Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritsje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12-2021
Van mij mogen ze nu ondertussen wel opschieten met de UK update naar 2.1! Snap niet waarom dat langer duurt dan bv de Italiaanse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 21:21
Beetje WTF momentje. Telefoon ging uit want batterij was compleet leeg en ging zelfs niet aan wanneer hij aan de lader hing! Na een tijd ging hij toch wel weer aan, maar 't was wel even schrikken.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batterij is totaal leeg... dan gaat die toch ook niet aan =)
Hij moet eerst even genoeg spanning hebben denk ik zo!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Dat is bij veel telefoons standaard. Als je batterij onder de 5% is, start hij niet op, ook niet als hij wel aan de lader zit.
Eerst opladen, dan weer aanzetten.
Vaak te herkennen aan het al dan niet brandende laad ledje, of batterij animatie. Zodra die weer getoond wordt is er genoeg power om systeem runnend te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik weet wel dat 5% echt niks wil zeggen... laatst had ie nog 2 uur overleeft op 5% (volgens BatteryLife that is). Moet wel bij zeggen dat dat idle time is. Volgens mij moet je hem echt lang pushen om volledig leeg te laten lopen. Dan zal 'ie waarschijnlijk dus ook wel even de tijd nodig hebben om weer de kracht te vinden je telefoon op te starten ;)

Moet wel zeggen dat de batterijduur me meevalt. Met intensief gebruik (2 uur muziek, aardig wat browsen, uurtje gamen) heb ik aan het eind van de dag vaak nog 10-20% over. Niet verkeerd denk ik zo. Als ik hem dan elke nacht aan de oplader kan leggen is er voor mij niks mis mee hoor!

Heb er wel even een extra micro usb kabeltje bijgekocht... zo heb ik tenminste een wat langere kabel (want die je er bij krijgt is wel heel kort) en kan ik er één de hele tijd in mijn tas houden zodat ik altijd een kabel bij heb op school als ik eventueel bij wil laden of er wat op wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Voor extra kabels, kijk bij dealextreme. Daar zijn originele nokia kabels te krijgen voor een paar dollar. Die zijn inderdaad prettiger en langer.

USB converters voor in je stopcontact of auto laders moet je mee oppassen. (zowel op DX als in gewone winkels als mediamarkt) Vaak geven ze te weinig kracht (amperage) of zijn ze toch niet helemaal veilig. Al 4 laders gehad die het niet goed deden en de oplaad functie van de telefoon deden crashen. Batterij verwijderen bleek in al die 4 gevallen voldoende om de boel te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonDutch schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:56:
weet iemand al of je het standaard Engelse woordenboek kan veranderen in Nederlands? Echt heel irritant dat ie sommige nederlandse woorden naar het engels vertaald..! :(
Better keyboard werkt goed met een nederlands woordenboek.. ook ondersteuning voor het hardware keyboard... te vinden in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Fritsje schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:11:
Van mij mogen ze nu ondertussen wel opschieten met de UK update naar 2.1! Snap niet waarom dat langer duurt dan bv de Italiaanse versie.
Beetje vreemd inderdaad dat heel Europa al is geweest zowat, maar de UK niet? Maar goed, kan wel wachten hoor, komt vanzelf wel.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get!em schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:11:
[...]

al die apps blijven stiekem toch draaien. Bijv als je vanuit je browser een radio stream opent, dan gaat de browser naar achtergrond en opent je musicplayer. Die browser blijft dan aanstaan totdat je em weer opent en dan zelf sluit.
Zo zijn er ook veel apps die openen bij startup van je phone. Ze proberen dan te updaten of andere zaken te doen.
Met een taskkiller kun je die een allemaal stoppen. Bij starten van mn telefoon blijft er nog maar 25MB geheugen over. Met advanced taskkiller even alles uitzetten en dan heb ik eer 70-90MB over.
Telefoon wordt er weer een stuk soepeler.
Zoals Tassadar32 ook aangeeft blijven de apps inderdaad niet draaien, dit kan je ook zien in je settings onder running apps. Verder loopt mijn telefoon best wel soepel (geen iphone soepelheid, maar prima). Als ik apps open heb die op de achtergrond draaien (ebuddy etc), wordt de telefoon inderdaad wel langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:12:
[...]

Zoals Tassadar32 ook aangeeft blijven de apps inderdaad niet draaien, dit kan je ook zien in je settings onder running apps. Verder loopt mijn telefoon best wel soepel (geen iphone soepelheid, maar prima). Als ik apps open heb die op de achtergrond draaien (ebuddy etc), wordt de telefoon inderdaad wel langzamer.
Zoals door jullie aangegeven, worden de apps die lang op achtergrond staan uit het geheugen gehaald. Dat klopt en had ik ook gemerkt. Echter, sommige apps willen dan snel weer geladen worden. Je ziet dan het geheugen gebruik oplopen en de vrije ruimte steeds kleiner worden (<20MB). De performance, zeker op homescreen en appdrawer begint dan behoorlijk achteruit te lopen. 1x met adv taskkiller alles killen en dan weer verder werken werkt veel soepeler in mijn geval. Is inderdaad wel een onzinnige loze actie dat het moet binnen android, maar dat zij zo.
Binnenkort maar eens een hardreset en alleen de nodige apps herinstalleren. Ik geloof namelijk (heb het ook al meer gelezen) dat android door dezelfde fouten gaat als begin met windows: geheugen gebruik van draaiende apps, uninstall gaat niet volledig. Zou niet moeten, volgens systeem ontwerp, maar ik zie het toch gebeuren.
Updates over updates installeren lijkt niet altijd helemaal goed te gaan en ook uninstallen levert niet altijd een volledig schoon op.
Zeker nu ik van 2.0 naar 2.01 naar 2.1 ben gegaan (milestone) zie ik dat bepaalde zaken niet helemaal zo schoon zijn als ze zouden moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Vraagje:

