Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Maar dan moet je nog dat wifi ding in je decoder steken of is dit via de app?
Geen chrome cast support toch nog?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:17
Arrne schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:36:
Ik heb het niet echt gevolgd, maar die nieuwe 'Cloud PVR' dienst is toch alleen iets voor telefoons/tablets? Je krijgt toch geen extra functionaliteit op je tv zelf, of heb ik dat deel gemist?

[...]

Dat kan ook, je kan 'Opnemen' als extra dienst inschakelen in je PiP voor €5,50 /maand. Geen idee of je dan de volledige functionaliteit krijgt, maar dat lijkt me wel?

Zeelandnet/Delta kennende is de kans dan trouwens wel groot dat je er meteen een jaar aan vast zit, dat zou ik wel eerst even checken.
Letterlijk uit de PiP:

Opnemen is als apart abonnement te bestellen voor € 5,50 per maand en is maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 30 dagen.

en

Programma Gemist en Begin Gemist is alleen beschikbaar voor klanten met Alles-In-1 Premium en Super en MKB Alles-in-1 Standaard en Premium.

[ Voor 9% gewijzigd door timmie1 op 01-04-2016 12:16 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:28
timmie1 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:16:
[...]

Letterlijk uit de PiP:

Opnemen is als apart abonnement te bestellen voor € 5,50 per maand en is maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 30 dagen.

en

Programma Gemist en Begin Gemist is alleen beschikbaar voor klanten met Alles-In-1 Premium en Super en MKB Alles-in-1 Standaard en Premium.
Maar ze zijn wel van plan om nieuwe TV+internet abonnementen aan te gaan bieden waarbij deze diensten dan wel beschikbaar komen zonder extra kosten :)
Nieuwe interactieve toepassingen

Voor klanten van DELTA/ZeelandNet met een Alles-in-1 Premium of Super abonnement zijn drie nieuwe interactieve toepassingen beschikbaar:
  • Programma Gemist (programma’s tot zeven dagen terugkijken)
  • Begin Gemist (programma opnieuw starten als het al is begonnen)
  • Opnemen (programma’s opnemen).
Deze nieuwe interactieve toepassingen komen nog voor de zomer ook beschikbaar
  • op de TV bij klanten thuis: via kanaal 12 van DELTA, via de Interactieve HD-ontvanger en via Google Chromecast
  • bij twee nieuwe abonnementen TV + internet (dus zonder vaste telefonie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 15:30
timmie1 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:16:
[...]

Letterlijk uit de PiP:

en

Oeps, volgende keer iets beter lezen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
NoReseth schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:45:
|
[...]

Hmmz, € 5,50 per maand. Alles-in-1 is 6,25 duurder (bij premium), maar dan krijg je ook een hogere internet snelheid .... :/
Mede om deze reden ben ik nu dus overstag en heb alles-in-1 aangevraagd, voor die ene euro op het interactieve tv stuk wel een vast telefoon nummer en extra snelheid.
Prolution schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:22:
[...]

Maar ze zijn wel van plan om nieuwe TV+internet abonnementen aan te gaan bieden waarbij deze diensten dan wel beschikbaar komen zonder extra kosten :)
[...]
Crap, dus net alles-in-1 aangevraagd. Naja, gok dat de kosten niet veel zullen verschillen daar dat nu al niet het geval is tussen Interactieve TV of Alles-in-1 Premium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:26
PuijkeN schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:47:
Ik ben ondertussen overgestapt naar een alles-in-één abonnement (heb dit kunnen regelen met mijn werkgever, en de huidige regeling wordt zo het minst veranderd) maar ik vind vooral dat het nogal lang duurt...

Ik heb de aanvraag maandag gedaan, een bevestigingsmailtje gekregen van het automatisch systeem en tot nu toe radiostilte. In de PIP zit ik nog steeds op een Super abonnement (200/12) en ook HBO en dergelijke is nog niet actief...

Ofwel ben ik veel gewend (bij Telenet bv. aanpassingen bijna direct uitgevoerd), maar ik vind dit toch wat flauw....
Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat HBO actief werd, verondersteld dat dit al zo is? En hoe lang duurde het tot je de Delta Comfortwijzer twv €99 kreeg of kon bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuijkeN
  • Laatst online: 10:49

PuijkeN

euhm ?

LaborGardens schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 20:09:
[...]

Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat HBO actief werd, verondersteld dat dit al zo is? En hoe lang duurde het tot je de Delta Comfortwijzer twv €99 kreeg of kon bestellen?
Ik heb gekozen voor de korting om mijn abbo, dus in verband met de comfortwijzer kan ik je niet verder helpen.

Voor HBO heb ik na enkele dagen een mailtje gestuurd.. nog eens enkele dagen later was het geactiveerd. Normaal gezien zal dit wel automatisch gaan denk ik maar ik was blijkbaar ongeduldig O-) O-)

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Zojuist weer eens een 'blind scan' gedaan met m'n DVB-C USB stick om te zien of er nog veranderingen zichtbaar waren op DOCSIS gebied na al het onderhoud de laatste tijd en de verhoging van de snelheden.

Aantal maanden geleden waren er nog 16 DOCSIS downstreams (~800Mbps) in gebruik, dit is nu uitgebreid naar 24 DOCSIS downstreams (~1200Mbps). Op het frequentiespectrum vanaf 178 t/m 362MHz zijn nu DOCSIS downstreams actief.

Het netwerk heeft dus een flinke upgrade gehad om de hogere snelheden (stabiel) te kunnen leveren. Deze capaciteit deel je nog altijd wel met de rest van je coaxsegment dit zijn meestal tussen de 400 tot 800 klanten/modems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Met hulp van Prolution een actueel frequentieplan voor Delta/Middelburg en omstreken:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0wGE5OT.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:58
Prolution schreef op woensdag 13 april 2016 @ 18:47:
Zojuist weer eens een 'blind scan' gedaan met m'n DVB-C USB stick om te zien of er nog veranderingen zichtbaar waren op DOCSIS gebied na al het onderhoud de laatste tijd en de verhoging van de snelheden.

Aantal maanden geleden waren er nog 16 DOCSIS downstreams (~800Mbps) in gebruik, dit is nu uitgebreid naar 24 DOCSIS downstreams (~1200Mbps). Op het frequentiespectrum vanaf 178 t/m 362MHz zijn nu DOCSIS downstreams actief.

Het netwerk heeft dus een flinke upgrade gehad om de hogere snelheden (stabiel) te kunnen leveren. Deze capaciteit deel je nog altijd wel met de rest van je coaxsegment dit zijn meestal tussen de 400 tot 800 klanten/modems.
Wauw goed nieuws! Ziggo is nog niet zover he?

Hoe komt het dat Zeelandnet wel ruimte heeft voor deze upgrade? Zenden die geen of minder analoog uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
stormfly schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:47:
[...]

Hoe komt het dat Zeelandnet wel ruimte heeft voor deze upgrade? Zenden die geen of minder analoog uit?
Het frequentieplan van Delta staat in de vorige post. Daarin zie je bijvoorbeeld dat er 27 analoge TV kanalen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierzz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:52
Zou ZeelandNet toch binnen 1 - 2 jaar ingelijfd worden door Ziggo?

http://www.omroepzeeland....toch-verkoop#.VxYbE7iLTcs

Dance with the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Het lijkt er nu inderdaad van te komen, komende maanden moet er wel al meer duidelijk gaan worden lijkt me. Ziggo is op dit moment wel samen met Vodafone bezig om te fuseren, het is de vraag of ze tussendoor ook Zeelandnet ff willen overnemen :p

Misschien heeft CIF/Caiway ook wel interesse, dan wordt de kans op glasvezel wel wat groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Niet online
[b][message=46576911,noline]
Misschien heeft CIF/Caiway ook wel interesse, dan wordt de kans op glasvezel wel wat groter :)
Daar gaat de voorkeur wel naar uit, heb het niet zo op ziggo... Als het toch ziggo wordt, dan hoop ik dat het beter verloopt dan het voormalig UPC gebied.

