jammer dat er nog zo weinig bekend is over welke games er nog komen gaan als snes virtual console game , ik wacht nog steeds op secret of mana en illuision of time .
psn: taker-mart
Jammer wel dat er niet normaler aan te komen is. Uiteindelijk zijn ze bijna 30 euro maar de capaciteit wordt er niet meer van. Liever betaal ik dan 50 euro en heb ik meer capaciteit zodat ik er langer mee kan doenVerwijderd schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:14:
[...]
Contact opnemen met de technische dienst van Nintendo. Via hen kan je o.a. nieuwe accu's bestellen
Of gewoon via hun website:
https://nintendo.comserve-nl.com/model
Na doorklikken kom je op deze PDF met een prijzenlijst uit:
https://nintendo.comserve...umentation/TarievenNL.pdf
Helaas verkopen ze geen accu's in de webshop die ze pas geopend hebben.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dan heb ik liever hiervandaan een originele accu.Touchdomex schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:28:
[...]
Jammer wel dat er niet normaler aan te komen is. Uiteindelijk zijn ze bijna 30 euro maar de capaciteit wordt er niet meer van. Liever betaal ik dan 50 euro en heb ik meer capaciteit zodat ik er langer mee kan doen
Anders inderdaad gewoon contact opnemen deze week.
Verwijderd
Misschien ben ik gewoon wat angstig, maar ik zal niet snel een third party accu in mijn 3DS doen. Stel hij ontploft; ben ik verder van huis. Ik heb eigenlijk altijd een USB oplader met powerbank bij me. Kan ik ong 8x mijn 3DS mee opladen.Touchdomex schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:28:
[...]
Jammer wel dat er niet normaler aan te komen is. Uiteindelijk zijn ze bijna 30 euro maar de capaciteit wordt er niet meer van. Liever betaal ik dan 50 euro en heb ik meer capaciteit zodat ik er langer mee kan doen
Anders inderdaad gewoon contact opnemen deze week.
Ja en ik vind juist een USBlader met Powerbank voor normaal op de bank gebruik niet prettig. Vandaar dat ik een andere oplossing zoek maar ik wil niet 100 euro kwijt zijn voor eentje van goede kwaliteit. Je accucapaciteit gaat dan wel in 1x naar 5000Mah maar dat is wel een beetje overkill in verhouding.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2016 @ 18:12:
[...]
Misschien ben ik gewoon wat angstig, maar ik zal niet snel een third party accu in mijn 3DS doen. Stel hij ontploft; ben ik verder van huis. Ik heb eigenlijk altijd een USB oplader met powerbank bij me. Kan ik ong 8x mijn 3DS mee opladen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Fire Emblem is veruit een betere keus, heb je al deze delen al uitgespeeld?--_-- schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:56:
Heeft hier iemand Stella Glow gespeeld? Het leek mij wel een interessante game maar na de demo ben ik toch gaan twijfelen. De stijl en graphics staan me wel aan maar om de een of andere reden vond ik de dialogen erg irritant. Als iemand weet of het spel toch toch moeite waard is dan hoor ik het graag
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor je antwoord. Ik heb fire emblem awakening gespeeld en dat is nog steeds mijn favoriete spel voor de 3ds. Fates ga ik niet op release halen omdat ik het idioot vind dat de special edition bijna niet te krijgen is. Stella Glow sla ik dan ook over want de dialogen vond ik echt irritant. Helaas. Dan ga ik voor Luigi's mansion.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:49:
[...]
Fire Emblem is veruit een betere keus, heb je al deze delen al uitgespeeld?
De hele story in Stella Glow blijft een beetje vlak en de dialogen blijven zo.
Ik vind al die Mario vs Sonic games mager, op de eerste na omdat het toen nog "vers" was.taker1987 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:16:
al iemand die mario rio 2016 heeft ? twijfel nog of ik hem moet halenmario kart 7 nog de moeite waard om te kopen ?
welke spellen raden jullie allemaal verder aan ?
ik heb nu de volgende games,Mizgala28 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:24:
[...]
Ik vind al die Mario vs Sonic games mager, op de eerste na omdat het toen nog "vers" was.