Ik heb nu 2.1 met de mooie 3D gallery. Hier heb ik 2 problemen mee in twee verschillende gevallen:
1) starten van app zelf
2) starten vanuit camera

1) Bij starten van app zelf gaat het prima. Alles werkt en soepel. Echter, de link in de rechter bovenhoek naar de camera loopt dood en geeft force close

2) Bij starten van de gallery vanuit camera start gallery gewoon op. Echter, de foto's worden nooit in volledig detail getoond. Ze blijven steken op het pixelated jpeg niveau van een preview.

Wie heeft dit ook?
Wie weet de oplossing?

Zoals gezegd hierboven ga ik binnenkort hardreset doen om te kijken of het dan opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Is er een mogelijkheid om niet gebruikte applicaties te blokkeren? Spul als die corporate calendar start altijd uit zichzelf op, maar ik gebruik het nooit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Get!em schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:22:
[...]
Binnenkort maar eens een hardreset en alleen de nodige apps herinstalleren.
Had ik laatst ook gedaan, maar volstaat dan: settings -> Privacy -> Factory data reset, of moet je echt de camera key + power key methode gebruiken? Is er überhaupt verschil tussen de twee? Heb namelijk alleen nog de eerste manier geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 16:37
Ik vind deze echt vet!
Ik ga binnenkort een nieuwe phone kopen:
Zal ik een iphone 3g 8gb kopen of de milestone?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 11:50
Sowieso voor de Milestone gaan, de 3GS is beter vergelijkbaar. Maar met de keuze tussen een 3G zeker voor een Milestone. Is sneller, hardware keyboard en beter scherm!

[ Voor 6% gewijzigd door crepsly op 09-04-2010 21:02 ]

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

yonathan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:54:
Ik vind deze echt vet!

Thanx
Ik heb voor deze gekozen vanwege de prijs en omdat ik Android gewoon fijner vind werken. Maar het is echt een persoonlijke keuze, want de telefoons zijn vrijwel identiek.

Ohja, en ik ben niet voor de iPhone gegaan omdat je een betaalde app moet hebben om te kunnen zoomen met de camera... -_-. Echt, -_-!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOTiVe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Komt er een bijgewerkte review van de Milestone nu de NL versie er is?

Dit vraag ik met name omdat ik benieuwd ben hoe snel pagina's laden met Android 2.1. Zojuist dit topic doorgenomen maar ik lees alleen maar dat het sneller en beter gaat maar niet hoeveel sneller.

Internetten moet voor mij sneller gaan dan met een IPhone 3GS. Als de milestone nog steeds langer nodig heeft dan moet het toch een 1ghz snapdragon worden. Of, mocht ik dat geduld kunnen hebben de IPhone HD. Liever niet, want de pluspunten van de Milestone (854 pixels breed, toetsenbord, bouwkwaliteit) zou ik ook graag hebben (hoewel dat bij de IPhone 2 uit 3 zal zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ken. schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:48:
[...]

Had ik laatst ook gedaan, maar volstaat dan: settings -> Privacy -> Factory data reset, of moet je echt de camera key + power key methode gebruiken? Is er überhaupt verschil tussen de twee? Heb namelijk alleen nog de eerste manier geprobeerd.
1e volstaat. Andere is voor als je phone is vastgelopen en je screenen niet meer reageert. Levert zelfde actie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mOTiVe schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:34:
Komt er een bijgewerkte review van de Milestone nu de NL versie er is?
Van welke review? Tevens zijn er tig browsers te vinden voor Android, met allemaal andere plus- en minpunten.. De ene laadt sneller, de ander geeft het mooier weer, de ander werkt weer beter met multitouch enzovoort... :)

Je zou dit filmpje is kunnen doornemen voor een algemene 2.1 Milestone experience:

En de browser komt ook uitgebreid aan beurt, rond de 12e a 13e minuut en verder...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

yonathan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:54:
Ik vind deze echt vet!

Thanx
Ik zou zeggen koop er geen, als je zelf geen keuzes kan maken. Dan is elke phone niet geschikt.
Niet dat ik lastig wil zijn, maar het is eenmaal geen V&A forum. Er is genoeg te vinden in de vorige topics van CLb of op Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:09
Ik twijfel op het moment nog heel erg tussen de HTC desire en deze Milestone. Even een kort vraagje, alle milestone's die nu in NL winkel verkocht worden, hebben die android 2.1 NL firmware? Volgens de laatste video revieuw hierboven is de snelheid top en zijn er een aantal mooie features bij gekomen.

De reden dat ik twijfel is voornamelijk omdat de HTC desire toch iets snellere specs heeft en een OLED scherm (wat beter zou moeten zijn). Wie van jullie twijfelden er nog meer tussen deze toestellen en wat was voor jullie de doorslag van de Milestone?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 17:28
grannymark schreef op zondag 11 april 2010 @ 04:39:
Ik twijfel op het moment nog heel erg tussen de HTC desire en deze Milestone. Even een kort vraagje, alle milestone's die nu in NL winkel verkocht worden, hebben die android 2.1 NL firmware? Volgens de laatste video revieuw hierboven is de snelheid top en zijn er een aantal mooie features bij gekomen.

