Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Thanks CBL, mijn nieuwe topic om te blijven volgen want tis toch wel een beauty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:10:
ik probeer ook 2.1 erop te krijgen, maar hele tijd als ik ''SHOLS'' in RDS lite laad, en dan op start druk dan zegt die binnen 2 sec. Fail.

Heb pc al opnieuw opgestart, het bestandje opnieuw gedownload, maar dat hielp niet.
Motorola Update manager werkt ook niet(die zegt dat die up-to-date is) Weet iemand hier raad mee?

Heb UK version 2.01
Bij het aanzetten van de tellie de omhoog knop van het Dpad ingedrukt houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En anders hoogstens een week wachten totdat je 'm automatisch binnenkrijgt =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Jep was ook mijn plan, maar bij mij gaf die aan dat er een update was. Na het installeeren kon ik veel niet meer zien in de market, dus wou ik root :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staffordniko schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:23:
[...]

Bij het aanzetten van de tellie de omhoog knop van het Dpad ingedrukt houden :+
Dit heb ik wel gedaan hoor, maar hij zegt fail, en dan staat er iets met phone connection, maar ik heb toch echt de usb kabel erin.

maargoed als die over een weekje er al is, dan wacht ik wel ff denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Usb drivers geinstalleerd?
wachten is voor geduldige mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Mensen met de 2.1 update, doen de live wallpapers het naar behoren? klopt het dat het interactieve element vervallen is? Dus b.v. de nexus wallpaper dat je (random) op het scherm druk en er een animatie is. Bij de 2.0.1 livewalls deed alles het wel. Iemand het zelfde probleem?

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

D0gtag schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 19:18:
Mensen met de 2.1 update, doen de live wallpapers het naar behoren? klopt het dat het interactieve element vervallen is? Dus b.v. de nexus wallpaper dat je (random) op het scherm druk en er een animatie is. Bij de 2.0.1 livewalls deed alles het wel. Iemand het zelfde probleem?
Uhm Livewallpapers werken wel, maar niet interactive. Dus ja wel beetje jammer. Alleen eentje, maar ben de naam vergeten, met die sterren enzo, via Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02
XQB schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 19:35:
[...]

Uhm Livewallpapers werken wel, maar niet interactive. Dus ja wel beetje jammer. Alleen eentje, maar ben de naam vergeten, met die sterren enzo, via Market.
Er zijn wel meer interactieve die het doen hoor. Fireworks doet het bijv ook gewoon.
Het is mij niet helemaal duidelijk waarom de één het wel doet, en de andere het niet.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
staffordniko schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:26:
Jep was ook mijn plan, maar bij mij gaf die aan dat er een update was. Na het installeeren kon ik veel niet meer zien in de market, dus wou ik root :P
Dat heeft trouwens niet echt met root te maken hoor.
Maar goed root heb je wel nodig om de build.prop aan te passen.
Maar dan zou ik als ik jou was het makkelijker doen en gewoon een andere versie er overheen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNStein
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-12-2023

FrankNStein

It's Alive!!!

549,- EUR, allemachtig... En dan te bedenken dat we hem massaal in de UK besteld hebben voor 480,- EUR, meer dan 3 maanden geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:43
FrankNStein schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:26:
[...]

549,- EUR, allemachtig... En dan te bedenken dat we hem massaal in de UK besteld hebben voor 480,- EUR, meer dan 3 maanden geleden!
En dat je 'm met 2-jarig abo + internet voor rond de 620 euro in huis hebt. Wel een vrij absurde prijs inderdaad, maar goed, dat zal ook nog wel zakken zodra de nieuwigheid er weer wat vanaf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-09 20:37

nightshadow999

nightshadow

Hadden jullie deze resulaten al gezien?

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:40
N.a.v. dit bericht eens even een (zeer onrepresentatieve) test gedaan met de iPhone 3G die hier nog rondslingert en m'n Milestone. Eerlijk gezegd met ik geen verschil :)

Dus:
Scoort de Milestone slechter dan de iPhone in een test met een robot? Ja.
Merk ik enig verschil in real life? Nee.
Is het scherm van de iPhone beter? Onder sommige omstandigheden wel :)

Mijn conclusie: In theorie is het iPhone scherm beter, in de praktijk is het gelijkwaardig aan dat van de Milestone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op internet zie ik veel home wallpapers waar dingen zoals de tijd, agenda en temperaturen op vermeld staan. Ik vroeg me af of dit allemaal betaalde wallpapers zijn? Ik heb een beetje lopen zoeken op de market maar ik vond weinig resultaten. Welke zijn aan te bevelen voor de Milestone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:43
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:19:
Op internet zie ik veel home wallpapers waar dingen zoals de tijd, agenda en temperaturen op vermeld staan. Ik vroeg me af of dit allemaal betaalde wallpapers zijn? Ik heb een beetje lopen zoeken op de market maar ik vond weinig resultaten. Welke zijn aan te bevelen voor de Milestone?
Dat zijn widgets, geen wallpapers. Ik vermoed dat wanneer je zoekt op 'widget' je ook aanzienlijk meer hits zal krijgen die te maken hebben met wat je wilt ;) Voor tips kun je eens in 't nominatie-topic kijken, daar staat de populaire opties wel genoemd ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNStein

FrankNStein

It's Alive!!!

