Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik zit er aan te denken om een New Nintendo 3DS XL te kopen. Klopt het dat dit op het moment de beste versie is? Heb alleen nooit een handheld gehad, twijfel een beetje of het geen impulsaankoop is;p.
Ik wil er sowieso een pokemon game bij kopen, klopt het dat je de orginele Red/Yellow er nog op kan spelen? En zijn de Pokemon X/Y ook nog een beetje authentiek, zeg maar dat de eerste 150 pokemon er in voor komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Deruxian schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 13:55:
Ik zit er aan te denken om een New Nintendo 3DS XL te kopen. Klopt het dat dit op het moment de beste versie is? Heb alleen nooit een handheld gehad, twijfel een beetje of het geen impulsaankoop is;p.
Ik wil er sowieso een pokemon game bij kopen, klopt het dat je de orginele Red/Yellow er nog op kan spelen? En zijn de Pokemon X/Y ook nog een beetje authentiek, zeg maar dat de eerste 150 pokemon er in voor komen?
De "New" 3DS modellen zijn de beste. Of je XL neemt of niet maakt niet uit, is puur wat je zelf het fijnst vindt.

Je kan inderdaad Pokemon Red/Blue of Yellow kopen voor de 3DS. Je kan dus niet je oude kaartje van vroeger gebruiken. 3DS ondersteunt alleen "fysieke" DS en 3DS games. Maar daar kom je heel ver mee ;)

En ja, Pokemon X en Y hebben alle Pokemon incl de eerste 150 en ook al kom je ze lang niet allemaal tegen in het wild, je kan ze wel (bijna) allemaal krijgen door te ruilen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

BlackMage schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 14:28:
[...]

De "New" 3DS modellen zijn de beste. Of je XL neemt of niet maakt niet uit, is puur wat je zelf het fijnst vindt.

Je kan inderdaad Pokemon Red/Blue of Yellow kopen voor de 3DS. Je kan dus niet je oude kaartje van vroeger gebruiken. 3DS ondersteunt alleen "fysieke" DS en 3DS games. Maar daar kom je heel ver mee ;)

En ja, Pokemon X en Y hebben alle Pokemon incl de eerste 150 en ook al kom je ze lang niet allemaal tegen in het wild, je kan ze wel (bijna) allemaal krijgen door te ruilen en dergelijke.
Ok, bedankt voor de info! De XL-editie is alleen groter, ik meen ook gelezen te hebben dat de 3d weergave net water beter was? En oude fysieke kaartjes heb ik niet, ik mocht nooit een console vroeger ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:02

Tarin

Just plain weird.

Deruxian schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 14:34:
[...]

Ok, bedankt voor de info! De XL-editie is alleen groter, ik meen ook gelezen te hebben dat de 3d weergave net water beter was? En oude fysieke kaartjes heb ik niet, ik mocht nooit een console vroeger ;( ;)
De 3D-weergave van de oude (niet-'new') XL is iets beter dan die van de niet-XL, omdat door de grotere schermen de 'sweet spot' groter is.
Bij de 'New' 3DS speelt het probleem van de beperkte 'sweet spot' niet of veel minder omdat de 3D-weergave dynamisch aangepast wordt door middel van face tracking.
De voordelen van New gewoon tov New XL en vice versa zijn:
XL heeft grotere schermen, grotere accu
gewoon heeft kleinere schermen (scherper), is kleiner om mee te nemen, heeft verwisselbare covers.

Sommige mensen met grote handen vinden de XL fijner.

Ik heb zelf een oude XL en ben momenteel op zoek naar een 'New' omdat m'n vrouw m'n XL in heeft gepikt, maar ik haal denk ik een tweedehandsje. Hebben we met de tweede Wii ook gedaan (de eerste hebben we met de launch gekocht maar is bij m'n ouders blijven staan) en dat is goed bevallen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
LittleBrownie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 00:12:
[...]

Als je je oplader hebt (en een beetje ver bent in pokemon x) wil ik je wel battlen :P
lol ik lees dit nu pas 8) maar is goed, mijn pokemons zijn nu ongeveer lvl 20 tm 25 .

dus ben aardig op weg :9 moeten snel maar is een battle doen , lijkt me leuk 8)

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ok, nogmaals bedankt voor de informatie. Had ik nog een vraagje, ik zag dat er naast Pokemon X en Y, ook de Pokemon Omega beschikbaar was. Klopt het dat dit een remake is van de eerdere pokemon? En is het aan te raden deze eerst te spelen in plaats van X/Y? (dit is voor iemand die nog nooit de de pokemon serie heeft gespeeld!;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
Deruxian schreef op maandag 21 maart 2016 @ 18:02:
Ok, nogmaals bedankt voor de informatie. Had ik nog een vraagje, ik zag dat er naast Pokemon X en Y, ook de Pokemon Omega beschikbaar was. Klopt het dat dit een remake is van de eerdere pokemon? En is het aan te raden deze eerst te spelen in plaats van X/Y? (dit is voor iemand die nog nooit de de pokemon serie heeft gespeeld!;p)
Maakt weinig uit, iedere pokemon game is op zichzelf staand, X&Y hebben een compleet ander verhaal dan Omega Ruby en Alpha Sapphire.

X&Y hebben een heel leuk verhaal, maar Alpha Sapphire en Omega Ruby zijn beter in mijn ogen, maar dat is een mening omdat de voorgangers Ruby en Sapphire uit 2003 mijn meest favo Pokemon spellen zijn.

Persoonlijke mening qua goede Pokemon game?