De reden dat ik twijfel is voornamelijk omdat de HTC desire toch iets snellere specs heeft en een OLED scherm (wat beter zou moeten zijn). Wie van jullie twijfelden er nog meer tussen deze toestellen en wat was voor jullie de doorslag van de Milestone?
Qwerty toetsenbord

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buildquality, 'kale' Android, fysieke toetsenbord, aparte GPU en formfactor..
(En de resolutie, feit dat hij snel uitkwam en de 100% Android 2.1 waarborging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Ik lees in het topic van de HTC desire dat het 'onscreen' toetsenboard een automatische woordenboek correctie heeft. Dat is handig voor typo's. Nu lees ik dat er op verschillende websites kritiek op het losse qwerty toetsenboard van de milestone is. Heeft de milestone ook dit auto correctie woordenboek? Is dit eigenlijk androids eigen? Het lijkt mij wel, maar wil het even zeker weten!

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Er zit wel een woordenboek op, maar geen Nederlandse.

Moet wel zeggen dat die OLED niet veel uit zou moeten maken, aangezien het scherm van de Milestone gewoon erg goed is. Ik weet niet wat voor LED vorm het nou weer is, maar het is gewoon een erg goed scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Zinu schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:32:
Er zit wel een woordenboek op, maar geen Nederlandse.

Moet wel zeggen dat die OLED niet veel uit zou moeten maken, aangezien het scherm van de Milestone gewoon erg goed is. Ik weet niet wat voor LED vorm het nou weer is, maar het is gewoon een erg goed scherm.
Gaat dit nog veranderen? Ik ga er vanuit dat als de officele europeese 2.1 versie (met Nederlandse taal) uitgebracht wordt dit woordenboek wel Nederlands is? Of zit ik er nu naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
Ik zat ook te twijfelen tussen de Desire en de Milestone, ik heb toen gekozen voor de Milestone, omdat deze een fysiek toetsenbord heeft wat mij erg goed bevalt! De multitouch problemen van de Desire wat toch wel ernstig is als je geheel afhankelijk bent van het touchscreen. De net iets hogere resolutie en dat hij eerder uitwas.
Het toestenbord wordt vaak als minpunt genoemd in reviews maar bevalt mij echt super! Kan er veel sneller op typen dan op een onscreen boordje en bij games is het ook helemaal super!

Al met al ben ik zéér content met mij Milestone _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
crepsly schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:09:
Ik zat ook te twijfelen tussen de Desire en de Milestone, ik heb toen gekozen voor de Milestone, omdat deze een fysiek toetsenbord heeft wat mij erg goed bevalt! De multitouch problemen van de Desire wat toch wel ernstig is als je geheel afhankelijk bent van het touchscreen. De net iets hogere resolutie en dat hij eerder uitwas.
Het toestenbord wordt vaak als minpunt genoemd in reviews maar bevalt mij echt super! Kan er veel sneller op typen dan op een onscreen boordje en bij games is het ook helemaal super!

Al met al ben ik zéér content met mij Milestone _/-\o_
Kijk,, dat wilde ik graag horen. Ik denk toch maar milestone halen dan....

Alle milestone's nu verkrijgbaar in NL bij o.a. Belcompany / Mediamarkt, is dat Android OS 2.1? Als ik kijk in de pricewatch mij de milestone EU versie zie ik bij specs nog steeds 2.0 staan... Op zich geen ramp, maar hoor veel voordelen van 2.1 en zou daarom gelijk die versie willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOTiVe
Gisteren bij de belcompany geweest en zij claimden dat het de nl-versie betrof. Nu weet ik dat niet zeker aangezien zij ook beweerden dat er een nl-woordenboek op zou zitten. Bij het uitproberen viel op dat allerlei woorden door een engels woord vervangen werd. Zeer irritant vooral omdat ik die correctie-functie veel nodig denk te hebben. En wat de reviews betreft wil ik de vergelijking tussen de verschillende topmodellen graag bijgewerkt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
De levering binnen BelCompany is wel Nederlands, maar ik ben er zelf ook al achter gekomen dat er geen Nederlands woordenboek bij zit. Op de doos staat ook "NL", maar het is duidelijk dat de Milestone überhaupt nooit in de planning stond voor Nederland. Kennelijk is hij, door de vraag en import vanuit Nederland, toch hierheen gebracht maar het is, vind ik persoonlijk, wel een beetje half werk (op de doos staat ook nergens iets in het Nederlands).

EDIT: Zoals eerder aangegeven zijn de NL versies ook gewoon Android 2.1. Ik heb hier eerder in dit topic precies aangegeven welke rom het is ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Arjan90 op 11-04-2010 15:32 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Alle NL-versies zijn android 2.1. Een paar pagina's terug heb ik een chatlog met een Motorola medewerker over dat woordenboek gedoe geplaatst.

Maarja, dat is niet het enige wat Google nog niet echt 100% onderstunt in Android in het Nederlands. Denk ook aan Google Voice en Google Navigation. Ik hoop dat Google dat allemaal snel op orde krijgt en we kunnen genieten van een echt volledig Nederlandse Android.

Maar heeft iemand een idee wat dat 'Grieks toetsenbord' precies is?

[ Voor 58% gewijzigd door Zinu op 11-04-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Installeer Better Keyboard en je hebt Nederlands woordenboek =)
'Grieks toetsenbord' is waarschijnlijk gewoon letterlijk een Grieks toetsenbord.
Android 2.1 heeft namelijk ook ondersteuning voor een tigtaal extra talen en dergelijke.

