Wat ik wel op mpcclub lees maar hier op tweakers eigenlijk weinig over lees is hoe vinden jullie de geluidskwaliteit van de Dune D1 ? Met de popcorn C200 was eigenlijk het geluid op alle films wel gelijk van niveau maar met de Dune merk ik toch wel dat ik veel moet bij sturen en soms de TV een stuk harder moet zetten om bijvoorbeeld een film verstaanbaar te krijgen
In de Audio setup heb ik diverse instellingen geprobeerd "ongelimiteerd, volume regeling op db ingesteld zodat je kan regelen tussen bv +10db en -10db" Maar toch merk ik dat geluid een stuk doffer en zachter is. Misschien dat het via bitstream niet het geval is maar dat kan ik nu niet testen omdat ik even geen receiver heb. Maar wat zijn jullie ervaringen?
Voor de rest ben ik zeer tevreden, een happy Dune gebruiker
In de Audio setup heb ik diverse instellingen geprobeerd "ongelimiteerd, volume regeling op db ingesteld zodat je kan regelen tussen bv +10db en -10db" Maar toch merk ik dat geluid een stuk doffer en zachter is. Misschien dat het via bitstream niet het geval is maar dat kan ik nu niet testen omdat ik even geen receiver heb. Maar wat zijn jullie ervaringen?
Voor de rest ben ik zeer tevreden, een happy Dune gebruiker
[ Voor 4% gewijzigd door Mabili op 04-10-2011 03:02 ]