Ja, en zelf ook gemerkt en getest. Even vergeleken met een iPhone van een vriend. Maar storend is het niet in het dagelijks gebruik. (zolang dat dagelijks gebruik niet bestaat uit het trekken van rechte lijnen) Soms merkte ik wel eens dat de Milestone inderdaad iets minder nauwkeurig was, bijvoorbeeld bij het aanklikken van links.

Is het storend? -> Heel soms
Is het waard om dit mee te nemen in je telefoonkeuze? -> Nee, zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-09 20:37

nightshadow999

nightshadow

FrankNStein schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:27:
[...]

zolang dat dagelijks gebruik niet bestaat uit het trekken van rechte lijnen
Je weet maar nooit :P

Maar fijn om te horen dat jullie er iets anders over denken dan het gevoel wat deze test geeft. Ik volg dit topic overigens al een tijdje, maar had nog nooit iets gepost. Ik zit eraan te denken hem te halen wanneer hij in Nederland uit is.

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB

XQB

FrankNStein schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:27:
[...]

Ja, en zelf ook gemerkt en getest. Even vergeleken met een iPhone van een vriend. Maar storend is het niet in het dagelijks gebruik. (zolang dat dagelijks gebruik niet bestaat uit het trekken van rechte lijnen) Soms merkte ik wel eens dat de Milestone inderdaad iets minder nauwkeurig was, bijvoorbeeld bij het aanklikken van links.

Is het storend? -> Heel soms
Is het waard om dit mee te nemen in je telefoonkeuze? -> Nee, zeker niet.
Maar speelt de resolutie geen rol bij touchscreens?

Ben een leek op dit gebied, dus meer een vraag naar mensen die het wel weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:10:
ik probeer ook 2.1 erop te krijgen, maar hele tijd als ik ''SHOLS'' in RDS lite laad, en dan op start druk dan zegt die binnen 2 sec. Fail.

Heb pc al opnieuw opgestart, het bestandje opnieuw gedownload, maar dat hielp niet.
Motorola Update manager werkt ook niet(die zegt dat die up-to-date is) Weet iemand hier raad mee?

Heb UK version 2.01
RSD Lite 4.6.x gebruiken. Waarschijnlijk heb je een andere variant (lagere nummering) van RSD Lite.
Ik had hetzelfde probleem :)

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ach je merkt het niet eens. Ik niet in ieder geval.
Maar er zijn mensen die de test hebben na gedaan, en die kwamen gewoon uit op een mooie rechte lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoek maar even in de vorige delen, staan wat screenshots.. voor de rest, oninteressant imho, ding werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNStein

FrankNStein

It's Alive!!!

XQB schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:45:
[...]
Maar speelt de resolutie geen rol bij touchscreens?
Nee, de resolutie van je scherm maakt hierbij -helemaal- niets uit. Het touch-gedeelte is een aparte laag en is onafhankelijk van de resolutie van je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
FrankNStein schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:26:
[...]

Hier snap ik dan echt weer helemaal niets van :? Via "de grijze import" is de Milestone al een tijd te koop voor 440 euro of iets dergelijks. Behoorlijk wat mensen hebben dit inmiddels gedaan (zie dit topic). Deze constructie had het nadeel (voor zover 't echt een nadeel was) dat 'ie geen Nederlands menu had. Maar dit schijnt met de 2.1 update niet eens meer het geval te zijn. Wie gaat er dan 100 euro meer betalen voor een "officieel" Nederlands toestel... 8)7

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is 'n apart topic over (abbo)prijzen heh jongens... En mensen willen zekerheid... garantie / bekende winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

En, zoals eerder opgemerkt. De Milestone is zeer afhankelijk van geleiding. Echter, als je in je bed ligt, of op een bank die slecht geleid en dus niet aard, dan zijn de resultaten ook significant slechter. Tevens, als je de zijkant van t toestel tegelijkertijd aanraakt en dan een streep trekt of die zijkant niet aanraakt en een streep trekt, dan zie je wel verschil.

Met een touchdimmer lamp hier dezelfde test gedaan. Vanaf de bank, met voeten op de bank: touchdimmer doet t niet of niet goed. Met voeten op de grond, touchdimmer doet t wel. Beetje het zelfde effect dus.

Wat ik hiermee wil zeggen is: wat is te testsituatie geweest: een grijparm waarin het mobieltje zit waarna een robot pen een pennestreek zet. Je kunt je voorstellen dat in de grijparm een isolerend materiaal zit en dat deze ook nog eens niet verbonden is met de robot die de streep trekt: Oftewel, onderzoekssituatie komt neit overeen met werkelijkheid:
Normaal houd je met je ene hand de mobiel vast en touched met de andere hand. Of je houd em met twee handen vast en bedient met je duimen.
In beide gevallen maak je dus contact met de zijkant van t toestel en het touchscreen.

