Wat me nu opvalt: Als je meer dan 99 keer met dezelfde 3DS hebt geStreetPass'd, dan blijft de teller op "99 keer ontmoet", ongeacht hoe vaak je hem/haar daarna hebt ontmoet, maar de algemene "ontmoetingsteller" gaat wel omhoog.
Rayman 3d is paar keer aangevuld, dus misschien nog paar keer checken of er weer voorraad is.pinokkia schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 21:00:
[...]
Alleen Asphalt 3D is alleen nog te bestellen. De andere waren binnen een mum van tijd uitverkocht.![]()
Heb gisteren de hele tijd gekeken. Maar iedere keer uitverkocht.vectrex schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:47:
[...]
Rayman 3d is paar keer aangevuld, dus misschien nog paar keer checken of er weer voorraad is.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Ik heb in de eShop nog even een 3D Trailer bekeken van Tales of the Abyss, de graphics zijn lelijk, maar het 3D effect is echt super!
Niet te sterk, en ik kan de 2D sprites (tekstballonnen, andere sprites) duidelijk het scherm uit zien gaan (of de 3D modellen zitten diep in het spel zelf?).
Niet te sterk, en ik kan de 2D sprites (tekstballonnen, andere sprites) duidelijk het scherm uit zien gaan (of de 3D modellen zitten diep in het spel zelf?).
Tales of the Abyss...weeral een remake, wat een fantastische games staan er toch gepland *sarcasme uit*
Je vraagt je echt af wat nintendo in hemelsnaam aan het doen is. Namco IS bezig aan nieuwe Tales of .. games, waarom zich op de 3DS er zich zo gemakkelijk vanaf maken, terwijl zowat ieder ander platform wel volwaardig nieuwe titels krijgt uit deze rpg reeks.
Je vraagt je echt af wat nintendo in hemelsnaam aan het doen is. Namco IS bezig aan nieuwe Tales of .. games, waarom zich op de 3DS er zich zo gemakkelijk vanaf maken, terwijl zowat ieder ander platform wel volwaardig nieuwe titels krijgt uit deze rpg reeks.
[ Voor 60% gewijzigd door boe2 op 26-06-2011 13:25 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Het is de laatste tijd iets te goed gegaan met Nintendo denk ik, ze zijn wat (te) lui geworden...
Doet me een beetje aan de Wii denken, wat jij nu beschrijft.Boeboe schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:24:
Tales of the Abyss...weeral een remake, wat een fantastische games staan er toch gepland *sarcasme uit*
Op Bee.com is Slinter Cell weer leverbaar voor 9.99 (en nog een pond korting met de code CHESTER)
iemand iets leuks?
Verwijderd
Ik heb het nog niet binnen bij bee.com. Vorige week donderdag besteld.
Iemand ervaring met bee.com en kan diegene mij een indicatie geven over wanneer ik het op de mat kan verwachten?
Iemand ervaring met bee.com en kan diegene mij een indicatie geven over wanneer ik het op de mat kan verwachten?
De mijne is nog eens niet verstuurd. Wacht al vanaf 23 juni op het woordje verzonden! Terwijl ik bij play.com een bestelling op 24 juni gelijk dezelfde dag verzonden is.
[ Voor 31% gewijzigd door pinokkia op 27-06-2011 12:20 ]
Verwijderd
Namco maakt het spel toch? Niet Nintendo?Boeboe schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:24:
Verwijderd
Klopt, Namco Bandai Games maakt de game (heeft gemaakt voor de PS2).
De game zal over 3 dagen in Japan uitkomen, en ergens dit jaar in Amerika en Europa (ja, deze keer komt Europa ook aan de beurt).
De game zal over 3 dagen in Japan uitkomen, en ergens dit jaar in Amerika en Europa (ja, deze keer komt Europa ook aan de beurt).
Verwijderd
Die van mij staat gelukkig wel al op despatched sinds 23-6. Dit duurde twee dagen.pinokkia schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:18:
De mijne is nog eens niet verstuurd. Wacht al vanaf 23 juni op het woordje verzonden! Terwijl ik bij play.com een bestelling op 24 juni gelijk dezelfde dag verzonden is.
Dus je hebt op 21 juni besteld en 23 juni verzonden.Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:03:
[...]
Die van mij staat gelukkig wel al op despatched sinds 23-6. Dit duurde twee dagen.
Verwijderd
Pfff zo ontmoedig je aankopen wel ja. En dan straks weer klagen over piraterij...Nieuwste Resident Evil kent beperkingen
Het zal bij Resident Evil: Mercenaries 3D voor de Nintendo 3DS niet mogelijk zijn om de savefile te verwijderen. Hierdoor hebben spelers niet de mogelijkheid om opnieuw te beginnen.
Capcom heeft nog geen reden gegeven, waarom deze blokkade is toegevoegd aan de nieuwe Resident Evil-game. Maar waarschijnlijk wil de gamesuitgever hiermee tweedehands verkoop ontmoedigen.
Resident Evil: Mercenaries 3D ligt vanaf 1 juli in de winkel
Verwijderd
We hebben weer een uitnodiging van Nintendo:
Heb je de Electronic Entertainment Expo (E3) in Los Angeles gemist? Geen probleem. Met veel plezier nodigt Nintendo je uit op het Post E3 Event waar je de games zoals The Legend of Zelda: Skyward Sword en Kirby voor Wii, maar ook diverse spellen voor Nintendo 3DS zoals Super Mario, Mario Kart, Luigi’s Mansion 2 kunt uitproberen.
