Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 100.096 views

:Y CHECK OOK: GoT Community Android Awards - Nominatietopic :Y

http://tweakers.net/ext/f/lEn44xYGK3qHSS8iYBXfXQym/full.jpg
De Android Market is een jaar geleden online gegaan en inmiddels zijn er al meer dan 40.000 applicaties / games en gadgets voor Android te downloaden... Er zijn betaalde applicaties / games te vinden in de Market, maar ook duizenden gratis applicaties / games / gadgets! Genoeg voor iedereen dus en elke dag komen er tientallen bij, de Market blijft maar groeien en groeien en dat is natuurlijk helemaal top voor ons, Android gebruikers. Niet alle applicaties / games zijn via de Market te downloaden, sommige developpers verkopen hun eigengemaakte Androidstuff via hun eigen website of zetten dit gratis op het internet. In de echte Market is momenteel alleen nog te betalen met een CreditCard, dus helaas niet voor iedereen geschikt. Betalingsmogelijkheden als PayPal komen eraan..

InhoudsopgaveVerwante en andere interessante topics
http://tweakers.net/ext/f/UP7VaoQnRmx0seixsJUFWoNS/full.jpg

De Android Market is via je Android device zelf te raadplegen.. Druk op het icoontje van de 'Market' en je komt terecht in de Market, waar je zelf al de applicaties / games en gadgets kunt bekijken en down- loaden die jij wilt! Alles is netjes gecatagoriseerd en dus erg snel en simpel op te zoeken!
Ga terug naar de inhoudsopgave
http://tweakers.net/ext/f/5WjcLdjP0tFApo3suHNec1xU/full.jpg

Je kunt de Android Market ook bereiken vanachter een computer door naar android.com/market te surfen. Wel moet er gezegd worden dat niet alle applicaties en games hier te vinden zijn (wel op de Android devices zelf) Toch is het erg handig om zodoende al een selectie te maken van de muk die je wil!
Je kan ook applicaties en games bekijken via Cyrket en/of AndroLib, waar je ook gelijk QR codes vindt!
http://tweakers.net/ext/f/WI2eEzu87IUJG5loup1S0CqS/full.jpg

1. Power Manager

QR-code
Extended your battery life and manage the power usage of your phone. Adds NEW settings to the phone (e.g. screen timeout during a call, etc.) and allows you to quickly change other phone settings depending on conditions (e.g. low battery).

2. Open Home

QR-code
Open Home is a home replacement app for Android. It allows users to customize all aspects of their Home screen including font/color, icons and customized themes. Many themes are available for download in the Android market.

3. MyBackup Pro

QR-code
Backup your applications, contacts, call log, bookmarks, sms\mms, settings, shortcuts, alarms, and more.. When any data is lost (phone reset), or if the phone is lost, you will be able to restore your data on your existing or new phone. - Schedule Backups - Data viewer - Support for aTrackDog, aHome and StreamFurious.

4. aHome

QR-code
aHome is a home screen replacement app that allows you to theme your phone. Custom wallpapers, icons, drawer tabs, docks, fonts, widgets, extra screens and more are all part of aHome. Themes and widgets can be easily installed to customize the look and feel of your phone.

5. dxTop: Home Alternative

QR-code
dxTop is a home screen replacement with speed and performance in mind. * Themes * 4 screens: Access any one of them in one swipe left,right,up or down * Two tabs (2nd one shows recent run and running apps) * Dock bar * 3rd Party Widgets(developer how-to available).

6. Hello IM!

QR-code
Hello IM! is an AOL instant messenger which helps you stay in touch with your AIM buddies anywhere you go. Customize your IM experience with individual buddy ringtones, manage your groups and buddies, set custom away messages with just a few touches of the screen.

7. Lock 2.0

QR-code
Lock 2.0 is a lock screen app for Android which has iphone style slide unlocking.
It is largely supported by the community at http://groups.google.com/group/lock2 It has a free version and a donate version in the Android market. Many users contributed skins are available at http://lock2.wordpress.com/

8. BetterCut

QR-code
Better Cut is an enhanced version of the popular Android utility AnyCut. Feature hights: - create system setting shortcuts to toggle gps, wifi, etc - The ability to change shortcut icons - A much improved user interface - create website shortcuts.

9. Advanced Task Manager

QR-code
Advanced Task Manager provides a number of functionality found in a typical task manager: 1) View running apps, services, and processes 2) View memory footprint of everything 3) Ability to switch to running apps 4) Terminate apps if **ROOT Access is enabled**.

10. RepliGo Reader

QR-code
RepliGo Reader is the most advanced PDF solution available for Android. Use it with Gmail and your browser to read PDF files on the go. Supports multiple zoom levels, a fast reading view, text search, bookmarks, hyperlinks, file management, embedded fonts, password protected files, attachment saving and sending with Gmail.

Voor de 'Top apps van de dag' klik je hier!
http://tweakers.net/ext/f/M9BbF5D7aikF3xjMzhiUwwB6/full.jpg

1. Abduction! World Attack

QR-code
Animals all over the world have been abducted by aliens! Follow the ufo into space, picking up power-ups as you go, but watch you don't fall... Play adventure mode to travel the world and unlock more characters, challenge mode to beat targets, two player against the computer or even define your own levels!

2. Baseball Superstars 2009

QR-code
Get ready to batter up in Baseball Superstars 2009! Choose from a list of 10 teams and battle it out on the field in America's exciting pastime. Create and customize your pitcher and batter, and live the life of a major leaguer! It's time to step up to the plate and become the next superstar!

3. Jewellust

QR-code
This game takes you to the world of Ancient Egypt. Swap and burst colorful gems, gather mosaic tiles, explore pyramids and find Great Pharaoh’s Treasury! Play in Campaign mode and when you become skilled enough try unlimited Survival mode for score. Good luck!

4. Tangram Pro

QR-code
Expand your "seven boards of skill" with Tangram Pro by Bendroid.com. With dozens of puzzles to choose from, Tangram Pro will exercise your mind and challenge your skills as you move through this modern adaptation of the classic Chinese shape game.

5. Aevum Obscurum

QR-code
Aevum Obscurum is a medieval risk-like turn-based strategy game where you take the reins of a budding empire and struggle against fellow empires for control of Europe.

6. Retro Defense

QR-code
Retro Defense is a tower defense game with a killer retro theme. Carefully construct your defenses, then try to stop the invaders. The game includes 15 levels, 12 upgradeable tower types, 6 types of invader, 3 types of bonuses and authentic retro sound FX.

7. Spira Defence Pro

QR-code
Tower Defence with a twist. You must defend your base from an incessant enemy attack. Money is awarded for kills and interest is earned on the money left in the bank at the end of a level. Space to build towers is severely limited, but the towers themselves are almost infinitely upgradeable.

