_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De demo is veel te kort om daar iets over te zeggen. Het is wel interessant dat je met de 3DS versie meerdere personages kunt besturen (via 't touchscreen kun je schakelen). In de Wii U versie bestuur je altijd maar 1 personage, wat dus betekent dat je soms de gehele map moet doorkruisen als er opeens je aandacht ergens anders nodig is. In de 3DS versie kun je schakelen naar een personage die in de buurt is.Touchdomex schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 19:58:
[...]
Voegt het veel toe tegenover die op de WiiU?
Hoor veel over het spel. Lijkt mij wel lachen om te spelen maar weet niet welke versie ik nu moet halen
Ik raad in ieder geval aan om een demo uit te proberen om te kijken of het spel je iets lijkt.
(Als je geen New 3DS hebt, dan raad ik de 3DS versie in ieder geval af. De framerate is dan te stroperig.)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
psn: taker-mart
Nee.taker1987 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:39:
mag je hier vragen stellen over R4 kaartjes ?
Dat is natuurlijk niet helemaal waar.. zoek maar op R4 in dit topic, komt in heel wat posts voor.
Ook kom geen ik post tegen van een mod die dit bevestigd maar je moet natuurlijk wel het beleid in acht nemen.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
enige vraag die ik wil weten is het of de R4 werkt op de new 3ds en de new 3ds xl ? kan je dan ook online met games ?DukeBox schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:53:
[...]
Dat is natuurlijk niet helemaal waar.. zoek maar op R4 in dit topic, komt in heel wat posts voor.
Ook kom geen ik post tegen van een mod die dit bevestigd maar je moet natuurlijk wel het beleid in acht nemen.
ik twijfel nog steeds of ik de normale new 3ds neem of de new 3ds xl .
Heb de NewRayNbow schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:18:
[...]
De demo is veel te kort om daar iets over te zeggen. Het is wel interessant dat je met de 3DS versie meerdere personages kunt besturen (via 't touchscreen kun je schakelen). In de Wii U versie bestuur je altijd maar 1 personage, wat dus betekent dat je soms de gehele map moet doorkruisen als er opeens je aandacht ergens anders nodig is. In de 3DS versie kun je schakelen naar een personage die in de buurt is.
Ik raad in ieder geval aan om een demo uit te proberen om te kijken of het spel je iets lijkt.
(Als je geen New 3DS hebt, dan raad ik de 3DS versie in ieder geval af. De framerate is dan te stroperig.)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Als youtube het zelfs toelaat, dan kan je de vraag denk ik wel stellentaker1987 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:22:
enige vraag die ik wil weten is het of de R4 werkt op de new 3ds en de new 3ds xl ? kan je dan ook online met games ?
Ik weet zeker van nietDukeBox schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 14:51:
[...]
Als youtube het zelfs toelaat, dan kan je de vraag denk ik wel stellen
In het beleid staat duidelijk dat ze geen topics over modchips willen, ongeacht of ze illegaal zijn of niet. De R4-kaartjes kan je zien als modchip (hardware om spelen van illegale games mogelijk te maken) en zijn jaren geleden al illegaal verklaard in Nederland. Natuurlijk maakt dat praten er over niet illegaal, maar Tweakers wil dat simpelweg niet. Vermoedelijk vanwege afspraken met adverteerders die niet in verband gebracht willen worden met dat soort onderwerpen.
[ Voor 14% gewijzigd door DukeBox op 05-03-2016 19:41 ]
Ik heb een 3ds en de new 3ds XL en mijn voorkeur gaat echt uit naar de XL, reden is gewoon het scherm is prettiger.taker1987 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 17:08:
welke 3ds raden jullie aan ?
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
de new 3ds xl is ook iets sneller zag ik toevallig op youtubeRenate1970 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:36:
[...]
Ik heb een 3ds en de new 3ds XL en mijn voorkeur gaat echt uit naar de XL, reden is gewoon het scherm is prettiger.
Ik ben begonnen op een standaard 3DS, maar die vond ik altijd een erg klein schermpje hebben. Toen de 3DSXL kwam ben ik dus meteen overgestapt, en ik zou nooit meer terug willen naar een kleiner schermpje, dus ik ben ook voor een N3DSXL gegaan toen die eenmaal verscheen.taker1987 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:59:
[...]
de new 3ds xl is ook iets sneller zag ik toevallig op youtube
De New 3DS heeft als voordeel echter dat ‘ie wat kleiner is, daardoor een wat scherper scherm heeft (evenveel pixels, kleiner oppervlak) en dat hij verwisselbare covers heeft. Nadeel is dat er geen IPS schermen gebruikt worden en dat de accu het minder lang uithoudt.
De New 3DS XL heeft vaak een IPS scherm wat betere kleuren en kijkhoeken oplevert (erg handig in combinatie met het 3D effect), al lijkt dat een beetje random te zijn. Daarnaast is het ding gewoon groter wat voor sommige mensen prettiger vasthoudt en een beter beeld oplevert. Ook de accu is gewoon groter, waardoor hij het wat langer op een lading uithoudt. Nadeel is uiteraard dat ‘ie groter en zwaarder (en dus minder draagbaar) is, dat het scherm minder scherp is (want je pixels zijn groter) en dat je geen verwisselbare covers hebt.
Qua features zijn ze verder identiek, want alle chips zijn hetzelfde tussen de New 3DS en de New 3DS XL. Ik zou op dit moment echter geen standaard 3DS, 3DS XL of 2DS meer aanschaffen, want de New 3DS (XL) is gewoon op alle punten beter. De hardware is sneller, het 3D effect is beter, je krijgt de CPP ingebouwd en alle nieuwe games en opties werken zonder meer op de New, maar niet op de standaard.
Nee, helaas hebben we een Spielerij beleid dat vrij duidelijk uiteenzet dat dergelijke vragen niet de bedoeling zijn.taker1987 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:39:
mag je hier vragen stellen over R4 kaartjes ?
Tja, we kunnen heerlijk 'Tweaker-achtig' gaan discussiëren over de verschillen tussen modchips en flashcards en in hoeverre het beleid dan al dan niet van toepassing is op de R4, maar lijkt me duidelijk dat het beleid óók op de R4 ziet. We hebben het toch grofweg over dezelfde categorie producten. Flashcards worden ook niet voor niets in juridische procedures in één adem met modchips genoemd.DukeBox schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:20:
Mod chips zijn idd illegaal, gemaakt om door een hardware aanpassing een beveiliging te omzeilen. Dat doet r4 niet.
Bij deze danDukeBox schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:53:
[...]
Sinds wanneer is Youtube de maatstaf voor het beleid op Tweakers?DukeBox schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 14:51:
[...]
Als youtube het zelfs toelaat, dan kan je de vraag denk ik wel stellen
Bottomline: Probeer dit soort onderwerpen gewoon te vermijden. Dit soort onderwerpen zullen altijd wel eens opduiken, maar het beleid is vrij helder: niet toegestaan.
In ieder geval dank aan de 'pseudo-mods' hier, die de eerdere vraag over de toelaatbaarheid van vragen over de R4 eigenlijk al ruimschoots hadden beantwoord
Je kunt dan alleen geen games uitlenen of doorverkopen, en sommige gebruikers hechten daar veel waarde aan.
[ Voor 43% gewijzigd door ruudbosch83 op 06-03-2016 08:46 ]

Edit: en de video waar bovenstaande afbeelding vandaan komt:
...en meer footage:
Edit: geondertitelde versie van de trailer:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=K_lNNGjr8PIp]
Edit: en mochten mensen een poging willen wagen, er is een Japanse demo online: http://game.capcom.com/gyakutensaiban/6/trial_play/
(met wat geluk had ik de eerste objection correct gegokt.
Soms zijn er kortingen, maar de prijzen in de eShop zijn gelijk aan de adviesprijs. Fysiek is meestal goedkoper doordat winkels proberen te concurreren en het laatste wat Nintendo wil doen is concurreren met verkoopkanalen.ruudbosch83 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 08:45:
En maakt het in de prijs nog veel uit? Krijg namelijk nergens de prijzen van de Eshop gevonden..
[ Voor 30% gewijzigd door RayNbow op 06-03-2016 10:39 ]
Al is dit lek meer iets van iets te vroeg online zetten i.p.v. een insider die vertrouwelijke informatie naar buiten brengt.
is er geen andere manier om dat ding op te laden ??
[ Voor 10% gewijzigd door taker1987 op 06-03-2016 18:10 ]
Staat gelukkig ook niet op de verpakking ofzo..... En DS en DS Lite laders zijn inderdaad niet compatibletaker1987 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:57:
dat is lullig , koop je vandaag een new 3ds xl zonder oplader , dit gedaan omdat mijn vriendin nog een oude DS had en ik nog een DS lite ... kom je thuis wil je opladen . kan het niet met deze opladers !!! wat een naaiers daar bij nintendo XD.
is er geen andere manier om dat ding op te laden ??
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Nou, ik zou 'm terug brengen ...taker1987 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:57:
wat een naaiers daar bij nintendo XD.

Fysiek. Nintendo's heeft geen kaas gegeten van online services en account management. Als je 3DS kapot gaat dan kan het zo zijn dat je al je digitaal aangekochte content kwijt bent.ruudbosch83 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 07:52:
Vandaag ontvang ik mijn New NDsXL. Ben benieuwd. Jaren geleden dat ik een handheld heb gehad van Nintendo! Kopen jullie altijd fysieke exemplaren van de games of via de Eshop?
Je aankopen zijn namelijk gekoppeld aan je 3DS, dus als die weg is, content weg.
Die koekebakkers hebben nog steeds niet naar de concurrentie gekeken en bedacht dat het handiger is om een account op meerdere consoles/handhelds tegelijk te kunnen gebruiken en je content opnieuw te kunnen downloaden.
Daarom blijf ik zo ver mogelijk weg van aankopen in de eShop. Daarnaast is de eShop vaak ook duurder en is het imho leuk om fysieke doosjes te hebben.
Verwijderd
Als je 3DS kapot is, koop je een nieuwe en dan laat je Nintendo je account overzetten. Dat kan je je spellen kostenloos opnieuw downloaden.DGonlag2 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:19:
[...]
Fysiek. Nintendo's heeft geen kaas gegeten van online services en account management. Als je 3DS kapot gaat dan kan het zo zijn dat je al je digitaal aangekochte content kwijt bent.
Je aankopen zijn namelijk gekoppeld aan je 3DS, dus als die weg is, content weg.
Ik sluit me hier grotendeels bij aan. Maar het argument over kapot gaan van je 3DS klopt niet echt. In die situatie kan Nintendo je assisteren om je NNID aan een nieuwe 3DS te koppelen waarmee je de games gratis opnieuw kan downloaden. Het is een gedoe, maar de cardridges kunnen ook kwijt raken of stuk gaan. Ik denk dat het op gebied van risico wel tegen elkaar opweegt.DGonlag2 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:19:
[...]
Fysiek. Nintendo's heeft geen kaas gegeten van online services en account management. Als je 3DS kapot gaat dan kan het zo zijn dat je al je digitaal aangekochte content kwijt bent.
Die koekebakkers hebben nog steeds niet naar de concurrentie gekeken en bedacht dat het handiger is om een account op meerdere consoles/handhelds tegelijk te kunnen gebruiken en je content opnieuw te kunnen downloaden.
Daarom blijf ik zo ver mogelijk weg van aankopen in de eShop. Daarnaast is de eShop vaak ook duurder en is het imho leuk om fysieke doosjes te hebben.
Het grootste nadeel waar ik ook last van heb is dat ik digitale aankopen maar op 1 van mijn 3 3DS-apparaten kan spelen. Regelmatig speel ik er 1 leeg en dan ga ik verder op de volgende. Dat kan dus niet met digitale aankopen. Ik begrijp waarom, vanuit het business-perspectief. Maar ik heb er geen begrip voor.
Het argument van prijs weegt bij mij ook zwaar mee, maar dat is meer een gevoelskwestie. Standaard zijn fysieke games zo'n 5 euro goedkoper te krijgen en dat loopt op tot zo'n 15 euro bij hele goede aanbiedingen. En fysieke games zijn objectief gezien een waardevoller product dan de digitale versie. Doosje/boekje etc, het is toch iets wat je niet hebt anders.
En ik heb er nooit gebruik van gemaakt en zal het vast ook niet doen, maar het kunnen doorverkopen is iets wat de situatie anders maakt voor mij. Nintendo-games zijn heel erg waardevast en de meesten kan je jaren later zonder problemen voor 50% van de aankoopwaarde weer doorverkopen. Sommigen zelfs voor nog meer (zoals bijv. Pokemon). Deze 'restwaarde' trek ik als ik een aanschaf overweeg van de kosten van een game af.
Het enige argument voor eShop games wat ik me kan bedenken is het gemak. Het is een portable gameconsole en zonder een lading cartridges is het toch zeker een stukje meer portable. Maar voor mij weegt dat op geen enkele manier op tegen de vrijheid die ik inlever en de hogere (gevoels)prijs dat ik moet betalen ervoor.
Ook valt er online maar weinig informatie over dit onderwerp te vinden.
Wat ik lees is dat je Nintendo Network ID wordt overgezet naar het nieuwe systeem en dat je dan vervolgens je games opnieuw kan downloaden. Maar hoe zit het met savefiles? Die ben je volgens mij kwijt.
Weet iemand ook hoe het zit met Pokébank, kun je die herdownloaden, inloggen en weer bij je opgeslagen Pokémon?
Je logt in bij de PokeBank met de NNID die gekoppeld is aan je systeem. Dus als Nintendo je NNID overzet dan werkt je bank gewoon weer met bestaande inhoud en abonnement.DGonlag2 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:36:
Ja ik had inderdaad wel gelezen dat Nintendo je account kan overzetten. Maar dat is imho nog steeds een omslachtig proces.
Ook valt er online maar weinig informatie over dit onderwerp te vinden.
Wat ik lees is dat je Nintendo Network ID wordt overgezet naar het nieuwe systeem en dat je dan vervolgens je games opnieuw kan downloaden. Maar hoe zit het met savefiles? Die ben je volgens mij kwijt.
Weet iemand ook hoe het zit met Pokébank, kun je die herdownloaden, inloggen en weer bij je opgeslagen Pokémon?
De savefiles van digitale games ben je volgens mij kwijt ja. Tenzij je oude/stukke 3DS nog wel goed genoeg werkt voor een systemtransfer.
Verwijderd
Sowieso de XL versie, een groter scherm is echt veel fijnertaker1987 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 17:08:
welke 3ds raden jullie aan ?
haha toch bedankt nog voor je reactie , heb vandaag inderdaad de XL versie gekochtLittleBrownie schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:37:
[...]
Sowieso de XL versie, een groter scherm is echt veel fijner
ik weet dat pokemon X al wat ouder is maar ik had even gekeken welke pokemons er bij ruby en saphire zat , maar daar zitten lang niet zoveel oude bij als bij pokemon x en Y
Oh, ik zie het nu inderdaad. Veel plezier ermee!taker1987 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:49:
[...]
haha toch bedankt nog voor je reactie , heb vandaag inderdaad de XL versie gekochtbevalt goed maar moet morgen eerst een oplader halen
heb Pokemon X en Smash bros er bij gekocht
![]()
ik weet dat pokemon X al wat ouder is maar ik had even gekeken welke pokemons er bij ruby en saphire zat , maar daar zitten lang niet zoveel oude bij als bij pokemon x en Y
Ruby is nostalgie
Ruby ken ik verder niet , ik ben echt begonnen met Pokemon yellow en Blue , dus dan is het veel leuker om met oude pokemons te spelen .. zijn die andere pokemon spellen een beetje leuk ? die ene dat je zelf een pokemon bent en pokemon dungeon ofzo ..LittleBrownie schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:50:
[...]
Oh, ik zie het nu inderdaad. Veel plezier ermee!
Ruby is nostalgie
Opzich prima, alleen qua niveau veel te makkelijk waardoor je snel verveelt. The Legend of Zelda, dat is een aanrader btw!taker1987 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:54:
[...]
Ruby ken ik verder niet , ik ben echt begonnen met Pokemon yellow en Blue , dus dan is het veel leuker om met oude pokemons te spelen .. zijn die andere pokemon spellen een beetje leuk ? die ene dat je zelf een pokemon bent en pokemon dungeon ofzo ..
occarina of time ??LittleBrownie schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:57:
[...]
Opzich prima, alleen qua niveau veel te makkelijk waardoor je snel verveelt. The Legend of Zelda, dat is een aanrader btw!

die zou ik wel is willen spelen inderdaad , ben op mijn snes nog bezig met de eerste zelfde
Als je je oplader hebt (en een beetje ver bent in pokemon x) wil ik je wel battlentaker1987 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 00:02:
[...]
die zou ik wel is willen spelen inderdaad , ben op mijn snes nog bezig met de eerste zelfdezodra die uit is maar is kijken naar een zelda op de 3ds, ook eerst pokemon x uitspelen
Denk eraan, als het je tenminste wat doet, om voor het einde van de maand Celebi te downloaden via Mystery Gift. Het hele jaar zijn er vanwege het 20e-jarige bestaan van Pokémon events van vele legendaries die normaal gesproken maar zelden te krijgen zijn. Hier staat een mooi overzichtje: http://www.serebii.net/events/2016.shtml#europe
Ik kan totaal niet vinden hoe je aan die pokemon kan komen. Is dat via die hotspot bij bijvoorbeeld game mania? Dan moet ik mijn vrouw haar 3ds meenemen. Of even kijken of ik pokemon met haar save kan gebruiken in mijn 3ds.Ovindel schreef op maandag 07 maart 2016 @ 01:07:
[...]
Denk eraan, als het je tenminste wat doet, om voor het einde van de maand Celebi te downloaden via Mystery Gift. Het hele jaar zijn er vanwege het 20e-jarige bestaan van Pokémon events van vele legendaries die normaal gesproken maar zelden te krijgen zijn. Hier staat een mooi overzichtje: http://www.serebii.net/events/2016.shtml#europe
ooh dit zou ik ook wel willen weten inderdaadArunia schreef op maandag 07 maart 2016 @ 06:58:
[...]
Ik kan totaal niet vinden hoe je aan die pokemon kan komen. Is dat via die hotspot bij bijvoorbeeld game mania? Dan moet ik mijn vrouw haar 3ds meenemen. Of even kijken of ik pokemon met haar save kan gebruiken in mijn 3ds.
Arunia schreef op maandag 07 maart 2016 @ 06:58:
[...]
Ik kan totaal niet vinden hoe je aan die pokemon kan komen. Is dat via die hotspot bij bijvoorbeeld game mania? Dan moet ik mijn vrouw haar 3ds meenemen. Of even kijken of ik pokemon met haar save kan gebruiken in mijn 3ds.
Sommigen kan je gewoon via mystery gift krijgen, celebi van nu en de pokemon van volgedne maand ook. EN voor de overige moet je wel naar de GameMania om gebruik te maken van de NIntendo Zone. Die van mystery gift kan je met elke game krijgen, maar die van de nintendo zone is per console dacht ik.taker1987 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 07:15:
[...]
ooh dit zou ik ook wel willen weten inderdaad![]()
![]()
thanx voor de tip
Maar kijk eens anders ook in het pokemon topic
Oh en je kan de 3 Regis krijgen als je ook de Pokemon Bank hebt door in te loggen
Het grote Pokémon topic
[ Voor 4% gewijzigd door Musta op 07-03-2016 10:46 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Thanks. Ga zo toch langs de gm. Dus dat maar even doen en dan nog die mystery gift.Musta schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:45:
[...]
[...]
Sommigen kan je gewoon via mystery gift krijgen, celebi van nu en de pokemon van volgedne maand ook. EN voor de overige moet je wel naar de GameMania om gebruik te maken van de NIntendo Zone. Die van mystery gift kan je met elke game krijgen, maar die van de nintendo zone is per console dacht ik.
Maar kijk eens anders ook in het pokemon topic
Oh en je kan de 3 Regis krijgen als je ook de Pokemon Bank hebt door in te loggen
Het grote Pokémon topic
Heb alleen niet mijn vrouw haar 3ds. Maar als die in het spel zit, dan zal het wel loslopen. Save staat namelijk op de cart.
De Mew van vorige maand kan je niet meer halen bij de GM, ze duren allemaal maar een maandje en voor maart is het celebi. Je kan nu alleen die nog halen via de mystery gift. Heeeel misschien hebben ze een code liggen voor de Mew, maar de meeste winkels hadden heel weinig codes gekregen.Arunia schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:52:
[...]
Thanks. Ga zo toch langs de gm. Dus dat maar even doen en dan nog die mystery gift.
Heb alleen niet mijn vrouw haar 3ds. Maar als die in het spel zit, dan zal het wel loslopen. Save staat namelijk op de cart.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Dank je wel.Musta schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:55:
[...]
De Mew van vorige maand kan je niet meer halen bij de GM, ze duren allemaal maar een maandje en voor maart is het celebi. Je kan nu alleen die nog halen via de mystery gift. Heeeel misschien hebben ze een code liggen voor de Mew, maar de meeste winkels hadden heel weinig codes gekregen.
We gaan het rond 12 uur zien.
(Edit: Volgens GM daar idd was het vorige maand. Mei is de volgende weggeef actie weer. De rest is weer thuis.
[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 07-03-2016 12:48 ]
[ Voor 82% gewijzigd door taker1987 op 07-03-2016 12:46 ]
is het normaal dat het bovenste scherm beweegt ? dat het wat wiebelt is al bekend , maar het scherm beweegt van links naar rechts als ik er tegen aan duw of als ik hem schuin hou . is dit normaal of ben ik de enige met dit probleem
dit bedoelde ik
mijn vriendin ontdekte dit zonet tijdens Mario kart en daarom vroeg ik het me af of dit hoort of dat het niet goed is

[ Voor 159% gewijzigd door taker1987 op 08-03-2016 14:32 ]
En dit zijn nog maar de begin missies.
Edit: viel toch wel mee, beetje logisch nadenken en Donnel steeds de final blow laten geven.
Als ik het scherm bewust naar links of rechts duw beweegt 'ie een klein beetje. Maar niet als ik hem schuin hou.taker1987 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:23:
is het normaal dat het bovenste scherm beweegt ? dat het wat wiebelt is al bekend , maar het scherm beweegt van links naar rechts als ik er tegen aan duw of als ik hem schuin hou . is dit normaal of ben ik de enige met dit probleembest storend als je het steeds heen en weer voelt gaan .
[ Voor 6% gewijzigd door superbassie op 08-03-2016 23:49 ]
Laat me maar weten waar ik moet kijken en ik kan je hiermee helpen.
Nee, en Nintendo adverteert ook niet dat de 3DS een bepaald type scherm heeft. De onderdelen voor de 3DS komen van meerdere suppliers.DukeBox schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:39:
Is er eigenlijk al een manier om aan de verpakking te zien of de 3DS XL met IPS of TN scherm is ?
Zou ik ook wel eens willen weten inderdaad. Morgen releasen ze Zelda, a Link to the Past en Mario Kart. Vooral Zelda is natuurlijk een must havetaker1987 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:23:
is er bekend welke snes games nog meer naar de 3ds gaan komen ?? ik hoop eigenlijk op secret of mana en illusion of gaia (time )
I pitty the fools who took my game-station.....
Verwijderd
ik zie nergens secret of mana staanRayNbow schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:10:
Als deze rapportage over datamining klopt, dan komt Secret of Mana uit voor de 3DS SNES VC in Japan.
lijkt haast hetzelfde spelUlti23 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:06:
[...]
Zou ik ook wel eens willen weten inderdaad. Morgen releasen ze Zelda, a Link to the Past en Mario Kart. Vooral Zelda is natuurlijk een must haveen als ze dan Secret of Mana ook nog uitbrengen, dat zou helemaal geweldig zijn! Brings back the old times
Seikendensetsu 2.
Verwijderd
Zijn er en IPS en TN schermen gebruikt in de 3DS XL ? Goed dat je dit nu vraagt, ik ben er ook wel benieuwd naar.DukeBox schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:39:
Is er eigenlijk al een manier om aan de verpakking te zien of de 3DS XL met IPS of TN scherm is ?
Hoe zien we het verschil ?
Hier kan je het verschil zien:
http://www.neogaf.com/for...p=156553933&postcount=286
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2016 09:35 ]
ooh lol
In de pc schermen zie je het doordat als je er niet recht voor zit, de kleuren heel snel flets worden.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:33:
[...]
Zijn er en IPS en TN schermen gebruikt in de 3DS XL ? Goed dat je dit nu vraagt, ik ben er ook wel benieuwd naar.
Lijkt me zelf sterk dat er TN schermen gebruikt worden in de N3DSen.
Verwijderd
Nee, het is het tweede deel in de Mana-serie. Het eerste deel was Wikipedia: Final Fantasy Adventure in Japan bekent als Seiken Densetsu: Final Fantasy Gaiden en in Europa als Mystic Quest.taker1987 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:34:
[...]
ooh lolthanx , maar hoezo 2 ?? secret of mana is toch maar 1 deel ?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2016 09:39 ]
Zover ik heb kunnen vinden alleen in de N3DS XL. Op amazon kun je zelfs TN modellen goedkoper krijgen.Arunia schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:37:
Lijkt me zelf sterk dat er TN schermen gebruikt worden in de N3DSen.
Ik speel vaan 's avond laat met minimale helderheid. Wat ik heb kunnen lezen is dat een IPS dan wel voordelen heeft.
[ Voor 17% gewijzigd door DukeBox op 09-03-2016 09:50 ]
wat is het verschil met tn en de andere schermen dan ??DukeBox schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:49:
[...]
Zover ik heb kunnen vinden alleen in de N3DS XL. Op amazon kun je zelfs TN modellen goedkoper krijgen.
taker1987 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:50:
wat is het verschil met tn en de andere schermen dan ??
Zag wel dit (bij GameMania) :giantgiantus schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 07:36:
Heeft iemand fire emblem fates special edition al kunnen pre-orderen?
Gezien de zeer beperkte beschikbaarheid van deze Limited Edition, zijn reserveringen helaas niet mogelijk. Klanten die de Birthright of Conquest versies reeds van in het begin hadden gereserveerd, zullen in chronologische volgorde gecontacteerd worden om hun reservering over te zetten.
Heb net mijn lokale GM gebeld, mijn preorder (van begin november 2015) wordt overgezet naar een LEGoner schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:33:
[...]
Zag wel dit (bij GameMania) :
Gezien de zeer beperkte beschikbaarheid van deze Limited Edition, zijn reserveringen helaas niet mogelijk. Klanten die de Birthright of Conquest versies reeds van in het begin hadden gereserveerd, zullen in chronologische volgorde gecontacteerd worden om hun reservering over te zetten.
Ze kregen maar 3 exemplaren binnen.
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Verwijderd
Speelt dit alleen bij de N3DSXL of ook bij de oude gewone 3DSXL?Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:33:
[...]
Zijn er en IPS en TN schermen gebruikt in de 3DS XL ? Goed dat je dit nu vraagt, ik ben er ook wel benieuwd naar.
Correct. Er is ook nog een SD3, maar die is nooit buiten Japan verschenen. Mystic Quest heb ik hier nog liggen, briljante game voor zo'n eenvoudig systeem. De remake was dan toch een stuk minder...Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:39:
[...]
Nee, het is het tweede deel in de Mana-serie. Het eerste deel was Wikipedia: Final Fantasy Adventure in Japan bekent als Seiken Densetsu: Final Fantasy Gaiden en in Europa als Mystic Quest.
2DS heeft geen IPS paneel.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:33:
Geen idee, ik ben eigenlijk ook benieuwd of dit in de 2DS ook speelt. Heb zelf een 2DS.
Logisch want een 2DS is een goedkopere variant, daar willen ze de kosten ook laag houden.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Opzich heeft de 2DS 1 scherm welke door de behuizing als twee schermen getoond worden. Hierdoor heb je hetzelfde scherm voor het bovenste scherm als voor het touchscreen. Iets wat bij andere 3DS modellen wel eens verkleuring wil geven (daar zijn het twee verschillende schermen)Pykow schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:43:
[...]
2DS heeft geen IPS paneel.
Logisch want een 2DS is een goedkopere variant, daar willen ze de kosten ook laag houden.
https://www.bol.com/nl/p/...0000411&_requestid=769390
En Gamemania gaat wederom alternatief te werk: geen peil op te trekken.
Edit: zo is Starfox First Print Edition wel weer los te bestellen bij GM...

[ Voor 10% gewijzigd door Flozem op 11-03-2016 00:35 ]
Ik las op fora dat bijv. Nedgame er maar 50 stuks in totaal kreeg. Ik heb nu een preorder ergens bij een Zwitserse webshop geplaatst... eens kijken of die bestelling dan bij een familielid aankomt.Flozem schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:21:
Lekker dan. Kom je thuis na een held dag werken, blijkt Fire Emblem Fates SE toegevoegd en direct uitverkocht bij iedere webwinkel...
https://www.bol.com/nl/p/...0000411&_requestid=769390
![]()
![]()
En Gamemania gaat wederom alternatief te werk: geen peil op te trekken.

Weet iemand nog een site ergens die hem heeft?
Centralpoint besteld maar die staan er bekend om om gewoon alles te annuleren later . 2 websites op e-mail warning. Rest wat ik tegenkom allemaal verkocht. Moet echt ff een meevaller hebben op dit moment.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Thanks trouwens. Meteen om laten zetten.Flozem schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:21:
Edit: zo is Starfox First Print Edition wel weer los te bestellen bij GM...
Maar ik zou liever ook de optie hebben dat een reservering automagisch omgezet wordt naar een special. Al dan niet middels een vinkje.
gamemania is hier heel erg inconsequent mee. Heb een paar keer gehad dat ik door de winkel werd gebeld of ik mijn order wilde omzetten naar een limited edition (majora's mask 3d bijvoorbeeld), en soms doen ze het zelfs automatisch (bijvoorbeeld xenoblade chronicles X, dan moest je een belletje doen als je het niet wilde). Andere keren laten ze je order gewoon op normale editie staan en is de limited binnen een paar uur uitverkocht.... (had ik bij hyrule warriors legends)Arunia schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:22:
[...]
Thanks trouwens. Meteen om laten zetten.
Maar ik zou liever ook de optie hebben dat een reservering automagisch omgezet wordt naar een special. Al dan niet middels een vinkje.
Ik ben zelf nog nooit gebeld of is een order nog nooit omgezet (GM R'dam Centrum overigens).jorisderoo schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:31:
[...]
gamemania is hier heel erg inconsequent mee. Heb een paar keer gehad dat ik door de winkel werd gebeld of ik mijn order wilde omzetten naar een limited edition (majora's mask 3d bijvoorbeeld), en soms doen ze het zelfs automatisch (bijvoorbeeld xenoblade chronicles X, dan moest je een belletje doen als je het niet wilde). Andere keren laten ze je order gewoon op normale editie staan en is de limited binnen een paar uur uitverkocht.... (had ik bij hyrule warriors legends)
Maar aan de andere kant wanneer ik weet dat er een special aan komt, zit ik vaak genoeg iedere dag op de site om te checken of er al iets bekend is.
Dus vaak ben ik op tijd.
Enige spel waar ik wel te laat mee was, maar dat kon ook haast niet anders, was Ni No Kuni Special. Maar die was gewoon veel te weinig geleverd.
Maar GM is daar wel inconsequent mee idd. bij MM en Project Zero 5 warden ze automatisch omgezet ook.
Magoed, mijn LE ga ik zeker krijgen dus wel blij mee
Even gemaild, maar helaas verzenden ze niet naar Europa. Zat er aan te denken om te bestellen en naar de familie in ZA te laten sturen, we gaan juli/augustus toch weer die kant op.
Maar m'n dochters willen zolang niet wachten. Dat zullen dus wel de losse games worden dan ...
Geen idee waarom. Ik weet wel dat wanneer ik de special edition met alle drie de versies op één cartridge niet kan krijgen, het ook voor mij geen day-1 aankoop wordt. Ik verwacht dat ze straks net als Inazuma en Pokemon een hoop losse edities over hebben, en deze games gewoon in de aanbieding komen.--_-- schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:16:
Waarom maken ze dan zo weinig van die special editions..ik zou em ook graag willen hebben maar heb geen tijd om iedere dag in de gaten te houden of je het al kon bestellen. Plus dat als ik birthright of conquest apart moet kopen ik voor mijn gevoel maar een half spel krijg. Nu wordt het iig geen dag 1 aankoop meer voor mij.
Yup - geluk gehad dat ik Starfox First-Print op tijd kon reserveren. Maar met Hyrule Warriors heb ik op die manier naast het net gevist. De reguliere editie staat nog in pre-order, maar ik voel me niet gedwongen om die af te halen. Zeker niet nu FE: Fates wel weer voorbehouden is aan de reservisten.jorisderoo schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:31:
[...]
gamemania is hier heel erg inconsequent mee. Heb een paar keer gehad dat ik door de winkel werd gebeld of ik mijn order wilde omzetten naar een limited edition (majora's mask 3d bijvoorbeeld), en soms doen ze het zelfs automatisch (bijvoorbeeld xenoblade chronicles X, dan moest je een belletje doen als je het niet wilde). Andere keren laten ze je order gewoon op normale editie staan en is de limited binnen een paar uur uitverkocht.... (had ik bij hyrule warriors legends)
Ik zorg in ieder geval dat ik de dag vóór, en de dag van release bij Mediamarkt ga kijken. Die krijgen vaak een leuk aantal special editions binnen... Kan ik altijd die van Central Point nog laten komen en doorverkopen (als de bestelling überhaupt verzonden wordt t.z.t.).
[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 11-03-2016 19:04 ]
Ik heb uiteindelijk maar bij nedgame besteld: https://www.nedgame.nl/ni...ition--zelda-/6020476195/ . Nog steeds beschikbaar!Flozem schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:02:
[...]
Geen idee waarom. Ik weet wel dat wanneer ik de special edition met alle drie de versies op één cartridge niet kan krijgen, het ook voor mij geen day-1 aankoop wordt. Ik verwacht dat ze straks net als Inazuma en Pokemon een hoop losse edities over hebben, en deze games gewoon in de aanbieding komen.
[...]
Yup - geluk gehad dat ik Starfox First-Print op tijd kon reserveren. Maar met Hyrule Warriors heb ik op die manier naast het net gevist. De reguliere editie staat nog in pre-order, maar ik voel me niet gedwongen om die af te halen. Zeker niet nu FE: Fates wel weer voorbehouden is aan de reservisten.
Ik zorg in ieder geval dat ik de dag vóór, en de dag van release bij Mediamarkt ga kijken. Die krijgen vaak een leuk aantal special editions binnen... Kan ik altijd die van Central Point nog laten komen en doorverkopen (als de bestelling überhaupt verzonden wordt t.z.t.).
Ja, maar wel weer 10 Euro duurder dan hij hoort te zijn... Moet je voor de gein eens kijken wat Nedgame voor Bravely Second vraagt.jorisderoo schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:43:
[...]
Ik heb uiteindelijk maar bij nedgame besteld: https://www.nedgame.nl/ni...ition--zelda-/6020476195/ . Nog steeds beschikbaar!

Maar bedankt voor het meedenken...
[ Voor 6% gewijzigd door Flozem op 11-03-2016 19:49 ]
Ik snap wat je bedoel, maar heb maar liever een reservering staan. Ga in ieder geval nog wel even op jacht bij de mediamarktFlozem schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:48:
[...]
Ja, maar wel weer 10 Euro duurder dan hij hoort te zijn... Moet je voor de gein eens kijken wat Nedgame voor Bravely Second vraagt.
Als er een Intertoys in de buurt zit, pak die dan mee. Ik kon daar woensdag 2 dec. al Xenoblade LE kopen (release op vrijdag).Flozem schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:02:
[...]
Ik zorg in ieder geval dat ik de dag vóór, en de dag van release bij Mediamarkt ga kijken.
Ik heb hem bij bol gepreordered (in een soort van opwelling heb verder niks met die extras dus ga het waarschijnlijk cancelen voor een gewone versieFlozem schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:48:
[...]
Ja, maar wel weer 10 Euro duurder dan hij hoort te zijn... Moet je voor de gein eens kijken wat Nedgame voor Bravely Second vraagt.
Wat was de prijs eigenlijk van de fireemblem special edition?
Ik heb hem ook besteld bij nedgame. Alleen waar haal ik de tijd vandaan.jorisderoo schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:43:
[...]
Ik heb uiteindelijk maar bij nedgame besteld: https://www.nedgame.nl/ni...ition--zelda-/6020476195/ . Nog steeds beschikbaar!
Zelda twilight princess hd wil ik nog uitspelen.
Gisteren al pokken tournament kunnen halen komt officieel pas 18 maart uit.
En dan eind deze maand ook nog hyrule warriors pff. Tijd voor een vakantie haha
Angelo NL / Global Cargo VTC
85 Euro... duur, maar technisch gezien drie spellen en de enige manier om Revelations fysiek te krijgen.--_-- schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:00:
[...]
Wat was de prijs eigenlijk van de fireemblem special edition?
Valt volgens mij mee? Ik bedoel naar mijn weten zullen de prijzen 45+45+20=110 zijn dan is 85 euro sowieso lager.Flozem schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:50:
[...]
85 Euro... duur, maar technisch gezien drie spellen en de enige manier om Revelations fysiek te krijgen.
Waar kun je die Fates compleet halen dan? Kan het nergens vinden in NL.
De special edition heeft dus een enorm goede value als je toch van plan was om alle 3 aan te schaffen. Dan zijn de goodies dus gratis en je hebt het voordeel van alles op 1 cartridge.
Niet dat het zin heeft om nog iemand te overtuigen, de kans dat je nog een special edition kan krijgen is heel klein.
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]