Android Software & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 101.914 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Voor de mensen die een handige tasks/todo tool zoeken: actioncomplete is aan te raden.
Is alleen lokaal, maar werkt erg handig. Voldoende voorlopig, totdat Google met een gmail tasks app komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 22:52
Volgens mij is deze nog niet genoemd, of ik kan niet zoeken: Wifi analyzer

Geeft handige informatie over de meest en minst gebruikte kanalen, signaalsterkte en advies welk kanaal het beste is om te gebruiken. Erg mooi grafisch en duidelijk weergegeven, gratis en zonder reclame. Een uitkomst als je draadloos internet wil troubleshooten, of eens een draadloos internet probleem bij iemand anders moet oplossen.

Afbeeldingslocatie: http://www.droidapps.org/wp-content/uploads/2010/03/wifi-analyzer-android-app.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn-1.androidzoom.com/screenshots/516-2.jpg

QR:
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.farproc.wifi.analyzer

[ Voor 4% gewijzigd door Chillosophy op 14-04-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Ik heb intussen een nieuwe versie geupload van 'SexyRadio', die er ook op QVGA goed uit ziet.

Bedankt voor de talrijke reacties, mocht er nog iemand met 1.5 of QVGA willen testen, ben ik helemaal gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiNNiT
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05-2020
Aanrader!: App Organizer
Handing tooltje om applicaties van een label te voorzien en vervolgens een shortcut van het label op je home screen te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 05:48:
Ik heb 2 APN's voor internet en MMS..
Binnenkort op vakantie dus APNdroid geinstalleerd om mn data tegen te houden. In APNdroid
staat er een vinkje aan bij 'MMS enabled' maar toch kan ik dan geen MMS ontvangen / versturen?

Werkt dat toch niet of moet ik bij MMS ofzo nog een keer ergens de MMS-APN toewijzen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

http://code.google.com/p/...issues/detail?id=17&q=mms

Een ander idee is om gewoon handmatig in het buitenland je gewone apn te disablen en die van mms te laten staan.
Niet zoals APNdroid zou moeten werken, wel een oplossing voor je probleem.

Edit:

Ten tweede heb je als het goed is, data on roaming uit staan. Doet mms het dan ook niet meer? Anders is dat toch voldoende? Die optie blokkeert bij mij in buitenland gewoon alle data verkeer.

[ Voor 22% gewijzigd door Get!em op 14-04-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twitter Launching Official Android Application

Afbeeldingslocatie: http://www.crunchbase.com/assets/images/resized/0000/2755/2755v30-max-150x150.png

http://phandroid.com/2010...cial-android-application/

(niet echt heel spannend, er waren al een hoop goeie twitter clients op Android)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de bijgeleverde Gmail app van de HTC Desire heb ik een probleem.

Als ik een e-mail open op de cliënt van mijn HTC Desire dan kan ik hem daarna niet meer terugvinden als ik inlog op de computer. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit gesynchroniseerd blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Ik wilde op mijn Legend een andere twitterprog omdat htc peep toch wel erg beperkt is ..Ik heb nu Touiteur en seesmic geprobeerd en bij beide heb ik het "probleem" dat ik geen notifications krijg .. Bij beide inegsteld dat ik notifications wil bij nieuwe tweets etc en dat er ook een geluidje en led moet gaan, echter gebeurt dat bij beide progs niet .. Bij HTC peep ging dat vlekkeloos. .. Meer mensen waarbij het niet werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Misschien heb je de interval van de updates niet goed staan? Touiteur controleert bij mij elke 30 minuten en dat werkt uitstekend.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:26

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:21:
Met de bijgeleverde Gmail app van de HTC Desire heb ik een probleem.

Als ik een e-mail open op de cliënt van mijn HTC Desire dan kan ik hem daarna niet meer terugvinden als ik inlog op de computer. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit gesynchroniseerd blijft?
Wat bedoel je precies? Download je mailclient op je computer de mail niet? Zie je 'm ook niet als je via gmail.com inlogt? Ik gok dat je mailclient je mail via POP3 ophaalt en alleen nieuwe berichten download, je kunt beter IMAP gebruiken, zodat je mailclient ook met Gmail in sync blijft.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
-Trouble- schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:55:
Misschien heb je de interval van de updates niet goed staan? Touiteur controleert bij mij elke 30 minuten en dat werkt uitstekend.
Ik krijg de tweets wel binnen , maar krijg geen notificaties .. Heb hem ook staan op om de 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Sinds een week of zo doet mijn Legend af en toe spontaan rebooten.
Ik wil er achter zien te komen welk programma de fout in gaat. Weet iemand of er ergens een crashlog wordt bijgehouden en of dat uit te lezen is?