8. Plox: Tower Defense

QR-code
Classic Tower Defense done right! Featuring 5 maps, 9 different enemies (in over 350 waves), 4 tower types (with upgradable abilities), and a "Game of the Week" which offers new maps and enemies!

9. Archipelago

QR-code
Addictive fast-paced real-time strategy game. Grow and deploy your forces to capture islands of a tropical archipelago. Learn to play in less than a minute with a short tutorial. The AI adjusts to your strength to keep you challenged.

10. Bejeweled

QR-code
Be dazzled by Bejeweled! This exciting Android version of the best gem-swapping puzzle game features touch screen controls that let you line up sparkling diamonds, gleaming sapphires, twinkling rubies and more in both portrait and landscape displays. Dynamic animations and sounds make winning fun!

Voor de 'Top games van de dag' klik je hier!

[Voor 12% gewijzigd door CLB op 05-04-2010 13:33]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

http://tweakers.net/ext/f/ascfa0e6TgwCMFPdO7IJWHMm/full.jpg

1. The Weather Channel

QR-code
Whether you're planning your week, your day, or the next hour, The Weather Channel delivers the tools you need to be prepared. From customizable weather maps to video forecasts and severe weather alerts, The Weather Channel has you covered.

2. ShopSavvy

QR-code
ShopSavvy is your shopping assistant. Using the camera in your phone, you can scan the barcode of any product to find the best prices on the internet and at nearby, local stores.

3. DailyHoroscope

QR-code
The DailyHoroscope is a horoscope application which is updated on a daily basis. It is fun and easy to use - tap on a sign and get this day's horoscope to your screen in any of 6 colors available for your choice. Tap on the sign again and get short compatibility chart.

4. AK Notepad

QR-code
With AK Notepad, you can write anything you want e.g. shopping list, etc. Set a quick reminder for your note or share it to others by SMS or email. Access your note quicker by creating shortcut on your home screen. The notepad is customizable and simple to use.

5. chompSMS

QR-code
You love your Android phone? You SMS all the time? Then chompSMS is for you: It's got a great user interface, chat style SMS bubbles, touchscreen keyboards and many other great features! Also coming soon, T9 predictive touchscreen keyboard and color customizations.

6. GPS Status

QR-code
Display your GPS and sensor data: Shows the position, number and signal strength of GPS satellites. Check your position, GPS accuracy, speed, acceleration and bearing. A magnetic compass is included which displays both magnetic and true north. Use it as a leveling tool or detect magnetic anomalies in your area.

7. WikiMobile Encyclopedia

QR-code
Being a walking encyclopedia is now at your fingertips. With WikiMobile, you carry 2+ million Wikipedia articles with you, including pictures. Faster and uses just a fraction of the network data vs. the Android browser. Download free for a limited time!

8. Voice Recorder

QR-code
This application is a handy voice recorder. The data are recorded to a SD card. Available the following items on the Voice Recorder - send a data as attached file via Gmail - timer & background recording - search by title and date - register to ringtone.

9. Hi AIM

QR-code
AOL Instant Messenger(AIM) client for android. Data sent through network. No SMS fee. Support for smileys and chat bubble styles.

10. Ultimate Stopwatch & Timer

QR-code
Beautiful stopwatch with countdown timer and lap timer. The stopwatch can continue to run in background and you can save times to compare later. twitter: http://twitter.com/geekyouup blog: http://www.geekyouup.com.

Voor de 'Top apps van de dag' klik je hier!
http://tweakers.net/ext/f/91p5ICRGqsvALbQCG6pXzbIE/full.jpg

1. Bonsai Blast

QR-code
Experience the Zen of pure gaming bliss! In Bonsai Blast, shoot to match colored balls in groups of 3 or more. The action gets increasingly more intense as you play. This is one game you won't be able to put down!

2. Sudoku

QR-code
You won’t be looking for a paper puzzle ever again! With four difficulty levels, intuitive interface, and all the functions right at your fingertips, this Sudoku app is sure to be your favorite. Interrupted? Exit Sudoku, and the puzzle is saved exactly as you see it!

3. Labyrinth Lite

QR-code
Labyrinth is the classic game where you control a steel ball by tilting a wooden labyrinth. This is the lite version with 10 fully playable levels and you can easily create 10 more of your very own.

4. Slide Puzzle

QR-code
The classic sliding tile game, sometimes called the 15 puzzle. Features include a touch screen interface, multiple puzzle sizes, and customizable look and feel.

5. Charlene's Beachside Blackjack

QR-code
Charlene's Beachside Blackjack brings you the blackjack experience you crave! High resolution graphics and amazing animations bring the gameplay to life, while a running total of your hand suggests your next move. It's blackjack anyone can enjoy!

6. Trap

QR-code
Capture screen area by trapping moving balls inside walls. Contains power-ups and a bonus system: Learn to score a million points in a single level!

7. Tic Tac Toe

QR-code
The first real Tic Tac Toe game for the Android! Features include the ability to play against the computer or a friend, four difficulty levels, and clean hi-res graphics. The classic game enjoyed by all ages is available now! Developed by PosiMotion.

8. BreakTheBlocks Lite

QR-code
Simple ball, paddle, and block game. Move your paddle from side to control the ball and break all of the blocks. This "Lite" version only has 10 levels. The "Full" version sells for $1.99 and has 50 levels. Reviewed at www.androidappreviewsource.com/?p=348.

9. Spades

QR-code
Play the card game Spades against the computer. •Intuitive click interface and smooth animation •Support 4 popular game variations: •Partner •Solo •Suicide •Mirror •Rule support for blind nil, 10 for 200, leading clubs and more •Two levels of AI difficulty.

10. Chess for Android

QR-code
Chess application. Shows and accepts valid moves through touch screen, trackball, or keyboard. Plays at various levels (including free play and random). Supports "undo" of 8 plies (half-moves).