1. Alpha Sapphire / Omega Ruby (goede remake, leuk verhaal en veel te doen in het spel, daarnaast veel legendarische pokemons die je kunt vangen)

2. Diamond & Pearl EN Platinum (eerste van dit type Pokemon games voor de DS, ouder spel maar erg leuk met een goed verhaal, hele grote wereld waar veel te doen valt, daarnaast veel variatie qua gebieden (woestijn, sneeuw, regen, moerassen)

3. X & Y (hele grote wereld met best veel variatie, maar weinig legendaries te vangen, naar mijn mening kort en simpel verhaal dat je zo vergeet vergeleken met de andere games)

Bovenstaande is echter een mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omega Ruby / Alpha Sapphire biedt wel veel meer mogelijkheden dan X&Y. Ook het menu systeem en gebruik van het onderste scherm op je 3DS is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik ben opzoek naar een harvest moon game voor de 3ds, nu twijfel ik tussen A new beginning of de aller nieuwste harvest moon , The Lost Valley.

welke harvest moon raden jullie aan ? hoeft niet perse bovenstaande harvest moon te zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
taker1987 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:27:
ik ben opzoek naar een harvest moon game voor de 3ds, nu twijfel ik tussen A new beginning of de aller nieuwste harvest moon , The Lost Valley.

welke harvest moon raden jullie aan ? hoeft niet perse bovenstaande harvest moon te zijn 8)
Lost Valley zou ik overslaan, hoe bizar dit ook klinkt hij is slecht.

Alle andere Harvest Moon spellen zijn wel leuk daartegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Deruxian schreef op maandag 21 maart 2016 @ 18:02:
Omega ruby speel ik zelfs na dat ik hem had "uitgespeeld". Pokemon Y moet ik nog steeds uitspelen. Verhaal is minder en het sprak mij gewoon minder aan.

Mijn pokemon top3 lijst is (games ook gespeeld)
1. Pokemon gold. Heerlijke game en heel uitgebreid.
2. Omega ruby. Zoveel te doen en een goed verhaal.
3. Pokemon yellow. Pikachu loopt met je mee en ik was in die tijd nog maar 10 jaar oud haha nostalgie.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Mizgala28 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:44:
[...]

Lost Valley zou ik overslaan, hoe bizar dit ook klinkt hij is slecht.

Alle andere Harvest Moon spellen zijn wel leuk daartegen.
ik heb zojuist story of seasons gekocht :) ook voor mn vriendin moet dit een leuk spel zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:55
taker1987 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 19:11:
[...]

ik heb zojuist story of seasons gekocht :) ook voor mn vriendin moet dit een leuk spel zijn 8)
Ff off-topic maar kijk ook eens naar Stardew Valley als je een pc of redelijke laptop hebt en de honger blijft ;)

Wordt ook nog multiplayer en erg knap gemaakt door een 1mans studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Beakzz schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 02:32:
[...]

Ff off-topic maar kijk ook eens naar Stardew Valley als je een pc of redelijke laptop hebt en de honger blijft ;)

ik heb die gister toevallig ook gedownload :) best knap dat 1 man een harvest moon look a like kan maken _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Vandaag heb ik Hyruke Warriors Legend ontvangen van Nedgame

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/14iWCLX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:11
Beakzz schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 02:32:
[...]

Stardew Valley _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Pykow schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:43:
Vandaag heb ik Hyruke Warriors Legend ontvangen van Nedgame

[afbeelding]
Damn you! :P
Ik zit nog te wachten op het SMSje van GameMania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Arunia schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:09:
[...]

Damn you! :P
Ik zit nog te wachten op het SMSje van GameMania.
Ik kreeg er vandaag zelfs 2 binnen van Nedgame ;)
1 voor mij en 1 voor mijn collega.

De compass watch werkt echt, er zit een instructie bij hoe je hem aan de praat krijgt.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat je dit beter niet kunt doen ;)
Je hoor namelijk de secondewijzer tikken ook al zit hij in de doos.

PS/offtopic. ik heb meer mazzel met games dan met telefoons.
Pokken tournament en nu ook Hyrule warriors heb ik voor de release ontvangen.
Maar de Samsung S7 Edge Black die ik weken geleden heb besteld krijg ik maar niet binnen.
Ze geven de schuld aan de leverancier pfff.

[ Voor 21% gewijzigd door Pykow op 23-03-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zou die naar de WiiU komen? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-08 11:53

Adinias

Thobbius

Mizgala28 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:14:
[...]

Maakt weinig uit, iedere pokemon game is op zichzelf staand, X&Y hebben een compleet ander verhaal dan Omega Ruby en Alpha Sapphire.

X&Y hebben een heel leuk verhaal, maar Alpha Sapphire en Omega Ruby zijn beter in mijn ogen, maar dat is een mening omdat de voorgangers Ruby en Sapphire uit 2003 mijn meest favo Pokemon spellen zijn.

Persoonlijke mening qua goede Pokemon game?

1. Alpha Sapphire / Omega Ruby (goede remake, leuk verhaal en veel te doen in het spel, daarnaast veel legendarische pokemons die je kunt vangen)

2. Diamond & Pearl EN Platinum (eerste van dit type Pokemon games voor de DS, ouder spel maar erg leuk met een goed verhaal, hele grote wereld waar veel te doen valt, daarnaast veel variatie qua gebieden (woestijn, sneeuw, regen, moerassen)

3. X & Y (hele grote wereld met best veel variatie, maar weinig legendaries te vangen, naar mijn mening kort en simpel verhaal dat je zo vergeet vergeleken met de andere games)

Bovenstaande is echter een mening.
Hier zijn mijn favoriete Pokémon spellen op een rij:

1. Pokémon HeartGold / SoulSilver
Pokémon Pearl version had vele uren van mij gekregen, maar toen HeartGold en SoulSilver uitkwamen, wilde ik SoulSilver zo snel mogelijk spelen. Vooral omdat ik Lugia wilde vangen :P
Het spel leek mij best mooi en ik wist op dat punt not helemaal niks van de storyline, dus ik dacht "Laten we 8 badges halen en de beste trainer van Jotho worden!" Dus ik deed dat en toen las ik iets van "...naar Kanto gaan..." En toen kwam ik er achter dat ik naar Kanto kon. Man, wat was ik daar ongelovelijk blij mee. Toen ook nóg eens 8 badges en nóg een 'Champion', inclusief een sterkere Lance. Mijn game ervaring met Soul Silver kon niet meer stuk. Ook echt mijn favoriete Pokémon Soundtrack allertijden moet ik zeggen.

