Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-10 16:46
Heb zelf gister bij de MM de "nieuwe" Zelda gescoord! Niet de limited edition helaas (lees daar nu net voor het eerst over) maar wel voor maar 35 euro! Zojuist ook meteen geregistreerd en ik krijg de soundtrack per post opgestuurd :D. Toffe actie. En nu weer verder met Saria's song richting de Goron baas... even gek met hem dansen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep de Nintendo site doet het weer :) Ook gelijk even het spel geregistreerd. Na registratie wordt je direct gevraagd om je adres op te geven en krijg je de CD gratis thuisgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:06:
[...]
En over OoT: naast het feit dat de game zelf een slap vervolg op Lttp is, had er qua ruimte makkelijk de optie ingebouwd kunnen worden om de gamer zelf te laten kiezen voor een klassieke of een 'arranged' soundtrack.
Ik ben laat met de reactie op deze quote, ik heb geen 3ds, maar vind het wel leuk om af en toe het nieuws bij te houden.
Maar DAMN son.
Ik vond lttp ook leuker dan oot, maar dat kwam bij mij doordat ik als 3 (of zelfs 4 als je de gameboy versie meetelt) 2d avonturen van zelda had gespeeld, en de stap naar 3d gameplay te groot was, en lets face it, de gfx van 2d zelda waren gewoon perfect voor het spel, de relatieve primitieve 3d van de n64 maakte het er niet aantrekkelijker op VOOR MIJ.

Maar having said that, oot is al zovaak beste spel allertijden genoemd, zowel door fans als door reviewers dat ik het een beetje oneens ben met je 'feit'. En dan druk ik mezelf heel voorzichtig uit.
Maar goed, trolling on the internet, deal with it. :N

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

cuberob schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:02:
Heb zelf gister bij de MM de "nieuwe" Zelda gescoord! Niet de limited edition helaas (lees daar nu net voor het eerst over) maar wel voor maar 35 euro! Zojuist ook meteen geregistreerd en ik krijg de soundtrack per post opgestuurd :D. Toffe actie. En nu weer verder met Saria's song richting de Goron baas... even gek met hem dansen :p
Whut!? Das wel cheap.. welke MM was dat? en hoe duur was de 3DS daar als je dat toevallig weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:50
De 2D Zelda games waren erg leuk maar dankzij het 3D gedoe kwam de wereld van Zelda tot leven en geeft het mij een hele andere feeling :) Het voelt realistischer waardoor je meer gaat inleven in het spel. I like it !!

[ Voor 18% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-06-2011 11:29 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:08:
[...]

Ik ben laat met de reactie op deze quote, ik heb geen 3ds, maar vind het wel leuk om af en toe het nieuws bij te houden.
Maar DAMN son.
Ik vond lttp ook leuker dan oot, maar dat kwam bij mij doordat ik als 3 (of zelfs 4 als je de gameboy versie meetelt) 2d avonturen van zelda had gespeeld, en de stap naar 3d gameplay te groot was, en lets face it, de gfx van 2d zelda waren gewoon perfect voor het spel, de relatieve primitieve 3d van de n64 maakte het er niet aantrekkelijker op VOOR MIJ.

Maar having said that, oot is al zovaak beste spel allertijden genoemd, zowel door fans als door reviewers dat ik het een beetje oneens ben met je 'feit'. En dan druk ik mezelf heel voorzichtig uit.
Eens kijken: de grote lijnen van LTTP:
  • Eerst 3 kerkers uitspelen waarbij je in elke kerker aan het eind een voorwerp nodig hebt
  • Daarna kan je het master sword halen terwijl waarna je in een donkere wereld terechtkomt waar de slechterik de baas is.
  • Vervolgens moet je in deze wereld weer een aantal kerkers uitspelen om vervolgens naar het eindkasteel te gaan en de eindbaas te verslaan.
Hmm...komt bekend voor. Daarnaast zijn het weer dezelfde puzzels; blokjes verschuiven, lasers wegkaatsen etc...geen greintje orignaliteit op een paar nutteloze dingen na:
  • Dat paard is leuk maar op die jump in die woestijn na heeft hij geen nut voor de daadwerkelijke voortgang.
  • De ocarina levert voorspelbare puzzeltjes op waarnaast je de meeste melodietjes maar 1 of 1 keer hoeft te spelen.
  • Het zou de eerste game uit de serie zijn maar verklaart alsnog niks over de oorsprong van Link tenzij ik het verkeerd begreep en hij het kind van die grote Boom is (?).
  • Dat het hoofdpersoon niks zegt is niet zo erg in de 2-d avonturen omdat daar de andere karakters minder levendig zijn en minder zeggen. In 3D, met daadwerkelijke modellen ed komt het gewoon als vreemd en onnatuurlijk over.
Maar goed, trolling on the internet, deal with it. :N
Dat jij meningen als trollen ziet, zegt meer over jou maar gezien jouw posthistorie ben ik eigenlijk ook niet verbaasd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:24
Registreren was met die pincode toch? Dat moet ik ook nog doen. Maar wilde die punten bewaren voor een zooitje console punten zodat daar weer wat voor aangeschaft kan worden. Goed dat je het mededeelt, want ik was het vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-07 18:43
Heb zelf gister bij de MM de "nieuwe" Zelda gescoord! Niet de limited edition helaas (lees daar nu net voor het eerst over) maar wel voor maar 35 euro!
Ben ook wel erg benieuwd welke MM het hier om gaat...

Maar even de zelda-gekte voorbij, kijken jullie eigenlijk uit naar James Noir's Hollywood Crimes? Ik lees er hier vrij weinig over maar het lijkt mij wel een heel fijn adventure/puzzlespelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas0mniia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-10 10:26
Bij Saturn Zaandam is ie voor 33 euro te verkrijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:10:
[...]

