@Roel1966: Tsja, bij mij is het dus net andersom .Mijn TV moet gewoon doen waar ik 'm voor koop: Beeld mooi weergeven. Zeker als het een audio dienst zoals Spotify bereft wil ik die -juist- niet via een TV hebben (TV moet uit kunnen zodra ik alleen maar muziek luister). Bij mij is een TV ook een apparaat dat langer mee moet gaan dan bv. de bron apparatuur.
Trouwens, als de fabrikant van een apparaat gewoon zo'n ontwikkelteam goed op orde heeft en de software architectuur van de hele productrange, dan moet het ook prima mogelijk zijn om qua functionaliteit op marktontwikkelingen in te spelen (bv. als er andere muziekservices uit komen).
Kijk bv. maar eens hoe NAS fabrikanten als Qnap en Synology om het half jaar met nieuwe functionaliteit komen (en vaak functionaliteit die inspeelt op diensten zoals S3 van Amazon e.d.).
@athome: Tsja... TV is ook zoiets

. IPTV heb je alleen maar wat aan als je glasvezel hebt in een gebied waar Reggefiber de operator is (dan heb je unencrypted IPTV streams). DVB-C hebben ze nu al een hele tijd aangekondigd maar is er nog steeds niet, terwijl er grote groepen glasvezelklanten en Caiway klanten zijn (waaronder ondergetekende) die een onversleuteld signaal zonder smartcard gedoe hebben.
Maar goed, het ziet er dus naar uit dat ik toch voorlopig wel bij m'n HTPC zal blijven

. Nog een acceptabele optie zou overigens zijn als je audio naar de Dune zou kunnen streamen via airplay of als DLNA renderer. Maar goed
[
Voor 3% gewijzigd door
eymey op 22-09-2011 09:31
]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.