Mario Kart 7 is zeker de moeite waard, zo ook de Zelda select titel (fail, ben de naam vergeten) die nu lekker goedkoop is.
Verder Pokémon en Monster Hunter, die laatste moet je maar net van houden en tegen verlies kunnen (gebeurt zo vaak daar).
Mijn top 3?
Pokemon ORAS, Mario Kart 7 en Fire Emblem.
Mario kart is 1 van de toppers voor 3ds. Mario en sonic een matige collectie minigames (volgens reviews). Mario kart heb ik veel plezier aan gehad en nog steeds. Zijn naar mijn mening nog heeeeeel veel andere spellen voordat ik bij Mario en sonic uit zou komen.taker1987 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:26:
[...]
ik heb nu de volgende games,
Pokemon X , Zelda A Link Between World ( die bedoel je denk ik) en een harvest moon .. twijfel eigenlijk nu tussen mario kart of mario en sonic rio , ziet er best tof uit dat voetbal enzo , alleen jammer dat je dan niet online kan .
[ Voor 25% gewijzigd door --_-- op 20-04-2016 20:26 ]
raar dat die prijzen nog zo hoog zijn als 3 /4 jaar geleden--_-- schreef op woensdag 20 april 2016 @ 18:33:
[...]
Mario kart is 1 van de toppers voor 3ds. Mario en sonic een matige collectie minigames (volgens reviews). Mario kart heb ik veel plezier aan gehad en nog steeds. Zijn naar mijn mening nog heeeeeel veel andere spellen voordat ik bij Mario en sonic uit zou komen.
Voor de liefhebbers, op amazon.de is fire emblem special edition nu voor 89.99 euro te bestellen (gezien op budgetgaming). 10 euro duurder dan de website van intertoys, maar omdat ik niet verwacht er daar (of via lokale winkel) 1 te bemachtigen heb ik een bestelling geplaatst. Verwachte levering is wel pas 17-20 juni. Heb via Google gevonden dat bij een andere website rond die datum de 2e batch uitgeleverd wordt dus zou kunnen kloppen.
Ik heb er niet echt verstand van of zoiets maar eigenlijk ook wel weer logisch. Afprijzen doe je alleen als het niet verkoopt, denk ik. Deze spellen blijven toch de reden om een nintendo console aan te schaffen.taker1987 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:22:
[...]
raar dat die prijzen nog zo hoog zijn als 3 /4 jaar geleden
ik snap wel wat je bedoeld maar het is gewoon raar dan een ps4 spel van 3 maand oud word afgeprijsd , maar een 3ds game van 3 jaar oud nog steeds dezelfde prijs heeft . het gaat niet om de verkoop er van maar om het principe , en waarom maken ze geen nieuwe mario meer voor de 3ds--_-- schreef op donderdag 21 april 2016 @ 19:54:
[...]
Ik heb er niet echt verstand van of zoiets maar eigenlijk ook wel weer logisch. Afprijzen doe je alleen als het niet verkoopt, denk ik. Deze spellen blijven toch de reden om een nintendo console aan te schaffen.
Mediamarkt heeft soms 3=2 acties op games en wehkamp heeft wel eens kortingcodes van 10 euro. Ook op Amazon zijn spellen wel eens voordeliger te krijgen. Miss heb je er iets aan.
Omdat die ps4 spellen dertien in een dozijn spellen zijn waar na de hype van de eerste maanden niemand meer naar om kijkt.taker1987 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 19:58:
[...]
ik snap wel wat je bedoeld maar het is gewoon raar dan een ps4 spel van 3 maand oud word afgeprijsd , maar een 3ds game van 3 jaar oud nog steeds dezelfde prijs heeft . het gaat niet om de verkoop er van maar om het principe , en waarom maken ze geen nieuwe mario meer voor de 3ds
het gaat me niet zo zeer over de leeftijd van een game maar meer een prijs bepaling , waarom zou een uncharted serie of een last of us sneller goedkoper raken dan een game als mario of zelda .. 45 euro voor een game van 3 a 4 jaar oud vind ik best veel als je kijkt hoeveel andere games van die leeftijd kosten ..--_-- schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:10:
[...]
