker scharnier terwijl de rechter gewoon 100% strak is. Ik denk dat de linker scharnier draden er doorheen heeft lopen en daardoor anders is dan de rechter. Ik ben in ieder geval weer wat wijzer :). Morgen lekker voor 7 dagen naar Rome, kijken of ik wat Streetpasses kan scoren op de vliegvelden ;).

Trouwens, bij die andere 3DSen zaten van die haarscheurtjes op de ABYX knoppen, jammer dat dit soort cosmetische slordigheden erin zitten. Gelukkig heeft mijn 3DS deze scheurtjes bijna niet, alleen op de D-pad, maar dan moet je echt goed kijken.

[ Voor 24% gewijzigd door Koldur op 20-07-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt alsof de 3ds wel een "lite" of "i" versie kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerder een gewone redesign, ik vind het belachelijk dat een apparaat van 250 euro uit zichzelf gaat krassen bv terwijl het aan de kant van nintendo/retailers doodstil blijft over dit probleem. Ik bedoel, WTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:21:
Eerder een gewone redesign, ik vind het belachelijk dat een apparaat van 250 euro uit zichzelf gaat krassen bv terwijl het aan de kant van nintendo/retailers doodstil blijft over dit probleem. Ik bedoel, WTF.
Doet nintendo daaraan? Xbox360 zijn al meerdere revisies van uitgekomen. Maar de handhelds van nintendo verbeteren enkel bij een nieuwe versie met hippe naam erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:50:
[...]

Doet nintendo daaraan? Xbox360 zijn al meerdere revisies van uitgekomen. Maar de handhelds van nintendo verbeteren enkel bij een nieuwe versie met hippe naam erbij.
Ben het hier zeker mee eens! Niet ons probleem dat zij van te voren dit soort grote fouten niet hebben gezien, jammer dat het ze dan een hoop geld kost. Verdienen ze volgens mij prima terug met de verkopen van games nu blijkt dat de 3DS zijn beveiliging prima op orde lijkt te hebben (misschien voorbarig, maar het lijkt alsof hij bijna niet te kraken is).

Vandaag mijn eerste streetpass gehad in Rome, moest het toch even proberen lol. Helaas van een demopod, dus nog niet erg bijzonder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
Ik ben ook maar overstag gegaan ivm de aanbieding voor 188 euro bij Mediamarkt Heerlen, met Mariokart 3DS en Mario 3DS in het vooruitschiet.

Voor alsnog vind ik het games aanbod belabberd. Maar via Mediamarkt en internet heb ik toch de volgende games besteld:
Rayman 3D (10 euro)
Pilotwings (24 euro)
Ridge Racer 3D (24 euro)
Streetfighter 3D (24 euro)

Zelda wil ik ook nog wel, maar die komt later nog wel. Ik hoop dat die ook nog wat zakt in prijs (nu nog 35 euro ofzo).

Ook nog wat accessoires el cheapo via dealextreme besteld en ik kan weer even vooruit ;)

[ Voor 8% gewijzigd door punisher007 op 22-07-2011 12:51 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:21:
Volgensmij heeft Nintendo al op dit probleem gereageerd en hebben ze een kleine aanpassing gemaakt. Tuurlijk komt dit niet volledig in het nieuws maar ik heb het ergens gelezen. De aller nieuwste 3DS'en hebben dit probleem als het goed is niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kwam niet volledig in het nieuws, omdat er ook geen persberichten van werden rondgestuurd.
Wel heb ik op YouTube gezien dat de Flare Red 3DS een aantal aanpassingen heeft in hoe 'clicky' knopjes zijn, en hoe het voelt/klinkt als je het open en dicht klapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is Resident Evil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu aan het posten vanuit Warschau.
Ik ga morgen kijken of ik kan StreetPassen tijdens het shoppen.
Ik heb wel een StreetPass gekregen in Duitsland, toen ik op de Autobahn was.

Edit:
Nee, geen StreetPass, en ik liep tussen de drukte in Złote Tarasy (winkel centrum), Arkadia (winkel centrum), en Tesco (supermarkt).

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Het gaat echt niet goed met de 3DS, ze worden amper verkocht...Nintendo blijkt dat zelf ook in te zien in gaat in Japan vanaf 11 augustus de prijs verlagen van 25.000 yen naar 15.000 yen (190$ / €175).

Net bevestigd, ook in Europa en de VS!
Nintendo has announced a huge 3DS price-cut in for Japan.

From 11th August the handheld will be sold for 15,000 yen (£118) in Japan, down from its current 25,000 yen (£196) price tag.

Nintendo will price-cut the 3DS in overseas markets, including Europe, by September, "although the ranges and the markdown will be different from that of Japan".
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/3dst1e1.jpg

In Japan krijgen ze op 1 september ook 20(!!!) gratis games:
Free VC NES games for 3DS (from sept 1st):

Super Mario Bros.
Super Mario Bros.
Donkey Kong JR.
Balloon Fight
Ice Climbers
The Legend of Zelda
+ 5 more

Free VC gameboy advance games for 3DS:

Super Mario Advance 3
Mario Kart Advance
Metroid Fusion
Wario ware
Mario vs. Donkey Kong
+ 5 more
Volgens mij zit Nintendo in de problemen, nooit eerder hebben ze dit soort drastische stappen genomen... :/

[ Voor 84% gewijzigd door Cubic X op 28-07-2011 09:45 . Reden: Europa en VS ook. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:48
Mja, het stelt ook weinig voor natuurlijk, die 3DS, als je al normale DS hebt.
Had zelf zo'n oldschool fat type en vond het wel leuk om een nieuwe te halen, plus de afgelopen jaren praktisch geen DS spel gespeeld (Mariokart en Nintendogs in het begin gehaald, daarna niks meer mee gedaan), dus alle spellen van de afgelopen 5 jaar zijn 'nieuw' voor mij.

Als je al een paar jaar zo'n slim/lite DS hebt en de laatste spellen een beetje speelt, dan is 250 euro een hoop geld, voor 3D beeld. Eigenlijk betaal je dan gewoon 300 euro om Zelda onderweg te spelen.

Als ze slim zijn gooien ze die prijs omlaag, naar 159 euro ofzo, misschien dat het dan aanslaat.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:01

RMX

Ik wacht, misschien zoals velen gewoon op een 3DS Lite of price drop.
Price drop gaat er komen, dus eind van het jaar zal ik er wel 1 halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 11:05

Sinester

Game Guru

matthijst schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:55:
Als je al een paar jaar zo'n slim/lite DS hebt en de laatste spellen een beetje speelt, dan is 250 euro een hoop geld, voor 3D beeld. Eigenlijk betaal je dan gewoon 300 euro om Zelda onderweg te spelen.
Overdrijven is ook een vak, de 3DS is wel meer dan een DS met 3D beeld.
verder ben ik het wel mee eens dat op dit moment gewoon te weinig toppers voor de 3DS zijn en dat de prijs redelijk aan de hoge kant is

Het beste wat nintendo kan doen denk ik, is wat orginele toppers uitbrengen samen met de prijsverlaging

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas0mniia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:43
Die 20 gratis games zijn volgens mij alleen voor huidige 3DS bezitters. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal hier wel 199,- worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ben benieuwd, ik ga er wel wat downloaden.

[ Voor 82% gewijzigd door S2S op 28-07-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 15:31
Cubic X schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:27:
Het gaat echt niet goed met de 3DS, ze worden amper verkocht...Nintendo blijkt dat zelf ook in te zien in gaat in Japan vanaf 11 augustus de prijs verlagen van 25.000 yen naar 15.000 yen (190$ / €175).

[...]

[afbeelding]

[...]

Volgens mij zit Nintendo in de problemen, nooit eerder hebben ze dit soort drastische stappen genomen... :/
De 3ds is regio locked toch?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinester schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:15:
[...]

verder ben ik het wel mee eens dat op dit moment gewoon te weinig toppers voor de 3DS zijn en dat de prijs redelijk aan de hoge kant is

Het beste wat nintendo kan doen denk ik, is wat orginele toppers uitbrengen samen met de prijsverlaging
Zo komt het wel over. De naam , het design het lijkt allemaal erg veel op een ds.
Alleen dan duurder, met een gimmick, design flaws als krassende schermen en wiebelende scharnieren oid, kortere batterij tijd, en weinig goede spellen.

Ik vat deze prijsverlaging wel op als een alle hens aan dek actie. Ze moeten bij Nintendo zich serieus zorgen hebben gemaakt dat ze op deze acties zijn overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Cubic X schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:27:

[...]

[afbeelding]

[...]

Denk niet dat ze in de problemen zitten, de 3DS is gewoon te duur om aan te slaan in deze tijd..

Virtual Boy en Gamecube liepen ook niet helemaal lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 22:48
Inderdaad.
VITA gaat straks ook 249 kosten. Dan wel geen 3D, maar het oogt toch allemaal een stuk duurder; groter scherm, mooiere graphics.... Dus met 249 vs 249 zou ik een VITA gekozen hebben.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doet het aandeel nintendo na deze aankondiging?

edit:

"Nintendo posted a net loss of 25.5 billion yen ($324 million) in the April-June period, worse than the 25.2 billion yen loss a year earlier. For the fiscal year through March 2012, Nintendo expects net profit of 20 billion yen, down 82 percent from its previous outlook, on sales of 900 billion yen."

"Sales during the quarter slumped more than 50 percent to 93.93 billion yen, leading to an operating loss of 37.71 billion yen."

