Je zou dan beter 'ns glasvezel promoten in plaats van ZeelandNet af te kraken. Heb je nog meer effect mee...Bl4zed schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:51:
We zijn het zat! Volg deze pagina!
https://www.facebook.com/zeelandnetniet
Inderdaad, dat doen ze vanwege het analoge tv-signaal wat je dat automatisch bijgeleverd krijgt. Als ze analoge tv-signaal eruit moeten filteren, dan moeten ze verschillende signaalfilters gaan installeren. Dat zijn weer investeringen. Waarom zouden ze dat doen, nu hoeven ze daar niet in te investeren en ze incasseren 18,00 tv abonnementsgeld per aansluiting.Mangofruit schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:21:
Ik zat er over te denken om mijn Tv op te zeggen omdat ik erg weinig kijk en toch bijna 18 euro per maand moet betalen en alleen Zeelandnet internet te houden, blijkt echter dat je om te kunnen internetten een werkend TV abo moet hebben. Dan ineens is Zeelandnet internet niet goedkoop want in feite moet ik dus €17,75 bij de kosten van mijn premium abo optellen en dan kon ik op €48,75.
jammer genoeg heb ik weinig alternatief omdat op het dorp waar ik woon (hoewel slechts 300 m van de centrale vandaan) mijn Adsl snelheid erg laag is.
Als er een ISP was die dezelfde snelheid zonder tv kon leveren, was ik over.
Maar heb je de postcodecheck via http://www.kpn.com/snelheid al geprobeerd? Misschien is er namelijk een VDSL-upgrade in jouw centrale gepland...
Kun je daar iets meer over vertellen? Waarschijnlijk zal ik de telefonie toch moeten gaan overzetten, want die werkt al een paar dagen niet meer.Prolution schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:58:
De laatste tijd heb ik bij een aantal mensen met telefonie van Zeelandnet omgezet naar een combi van Cheapconnect & Freevoipdeal. Je moet dan wel ff een paar tientjes uitgeven om de goede (SIP) hardware aan te schaffen, maar dat heb je zo terugverdiend. De kostenbesparing kan aardig groot zijn. In sommige gevallen ben je dan nog maar ongeveer 20 euro per half jaar kwijt aan telefonie i.p.v. 30 á 40 euro p/maand via Zeelandnet.

Op zicht is de helpdesk niet slecht, echter laten ze je onbeperkt in de wacht staan als je 15min voor sluitingstijd naar ze belt en zijn ze in het weekend niet bereikbaar. Op dat vlak kunnen ze nog wel bijleren want mijn ADSL-provider heeft een helpdesk die 7 dagen per week open is. En die na sluitingstijd ook nog de laatste telefoontjes afhandelt.Snow_King schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:05:
[...]
Oh? Ik vind het eigenlijk wel mee vallen.
Helpdesk is ook prima bereikbaar (als ik ze al nodig heb) en de snelheid is ook gewoon prima in orde.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?