Voor de 'Top games van de dag' klik je hier!
http://tweakers.net/ext/f/lp1Wki9EhriwzUCEMEVVsf14/full.jpg
http://tweakers.net/ext/f/DudFmVw1gnTvuQQ7GPmThLXp/full.jpg
  • 19-10-09 - Topic gestart
  • 20-10-09 - 10 games en 10 apps toegevoegd
  • 21-10-09 - 10 games en 10 apps toegevoegd
  • 22-10-09 - QR codes toegevoegd aan de TS
  • 22-10-09 - TS verdeeld in 2 posts ivm lange code
  • 11-01-10 - Deeltje 3 gestart
  • 17-03-10 - Deeltje 4 gestart
  • En natuurlijk de nodige toevoegingen die tussentijds plaatsvinden

In de vorm van het maken van headers, toevoegen van informatie / plaatjes
-TS is made by CLB-

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-03 07:07
Ik vind dat Jewels als gratis bejeweled kloon een vermelding verdient... http://www.androlib.com/a...-mhgames-jewels-zADz.aspx

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-06 13:36
Heb nu en aantal dagen een Legend, heb ook wat nieuwe apps moeten zoeken en wil deze graag met jullie delen. :)

Voor Twitter heb ik Touiteur en Twitdroid ( http://www.androidfreeware.org/download/twidroid-3.1.2 ) De laatste heb ik zelf via de .APK geinstalleerd.
Ik weet nog niet welke ik definitief blijf gebruiken.
Touiteur vind je hier:
http://www.androlib.com/a...evelup-touiteur-ixBC.aspx

Als IRC applicatie raad ik AndChat aan.
http://www.androlib.com/a...ion.net-andchat-zFEA.aspx

SMS'en doe ik nu met Handcent
http://www.androidworld.n...-week-8-handcent-sms.html

En tevens de Y5 Battery Saver, hiermee schakel je je Wifi uit als je op een plek bent waar je het toch niet gebruikt.
http://www.androidworld.n...k-1-y5-battery-saver.html

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Ten eerste, wat gaan dit topic hard! Goed teken :P

En, ik ga ook eens handcent proberen, lees veel positieve berichten. Gebruik nu chompsms maar deze is niet heel erg snel af en toe.

Wel wacht ik nog steeds op een andere betaalmethode dan cc, er zijn namelijk wel wat apps die ik wil kopen :(

En nog een aanrader voor muziekliefhebbers:
mp3download

Doorzoek miljoenen liedjes, met 1 klik direct naar je toestel downloaden. Er zaten wat bugs in maar deze zijn als het goed is verholpen. Heb enkele liedjes gedownload en werkt goed ;)

[Voor 39% gewijzigd door Tonkey op 17-03-2010 13:13]

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:30
Ik heb zowel Handcent als chomp gebruikt, chomp is iets sneller vind ik, maar ik ben nu weer helemaal terug naar de htc versie. Ziet er zeer mooi uit allemaal, maar ik heb liever wat snelheid bij het gebruik van sms.

Ook Opera Beta 2 even geprobeerd, (staat er overigens nog wel op) Die is idd echt heel rap, Wat dat betreft heel fijn, alleen tijdens het verticaal scrollen heeft ie de neiging om ook horizontaal te willen scrollen, dus ben je af en toe kwijt waar je bent, zeker als je heel ver omlaag moet (bv bij de eerste pagina van dit topic) Ook het lezen vind ik minder prettig, de breedte van de tekst-kolom is niet precies even breed als het scherm. Daardoor moet ik tijdens het lezen ook horizontaal scrollen. De HTC browser doet dit beter. (zowel scrollen als tekst terugloop)

Ik ben er nog niet over uit welke ik nou beter vind. De snelheid van Opera is wel heel erg fijn.

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 16:19

J-P

Syntax erro....

smeerbartje schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:35:
Wat jij wil is 'calendar pad'. Netjes de calendar MET TEKST zoals Google Calendar ze online ook weergeeft. Zowel als widget als als 'vervanger' voor je kalender te gebruiken. Heerlijk tooltje...

[afbeelding]

[afbeelding]
Super!!! precies wat ik bedoelde, dank je wel _/-\o_ _/-\o_

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Mythling
  • Laatst online: 20:11
Ik ben de Opera 5 beta ook gedownload, maar ik vind het echt een drama. Op mijn Nexus One worden alle pagina's compleet verkeerd gerenderd. Met name tekst is veel te groot en staat overal door elkaar. Het ziet er gewoon niet uit. Aan alle positieve reacties te horen ben ik een van de weinige met dit probleem, waar zou dat aan kunnen liggen?

• Rubinski
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

Mythling schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:17:
Ik ben de Opera 5 beta ook gedownload, maar ik vind het echt een drama. Op mijn Nexus One worden alle pagina's compleet verkeerd gerenderd. Met name tekst is veel te groot en staat overal door elkaar. Het ziet er gewoon niet uit. Aan alle positieve reacties te horen ben ik een van de weinige met dit probleem, waar zou dat aan kunnen liggen?
Aan je Nexus One :+

Software is like sex, it's better when it's free

Anoniem: 323486

Ik vind Opera 5 Mini ook ontzettend tegenvallen. Verkeerd gerenderde pagina's, pagina's waar links niet klikbaar of werkend zijn, geen multitouch, rare zoom functie, en het scrollen op een pagina gaat alle kanten op. Bij de HTC Browser of browsers als Dolphin scrolt de pagina langs een 'vaste lijn' naar beneden, is veel overzichtelijker en fijner. Aan de andere kant zijn is het startscherm met tabs wel fijn.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:28
Mythling schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:17:
Ik ben de Opera 5 beta ook gedownload, maar ik vind het echt een drama.
Ik vind hem echt letterlijk über gewoon, op wat kleine dingetjes na.
Op mijn Nexus One worden alle pagina's compleet verkeerd gerenderd.
Het lijkt mij bijzonder stug dat alle pagina's compleet verkeerd worden gerenderd. Natuurlijk, er zijn soms overlappende elementen, maar over het algemeen is het op 95%+ van de pagina's gewoon prima.
Met name tekst is veel te groot en staat overal door elkaar. Het ziet er gewoon niet uit.
En wat als je de fontsize op Small zet, is het dan nog steeds zo?
Aan alle positieve reacties te horen ben ik een van de weinige met dit probleem, waar zou dat aan kunnen liggen?
Doe eens een paar linkjes dan, van die compleet verkeerd gerenderde pagina's, kunnen we even meekijken ;)

Nickname does not reflect reality

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 15:13
Ik heb hetzelfde probleem met Opera, websites worden lang niet zo logisch ingedeeld als op de standaard browser...los van of ik mobile view nou aan of uit zet. verder een erg fijne app!

• Mythling
Brad Pitt schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:19:
Het lijkt mij bijzonder stug dat alle pagina's compleet verkeerd worden gerenderd. Natuurlijk, er zijn soms overlappende elementen, maar over het algemeen is het op 95%+ van de pagina's gewoon prima.
Goed, dat is wellicht een beetje overdreven. Het is voornamelijk tekst wat compleet over alles heen gaat. Met verkeerd renderen bedoelde ik meer dat de bruikbaarheid vrij laag is.
En wat als je de fontsize op Small zet, is het dan nog steeds zo?
Jup, dat heeft geen enkel effect
Doe eens een paar linkjes dan, van die compleet verkeerd gerenderde pagina's, kunnen we even meekijken ;)
T.net, de teskt in de tabjes, de nieuwsitems worden overlapt. Hardware.info is totaal onleesbaar. Bij veel websites gaat de tekst buiten de daarvoor bedoelde vakken.