Schrijf je –uiterlijk voor 30 juni- in voor Nintendo’s Post E3 Event via *BLEEP* met vermelding van voorkeurdatum en het gewenste timeslot.
Graag tot 7 of 8 juli!
Het Nintendo Team
Datum: 7 of 8 juli 2011
Tijd: 10.00 - 13.00 uur of 14.00 - 17.00 uur
Verwijderd
Ehmm...leuk voor jeVerwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:39:
[...]
Dat is inderdaad echt één van de belachelijkste dingen die ik ooit heb gehoord.Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:18:
[...]
Pfff zo ontmoedig je aankopen wel ja. En dan straks weer klagen over piraterij...

[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 27-06-2011 16:22 ]
Verwijderd
Piraterij ontmoedigen? Welke flashcart denken ze dan dat ik moet gaan gebruiken om 3DS roms op te spelen?
PS gefeliciteerd met de uitnodiging, is het nu de bedoeling dat we allemaal gaan posten als we ergens voor uitgenodigd worden ofzo? Ik heb zaterdag een verjaardagsfeestje, mn neefje heeft ook een Wii, die zullen we daar nog wel eens aanslingeren.
PS gefeliciteerd met de uitnodiging, is het nu de bedoeling dat we allemaal gaan posten als we ergens voor uitgenodigd worden ofzo? Ik heb zaterdag een verjaardagsfeestje, mn neefje heeft ook een Wii, die zullen we daar nog wel eens aanslingeren.
Verwijderd
En zit je al op de 100.000 bezoekers zodat je review examplaren krijgt van nintendo die je kan gaan spelen op je zakelijke ds?Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:39:
[...]
Verwijderd
>>am2
Ik dacht dat het wel relevant is, aangezien het hier over de Nintendo 3DS gaat.
>>outcast within
Nee, nog lang niet, maar het aantal groeit nog wel elke maand.
Ik dacht dat het wel relevant is, aangezien het hier over de Nintendo 3DS gaat.
>>outcast within
Nee, nog lang niet, maar het aantal groeit nog wel elke maand.
Crap, ik denk dat bee.com helemaal geen 3v Cash accepteerd
Voor niks net 20 euro overgemaakt!
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Je was me voor

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
het is een webwinkel, en ze accepteren visa.Chaos-Zero schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:52:
Crap, ik denk dat bee.com helemaal geen 3v Cash accepteerdVoor niks net 20 euro overgemaakt!
ze zouden dus gewoon 3vcash moeten accepteren(het is namelijk gewoon een visa kaartje zonder echt kaartje)
er is echter kans dat ze geen nederlandse visa(en dus nederlandse 3vcash) accepteren.
[ Voor 10% gewijzigd door thedicemaster op 27-06-2011 22:25 ]
Het bestellen lukte ook niet nee. Wilde Tom Clancy's Ghost Recon - Shadow Wars wel bestellen voor die 9 pond, moest al 20 euro overmaken naar 3V cash (kan niet lager) dus nu zit ik met 20 euro op 3V zonder dat ik er op dit moment wat mee kanthedicemaster schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:23:
[...]
het is een webwinkel, en ze accepteren visa.
ze zouden dus gewoon 3vcash moeten accepteren(het is namelijk gewoon een visa kaartje zonder echt kaartje)
er is echter kans dat ze geen nederlandse visa(en dus nederlandse 3vcash) accepteren.
Verwijderd
Vandaag is mijn bestelling na 5 dagen binnengekomen van Bee.com.
Vanavond SC maar eens opstarten!
Mooi dat het binnen is gekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:56:
Vandaag is mijn bestelling na 5 dagen binnengekomen van Bee.com.
De mijne is vandaag verstuurd. Hoop uiterlijk zaterdag binnen te hebben.
TC: Shadow Wars is vandaag binnen via PostNL (donderdag verzonden)
Helaas is Zelda (15 juni door TheHut.com verzonden) nog steeds NIET binnen
Hopelijk morgen binnen zodat ik die gratis CD nog kan krijgen.....
Zelfde probleem hier @ zavvi (zelfde toko)Dennis Lammers schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:39:
TC: Shadow Wars is vandaag binnen via PostNL (donderdag verzonden)
Ook http://www.videogamesplus.ca heeft hetzelfde probleem: Shipped: 06/17/2011.eelco_akker schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 19:21:
[...]
Zelfde probleem hier @ zavvi (zelfde toko)
Zou de douane een handeltje in OOT begonnen zijn
Same here, ook nog niet binnen van VGP. Maar misschien komt dat door de staking bij Canada Post?vanThijs schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:51:
[...]
Ook http://www.videogamesplus.ca heeft hetzelfde probleem: Shipped: 06/17/2011.
Zou de douane een handeltje in OOT begonnen zijn
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Hoe gaat het met de verkopen van de 3ds? Behalve dat ze achterblijven bij hoge verwachtingen, is het nog wel goed winstgevend?
Ben benieuwd of ik ooit nog wat ga horen van Nintendo over die CD. Heb niet eens een reply gehad van ze.
Voor de rest is Zelda wel nog steeds ontzettend gaaf.
Verwijderd
Wel raar zeg, OOT kwam niet bij jullie aan vanuit Canada en UK, maar bij mij wel vanuit Hong Kong (2 dagen na verzending al ontvangen).