• Eerst 3 kerkers uitspelen waarbij je in elke kerker aan het eind een voorwerp nodig hebt
  • Daarna kan je het master sword halen terwijl waarna je in een donkere wereld terechtkomt waar de slechterik de baas is.
  • Vervolgens moet je in deze wereld weer een aantal kerkers uitspelen om vervolgens naar het eindkasteel te gaan en de eindbaas te verslaan.
Hmm...komt bekend voor. Daarnaast zijn het weer dezelfde puzzels; blokjes verschuiven, lasers wegkaatsen etc...geen greintje orignaliteit op een paar nutteloze dingen na:
  • Dat paard is leuk maar op die jump in die woestijn na heeft hij geen nut voor de daadwerkelijke voortgang.
  • De ocarina levert voorspelbare puzzeltjes op waarnaast je de meeste melodietjes maar 1 of 1 keer hoeft te spelen.
  • Het zou de eerste game uit de serie zijn maar verklaart alsnog niks over de oorsprong van Link tenzij ik het verkeerd begreep en hij het kind van die grote Boom is (?).
  • Dat het hoofdpersoon niks zegt is niet zo erg in de 2-d avonturen omdat daar de andere karakters minder levendig zijn en minder zeggen. In 3D, met daadwerkelijke modellen ed komt het gewoon als vreemd en onnatuurlijk over.
[...]

Dat jij meningen als trollen ziet, zegt meer over jou maar gezien jouw posthistorie ben ik eigenlijk ook niet verbaasd.
Om het begin van het verhaal te zien moet je Skyward Sword spelen, welke verhaaltechnisch gezien vóór OoT is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkpeters schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:02:
[...]

Maar even de zelda-gekte voorbij, kijken jullie eigenlijk uit naar James Noir's Hollywood Crimes? Ik lees er hier vrij weinig over maar het lijkt mij wel een heel fijn adventure/puzzlespelletje.
Heb deze al in februari besteld maar hij wordt steeds uitgesteld, nu staat de release al op ergens in september/oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:09

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Grr.

Eind mei de 'oude nieuwe' Zelda pre-ordered bij Consoleshop.nl (Coolblue), gisteren braaf een verzendmelding met track/tracenummer gekregen, maar vandaag een excuusmail dat het vanwege drukte niet gelukt is om mijn zending de deur uit te werken en dat het een dag later wordt.

Daar pre-order ik toch niet voor, sufferds... :(

Ze weten pas drie weken dat dat spel op 17 juni op mijn deurmat moet liggen... dat was dus de laatste keer consoleshop.nl |:(

Tot zover mijn frustratie. Ik duik nog maar eens de menu's in om de nieuwste update binnen te hengelen op mijn 3DS.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb het orgineel niet gespeeld, maar het lijkt wel alsof dit gemaakt is voor de 3DS. Zo mooi hoe bijvoorbeeld de veertjes van een kip op je af komen :P. Ik bekijk nu ook wat gameplay filmpjes, en bijvoorbeeld Goron City ziet er zó veel beter uit op de 3DS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is ook voor de 3DS gemaakt, "remastered" noemt Nintendolife het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even Zelda voor €33 bij de Saturn gehaald. Da's aanzielijk goedkoper dan de €45 die de MM vraagt. ik ben toch niet gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Lol, foutmelding a gogo bij het registreren van Zelda. Heb nu net een mailtje naar Nintendo gestuurd omdat ik nu dus niets meer in kan vullen, maar de sterren heb ik wel gekregen. Ik wil die CD! :P

Ben benieuwd wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
**must resist buying 3DS FAIL **

Dus...

MM in Deventer is wat duurder dan de pricewatch maar heeft wel weer een actie (nou ja, een beetje weggestopt A4tje) dat je bij een 3DS voor 25 euro een spel (ieder 3DS spel) erbij mag nemen. Gezien OOT hier 50 euries kost, wel een goede deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen, ook al is het spel al uit, een bezoekje bij Nintendo was wel zeker waard.
Reden:
Afbeeldingslocatie: http://www.yamihoshi.nl/files/images/nintyskado.jpg
Die mochten we houden, de PR vond het wel leuk om een kadootje of twee aan de redactie te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen hebben ook zoveel geluk :p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img194.imageshack.us/img194/9754/103666xshokotanzeldafre.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, daar zou ik vanavond ook wel mee willen spelen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Arunia schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 21:26:
Lol, foutmelding a gogo bij het registreren van Zelda. Heb nu net een mailtje naar Nintendo gestuurd omdat ik nu dus niets meer in kan vullen, maar de sterren heb ik wel gekregen. Ik wil die CD! :P

Ben benieuwd wat het antwoord is.
had ik ook last van :S

idd mailtje gestuurt en nu maar hopen..... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Vriezer schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 00:03:
[...]

had ik ook last van :S

idd mailtje gestuurt en nu maar hopen..... }:|
Idem hier (ook maar een mailtje gestuurd), maar ik denk wel dat 't geen probleem gaat zijn. Overigens een uitstekende game! Zelfs het 3D van de 3DS waarover ik in het begin sceptisch over was komt in deze game goed tot zijn recht :)