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:05:
Iemand enig idee welke keyboardskin voor Better Keyboard dit is:
[afbeelding]
Heb je deze nu al gevonden CLB? Wil deze ook wel eens proberen als iemand die vind nu dat ik die better keyboard even op men phone heb staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Vmu schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:59:
Sinds een week of zo doet mijn Legend af en toe spontaan rebooten.
Ik wil er achter zien te komen welk programma de fout in gaat. Weet iemand of er ergens een crashlog wordt bijgehouden en of dat uit te lezen is?
Je kan Log Collector uit de Market installeren, dan kun je de device log lezen en/of mailen.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alusion
  • Laatst online: 23:03
Iemand enige idee of er ook een app/widget is wat je geluid snel op stil zet?
Want nu moet ik eerst door dat menu heen. (het is misschien wat lui;), maar zou mooi zijn als daar een app/widget voor is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
Ik weet niet wat voor toestel je hebt , maar op stil zetten kan op mijn Legend heel gemakkelijk door de powerknop in te drukken. Ook is er een htc widget voor als je kiets voor meer widgets downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Alusion schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:50:
Want nu moet ik eerst door dat menu heen. (het is misschien wat lui;), maar zou mooi zijn als daar een app/widget voor is)
Dees? Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:BandB.Tool.SilentMode.ON.OFF

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alusion schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:50:
Bij de meeste toestellen zit er toch ook een volume toets aan de zijkant voor meer/minder volume en als je daarop blijft drukken zakt je volume tot het uit of op trillen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Laatst online: 13-08 20:48
Als dat er echt niet is, geef een seintje. Dan maak ik dat wel. Is geen kwartiertje werk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Moet je ff Beautiful Widget pakken, die heeft ook widgets voor Vibrate/Silent. Kost wel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QQleQ
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09 07:31
Iets wat misschien ook minder dan een kwartiertje werk is (zeg ik als niet programmeur):
Als ik mijn telefoon op mijn oplader aansluit (on charge event?), wil ik dat hij het volume op max zet.
Als ik mijn telefoon van mijn oplader afhaal, wil ik dat het volume uit gaat en de triller aan gaat.
Als ik tussentijds de geluidsinstelling handmatig wil wijzigen moet dat ook kunnen.

Ik heb dit nog niet kunnen vinden in een simpel programmaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag wilt mijn phone geen .xlsx of .docx meer openen met documents to go vanuit zumodrive. "File not supported"
Maar ik weet niet of het dan aan zumodrive ligt of aan documents to go. Want in mijn mails kan ik ze ook niet meer openen (geen optie erbij).

Iemand die een app weet die in een widget het gebruikt type van data verkeer weergeeft ?
(3G/EDGE/Wifi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QQleQ schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:40:
Iets wat misschien ook minder dan een kwartiertje werk is (zeg ik als niet programmeur):
Als ik mijn telefoon op mijn oplader aansluit (on charge event?), wil ik dat hij het volume op max zet.
Als ik mijn telefoon van mijn oplader afhaal, wil ik dat het volume uit gaat en de triller aan gaat.
Als ik tussentijds de geluidsinstelling handmatig wil wijzigen moet dat ook kunnen.

Ik heb dit nog niet kunnen vinden in een simpel programmaatje.
Zoek eens op Locale in de market, daar kan je dat mee en is dus geen werk meer voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-08 11:16
Bestaat er een of andere mediaplayer, waarmee je met de volumeknoppen naar een volgend nummer kunt skippen? Bijvoorbeeld door deze in te houden. Hierdoor hoef je je telefoon niet uit je broekzak te halen voor een volgend nummer, maar kun je gewoon de knop inhouden.
Net zoals bij Sony Ericsson telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Balachmar schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:34:
[...]

Je kan Log Collector uit de Market installeren, dan kun je de device log lezen en/of mailen.
Ga ik proberen, tnx

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37
Ik heb weer een fijne! Al zeg ik het zelf ;)

Fast Call is een fijne app die je dailer niet echt vervangt maar het scrollen in je contacten wel véél fijner maakt :Y Dat was namelijk één van mijn grote Android-ergernissen :-(

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoenkelYani
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-03 14:55
quartex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:05:
[...]

Ligt het aan mij of is er een probleem met hun server.. ik krijg continue een connect error als ik wil synce..

