• Donnu
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 14:55
Ik vind deze ondersteuning onder de maat hoor.

  • Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 16:28

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik had pas dezelfde ervaring. Ik informeerde naar de planning van de verhoging omdat we nu inmiddels de laatste week in gaan en ik nog niets vernomen heb, dus toen een chat gestart.

[quote]Tussen 20 april en 20 mei 2026 voert DELTA deze forse upgrade uit, waar jij als klant van gaat profiteren. Dan worden hogere internetsnelheden mogelijk tot 2 Gbps download en 300 Mbps upload. Dat is een verdubbeling van de maximale downloadsnelheid en de maximale uploadsnelheid wordt zelfs 2,4 keer sneller. [/quote]

Donna stuurde me snel door naar een Mariam maar de antwoorden leken inderdaad wel heel erg AI. Dat het vertaald was dat verklaard dus al een boel. Ik informeerde naar de planning omdat ik nu niet in een dorp woon maar in een stad en ik kreeg uiteindelijk zo'n dooddoener als in "wordt niet ongerust / maak je geen zorgen je krijgt vanzelf bericht".. Ja duh dat ben ik helemaal niet en wil gewoon een planning weten maar blijkbaar is dat heel moeilijk. Dat je ook tussendoor geen info meer krijgt vind ik best bijzonder.

Hier dus nog steeds de oude snelheid...

[ Voor 8% gewijzigd door Frostbite op 17-05-2026 12:47 ]

🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+


  • Donnu
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 14:55
Gelukkig maak ik bij Solcon op de glasvezel van Deltafiber zulke rare klantenservice invulling niet mee.

  • Mapje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-06 07:55
Prijswijzigingen DELTA via de kabel 2026

Alle wijzigingen op een rij | DELTA

  • rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:49
De link komt niet op de door jou bedoelde pagina uit.

  • Mapje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-06 07:55
rowicom schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:11:
[...]

De link komt niet op de door jou bedoelde pagina uit.
Blijkbaar mochten we dit nog niet weten want inmiddels heeft Delta de bewuste pagina offline gehaald.

  • Donnu
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 14:55
Voor Delta klanten die BBC willen kijken wordt het zo wel een erg dure bedoeling als er bovenop de BBC toeslag ook weer een prijsverhoging aankomt.

  • Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
Ik denk dat de ESPN toeslag nog moet worden verwerkt.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/


  • seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 10:13
Iemand meer last van storing regio Brabant?

Hij zegt dat ik ben verbonden maar er staat een kruis bij DNS.

Router al reset gegeven maar geen resultaat helaas

  • lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Kan je naar buiten pingen (ping 1.1.1.1) @seadogg ?
Wie is “Hij”?
Al getest met een andere DNS server (als je bij het pingen een respons krijgt)?

[ Voor 4% gewijzigd door lier op 20-05-2026 17:31 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing


  • Mapje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-06 07:55
rowicom schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:11:
[...]

De link komt niet op de door jou bedoelde pagina uit.
Hij zou het nu weer moeten doen (hoelang is de nog maar de vraag)

  • seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 10:13
lier schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 16:29:
Kan je naar buiten pingen (ping 1.1.1.1) @seadogg ?
Wie is “Hij”?
Al getest met een andere DNS server (als je bij het pingen een respons krijgt)?
pingen via CMD toch? Dat lukt.
Pinging 1.1.1.1 with 32 bytes of data:
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=148ms TTL=54
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=31ms TTL=54
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=62ms TTL=54
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=64ms TTL=54

Ping statistics for 1.1.1.1:
    Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 31ms, Maximum = 148ms, Average = 76ms
Maar met een andere DNS server begrijp ik niet helaas ;)

  • rixster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 00:23
Frostbite schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:46:
Ik had pas dezelfde ervaring. Ik informeerde naar de planning van de verhoging omdat we nu inmiddels de laatste week in gaan en ik nog niets vernomen heb, dus toen een chat gestart.

[quote]Tussen 20 april en 20 mei 2026 voert DELTA deze forse upgrade uit, waar jij als klant van gaat profiteren. Dan worden hogere internetsnelheden mogelijk tot 2 Gbps download en 300 Mbps upload. Dat is een verdubbeling van de maximale downloadsnelheid en de maximale uploadsnelheid wordt zelfs 2,4 keer sneller. [/quote]

Donna stuurde me snel door naar een Mariam maar de antwoorden leken inderdaad wel heel erg AI. Dat het vertaald was dat verklaard dus al een boel. Ik informeerde naar de planning omdat ik nu niet in een dorp woon maar in een stad en ik kreeg uiteindelijk zo'n dooddoener als in "wordt niet ongerust / maak je geen zorgen je krijgt vanzelf bericht".. Ja duh dat ben ik helemaal niet en wil gewoon een planning weten maar blijkbaar is dat heel moeilijk. Dat je ook tussendoor geen info meer krijgt vind ik best bijzonder.

Hier dus nog steeds de oude snelheid...
Hier ook nog steeds.

21 mei: modem reset. Wifi-mesh (2,5Gb LAN-poorten) zit netjes op de 2,5Gb poort van het modem (en heeft ook die snelheid volgens de webinterface van het modem).

  • whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

rixster schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 22:05:
[...]

Hier ook nog steeds.

21 mei: modem reset. Wifi-mesh (2,5Gb LAN-poorten) zit netjes op de 2,5Gb poort van het modem (en heeft ook die snelheid volgens de webinterface van het modem).
@rixster mijn abo is nu aangepast in het overzicht, ik heb helaas nog geen sagemcom 3896 modem met 2.5Gbit poort om het te testen. Wellicht dat jij ook al bent omgezet.

Right for all the wrong reasons.


  • rixster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 00:23
whyz schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 09:00:
[...]

@rixster mijn abo is nu aangepast in het overzicht, ik heb helaas nog geen sagemcom 3896 modem met 2.5Gbit poort om het te testen. Wellicht dat jij ook al bent omgezet.
@whyz
Zojuist het modem (weer een) uit/aan gezet: yes, ik ben over

  • whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

rixster schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:09:
[...]

@whyz
Zojuist het modem (weer een) uit/aan gezet: yes, ik ben over
Het is hier helaas een beetje een rommeltje maar ze pakken het gelukkig verder wel op.
  • Ik heb zelf om een nieuw modem gevraagd en deze netjes toegestuurd gekregen.
  • Helaas haal ik hier niet meer dan 500Mbps mee.
De support afdeling heeft in drie verschillende systemen drie verschillende snelheden staan, 500Mbps / 1Gbps en 2 Gbps

Vermoedelijk is daar iets in mis gegaan, nu wachten we maar op de oplossing :P

Right for all the wrong reasons.


  • Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 16:28

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Niet perse iets aangepast maar ik haal nu ook de 2Gb.

🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+


  • EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55
Donnu schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 14:44:
Dus in Nederland kan Delta geen personeel meer krijgen voor de klantenservice?

Het wordt steeds gekker!
Wat vind je precies 'steeds gekker', het al decennia veel te lage Nederlandse geboortecijfer waardoor er steeds moeilijker personeel te vinden zal zijn?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super


  • Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
Klopt, maar men moet wel nadenken wanneer men het uit gaat besteden aan het buitenland, mensen die geen Nederlands kunnen en je uberhaupt niet goed gaan helpen.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/


  • EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55
Het grossiert niet echt in Nederlandsetalige landen op deze aardbol, helaas :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super


  • Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 16:28

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Het zal vast aan mij liggen maar ik had eigenlijk nooit storingen en een enorm stabiele verbinding maar de laatste weken toch some korte onderbrekingen. De internetradio is dan het eerst wat uitvalt en als ik dan in mijn router kijk zie ik dat ik geen internetverbinding heb. Meestal binnen 30sec - 1 minuut en dan heb ik weer verbinding waarbij de leasetijd weer gereset uis en op 23:59:xx staat...

Had het net weer en heb nu mijn modem eens een harde reset gegeven (door de stroom enige tijd er af te halen) en mijn mainrouter daarna uit- en aan gezet. Kijken of dat iets oplost.

Hebben jullie hier ook last van?

🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+


  • lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Blijkbaar is de lease time bij Delta omhoog gegaan, de laatste keer dat ik hiernaar keek was het 20 min en nu een etmaal.

Nee, geen problemen met DHCP @Frostbite. Eigen router direct op het glas (AON).

Eerst het probleem, dan de oplossing


  • Elidibus
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Denk je even via webtv van Delta naar een wedstrijd te kunnen kijken, krijg je de melding: "TV kijken niet mogelijk".

Iemand enig idee wat dit is? Ze verwijzen naar de apps en die doen het wel gewoon.

  • Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 16:28

Frostbite

🤦🏻‍♂️

[Update] Vrijdag maar gebeld met de KS omdat ik elke dag hickups heb en dus internet tijdelijk uitvalt. De beste man zag toch storingen aan de coax kant en er zou een monteur ingepland worden. Ik vemoed zelf dat het komt door de aanpassingen aan hun kant (die ze aangekondigd hadden waardoor we naar de 2Gb konden) want daarvoor dus nooit uitval.

