Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:18:
Het bovenste scherm is 16:9, als ik me niet vergis.
Het onderste scherm is 4:3.
Jep :)
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:52:
Helaas iets kleiner dan de DSi XL.....
Gelukkig bedoel je. De DSiXL is mij te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-10 20:01
Vandaag op de gamescom geweest, was er al vroeg dus kon nog binnenkomen ;). Was wel mega druk op een gegeven moment, maar toen had ik al mijn dingen gedaan. Mario Land 3D vond ik zelf grafisch nog best leuk, zeker op de boot, veel detail voor een Mario in mijn ervaring, viel me dus mee.

Waar ik natuurlijk wel even goed op gelet heb, is hoe stevig de 3DSen daar vast zaten met het linker scharnier. Bij de Nintendo stand zelf kon je het niet goed bekijken doordat de beveiliging systemen zo strak zaten dat er geen beweging in te krijgen was, maar bij Sega hadden ze er een aantal in demo staan waar het bovenste scherm gewoon vrij was.
Deze zaten dus ERG stevig!! misschien een halve millimeter speling, ongeveer net zo veel als de DSL die ik heb. Zit Nintendo Benelux dus gewoon te liegen over het feit dat alle 3DSen een linker scharnier hebben zoals ik die had en met mijn vervangende zeker nog wel een stuk meer heeft dan de exemplaren op de Gamescom, of ze weten er echt niets vanaf, wat misschien nog wel erger zou zijn.... Erg jammer, mijn 3DS die ze dinsdag ontvangen hebben is nog steeds niets mee gedaan (is nu daar voor de circlepad, kraakt en hapert), zal maandag even bellen en het ze voorleggen, kijken wat voor argumenten ze ervoor hebben.

Gamescom was voor de rest wel leuk, Zelda Skyward Sword ben ik wel erg over te spreken, ga ik zeker regelen voor mijn Wii als hij uitkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door Koldur op 20-08-2011 20:57 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:28

winnie

de poes...

Sonicfreak schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:18:
Vandaag heb ik een nieuwe 3DS gekregen van Bart Smit nadat mijn vorige ruis/verticale strepen gaf in het touchscreen.

Dat wordt dus van het weekend weer lekker Zelda Ocarina of Time spelen. :)
Heeft nintendo jouw eshop overgezet, of kon bart smit zelf dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:35:
[...]

Jep :)

[...]

Gelukkig bedoel je. De DSiXL is mij te groot.
Vertel?
Hij lijkt me veel relaxter om met een groter scherm te spelen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet in de tram/bus/metro/trein. En daar speel ik het meest op mn (3)DS. Het scherm van de 3DS is precies groot genoeg, vind ik.

Ook is de DPI verhouding op de DSiXL vreselijk.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:14:
Niet in de tram/bus/metro/trein. En daar speel ik het meest op mn (3)DS. Het scherm van de 3DS is precies groot genoeg, vind ik.
Door een te groot scherm kun je de beelden niet meer (tijdens het reizen met het OV) verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De DSiXL is zwaarder, en je kan 'm niet in makkelijk meenemen in je jaszak/broekzak.

Zelfde reden dat ik mn iPad alleen thuis gebruik en mn iPod Touch in mijn jaszak heb zitten.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:20:
De DSiXL is zwaarder, en je kan 'm niet in makkelijk meenemen in je jaszak/broekzak.
Maar is het ondenkbaar dat ze de 3DS niet van een groter scherm kunnen voorzien, zonder dat er sprake is van een flinke toename in gewicht en formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou kunnen maar dan zou het bovenste scherm veel groter worden en zal het verschil tussen beide schermen alleen nog maar groter en erger worden. Daarbij zal het maximaal iets van 5 millimeter hoger en iets meer breder kunnen worden waardoor je geen 16:9 kan hebben.

Daarbij is het verschil tussen de 3DS en DSiXL niet eens zo groot.
3DS: 13cm x 7.5cm x 1.5cm
DSiXL: 16cm x 9cm x 1.5cm

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:25:
Zou kunnen maar dan zou het bovenste scherm veel groter worden en zal het verschil tussen beide schermen alleen nog maar groter en erger worden. Daarbij zal het maximaal iets van 5 millimeter hoger en iets meer breder kunnen worden waardoor je geen 16:9 kan hebben.
Ik ben dan erg nieuwsgierig naar de 'verbeteringen' die straks ongetwijfeld zullen komen.
Bedankt voor je uitleg!

Edit:

Nou ik heb hier nog een 'standaard' DS....
Vergelijk ik die qua afmeting met de 3DS, dan vind ik die paar cm wel heel mooi meegenomen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard DS als in de DS Phat? Old skool :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:47:
Standaard DS als in de DS Phat? Old skool :p
Nee niet de phat variant, ik heb de Nintendo DSi (black).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:26
vrijdag toch ook maar voor schut gegaan.
3ds gehaald met Zelda en Ridge Racer... bij mij was het de bioscoop trailer van Zelda die me heeft overgehaald. wat heb ik een zin om dat spel weer uit te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom bij de club zou ik zeggen. Ik heb nog geen racespel gespeeld, iemand die bepaalde verwachtingen heeft van Driver, of kan ik al kijken naar Ridge Racer of Asphalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>>theforce81
Toen ik op de Gamescom liep, afgelopen woensdag, kon ik bij zowel Nintendo, áls Sega vrijelijk met de 3DS'sen rond bewegen, en zaten nergens aan vast (het was in de Business Area, niet in de Exhibition Area).
Dan kan je aan de achterkant gelijk zien, dat de 3DS'sen allemaal Development Units (aka, Panda Units) zijn.

Het kan misschien komen dat op de Development Units, USA 3DS'sen, en JP 3DS'sen strenger gecontroleerd zijn, en de EU/AU 3DS'sen zomaar in de winkels lagen?
Want zoals ik al eerder zei, van alle JP/US/EU 3DS'sen die de hele crew bij elkaar heeft, hebben alleen de meeste EU 3DS'sen scharnier problemen.
Ook eentje uit de US, maar die heeft wel een oorlogje meegemaakt, bij wijze van spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:53:
[...]

Nee niet de phat variant, ik heb de Nintendo DSi (black).
Ik bedoel deze:

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_ilOjS7A_kk4/Sb3b9Z_F_JI/AAAAAAAAAX8/HKx85w_VHJc/Nintendo-DS-1%5B7%5D.jpg
;)

Nevermind, ik zag net dat je je post geüpdatet had.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:12:
[...]

Ik bedoel deze:

[afbeelding]
;)

Nevermind, ik zag net dat je je post geüpdatet had.
Dat dacht ik al, dat is de eerste generatie DS, best een mooie uitvoering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 11:04

JK

Donnie Darko schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:25:
vrijdag toch ook maar voor schut gegaan.
Hoezo voor schut met de aankoop van een 3DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:27

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Dat is een verbastering van het spreekwoord, wie wind eieren legt zal storm oogsten.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
JK schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:06:
[...]