[ Voor 18% gewijzigd door bluewalk op 20-04-2016 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Prolution schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:00:
Het lijkt er nu inderdaad van te komen, komende maanden moet er wel al meer duidelijk gaan worden lijkt me. Ziggo is op dit moment wel samen met Vodafone bezig om te fuseren, het is de vraag of ze tussendoor ook Zeelandnet ff willen overnemen :p

cyberde schreef op woensdag 20 april 2016 @ 17:57:
[...]

Daar gaat de voorkeur wel naar uit, heb het niet zo op ziggo... Als het toch ziggo wordt, dan hoop ik dat het beter verloopt dan het voormalig UPC gebied.
Als het toch moet, dan zou ik liever zien dat CIF/Caiway de Zeeuwse kabel overneemt. Zij zijn toch wat kleinschaliger en zijn ook proactief bezig met verglazen van het dekkingsgebied met redelijke prijzen voor hun glasvezelpakketten(via Caiway). Ook hebben zij in tegenstelling tot Ziggo ook nog een redelijk werkende nieuwsserver met binairies, de kans dat de newsserver van ZeelandNet gaat verdwijnen is daarmee een stuk kleiner.

Ziggo is mij te agressief en te log. Ontwikkelingen als DS-lite, huur voor modules en de Horizonbox bij Ziggo zie ik totaal niet zitten. De manier waarop Ziggo met de regionale tv-kanalen omgaat laat te wensen over. Ook ziet Ziggo de klanten meer als "nummer zoveel" die stilzwijgend betalen en dom zijn. Bovendien lijkt het me om juridische en veiligheidsredenen beter als een Nederlandse (en liefst nog Zeeuwse) eigenaar ZeelandNet overneemt. Gevalletje baas over (tegenwoordig essentiële) infrastructuur (en ISP-diensten) in eigen land blijven, zeg maar. Tenslotte gun ik het zo'n monsterbedrijf als Liberty Global gewoon niet. :P 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Plus het impliciete sponsoren van Ajax. :(

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H D R
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10-2021
Het heeft ook voordelen voor ons, die reeds Caiway klant zijn.
Ik kan zeggen dat het internet en telefonieplatform op de glasvezel echt zeer stabiel is van Caiway.

Voordeel is dat bij jullie ook nog coaxkabel ligt zodat Caiway zo zijn ongecodeerde basispakket erop kan knallen!

Niks geen zielige uitgeklede digitale basispakket met maar 4 HD zenders zoals bij Ziggo.

Maar ja, ik verwacht dat het een strijd wordt tussen Ziggo en CIF.

Wel hebben jullie al WIFI spots toch in Zeeland?
Dat kent Caiway dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Ik kwam zojuist thuis, en er lag een brief op de mat van Delta over de herstructurering. Als ik het zo vluchtig doorlees komt het er toch op neer dat de verschillende onderdelen de verkoop in gaan.

Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. Ik vermoed dat het best nog wel eens snel zou kunnen gaan, ik kan me voorstellen dat de echt geïnteresseerde partijen (zoals Ziggo waarschijnlijk) hier al een tijdje op zaten te wachten. Het komt niet echt uit de lucht vallen tenslotte.
[b][message=46616163,noline]
Wel hebben jullie al WIFI spots toch in Zeeland?
Dat kent Caiway dan weer niet.
Die hebben we inderdaad, ik geloof zelfs dat we ook gebruik kunnen maken van Ziggo hotspots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Laatst online: 16:05

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik vind die WiFi spots echt waardeloos werken. Als je aan de wandel bent probeert hij steeds te connecten maar voordat dat afgerond is ben je al weer buiten bereik. Hierdoor wordt mijn verbinding vrij laggy. Ik heb het uitgezet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Arrne schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:04:
Ik kwam zojuist thuis, en er lag een brief op de mat van Delta over de herstructurering. Als ik het zo vluchtig doorlees komt het er toch op neer dat de verschillende onderdelen de verkoop in gaan.

Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. Ik vermoed dat het best nog wel eens snel zou kunnen gaan, ik kan me voorstellen dat de echt geïnteresseerde partijen (zoals Ziggo waarschijnlijk) hier al een tijdje op zaten te wachten. Het komt niet echt uit de lucht vallen tenslotte.

[...]

Die hebben we inderdaad, ik geloof zelfs dat we ook gebruik kunnen maken van Ziggo hotspots.
Vandaag dezelfde brief ontvangen, en ik zie het vooral als een officiële bevestiging van wat ik paar jaren terug al verwachtte. ZeelandNet en Delta kabelcomfort zal worden opgekocht door een van de grote kabelreuzen en volledig worden opgeslokt(lees: gerebrand).

Wij als ZeelandNet-klanten kunnen inderdaad verbinding maken met de Ziggo WiFiSpots en Ziggo-klanten ook met de Delta WiFiSpots.
WouterG schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:05:
Ik vind die WiFi spots echt waardeloos werken. Als je aan de wandel bent probeert hij steeds te connecten maar voordat dat afgerond is ben je al weer buiten bereik. Hierdoor wordt mijn verbinding vrij laggy. Ik heb het uitgezet iig.
Zelfs al sta/zit je stil terwijl je met de WiFiSpots verbonden bent, het is sowieso erg onstabiel. Als ik bij iemand inlog op de WiFiSpots van Delta heb ik erg vaak pingspikes of zelfs packetloss. Zowel met de WifiSpots via de Cisco 3925 als de 3940. Soort device maakt geen verschil. De snelheid is als het mee zit tussen de 1 en 2 Mbit down en 0,5 up, een keertje heb ik bij iemand zo'n 9.5Mbit down en 1,1Mbit up kunnen meten, dus ik geloof dat ze het huidige limiet van 3Mbit hebben verhoogd naar 10Mbit.Dit heeft trouwens vaak weinig te maken met volle ether op 2.4Ghz, want je merkt hetzelfde bij afgelegen huizen zonder buren(en dus zonder andere WiFi-netwerken) in de buurt. Het signaal is vaak ook slecht, maar wat verwacht je als Delta die modems met 20cm kabel op de grond in het hoekje bij het AOP neerzet? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Delta heeft z'n nieuwe Internet + TV pakketten geïntroduceerd: https://www.delta.nl/tv-i.../pakketten/tv-en-internet deze zijn dus ook inclusief de opname en terugkijk functionaliteiten van de nieuwe Interactieve Cloud TV platform.

Deze nieuwe pakketten hebben snelheden die gelijk zijn aan die van de Alles-in-1 pakketten, de prijs is €5,- minder p/maand vergeleken met een gelijkwaardig Alles-in-1 pakket met dezelfde snelheden.

Opvallend is wel dat alles nu via delta.nl geregeld wordt, vanuit Zeelandnet wordt je ook direct daar na toe doorgestuurd.

Wij hebben hier nu Internet Premium (€32,75) + Kabel TV (€18,50), en zijn dus in totaal €51,25 p/maand kwijt.
Voor extra snelheid (van 100/100 naar 150/50) zou ik kunnen overstappen naar het nieuwe TV + Internet pakket van Delta die €52,50 p/maand kost, dus voor €1,25 meer p/maand zou ik behoorlijk in snelheid vooruitgaan en dan kan je ook gebruik maken van de diensten op het Interactieve TV platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 10:28
Erg interessant,. Ik zie ook dat als je een 2 jarig abonnement afsluit, je ook een extra TV pakket gratis krijgt. Bijv Sport of Film.

Voorwaarden link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:30
Of een bol.com cadeaukaart. Ik zie alleen niet om welk bedrag dit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H D R
Over twee jaar is het echt geen Delta kabel bij jullie meer, dus waarom ze nog zo'n aanbieding doen is mij ene raadsel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:48

bonyuri

Investigator!

