Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:39
Zo dit weekend mijn warrior volledig gegeared in de triumph-set met de iLvl 245 helm en ring. Dat is wel het grote voordeel van instant que's op de random dungeons. Heb verder ook nog 'Black Spire Sabatons', 'Ick's Rotting Thumb' en 'Rimefang's Claw' mogen looten. Laatste twee zelfs in 1 run! Vooral met het wapen ben ik erg blij; ik had Broken Promise en dat wapen was net even te langzaam vond ik. Maar goed, je kunt je als tank dus bijna helemaal in een nieuwe gearset steken in ongeveer 1 weekend :)

Verder ben ik ook erg tevreden met TukUI! Met heel weinig moeite heb je een strak UI dat ook nog makkelijk te configureren is. Sommige dingen zijn even uitzoeken (stancebar verplaatsen via /mss, questtracker met /wf en bags etc), maar vergeleken met allemaal losse addons is het echt een zegen.

Dan nog even over die UA / Improved Revenge build: als je ziet wat je allemaal moet laten liggen in de prot tree om UA te halen, dan kan de spec niet echt gebruikt worden voor het serieuze werk lijkt me. Dus leuk om content te farmen die je ruim overgeared, maar ook niet meer dan dat. En die content kan door iedere klasse gezerged worden, dus ik hoop inderdaad dat Blizz niet daarom revenge gaat nerfen. Voor het normale tankwerk is het namelijk echt een aanwinst!

Daarnaast moet je om echt goede DPS te halen ook DPS gear aan, wat het natuurlijk al weer lastiger maakt om echt zware tegenstanders aan te kunnen. Ook ben je natuurlijk afhankelijk van een dodge / parry / block, dus je moet wel daadwerkelijk een mob tanken (niet zomaar als DPS spec te gebruiken dus). Hopelijk zal het in PVP niet teveel problemen veroorzaken, maar ik vrees dat het tegen melee tegenstanders wel een goede optie is (kunnen we eindelijk wraak nemen op die rogues, DKs en pallies, dat dan weer wel :+)

[ Voor 16% gewijzigd door Morrar op 29-03-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gister ICC10 hardmodes geprobeerd, bij saurfang aangekomen woensdag en daar faalde we zwaar op.
Raid was ook niet optimaal, gister was onze raid setup nog slechter :)

Maar we gingen er voor, 4de try ging erg lekker en toen onze lock onze shadow priest en tank pally offline.
En ja, die konden dus ook niet meer inloggen, behalve de lock op een vage manier.

30min break gehad en konden nog niet inloggen dus maar gecanceld.
Had wel weer zin in progressie maar helaas zit dat de komende week er niet in vanwegen paas vakantie.
Volgende week maar eens een 10man icc puggen en me title showen in die pug ;)

Ook is mijn UI een beetje bugged sinds 3.3.3 dus ik ga maar weer eens kijken naar een nieuwe.
Zoek een minimalitische UI, mijn UI had ik graag willen laten zien (guild forum is verhuist en me sceenshot is er niet meer) maar dat kan helaas dus niet.

maar
Is vergelijkbaar met de mijne, kan jij een SS maken in Raid opstelling?

Zaterdag avond lekker film gekeken en Engineering gelvl van 150 naar 409, heeft me 1.5k goud gekost.
Zat al zo lang op de 150 en dacht ach waarom niet eens engi gaan lvl'en.

AH in Dalaran <3 Glove enchant <3 jeeves farm :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 29-03-2010 12:05 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Vanavond gaan we weer verder in ICC10.
zitten nu op de Blood queen maar ik verwacht dat die wel down zal gaan (en stiekum hoop ik op die dagger :P)
Dan hebben we alleen nog Sindragos staan en de Lich king.
Iemand nog tips voor die ijsdraak ?

Onze setup zal vanavond bestaan uit:
2x Survival hunters
1x Rogue ( Ik)
1x Retridin
1x Fury Warrior
1x Prot Warrior
1x Prot Pally
2x Disc Priest
1x Holydin

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Wootlock schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:17:
zitten nu op de Blood queen maar ik verwacht dat die wel down zal gaan (en stiekum hoop ik op die dagger :P)

2x Survival hunters
1x Rogue ( Ik)
1x Retridin
1x Fury Warrior
1x Prot Warrior
1x Prot Pally
2x Disc Priest
1x Holydin
Ja, veel oefenen voor sindragosa. En oppassen als rogue. Onze rogue had laatst flinke problemen met killing spree tijdens de blistering cold (staat vast in killing spree en kan niet wegrennen) en die stack debuff die snel oploopt bij een rogue. (weet niet meer hoe hij heet, maar procced als je melee damage doet en rogues hitten vaak achterelkaar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Derr_Hans schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:00:
Is vergelijkbaar met de mijne, kan jij een SS maken in Raid opstelling?
Ik zal proberen er vanavond aan te denken :).

Eigenlijk verandert er niet heel erg veel in een raid opstelling. Aan de linkerkant van het scherm verschijnt Grid. Rechtsonder, boven de info panels met FPS, bags en gold verschijnt Skada. Out of combat geeft hij damage of healing of whatever ik geselecteerd heb weer. In combat zie je de threat meter. Ondertussen heb ik trouwens ook PallyPower geskinned, zodat hij nu beter bij de rest van m'n UI past.

Waar ik alleen nog naar op zoek ben is een addon die weergeeft welke buffs ik nog mis als ik in een party of raid zit. Nu gebruik ik BuffEnough (dat groene vierkantje onder de minimap), maar die werkt in een aantal situaties niet erg fijn. ZOMGBuffs heb ik wel eens naar gekeken, maar dat vind ik een irritant ding en die kan ook veel meer dan dat ik nodig heb. Iemand tips?

[ Voor 63% gewijzigd door Dricus op 29-03-2010 12:38 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online

2x Survival hunters
1x Rogue ( Ik)
1x Retridin
1x Fury Warrior
1x Prot Warrior
1x Prot Pally
2x Disc Priest
1x Holydin
1 tip die ik je kan geven is 1 disc priest naar holy speccen.
Sindragossa is niet zo makkelijk, tips die ik kan geven als tactic.

PLaats 2x een flare in phase3 die 15y of 20y wat je will, van elkaar afstaat.

Plaats deze tussen de melee en ranged in zodat altijd duidelijk is waar men de iceblock gaat plaatsen.
Geloof me, in de hecktiek is het vrij makkelijk om meer guildy's in ijsblokjes te laten veranderen.

Wat wij doen, komt omdat we voornamelijk ranged zijn. Wij hebben onze 2 melee's op de iceblocken dps's + de tank die op dat moment niet aan het tanken is. Jullie zijn melee heavy zou zeggen laat de hunters de iceblocken dps'en + de tank die op het moment niet aan het tanken is. Laat de iceblock lang genoeg leven dat die tank zijn stacks cleared heeft. Thats basicly it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
RaDKiLL schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:21:
Lol. Dus met een goede healer sprint je voortaan door de daily heen. Nice! :p
En nu je het zegt riep hij daar inderdaad iets over jah. Alleen heb ik nooit een warrior gespeeld dus voor mij was het allemaal abracadabra.
In mijn rotation zijn mijn best scorende abbilities revenge en thunderclap. Improved revenge staat in de talent tree van protection. Voor de patch leverde dit een extra stun op en na de patch doet de revenge een extra strike op de dichtsbijzijnde target. Ik zal absoluut niet klagen omdat de trash tanken er makkelijker van wordt. Bij benadering krijg ik er ongeveer een kwart extra dps bij. Bij een revenge zie ik ineens twee mobs neer gaan ipv één. Maakt het questen overigens een stuk eenvoudiger. De andere talent staat diep in de arms tree. Op hogere level kun je beide talents net bereiken.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Thanks voor de tips :) kijken of we hem vanaaf down krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Heeft iemand een website waar omschreven staat hoe je als resto shaman moet healen? Ik heb op dit moment prima gear (3 pieces T9), alles geenchant volgens EJ en overal epic gems in (voornamelijk haste +mp5).

Wat ik vooral irritant vind is dat ik heel snel oom raak en bijna na elke trashpack moet drinken. Ik doe veel LHW, af en toe HW bij grote damage spikes en na een trashpack CH om iedereen bij te healen.

Ben helaas niet in resto gear uitgelogd en gear bij WoW Heroes is niet actueel.

[ Voor 9% gewijzigd door Menace_1981 op 29-03-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
gebruik minder haste, haste is goed als je beter gegeared bent als shammy healer dacht ik.
Onze oude shammy gemmed 12sp/10haste als tank healer, dit voornamelijk omdat haar gear niet voldoende was voor pure haste gems. Pas later ging ze pure haste gemmen and dit was toen we net een paar weken icc aan het doen waren. (ze was wel volledig 245 (heroic 10man toc) gegeared in tegenstelling tot jouw gear)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Menace_1981 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:09:
Heeft iemand een website waar omschreven staat hoe je als resto shaman moet healen? Ik heb op dit moment prima gear (3 pieces T9), alles geenchant volgens EJ en overal epic gems in (voornamelijk haste +mp5).

Wat ik vooral irritant vind is dat ik heel snel oom raak en bijna na elke trashpack moet drinken. Ik doe veel LHW, af en toe HW bij grote damage spikes en na een trashpack CH om iedereen bij te healen.

Chainheal is your friend :)

Als ik door hc's loop met mijn shammy dan is het normaal gesproken earthshield op de tank met af en toe een riptide. Voor het geval dat er aoe dmg is slinger ik er een chainheal tegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek als tankadin naar een leuke guild op de server sylvanas. Iemand een leuke suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Derr_Hans schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:41:
[...]
PLaats 2x een flare in phase3 die 15y of 20y wat je will, van elkaar afstaat.
Kan veel makkelijker, Blizz heeft zo'n mooie indicatie gemaakt op de vloer :D
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/241ro90.png

Kan me eigelijk niet meer herinneren hoeveel iceblocks je krijgt voor de airphase op 10 man maar ach het idee mag duidelijk zijn toch? :)
Helemaal achterin op dat platform zie je die streep lopen. Daar kan je prima met je raid staan.
Je hoeft dan alleen maar naar links of naar rechts te lopen om je ice block te droppen en kan bijna niet mis gaan met de range o.d.

Je tanks, kunnen op deze manier van elkaar af taunten zonder het risco dat je raid een breath of cleave over zich heen krijgt.

Dit is trouwens de tactic die For the Horde gebruikt in hun heroic kill.
Fimpje van deze tactic op 25 man.

@Hierboven.
Tier 9 4 set is bagger voor resto en de stats op t9 zijn ook niet al te geweldig.
Pak dus de 2 set en dan gewoon gear met betere stats :)
Ik droeg geloof ik t9 head en t9 gloves maar weet dit niet meer zeker.

Wees ook vooral niet bang om eventueel cloth of leather te dragen :)

Ik zelf heb nooit echt veel mana problemen gehad, LHW gebruik ik alleen in 10 of 5 man instance of als er erg weinig damage rond gaat (Lady Deathwhisper bijv.). CH ftw!
HW is ook niet optimaal en deze slurpt je mana heel snel op :)
Ik gebruik HW alleen in nood gevallen.
CH werkt ook single target best oke, de cast tijd is dan misschien wat lang maar kost in verhouding tot LHW en HW niet veel mana en je hebt altijd de kans dat ie naar iemand anders jumped, is het niet een speler is het wel een pet :)

Verder natuurlijk altijd zorgen dat je water shield up is. Maak er een gewoonte van deze te refreshen ook al heb je nog een aanstal stacks over. Als je een GCD over hebt gewoon refreshen, het kost je tenslote niets meer dan een GCD.

Mocht je de kans hebben probleer Solace of the Fallen te krijgen, de trinket die dropt in ToC 25 van de 2e baas. Is makkelijk te puggen :)
Veder, is de trinket van Thorim 10 man hardmode wel goed, ook voor je mana.

Ik zelf gem nooit voor mp5.
Ik loop nu al sinds Ulduar met zo'n 200-300mp5 while casting rond en heb nooit echt mana problemen gehad.
Voor rode sockets ga ik voor haste / SP, voor geel uiteraard 20 haste en blauw skip ik zoiezo en ga ik voor 20 haste. Nu is het in sommige gevallen als je een goede socketbonus kunt pakken (9SP bijv.) niet erg om een blauwe socket mee te pakken en kies dan haste/mp5 zoals je zelf al aangaf :)
Let wel op, omdat ik 2x Solace of the Fallen heb, ben ik van meta gem veranderd (11mp5 & 3% increased critical healing effects) die 2x rode gems nodig heeft waardoor ik dus geen blauwe gems nodig heb om m'n meta te activeren.
Heb je de standaard meta met Int en mana regen proc (die je altijd moet gebruiken als je niet 2x Solace of the Fallen hebt) pak dan alleen de blauwe sockets met de beste socket bonus :)

Mijn char kan je vinden in m'n sig :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Radiance schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:34:
[...]