Omdat die ps4 spellen dertien in een dozijn spellen zijn waar na de hype van de eerste maanden niemand meer naar om kijkt.
Je hebt pas een paar spellen, waarom koop je niet gewoon de 'oude' mario spellen? Omdat je ze te oud vindt voor de prijs? Ik snap het probleem niet zo
ik heb m vandaag gekocht en elke keer een volle server gehad , dus volgens mij nog zat online spelersDeruxian schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:33:
Wordt Mario kart 7 nog een beetje online gespeeld?
Had inmiddels ook de gok gewaagd. Ruim voldoende speler inderdaad. Ontzettend tof spel! Alleen de 3d effecten vallen een beetje tegen, gaat het misschien ook wat te snel voor allemaal hahataker1987 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:27:
[...]
ik heb m vandaag gekocht en elke keer een volle server gehad , dus volgens mij nog zat online spelers
Verwijderd
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
13 uur? Denk eerder 13 dagen en 22 uurRayNbow schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:04:
(Crosspost) Voor mensen die nog goedkoop spellen willen aanschaffen: https://www.humblebundle.com/friends-of-nintendo-3ds-wiiu (nog 13 uur geldig)
Fixed
Verwijderd
Staat er nog gewoon tussen om 1000 Nintendo punten in te leveren.Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:56:
Wil ik net The Legend of Zelda met 20% korting kopen dmv My Nintendo punten. Hebben ze de beloning weggehaald, je kan nu een paar andere spellen kopen met korting...
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Alsnog weinig voor een spel zoals die. Veel plezier er toch nog mee dan! Hij is super vet.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:07:
The Legend of Zelda a link between worlds bedoel ik, die is weg. Jammer toch maar gekocht voor de volle €19,99.
Verwijderd
Verwijderd
Hoe laat ongeveer? Ik zie er zo snel niets van op de pagina staan. Tot nu toe alleen intresse in de 1€ tier, en misschien street fighter. nvm al gevonden. 8 uur nederlandse tijd voor de geintresseerden.Lynox schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:41:
Hebben jullie de Humble Bundle die sinds vorige week loopt ook al meegekregen? Super vette spellen voor een prijs die je zelf bepaald: https://www.humblebundle.com/friends-of-nintendo-3ds-wiiu
Vanavond worden er nog wat aan toegevoegd!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2016 19:00 ]
Rhythm thief is echt een leuk spel, als je die niet hebt zou ik het voor deze prijs zeker aanraden! Zelfs full price zou dat nog een prima aankoop zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:57:
[...]
Hoe laat ongeveer? Ik zie er zo snel niets van op de pagina staan. Tot nu toe alleen intresse in de 1€ tier, en misschien street fighter.
Staat het modem op N-only? Daar heb ik ook ooit problemen mee gehad, en kon de 3DS niet mee verbinden... En dat was volgens mij zelfs met mijn New 3DS.JerX schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:59:
Heb sinds kort KPN, maar nu werkt de Wi-Fi niet meer op mijn 3DSKanalen gewisseld, security aangepast, alle mixed modes geprobeerd allemaal nada. Nintendo support website gechecked, maar ik kan niet veel anders kiezen dan WPA/WPA2 in de modem. Vanavond maar weer even verder kijken..
[ Voor 13% gewijzigd door ReCreator op 04-05-2016 16:07 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Hoe dan ook een New 3DS. Welke van de 2 is voornamelijk voorkeur en wat je zelf belangrijk vindt. 2DS is goedkoop maar ga je imho spijt van krijgen als je hem wel eens meeneemt of toch 3D wil gaan gebruiken. Ik kan niet lang spelen op een 3DSXL maar beter op de New 3DS. De oude 3DS kan ik dan weer niet goed mee spelen. Zo gaat dat telkens met dit soort dingen.Jacobv3l schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:55:
hoi, ik ben aan het nadenken over de aanschaf van een 2DS of 3DS. heb sinds de gameboy SP geen handeheld meer gehad en wil er misschien weer eentje kopen. Kunnen jullie iets aanraden? is het beter om een New 3DS xl te kopen of normale 3ds/new 3ds?