Kreeg onlangs een e-mail van zeArunia schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:48:
Ben benieuwd of ik ooit nog wat ga horen van Nintendo over die CD. Heb niet eens een reply gehad van ze.
Beste Nintendo-fan,
Bedankt voor je e-mail. Er zijn helaas technische problemen op de site geweest, waardoor het vanaf vrijdagavond t/m maandagochtend (20 juni) niet altijd mogelijk was om je adresgegevens in te vullen en te bevestigen dat je de cd wilt ontvangen.
Iedereen die de game tussen vrijdag en maandagochtend heeft geregistreerd, maar de soundtrack cd niet kon bestellen, zal een nieuwsbrief krijgen met uitleg over hoe je alsnog de cd kunt ontvangen.
Alles werkt nu weer normaal. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Ok, thanks. Ben benieuwd wanneer die nieuwsbrief binnen gaat komen.
Heb bestelling van TheHut van 24 juni vandaag de 29ste binnengekregen.
Gisteren Shadow Wars van Bee.com
Maar helaas nog steeds geen Zelda (verzonden 15 juni)
Dus naar die CD kan ik wel fluiten helaas...
Weet iemand als je de code echt vóór 30 juni (vandaag 23.59u dus) moet invullen of morgenavond 23.59u? Anders hoop ik dat morgen mijn Zelda nog binnenkomt... (of iemand moet een code 'overhebben' en die mij nog even DM'en en dat ie dan mijn code krijgt zodra ik Zelda binnen heb)
Gisteren Shadow Wars van Bee.com
Maar helaas nog steeds geen Zelda (verzonden 15 juni)
Dus naar die CD kan ik wel fluiten helaas...
Weet iemand als je de code echt vóór 30 juni (vandaag 23.59u dus) moet invullen of morgenavond 23.59u? Anders hoop ik dat morgen mijn Zelda nog binnenkomt... (of iemand moet een code 'overhebben' en die mij nog even DM'en en dat ie dan mijn code krijgt zodra ik Zelda binnen heb)
[ Voor 40% gewijzigd door Deezers op 29-06-2011 16:47 ]
Voor de mensen die problemen hadden met het bestellen van de Zelda cd kunnen via deze link alsnog bestellen: http://www.nintendo.nl/NO...rsCatalogueCheckout_p2.do
@dennis Misschien kan je de cd ook bestellen als je Zelda niet hebt geregistreerd?
@dennis Misschien kan je de cd ook bestellen als je Zelda niet hebt geregistreerd?
Ik kreeg deze email net in mijn inbox:Arunia schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:48:
Ik heb alleen nog geen banner kunnen ontdekken...Beste <insert name>,
Volgens onze gegevens ben jij een van de Club Nintendo-leden die onlangs een foutmelding ontving bij je poging om beslag te leggen op je gratis THE LEGEND OF ZELDA: OCARINA OF TIME 3D SOUNDTRACK-cd
Deze foutmelding was een resultaat van een technische storing op onze Club Nintendo-site en we willen onze excuses aanbieden voor het ongemak.
Leg nu beslag op je gratis cd via de volgende stappen:
1. Log in op je Club Nintendo-account op de site van Nintendo.
2. Zodra je ingelogd bent, zie je bovenaan de pagina een banner over de soundtrack.
Klik op de banner.
3. Vul je adresgegevens in en bevestig door op de knop te klikken.
We hopen dat je geniet van het luisteren naar de soundtrack!
Je Nintendo-team
edit:
Ah ondertussen staat de banner nu ook online!
Ah ondertussen staat de banner nu ook online!
jB
Die e-mail kreeg ik ook. Probleem is alleen dat ik me blijkbaar op de UK site heb geregistreerd, gezien de NL site me eruit kickte. Werkt allemaal prima, behalve dat ik mijn adres niet in kan vullen

Yep heb deze mail ook zojuist binnen en meteen de CD besteld.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Gaat hier iemand resident evil halen? De meeste reviews zijn positief over het spel zelf, maar vinden het gezien de add on status niet de volle mep waard.
Het lijkt mij wel een leuke game (het was altijd leuk in RE4/5), plus het ziet er zeer goed uit op de 3DS.
Het lijkt mij wel een leuke game (het was altijd leuk in RE4/5), plus het ziet er zeer goed uit op de 3DS.
Verwijderd
Ik snap die keuze voor een niet te resetten savegame niet.LOTG schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:56:
Gaat hier iemand resident evil halen? De meeste reviews zijn positief over het spel zelf, maar vinden het gezien de add on status niet de volle mep waard.
Verwijderd
Simpel, tweedehandsverkoop tegen gaan Ook gelijk 1 van de redenen voor mij om het spel niet te kopen. Ik houd ervan om soms overnieuw te beginnen met een game. Capcom is de laatste jaren sowieso bezig met het uitzuigen van consumenten. Zonde, want ze maken goede games.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:05:
[...]
Ik snap die keuze voor een niet te resetten savegame niet.
Als grote RE fan (bijna alle delen op alle consoles) ga ik hem zeker niet kopen. 1 door dat belachelijke savegame principe, 2 omdat de Mercenaries mode mij niet kon boeien. Maar goed, ik denk met weemoed terug aan de dagen dat RE eng was en slow-paced.
Zoals Revelations waarvan de demo erbij zit?Exorcist schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:22:
Als grote RE fan (bijna alle delen op alle consoles) ga ik hem zeker niet kopen. 1 door dat belachelijke savegame principe, 2 omdat de Mercenaries mode mij niet kon boeien. Maar goed, ik denk met weemoed terug aan de dagen dat RE eng was en slow-paced.
