voor radio 1 gebruik ik streamfurious. Geen idee meer hoe ik die erin gekregen heb, maar hij doet 't wel.
Hotmail syncen via de app ben ik bijna meteen weer vaanf gestapt. Via de browser gaat het makkelijker en misschien nog wel sneller.
Internetradio: gaat het je om bepaalde stations of gewoon om muziek? Muziek: Last.fm applicatie
Heeft iemand ook problemen met het terugschakelen vanuit Flightmode?
Ik heb een tweede telefoon met gekloonde sim voor het sporten. Dus dan zet ik de Milestone op Flightmode voordat ik de tweede aanzet. Andersom zet ik eerst de tweede weer uit en dan de Milestone van Flightmode af. Alleen gaat dat niet altijd goed. Hij geeft dan niet het simcode schermpje, het flightmode icoontje verdwijnt wel en het Emergency Call icoontje blijft staan.Vervolgens is de Flightmode optie greyed-out (standby-knop indrukken) en bij instellingen veranderen werkt niet.
De enige optie is dan opnieuw opstarten, terwijl het idee juist is dat dat niet hoeft...
Internetradio: gaat het je om bepaalde stations of gewoon om muziek? Muziek: Last.fm applicatie
Heeft iemand ook problemen met het terugschakelen vanuit Flightmode?
Ik heb een tweede telefoon met gekloonde sim voor het sporten. Dus dan zet ik de Milestone op Flightmode voordat ik de tweede aanzet. Andersom zet ik eerst de tweede weer uit en dan de Milestone van Flightmode af. Alleen gaat dat niet altijd goed. Hij geeft dan niet het simcode schermpje, het flightmode icoontje verdwijnt wel en het Emergency Call icoontje blijft staan.Vervolgens is de Flightmode optie greyed-out (standby-knop indrukken) en bij instellingen veranderen werkt niet.
De enige optie is dan opnieuw opstarten, terwijl het idee juist is dat dat niet hoeft...
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Zo, ik was hem alweer bijna vergeten, maar toen ik zojuist het alarm wilde instellen stond er een grote melding in beeld met drie opties: Download, Later en nog een. Het mag dan tien over drie zijn en ik mag dan morgen om 7.00 weer op moeten, voor 2.1 maak ik nog wel even tijd 
Hij is nu op 53%
Hij is nu op 53%

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Echt waar joh =) Hmm ik ga ook ff kijken
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Welkom in de wereld van Android 2.1 jongens
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
haha nou ik zie zo 123 niet echt bijzondere nieuwtjes. Morgen maar eens verder in verdiepen.
Is tethering eigenlijk mogelijk met de Milestone? [/nog-niet-gezocht-modus]
Is tethering eigenlijk mogelijk met de Milestone? [/nog-niet-gezocht-modus]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Via usb moet het gewoon mogelijk zijn met het programma EasyTether.
Via Wifi is het ook mogelijk maar moet je root access hebben.
Via Wifi is het ook mogelijk maar moet je root access hebben.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dit is niet OTA, of wel? Want ehhh, your system is currently up to date (UK)
Jawel (DE)localjoost.nl schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:11:
Dit is niet OTA, of wel? Want ehhh, your system is currently up to date (UK)
Room42 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 03:12:
Zo, ik was hem alweer bijna vergeten, maar toen ik zojuist het alarm wilde instellen stond er een grote melding in beeld met drie opties: Download, Later en nog een. Het mag dan tien over drie zijn en ik mag dan morgen om 7.00 weer op moeten, voor 2.1 maak ik nog wel even tijd
Hij is nu op 53%
Hier zegt de OTA nog steeds dat mijne up to date is met 2.0.1
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Heb nog niet geupdatetet, vraag me ook af of ik dat wel wil... Al die extra software a la FaceBook en onzin..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Extra software valt mee hoor. Betere camerasoftware is IMHO zeker de moeite van het updaten waard. Werkt nu op het niveau van een middeklasse consumentencamera ipv kinderspeelgoed.
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Verwijderd
en alweer krijg ik op m'n pc de melding dat er een software update is voor mijn milestone (UK).. Echter na een paar keer door klikken geeft hij aan dat er geen update beschikbaar is, de telefoon doet wel een restart

Dat is gewoon the way it works hoor =) Krijg ik hier ook en uiteindelijk gaat die echt updaten, that's it.
Probeer eensZinu schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:57:
Heeft iemand een alternatief voor internet radio? Ik dacht mooi Nederland.FM te kunnen gebruiken, maar als ik bijvoorbeeld Radio 1 aanklik krijg ik in de downloadlijst de melding 'Kan niet downloaden. De grootte van het item kan niet worden vastgesteld.'. Sommige andere stations werken wel.
"A Online Radio"
Die vervangt de music app als het om internet streams gaat van Nederland.FM.
Radio 1 speelt hij goed af in ieder geval.
Dance Department en de andere streams van 538 ook prima.
Rest nog niet getest, maar denk dat het allemaal wel werkt. Zat er zelf ook mee, dat bepaalde streams niet werkten, nu dus wel. Heeft te maken met de encodering van de stream (aac, mp3 etc).
[ Voor 8% gewijzigd door Get!em op 20-04-2010 11:58 ]
Verwijderd
Dus dat wel zeggen dat het jou wel al via de MSU is gelukt (na een aantal keer proberen)? Het gaat om een UK milestone neem ik aan?CLB schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:47:
Dat is gewoon the way it works hoor =) Krijg ik hier ook en uiteindelijk gaat die echt updaten, that's it.
Dan ga ik het vanmiddag namelijk ook eens even proberen
Nog niet naar 2.1, toentertijd wel naar 2.0.1.. Je krijgt gewoon altijd 'update beschikbaar' ongeacht of die er echt is!
Verwijderd
@CLB: Ja klopt, dat had ik ook gezien. Ik dacht dat ik misschien te snel opgaf 
Weet iemand trouwens of het installeren van Launcher2 en 3Dgallery (tijdje geleden zijn er links gepost voor deze) de update naar 2.1 misschien in de weg staan?
Weet iemand trouwens of het installeren van Launcher2 en 3Dgallery (tijdje geleden zijn er links gepost voor deze) de update naar 2.1 misschien in de weg staan?
Ik heb de laatste tijd last van gemiste oproepen die ik helemaal niet binnen krijg. Dan krijg ik opeens een smsje van T-mobile dat ik een gemiste oproep heb maar de telefoon is helemaal niet over gegaan. Ik heb dan wel gewoon normaal ontvangst en degene die mij belt krijgt de melding dat de telefoon momenteel niet bereikbaar is.
Zou dit aan mijn telefoon, mijn sim-kaart of aan t-mobile liggen?
Zou dit aan mijn telefoon, mijn sim-kaart of aan t-mobile liggen?
Ik ben eerlijkgezegd niet meer zo content met m'n milestone. Twee redenen. Er zitten luchtopsparingen achter het plastic wat tussen de schuiver zit zegmaar, en de uit/lock knop bovenop het toestel reageert bijna niet meer, en als hij al reageert op pressie, dan voel ik geen 'feedback' meer zoals toen de telefoon er net was.
Imho zijn dit schoonheidsfoutjes van het toestel, maar die mogen onder geen beding voorkomen op een telefoon met een verkoopprijs van >500 euro.
Zijn er meer mensen met deze problemen?
Imho zijn dit schoonheidsfoutjes van het toestel, maar die mogen onder geen beding voorkomen op een telefoon met een verkoopprijs van >500 euro.
Ik wil het er _niet_ over hebben.
Heb je toevallig ook dat als je je mobiel instelt op automatische tijd, dat je tijd vijf minuten voor loopt?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik heb in jan een nieuw toestel gekregen van Expansys. In dit toestel is het plastic gedeelte afwezig (me vorige had het wel) en hij schuift nog heel goed en stevig. Eigenlijk helemaal geen klachten verder op dit moment.magiel schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:18:
Ik ben eerlijkgezegd niet meer zo content met m'n milestone. Twee redenen. Er zitten luchtopsparingen achter het plastic wat tussen de schuiver zit zegmaar, en de uit/lock knop bovenop het toestel reageert bijna niet meer, en als hij al reageert op pressie, dan voel ik geen 'feedback' meer zoals toen de telefoon er net was.
Bij mij is dat plasticje inderdaad ook wel lelijk, maar dat deert mij niet zo eigenlijk. Maar voor wat betreft dat knopje, lijkt me dat gewoon iets wat onder de garantie valt. Gevalletje RMA dacht ik zo.magiel schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:18:
Hier heb ik ook last van inderdaad!!Sebazzz schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:18:
Heb je toevallig ook dat als je je mobiel instelt op automatische tijd, dat je tijd vijf minuten voor loopt?
ehm ik denk dat dat plasticje ook bedoeld is om eraf te halen ;pMorgoth schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:34:
[...]
Bij mij is dat plasticje inderdaad ook wel lelijk, maar dat deert mij niet zo eigenlijk. Maar voor wat betreft dat knopje, lijkt me dat gewoon iets wat onder de garantie valt. Gevalletje RMA dacht ik zo.
Ligt denk ik aan je provider. Ik heb T-Mobile en heb hier geen last van.Sebazzz schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:18:
Ik heb hem met een reden erop gelaten. Toe de toestellen net in Nederland verkrijgbaar waren via grijze import hebben ik en velen ander een discussie gehad over of het er nou op moest blijven zitten of niet. Conclusie was dat het scherm makkelijk open klapte, ook ongewenst bijvoorbeeld in je broekzak.Machete360 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:20:
[...]
ehm ik denk dat dat plasticje ook bedoeld is om eraf te halen ;p
HOI.
klopt daar heb ik ook over gelezen toen, ik had hem echter gelijk al eraf gehaald toen k m milestone uit de doos haalde, maar zelf geen problemen dat het scherm openklapt in mn broekzakBananenspin schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:23:
[...]
Ik heb hem met een reden erop gelaten. Toe de toestellen net in Nederland verkrijgbaar waren via grijze import hebben ik en velen ander een discussie gehad over of het er nou op moest blijven zitten of niet. Conclusie was dat het scherm makkelijk open klapte, ook ongewenst bijvoorbeeld in je broekzak.
Een RMA gaat het sowiso wel worden, dat plastic is er nog af te halen, maar ik ben totaal niet blij met die issue's met die knop bovenop.
Ik wil het er _niet_ over hebben.
Ja zou ik ook doen, hoort ook niet zo dat het knopje totaal geen feedback meer geeft, waar ik me aan stoor met de milestone is dat al die sidebuttons zo slap vast zitten (camera, volume) telefoon opzich is heel degelijk maar die slappe knopjes toch wel een minpuntjemagiel schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:59:
Een RMA gaat het sowiso wel worden, dat plastic is er nog af te halen, maar ik ben totaal niet blij met die issue's met die knop bovenop.
Ik heb ook T-mobile, prepaid, ik gebruik wel nog steeds mijn oude Orange simkaart.Ken. schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:23:
[...]
Ligt denk ik aan je provider. Ik heb T-Mobile en heb hier geen last van.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Godsgruwelijk! Ik heb nu met 2.1 al twee keer gehad dat de media player automatisch weer gaat spelen (terwijl hij op pause stond)!
Wat The Deuce!?! Moet ik nou gaan concluderen dat ook bij Motorola elke upgrade wel weer een degradatie met zich mee brengt? Op de N82 was dat ook al zo'n ramp
Nee ik heb hem er ook afgehaald en ik heb ook geen problemen. Het is een hele stevige slider.Machete360 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:32:
[...]
klopt daar heb ik ook over gelezen toen, ik had hem echter gelijk al eraf gehaald toen k m milestone uit de doos haalde, maar zelf geen problemen dat het scherm openklapt in mijn broekzak
Ik heb m er nu dus ook vanaf gehaalt, en hij slide nu veel beter! Nog steeds stevig, maar tegelijk veel fijner.Sebazzz schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:43:
[...]
Nee ik heb hem er ook afgehaald en ik heb ook geen problemen. Het is een hele stevige slider.
En nu gaat die slijten en dan is die over 'n maand een stuk losser (zeggen ze)
Ik weet niet wie ze zijn, maar bij mij is die beschermfolie er al maanden af en hij slide nog steeds prima.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Tweakers, waarmee de discussie paar maanden geleden werd gevoerd...
Second that. Ik heb ook geen probleem en ik heb mijn Milestone ook al een behoorlijke tijd nu. Het verschilt blijkbaar van model tot model.Vunzz schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:31:
Ik weet niet wie ze zijn, maar bij mij is die beschermfolie er al maanden af en hij slide nog steeds prima.
Aii, valt daar de garantie ook over mocht dat bij mij gebeuren?CLB schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:44:
En nu gaat die slijten en dan is die over 'n maand een stuk losser (zeggen ze)
Verwijderd
ik heb a online radio geinstalleerd, maar weet jij misschien wat je moet doen, nadat je het land hebt gekozen, om nederlandse radio kanalen te ontvangen? Bij add channel kan je alleen een url toevoegen.Get!em schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:57:
[...]
Probeer eens
"A Online Radio"
Die vervangt de music app als het om internet streams gaat van Nederland.FM.
Radio 1 speelt hij goed af in ieder geval.
Dance Department en de andere streams van 538 ook prima.
Rest nog niet getest, maar denk dat het allemaal wel werkt. Zat er zelf ook mee, dat bepaalde streams niet werkten, nu dus wel. Heeft te maken met de encodering van de stream (aac, mp3 etc).
Nou, hier zowel via OTA als via Motorola Software Updater no joy, beiden geven aan up to date te zijn
.
Plasticje btw nooit opgevallen in de slider, tot ik net ging kijken. Zit hier erg strak vast aan toestel. Zie wel wat sleepsporen door het slidemechanisme.
Plasticje btw nooit opgevallen in de slider, tot ik net ging kijken. Zit hier erg strak vast aan toestel. Zie wel wat sleepsporen door het slidemechanisme.