Ik zou dan ook direct wat spellen erbij willen kopen, zat te denken aan fire emblem, misschien een pokemon spel en monster hunter.
Maar ik ben dus op zoek naar algemene tips van wat ik het beste kan kopen
ok, en bedoel je dan een new 3DS normaal of XL? want ik heb ooit zo'n (niet new) 3ds in mijn handen gehad en dat voelde toch wel wat klein, dus was van plan een XL te halenTouchdomex schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:09:
[...]
Hoe dan ook een New 3DS. Welke van de 2 is voornamelijk voorkeur en wat je zelf belangrijk vindt. 2DS is goedkoop maar ga je imho spijt van krijgen als je hem wel eens meeneemt of toch 3D wil gaan gebruiken. Ik kan niet lang spelen op een 3DSXL maar beter op de New 3DS. De oude 3DS kan ik dan weer niet goed mee spelen. Zo gaat dat telkens met dit soort dingen.
Games is echt persoonlijk. Wat je dus leuk vindt. Zelf zou ik ook stiekem wat games van de DS meenemen in je lijstje zoals Golden Sun en Advance Wars.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
3DS = VierkantJacobv3l schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:38:
[...]
ok, en bedoel je dan een new 3DS normaal of XL? want ik heb ooit zo'n (niet new) 3ds in mijn handen gehad en dat voelde toch wel wat klein, dus was van plan een XL te halen
No offence, maar een N3DS is fysiek toch wel groter als een standaard 3DS...Touchdomex schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:49:
[...]
3DS = Vierkant
N3DS = formaat van 3DS maar dan met rondingen
N3DSXL = de grote maar zelfde resolutie als de 3DS dus imho het scherm is wat korreliger.
Sowieso een New 3ds(xl) zeker als je monster hunter wil gaan doen. Ziet er mooier uit en een extra stick erbij voor de camera. Ik weet niet hoe belangrijk voor jou de prijs is, maar een New 3ds bundel met spel (en faceplates) is goedkoper dan een New 3ds xl zonder spel.Jacobv3l schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:38:
[...]
ok, en bedoel je dan een new 3DS normaal of XL? want ik heb ooit zo'n (niet new) 3ds in mijn handen gehad en dat voelde toch wel wat klein, dus was van plan een XL te halen
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2016 17:51 ]
Dat verklaart wel een hoop. Mijn handen kunnen inderdaad net iets beter om de N3DS dan de 3DS.Seal64 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:09:
[...]
No offence, maar een N3DS is fysiek toch wel groter als een standaard 3DS...
http://i.imgur.com/WP4hbdG.jpg
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Ze zijn een beetje hit/miss. Als je het niks vind dan ga je dit echt nooit leuk vinden, anderen vinden het echt geweldig.DarkSide schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:10:
Zijn de Phoenix games echt zo leuk?
Hou wel van puzzel en ontdek spellen etc. Maar nog niet zeker of dit wat is.....
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2016 19:43 ]
waar is een new3ds met spel goedkoper? want ik zie het ongeveer 20 euro duurder dan de N3DS xl. en dan is het misschien beter om gewoon los een N3DS xl te kopen met spel.--_-- schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:23:
[...]
Sowieso een New 3ds(xl) zeker als je monster hunter wil gaan doen. Ziet er mooier uit en een extra stick erbij voor de camera. Ik weet niet hoe belangrijk voor jou de prijs is, maar een New 3ds bundel met spel (en faceplates) is goedkoper dan een New 3ds xl zonder spel.
DarkSide schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:10:
Zijn de Phoenix games echt zo leuk?
Hou wel van puzzel en ontdek spellen etc. Maar nog niet zeker of dit wat is.....