Hoezo voor schut met de aankoop van een 3DS?
voor schut in de zin dat ik weer in het trucje van Nintendo ben getrapt ;) ik zeg vaak: nee hoor die nintendo console koop ik niet.. en uiteindelijk beland die console altijd weer bij me thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:57
winnie schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:51:
[...]

Heeft nintendo jouw eshop overgezet, of kon bart smit zelf dat?
Mijn eShop is niet overgezet en dat was ook niet nodig aangezien ik mijn 3DS pas 12 augustus kon ophalen. Ik was dus al te laat. Ik kan nog aanspraak maken op de gratis games aangezien op mijn bestelbon 9 augustus staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Donnie Darko schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:35:
[...]

voor schut in de zin dat ik weer in het trucje van Nintendo ben getrapt ;) ik zeg vaak: nee hoor die nintendo console koop ik niet.. en uiteindelijk beland die console altijd weer bij me thuis ;)
Nou daar ben ik ook een goeie in 'Ik koop nooit meer een handheld'... of 'Ik koop nooit wat van Apple'.
Nu dus weer de 3DS gekocht, terwijl de NDS en PSP de laatste handhelds zouden zijn die ik heb gehad.
En ik ben bang dat de Vita ook nog wel in m'n bezit komt. Daarnaast heb ik nog een iPod Touch 4G...
al zeg ik nu al 'hierna geen Apple meer'. Ik hoop het vol te houden, want het is mooi spul, maar Apple timmert de apparaten teveel dicht. Geen uitbreidingsmogelijkheden en lastig om bepaalde bestanden af te spelen zonder te betalen voor bepaalde software of te jailbreaken.

Maargoed, veel plezier met je 3DS! Ik ben gister aan Zelda begonnen en dat ziet er inderdaad erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
DukeBox schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:54:
^ Dat is een verbastering van het spreekwoord, wie wind eieren legt zal storm oogsten.
Ik probeer alleen te verzinnen welke er nu door elkaar gehaald zijn:

- Voor schut gezet
- nat gegaan
- het schip in gegaan
- etc ;)

Anyway, gisteren bij amazon uk een 3ds besteld voor 115 pond. Mijn eerste nintendo handheld, ben benieuwd. Gelukkig komen mijn msx/psp/ps2 favo's metal gear en ace combat eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:11:
[...]

- Voor schut gezet
- nat gegaan
- het schip in gegaan
- etc ;)

Anyway, gisteren bij amazon uk een 3ds besteld voor 115 pond. Mijn eerste nintendo handheld, ben benieuwd. Gelukkig komen mijn msx/psp/ps2 favo's metal gear en ace combat eraan :)
Nog gebruikt gemaakt van de 'bundel aanbieding'? (in combi met bv Zelda en een case voor 160 euro)
Netto levert je dat dan een gratis case op...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
CopyCatz schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:11:
[...]

- Voor schut gezet
- nat gegaan
- het schip in gegaan
- etc ;)

hier in den haag is het vrij normaal om voor schut te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:16:
[...]

Nog gebruikt gemaakt van de 'bundel aanbieding'? (in combi met bv Zelda en een case voor 160 euro)
Netto levert je dat dan een gratis case op...
Neuh, ik dacht voor 130 euro wil ik het wel ff proberen.. Als ik 'm eens goed bekeken heb ga ik wel spellen enzo regelen. Sowieso eerst maar eens een nederlandse adapter regelen, of misschien alleen een usb laadkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch ook maar overstag gegaan, 3DS + Zelda, voor 153 euro. :)
Had deze geweldige game op de N64 al gespeeld.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

JK schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 15:36:
[...]

Nou daar ben ik ook een goeie in 'Ik koop nooit meer een handheld'... of 'Ik koop nooit wat van Apple'.
Nu dus weer de 3DS gekocht, terwijl de NDS en PSP de laatste handhelds zouden zijn die ik heb gehad.
Wel herkenbaar hoor. Ik heb nooit een Gameboy of een NES gehad vroeger en dat compenseer ik nu blijkbaar door alle Nintendo consoles te kopen die er zijn. Het begon met een GBC, daarna een GBA, een N64, GC, DS en Wii. En ik vind het helemaal leuk, maar Mario of Zelda een beetje fatsoenlijk besturen moet blijkbaar voor je 10e in je motorische hersenschors zijn vastgelegd. Ik doe nu al een paar dagen over de Deku Tree en kan me van de N64 herinneren dat ik nooit veel verder ben gekomen. Met de GBA ging ik destijds weleens naar de gameshop naast mijn werk, omdat ik dan weer vast was gelopen met Super Mario Advance.

Misschien was Golden Sun Dark Dawn een betere keuze. Heb dit weekend wel Nintendogs gekregen, zelfs daarmee faalde ik in eerste instantie, doordat ik m'n pup Sed heb genoemd en daarna het zit-commando onmogelijk aan te leren was :') Gelukkig is er nog het thinking-outside-the-box-alternatief, waardoor Sed nu bij het roepen van "down!" netjes gaat zitten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nee, er is nog hoop wat betreft Zelda hoor, mn vriendin is er een jaar of 1,2 ook eens aan begonnen, en toen was het een drama. Geklooi met de camera, niet vaak genoeg de camera achter je doen, verkeerde kant oplopen, vergeten waar wat is.
Nu is ze laatst weer eens begonnen, en toen ging het zowaar een stuk beter! Maar blijft lastig voor mij om naar te kijken, als ze weer eens compleet de verkeerde kant opgaat. Maar goed, ik heb het dan al zo gespeeld :+.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier iemand die bij de volgende link van Nintendo zijn ambassador programma kan natrekken?

Mijn serienummer begint met CEH en de checkup geeft aan dat het moet beginnen met CW. Misschien een andere versie?

http://www.nintendo.com/c...submenu=ctr-ht-amb-lookup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, "CJ" = Japan, "CW" = Noord-Amerika, en "CE" = Europa.
De lookup moet binnenkort op Nintendo-Europe staan, zeiden ze.

Edit:
Ik neem aan dat het zo gaat:
C = CTR = 3DS.
J = Japan.
W = West?
E = Europe.

H zou wel "Holland" betekenen, maar staat ook op mijn UK 3DS.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, ben weer ongeduldig... :-)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 01:32:
[...]

Wel herkenbaar hoor. Ik heb nooit een Gameboy of een NES gehad vroeger en dat compenseer ik nu blijkbaar door alle Nintendo consoles te kopen die er zijn. Het begon met een GBC, daarna een GBA, een N64, GC, DS en Wii. En ik vind het helemaal leuk, maar Mario of Zelda een beetje fatsoenlijk besturen moet blijkbaar voor je 10e in je motorische hersenschors zijn vastgelegd. Ik doe nu al een paar dagen over de Deku Tree en kan me van de N64 herinneren dat ik nooit veel verder ben gekomen. Met de GBA ging ik destijds weleens naar de gameshop naast mijn werk, omdat ik dan weer vast was gelopen met Super Mario Advance.