2. Omega Ruby / Alpha Sapphire.
Zelf heb ik Omega Ruby en de storyline is echt geweldig. Een mooi uitbreiding op Pokémon Ruby, hét spel dat mij naar Nintendo toe bracht. Ook mooi om te zien hoe het spel de Pokémon van verschillende generaties aanpakt en een héle boel legendaries biedt. Jammer genoeg wist ik al veel van de spellen af en was mijn ervaring er mee niet zo overweldigend als met SoulSilver.

3. Pokémon Diamond / Pearl / Platinum
Deze spellen zijn ook erg goed vanwege hun langdradige verhalen. Je stopt er ook niet zomaar mee en met name Pokémon Pearl heeft vele uren van mij gehad. Veel vrienden verslagen, veel verloren, maar toch een enorme lol gehad met het spel. Ondanks dat ik een cheater was en mijn spel corrupt had gemaakt :(
Verder toch nog een erg goede ervaring van de spellen gehad.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:49:
[...]
Ik kreeg er vandaag zelfs 2 binnen van Nedgame ;)
1 voor mij en 1 voor mijn collega.

De compass watch werkt echt, er zit een instructie bij hoe je hem aan de praat krijgt.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat je dit beter niet kunt doen ;)
Je hoor namelijk de secondewijzer tikken ook al zit hij in de doos.
Is die nog ergens leverbaar ? Ik wil hem eigenlijk ook best hebben maar heb hem niet gepreorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:59:
[...]

Is die nog ergens leverbaar ? Ik wil hem eigenlijk ook best hebben maar heb hem niet gepreorderd.
Ik denk dat als je rond de 24e een willekeurige MM of Intertoys binnen loopt, dat je er zo eentje kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:59:
[...]

Ik heb ook erg mijn best moeten doen om een shop te vinden die hem nog had liggen.
Nedgame was na 1 week al door zijn pre-order voorraad heen. Later zijn er weer wat bijgekomen.
Momenteel kan je ze nog bestellen en ze garanderen een levering (Dus voor 22:00 is morgen in huis)
https://www.nedgame.nl/ni...mited-edition/6020476195/

Als je morgen een MediaMarkt, Bartsmit of Intertoys binnenloopt, dan denk ik wel dat ze er nog paar hebben liggen. Online voorraad gaat voortaan sneller uit voorraad dan winkelvoorraad.

BTW naast de Compass watch en de game zelf natuurlijk. Krijg je ook een E-Shop key voor een DLC/Bundel voor Hyrule warriors Wii U editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft toch flink veel geld € 59,99 (bij de Gamemania andere winkels is die nog duurder). Ik denk er nog even over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:39:
Blijft toch flink veel geld € 59,99 (bij de Gamemania andere winkels is die nog duurder). Ik denk er nog even over na.
Tja ik heb zelf € 65 betaald voor de game en ik moet zeggen dat het dat waard is.
Ik heb pas 2 missies gespeeld, maar het voelt echt lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Vandaag even een Hyrlue Warriors Legend geleend om te proberen en helaas net als de demo is de performance op de oude 3DS WAARDELOOS.

Vraag mij echt af welke "slimmerik" bij Nintendo het zo verstandig vond om een spel op de oude 3ds uit te brengen dat in 90% van de tijd op 20fps draait...

MIJD het spel als je de oude 3DS heb, zonde van het geld en ik zie mijzelf niet geld smijten voor een New 3DS, dan maar de Wii U versie.

(het spel zelf is wel leuk)

[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 23-03-2016 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geintereseerden in Miitomo hier is de link naar de app voor iOS in de japanse iOS store. Je kan zien dat die op nummer 1 staat van de gratis apps. Verder versta ik geen japans dus heb ik geen idee wat er wordt verteld :)

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-03-2022
Morgen ga ik hier in de US mijn pre-ordered Hyrule Warriors: Legends ophalen. Daarna ga ik die lekker heel de reis terug naar Schiphol spelen. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:26

Goner

What can I do you for ?

Hoe laad je je 3DS op onderweg ?? Voorraadje batterijen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Goner schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:45:
Je hebt van die battery packs van Nyko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je koopt een USB oplaad kabel op ebay. Je koopt een Mi Powerbank van 20.000 Mah, Tadaaa laad station onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Stekkertje van 3DS is niet mini/micro USB ; zijn er verloopstekkertjes ?
(powerbank kwam bij mij ook op, maar de aansluiting ...)

aha : http://nl.cellphonecases....AW0wodBZECHw#.VvP_0nr1KsR

[ Voor 71% gewijzigd door Goner op 24-03-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:16

Zuurstok

Passionately curious

* Zuurstok meldt zich hier ook :)

Zojuist een new 3ds black gekocht, met a link between worlds en smash bros. :)

Erg veel zin in. Tijd geleden dat ik nintendo spellen heb gespeeld.

Nu kreeg ik er van de mediamarkt alleen een gratis spel bij, waarvan ik 100% zeker weet dat ik hem niet ga spelen. Ze moesten er van af.

Dus voor de geinteresseerden, het betreft:

Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/03_teaser_module_1_square/games_3/nintendo_3ds_download_software_4/TM_3DSDS_NintendoPocketFootballClub.png

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Enjoy.. :)

Word gewaardeerd als je even je mede geinteresseerden mensen laat weten als je hem gebruikt hebt.

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Goner schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:53:

Ik had ooit zo'n kabeltje in één of ander pakket zitten, hij is alleen vrij instabiel. Ben benieuwd hoe die is. Want ik vind het fijn om in mijn werktas allerlei losse usb kabels te hebben zitten. Telefoon, mp3 speler en 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-03-2022
Goner schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:45:
In deze moderne tijd heb je op het vliegtuig ook stopcontacten. Nou heb ik er ook voor gezorgd dat ik deze keer Economy Comfort reis en daar heb je zeker stopcontacten. Dus gewoon even inpluggen en eindeloos spelen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Zuurstok schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:31:

Nu kreeg ik er van de mediamarkt alleen een gratis spel bij, waarvan ik 100% zeker weet dat ik hem niet ga spelen. Ze moesten er van af.