[ Voor 43% gewijzigd door Sjekster op 20-04-2010 22:40 ]
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Verwijderd
Idem, blij dat ik 'm er een paar maanden geleden vanaf heb gehaald. Veel mooier en slide beter.Sebazzz schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:19:
[...]
Second that. Ik heb ook geen probleem en ik heb mijn Milestone ook al een behoorlijke tijd nu. Het verschilt blijkbaar van model tot model.
Verwacht ook niet echt dat zoiets massaal een probleem gaat geven. Het is gemaakt om eraf te halen. En het toestel is dus ook ontworpen om te werken zonder deze folie. Als het verwijderen ervan om de een of andere reden de kans vergroot dat je slider "los" of "slap" word valt dit natuurlijk onder garantie. Ik heb hem er gelijk bij aanschaf afgehaald en nog totaal geen problemen hiervan ondervonden. Het zou natuurlijk erg zuigen als je je mooie milestone een paar weken moet missen om dit op te laten lossen.
Als dit gebeurd zou ik ook erg balen.
Verder heeft een vriend van mij na wat problemen bij vodafone ook eindelijk zijn milestone. Eigenlijk iedereen die ik ken is heel erg onder de indruk van het toestel, het gebuik, disign en snelheid.
Vind de Milestone dan ook echt nog steeds een van de paradepaartjes van Andoid en Motorola heeft laten zien dat ze het nog kunnen. (Erg mooie comeback op de smartphone markt) De combinatie van hardware, design, software en features (Zoals het keybord) Maken dit een telefoon waarvan ik gewoon weet dat ik er nog heel lang plezier van ga hebben.
Is er eigenlijk al een ander Android toestel wat een beetje overeenkomt met de Milestone kwa main features als het hardware matige keybord? Zo ver ik kan zien is er nog niet echt een toestel wat waardig is om de milestone te vervangen. * _AuToMaTiC_ Is nog steeds erg happy met zijn Moto Milestone
Als dit gebeurd zou ik ook erg balen.
Verder heeft een vriend van mij na wat problemen bij vodafone ook eindelijk zijn milestone. Eigenlijk iedereen die ik ken is heel erg onder de indruk van het toestel, het gebuik, disign en snelheid.
Vind de Milestone dan ook echt nog steeds een van de paradepaartjes van Andoid en Motorola heeft laten zien dat ze het nog kunnen. (Erg mooie comeback op de smartphone markt) De combinatie van hardware, design, software en features (Zoals het keybord) Maken dit een telefoon waarvan ik gewoon weet dat ik er nog heel lang plezier van ga hebben.
Is er eigenlijk al een ander Android toestel wat een beetje overeenkomt met de Milestone kwa main features als het hardware matige keybord? Zo ver ik kan zien is er nog niet echt een toestel wat waardig is om de milestone te vervangen. * _AuToMaTiC_ Is nog steeds erg happy met zijn Moto Milestone
Verwijderd
Ik moet ook zeggen dat ik nog steeds heel erg blij ben met mijn milestone.. het is dan wel mijn eerste android toestel maar ik kan met zekerheid zeggen dat mijn volgende ook een android zal worden.
verder ook heel blij met en hardware keyboardje.
ik heb een paar dagen geleden ook het plasticje eraf gehaald omdat het erg begon te bubbelen. eerst dacht ik laat maar zitten het zal nog wel iets beschermen tegen krassen enzo, maar het werd te lelijk....
misschien nog een paar tips voor andere gebruikers. ik heb laatst gespeeld met de more icon widget en ik vind deze erg fijn werken. met deze widget kun je 4 icoontjes plaatsen waar je er normaal 1 kan zetten. ik vind dit erg handig voor op mijn homescreen omdat deze al zo vol is met de pure calendar widget welke ook erg fijn is. verder maak ik regelmatig gebruik van mototorch (appje die het ledje van de camera aan kan zetten) als zaklamp. en ik maak gebruik van navigatie van sygic want me ook erg goed bevalt en het scheelt weer het aanschaffen van een navigatiesysteem.
verder ook heel blij met en hardware keyboardje.
ik heb een paar dagen geleden ook het plasticje eraf gehaald omdat het erg begon te bubbelen. eerst dacht ik laat maar zitten het zal nog wel iets beschermen tegen krassen enzo, maar het werd te lelijk....
misschien nog een paar tips voor andere gebruikers. ik heb laatst gespeeld met de more icon widget en ik vind deze erg fijn werken. met deze widget kun je 4 icoontjes plaatsen waar je er normaal 1 kan zetten. ik vind dit erg handig voor op mijn homescreen omdat deze al zo vol is met de pure calendar widget welke ook erg fijn is. verder maak ik regelmatig gebruik van mototorch (appje die het ledje van de camera aan kan zetten) als zaklamp. en ik maak gebruik van navigatie van sygic want me ook erg goed bevalt en het scheelt weer het aanschaffen van een navigatiesysteem.
Ik word nu toch wel een beetje
van Motorola:
UK Milestone owners, we know that many of you are awaiting news on the 2.1 upgrade roll out in the UK. We are sorry to say that testing required for our retail partners has taken longer than forecasted so the upgrade will not be available this week. Apologies again for the delay and thank you for your patience. We will update you as soon as we have more definite news. http://www.facebook.com/motorolaeurope

UK Milestone owners, we know that many of you are awaiting news on the 2.1 upgrade roll out in the UK. We are sorry to say that testing required for our retail partners has taken longer than forecasted so the upgrade will not be available this week. Apologies again for the delay and thank you for your patience. We will update you as soon as we have more definite news. http://www.facebook.com/motorolaeurope
Goed nieuws voor diegene die 2.1 draaien en problemen hebben met het alarm/wekker.
http://alldroid.org/threads/17139-Alarms-scheduled-CPU-wake-up-fixed
Zelf getest en tot nu toe, doet hij het prima. Ben nu echt blij met 2.1. Dit was de reden waarom ik bij 2.01 bleef.
http://alldroid.org/threads/17139-Alarms-scheduled-CPU-wake-up-fixed
Zelf getest en tot nu toe, doet hij het prima. Ben nu echt blij met 2.1. Dit was de reden waarom ik bij 2.01 bleef.
Ja 2.1 duurt wel lang maar dit werd net gepost:
" For UK Milestone owners - while you're waiting for the 2.1 upgrade, you can take advantage of Google's Navigation App that has been updated overnight enabling the turn-by-turn navigation feature. Please let us know your experiences of using the app. We don't yet have details about availability for the rest of Europe."
Das wel weer leuk toch
" For UK Milestone owners - while you're waiting for the 2.1 upgrade, you can take advantage of Google's Navigation App that has been updated overnight enabling the turn-by-turn navigation feature. Please let us know your experiences of using the app. We don't yet have details about availability for the rest of Europe."
Das wel weer leuk toch
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Zelf heb ik de Motorola navigatie aangeschaft. Ik rijd voor mijn werk nogal eens in het buitenland en dan wil ik niet via gMaps allerlei data gaan binnenhalen (in het buitenland zet ik m op "flightmode").Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:57:
... en ik maak gebruik van navigatie van sygic want me ook erg goed bevalt en het scheelt weer het aanschaffen van een navigatiesysteem.
Ik ben erg tevreden erover, heb verder ook geen vergelijkingsmateriaal. O jawel, route 66 op WM maar dat draaide nooit soepel. In de laatste kilometer liep hij altijd vast .. daar heb je meestal juist net wel de navigatie nodig.
De app reageert snel, al duurt het opstarten eventjes. De trial uitproberen is zeker de moeite waard!
==
hoi
Verwijderd
Als er mensen zijn die nog steeds problemen hebben met hotmail. Ik gebruik K-9 Mail (gratis) en dat werkt heel goed.
Over de plasic sticker achterop de Milestone. Ik durfde hem er in het begin ook niet af te halen maar na een paar weken ging hij er vanzelf vanaf. En wat denk je....? Geen enkel verschil. Ik heb het toest nu 4,5 maand en de slider werkt nog prima. Niet losser geworden terwijl ik hem per dag wel honderden keren open en dicht doe. Ongemerkt is het een soort tik geworden als ik hem in mijn hand heb.
Achteraf is het natuurlijk ook logisch. Motorola gaat echt niet zo een degelijk toestel maken die dan een plasic stickertje nodig heeft om knap te functioneren. Dus ik zou zeggen, gewoon eraf halen die handel!
Over de plasic sticker achterop de Milestone. Ik durfde hem er in het begin ook niet af te halen maar na een paar weken ging hij er vanzelf vanaf. En wat denk je....? Geen enkel verschil. Ik heb het toest nu 4,5 maand en de slider werkt nog prima. Niet losser geworden terwijl ik hem per dag wel honderden keren open en dicht doe. Ongemerkt is het een soort tik geworden als ik hem in mijn hand heb.
Achteraf is het natuurlijk ook logisch. Motorola gaat echt niet zo een degelijk toestel maken die dan een plasic stickertje nodig heeft om knap te functioneren. Dus ik zou zeggen, gewoon eraf halen die handel!
Ga met je browser naar nederland.fm je wordt automatisch doorgelinkt naar de mobiele site. Daarna een radiostation aanklikken en dan heb je geluid. Eventueel toevoegen aan favorieten, et voila..Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:40:
[...]
ik heb a online radio geinstalleerd, maar weet jij misschien wat je moet doen, nadat je het land hebt gekozen, om nederlandse radio kanalen te ontvangen? Bij add channel kan je alleen een url toevoegen.
overigens is mijn favorites na het instellen op nederland, helemaal gevuld met kanalen uit nederland, uit een bepaalde shoutcast directory. Hier zitten nauwelijks "echte" fm stations tussen. Via Nederland.fm heb je wel alle nederlandse FM stations.
Alleen jammer dat het alleen werkt in de UK.3dmaster schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:23:
Ja 2.1 duurt wel lang maar dit werd net gepost:
Das wel weer leuk toch
Ik heb inderdaad ook dat mijn tijd niet goed loopt wanneer ik hem op automatische tijd zet. Hij loopt een minuut of 3 voor, erg vreemd. Heb T-Mobile en ook een T-Mobile simkaart.Sebazzz schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:40:
[...]
Ik heb ook T-mobile, prepaid, ik gebruik wel nog steeds mijn oude Orange simkaart.
Bij mijn Hero en Dream deed dit probleem zich niet voor dus het lijkt toch wel aan de Milestone te liggen. Hopelijk is dit over na de update (als die nog ooit komt
Het rare is alleen dat het blijft, naar meerdere factory resets en het branden van nieuwe firmware. Lijkt bijna wel een hardware probleem te zijn...
Zijn er hier meer mensen die last hebben van een buggy MP3 speler?
Met regelmaat zet hij zichzelf op pauze, en soms speelt een nummer door nadat het is afgelopen (6.20 van een nummer die 2.30 duurt zie je dan bijvoorbeeld staan. Blijft eindeloos doorlopen tot je het zelf stopzet.
Mp3 hakkelen ook regelmatig.
Met regelmaat zet hij zichzelf op pauze, en soms speelt een nummer door nadat het is afgelopen (6.20 van een nummer die 2.30 duurt zie je dan bijvoorbeeld staan. Blijft eindeloos doorlopen tot je het zelf stopzet.
2.0.1, neem ik aan?Sjekster schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:57:
Ik heb ook zo'n vage bug. Als ik mijn Milestone verbind via bluetooth met mijn lptop en daarna weer de verbinding verbreekt, begint automatisch mijn laatste MP3 te spelen. ik ben me er al een aantal keer rot door geschrokken..Sjekster schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:57:
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Jup.. Klinkt bekend. Heel veel skips en pauzes van enkele seconden.Sjekster schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:57:
IT Milestone met 2.1 update 1 (ongeacht welke muziek app ik gebruik.)
Ook irritant dat terwijl de muziekplayer altijd stopt als je de koptelefoon er uit trekt, dit NIET gebeurt wanneer iemand belt (gaat wel op pauze). Als gesprek is afgelopen gaat het weer rustig verder, maar omdat ik momenteel geen headset met microfoon heb (bijgeleverde set is waardeloos), moet ik altijd de plug er even uithalen voor ik opneem. Na afloop gaat dan keihard weer die muziek spelen.
Draai btw idd 2.0.1. Best jammer dit, omdat ik de tel eigenlijk meeste gebruik om muziek mee te luisteren, aangezien ik geen zin heb met 2 apparaten te lopen. Was met oude simpele s500i een stuk beter iig...
Nieuwe technologie is niet altijd beter, zullen we maar zeggen
EDIT: Interessante link mbt skipping gevonden:
http://www.google.co.uk/s...id=6cc80065cbba426b&hl=en
Gaat over Nexus one, maar lijkt veel op problemen die ik heb. Ik heb echter geen headset met remote, maar had het wel veel vaker met de bijgeleverde set, waar wel microfoon in zit, en die dus ook drie kanalen op de plug heeft. Dacht eigenlijk dat de contacten in het stekkertje niet goed waren, waardoor bij aanraking storing onstond.
Draai btw idd 2.0.1. Best jammer dit, omdat ik de tel eigenlijk meeste gebruik om muziek mee te luisteren, aangezien ik geen zin heb met 2 apparaten te lopen. Was met oude simpele s500i een stuk beter iig...
Nieuwe technologie is niet altijd beter, zullen we maar zeggen
EDIT: Interessante link mbt skipping gevonden:
http://www.google.co.uk/s...id=6cc80065cbba426b&hl=en
Gaat over Nexus one, maar lijkt veel op problemen die ik heb. Ik heb echter geen headset met remote, maar had het wel veel vaker met de bijgeleverde set, waar wel microfoon in zit, en die dus ook drie kanalen op de plug heeft. Dacht eigenlijk dat de contacten in het stekkertje niet goed waren, waardoor bij aanraking storing onstond.
[ Voor 25% gewijzigd door Sjekster op 22-04-2010 23:46 ]
Hm, ik heb dit probleem dus ook zoals ik een tijdje geleden terug al poste.
Heb die link en wat andere links via die link eens doorgelezen. Volgens mij, maar ik heb het even vlug doorgelezen en ben een tikkie moe, heeft het er mee te maken dat je verschillende soorten mini-jack aansluitingen hebt. Een normale koptelefoon heeft twee zwarte ringetjes, dit terwijl de bijgeleverde headphone bij de milestone er drie heeft. Kan iemand die alsjeblieft voor me verifieren? Ik heb dat ding weggegooid namelijk. In principe zou dit probleem zich ook niet mogen voordoen met de standaard headphone.
Nu is er een speciale converter plug voor de droid: http://www.kvconnection.com/product-p/km-droid-spkf.htm. Ik ga er vanuit dat de jack aansluiting op de droid en de milestone hetzelfde is. Dat lijkt me een goede aanname toch?
Ik wil de gok wel wagen omdat ding te bestellen, erger me namelijk groen en geel aan de gekke dingen die er allemaal gebeuren tijdens het afspelen van muziek met m'n normale koptelefoon. Wil alleen wel graag even geverifieerd hebben (liefst met foto'tje) hoe de jack van de bijgeleverde headphone er uitziet.
(lees met name dit hele topic eens door: http://www.google.com/sup...9a5c667d18&hl=en&start=40)
Heb die link en wat andere links via die link eens doorgelezen. Volgens mij, maar ik heb het even vlug doorgelezen en ben een tikkie moe, heeft het er mee te maken dat je verschillende soorten mini-jack aansluitingen hebt. Een normale koptelefoon heeft twee zwarte ringetjes, dit terwijl de bijgeleverde headphone bij de milestone er drie heeft. Kan iemand die alsjeblieft voor me verifieren? Ik heb dat ding weggegooid namelijk. In principe zou dit probleem zich ook niet mogen voordoen met de standaard headphone.
Nu is er een speciale converter plug voor de droid: http://www.kvconnection.com/product-p/km-droid-spkf.htm. Ik ga er vanuit dat de jack aansluiting op de droid en de milestone hetzelfde is. Dat lijkt me een goede aanname toch?
Ik wil de gok wel wagen omdat ding te bestellen, erger me namelijk groen en geel aan de gekke dingen die er allemaal gebeuren tijdens het afspelen van muziek met m'n normale koptelefoon. Wil alleen wel graag even geverifieerd hebben (liefst met foto'tje) hoe de jack van de bijgeleverde headphone er uitziet.
(lees met name dit hele topic eens door: http://www.google.com/sup...9a5c667d18&hl=en&start=40)
[ Voor 11% gewijzigd door Morgoth op 23-04-2010 00:32 ]
Zojuist even gekeken en de standaard headphone plug heeft inderdaad 3 ringen.Een normale koptelefoon heeft twee zwarte ringetjes, dit terwijl de bijgeleverde headphone bij de milestone er drie heeft. Kan iemand die alsjeblieft voor me verifieren?
Paar dagen geleden heb ik mijn Milestone eens factory default gemaakt en de bekende 2.1 erop gezet. Ik heb namelijk geupgrade van 2.0 > 2.0.1 HK -> 2.1 zonder ooit maar eens een factory reset te doen (dus alle apps en dergelijke staan er op vanaf het begin).
Mijn batterijtijd is nu enorm verbeterd. Van nog geen dag (als in, een uur of 18) hield de batterij het maar net vol. Na de factory reset zit ik op 48h voordat de batterij op de 5% waarde komt. Het gebruik is hetzelfde gebleven al heb ik Twitdroid vervangen door Seesmic. Ik gebruik mijn telefoon dus vrij veel en 's avonds controleert deze om de 15 minuten mijn email.
Ik ben iig nog steeds blij met de milestone
[ Voor 56% gewijzigd door WHiZZi op 23-04-2010 11:18 ]
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ok, relaxt, dank je wel!WHiZZi schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:14:
Zojuist even gekeken en de standaard headphone plug heeft inderdaad 3 ringen.
Ik ga zo'n ding bestellen, ik hou jullie op de hoogte!
Deze bijgeleverde set is eigenlijk wél een headset met remote, de microfoon is namelijk tegelijk een knopje (wist je misschien al), en met de app Droidshuffle kan deze ingezet worden als remote voor je music player. Het was voor mij een ware openbaring. Zo erg zelfs dat ik de kabel van mijn In-ear plugs heb vervangen door de kabel van de standaard headset, puur voor dat knopje en de mic.Sjekster schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:37:
Maar ook ik heb met mijn Milestone wel eens skips tijdens het beluisteren van muziek, maar het stoort me niet zo, het is hooguit 1x per 3 liedjes bij mij. Wat me echter ongelofelijk stoort is het feit dat mijn music player soms uit zichzelf begint te spelen! Dit gebeurt alleen als je de telefoon ook echt gebruikt, maar ik moet er niet aan denken dat mijn herrie ineens uit het luidsprekertje schalt in een ruimte waar het stil moet zijn terwijl ik alleen maar zit te browsen oid. Tot nu toe is zo'n situatie gelukkig nog niet voorgekomen. Verder nog iemand hier last van?
Dit is op Android 2.1 by the way.
Check out my photography on Instagram
Verwijderd
Zou ik niet doen... Ik heb net een tijdje met de originele dopjes zitten klooien en het euvel blijft. Drie ringetjes of niet. Zo gauw je de plug ook maar een beetje beweegt slaat de milestone op tilt. Wat nu?Morgoth schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:30:
[...]
Ok, relaxt, dank je wel!
Ik ga zo'n ding bestellen, ik hou jullie op de hoogte!
Hm, dat klinkt niet goed.
Ik heb motorola maar eens een mailtje gestuurd, ben benieuwd:
.
Is er overigens iemand die regelmatig muziek luistert via een koptelefoon en die dit probleem niet heeft? Vermeld gaarne even wat voor koptelefoon je gebruikt en welke android versie je hebt!
Ik heb motorola maar eens een mailtje gestuurd, ben benieuwd:
Sorry voor m'n brakke engelsDear sir/madam,
Me and other users of the Motorola Milestone are experiencing difficulties using a headphone (see this dutch forum-topic for instance: Motorola Milestone - Deel 4).
When listening to music, using a headphone connected to the minijack connection, the phone at some point is starting to act crazy. Music stops playing, skips a song, randomly starts playing another song (sometimes simultaneously with the song you were listening to), the party shuffle sometimes activates. All those things happen when the plug in the jack moves. A little bit of movement is enough to let the phone do something of the above mentioned things.
This is very annoying if you, like me and a lot of other users, likes to listen music with your milestone. Like I said, it's not just me who is experiencing this problem. So I don't really think that there is something wrong only with my phone, but with a lot of milestone phones.
It looks like the software version doesn't matter. People with android 2.0, 2.0.1 and 2.1 are experiencing the same problems.
We really like a solution for this problem. It is because of this, we can't really use our phone for listening to music through a headphone.
Best regards,
Dirk-Jan van Vliet
The Netherlands
Is er overigens iemand die regelmatig muziek luistert via een koptelefoon en die dit probleem niet heeft? Vermeld gaarne even wat voor koptelefoon je gebruikt en welke android versie je hebt!
[ Voor 6% gewijzigd door Morgoth op 23-04-2010 16:24 ]
Ik luister niet vaak muziek op m'n milestone, echter heb ik 'm de laatste paar keer mee gehad op mijn hardlooprondje (My Tracks = briljant!) en tijdens het hardlopen muziek geluisterd. Ik had 'm immers toch bij me.
Het lijkt me dat wanneer bovenstaand probleem wordt veroorzaakt door een bewegend contact ik tijdens het hard lopen hier last gehad van zou moeten hebben; dat had ik niet. Wel gebruikte ik een ander headset, zonder mic, dus wellicht dat het daar een ligt?
Ik draai nog 2.01 en gebruik een een creative in-ear headsetje
Het lijkt me dat wanneer bovenstaand probleem wordt veroorzaakt door een bewegend contact ik tijdens het hard lopen hier last gehad van zou moeten hebben; dat had ik niet. Wel gebruikte ik een ander headset, zonder mic, dus wellicht dat het daar een ligt?
Ik draai nog 2.01 en gebruik een een creative in-ear headsetje
[ Voor 6% gewijzigd door Da BJ op 23-04-2010 16:42 ]
Ik gebruik ook een koptelefoon zonder mic. Heb het zowel met m'n sennheiser pmx60 als m'n sennheiser pmx80, precies hetzelfde probleem.
Heb al reactie van motorola, ze willen weten welke koptelefoon ik gebruik...
Heb al reactie van motorola, ze willen weten welke koptelefoon ik gebruik...
Toch vreemd waar jullie het over hebben. Ik gebruik al sinds dag 1 mijn eigen oortelefoontjes (Milestone 2.1 Nederlands) en heb nooit die vreemde dingen waar jullie het over hebben meegemaakt. En als ik het goed begrijp hebben jullie dit gedrag wel met '3rd party oortelefoontjes', maar met die van Motorola zelf niet?
Ik heb nu een tijdje mijn Milestone, uiteraard heel tevreden mee, want het is echt een van de beste telefoons op dit moment. Maar ik heb toch wat dingetjes waar ik zo 123 niet uit kom.
- Mischien een hele rare noob vraag, maar soms lukt het me niet op op een fijne manier op te hangen. Meestal zie je die rode knop om op te hangen, maar hij staat ook vaak op schermblokkering waardoor ik dan erg moeilijk moet doen om op te hangen. Er moet toch een logische manier zijn om bij schermblokkering op te hangen of niet?
- Standaard kan je niet uploaden met de android internetbrowser, is hier iets aan te doen?
- Ik wil graag met de telefoon via een exchange 2003 OWA kunnen mailen. Hier is een programmatje voor: http://code.google.com/p/exchangeit/ maar dit programma werkt niet goed. Ik heb net als vele anderen dit probleem: http://code.google.com/p/exchangeit/issues/detail?id=18 en zo te zien word het programma niet meer onderhouden.
Weet iemand een leuk programma om via exchange te kunnen mailen? - Is er al een echt offline goed gratis navigatieprogramma?
- Is er een manier om betaalde apps in de market te verbergen in de zoekresultaten?
- Is er al een soort workaround om zonder credit card iets in de market te kopen?
Nappy heeft het ook met de bijgeleverde oortjes....Zinu schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:40:
Toch vreemd waar jullie het over hebben. Ik gebruik al sinds dag 1 mijn eigen oortelefoontjes (Milestone 2.1 Nederlands) en heb nooit die vreemde dingen waar jullie het over hebben meegemaakt. En als ik het goed begrijp hebben jullie dit gedrag wel met '3rd party oortelefoontjes', maar met die van Motorola zelf niet?
Vooralsnog niet. Maar er wordt, dacht ik, aan gewerkt om binnenkort betalingen via paypal mogelijk te maken.Emielio schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:41:
Ik heb nu een tijdje mijn Milestone, uiteraard heel tevreden mee, want het is echt een van de beste telefoons op dit moment. Maar ik heb toch wat dingetjes waar ik zo 123 niet uit kom.
- Is er al een soort workaround om zonder credit card iets in de market te kopen?
Geen instelling voor je toetsenblokkering ofzo? Hier heb ik daar nooit last vanEmielio schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:41:
• Mischien een hele rare noob vraag, maar soms lukt het me niet op op een fijne manier op te hangen. Meestal zie je die rode knop om op te hangen, maar hij staat ook vaak op schermblokkering waardoor ik dan erg moeilijk moet doen om op te hangen. Er moet toch een logische manier zijn om bij schermblokkering op te hangen of niet?
Niks: Uploaden van foto's icm een Androiddevice...• Standaard kan je niet uploaden met de android internetbrowser, is hier iets aan te doen?
Android: Turn by Turn Navigation• Is er al een echt offline goed gratis navigatieprogramma?
Gewoon in de gratis apps en games zoeken?• Is er een manier om betaalde apps in de market te verbergen in de zoekresultaten?
Met een zogenaamde WireCard• Is er al een soort workaround om zonder credit card iets in de market te kopen?
Hmm dan zou ik toch m'n Google skills maar is bekijkenDit is een flinke lijst met vragen, ik heb ze allemaal gegoogled,
maar niet tot een sluitend antwoord kunnen komen....
Dat wist ik dus niet. Vond het al ongelooflijk dom dat je een headset met mic kreeg, maar geen mogelijkheid om de telefoon ermee op te nemen. Is ook totaal niet aan het ding af te zien, maar ik heb het even bekeken en hij geeft idd een klik als je het indrukt! Lekker duidelijk weerWoembah schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:02:
[...]
Deze bijgeleverde set is eigenlijk wél een headset met remote, de microfoon is namelijk tegelijk een knopje (wist je misschien al), en met de app Droidshuffle kan deze ingezet worden als remote voor je music player.
Maar dat verandert niks, ding is totaal onbruikbaar, want bij de kleinste beweging gaat hij raar doen (stoppen, skippen, party shuffle, hele andere playlist, van alles wat). Met een normale koptelefoon die ik nu even gebruik zijn de problemen 90% minder, maar is het een vreselijk gedoe als iemand belt. Telefoon uit hoesje, koptelefoon uit oor, plug losmaken en opnemen. Na gesprek snel plug weer erin voor speler weer hard begint te bleren
Goed om te lezen dat ik niet enige ben met dit probleem, maar slecht om te lezen dat er nog niks aan is gedaan, en blijkbaar geldt dit niet alleen voor de Milestone, maar ook voor sommige Nexus One gebruikers, en misschien wel meer? Lijkt haast op een softwareprobleem ipv hardware.
Hmmm jouw problemen zijn wel van een heel andere orde dan mijn 'probleempje'. Mijn music player is met de standaard headset gewoon prima bruikbaar, sterker nog, het werkt bijna perfect, behalve dat af en toe de muziek héél even stottert. Van het uit zichzelf afspelen van muziek (wel storend) heb ik de laatste dagen eigenlijk geen last meer, ik ben benieuwd of het nog terug komt. Maar ik heb niet het idee dat dit automatisch spelen wordt veroorzaakt door beweging van de headphones oid.
Wellicht is er dus toch een groot verschil tussen 2.0.1 en 2.1 en is wordt het grootste deel opgelost wanneer de update ook voor jou en anderen beschikbaar is. Laten we het hopen.
Wellicht is er dus toch een groot verschil tussen 2.0.1 en 2.1 en is wordt het grootste deel opgelost wanneer de update ook voor jou en anderen beschikbaar is. Laten we het hopen.
Check out my photography on Instagram
Stotteren heb ik ook hoor, maar dat is volgens mij weer een ander probleem, en niet zo heel storend in vergelijking.
Dat stotteren is inderdaad een ander probleem en schijnt te maken te hebben met het switchen van van het 3g netwerk, of iets dergelijks....
(het is jammer dat ik de originele dopjes heb weggegooid, anders kon ik het daar nog mee testen...)
(het is jammer dat ik de originele dopjes heb weggegooid, anders kon ik het daar nog mee testen...)
Toch jammer dit soort dingen. Hele geavanceerde telefoons, die stiekem veel hele kleine probleempjes met zich meebrengen, waar een 10 euro mp3 speler geen last van heeft
Wordt er nu een keer zat van dat Motorola niet opschiet met 2.1
Ben en af en toe nog steeds zo slecht verstaanbaar en hoor dan zelf ook een ruis als ik aan het praten ben, degene die ik aan de telefoon heb kan mij op dat moment helemaal niet verstaan alsof je tegen de wind in fietst met je telefoon. vaak na een reboot is het weer even in orde.
Het is zelfs zo erg dat ik bijna niet meer bel
Heb stille hoop dat dit een software probleem is aangezien het niet altijd voor komt, maar zit nu al 1,5 maand te wachten op de update.
Of weet iemand 3th party software die hier wat aan kan doen, of een oplossing ?
Ben en af en toe nog steeds zo slecht verstaanbaar en hoor dan zelf ook een ruis als ik aan het praten ben, degene die ik aan de telefoon heb kan mij op dat moment helemaal niet verstaan alsof je tegen de wind in fietst met je telefoon. vaak na een reboot is het weer even in orde.
Heb stille hoop dat dit een software probleem is aangezien het niet altijd voor komt, maar zit nu al 1,5 maand te wachten op de update.
Ik heb al even een search gedaan, maar geen antwoorden gevonden.
Ik heb de Milestone nu een week, maar heb een paar problemen ermee, dus ik vroeg me af of andere mensen hier ook last van hebben.
Als ik een paar minuten met de telefoon bel, wordt deze heel heet. En het scherm vergrendeld dan niet automatisch (heb al een paar keer mensen met m'n oor in de wacht gezet).
De telefoon start af en toe zomaar opnieuw op, maar dan wel snel en ik hoef niet opnieuw mijn sim-pin in te voeren. Ik dacht eerst dat ik misschien per ongeluk het aan/uit knopje indrukte, maar dat bleek niet het geval. Heb ook de telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen en de automatische updates uit gezet, maar dit lijkt niet te helpen.
Ook irritant: geen goede hotmail app voor Android.
En bij een sms bericht piept de telefoon maar 1x, daarna blijft alleen het lampje knipperen. Er lijkt ook geen manier om dit ergens in te stellen (heb de geluid settings uiteraard al uitgebreid bekeken).
Als ik een smsje naar meerdere mensen tegelijk stuur krijg ik foutmeldingen en lijkt maar 1 persoon het bericht te krijgen. Kan natuurlijk wel de tekst kopiëren naar individuele smsjes, maar dat is niet echt handig.
Wat wel heerlijk is aan dit toestel: het is enorm snel, het scherm is helder en duidelijk en het toetsenbord werkt fijn.
Ik heb de Milestone nu een week, maar heb een paar problemen ermee, dus ik vroeg me af of andere mensen hier ook last van hebben.
Als ik een paar minuten met de telefoon bel, wordt deze heel heet. En het scherm vergrendeld dan niet automatisch (heb al een paar keer mensen met m'n oor in de wacht gezet).
De telefoon start af en toe zomaar opnieuw op, maar dan wel snel en ik hoef niet opnieuw mijn sim-pin in te voeren. Ik dacht eerst dat ik misschien per ongeluk het aan/uit knopje indrukte, maar dat bleek niet het geval. Heb ook de telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen en de automatische updates uit gezet, maar dit lijkt niet te helpen.
En bij een sms bericht piept de telefoon maar 1x, daarna blijft alleen het lampje knipperen. Er lijkt ook geen manier om dit ergens in te stellen (heb de geluid settings uiteraard al uitgebreid bekeken).
Als ik een smsje naar meerdere mensen tegelijk stuur krijg ik foutmeldingen en lijkt maar 1 persoon het bericht te krijgen. Kan natuurlijk wel de tekst kopiëren naar individuele smsjes, maar dat is niet echt handig.
Wat wel heerlijk is aan dit toestel: het is enorm snel, het scherm is helder en duidelijk en het toetsenbord werkt fijn.
[ Voor 8% gewijzigd door jayci op 25-04-2010 17:44 ]
Er zijn wel sms tools die bijvoorbeeld meer instellingen hebben mbt notificaties. Ik gebruik SMS popup en daar kan je een en ander instellen, meerdere notificaties e.d. Is gratis te vinden in Marketplace.
Heb laatste tijd last met bellen, dat ik na paar minuten niet meer verstaanbaar ben (hoor andere persoon wel duidelijk). Ook gebeurt dit wel eens met opnemen, andere persoon hoort me dan gewoon helemaal niet.
Misschien dat het combinatie van bepaalde apps is ofzo, ga maar eens een factory reset doen.
Heb laatste tijd last met bellen, dat ik na paar minuten niet meer verstaanbaar ben (hoor andere persoon wel duidelijk). Ook gebeurt dit wel eens met opnemen, andere persoon hoort me dan gewoon helemaal niet.
Misschien dat het combinatie van bepaalde apps is ofzo, ga maar eens een factory reset doen.
Kun je hem niet gewoon via de computer updaten via de motorola software updater tool? Werkte bij mij prima.Borne schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:04:
Hij zal 'n UK-model hebben =)
Ah, daar kan het niet bij? Dacht dat ik ook een UK had, maar zal dan italiaans zijn denk ik, aangezien die van mij op die manier naar 2.1 is gegaanCLB schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:31:
Maar, niet de officiele toch?Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 00:07:
Ik heb op die manier mijn UK toestel geupdate...
Ik heb volgens mij ook een UK model van de Expansys inkoop actie en ik heb middels de Motorola update zoals die beschreven stond op androidworld gewoon geupdate naar 2.1.CLB schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:31:
flickr - WOT Profile - Game PC
Dat is dus inderdaad niet op de reguliere manier..