Misschien was Golden Sun Dark Dawn een betere keuze. Heb dit weekend wel Nintendogs gekregen, zelfs daarmee faalde ik in eerste instantie, doordat ik m'n pup Sed heb genoemd en daarna het zit-commando onmogelijk aan te leren was :') Gelukkig is er nog het thinking-outside-the-box-alternatief, waardoor Sed nu bij het roepen van "down!" netjes gaat zitten.
In de Dekru Tree kom je geen flinke boss tegen en heb je gelukkig nog alle tijd om besturing onder de knie te krijgen.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
Phew, net op tijd besteld bij amazon, 3ds is nu omhoog naar 130 pond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:41:
Phew, net op tijd besteld bij amazon, 3ds is nu omhoog naar 130 pond :)
Klopt de prijs is vanochtend weer omhoog gegaan.
Maar Amazon komt vast weer weer met een aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Volgens een vrij betrouwbare, Franse bron (ze zaten als eerste goed met de Wii U en Vita en hadden er als eerste details van...), heeft Nintendo de prijs van de 3DS verlaagd om door hun 'oude' voorraad heen te komen.

Nintendo zou de 3DS willen laten vallen en een nieuwe handheld introduceren met een nieuwe naam (waarbij het 3D uit de naam verdwijnt) met twee analoge sticks/slidepad, dit nieuwe systeem zou wel 3D-beelden weer kunnen geven maar Nintendo wil hier niet de nadruk op leggen.

Het zijn geruchten, maar met de Wii U en Vita zat de website ook goed....als dit echt zo is, is Nintendo echt het meest debiele bedrijf op aarde. Laat je lekker de mensen met een 3DS vallen zeg :| :X .
We are lucky to count among our –mostly anonymous - sources several foreign correspondants, some of them at key positions in the global gaming industry. We owe them, among other things, our early coverage of the Playstation Vita and Wii U hardware. One of them, who happens to be one of the very few Nintendo employees to dare break the code of silence, recently gave us a sobering account of the state of affairs inside the Big N structure.

More than any other sector, beit the music, motion picture, luxury or automotive industry, gaming is synonymous with emotional attachment to brands, devices and companies. And among all studios, publishers and makers, Nintendo enjoys by far the most sincere and dedicated following. Its logo, its many characters and IPs, its leading figures, like Shigeru Miyamoto, are the object of passionate scrutiny all around the world.

01net. writers are true Nintendo fans. One of us, William Audureau, recently published one of the most careful studies ever about the company’s most celebrated character (in French only so far). Our source has lived for, and eventually thanks to Nintendo, for most of his/her life. What s/he told us sounds like a wake-up call, inspired by the many troubles threatening the institution to which s/he has dedicated his/her life. For the same reasons, we decided to publish this information, as a five-part series running all week.

We have known for a long time that the 3DS had been launched early to undercut the mobile industry, and the upcoming next-gen Playstation Portable. But this rushed release, probably partially responsible for its technical limitations and a disappointing battery life (when compared to past performance), will eventually have much graver and far-ranging consequences.

This information corroborates several elements we obtained very recently from various sources. According to them, Nintendo is currently preparing a new 3DS for a 2012 release. This new version would radically tone down the whole “3D“ angle, with a new design and even probably a different name. In that perspective, the radical price-slashing, touted as a measure to boost sales, would also be a way to liquidate current stocks to make way for the sucessor

[ Voor 62% gewijzigd door Cubic X op 23-08-2011 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:09:
Volgens een vrij betrouwbare, Franse bron (ze zaten als eerste goed met de Wii U en Vita en hadden er als eerste details van...), heeft Nintendo de prijs van de 3DS verlaagd om door hun 'oude' voorraad heen te komen.

Nintendo zou de 3DS willen laten vallen en een nieuwe handheld introduceren met een nieuwe naam (waarbij het 3D uit de naam verdwijnt) met twee analoge sticks/slidepad, dit nieuwe systeem zou wel 3D-beelden weer kunnen geven maar Nintendo wil hier niet de nadruk op leggen.

Het zijn geruchten, maar met de Wii U en Vita zat de website ook goed....als dit echt zo is, is Nintendo echt het meest debiele bedrijf op aarde. Laat je lekker de mensen met een 3DS vallen zeg :| :X .
Bizar bericht maar je weet het maar nooit natuurlijk. Dan zou 3DS dus echt Virtual Boy 2 worden. Dan is mijn collectie geflopte 3D-consoles van Nintendo compleet :')

Dat terzijde, hoe verstandig was/is het om de focus op 3D te leggen en daardoor een underpowered handheld op de markt te brengen. Het 3D-effect is mooi maar van wat ik van veel andere mensen heb meegemaakt is het even een wauw-effect maar geen reden om een 3DS te kopen.

Het probleem is natuurlijk ook dat het 'weer' een DS is. Gamers weten dat de 3DS sterker is dan de DS'en uit het verleden maar m.i. heeft Nintendo toch een fout gemaakt door het geen compleet nieuwe naam te geven. Veel casuals die ik ken denken (en geef ze eens ongelijk) dat het gewoon een DS is, die ook 3D kan weergeven. Dat er geen beelden werden getoond in de vroege commercial helpt dan ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Cubic X schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:09:

[...]
Lijkt me stug, maar als het toch waar is, dan is Nintendo klaar met handhelds, niemand die dit koopt binnenkort! Ze hebben dan echt al hun krediet verspeeld bij de consument en zouden dan afstevenen op een erg slecht moment in hun historie en misschien wel faillissement.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als zoiets waar zou zijn, denk ik dat Nintendo bewust de stap heeft gemaakt om toekomstige thirdparty ontwikkelaars voorgoed weg te laten lopen. Alleen daarom denk ik al dat dit niet waar is althans, niet voor de komende 1,5 jaar.

Heel misschien een nieuwe versie van de 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
Ze maken het wel een stuk erger dan het is... Ik kan me ook wel voorstellen dat Nintendo het nu anders wil aanpakken, maar er zitten games in de pijplijn. Dus zal het hooguit een ander model worden met dezelfde specs, anders hebben ze volgend jaar weer geen launch titles, dus wat is het probleem. Normaal kwam er om de 2 jaar een nieuwe uitvoering, maar in dit geval kan ik me ook wel voorstellen dat Nintendo snel met een goedkoper device wil komen, om de schadelijke effecten van de pricedrop tegen te gaan. Ik neem aan dat die journalist daarop gokt, maar vervolgens kun je dat negatief of positief uitleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo heeft al aangegeven NIET met de 3DS te stoppen en ook komt er voorlopig géén nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:37:
Nintendo heeft al aangegeven NIET met de 3DS te stoppen en ook komt er voorlopig géén nieuwe versie.
:') ! Alsof Nintendo dat nu zou toegeven. Dat zou bad business zijn. Ze zeiden ook dat er voorlopig geen nieuwe kleur zou komen en dat was ook gelogen. Nintendo heeft een handje in valse beloftes:
  • Pikmin 3 zou al jaren terug uitkomen
  • Wii zou een goede online-functionaliteit krijgen, te vergelijken met Xbox live. Dat is niet bepaald uitgekomen :')
  • 3DS-shop zou een sterke verbetering zijn met goede dlc. Wat we krijgen is een onhandige interface met low-res filmpjes, slappe content en 3d remakes zoals "Urban Champion", een van de slechtst ontvangende games ooit op een Nintendo Console.
  • Er zouden gamedemos komen in de 3DS-shop. Die zijn er nog steeds niet. De e3 builds zijn volgens insiders makkelijk naar de shop te brengen dus aan content ligt het niet.
  • Icarus zou voorjaar-zomer 2011 uitkomen, niet gehaald.
  • Over lege beloftes gesproken: Er zijn 2 smash bros aangekondigd voor de WiiU/3DS terwijl er nog geen enkel werk aan verricht is en zelfs de producer (Sakurai) zelf geeft aan dat het wellicht onmogelijk is om beiden tegelijk te ontwikkelen.
  • Nintendo zou op de E3 wel eens aantonen wat de WiiU kan. Vervolgens laten ze een compilatie zien met beelden van Ps3/Xbox versies van games voor WiiU.
  • Na de DSi zou er voorlopig geen nieuwe Ds uitkomen. Een jaar later lag de XL in de winkel.
  • Na de XL zou er voorlopig geen nieuwe DS uitkomen. De 3Ds ligt een jaar later in de winkel.
Triest....