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:25
Gesture Search is ideaal voor het zoeken in je contacten!

http://www.gsmarena.com/g...+_worldwide-news-1516.php

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:44

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
Mooi topic weer CLB.
Het is te zien dat Android steeds populairder wordt, want de topics gaan steeds harder :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• bog
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-05 11:25
Geen idee of dit al voorbij is gekomen (kon het niet vinden in ieder geval:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4ChAuge-ZBs]

Ik ben vooral benieuwd naar de spraakbesturing (vanaf 2:32). Iemand daar al ervaring mee? In het filmpje werkt het bellen niet (zo goed) maar de rest wel.

• Trouble
  • Nu online

Trouble

Hier is een bordje van <3

Voor Twitter gebruik ik nu Seesmic, bevalt wel redelijk. En ben net overgestapt naar Calender Pad en dat ziet er veelbelovend uit :)

Reminder: She's not dressed as a slut, you're just thinking like a rapist | 17 December 1991 | De Nerdette |

• Freekazoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-11-2018

Freekazoid

PSN: FreekVR

Het enige dat met afhoud van het gebruiken van Twidroid is het ontbreken van een Widget. De HTC widget op mijn Legend is echt superhandig om snel door mijn tweets te scrollen. Zodra de betaalde versie (met widget) in de market verschijnt ga ik er zeker aan denken! Het gebruik van lijsten en geotagging in een twitterclient wil ik toch wel graag zien. HTC Peep is wat dat betreft nogal gelimiteerd.

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 08:52
Voor iedereen die geen creditcard heeft, maar wel apps wil kopen:

Doe maar klik!

[Voor 3% gewijzigd door Bio op 17-03-2010 21:14]

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 10:05

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Google's Gesture Search nu ook beschikbaar voor Android 1.6.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Aangezien dit nog in deeltje 3 stond even quick copy-pasten:
CLB schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:56:
Iemand die een app weet, waarmee je je interne contacten (op de telefoon) kan kopieren naar je simkaart? Vind wel wat apps, maar heb geen idee hoe of wat en welke er goed is.. Heb 'n nieuwe telefoon zonder uitgebreide syncmogelijkheden en dergelijke, dus op 1 van m'n 2 simkaarten moet ik even 200 contacten zetten..
martincm schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:03:
En iets anders is:
@CLB, heb jij ergens toevallig al de update v1.1 van Raging Thunder 2 gespot ??
Volgens Polarbit is deze gereleased, maar ik kan m nergens terugvinden......

Zouden wel wat optimized assets en flink wat (scenery)bugs uitgevist moeten zijn.....
In de Market staat 1.0.2...

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:12
Ik vond Opera zelf helemaal niks op Android, maar in een van de artikelen over Opera stond in een reactie de browser xScope Lite aangeraden. Die is, net als Opera, veel sneller dan de standaard browser, maar een stuk bruikbaarder in de praktijk. Sommige dingen werken nog niet helemaal perfect (je moet wat rotzooien met de instellingen om standaard zoomlevels goed te krijgen) maar ik gebruik hem al een weekje als default browser nu en dat bevalt goed.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 16:20

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Weet iemand of je ergens de nexus one cooliris plugin kan downloaden?
via de site kan je je alleen maar inschrijven voor het beta testen van de nieuwe versie:
http://www.cooliris.com/mobile/nexus-one/

Huub Huub Barbatruc!

Heb er hier wel een, weet niet welke versie... wel met multitouch end doubletapzooming..

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-04 08:48
hoi, misschien ergens in de samenvatting nog vermelden dat vlamingen niet op de standaard manier aan betaalde apps geraken?

gr.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-05 18:56

Snake

Los Angeles, CA, USA

Canada heeft sinds een paar dagen betaalde applicaties. Ik vraag me af wanneer BE die krijgt!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Even 2 vraagjes tussendoor, hoe kan ik applicaties hernoemen, of is dit niet mogelijk?
En bestaat er een e-mail widget (heb de HTC Legend) zoals die standaard op de Legend aanwezig is, maar dan voor Gmail? Heb nu zo'n klein icoontje en wil graag zo groot mail widget.

Before me there were many, after me there will be none

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2022

martincm

[Android 13!]

CLB schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:16:
Aangezien dit nog in deeltje 3 stond even quick copy-pasten:

In de Market staat 1.0.2...
Ja maar volgens de dev Polarbit zouden ze bij 1.1 moeten zijn en zou deze ook in de market aanwezig moeten zijn... Maar goed ik wacht het wel even af.
Jay-K schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:58:
Even 2 vraagjes tussendoor, hoe kan ik applicaties hernoemen, of is dit niet mogelijk?
Dit zou ik ook wel willen weten, naar mijn weten kan dat niet, maar indien wel dan hoor ik dat graag...

[Voor 26% gewijzigd door martincm op 18-03-2010 09:41]

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||

• 13art

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
Hij staat ook in de market, maar het is afhankelijk welke versie van android je op je telefoon hebt staan of waar je je bevind. Had hem ook op mijn telefoon, maar nu niet meer, nu ik andere rom versie erop geflashed heb en kan hem niet meer terug vinden in de market.

edit:
Mensen hier ervaring met Market Enabler? Heb het geïnstalleerd, maar de markt blijft hetzelfde. Lijkt niks te veranderen. Heb root, en hij het programma heeft toegang, dus geen idee waar het aan ligt of wat ik fout doe.

[Voor 40% gewijzigd door 13art op 18-03-2010 10:12]

• Balachmar
  • Laatst online: 10:35

Balachmar

The truth is out there

Even een shameless plug, maar zou de TWEAKERS pricewatch scanner app niet in de must have apps moeten staan, aangezien we hier toch op tweakers zijn? En zoveel ruimte neemt hij toch niet in, aangezien iedereen natuurlijk de Barcode Scanner toch al geinstalleerd heeft. (En als je hem er dan in zou zetten, wil je dan ook vermelden dat er een donatie versie is? :+ )

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

TS lezen, dan kom je op Feedback: GoT Community Android Awards
Volgende week willen we het nominatietopic gaan openen, en misschien rolt jouw app er wel uit :+

• martincm

martincm

[Android 13!]

