Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Zonde dat er zo duidelijk verschil zit in de framerate.

Slordig van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:38
Mizgala28 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 00:55:
Zonde dat er zo duidelijk verschil zit in de framerate.

Slordig van Nintendo.
Had je liever gezien dat het een NN3DS exclusive was dan? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Samurai Warriors Chronicles draaide al een stuk beter dan dat en dat was zowat een launch game in 2011. Snap niet waarom iemand dit zou verkiezen boven SWC, veel minder dumbed down en draait ook nog eens beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 09:40:
Samurai Warriors Chronicles draaide al een stuk beter dan dat en dat was zowat een launch game in 2011. Snap niet waarom iemand dit zou verkiezen boven SWC, veel minder dumbed down en draait ook nog eens beter.
Dan zal het er grafisch wel merkbaar minder mooi uitzien, schat ik. En dat mensen dit verkiezen boven de reguliere games snap ik wel - er is een reden voor dat die hier in het Westen amper bekend zijn. Voor Hyrule Warriors had ik überhaupt nog nooit van de andere games gehoord, HW heeft wat dat betreft toch voor een hoop meer bekendheid gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Seal64 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 09:49:
[...]

Dan zal het er grafisch wel merkbaar minder mooi uitzien, schat ik. En dat mensen dit verkiezen boven de reguliere games snap ik wel - er is een reden voor dat die hier in het Westen amper bekend zijn. Voor Hyrule Warriors had ik überhaupt nog nooit van de andere games gehoord, HW heeft wat dat betreft toch voor een hoop meer bekendheid gezorgd.
Ik ken dat soort games dan weer wel, ik kwam ermee in aanraking toen ik de PS Vita kocht, maar de meeste mensen kennen dit soort games niet.
RayNbow schreef op zondag 17 januari 2016 @ 08:58:
[...]

Had je liever gezien dat het een NN3DS exclusive was dan? :p
Stiekem wel, of in ieder geval grafisch wat minder maar wel stabieler framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
De pokémon 2DS is als pre-order te krijgen voor €99. Ik vind het een mooie prijs voor een mooie uitgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een systeem update, kan alleen nog niet vinden wat de update inhoud.

Dit moet het zijn, niks bijzonders:
http://en-americas-suppor...ers/detail/a_id/667/p/430
Version 10.4.0-29U
available via wireless Internet connection includes the following improvements:
Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user experience

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2016 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Stilaan ga ik de laatste rechte lijn in van Zelda A Link Between Worlds. Ik ben dus aan het uitkijken naar een nieuwe game en twijfel tussen Monster Hunter 4 en Fire Emblem Awakening. Welk van de 2 is beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Rebbelx schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:22:
Stilaan ga ik de laatste rechte lijn in van Zelda A Link Between Worlds. Ik ben dus aan het uitkijken naar een nieuwe game en twijfel tussen Monster Hunter 4 en Fire Emblem Awakening. Welk van de 2 is beter ?
Monster Hunter lijkt qua speelstijl nog het meest op Zelda. Fire Emblem is een heel ander genre wat meer te vergelijken is met schaken.

Er is een demo van Fire Emblem, om te kijken of je het wat vindt. Volgens mij heeft Monster Hunter ook een demo, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Je kan niet zeggen welke de "beste" is van de twee. Want appels en peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
BlackMage schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:23:
[...]

Je kan niet zeggen welke de "beste" is van de twee. Want appels en peren.
Natuurlijk wel, want Fire Emblem komt perfect tot zijn recht op de 3DS en ondanks dat MH goed is bleef ik het gevoel hebben dat ik dit soort spellen liever op de WiiU speel. (kan niet). Ook is de waardering voor FE in het algemeen wat hoger.

Maar ja dan heb je altijd nog smaak dus wat voor hem persoonlijk beter is kan niemand zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megajr schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:40:
Gisteren de 2DS aangekondigt in het 'Pikachu geel'. Ik heb vroeger een Nintendo DS en een Game Boy Advance versleten en het begon toch te jeuken om weer een te hebben maar ik zit nog met wat vragen:

- Kun je gewone Nintendo DS spellen ook op de 2DS spelen en hoe goed zijn die nog verkrijgbaar?
- Mis ik zonder het 3D effect nog spelinhoudelijk dingen?
- Is het aanschaffen van spellen in de Virtual Console redelijk simpel ingericht? Ik zag in de lijst op Wikipedia al een aantal titels die ik erg graag zou willen spelen maar als ik op zoek moet naar allerlei gamekaarten of iets dan staat me dat toch tegen. Als ik een creditcard kan koppelen dan koop ik wel dingen.
- Als ik bijvoorbeeld Pokemon Yellow zelf heb en ook Pokemon Blue(of Red) kan ik dan de ontbrekende Pokemon zelf overgooien of ben ik hiervoor een 2e console nodig?
Er is meer informatie:

http://www.serebii.net/news/2016/19-January-2016.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Had het al voorbij zien komen! Toch bedankt voor het bericht even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:54
Godgloeiende...... http://gematsu.com/2016/0...n-bundle-announced-europe Wat nu.... Heb al een 3DS XL MM liggen

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 08:26
Dit weekend ga ik waarschijnlijk een New 3DS aanschaffen, naast de Zelda's en Mario's nog must-buy tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik ben inmiddels ook aan het kijken voor een New 3ds xl. Was het eigenlijk niet van plan maar hyrule warriors legends wil ik toch graag normaal kunnen spelen. Die limited edition ga ik iig niet kopen, wat een lelijk ding. Lees ook dat veel mensen verontwaardigd zijn omdat er nu weer een new3dsxl limited is, alsof je verplicht bent om ze allemaal aan te schaffen.

Fire emblem is een must buy, komt wel bijna een nieuwe uit. Kid icarus is ook de moeite waard als je aan de besturing kan wennen, en redelijk gunstig geprijsd. Steamworld heist. Maar er zijn te veel top spellen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:53
josstie85 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:34:
Dit weekend ga ik waarschijnlijk een New 3DS aanschaffen, naast de Zelda's en Mario's nog must-buy tips?
Bravely Default, ik zit nu al dagen lang dat spel te spelen. Helemaal top en de opvolger komt er al aan binnen een paar weken/maanden (Bravely second) + Pokemon is ook een must buy always :9

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
Als ik hier even naar playtime ga kijken, dan heb ik de meeste tijd zitten in:
Pokémon Y
Animal Crossing - New Leaf
Monster Hunter 4 Ultimate
Xenoblade Chronicles 3D
Bravely Default

Allemaal minstens 100 uur, Pokémon 300+. De enige reden dat Xenoblade niet op kop staat is omdat de overige 250+ uur op de Wii gespeeld zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
--_-- schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:57:
Ik ben inmiddels ook aan het kijken voor een New 3ds xl. Was het eigenlijk niet van plan maar hyrule warriors legends wil ik toch graag normaal kunnen spelen. Die limited edition ga ik iig niet kopen, wat een lelijk ding. Lees ook dat veel mensen verontwaardigd zijn omdat er nu weer een new3dsxl limited is, alsof je verplicht bent om ze allemaal aan te schaffen.

Fire emblem is een must buy, komt wel bijna een nieuwe uit. Kid icarus is ook de moeite waard als je aan de besturing kan wennen, en redelijk gunstig geprijsd. Steamworld heist. Maar er zijn te veel top spellen :p
Ik vind het bizar dat mensen verontwaardigd zijn, niemand verplicht ze om een New 3ds Limited te kopen, met dat "verontwaardiging" klinkt het meer alsof ze pissed of zijn dat ze al eentje hebben die niet limited is.

Kinderachtig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. Nintendo maakt al eeuwen limited editions van hun consoles/handhelds. Je hoeft ze niet te kopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josstie85
Het zijn Ocarina of Time, a link between worlds, mario bros 2, Pokemon Y, luigi's Mansion 2 en harvest moon geworden :) totaal prijsje van 207,50 incl new 3DS 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Mooie deal! De komende weken/maanden kun je wel zoet zijn nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 10:54
josstie85 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 22:43:
Het zijn Ocarina of Time, a link between worlds, mario bros 2, Pokemon Y, luigi's Mansion 2 en harvest moon geworden :) totaal prijsje van 207,50 incl new 3DS 😀
Vette deal en als je nog nooit een 3DS hebt gehad, helemaal een zeer goede koop!!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josstie85
Koldur schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:47:
[...]

Vette deal en als je nog nooit een 3DS hebt gehad, helemaal een zeer goede koop!!
Gaat zeker goedkomen! Mede dankzij marktplaats oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:50
josstie85 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:08:
[...]

Gaat zeker goedkomen! Mede dankzij marktplaats oOo
Toch wel ophalen, hoop ik? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josstie85
Flozem schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:38:
[...]

Toch wel ophalen, hoop ik? :X
Natuurlijk :P post en games/consoles vertrouw ik niet. Vanmiddag opgehaald en alles werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:50
josstie85 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:00:
[...]

Natuurlijk :P post en games/consoles vertrouw ik niet. Vanmiddag opgehaald en alles werkt perfect!
Heel verstandig. Mooie deal overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Seal64 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 06:19:
Als ik hier even naar playtime ga kijken, dan heb ik de meeste tijd zitten in:
Pokémon Y
Animal Crossing - New Leaf
Monster Hunter 4 Ultimate
Xenoblade Chronicles 3D
Bravely Default

Allemaal minstens 100 uur, Pokémon 300+. De enige reden dat Xenoblade niet op kop staat is omdat de overige 250+ uur op de Wii gespeeld zijn :)
Mijn meeste tijd zit in:
- Pokemon Omega Ruby (~45 uur)
- Pokemon Y (~15 uur)
- Animal crossing New Leaf (~12 uur)
- Steamworld Dig (~10 uur)
- Super mario bros 2 (~8 uur)
- Animal crossing Happy home designer (~6 uur)
- chibi-robo! Zipslash (~6 uur)

Alleen pokemon Omega Ruby en Super mario bros 2 uitgespeeld.
Dit zijn teven ook alle games die ik gespeeld heb op de new3ds (en 2ds)

300 uur in pokemon gaat me niet lukken (of ik moet het verhaal nog 2x opnieuw uitspelen en gaan voor alle pokemons haha)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Pykow schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:49:
[...]

Mijn meeste tijd zit in:
- Pokemon Omega Ruby (~45 uur)
- Pokemon Y (~15 uur)
- Animal crossing New Leaf (~12 uur)
- Steamworld Dig (~10 uur)
- Super mario bros 2 (~8 uur)
- Animal crossing Happy home designer (~6 uur)
- chibi-robo! Zipslash (~6 uur)

Alleen pokemon Omega Ruby en Super mario bros 2 uitgespeeld.
Dit zijn teven ook alle games die ik gespeeld heb op de new3ds (en 2ds)

300 uur in pokemon gaat me niet lukken (of ik moet het verhaal nog 2x opnieuw uitspelen en gaan voor alle pokemons haha)
300 voor Pokémon is ook wel heel veel, maar goed, living Pokédex hè? Kost veel tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:54

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Beakzz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:33:
[...]

Natuurlijk wel, want Fire Emblem komt perfect tot zijn recht op de 3DS en ondanks dat MH goed is bleef ik het gevoel hebben dat ik dit soort spellen liever op de WiiU speel. (kan niet). Ook is de waardering voor FE in het algemeen wat hoger.

Maar ja dan heb je altijd nog smaak dus wat voor hem persoonlijk beter is kan niemand zeggen ;)
Uiteindelijk is het noch Fire Emblem noch Monster Hunter geworden. Ik heb Ocarina of Time 3DS aangeschaft :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Detective Pikachu game revealed:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Y9j9RWkPstc]
We knew some sort of Detective Pikachu game was coming at some point, but now we have final confirmation. It's called Birth of a New Combination, and it's due for a February 3, 2016 release date on the 3DS eShop in Japan, at a 1,500 yen pricepoint.

If you were to give it a quick glance, it looks like Pikachu is examining a dead kid at a crime scene at 0:20. After repeated viewings I realized the kid escaped his fate. But why was the kid lying on the street in the middle of the night? This might be one sick game, folks.

[ Voor 71% gewijzigd door RayNbow op 26-01-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Na ongeveer 1 maand mijn 3DS niet aan gehad te hebben, kreeg ik vandaag de updates binnen.
Alleen het installeren duurde al bijna een kwartier. iets wat ik normaal niet gewend ben haha,

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Pykow schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:38:
Na ongeveer 1 maand mijn 3DS niet aan gehad te hebben, kreeg ik vandaag de updates binnen.
Alleen het installeren duurde al bijna een kwartier. iets wat ik normaal niet gewend ben haha,
Mijn 3DS staat altijd uit als ik deze niet gebruik, ik vind dat de oude 3DS belachelijk snel leeg is in stand-by.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
* RayNbow laadt z'n 3DS gewoon dagelijks op. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laad hem(2DS!) ook dagelijks op, hij overleeft de dag wel in standby met +- 1 uur op de heen weg en 1 uur op de terug weg van mijn woon werk verkeer gaming sessies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ondanks dat er een nieuwe accu inzit, 3DS is hier na 1 tot 1,5 dag in stand-by helemaal leeg (dus ook vanzelf uit).

Als ik speel is er niks mis mee, alleen dat stand-by gaat snel met de accu.

Ik ben denk ik ook een beetje luxe gewend, mijn Vita gaat in stand-by ruim 3 weken mee, vandaar dat ik 1,5 dag erg karig vind.

Nou merk ik dat de accu duur bij de New 3DS beter is, mijn vriendin heeft die en de accu gaat 4 dagen mee in stand-by.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Mizgala28 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:26:
Ondanks dat er een nieuwe accu inzit, 3DS is hier na 1 tot 1,5 dag in stand-by helemaal leeg (dus ook vanzelf uit).

Als ik speel is er niks mis mee, alleen dat stand-by gaat snel met de accu.

Ik ben denk ik ook een beetje luxe gewend, mijn Vita gaat in stand-by ruim 3 weken mee, vandaar dat ik 1,5 dag erg karig vind.

Nou merk ik dat de accu duur bij de New 3DS beter is, mijn vriendin heeft die en de accu gaat 4 dagen mee in stand-by.
Heeft de Vita in standby ook zijn wifi nog aan staan? De 3DS gaat in standby juist zijn wifi gebruiken, want hij probeert automatisch te verbinden met bekende AP's, spotpass punten en andere 3DS-gebruikers die je op straat tegenkomt voor de street- en spotpass functies. Als je wifi uitschakelt zal hij al stukken langer meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 21:34
Nog meer mensen die Final Fantasy Explorers hadden gepreload in de eShop, de melding op het home menu zien dat de release date vandaag is, het proberen te activeren en toch de melding krijgen dat je moet wachten tot het spel gereleased is? Ik denk dat het vanmiddag tijdens de eShop update dan beschikbaar komt, maar toch is het jammer..

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Lynox schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:32:
Nog meer mensen die Final Fantasy Explorers hadden gepreload in de eShop, de melding op het home menu zien dat de release date vandaag is, het proberen te activeren en toch de melding krijgen dat je moet wachten tot het spel gereleased is? Ik denk dat het vanmiddag tijdens de eShop update dan beschikbaar komt, maar toch is het jammer..
eShop updates zijn eigenlijk altijd rond 15:00 dus ik verwacht dat je dan wel aan de bak kunt. Ik zie het nut van zo'n pre-load niet zo erg, zo lang duren downloads niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 22:57

Barbas

Gallego!

Mizgala28 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:59:
[...]

Mijn 3DS staat altijd uit als ik deze niet gebruik, ik vind dat de oude 3DS belachelijk snel leeg is in stand-by.
Mee eens! Maar dat is niet altijd zo geweest in mijn ervaring. Wellicht iets te maken met de laatste updates? Voorheen kon de 3ds met gemak een aantal dagen mee. Nu amper zo'n 1,5 dag.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 21:34
Seal64 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:21:
[...]

eShop updates zijn eigenlijk altijd rond 15:00 dus ik verwacht dat je dan wel aan de bak kunt. Ik zie het nut van zo'n pre-load niet zo erg, zo lang duren downloads niet...
Klopt, maar als je toch van plan bent het spel digitaal aan te schaffen is het toch een leuk extraatje. Totdat je dus alsnog aan het wachten bent :p

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Seal64 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 05:52:
[...]

Heeft de Vita in standby ook zijn wifi nog aan staan? De 3DS gaat in standby juist zijn wifi gebruiken, want hij probeert automatisch te verbinden met bekende AP's, spotpass punten en andere 3DS-gebruikers die je op straat tegenkomt voor de street- en spotpass functies. Als je wifi uitschakelt zal hij al stukken langer meegaan.
In mijn geval wel, energiebesparend modus staat uit = wifi in stand-by aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Laatst online: 19:05

Mauz1978

Console War Veteran

Na een verhuizing en de reviews van final fantasy heb ik mn new 3ds xl weer afgestoft om Monster Hunter 4 te spelen, maar word helemaal gek van het design. Ik houd de 3ds vast met allebei mn pinken onder het apparaat als ondersteuning. Maar de ene keer beweeg ik de cardridge waardoor het spel stopt, en de andere keer de power button waardoor het spel stopt. Zo irritant. Het is dat ie n extra circle pad heeft anders speel ik MH4 wel op de oude 3ds... Dom design zo!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou "gewoon" mijn middelvingers onze de 3DS om hem te ondersteunen. Nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Mauz1978 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:48:
Na een verhuizing en de reviews van final fantasy heb ik mn new 3ds xl weer afgestoft om Monster Hunter 4 te spelen, maar word helemaal gek van het design. Ik houd de 3ds vast met allebei mn pinken onder het apparaat als ondersteuning. Maar de ene keer beweeg ik de cardridge waardoor het spel stopt, en de andere keer de power button waardoor het spel stopt. Zo irritant. Het is dat ie n extra circle pad heeft anders speel ik MH4 wel op de oude 3ds... Dom design zo!
Die powerknop word ik ook helemaal horendol van idd, met name bij MH4U :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Mauz1978 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:48:
Voor mijn vriendin opgelost met een crystal case, de power knop zit erdoor wat dieper in en is de kans op per ongeluk indrukken veel kleiner.

Echter blijf ik erbij dat de plaatsing van de power knop op de N3DS gewoon belachelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 31-01-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
- dubbel post -

[ Voor 95% gewijzigd door Mizgala28 op 31-01-2016 19:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
* RayNbow drukt nooit per ongeluk op de powerknop? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Laatst online: 19:05

Mauz1978

Console War Veteran

Mizgala28 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:23:
[...]

Voor mijn vriendin opgelost met een crystal case, de power knop zit erdoor wat dieper in en is de kans op per ongeluk indrukken veel kleiner.
Dat is misschien wel een goeie tip, of ik moet kijken of ik mn grip kan veranderen, maar ja old habits hè... Blijf er wel bij dat ze aan de onderkant gewoon niks moeten plaatsen wat zo'n impact kan hebben op zo'n toestel/game.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik zit nog te twijfelen of ik zo'n Pokemon special edition 2DS zou kopen (voor collectie-doeleinden voornamelijk)..... maar.....

Ik het ook mogelijk dat ik de bijgeleverde VC-game op die 2DS op een of andere manier aan mijn Nintendo Network ID koppel om deze vervolgens op mijn New 3DS te kunnen gebruiken?

Ik weet dat het mogelijk is om een system transfer te doen van je oude systeem naar een nieuwe, en dat je daarbij voorgeinstalleerde software van je nieuwe systeem aan je NNID koppelt. Maar het probleem is, je kan geen system transfer doen van een New3DS naar een oud model (incl 2DS). Maar misschien zijn er meer opties om het beoogde resultaat te behalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 01 februari 2016 @ 22:11:
Ik zit nog te twijfelen of ik zo'n Pokemon special edition 2DS zou kopen (voor collectie-doeleinden voornamelijk)..... maar.....

Ik het ook mogelijk dat ik de bijgeleverde VC-game op die 2DS op een of andere manier aan mijn Nintendo Network ID koppel om deze vervolgens op mijn New 3DS te kunnen gebruiken?

Ik weet dat het mogelijk is om een system transfer te doen van je oude systeem naar een nieuwe, en dat je daarbij voorgeinstalleerde software van je nieuwe systeem aan je NNID koppelt. Maar het probleem is, je kan geen system transfer doen van een New3DS naar een oud model (incl 2DS). Maar misschien zijn er meer opties om het beoogde resultaat te behalen?
Volgens mij kan dit, als je op de 2DS inlogt met je bestaande NNID dan wordt het spel aan je NNID gekoppelt. Als je dan weer op de New3DS inlogt kan je hem daar opnieuw downloaden.

Geen garantie van mij :) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:20:
[...]

Volgens mij kan dit, als je op de 2DS inlogt met je bestaande NNID dan wordt het spel aan je NNID gekoppelt. Als je dan weer op de New3DS inlogt kan je hem daar opnieuw downloaden.

Geen garantie van mij :) |:(
Hoe wilde je daarop inloggen dan? Je kunt een NNID maar op één 3DS gebruiken...

Enige manier zou een system transfer zijn naar de 2DS met een bestaand NNID, dan die game koppelen, en dan weer terug, maar je kunt niet van een N3DS naar een 2/3DS met System Transfer, zoals al aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Op het punt om The Legend of Zelda A link Between Worlds uit te spelen..Enkel nog de final boss die ik maar niet klein krijg :-D Op dit moment toch dik 22uur in de game gestoken. Gisteren ook voor het eerst Fire Emblem Awakening gespeeld. Lijkt mij ook een toppertje...Wat een fantastische cutscenes soms...Enkel jammer dat in de filmpjes gepraat wordt maar wanneer er dan ingame conversaties zijn tussen de verschillende characters je niet meer hoort dan een paar woorden (Hu?! Really?!, etc....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 22:57

Barbas

Gallego!

Rebbelx schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:08:
Op het punt om The Legend of Zelda A link Between Worlds uit te spelen..Enkel nog de final boss die ik maar niet klein krijg :-D Op dit moment toch dik 22uur in de game gestoken. Gisteren ook voor het eerst Fire Emblem Awakening gespeeld. Lijkt mij ook een toppertje...Wat een fantastische cutscenes soms...Enkel jammer dat in de filmpjes gepraat wordt maar wanneer er dan ingame conversaties zijn tussen de verschillende characters je niet meer hoort dan een paar woorden (Hu?! Really?!, etc....)
Ben momenteel ook bezig met A Link between Worlds. 22u valt mij nog enigzins tegen. Heb hiervoor Ocarina of Time gespeeld. Denk dat ik al met al wel zo'n 50u daarmee bezig ben geweest. Moet eerlijk zeggen dat ik niet altijd wist wat ik moest doen en daarmee een hoop tijd verspeeld heb.

Grappig om het verschil te zien overigens. Waar Ocarina of Time een 3d person is is A Link between worlds meer van bovenaf en zijn de bewegingen ook veel sneller.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
Vandaag een new nintendo 3ds aangeschaft. Door het prijsverschil toch voor de gewone gegaan en niet voor de xl. Vooral gekocht om Xenoblade en hyrule warriors (normaal) te kunnen spelen, was eigenlijk nog wel tevreden over de normale 3ds. Misschien dat ik monster hunter ook nog eens ga proberen maar ik vond de demo van 3 niet zo interessant.

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-08 20:37
Hopelijk ben ik hier op de juiste plaats maar weet iemand waar je de limited pokemon 3ds, usa only geloof ik, kan (pré)orderen?
Ik kan heel gemakkelijk een 2ds bestellen(mits een kleine meerprijs op oa bol.com), maar daar ik zowel de rode als blauwe cover wel cool vind + ik toch wel eens het 3d effect wil gewaar worden ben ik eens gaan rondkijken of ik de amerikaanse versie niet in een game shop online kon vinden.
Dit het liefst in Europe ivm shipping, doane enzoverder te vermijden. Plus als je op e-bay "limited edition" spullen wilt aankopen je steeds aan "limited premium" prijzen mag verwachten.
Stiekem hoop ik dus eigenlijk dat er een hoop, of één, shop(s) aan parallelle import willen doen...

Specs

• RayNbow
lightdestroyer schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:37:
Hopelijk ben ik hier op de juiste plaats maar weet iemand waar je de limited pokemon 3ds, usa only geloof ik, kan (pré)orderen?
Je bent op de hoogte dat de 3DS region-locked is?

• lightdestroyer
RayNbow schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:54:
[...]

Je bent op de hoogte dat de 3DS region-locked is?
Hola ... totaal niet vanop de hoogte. Ik dacht dat legion locking anno 2016 toch wel iets van het verleden was :'( . Nu je het zegt moest ik het eigenlijk geweten hebben.
Maw het zal de limited edition 2DS worden ofwel je constant doodvloeken, bedankt om het te melden!
Maakt de kans dat hem hier in Europa in normale shops verkocht zal worden direct heel klein.
Tis al sowieso typisch Nintendo/gamefreak dat je per werelddeel andere games/hardware uitbrengt (Japan heeft Green ook + andere verpakkingen geen idee of zij een 3ds kunnen kopen..)

PS: Region locking ongedaan maken komt erop neer dat je direct heel de handheld dient te hacken i guess? Eerlijk is eerlijk buiten de nieuwe en oude pokémon games denk ik niet dat ik er nog ooit iets anders mee wil doen. Maar als je er veel voor dient te prutsen kan ik ze evengoed in een emulator spelen op m'n gsm .. |:(

Specs

• --_--
lightdestroyer schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:37:
Ik kan heel gemakkelijk een 2ds bestellen(mits een kleine meerprijs op oa bol.com), maar daar ik zowel de rode als blauwe cover wel cool vind + ik toch wel eens het 3d effect wil gewaar worden ben ik eens gaan rondkijken of ik de amerikaanse versie niet in een game shop online kon vinden.
Dit het liefst in Europe ivm shipping, doane enzoverder te vermijden. Plus als je op e-bay "limited edition" spullen wilt aankopen je steeds aan "limited premium" prijzen mag verwachten.
Stiekem hoop ik dus eigenlijk dat er een hoop, of één, shop(s) aan parallelle import willen doen...
Die limited new 3ds is toch een normale new 3ds met andere coverplates? Misschien kun je hier een gewone 3ds kopen en die coverplates uit de VS bestellen? Als ze hier niet uitgebracht worden.

Heeft er hier iemand hier voor de New 3ds niet xl een opberg/travel hoes kunnen vinden? Ik wil er geen case om als ik hem gebruik maar wil hem ook niet zo in m'n tas gooien. Alle hoesjes die ik in Nederland kan vinden zijn voor de XL.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De f*** vier uur bezig geweest vandaag met de 3DS van een maat die defect was (bij kantelen scherm een poppend geluid en viel uit). Bleek de flex cable aan de achterzijde te zijn dus het hele ding moest uit elkaar. Met nam al die kleine flat cables waren een verschrikking. Ook nog de speakers opnieuw moesten solderen aan de nieuwe kabel. Kabel (uit China) ingebouwd, alles zorgvuldig teruggeplaatst en gedaan..en hij doet nu nog minder :+

Gaat heel kort aan (3D brandt kort) en direct weer uit. Ik hou er mee op in ieder geval.

• sirM1ster
  • Laatst online: 10-03-2022
--_-- schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 18:29:
[...]

Die limited new 3ds is toch een normale new 3ds met andere coverplates? Misschien kun je hier een gewone 3ds kopen en die coverplates uit de VS bestellen? Als ze hier niet uitgebracht worden.

Heeft er hier iemand hier voor de New 3ds niet xl een opberg/travel hoes kunnen vinden? Ik wil er geen case om als ik hem gebruik maar wil hem ook niet zo in m'n tas gooien. Alle hoesjes die ik in Nederland kan vinden zijn voor de XL.
Ik heb toentertijd een case gekocht van Pelican Case voor mijn 3DS XL. Die Pelican Case hebben ze in verschillende maten, dus waarschijnlijk ook wel voor jouw 3DS (niet-XL).
Ik had toen deze besteld van Amazon: http://www.amazon.com/gp/product/B008HG2W1Y. Moet je maar even zoeken op "Pelican Micro Case".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
--_-- schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 18:29:
[...]

Die coverplates lijken momenteel exclusief voor de VS te zijn. Ik heb hem in ieder geval niet in dit overzicht gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Toch jammer! heb mijn N3ds een tijdje geleden verkocht, nu toch iet wat spijt van gekregen :( Wellicht bij release van Hyrule weer eens wat ondernemen!!

Had ook wat digitale aankopen, cave story, phusebox (uit mn hoofd, puzzelspelletje) en wat andere kleine dingetjes... die zal ik wel niet meer op een andere 3ds kunnen krijgen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lightdestroyer schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 18:06:
[...]

Hola ... totaal niet vanop de hoogte. Ik dacht dat legion locking anno 2016 toch wel iets van het verleden was :'( . Nu je het zegt moest ik het eigenlijk geweten hebben.
Maw het zal de limited edition 2DS worden ofwel je constant doodvloeken, bedankt om het te melden!
Maakt de kans dat hem hier in Europa in normale shops verkocht zal worden direct heel klein.
Tis al sowieso typisch Nintendo/gamefreak dat je per werelddeel andere games/hardware uitbrengt (Japan heeft Green ook + andere verpakkingen geen idee of zij een 3ds kunnen kopen..)

PS: Region locking ongedaan maken komt erop neer dat je direct heel de handheld dient te hacken i guess? Eerlijk is eerlijk buiten de nieuwe en oude pokémon games denk ik niet dat ik er nog ooit iets anders mee wil doen. Maar als je er veel voor dient te prutsen kan ik ze evengoed in een emulator spelen op m'n gsm .. |:(
Region locking ongedaan maken tutorial:
Men koopt de VS versie limited edition me kopen hier een europese new 3ds. :9

Moederbord omzetten. Je hebt een limited edition van deze regio. De andere zet je op ebay dat het een usa 3ds is. Probleem opgelost, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
mfreriks schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:24:
Had ook wat digitale aankopen, cave story, phusebox (uit mn hoofd, puzzelspelletje) en wat andere kleine dingetjes... die zal ik wel niet meer op een andere 3ds kunnen krijgen of niet?
Je kan de klantenservice van Nintendo bellen om je NNID te koppelen aan een nieuwe 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
RayNbow schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:31:
[...]

Je kan de klantenservice van Nintendo bellen om je NNID te koppelen aan een nieuwe 3DS.
Top! goed om te weten! :D Keerzijde is wel, wat gaat de NX bieden, moeite waard om daar op te wachten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
RayNbow schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:24:
[...]

Die coverplates lijken momenteel exclusief voor de VS te zijn. Ik heb hem in ieder geval niet in dit overzicht gezien.
Mja, toch zou ik er niet zo zwaar aan tillen. Het enige exclusieve aan die set blijven de cover plates, en de doos :P

mr-mark nog bedankt voor de tip. Ik vind die case persoonlijk niet zo mooi dus heb er nu maar 1 besteld bij play-asia.
mfreriks schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:24:
Toch jammer! heb mijn N3ds een tijdje geleden verkocht, nu toch iet wat spijt van gekregen :( Wellicht bij release van Hyrule weer eens wat ondernemen!!

Game mania heeft dit weekend een scherpe aanbieding met xenoblade erbij. Op de NX wachten duurde mij te lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Welke debiel heeft de besturing van Kid Icarus Uprising bedacht?? Krijg er na 5 minuten pijn in mijn klauwen van. Heb een New 3DS XL en kleine handen, dus daar ligt het niet aan.
En met 3D heb ik de console binnen de kortste keren, ongemerkt raar gedraaid, omdat ik om de hoek probeer te kijken :P En dan krijg ik nog meer pijn.
Vanavond eens met het standaardje wat er bij zit, proberen.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
* RayNbow heeft Kid Icarus Uprising gespeeld op een originele 3DS en dat ging prima... geen ervaring met de XL-variant. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Xyphoid schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:42:
Welke debiel heeft de besturing van Kid Icarus Uprising bedacht?? Krijg er na 5 minuten pijn in mijn klauwen van. Heb een New 3DS XL en kleine handen, dus daar ligt het niet aan.
En met 3D heb ik de console binnen de kortste keren, ongemerkt raar gedraaid, omdat ik om de hoek probeer te kijken :P En dan krijg ik nog meer pijn.
Vanavond eens met het standaardje wat er bij zit, proberen.
Er is een reden dat die standaard erbij zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielllb
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-03-2022
Is er toevallig nog iemand die Animal Crossing: New Leaf speelt en waarmee ik fruit kan ruilen? Ik heb kersen, bananen, kokosnoten, appels, doerians en limoenen. Mocht je willen ruilen, PM me dan even je friend code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:45:
* RayNbow drukt nooit per ongeluk op de powerknop? :?
Ditto hier. Maar het hangt ook een beetje af van hoe je de N3DS vasthoudt.

Ik houd mijn 3DS met twee handen vast, beide handen balancerend op de middelvinger met de wijsvinger bij de schouderknopjes en mijn duim bij de knopjes/sticks. Mijn overige vingers houd ik naar beneden zodat ze nergens op kunnen drukken.
Bij touchscreen gebruik houd ik de 3DS met één hand vast, de stylus in de andere.

Echter kan je ook je 3DS op je muis (je duim) laten rusten, en dan kan het zijn dat je zo druk uitoefent op de power-knop. Maar dat is wel een erg krampachtige / verkeerde houding. Waardoor je snel last van je handen krijgt.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Ik heb deze week de wind in de kop gekregen en ik wil eigenlijk van alles af dat met gamen te maken heeft. Het belemmerd me in mijn dagelijks leven, relatie en werk. Ik ga cold turkey dus alles moet m'n huis uit. Zo ook mijn N3DS + games. Nou heb ik een aantal games op de console zelf staan, deze kun je volgens mij gewoon mee verkopen.

Maar hoe doe ik dit veilig voor mij? Hoe haal ik mijn persoonsgegevens uit de N3DS zodat ik hem met een gerust hart kan verkopen maar dat de games toch op de console blijven staan? Tips and tricks more than welcome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zijn volgens mij aan je NNID gekoppeld, ik ben benieuwd hoe je dat wilt doorverkopen. Geef je dan je mail adres en wachtwoord ook mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 23:15
Ik zie dat het "nieuwe" nintendo account gekoppeld kan worden aan je Nintendo ID!
https://accounts.nintendo.com/

wanneer je met je nintendoID inlogt, kun je daarna je nintendo account maken.

Er schijnt ook voor MIImoto te kunnen worden geregistreerd, maar dat heb ik nog niet uitgevogeld.
(nintendolife is niet helemaal duidelijk in de links)

[ Voor 11% gewijzigd door remcheese op 17-02-2016 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:13:
Die zijn volgens mij aan je NNID gekoppeld, ik ben benieuwd hoe je dat wilt doorverkopen. Geef je dan je mail adres en wachtwoord ook mee ?
Okay, dus als ik mij "uitlog" of zo dan zijn mn games ook weg? Dat veranderd de zaak, had het idee dat de games op de SD staan en vanaf daar gespeeld worden.

Maar ik wil inderdaad mijn NNID en mail adres en wachtwoord en zo allemaal wipen van de console. Maar vroeg me dus af hoe, zonder de games kwijt te raken. Maar dat kan dus niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

remcheese schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:50:
Er schijnt ook voor MIImoto te kunnen worden geregistreerd, maar dat heb ik nog niet uitgevogeld.
(nintendolife is niet helemaal duidelijk in de links)
https://miitomo.com/nl/

Hier kan je je voorregistreren. Je krijgt dan ook MyNintendo punten zodra het spel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Druss schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:02:
[...]

Okay, dus als ik mij "uitlog" of zo dan zijn mn games ook weg? Dat veranderd de zaak, had het idee dat de games op de SD staan en vanaf daar gespeeld worden.

Maar ik wil inderdaad mijn NNID en mail adres en wachtwoord en zo allemaal wipen van de console. Maar vroeg me dus af hoe, zonder de games kwijt te raken. Maar dat kan dus niet?
Als het wel kan hoor ik dat ook graag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

remcheese schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:50:
Ik zie dat het "nieuwe" nintendo account gekoppeld kan worden aan je Nintendo ID!
https://accounts.nintendo.com/
Bedankt voor de tip !
Hadden we daar mail van moeten krijgen ?? Ik heb wel zo'n Miitomo uitnodiging gekregen, maar wist niet dat je het nwe Nintendo account al kon aanmaken ...

Jammer dat Miitomo ook alweer alleen iOS/Android is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:14:
[...]

Bedankt voor de tip !
Hadden we daar mail van moeten krijgen ?? Ik heb wel zo'n Miitomo uitnodiging gekregen, maar wist niet dat je het nwe Nintendo account al kon aanmaken ...

Jammer dat Miitomo ook alweer alleen iOS/Android is.
Ik heb een mail gekregen. Volgens mij is dat alleen als je voor alle nieuwsbrieven bent ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

Nah, heb wel mail voor Miitomo gekregen ...

Maar van dat account is ook vandaag pas bekend gemaakt zo te zien ?
http://mynintendonews.com...or-a-my-nintendo-account/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:31:
[...]

Region locking ongedaan maken tutorial:
Men koopt de VS versie limited edition me kopen hier een europese new 3ds. :9

Moederbord omzetten. Je hebt een limited edition van deze regio. De andere zet je op ebay dat het een usa 3ds is. Probleem opgelost, toch ?
hehe

Point taken, je koopt een hele 3ds + doane en shipping finally voor 2 covers en een unieke doos (wow-ish voor de collectors.. maar uiteindelijk ligt die ergens ver weg stof te happen..) die 2 games in de virtual console blijven gelockt aan de usa 3ds dus veel ga je daar ook niet aan hebben XD

In feite hebben velen hier wel gelijk: veel exclusief/speciaal is er niet aan .. Gewoon een 2ds variant kopen en met het gespaarde geld de nieuwste pokémon games ofwel wachten tot de NX en de nieuwe pokémon game daarop.
Wellicht zullen ze dan ook wel weer een pokémon editie lanceren (hoewel mijn favoriet steeds charmander/red zal blijven)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_E_T_E_R
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-07 08:33
Hoi,
[Ik heb ooit een keer een 3DS gekocht en deze op een gegeven moment ook weer verkocht. Toen ik de 3DS nog in mijn bezit had, heb ik via de 'digitale winkel' van Nintendo diverse games gedownload op het apparaat. Ik ben nu toch weer aan het overwegen om een nieuwe 3DS aan te schaffen. Weet iemand of ik de games die ik destijds gedownload heb dan opnieuw kan downloaden op de 3DS die ik dan aan ga schaffen?[?

Een pagina terug staat een soortgelijke vraag 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door P_E_T_E_R op 17-02-2016 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:49:
[...]

Als het wel kan hoor ik dat ook graag !
Je kan wel je emailadres dat is gekoppeld aan je nnid wijzigen. Zet je die aan een nieuwe gmail ofzo.

http://www.nintendo.nl/Kl...matie-beheren-841601.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19
Te irritant dat Fire emblem fates nog geen release datum heeft in Europa.

Te jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
giantgiantus schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:44:
Te irritant dat Fire emblem fates nog geen release datum heeft in Europa.

Te jammer.
Ik hoorde van iemand dat de datum ergens in juni 2016 is.

Maar dan zie ik dit bij Nedgame.

Belachelijk dat wij moeten wachten, het spel is gewoon al in het engels klaar en toch... voelt als ouwe "goede" (sarcasme) tijden dat EU altijd als laatste aan de beurt kwam met games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Mizgala28 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 23:30:
[...]

Ik hoorde van iemand dat de datum ergens in juni 2016 is.

Maar dan zie ik dit bij Nedgame.

Belachelijk dat wij moeten wachten, het spel is gewoon al in het engels klaar en toch... voelt als ouwe "goede" (sarcasme) tijden dat EU altijd als laatste aan de beurt kwam met games.
Dat is van die typische wilde pre-order bullsh*t van Nedgame. Dat spel bestaat niet eens, want Fire Emblem Fates is er in Birthright en Conquest en deze is geen van beide. Nedgame bied zelfs pre-orders voor games die nog niet eens artwork of de officiële titel hebben gekregen.

Ik denk dat we eind april aan de slag mogen. Bij Awakening zat ook ca 2 maand tussen USA en Europa.

Ik vermoed dat we onze oosterburen mogen bedanken voor de vertragingen. Niet alleen willen ze hun eigen taaltje, maar de leeftijdcertificering is ook geen pretje.

• giantgiantus
Ik vind het vooral vreemd dat er nog geen datum beschikbaar is.

Verwijderd

Een game uitbrengen heeft ook veel te maken met licenties en copyright. Daarom dat sommige games ook onder een andere naam uitgebracht worden. Harvest Moon is een mooi voorbeeld wat helemaal niet meer door de originele makers gemaakt wordt. Natsume heeft de naams rechten in de VS en EU en de "echte" harvest moon heet nu story of seasons.

Verwijderd

Verder zit er vaak een verschil tussen games in Amerikaans Engels en Europees Engels. Ook zijn er in Europa meer talen waardoor er meer tijd nodig is. Plus werken NoE en NoA afzonderlijk van elkaar en Nintendo kijkt naar de markt over wanneer er een spel in een bepaalde regio uitkomt.

Ook zie je vaak dat een spel eerst in Europa uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Kan zijn. Maar in een geglobaliseerde wereld werkt dit alleen maar tegen je als bedrijf.

Verwijderd

Dus laten we voortaan alle spellen in 1 versie uitbrengen in 1 taal.

• --_--
Ik snap de frustratie niet zo. Het spel komt hier paar maanden later, alsof er verder niks te doen is in de wereld :p
Verder kijk ik wel uit naar de nieuwe fire emblem, maar tenzij ik de special edition met beide spellen kan krijgen wacht ik met de aankoop. Nog genoeg andere spellen te doen ;)

• RayNbow
giantgiantus schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:16:
Kan zijn. Maar in een geglobaliseerde wereld werkt dit alleen maar tegen je als bedrijf.
Welke geglobaliseerde wereld? Taalverschillen, cultuurverschillen, welvaartverschillen, wetgevingverschillen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
RayNbow schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:10:
[...]

Welke geglobaliseerde wereld? Taalverschillen, cultuurverschillen, welvaartverschillen, wetgevingverschillen...
Geglobaliseerde informatie. De hele wereld heeft informatie over de hele wereld. Wij weten nu massaal dat de US het spel heeft terwijl wij dat nog niet hebben. Dat is een negatieve eerste ervaring met het spel.

En dan hebben we nog de media. Op allerlei sites en youtube channels spreken ze enorm positief over het spel. Over 2 maand (of meer) is iedereen het weer vergeten. Het is dus voor de uitgever nadelig dat ze niet voor Europa meeliften op deze gratis marketing. De fans kopen het spel wel, maar gamers die de franchise niet kennen of een neutrale mening hebben denken misschien van "ja dat lijkt me leuk, ga ik kopen!" maar dat kan dus niet. En over 2 maand denken ze dat misschien van een ander spel. Gemiste kans dus :p

En wat het nog erger maakt, is dat er voor de meesten van ons geen goede reden is. We spelen het toch in het Engels en trekken ons niks aan van ratings, laat staan de Duitse :+

• Mizgala28
Duitsers, ik krijg altijd het gevoel dat Duitsers op het gebied van Engels erg lui zijn, alles moet naar het Duits vertaald zijn voor hun lijkt het...

• giantgiantus
BlackMage schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:50:
[...]

Geglobaliseerde informatie. De hele wereld heeft informatie over de hele wereld. Wij weten nu massaal dat de US het spel heeft terwijl wij dat nog niet hebben. Dat is een negatieve eerste ervaring met het spel.

En dan hebben we nog de media. Op allerlei sites en youtube channels spreken ze enorm positief over het spel. Over 2 maand (of meer) is iedereen het weer vergeten. Het is dus voor de uitgever nadelig dat ze niet voor Europa meeliften op deze gratis marketing. De fans kopen het spel wel, maar gamers die de franchise niet kennen of een neutrale mening hebben denken misschien van "ja dat lijkt me leuk, ga ik kopen!" maar dat kan dus niet. En over 2 maand denken ze dat misschien van een ander spel. Gemiste kans dus :p

En wat het nog erger maakt, is dat er voor de meesten van ons geen goede reden is. We spelen het toch in het Engels en trekken ons niks aan van ratings, laat staan de Duitse :+
Spot on. Had het niet beter kunnen verwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Hmm, Bravely Second demo uitgespeeld (in 8.5 uur). De Exorcist job class met Undo HP is echt overpowered. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
3DS 2016 Line Up By Nintendo Revealed (Verified Source at Nintendo) (US):
3DS release list 2016 *Funded by Nintendo only*:

Spring-Early Summer
Mario and Sonic Rio 2016
Nintendo Selects Wave 1
Hyrule Warriors Legends
Disney Art Academy
Bravely Second
Code Name: “Caviar F” (all ages smaller budget game)
Metroid Prime: Federation Force

Summer
Code name: “Torte City” big budget unannounced game for all gamers core/all ages
Dragon Quest VII
Code name: “Cadillac” (all ages smaller budget game late summer)

Fall-Holiday
3DS Hardware Price Cut
Code name: “N-Stars” big budget game for all ages
Nintendo Selects Wave 2
Code name: “DMW2” possibly Disney Magical World 2
Dragon Quest VIII
Pokémon 20th Anniversary game “Niji” (remember code names mean nothing, forget about the Rainbow, your gold is not there)

Pagina: 1 ... 106 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]