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:02
He's got a point, serieus Grote kans dat Nintendo weer groten deels naar beneden zakt komende generatie.

Ik wacht zeker tot volgend jaar om een 3ds aan te schaffen. Zou me niks verbazen dat er een 3ds.2.0 is maar vanwege de lage verkopen stellen ze de introductie nog even uit.

Tot nu toe altijd bewust op flike prijs verlagingen gewacht met mijn consoles (gamecube & Ps3) Ook het aanbod altijd afgewacht. Nu alles gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
nieuws: 'Nintendo bereidt nieuwe versie 3DS voor'

Pijnlijk, pijnlijk...mijn "hoogstens tot mid 2012" voorspelling klinkt plots nog optimistisch.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach sinds een paar jaar terug, met de komst van de DSi komt er elk jaar een nieuw model dus zo gek is die voorspelling niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:27

DukeBox

loves wheat smoothies

Boeboe schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:25:
Pijnlijk, pijnlijk...mijn "hoogstens tot mid 2012" voorspelling klinkt plots nog optimistisch.
Tja, vooralsnog eerst maar even wachten op bevestiging vanuit meerdere (betrouwbaardere) bronnen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap sowieso niet waarom ze de 3DS niet direct al van een 2e analoge stick werd voorzien.

Daarnaast is het me een raadsel waarom de batterijduur zo 'kort' is.
Is het eigenlijk mogelijk om een ergens een goede reserve batterij op de kop te tikken?

En dan heb ik het nog niet eens over de krassen die kunnen ontstaan bij het sluiten van je 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Het is helemaal geen raadsel waarom de battarij duur zo kort is, tenminste als 3D aan staat. Dat kost gewoon meer rekenwerk.

Ik heb het niet gecheckd, maar als het dezelfde batterij is als in de gewone DS dan zal dat al een groot deel verklaren. De 3DS heeft meer power en dat zal het ook kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:07:
Het is helemaal geen raadsel waarom de battarij duur zo kort is, tenminste als 3D aan staat. Dat kost gewoon meer rekenwerk.

Ik heb het niet gecheckd, maar als het dezelfde batterij is als in de gewone DS dan zal dat al een groot deel verklaren. De 3DS heeft meer power en dat zal het ook kosten.
Als Nintendo weet dat wanneer je de mogelijkheden van de 3DS volledig wilt gaan benutten, de batterijduur dan te wensen overlaat....
Waarom zijn ze dan niet in staat om daar beter op in te spelen?

Wil ik nu langer gamen dan moet ik mijn 3D uitschakelen, wat in praktijk betekent dat ik dan op een DS handgheld game, i.p.v. een 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:23:
[...]

Als Nintendo weet dat wanneer je de mogelijkheden van de 3DS volledig wilt gaan benutten, de batterijduur dan te wensen overlaat....
Waarom zijn ze dan niet in staat om daar beter op in te spelen?

Wil ik nu langer gamen dan moet ik mijn 3D uitschakelen, wat in praktijk betekent dat ik dan op een DS handgheld game, i.p.v. een 3DS.
Dan heb jij wel een super DS! Mijn DS heeft geen slidepad, gyroscoop, betere GPU/CPU en een widescreen hogere resolutie scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:56:
[...]

Dan heb jij wel een super DS! Mijn DS heeft geen slidepad, gyroscoop, betere GPU/CPU en een widescreen hogere resolutie scherm.
Tja, allemaal specificaties die je nodig bent om een Zelda op de 3DS te laten draaien, iets wat op een 'normale' DS totaal ondenkbaar zou zijn geweest....

Wanneer je als Nintendo tig versies van de DS hebt gemaakt, hoe kan het dan zo zijn dat je niet in staat bent een DS op de markt te brengen, die zuiniger met zijn batterij om weet te gaan.

En niet te vergeten, de overige punten die ik in een andere post al aangaf.

*vetgedrukt=ge edited

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:05:
[...]

Tja, allemaal specificaties die je nodig bent om een Zelda op een DS te laten draaien, iets wat op een 'normale' DS totaal ondenkbaar zou zijn geweest....

Wanneer je als Nintendo tig versies van de DS hebt gemaakt, hoe kan het dan zo zijn dat je niet in staat bent een DS op de markt te brengen, die zuiniger met zijn batterij om weet te gaan.

En niet te vergeten, de overige punten die ik in een andere post al aangaf.
De 3ds heeft zeker mankementen, maar op het gebied van spellen spelen is het wel een verbetering op de DS. De PSvita is ook maar een grafische update en wat extra bedieningsmogelijkheden tov de psp. Maar ieder zijn ding. Als het goed is krijg ik deze week mijn 3ds terug van Nintendo en als het enige probleem is dat er te weinig ruimte tussen de boven en onderkant zit kan ik er gewoon plezier van hebben met twee rubber bumpers ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de geruchten werkt Nintendo aan een 3DS Lite, een nieuw model die 13 september moet worden gepresenteerd...
http://www.dailynintendo....3/toch-3ds-lite-op-komst/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:37:
Volgens de geruchten werkt Nintendo aan een 3DS Lite, een nieuw model die 13 september moet worden gepresenteerd...
http://www.dailynintendo....3/toch-3ds-lite-op-komst/
Nintendo organiseert op de TGS inderdaad een groot 3DS event met een onthulling, hun grootste investeerders zijn aanwezig: iets wat ze vrijwel alleen doen bij nieuwe product onthullingen. Ik ben er nu ook wel zeker van dat Nintendo dus een opvolger van de 3DS gaat introduceren :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Vraagje over dat Ambassador program van Nintendo en de controle website;
Als ik op die site mijn serienummer invoer, dan krijg ik als antwoord dat mijn serienummer niet gecontroleerd kan worden ("Eligibility: Undetermined"). Maar op de website staat ook dat het serienummer met CW moet beginnen en de mijne begint met CEM. Zit ik naar de verkeerde website te staren, en hebben meer mensen dit probleem? Of ben ik de enige met een CEM******* serienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Cubic X schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:07:
[...]