Genieten van een Nederlandstalig device met Android en scheve vertalingen / afkortingen die scheef zijn :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOTiVe
Alle behalve de engelse versie is alles android 2.1 (te maken) dus die zekerheid geeft het niet.
En in je chatlog (pag 14 geloof ik?) wordt ook duidelijk dat er geen ondersteuning is voor de Nederlandse taal en dat dit door de community opgepakt moet worden. Waarom dan de moeite nemen om een jaar na de eerste introductie een "Nederlandse versie" uit te brengen als je niet bereid of in staat bent die markt te bedienen?

Het idee van communities is juist dat er sponsoren zijn die vernieuwingen en verbeteringen mogelijk maken. Wijzen naar de maker (Google) en zeggen dat zij dit moeten fixen is voor WinMobile, IPhone en Symbian-devices! Dan had de Milestone geen Android moeten draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je weleens Nederlands gezien op 'n iPod / Windows Mobile / Androiddevice..? Uhm tsjaa... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

mOTiVe schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:23:
Gisteren bij de belcompany geweest en zij claimden dat het de nl-versie betrof. Nu weet ik dat niet zeker aangezien zij ook beweerden dat er een nl-woordenboek op zou zitten. Bij het uitproberen viel op dat allerlei woorden door een engels woord vervangen werd. Zeer irritant vooral omdat ik die correctie-functie veel nodig denk te hebben. En wat de reviews betreft wil ik de vergelijking tussen de verschillende topmodellen graag bijgewerkt zien.
Wat heb je aan een woordenboek als je een hardware tobo hebt man :P
Je kunt op je laptop of desktop toch ook zonder? Iets typen? Hop.. toetsenbordje uitschuiven en dat prutser onscreen toetsenbordje gewoon nooit aanraken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NorrOn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-03 12:45
Kan iemand mij vertellen waaraan je precies kan zien uit welk land de steen komt? Dit wil ik graag weten omdat ik vorige week mijn toestel op heb gestuurd voor garantie omdat deze gebricked was na een gepoogde update van 2.0.1 naar 2.1 doormiddel van RDSLite en de Motorola Update Software. De Motorola Update Software gaf aan dat mijn steen uit Italië kwam. Inmiddels heb ik hem terug met 2.0.1. Nu wilde ik weer een poging ondernemen om te updaten naar 2.1. Maar nu zie ik tot mijn verbazing in de Motorola Update Software dat het toestel nu uit de UK komt! Hier baal ik dus van want ik las in het [Motorola Milestone] Rooten & Custom ROM's topic dat toestellen uit de UK nog niet via OTA of de Motorola Update Software geupdatet worden naar 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ken. schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:22:
[...]

Wat heb je aan een woordenboek als je een hardware tobo hebt man :P
Je kunt op je laptop of desktop toch ook zonder? Iets typen? Hop.. toetsenbordje uitschuiven en dat prutser onscreen toetsenbordje gewoon nooit aanraken. ;)
Klopt, maar voor 'even snel wat typen' is het onscreen toetsenbord beter geschikt.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NorrOn schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:31:
Kan iemand mij vertellen waaraan je precies kan zien uit welk land de steen komt? Dit wil ik graag weten omdat ik vorige week mijn toestel op heb gestuurd voor garantie omdat deze gebricked was na een gepoogde update van 2.0.1 naar 2.1 doormiddel van RDSLite en de Motorola Update Software. De Motorola Update Software gaf aan dat mijn steen uit Italië kwam. Inmiddels heb ik hem terug met 2.0.1. Nu wilde ik weer een poging ondernemen om te updaten naar 2.1. Maar nu zie ik tot mijn verbazing in de Motorola Update Software dat het toestel nu uit de UK komt! Hier baal ik dus van want ik las in het [Motorola Milestone] Rooten & Custom ROM's topic dat toestellen uit de UK nog niet via OTA of de Motorola Update Software geupdatet worden naar 2.1.
Maar wel handmatig en anders wacht je enkele dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 03:06
Get!em schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:28:
Vraagje:

Ik heb nu 2.1 met de mooie 3D gallery. Hier heb ik 2 problemen mee in twee verschillende gevallen:
1) starten van app zelf
2) starten vanuit camera

1) Bij starten van app zelf gaat het prima. Alles werkt en soepel. Echter, de link in de rechter bovenhoek naar de camera loopt dood en geeft force close
Ik heb dit ook. Ik heb de source van de gallery uit de google git gehaald en gekeken waar het probleem ligt. Google gebruikt om de camera te starten een niet standaard intent. Dit intent probeert com.android.camera op te starten. Dit is de camera applicatie die op de nexus one en op de milstone met 2.0.1 draait. Op een milestone draait nu een andere camera. Deze het com.motorola.camera.

Ik heb een versie gemaakt die gebruik maakt van de standaard android intent, maar vanwege een bug in het framework start de camera dan op met een 1mp resolutie. Wat ik nog wil proberen is een versie te maken die de standaard motorola camera opstart. Het probleem daarmee is dat ik dan de wijziging niet als change kan opsturen naar google.... Er komt dan een branch specifiek voor de milestone....

Ontwikkelaars zouden de com.android.* classes niet moeten gebruiken.

