Engelse Milestone hier, via RDS als één van de eersten geloof ik, geupdate naar 2.1update1 (SHOLS_U2_02.31.0).
Ik maak veel gebruik van m'n Milestone. Bellen, internet, e-mailen, agenda en zo af en toe even een spelletje.
Wifi staat altijd aan als ik thuis ben. (uit zodra ik ergens geen wifi heb), bluetooth onderweg, 3G/HSPDA op 't werk & onderweg als er nog even iets opgezocht moet worden, scherm helderheid hangt een beetje van de plek af waar ik ben (lees: hoeveel last van licht heb ik).
Niet het meest zuinige gebruik voor de accu lijkt mij. Maar ik houd het wel een dag vol met bovenstaand gebruik. Zet ik wifi uit, 2G alleen aan en schermhelderheid op de laagste stand, dan houd hij 't gemakkelijk een stuk langer uit.
Nu gebruik ik de milestone best intensief, maar kan er eigenlijk niet over klagen

Wel maak ik (ook veel) gebruik van Advanced Task killer.
En sinds gisteren de launcher / startpagina van de Nexus One. Ben benieuwd in hoeverre dit invloed heeft. Aangezien dit nog niet helemaal vlekkeloos verloopt en de milestone door deze launcher nogal eens even blijft hangen.