Nintendo organiseert op de TGS inderdaad een groot 3DS event met een onthulling, hun grootste investeerders zijn aanwezig: iets wat ze vrijwel alleen doen bij nieuwe product onthullingen. Ik ben er nu ook wel zeker van dat Nintendo dus een opvolger van de 3DS gaat introduceren :X .
No fucking way. Dat zou pas een blow tegen hun vaste fans zijn. Dan komt er voorlopig geen nintendo meer in.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
winnie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:59:
Vraagje over dat Ambassador program van Nintendo en de controle website;
Je zit op nintendo.com en hier in nederland gaan we normaal gesproken naar nintendo.nl. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:06:
[...]

:') ! Alsof Nintendo dat nu zou toegeven. Dat zou bad business zijn. Ze zeiden ook dat er voorlopig geen nieuwe kleur zou komen en dat was ook gelogen. Nintendo heeft een handje in valse beloftes:
  • Pikmin 3 zou al jaren terug uitkomen
  • Wii zou een goede online-functionaliteit krijgen, te vergelijken met Xbox live. Dat is niet bepaald uitgekomen :')
  • 3DS-shop zou een sterke verbetering zijn met goede dlc. Wat we krijgen is een onhandige interface met low-res filmpjes, slappe content en 3d remakes zoals "Urban Champion", een van de slechtst ontvangende games ooit op een Nintendo Console.
  • Er zouden gamedemos komen in de 3DS-shop. Die zijn er nog steeds niet. De e3 builds zijn volgens insiders makkelijk naar de shop te brengen dus aan content ligt het niet.
  • Icarus zou voorjaar-zomer 2011 uitkomen, niet gehaald.
  • Over lege beloftes gesproken: Er zijn 2 smash bros aangekondigd voor de WiiU/3DS terwijl er nog geen enkel werk aan verricht is en zelfs de producer (Sakurai) zelf geeft aan dat het wellicht onmogelijk is om beiden tegelijk te ontwikkelen.
  • Nintendo zou op de E3 wel eens aantonen wat de WiiU kan. Vervolgens laten ze een compilatie zien met beelden van Ps3/Xbox versies van games voor WiiU.
  • Na de DSi zou er voorlopig geen nieuwe Ds uitkomen. Een jaar later lag de XL in de winkel.
  • Na de XL zou er voorlopig geen nieuwe DS uitkomen. De 3Ds ligt een jaar later in de winkel.
Triest....
Nintendo heeft een shitload of money, maar ze leven echt in hun eigen wereldje. Ze lopen echt zwaar achter op sony en microsoft. Onbegrijpelijk dat ze geen degelijk bedrijf inhuren om hun online netwerk in te richten, valve zou hier bijvoorbeeld ideaal voor zijn (steam op de wii U).

Daarnaast missen ze ook nog steeds een goede western development studio (denk aan een studio ala insomiac of naughty dog).

Ook moeten ze eens 1 lijn trekken met localisatie van games (zie xenoblade chronicles bijv. in europa krijgen we hem, er is dus al een engelse vertaling, dan moet het toch een eitje zijn om deze in de USA uit te brengen, als het al niet winstgevend zal zijn (wat ik wel denk) doe het dan voor je loyale fans die deze game graag willen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:11:
[...]

No fucking way. Dat zou pas een blow tegen hun vaste fans zijn. Dan komt er voorlopig geen nintendo meer in.
Komaan, ze deden identiek hetzelfde met de DS, nog geen jaar later was er de DS lite |:(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:23:
[...]

Komaan, ze deden identiek hetzelfde met de DS, nog geen jaar later was er de DS lite |:(
Euhm NEE.

Zowel tussen de DS Phat en DS Lite als tussen de DS Lite en DSi zat TWEE jaar.

Ook tussen de DSi en 3DS zat twee jaar (de DSiXL is geen redesign want dat is feitelijk niet meer dan een opgeblazen DSi)

Eerste releases
DS : 21 november 2004 (NA)
DS Lite: 2 maart 2006 (JP)
DSi : 1 november 2008 (JP)
3DS : 25 februari 2011 (JP)
(bron Wikipedia: Wikipedia: Nintendo DS)

En ja, ook tussen de revisies van de GBA zat twee jaar.

Maar over dit GERUCHT, ik denk niet dat het waar is tot het door Nintendo bevestigd is. Nintendo heeft wel volgende maand vlak voor de Japanse gamebeurs een persconferentie. Maar ik denk dat die in het teken van de WiiU en games voor de 3DS staat.

Daarbij zal het voor Nintendo geheel onlogisch zijn om een 2e 3DS uit te brengen, nu ze met de Wii U bezig zijn.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:21:
[...]
(de DSiXL is geen redesign want dat is feitelijk niet meer dan een opgeblazen DSi)
Uhm NEE. :9
Successor
Nintendo DS Lite (redesign)
Nintendo DSi (redesign)
Nintendo DSi XL (redesign)
Nintendo 3DS
Bron: Wikipedia: Nintendo DS

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het geen redesign. ;) Voor mij is het hetzelfde als een ander kleurtje, of zoals ze nu de Wii zonder GameCube ondersteuning uitbrengen.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:39:
Ik vind het geen redesign. ;) Voor mij is het hetzelfde als een ander kleurtje, of zoals ze nu de Wii zonder GameCube ondersteuning uitbrengen.
In Japan zijn ze gek op redesigns, al is het batterijveertje slechts 1 mm korter dan krijgt een product al een andere naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duh. Japan is gadget heaven. Ik zeg ook niet dat er geen redesign gaat komen, maar ik verwacht op z'n vroegst eind 2012 / begin 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:49

Tarin

Just plain weird.

Nintendo is niet het enige bedrijf wat regelmatig een nieuwe versie van een handheld device uitbrengt. Er wordt nu al reikhalzend uitgekeken naar de iPad 3, nieuwste Android-telefoon, enz.
Ik heb een HTC Legend 'van de zaak', m'n collega die 2 weken later z'n telefoon mocht uitzoeken heeft een Desire, en nu hebben 3 van m'n andere collega's een Sensation, en weer een ander is helemaal in z'n nopjes met z'n iPhone 4. Ik had best een snellere telefoon willen hebben, ik vind de Legend de mooiste/fijnste van de 3 HTC's (behuizing, afmetingen), maar dat hoge resolutiescherm van de Sensation, en die dual-core...

Is het nadeel van de huidige maatschappij: er moet snel iets op de markt gezet worden, en op een gegeven moment stop je met het verbeteren van je product en ga je produceren. De volgende versie wordt dunner, krijgt een beter scherm... Als je de iPad 1 en 2 naast elkaar legt vraag je je af waarom die eerste zo dik moest.
Als ze een jaar hadden gewacht en de 3DS nog een stuk hadden doorontwikkeld was hij nu mooier geweest, en dat was in dit geval misschien zelfs beter geweest gezien de lauwe ontvangst. Waren er misschien meer goeie launchgames beschikbaar geweest. Aan de andere kant, dan was de Vita als eerste uitgekomen, dus had een deel van de doelgroep z'n spaarcentjes al uitgegeven.

Natuurlijk, het is klote dat er nu al een verbeterde versie uit komt.. maar als je nu een TV koopt kan je volgend jaar ook voor hetzelfde geld een inch meer, of een vloeiender 3D-beeld, of lichtere brilletjes krijgen. Elke massa-fietsenfabrikant brengt elk jaar een nieuwe lijn uit met kleine veranderingetjes.

Ik heb destijds een Afterburner (Triton Labs, kennen we die nog?) in m'n Gameboy Advance geknutseld. Dat m'n broertje een paar maanden later met een SP thuis kwam, tja, zo gaat dat nou eenmaal.
Wikipedia, the free encyclopedia that anyone can edit. Hang niet teveel waarde aan dit soort details ;).

Over de 3DS (lite): Ik wil er nog steeds een. Of het nou de huidige is, of de nieuwe/verbeterde versie, er komt er een in huis. Maar ik rond eerst m'n studie af :P.

[edit]
vv Ah, zover had ik de discussie niet terug gevolgd. Maar redesign of niet, het kan altijd mooier, beter, kleiner of juist groter :). Uiteindelijk kon Nintendo dankzij de mensen die de huidige 3DS hebben gekocht verder met de ontwikkeling, en is het dus dankzij hen geen Virtual Boy-achtig gebeuren geworden. Mij maak je niet zo boos met een verbeterde versie.

[ Voor 25% gewijzigd door Tarin op 23-08-2011 22:17 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Tarin schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:51:
Wikipedia, the free encyclopedia that anyone can edit. Hang niet teveel waarde aan dit soort details ;).
Dat snap ik, maar ik reageerde op sanderev66 die wikipedia als bron aangaf, diezelfde bron vertelde dat de DSi XL wel degelijk een redesign is (sanderev66 had nog niet verteld dat dat zijn mening was). O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

RollieBollie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:12:
[...]

Je zit op nintendo.com en hier in nederland gaan we normaal gesproken naar nintendo.nl. ;)
Klinkt logisch. Iemand die weet of de nederlandse site van Nintendo ook zo'n check op het ambassador prorgram biedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet.

Maar voeg http://ambassador.nintendo-europe.com/ alvast aan je bookmarks toe ;)

Meer info: http://www.nintendo.nl/NO...deursprogramma_44250.html

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:21:
[...]

Euhm NEE.

Zowel tussen de DS Phat en DS Lite als tussen de DS Lite en DSi zat TWEE jaar.
Dat is eerder anderhalf jaar + mix van territoria om jouw stelling beter te doen uitkomen, maar kom: ik zal het op een andere manier formuleren:

Tussen het uitbrengen van de DS in europa en de aankondiging van de DS Lite zat amper een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Boeboe schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:23:
[...]

Toen vond ik het niet erg, ik had toen gewacht op een revisie, puur omdat ik de originele ds zo lelijk vond. :+

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:39:
Tuurlijk is het redesign als het jou niet uitkomt :') Als het ontwerp en dus het apparaat en de specificaties (dus ook grootte ) veranderen is het een redesign. Dat heeft niks met meningen te maken.

En releasedata-truukjes kan ik ook. Aangezien ik in Europa woon ga ik ook uit van de EUROPESE data:

Dsi: 2009
Dsi XL: 2010
3DS: 2011

Elk jaar een nieuwe versie van de DS-familie sinds 2009. En ja de 3DS valt daar ook onder aangezien die gemarket wordt onder de DS naam. Komt er op neer dat de aankoop binnen een jaar bij de DS verouderd is en een stuk minder waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 06:50:
[...]

Tuurlijk is het redesign als het jou niet uitkomt :') Als het ontwerp en dus het apparaat en de specificaties (dus ook grootte ) veranderen is het een redesign. Dat heeft niks met meningen te maken.
De grootte van het apparaat is geen specificatie als de resolutie niet ook veranderd, anders is het puur cosmetisch. Daarbij is de ontwikkeling van de DSi niet gestopt toen de DSiXL uitkwam. Sterker nog, Nintendo ontwikkeld nog steeds DS Lites en DSi(XL)s.

Ook is de DSiXL geen redesign omdat het een compleet andere doelgroep heeft. (Ouderen ipv jeugd)
Boeboe schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:23:
[...]

Dat is eerder anderhalf jaar + mix van territoria om jouw stelling beter te doen uitkomen, maar kom: ik zal het op een andere manier formuleren:

Tussen het uitbrengen van de DS in europa en de aankondiging van de DS Lite zat amper een half jaar.
Tja, als je de eerste release van de DSLite met de EU release van de DS gaat vergelijken zullen ze dicht bij elkaar liggen. En ik ga niet op aankondigingen uit, het is onduidelijk te zien wanneer die precies in europa aangekondigd werd - door Nintendo of Europe.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Tuurlijk zijn de DSi en de DSi XL in feite wel redesigns, en op wat kleine extraatjes na, waar in de praktijk weinig games gebruik van maken, zijn ze bijna hetzelfde als de DS Lite. Ik denk dat sanderev66 daar een beetje op doelt, dat de meerwaarde van die twee edities minder groot is over de DS Lite dan de DS Lite over de DS Phat was, of de 3DS over de rest nu.
Dus ik zou het pas echt als een naaistreek zien als ze zo snel een nieuwe 3DS uitbrengen die net zo'n verschil meebrengt als 3DS > rest DSen. Maar aan de andere kant is een cosmetische redesign niet echt logisch, want er is weinig mis met de 3DS als je puur naar het uiterlijk kijkt. Misschien wat design flaws eruit (scharnieren, schermen tegen elkaar)?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 07:21:
[...]

De grootte van het apparaat is geen specificatie als de resolutie niet ook veranderd, anders is het puur cosmetisch. Daarbij is de ontwikkeling van de DSi niet gestopt toen de DSiXL uitkwam. Sterker nog, Nintendo ontwikkeld nog steeds DS Lites en DSi(XL)s.

Ook is de DSiXL geen redesign omdat het een compleet andere doelgroep heeft. (Ouderen ipv jeugd)
In het ontwerp (design) staat precies hoe groot het apparaat is en de lengte/breedte onderdelen waar het uit bestaat. Zodra deze dimensies ook maar enigzins gewijzigd worden is er een herontwerp (redesign) nodig, of verwacht je dat de XL geproduceerd is aan de hand van 100% hetzelfde ontwerp als de DSI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Jongens, we praatten niet over een redesign...een redesign is als er geen fundamentele veranderingen zijn, enkel cosmetisch (kleiner, dunner, beter scherm, etc.). Als de geruchten kloppen dan wordt er een tweede analoge stick/slidepad toegevoegd, dit is toch wel fundamenteel!! De huidige 3DS heeft die niet...wat betekent dat spellen voor de nieuwe 3DS dus niet of minder goed speelbaar zijn op de 'oude' 3DS (zie het truukje DS en DSi enhanced games...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gerucht schrijft ook dat er een uitbreiding voor de huidige 3DS zal komen.