Ik ben bezig deze en andere wijzigingen in een nandroid backup aan het zetten. Zover heb ik:

- Geroote 2.1
- Motonav, coporate calendar, corporate addressbook verwijderd
- Busybox
- Nexus one opstart logo (gewoon omdat het cool is)
- Standaard gallery verwijderd, 3d toegevoegd

Tot nu toe, heerlijk snel. Voorheen kon ik net het einde van de middag halen met de accu. Nu 2 dagen.

Verder heb ik JIT geprobeerd, dit gaf echter flink wat reboots.

[ Voor 20% gewijzigd door yodax op 12-04-2010 08:35 . Reden: Stukje over nandroid toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
yodax schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:31:
Het probleem daarmee is dat ik dan de wijziging niet als change kan opsturen naar google.... Er komt dan een branch specifiek voor de milestone....
Zou je in de applicatie niet kunnen controleren of het een Milestone betreft? Of mogen zulke telefoon specifieke fixes niet in de source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

[...]

Ik heb dit ook. Ik heb de source van de gallery uit de google git gehaald en gekeken waar het probleem ligt. Google gebruikt om de camera te starten een niet standaard intent. Dit intent probeert com.android.camera op te starten. Dit is de camera applicatie die op de nexus one en op de milstone met 2.0.1 draait. Op een milestone draait nu een andere camera. Deze het com.motorola.camera.
Ik vermoedde dat het al in die hoek zat. Het gaat dus 2 kanten op mis.
Camera roept blijkbaar ook een andere gallery aan, (wel de 3d versie), maar toch een andere versie op het systeem. In Adv Task Manager zie ik opeens twee galleries staan na het openen via beide acties. Dit, terwijl er in de app drawer maar 1 gallery staat.
Anyhow, een Hard reset gaat dus ook niet echt werken om dit op te lossen, lijkt me.

jammer dat je de corporate spullen eruit sloopt, anders was ik nog aan het overwegen om jouw oplossing te gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Laatst online: 10-09 23:36
[...]

Ik ben bezig deze en andere wijzigingen in een nandroid backup aan het zetten. Zover heb ik:

- Geroote 2.1
- Motonav, coporate calendar, corporate addressbook verwijderd
- Busybox
- Nexus one opstart logo (gewoon omdat het cool is)
- Standaard gallery verwijderd, 3d toegevoegd

Tot nu toe, heerlijk snel. Voorheen kon ik net het einde van de middag halen met de accu. Nu 2 dagen.

Verder heb ik JIT geprobeerd, dit gaf echter flink wat reboots.
ga je dit uitbrengen als een rom?
heb er wel interesse in met een oceanskin erover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Laatst online: 28-08 09:57
Ik zie het wel vaker langskomen, dat busybox, maar wat kan je daar nu eigenlijk mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sebazzz schreef op maandag 12 april 2010 @ 01:02:
[...]

Klopt, maar voor 'even snel wat typen' is het onscreen toetsenbord beter geschikt.
Zélfs voor 'even snel wat typen' schuif ik mijn toetsenbordje gelijk uit :)
Heb de 'stone immers speciaal genomen voor het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 12-09 09:46
*Nieuwe Milestone eigenaar meldt zich* _/-\o_

Nederlands OS, 2.1 maar met Poolse boekjes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritsje
Morgoth schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:53:
Ik zie het wel vaker langskomen, dat busybox, maar wat kan je daar nu eigenlijk mee?
BusyBox is a single multicall binary that packages the functionality of most widely used standard Unix tools.

Snap je... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watchout
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 22:51
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:20:
[...]

Better keyboard werkt goed met een nederlands woordenboek.. ook ondersteuning voor het hardware keyboard... te vinden in de market.
Better Keyboard heeft inderdaad een Nederlands woordenboek. Echter vind ik het samen met het hardware keyboard niet best werken. Probeer maar eens in de market naar een willekeurige app te zoeken via het hardware keyboard. Ipv. dat je in de zoekbalk typt, typ je in de suggestiebox van better keyboard onderaan het scherm. Nu is dat wel weer te omzeilen door eerst op het vergrootglas-knopje te drukken, maar goed. Er staat dan ook bij dat woordsuggesties voor hardware keyboard nog experimenteel is.

Voor het softkeyboard werkt het overigens allemaal wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritsje
Wanneer ik Adv Task Killer opstart zie ik daar vaak een hele lijst aan apps staan die ik helemaal niet opgestart heb. Er staan er zelfs soms tussen die ik helemaal nooit gebruik (zoals bv Corporate Calendar). Hoezo staan deze hier? En kost het ook geheugen dat deze zomaar op de achtergrond draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Bij mij blijven in de standaard muziekplayer de playlists 'hangen'.... Ik heb het dus over dat scherm waarin je een playlist kunt kiezen. Sommigen staan al een tijdje niet meer op mijn SD of en toch laat hij ze zien. Zoeken naar de bestanden met ASTRO vindt ook niets.

Iemand die weet hoe ik die uit de lijst weg kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Morgoth schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:53:
Gewoon een shell. Als je niet weet wat een shell is, het je het waarschijnlijk ook niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Voor de mensen die 2.1 hebben en features van de Nexus 2.1 missen. hier enkele .apk files:

http://www.zenid.net/android/nexus/

(edit.. sommige doen het alleen bij root)

[ Voor 14% gewijzigd door Get!em op 12-04-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
For UK Milestone owners and those on Vodafone Germany, we apologise for the delay in the upcoming 2.1 upgrade. Issues occurred in testing on the networks and this has held up the process. We are now in final testing for the UK and assuming no further issues arise, this will be released next week. For Vodafone in Germany, we are looking to release later this week. As soon as dates are confirmed, we will let you know.
van facebook pagina motorola eu

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tres bien =)
Denk dat ik 'm daarvoor opstuur voor m'n stofproblemen...
Volgende week dinsdag voor 1,5 week het land uit, kan die mooi naar de UK heen en weer vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Vraag me eigenlijk wel af waarom de UK versie dan issues met netwerken heeft, en die andere (it/de) niet? Het zouden toch in basis gewoon dezelfde telefoons moeten zijn allemaal?

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat niet om de telefoons (hardware) volgens mij, maar om de netwerken en dergelijke.. achja, so be it
CLB schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 05:48:
Ik heb 2 APN's voor internet en MMS..
Binnenkort op vakantie dus APNdroid geinstalleerd om mn data tegen te houden. In APNdroid
staat er een vinkje aan bij 'MMS enabled' maar toch kan ik dan geen MMS ontvangen / versturen?

Werkt dat toch niet of moet ik bij MMS ofzo nog een keer ergens de MMS-APN toewijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getver piellekes, nog een week wachten. Ik had goeie hoop na de Italiaanse update....maar helaas. Toch ergens wel mooi dat we up-to-date worden gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
... foutje

[ Voor 91% gewijzigd door 3dmaster op 14-04-2010 13:13 . Reden: oeps ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Eh, ja motorola vertelt alleen over de officiele updates ;)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Bah, heb m'n Milestone laten vallen en nu zit er een barst boven de speaker voor bellen die doorloopt tot aan de zijkant van het scherm.
Je ziet het alleen als je hem in het licht houd maar baal er toch behoorlijk van, echt te zonde :(

Iemand eenig idee of het frontje makkelijk vervangen kan worden en wat de kosten hiervan zijn?
Of kan ik het beste Expansys hier over informeren, want ik heb van hun een Italiaanse Milestone ontvangen in december.

Heb ook een dode of luie pixel, weet even niet meer wat het verschil was maar heb 1 groene pixel links onderin.
Dit heeft verder niks met de val te maken want had deze al voordat ik hem liet vallen.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar zij het over hebben? Niet over dat slechte beeldkwaliteit, maar over de 3d gallerij. Ik heb namelijk geen 3d gallerij, bij mij is er niets veranderd na de update.
http://phandroid.com/2010...theres-a-reason-for-that/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Er is een 3d Gallery. Te vinden via Get!em in "Motorola Milestone - Deel 4"
Deze is veel mooier en beter dan de oude, echter bevat in combi met fotoapp wel een aantal bugs.
Standalone de gallery gebruiken is echt super.

In 2.01 was dit een 24bit color app
In 2.1 is dit een 16bit color app geworden.

However.... zie wat je wilt zien, 16bit tov 24bit is nauwelijjks zichtbaar. Bovendien gaat Cooliris (die de app gemaakt heeft) de boel aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
Get!em schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:48:
Voor de mensen die 2.1 hebben en features van de Nexus 2.1 missen. hier enkele .apk files:

http://www.zenid.net/android/nexus/

(edit.. sommige doen het alleen bij root)
Welke doen het zonder root? :)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles! Gebruik ze al maanden, heb ze ook maanden geleden al gepost / gelinkt =) Congrats btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Gallery3d
GenieWidget

Launcher deed het eerder op 2.01 maar nu dus niet meer.

Rest doet t dus niet, want die overschrijven een bestaande (system) app.
Voor de launcher kun je kijken naar Launcher2, Helix1 of Helix2, die zijn gebaseerd op deze launcher.

Live wallpapers wordt ondertussen bewerkt vrijgegeven. Zie bijv NexusMod in de market (betaald).

GenieWidget is de nexus weer en nieuws widget.
Gallery3d is de erg verbeterde image gallery. Zoals al eerder gezegd hierboven, werkt deze dus helaas neit goed samen met je camera app. Apart van elkaar zijn ze prima te gebruiken en de images/photos van de camera worden dus ook prima en mooi getoond in de 3d gallery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:13:
Alles! Gebruik ze al maanden, heb ze ook maanden geleden al gepost / gelinkt =) Congrats btw!
Dat waren de bewerkte versies voor 2.01.

Die staan hier:
http://www.droid-life.com/downloads/

Die van zenid zijn directe dumps vanaf een Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
2.1 voor UK en Duitsland is uitgesteld ivm mogelijke problemen.

http://news.softpedia.com...-and-Germany-139764.shtml

Hier is het originele bericht op facebook Afbeeldingslocatie: http://www.clicksmilies.com/s1106/wuerg/vomit-smiley-024.gif

http://www.facebook.com/m...tory_fbid=101206843256192

Belachelijk dat Motolora zelf geen fatsoenlijke communicatie middellen heeft via haar eigen website en belangrijke nieuws via Facebook communiceert Afbeeldingslocatie: http://www.clicksmilies.com/s1106/wuerg/vomit-smiley-015.gif

[ Voor 56% gewijzigd door Lisadr op 14-04-2010 15:15 . Reden: facebook bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
localjoost.nl schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:25:
[Blabla UK volgt]
van facebook pagina motorola eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Sorry CLB,

Had niet gezien dat facebook Afbeeldingslocatie: http://www.clicksmilies.com/s1106/wuerg/vomit-smiley-011.gif bericht er al op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Liever facebook dan helemaal niks wat je veel te vaak ook ziet.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, tegenwoordig zijn dat FaceBook & Twitter helemaal hot, triest, maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wat is daar in godesnaam triest aan? Hou het liever voor je en blijf lekker ontopic.
Prima manier wat mij betreft en zelfs een goede zaak dat bedrijven steeds meer 'naar de klanten toe komen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Jammer voor moto alleen dat er vooral ftb geroepen wordt ;) wel een goede zaak dat ze dit doen, krij je iig iets van info.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Goed om te weten, hoef ik niet meer elke dag te gaan checken. Later dan gehoopt, maar weekje wachten overleven we wel, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*weg* dit voegt niets toe.

[ Voor 103% gewijzigd door RoD op 15-04-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Snap niet precies hoe je die bedoeld verder, maar graag gedaan man.
CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:13:
Hoe heb je die Music.apk precies geïnstalleerd?
De rest krijg ik prima geïnstalleerd, maar bij de music app krijg ik telkens gelijk na het install balkje: "Application not installed".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen enkel idee, werkte gewoon... Heb 'm nog is geuploadet: *check*

EDIT: Ik heb het over apps die je installed op Android 2.0.1 heh, let that be clear!

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 14-04-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat zal het verschil dan wel zijn denk ik.
Doelde op deze (Get!em in "Motorola Milestone - Deel 4") 2.1 apps.
Jammer dat nou net de music app root nodig heeft. Moet 'm echt replacen en kan 'm niet overwriten.
Oh well :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ken. schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:34:
Dat zal het verschil dan wel zijn denk ik.
Doelde op deze (Get!em in "Motorola Milestone - Deel 4") 2.1 apps.
Jammer dat nou net de music app root nodig heeft. Moet 'm echt replacen en kan 'm niet overwriten.
Oh well :)
De music app van Nexus 2.1 op mijn 2.1 milestone heb ik ook gewoon via de gehackte van CLB geinstalleerd hoor. Die van Nexus uit mijn link doet t bij mij ook niet.
Dus bij www.droid-life.com/downloads/ die kun je wel isntalleren en is in principe gelijk aan die van de nexus.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En voor betere musicplayers zou je even in de softwaretopics moeten kijken =) MixZing / Nutsie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Thanks.

Net even op YouTube gekeken of ik die app überhaupt wil, maar zo te zien kan ik beter bij ³ blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Die nexus music.apk is toch dezelfde als die van de 2.1 Milestone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Zinu schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:04:
Die nexus music.apk is toch dezelfde als die van de 2.1 Milestone?
Nee, dat is dus niet zo.

Ik heb dus de andere ernaast gezet en ze verschillen van elkaar. Of de 1 nou beter dan de ander is kan ik niet precies zeggen, ik gebruik ze niet zoveel.

Icoon is dus ook verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Oké bedankt.

Zijn hier trouwens nog meer mensen die geen mail meer kunnen ontvangen van Hotmail in de e-mail app? Heeft altijd gewerkt, maar sinds een paar dagen niet meer. Refresh duurt eeuwen en er komt niks binnen, ook niet op supersnel WiFi. Ook nieuw aangemaakte accounts halen niets binnen (allemaal hotmail).

[ Voor 12% gewijzigd door Zinu op 15-04-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zinu schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:23:
Oké bedankt.

Zijn hier trouwens nog meer mensen die geen mail meer kunnen ontvangen van Hotmail in de e-mail app? Heeft altijd gewerkt, maar sinds een paar dagen niet meer. Refresh duurt eeuwen en er komt niks binnen, ook niet op supersnel WiFi. Ook nieuw aangemaakte accounts halen niets binnen (allemaal hotmail).
ik heb hetzelfde probleem........hotmail en online.nl (imap) mail werkt niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desire,Milestone,Desire,Milestone,Desire,Milestone..........

ik ben er nog steeds niet uit.

Schermkwaliteit,geheugen en snelheid doen mij nog twijfelen.

HELP!!!!!!!!!!!!!!

EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-08 19:03
Hoe bevallen de touch buttons van de Milestone jullie? Ik lees in een aantal reviews dat je deze in de praktijk nogal makkelijk per ongeluk activeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNStein
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-12-2023

FrankNStein

It's Alive!!!

*Deze post is natuurlijk volledig mijn eigen mening:*
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:16:
Desire,Milestone,Desire,Milestone,Desire,Milestone..........
Schermkwaliteit,geheugen en snelheid doen mij nog twijfelen.
Desire heeft AMOLED, maar iets lagere resolutie en ik meen (correct me if I'm wrong) 16 i.p.v. 24 bbp (dus minder kleuren). Heb zelf nog geen Desire (of Nexus One) gezien, maar vergeleken met een Legend zou ik zeggen: Desire wint qua scherm, om de doodsimpele reden dat het scherm een stuk helderder is. (denk ik)

Geheugen: Ligt eraan of je veel of heel veel programma's wil installeren. Qua bulk-opslag (foto, film, mp3) een grotere SD kaart kan altijd. ;-) Dus dat is zo goed als een non-issue.

Snelheid: De Legend vind ik persoonlijk soepeler werken dan de Milestone. De Desire zal dus nog wel iets soepeler aanvoelen. (wellicht dat 2.1 de milestone wat sneller maakt).

Zelf zou ik deze toevoegen aan je afweging:
- hardware toetsenbord
- HTC Sense (handig, mooi EN een goede exchange support, i.i.t. half-af versie van Android 2.0 zelf)

(enige reden voor mij dat ik de Milestone verkies boven de Desire is het toetsenbord)

Edit:
richair schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:54:
Hoe bevallen de touch buttons van de Milestone jullie? Ik lees in een aantal reviews dat je deze in de praktijk nogal makkelijk per ongeluk activeert.
Heel soms druk ik ze per ongeluk in, maar bij lange na niet genoeg om me eraan te storen. Heb meer last van de volumeknop die ik te pas en te onpas indruk. (Handig in colleges als je niet gezien hebt dat je het geluid per ongeluk op zijn hardst gezet hebt: oeps_

[ Voor 20% gewijzigd door FrankNStein op 15-04-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Laatst online: 12-03-2021
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:54:
[...]

ik heb hetzelfde probleem........hotmail en online.nl (imap) mail werkt niet. :?
Online heb ik ook heel veel mee zitten kloten, maar krijg het niet aan de praat. Al is er wel een tweaker hier die het gelukt is (dezelfde instellingen werken niet bij mij...)
Ook handig dat de website van online niet te bezoeken is met de standaard browser engine, en oprera de enigste oplossing is om mijn mail te checken met de milestone...

Edit: lol dat was jij, werkt het bij jou nu ook niet meer?

[ Voor 5% gewijzigd door Nikeau op 16-04-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
Zinu schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:23:
Oké bedankt.

Ik heb geen problemen met mijn hotmail in de mail app! Ik gebruik android 2.1 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook geen problemen met Hotmail op 2.0.1...
Enige is dat het niet realtime gesynced wordt met de server ofzo? Ik begrijp al dat geblaat niet..
Maar als ik 'n Hotmail-mail lees op m'n Milestone, staat hij nog ongelezen als ik 'm via de PC check.
Bij Gmail wordt dit wel realtime gesynced... Als ik wat lees op m'n mobiel, is die ook op de PC gelezen..

Iemand hier toevallig een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Laatst online: 31-08 14:53
Heb hier op mn werk een Desire, Legend, Nexus, Milestone, Hero en nog wat andere toestellen (zelfs een tablet) met android mogen uitproberen en de milestone bevalt me het beste. Schermkwaliteit tussen de nieuwere telefoons verschilt niet genoeg om over na te denken. Desire wijkt wat af naar blauw naar mijn gevoel, Milestone is iets meer kleurecht. Toetsenbord van de milestone is handig, maar onscreen landscape op de Desire, Legend en Nexus is ook goed bruikbaar. Snelheid van de GUI hangt meer af van de ROM (en android versie) dan van het daadwerkelijke toestel.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
CLB schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 01:19:
Hier ook geen problemen met Hotmail op 2.0.1...
Enige is dat het niet realtime gesynced wordt met de server ofzo? Ik begrijp al dat geblaat niet..
Maar als ik 'n Hotmail-mail lees op m'n Milestone, staat hij nog ongelezen als ik 'm via de PC check.
Bij Gmail wordt dit wel realtime gesynced... Als ik wat lees op m'n mobiel, is die ook op de PC gelezen..

Iemand hier toevallig een oplossing voor?
Denk niet dat dat gaat lukken , dat kan alleen met imap en hotmail gaat volgens mij via pop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonDutch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 06:41
Het was me niet eerder opgevallen maar ik heb bij firmware versie 2.1-update1 staan?

NEW: Polestar P2 MY24 LRDM | Magnesium | Charcoal Black ASH | 20 inch | Since 09-2023 | Old: Polestar P2 | Launch Edition 2021 | Snow | Charcoal Black Ash | 20 inch | Since 09-2021 - PV: 7.5 kW | Zappy v2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel goed hoor =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Zinu schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:15:
Bij mij blijven in de standaard muziekplayer de playlists 'hangen'.... Ik heb het dus over dat scherm waarin je een playlist kunt kiezen. Sommigen staan al een tijdje niet meer op mijn SD of en toch laat hij ze zien. Zoeken naar de bestanden met ASTRO vindt ook niets.

Iemand die weet hoe ik die uit de lijst weg kan halen?
Even een schopje, ze blijven nog steeds staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staffordniko schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 00:01:
[...]

Online heb ik ook heel veel mee zitten kloten, maar krijg het niet aan de praat. Al is er wel een tweaker hier die het gelukt is (dezelfde instellingen werken niet bij mij...)
Ook handig dat de website van online niet te bezoeken is met de standaard browser engine, en oprera de enigste oplossing is om mijn mail te checken met de milestone...

Edit: lol dat was jij, werkt het bij jou nu ook niet meer?
Bij mij werkt het weer. Een simpele reboot was nodig.
Voor online.nl mail gebruik ik voor uitgaande settings die van mijn mobiele provider. In mijn geval Vodafone. Je kan dan mail verzenden en ontvangen via 3G, maar het werkt niet via wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Ze zouden eigenlijk 2 instellingen moeten toelaten daarvoor, eentje voor je mobiele en en eentje voor je thuisprovider. Vind dat heel irritant probleem, vooral omdat de mailclient het niet aangeeft als verzenden mislukt. Je denkt er niet altijd aan dat je even wifi uit moet zetten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet gewoon werken natuurlijk! En hier doet het dat ook gewoon al 5 maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Heeft iemand een alternatief voor internet radio? Ik dacht mooi Nederland.FM te kunnen gebruiken, maar als ik bijvoorbeeld Radio 1 aanklik krijg ik in de downloadlijst de melding 'Kan niet downloaden. De grootte van het item kan niet worden vastgesteld.'. Sommige andere stations werken wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Zinu op 18-04-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:28
DroidLive (Lite)

Kan in ieder geval shoutcast aan en je kan ook url's opgeven/invoeren.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.