Het save game principe is denk ik vooral jammer voor 2e hands verkopen, maar zolang ik alles kan spelen wat ook als het goed is kan zie ik niet direct het probleem.
Verwijderd
Ik snap het niet als in. Ik vind het een belachelijke keuze.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:20:
[...]
Simpel, tweedehandsverkoop tegen gaan Ook gelijk 1 van de redenen voor mij om het spel niet te kopen. Ik houd ervan om soms overnieuw te beginnen met een game. Capcom is de laatste jaren sowieso bezig met het uitzuigen van consumenten. Zonde, want ze maken goede games.
Verwijderd
Ik vind zelf de Amerikaanse reclame van Resident Evil 3D ook meer komisch, dan echt eng:
YouTube: Resident Evil Mercenaries 3D: Commercial (America)
YouTube: Resident Evil Mercenaries 3D: Commercial (America)
Hoewel de uitnodiging mij an sich ook niet interreseert, is het natuurlijk wel leuk om straks dingetjes te kunnen lezen die je daar gaat meemaken. Belofte maakt schuld enzoVerwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:39:
[...]

Dat maakt het voor mij dan wel weer relevant.
10 second ninja DONE
Net Zelda binnengekregen, verzonden op 15 juni.
Helaas te laat voor de CD dus.
Werd bezorgd door Selektmail, dus had net zo goed een paar dagen bij iemand thuis kunnen liggen voordat ze 'm bezorgd hadden...
Zal het helpen om Nintendo te mailen om een CD te krijgen?
Heb hem wel op tijd gekocht, alleen niet geregistreerd (onder het motto van; vergeten te registreren)...
Werd bezorgd door Selektmail, dus had net zo goed een paar dagen bij iemand thuis kunnen liggen voordat ze 'm bezorgd hadden...
Heb hem wel op tijd gekocht, alleen niet geregistreerd (onder het motto van; vergeten te registreren)...
Ik zou ze zeker een mail sturen. Ik denk niet dat 'oeps, vergeten' als een goeie reden gezien wordt maar als je aangeeft dat er problemen waren met leveren dan zullen ze misschien niet moeilijk doen.Dennis Lammers schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:18:
Net Zelda binnengekregen, verzonden op 15 juni.
Verwijderd
Wat vinden jullie van de manier waarop je een 3DS trailer video's uit de Shop kunt bekijken? Ik moet ze eerst helemaal downloaden voordat ik kan kijken. Vind ik een beetje onhandig allemaal.
Er staan trailers v/d E3 in de shop. Simpel even kijken of het interessant is kan niet.
Er staan trailers v/d E3 in de shop. Simpel even kijken of het interessant is kan niet.
Verwijderd
Toen die trailers nog in de Japanse eShop stonden, moest ik alle trailers 1 voor 1 downloaden, dus koos ik er een paar uit.
Ze allemaal in een pakket hebben vind ik handiger.
Het downloaden duurt ook een heel stuk langer, maar je moet dan niet steeds trailer voor trailer gaan downloaden.
Ze allemaal in een pakket hebben vind ik handiger.
Het downloaden duurt ook een heel stuk langer, maar je moet dan niet steeds trailer voor trailer gaan downloaden.
Beetje vreemd dat je ze niet kan streamen inderdaad.
Verwijderd
Lijkt me juist interessant. Op m'n MBP kan ik niets 3d bekijken, en op via de 3DS moet dat gewoon goed en snel kunnen. Daarvoor zit dat scherm erop natuurlijk.
Zelda speelt lekker, 3d effect is beter dan mijn andere titels (ghost recon/rayman/streetfighter) en ik kan de 3d slider helemaal op max zetten zonder dat het storend word. Het is blijkbaar toch aan de software om 3d goed te laten werken, niet enkel de hardware. Mikken met de katapult is ook leuk met de gyroscoop, even wennen om je hele lichaam te bewegen ipv enkel je handen (dan verlies je het 3d beeld namelijk).
Ik heb hem overigens dubbel, als iemand hier interesse heeft (nieuw in seal) pm me maar.
Ik heb hem overigens dubbel, als iemand hier interesse heeft (nieuw in seal) pm me maar.
Als je ze streamt dan zien ze er lelijker uit.. nu lijkt het net of je ze echt speelt (op een klein beetje compressie na) En zijn de 3d effecten ook mooi. Dus ik heb het dan liever zo.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 11:02:
Wat vinden jullie van de manier waarop je een 3DS trailer video's uit de Shop kunt bekijken? Ik moet ze eerst helemaal downloaden voordat ik kan kijken. Vind ik een beetje onhandig allemaal.
En het zijn bijna allen Nintendo games, die er trouwens erg goed uitzien... previewen is eigenlijk niet nodig
[ Voor 18% gewijzigd door S2S op 02-07-2011 21:18 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Daar ben ik er niet mee eens, ik heb al meerdere TVCM's, Star Fox 64 3D Trailers, Game Centre CX afleveringen, en dergelijke gestream'd in de eShop, en de kwaliteit is wel heel goed, alleen werkt 3D niet op die filmpjes.
Maar om terug te komen op de E3 Trailers:
Ik neem aan dat een pakketje overzichtelijker staat, dan dit:
Maar om terug te komen op de E3 Trailers:
Ik neem aan dat een pakketje overzichtelijker staat, dan dit:

Goed, ik heb dus nooit Ocarina of Time uitgespeeld, en ik ben destijds gestopt in Jabu Jabu's belly. Nu, met de 3DS versie, dacht ik dat wel ff uit te spelen.
spoiler:
Maar waar slaat Big Octo op! Mijn god, dat ding is niet te doen! Zeker niet als je na een uur achter dat kreng aan of voor 'm uit hobbelen je 3DS ermee kapt (batterij leeg), mag ik die hele dungeon opnieuw doen..!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Tsja, dat is kl...., maar als het goed is, had je dit al kunnen verwachten.
Ik heb dit ook een paar keer gehad, maar het ledje ging dan rood knipperen.
Ik heb dit ook een paar keer gehad, maar het ledje ging dan rood knipperen.
Die is vet makkelijk. Dat beest tegen je aan laten lopen, jij wordt geraakt en hij draait zich van je af. Dan val jij hem aan met je boomerang, zwaard hakken en dan draait ie zich weer naar jou. Laat hem weer tegen je aanlopen en herhaal tot hij dood is. Binnen 1 minuut is ie doodWillybubba schreef op zondag 03 juli 2011 @ 16:38:
spoiler:Maar waar slaat Big Octo op! Mijn god, dat ding is niet te doen! Zeker niet als je na een uur achter dat kreng aan of voor 'm uit hobbelen je 3DS ermee kapt (batterij leeg), mag ik die hele dungeon opnieuw doen..!
Dat heb ik inderdaad net ontdekt...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Sir_Hendro schreef op zondag 03 juli 2011 @ 16:48:
spoiler:Dat beest tegen je aan laten lopen, jij wordt geraakt en hij draait zich van je af.
spoiler:
Het kan zelfs zonder tegen je aan laten lopen (maar duurt wel iets langer), loop tegen zijn richging in, als ie voor je staat met de boomerang.. dan gaat ie draaien.. als ie klaar is nog eens met de boemerang en dan draait ie ook van je af.
Waar ik nu volledig vast loop is in de forest temple, wanneer ik tegen de 'Stalfos' moet vechten.. de eerste lukt nog, daarna krijg je er 2 maar zodra ik er een dood heb en aan de volgende begin komt er weer een terug. Iemand de gouden tip ?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dat stukje kan inderdaad wat irritant zijn. Wat ik meestal doe is gewoon als een gek erop hakken zonder mijn schild te gebruiken. Als het goed is krijg je ze wel dood maar wordt je zelf ook wel een paar keer geraakt, iets wat niet zo fijn is omdat ze vrij veel damage doen. In dit stukje is het handig om minimaal 1 fairy in een fles te hebben dat mocht je dood gaan weer door kan spelen. Fairy kan je krijgen door in de main room de deur in het midden te nemen, In de laatste kamer respawned telkens opnieuw een pot met een fairy erin. (fairies zijn een soort continue in deze game, lol)DukeBox schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:30:
[...]
spoiler:Het kan zelfs zonder tegen je aan laten lopen (maar duurt wel iets langer), loop tegen zijn richging in, als ie voor je staat met de boomerang.. dan gaat ie draaien.. als ie klaar is nog eens met de boemerang en dan draait ie ook van je af.
Waar ik nu volledig vast loop is in de forest temple, wanneer ik tegen de 'Stalfos' moet vechten.. de eerste lukt nog, daarna krijg je er 2 maar zodra ik er een dood heb en aan de volgende begin komt er weer een terug. Iemand de gouden tip ?
Rumour: Kid Icarus: Uprising to Miss 2011 in Europe
http://3ds.nintendolife.c...ng_to_miss_2011_in_europe
Nog meer mensen trouwens 'last' van wazig gras bij Zelda 3DS? Als ik over het gras loopt lijkt het niet echt vloeiend te lopen, komt misschien door de framerate / verouderde N64 graphics?
Nog meer mensen trouwens 'last' van wazig gras bij Zelda 3DS? Als ik over het gras loopt lijkt het niet echt vloeiend te lopen, komt misschien door de framerate / verouderde N64 graphics?
Het is me nog niet opgevallen en ik ben echt een grasmaaier..
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Het is trouwens geen N64 engine, maar een nieuwe engine, alleen hebben ze het er zo'n beetje uit laten zien als de N64 versie (art, met wat upgrades dan he) Maar kan zijn dat deze engine soms ook wat framerate problemen heeft.Dennis Lammers schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:33:
Rumour: Kid Icarus: Uprising to Miss 2011 in Europe
Leuk weetje: De dochter van Miyamoto is met de baas van Q-games getrouwd (een engelsman, die ook heeft gewerkt aan starwing op de snes) Zij hebben dus een nieuwe engine voor OOT op de 3DS gemaakt.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Net uitgebreid mijn mening gegeven in de Nintendo 3DS enquete. Hopelijk doen ze er ook echt wat mee!
Mijn mening: teleurgesteld in het 3DS systeem. Heb hem sinds maart en zelfs met de aanschaf van Zelda laatst heb ik er nog bar weinig op gespeeld, terwijl ik toch redelijk veel vrije tijd tot mijn beschikking heb. De 3DS 'trekt' mij niet aan om te gaan spelen helaas. Ik had er meer van verwacht. Niet alleen van het 3D effect ,ook van functies als Streetpass en de eShop. Het zal allemaal wel weer uitdraaien op functies die nooit meer gebruikt gaan worden... helaas.