Hero 1.5
Hier geen problemen met de Desire.
ik zie ook genoeg mensen op die site met een Hero dus lijkt mij niet het geval.
Misschien eens reinstallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
AppAware is ook nog een leuke. Kan je zien welke apps andere Android gebruikers (bij jou in de buurt) op hun telefoon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:41:
Twitter Launching Official Android Application

[afbeelding]

http://phandroid.com/2010...cial-android-application/

(niet echt heel spannend, er waren al een hoop goeie twitter clients op Android)
Zal dat iets met hun eigen aankomende ads systeem te maken hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Even een n00b vraag: De Android market (of androidlib), kun je dat ongeveer vergelijken met de appstore? Ik vind androidlib er maar gaar uitzien... Vage icoontjes enzo. Maar als je bijv. nos teletekst hebt van de appstore of van de android market: zijn die in principe hetzelfde?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cv8x schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:38:
Even een n00b vraag: De Android market (of androidlib), kun je dat ongeveer vergelijken met de appstore? Ik vind androidlib er maar gaar uitzien... Vage icoontjes enzo. Maar als je bijv. nos teletekst hebt van de appstore of van de android market: zijn die in principe hetzelfde?
De Android Market kun je vergelijken met de Appstore. Er bestaat echter nog geen (echte) desktop-interface van Google voor de Market. Androlib is een homemade site van iemand (die afgezien van het design heel nuttig is).

Zo ziet de Market er op je mobiel uit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

De officiele website van de android market is deze: http://www.android.com/market/
Je kan er alleen niets mee.. je kan niets kopen, en je ziet maar een heel beperkt deel van het aanbod.

Waarom ze daar zo weining mee doen weet ik niet. Zoeken via een browser gaat naar mijn idee sneller en eenvoudiger via mijn telefoon. De koppeling naar je mobiel kan vrij eenvoudig via een barcode (zoals dit ook via androlib gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Is er ook een applicatie die in de gaten kan houden welke applicaties contact maken met internet? Mijn telefoon merk ik stuurt telkens wat data via g of 3g, maar ik weet niet welke applicatie

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
een betere online app store is: http://www.appbrain.com/

Als je je hierbij aanmeld, en de bijbehorende app installeert, kan je op de site apps kiezen, en die installeren via de app op je mobiel. En de site layout is ook wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:21

Christiano007

Ich bin der champion

Misschien dat ik zo blind ben, maar ik kan nergens met een file search prog. zoals Astro de mappen vinden die ik standaard krijg in Windows als ik er iets op wil zetten (removable disk).
Waar o waar kan ik de mappen zien in Astro om een apk te openen?

Je moet de usb afkoppelen dombo 8)7 :X

[ Voor 9% gewijzigd door Christiano007 op 16-04-2010 01:01 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:15
Ik ben verschillende twitter clients aan het proberen.
Daar ik nog steeds met de ondertussen antieke G1 zit is het wel een beetje belangrijk dat mijn geheugen beetje binnen de perken blijft.

Is er een programma waarmee ik kan zien hoeveel geheugen elk programma inneemt ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
@Coop: Ik weet niet welke ROM je draait; maar de 10MB Ramhack + Compcache maakt het toch een stuk beter. Heb sinds de laatste Cyanogenmod + 10mb ramhack niet eens meer gehad dat de browser werd gesloten omdat ie memory te weinig had voor andere apps.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:21
The_Double schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:12:
een betere online app store is: http://www.appbrain.com/

Als je je hierbij aanmeld, en de bijbehorende app installeert, kan je op de site apps kiezen, en die installeren via de app op je mobiel. En de site layout is ook wat beter.
Alleen jammer dat je alleen de internationale market ziet. Apps die alleen voor een bepaald land bedoeld zijn indexeren ze niet. Dus niet alle Nederlandse apps zul je kunnen zien. Ik heb de RegenDetector alleen in Nederland en België gereleased. Daar buiten heeft geen zin, het werkt niet en zou alleen negatieve ratings op leveren. Helaas komt dit programma dus niet voor bij Appbrain. Bij Cyrket is dit ook zo.

Houdt er dus rekening mee dat je apps kan missen.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Dank voor de reacties. Het is dus alleen mogelijk om een app te kopen via je telefoon en dus niet via de internetkoppeling?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
cv8x schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:12:
Dank voor de reacties. Het is dus alleen mogelijk om een app te kopen via je telefoon en dus niet via de internetkoppeling?
Yep, en ook is het zeer jammer dat Google (uiteraard) geen paypal aanbiedt als betalingsmogelijkhedi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 11:09
Weet iemand of je op elk android telefoon japanese websites kan bezoeken? Zoals http://www.yahoo.co.jp/index.html

Zo niet, is dat afhankelijk van het type toestel of van de operating system?