[afbeelding]

Members only:

Word gewaardeerd als je even je mede geinteresseerden mensen laat weten als je hem gebruikt hebt.
is de code nog vrij ? wil deze wel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Arunia schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:37:
[...]

Ik had ooit zo'n kabeltje in één of ander pakket zitten, hij is alleen vrij instabiel. Ben benieuwd hoe die is. Want ik vind het fijn om in mijn werktas allerlei losse usb kabels te hebben zitten. Telefoon, mp3 speler en 3DS.
What?? hebben mensen nog een MP3 speler haha.
sirM1ster schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:40:
[...]

In deze moderne tijd heb je op het vliegtuig ook stopcontacten. Nou heb ik er ook voor gezorgd dat ik deze keer Economy Comfort reis en daar heb je zeker stopcontacten. Dus gewoon even inpluggen en eindeloos spelen maar!
Doe maar duur (denk ik :+ , ik vlieg zelf nooit door mijn vliegangst en wat er gebeurd met vliegtuigen en op vliegvelden helpen daar niet bij mee)

Tja het is jammer dat de 3DS maar 4 uur maximaal meegaat.
2x gehad met Pokemon Omega Ruby dat hij gewoon bijna uitviel.
Zuurstok schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:31:

[afbeelding]

Members only:

Ik denk dat niemand hier durft toe te geven als ze je code hebben gebruikt ;) zo spel wil je toch gewoon niet spelen lijkt mij hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:30
Ben ik de enige die bij Hyrule Warriors Legends uit de eShop wel de WiiU code ontvangen hebben, maar niet het thema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Pykow schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:15:
[...]
Naja, mp3 speler. Het is een mp4 speler. Cowon s9 met een hele goede DAC. Ik noem het gewoon lekker een mp3 speler omdat dat het enige is wat ik er mee doe. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Seal64 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:21:
Ben ik de enige die bij Hyrule Warriors Legends uit de eShop wel de WiiU code ontvangen hebben, maar niet het thema?
Was er een thema dan ?
Ik heb zelf de special edition gehaald en niet via de eshop en daar krijg je ook een Wii U code bij, maar geen code voor een eventuele thema ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
taker1987 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:15:
[...]

is de code nog vrij ? wil deze wel hebben :)
code was al in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:30
Pykow schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:28:
[...]

Was er een thema dan ?
Ik heb zelf de special edition gehaald en niet via de eshop en daar krijg je ook een Wii U code bij, maar geen code voor een eventuele thema ?
Dat zou de bonus zijn voor een eShop-aankoop. Doet Nintendo wel vaker, en die zit dan inderdaad niet bij de fysieke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Inmiddels dus een 3dsXL gekocht met daarbij Pokemon alpha sapphire! Erg leuk, ga ik veel plezier aan beleven. Nu was mijn ook gevallen op super smash brothers voor de 3ds. Had wat reviews gelezen en vooral online schijnt het een erg tof spel te zijn. Game is nu een 1.5 jaartje uit. Wordt het online nog wel een beetje veel gespeeld? En hoe is de verbinding, aangezien allemaal via WiFi gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Deruxian schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 19:34:
Inmiddels dus een 3dsXL gekocht met daarbij Pokemon alpha sapphire! Erg leuk, ga ik veel plezier aan beleven. Nu was mijn ook gevallen op super smash brothers voor de 3ds. Had wat reviews gelezen en vooral online schijnt het een erg tof spel te zijn. Game is nu een 1.5 jaartje uit. Wordt het online nog wel een beetje veel gespeeld? En hoe is de verbinding, aangezien allemaal via WiFi gaat?
ik heb het spel ook maar speel het eigenlijk amper tot nooit momenteel , ben nu meer bezig met Pokemon X en Zelda A link between worlds _/-\o_
ik heb nu ook ongeveer 2 a 3 week een new 3ds xl , en heb toen pokemon x en smash bros gekocht , maar heb deze week zelda en harvest moon gekocht en zelda is er nog geen 1 keer uit geweest. echt super tof die grotten en al die puzzeltjes 8)

[ Voor 15% gewijzigd door taker1987 op 24-03-2016 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

sirM1ster schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:40:
[...]
In deze moderne tijd heb je op het vliegtuig ook stopcontacten.
Nou, dan vlieg je moderner dan ik :+
Vorig jaar heen en weer Kaapstad heb ik geen stopcontact gezien (777-200).
Pykow schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:15:
[...]
Is dat zó raar ? We hebben thuis allemaal een mp3/mp4/flac speler ... ik heb een telefoon om te bellen, 3DS om te spelen, tablet om te kijken en mp3-speler om te luisteren.

[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 25-03-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Goner schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:26:
[...]

Nou, dan vlieg je moderner dan ik :+
Vorig jaar heen en weer Kaapstad heb ik geen stopcontact gezien (777-200).

[...]

Is dat zó raar ? We hebben thuis allemaal een mp3/mp4/flac speler ... ik heb een telefoon om te bellen, 3DS om te spelen, tablet om te kijken en mp3-speler om te luisteren.
De meeste mensen hebben toch een Smartphone(telefoon) waarmee ze muziek luisteren.
Eigen muziek of een streamdienst zoals spotify.
Nu moet ik zeggen dat ik mijn muziek gewoon op een USB zet en in mijn auto aansluit (Mijn Mitshubishi ASX heeft gewoon een USB aansluiten) of ik gebruik mijn telefoon voor spotify etc. en verbind ik met Bluethoot-AC (Werkt zowel in mijn auto als met speakers die ik in mijn kamer heb staan)

Tablet gebruik ik zelf voor Netflix, Youtube of zakelijk bij besprekingen
3DS omdat het gewoon de beste handheld is om op te gamen
Seal64 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:37:
[...]