Er staat volgens mij ook niet bij hoe lang de actie periode voor het extra TV pakket is...

edit:
gevonden. 2 maanden Film pakket of Sport pakket, of een bol.com cadeaubon van 20 euro
Toch iets minder dan ik had verwacht.
Nieuwe klanten krijgen 6 maanden 15 euro korting, wat een stuk aantrekkelijker is...

[ Voor 55% gewijzigd door bonyuri op 05-05-2016 21:18 ]

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:47
hmm zit net de nieuwsbrief te lezen, blijkt dat de mailboxgrootte is aangepast.. Met een alles in een super kom ik nu op 10Gb.
zie hier https://kbank.delta.nl/SR...7%7D%29%2CTS=DeltaNL_2016

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie1
Viel me zojuist op: ZeelandNet heeft tegenwoordig ook een TV+internet budget abonnement met 20/2 snelheid. Digitale tv zonder begin gemist en opnemen, geen live tv via app of website maar wel met Het Portaal Van Zeeland(hbbtv). Kost €36,00 / maand.

Hieronder de volledige, nieuwe abonnementsindeling:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/417b22a6dba4b924cba95541c9ec7817.png

Het lijkt erop dat Delta alles wat meer naar zich toe trekt, de hele "pakketten"-pagina is tegenwoordig in Delta stijl en ze hebben het nu ineens over Delta TV en internet. Ook hun verkooppraatjes op de website gaan ineens over Digitale telefonie van Delta, digitale diensten van Delta, andere klanten die ook internet of telefonie bij Delta afnemen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Bah ... alsof je alle problemen oplost met dat nieuwe modem ...
Ze laten het niet zien als alles aangesloten is maar ik denk dat je meer bereik had met die eerste oplossing. (aparte modem en router).

Een goed bereik begint met een goede router. En niet die van de cisco.

Maar wat vind je er zelf van?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Ik vind het een goed initiatief om tips te geven om het wifi bereik thuis te verbeteren.
In het filmpje slaan ze in mijn ogen de plank compleet mis. Ze zeggen dat mensen vroeger veel problemen hadden doordat ze tussen 2 wifi netwerken moesten switchen (slaapkamer vs woonkamer). Hiermee geven ze in mijn ogen aan dat als je een extra AP plaatst, je dit probleem niet hebt. Maar de meeste mensen trekken dat ding uit de doos, sluiten het aan, en hebben alsnog 2 verschillende netwerken.

Ze hadden beter tips kunnen geven over de plaatsing van het modem (indien mogelijk), het wisselen van wifi kanalen. Daarnaast afstemming tussen nieuwe modem en access point om ervoor te zorgen dat je één wifi netwerk krijgt i.p.v. meerdere verschillende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb zelf ook een boel netwerken op verschillende kanalen en routers. Ik vind het juist wel fijn om zelf te zien met welk AP je verbinding hebt.

Zo heeft de router op zolder twee andere SSID's dan de router die beneden staat. Als je allemaal hetzelfde netwerk en SSID uitzend dan weet je nooit met welke router/AP je verbinding hebt.

En inderdaad ze kunnen beter aangeven hoe je e.a het beste in kunt stellen op de router. Al zorgen ze ervoor dat de router standaard een scan doet en het eerste beste vrije kanaal selecteert. Desnoods via een uitleg met behulp van een smartphone en bijvoorbeeld de app "Wifi analyser".

Maar nogmaals die Cisco heeft echt heel beperkt bereik. Zo had ik op 3 meter van de router nog maar 1 streepje bereik. Die installateurs geven zelf ook al aan dat een externe router beter is dan die in dat apparaat zit. De tijd (paar dagen) dat hij bij mij als router heeft gedraaid was ook al ellende. Ik had regelmatig geen internet op mijn pc en moest dan eerst ongeveer 5 minuten wachten... Daarvoor nooit problemen. Na het installeren van mijn nieuwe router wederom direct goed signaal. Probleem lag dus gewoon aan die Cisco.

Nee ze hadden beter kunnen zeggen dat je het geld beter in een goede router kan stoppen om overal wifi signaal te hebben in je huis.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Laatst online: 16:05

WouterG

Dit is geen ondertitel

H D R schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:58:
Over twee jaar is het echt geen Delta kabel bij jullie meer, dus waarom ze nog zo'n aanbieding doen is mij ene raadsel :)
Verkoopwaarde denk ik. Een potentiele koper zal het wel fijn vinden dat een groot deel van de klanten in ieder geval de komende tijd gebonden zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
De prijzen voor de losse pakketten gaan weer omhoog per 1 september 2016 bij Delta.

Voor meer info zie dit overzicht:
https://www.delta.nl/klan...jziging-digitale-diensten

In mijn geval gaat TV Basis van €18,50 naar €19,95, en Internet Premium (100/10) van €32,75 naar €34,50. Totaal dus van €51,25 naar €54,45.

De Alles-in-1 en TV & Internet pakketten krijgen niet direct te maken met de verhoging en worden gecompenseerd voor de verhoging van TV Basis, het bedrag wat je aan Zeelandnet betaalt gaat in dat geval dus naar beneden.

Nu wordt het dus in mijn geval wel bijna noodzakelijk om over te stappen naar het TV & Internet Premium (150/15) € 52,50, aangezien dat dus een stuk sneller is en ook nog goedkoper p/maand.

[ Voor 4% gewijzigd door Prolution op 14-07-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri

bonyuri

Investigator!

Ik ben precies daarom net overgestapt naar TV & Internet Premium.
Scheelt een paar centen per maand, en ik krijg er meer snelheid + interactieve TV voor terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Beste tweakers,

Ik ben woonachtig in Zeeland en met name regio Terneuzen. Wij hebben nu Telfort maar zijn daar precies niet echt tevreden van. Trage downloadsnelheid (500kb/s), internet valt vaak weg. Voor tv of telefoon geen klachten.
Het is dus vooral het internet waar ik niet tevreden over ben en daar ik vrij veel online game is dit voor mij toch wel belangrijk.

Nu zou ik graag vragen of Zeelandnet een goede internet kan bieden voor de locatie waar ik woon?

Mvg,

Valdourian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Valdourian schreef op zondag 17 juli 2016 @ 23:58:
Beste tweakers,

Ik ben woonachtig in Zeeland en met name regio Terneuzen. Wij hebben nu Telfort maar zijn daar precies niet echt tevreden van. Trage downloadsnelheid (500kb/s), internet valt vaak weg. Voor tv of telefoon geen klachten.
Het is dus vooral het internet waar ik niet tevreden over ben en daar ik vrij veel online game is dit voor mij toch wel belangrijk.

Nu zou ik graag vragen of Zeelandnet een goede internet kan bieden voor de locatie waar ik woon?

Mvg,

Valdourian
ZeelandNet gebruikt voor haar internet een technologie waarbij je niet afhankelijk bent van afstand tot een centrale. In principe zal je dus de volledige abonnementssnelheid kunnen halen.

Over het algemeen heb ik goede ervaring met internetverbindingen van ZeelandNet in Middelburg, Goes en Vlissingen. Met telefonie mindere ervaringen. Hou wel in de gaten bij een evt overstap dat je verplicht bent tv abonnement af te nemen bij een internetabonnement van Zeelandnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
timmie1 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:42:
[...]

ZeelandNet gebruikt voor haar internet een technologie waarbij je niet afhankelijk bent van afstand tot een centrale. In principe zal je dus de volledige abonnementssnelheid kunnen halen.

Over het algemeen heb ik goede ervaring met internetverbindingen van ZeelandNet in Middelburg, Goes en Vlissingen. Met telefonie mindere ervaringen. Hou wel in de gaten bij een evt overstap dat je verplicht bent tv abonnement af te nemen bij een internetabonnement van Zeelandnet.
De volledige snelheid zeg je?
Bv bij het premium pakket zeggen ze 150Mbps, krijg je die dan ook werkelijk?
Want bij Telfort heb ik nu een pakket met 40Mbps downloadsnelheid maar als ik speedtest.net doe haal ik met moeite 5Mbps. In werkelijkheid grote bestanden downloaden zoals games is dit dan aan +-500kbs.

Afbeeldingslocatie: https://www.speedtest.net/result/5484920385.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Valdourian schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:53:
[...]
Yup, je krijgt ook daadwerkelijk 150 Mbps.
Zit zelf dan in Hulst, maar iedereen die ik ken heeft gewoon netjes de aangeboden snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
M a r c o schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:02:
[...]

Yup, je krijgt ook daadwerkelijk 150 Mbps.
Zit zelf dan in Hulst, maar iedereen die ik ken heeft gewoon netjes de aangeboden snelheid.
Dus als ik dan speedtest zou doen zou hij 150Mbps aangeven? Dit lijkt me heel snel :D
Dan download je grote bestanden (lees: 10GB) op 1 minuutje? Of zie ik dat te rooskleurig?
Ik woon specifiek in Axel, toch maar eens luisteren bij Zeelandnet misschien, hoewel ik al veel slechte ervaringen heb gelezen die me toch nog wat tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Valdourian schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:06:
[...]

Dus als ik dan speedtest zou doen zou hij 150Mbps aangeven? Dit lijkt me heel snel :D
Dan download je grote bestanden (lees: 10GB) op 1 minuutje? Of zie ik dat te rooskleurig?
Ik woon specifiek in Axel, toch maar eens luisteren bij Zeelandnet misschien, hoewel ik al veel slechte ervaringen heb gelezen die me toch nog wat tegenhouden.
Ja, dat is wat er doorgaans wordt bedoeld met volle snelheid / 150 Mbps..

En nee, bestanden van 10GB download je niet binnen een minuut. 150 Mbps is gelijk aan 18.75 MB/sec, dus je kunt zelf uitrekenen hoelang je nodig zou hebben voor dat bestand.

Overigens, als het verschil met aangeboden en daadwerkelijke snelheid zo groot is, is het misschien verstandig eens te kijken of alles aan jouw zijde (netwerk) goed ingesteld is. Als dat niet goed is, maakt het niet uit hoe snel je internetabonnement is, dan ga je die snelheden nooit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:32

Snow_King

Konijn is stoer!

Valdourian schreef op zondag 17 juli 2016 @ 23:58:
Beste tweakers,

Mvg,

Valdourian
Over Terneuzen kan ik je weinig zeggen, maar in Middelburg en Vlissingen heb ik ook goede ervaringen.

Ik heb 150/15Mbit en dat haal ik eigenlijk altijd. Verbinding is ook stabiel en ik merk nooit downtime.

En ze leveren standaard IPv6 op hun verbindingen indien je een goede router achter je bridged modem plaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri

bonyuri

Investigator!

Zeelandnet is tegenwoordig echt wel een goeie provider, weinig problemen (downtime) en de snelste abonnementen in Zeeland (logisch, maar toch :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:47
Valdourian schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:53:
Want bij Telfort heb ik nu een pakket met 40Mbps downloadsnelheid maar als ik speedtest.net doe haal ik met moeite 5Mbps. In werkelijkheid grote bestanden downloaden zoals games is dit dan aan +-500kbs.
Ja, maar je zit nu telefoonlijn internet tegen kabel internet te vergelijken.. en dat is net als met appels en peren.. (zijn niet te vergelijken) kabel heeft gewoon minder verlies. Zoals anderen hierboven al aangeven zijn er verder weinig problemen met de dienstverlening.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ok, bedankt voor de reacties!
Dan ga ik eens kijken voor een overstap naar Zeelandnet :-)

Ps: Ik heb een wifi netwerkkaart op mijn pc van 300Mbs, Als ik dan het pakket zou nemen van 400Mbps krijg ik maar maximaal die 300Mbps die men kaart aankan waarschijnlijk? Logisch 8)7
Of spelen er nog andere factoren een rol op de snelheid?

[ Voor 57% gewijzigd door Valdourian op 18-07-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Met wifi haal je praktische nooit de theoretisch haalbare snelheid, als je het maximale uit je verbinding wil halen zul je netwerkkabels moeten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

bonyuri schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:57:
Zeelandnet is tegenwoordig echt wel een goeie provider, weinig problemen (downtime) en de snelste abonnementen in Zeeland (logisch, maar toch :D)
Dit dus inderdaad.
Enneh... Terneuzen of Axel is nogal een verschilletje volgens mij. Ik zou het niet graag elke dag lopen in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
avotar schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:54:
[...]

Dit dus inderdaad.
Enneh... Terneuzen of Axel is nogal een verschilletje volgens mij. Ik zou het niet graag elke dag lopen in elk geval.
Zou dat veel verschil geven Terneuzen of Axel voor de verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Arrne schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:01:
Met wifi haal je praktische nooit de theoretisch haalbare snelheid, als je het maximale uit je verbinding wil halen zul je netwerkkabels moeten trekken.
Dat is nogal moeilijk aangezien de modem aan de voordeur staat en mijn pc boven op de kamer.
Is zo een setje die je in het stopcontact stopt en daarmee overal internet in huis hebt een oplossing? Of is dat ook niet zoveel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Valdourian schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:56:
[...]

Zou dat veel verschil geven Terneuzen of Axel voor de verbinding?
Theoretisch natuurlijk wel. Ik woon zelf in Middelburg en herinner me van een paar jaar terug dat er nogal eens wat problemen waren in Dauwendaele, maar niet bij mij. Hemelsbreed een kilometer verderop.

Ik was zelf ook altijd heel sceptisch over Zeelandnet en kwam zelf bij KPN vandaan, waar ik ook nooit storing had. Maar ik moet zeggen dat ik geen spijt heb van mijn overstap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killugh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-07 14:30

killugh

lava right ahead

Nog iemand meer die er momenteel uitligt? Tweakers.net nog wel bereikbaar maar heel ver kom ik niet op het internet....

pain is nothing that a downpour won't erase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Verschillende sites liggen er hier inderdaad ook uit, er lijkt een storing te wezen op een deel van het netwerk: https://twitter.com/ZeelandNet/with_replies

Edit: en het werkt weer prima :)

[ Voor 15% gewijzigd door Prolution op 21-07-2016 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

killugh schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:09:
Nog iemand meer die er momenteel uitligt? Tweakers.net nog wel bereikbaar maar heel ver kom ik niet op het internet....
Eruit liggen niet, maar sinds gisterenavond is mijn wifi enorm instabiel.
Maar heb nog niet genoeg drang gehad om uit te zoeken of het probleem bij mij ligt of extern, omdat ik ineens Netflix kon streamen (hoewel de rest achterbleef).

Edit; hmmm je hebt gelijk. had even een modem reset moeten doen. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door avotar op 22-07-2016 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Deze middag is er een monteur van Delta langs geweest.
Hij is een alles-in-1 Premium pakket komen installeren.

Nu blijkt dat wij geen digitale tv kunnen kijken zonder een smartcard + module of een decoder te kopen.
Klopt dit dat je dit nog apart moet bijkopen en je dit niet bij je abbo krijgt zoals bij zoveel provider?

Ik heb eens zitten opzoeken en voor een module met die smartcard enzo kom ik boven de €100.
Dit staat nergens vermeld op hun site als je een pakket afsluit????

Ook kunnen wij de Delta app niet downloaden op gsm/tablet. Hij geeft een melding dat ons apparaten niet compatibel zijn... Ook al zijn het recente producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Ik kon destijds bij datzelfde pakket kiezen tussen een korting of de decoder met smartcard en module. Dat stond destijds ook wel vrij duidelijk op de site aangegeven, maar die is laatst wel helemaal op de schop gegaan dus ik weet niet of dat nog steeds zo is.

App gebruik ik niet echt, maar laatst gedownload met de laatste Android versie en dat werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Valdourian schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:49:

Nu blijkt dat wij geen digitale tv kunnen kijken zonder een smartcard + module of een decoder te kopen.
Klopt dit dat je dit nog apart moet bijkopen en je dit niet bij je abbo krijgt zoals bij zoveel provider?

Ik heb eens zitten opzoeken en voor een module met die smartcard enzo kom ik boven de €100.
Dit staat nergens vermeld op hun site als je een pakket afsluit????

Ook kunnen wij de Delta app niet downloaden op gsm/tablet. Hij geeft een melding dat ons apparaten niet compatibel zijn... Ook al zijn het recente producten.
Je krijgt bij Delta inderdaad geen decoder of module in bruikleen. wel kan je een basispakket met 3 NPO zenders in HD kijken zonder smartcard en eventueel ook decoder indien je TV voorzien is van een ingebouwde DVB-C ontvanger.

Indien je meer HD zenders wilt ontvangen dan heb je wel een smartcard nodig á 25 euro, vervolgens moet je dan zelf bepalen of je liever via je TV zelf wil zappen en of deze CI+ geschikt is. Dan kan je namelijk een Ci+ Module aanschaffen. En anders ergens een Humax decoder scoren voor een paar tientjes.

Er komt dus inderdaad wel wat meer bij kijken dan bij bijvoorbeeld KPN of Telfort waarbij je de apparatuur in bruikleen krijgt en direct klaar bent na het afsluiten van het abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Prolution schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:35:
[...]

Je krijgt bij Delta inderdaad geen decoder of module in bruikleen. wel kan je een basispakket met 3 NPO zenders in HD kijken zonder smartcard en eventueel ook decoder indien je TV voorzien is van een ingebouwde DVB-C ontvanger.

Indien je meer HD zenders wilt ontvangen dan heb je wel een smartcard nodig á 25 euro, vervolgens moet je dan zelf bepalen of je liever via je TV zelf wil zappen en of deze CI+ geschikt is. Dan kan je namelijk een Ci+ Module aanschaffen. En anders ergens een Humax decoder scoren voor een paar tientjes.

Er komt dus inderdaad wel wat meer bij kijken dan bij bijvoorbeeld KPN of Telfort waarbij je de apparatuur in bruikleen krijgt en direct klaar bent na het afsluiten van het abonnement.
En kan die smartcard dan direct in zo een decoder? Of moet daar ook nog zo een module tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri

bonyuri

Investigator!

Smartcard kan direct in een decoder. Je hebt alleen een CI+ module nodig als je hem rechtstreeks in je TV wil stoppen (als die dat ondersteunt)
Ik gebruik een CI+ module in mijn LG tv en dat werkt perfect, gewoon tweedehands op Marktplaats gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
bonyuri schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:53:
Smartcard kan direct in een decoder. Je hebt alleen een CI+ module nodig als je hem rechtstreeks in je TV wil stoppen (als die dat ondersteunt)
Ik gebruik een CI+ module in mijn LG tv en dat werkt perfect, gewoon tweedehands op Marktplaats gekocht :)
Zo een module lijkt me wel handig zodat je minder kastjes en kabels hebt staan :)
maar:
- mijn tv is 6 jaar oud en vind nergens of hij dit ondersteunt of niet (heeft op de zijkant wel een gleuf zitten)
- met zo een module kan je geen programma's opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Als je het type nr. van je TV weet dan kan je dat meestal wel opzoeken. Op sommige TV's kan je ook met zo'n module opnemen op bijv. een USB stick/schijf, maar dat is meestal alleen bij wat nieuwere TV's dus ik weet niet of jouw 6 jaar oude TV dat ook kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Prolution schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:10:
Als je het type nr. van je TV weet dan kan je dat meestal wel opzoeken. Op sommige TV's kan je ook met zo'n module opnemen op bijv. een USB stick/schijf, maar dat is meestal alleen bij wat nieuwere TV's dus ik weet niet of jouw 6 jaar oude TV dat ook kan ;)
Mijn tv ondersteunt blijkbaar modules versie 1.2.
De nieuwe modules zijn echter versie 1.3. Gaat dit problemen geven of zal dit gewoon werken?

Hebben jullie misschien voorstellen wat goede decoders zijn?
Lees veel reviews over die humax decoders dat ze traag zijn en dikwijls voor problemen kunnen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Valdourian schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:49:

je kunt WEL tv kijken zonder CI+ module en smartcard.
Alleen heb je dan inderdaad alleen NPO 1,2 en 3 in HD.
Hier zie je welke zenders digitaal beschikbaar zijn zonder CI+ en hoe je dat instelt.
https://www.delta.nl/serv...e-kijken-zonder-smartcard
Erg slordig dat de monteur dit niet weet.
Valdourian schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:35:
[...]
Mijn tv ondersteunt blijkbaar modules versie 1.2.
De nieuwe modules zijn echter versie 1.3. Gaat dit problemen geven of zal dit gewoon werken?

Hebben jullie misschien voorstellen wat goede decoders zijn?
Lees veel reviews over die humax decoders dat ze traag zijn en dikwijls voor problemen kunnen zorgen.
Bij Ziggo zie je bij de CI+ 1.3 staan dat die ook in 1.2 tv's kan.
Je kunt dus beter een 1.3 kopen, dan moet je geen nieuwe kopen indien je je tv vervangt.
Ik zou zelf ook de voorkeur geven aan CI+ op de tv ipv decoder.

Tip: Je moet geen specifieke DELTA CI+ kopen. Die voor Ziggo zijn identiek.
Zowel Quantis als Smit zijn geschikt.
Je kunt ze dan voor ca 50 euro al vinden.
http://www.coolsound.nl/q...e-tv-cam-module-13/P42447

moet je er nog wel 25 bij tellen voor de smartcard, maar die heb je ook nodig als je een decoder neemt.

[ Voor 40% gewijzigd door M a r c o op 27-07-2016 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
M a r c o schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:53:
[...]

je kunt WEL tv kijken zonder CI+ module en smartcard.
Alleen heb je dan inderdaad alleen NPO 1,2 en 3 in HD.
Hier zie je welke zenders digitaal beschikbaar zijn zonder CI+ en hoe je dat instelt.
https://www.delta.nl/serv...e-kijken-zonder-smartcard
Erg slordig dat de monteur dit niet weet.

[...]

Bij Ziggo zie je bij de CI+ 1.3 staan dat die ook in 1.2 tv's kan.
Je kunt dus beter een 1.3 kopen, dan moet je geen nieuwe kopen indien je je tv vervangt.
Ik zou zelf ook de voorkeur geven aan CI+ op de tv ipv decoder.

Tip: Je moet geen specifieke DELTA CI+ kopen. Die voor Ziggo zijn identiek.
Zowel Quantis als Smit zijn geschikt.
Je kunt ze dan voor ca 50 euro al vinden.
http://www.coolsound.nl/q...e-tv-cam-module-13/P42447

moet je er nog wel 25 bij tellen voor de smartcard, maar die heb je ook nodig als je een decoder neemt.
Ik vind zo een module ook wel top maar mijn vrouw neemt veel programma's op en wil daarvoor liever een decoder met harde schijf. Want met zo een module kan je niet opnemen.

Misschien een domme vraag maar stel dat ik nu zo een module zou gebruiken en ik sluit een externe harde schijf aan op de tv om daarop programma's op te nemen, gaat dit? Kan je zomaar een hdd op je tv aansluiten om op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Valdourian schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:19:
[...]
Ik vind zo een module ook wel top maar mijn vrouw neemt veel programma's op en wil daarvoor liever een decoder met harde schijf. Want met zo een module kan je niet opnemen.

Misschien een domme vraag maar stel dat ik nu zo een module zou gebruiken en ik sluit een externe harde schijf aan op de tv om daarop programma's op te nemen, gaat dit? Kan je zomaar een hdd op je tv aansluiten om op te nemen?
Onze samsung tv van 2012 kan dit inderdaad ja.
Met een 6 jaar oude tv lijkt me de kans niet heel groot dat je die optie hebt.
Dan moet je even in de manual van je tv duiken.
Mogelijk kun je het al aan je afstandbediening zien. Zit daar een record knop op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
M a r c o schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:19:
[...]

Onze samsung tv van 2012 kan dit inderdaad ja.
Met een 6 jaar oude tv lijkt me de kans niet heel groot dat je die optie hebt.
Dan moet je even in de manual van je tv duiken.
Mogelijk kun je het al aan je afstandbediening zien. Zit daar een record knop op?
Nee niets van record te zien.
Dan gaan we maar voor een decoder met harde schijf.

We hadden de HUMAX IHDR-5200c op het oog. Iemand hier ervaring mee?
Of mss de goedkopere humax irhd 5300c en een externe HDD aansluiten (heb er nog 1 liggen). Want +-€100 meer voor een ingebouwde HDD van 500GB lijkt me veel....
Of zijn er nog andere verschillen?

[ Voor 14% gewijzigd door Valdourian op 28-07-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Van de decoder kan ik je geen ervaring of tips geven.

Eventueel wel nog deze:
Je kunt ook kunnen terugkijken / opnemen met de nieuwe cloudTV app/dienst van Delta, icm een telefoon/tablet en chromecast.

Je kunt alle programma's een week terugkijken, of "opnemen" en dan worden ze tot 2 jaar op jouw 250GB persoonlijke cloud space bewaard. Dit kan allemaal via de app, en als het goed is ondersteund deze ook chromecast inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Aan de Chromecast ondersteuning zitten nogal wat haken en ogen, toen ik laatst eens probeerde kreeg ik het zo snel niet aan de gang en heb er ook wat klachten over gelezen op het Zeelandnet forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
OK, goed dat je het even vermeld dan.
Ik heb het zelf inderdaad nog niet uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Ik zal het vanavond nog eens proberen en er eens beter naar kijken, want het lijkt me dat het wel gewoon mogelijk moet zijn. Het verbinden met de CC gaat alleen niet zo gemakkelijk als bij de meeste andere apps blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
Valdourian schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:44:
[...]

Nee niets van record te zien.
Dan gaan we maar voor een decoder met harde schijf.

We hadden de HUMAX IHDR-5200c op het oog. Iemand hier ervaring mee?
Of mss de goedkopere humax irhd 5300c en een externe HDD aansluiten (heb er nog 1 liggen). Want +-€100 meer voor een ingebouwde HDD van 500GB lijkt me veel....
Of zijn er nog andere verschillen?
Marktplaats staat vol met dat spul. Werkt prima met Delta TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Hey!

Tot nu toe zeer tevreden over zeelandnet! Veel sneller internet dan bij ons vorige provider en in combinatie met de Humax 5200 heel blij met digitale tv!

Echter heb ik 1 vraagje:
De modem van delta (cisco epc3940) heeft een 2.4Ghz en een 5Ghz wifi verbinding. Nu zie ik op al mijn apparaten maar 1 wifi waarmee ik kan verbinden. Namelijk de 2.4Ghz, dat zie ik aan de benaming die ik beide gegeven heb.
Hoe komt het dat ik de 5Ghz wifi niet kan zien en verbinden, ook al staat hij enabled in modem instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Heb geen ervaring met 5 GHz wifi, maar ondersteunen de apparaten waarop je kijkt toch wel 5 GHz?
Anders lijkt het me vrij logisch dat je hem niet ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
M a r c o schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:43:
Heb geen ervaring met 5 GHz wifi, maar ondersteunen de apparaten waarop je kijkt toch wel 5 GHz?
Anders lijkt het me vrij logisch dat je hem niet ziet ;)
Oh haha!
Heb mijn netwerkkaart eens bekeken in de pc en die is enkel 2.4Ghz dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Heeft iemand van jullie toevallig homeplugs draaien? (of geinstalleerd of hoe het ook heet).

Ik heb sinds een week of 2 TP-LINK TL-WPA4220 AV500 Homeplug.
Werkt heerlijk.... in theorie dan toch.

Je prikt er 1tje in je modem in het stopcontact. Verbindt via UTP. De ander gaat naar een andere ruimte. Zolder in mijn geval. En Presto. 2 Ethernet puntjes en gelijk een wifi-extender.

Overal hele enthousiaste verhalen. Alleen bij mij op het moment dat ik hem aansluit op mijn modem, wordt mijn wifi echt bizar instabiel. Signaalsterkte blijft goed (gebaseerd op de blokjes), maar mijn snelheid valt elke paar minuten gewoon weg. Verbinding met de Chromecast valt om.

Heel raar. Bij TP-Link krijg ik het maar niet uitgelegd en bij Zeelandnet kunnen ze zich het probleem niet voorstellen en ook niet echt meedenken.
Aangezien googlen me ook niet echt helpt (zeker omdat ik niet de meeste netwerktechnische persoon ben), ben ik al bijna op het punt om leergeld te gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Werken die powerline adapters sowieso niet erg matig? Klinkt allemaal erg mooi in theorie, maar in de praktijk valt het altijd tegen.

Je zou eens kunnen kijken wat er gebeurd als je zorgt dat beide adapters op dezelfde groep zitten, waarschijnlijk zitten ze nu op verschillende groepen (zolder). Dat wil nog wel eens voor storing zorgen.

Sowieso bij voorkeur altijd kabels trekken, en anders zou je eens kunnen kijken naar normale wifi extenders. Dus zonder het powerline gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Arrne schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:45:
Werken die powerline adapters sowieso niet erg matig? Klinkt allemaal erg mooi in theorie, maar in de praktijk valt het altijd tegen.

Je zou eens kunnen kijken wat er gebeurd als je zorgt dat beide adapters op dezelfde groep zitten, waarschijnlijk zitten ze nu op verschillende groepen (zolder). Dat wil nog wel eens voor storing zorgen.

Sowieso bij voorkeur altijd kabels trekken, en anders zou je eens kunnen kijken naar normale wifi extenders. Dus zonder het powerline gedeelte.
Ik heb het bij anderen als een zonnetje zien werken.
En ik had kabels getrokken, ook naar de zolder, maar die is ergens gebroken. Dus voordat ik weer ga frezen, wil ik eerst eens zien of ik dit kan oplossen.

En het zit op dezelfde groep :)

Als hij me uiteindelijk niet de output levert die ik nodig heb, best. Zoek ik wat anders.
Maar ik wil niet uit een paar honderd reviews, een van de weinigen zijn die issues heeft met de installatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ik zoek ook een oplossing om mijn pc boven op de kamer te kunnen zetten. (staat nu in de living)
Maar boven heb ik heel zwak signaal van wifi door de betonnen gewelven enzo.

Kan iemand mij eens kort en duidelijk uitleggen wat dit allemaal is en doet? Zodat ik weet wat ik nodig heb.
- wifi extender
- wifi repeater
- verschil tussen modem en router
- acces point

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Het heeft sowieso ook niet zoveel met Zeelandnet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ok, mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
avotar schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:58:
[...]

Ik heb het bij anderen als een zonnetje zien werken.
En ik had kabels getrokken, ook naar de zolder, maar die is ergens gebroken. Dus voordat ik weer ga frezen, wil ik eerst eens zien of ik dit kan oplossen.

En het zit op dezelfde groep :)

Als hij me uiteindelijk niet de output levert die ik nodig heb, best. Zoek ik wat anders.
Maar ik wil niet uit een paar honderd reviews, een van de weinigen zijn die issues heeft met de installatie :+
Ik heb het een tijd gebruikt voor boven in huis. Het werkt op zich prima, maar je haalt er sowieso niet de geadverteerde snelheid mee. Ik haal vanaf router beneden tot helemaal boven overdag 30Mbit en 's avonds 20Mbit met 200Mbit Devolo's over verschillende stroomgroepen. Op één stopcontact naast elkaar haal ik 80, dus aan die 200Mbit kom je toch nooit :+ .

Gelukkig is het mij laatst toch gelukt een kabel te trekken naar die plek, dus ik gebruik ze niet meer. Het is toch fijner om overal in huis de volledige snelheid te kunnen halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
De Delta retail tak (inclusief Zeelandnet en het kabelnetwerk) wordt verkocht aan investeringspartij EQT.

http://www.omroepzeeland....dnet-zweedse-handen-video

http://www.pzc.nl/regio/z...iebedrijf-delta-1.6713229

Vooralsnog lijkt er op korte termijn vrij weinig te veranderen aan de diensten van Delta & Zeelandnet met de nieuwe eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H D R
Toch wel grappig, geen Ziggo of CIF die het koopt. Had ik nou nooit verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Inderdaad verrassend ja.
Ik had Ziggo/Liberty Global toch wel erg aannemelijk geacht.
Maar voor de werkgelegenheid in Zeeland is dit mogelijk wel de beste optie inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierzz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:52
H D R schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:47:
Toch wel grappig, geen Ziggo of CIF die het koopt. Had ik nou nooit verwacht.
Kan makkelijk een tweetrapsraket zijn. Delta wil zoveel mogelijk in één keer afstoten, zo'n investeringsmaatschappij wil graag rendement. Dus verkoopt onderdelen vervolgens weer door binnen korte tijd..

Dance with the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killugh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-07 14:30

killugh

lava right ahead

Afgelopen maanden heel weinig problemen gehad, stabiele verbinding, en nu sinds gisteren regelmatig packetloss en zojuist mijn modem 2x offline.

pain is nothing that a downpour won't erase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 01:29
Hoi,

Meer mensen die overgestapt zijn naar het 150/15 abonnement, en daarbij nog een oude EPC-3212 gebruiken? Als ik de documentatie van het modem opzoek, moet die toch makkelijk 150/15 aankunnen, maar mijn lijn lijkt nog gelimiteerd te zijn op 100/10.

Voor ik de helpdesk eens ga navragen waarom m'n snelheid nog niet is geupgrade, wil ik toch even navragen hier of de modem de beperkende factor is, of de abonnementswijziging. (MAar dan had ik toch ook wel een nieuwe modem verwacht van Zeelandnet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Niet toevallig een router met 100 MBit poorten er achter hangen?
edit: zou overigens niet de 10 ipv 15 upload verklaren.

[ Voor 30% gewijzigd door M a r c o op 30-01-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

M a r c o schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:58:
Niet toevallig een router met 100 MBit poorten er achter hangen?
edit: zou overigens niet de 10 ipv 15 upload verklaren.
Op zich kun je wel gelijk hebben. Mocht je dus nog een extra router hebben staan test dan eerst eens de snelheid via speedtest.net en noteer de resultaten.

Sluit daarna de pc direct op het kabelmodem en herhaal de testen. (wel even ipconfig /renew uitvoeren)
Als de waardes bij de laatste test hoger zijn (conform 150/15) dan weet je dat het probleem zit in je router.
Op deze manier kwam ik er ook al twee keer achter dat mijn router mijn Zeelandnet-sneheid niet aankon en moest ik een nieuwe aanschaffen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie1
cavey schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:35:
Hoi,

Meer mensen die overgestapt zijn naar het 150/15 abonnement, en daarbij nog een oude EPC-3212 gebruiken? Als ik de documentatie van het modem opzoek, moet die toch makkelijk 150/15 aankunnen, maar mijn lijn lijkt nog gelimiteerd te zijn op 100/10.

Voor ik de helpdesk eens ga navragen waarom m'n snelheid nog niet is geupgrade, wil ik toch even navragen hier of de modem de beperkende factor is, of de abonnementswijziging. (MAar dan had ik toch ook wel een nieuwe modem verwacht van Zeelandnet).
De nieuwe snelheid gaat meestal pas in aan het begin van je nieuwe betaaltermijn, oftewel je nieuwe maand. ZeelandNet verwerkt abonnementswijzigingen niet meteen. Ben je al aan een nieuwe maand begonnen?

Het nieuwe modem kan overigens de 150Mbit/15Mbits nog makkelijk halen, mits de gebruikte up- en downstreams in jouw coaxsegment genoeg capaciteit hebben.

[ Voor 65% gewijzigd door timmie1 op 30-01-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 01:29
Nou, m'n nieuwe abo+ snelheden zou al in gaan op 1-sept-2016, dus ja :P speedtest en eigenhandige download van bijv. de tweakers ftp server (1GB bestand) levert vooralsnog dus de 100/10 snelheid op, terwijl m'n PiP informatie toch netjes 150/15 aangeeft.

Dan ga ik maar even klagen bij de helpdesk dat ze wel leuk m'n informatie hebben aangepast, maar nog niet de juiste snelheid configuratie hebben gepushed naar m'n modem. En mocht m'n wijkkast/segment het niet aankunnen, dat ze dat dan ook wel hadden mogen melden. Dan was ik niet ingegaan op het aanbod en had ik het bij het oude gehouden.

Het nieuwe modem wil ik liever niet (heb 'm bij m'n ouders gezien, wat een bakbeest, om maar niet te spreken over de nodeloze extra wifi. Die wel uit te schakelen is door 'm in bridged modus te laten zetten, maar toch. Brrrrrrrrr)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

cavey schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:51:
Nou, m'n nieuwe abo+ snelheden zou al in gaan op 1-sept-2016, dus ja :P speedtest en eigenhandige download van bijv. de tweakers ftp server (1GB bestand) levert vooralsnog dus de 100/10 snelheid op, terwijl m'n PiP informatie toch netjes 150/15 aangeeft.

Dan ga ik maar even klagen bij de helpdesk dat ze wel leuk m'n informatie hebben aangepast, maar nog niet de juiste snelheid configuratie hebben gepushed naar m'n modem. En mocht m'n wijkkast/segment het niet aankunnen, dat ze dat dan ook wel hadden mogen melden. Dan was ik niet ingegaan op het aanbod en had ik het bij het oude gehouden.

Het nieuwe modem wil ik liever niet (heb 'm bij m'n ouders gezien, wat een bakbeest, om maar niet te spreken over de nodeloze extra wifi. Die wel uit te schakelen is door 'm in bridged modus te laten zetten, maar toch. Brrrrrrrrr)
Ik had zelf connectieproblemen met die nieuwe kabelmodem. Elke keer als ik mijn PC startte had hij geen internet. Na de nodige handelingen werkte het dan wel weer. Wifi zelf is echt prut. Twee meter van de modem af en je mist al de helft van bereik.

Na het installeren van een nieuwe router en de kabelmodem in bridgemodem (en dus wifi uit) gezet te hebben waren alle problemen opgelost. Na opstarten PC al direct connectie, snelle wifi, groot bereik enz.

Zelfs bij mijn schoonouders gaf de monteur aan dat de TP link Archer C2i nog beter was om te gebruiken dan de ingebouwde wifi van het nieuwe modem.

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 30-01-2017 14:22 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Zo, vrouwlief is boos en beledigd door de "enorme" prijsstijging van het Premium pakket en nu mag ik dus gaan zoeken naar alternatieven.

Volgens mij zijn die er niet zo.
Een beetje rondkijkend ga ik via de telefoon lijn nooit die 100 mbit aantikken, laat staan de 120+ die ik nu vaak haal. Zeker niet als ik met 2 laptops constant online zit en er een apparaat aan het Netflixen is.
Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:30

Dark

who tweaked the light?

haha tja mijn vrouw ook :+ die wil dat ik nu overstap van premium naar instap, maar voor die 9euro verschil vind ik 1/3 van de snelheid wel een erg grote stap terug, van 150/15 naar 50/4 :(

alternatieven halen het er niet bij... dus ik weet ook even niet hoe ik haar nu moet pleasen ;) ik denk maar even een bosje bloemen halen en uit proberen te leggen dat het maar moet zoals het gaat... verdomde monopolisten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gelukkig heb ik dan weer zo'n vrouw die niet zeurt. En ja anders dan stop ik gewoon het netflix abo ;)
Eens kijken hoelang het duurt want als er eentje is die vrijwel altijd kijkt is het wel mijn vrouw :D

Nee ik woon ook aan de buitenkant van de stad. Zeelandnet is de enige die een goede snelheid hier kan leveren. Glasvezel heb ik ook naar gekeken maar hoewel ze het aangelegd hebben zie ik daar ook nog weinig van terug.