Is het daarnaast dan evt ook mogelijk om Japense teksten zelf te schrijven of is dat meteen teveel gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
kenkreutzer schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:53:
Weet iemand of je op elk android telefoon japanese websites kan bezoeken? Zoals http://www.yahoo.co.jp/index.html

Zo niet, is dat afhankelijk van het type toestel of van de operating system?

Is het daarnaast dan evt ook mogelijk om Japense teksten zelf te schrijven of is dat meteen teveel gevraagd?
Zet je toetsenbord op Japans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
kavish schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:55:
[...]

Zet je toetsenbord op Japans?
Alsof dat op ieder toestel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja.. als je de goede software maar hebt =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
Waarschijnlijk zijn daar dus android apps voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

kenkreutzer schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:36:
Waarschijnlijk zijn daar dus android apps voor?
Misschien te makkelijk

Of kijken naar een aziatische firmware waar die functionaliteit ingebouwd zit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Ik heb sinds vandaag een HTC Desire, en wil mijn gmail contacten syncen/importeren op mijn desire. Ik heb de google account gelinkt, maar de contacten komen niet in mijn desire te staan (programma: contacten) Als ik de menu knop indruk ziet die wel dat gmail 318 contacten heeft, maar deze staan niet in de totaallijst met contacten op de desire? Wie weet hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Doe eens Menu -> Weergeven

Daar kun je selecteren welke contacten je wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
Heb ik al gekeken, ik heb de sim contacten uit gezet.
Ik zie wel de emailadressen van gmail, maar niet de telefoonnummers. Ik wil juist al mijn telefoonnummers in de toekomst met gmail gaan regelen. Maar die ziet die dus niet... (ook niet als ik selecteer 'alleen contacten met tel nr.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan staat er denk wat fout bij je Google Contacts...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
Tja wat dan? Er valt niets in te stellen.

Waar ik nu wel achter ben:
Ik heb nooit groepen gebruikt, maar heb er nu voor de test even 1 gebruikt, en die synct die dan wel weer met de foon! Als ik dan ipv alle contacten naar het tabblad groepen ga, en naar de groep ga waar ik op de pc contacten in heb gezet dan ziet die ze ineens wel! Ga ik weer naar alle contacten toe, staan ze er niet!?

Dit is alleen niet een goede oplossing, want ik wil niet altijd als ik iemand wil bellen of smsen eerst naar groepen gaan en een groep kiezen, dit is veel te omslachtig.

Het moet toch gewoon mogelijk zijn om alle google contacten in grote totale lijst te zien?

[ Voor 24% gewijzigd door josss9 op 16-04-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
Eerder beschreven probleem door ruurd v in deel 2. (waar ik dus vandaag ook tegenaan liep)
Nu heb ik echter wel een probleempje: Als ik via settings->applications->manage applications wil openen krijg ik de volgende error:

Sorry! the application Settings (process com.android.settings) has stopped unexpectedly. Please try again.

Hierna sluit de application manager af. Ik kan dus geen aanpassingen meer doorvoeren langs deze weg! :(
een reboot werkte niet... Heeft iemand misschien ook dit probleem al eens gehad of wellicht een oplossing? :?

(Wist even niet hoe ik een bericht uit deel 2 hier anders neer kon zetten)

Bij mij werd het probleem veroorzaakt door installatie van "Locale".
Quick installer geinstalleerd en "Locale" op die manier verwijderd en alles werkte weer normaal en de application manager van de Desire functioneerde weer zonder foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:12
Weet iemand of er een app is waarmee live de standen in de eredivisie bij gehouden kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

henkna schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:17:
Weet iemand of er een app is waarmee live de standen in de eredivisie bij gehouden kunnen worden?
FotMob werkt redelijk goed. http://www.androidplanet....ore-fotmob-en-scoreboard/ of soccer Livescores

[ Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 16-04-2010 22:28 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:05:
Iemand enig idee welke keyboardskin voor Better Keyboard dit is:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/ddpa14.jpg
Kan trouwens ook een skin zijn van OpenHome, aangezien BK dat soms ook ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Volgens mij is die vraag al een aantal keer voorbij gekomen. Buiten speciale apps daarvoor kan je natuurlijk ook gewoon de NOS Teletekst app gebruiken, die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:07
Wanneer komen die Copy Protected apps nou eens op de HTC Desire?! Zo irritant dat ik bijvoorbeeld nu de beste (volgens de verhalen) Formule 1 app niet kan downloaden :'(

/edit: hieronder, sorry op de HTC Desire.