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Zojuist een 3DS voor 219,- gekocht bij Saturn. Zelda was daar 33,- maar helaas uitverkocht. Bij E-Plaza ernaast had ik hem ook voor 33,- meegekregen samen met goud doosje. Op de Nintendo site kreeg ik het spel niet door de registratie. Dan maar mailtje sturen. Sowieso zou iemand de CD even moeten rippen zodat iedereen hem kan beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die CD zie je vanzelf wel verschijnen zodra iemand hem daadwerkelijk binnen heeft gehad. Verder luister je er waarschijnlijk 1x naar en thats it, of luister je al zo vaak naar de al bestaande OoT OST? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 11-10 09:41
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:10:
[...]
Hier onderbouw je prima waarom jij het spel niet leuk vind. Jouw mening. Ondanks dat fifa de laatsje jaren als beste voetbal game gezien word speel ik liever pes. Omdat ik dat een leuker spel vind. Ook puur een mening (en dan nog niet eens onderbouwd, al hoewel je dan uitkomt op dingen als 'vrienden spelen het , en 'vastgeroest')
En hier ga je de fout in, ik quote even de zin waarop ik reageerde
En over OoT: naast het feit dat de game zelf een slap vervolg op Lttp is, had er qua ruimte makkelijk de optie ingebouwd kunnen worden om de gamer zelf te laten kiezen voor een klassieke of een 'arranged' soundtrack.
Luister nintendo is niet heilig, en oot remaken kun je zien als uitmelken. Aan de andere kant, its what the ppl want. Gezien de vele posts van mensen hier die het wel waarderen.
Oh en newsflash, Nintendo is goed in melken, durf het nog net geen feit te noemen, maar u ziet wat ik bedoel. En ja bij zelda was de stap van 2d naar 3d enorm, de (nogmaals terechte) kritiek die je hebt is dan wel te verklaren vind ik.
Maar ik wijs even naar pes en fifa, naar call of duty..........mensen willen over het algemeen geen grote veranderingen. En als je dat wel wilt, dan moet je waarschijnlijk heel goed kijken welke nintendo spellen voor jou de moeite waard zijn, want mario galaxy 2 kan best wel op deel 1 lijken.

Maar goed (en stop me als dit geen feit is), je gaat vanaf het eerste moment dat het mogelijk is geen spellen meer kopen, en meestal zijn de mensen die alleen maar en masse downloaden wat anders met hun meningen dan mensen die het kopen.
Overigens moet je dat ook volledig zelf weten, als ik een Ferrari kon downen deed ik het ook, maar als iedereen erin rondreed dan waren daar waarschijnlijk ook wel meer dingen op aan te merken :+

Oh en mijn posthistorie? Really? Beetje jammer dat je het zo op de man moet spelen hoor.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynabyte. 40 euro. Met klantkaart (gratis in de winkel af te halen 10% korting) wordt ie 36 euro.
Dan even bij de verkoper vragen of hij de code dynahcc2356 wil intikken online/betaling en dan is die 31,67 euro, goedkoopste van nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:09:
[...]

..........mensen willen over het algemeen geen grote veranderingen.
So true.

/me kijki naar zijn 3DS collectie: ridge racer, dead or alive, streetfighter, pilotwings, zelda....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er blijken maar 1000-2000 van de gratis CDs beschikbaar te zijn:
http://www.n-europe.com/news.php?nid=15790

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:21
Mag hopen van niet want op de website van Nintendo staat namelijk:

Als je je spel voor 30 juni 2011 registreert, krijg je een gratis THE LEGEND OF ZELDA: OCARINA OF TIME 3D SOUNDTRACK CD met een hoop prachtige nummers uit het spel.

KRIJG.... dus niks gelimiteerde oplage.
Eerst stond er 'kans op' maar dat is nu ook niet meer te vinden.

http://www.nintendo.nl/NO...r_nintendo_3ds_43309.html

Mijn exemplaar verwacht ik volgende week dus wil wel die CD hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Er staat nu zodra je de punten registreert duidelijk dat de cd's er niet meer zijn. Helaas...

Wel weer echt heerlijk om te spelen, OoT :) Brings back memories, en het oppoetsen hebben ze zeer knap gedaan!

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
http://www.nintendo.nl/NO...ime_3d_is_live_43207.html

daar staat het volgende:
Leden van Club Nintendo die hun exemplaar van het spel registreren, maken kans op een exclusieve THE LEGEND OF ZELDA: OCARINA OF TIME 3D SOUNDTRACK-cd. Deze bevat een selectie van geweldige stukken muziek uit het spel. Maar als je zo'n cd wilt hebben, zul je voor 30 juni het spel moeten registreren!
best wel lame eigenlijk...

[ Voor 60% gewijzigd door Vriezer op 18-06-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
En op de voorpagina staan een nieuwsbericht van gisteren waar geen 'kans' in is te vinden maar wel het woordje 'krijg'.

Ach ja, desnoods mailtje sturen naar Bianca van de PR! Hopelijk weet zij meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat je toch doorgestuurd wordt naar Elsa.
Althans, Sarah en Bianca sturen al onze mails ook door naar Elsa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Iemand ervaring met Nintendo en stof onder het scherm? Ik weet niet hoe, maar op het bovenste scherm van mijn 3DS zit duidelijk een stuk stof onder het scherm. Ik heb mijn 3DS vanaf de launch en het viel me gisteren op tijdens Ridge Racer, daarvoor zat het er echt niet! Ik heb geen idee hoe het er onder is gekomen (het zit ook redelijk in het midden van het scherm...), maar het zit er nu ineens.

Aangezien ik iemand ben die zich er redelijk aan stoort omdat ik weet dat het er zit, wil ik weten wat mijn opties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar hadden we sinds Maart van dit jaar er ook al over.
Ik heb wel een streepje gezien, waar de scheiding is tussen 4:3 en 16:9, maar het is later vanzelf verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Zo sinds gisteren dus de 3DS met Zelda. Na laten we zeggen zo ongeveer 9 uur spelen de eerste 3 temples gehaald, de forest temple en de ice cavern. Daarnaast ook het Big Gorron Sword gehaald met die trade quest en nog een hele zooi andere items. Ik kan het me allemaal nog goed herinneren omdat ik ongeveer 3 a 4 weken terug was begonnen op de N64 en toen al vrij ver was :P

Ik wil nog meer spelen maar ja, ik moet ook een beetje sociaal blijven want ik ben namelijk op familie bezoek lolz :P

*update*
Fire & Water temple ook gedaan, nu wat dingetjes erbij aan het verzamelen zoals meer Golden Skulltulla's :P

[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 20-06-2011 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Hahah nou ik kon het niet laten en heb de 3DS met Zelda toch maar wel gekocht... en man wat ziet het er toch goed uit joh..!

Dat de game grafisch iets is opggepoetst en het 3D effect maakt het in ieder geval weer een stuk leuker om alles opnieuw te spelen :)

En het 3D effect ziet er ook echt goed uit! Het wordt alleen wel vermoeiend na een tijdje maar goed, gelukkig is het uit te zetten.

Oh ja en de Great Fairy ziet er nog steeds uit als een travestiet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het 3D effect went erg snel.
Ik moest ook bijna huilen van de pijn, toen ik het 3D voor het eerst op mijn 3DS zag op 4 Maart.
Maar sinds 6 Maart kan ik de hele dag met 3D aan spelen, zonder pauzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Laatst online: 23:09
Ik heb laatst een keer in de Mediamarkt met een 3DS gespeeld met Pilot wings er op. Persoonlijk viel het mij grafisch en het 3D effect nogal tegen.

Komt dit door Pilotwings de demo of is dit gewoon de 3DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Waffle schreef op zondag 19 juni 2011 @ 16:04:
Ik heb laatst een keer in de Mediamarkt met een 3DS gespeeld met Pilot wings er op. Persoonlijk viel het mij grafisch en het 3D effect nogal tegen.

Komt dit door Pilotwings de demo of is dit gewoon de 3DS?
Op de demomachines komt het 3D-effect, vanwege het feit dat de units vaststaan in een bepaalde kijkhoek, niet volledig tot zijn recht. Als ik jou was zou ik bekijken of je ergens even "vrij" met een 3DS kunt spelen, dan zul je al snel merken dat met de juiste kijkhoek het 3D-effect bepaald niet tegenvalt. Aan Pilot Wings kan het in ieder geval niet liggen.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk meer dat het aan de persoon ligt.
Als je de PS3 graphics bent gewend, en je ogen zijn nog niet gewend aan 3D, kan het zijn dat het aan jou ligt.
Over PilotWings kan ik zelf niks zeggen, want ik het dat spel niet.
Op de 3DS is het ook zo, dat het 3D effect met elk game verschilt.
Zo moet ik bij de 3DS Downloadable Software "3D Block Destruction" bijna huilen door het sterke 3D, maar bijvoorbeeld Super Street Fighter IV 3D heeft het 3D wel goed in de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
even iets heel anders, mijn friendcode staat nu ook in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Laatst online: 23:09
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 16:12:
Ik denk meer dat het aan de persoon ligt.
Als je de PS3 graphics bent gewend, en je ogen zijn nog niet gewend aan 3D, kan het zijn dat het aan jou ligt.
Over PilotWings kan ik zelf niks zeggen, want ik het dat spel niet.
Op de 3DS is het ook zo, dat het 3D effect met elk game verschilt.
Zo moet ik bij de 3DS Downloadable Software "3D Block Destruction" bijna huilen door het sterke 3D, maar bijvoorbeeld Super Street Fighter IV 3D heeft het 3D wel goed in de vingers.
Natuurlijk vergelijk ik het niet met de graphics van de ps3. Ik vergeleek het meer met de DS en de PSP. Ik vond het amper gelijk aan de PSP en zo'n grote sprong vanaf de DS vond ik het niet bepaald. Maar misschien kwam het idd door de kijkhoek van zo'n demopod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Waffle schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:59:
[...]

Natuurlijk vergelijk ik het niet met de graphics van de ps3. Ik vergeleek het meer met de DS en de PSP. Ik vond het amper gelijk aan de PSP en zo'n grote sprong vanaf de DS vond ik het niet bepaald. Maar misschien kwam het idd door de kijkhoek van zo'n demopod.
Grafisch is dat vlieg spel natuurlijk heel mager. Als je daarintegen naar Street Fighter 4 of Zelda OOT bekijkt is dat zeker een flinke stap voorbij de PSP.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Famoso schreef op zondag 19 juni 2011 @ 16:10:
[...]

Op de demomachines komt het 3D-effect, vanwege het feit dat de units vaststaan in een bepaalde kijkhoek, niet volledig tot zijn recht. Als ik jou was zou ik bekijken of je ergens even "vrij" met een 3DS kunt spelen, dan zul je al snel merken dat met de juiste kijkhoek het 3D-effect bepaald niet tegenvalt. Aan Pilot Wings kan het in ieder geval niet liggen.
De demo units staan helemaal niet vast, ze hangen aan een dikke kabel, en ja: je moet in EXACT de juiste kijkhoek + afstand zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 19-06-2011 23:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collaborator schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:16:
[...]

Grafisch is dat vlieg spel natuurlijk heel mager. Als je daarintegen naar Street Fighter 4 of Zelda OOT bekijkt is dat zeker een flinke stap voorbij de PSP.
Ja de 3DS rent echt wel rondjes rond de PSP. En dan zijn de mooiste games nog niet uit.

1 hintje: Resident Evil.

De PSVita is wel weer sterker, maar dat is dan ook meer van hetzelfde: 1 scherm, oké dan nu met touch, maar verder geen echte nieuwe features.

