Het is me gelukt. Om het samen te vatten:
* Ik draaide hiervoor de HK 2.0.1 ROM (sbf bestandd via RDSLite)
* Vanmiddag zag ik in system update dat er een update beschikbaar is van 39MB, wat volgens
http://www.motorola.com/c...6b00aRCRD&vgnextrefresh=1 de OTA update naar 2.1 moet zijn.
* OTA update wou niet lukken, zie mijn post hier boven.
* Uiteindelijk RDSLite 4.6 en Motorola Software Update geïnstalleerd, en de Milestone verbonden via USB.
* In eerste instantie zag Motorola Software Update mijn mobiel niet, maar toen ik daarnaast RDSLite opstartte ging Motorola Software Update opeens verder (kan toeval zijn, verder niets met RDSLite gedaan, gelijk weer afgesloten).
* Motorola Software Update ging vrij smooth. Vooral een kwestie van geduld hebben, en als de Motorola software met de melding komt dat er een fout is opgetreden en hij wil echt niet verder: USB kabel eruit, telefoon uit, accu eruit, en daarna de boel weer aan en kabel er in, ging daarna bij mij vanzelf verder.
Ik zie nu het volgende in Settings > About...
Model Number: Milestone
Firmware Update: 2.1-update1
Firmware configuration version: GAS_EMEA_USASHLS00RTINT_P012
Baseband version: 3GSMEPU91A_U_91.07.4EI
Baseband Configuration Version: UCASHLSMR2EMEAB1B850C.0R
Kernel version: 2.6.29-omap1 a21146@ca25rhe74 #1
Build number: SHOLS_U2_02.31.0
Dat was dus een update vanaf 2.0.1 HK naar 2.1 op een UK import toestel (eXpansys), via Motorola's officiële Software Update. Zo op het eerste gezicht ben ik geen van mijn instellingen kwijt zoals je bij de manual methode met RDS Lite wel zou zijn.
Het enige beroerde is dat ik nog steeds de melding "An update is currently being downloaded. You will be notified when the download is complete" krijg als ik voor een OTA update check.
EDIT:
Hmm... Bijna een uur verder nu. Ik zet m net in de dock (zo een officiele) en krijg een FC op de docking app. Maar interresanter: De "Update package" icon is opeens weer terug en zit inmiddels vast op 13%. Terwijl ik onderhand toch echt al 2.1 draai

. OTA en USB update lopen nogal langs elkaar heen

. To be continued is guess.
[
Voor 8% gewijzigd door
Menthix op 30-03-2010 21:48
]