Recent nog de Xenoblade Chronicles new3DS met plates e.d. voor 180 bij Gamemania gekocht. Ik had nog 15 euro tegoed, en wilde een new3DS, dus dat was een mazzeltje. Volgens mij zijn meer van die edities met fysiek spel en plates te koop voor dat bedrag.Jacobv3l schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:50:
[...]
waar is een new3ds met spel goedkoper? want ik zie het ongeveer 20 euro duurder dan de N3DS xl. en dan is het misschien beter om gewoon los een N3DS xl te kopen met spel.
Maar wat zou je aanraden mbt XL of normaal? ik ga denk ik in een winkel proberen wel, maar hoor graag meningen
[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 11-05-2016 20:24 ]
Ik heb die bundel ook voor dat bedrag gekocht. Vind ik nog steeds de beste deal op dit moment. Xenoblade moet je sowieso erbij nemen als enige echte exclusiveFlozem schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:21:
[...]
Recent nog de Xenoblade Chronicles new3DS met plates e.d. voor 180 bij Gamemania gekocht. Ik had nog 15 euro tegoed, en wilde een new3DS, dus dat was een mazzeltje. Volgens mij zijn meer van die edities met fysiek spel en plates te koop voor dat bedrag.
http://www.gamemania.be/D...px?tabid=303&gmgame=32703
[ Voor 18% gewijzigd door --_-- op 11-05-2016 22:05 ]
offtopicVerwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:11:
[...]
Ze zijn een beetje hit/miss. Als je het niks vind dan ga je dit echt nooit leuk vinden, anderen vinden het echt geweldig.
dat ziet er wel goed uit, denk dat ik morgen in de winkel ga kijken hoe het allemaal in de hand ligt. En xenoblade chronicles is dus erg aan te raden?Flozem schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:21:
[...]
Recent nog de Xenoblade Chronicles new3DS met plates e.d. voor 180 bij Gamemania gekocht. Ik had nog 15 euro tegoed, en wilde een new3DS, dus dat was een mazzeltje. Volgens mij zijn meer van die edities met fysiek spel en plates te koop voor dat bedrag.
http://www.gamemania.be/D...px?tabid=303&gmgame=32703
Tnx,Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:37:
Je kan feitelijk elk deel uit de serie proberen want ze qua gameplay identiek. Alleen het verhaal is steeds anders. Als het goed is staan er zelfs een aantal demo's in de eShop.
De eerste paar eps waren alleen een beetje raar qua tempo, maar de huidige case is perfect.Goner schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:20:
[...]
offtopic
voor de liefhebbers, er loopt al een paar weken een anime serie Ace Attorney (m'n dochter vindt het prachtig)
/offtopic
Ja. Ik vind Xenoblade Chronicles eerlijk gezegd leuker dan de WiiU versie.Jacobv3l schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:19:
[...]
dat ziet er wel goed uit, denk dat ik morgen in de winkel ga kijken hoe het allemaal in de hand ligt. En xenoblade chronicles is dus erg aan te raden?
[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 14-05-2016 08:15 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik zie alleen de reserveer nu knop, waar je je email in moet vullen. Heb jij nog iets anders kunnen doen daar?Flozem schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 08:13:
Voor de Tweakers die Fire Emblem Fates LE nog niet konden bestellen:
http://www.intertoys.nl/g...dfw_tracker=11214-1383473
Ik heb mijn bestelling inmiddels geplaatst, en twijfel nog of ik die bij Central Point annuleer. Deze is goedkoper, en geen zin om een tweede spel door te verkopen. Al kan ik daar wellicht nog wat op verdienen...
Overigens zou ik normaal mijn laatste post editen, maar ik wil graag dat deze link opvalt om liefhebbers te helpen.
[ Voor 9% gewijzigd door --_-- op 14-05-2016 14:46 ]
Nee, ik kon echt bestellen en afrekenen, maar ik zag rond 1200 dat het alweer uitverkocht was.--_-- schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:43:
[...]
Ik zie alleen de reserveer nu knop, waar je je email in moet vullen. Heb jij nog iets anders kunnen doen daar?
Edit: laat maar zie net op budgetgaming dat het even echt te bestellen was en nu al weer uitverkocht. Achja gelukkig heb ik nog mijn iets te dure Amazon pre order
Tja Media Markt in Hoorn had er 5 en die werden alle 5 door 1 persoon op 19 mei in de ochtend gekocht (ik kwam in de middag en kreeg dat van een medewerker te horen).Kevaai schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:53:
Ik was gisterenavond de Mediamarkt in Eindhoven (centrum) binnengelopen en die hadden geen LE liggen, de gewone versies lagen al wel in de schappen. Daarna naar de Mediamarkt in Ekkersrijt gereden waar ze nog niet verkocht mochten worden. Daar hadden ze in totaal 6 LE ontvangen waarvan er 3 vooraf gereserveerd waren. Ik heb nummer 4 met een aanbetaling veiliggesteld en kan hem straks ophalen. Ik kreeg hem na aandringen echter niet direct mee.
Ergens in Juni.taker1987 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 11:51:
Ik las ergen t bericht dat er nieuwe 20€ Nintendo games in de store komen , zoals zelda en Mario 3D . Weet iemand toevallig wanneer ?
Woow dan pas XD ik dacht deze maand nog : thanx in ieder geval
[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 22-05-2016 14:42 ]
Ik heb zelf Lexar gekocht, maar dat komt omdat ik dat merk ook in mijn DSLR camera gebruik.taker1987 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:05:
Media markt heeft niet de kaarten die op Nintendo staan , wel andere sdhc kaarten van sandisk . Iets waar ik op moet letten ?
Ik wil de sandisk microsd ultra 32gb halen . Standaard is t geheugen van een new 3ds 4gb ?Arunia schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:10:
[...]
Ik heb zelf Lexar gekocht, maar dat komt omdat ik dat merk ook in mijn DSLR camera gebruik.
Vroeger gebruikte ik overal Sandisk voor, maar kies gewoon een bekend merk. Samsung doet het voor zover ook gewoon goed.
Heb er zelf ook 32 GB in zitten of zelf 64GB. Lexar weliswaar, maar lijkt me geen probleem.taker1987 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:16:
[...]
Ik wil de sandisk microsd ultra 32gb halen . Standaard is t geheugen van een new 3ds 4gb ?
Na het kopieren eerst Miiplaza testen. Als die niet werkt moet je opnieuw kopieren, want die applicatie kun je niet verwijderen en nieuw installeren. Start vooral geen Pokemon shuffle op voor je zeker weet dat Miiplaza werkt. Als je opnieuw moet kopieren, raakt je save namelijk out of sync met de server.taker1987 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:05:
Media markt heeft niet de kaarten die op Nintendo staan , wel andere sdhc kaarten van sandisk . Iets waar ik op moet letten ?
Lol : ik zie dit nu pas , heb alles van de oude Sd op de nieuwe gezet en daarna harvest moon opgestart om te kijken of m'n save game nog werkte , dit zonder problemen . Dus mag aan nemen dat de transfer goed gegaan is toch ?Flozem schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:53:
[...]
Na het kopieren eerst Miiplaza testen. Als die niet werkt moet je opnieuw kopieren, want die applicatie kun je niet verwijderen en nieuw installeren. Start vooral geen Pokemon shuffle op voor je zeker weet dat Miiplaza werkt. Als je opnieuw moet kopieren, raakt je save namelijk out of sync met de server.
Ik praat uit eigen ervaring. Laat de oorspronkelijke sd kaart in ieder geval ongemoeid totdat je zeker weet dat alles werkt.
Mii park bedoel je ? Streetpass mii parkFlozem schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:28:
check mii plaza / dat pretpark. Dan pas weet je het zeker. Ik kwam er zelf helaas te laat achter. Alles deed het, behalve die app. Geen idee of het een fout tijdens het kopieren of het nalaten van formateren was.
Het start op en m'n mii staat er ook in . Dus neen aan dat alles goed gegaan is danhcQd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:53:
Ja. (Je bent zo te zien op Nederlands staan, normaal heet het Mii Plaza.)
Misschien wel ja, volgens de beste dame had Media Markt voor al hun filialen 78 exemplaren van het spel, ik heb 1 van de 2 laatste gereserveerd voor mijzelf maar of ik die krijg is de vraag.Goner schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:05:
Terwijl die LE nooit op hun site heeft gestaan ... dat reserveren is dus gewoon vriendjespolitiek.