Ik hoop dat de toekomst van de 3DS flink beter wordt meer games, meer gebruik maken van de functies. Er zit veel potentie in. Nu nog waarmaken...
Mijn mening: teleurgesteld in het 3DS systeem. Heb hem sinds maart en zelfs met de aanschaf van Zelda laatst heb ik er nog bar weinig op gespeeld, terwijl ik toch redelijk veel vrije tijd tot mijn beschikking heb. De 3DS 'trekt' mij niet aan om te gaan spelen helaas. Ik had er meer van verwacht. Niet alleen van het 3D effect ,ook van functies als Streetpass en de eShop. Het zal allemaal wel weer uitdraaien op functies die nooit meer gebruikt gaan worden... helaas.
Ik hoop dat de toekomst van de 3DS flink beter wordt meer games, meer gebruik maken van de functies. Er zit veel potentie in. Nu nog waarmaken...
Welke enquête?
Zelf vond ik de functies van de 3ds in het begin echt 'wow', vooral het 3d effect sprak mij aan. Speel zelf bijna dagelijks op de mijne. Spijtig dat de betere games nog op zich laten wachten (buiten oot).
Zelf vond ik de functies van de 3ds in het begin echt 'wow', vooral het 3d effect sprak mij aan. Speel zelf bijna dagelijks op de mijne. Spijtig dat de betere games nog op zich laten wachten (buiten oot).
Ik vind de 3DS eigenlijk wat over-engineered en te luxe aanvoelen, wat de prijs ook bevestigt trouwens. Ik bedoel overal zitten LEDjes en schuifjes, luxe stylus, vlekgevoelige fancy paintjob, camera's, docking station etc. Ik vind 'm eigenlijk ook wat te zwaar aanvoelen. Hij is 10 gram zwaarder dan m'n DS lite, valt misschien mee.
Het OS is eigenlijk hetzelfde verhaal, onoverzichtelijk en too much. Ik wil eigenlijk überhaupt geen OS als ik er een spel in heb zitten, maar goed. Die laadtijden word je ook niet blij van natuurlijk. Ook vind ik irritant dat je soms per se je stylus moet gebruiken ipv de knoppen. (Ik heb ook zo'n hekel aan games waarbij je de knoppen en de stylus samen moet gebruiken, moet ik die stylus dan in m'n mond stoppen ofzo? En nee ik ga niet met m'n vingers het scherm smerig maken.)
De kwaliteit van schermpjes stellen me ook teleur, qua kleur en helderheid vind ik die van m'n DS Lite eigenlijk beter.
Als ik m'n ouwe DS Lite er weer eens bij pak voelt deze toch een heel stuk toegankelijker aan en niet als een luxe ding waar je te zuinig mee wilt zijn, maar gewoon als een leuk apparaatje om spelletjes op te doen.
Het geluid van de 3DS, dat heeft me wel echt verrast, echt mooi en degelijk geluid komt er uit. Het 3D-effect werkt ook super moet ik zeggen. Jammer dat altijd alles weer went he
.
Het OS is eigenlijk hetzelfde verhaal, onoverzichtelijk en too much. Ik wil eigenlijk überhaupt geen OS als ik er een spel in heb zitten, maar goed. Die laadtijden word je ook niet blij van natuurlijk. Ook vind ik irritant dat je soms per se je stylus moet gebruiken ipv de knoppen. (Ik heb ook zo'n hekel aan games waarbij je de knoppen en de stylus samen moet gebruiken, moet ik die stylus dan in m'n mond stoppen ofzo? En nee ik ga niet met m'n vingers het scherm smerig maken.)
De kwaliteit van schermpjes stellen me ook teleur, qua kleur en helderheid vind ik die van m'n DS Lite eigenlijk beter.
Als ik m'n ouwe DS Lite er weer eens bij pak voelt deze toch een heel stuk toegankelijker aan en niet als een luxe ding waar je te zuinig mee wilt zijn, maar gewoon als een leuk apparaatje om spelletjes op te doen.
Het geluid van de 3DS, dat heeft me wel echt verrast, echt mooi en degelijk geluid komt er uit. Het 3D-effect werkt ook super moet ik zeggen. Jammer dat altijd alles weer went he
Ik heb er sinds 3 dagen ook eentje, met Oot en ik ben uiterst tevreden. De extra functies boeien me eerlijk gezegd nog niet zo, eerst Oot weer eens uitspelen. Deze nieuwe versie is echt prachtig uitgewerkt en 3D voegt naar mijn mening een hoop toe aan de beleving
Heb wel een keertje met de camera('s) gespeeld en de kwaliteit van de foto's is driedimensionale bagger
Heb wel een keertje met de camera('s) gespeeld en de kwaliteit van de foto's is driedimensionale bagger
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Ik wacht met smart op een grotere versie van de 3DS. De grote van mijn DSI XL vind ik persoonlijk het fijnste. Er zijn (persoonlijk) 3 minpunten van mijn huidige zwarte 3DS. Punt 1: ik vind de 3DS te klein. Punt 2: Ik heb het liefste een matte 3DS. Zoals bij de DSi versie. Punt 3: Er mag inderdaad een betere camera in. Dan is het voor mij de perfecte console.
[ Voor 13% gewijzigd door pinokkia op 09-07-2011 01:46 ]
Verwijderd
Star Fox 64 3D is verzonden door Play-Asia.
Volgens FedEx, is de verwachting dat Star Fox 64 3D morgen binnen komt, wat mooi is, want dan heb ik wat nieuws om te spelen voor onderweg naar Polen.