Dat zou de bonus zijn voor een eShop-aankoop. Doet Nintendo wel vaker, en die zit dan inderdaad niet bij de fysieke versie.
Ah leuk ik ga vanavond even in de eShop kijken of het een leuke thema is.
Ik koop soms themas en laat ze dan random langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 16:36
Heb eergisteren een New 3DS XL gekocht, samen met A Link Between Worlds. Laatste keer dat ik ook maar iets van Nintendo had was al jaren terug een GBA SP. Was helemaal weg van de Zelda A Link to the Past op de GBA, was een goede port van het origineel. Ook de Golden Sun games konden mij goed boeien en de Wario en Mario games waren goed vermaak. De hele DS toen over geslagen omdat ik de titels maar niets vond, maar ondertussen toch nog dat verlangen naar de Zelda games, Mario Kart en een aantal andere games.

Eerste instantie vond ik het 3D helemaal niets, maar na een beetje oefenen (hoe dicht moet ik de 3DS bij mijn hoofd houden etc) moet ik zeggen dat het goed werkt. Of ik het veel ga gebruiken is wel een tweede. Toch twijfel ik nog of een 2DS (welke letterlijk 2 keer zo goedkoop is) niet een betere keuze was. Denk dat ik toch bij deze 3DS XL blijf, beetje groter scherm is ook iets waard.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Raznov schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:21:
Heb eergisteren een New 3DS XL gekocht, samen met A Link Between Worlds. Laatste keer dat ik ook maar iets van Nintendo had was al jaren terug een GBA SP. Was helemaal weg van de Zelda A Link to the Past op de GBA, was een goede port van het origineel. Ook de Golden Sun games konden mij goed boeien en de Wario en Mario games waren goed vermaak. De hele DS toen over geslagen omdat ik de titels maar niets vond, maar ondertussen toch nog dat verlangen naar de Zelda games, Mario Kart en een aantal andere games.

Eerste instantie vond ik het 3D helemaal niets, maar na een beetje oefenen (hoe dicht moet ik de 3DS bij mijn hoofd houden etc) moet ik zeggen dat het goed werkt. Of ik het veel ga gebruiken is wel een tweede. Toch twijfel ik nog of een 2DS (welke letterlijk 2 keer zo goedkoop is) niet een betere keuze was. Denk dat ik toch bij deze 3DS XL blijf, beetje groter scherm is ook iets waard.
Ik heb een gameboy pocket gehad en vorig jaar een 2DS en een NEW 3DS gekocht.
Met de komst van amiibo's kreeg ik weer zin in nintendo games, dus kocht ik een Wii U en 2 maanden later een 2DS voor Pokemon Omega Ruby.
Ik was voor de 2DS gegaan omdat ik niet wist hoeveel tijd ik zou besteden aan de handheld. Ik had hiervoor een PS Vita, maar met geluk kunnen verkopen voor 90 euro.
Mijn 2DS was in de aanbieding en dus was ik omgerekend 10 euro kwijt.

Toch kriebelde het bij mij om een New 3DS te halen.
1. Faceplates,
2. performance zijn beter (ik heb het verschil echt gemerkt in pokemon) ,
3. Amiibo's kunnen inlezen en punt 4 de C stick (Geweldig in Hyrule warriors legend)
4. Mogelijkheid om toch 3D te gebruiken (ook al werkt het niet goed in donkere ruimtes)
5. 2 speakers ipv 1 speaker op de 2DS
6. inklapbaar dus makkelijker mee te nemen.

ik denk dat je gewoon een goede keuze hebt gemaakt om voor een New 3DS te gaan vanwege de punten die ik hier boven heb genoemd (Oke je hebt geen faceplates bij de XL variant, maar wel weer een groter scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:22:
[...]

Ik heb een gameboy pocket gehad en vorig jaar een 2DS en een NEW 3DS gekocht.
Met de komst van amiibo's kreeg ik weer zin in nintendo games, dus kocht ik een Wii U en 2 maanden later een 2DS voor Pokemon Omega Ruby.
Ik was voor de 2DS gegaan omdat ik niet wist hoeveel tijd ik zou besteden aan de handheld. Ik had hiervoor een PS Vita, maar met geluk kunnen verkopen voor 90 euro.
Mijn 2DS was in de aanbieding en dus was ik omgerekend 10 euro kwijt.

Toch kriebelde het bij mij om een New 3DS te halen.
1. Faceplates,
2. performance zijn beter (ik heb het verschil echt gemerkt in pokemon) ,
3. Amiibo's kunnen inlezen en punt 4 de C stick (Geweldig in Hyrule warriors legend)
4. Mogelijkheid om toch 3D te gebruiken (ook al werkt het niet goed in donkere ruimtes)
5. 2 speakers ipv 1 speaker op de 2DS
6. inklapbaar dus makkelijker mee te nemen.

ik denk dat je gewoon een goede keuze hebt gemaakt om voor een New 3DS te gaan vanwege de punten die ik hier boven heb genoemd (Oke je hebt geen faceplates bij de XL variant, maar wel weer een groter scherm)
Heb je vervolgens dan je 2DS verkocht of gebruik je hem nog ? Ik heb dus ook een 2DS en twijfel of ik wel of niet een New 3DS ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 18:59:
[...]

Heb je vervolgens dan je 2DS verkocht of gebruik je hem nog ? Ik heb dus ook een 2DS en twijfel of ik wel of niet een New 3DS ga kopen.
Ik gebruik hem nog om pokemons te traden tussen Omega ruby en Pokemon X.
Daarnaast als er ooit een spel op uitkomt die mijn vriendin ook leuk vind om te spelen, dan kan ze mijn 2DS gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:53:

Of ebay voor €0,70 inc verzendkosten.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wordt Mario kart 7 nog een beetje online gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Miitomo (iOS, Android) en MyNintendo komen op 31 maart in het westen (inclusief Nederland en België) uit. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Geen Windows Phone/Mobile, meh.. Aan de ene kant wel begrijpelijk.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:49

On_E

Housemusic

Heb sinds zaterdag een new 3DS xl met Fire Emblem Awakening, wat een tof apparaat eigenlijk!
En Fire Emblem is fantastisch. _O_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Mijn New 3DS kwam gisteren binnen en ik heb meteen een uur New Super Mario Bros 2 zitten spelen (heel erg jammer dat je die niet met een enkele cartridge in co-op kan spelen, misschien dat ik er nog eentje opsnor zodat ik deze net als NSMB:Wii samen met m'n vrouw kan doen, werkt dat een beetje vergelijkbaar?), en daarna 2 GPs in Mario Kart 7.