Niet veel later werd ik gebeld en de monteur zou maandag (vandaag) tussen 8:00 - 12:00 langskomen. Helaas nog niemand gezien. Gelukkig wel gewoon internet alleen die korte onderbrekingen zijn vervelend.

[ Voor 16% gewijzigd door Frostbite op 22-06-2026 12:09 ]

🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+


  • Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
Waarschijnlijk een modemwissel (oud modem)

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/


  • Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 16:28

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sjakie0101 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 12:29:
Waarschijnlijk een modemwissel (oud modem)
Zat in die testgroep en gebruik een Sagemcom F@st 3896. Mag hopen dat ik weer een identiek model krijg want hij hangt mooi op in de hoek van de kamer.

[Edit 2]

Monteur is net langsgeweest, coax signalen zijn in orde dus probleem zou de modem moeten zijn. Nieuwe modem is besteld. We gaan het afwachten.

[ Voor 20% gewijzigd door Frostbite op 22-06-2026 15:47 ]

🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+


  • JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
EvaluationCopy schreef op maandag 15 juni 2026 @ 09:42:
[...]

Wat vind je precies 'steeds gekker', het al decennia veel te lage Nederlandse geboortecijfer waardoor er steeds moeilijker personeel te vinden zal zijn?
Je spelde "goedkoper" verkeerd. Er is genoeg personeel te vinden die inzetbaar zijn als eerste lijns en m.b.h.v een draaiboek en KIs prima zaken kunnen afvangen.

Waar het om draait is winst maken. En je servicedesk in Egypte plempen is gewoon stukken goedkoper dan Ollanders met een salaris naar Nederlandse maatstaven. Oh, en niet te vergeten rechten en plichten, die lui in Egypte doe je vele malen makkelijker van de hand dan iemand uit Nederland.

Het rommelt bij Delta. Wij zijn als groot zakelijk klant inmiddels aan onze 3de accountmanager in 2 jaar. Een Servicemanager hebben ze nog niet eens momenteel, dat doet de accountmanager er maar "effe" bij.

Blij dat we daar binnenkort weg zijn...

  • Donnu
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 14:55
Knip. Lijkt me niet heel relevant voor dit topic.

[ Voor 72% gewijzigd door rens-br op 23-06-2026 12:34 ]


  • avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:38

avotar

P0werd by Black Coffee

Elidibus schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:03:
Denk je even via webtv van Delta naar een wedstrijd te kunnen kijken, krijg je de melding: "TV kijken niet mogelijk".

Iemand enig idee wat dit is? Ze verwijzen naar de apps en die doen het wel gewoon.
Bij logt die app nog wel eens uit zichzelf uit en moet je opnieuw inloggen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD


  • Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:17
Frostbite schreef op maandag 22 juni 2026 @ 12:08:
[Update] Vrijdag maar gebeld met de KS omdat ik elke dag hickups heb en dus internet tijdelijk uitvalt. De beste man zag toch storingen aan de coax kant en er zou een monteur ingepland worden. Ik vemoed zelf dat het komt door de aanpassingen aan hun kant (die ze aangekondigd hadden waardoor we naar de 2Gb konden) want daarvoor dus nooit uitval.

Niet veel later werd ik gebeld en de monteur zou maandag (vandaag) tussen 8:00 - 12:00 langskomen. Helaas nog niemand gezien. Gelukkig wel gewoon internet alleen die korte onderbrekingen zijn vervelend.
Kijk je ook TV via de coaxkabel? Heb je dan tijdens zo'n hiccup ook blokken en storingen in het beeld?
Dat hebben wij namelijk al jaren en Delta doen er niets aan/mee. Ik heb daarom eind vorig jaar het kabelinternet opgezegd, ook omdat toen eindelijk glasvezel via een andere provider beschikbaar was. We kijken nu nog wel enkel TV via de coax, helaas nog wel met deze storingen af en toe (ivm oude lage prijs en zenderaanbod nog geen TV via de glasvezel genomen).
Volgens mij/ons is het begonnen toen het analoge signaal van de kabel verdween en we enkel nog digitale zenders hadden (2017-2018 ergens?).

[ Voor 5% gewijzigd door Eegee op 23-06-2026 15:11 ]


  • ahbart
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:54
Ik probeer mijn abonnement bij delta op te zeggen wat me tot nu toe niet lukt. Is er geen mailadres van de klantenservice of zo? Online zie ik in ieder geval nergens een opzegmogelijkheid.
edit:
Uiteindelijk een mail gestuurd naar info@delta.nl waarvan ze zeggen dat ze daar niets mee doen. Net gebeld namelijk. Ik meende dat opzeggen net zo makkelijk moet zijn als het aangaan van het abonnement. Ik moest 2x iemand spreken en identity checks doen, om mijn abonnement te stoppen. Heel irritant.

Edit: Ik was op zich tevreden, maar ze konden me geen verlengingsaanbod geven wat maar enigszins vergelijkbaar is met nieuwe klanten. Daarom maar overgestapt. Nu veel goedkoper uit.

Edit: klacht ingediend bij de ACM :P

[ Voor 59% gewijzigd door ahbart op 24-06-2026 12:10 ]


  • rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:49
ahbart schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:07:
Ik probeer mijn abonnement bij delta op te zeggen wat me tot nu toe niet lukt. Is er geen mailadres van de klantenservice of zo? Online zie ik in ieder geval nergens een opzegmogelijkheid.
edit:
Uiteindelijk een mail gestuurd naar info@delta.nl waarvan ze zeggen dat ze daar niets mee doen. Net gebeld namelijk. Ik meende dat opzeggen net zo makkelijk moet zijn als het aangaan van het abonnement. Ik moest 2x iemand spreken en identity checks doen, om mijn abonnement te stoppen. Heel irritant.

Edit: Ik was op zich tevreden, maar ze konden me geen verlengingsaanbod geven wat maar enigszins vergelijkbaar is met nieuwe klanten. Daarom maar overgestapt. Nu veel goedkoper uit.
Je hebt gelijk... Opzeggen moet op dezelfde manier kunnen als aanmelden. Er zou dus in je MijnDelta een grote button ABONNEMENT BEEINDIGEN moeten zijn wat mij betreft. Nu moet je bellen, je hele verhaal doen, verleid worden met overhaalpogingen van medewerkers en uiteindelijk misschien toch maar blijven. Niet iedereen is assertief genoeg om dat te durven of te weerstaan. Dat is de achterliggende gedachte geweest van de wetgever.

  • Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:17
Opzeggen kan via Opzegformulier abonnement | DELTA (knop op de pagina Opzeggen | DELTA)

[ Voor 32% gewijzigd door Eegee op 24-06-2026 14:05 ]


  • Mapje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-06 07:55
Ik lees op Totaal TV dat de Delta algemene voorwaarden TV zijn aangepast voor ESPN.

Die link had ik nog niet gelegd.

DELTA maakt weg vrij voor extra ESPN-prijsverhoging | Totaal TV

  • Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
Ja dat is nogal prematuur om dat te stellen. Er is helemaal niets bekend over een deal met ESPN door Delta en ook niet per welke datum. In het bericht wordt nu met 25 juli genoemd en worden er aannames gedaan over de verhoging die dat met zich mee gaat brengen en dat er al een deal is. Erg bijzonder.

Ook de stelling dat men dan meteen de maximale 3 euro gaat inzetten klopt niet, eerder is er al 3,5% inflatiecorrectie doorberekend en die valt ook binnen het gestelde maximum van 3 euro. Maar het is geen gegeven dat men de maximale verhoging ook gaat doorvoeren dit jaar.

Kennelijk is het komkommertijd en wordt er van niets weer iets gemaakt.

Ik moet wel zeggen dat het een plausibele verklaring is, te meer omdat Ziggo ook een forse verhoging moest doorvoeren.

[ Voor 22% gewijzigd door Sjakie0101 op 25-06-2026 14:21 ]

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/


  • AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:22
Mapje schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:55:
Ik lees op Totaal TV dat de Delta algemene voorwaarden TV zijn aangepast voor ESPN.

Die link had ik nog niet gelegd.

DELTA maakt weg vrij voor extra ESPN-prijsverhoging | Totaal TV
Klopt, die mail is ontvangen en er staat duidelijk in dat je dan Delta TV kostenloos kunt opzeggen.
Omdat ze een flexpakket (of internet en TV samen) verkopen zou je dat dus in 1 keer moeten kunnen opzeggen. Dat zou ik in mijn geval graag doen, maar ik twijfel echter, want ook bij het flexpakket valt bijvoorbeeld telefonie ook al soort van buiten de deal. En administratie is bij Delta zeker niet de sterkste kant. Is er al ervaring met het opzeggen van een internet + tv pakket om deze reden?

Als je niet alles mag opzeggen is dit wel een mooie methode van delta om dit te voorkomen.
Bij all in one pakketten gewoon voor de deelpakketten de voorwaarden wijzigen met steeds minimaal 30 dagen er tussen...
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste