@jvdmast
Aha, ik ben dus niet de enige die die vegen over het scherm ziet. Eerst dacht ik ook dat het misschien aan mijn tv lag (echter had ik met materiaal van mn media center nergens last van), maar ben dus niet de enige.
Nog iets anders.
Als ik iemand bel vanaf de vaste lijn, dan is de "overgangstoon" heel raar. Er zit een soort van echo in die vlak na elkaar te horen zijn. Na een halve minuut gaat dit over in een normale "overgangstoon" en een echo die elkaar precies in gelijke periode afwisselen

A-B------A-B-----A-B (en na een halve minuut)
A----B----A----B----A
(Hoe beschrijf je zoiets

)
Klinkt heel maf. Er zit een kabeltje vanaf het modem naar het basis station van mijn draadloze telefoon. Deze is ongeveer 2-3 meter, maar volgens mij moet dit niet uitmaken? Maarja, iets beters kan ik niet verzinnen in het geval dat het aan mn eigen apparatuur ligt. (Als ik mn telefoon op de DSL-modem aansluit heb ik die rare echo echter niet...
Edit:
Gisteren de eerste disconnect gehad.
Ik zat een spel te spelen met 3 mensen. Alle drie op skype, waarvan 2 op lijbrandt.
Op een gegeven moment worden de twee lui op lijbrandt uit het spel gegooid, skype bleef het doen.
Vlak daarna gingen zaken als MSN en email.
Echter bleef skype het tussen de 2 lijbrandt gebruikers het doen. De derde persoon waren we kwijt.
Internetpagina's opvragen ging niet meer.
Verbinding maken met de telefoon werkte niet meer.
En TV kijken via IPTV ook niet.
Maar skype wel
Lijkt mij dat de verbinding tussen lijbrandt en het internet ergens weggevallen is?
Nu doet alles het weer overigens.
Edit 2:
Nog iets waar ik tegenaan loop. Het kijken van tv via de settopbox (STB) geeft bij mij een heel licht beeld. Zo licht dat zwart bijna grijs is. Hebben andere mensen dit ook? Ik heb nergens in de instellingen van de STB kunnen vinden waar ik de helderheid lager kan zetten.
Ik kan het ook in mijn tv doen, maar dan kloppen de settings niet meer met mn media center.
Gek genoeg waren de standaard settings voor digitenne en mn media center perfect. Met de STB is alles echter ineens erg licht. Ik zal de handleiding van de amino maar eens doornemen, misschien word ik daar wijzer van. Ik vermoed echter van niet
[
Voor 42% gewijzigd door
BdB op 10-10-2010 08:51
]