Binnenkort aan Layton (Miracle Mask) beginnen, en misschien Majora's Mask als ik die betaalbaar vind - heb er destijds 179 gulden voor betaald en nauwelijks gespeeld, dus om er nu weer €40 tegenaan te gooien..

En Tri Force Heroes, kan je die volledig op een enkele cart spelen? En is dat leuk met z'n 2en? Ik speel hem liever samen met m'n vrouw dan online met vreemden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:12:
Mijn New 3DS kwam gisteren binnen en ik heb meteen een uur New Super Mario Bros 2 zitten spelen (heel erg jammer dat je die niet met een enkele cartridge in co-op kan spelen, misschien dat ik er nog eentje opsnor zodat ik deze net als NSMB:Wii samen met m'n vrouw kan doen, werkt dat een beetje vergelijkbaar?), en daarna 2 GPs in Mario Kart 7.

Binnenkort aan Layton (Miracle Mask) beginnen, en misschien Majora's Mask als ik die betaalbaar vind - heb er destijds 179 gulden voor betaald en nauwelijks gespeeld, dus om er nu weer €40 tegenaan te gooien..

En Tri Force Heroes, kan je die volledig op een enkele cart spelen? En is dat leuk met z'n 2en? Ik speel hem liever samen met m'n vrouw dan online met vreemden.
New Super Mario Bros 2 kan je als download code ook heel vaak kopen op Marktplaats voor een tientje. Ik heb hem ook zo gekocht. Daarna heb ik mijn cartridge verkocht voor het dubbele :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

JerX schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:04:
Geen Windows Phone/Mobile, meh.. Aan de ene kant wel begrijpelijk.
Tja Microsoft zou met windows phone 10 bezig zijn geweest om Android apps te kunnen draaien.
Helaas is ze dit nog niet gelukt, waardoor de telefoons met Windows Phone minder populair zijn.
3 verschillende platformen is voor een softwareontwikkelaar niet leuk om bij te houden.
Tarin schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:12:

New Super Mario Bros 2 is echt geweldig. Ik heb alleen maar de 1 player mode gespeeld omdat mijn vriendin slecht is in gamen. Ja we spelen wel eens Mario Kart, Smash bros, Animal crossing amiibo festival,Pokken tournament en mario party 10 samen op de Wii U.

Ik kan iedereen Hyrule warriors Legends aanraden om aan te schaffen voor de NEW 3DS.
Het verhaal, muziek en gameplay is echt geweldig. iets wat me erg verbaast heeft en voor mij op dit moment de game van 2016 voor de 3DS.
Natuurlijk krijgen we nog Pokemon Moon/Sun, dus de kans is groot dat hij van zijn troon gestoten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
Het valt me op dat er bijna niet wordt gesproken over Mario spellen in dit forum. Zijn die niet zo populair? Die spellen vind/vond ik juist altijd het leukst. Dat zou voor mij ook de enige reden zijn om weer een New 3DS XL te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er valt niet veel te zeggen over Mario, het is gewoon spelen. Ik heb het er nooit over maar speel het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

B00st3r schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:28:
Het valt me op dat er bijna niet wordt gesproken over Mario spellen in dit forum. Zijn die niet zo populair? Die spellen vind/vond ik juist altijd het leukst. Dat zou voor mij ook de enige reden zijn om weer een New 3DS XL te kopen...
Zoals gezegd, New Super Mario Bros 2 is heel erg goed, en ik heb op de XL ook met veel plezier Super Mario 3D Land zitten spelen.
Daarnaast Mario Kart 7 en op het gebied van platformers schijnt Donkey Kong Country Returns ook goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Er is zoveel leukers op de markt :D

Ze zijn allemaal leuk maar afgelopen delen nooit echte hoogvliegers imho oh en ze komen aan het begin van de console uit en niet echt aan het einde. De spellen zijn dus ongeveer 3 jaar oud ofzo.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mario = Mario, je kan er niet zoveel over zeggen.
Ieder nintendo fan of eigenaar weet wat hem te wachten staat met een Mario game.
Het concept veranderd niet en is er weinig over te vertellen.
Mario is zeker populair en New super mario bros 2 is echt een geweldige platform game.
Op de Wii U heb je Mario Maker en de echte "mario fans" spelen dat voornamelijk.
Volg wat bekende youtube kanalen of nintendo websites en je krijgt wekelijks wel weer een nieuwtje te horen over mario maker (nieuwe maps, nieuwe bouw onderdelen en andere uitbreidingen).
Tarin schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:49:
[...]

Zoals gezegd, New Super Mario Bros 2 is heel erg goed, en ik heb op de XL ook met veel plezier Super Mario 3D Land zitten spelen.
Daarnaast Mario Kart 7 en op het gebied van platformers schijnt Donkey Kong Country Returns ook goed te zijn.
Donkey kong is altijd een leuke game om te spelen, maar vaak wel erg pittig.
Touchdomex schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:49:
[...]

Er is zoveel leukers op de markt :D

Ze zijn allemaal leuk maar afgelopen delen nooit echte hoogvliegers imho oh en ze komen aan het begin van de console uit en niet echt aan het einde. De spellen zijn dus ongeveer 3 jaar oud ofzo.
Precies de mario games zijn alweer 3 jaar oud en er is nog geen nieuwe mario game aangekondigd of wat dan ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

My Nintendo is online ! Miitomo helaas nog niet. nu ook.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:49

On_E

Housemusic

Bravely Default lijkt me ook heel tof, die ga ik zeker nog kopen. :)

Jammer dat Xenoblade geen turnbased combat heeft.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup en je kan Flipnote Studio 3D gratis downloaden als je je voor eind april inschrijft. En je kan nu vanaf de Nintendo website direct downloads kopen. (Die worden dan automatisch naar je console/handheld gedownload)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:15:
[...]