DjWannaB2002 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:10:
Hij staat ook in de market, maar het is afhankelijk welke versie van android je op je telefoon hebt staan of waar je je bevind. Had hem ook op mijn telefoon, maar nu niet meer, nu ik andere rom versie erop geflashed heb en kan hem niet meer terug vinden in de market.

edit:
Mensen hier ervaring met Market Enabler? Heb het geïnstalleerd, maar de markt blijft hetzelfde. Lijkt niks te veranderen. Heb root, en hij het programma heeft toegang, dus geen idee waar het aan ligt of wat ik fout doe.
Welke market zou dat dan moeten zijn?? US, NL, DE in ieder geval niet.......
Market Enabler veranderd wel degelijk de apps.... Wat wil je weten ervan? Je start m, kiest provider en dan fake this provider now. Kies maar eens bijv (IE) in de lijst en zoek dan nog eens op raging thunder, et voila je hebt alleen toegang tot de Lite versie van het spelletje. Ik meen ook dat bij een andere dan NL de NL apps ook uit de lijst verdwijnen.

Echter zit ik op 3.04 van de Market Enabler en wil erg graag naar 3.0.8, kan alleen geen apk vinden die wil installeren op mn N1. Telkens als ik de apk los installeer blijft android zeggen dat de toepassing NIET is geinstalleerd..... beetje vreemd....

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||

• Balachmar
  • Laatst online: 10:35

Balachmar

The truth is out there

CLB schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:52:
TS lezen, dan kom je op Feedback: GoT Community Android Awards
Volgende week willen we het nominatietopic gaan openen, en misschien rolt jouw app er wel uit :+
Aah, sorry. Ik had niet echt meegekregen dat de TS erg aangepast was :)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-06 10:40
Even een vraagje, ik heb sinds een paar dagen zo'n mooie Hero en wil die QR-code's scannen. Hoe kan ik dat doen?

• Freekazoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-11-2018

Freekazoid

PSN: FreekVR

jeroen.ijmuiden schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:06:
Even een vraagje, ik heb sinds een paar dagen zo'n mooie Hero en wil die QR-code's scannen. Hoe kan ik dat doen?
Je hebt daarvoor de barcode scanner nodig uit de market. Start de app, scan de QR code met je camera en je kan de link openen _/-\o_

• 13art

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
martincm schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:00:
[...]

Welke market zou dat dan moeten zijn?? US, NL, DE in ieder geval niet.......
Market Enabler veranderd wel degelijk de apps.... Wat wil je weten ervan? Je start m, kiest provider en dan fake this provider now. Kies maar eens bijv (IE) in de lijst en zoek dan nog eens op raging thunder, et voila je hebt alleen toegang tot de Lite versie van het spelletje. Ik meen ook dat bij een andere dan NL de NL apps ook uit de lijst verdwijnen.

Echter zit ik op 3.04 van de Market Enabler en wil erg graag naar 3.0.8, kan alleen geen apk vinden die wil installeren op mn N1. Telkens als ik de apk los installeer blijft android zeggen dat de toepassing NIET is geinstalleerd..... beetje vreemd....
Probleem is dat ik na het flashen van een andere rom alleen toegang had tot bijv de lite versie van Raging thunder 2, of The plateau niet meer kon vinden. Wat ik ook selecteerde (en koos voor fake this accout) ik bleef alleen maar de lite versie zien, of kon games helemaal niet vinden. Hierdoor heb ik het idee dat market enabler bij mij niet werkte zoals het moet werken.. Maar misschien dat het aan de rom zelf ligt...

Welke app is er om gedonwloade games/apps te backuppen? Ook de betaalde. Want met astro kan je veel backuppen, maar nog niet alles. Of gaan we ons nu in een te grijs gebied begeven?

• martincm

martincm

[Android 13!]

DjWannaB2002 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:09:
[...]

punt 1
Probleem is dat ik na het flashen van een andere rom alleen toegang had tot bijv de lite versie van Raging thunder 2, of The plateau niet meer kon vinden. Wat ik ook selecteerde (en koos voor fake this accout) ik bleef alleen maar de lite versie zien, of kon games helemaal niet vinden. Hierdoor heb ik het idee dat market enabler bij mij niet werkte zoals het moet werken.. Maar misschien dat het aan de rom zelf ligt...

punt 2
Welke app is er om gedonwloade games/apps te backuppen? Ook de betaalde. Want met astro kan je veel backuppen, maar nog niet alles. Of gaan we ons nu in een te grijs gebied begeven?
punt 1: Welke ROM heb je geflashed dan?

punt 2: Titanium Backup

DjWannaB2002 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:09:
Welke app is er om gedonwloade games/apps te backuppen? Ook de betaalde.
Backuppen hoeft niet... Als je je Google-account weer toevoegt aan je phone, is dat allemaal reminded!

• martincm

martincm

[Android 13!]

CLB schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:17:
[...]

Backuppen hoeft niet... Als je je Google-account weer toevoegt aan je phone, is dat allemaal reminded!
En je data dan? Is wel handig hoor een full backup. Scheelt je ook weer installatie van een en ander.

• Brad Pitt
Mythling schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:43:
[...]
T.net, de teskt in de tabjes, de nieuwsitems worden overlapt. Hardware.info is totaal onleesbaar. Bij veel websites gaat de tekst buiten de daarvoor bedoelde vakken.
Hmmm, misschien begrijp ik het niet helemaal goed (bij mij opent Tweakers meteen in de mobile-versie dus zie volgens mij geen tabjes) maar zowel Hardware.info als Tweakers vind ik er op zich best okay uit zien :s

• 13art

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
CLB schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:17:
[...]

Niet dus.
Na het flashen van de 2.1 rom op mijn android, en na het toevoegen van mijn account kon ik niet bij alle door mij gedownloade apps/games. Alleen diegene die voor jou telefoon beschikbaar zijn. Dus niet automatisch diegene die met jou account zijn gedownload. Vreemd maar wel waar, heb het net aan den lijve ondervonden.

Na het terugzetten van een UK 2.01 rom kon ik wel weer overal bij.

Hmm dat zou kunnen, maar rom flashen en dergelijke is niet echt wat iedereen 1,2,3 doet... wel weird imho!

• Mythling
@Brad Pitt
Ik kan geen screenshots maken, maar ik zal vandaag wel even een camera ergens vandaan halen. Het ziet er hier in ieder geval heel anders uit :)

[Voor 4% gewijzigd door Mythling op 18-03-2010 11:34]

• Brad Pitt
Mythling schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:33:
@Brad Pitt
Ik kan geen screenshots maken, maar ik zal vandaag wel even een camera ergens vandaan halen. Het ziet er hier in ieder geval heel anders uit :)
Oh maar ik geloof je wel hoor! Snap alleen niet dat het dan blijkbaar device-afhankelijk is! Zou uiteraard ook niet zo lyrisch zijn als het er niet uit zou zien.