[ Voor 29% gewijzigd door FabianNL op 16-04-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:04:
Wanneer komen die Copy Protected apps nou eens?! Zo irritant dat ik bijvoorbeeld nu de beste (volgens de verhalen) Formule 1 app niet kan downloaden :'(
Welk toestel? Op m'n G1 geen last van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Flying Bobman schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:54:
[...]

Volgens mij is die vraag al een aantal keer voorbij gekomen. Buiten speciale apps daarvoor kan je natuurlijk ook gewoon de NOS Teletekst app gebruiken, die werkt prima.
google scoreboard al eens geprobeerd?
Alleen is die niet 1 op 1 live volgens mij, maar update die maar om de aantal minuten.

je kunt wel je favoriete team aangeven en dan komen wedstrijden en goals als notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop nu al een tijdje te kutten met mijn HTC Desire als het gaat om 3G en wifi. Dit gebruik ik in combinatie met juicedefender.

Wat ik eigenlijk wil is:
Een aan/uit applicatie voor 3G.
Een aan/uit applicatie voor wifi.
Een aan/uit applicatie voor GPS.

Voor wifi heb ik het perfecte programma al gevonden, namelijk StatusToggle 1.2.

Voor 3G gebruik ik APNdroid, maar deze werkt bij mij niet. Als ik 3G aanzet, dan verbindt hij niet automatisch weer met 3G. Heeft dit te maken met juicedefender?

Mijn vraag is, wat zijn jullie programma's om handmatig 3G, WiFi en GPS te togglen? Het liefst allemaal in 1 programma verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:57:
Ik loop nu al een tijdje te kutten met mijn HTC Desire als het gaat om 3G en wifi. Dit gebruik ik in combinatie met juicedefender.

Wat ik eigenlijk wil is:
Een aan/uit applicatie voor 3G.
Een aan/uit applicatie voor wifi.
Een aan/uit applicatie voor GPS.

Voor wifi heb ik het perfecte programma al gevonden, namelijk StatusToggle 1.2.

Voor 3G gebruik ik APNdroid, maar deze werkt bij mij niet. Als ik 3G aanzet, dan verbindt hij niet automatisch weer met 3G. Heeft dit te maken met juicedefender?

Mijn vraag is, wat zijn jullie programma's om handmatig 3G, WiFi en GPS te togglen? Het liefst allemaal in 1 programma verwerkt.
Naar Widgets>instelllingen of widgets>energiebeheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:01:
[...]

Naar Widgets>instelllingen of widgets>energiebeheer
Bedankt! Dat is precies wat ik zocht. De iconen die ik zie staan betekenen:
WiFi/Bluetooth/GPS/Sync/Brightness.

Ik snap Sync niet helemaal, de na laatste. Wat doet deze?

En hoe kan ik 3G handmatig aanzetten? Als ik WiFi uitschakel, dan verbindt mijn Desire niet automatisch weer met het 3G netwerk. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:08:
[...]

Bedankt! Dat is precies wat ik zocht. De iconen die ik zie staan betekenen:
WiFi/Bluetooth/GPS/Sync/Brightness.

Ik snap Sync niet helemaal, de na laatste. Wat doet deze?

En hoe kan ik 3G handmatig aanzetten? Als ik WiFi uitschakel, dan verbindt mijn Desire niet automatisch weer met het 3G netwerk. :?
Sync doet volgens mij het weer+eventuele twitter+ enz... updaten (syncen). fout

Die laatste weet ik niet zo. Dacht dat hij dat automatisch deed. Hier in elk geval wel. En als je de andere widgets gebruik die ik gaf. Daar staat die wel tussen volgens mij. Kan bij mij nu niet kijken, telefoon is leeg. Of probeer eens in vliegtuigmodus te zetten en daarna de vliegtuigmodus weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Sync zorgt ervoor dat je Google account (dus ook Gmail) en een aantal widgets niet meer gesynchroniseerd worden, als je het uit zet. Dat is handig als je bijv. wilt slapen en je je telefoon aan wilt laten. Ik wil niet wakker worden door een e-mail, maar wel als mensen me bellen. Als je de volgende ochtend sync weer aanzet dan krijg je alle mail die je gemist hebt alsnog. 3G kun je iig niet uitzetten via deze widget, maar (ik ga er van uit dat je een data-abo hebt) waarom zou je dat willen. Op het totale energieverbruik van zo'n smartphone is 3G maar heel weinig. Wifi kost wel veel stroom.