Jup en je kan Flipnote Studio 3D gratis downloaden als je je voor eind april inschrijft. En je kan nu vanaf de Nintendo website direct downloads kopen. (Die worden dan automatisch naar je console/handheld gedownload)
Dat laatste is wel erg interessant je kan nu eindelijk fatsoenlijk door de eShop bladeren en zien wat het echt kost. Op een 2DS/3DS vindt ik het gewoon erg onhandig om te bladeren. Nu kan ik eindelijk door alle spellen bladeren.

Wat ik me nog afvraag of je ook 'gouden punten' krijgt wanneer je een fysiek spel koopt in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:28:
[...]

Dat laatste is wel erg interessant je kan nu eindelijk fatsoenlijk door de eShop bladeren en zien wat het echt kost. Op een 2DS/3DS vindt ik het gewoon erg onhandig om te bladeren. Nu kan ik eindelijk door alle spellen bladeren.
De eShop op de Wii U was al een stuk fijner om ook naar 3DS titels te kijken,
Wat ik me nog afvraag of je ook 'gouden punten' krijgt wanneer je een fysiek spel koopt in de winkel.
Nee. Alleen voor downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wel My Nintendo-puntencode's invoeren.
https://my.nintendo.com/serial_number

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Zijn dat dezelfde die vroeger op de kaartjes stonden? Vanvond thuis maar even mee spelen :).

[ Voor 7% gewijzigd door Tarin op 31-03-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat helemaal niet hoe je er aan moet komen. Wie weet wat het is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat die voor speciale acties zijn. (Bijvoorbeeld bij evenementen en winkelacties; zoals bij Pokémon) In ieder geval staat er duidelijk bij de gouden rewards dat het om eShop downloads gaat.

Het kan zijn dat ze weer puntenkaarten bij spellen gaan doen, maar daar lijkt het voorlopig iig niet op.

Verder krijg je ook eens per week platinum punten voor het openen van Miiverse op een 3DS/WiiU/PC en voor het openen van de eShop op een 3DS/WiiU. Zolang deze via een NNID gekoppeld zijn aan je Nintendo Account.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2016 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Miitomo is er nu in de iTunes store :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeey, hij doet het. Let op ! Hij download een paar honderd MB via je telefoon. Met 4G gaat het wel lekker snel maar als je door je datalimiet heen gaat is het niet al te best. Hij is hier nog niet klaar met downloaden.

Update:
App zelf is zo een 75MB
Bij het opstarten haalt hij nog zo een 300MB binnen.

Tijd voor een Miitomo topic op GoT ? Wie o wie :?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2016 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:44:
Tijd voor een Miitomo topic op GoT ? Wie o wie :?
Ga ik vanavond even naar kijken :)
[mobiel] Nintendo Miitomo

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2016 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:46:
Er staat helemaal niet hoe je er aan moet komen. Wie weet wat het is ?
Ik heb er net eentje ingevuld voor 200 platina punten - ik kreeg een mailtje omdat ik me eerder al voor het nieuwe systeem aangemeld had (toen ze het oude systeem gingen laten verdwijnen heb ik nog snel het een en ander aan sterren bij elkaar geschraapt en Link's Awakening nog maar eens 'gekocht').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik heb gisteren Miitomo gestart...
Ahhh, Meneel heeft telefoon geloot. Ik niet opstalten. Pech vool jou!

Sorry, moest even. Maar we gaan even goochelen om het toch te laten werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:51:
[...]

Ik heb er net eentje ingevuld voor 200 platina punten - ik kreeg een mailtje omdat ik me eerder al voor het nieuwe systeem aangemeld had (toen ze het oude systeem gingen laten verdwijnen heb ik nog snel het een en ander aan sterren bij elkaar geschraapt en Link's Awakening nog maar eens 'gekocht').
Huh daar heb ik mij ook voor aangemeld. Hoe zach dat e-mailtje eruit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:08:
[...]

Huh daar heb ik mij ook voor aangemeld. Hoe zach dat e-mailtje eruit ?
Een vrij uitgebreide aankondiging van My Nintendo, het onderwerp is "Haal het beste uit je Nintendo-ervaring - met My Nintendo! Inclusief 200 gratis punten."

Misschien ligt hij in je spambox? Ik had me soort van aangemeld vanwege de aankondiging dat mensen die zich snel aanmelden Flipnote 3D zouden krijgen en was het daarna vergeten tot My Nintendo ineens gelanceerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:54:
Ik heb gisteren Miitomo gestart...
Ahhh, Meneel heeft telefoon geloot. Ik niet opstalten. Pech vool jou!

Sorry, moest even. Maar we gaan even goochelen om het toch te laten werken. ;)
Android of iOS? Voor android gewoon rootcloak + miitomo fix van XDA.
iOS gewoon tSProtector?

edit: overigens werkt de app ook met heel veel telefoons NIET :') zonder dat die ooit geroot zijn OID :')

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 10:36:
[...]

Android of iOS? Voor android gewoon rootcloak + miitomo fix van XDA.
iOS gewoon tSProtector?

edit: overigens werkt de app ook met heel veel telefoons NIET :') zonder dat die ooit geroot zijn OID :')
Android. Maar gisteren kwam er vrij snel een update waardoor het wel werkte.

Met de punten die je kunt verdienen op my.nintendo en miitomo kun je de zelda picross downloaden. Onderandere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
* RayNbow moet eens kijken of hij op een oud toestel een recentere Android kan installeren om Miitomo uit te proberen...

Heb namelijk geen ander ondersteund toestel. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 11:12:
* RayNbow moet eens kijken of hij op een oud toestel een recentere Android kan installeren om Miitomo uit te proberen...