Om de registratie van je touch goed te zien (ook hard/zacht, breed/smal) kun je de app "Steamy" uitproberen. is een grappig applicatie die je scherm vol met stoom zet en waarna je dat wegkunt vegen met je vingers. Je blaast weer nieuwe stoom door tegen je microfoon aan te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Laatst online: 10-09 23:36
ik heb 2 jaar een iphone gehad.
ik ben geen apple fan maar merk wel dat het typen veel beter gaat met de iphone.
ook kwa snelheid
ik had daarstraks 20 seconden nodig om op het virtueel toetsenbord westerlo te tikken.

ik heb de indruk dat de milestone er vaak naast zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Sowww, hoe dik zijn jouw vingers dan wel niet? ;)
Doe er zelf nog geen 5 seconden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:03
Dat kan ook aan het het virtuele keyboard in kwestie liggen. Er zijn nogal wat mensen die daar andere keyboards voor gebruiken zoals Better Keyboard of HTC_IME en die daar veel betere resultaten mee halen. HTC_IME kan je bijvoorbeeld ook los van de rest van het OS kalibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Sorry, maar ik heb de milestone genomen voor het fysieke toetsenbord! Geloof niet dat de iphone die heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
JA inderdaad daar typ ik ook meestal al mijn berichten mee. Maar voor mezelf niet echt te ervaring dat better keyboard het nou zoveel beter maakte het typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imho veel betere layout waardoor ik veel vaker tot niet mis druk / type...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:21
hurricurry schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 01:05:
ik heb 2 jaar een iphone gehad.
ik ben geen apple fan maar merk wel dat het typen veel beter gaat met de iphone.
ook kwa snelheid
ik had daarstraks 20 seconden nodig om op het virtueel toetsenbord westerlo te tikken.

ik heb de indruk dat de milestone er vaak naast zit
Ik denk dat de iPhone kleinere onscreen toetsen heeft dan de steen ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:03:
Zoek maar even in de vorige delen, staan wat screenshots.. voor de rest, oninteressant imho, ding werkt goed!
Klopt, we waren er toen al lang en breed over uit dat in normaal gebruik (dus niet slow motion rechte lijnen tekenen) je er echt niks van merkt, dus tja die test is grappig maar meer ook niet.
Sebazzz schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 07:42:
[...]

Ik denk dat de iPhone kleinere onscreen toetsen heeft dan de steen ;)
Nope, scherm is breder als dat van een milestone (die van ons is dan weer hoger) waardoor de knoppen iets verder uit elkaar zitten (en ongeveer even groot zijn).
Afbeeldingslocatie: http://www.gekkehouse.nl/pics/milestone/iphone-vs-milestone-keybord.jpg

Had trouwens nog een leuk plaatje om te laten zien hoe slecht de resolutie van de iPhone eigenlijk wel niet is ;)
http://www.gekkehouse.nl/...-milestone-resolution.png

[ Voor 44% gewijzigd door watercoolertje op 26-03-2010 09:47 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Mijn vriendin heeft nu ook een Milestone besteld, hij moet vandaag of morgen aankomen. Ze zat eerst naar de N97 te kijken, maar aangezien ik zelf een Nexus One heb, vind ik het wel handig als we allebei een Android toestel hebben.

Heeft de Milestone nog eigenaardigheden t.o.v. basis Android zoals ik dat ken van de Nexus?

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Laatst online: 31-08 14:53
Aan de oplader wil het touch gedeelte soms slecht werken als je de zijkant van het scherm niet aanraakt. Verder een tot toestel en zeker het geld waard ;)

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij heeft 't denk meer over software zoals het ontbreken van de Launcher op de Milestone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machete360
  • Laatst online: 23:33
Chevalric schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:44:

Heeft de Milestone nog eigenaardigheden t.o.v. basis Android zoals ik dat ken van de Nexus?
Ja motonav(crap imo) en moto-phone portal, smsjes sturen via je pc, lekker snel :)
Voor de rest geen aparte launchers, sense-achtig gebeuren of wat dan ook.

Gelukkig valt bijna alles wel aan te passen op je stone, op custom roms na :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Molybdenum schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:08:
Ik merk dat ik een heleboel applicaties niet kan installeren (of beter gezegd, ze zijn niet meer te zien in de Market) onder versie 2.1 (gisteren updated). Waaronder ook een betaalde app (Jewellust) en bijvoorbeeld NOS Teletekst. Ik begreep dat dit iets van een bug is, maar weet iemand of je bv. via je pc de apk's van de market kan vissen en ze handmatig op de sd kan zetten om ze dan te installeren?
Zowaar kan ik vanmiddag ineens mijn oude favoriete appjes weer vinden in de Market. Jewellust en NOS Teletekst zijn weer te vinden. :)

Is mijn Steen updated zonder dat ik het wist, of zouden ze de Market hebben aangepast? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:00
Mijn Milestone is zojuist overleden.
Het ene moment doet hij het nog, het volgende moment loopt het scherm vast. Niet de eerste keer dus ik druk op de power knop om hem te resetten. Het scherm gaat uit en er gebeurd niks meer. Batterij eruit en er in levert nog één keer een Motorola logo op, maar daarna valt hij weer uit en lukt ook dat niet meer. Het toestel wordt wel warm als de batterij erin zit (even warm als wanneer ik er een tijdje intensief mee bezig ben geweest) maar hij doe helemaal niks :'(
Dat wordt opsturen naar Belsimpel.nl ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Why??? Ben erl benieuwd wat je er nou zo crap aan vindt. Navigeren doet hij als de beste. Kleuren zijn niet super, maar dat vind ik niet zo heel belangrijk (en waarschijnlijk zelf ook nog wel aan te passen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Laatst online: 05-09 11:57
Tot nu toe zijn we nog niet echt enthousiast: ik krijg het niet voor elkaar om de gmail account in te stellen. Heb al van alles geprobeerd:
- APN instellen voor T-Mobile
- Via Wifi
- Factory reset

Maar geen succes, krijg of de melding dat er geen "reliable data connection to the server" gemaakt kan worden, of dat er geen netwerk beschikbaar is. Maar kan wel gewoon op internet via de browser.

Met m'n Nexus ging het allemaal in een keer goed :(. Iemand nog tips?

Edit: Ligt blijkbaar aan de instellingen voor T-Mobile. Ik heb even mijn Vodafone sim er in gedaan, APN ingesteld, etc. en toen kon ik wel het account van mijn vriendin aanmelden. Ligt dus puur aan de T-Mobile instellingen, of misschien dat haar nieuwe contract (met internet) toch nog niet ingegaan is. We gaan even contact opnemen met T-Mobile!

[ Voor 32% gewijzigd door Chevalric op 26-03-2010 20:18 ]

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed het wachtwoord ingevoerd... geen capslock aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machete360
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 19:56:
[...]

Why??? Ben erl benieuwd wat je er nou zo crap aan vindt. Navigeren doet hij als de beste. Kleuren zijn niet super, maar dat vind ik niet zo heel belangrijk (en waarschijnlijk zelf ook nog wel aan te passen).
Weet niet bij mij is hij gewoon erg laggy, schokt veel en reageert erg traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB

XQB

Machete360 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:46:
[...]

Weet niet bij mij is hij gewoon erg laggy, schokt veel en reageert erg traag
Ik heb er prima mee genavigeerd, van Mannheim > Basel. geen problemen.

Waarschijnlijk heb je veel apps aan staan of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Inderdaad als je gewoon ff white killer draait van tevoren dan is loopt hij zo soepel als wat. Zijn maar weinig programma's die zo soepel lopen als motonav. Heb alleen het idee dat het tmc gedeelte nog niet echt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machete360
Hmm vaag, heb vrij weinig apps op mn steen staan (heb ook white killer) alles werkt super snel behalve motonav reageert erg slecht, misschien GPS verbinding ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Zou kunnen, weet niet, hier werkt hij als een spreekwoordelijke tiet.
Vrijwel direct verbinding, enz.

edit:
Weet iemand of je de foto grote in facebook kan aanpassen.
Zal het even toelichten. In facebook kan je kiezen om een foto te maken die je ook meteen weer kan uploaden.
Deze staat op 1mb ingesteld. Ik krijg het niet echt voor elkaar om deze wat hoger te zetten zodat je op facebook zelf ook wat grotere foto's krijgt. Iemand enig idee hoe dit wel voor elkaar te krijgen is?

[ Voor 65% gewijzigd door 13art op 27-03-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Hoe vet is dit dan;
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/sv4e9s.png

Awesome 8)

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
En dat is????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik vind het een grappige woordspeling dat me signaal sterkte 'awesome' is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:44
Volgens mij is dat een screenshot van een deel van Motorola Phone Portal.

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
De woordspeling ontgaat me volledig, maar goed.
Is het nog wel eens iemand gelukt om via reguliere weg de 2.1 update binnen te hengelen?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik heb trouwens mijn Milestone geupdate naar 2.1-update1 (SHOLS_U2_02.31.0_UCASHLSMR2EMEAB1B805C.0R_PDS003_USASHLS00RTEU_P042_A005_HWp2a_1FF.sbf)

Maar mijn menu met apps is nog net zoals in 2.01. Ik dacht ook een andere weergave had?
Ik heb verder wel de live wallpapers enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
Nee, dat menu is inderdaad hetzelfde als bij 2.0.1. Als ik het goed heb begrepen was dat 3D Menu speciaal voor de N1... Maar dat weet ik niet zeker.

Maar volgens mij zweeft er wel ergens een .apk rond om dat menu op de Milestone te installeren.

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De zogenaamde Launcher.apk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

w0ndersp00n schreef op zondag 28 maart 2010 @ 21:27:
Nee, dat menu is inderdaad hetzelfde als bij 2.0.1. Als ik het goed heb begrepen was dat 3D Menu speciaal voor de N1... Maar dat weet ik niet zeker.