Inderdaad wordt niet álles/elke pagina perfect gerendered maar met deze weergave kan ik prima leven. Misschien dat Opera niet helemaal perfect werkt op Androids met hogere resoluties...

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:16
Ik zie zojuist de update van Google Maps dat er nu ook een widget beschikbaar is voor Latitude. Deze is bij mij echter leeg (bevat geen friends, enkel mijn eigen locatie). Hebben jullie dat ook?
Ik zie 'm wel..? 'Tap to sign into Latitude' staat er..., maar ik heb geen Latitude vrienden, want dat is onzin :Y

[Voor 38% gewijzigd door CLB op 18-03-2010 11:47]

• Brad Pitt
smeerbartje schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:41:
Ik zie zojuist de update van Google Maps dat er nu ook een widget beschikbaar is voor Latitude. Deze is bij mij echter leeg (bevat geen friends, enkel mijn eigen locatie). Hebben jullie dat ook?
Grappig, had deze inderdaad helemaal gemist. Doet het hier prima (op het gemis aan Latitude vrienden na ;) )

* CLB is blij dat hij niet in dat Hyves, Twitter, FaceBook, Linkedin, Latitude muk zit, wat een onzin zeg :')

EDIT @ Hieronder: Echte vrienden _O- Voor de rest houd ik er over op, geen discussie waard :+

[Voor 31% gewijzigd door CLB op 18-03-2010 11:52]

• Brad Pitt
CLB schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:48:
* CLB is blij dat hij niet in dat Hyves, Twitter, FaceBook, Linkedin, Latitude muk zit, wat een onzin zeg :')
Verkapte ik ben zoooo jaloers op mensen die daadwerkelijk echte vrienden hebben post? :D

[Edit] Was maar een geintje hè... Ik verafschuw dat gedoe ook hoor, no worries ;)

[Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 18-03-2010 14:07]

• martincm

martincm

[Android 13!]

CLB schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:48:
Das niet helemaal waar he .... :+

[Voor 46% gewijzigd door martincm op 18-03-2010 14:01]

• Trouble
  • Nu online

Trouble

Hier is een bordje van <3

Freekazoid schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:08:
[...]

Je hebt daarvoor de barcode scanner nodig uit de market. Start de app, scan de QR code met je camera en je kan de link openen _/-\o_
Bij mij werkt dat niet helemaal vlekkeloos, als ik op url openen klik druk dan gaat m'n Hero vaak naar de Market :?

Edit: nog een keer getest, nu ging het goed. Ik vermoed dat het aan verouderde QR-codes lag :)

[Voor 12% gewijzigd door Trouble op 18-03-2010 19:04]

Reminder: She's not dressed as a slut, you're just thinking like a rapist | 17 December 1991 | De Nerdette |

Anoniem: 163219

Heb net de zoek funktie gebruikt maar kom niet verder.
Heeft al iemand een Spreadsheet progje draaien op droid ???
Zo`n progje is wel verkrijgbaar dat heb ik al wel gezien maar is wel zo prettig dat er hier al iemand dit heeft draaien en goed werkt en bevalt.???

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-06 17:29

wasco

brightest crayon in the box

Deze komt uit de Hero topic, maar past ondertussen beter hier denk ik:
wasco schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:06:
Kan het zijn dat de 'Battery'-widget van HTC de batterij enorm snel leegtrekt? Normaal doe ik zo'n 1,5 dag met een volle batterij. Gisterenavond wat rondgespeeld op de Hero en allerlaatst de 'Battery'-widget geplaatst. Kwam in één nacht van 85% naar 5%, heb maar net de wekker gehaald!
Battery-widget was het in elk geval niet, want deze had ik er vandaag afgehaald en het resultaat was hetzelfde. Is er software waarmee ik het batterijverbruik van apps kan monitoren? Misschien ook het netwerkgebruik van apps?

wasco [the brightest crayon in the box]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 163219 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:42:
Heb net de zoek funktie gebruikt maar kom niet verder.
Heeft al iemand een Spreadsheet progje draaien op droid ???
Zo`n progje is wel verkrijgbaar dat heb ik al wel gezien maar is wel zo prettig dat er hier al iemand dit heeft draaien en goed werkt en bevalt.???
Ik denk dat Documents to Go één van de beste is, maar die vind ik nog een stuk slechter dan de windows mobile opties. Doordat bijna alle Android toestellen capacitieve schermen hebben, moesten ze de interface wel vingervriendelijk maken, en dat is imho ten koste gegaan van functionaliteit. Je kan Documents to Go gratis proberen om excel files te lezen, maar ik weet niet of je dan ook kan bewerken.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:44

Nakebod

Nope.

Ik was wat aan het zoeken naar keyboard vervangers, en in eerste instantie was ik op zoek naar gesture achtige keyboards, alleen die lijken niet echt te bestaan.
Toen kwam ik wel andere keyboard tegen, namelijk SlideIT en ShapeWriter.

SlideIT Keyboard Lite (http://www.youtube.com/watch?v=229U0ZYPum8)
+ Nederlandse taal beschikbaar
+/- Iets minder schermruimte nodig dan ShapeWriter
+/- Lite gratis, full € 5,99
- Voelt trager aan

ShapeWriter (http://www.youtube.com/watch?v=sBOyGp25sSg)
+ Snel
+/- Schijnt nog een demo te zijn, geen betaalde versie beschikbaar
- Neemt veel schermruimte in
- Geen Nederlandse taal

Ik neig momenteel een beetje naar SliteIT, alleen de prijs staat mij een beetje tegen. Het is niet dat ik dagelijks hele A4tjes typ, af en toe wat IRC, zelden een SMSje, soms wat MSN, maar meer ook niet.
Twijfel, want de software zelf voldoet tot nu toe prima. Misschien eerst maar eens zien wat Lite nu eigenlijk precies "beperkt".

Nu kom ik ook vaak Better Keyboard tegen, zover ik weet kan die niet wat bovenstaande keyboard wel kunnen
En gezien er hier wel wat Better Keyboard gebruikers rondlopen: Wat maakt Better Keyboard nu echt beter? Kan je er (veel) sneller op typen dan normaal?
Met het gratis Language Pack ook in het Nederlands te gebruiken, dus dat is wel goed :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• 13art

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
Waarom niet gewoon een HTC keyboard installeren?
Of Better Keyboard?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er is nu een widget voor Buzz: Klik. Alhoewel ik me afvraag of iemand het gebruikt.