Heb namelijk geen ander ondersteund toestel. :p
Android emulator voor op de PC ? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mizgala28
Laatste tijd weer eens wat meer op de 3DS aan het spelen, vooral Pokemon Omega Ruby.

Puur uit verveling (en omdat het in ons geval gewoon kan) het "onmogelijke" gedaan en een Pokemon uit Pokemon Ruby (ja de GBA spel) naar Omega Ruby geruild.

Je krijgt een "certificaat" (foto) als dank en een poster voor in je Secret Base die aantoont dat je zoveel moeite deed om die pokemon over te gevelen naar de nieuwe generatie Pokemon spellen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/rVx2UBzmSnBF67e1JjkY9PJa/full.jpg

Voor diegenen die benieuwd zijn heb je het volgende nodig:

- Pokemon Ruby/Sapphire of Emerald (de League moet minimaal 1 keer verslagen zijn)
- Pokemon Diamond/Pearl/Platinum/Heart Gold of Soul Silver (PAL Park moet beschikbaar zijn, in het geval van D/P/P moet je de Sinnoh Pokedex voltooid hebben, bij die andere 2 ben ik het vergeten)
- Pokemon Black/White/Black 2 of White 2
- Een DS "Phat" of Lite
- Een (New) 3DS (XL) of 2DS
- Pokemon Bank

Kwestie van migreren uit de GBA spellen naar de DS via Pal Park, daarna van de oudere DS games naar de nieuwere DS games (dus Black (2) of White (2)) transfereren via PokeTransfer (bevindt zich ten westen van White Forest in White (2) of Black City in Black (2)

Vervolgens via Poke Transporter app op je 3DS de pokemons uit Black (2) of White (2) overhevelen (3DS is dan nodig) die worden vervolgens overgeheveld naar je Pokemon Bank app op de 3DS waarna je later uit de Pokemon Bank de boel kunt overhevelen naar Alpha Sapphire of Omega Ruby.

Daarna plaats je de geruilde pokemon uit de GBA generatie in de eerste slot in je party en praat met de Director, die bevindt zich in een motel in Lilycove City.

Erg veel gedoe maar leuk dat het kan, flinke portie backwards compatibility, echter heb je in mijn ogen heleboel dingen nodig om het te kunnen doen, nou hebben wij een gamekamer en dus ook al die games en consoles maar ik zie weinig mensen die van deze mogelijkheid überhaupt gebruik van kunnen maken.

Daarnaast is die poster in je base heel leuk maar te simpel voor zoveel gedoe, niet de moeite waard tenzij je alles in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:28
Dat klinkt wel als veel werk ja! Jammer dat het alleen bij een poster blijft.
Als je meer Pokémon transporteert, kan je dan ook meer posters krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
BlackthunderAwf schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:12:
Dat klinkt wel als veel werk ja! Jammer dat het alleen bij een poster blijft.
Als je meer Pokémon transporteert, kan je dan ook meer posters krijgen?
Geen idee ik heb het maar met 1 Pokémon geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
weet iemand of er al wat meer bekend is over pokemon moon and sun ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 23:03
taker1987 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:31:
weet iemand of er al wat meer bekend is over pokemon moon and sun ?
De eerste informatie zou in CoroCoro van volgende maand moeten staan. Maar veel informatie lekt daar meestal vroegtijdig uit, dus denk dat de eerste informatie in de loop van deze maand naar buiten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
DGonlag2 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:37:
[...]

De eerste informatie zou in CoroCoro van volgende maand moeten staan. Maar veel informatie lekt daar meestal vroegtijdig uit, dus denk dat de eerste informatie in de loop van deze maand naar buiten komt.
ik meende dat er 3 april eerste screens getoond werden.

weet iemand toevallig welke snes games er nog naar de new 3ds gaan komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
My Nintendo Picross Twilight Princess HD gedownload. Heel vermakelijke game.
Vooral door de herkenbare muziek. Ik zet wel alle hints uit, anders is de moeilijkheidsgraad echt te makkelijk.

Flipnote 3D is trouwens waardeloze rommel.

[ Voor 15% gewijzigd door Kevaai op 15-04-2016 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:36
Iemand een idee hoe je dat gratis progje binnenhaalt op je 3DS (Flipnote).
Als ik ernaar toe surf op mijn new 3ds dan kan ik niet eens de webpagina laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ekfad schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:55:
Iemand een idee hoe je dat gratis progje binnenhaalt op je 3DS (Flipnote).
Als ik ernaar toe surf op mijn new 3ds dan kan ik niet eens de webpagina laden.
Via my.nintendo.com
Dasr heb ik het geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Iemand tips voor nieuwe batterijen in de nn3ds?

Batterijduur begint nu twijfelachtig te worden en wil eigenlijk een grotere batterij maar vertrouw ebay niet voor dit soort dingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Touchdomex schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:28:

Batterijduur begint nu twijfelachtig te worden en wil eigenlijk een grotere batterij maar vertrouw ebay niet voor dit soort dingen :+
Je zou een Nyko Power Pack kunnen kopen, gewoon een flink grotere accu, goed merk in principe maar je 3ds wordt wel bulky erdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mizgala28 schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:31:
[...]

Je zou een Nyko Power Pack kunnen kopen, gewoon een flink grotere accu, goed merk in principe maar je 3ds wordt wel bulky erdoor.
Maakt niet uit maar ik kan die niet vinden voor de nieuwere 3DS welke ik heb. Wel eentje van Mugen maar die is met verzenden meer dan 100 euro wat ik wel een beetje veel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:28:

Contact opnemen met de technische dienst van Nintendo. Via hen kan je o.a. nieuwe accu's bestellen :)

Of gewoon via hun website:
https://nintendo.comserve-nl.com/model

Na doorklikken kom je op deze PDF met een prijzenlijst uit:
https://nintendo.comserve...umentation/TarievenNL.pdf

Helaas verkopen ze geen accu's in de webshop die ze pas geopend hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2016 12:23 ]

Pagina: 1 ... 109 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]