Volgens FedEx, is de verwachting dat Star Fox 64 3D morgen binnen komt, wat mooi is, want dan heb ik wat nieuws om te spelen voor onderweg naar Polen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 09:54 ]
Verwijderd
Tja, je kan niet continu nieuwe geweldige games verwachten. Als ze alle goede games @ launch zouden uitbrengen zal je later niks meer aan de 3DS hebben.nielsvv schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:11:
Welke enquête?
Zo, ik heb mijn 3DS sinds twee dagen en ben er erg te spreken over. Alleen dat krassen van het onder scherm tegen het boven scherm is iets waar ik echt pissig over kan worden. Ik ga nu op zoek naar stoot rubbertjes welke ik naast de rubbers ga plaatsen om de klep net even meer ruimte te geven zodat de schermen elkaar niet raken.
Bij Dealextreme meteen vervangbare batterijen besteld. Bij de set zit een nieuwe achterkant waarbij de batterij snel te vervangen is en een lader om de batterij los op te laden, daarbij nog een extra batterij gekocht van 2000mAh. Die specs zijn meestal niet accuraat, dus die 1000mAh batterij welke er standaard bij zit verwacht ik niet teveel van. Wil de 3DS kunnen gebruiken voor mijn vlucht naar de west kust van Canada, dus heb wel wat batterij kracht nodig
.
Bij Dealextreme meteen vervangbare batterijen besteld. Bij de set zit een nieuwe achterkant waarbij de batterij snel te vervangen is en een lader om de batterij los op te laden, daarbij nog een extra batterij gekocht van 2000mAh. Die specs zijn meestal niet accuraat, dus die 1000mAh batterij welke er standaard bij zit verwacht ik niet teveel van. Wil de 3DS kunnen gebruiken voor mijn vlucht naar de west kust van Canada, dus heb wel wat batterij kracht nodig
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ja, die heb ik besteld net als de 5 dollar kostende 2000mAh batterij. Ik zie wel hoe het werkt, een uur zou al leuk wezen
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Wordt een duur grapje met FedEx... krijg je nog een naheffingVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:53:
Star Fox 64 3D is verzonden door Play-Asia.
Als je wat gevonden hebt, laat het dan even wetentheforce81 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:16:
Zo, ik heb mijn 3DS sinds twee dagen en ben er erg te spreken over. Alleen dat krassen van het onder scherm tegen het boven scherm is iets waar ik echt pissig over kan worden. Ik ga nu op zoek naar stoot rubbertjes welke ik naast de rubbers ga plaatsen om de klep net even meer ruimte te geven zodat de schermen elkaar niet raken.
Ik heb nu tijdelijk stukjes rubber eronder gelegd en met papier gekeken of het scherm nu los is en dat is zo! Ik ga van die rubberen doorzichtige plakkers kopen welke ook in keukenkastjes en -lades worden gebruikt, die plak ik dan naast de te korte rubberen randjes van de 3DS en het moet opgelost zijn!Chaos-Zero schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:00:
[...]
Als je wat gevonden hebt, laat het dan even weten
Verwijderd
>>jvalks
Vaak wel ja, maar dat is ook niet gegarandeerd zo.
Ik heb een afspraak met Play-Asia, dat ze het factuur en het pakketje als halve prijs declareren, en de laatste tijd heb ik geen doanne brieven meer ontvangen (eigenlijk, de laatste was van Nintendo 3DS in begin maart, en ik heb al inmiddels 10 games erna gekocht).
Ik laat het altijd via FedEx gaan, omdat het erg snel is.
Vaak wel ja, maar dat is ook niet gegarandeerd zo.
Ik heb een afspraak met Play-Asia, dat ze het factuur en het pakketje als halve prijs declareren, en de laatste tijd heb ik geen doanne brieven meer ontvangen (eigenlijk, de laatste was van Nintendo 3DS in begin maart, en ik heb al inmiddels 10 games erna gekocht).
Ik laat het altijd via FedEx gaan, omdat het erg snel is.
@YamiHoshi.nl
Heeft de Japanse 3DS menu alleen Katakana/Hiragana of heb je ook te maken met Kanji?
Ik neem aan dat je een Japanse 3DS hebt of heb je Europese met Japanse instellingen?
Heeft de Japanse 3DS menu alleen Katakana/Hiragana of heb je ook te maken met Kanji?
Ik neem aan dat je een Japanse 3DS hebt of heb je Europese met Japanse instellingen?
Ik heb gewoon dat witte plastic dat bij de DS zat op maat geknipt en leg dat ertussen.
Geen last meer van bijna-krassen.
Haters everywhere but I don’t really care
Deed ik eerst ook, maar het is voor mij handiger de ruimte te vergroten met een permanente oplossing. Anders vergeet ik dat ding ertussen te leggen en krijg ik alsnog krassen. Daarom ga ik voor twee stoot rubbertjes die langer zijn dan de huidige. Dit zou Nintendo zelf ook makkelijk kunnen doen om het op te lossen en op te sturen naar klanten zodat zij het zelf kunnen opplakken, nieuwe en oude 3DSen zijn dan meteen krasvrij voor de toekomst!matthijst schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:27:
Ik heb gewoon dat witte plastic dat bij de DS zat op maat geknipt en leg dat ertussen.
Verwijderd
>>Negaiido
Ja, vooral Kana, maar soms ook Kanji, zoals StreetPass, en de dag.
Bijvoorbeeld:

En nee, de instellingen zijn echt Japan-only, dus ik kan als regio alleen een Japanse regio uitkiezen, net zoals je op een EU 3DS alleen een Europese land kan kiezen, en vervolgens alleen de regio van dat land.
Ik heb een Europese 3DS, en een Japanse 3DS (2 aparte, vooral handig met StreetPass, wat ik op beide 3DS'sen al 3/4 keer per dag ontvang).
Bijvoorbeeld:

En nee, de instellingen zijn echt Japan-only, dus ik kan als regio alleen een Japanse regio uitkiezen, net zoals je op een EU 3DS alleen een Europese land kan kiezen, en vervolgens alleen de regio van dat land.
Ik heb een Europese 3DS, en een Japanse 3DS (2 aparte, vooral handig met StreetPass, wat ik op beide 3DS'sen al 3/4 keer per dag ontvang).
Heb zelf ook twee stootkussentjes van mijn Xbox 360 (die heeft er acht...) gehaald en aan de bovenkant van het bovenste scherm geplakt. Lijkt net alsof het zo hoorttheforce81 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:32:
[...]
Deed ik eerst ook, maar het is voor mij handiger de ruimte te vergroten met een permanente oplossing. Anders vergeet ik dat ding ertussen te leggen en krijg ik alsnog krassen. Daarom ga ik voor twee stoot rubbertjes die langer zijn dan de huidige. Dit zou Nintendo zelf ook makkelijk kunnen doen om het op te lossen en op te sturen naar klanten zodat zij het zelf kunnen opplakken, nieuwe en oude 3DSen zijn dan meteen krasvrij voor de toekomst!
Ahhh, dat had ook gekund.... heb nu deze oplossing toegepast:Cubic X schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:19:
[...]
Heb zelf ook twee stootkussentjes van mijn Xbox 360 (die heeft er acht...) gehaald en aan de bovenkant van het bovenste scherm geplakt. Lijkt net alsof het zo hoort.

Hoewel ik moet zeggen dat het op deze plaatjes er niet heel erg charmant uitziet, is het in het echt veel minder opvallend.
[ Voor 13% gewijzigd door Koldur op 17-07-2011 21:22 ]
lol Negaiido niet doen, begint ze weeral random "ik heb een Japanse 3DS!" plaatjes te postenNegaiido schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:11:
@YamiHoshi.nl
De nintendo video app staat vanaf nu in de eShop
.
No animals were harmed in the making of this comment.
Bedankt voor de tip! Meteen gedownload en werkt prima! Grappige toevoeging.Comgenie schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:01:
De nintendo video app staat vanaf nu in de eShop.
EDIT:
Helaas kan je niet zelf films selecteren en download het ook niet op de achtergrond. Ik had toch eigenlijke wel verwacht dat dat zo zou werken. Misschien in de toekomst? Grappig om gezien te hebben, maar door de compressie wordt het 3D effect minder prettig om naar te kijken en het zijn wat grappige filmpjes, meer niet. Ach ja, beter iets dan niets toch?
Lijkt vooral op kinderen gericht voor wat er nu beschikbaar is.
[ Voor 48% gewijzigd door Koldur op 13-07-2011 19:53 ]
Haar? Wie bedoel je nou?Boeboe schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:30:
[...]
lol Negaiido niet doen, begint ze weeral random "ik heb een Japanse 3DS!" plaatjes te posten
Als je Nintendo Video start kun je aangeven of je via spotpass video's wilt laten downloaden. Spotpass werkt op de achtergrond, ook als je 3ds in sleepmode staat, dus volgens mij klopt het niet helemaal wat je hier zegt.theforce81 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:37:
[...]
Helaas kan je niet zelf films selecteren en download het ook niet op de achtergrond.
Dat dacht ik dus ook en heb dat zo ingesteld, maar het download niets op de achtergrond. Grondig getest en het doet echt niets op de achtergrond, in mijn geval, misschien een bug?jasjenl schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:16:
[...]
Als je Nintendo Video start kun je aangeven of je via spotpass video's wilt laten downloaden. Spotpass werkt op de achtergrond, ook als je 3ds in sleepmode staat, dus volgens mij klopt het niet helemaal wat je hier zegt.
[ Voor 3% gewijzigd door Koldur op 13-07-2011 23:18 ]
Dan doe je toch iets fout, want ik heb net twee filmpjes via spotpass binnengekregen...theforce81 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:17:
[...]
Dat dacht ik dus ook en heb dat zo ingesteld, maar het download niets op de achtergrond. Grondig getest en het doet echt niets op de achtergrond, in mijn geval, misschien een bug?
Heb alle instellingen nog even gecontroleerd en alles staat zoals het moet. Ik had het wel al eerder uitgetest, misschien dat ze relatief veel downloads hadden en de mensen in slaapstand tijdelijk niks gaven? Zal het morgen nog eens testen door de films te deleten en via Spotpass te proberen.jasjenl schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:27:
[...]
Dan doe je toch iets fout, want ik heb net twee filmpjes via spotpass binnengekregen...
Ah oke mijn Kanji is niet top-notch dus dat zal wel lastig kunnen zijn maja.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:41:
>>Negaiido
Door mijn gebrek aan kanji kennis hoopte ik dat alles in Kana was maar is dus niet zo.
@Boeboe
Het is toch een mooie taal(en geschrift)
Ik ben trouwens een jongen/man
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]