Maar volgens mij zweeft er wel ergens een .apk rond om dat menu op de Milestone te installeren.
Ah ok!
Het stoort me verder niet hoor. Vind dit wel oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:53
Ik kom er zojuist achter dat sinds de upgrade naar 2.1 de toetsenbordvelichting niet meer aan gaat.
Anderen die hier ook last van hebben, of nog beter, een oplossing? Typt vrij irritant in het donker :(

Ik wil het er _niet_ over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
magiel schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:35:
Ik kom er zojuist achter dat sinds de upgrade naar 2.1 de toetsenbordvelichting niet meer aan gaat.
Anderen die hier ook last van hebben, of nog beter, een oplossing? Typt vrij irritant in het donker :(
Heb je hem al eens uit/aan gezet? Dat hielp bij mij in 2.0.1 toen ik dat had.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Klopt, die bug heb ik ook in 2.1. Simpele oplossing is je lichtsensor uit (en eventueel weer aan) zetten. Dit is meestal wel na iedere reboot nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Laatst online: 28-06 19:53
Kolere, wat een stel shagarijnen hierzo!! Funny tog? signal: AWESOME! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

"Jatog!" ... 8)7

Maar even wat minder awesome: Mijn Milestone heeft een eigen willetje. Hij reboot een paar keer per dag / nacht spontaan. Zomaar, uit het niets. Onderzoek online leert mij dat dit niet te verhelpen is en dat het toestel defect is? Kan iemand dit ontkrachten zodat ik 'm niet hoef terug te sturen naar studentmobiel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
Dat probleem had ik ook... Na een aantal omwisselingen kwam ik tot de ontdekking dat het aan de SIM-kaart lag!

Probeer eens een tijdje een andere SIM. Als dat het probleem verhelpt moet je even een nieuwe SIM-kaart aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
magiel schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:35:
Ik heb dat altijd na een reboot, eventjes je scherm uitzetten en weer aan, dan doettie het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

http://www.engadget.com/2...-update-droid-update-mia/

Motorola Milestone owners, your moment is now. The Android 2.1 update you've been waiting for is now available en masse. Users outside of Hong Kong (which already got served) have received notice that an over-the-air update is available to unlock the nine home-screens, Google Earth, and other goodness that comes along with the latest flavor of Google's mobile OS. When can US-bound Verizon subscribers hope to get their point release of goodness? That, sadly, is still TBD, but we're guessing it'll be any day now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get!em schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:22:

Motorola Milestone owners, your moment is now. The Android 2.1 update you've been waiting for is now available en masse. Users outside of Hong Kong (which already got served) have received notice that an over-the-air update is available to unlock the nine home-screens, Google Earth, and other goodness that comes along with the latest flavor of Google's mobile OS. When can US-bound Verizon subscribers hope to get their point release of goodness? That, sadly, is still TBD, but we're guessing it'll be any day now.
Nu nog even er doorkomen, krijg al 9x 25x unable to connect to server :P

-edit: en nu na 30+x kreeg ik "your system is up to date". Zal nog wel even een dag of wat duren voor 't er echt is?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Hier t zelfde hoor. Maar vond t bericht iig positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Als iemand daarmee geupdate heeft, kan je dan posten of alles zichtbaar is in de market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Had gisteren iets vaags. Het was dat ik net even naar het scherm keek, maar toen zag ik dat er bij de batterij opeens een vraagteken kwam te staan, en daarna ging mijn tel uit. Geen reboot gewoon uit. Na even de batterij eruit te hebben gehaald en er weer in gedaan te hebben, deed hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

w0ndersp00n schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:13:
Dat probleem had ik ook... Na een aantal omwisselingen kwam ik tot de ontdekking dat het aan de SIM-kaart lag!

Probeer eens een tijdje een andere SIM. Als dat het probleem verhelpt moet je even een nieuwe SIM-kaart aanvragen.
Hey, dat is nog eens nuttige informatie.
Ik ga het eens checken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Dat is op z'n zachtst gezegd, ietwat vreemd. Hoe vol was de batterij vlak voor het vraagteken daar kwam kwallen?

Zelf heb ik ook een vrij...irritante bug. Soms gaat m'n Milestone spontaan MP3's afspelen :p Het grootste probleem daarbij is dat ik voornamelijk Internetradio luister via de speaker als ik ergens mee bezig ben. Hierdoor staat media volume meestal op max. En op dat volume gaat dit lieflijke toestelletje dan even het laatst gespeelde MP3'tje afspelen. Het is maar goed dat ik geen spannende luisterboekjes op m'n Milestone heb staan ;)

Vreemd genoeg is zowel in de Musicplayer als in de Musicwidget niet te zien dat er iets wordt afgespeeld. Ik moet daar dus eerst op play drukken (dan gaat het muziekje dus gewoon door) en vervolgens op pauze. Dan stopt het muzikale intermezzo pas.

Vreemd en bij vlagen wat beschamend :)
Iemand soortgelijke ervaringen en/of oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Check even welke processen er draaien (bijv in adv taskkiller) en kill die 1 voor 1. Dan kun je zien welke de veroorzaker is.
Over het algemeen heb ik slechte ervaringen met widgets. Probeer die eens te verwijderen (niet uninstallen, maar gewoon van je screen afhalen). Kijken of het dan nog steeds zo is. Tenslotte eventueel uninstallen als weghalen niet genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Ik heb iets soort gelijks (gehad), alleen dan met de koptelefoon. Als ik muziek afspeelde in de normale music player, dan begon de player soms gewoon een ander mp3tje er door heen af te spelen. Sowieso al niet handig, maar wat dan vervolgens ook altijd het gevolg was, was dat ik als ik wilde bellen (zonder koptelefoon) ik geen geluid hoorde. Alleen als ik het gesprek op de speaker zet dan hoor ik wat en als ik m'n koptelefoon aansluit dan hoor ik het gesprek ook. Maar dat wil ik natuurlijk allemaal niet. Ik moet dan m'n telefoon rebooten om het weer normaal te krijgen.

Ik heb dit eerst gepoogd op te lossen door een andere player te gebruiken. Maar dan ging de normale player ineens soms een mp3tje af te spelen (redelijk willekeurig gekozen overigens, naar mijn idee). Ik kon de player wel zien overigens, een force kill was voldoende om het uit te zetten. Maar wel weer hetzelfde probleem met het bellen.

Vervolgens heb ik het geprobeerd op te lossen door de native player te uninstallen (moet je root acces voor hebben). Dat is echter slechts ten dele een oplossing. Nu gaat de player in ieder geval niet zomaar andere mp3tjes af spelen. Het enige is dat nu af en toe Meridian (de music player die ik nu gebruik) zomaar stopt met spelen, en dan kan je wel weer gewoon verder gaan door weer op play te drukken. Het enige is dat het bovenstaande probleem dan ook weer zich voor doet.

Ik heb het donker bruine vermoeden dat er iets mis is met m'n 3,5mm aansluiting, waardoor m'n toestel dus niet meer goed doorheeft wanneer er wel en geen koptelefoon zit aangesloten. Als de plug dan een beetje beweegt dan denkt de telefoon op een of andere manier al dat de plug er wordt uitgetrokken en stopt de muziek. Echter iets anders in de telefoon denkt dat de plug er nog wel in zit, waardoor al het geluid via de koptelefoon wordt verstuurd.

Ga om m'n theorie te bevestigen er binnenkort nog eens goed naar kijken (heb het tot nu toe alleen nog in de praktijk gehad, heb het nog niet geprobeerd te simuleren). Als m'n theorie klopt ga ik hem maar opsturen. Maar wil hem pas voor RMA opsturen als ik zeker weet wat het probleem is, anders is het zo'n vaag probleem waar ze misschien niks mee kunnen en geen defect kunnen constateren (heb zelf in een telefoon winkel gewerkt, ik weet hoe dat gaat).

(Heb overigens ook verschillende koptelefoons geprobeerd, daar ligt het dus niet aan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Bedankt voor de uitgebreide reactie! Naar aanleiding van je vermoeden over de 3,5mm aansluiting ben ik even aan het testen gegaan. Het lijkt inderdaad dat daar het probleem zit. Heb namelijk nogal wat lopen kloten met een 3,5mm kabeltje voor de autoradio.

Wat gebeurt er? Ik plug de plug in, plug de andere plug in de autoradio. Musicplayer aan, hoera! Deze werkt wel. Vervolgens trek ik de plug uit de telefoon en de muziek stopt automatisch. Een onbepaalde tijd later lijkt de telefoon echter een fantoom-3,5mm-plug te ervaren en gaat vrolijk verder met de muziek, alleen dan over de speaker.

Zojuist bovenstaande even gesimuleerd met een set earphones... en ja hoor; de Steen heeft last van een fantoomplug. Dat wordt een afspraakje bij het RIAGG dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Silvin op 29-03-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Laatst online: 10-09 14:32
Volgens mij is dit een algemeen probleem.
Ook bij mij is het zo dat de telefoon soms rare dingen doet na gebruik van de 3.5mm connector.
Zoals bij voorbeeld het niet meer horen van de andere beller, tenzij ik de telefoon op "speaker" zet.
Een reboot lost dit probleem steeds op, maar handig is het zeker niet.

Ik heb vandaag 2.1 geïnstalleerd, zal eens kijken of het hiermee is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb totaal geen problemen met de 3,5mm aansluiting / headset / mp3'tjes die af gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Is iemand het hier al gelukt om naar 2.1 te updaten via de Motorola Software Update...euh...software? Bij 2.0.1 ging dat prima maar nu werkt het voor geen meter meer. Het programma ziet m'n mobiel niet en als ik 't daarna afsluit reboot m'n Steen automatisch. Hoogst irritant :/

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motorola Software Update kan geen verbinding maken met de server om de software-update te voltooien.
Dit is mogelijk het gevolg van serveronderhoud of van uw netwerkconfiguratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
CLB schreef op maandag 29 maart 2010 @ 18:03:
Motorola Software Update kan geen verbinding maken met de server om de software-update te voltooien.
Dit is mogelijk het gevolg van serveronderhoud of van uw netwerkconfiguratie.
Die melding heb ik op de telefoon ook (in de kortere versie). Zou dat betekenen dat ze de servers aan het voorbereiden zijn voor 2.1 :9 :9

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik ben nu in bezit van en omnia I900.
Mijn contract loopt af een ik mag iets nieuws uitzoeken.
Ik twijfel erg tussen de Desire en de Milestone.
Ik wil toch wel graag en fysiek toetsenbord.

Een paar vraagjes over de Milestone
1. Is de kwaliteit van de fotos en of het fotograferen verbeterd sinds de 2.1 update?
2. Is het geheugen van de Milestone toereikend (aangezien er geen apps op het geheugenkaartje kunnen en ik nogal van games hou).
3. Kan de officiele 2.1 versie ook geroot worden?
4. Kunnen er custom roms over de officiele 2.1 gezet worden?

Bij voorbaat dank voor alle hulp.

Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:44:
Een paar vraagjes over de Milestone
1. Is de kwaliteit van de fotos en of het fotograferen verbeterd sinds de 2.1 update?
2. Is het geheugen van de Milestone toereikend (aangezien er geen apps op het geheugenkaartje kunnen en ik nogal van games hou).
3. Kan de officiele 2.1 versie ook geroot worden?
4. Kunnen er custom roms over de officiele 2.1 gezet worden?
1. Vóór de 2.1 update was ik niet echt te spreken over de fotokwaliteit, maar sinds 2.1 is het er echt goed op vooruit gegaan, de fotosoftware is niet zo spartaans meer en heeft goede opties. Beeldstabilisatie is heel goed, en zelfs in een pikdonkere camera kan je met nachtmodus een hele goede foto maken.
2. Het geheugen is 200MB, dat kan toereikend zijn, ik heb een stuk of 10 games waaronder SpeedForge 3D en Toonwarz en dat gaat prima. Mocht je echt te weinig ruimte hebben kan je altijd nog apps2sd doen.
3. Ik geloof het wel, en anders gooi je er een nandroid backup overheen.
4. Nog niet, maar gaat vast wel komen. Als ze een iPhone kunnen kraken, kunnen ze deze steen ook kraken. Er zijn wel genoeg alternatieve firmwares en nandroid backups aanwezig, met meer features, rooted by default en dat soort dingen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 18:48:
[...]

Die melding heb ik op de telefoon ook (in de kortere versie). Zou dat betekenen dat ze de servers aan het voorbereiden zijn voor 2.1 :9 :9
Yup, de roll-out is van start:
Motorola Milestone owners, your moment is now. The Android 2.1 update you've been waiting for is now available en masse. Users outside of Hong Kong (which already got served) have received notice that an over-the-air update is available to unlock the nine home-screens, Google Earth, and other goodness that comes along with the latest flavor of Google's mobile OS..

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 00:23

MaDLiVe

.-Observer-.

Helaas nog niets te zien :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
Ik heb onlangs mijn telefoon geupgrade met
SHOLS_U2_02.31.0_UCASHLSMR2EMEAB1B805C.0R_PDS003_USASHLS00RTEU_P042_A005_HWp2a_1FF.sbf
Zeer tevreden, maar weet iemand of deze helemaal gelijk is aan de 2.1 versie die nu wordt verstrekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Nope, vele malen geprobeerd vandaag, maar niets OTA en niets via dat rare, rare update programma over USB.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-08 19:03
Twee vraagjes:

1) Komt in de 2.1 update officiele ondersteuning voor tethering? De Desire heeft dat out of the box, maar ik vind het een nadeel als de Milestone dat niet zou hebben.

2) Met HTC Sense kan je, als je het numerieke toetsenbord hebt om te bellen, de T9 functie gebruiken om namen uit je adresboek te selecteren (zoals in Windows Mobile). Dat vind ik erg handig, maar ik heb begrepen dat dat niet in standaard Android zit. Weet iemand of daar een appje voor is of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat rare, rare update programma over USB, werkt anders gewoon goed.. CLB in "Motorola Milestone - Deel 3"

Alleen is er nu nog geen update, naja so be it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:10:
[...]

1. Vóór de 2.1 update was ik niet echt te spreken over de fotokwaliteit, maar sinds 2.1 is het er echt goed op vooruit gegaan, de fotosoftware is niet zo spartaans meer en heeft goede opties. Beeldstabilisatie is heel goed, en zelfs in een pikdonkere camera kan je met nachtmodus een hele goede foto maken.
2. Het geheugen is 200MB, dat kan toereikend zijn, ik heb een stuk of 10 games waaronder SpeedForge 3D en Toonwarz en dat gaat prima. Mocht je echt te weinig ruimte hebben kan je altijd nog apps2sd doen.
3. Ik geloof het wel, en anders gooi je er een nandroid backup overheen.
4. Nog niet, maar gaat vast wel komen. Als ze een iPhone kunnen kraken, kunnen ze deze steen ook kraken. Er zijn wel genoeg alternatieve firmwares en nandroid backups aanwezig, met meer features, rooted by default en dat soort dingen.
Thanx voor deze duidelijke antwoorden.

Ik denk dat ik mijn keus gemaakt heb.

Milestone here I come!!!!

Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
Sebazzz schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:10:
[...]

Ik twijfel nog tussen de X10 en de Milestone. Ik begrijp dat de camera van de MS niet tegen die van de X10 op kan wat MP betreft, maar is het mogelijk om eens een paar snapshots te maken en deze fullsize downloadable te maken? Eventueel kan ik je wel een upload account geven. Ik ben namelijk erg benieuwd hoe de foto's eruit zien met de 2.1 update.

Voor mij kan dat namelijk van doorslaggevende reden zijn om toch de MS te nemen en niet de X10 (dit omdat Multitouch niet mogelijk (b)lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
CLB schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 01:54:
Dat rare, rare update programma over USB, werkt anders gewoon goed.. CLB in "Motorola Milestone - Deel 3"

Alleen is er nu nog geen update, naja so be it :)
Ik kan me niet herinneren ergens geschreven te hebben dat het programma niet werkt. Het is een raar programma, omdat het verbinden met de telefoon lastig en onduidelijk is. Vaak moet je het progje een aantal keer opnieuw opstarten en de tel opnieuw aansluiten voordat er verbindig gemaakt wordt. Dat zowel op XP als in Win7. Daar komt nog bij dat de Phone Portal start, al heb de verbindingsmodus nu denk ik al 100 keer op None gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Eh.. Dus toch nog even geen uitrol voor ons:
Hello everyone! We are delighted to say that the European roll-out of our 2.1 upgrade began today in France and will roll out across Germany, Italy and the UK between now and mid-April as testing and approvals are completed. Stay tuned for your own country's announcement and look forward to enhancements including live ...wallpapers, up to 9 home screens, added security for exchange server users and more!
Motorola @ Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:09

Gotiniens

Fairly odd Tim

Ze hebben het hier over landen, bedoelen ze daarmee het land waar je je bevind of het land waar je Milestone vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik heb pas al geupdate naar 2.1 middels motorola rsd en de volgende howto:
http://www.androidworld.n...-brengt-nederlands-howto/

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:00
Gotiniens schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:58:
Ze hebben het hier over landen, bedoelen ze daarmee het land waar je je bevind of het land waar je Milestone vandaan komt?
Het land waar je Milestone vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Silvin schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:38:
Bedankt voor de uitgebreide reactie! Naar aanleiding van je vermoeden over de 3,5mm aansluiting ben ik even aan het testen gegaan. Het lijkt inderdaad dat daar het probleem zit. Heb namelijk nogal wat lopen kloten met een 3,5mm kabeltje voor de autoradio.

Wat gebeurt er? Ik plug de plug in, plug de andere plug in de autoradio. Musicplayer aan, hoera! Deze werkt wel. Vervolgens trek ik de plug uit de telefoon en de muziek stopt automatisch. Een onbepaalde tijd later lijkt de telefoon echter een fantoom-3,5mm-plug te ervaren en gaat vrolijk verder met de muziek, alleen dan over de speaker.

Zojuist bovenstaande even gesimuleerd met een set earphones... en ja hoor; de Steen heeft last van een fantoomplug. Dat wordt een afspraakje bij het RIAGG dus.
Ah! Jij ook bedankt voor je reactie. Ik ben blij dat eindelijk iemand ook min of meer hetzelfde euvel heeft als ik. Had in dit topic het er wel eens vaker over gehad, maar gezien het feit dat niemand reageerde ging ik er vanuit dat niemand dit probleem had.

Enige punt wat wel moeilijk is, is dat het wel puur softwarematig lijkt te zijn. Na een reboot is het immers weer weg. Dus heeft opsturen dan wel zin?

(uiteraard heb ik het toestel al helemaal gereset e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 09:39
Nee, ik heb het ook inderdaad. Zo irritant dat de muziek zich inderdaad willekeurig laat afspelen over de speaker, en soms duurt het nog een paar seconde ook voordat de notificatie komt dat er muziek aan de gang is. Ik wist echter niet dat dit met die plug te maken had!

En over die reboot, ik start mijn telefoon vaker op, maar het probleem komt vaker terug. Wat ik nu doe is als ik klaar ben met luisteren even Advanced Task Killer over de muziek app gooien. Wel erg omslachtig, maar er is naar mijn weten nog geen update voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
ApexAlpha schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:21:
Nee, ik heb het ook inderdaad. Zo irritant dat de muziek zich inderdaad willekeurig laat afspelen over de speaker, en soms duurt het nog een paar seconde ook voordat de notificatie komt dat er muziek aan de gang is. Ik wist echter niet dat dit met die plug te maken had!

En over die reboot, ik start mijn telefoon vaker op, maar het probleem komt vaker terug. Wat ik nu doe is als ik klaar ben met luisteren even Advanced Task Killer over de muziek app gooien. Wel erg omslachtig, maar er is naar mijn weten nog geen update voor.
Dat laatste werkt bij mij niet. Of die app nu wel of niet gekilled is, gaat toch vanzelf weer muziek afspelen... daarom heb ik die standaard music app dus gedeinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:28
Yes, eindelijk dus naar 2.1 :) binnen enkele weken

2.0.1 vond ik zelf geen vooruitgang. Zelfs een achteruitgang op sommige gebieden. Vaker crashes en stroomverbruik van Android OS was veel hoger dan 2.0.

[ Voor 5% gewijzigd door Lisadr op 30-03-2010 14:32 ]

GoT, You have to love it!

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.