Maar om te zien of het waar is, moeten we op 13 september wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat er snel een redesign komt, aangezien een 3DS veel persoonlijker is dan een DS of DSi, door het gebruik van de Mii's, universele Friend Codes, StreetPass, eShop, etc.
Wat moeten gadget freaks dan doen? Alle persoonlijke data helemaal opnieuw invoeren/unlocken?

Ik ben het ook eens met Cubic X, elke redesign had dezelfde functies in dezelfde generatie.
Was dat niet het geval, waren de games voor de redesign compatible met de voorgaande design.
Een tweede analoge stick toevoegen, maakt de huidige design al waardeloos, tegenover de redesign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
Ff als 38 jarige nintendo noob; hoe zit dat nou met die friendcodes, is dat op alle nintendo hardware hetzelfde, kan ik alleen friends worden met ds mensen? Heb je op oude ds-en dezelfde functionaliteit (friendcodes en mii's?). Wel verbazingwekkend hoe ik als social media hater erin gezogen wordt, vanochtend voor het eerst de 3ds mee in de file en niemand gezien in streetpass dan baal je stiekem toch wel :)
Pedometer (wat een woord ook) is ook een ouwe gimmick maar ik stop em toch steeds ff in de zak als ik naar de koffie automaat loop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de 3DS en voor 3DS games werkt friendcodes iets anders dan voor DS.

3DS: Systemwide friendcode die door elk spel gedeelt wordt.
DS / DSi: Friendcode per spel.

Je friendcode is voor DS games aan het spel en je DS gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:02:
Ik denk niet dat er snel een redesign komt, aangezien een 3DS veel persoonlijker is dan een DS of DSi, door het gebruik van de Mii's, universele Friend Codes, StreetPass, eShop, etc.
Wat moeten gadget freaks dan doen? Alle persoonlijke data helemaal opnieuw invoeren/unlocken?
Hoewel ik ook niet geloof in de geruchten is dit natuurlijk geen goed argument; je kan dat dan overzetten of je hebt pech, zoals dat bijna altijd het geval is. Het feit dat je al die onderdelen hebt op de 3DS is echter denk ik het allerlaatste waar ze zich zorgen over maken bij de beslissing of er wel of geen snelle opvolger komt.

Ach, ik ben erg blij met m'n 3DS en heb ongelooflijk veel zin in de games die er binnenkort aankomen :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt Sander, zo heb ik met 1 dezelfde Mario Kart DS cartridge op elk systeem een totaal andere Friend Code, wat ook vermoeiend kan zijn, aangezien ik dan 6 keer mijn MKDS Friend Code moet doorgeven, wat allemaal van 1 Cartridge afkomt.
En dan moet ik weer 6 keer een Friend Code doorgeven voor Pokémon Black, en dan weer 6 keer voor White, en ook 6 keer voor Star Fox Command, en uiteindelijk heb ik mijn hele adressenboekje vol met Friend Codes per spel, en per systeem.

Zo met de 3DS, heb ik maar 2 Friend Codes nodig, en dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 11:05

Sinester

Game Guru

Cubic X schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:10:
Als de geruchten kloppen dan wordt er een tweede analoge stick/slidepad toegevoegd, dit is toch wel fundamenteel!! De huidige 3DS heeft die niet...wat betekent dat spellen voor de nieuwe 3DS dus niet of minder goed speelbaar zijn op de 'oude' 3DS (zie het truukje DS en DSi enhanced games...).
Naast een nieuwe versie van de handheld zelf, werkt Nintendo volgens de geruchten ook aan een opzetstuk voor de handheld, die een tweede analoge stick aan de 3DS toevoegt
Volgens mij is er nergens gezegt dat de vernieuwde 3Ds een extra slidepad krijgt, alleen dat ze bezig zijn aan een opzetstuk die er wel 1 toevoegd

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Ik heb mijn 3DS terug van Nintendo, duurde wat langer dan de vorige twee keren, maar dan heb je wel wat ;). Tot nog toe lijkt hij erg goed, slidepad werkt nu prima, geen haperingen en geen krakend geluid. Ook het linker scharnier is een stuk steviger! Gelukkig is de garantie weer vanaf de omruil ingegaan. Ik hoop niets vreemds te vinden later, maar ik heb er dit keer goede hoop in. Enige wat nog steeds zo is, is het feit dat de rand van de onderste scherm het bovenste nog aanraakt met het sluiten, maar dat heb ik gelukkig opgelost met rubber bumpers te plaatsen.

Nu maar hopen dat het rumoer van het redesign allemaal maar onzin blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo doet er nu helemaal vaag over.
Ze ontkennen het, zonder het te ontkennen. (@_@)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is typisch Nintendo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 23:22

RMX

Wat denken jullie van mijn theorie?

De verkopen vielen tegen, en reacties op de Wii U vielen ook 'tegen' (Komt meer door rare persco)

Een 2de thumbstick heeft me aan het denken gezet.
Wat mij persoonlijk tegenviel was dat er maar 1 Wii U tablet per console te gebruiken is.
Eerder riepen ze over 3DS koppeling met het systeem, maar daar heb ik niks meer over gehoord.
Door de toevoeging van een 2de thumbstick, lijkt de nieuwe 3DS wel erg veel op:
Afbeeldingslocatie: http://yassinsblog.files.wordpress.com/2011/06/nintendo-wii-u-tablet.jpeg

Er worden iig, voor Nintendo zijn doen, een paar rare sprongen gemaakt.
Dus wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Wie weet, maar ik denk dat de '1 tablet limiet' van de Wii U meer voortkomt uit het feit dat een spel wireless naar een extra display streamen nogal wat bandbreedte kost. Dit lost het gebruik van de 3DS als extra display niet op, tenzij je het spel zelf op de 3DS zou draaien, maar dan zal je toch moeten inleveren op grafisch vlak ten opzichte van de oorspronkelijke Wii U tablet.

Daarnaast waren de reacties van het publiek op de Wii U wellicht niet zo positief (ik ben zelf ook nog niet overtuigd), maar iedereen die er daadwerkelijk mee gespeeld heeft was volgens mij wel echt positief (heb iig op o.a. Kotaku wat positieve filmpjes langs zien komen).

Ben wel benieuwd naar wat voor redesign ze de 3DS gaan geven, maar ik kan me niet voorstellen dat ze drastisch van het origineel zullen afwijken wat betreft functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:02:
Wat denken jullie van mijn theorie?

De verkopen vielen tegen, en reacties op de Wii U vielen ook 'tegen' (Komt meer door rare persco)

Een 2de thumbstick heeft me aan het denken gezet.
Wat mij persoonlijk tegenviel was dat er maar 1 Wii U tablet per console te gebruiken is.
Eerder riepen ze over 3DS koppeling met het systeem, maar daar heb ik niks meer over gehoord.
Door de toevoeging van een 2de thumbstick, lijkt de nieuwe 3DS wel erg veel op:
[afbeelding]

Er worden iig, voor Nintendo zijn doen, een paar rare sprongen gemaakt.
Dus wie weet..
Maar ik heb een vraagje.. wat doen ze dan met het 2e scherm. Oftewel vergezocht.
nioz schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:24:
Wie weet, maar ik denk dat de '1 tablet limiet' van de Wii U meer voortkomt uit het feit dat een spel wireless naar een extra display streamen nogal wat bandbreedte kost. Dit lost het gebruik van de 3DS als extra display niet op, tenzij je het spel zelf op de 3DS zou draaien, maar dan zal je toch moeten inleveren op grafisch vlak ten opzichte van de oorspronkelijke Wii U tablet.

Daarnaast waren de reacties van het publiek op de Wii U wellicht niet zo positief (ik ben zelf ook nog niet overtuigd), maar iedereen die er daadwerkelijk mee gespeeld heeft was volgens mij wel echt positief (heb iig op o.a. Kotaku wat positieve filmpjes langs zien komen).

Ben wel benieuwd naar wat voor redesign ze de 3DS gaan geven, maar ik kan me niet voorstellen dat ze drastisch van het origineel zullen afwijken wat betreft functionaliteit.
De WiiU heeft genoeg bandbreedte om 4 controllers aan te sturen ;) Alleen zullen de controllers te duur worden om los te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:26:
[...]
[...]

De WiiU heeft genoeg bandbreedte om 4 controllers aan te sturen ;) Alleen zullen de controllers te duur worden om los te verkopen.
Onzin, dit kan je niet weten.
Het enige dat we weten is dat de Wii U maar 1 tablet ondersteunt, de reden is niet vrijgegeven. Miyamoto heeft het volgende er over gezegd in een interview:

"We are doing research about if someone brings their controller to their friends house and they want to play together on Wii U to whether or not something like that would be possible," said Miyamoto.
http://www.eurogamer.net/...-u-controller-per-console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel.

http://thisiswiiu.com/wii-u-can-stream-to-4-controllers/571/
According to sources close to Japanese gaming website Game Watch – translated by Nintendo World Report – the Wii GPU, supplied by AMD, has two output modes, one of which supports the streaming of up to four “SD images”.
De WiiU kan het zeker aan, alleen zal het de WiiU duurder maken als ze het inbouwen. (Betere WiFi transmitter, ed) Net als dat de Wii feitelijk gewoon DVDs kan afspelen, Nintendo heeft er echter voor gekozen het niet te ondersteunen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:32:
Toch wel.

http://thisiswiiu.com/wii-u-can-stream-to-4-controllers/571/

[...]

De WiiU kan het zeker aan, alleen zal het de WiiU duurder maken als ze het inbouwen. (Betere WiFi transmitter, ed) Net als dat de Wii feitelijk gewoon DVDs kan afspelen, Nintendo heeft er echter voor gekozen het niet te ondersteunen.
Ik zou bijna vergeten dat dit het 3DS topic is :P
Laatste reply over de Wii U dan maar even :)
Zo lust ik er nog wel een paar: "according to sources close to..."
Het is dus geen info van Nintendo, maar van.... gewoon iemand?
Daarnaast kan de gpu volgens die iemand slechts 4 SD streams outputten, wat natuurlijk wat minder relevant is als je een HD console hebt waarbij je HD wil outputten.

En je zegt het zelf al: De Wii U kan het als ze het inbouwen.... Hij kan het nu dus niet. De wii U kan ook blurays afspelen als ze een bluray drive inbouwen, maar als ze dat niet doen (omdat het dan te duur wordt), dan kan hij dat dus niet :)Het is leuk dat de Wii U het theoretisch zou kunnen met een betere wireless transmitter, maar zolang die er niet in zit kan hij het in de praktijk dus niet.

[ Voor 4% gewijzigd door nioz op 24-08-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

* CLB gaat dan toch ook maar aan de 3DS... Ik zat te twijfelen en te twijfelen, maar toch...
Er komt vandeweek aan: Nintendo 3DS Zwart als nieuwe handheld, omdat ik mijn oude DS Lite had verkocht.
Rabbids 3D, Ridge Racer, Super Street Fighter IV 3D, & The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
Totale kosten voor dit plaatje, 100,00 euro, tweedehands maar in nieuwstaat, leek me toch een leuke deal! :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Nette prijs. Dat kan geen miskoop zijn. Die games alleen al zijn 2e hands nog wel 100 euro waard bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Ik weet niet of je Rabbids 3D nog kan annuleren, maar die is echt SLECHT voor niet kinderen ;). Raad ik je in ieder geval niet aan, de mijne verkocht voor 17,50, zelfde als dat het mij gekost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Haha ik heb er ook niet zo'n hoge dunk van hoor, maar zat in 'het pakketje' dus ff testen en dan kan die altijd nog weg :) Of proberen te ruilen op Tweakers of Marktplaats... Er zijn nog wel een paar interessantere titels voor de 3DS imho zoals: Driver Renegade, Need for Speed: The Run, Resident Evil: Mercenaries 3D, Splinter Cell 3D of Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars 3D, maar deze 4 games zaten er bij dus ik klaag niet =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
CLB schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:33:
Haha ik heb er ook niet zo'n hoge dunk van hoor, maar zat in 'het pakketje' dus ff testen en dan kan die altijd nog weg :) Of proberen te ruilen op Tweakers of Marktplaats... Er zijn nog wel een paar interessantere titels voor de 3DS imho zoals: Driver Renegade, Need for Speed: The Run, Resident Evil: Mercenaries 3D, Splinter Cell 3D of Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars 3D, maar deze 4 games zaten er bij dus ik klaag niet =)
Helemaal gelijk, had niet goed gelezen, beetje moe denk ik :p. Goeie deal!

Verwijderd

Ben heeeeel benieuwd naar de 13e....

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:02
Woei, net op straat richting mijn werk toch iemand op gepikt in mijn streetpass. Best wel leuk.
Geen idee wie. :P Liepen veel mensen om me heen vanaf de metro richting m'n werk.

Maar vind het grappig om eens mee gemaakt te hebben.
Gisteren in de winkel langs een paar van die palen gelopen en ook even in de buurt blijven staan, maar helemaal niks.

• Koldur
Arunia schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:39:
Woei, net op straat richting mijn werk toch iemand op gepikt in mijn streetpass. Best wel leuk.
Geen idee wie. :P Liepen veel mensen om me heen vanaf de metro richting m'n werk.

Maar vind het grappig om eens mee gemaakt te hebben.
Gisteren in de winkel langs een paar van die palen gelopen en ook even in de buurt blijven staan, maar helemaal niks.
Dat van die gamepods komt waarschijnlijk omdat er een demospel draait welke geen streetpass ondersteunt. Dan zou je die uit en aan moeten zetten, dan zal het voordat het spel automatisch opstart eerst streetpassen met je.

Nu maar een ECHT leuke implementatie met streetpass krijgen op de 3DS, zoals ze met Heroes of Ruin willen doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Koldur op 25-08-2011 08:42 ]

Verwijderd

Knip, het is niet de bedoeling je eigen site te spammen.

[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 27-08-2011 00:51 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]