[ Voor 6% gewijzigd door Flying Bobman op 17-04-2010 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een data abonnement, maar met FUP. Namelijk van Hi. Het liefst heb ik dan mijn dataverbruik zelf in de hand.

Die energiebeheer widget is precies wat ik zocht. Nu nog een applicatie zoeken om 3G handmatig aan of uit te zetten. En uitzoeken waarom 3G niet automatisch verbindt. Ik heb juicedefender ook gelijk maar geuninstalleerd, misschien ligt het daaraan.

Edit: Wat doet Widget>Instellingen>Mobiel netwerk precies?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:20:
Ik heb een data abonnement, maar met FUP. Namelijk van Hi. Het liefst heb ik dan mijn dataverbruik zelf in de hand.

Die energiebeheer widget is precies wat ik zocht. Nu nog een applicatie zoeken om 3G handmatig aan of uit te zetten. En uitzoeken waarom 3G niet automatisch verbindt. Ik heb juicedefender ook gelijk maar geuninstalleerd, misschien ligt het daaraan.

Edit: Wat doet Widget>Instellingen>Mobiel netwerk precies?
Kijk eens in de handleiding op pagina 202. Daar staat die volgens mij onder het kopje "Using the GSM network of your mobile operator". Die widget is de snelkoppeling naar die functie volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Toen ik nog geen data-abo had (ik was ongeduldig en heb de Nexus One besteld voordat mijn oude abo was afgelopen O-) ) werkte APNdroid prima bij mij. Juicedefender heb ik nooit gebruikt. Maar eh, voor de FUP hoef je de sync niet uit te zetten hoor, dat is echt een minimale hoeveelheid data. Alleen alle headers enz. worden binnengehaald, geen inhoudelijke data (dat gebeurt pas als je er op klikt).

Offtopic: Hi is wel een beetje stone-age wbt FUP... Ik 'misbruik' het iPhone abo van T-mobile, heb de iPhone meteen verkocht (met winst tov de Nexus One :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:26:
[...]

Kijk eens in de handleiding op pagina 202. Daar staat die volgens mij onder het kopje "Using the GSM network of your mobile operator". Die widget is de snelkoppeling naar die functie volgens mij
Ik zal eens kijken in de handleiding, inderdaad. Niet aangedacht! Wat stom dat ze die tegenwoordig niet meer geprint meeleveren.

Bedankt voor uw hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcos5
  • Laatst online: 09-07-2023
Een hele gave freeware applicatie (simpel en doeltreffend) is : Soccer Livescores, met alle wedstrijden van die dag over de hele wereld (ook eredivisie en eerste divisie), je kunt doorklikken naar doelpuntmakers, gele kaarten etc. en ook de ranglijst

Afbeeldingslocatie: http://www.androidfreeware.net/img2/soccer_livescores_android_1.png

Afbeeldingslocatie: http://cdn-1.androidzoom.com/screenshots/1380-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Google Scoreboard v2.2

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat ik een zeer handige widget vind is "Mini Info" .

Afbeeldingslocatie: http://i425.photobucket.com/albums/pp335/wortel_wortel/snap20100409_093742.png

Het is de widget rechts onder de Flipclock. Zodra je er op klikt krijg je het volgende scherm te zien.

Afbeeldingslocatie: http://i425.photobucket.com/albums/pp335/wortel_wortel/snap20100409_093750.png

Druk op de [menu] hardbutton, en het volgende menu komt omhoog.

Afbeeldingslocatie: http://i425.photobucket.com/albums/pp335/wortel_wortel/snap20100409_093801.png

Druk bijvoorbeeld op het batterij icoon, en je ziet de accu verbruikers (ziet er iets anders uit op de Desire, en ook het rechter icoontje met het uitroepteken werkt niet, op de Hero wel)

Afbeeldingslocatie: http://i425.photobucket.com/albums/pp335/wortel_wortel/snap20100409_093947.png

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 13:35
Heb deze een aantal dagen getest, werkt in principe prima. Alleen worden hier de doelpuntenmakers niet opgehaald. :'(

Gebruik inmiddels Soccer live

[update] De announcement bij Soccer live na het opnieuw ophalen van wedstrijd informatie werkt helaas niet voor Android 2.1 (HTC Desire)

[ Voor 15% gewijzigd door Dix0r op 17-04-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 21:01
janvanduschoten schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:05:

[afbeelding]

Het is de widget rechts onder de Flipclock. Zodra je er op klikt krijg je het volgende scherm te zien.

[afbeelding]

[afbeelding]

Druk bijvoorbeeld op het batterij icoon, en je ziet de accu verbruikers (ziet er iets anders uit op de Desire, en ook het rechter icoontje met het uitroepteken werkt niet, op de Hero wel)

[afbeelding]
Ik kan hem (nog) niet vinden op mijn Spica (1.5) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Weet iemand een goede kalender/agenda app? Die je dan op je homescreen kan plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:38

Len

Leeg

Jep!

http://www.appbrain.com/app/com.roflharrison.agenda

[ Voor 87% gewijzigd door Len op 17-04-2010 16:32 ]

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Al die "sexy girl"-troep in de Market begint me aardig de keel uit te komen. Zelfs in categorieen waar dat niet voor hoort te komen (financiele apps?!) kan je die zooi nog vinden.

Is er geen manier om dat uit te schakelen dmv het gebruik van een filter oid? En zo ja, waar voer ik die filters in, want die mogelijkheid ben ik nog niet tegengekomen...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Laatst online: 21:28

Ibex

^^ met stom.

Hmmm, daarnet wou ik een trial van navigon installeren. Tijdens het downloaden was er een error (wellicht netwerk eventjes weg). Toch werkte navigon volledig. Niet echt mijn ding, dus ik wil het terug uninstalleren, en na het uninstalleren crasht de "manage applications". Ik kan nu totaal niet meer in mijn overzicht van applicaties geraken.

Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Edit; zo te lezen ben ik niet de enige met dit probleem :).

[ Voor 7% gewijzigd door Ibex op 17-04-2010 16:57 ]

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
janvanduschoten schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:05:

[afbeelding]

[[url=afbeelding[/url]]

[afbeelding]

[[url="http:/47.png"]afbeelding[/url]]
oh geinig! kom er gelijk achter dat ik nog maar 23mb vrij heb op me telefoon ^^

Hoe rest je trouwens de friendstream app van HTC? Hij geeft bij mij geen twitter berichten meer weer hij update niet uit zich zelf en als ik de friendstream open krijg ik een foutmelding: (proces com.htc.friendstream)

:EDIT:

Ik heb de oplossing voor de friendstream error gevonden:

Try clearing the Peep cache in "Manage Applications". Twitter reset the maximum status ID yesterday and it can cause probs with some clients. A simple cache clear is reported to work with Peep.

[ Voor 22% gewijzigd door haakjesluiten op 17-04-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
Ibex schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:56:
Hmmm, daarnet wou ik een trial van navigon installeren. Tijdens het downloaden was er een error (wellicht netwerk eventjes weg). Toch werkte navigon volledig. Niet echt mijn ding, dus ik wil het terug uninstalleren, en na het uninstalleren crasht de "manage applications". Ik kan nu totaal niet meer in mijn overzicht van applicaties geraken.

Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Edit; zo te lezen ben ik niet de enige met dit probleem :).
Even Quick uninstaller installeren, dan kan je Navigon deinstalleren en ben je er weer klaar voor. 8)
http://www.androlib.com/a...roid-uninstaller-zqD.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind juist de nieuwste versie van Navigon wel goed werken en het bevalt mij ook wel 3D view etc..

Alleen de NL map is eenbeetje verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 21:57
Weet iemand een app die je wifi-verbinding killt als je je scherm uitdoet? Schijnt bij sommige toestellen te kunnen, maar bij de Desire iig niet. (Wifi-verbinding gaat als je wil na een kwartier wel uit, maar dat kwartier is wat mij betreft helemaal niet nodig :P )

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

JuiceDefender doet dat naar mijn weten standaard ?

Heeft iemand toevallig al een manier gevonden om, als een contact uit meerdere bronnen voorkomt de info die bij Exchange/Facebook anders is dan bij Google (en vice versa) onderling te gelijk te trekken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn problemen opgelost omtrent het niet kunnen verbinden met het 3G netwerk. Dit was de oplossing:
Instellingen>Draadloos en netwerken>Mobiele netwerken>Namen toegangspunten>menu + standaardinstellingen herstellen

Nu doet 3G het weer. Bedankt voor jullie hulp! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
TheRookie schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:33:
JuiceDefender doet dat naar mijn weten standaard ?
Neen, alleen de betaalde versie (UltimateJuice) doet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Laatst online: 21:28

Ibex

^^ met stom.

DikkeDijk schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:35:
[...]

Even Quick uninstaller installeren, dan kan je Navigon deinstalleren en ben je er weer klaar voor. 8)
http://www.androlib.com/a...roid-uninstaller-zqD.aspx
Helaas; navigon is op een of andere manier wel geuninstalleerd, dus dergelijke applicaties zien deze niet meer staan. Wellicht nog een of andere file overgebleven ofzo. Ik ga even trachten het ding opnieuw te installeren, en daarna terug te verwijderen.

-- Edit; helaas, nog steeds diezelfde error.

[ Voor 3% gewijzigd door Ibex op 17-04-2010 21:23 ]

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
Ibex schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:31:
[...]

Helaas; navigon is op een of andere manier wel geuninstalleerd, dus dergelijke applicaties zien deze niet meer staan. Wellicht nog een of andere file overgebleven ofzo. Ik ga even trachten het ding opnieuw te installeren, en daarna terug te verwijderen.

-- Edit; helaas, nog steeds diezelfde error.
Dat is balen, want terugvallen op je backup zit er dan ook niet in, waar daar staat Navigon ook in waarschijnlijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een app om per applicatie te zien hoeveel bandbreedte die verbruikt?

Netcounter werkt overigens bij mij niet. Hij registreert niet mijn Wi-Fi verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Heeft iemand een goede tip voor me voor software waarmee ik avi+srt om kan zetten naar MP4 voor op m'n Milestone? Ik heb al allerlei programma's geprobeert maar niets werkt zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Laatst online: 05-05-2023
Na een tijdje prutsen met Power Manager, Setting Profiles en ScreenModeWidget is het me nog niet gelukt om het scherm continu aan te laten als hij aan de oplader hangt.

Ik zoek dus gewoon een app die het backlight aan zet, en de keylock er afhaalt bij het inpluggen van de usbkabel/lader.

ScreenmodeWidget houdt het licht wel aan,maar dit moet middels een comando,en gaat dus niet automatisch bij inpluggen.

Hoor graag of jullie tussen de 1000plus apps in de market al wat gevonden hebben, ondertussen zoek ik ook wel verder.

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zinu schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 21:54:
Heeft iemand een goede tip voor me voor software waarmee ik avi+srt om kan zetten naar MP4 voor op m'n Milestone? Ik heb al allerlei programma's geprobeert maar niets werkt zoals het hoort.
Handbrake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bla: Films converteren voor je Android device

@ W.Bakker: Kijk eens naar Beautiful Widgets, die heeft een widget en als je daarop drukt: 100% backlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben degene die layar 3.0 geinstalleerd hebben ook het probleem dat als je draait met je telefoon layer niet ronddraait? GPS werkt wel, layar draait ook van boven naar beneden, maar niet helemaal rond. Maar een klein stukje... (op de HTC Desire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
W.Bakker schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 21:54:
Na een tijdje prutsen met Power Manager, Setting Profiles en ScreenModeWidget is het me nog niet gelukt om het scherm continu aan te laten als hij aan de oplader hangt.
Die optie zit verscholen onder de ontwikkelings optie (handig als je aan het debuggen bent op je telefoon):
Instellingen => Toepassingen => Ontwikkeling => Standby - scherm gaat nooit uit tijdens opladen

[ Voor 9% gewijzigd door - peter - op 17-04-2010 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Laatst online: 05-05-2023
- peter - schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 23:33:
[...]

Die optie zit verscholen onder de ontwikkelings optie (handig als je aan het debuggen bent op je telefoon):
Instellingen => Toepassingen => Ontwikkeling => Standby - scherm gaat nooit uit tijdens opladen
Geweldig, Mijn dank is groot

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 23:21:
hebben degene die layar 3.0 geinstalleerd hebben ook het probleem dat als je draait met je telefoon layer niet ronddraait?
Doet het hier prima, op een Magic weliswaar. Net nog een UFO zitten volgen die in "3D" rondvloog ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 21:47:
Weet er iemand een app om per applicatie te zien hoeveel bandbreedte die verbruikt?

Netcounter werkt overigens bij mij niet. Hij registreert niet mijn Wi-Fi verbruik.
Je kan stats downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:31
Of Call Meter NG, je kan er erg veel dingen instellen. Ook je sms verbuik etc etc: http://nl.androlib.com/an...roid-callmeterng-Fpn.aspx

[ Voor 35% gewijzigd door Binnetie op 18-04-2010 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 23:59:
[...]

Doet het hier prima, op een Magic weliswaar. Net nog een UFO zitten volgen die in "3D" rondvloog ;)
hmmm.. raar... ik zal em eens opnieuw installeren.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.