Maar ik zal heel eerlijk zijn en ook een PSV kopen.

edit:
Disclaimer: het gaat mij niet om de graphics, de beste games zijn voor mij belangrijk

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erm, de PSVita's Touch Screen is multi touch, wat al bekend is bij de Tablets en Smartphones van tegenwoordig, heeft een WiFi en 3G model (á la iPad), een Touch Pad (zoals op de laptops van nu), natuurlijk heeft het motion sensing (zoals op moderne smartphones, Tablets, en de 3DS), en heeft het ook camera's (zoals op de DSi en smartphones).
Oftewel, alle nieuwe PSVita features waren allemaal al op eerdere portables, maar 3D zonder bril heb ik zelf nog nergens anders op een portable gezien (behalve bij een paar LG telefoons, die dan weer later uitkwamen).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 07:30:
Oftewel, alle nieuwe PSVita features waren allemaal al op eerdere portables, maar 3D zonder bril heb ik zelf nog nergens anders op een portable gezien (behalve bij een paar LG telefoons, die dan weer later uitkwamen).
De 3d camera van panasonic heeft ook een 3d scherm zonder bril. Wellicht moest er aan de instellingen worden getweakt, want dat keek nog niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ja, dat feitje ben ik ook vergeten.
Dus uiteindelijk heeft geen van de nieuwe handhelds iets revolutionairs.
Zelfs de Wii U vind ik niet echt revolutionair, aangezien er al een controller met een beeldscherm was (tip: Dreamcast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 07:12:
[...]

Ja de 3DS rent echt wel rondjes rond de PSP. En dan zijn de mooiste games nog niet uit.

1 hintje: Resident Evil.

De PSVita is wel weer sterker, maar dat is dan ook meer van hetzelfde: 1 scherm, oké dan nu met touch, maar verder geen echte nieuwe features.

Maar ik zal heel eerlijk zijn en ook een PSV kopen.

edit:
Disclaimer: het gaat mij niet om de graphics, de beste games zijn voor mij belangrijk
Meer van hetzelfde hoeft niet altijd slecht te zijn. NES-Snes en N64-Gamecube, Ps1-Ps2-Ps3 waren ook meer van hetzelfde en daar hoorde je ook niemand over klagen. Waarom opnieuw het wiel uitvinden als dat niet nodig is. Beter een solide basis dan een gimmick om je computer te verkopen.
Nu heeft Nintendo een flinke slag gemaakt met de Wii maar ik vraag me af of dat op de lange termijn wel verstandig is.

Veel mensen die een Wii hebben gebruiken na een paar maanden de Wii vooral om stof te verzamelen. Dit stigma zal tegen Nintendo werken en bij de WiiU zullen veel mensen eerst de kat uit de boom kijken om te voorkomen dat ze weer teleurgesteld worden.

Tegelijkertijd zijn veel gamers overgestapt op de HD-consoles , voor het grote aanbod aan hardcore games. Nintendo wil die lui terughebben maar als je dan als enigste wapens tot nu toe een montage van PS3/Xbox-beelden bij de E3 en de mogelijke exclusive 'Lego Universe' aanbiedt dan zet dat geen zoden aan de dijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 21:34
Vraagje... Ben nu alweer enige tijd bezig met de Pokedex 3D, maar krijg alleen Pokemon uit de Black versie... Is dat per 3DS verschillend, of moet je eerst alle zwarte Pokemon verzameld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Er!k schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:00:
Vraagje... Ben nu alweer enige tijd bezig met de Pokedex 3D, maar krijg alleen Pokemon uit de Black versie... Is dat per 3DS verschillend, of moet je eerst alle zwarte Pokemon verzameld hebben?
volgens de video op pokedex3d.com kan je alleen de Pokemon uit Black/White krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oftewel, geen National Dex (dus de Isshu/Unova Dex).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het gaat ook een paar jaar duren als je +600 Pokémon gaat verzamelen met een snelheid van 1 per dag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 maar?
Ik heb toch echt 3 keer een SpotPass melding gekregen bij Pokémon Rittai Zukan BW (aka, Pokédex 3D), gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Moet ik toch langer mn 3DS in stand-by houden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:52:
1 maar?
Ik heb toch echt 3 keer een SpotPass melding gekregen bij Pokémon Rittai Zukan BW (aka, Pokédex 3D), gisteren.
Verkapte zie-mij-eens-japanse-termen-gebruiken post :')

Anyway, moet zeggen dat het met spottpass de laatste tijd wel snel gaat. Elke keer als ik naar de stad ga pik ik wel wat op. Hoeveel verschillende puzzels zijn er eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik noem het gewoon zoals het op mijn 3DS heet (en de naam die jullie kennen erachteraan).
Ik neem aan dat je StreetPass (groene LED) bedoelt?
In Antwerpen heb ik er ook 4 opgepikt, waarvan 3 bij Nintendo zelf, en 1 op straat.
Op Nederlandse grond heb ik alleen maar demo pods van de MediaMarkt, een vriendin, en mijn Europese/Japanse 3DS opgepikt.

Bij mij is dat dus niet zo snel, maar door mijn uitstapje bij Nintendo, heb ik 4 nieuwe puzzels bij, en heb ik dus weer een reden om mijn muntjes weer op te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:04:
Nee, ik noem het gewoon zoals het op mijn 3DS heet (en de naam die jullie kennen erachteraan).
Ik neem aan dat je StreetPass (groene LED) bedoelt?
In Antwerpen heb ik er ook 4 opgepikt, waarvan 3 bij Nintendo zelf, en 1 op straat.
Op Nederlandse grond heb ik alleen maar demo pods van de MediaMarkt, een vriendin, en mijn Europese/Japanse 3DS opgepikt.

Bij mij is dat dus niet zo snel, maar door mijn uitstapje bij Nintendo, heb ik 4 nieuwe puzzels bij, en heb ik dus weer een reden om mijn muntjes weer op te maken.
Ik moet zeggen dat die muntjes wel leuk zijn maar 9/10 krijg ik dezelfde stukjes.
Daarnaast zijn de Mii mannetjes die ik oppik ook ontzettend slap. Vaak kunnen ze niet eens 1 gevecht aan en rennen ze al snel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook gemerkt, dat je gewoon door moet uitgeven, op een gegeven moment krijg je vanzelf een nieuw stukje.
Ik had er eerst 300, en hoe dichter ik bij de 0 kwam, hoe meer nieuwe stukjes er kwamen.
Inmiddels heb ik al 3 puzzels compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb alle beschikbare puzzels al een hele tijd, en 100+ muntjes over.. Nu maar afwachten tot en of nintendo ooit nog iets nieuws toevoegd.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Even ter info, ik kreeg de volgende mail zojuist:
Beste Nintendo-fan,

Bedankt voor je e-mail. Er zijn helaas technische problemen op de site, waardoor het niet altijd mogelijk is om je adresgegevens in te vullen en te bevestigen dat je de cd wilt ontvangen.

Iedereen die de game voor 30 juni registreert, krijgt de cd. Ongeacht de problemen op onze site.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Netjes geregeld dus :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

ReCreator schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:08:
Even ter info, ik kreeg de volgende mail zojuist:

[...]

Netjes geregeld dus :)
Kreeg je dit mailtje meteen na het registreren? Ik heb het gisteren gedaan maar nog niks binnen gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Freshnezz schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:12:
[...]

Kreeg je dit mailtje meteen na het registreren? Ik heb het gisteren gedaan maar nog niks binnen gekregen..
Nee, ik had een e-mail gestuurd naar Nintendo (contact@nintendo.nl) aangaande de foutmelding die ik kreeg. Met een schermafdruk erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker slim, om een email adres direct op een openbare Forum te tonen (er bestaan ook dingen als "Spambots").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00
Net voor 10 minuutjes zelda geregistreerd. heb gelijk een bevestigingsmailtje binnen gekregen. Dat het hooguit 8 weken duurt. :) Dat cdtje zal weer ergens tussen gaan liggen tussen de andere onbelangrijke dingen. Kids geven toch niets om dat cdtje

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:55:
Lekker slim, om een email adres direct op een openbare Forum te tonen (er bestaan ook dingen als "Spambots").
offtopic:
Je kan rustig aannemen dat dit adres al bekend is bij spambots ;) Aangezien ik het ook gewoon van hun openbare website afpluk. En van elk domein wordt standaard info, contact, support, admin, postmaster etc etc gespammed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Dit is mijn eerste post vanaf de 3DS. Deze browser is traaaaaaaag. Verder wel leuke feature :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 10:00
Tip. Een tijdje geleden postte ik dat ik de laatste update niet binnen kon halen: ik ben er nu achter wat de oorzaak was. Als je (net als ik) ook een Ziggo-gebruiker met een nieuwe Ubee-modem/router bent dan moet je tijdelijk de firewall daar van even stoppen en dan lukt het wel. Idem met het binnenhalen van spellen uit de shop.

Ik hoop dat of Ubee of Nintendo hier een oplossing voor gaat vinden want erg handig is dit niet.

edit: ik zal er trouwens wel eens een mailtje over sturen naar Ziggo. Lijkt me sterk dat ik de enige ben geweest met dit probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door beantherio op 20-06-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:29:
Dit is mijn eerste post vanaf de 3DS. Deze browser is traaaaaaaag. Verder wel leuke feature :)
Ik vind het meevallen, vooral als je de DS(i) browser gewend bent :p

Het is natuurlijk geen PC browser, maar ja, de 3DS is dan ook geen PC.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Weet niet of jullie 't al gezien hebben, maar Nintendo heeft z'n landingpage vervangen :D

http://www.nintendo.nl/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dat wel gezien, heel mooi interactief.

Ik heb daarnaast nog even de nieuwe 3D TV (Itsu no Ma Ni TV) uit de eShop gehaald.
Het is gratis, en neemt maar 47 Blocks in beslag, dus het downloaden en installeren duurde maar een paar seconden (20 Mbps bij Zeelandnet).

Bij de first boot, werd ik gelijk gevraagd om de dag van vandaag (21-06-2011), wat voor geslacht ik ben (vrouw), of ik content zelf ook wil ontvangen (ja), en nog een vraag die ik niet begreep (dan maar een "ja").

Maar het probleem is, ik heb nog geen TV kanalen, maar die zouden via SpotPass moeten verschijnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 06:37:
Ik had dat wel gezien, heel mooi interactief.

Ik heb daarnaast nog even de nieuwe 3D TV (Itsu no Ma Ni TV) uit de eShop gehaald.
Het is gratis, en neemt maar 47 Blocks in beslag, dus het downloaden en installeren duurde maar een paar seconden (20 Mbps bij Zeelandnet).

Bij de first boot, werd ik gelijk gevraagd om de dag van vandaag (21-06-2011), wat voor geslacht ik ben (vrouw), of ik content zelf ook wil ontvangen (ja), en nog een vraag die ik niet begreep (dan maar een "ja").

Maar het probleem is, ik heb nog geen TV kanalen, maar die zouden via SpotPass moeten verschijnen.
Ik las dat Japan dagelijks nieuwe content kreeg....ben benieuwd hoe lang het hier duurt voordat we uberhaupt content krijgen en hoe frequent dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet eens of Europa het überhaupt gaat krijgen.
Amerika krijgt wel Netflix, maar dat is echt alleen maar video clips, korte films, trailers, etc.

En ik neem aan dat het niet gaat om "Japan", maar meer om "Japanse 3DS".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de licentieproblemen hier? Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er nu wel achter, dat het inderdaad niet kan.
Ik heb ook een Japanse Proxy geprobeerd, maar dan krijg ik een 004-3007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:24:
[...]

Ik vind het meevallen, vooral als je de DS(i) browser gewend bent :p

Het is natuurlijk geen PC browser, maar ja, de 3DS is dan ook geen PC.
M'n Android telefoon web browser doet het ook 10x sneller dan deze browser op de 3DS. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben al een aantal keer op de landingpage geweest van Nintendo. Wel vervelend klikken. :P

Van Nintendo omtrent de OST van Zelda nog niks gehoord. Wel een enquete formulier gekregen voor 50 sterren. Uiteraard maar even gedaan. Mijn enige lage cijfer was een 1 voor de hint stones.
Mijn vrouw overigens (voor zover ze uberhaupt nog verder gaat spelen (ze is niet zo goed in Zelda spellen vind ze) vind ze wel fantastisch). Alhoewel het Kokiri zwaardje nog niet gevonden werd zonder mijn aanwijzingen, maar echt op onderzoek uit gaan doet ze eigenlijk niet.

Mijn vrouw d'r 3DS houdt zijn oranje lampje tijdens en na het laden aan (uiteraard gaat deze uit wanneer hij ontkoppeld wordt). Middels google er achter gekomen dat dit een standaard euvel is blijkbaar.
Volgens mijn vrouw was er gisteren een update, maar daarna nog niet aan de lader gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beantherio schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:44:
Tip. Een tijdje geleden postte ik dat ik de laatste update niet binnen kon halen: ik ben er nu achter wat de oorzaak was. Als je (net als ik) ook een Ziggo-gebruiker met een nieuwe Ubee-modem/router bent dan moet je tijdelijk de firewall daar van even stoppen en dan lukt het wel. Idem met het binnenhalen van spellen uit de shop.

Ik hoop dat of Ubee of Nintendo hier een oplossing voor gaat vinden want erg handig is dit niet.

edit: ik zal er trouwens wel eens een mailtje over sturen naar Ziggo. Lijkt me sterk dat ik de enige ben geweest met dit probleem.
Hier ook moeilijkheden om de update binnen te halen. Gisteren nog naar Nintendo gebeld, maar daar was hen niks over bekend. Ik moest de ds-en maar opsturen voor een update. Gelukkig dat het dankzij jouw tip toch gelukt is. _/-\o_ Mijn man had daarna de firewall weer aangezet en dan is het dus ook niet mogelijk om te shoppen, dus die moest ook weer even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Kan je niet gewoon een paar poorten forwarden of de 3DS in de dmz zetten (dan staat hij standaard buiten de firewall)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf, ik heb vandaag voor het eerst iemand voor de tweede keer via StreetPass ontmoet :p Mocht je in Mii Park een mening over die persoon geven en in Mii in misère is hij dan lvl 2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-10 18:45
Zijn er nog mensen die een e-mail terug hebben gehad van Nintendo i.v.m. Zelda CD? Ik had vrijdag via de website een bericht naar ze gestuurd maar volgens mij is die niet aangekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg direct na registreren van de game een nette mail van ze :p
quote: mail
Hallo sanderevers,

Bedankt voor het registreren van The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D voor Nintendo 3DS!
Je gratis Zelda Soundtrack-cd zal naar het volgende adres verzonden worden:

(knip)

Hou rekening met een levertijd van 8 weken.

Als je na het verstrijken van 8 weken je gratis geschenk nog niet hebt ontvangen, stuur dan een email naar contact@nintendo.nl, waarin je je gebruikersnaam, het email-adres dat je hebt gebruikt voor registratie op de Nintendo-site en de datum van je productregistratie vermeldt.

We hopen dat je je gratis geschenk leuk vindt!

Je Nintendo-team

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

KneoK

Not in a million lightyears

Ik kreeg eergisteren bij het registreren van Zelda dezelfde mail, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Bee.com
Gratis verzending (vanaf mainland UK, geen belasting dus)
met code CHESTER 10% korting op hele assortiment.

Prijzen in ponden.

3DS:
Rayman 3D 7,99
Splinter Cell 9,99
Tom Clancy's Shadow Wars 9,99
Asphalt 3D 9,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Heb net ook maar Zelda gekocht (was het niet van plan), maar kostte nu inclusief verzendkosten maar 21 euro! Kon hem niet laten liggen :> .

Zelda op Priceminister (21 euro met code ZELDA10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik kwam uit op een kleine 22 GBP, iets meer dus, maar nog steeds leuk.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
KneoK schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 18:33:
Ik kreeg eergisteren bij het registreren van Zelda dezelfde mail, ben benieuwd.
Ik heb nog steeds geen antwoord van Nintendo gehad. Maar als jij eergisteren besteld hebt, kan ik me niet voorstellen dat ik en de anderen er niet ook gewoon één krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:39:
Bee.com

Prijzen in ponden.

3DS:
Rayman 3D 7,99
Splinter Cell 9,99
Asphalt 3D 9,99
Ik heb SC maar besteld voor 8,99 GBP. Ik ben benieuwd wanneer het verstuurd wordt naar NL. Super eigenlijk zo. Jammer dat Rayman en GR niet op voorraad waren anders had ik die ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Op dit moment zijn er naast Zelda nog niet echt spellen die ik moet hebben. Pilot Wings lijkt me wel interessant. Die vond ik vroeger op de SNES heel erg tof om te spelen! :)

Afbeeldingslocatie: http://mimg.ugo.com/200903/19989/pilotwings.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/tumblr_la4kbnQL8m1qbfpni.png

O+

[ Voor 31% gewijzigd door Sir_Hendro op 23-06-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:35:
[...]

Ik heb SC maar besteld voor 8,99 GBP. Ik ben benieuwd wanneer het verstuurd wordt naar NL. Super eigenlijk zo. Jammer dat Rayman en GR niet op voorraad waren anders had ik die ook besteld.
Rayman weer op voorraad
http://www.bee.com/cart/add/rayman-3d/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Jippie, Zelda uitgespeeld. Ik moet wel nog een paar Skulltulolo's halen en 9 hearth pieces.

Aan het einde van de game krijg je ineens ocherstra muziek van de ingame muziek te horen, de muziek van Hyrule Field om precies te zijn. Volgens mij is dat een track van de CD die je gaat krijgen. Klinkt mooi. Het zou wel tof zijn geweest als ze die tijdens het spelen hadden gebruikt om deze 3DS opgepoetste versie nog een stapje verder te brengen met zijn vernieuwingen :)

Op naar de Master Quest !!

Afbeeldingslocatie: http://www.jeroen.com/images/triforce1.jpg
I can haz Triforce!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 21:34
eShop aanvullingen voor 23/6:

Virtual Console:
• Radar Mission (GameBoy, Nintendo, £2.70/$2.99)
• Double Dragon (GameBoy, Arc System Works, £2.70/$2.99)

DSiWare:
• Just Sing: 80s Collection (DTP Young Entertainment, £4.50/$4.99/500 DSiPoints)
• Delbo (Neko Entertainment, £1.80/$1.99/200 DSiPoints)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er!k schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:59:
eShop aanvullingen voor 23/6:

Virtual Console:
• Radar Mission (GameBoy, Nintendo, £2.70/$2.99)
• Double Dragon (GameBoy, Arc System Works, £2.70/$2.99)

DSiWare:
• Just Sing: 80s Collection (DTP Young Entertainment, £4.50/$4.99/500 DSiPoints)
• Delbo (Neko Entertainment, £1.80/$1.99/200 DSiPoints)
Gaat de goede kant op, net als met de Wii shop :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:15

RMX

Sir_Hendro schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:59:
Jippie, Zelda uitgespeeld. Ik moet wel nog een paar Skulltulolo's halen en 9 hearth pieces.
Hoe lang doe je daar nou over? Uitspelen? Of wist je toch nog veel puzzels/locaties van vroeger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:59:

Aan het einde van de game krijg je ineens ocherstra muziek van de ingame muziek te horen, de muziek van Hyrule Field om precies te zijn. Volgens mij is dat een track van de CD die je gaat krijgen. Klinkt mooi. Het zou wel tof zijn geweest als ze die tijdens het spelen hadden gebruikt om deze 3DS opgepoetste versie nog een stapje verder te brengen met zijn vernieuwingen :)
Ik vind van niet, het zal het originele gevoel voorgoed doen verpesten en ik had de game misschien niet eens gekocht.
RMX schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:49:
[...]

Hoe lang doe je daar nou over? Uitspelen? Of wist je toch nog veel puzzels/locaties van vroeger?
Ik ben nu ruim 10 uur bezig, en ben net volwassen in de game :p

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
RMX schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:49:
[...]
13 uurtjes maar dat komt omdat ik hem 3 weken daarvoor al opnieuw was gaan spelen op de N64 (Vroeger toen ik 14 was ofzo (ik ben nu 26) speelde ik het voor het laatst en kreeg toen inside Juba's, die grote vis, niet uitgespeeld). Dus onlangs opnieuw begonnen en toen had ik al de eerste 3 temples van wanneer je groot bent gehaald (forest, fire & water temple).
Dus tot daar ging het als een speer op de 3DS en daarna was het weer een beetje puzzelen. Die eindbaas van de woestijn had it nog nooit gezien en was ontzettend cool. Ik had verwacht dat het kasteel van Ganondorf heel moeilijk zou zijn maar het was eigenlijk onwijs simpel. Ik denk zelfs 1 van de makkelijkste stukken uit het spel. De eindbaas was daar in tegen wel een verassing. Een 'deel' van het gevecht kende ik al maar dat andere 'deel' niet en was ook erg cool.

Momenteel ben ik bezig met de Master Quest. Hier is niet alleen de wereld in spiegel beeld maar hebben ze ook moeilijkere vijanden in de dungeons, zijn items op andere locaties en doen vijanden meer pijn als je geraakt wordt. Met Master Quest ben ik net klaar met de Deku Tree en ben op weg naar Death Mountain.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:15:
[...]

Ik vind van niet, het zal het originele gevoel voorgoed doen verpesten en ik had de game misschien niet eens gekocht.
Ze spelen we echter precies hetzelfde als wat je op de N64 hoorde alleen dus met echte instrumenten. Het resultaat is erg goed. Het zijn dus geen nieuwe versies waar het melody veranderd is. Het is dus echt hetzelfde alleen met echte instrumenten. Misschien moet je hem eerst horen en dat je dan er mogelijk anders over denkt. In het begin zag ik dit idee ook niet zo zitten tot ik het nummer hoorde tijdens de credits. :)

Fan nieuws
I love Zelda O+

Ik hou heel veel van de Zelda reeks, zelfs zoveel dat ik begonnen ben met het verzinnen van een eigen Zelda game concept. Dit is tot mijn verbazing een onwijs goed concept geworden en wil het ook helemaal gaan uitwerken en de speelwereld gaan bouwen. De kwaliteit van mijn concept ligt op niveau van Link to the Past en Ocarina of Time. Ik zit zelfs te denken het misschien naar Nintendo op te sturen om hun aan nieuwe ideen te helpen. :*)

[ Voor 61% gewijzigd door Sir_Hendro op 24-06-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Bee.com

Prijzen in ponden.

3DS:
Rayman 3D 7,99
Splinter Cell 9,99
Asphalt 3D 9,99
Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00
Bee.com

Prijzen in ponden.

3DS:
Rayman 3D 7,99
Splinter Cell 9,99
Asphalt 3D 9,99
Alleen Asphalt 3D is alleen nog te bestellen. De andere waren binnen een mum van tijd uitverkocht. :(

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Pagina: 1 ... 15 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]