"Investors have punished Nintendo's stock price this year, reflecting their anxiety about the company's health. The issue has plunged 40 percent this year compared with a relatively flat performance by the benchmark Nikkei 225 stock average."

Kan alleen niet vinden wat het aandeel de laatste tijd doet. Maar zal wel niet veel goeds zijn aangezien de aankondiging tezamen ging met slecht nieuws.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:42:
Wat doet het aandeel nintendo na deze aankondiging?

edit:

"Nintendo posted a net loss of 25.5 billion yen ($324 million) in the April-June period, worse than the 25.2 billion yen loss a year earlier. For the fiscal year through March 2012, Nintendo expects net profit of 20 billion yen, down 82 percent from its previous outlook, on sales of 900 billion yen."

"Sales during the quarter slumped more than 50 percent to 93.93 billion yen, leading to an operating loss of 37.71 billion yen."

"Investors have punished Nintendo's stock price this year, reflecting their anxiety about the company's health. The issue has plunged 40 percent this year compared with a relatively flat performance by the benchmark Nikkei 225 stock average."

Kan alleen niet vinden wat het aandeel de laatste tijd doet. Maar zal wel niet veel goeds zijn aangezien de aankondiging tezamen ging met slecht nieuws.
De ramp in Japan helpt ook niet echt mee.. Sony heeft ook geen goede cijfers laten zien. Just saying,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
De namen van Mario Kart en Super Mario zijn ook bekend:

Super Mario 3D Land > november
Mario Kart 7 > december

Nogal debiele namen als je het mij vraagt, van Mario Kart 64 naar Mario Kart 7? Had dan iets origineels bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Mario Kart (SNES) 1
MarioKart 64 - 2
MarioKart Super Circuit (GBA) - 3
MarioKart Double Dash (GC) - 4
MarioKart DS - 5
MarioKart Wii - 6
MarioKart 7 (3DS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Sinester schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:15:
[...]
Technisch is hij inderdaad een stuk meer dan een "DS met 3D beeld", maar de praktijk ligt wel anders. DS bezitters hebben een catalogus steengoede, originele games. De 3DS biedt op dat vlak niets extra, integendeel: De huidige games zijn bijna uitsluitend ports en remakes, met als extra nadeel de extreem slechte batterijduur. Uiteindelijk betaal je gewoon 250 euro voor het 3D beeld, maar net dit kunnen vele mensen niet voor langere tijd verdragen.
Het zou tof zijn als we zouden kunnen zeggen "het komt wel in orde in de toekomst", maar 3rd party publishers zijn allesbehalve enthousiast om voor de 3DS te ontwikkelen. Voor nieuwe content zal je moeten rekenen op nintendo zelf, die WEERAL mario en zelda gepland heeft staan. Daar heb je ook nog eens de groeiende populariteit van android/iphone games bij, waardoor ik vrees dat een prijsdaling van 100 euro niet veel zal helpen.

Ik denk dat ze hier bij nintendo ook al voor vreesden. Ik weet niet of iemand zich nog het gametrailers.com interview met Reggie herinnerde waarbij ze hem vlakaf vroegen of games zoals pilotwings en steel diver niet schandalig veel te duur waren aangezien smartphone games met veel meer substantie voor slechts een paar euro verkocht worden. Hij had het duidelijk erg lastig met de vraag, want er kwam een hoop marketingpraat uit met als boodschap "gamers will pay for nintendo quality" en de vraag om van onderwerp te veranderen.

Nintendo zal alles moeten inzetten op hun nieuwe Wii, want de 3DS zal 2012 niet overleven.

(dat gezegd zijnde: Ik denk dat de PS vita ook geen hoge toppen gaat scheren, smartphones hebben een te groot deel van de mobiele gamingmarkt ingenomen)

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 28-07-2011 11:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:23:
[...]
Nintendo zal alles moeten inzetten op hun nieuwe Wii, want de 3DS zal 2012 niet overleven.
Denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:23:
[...]

Dat lijkt me niet. De n64 en cube bleven ook bestaan ook al deden ze het volgens mij niet goed. Dat het bij lange na niet het succes word die de ds bleek te zijn. Dat lijkt me geen vergezochte conclusie.

En de nieuwe wii wordt volgens mij ook een hail mary. Een ps3/xbox360 met een gimmick. Waarop behalve dan de nintendo franchises alle 3rd party games ook gewoon op bestaande consoles kan worden gespeeld.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Vergeet ook niet dat een groot deel van de huidige NDS bezitters veelal hun games op een flashcard spelen. Overstappen op een 3DS, en de oude NDS verkopen wordt met deze prijsdaling best aantrekkelijk, alleen ben je dan meteen je hele gamescollectie kwijt.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo verdient verder weinig aan de flashcard-criminelen (want dat zijn het) behalve dan dat het er voor zorgt dat meer en meer developers de 3DS in de steek laten.
Pagina: 1 ... 17 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]