Maar ik kan op de website wel aangeven dat ik een product wil reserveren en ophalen in de winkelBlackMage schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:45:
MediaMarkt winkels en de webshop zijn verschillende bedrijven. Het assortiment en de voorraad van de webshop staan op geen enkele wijze in verband met wat er in de winkels ligt.
Als je opgeeft dat je het wilt ophalen, dan wordt eerst het product uit het centrale magazijn naar de winkel verstuurd, zelfs als er genoeg van zijn bij de winkel (zover ik weet, ik werk er niet ofzoGoner schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:01:
[...]
Maar ik kan op de website wel aangeven dat ik een product wil reserveren en ophalen in de winkel
En als dat product niet op de website komt, hoe weet ik dan dat/of ze het überhaupt hebben ?
[ Voor 49% gewijzigd door Flozem op 24-05-2016 17:24 ]
Wacht even, maar begrijp ik het goed dat je:Flozem schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:20:
Je kan bij Mediamarkt gewoon persoonlijk gaan reserveren. Ik stond vierde op een lijst in Maastricht, en daar kon ik zaterdag mijn Fire Emblem SE reservering ophalen. Jammer voor diegene die vijfde op de lijst was, want ze hadden maar vier ontvangen.
Hierdoor heb ik mijn Fire Emblem SE uiteindelijk voor 40 Euro aan de verzameling kunnen toevoegen (net op tijd bij Intertoys het weekend daarvoor). Ik had hem op MP voor 100 Euro willen verkopen, maar als mensen graag 120 betalen zeg ik natuurlijk geen "nee".![]()
Ik had er overigens wellicht nog 140 voor kunnen krijgen, maar ik ben dan weer niet zo'n schraper. En dan moet je weer wat langer wachten op een serieuze koper... Win-win denk ik dan.
Helaas doen mensen dit wel vaker, ikzelf wil een 2de Fates LE voor mijzelf halen aangezien de ene voor mijn partner is en een eventuele 2de voor mij, mocht ik een extra hebben gehad had ik hem heus wel verkocht op marktplaats maar dan gewoon voor de prijs die ik betaalde zodat ik m'n geld terug heb... maar goed dat ben ik.wes- schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:30:
[...]
Wacht even, maar begrijp ik het goed dat je:
1: Bij Intertoys besteld hebt en deze ontvangen.
2: Daarna nog eens naar de Mediamarkt bent gegaan om je reservering op te halen ipv deze te annuleren.
3: De gereserveerde van Mediamarkt op marktplaats zetten en met dikke winst verkopen ipv ik weet niet hoor, de reservering te annuleren misschien? Zodat de 5de in de rij kans maakt of.. Ook nog een optie.. een mede Tweaker helpen die het spel ook zoekt?
4: Op GoT erover op loopt te scheppen.
5: Goed praat omdat je "er ook 140 kon krijgen"
Correct me if i'm wrong maar dat is echt een nare actie.
[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 25-05-2016 12:51 ]
Do more
Ik vind het grotere scherm een stuk fijner spelen.RetroHead schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:54:
Ik wil graag een 3Ds halen maar de meerprijs van een XL lijkt me niet te rechtvaardigen. Ik koop een 3ds voor 40 euro minder dan de XL. Zouden jullie t wel doen voor t grotere scherm? Verder is er niks anders toch?
Er is geen juist antwoord op je vraag en deze vraag is echt al vaak gesteld. Je krijgt mensen die de XL beter vinden om het grotere scherm en de betere grip met grotere handen en de mensen die blij zijn met het scherpere beeld van de normale 3DS (zelfde resolutie op kleiner scherm) en dat hij makkelijker is mee te nemen in je binnenzak.RetroHead schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:54:
Ik wil graag een 3Ds halen maar de meerprijs van een XL lijkt me niet te rechtvaardigen. Ik koop een 3ds voor 40 euro minder dan de XL. Zouden jullie t wel doen voor t grotere scherm? Verder is er niks anders toch?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq