Ik had pas dezelfde ervaring. Ik informeerde naar de planning van de verhoging omdat we nu inmiddels de laatste week in gaan en ik nog niets vernomen heb, dus toen een chat gestart.
[quote]Tussen 20 april en 20 mei 2026 voert DELTA deze forse upgrade uit, waar jij als klant van gaat profiteren. Dan worden hogere internetsnelheden mogelijk tot 2 Gbps download en 300 Mbps upload. Dat is een verdubbeling van de maximale downloadsnelheid en de maximale uploadsnelheid wordt zelfs 2,4 keer sneller. [/quote]
Donna stuurde me snel door naar een Mariam maar de antwoorden leken inderdaad wel heel erg AI. Dat het vertaald was dat verklaard dus al een boel. Ik informeerde naar de planning omdat ik nu niet in een dorp woon maar in een stad en ik kreeg uiteindelijk zo'n dooddoener als in "wordt niet ongerust / maak je geen zorgen je krijgt vanzelf bericht".. Ja duh dat ben ik helemaal niet en wil gewoon een planning weten maar blijkbaar is dat heel moeilijk. Dat je ook tussendoor geen info meer krijgt vind ik best bijzonder.
Hier dus nog steeds de oude snelheid...
[quote]Tussen 20 april en 20 mei 2026 voert DELTA deze forse upgrade uit, waar jij als klant van gaat profiteren. Dan worden hogere internetsnelheden mogelijk tot 2 Gbps download en 300 Mbps upload. Dat is een verdubbeling van de maximale downloadsnelheid en de maximale uploadsnelheid wordt zelfs 2,4 keer sneller. [/quote]
Donna stuurde me snel door naar een Mariam maar de antwoorden leken inderdaad wel heel erg AI. Dat het vertaald was dat verklaard dus al een boel. Ik informeerde naar de planning omdat ik nu niet in een dorp woon maar in een stad en ik kreeg uiteindelijk zo'n dooddoener als in "wordt niet ongerust / maak je geen zorgen je krijgt vanzelf bericht".. Ja duh dat ben ik helemaal niet en wil gewoon een planning weten maar blijkbaar is dat heel moeilijk. Dat je ook tussendoor geen info meer krijgt vind ik best bijzonder.
[ Voor 8% gewijzigd door Frostbite op 17-05-2026 12:47 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Gelukkig maak ik bij Solcon op de glasvezel van Deltafiber zulke rare klantenservice invulling niet mee.
De link komt niet op de door jou bedoelde pagina uit.Mapje schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 08:49:
Prijswijzigingen DELTA via de kabel 2026
Alle wijzigingen op een rij | DELTA
Blijkbaar mochten we dit nog niet weten want inmiddels heeft Delta de bewuste pagina offline gehaald.rowicom schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:11:
[...]
De link komt niet op de door jou bedoelde pagina uit.
Voor Delta klanten die BBC willen kijken wordt het zo wel een erg dure bedoeling als er bovenop de BBC toeslag ook weer een prijsverhoging aankomt.
Ik denk dat de ESPN toeslag nog moet worden verwerkt.
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
Iemand meer last van storing regio Brabant?
Hij zegt dat ik ben verbonden maar er staat een kruis bij DNS.
Router al reset gegeven maar geen resultaat helaas
Hij zegt dat ik ben verbonden maar er staat een kruis bij DNS.
Router al reset gegeven maar geen resultaat helaas
Hij zou het nu weer moeten doen (hoelang is de nog maar de vraag)rowicom schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:11:
[...]
De link komt niet op de door jou bedoelde pagina uit.
pingen via CMD toch? Dat lukt.lier schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 16:29:
Kan je naar buiten pingen (ping 1.1.1.1) @seadogg ?
Wie is “Hij”?
Al getest met een andere DNS server (als je bij het pingen een respons krijgt)?
Pinging 1.1.1.1 with 32 bytes of data:
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=148ms TTL=54
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=31ms TTL=54
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=62ms TTL=54
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=64ms TTL=54
Ping statistics for 1.1.1.1:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 31ms, Maximum = 148ms, Average = 76msHier ook nog steeds.Frostbite schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:46:
Ik had pas dezelfde ervaring. Ik informeerde naar de planning van de verhoging omdat we nu inmiddels de laatste week in gaan en ik nog niets vernomen heb, dus toen een chat gestart.
21 mei: modem reset. Wifi-mesh (2,5Gb LAN-poorten) zit netjes op de 2,5Gb poort van het modem (en heeft ook die snelheid volgens de webinterface van het modem).
@rixster mijn abo is nu aangepast in het overzicht, ik heb helaas nog geen sagemcom 3896 modem met 2.5Gbit poort om het te testen. Wellicht dat jij ook al bent omgezet.rixster schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 22:05:
[...]
Hier ook nog steeds.
21 mei: modem reset. Wifi-mesh (2,5Gb LAN-poorten) zit netjes op de 2,5Gb poort van het modem (en heeft ook die snelheid volgens de webinterface van het modem).
Right for all the wrong reasons.