• Brad Pitt
RoD schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:49:
Er is nu een widget voor Buzz: Klik. Alhoewel ik me afvraag of iemand het gebruikt.
Yes! Als in: installed, Buzz tekstje ingetikt, verzonden, gecheckt op Google Maps, remove widget, deinstall :)

• Nakebod

Nakebod

Nope.

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:42:
Waarom niet gewoon een HTC keyboard installeren?
Of Better Keyboard?
HTC's keyboard heb ik al, typt traag in vergelijking met SlideIT en ShapeWriter.
Maar wat is er nu dus echt beter aan Better Keyboard? Voice input zal ik niet gebruiken, dus dat hoeft ook niet. Zover ik kan zien moet je nog steeds alles typen en geeft hij suggesties voor woorden. Werkt dat zoveel beter dan?
Gezien er geen demo is kan ik die niet proberen.
Of je moet het eerst kopen, en daarna weer refunden binnen 24 uur als hij niet bevalt, ik wil wel wat langer testen imho.

• Dark4ever
  • Laatst online: 29-05 23:58
Oke, miss heel erg noob maar wat doe ik fout: (gebruik trouwens Villian3.4 mod maar dat zal het toch niet zijn?)

Ik heb SlideIT en ShapeWriter gedownload.

Ik ga naar instellingen -> Taal en toetsenbord -> en zet een v-tje bij Shapewrite of SlideIT keyboard.
En als ik nu naar me sms programma ga zowel standaart als handcent krijg ik me normale keyboard te zien :S

Vergeet ik een stap of....?

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Jep 1 belangrijke stap: in een willekeurig invoerveld ff lang drukken, dan krijg je een menu waar je voor de standaard invoer methode moet kiezen, en dan kan je kiezen uit Android Keyboard, SliteIT, enz, afhankelijk wat je wel of niet hebt geïnstalleerd en geactiveerd.

• Dark4ever
  • Laatst online: 29-05 23:58
super, werkt nu (dat ze dat er ff niet bij zetten bij how to install :P)! kan er dus ff mee gaat kloten :D

• 13art

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
Grote verschil is dat de extra tekens allemaal wat beter te vinden zijn volgens mij.
Verder kon je daar de Nederlandse taal instellen, in tegenstelling tot dat dat bij Android 2.01 niet kon (2.1 wel).
Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik het zelf ook niet gebruik hoor :p

• TimVK
  • Laatst online: 29-12-2017
Brad Pitt schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:54:
[...]

Yes! Als in: installed, Buzz tekstje ingetikt, verzonden, gecheckt op Google Maps, remove widget, deinstall :)
Dat ken ik ja en zeker nu met dat Buzz gebeuren. Denk niet dat het echt van de grond komt als ik het zo zie. Of toch hier niet? ;(

--TimVK-->Puzzel Alarm versie 1.0 SE Xperia X10 White -> EDPnet Mobile == HTC Magic 32A -> Mobi* == SE G900i == SE K750i

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

TimVK schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:32:
[...]

Dat ken ik ja en zeker nu met dat Buzz gebeuren. Denk niet dat het echt van de grond komt als ik het zo zie. Of toch hier niet? ;(
Nee, de grote menigte gaat volgens mij nooit gebruik maken van Buzz. Facebook & Hyves daarentegen blijven populair.

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:38
slide it is een zeer leuk concept maar door mijn vinger zie ik de toetsen niet meer staan :(
CLB schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:56:
Iemand die een app weet, waarmee je je interne contacten (op de telefoon) kan kopieren naar je simkaart? Heb 'n nieuwe telefoon zonder uitgebreide syncmogelijkheden en dergelijke, dus op 1 van m'n 2 simkaarten moet ik even 200 contacten zetten..
Contacts2Sim Pro aangeschaft, doet geen ene flikker, dus die is weer returned :w maarja wat nu...

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

CLB schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:16:
[...]

Contacts2Sim Pro aangeschaft, doet geen ene flikker, dus die is weer returned :w maarja wat nu...
Krijg je je geld terug dan?

Yes binnen 24 uur na aanschaf =)

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:33
Er is een nieuw leuk fitnes programma verschenen in de market! Virtuagym! O+

DaveD

• TimVK
CLB schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:19:
Yes binnen 24 uur na aanschaf =)
Dat is dan wel een mooie service van Google _/-\o_
Spijtig in dit nietige landje geen aanschaf van apps mogelijk ;(

--TimVK-->Puzzel Alarm versie 1.0 SE Xperia X10 White -> EDPnet Mobile == HTC Magic 32A -> Mobi* == SE G900i == SE K750i

CreditCard... WireCard...

• Nakebod

Nakebod

Nope.

CreditCard... WireCard... Market... België!
Je hebt stap 1 en 2 niet eens meer nodig, zolang je in België geen dingen kan kopen in de Market.

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Nakebod schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:35:
CreditCard... WireCard... Market... België!
Je hebt stap 1 en 2 niet eens meer nodig, zolang je in België geen dingen kan kopen in de Market.
Inderdaad :(
Hoe komt het dat we in België niks kunnen kopen?

• Brad Pitt
TimVK schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:32:
Wat ik wél een leuke Buzz-optie vind: als je in Google Maps de Buzz-layer aan zet en zoomt naar een bepaald gebied, kan je alle Buzz-entries die "in" dat gebied zijn gemaakt bekijken in een lijst vorm.

Dus ik zoomde even naar mijn huidige lokatie in, klikte op het lijst-icoontje en dan zie je wat de mensen hier om je heen hebben gebuzzed. Dat vond ik wel pretty sweet :) Albeit nogal nutteloos natuurlijk ;)

[Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 19-03-2010 15:41]

• TimVK
Ja, dat is inderdaad wel een toffe feature, maar hier in de buurt niet echt veel te vinden spijtig genoeg :(
Op Facebook en soortgelijke zouden er mss niets anders dan meldingen staan en hier niets. De mensen zullen liever volledig hun leven op facebook en twitter en hyves verspreiden dan op Buzz.

Anoniem: 20972

Voor mijn HTC Legend ben ik op zoek naar een agenda app, die in staat is om afspraken per twee weken te herhalen. Ik heb tot nu toe niet anders gevonden dan dagelijks, wekelijks of maandelijks. Kent iemand zo'n agenda app?

Edit: ben er al uit. Via Google.com/calendar kan ik dit invoeren, en dat synchroniseert met de calendar apps op de Legend!