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Heb ook de UK versie, maar krijg not steedsGizzy schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:24:
[...]
Ik heb volgens mij ook een UK model van de Expansys inkoop actie en ik heb middels de Motorola update zoals die beschreven stond op androidworld gewoon geupdate naar 2.1.
"Er is op dit moment geen software-update voor uw mobiele toestel beschikbaar. Controleer regelmatig of er nieuwe updates beschikbaar zijn"
GoT, You have to love it!
Ow didnt know that. Ach ja ik ben toch wel een beetje benieuwd naar de volledige NL versie en anders maar UK versie met better keyboard oid.Vunzz schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:30:
Dat is dus inderdaad niet op de reguliere manier..
flickr - WOT Profile - Game PC
Kan het kloppen dat mijn Milestone geen GIFjes pakt? Zo online werken ze niet en als ik m opsla ook niet. Of is dat een Android ding?
Verwijderd
dat sponate rebooten: heb je toevallig taskmanager draaien, daarmee had ik ook problemen. Verwijdert en tot nu toe geen problemen meer gehad, Vooral het autokill gaf problemenjayci schreef op zondag 25 april 2010 @ 17:39:
Ik heb al even een search gedaan, maar geen antwoorden gevonden.
Bij mij hielden de spontane reboots pas op na het plaatsen van een nieuwe SIM-kaart.
Had al een hard resetje geprobeerd dus aan de apps lag het niet.
Had al een hard resetje geprobeerd dus aan de apps lag het niet.
Ik heb ook nog steeds problemen met dat ik niet goed verstaanbaar ben! Echt heel erg irritant! Heb inmiddels allang de 2.1 update 1 op mijn UK model, maar het probleem blijft zich voordoen!Borne schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:04:
Het is vooral wanneer ik onderweg ben (dus in de auto, trein of zelfs op de fiets) dat ik de ander goed kan verstaan, maar degene aan de andere kant van de lijn mij niet!
Het is soms ook zo dat het hele gesprek wegvalt en de telefoon de verbinding verbreekt! Ik heb me al echt de *W(!@&(^$ gezocht naar oplossingen voor dit probleem.
Het ligt zeker weten aan de Noise Cancellation van het programma "Motorola Crystal Talk" waarbij je dus zelf dingen kan instellen. Ik heb alle instellingen daarbij al geprobeerd en NIKS helpt!
Overweeg serieus om de milestone weg te doen, omdat ik er niet goed mee kan bellen (het primitieve wat een telefoon moet kunnen!). Voor de rest ben ik helemaal verliefd op deze telefoon, het beste ooit... maar dat ik niet kan bellen is echt te bagger!
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Ik zou die persoon namelijk echt eeuwig dankbaar zijn, want het is een geweldige telefoon en wil m niet graag kwijt!
Verwijderd
Verscheen net op Facebook:
" Motorola Europe We regret to say the UK 2.1 update has suffered further delays and been pushed back at least another 2 weeks. Additional operator approvals are now required which were not planned for originally. As we don't want to cause any further disappointment, we will now post about the update only once the launch date is 100...% confirmed. Sincere apologies for the frustration caused and thanks for your continued patience."
Toch maar eens via de onconventionele manier overschakelen naar 2.1. Wij hebben hier in Nederland toch helemaal geen last van dat "operator approval" gezeik?!
Wie weet waar ik een goeie build kan krijgen? En als je de update installeerd met RDSLite ben je neem ik aan al je instellingen kwijt?
" Motorola Europe We regret to say the UK 2.1 update has suffered further delays and been pushed back at least another 2 weeks. Additional operator approvals are now required which were not planned for originally. As we don't want to cause any further disappointment, we will now post about the update only once the launch date is 100...% confirmed. Sincere apologies for the frustration caused and thanks for your continued patience."
Toch maar eens via de onconventionele manier overschakelen naar 2.1. Wij hebben hier in Nederland toch helemaal geen last van dat "operator approval" gezeik?!
Wie weet waar ik een goeie build kan krijgen? En als je de update installeerd met RDSLite ben je neem ik aan al je instellingen kwijt?
Zulke vragen kunnen beter in het roottopic, aangezien ze daar al tig x gevraagd en beantwoord zijn =)
Even een vraagje..
Klopt het dat de browser sinds 2.1 geen .apk bestanden meer kan downloaden? Ik krijg nu de melding dat het bestandstype niet ondersteund word. Eerder werden ze gewoon opgeslagen.
Klopt het dat de browser sinds 2.1 geen .apk bestanden meer kan downloaden? Ik krijg nu de melding dat het bestandstype niet ondersteund word. Eerder werden ze gewoon opgeslagen.
Geen idee.. maar je kunt 'Download Crutch' downloaden, dan download die alles... (als het goed is)
Ik wilde vandaag de Milestone halen, gewoon in de winkel.
Ik wil 'm altijd gewoon bij een winkel halen, ipv via internet (al wil ik 'm ook wel online bij m'n provider halen, maar ook Vodafone heeft 'm nog niet).
Helaas hebben ze 'm in Dordrecht alleen nog maar bij de Belcompany, en die jongen was te belazerd om 'm even aan te zetten, terwijl ik 'm toch echt wilde kopen.
Hij vond het resetten achteraf teveel moeite.
Bij de T4T wel de HTC Desire in actie gezien. Ziet er ook wel erg netjes uit.
De Desire maakt me wel aan het twijfelen. Custom Roms, Sense-interface, HTC kwaliteit (alleen die van het geluid en de camera schort wat aan...), lekker in de hand.
Én ik kan 'm bij een winkel halen waar ze wel iets willen verkopen.
Losers van de Belcompany...
Ik wil 'm altijd gewoon bij een winkel halen, ipv via internet (al wil ik 'm ook wel online bij m'n provider halen, maar ook Vodafone heeft 'm nog niet).
Helaas hebben ze 'm in Dordrecht alleen nog maar bij de Belcompany, en die jongen was te belazerd om 'm even aan te zetten, terwijl ik 'm toch echt wilde kopen.
Hij vond het resetten achteraf teveel moeite.
Bij de T4T wel de HTC Desire in actie gezien. Ziet er ook wel erg netjes uit.
De Desire maakt me wel aan het twijfelen. Custom Roms, Sense-interface, HTC kwaliteit (alleen die van het geluid en de camera schort wat aan...), lekker in de hand.
Én ik kan 'm bij een winkel halen waar ze wel iets willen verkopen.
Losers van de Belcompany...
Mijn dext maakt een raar geluid als ik de camera start, maar dat is denk ik de auto focus.
Dus er zit geen fixed lens in maar een lens die daadwerkelijk scherp stelt, en dat is 't eerste dat de camera doet na starten, dus krijg je zo'n kraak/zoom geluidje..
Dus er zit geen fixed lens in maar een lens die daadwerkelijk scherp stelt, en dat is 't eerste dat de camera doet na starten, dus krijg je zo'n kraak/zoom geluidje..
Yes dat hoort idd =)
Dit topic is gesloten.