Kan veel makkelijker, Blizz heeft zo'n mooie indicatie gemaakt op de vloer :D
[afbeelding]

Kan me eigelijk niet meer herinneren hoeveel iceblocks je krijgt voor de airphase op 10 man maar ach het idee mag duidelijk zijn toch? :)
Helemaal achterin op dat platform zie je die streep lopen. Daar kan je prima met je raid staan.
Je hoeft dan alleen maar naar links of naar rechts te lopen om je ice block te droppen en kan bijna niet mis gaan met de range o.d.

Je tanks, kunnen op deze manier van elkaar af taunten zonder het risco dat je raid een breath of cleave over zich heen krijgt.
Wij staan aan de andere kant, heb je afbeelding herbruikt.
Afbeeldingslocatie: http://www.telektra.nl/241ro90.png
alleen heb jij de melee niet getekend ;)

Paars is ook de spot (en onze flare kleur, omdat deze best opvalt) waar we onze flares droppen.
verder is tactiek het zelfde, is weinig anders te bedenken op deze fight ;)

De iceblocks in P1 dicht bij de trap en je krijgt geen icebombs achter de iceblocks.

Watch ur debuffs !!
Is wellicht het beste advies ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 29-03-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik ga dr vanuit dat melee op de boss aan het inhakken is dus vond het overbodig deze erbij te zetten :P
In de laatste phase doen deze alleen maar ice blocks dps'en en laten ze Sindy met rust :)

Maar het idee is idd hetzelfde :)
Toch vind ik dat je in die halve circel aan het einde net iets duidelijker kan volgen waar je je ice block moet droppen in de laatste phase (minder risico om te ver naar links of rechts te lopen)

Maar wat je zegt, beste advies is je debuffs goed in de gaten houden :)
Zeker op heroic aangezien die instability debuff niet alleen jezelf pijn doet maar iedereen om je heen :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Dank je wel voor de reacties :)

@ Radiance, wow jouw char is lekker gegeared. Dat wapen is denk ik erg fijn!

Helaas zal ik denk ik niet snel raid pugs gaan healen. Eerst maar even veel ervaring in HC's opdoen.

Ik zat erover na te denken om die spell waardoor je een instant heal hebt te macro'en aan HW. Doen jullie dat ook?

Laatste vraag gaat even over iets anders: laatst zat ik met iemand in een party en als hij een mob interrupte zei hij in partychat: <naam speler> interrupted <naam spell>. Ik heb gezocht naar zo'n macro maar heb het niet kunnen vinden. Of is het een addon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Menace_1981 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:06:
Laatste vraag gaat even over iets anders: laatst zat ik met iemand in een party en als hij een mob interrupte zei hij in partychat: <naam speler> interrupted <naam spell>. Ik heb gezocht naar zo'n macro maar heb het niet kunnen vinden. Of is het een addon?
Zoiets? SpeakinSpell

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Menace_1981 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:06:
Dank je wel voor de reacties :)
bijv.

/cast Polymorph
/p Sheeping %t! You spank it, you tank it!

Alleen verander het naar de naam van jouw Hex of interrupt skill.

/cast Hex
/p Hexing %t! You spank it, you tank it!

%t staat voor target en zal de target naam in /p opnoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Voor je vraag over Swiftness, deze heb ik inderdaad gemacro'd met HW.
code:
1
2
3
4
#showtooltip Nature's Swiftness
/cast Tidal Force
/cast Nature's Swiftness
/cast Healing Wave

Voor die interupts, Shamans Friend kan dit doen. Gebruik het zelf niet meer maar het kan :P
Je kan ook macro's hier voor maken.
%t commando heeft de naam je target weer, eenige nadeel is dat deze ook zegt dat je iets interupt als je eigelijk miste.

[ Voor 3% gewijzigd door Radiance op 29-03-2010 14:22 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Derr_Hans schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:56:
[...]

Wij staan aan de andere kant, heb je afbeelding herbruikt.
[afbeelding]
alleen heb jij de melee niet getekend ;)

Paars is ook de spot (en onze flare kleur, omdat deze best opvalt) waar we onze flares droppen.
verder is tactiek het zelfde, is weinig anders te bedenken op deze fight ;)

De iceblocks in P1 dicht bij de trap en je krijgt geen icebombs achter de iceblocks.

Watch ur debuffs !!
Is wellicht het beste advies ;)
Dit is ook exact de tactiek die wij gebruiken, zowel in 10 man als 25 man.

Tanks staan links en rechts van de draak en taunten van elkaar af in P3 zodat de tank die op dat moment niet aan het tanken is even snel achter een iceblock kan lopen (hopelijk staat die ook bij zijn tank positie)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:13
prutser001 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:21:
Zo vanavond ICC10 in met m'n verse Druid :) zal nog wel tegen wat verzet oplopen maar het is iig bevestigd door de GM en RL op het forum :) (gearscore ftw) en een paar recounts in guildchat ST van 7.7k dps helpt ook :)
Hoop alleen dat ik niet alteveel mana problemen krijg omdat er op pvpgear gewoon geen hol aan spirit zit, kan me in heroics aardig redden met innervate en als ik beetje geluk heb met procs (clearcasting) dan zou het wel goed moeten komen. Ben alleen benieuwd watvoor problemen ik krijg met Starfall :P

Misschien ff wat T9 halen voor EoT aangezien ik er alweer 100 heb.
Wat is ST?
Wat je vooral zal missen op je pvp gear is hitrating, en die heb je hard nodig voor raids.
Maar voor ICC10 is 4.5k dps genoeg, tenzij je voor een full run gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

2x Survival hunters
1x Rogue ( Ik)
1x Retridin
1x Fury Warrior
1x Prot Warrior
1x Prot Pally
2x Disc Priest
1x Holydin
Enigeste wat ik nog kan zeggen is dat je misschien wel een healing probleem kan krijgen. Geen ranged magic dps, dus 2 van de 3 healers zullen beperkt zijn door unchained magic die zij dus gaan krijgen. En als rogue zijnde moet je erg op je debuff letten, anders dps je jezelf dood.

En verder wat Radiance al zegt met zijn plaatje. Alleen draaien wij het om en doen het voor de trap met de ijsblokken.

-edit-
Zoals Der_Hans het dus getekend heeft.

Mobiele telefoon + forum = trage reactie

[ Voor 6% gewijzigd door Zertaxka op 29-03-2010 14:47 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Survival hunters zijn ranged magic :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

2x Survival hunters
1x Rogue ( Ik)
1x Retridin
1x Fury Warrior
1x Prot Warrior
1x Prot Pally
2x Disc Priest
1x Holydin
Met deze setup ga je haar niet neerkrijgen.

Paar minpunten:
1. Melee krijgt veel meer damage dan ranged, dat is hoe hun debuff werkt. Een ranged stopt gewoon met casten en krijgt dan geen damage, een melee heeft een kans op elke hit om zijn debuff te krijgen, en zal daarom dus veel meer damage nemen. In phase 3 zal de melee gewoon omvallen.
2. Twee mensen krijgen de caster debuff, een dps-caster en een healer. Als je geen dps-caster hebt dan krijgen twee healers de debuff en dat is heel vervelend. Tel daarbij op dat er zeker 1 keer is wanneer een healer een iceblock krijgt, en voila je hebt alleen nog maar 2 healers met een vervelende debuff.

Verder mis je een aoe healer, heb je geen heroism/bloodlust, geen windfury en geen caster buffs.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
De paar keer dat ik nu Sindragosa 25 (normal) heb gedaan hebben wij ook de iceblocks op de stairs gezet. Nu valt mij wel een leuk detail op in die For The Horde video van Sindragosa 25 (hard). Omdat zij de raid achter sindragosa plaatsen kunnen zij langer blijven dpsen (met ranged) zodra zij de lucht in gaat voor de flight phase. Daarbij vraag ik mij af of die ice bombs tijdens de flight phase in die inham kunnen droppen waar zij de raid hadden geplaatst. Het zou wel rottig zijn als dat gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Gister eindelijk mijn warlock naar 80 gebracht. Gelijk heroics wezen doen en de weekly raid. Hoogste DPS was 4.2k (destro) op de eerste boss van Drak'Tharon Keep met 250 hit (onder de hitcap dus).

Dit bevalt me wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Het is bij ons nog niet voorgekomen voor zo ver ik weet, wij hebben alleen normaal gedaan btw.
Had er zelf niet eens aan gedacht dat de positie die ik zij dat je haar dan langer door kan DPS'en als ze de airphase ingaat maar nou je het zegt, als ik wel eens elemental was stond ik haar idd gewoon door te nuken als ze de lucht in gaat :)
Dit is dus een klein voordeel tegenover de positie die Hans zei :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Kees schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:46:
[...]

Paar minpunten:
1. Melee krijgt veel meer damage dan ranged, dat is hoe hun debuff werkt. Een ranged stopt gewoon met casten en krijgt dan geen damage, een melee heeft een kans op elke hit om zijn debuff te krijgen, en zal daarom dus veel meer damage nemen. In phase 3 zal de melee gewoon omvallen.
2. Twee mensen krijgen de caster debuff, een dps-caster en een healer. Als je geen dps-caster hebt dan krijgen twee healers de debuff en dat is heel vervelend. Tel daarbij op dat er zeker 1 keer is wanneer een healer een iceblock krijgt, en voila je hebt alleen nog maar 2 healers met een vervelende debuff.

Verder mis je een aoe healer, heb je geen heroism/bloodlust, geen windfury en geen caster buffs.
Dat is ook de reden waarom ik mijn eerste tip liet luiden als Respec 1 disc naar holy.
2 disc is geen raid heal 1 disc is voldoende zelfs in 25mans.

Hunters zijn physical damage dealers weet niet welke debuff zij krijgen aangezien wij geen hunters in de guild hebben ;). Het is iig altijd 1 healer + DPS caster die de debuff krijgt.

En idd raid setup die jullie gaan gebruiken maak het je zelf wel heel lastig mee.
Geen Melee liefde van ferals / shammy's / DK's en jullie zijn melee heavy.
Maar niets is onmogelijk, shammy is niet noodzakelijk als je de dps er voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kees schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:46:
[...]

Paar minpunten:

Beetje pessimistisch als je het mij vraagt. Goed, een van die disc priests zou toch echt holy moeten gaan (sowieso zijn twee disc priests een beetje zinloos in een 10-man, onder andere dankzij de cooldown op PW:S). Los daarvan kan melee ook gewoon stoppen met damage doen, dan dropt chilled to the bone ook. Hetzelfde als bij casters wat dat betreft. ;) Sowieso hebben alleen melee classes die veel gebruik maken van haste (alleen enhancement shammies tegenwoordig geloof ik?) echt last van die buff omdat 'ie zo snel geapplied wordt bij hun.

DPS-wise een suboptimale setup hebben is op Sindy ook niet zo'n ramp, 't gaat meer om controle dan om DPS in de 10-man.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

We gaan het gewoon proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Derr_Hans schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:13:
[...]

Maar niets is onmogelijk, shammy is niet noodzakelijk als je de dps er voor heb.
Sterker nog: 10-mans zijn getuned om zonder heroism/bloodlust gedaan te kunnen worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo heel belangrijk is heroism niet vind ik. Helemaal niet op 10mans...

Dit is trouwens wel een leuk linkje, denk dat er best wat van waar is:

http://www.warcrafthunter...03/the-heroism-mentality/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Hunters krijgen in ieder geval niet de caster debuff.

En inderdaad zou het geen slecht idee zijn om 1 priest holy te laten speccen.

Als je dps goed genoeg is, heb je geen heroism/bloodlust nodig. Hebben haar en LK deze week zonder gedaan in ieder geval.
Maar dat geldt voor alle fights in ICC 10. Als je een goede groep hebt, is het allemaal zonder heroism/bloodlust te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Uhm, hoe zeker zijn jullie ervan dat twee healers de pineut zijn als er geen caster DPS is? Ik heb redelijk goed contact met onze rivaliserende 10strict guild op Executus, en zij runnen ook een melee-only setup (en 1 hunter), en zij waren maar al te blij om te merken dat in geval van GEEN caster DPS, er GEEN tweede healer de debuff krijgt. Omdat melee in principe altijd gedebufft kan worden is dat de prijs die je betaalt. Denk dat 't wel aardig balanced is trouwens, in elk geval zeker geen reden om nooit een caster mee te nemen :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@zertaxha

ik denk dat het probleem niet alleen maar ligt bij heroism maar meer ligt bij het gebruik van damagemeters.

net zoals Gearscore. Het geeft een indicatie meer niet. Mensen vergeten snel tactics wanneer ze meer dps moeten doen om toch eerste te staan bij dps.

Wel mij interesseert het geen bal hoeveelste ik sta, als op einde iedereen nog leeft en ik heb een goeie drop gehal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben een beetje genaaid trouwens. :P

Ik had een leuk 10-man raidingteam waarmee we best ver kwamen op een avondje per week; doorgaans alle losse wings in ICC neer met uitzondering van Sindy waarvoor we meestal tijd hadden voor 3 tries ofzo. Toen vertrok ineens de helft van het team (letterlijk :X ) naar horde waardoor ik mijn team heb moeten disbanden. Daardoor heb ik kans gezien om afgelopen week de main tank te replacen in het rivaliserende 10-man team waarmee ik vrijdag onze guild first 10-man LK kill gekregen heb. Echter, omdat ik maar een replacement ben ga ik nu dus niet zomaar mensen kunnen lokken met een hard mode-activatie omdat er een timer zit op het switchen naar hard mode en mensen na een wipe niet in de hard mode instance naar binnen kunnen rennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
NMe schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:41:
Echter, omdat ik maar een replacement ben ga ik nu dus niet zomaar mensen kunnen lokken met een hard mode-activatie omdat er een timer zit op het switchen naar hard mode en mensen na een wipe niet in de hard mode instance naar binnen kunnen rennen...
Hoe bedoel je dat precies?

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele vraagjes over Herloom gear.

Als ik herloom items enchant met bijvoorbeeld 35+ attackpower blijft die enchant dan zitten op dat item van level 1 tot 80?

En krijg je die 20% bonus boven op de raf bonus als ik ga raffen met een vriend?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Enchants blijven erop zitten maar denk eraan dat je alleen enchants zonder levelrequirement erop kan zetten, een heirloom heeft namelijk ilvl 1, ook al ben je zelf lvl 80. Dat van die XP bonus weet ik niet zeker, maar dat denk ik nu wel niet.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Echter, omdat ik maar een replacement ben ga ik nu dus niet zomaar mensen kunnen lokken met een hard mode-activatie omdat er een timer zit op het switchen naar hard mode en mensen na een wipe niet in de hard mode instance naar binnen kunnen rennen...
Hoe bedoel je? Deze week gaat er ook een 'kingslayer' met onze groep mee om hardmodes te activeren, maar dat gaat niet zo simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dutchman! schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:58:
[...]

Hoe bedoel je dat precies?
Het team waar ik mee LK gekilld heb zal volgende week wel weer gewoon hun eigen tank meenemen, waardoor ik weer zonder team zit. Nou zou ik kunnen kijken of ik snel een team kan ronselen door mensen te lokken met het feit dat ik hard modes kan starten, maar ik kan de hard mode pas aanzetten als iedereen binnen is, anders kunnen mensen die niet attuned zijn niet naar binnen. Dat geldt ook na een wipe: dan moet je eerst de instance weer op normal zetten. En nadat je de moeilijkheidsgraad veranderd hebt van normal naar hard of andersom moet je 10 minuten wachten voordat je weer kan switchen.

Wat daarbij nog stom is: je kan wel mensen rezzen en summonen. Op zich kan het dan nog allemaal aangezien ik als druid een rez heb; gewoon zorgen dat er een warlock is die altijd dicht bij de entrance doodgaat ofzo. Maar leuk is anders. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Gister een lekker lopend raidje gehad. We hadden drie recruits bij ons, en iemand die net member is geworden.
Morrowgar was al eerder door, en dat was op een donderdag toen Turalyon zo rond 9 uur plat ging.

Dus wij lekker verder op de Lady. Het ging een beetje rommelig omdat we 2 hunters hadden op de fanatics, maar zodra die Reanimated werden deed alleen me sting, black arrow en explosive shot het, dus maar geswitched met de aanwezige lock (die op shield stond) en dat ging verder prima..
Osxy schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:38:
Survival hunters zijn ranged magic :+
Verder alles tot en aan Rotface ge-oneshot. Was ook voor ons een verrassing dat we het zo lekker ging.
Precious was nog wel lache. Op een gegeven moment waren er nog 1 tank, 1 healer en 1 dps over. Precious gaat plat en toen vielen zij ook 1 voor 1 om.. :) een leuk LoL moment..

Rotface was nog even wennen omdat er een stel nieuwe bij waren, maar na 3 tries ging ie ook neer. En wij op naar Putricide voor de eerste keer. Zijn in P2 beland en vooralsnog zal het een leuke nieuwe uitdaging zijn, net als Dreamwalker die we ook even mochten aanschouwen na we de Lady Slyvaris ofzo neer hadden gekregen voor een extra emblem.

Dinsdag zal het een ICC25 worden waarschijnlijk... :)

[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 29-03-2010 16:23 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:12:
[...]

Het team waar ik mee LK gekilld heb zal volgende week wel weer gewoon hun eigen tank meenemen, waardoor ik weer zonder team zit. Nou zou ik kunnen kijken of ik snel een team kan ronselen door mensen te lokken met het feit dat ik hard modes kan starten, maar ik kan de hard mode pas aanzetten als iedereen binnen is, anders kunnen mensen die niet attuned zijn niet naar binnen. Dat geldt ook na een wipe: dan moet je eerst de instance weer op normal zetten. En nadat je de moeilijkheidsgraad veranderd hebt van normal naar hard of andersom moet je 10 minuten wachten voordat je weer kan switchen.

Wat daarbij nog stom is: je kan wel mensen rezzen en summonen. Op zich kan het dan nog allemaal aangezien ik als druid een rez heb; gewoon zorgen dat er een warlock is die altijd dicht bij de entrance doodgaat ofzo. Maar leuk is anders. :P
Dat hadden we vorige reset ook, heel irritant maar deze reset leek t fixed. Hadden meerdere non-kingslayers en die hadden geen probleem met n CR terwijl de instance op hardmode stond. Leuk 10man weekend gehad trouwens, 8/12 hardmodes plat en toen halverwege de 2e avond maar normals gedaan om nog n paar nieuwe Kingslayers erbij te krijgen.... oneshotten we LK gewoon. :P Ok t was easymode in P5 met 3 locks maar was niet echt gepland zo, eigenlijk meer wat we online hadden zaterdagavond. Jammer genoeg al onze 3e melee dagger op onze 2e LK kill, 1e kill hadden we n rogue mee die beter had, zaterdag helemaal geen melee dus tja, had beter kunnen zijn.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:25:
[...]

Dat hadden we vorige reset ook, heel irritant maar deze reset leek t fixed. Hadden meerdere non-kingslayers en die hadden geen probleem met n CR terwijl de instance op hardmode stond.
Ehm, zoals ik al zei: rezzen en summonen kan gewoon. Terug naar binnen rennen niet...toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
zover ik begrepen heb van guildy met lk kill, kun je na wipe de instance buiten op normaal zetten, maar dan is deze binnen nog steeds heroic, dit hoef je maar 1ste keer te doen.
Rest van wipes blijft buiten op normaal

[ Voor 11% gewijzigd door Teunis op 29-03-2010 16:34 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Dit hadden wij vorige week ook. Wij hebben 2 niet Kingslayers in de groep. Maar deze week hebben we geen enkel probleem meer gehad. Ze konden zo naar binnen lopen. Ze hebben wel inmiddels bazen op herioc mode mee omgelegd, dus het kan daardoor komen dat ze nu zonder problemen naar binnen kunnen.

Trouwens wat is Putricide een klote gevecht op herioc. Zoveel RNG in een gevecht heb ik tot nu toe nog niet gezoen. We hadden verschillende keren dat de green ooze target ook de plague kreeg. Je moet stacken, maar eigenlijk ook weer niet.
Klap op de vuurpijl was trouwens wel dat de abomination tank een paar keer de eerste plague kreeg. Dat is dus gewoon een instant wipe. Zelfs als je de abomination dispelled, dan bugged de plague en kun je deze niet meer verder geven. Tegen de tijd dat je de tank weer hebt geressed lig je al te ver achter met de slime.
Wij doen het nu zo dat de abomination tank meteen divine shield gebruikt. Dit procced meteen de abomination, hopelijk is de tank dan in ieder geval veilig van de plague.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:31:
[...]

Ehm, zoals ik al zei: rezzen en summonen kan gewoon. Terug naar binnen rennen niet...toch? ;)
Rezzen/summonen was niet meer nodig, terug naar binnen rennen was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
NMe schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:31:
[...]

Zorg dat er tenminste 1 iemand binnen is, en dat 'binnen' heroic is. Dan ga je naar buiten, en zet je hem op normal, en voila iedereen kan enteren, maar omdat jij niet binnen was toen je switchte is binnen nog steeds heroic, en hoef je dat dus niet elke wipe te switchen. 1 keer is voldoende. en iedereen kan teruglopen. Te vaak deze bug meegemaakt de laatste tijd :P

Verder over sindragosa, wat ik bedoel met dat physical dps meer damage krijgt; Als je een caster bent, en je hebt de debuff niet, dan kun je full nuken en is de enige damage die je krijgt de aura. Als physical dps is de damage die je krijgt een chance on hit, en die doet gewoon 2k damage / 2s per stack. Zeker een rogue, als die een beetje ongelukkig is en 4 stacks krijgt terwijl hij ook nog op 4 magic%+ debuffs zit, dan neemt die rogue 12k damage per 2 secondes..
Trouwens wat is Putricide een klote gevecht op herioc. Zoveel RNG in een gevecht heb ik tot nu toe nog niet gezoen. We hadden verschillende keren dat de green ooze target ook de plague kreeg. Je moet stacken, maar eigenlijk ook weer niet.
Klap op de vuurpijl was trouwens wel dat de abomination tank een paar keer de eerste plague kreeg. Dat is dus gewoon een instant wipe. Zelfs als je de abomination dispelled, dan bugged de plague en kun je deze niet meer verder geven. Tegen de tijd dat je de tank weer hebt geressed lig je al te ver achter met de slime.
Wij doen het nu zo dat de abomination tank meteen divine shield gebruikt. Dit procced meteen de abomination, hopelijk is de tank dan in ieder geval veilig van de plague.
Het is inderdaad een lastig gevecht, alhoewel het niet zo heel erg RNG is.
Green ooze target met plague = iemand zonder plague pakt de plague op en rent uit
Abomination met plague = Abomination tank bodypulled de boss. Als hij dat niet doet is hij later bij de table, en is hij dus niet snel genoeg een abomination en is hij dus een target voor de plague. En tja, helemaal een paladin kan gewoon als eerste naar binnen rennen met een divine shield op :P

[ Voor 71% gewijzigd door Kees op 29-03-2010 17:37 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kees schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:20:
[...]

Zorg dat er tenminste 1 iemand binnen is, en dat 'binnen' heroic is. Dan ga je naar buiten, en zet je hem op normal, en voila iedereen kan enteren, maar omdat jij niet binnen was toen je switchte is binnen nog steeds heroic, en hoef je dat dus niet elke wipe te switchen. 1 keer is voldoende. en iedereen kan teruglopen. Te vaak deze bug meegemaakt de laatste tijd :P
Als dat werkt is dat erg nice. Ga ik even een nieuw team zoeken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Zoals beloofd hierbij nog even mijn UI in een raid setting. Gelijk ook maar even mijn target en focus unitframes en mijn (de)buffs op target en focus in beeld gebracht. Ook de castbars van mezelf, m'n target en m'n focus zijn zichtbaar.
UI in raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Volgens mij is het al niet meer nodig om het zo te doen.
Enige vreemde is wel dat toen ik vrijdag de raidleader was ik hem niet op HC kon zetten. Gaf aan dat ik Lich King nog niet neer had op 10, terwijl ik hem wel op 25 neer heb. Als je hem neer hebt op 25 kan je dus geen 10 HC leiden. Terwijl dit wel met de Malygos 25 key kan bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zertaxka schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:35:
[...]

Enige vreemde is wel dat toen ik vrijdag de raidleader was ik hem niet op HC kon zetten. Gaf aan dat ik Lich King nog niet neer had op 10, terwijl ik hem wel op 25 neer heb. Als je hem neer hebt op 25 kan je dus geen 10 HC leiden. Terwijl dit wel met de Malygos 25 key kan bijvoorbeeld.
Mja, een item is natuurlijk ook wat anders dan een attunement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
Zertaxka schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:35:
[...]

Gewoon bug report maken imo.
lijkt me raar dat niet zo kunnen/mogen. al kan standaart blizz antwoord al raden... dan kill toch even op 10 man

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:04
Iemand anders ook problemen de auction house?
Ik kan geen enkele auction vinden, behalve mijn eigen...

Heb ook auctionator gedownload, daar vind ik ook niks mee...

Kan er iets local bij me mis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Teunis schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:43:
Gewoon bug report maken imo.
lijkt me raar dat niet zo kunnen/mogen. al kan standaart blizz antwoord al raden... dan kill toch even op 10 man
Is afgelopen zaterdag inderdaad opgelost met een kill op 10 mans. _/-\o_

Op Bronze Dragonflight zijn we niet zo snel met progress. Paar weken geleden is Yogg +0 pas voor het eerst gedaan. TotGC 25 zijn wij de enigste met Mad Skills tot nu toe. Dus proberen een aantal guilds nu Insanity voor elkaar te krijgen. Balen dat we het hebben laten liggen toen ICC uitkwam. Nu dus ook weer terug gegaan omdat de rest van de content deze week al neer was. Is wel duidelijk dat je dit dus echt al outgeared bent.
Met 43 tries over lag Anub, 1 burrow fase is nu genoeg. :X
Dus volgende week hopelijk Insanity nu iedereen weer een beetje aan het gevecht gewend geraakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23
Menace_1981 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:09:

Hmm, beste is zoveel mogelijk mp/5 gear te droppen en in plaats daarvoor crit/haste gear te halen. Het klinkt nu misschien vreemd, maar resto shamans hebben veel meer aan crit als regen dan aan mp5 op de manier waarop we nu healen. Plus crit geeft je buiten regen ook meer aa healing en ancestral healing.
Zorg dan wel dat je watershield 100% uptime heeft (beste kun je hiervoor een addon als totemtimers of powerauras voor gebruiken).

HW kun je beter niet gebruiken als spotheal, lhw en riptide zijn veel beter voor raidhealen, ch als je weet dat ie meer dan 2 targets raakt (niet bang zijn voor overhealing, ch bumps proccen ook earthliving en ancestral healing).
Vergeet niet dat haste een manadrain is, maar ook je critregen verhoogt, als zou ik tot je dik in icc gear zit niet over de 800 haste heen gaan, daarna is 1200-1300 haste je doel.

Buiten dat kun je ook een mp5 flask gebruiken, dat helpt wel. Spellpower flask resulteert vaak toch in overhealing als je aan het raidhealen bent (2.5k spellpower is het max dat je nodig hebt voor icc10 normal mode raidhealing, rond de 2800 voor 25 normal, voor heroics wil je wel over de 3000 heen).
Kijk ook of je replenishment in je raid hebt, dat helpt aanzienlijk.
Verder zorgen dat je je mana tide totem gebruikt als je op 70% van je mana zit.
Als je met een ele of enh shaman raid, laat die dan bloodlust doen want dat kost ook 1.5k mana.

Het belangrijkste als spot/raidhealer is echter om te leren niet gelijk alles te healen wat 1000 damage heeft gehad, je hele raid hoeft niet de hele tijd 100% hp te hebben voor de meeste bosses en melee heal je toch wel als je de tank CH'ed. Ook als je de mensen healed die wél veel damage hebben gehad, dan healed aa automatisch die mensen met minder damage. Dit effect wordt versterkt als je bijvoorbeeld abacus als trinket gebruikt of trauma als wapen.
Dit vraagt vaak echter, vooral in 25man, ook om opvoeding van de rest van je raidhealers. De meeste healers vinden het tegenwoordig alleen maar belangrijk dat ze bovenaan de meter staan, dus grijpen ze elke kans aan om er weer 1000 healing bij te schrijven.
Als je echter goed synchroniseert met je andere healers, dan healed het veel relaxter, jij als shaman bent de vuller van de raid, vooral in 25man dicht jij gaten die andere healers laten, stel je grid dus in om bijvoorbeeld ook druid hots etc te laten zien, en chainheal juist die mensen die niet 5 hots op zich hebben.
Of bijvoorbeeld een gridincominghealing die de tankhealing laat zien, zodra je paladin of disc priest een drop in zn healing heeft, kun jij als shaman daar snel op reageren met een riptide + hw.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je als shaman healer veel waardevoller bent als je doet waar je goed in bent, dus healen waar het nodig is (snel switchen tussen spothealing en tankhealing of chunk raidhealing), dan als je alleen probeert bovenaan de healing meter te komen. Als je op die manier leert healen zul je nooit meer last hebben van mana problemen en als bijkomend voordeel healed het veel relaxter waardoor je minder snel fouten maakt.
Een goede raidleader weet dit en zal je daar ook om waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dricus schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:10:
Zoals beloofd hierbij nog even mijn UI in een raid setting. Gelijk ook maar even mijn target en focus unitframes en mijn (de)buffs op target en focus in beeld gebracht. Ook de castbars van mezelf, m'n target en m'n focus zijn zichtbaar.
[afbeelding]
Hey Dricus! was het je al opgevallen dat ergens in het midden van je screenie iemand met de
"Grand Marshal" title staat? :P old school pvp ranks Ftw! maarja niet voor lang meer want ze komen weer terug in cataclysm :D
Mektheb schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:19:

Ergste is nu nog van die mensen die alleen maar PvP doen en dan denken ze helemaal pro zijn, en iedereen voor noob uitmaken omdat je geen rating hebt en ondertussen wel willen rollen op pve gear in VoA..

Mensen die pvpe en ratings halen en gewoon goed zijn verdienen respect want pvp is zeker niet makkelijk ;), maar zie er zat in voa loot en pvp gear en gekochte arena teams :<
VoA is dan ook meer voor de PvPers :P je kan die instance alleen maar unlocken door te gaan pvpen net zoals je straks in cataclysm "Tol Barad , de daily quest hub" alleen maar kan unlocken door te pvpen maar voa is een lachertje,hebben gisteren nog de 10 man versie gedaan met alleen maar mensen in pvp gear (op de tank na omdat je anders wat tank statjes te kort komt) en dat ging prima,daarnaast dropt er ook leuke pvp gear vooral bij de laaste boss maarja kan natuurlijk nooit zo zijn dat iemand in pvp gear op pve spull gaat rollen natuurlijk ;)

en gekochte arena teams??je moet zelf meespelen om een rating te krijgen aangezien je pvp gear met een "Rating lock" kan kopen mits Je Personal Rating op een bepaald punt zit en dan kan je nog zo'n hoge teamrating hebben als je zelf nog nooit een potje hebt gespeeld in dat team of je net nieuw bent begin je gewoon bij 0!

en om even op je bovenste stukje terug te komen : kan natuurlijk nooit zo zijn dat je iedereen voor N00B gaat lopen uitmaken,hoe goed je ook bent in een bepaald aspect vd game,je moet iedereen altijd in zn waarde laten vind ik persoonlijk,maarja dat soort mensen heb je in pvp ook,die bijv in wg allemaal orders lopen te schreeuwen en de chat volgpompen met negatief gelul en zelf ergens afk druk staan te typen met pve gear aan,meestal is het vermelden vd gear genoeg voor een geel "player has left the battleground" berichtje

Persoonlijkeconlussie : pve en pvp zijn allebij supertof! het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat :) maar het moet wel gescheiden blijven van elkaar dwz geen mensen in PvP gear in instances en geen mensen in PvE gear in battlegrounds! :) (ja wel in arena natuurlijk lekker voor de rating haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 06:34:
was het je al opgevallen dat ergens in het midden van je screenie iemand met de
"Grand Marshal" title staat?
Hehe, dat was me niet opgevallen. Ik ben ook niet zo "into" het oldschool gebeuren omdat ik pas met WoW ben begonnen toen TBC al uit was en sowieso ben ik pas sinds kort met PvP begonnen :).

Dagboekje dan maar,

Gisteren na het sporten ben ik nog even ingelogd en zag in /2 "LFM [For the Alliance]"-spam voorbij komen. Nu ik naast PvE'er toch ook een rechtgeaard PvP'er aan het worden ben mag deze achievement natuurlijk niet ontbreken, dus ik heb me bij die raid aangesloten. Van tevoren had ik verwacht dat we in de Horde steden nog wel enige tegenstand van spelers zouden krijgen, maar niets was minder waar. In alle 4 de steden konden we rechtstreeks naar de Horde leaders doorstomen en konden we die zonder noemenswaardige problemen omleggen. In 2 steden, waaronder Undercity waren er nog wel 1 à 2 Hordies die hun leider probeerden te verdedigen, maar die konden niets uitrichten tegen onze 35 man sterke raid.

De Black War Bear is dus binnen. Ik had toch op iets meer tegenstand gehoopt omdat ik dan wellicht ook de Wrath of the Alliance achievement (het killen van 5 spelers in elke Horde stad) mee kon pikken. Helaas mocht dat niet zo zijn.

Daarna nog even één keer AV gedaan (de Call to Arms van dit weekend) voor de bonus honor en arena points en toen was het weer bedtijd. Nog één of twee BG'tjes en ik kan weer een nieuw PvP item aan mijn verzameling toevoegen. Waarschijnlijk wordt dat de Furious legs, want dan zijn al mijn "zichtbare" items door PvP items vervangen, maar misschien ook wel de Wrathful ring.

De leiders van de guild waar ik inzit (een NL-only sociale guild met regelmatig wat raid aspiraties) hebben besloten om het raiden iets meer aandacht te gaan geven. Niet in de zin dat we meer raid avonden krijgen of meer hardcore worden, maar wel dat het raiden wat beter georganiseerd wordt. Hiervoor wordt aanstaande woensdag een nieuwe guild opgericht waar alle leden die nu regelmatig aan raids meedoen bij kunnen aansluiten. De huididge guild blijft bestaan voor altjes. Ik vind het wel een leuk idee, dus ik ga me bij de nieuwe guild aansluiten. Misschien ga ik dan toch nog wat meer van ICC zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Laatst online: 18-10-2021
[...]
Het is inderdaad een lastig gevecht, alhoewel het niet zo heel erg RNG is.
Green ooze target met plague = iemand zonder plague pakt de plague op en rent uit
Het klinkt makkelijker als jij dat zo zegt. Maar, de rest van de raid moet wachten met stacken tot dat de iemand anders de plague over heeft genomen en weg is gelopen. Dat kost tijd en normaal gesproken zijn de meeste dps al onderweg naar het ooze doel om te stacken.
Abomination met plague = Abomination tank bodypulled de boss.
Toevallig was ik de abomination tank, ik weet dus precies hoe dat het is gegaan. Onze maintank pulled de boss. Daarna loop ik meteen naar de table en gebruik de flask daar. Je krijgt dan een buff die 4 seconden duurt waarna je de abomination wordt. In deze 4 seconden kun je nog steeds de plague krijgen.
Als hij dat niet doet is hij later bij de table, en is hij dus niet snel genoeg een abomination en is hij dus een target voor de plague.
Even wachten. Dus als de abomination tank body pulled dan krijgt hij de plague, maar als hij dat niet doet dan is hij niet snel genoeg bij de tafel en krijgt hij ook de plague. Beetje een catch 22 situatie vindt je niet? Damned if you do and damned if you don't.
Persoonlijk denk ik dat het iets makkelijker is. De plague is random. Alleen de main tank en de abomination kunnen geen doel zijn. Jammer genoeg duurt het altijd minimaal 4 seconden voor dat je een abomination bent, tenzij je paladin bent. Deze vier seconden is voldoende om plague target te worden. Gewoon een kwestie van slecht ontwerp. In een van de tries was het zelfs zo dat ik de plague warning kreeg en meteen daarna werd ik een abomination. Ik kreeg dus de plague terwijl ik de buff had en precies voor dat deze af liep. Hier kun je dus helemaal niets aan doen.
En tja, helemaal een paladin kan gewoon als eerste naar binnen rennen met een divine shield op :P
En als je dat niet doet, maar ipv daar van eerst de abomination buff pakt, dan kun je instant switchen naar abomination en heb je er dus geen last van. Jammer genoeg voor de andere tanks kunnen zij dit dus niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryack op 30-03-2010 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal,

Toen ik gister thuis kwam wilde ik mijn geluk nog wel een keer beproeven in een VoA25 op mijn tankadin. Ik kreeg een invite voor een groep die net werd gevormd en ging 5 minuutjes afk om even wat zooi op te ruimen. Toen ik terug kwam waren we 9 man sterk, namelijk 6 paladins (waarvan 2 tank), een warrior tank, een DK tank en een druid tank. Nog maar even afk om wat meer zaken te regelen, dit zag er toch niet al te best uit…

Na 15 minuten maar gezegd dat ik de groep wel zal verlaten omdat er een overschot aan tanks was. Ik kreeg meteen een whisper dat ik de MT zou zijn, of ik wilde blijven. OK, dan doe ik dat, 5 minuten later was ook de afwas gedaan en hoefden we nog maar 2 spots te vullen.

Uiteindelijk was de andere tankadin weg gegaan, en ging ik samen met een warrior als tank aan de slag. Eén van de DK’s probeerde ook nog iets te doen dat op tanken leek… Beide bosses waren wonder boven wonder een 1-shot. De T10 tankpants dropte ook nog, en ik was enige tank! De raidleader gaf hem helaas aan een retri, die wel zo eerlijk was om hem aan mij te traden! Blije dwerg hier! Heb nu 43k selfbuffed leven :)

Na het eten wilde ik toch even mijn hunter gaan pimpen, ik heb uiteindelijk de random Old Kingdom gedaan waarbij een 40k tank regelmatig de grond hapte ookal zat de healer in icc10 gear… slacker! Daarna ben ik met een guildie door random VH heroic gegaan en hebben we daarna de ICC-5 heroics gedaan. Tot we aan HoR toe waren, die mocht ik namelijk nog niet in.. Dat terwijl ik single target gewoon rond de 4k dps uit mn huntertje pers.

Ik heb de T9 headpiece en shoulders gekocht (232) en de 245 pants van Anub gegemmed en enchanted. Ben meteen van 2000ish naar 2200+ gearscore gegaan. Leuk om weer een character te hebben die nog upgrades kan gebruiken uit normale heroics. Nu nog een beetje meer inlezen en de damagemeters gaan ownen. Ranged dps is een stuk minder intensief dan melee… Helemaal met een pc die echt grote problemen heeft met AoE op 25 mans (2-5 fps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Nou gisteren stonden dus de blood queen + Sindragosa op het programma :)
We startte op de blood queen en idd 2 disc priests ging niet lekker waarop 1 priest aangaf wel naar holy te willen switchen, zo gezegt zo gedaan. Try's daarna ging het stukken beter alleen hadden we het probleem van de 2de air phase + de bites waardoor de raid zich als het ware zelf opblies. maar gelukkig nog 2 frenzied hunters die levend waren + 2 tanks en 1 healer wat resulteerde in een leuke kill :D (Tof gevecht overigens, lekkere DPS pompen met die buff :) ).
Door naar sindragosa en zoals sommige verspeld hadden zouden we hem niet neerkrijgen; dit was idd het geval echter hadden we maar 2 try's op de ijsdraak gespendeerd. 2de try gemakkelijk tot 25% gekregen ! dus ondanks de "mindere" setup is hij wellicht goed te doen. alleen P3 ff onder de knie krijgen en dan gaan we binnenkort naar de Lich king !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 06:34:
[...]

Hey Dricus! was het je al opgevallen dat ergens in het midden van je screenie iemand met de
"Grand Marshal" title staat? :P old school pvp ranks Ftw! maarja niet voor lang meer want ze komen weer terug in cataclysm :D

[...]

VoA is dan ook meer voor de PvPers :P je kan die instance alleen maar unlocken door te gaan pvpen net zoals je straks in cataclysm "Tol Barad , de daily quest hub" alleen maar kan unlocken door te pvpen maar voa is een lachertje,hebben gisteren nog de 10 man versie gedaan met alleen maar mensen in pvp gear (op de tank na omdat je anders wat tank statjes te kort komt) en dat ging prima,daarnaast dropt er ook leuke pvp gear vooral bij de laaste boss maarja kan natuurlijk nooit zo zijn dat iemand in pvp gear op pve spull gaat rollen natuurlijk ;)

en gekochte arena teams??je moet zelf meespelen om een rating te krijgen aangezien je pvp gear met een "Rating lock" kan kopen mits Je Personal Rating op een bepaald punt zit en dan kan je nog zo'n hoge teamrating hebben als je zelf nog nooit een potje hebt gespeeld in dat team of je net nieuw bent begin je gewoon bij 0!

en om even op je bovenste stukje terug te komen : kan natuurlijk nooit zo zijn dat je iedereen voor N00B gaat lopen uitmaken,hoe goed je ook bent in een bepaald aspect vd game,je moet iedereen altijd in zn waarde laten vind ik persoonlijk,maarja dat soort mensen heb je in pvp ook,die bijv in wg allemaal orders lopen te schreeuwen en de chat volgpompen met negatief gelul en zelf ergens afk druk staan te typen met pve gear aan,meestal is het vermelden vd gear genoeg voor een geel "player has left the battleground" berichtje

Persoonlijkeconlussie : pve en pvp zijn allebij supertof! het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat :) maar het moet wel gescheiden blijven van elkaar dwz geen mensen in PvP gear in instances en geen mensen in PvE gear in battlegrounds! :) (ja wel in arena natuurlijk lekker voor de rating haha)
True :),
Maar ken helaas wel van die trollen dat als je beneden de 2k rating zit ze niet eens met je praten ;)
En over het kopen van een team snap ik wel je bedoeld, maar zie toch vaak zat wts of wtb 1k arena team etc.

Ben het helemaal met je eens kan het niet beter zeggen eigenlijk :D, ik maak altijd de deal met bv de andere mage wil je pvp gear of pve gear ?, als hij pvp gear wilt en ik win het krijgt hij het wint hij pve gear krijg ik het. beide blij, maar willen beide pve gear sja dan pech.
Wootlock schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:53:
Nou gisteren stonden dus de blood queen + Sindragosa op het programma :)
We startte op de blood queen en idd 2 disc priests ging niet lekker waarop 1 priest aangaf wel naar holy te willen switchen, zo gezegt zo gedaan. Try's daarna ging het stukken beter alleen hadden we het probleem van de 2de air phase + de bites waardoor de raid zich als het ware zelf opblies. maar gelukkig nog 2 frenzied hunters die levend waren + 2 tanks en 1 healer wat resulteerde in een leuke kill :D (Tof gevecht overigens, lekkere DPS pompen met die buff :) ).
Door naar sindragosa en zoals sommige verspeld hadden zouden we hem niet neerkrijgen; dit was idd het geval echter hadden we maar 2 try's op de ijsdraak gespendeerd. 2de try gemakkelijk tot 25% gekregen ! dus ondanks de "mindere" setup is hij wellicht goed te doen. alleen P3 ff onder de knie krijgen en dan gaan we binnenkort naar de Lich king !
Indeed leuke fight wij gingen gister op 10 man er ook heen, ( was voor mij nieuw ) maar het was al laat we hadden andere quarters al gedaan dus we hebben 4 / 5 tries gedaan omdat niet iedereen de fight kende geloof beste try 20% was

Was erg tevreden ermee en ook erg lucky , heb die zooi nooit op me gehad dat je dat moet dumpen zoals bij jarax.. en die link 2x in de fight gehad
ach is kijken vanavond ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Mektheb op 30-03-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dricus schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:10:
[afbeelding]
Mooie UI, alleen die cast bars maakt het een beetje druk voor mij zelf :)

Ben even wat rond wezen zoeken en deze UI komt het meest in de buurt van mijn huidige.
Aangezien ik geen zin heb om mijn huidige weer bug vrij te maken dan dowload ik deze dus en pas ik het iets aan :)

http://s.wowinterface.com/preview/pvw36409.jpg

Verschil tussen mijn huidige en deze is dat mijn health bar en de target health bar verticaal staat.
Map aan de andere kant staat, recount + omen links onder in de hoek met aan gepaste kleuren dus niet dat gekke bruine papier kleur van omen ;) en dat ik er een 3 skillbar's zichtbaar heb. 1 boven grid (alle CD's + macro's) en 1 bar met 5 plekkies naast me (verticale) health bar met Health/speed pot mana gem + evocate en Healthstone.

En de balkjes wat meer transparant+antraciet qua kleur is.

En grid op deze plek is ook meteen goed voor me healer, dus een UI voor alle classes ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 30-03-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[b][message=33724510,noline]
Dan nog even over die UA / Improved Revenge build: als je ziet wat je allemaal moet laten liggen in de prot tree om UA te halen, dan kan de spec niet echt gebruikt worden voor het serieuze werk lijkt me. Dus leuk om content te farmen die je ruim overgeared, maar ook niet meer dan dat.
Je effectieve loss van je talents is "maar" 2% Stamina and Critical Block alleen de nieuwe spec vereist echt wel wat inzicht en rage management en daar gaan de meesten mee plat. De spec is prima te gebruiken in bevoorbeeld Heroics farmen en zelfs ICC10, echter op 25ICC heb je meer dan 2 tanks en dan word het erg lastig zodra je rage starved bent.

Kortom als je een spec zoek waarin je alleen revenge loopt te spammen moet je dit bedenken " You're doing it wrong !" Voor de geintresseerden hier is een mooi artikel erover.

En nu voor aller vermaak hier is some footage van de nieuwe Deadmines en de grand opening

[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 30-03-2010 10:01 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Niet bijster veel gedaan gisteren. Eerst de dagelijkste frosties met alle verschillende combinaties van onze vrienden kring gedaan om vervolgens met de guild weekly te doen (jaraxxus) in toc25. Meteen maar de hele instance gedaan zonder enkele problemen. Gek genoeg kon ik qua dps ook nog wel een beetje bij blijven met de rest van de guild, al vermoed ik dat sommige wat aan het slacken waren omdat het maar toc25 was.

Als laatste nog wat quests/randoms gedaan op m'n nu 75 druid en deze heeft nu weer een halve level erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:53:
[...]

True :),
Maar ken helaas wel van die trollen dat als je beneden de 2k rating zit ze niet eens met je praten ;)
En over het kopen van een team snap ik wel je bedoeld, maar zie toch vaak zat wts of wtb 1k arena team etc.

Ben het helemaal met je eens kan het niet beter zeggen eigenlijk :D, ik maak altijd de deal met bv de andere mage wil je pvp gear of pve gear ?, als hij pvp gear wilt en ik win het krijgt hij het wint hij pve gear krijg ik het. beide blij, maar willen beide pve gear sja dan pech.
ja zo'n troll ken ik ook nog wel haha maar die had nog geen eens een 1k rating :P zat ook altijd in de /2 op te scheppen en is nu naar de andere kant getransfered..totaal geen skill en ubergrote mond haha bleek later ook nog eens een Dame te zijn :S maarja ook al lopen er 10 healers of andere prio targets-->Gronnstalker gaat als eerst tegen de vlakte haha :P

ik ben nog niet echt bekend met het wts/wtb arena team gebeuren,tja staat wel leuk als iemand je inspect een tem met 1800 rating maarja als dat gastje dan ook nog eens in S7 of lager loopt dan weet je al dat die of een team gekocht heeft of nooit een potje heeft meegespeeld want je personal rating blijft dan natuurlijk lame haha!

maarja moet ook maar eens wat vaker in VOA gaan kijken,vind het zelf ook meer een PVE instance voor PVPers maar meestal verlaat ik na het verdedigen/veroveren van WG al the zone om in stormwind lekker Bgtjes of arena te gaan doen :) ben nu mn holy offsetje aan het sparen en volgens iemand met gearscore ben ik de 5.6k al gepaseert met mn pvp setje (nadat ie 5.6 k zei had ik nog wat upgrades)

holy offsetje is nog lame in de zin van resilience heb voornamelijk ilvl 245 pve spul (badge gear) maar heb alweer 5 itempjes vervangen door pvp items,ben begonnen met de nonset wrath items aangezien die het duurst zijn kwa honor en na woensdag mn laatst geplande upgrade voor mn (main) retri spec gescoord te hebben ga ik vol voor de Holy set :D

denk trouwens wel dat ik mn pve ringen voorlopig nog niet vervang want daar zitten wel leuke stats op ,heb die ilvl 251 ashen verdict caster/heal ring en die ring vd Kirin tor die je een paar keer kon upgraden en die je als xtra heartstone kan gebruiken (dalaran) maarja is ff afwachten :) ga eerst de rest vd non set items scoren,furious setje,WG shoulders en daarna de furious items vervangen door S7,dan druk aan ee nrating werken en een S8 shield+mace scoren en dan zal het wel weer tijd worden voor cataclysm haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 09:37
Afgelopen weekend heb ik lekker m'n priest verder geleveld. Ik had er al twee heirlooms op zitten, dus sowieso al de 20% bonus, maar afgelopen donderdag een Devout Aurastone Hammer gekocht voor wat emblems en er een +30 Spell Power op gezet. Toen ik level 21 was gerespecced naar de Energizer build en wat meer spirit gear gehaald en toen ging het levellen gruwelijk snel. Nooit meer zonder mana, crits van ongeveer 350. Mobs die na een Holy Fire > Smite > Smite de grond liggen te kussen. Instant dungeons als healer.

Nu ben ik dus level 28 op m'n priest, maar aankomend weekend moet level 32-34 geen probleem zijn.

Wel even een vraagje voor de priest healers hier. Wat is het verstandigst om te gebruiken om te healen? Ik gebruik nu vooral Flash Heal en Renew, samen met PW:S, maar Flash Heal spammen is af en toe redelijk intensief, vooral als de tank geen aggro houdt. Wat kun je het beste gebruiken om te healen in een dungeon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Wootlock schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:53:
[...]
De pest van Sindragosa is dat je het tot aan 35% op een gegeven moment kunt dromen. Die eerste fase is belachelijk simpel als je in de flow van het gevecht komt. Pas als je P2 ingaat wordt het hectisch en begint het gevecht. Je kunt dus eigenlijk zeggen dat je op 70% van P2 gewipet bent. Denk dus nog niet dat je er al bent!

Het allerbelangrijkst is dat je raid group in een goede rotatie terecht komt. De tanks moeten elkaar vlot afwisselen en zorgen dat ze niet allebei een Frost Breath op hun donder krijgen. Mocht de tank die net onderweg is om het tanken over te nemen geBeacont worden, en zelfs al getaunt hebben (JA DAT KAN GRRR), reageer dan supersnel. Communicatie is troef!

Op dezelfde manier moeten je healers in een goede flow komen. Je bent met z'n drieën, waarvan er één altijd Unchained is, dus eigenlijk maar met z'n tweeën. De afstemming tussen Unchained (laat die altijd achter een Iceblock gaan staan, die kan toch vrijwel niks doen), degene die z'n debuff aan het droppen is, en degene die volop staat te healen moet goed zijn. Communicatie is troef!

Maar misschien is het belangrijkste wel: Don't Panic! Blijf kalm, loop naar de juiste plekken. Als het als healer zo uitkomt dat je je debuff niet KUNT droppen (ene healer in Tomb, andere Unchained), so be it! Als je als tank met hoge stacks debuff niet KUNT hiden, pop Cooldowns (of vraag om externe). Laat hoe dan ook Unchained niet te hoog stacken... En zorg dat je verliefd wordt op Sindy's stem <3, anders word je gestoord na een avond vol tries :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hox
  • Laatst online: 16-09 16:37

Hox

Zertaxka schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:08:
[...]

Is afgelopen zaterdag inderdaad opgelost met een kill op 10 mans. _/-\o_

Op Bronze Dragonflight zijn we niet zo snel met progress. Paar weken geleden is Yogg +0 pas voor het eerst gedaan. TotGC 25 zijn wij de enigste met Mad Skills tot nu toe. Dus proberen een aantal guilds nu Insanity voor elkaar te krijgen. Balen dat we het hebben laten liggen toen ICC uitkwam. Nu dus ook weer terug gegaan omdat de rest van de content deze week al neer was. Is wel duidelijk dat je dit dus echt al outgeared bent.
Met 43 tries over lag Anub, 1 burrow fase is nu genoeg. :X
Dus volgende week hopelijk Insanity nu iedereen weer een beetje aan het gevecht gewend geraakt is.
Onze guild heeft gister voor het eerst Sindragosa down. Zit helaas zelf niet in de progressgroep. Dus ben zelf nog niet verder gekomen dan Saurfang :(
Maar idd, progress op BDF is niet zo snel. Vind ik niet heel erg. Ik hoef niet overal doorheen te rushen. Ben wel blij dat de server weer wat levendiger is dan toen ik een halfjaar geleden stopte. Toen was er een beetje een leegloop dacht ik.

/wave, groeten vanaf de horde side van Bronze Dragonflight

[ Voor 0% gewijzigd door Hox op 30-03-2010 10:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:39
ShadowBumble schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:01:
Je effectieve loss van je talents is "maar" 2% Stamina and Critical Block alleen de nieuwe spec vereist echt wel wat inzicht en rage management en daar gaan de meesten mee plat. De spec is prima te gebruiken in bevoorbeeld Heroics farmen en zelfs ICC10, echter op 25ICC heb je meer dan 2 tanks en dan word het erg lastig zodra je rage starved bent.
Hoho, vitality geeft +9% sta versus +4% van Strength of Arms; da's dus 5% verschil. Daarnaast mis je ook Devastate en Shockwave. De eerste is natuurlijk een prettige combo van damage en sunders en de tweede een mooie manier van crowd control voor packs groter dan 2-3 mobs. Maar goed, ik begrijp dat je met Cleave / Revenge prima 2-3 mobs onder controle kunt houden (met damage) en dat Schockwave dus niet echt een groot gemis zal zijn. Sowieso is er ook altijd nog de oude vertrouwde Thunderclap.

Anyway, lijkt me een leuke spec om eens mee te spelen als offspec. Momenteel heb ik echter Fury als offspec, dus ik laat het even aan me voorbij gaan :)

Edit:
Het artikel had ik zelf ook al even geGoogled, maar het is niet meer helemaal up to date:

Improved Revenge while necessary to make this spec powerful on bosses is your worst enemy on trash. Stuns as you might expect are not your friend when you want to dodge, parry and block and this spec dishes out stuns in spades.

Spec is na Imp Revenge verandering juist wel uitermate geschikt voor trash...

[ Voor 17% gewijzigd door Morrar op 30-03-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
dev10 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:29:

Wel even een vraagje voor de priest healers hier. Wat is het verstandigst om te gebruiken om te healen? Ik gebruik nu vooral Flash Heal en Renew, samen met PW:S, maar Flash Heal spammen is af en toe redelijk intensief, vooral als de tank geen aggro houdt. Wat kun je het beste gebruiken om te healen in een dungeon?
Op lage lvl's is flash heal + renew + shield voor zover ik weet 'the way to go'. Maar als je tank geen aggro kan houden, dan is het wel normaal dat het 'intensief' healen wordt.

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-01 15:21

Ezr

Het verbaasd me wel hoeveel mensen er eigenlijk nog bezig zijn met togc of icc10 eerste 2 wings
zelfs met hc gear is togc10 en icc10 eerste 2 wings te doen. Ik heb 4 maanden terug een dk gemaakt na lvl 80 heb ik een aantal hcs gedaan waarbij meestal de 3 nieuwe hcs gear met emblems gekocht weekly raid derbij en ik ben icc10 ready binnen 2 weken (2 weken na lvl 80 that is)

[ Voor 3% gewijzigd door Ezr op 30-03-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Ben gestopt met het lvlen van mijn shaman, duurt te lang en gezien mijn doel in dit spel (end) PvP is heb ik geen zin om eerst een maand moeten investeren om daar te komen.

Dus ik ben (again) maar weer op mijn druid gaan spelen welke wel 80 is. Heb ik balance gespecced omdat ik dat het leukste vind op dit moment maar ik kom wel rare dingen tegen hoor.

- Zo crit mijn starfire tussen de 3000 en 11000 in PvP, hoe kan dit!? Het is namelijk met elke class!
- Mijn spells missen ongelovelijk vaak en dat met +4% hit talent. :S
- Mijn shapeshifts worden gedispelled (bug)? Regelmatig zie ik mijzelf uit moonkin form gaan en NEE dan gebruik ik geen heal spell ofzo, gewoon als ik aan het moonkinnen ben. :S

Elke class kan mij globalen, maargoed balance is de meest underpowered pvp spec dat weet ik maar toch. Shadowpriest doet 2 dots en die doen bijna 20k dmg, hetzelfde geldt voor lock dots, echt insane gewoon!

Moonkin form heeft een passive ability ofzo: Moonkin Form, every enemey player instantly targets you!

Maar elke class lijkt overpowered ten opzichte van mijn moonkin. Ik heb 22k health unbuffed en 800 resil (te weinig ik weet het maar 600 resil mag toch niet het verschil maken tussen geglobaled worden en compatetive zijn)?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Gisteren inderdaad een relatief rustige avond gehad.

Als eerste een random om mn healy priest, Gundrak. Lekker relaxed er door, dps pakte wel veel aggro, dacht dat de warrior tank gedeeltelijk in pvp kit zat.

Daarna random op mn DK Tank. Werd CoS dacht ik. Meteen de eerste pack laten spawnen en gas erop. Easy peasy.

Vervolgens eers een specifieke HoR gedaan met mn Boompje. Was HoR hc nummer 18 voor me, weer geen offhand drop.

Toen was het voor 2 van de groep raid tijd (zie Detwisj).

Hierop op mn Pallie tank wat pre-quests gedaan voor DTK. Daarna random gedaan, tada, DTK. Tank ring van rewards erbij, uiteraard geen tank drops in de instance.

Daarna moet de 3e van de groep nog 3 randoms hebben (rogue, priest, warrior). Snelle rush-jobs, 1 foutje in Nexus bij de eerste boss. De 3 packs + de boss zou nog gaan, maar door knockbacks en fear kwamen er nog 1-2 packs bij, trokken we net niet. Een van de randoms (met mn Druid weer) werd wederom HoR. Na 19 runs eindelijk die offhand kunnen winnen.

Daarna met de lagere levels (paladin, druid, shaman) nog 1 random gedaan voor het uitloggen. Old Kingdom. Ik begin te merken dat ik steeds sneller kan doortrekken als Pallie tank, duurde ook niet echt lang voor we er doorheen waren. Wederom geen tank drops, en ook de quest reward had niks te bieden voor tanks helaas.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooo dan nu eindelijk maar even het dagboekje (exclusief het Voa gebeuren waar alleen cloth dropte)

Gisteren was AV nog de Call to Arms bg (jaa ook bij mij,op welke battlegroup zit je Dricus?) en daar maar mee begonnen,Drek'thar en de Battlemasters zijn inmiddels gebuffed met meer HP&Dmg en ignoren Avoidance dus ik hoopte op een ouderwets potje torens cappen,galva killen en grote gevechten!
helaas bleek ondanks de Npc buff in AV de Blitz tactiek nog steeds aardig te werken maar gelukkig wipten we de eerste keer (ik stond lekker buiten haha) en hadden we nog wat tijd om wat torens te veroveren (375 honor per toren) en liep de honor toch wel lekker binnen :D

daarna gelijk de arena ingedoken met ons trainings team waar we de rating bijna op de 1200 hebben,na 7 potjes ben ik holy gegaan en omdat we nog een holy pally hadden kon ik letterlijk agrro pullen haha omdat ik die ilvl 245 emblem shoulders aan had kreeg ik alle dps op mn nek en tja dat kan je wel ff volhouden (vooral omdat ik de beacon van de andere pally had) en dat bleek net genoeg te zijn voor onze dpsers om hun healer af te slachten :P daarna weer naar retri gegaan en de rest vd totaal 15 potjes afgewerkt..

ook nog in wg een klein groepje guildies in het zuiden aangevoert en een paar epic gevechtjes gehad daar,we waren tijdens het aanvallen vooral bezig in het zuiden alwaar we op een "Tower def/Workshop hunt" missie waren,vooral bij de workshops waren de gevechten fel en agressief en ondanks dat we in de minderheid waren hielden de healers ons in leven en de vijand had er maar 1 dus dat was gauw voorbij..nadat we in het zuiden een aanvals beweging van rechts(alliance starters kant) naar links (vanaf de map gezien) gemaakt hadden en bij de laatste workshop waren zijn we allen in een demolisher of siege engine gesprongen en via de westelijke muur tot het midden doorgedrongen waar we ons samenvoegden met de overige troepen die al op de laatste deur afreden...WIN! daarna nog gauw alles met rode letters boven hun hoofd zitten stunnen en vermoorden (tja hoort erbij toch?) en toen nog even lekker voor het dalaran portaaltje gewacht op een achterblijver die dr nog ff gauw doorkwam,al gauw gesteund door een frostmage en dr nog 2 kills bijgesnoept :D vandaag tik ik waarschijnlijk de 79.000e honor kill aan dus die [100,000 kill] (+ Title) achievement is al in zicht! :D:D

vanmorgen gelijk nog ff een random bg gedaan voordat ik naar mn werk ging en dat was wsg wat eindigde in een 3-1 overwinning voor ons,heb 1 flag zelf binnen gebracht en de 2e keer werd ik genadeloos afgemaakt door 3 rogues en een Mage :P vervolgens voornamelijk gedaan waar ik in wsg goed in ben en dat is het jagen op de flagcarrier,kon hem lekker bezig houden en vertragen tot de hulptroepen waren gearriveert en kon vanmorgen met een voldaan gevoel in mn metalen mount naar mn werk toe rijden (zonder crusader aura)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:30:
[...]

De pest van Sindragosa is dat je het tot aan 35% op een gegeven moment kunt dromen. Die eerste fase is belachelijk simpel als je in de flow van het gevecht komt. Pas als je P2 ingaat wordt het hectisch en begint het gevecht. Je kunt dus eigenlijk zeggen dat je op 70% van P2 gewipet bent. Denk dus nog niet dat je er al bent!

Het allerbelangrijkst is dat je raid group in een goede rotatie terecht komt. De tanks moeten elkaar vlot afwisselen en zorgen dat ze niet allebei een Frost Breath op hun donder krijgen. Mocht de tank die net onderweg is om het tanken over te nemen geBeacont worden, en zelfs al getaunt hebben (JA DAT KAN GRRR), reageer dan supersnel. Communicatie is troef!

Op dezelfde manier moeten je healers in een goede flow komen. Je bent met z'n drieën, waarvan er één altijd Unchained is, dus eigenlijk maar met z'n tweeën. De afstemming tussen Unchained (laat die altijd achter een Iceblock gaan staan, die kan toch vrijwel niks doen), degene die z'n debuff aan het droppen is, en degene die volop staat te healen moet goed zijn. Communicatie is troef!

Maar misschien is het belangrijkste wel: Don't Panic! Blijf kalm, loop naar de juiste plekken. Als het als healer zo uitkomt dat je je debuff niet KUNT droppen (ene healer in Tomb, andere Unchained), so be it! Als je als tank met hoge stacks debuff niet KUNT hiden, pop Cooldowns (of vraag om externe). Laat hoe dan ook Unchained niet te hoog stacken... En zorg dat je verliefd wordt op Sindy's stem <3, anders word je gestoord na een avond vol tries :P
Dit dus, Phase 1 + flight is zo makkelijk en Phase 2 is waar het begint.

Mocht je de Weekly ICC sindragosa Quest hebben, laat dan de mensen met de Unchained debuff die Quest item op sindragosa channelen ze kunnen 30 sec toch niets casten. Die Q is super makkelijk als je sind iig down krijgt ;)

Phase 1 is puur een "let mensen op hun debuff check" en Phase 2 is "kijken of mensen wat geleerd hebben in Phase 1" en laten we nog een debuff + ice blocks er tegen aan gooien phase :)

Zal eerlijk zijn, wij hebben 14 try's nodig gehad om phase 2 onder de knie te krijgen, zodra je het heb dan one-shot je haar. Vandaar dat we flare's gebruiken voor markeringen aangezien het hectisch kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:30:
[...]

En als je een random doet met een lowbie dan zie je alleen 'dungeon is ready' maar niet welke dungeon precies. Misschien een idee voor Blizzard om dat alsnog toe te voegen, zo vermijd je dat probleem waarbij spelers bij minder populaire instances meteen weer vertrekken na het laadvenster.
Het gaat Blizz er juist om dat je een random doet, niet dat je als tank 5x queue'd (duurt toch maar 2 sec) tot je een instance hebt die je bevalt (en/of minder dan 10 min duurt) voor je frosts. Dan zou geen enkele dps nog een tank voor <insert minder populaire instance X> kunnen vinden.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Hox schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:32:
[...]

Onze guild heeft gister voor het eerst Sindragosa down. Zit helaas zelf niet in de progressgroep. Dus ben zelf nog niet verder gekomen dan Saurfang :(
Maar idd, progress op BDF is niet zo snel. Vind ik niet heel erg. Ik hoef niet overal doorheen te rushen. Ben wel blij dat de server weer wat levendiger is dan toen ik een halfjaar geleden stopte. Toen was er een beetje een leegloop dacht ik.

/wave, groeten vanaf de horde side van Bronze Dragonflight
/wave, Aliance hier !
In de guild 'Live and Let Die' neem ik aan dan ?
Ja idd, zijn een aantal goede Aliance players naard de horde toe gegaan. Merk het nu ook in WG dat het iets meer balanced is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:50:
Ben gestopt met het lvlen van mijn shaman, duurt te lang en gezien mijn doel in dit spel (end) PvP is heb ik geen zin om eerst een maand moeten investeren om daar te komen.

Dus ik ben (again) maar weer op mijn druid gaan spelen welke wel 80 is. Heb ik balance gespecced omdat ik dat het leukste vind op dit moment maar ik kom wel rare dingen tegen hoor.

- Zo crit mijn starfire tussen de 3000 en 11000 in PvP, hoe kan dit!? Het is namelijk met elke class!
- Mijn spells missen ongelovelijk vaak en dat met +4% hit talent. :S
- Mijn shapeshifts worden gedispelled (bug)? Regelmatig zie ik mijzelf uit moonkin form gaan en NEE dan gebruik ik geen heal spell ofzo, gewoon als ik aan het moonkinnen ben. :S

Elke class kan mij globalen, maargoed balance is de meest underpowered pvp spec dat weet ik maar toch. Shadowpriest doet 2 dots en die doen bijna 20k dmg, hetzelfde geldt voor lock dots, echt insane gewoon!

Moonkin form heeft een passive ability ofzo: Moonkin Form, every enemey player instantly targets you!

Maar elke class lijkt overpowered ten opzichte van mijn moonkin. Ik heb 22k health unbuffed en 800 resil (te weinig ik weet het maar 600 resil mag toch niet het verschil maken tussen geglobaled worden en compatetive zijn)?
mmm ben benieuwd of je bij de Horde of Alliance zit aangezien sommige races wat ingebouwde resistance hebben tegen nature dmg (Nelfs,Gnomes & Tauren) maarja om even op de vraagjes terug te komen:

-[Crit verhaal] : je moet er vanuit gaan dat de andere spelers Resilience hebben bij veel resilience kom je dan steeds dichter bij die 3k die jij noemde,resilience vd tegenstander verminderd namelijk jouw kans op een crit strike op die persoon en de crit strike dmg mocht je een crit maken op die persoon en daarnaast gemiddeld nog een 10-20% dmg reductie erbovenop,dus hoe meer mensen in pvp gear hoe minder dmg je kan doen en tja gear en base stats beperken natuurlijk je eigen kunnen en doen ook aardig..

-[Hit verhaal] : het minimale wat je aan hit rating moet hebben voor pvp is 5% dit is echt noodzakelijk om het aantal missers in te perken en dan nog heb je zo nu en dan kans op een misser maar niet zo vaak als het goed is,waarom je op 4% zoveel mist..geen idee :S maar mocht je bij de Alliance zitten dan heb je altijd van die fijne dreanei's in de Groep die je die "Heroic presence" buff geven wat je hit probleem weer oplost..

-[Form Dispel] : ja hier hoor ik wel meer berichten over en de dader schijnt een priest te zijn aangezien mass dispell ook je form pakt als er niks anders in het rijtje staat was mass dispell leuker vind ik dacht in eerste instantie dat dat gefixed was met een minor patch maar gisteren in de arena zag ik het ook weer gebeuren,boomkin verloor zn form en was nog sneller dood dan normaal..tis klote maar niet zo klote als iemand die je bubble pikt en voor zichzelf gebruikt haha

-[Boomkin sucks in pvp?] : sorry om het zo bot en rauw te formuleren maar ja de boomkin is gewoon niet gebouwd voor pvp,ze kunnen leuk meedoen in een groep maar zodra iemand een boomkin ziet in de buurt laten ze alles vallen en is het: /point + "Hoopie op die Druud! " ,moonkins zijn gewoon de underdogs in pvp en het nare van dat is dat iedereen het ook weet en voor de makkelijkere kill gaat! daartegenover staat dat shammies en natuurlijk ook druids uitstekende pvp healers zijn en daar ook lang kunnen overleven mits goed gegeared...sorry for the bad news :(

[EDITJE] : mijn onderbuik gevoelens geven mij toch sterk het vermoeden dat je een hordie bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje welke dps en spellpower enchants kun je op herlooms gooien? ik heb namelijk bijna 3 complete herloomsetjes voor mijn level 1 druid dps/ spellpower en een dps pvp setje. Hier wil ik desbetreffende enchants opgooien die tot level 80 erop blijven zitten.

Welke level onafhankelijke enchants kunnen op deze herlooms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:20:
[...]

Het gaat Blizz er juist om dat je een random doet, niet dat je als tank 5x queue'd (duurt toch maar 2 sec) tot je een instance hebt die je bevalt (en/of minder dan 10 min duurt) voor je frosts. Dan zou geen enkele dps nog een tank voor <insert minder populaire instance X> kunnen vinden.
Hehe, inderdaad! Het heet ook niet voor niks ‘random’.

Ik twijfel een beetje wat ik vanavond zal doen… of mee gaan naar de raid, of even een avondje skippen omdat we toch last gaan krijgen van d/c’s en lage signups door vakantie.

Ik kan natuurlijk ook gokken op wederom een vervroegd einde van de raid… Niet echt netjes naar mn guildies toe. Denk dat ik maar niet sign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Morrar schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:41:
[...]

Hoho, vitality geeft +9% sta versus +4% van Strength of Arms; da's dus 5% verschil. Daarnaast mis je ook Devastate en Shockwave. De eerste is natuurlijk een prettige combo van damage en sunders en de tweede een mooie manier van crowd control voor packs groter dan 2-3 mobs. Maar goed, ik begrijp dat je met Cleave / Revenge prima 2-3 mobs onder controle kunt houden (met damage) en dat Schockwave dus niet echt een groot gemis zal zijn. Sowieso is er ook altijd nog de oude vertrouwde Thunderclap.
TC Crit nu ook en kan bovendien een behoorlijke hoop opvangen , tevens met glyphed cleave ( 3 target iedere een hit ) heb je ook weer iets moois in combinatie met Revenge die nu 2 targets hit.

Die 5% HP is meer dan makelijk te overkomen, want laten we eerlijk zijn we zitten niet op bosses ( 25man ) te tanken met die spec.
Anyway, lijkt me een leuke spec om eens mee te spelen als offspec. Momenteel heb ik echter Fury als offspec, dus ik laat het even aan me voorbij gaan :)

Edit:
Het artikel had ik zelf ook al even geGoogled, maar het is niet meer helemaal up to date:

Improved Revenge while necessary to make this spec powerful on bosses is your worst enemy on trash. Stuns as you might expect are not your friend when you want to dodge, parry and block and this spec dishes out stuns in spades.

Spec is na Imp Revenge verandering juist wel uitermate geschikt voor trash...
Inderdaad maar er word wel mooi de uitleg en basis gegeven over de UA spec.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Derr_Hans schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:54:
[...]

Mooie UI, alleen die cast bars maakt het een beetje druk voor mij zelf :)

Ben even wat rond wezen zoeken en deze UI komt het meest in de buurt van mijn huidige.
Aangezien ik geen zin heb om mijn huidige weer bug vrij te maken dan dowload ik deze dus en pas ik het iets aan :)

http://s.wowinterface.com/preview/pvw36409.jpg

Verschil tussen mijn huidige en deze is dat mijn health bar en de target health bar verticaal staat.
Map aan de andere kant staat, recount + omen links onder in de hoek met aan gepaste kleuren dus niet dat gekke bruine papier kleur van omen ;) en dat ik er een 3 skillbar's zichtbaar heb. 1 boven grid (alle CD's + macro's) en 1 bar met 5 plekkies naast me (verticale) health bar met Health/speed pot mana gem + evocate en Healthstone.

En de balkjes wat meer transparant+antraciet qua kleur is.

En grid op deze plek is ook meteen goed voor me healer, dus een UI voor alle classes ;)
Mag ik vragen welke UI dat is? Je hebt nu namelijk alleen een afbeelding geplaatst en geen linkje naar wowinterface ;)

Alvast bedankt.

[ Voor 0% gewijzigd door daroy op 30-03-2010 12:08 . Reden: typo ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
daroy schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:55:
[...]

Mag ik vragen welke UI dat is? Je hebt nu namelijk alleen een afbeelding geplaats en geen linkje naar wowinterface ;)

Alvast bedankt.
Mmm ja vergeten :)

http://www.wowinterface.c...riahUi1280x1024.html#info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hox
  • Laatst online: 16-09 16:37

Hox

Zertaxka schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:26:
[...]

/wave, Aliance hier !
In de guild 'Live and Let Die' neem ik aan dan ?
Ja idd, zijn een aantal goede Aliance players naard de horde toe gegaan. Merk het nu ook in WG dat het iets meer balanced is.
Nope. Ik zit in de Painkillers. We beginnen weer wat op te bloeien denk. Een paar weken geleden werd er nog over een servertransfer gesproken omdat er zo weinig online waren en omdat recruitement voor de 25 man niet goed lukt. Afgelopen zondag waren er 21 online! (Voordat Blizz tegen begon te werken met haar loginservers)

We hebben wel vaker WG zodat ik vaker VoA kan doen :D

Kom ook naar de horde O-)

Ik zal eens kijken of ik je in Dalaran kan spotten. Ik speel meestal met Hydross, mijn leuke tovenaartje (mage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:25

Nibbz

Postmaster General

Ik heb gister op mijn warrior tank maar eens die nieuwe build geprobeerd waar iedereen het over heeft ;)

Leuke spec om af en toe een keer een hc'je mee te doen.. maar uiteindelijk.. gief Schokwave en Devestate.. Het constant moeten switchen van stance (om te chargen, en om af en toe sweeping strikes aan te gooien) is ook wel irritant..

toch.. vond ik het super prachtig om als tank, sweeping strikes aan te gooien :p.. en tanken met mortal strike heeft ook wel wat :p.

Uiteindelijk viel mij de dps ook wel tegen. Dit kan misschien zijn omdat ik totaal nog niet bekend ben met deze build.. maar van de andere kant doet natuurlijk Shockwave ook erg veel aoe dmg. Die mis je dan helaas in deze spec.

Ik ga d'r nog wel wat meer mee tanken, misschien word het uiteindelijk toch wel wat ;)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen vrijdag ! ja echt afgelopen vrijdag gebeurde het !

Trinket : Rein of unliving !!!!!!!!!
11 mensen rolde, ( pug ) en nee ik won niet RANT ! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Nu nog me trinkets / wand / bracers wisselen en ik heb niks onder de 251 meer. ( wat voor mij best wat is :P ).
Maar ik kijk er wel naar uit om eindelijk is een trinket te lootte waar ik wat aan heb :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:20:
[...]
Nu met de wijziging aan CoS is er geen enkele instance meer waar ik een hekel aan heb. Occulus is wat minder omdat ik geen voorkeur voor vehicle combat heb, maar daar valt mee te leven, de instance is snel en soepel te doen. En dan krijg je nog eenleuke bonus aan het eind ook. :)

En ja ik ben tank en nee ik ben nog nooit uit een groep gegaan muv een HoR waar ik in gestopt werd in crap gear 5 minuten nadat ik voor het eerst prot had gespecced. (Mijn ret gear was wel goed genoeg en dat had ik aan, systeem werkt niet helemaal feilloos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:07:
[...]

En ja ik ben tank en nee ik ben nog nooit uit een groep gegaan muv een HoR waar ik in gestopt werd in crap gear 5 minuten nadat ik voor het eerst prot had gespecced. (Mijn ret gear was wel goed genoeg en dat had ik aan, systeem werkt niet helemaal feilloos)
Het systeem werkt perfect, jij queuede gewoon met de verkeerde gear. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:07:
[...]

Nu met de wijziging aan CoS is er geen enkele instance meer waar ik een hekel aan heb. Occulus is wat minder omdat ik geen voorkeur voor vehicle combat heb, maar daar valt mee te leven, de instance is snel en soepel te doen. En dan krijg je nog eenleuke bonus aan het eind ook. :)

Same here en toch, als ik eens queue op m'n dps, heb ik nog vaak zat dat je daar dan met 4en staat en de tank leaved. Ik denk YAY ocu en dan zie je tank 1 gaan zonder iets te zegegn. Tank 2 na 3 minuten wachten - gaat. Right... ik log wel weer een tank want ik heb niet eens ZIN meer na 20 minuten wachten. Zo ook voor Gundrak en whatever langer dan 10 minuten kan duren... er is gewoon geen drempel om te leaven.
NMe schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:11:
[...]

Dan is er dus ook iets mis met het systeem ;)

En toegegeven niet vaak gehad maar wel een paar keer een 2500 GS monkey healer of dps in HoR gehad, die trekken gewoon ff snel hun mainset aan en vervolgens de crapgear voor de rol die ze willen doen... hoe enorm irritant bah.

[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 30-03-2010 13:15 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

NMe schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:11:
[...]

haha inderdaad. Als je gear of skill niet toereikend is voor prot, dan moet je niet als prot signen. Simple as that.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

porn* schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:12:
[...]

Dan is er dus ook iets mis met het systeem ;)
Hoe zou het systeem het verschil moeten zien tussen tanking en DPS gear? En dan bedoel ik vooral voor een feral druid bijvoorbeeld. De enige verschillen tussen feral DPS en feral tanking zijn de gems en enchants. En dan heb je nog het feit dat er feral tanks zijn die puur op agi gemmen en ook feral DPS'ers die puur op agi gemmen. Tegelijkertijd zijn er bears die alleen stamina willen en cats die alleen armor pen willen. En dan heb ik het nog niet over de Naxx-tijd waar Savage Roar nog scalede met strength en alle kitties standaard op strength gemden...

En wat nou als je toevallig uncommon gear in je bag hebt die bij een DPS spec past terwijl je ook een epic item voor hetzelfde slot hebt dat toevallig door het systeem als beter voor een andere spec herkend wordt? Gaat dat groene item dan je positie in de queue beïnvloeden?

Alles dat het systeem nu van je vraagt is dat je queuet in de gear waarin je wil spelen. Als je dat niet doet moet je het zelf weten, maar klaag dan niet dat het systeem niet werkt. Ik wil namelijk helemaal niet dat het systeem voor mij gaat bepalen welke gear beter of slechter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
KillGhost schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:21:
[...]

haha inderdaad. Als je gear of skill niet toereikend is voor prot, dan moet je niet als prot signen. Simple as that.
Hij signde als prot voor een random, alleen het systeem plaatste hem op basis van zijn dps gear in HoR. Dat is de nuance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

porn* schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:12:

Same here en toch, als ik eens queue op m'n dps, heb ik nog vaak zat dat je daar dan met 4en staat en de tank leaved. Ik denk YAY ocu en dan zie je tank 1 gaan zonder iets te zegegn. Tank 2 na 3 minuten wachten - gaat. Right... ik log wel weer een tank want ik heb niet eens ZIN meer na 20 minuten wachten. Zo ook voor Gundrak en whatever langer dan 10 minuten kan duren... er is gewoon geen drempel om te leaven.
Kom er op mijn mage acher dat de dps qeus eigenlijk maar een minuut of 7/8 zijn wat eigenlijk nog best wel mee valt.
het leaven bij Ocolus heb ik eigenlijk geen last van, heb daar eigenlijk nooit iemand gehad die leaved. en om dan special een tank te loggen is ook wat overdreven imho, je heb daar al bijna geen tank nodig omdat alles keihard generfed is daar...

Edit:
wel grappig ik qeu op mijn pala meestal als prot/dps, en nou ja ben altijd de tank, maar gisteren was ik zowaar eens de DPS. het enige probleem is dat je dan eerst moet respeccen, rebuffen en dan ligt de eerste groep al plat omdat je geen mana hebt :(

[ Voor 12% gewijzigd door Valkyre op 30-03-2010 13:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Menace_1981 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:26:
[...]

Hij signde als prot voor een random
Meer info is niet nodig.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:26:
[...]

Hoe zou het systeem het verschil moeten zien tussen tanking en DPS gear? En dan bedoel ik vooral voor een feral druid bijvoorbeeld. De enige verschillen tussen feral DPS en feral tanking zijn de gems en enchants. En dan heb je nog het feit dat er feral tanks zijn die puur op agi gemmen en ook feral DPS'ers die puur op agi gemmen. Tegelijkertijd zijn er bears die alleen stamina willen en cats die alleen armor pen willen. En dan heb ik het nog niet over de Naxx-tijd waar Savage Roar nog scalede met strength en alle kitties standaard op strength gemden...

En wat nou als je toevallig uncommon gear in je bag hebt die bij een DPS spec past terwijl je ook een epic item voor hetzelfde slot hebt dat toevallig door het systeem als beter voor een andere spec herkend wordt? Gaat dat groene item dan je positie in de queue beïnvloeden?

Alles dat het systeem nu van je vraagt is dat je queuet in de gear waarin je wil spelen. Als je dat niet doet moet je het zelf weten, maar klaag dan niet dat het systeem niet werkt. Ik wil namelijk helemaal niet dat het systeem voor mij gaat bepalen welke gear beter of slechter is.
Ik snap wel dat je dit overdrijft, maar je snapt ook wel wat ik bedoel als je voor de 4e keer op een rij HoR gaat doen en je ziet dat 2 van de dps 1k dps overall gedaan heeft. Of dat de healer een niet eens gerespecte dps is in quest blues en eigenlijk 1k meer GS zou moeten hebben om binnen te komen. Vraag aan je guildies om een boost of doe het de gewonen weg :/

Natuurlijk bepaal ik zelf welk item beter is maar zo werkt het wel - het systeem vindt een ilvl 245 hit trinket natuurlijk beter voor mijn kersverse healing pally als een ilvl 100 trinket met 85 int. Ze moeten ergens een vergelijking maken en ben allang blij dat het bijna niet gebeurt om totale scrubs met 1200 GS in HoR tegen te komen.
Gohan-san schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:31:
[...]

Kom er op mijn mage acher dat de dps qeus eigenlijk maar een minuut of 7/8 zijn wat eigenlijk nog best wel mee valt.
het leaven bij Ocolus heb ik eigenlijk geen last van, heb daar eigenlijk nooit iemand gehad die leaved. en om dan special een tank te loggen is ook wat overdreven imho, je heb daar al bijna geen tank nodig omdat alles keihard generfed is daar...
Laatste paar pugs dat ik Ocu kreeg: 2x complete, 2x heb ik op een nieuwe tank moeten wachten, 1x op healer, 4x ben ik uiteindelijk gerelogged (niet om mijn tank te loggen!!!!) gewoon omdat ik denk zak in de stront ik wilde gewoon lekker even een potje knallen niet 20 minuten lang stilstaan.

Queues bij ons: 6-8 minuten op zijn best meestal zit je als dps minimaal 10-15 minuten te wachten.

@Je prot verhaal: ik ben nog nooit dps geweest en doe bijna elke dag de daily op m'n main (DK) die altijd als tank en dps signed. En ja dat is als pally vervelend ken het inmiddels ook :)

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 30-03-2010 13:46 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Doe mij maar oculus lekker snel, maximum badges en kans op een mount :)
gelukkig krijg ik HOR inderdaad niet vaak vind het een ruk instance omdat hij gewoon te lang duurt, en je als tank de groep niet kan dragen, als de dps gewoon te laag is fail je op het gedeelte waar de lich king je achter na zit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb laaste keer dat ik een random heb gedaan toevallig 1x afgelopen zondag was het 6 min wachten.
Dit was samen met een guildy dps.

Ik doe eigenlijk geen HC's meer maar met mijn healer was mijn wacht tijd zo'n 3 tot 5 min.
Moet eigenlijk weer wat meer met me healer gaan doen gearwise loopt ze weer wat achter :)
Zal wat HC's doen als Shadow healer, kan ik iig wat meer dps'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

porn* schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:41:
[...]

Ik snap wel dat je dit overdrijft, maar je snapt ook wel wat ik bedoel als je voor de 4e keer op een rij HoR gaat doen en je ziet dat 2 van de dps 1k dps overall gedaan heeft. Of dat de healer een niet eens gerespecte dps is in quest blues en eigenlijk 1k meer GS zou moeten hebben om binnen te komen. Vraag aan je guildies om een boost of doe het de gewonen weg :/

Natuurlijk bepaal ik zelf welk item beter is maar zo werkt het wel - het systeem vindt een ilvl 245 hit trinket natuurlijk beter voor mijn kersverse healing pally als een ilvl 100 trinket met 85 int. Ze moeten ergens een vergelijking maken en ben allang blij dat het bijna niet gebeurt om totale scrubs met 1200 GS in HoR tegen te komen.
Dat zeg ik toch ook? ;) Wat ik niet wil is dat het systeem voor mij gaat bepalen wát mijn dps gear is en wát mijn tanking gear is. Als ik zeg dat ik wil tanken, dan queue ik met mijn tanking gear. Als ik zeg dat ik wil dpsen, dan doe ik dat met dps gear. Ik wil niet dat het systeem daarin gaat mix/matchen en mij op basis daarvan in de verkeerde instance stopt.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.