Maar goed wij denken het is maar een paar euro maar het is eerder 3,25 x 12 = 39 euro....

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Voor DSL/Glasvezel kan je deze check gebruiken: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Bij mij geeft deze check al een tijdje aan dat er via VDSL 100Mbit beschikbaar is en via Bonding 200Mbit, echter zijn er (nog) geen providers die daadwerkelijk 200Mbit via het koperlijntje aanbieden. Een vergelijking van providers zou je bijv. via www.breedbandwinkel.nl kunnen doen.

Om de zoveel tijd dan vergelijk ik ook wel eens op het gebied van TV & Internet, de concurrentie is helaas vaak even duur (of duurder) en de snelheid lager. Ook is het wel handig dat je bij Zeelandnet nog steeds 'gratis' nieuwsgroepen krijgt via Highwinds.

En qua TV is de kabel in onze situatie met 4 TV's ook nog steeds het goedkoopste. Bij KPN zou je dan ook een aantal van die TV kastjes moeten huren á €4 extra p/maand. Waardoor ik uiteindelijk boven de €70 p/maand uitkom terwijl ik nu €56,- betaal na de laatste prijsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphacell
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 04:54
Goedemorgen. Thuis hebben wij een Cisco EPC3940, op een of andere manier krijg ik mijn huidige router niet werkend met dit modem.

Na 7 keer bellen naar de help-desk en op een duur opgeven omdat blijkbaar de router niet compatible is volgens Zeelandnet. Gebruiken wij nu al een ruime tijd de ingebouwde Wi-fi van de Cisco EPC3940.
Echter weten jullie allemaal hoe bagger draadloze verbindingen zijn met deze (elke) Modem/Router Combi.

Ik ben dus op zoek naar een andere router, die wel compatible is met dit modem.
Of zijn compatibiliteit issues tussen routers en modems lulkoek? Begin daar ook sterk over te twijfelen. Ze willen natuurlijk dat je er een via hun koopt die 3 keer over de kop is gegaan...

Ik zou graag willen weten welke routers jullie gebruiken i.c.m. de Cisco EPC3940, en wat jullie bevindingen zijn.

Ik zou graag de Netgear Nighthawk AC1900 R7000 willen aanschaffen wegens de goede reviews op internet.

Wie kan mij uit de mist helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie1
Alphacell schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:35:
Goedemorgen. Thuis hebben wij een Cisco EPC3940, op een of andere manier krijg ik mijn huidige router niet werkend met dit modem.

Na 7 keer bellen naar de help-desk en op een duur opgeven omdat blijkbaar de router niet compatible is volgens Zeelandnet. Gebruiken wij nu al een ruime tijd de ingebouwde Wi-fi van de Cisco EPC3940.
Echter weten jullie allemaal hoe bagger draadloze verbindingen zijn met deze (elke) Modem/Router Combi.

Ik ben dus op zoek naar een andere router, die wel compatible is met dit modem.
Of zijn compatibiliteit issues tussen routers en modems lulkoek? Begin daar ook sterk over te twijfelen. Ze willen natuurlijk dat je er een via hun koopt die 3 keer over de kop is gegaan...

Ik zou graag willen weten welke routers jullie gebruiken i.c.m. de Cisco EPC3940, en wat jullie bevindingen zijn.

Ik zou graag de Netgear Nighthawk AC1900 R7000 willen aanschaffen wegens de goede reviews op internet.

Wie kan mij uit de mist helpen?
Via de PiP/MijnDelta kun je je huidige modem in bridge mode zetten. Dit houdt in dat het modem het routing gedeelte uitschakelt en gaat functioneren als een 'dom' modem, vergelijkbaar met de wat oudere Cisco EPC3212 en Scientific Atlanta Webstar's. Hij functioneert dan puur als soort van COAX naar Ethernet adapter. Nadat je bridge mode hebt ingeschakeld moet je wel je modem even opnieuw opstarten. Even de stekker eruit en weer in het stopcontact voldoet. Vervolgens even wachten tot het weer helemaal opgestart is. Daarna kun je je eigen router aansluiten met UTP kabel in poort 1 van het modem. Andere kant van de kabel in de WAN poort van je router. Als het goed is, werkt je router nu. :) Wel zorgen dat je router aan WAN-kant werkt met DHCP en dat er geen statisch ip-adres ingesteld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

^ sluit ik me bij aan.

Voordat je €130 euro aan een nieuwe router gaat uitgeven kun je het beste eerst kijken of het toch niet werkt met je huidige router. Je geeft niet aan om welke router het gaat maar de laatste jaren zijn hebben de A-merken gewoon goede routers.

Zo te lezen heeft de helpdesk er een handje van (lees: instructie gekregen) om maar elke reden aan te grijpen om die Cisco kabelmodem in te stellen als standaard router terwijl dat apparaat gewoon echt prut is.
Zoals timmie1 zegt Cisco in bridgemodus en dan je router op LAN poort 1 aansluiten. De rest van je apparatuur verbinden met je router. Grote kans dat het daarna allemaal prima draait.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphacell
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 04:54
timmie1 schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:07:
[...]

Via de PiP/MijnDelta kun je je huidige modem in bridge mode zetten. Dit houdt in dat het modem het routing gedeelte uitschakelt en gaat functioneren als een 'dom' modem, vergelijkbaar met de wat oudere Cisco EPC3212 en Scientific Atlanta Webstar's. Hij functioneert dan puur als soort van COAX naar Ethernet adapter. Nadat je bridge mode hebt ingeschakeld moet je wel je modem even opnieuw opstarten. Even de stekker eruit en weer in het stopcontact voldoet. Vervolgens even wachten tot het weer helemaal opgestart is. Daarna kun je je eigen router aansluiten met UTP kabel in poort 1 van het modem. Andere kant van de kabel in de WAN poort van je router. Als het goed is, werkt je router nu. :) Wel zorgen dat je router aan WAN-kant werkt met DHCP en dat er geen statisch ip-adres ingesteld is.
Frostbite schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:26:
^ sluit ik me bij aan.

Voordat je €130 euro aan een nieuwe router gaat uitgeven kun je het beste eerst kijken of het toch niet werkt met je huidige router. Je geeft niet aan om welke router het gaat maar de laatste jaren zijn hebben de A-merken gewoon goede routers.

Zo te lezen heeft de helpdesk er een handje van (lees: instructie gekregen) om maar elke reden aan te grijpen om die Cisco kabelmodem in te stellen als standaard router terwijl dat apparaat gewoon echt prut is.
Zoals timmie1 zegt Cisco in bridgemodus en dan je router op LAN poort 1 aansluiten. De rest van je apparatuur verbinden met je router. Grote kans dat het daarna allemaal prima draait.
Heel erg bedankt! De helpdesk heeft mij nooit verteld dat je de bridgemodus op die manier moet inschakelen. Geen idee dat dat ook zo kon, heb het altijd via de optie geprobeerd bij de instellingen van het modem. Daar stond deze optie er ook, echter stond bridge-modus altijd terug uit als ik de pagina verliet. Dit verklaart dus dat dit niet de juiste manier was. De Router die ik gebruik was beste router van 2012/2013 als ik mij het goed kan herinneren, dus leek me ook sterk dat het hier aan lag, bovendien heeft hij de helft van de tijd gewoon in de doos gezeten. 8)7 Alleen heeft hij geen 5GHz. :F De wifi verbinding is in ieder geval een stuk stabieler nu. De router is trouwens de TP-LINK TL-WR1043ND Ultimate Wireless N Gigabit Router.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:49
Jammer dat Delta nu discovery en eurosport uit het pakket gooit :/
Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste