Nintendo is niet het enige bedrijf wat regelmatig een nieuwe versie van een handheld device uitbrengt. Er wordt nu al reikhalzend uitgekeken naar de iPad 3, nieuwste Android-telefoon, enz.
Ik heb een HTC Legend 'van de zaak', m'n collega die 2 weken later z'n telefoon mocht uitzoeken heeft een Desire, en nu hebben 3 van m'n andere collega's een Sensation, en weer een ander is helemaal in z'n nopjes met z'n iPhone 4. Ik had best een snellere telefoon willen hebben, ik vind de Legend de mooiste/fijnste van de 3 HTC's (behuizing, afmetingen), maar dat hoge resolutiescherm van de Sensation, en die dual-core...
Is het nadeel van de huidige maatschappij: er moet snel iets op de markt gezet worden, en op een gegeven moment stop je met het verbeteren van je product en ga je produceren. De volgende versie wordt dunner, krijgt een beter scherm... Als je de iPad 1 en 2 naast elkaar legt vraag je je af waarom die eerste zo dik moest.
Als ze een jaar hadden gewacht en de 3DS nog een stuk hadden doorontwikkeld was hij nu mooier geweest, en dat was in dit geval misschien zelfs beter geweest gezien de lauwe ontvangst. Waren er misschien meer goeie launchgames beschikbaar geweest. Aan de andere kant, dan was de Vita als eerste uitgekomen, dus had een deel van de doelgroep z'n spaarcentjes al uitgegeven.
Natuurlijk, het is klote dat er nu al een verbeterde versie uit komt.. maar als je nu een TV koopt kan je volgend jaar ook voor hetzelfde geld een inch meer, of een vloeiender 3D-beeld, of lichtere brilletjes krijgen. Elke massa-fietsenfabrikant brengt elk jaar een nieuwe lijn uit met kleine veranderingetjes.
Ik heb destijds een Afterburner (Triton Labs, kennen we die nog?) in m'n Gameboy Advance geknutseld. Dat m'n broertje een paar maanden later met een SP thuis kwam, tja, zo gaat dat nou eenmaal.
Wikipedia, the free encyclopedia that anyone can edit. Hang niet teveel waarde aan dit soort details

.
Over de 3DS (lite): Ik wil er nog steeds een. Of het nou de huidige is, of de nieuwe/verbeterde versie, er komt er een in huis. Maar ik rond eerst m'n studie af

.
[edit]
vv Ah, zover had ik de discussie niet terug gevolgd. Maar redesign of niet, het kan altijd mooier, beter, kleiner of juist groter

. Uiteindelijk kon Nintendo dankzij de mensen die de huidige 3DS hebben gekocht verder met de ontwikkeling, en is het dus dankzij hen geen Virtual Boy-achtig gebeuren geworden. Mij maak je niet zo boos met een verbeterde versie.
[
Voor 25% gewijzigd door
Tarin op 23-08-2011 22:17
]