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 20972 op 19-03-2010 21:20]

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 23:24
Weet iemand een flashlight widget? En dan eentje die daadwerkelijk de flitser gebruikt en niet scherm wit maakt. Dat maakt het lastig ;( .
Ligt aan je toestel ;)

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 23:24
Oh, stom. Dus ik moet wachten tot iemand een widget specifiek voor de Legend maakt (ik wilde Ledgent typen als een soort contaminatie van Legend en widget, oké niet interessant).
Yes dat is echt toestel related, voor m'n Motorola Milestone heb je bijvoorbeeld MotoTorch, maar die werkt niet bij jou :)

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

net "rainy days" geprobeerd, maar de laag met de regenwolken flikkert nogal. (HTC legend)

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 07:10
M a r c o schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:57:
net "rainy days" geprobeerd, maar de laag met de regenwolken flikkert nogal. (HTC legend)
Mail sturen naar de ontwikkelaar, die kan je waarschijnlijk verder helpen dan de mensen hier.

ISS Detector en meer voor Android

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:54
Ik had in het vorige topic een vraag gesteld, maar helaas nog geen antwoord op gekregen.

Ik moet morgen een presentatie houden waarmee ik Gmote graag wil gebruiken. Op school kan ik mijn Hero helaas niet aan het netwerk hangen. Is het alsnog mogelijk om Gmote te gebruiken? Of gaat dit via een netwerk?

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 21:15

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Jeroen04 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:45:
Ik had in het vorige topic een vraag gesteld, maar helaas nog geen antwoord op gekregen.

Ik moet morgen een presentatie houden waarmee ik Gmote graag wil gebruiken. Op school kan ik mijn Hero helaas niet aan het netwerk hangen. Is het alsnog mogelijk om Gmote te gebruiken? Of gaat dit via een netwerk?
Uit de faq, volgens mij geldt principe ook in jouw geval:
I don't have a wireless router. Can I still use Gmote?
Yes, you can. GMote can operate by going through your cellular network's data connection. Here are the steps needed to enable this:

1. Make sure your cell phone is connected to a cell network (you can verify this by browsing to a web page)
2. Setup port forwarding on your router to forward port 8889 to the computer that is running the GMote server. (note: if you don't have a WIRED router either, then skip to setp 3) Here are some quick tips on how to do this:
1. Determine your computer's local ip address by right clicking on the gmote server icon and selecting 'help', 'show local ip'
2. Log into your router and go to the port forwarding section (it might be called NAT settings, or Application and Gaming).
3. Set the start and end port to 8889, the protocol to 'both', and the ip to the local ip of your computer that was determined in step 1 (note: if you plan on using gmote touch, then you'll also have to forward port 9901).
3. Determine your external ip (this is different from your local ip). You can determine this by going to: http://ip.nefsc.noaa.gov/ (I suggest you try to use your ip first to make sure everything works. However, external ip addresses tend to be dynamic and therefore may change after a few days. If this is your case, you can try to enter the hostname that is shown on the website. This is more likely to remain constant).
4. Make sure that the GMote server is started on your computer
5. Start GMote on your phone. It will try to automatically find a server. Once it fails, select the 'Enter server manually' option.
6. Type in the external ip address that you found in step 3.

If these steps were followed correctly, the application should now be working. If you have any problems (especially in step 2), you can try Googling "port forwarding".
Also, setting up port forwarding on your router may expose your computer to external security risks. You are therefore setting this up at your own risk, and by using Gmote, you agree that the Gmote developers will not be held responsible for any damage that occurs.
Please keep in mind that since you are going through your carrier instead of through a local network, normal data charges may apply if you don't have an unlimited data plan.

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

RunaR schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 08:26:
[...]

Mail sturen naar de ontwikkelaar, die kan je waarschijnlijk verder helpen dan de mensen hier.
Ondertussen heb ik dit gedaan.
Hij had het nog niet eerder gehoord, dus waarschijnlijk was het gerelateerd aan de legend.
even later een testversie van hem ontvangen waarin het opgelost was. _/-\o_

binnenkort zou hij een update op de market plaatsen met deze oplossing.

[Voor 8% gewijzigd door M a r c o op 20-03-2010 17:08]

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:54
DyStiC schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:38:
[...]

Uit de faq, volgens mij geldt principe ook in jouw geval:

[...]
Heb ik geprobeerd, maar dit lukt helaas niet. Hij vraagt steeds weer om IP in te stellen of naar server te zoeken.

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-06 13:05

Tags NL

Harmful or Harmless?

Weet niet echt waar het aan ligt, maar ik zie steeds weer dat Twidroid en Maps op de achtergrond worden opgestart. Kan met Advanced Task Manager het wel killen, maar het is een kwestie van tijd voordat ze weer terugkomen.

Heb in Twidroid alles uit staan qua dingen op de achtergond staan, checks op Tweets/Mentions en dat soort dingen, maar het helpt gewoon niet. Iemand ervaring hiermee?

https://powershellisfun.com

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb het ook inderdaad. Maar aangezien het mn telefoon niet trager maakt laat ik het gewoon staan.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-06 13:05

Tags NL

Harmful or Harmless?

RoD schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:27:
Ik heb het ook inderdaad. Maar aangezien het mn telefoon niet trager maakt laat ik het gewoon staan.
Was blij met Android 1.6 op mijn toestel, batterij bijna 3 dagen mee en nu... Regelmatig net een dag en 's ochtends leeg terwijl hij in die nacht ervoor met 40% op mijn nachtkast lag.. Denk dat het hierdoor komt en was gewoon benieuwd hoe ik het kon stoppen, denk dat dit mijn batterij leeg slurpt om een of andere manier...

https://powershellisfun.com

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-05 22:34
ik heb een vraag mbt de android market;
ik gebruik nu mn vriendins iphone en wil overschakelen naar android(toestel is nog niet bekend, ik vind de desire wel vet, en de Lg gw990 ook maar die is mss toch iets te groot, maar specs om u tegen te zeggen)
ik zoek de volgende apps
-metronoom
-tuner/stemmer
-piano
- een app dat je kan kiezen uit(een paar) drumpatronen en ook de snelheid ervan kan bepalen

Hoeveel kans heb ik om die te vinden?

en ja ook meer standard apps zoals navi al weet ik dat die er uiteraard zijn

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Dat kun je op inet zelf gewoon zoeken.
Bijvoorbeeld op androlib.
Dat is een bibliotheek met Android apps.

Al is wat jij zoekt wel heel specifiek.

• 13art

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
Als het er niet is, is het wel een goede app om voor de android markt te ontwikkelen.

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-05 22:34
ff gezocht op androidlib(kende ik niet) super!
5verschillende apps voor piano, tuner net het zelfde, metronoom ook. En kdenk een app met drumpatronen dat die er ook wel moet zijn.

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Kenny1001 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 22:50:
ff gezocht op androidlib(kende ik niet) super!
5verschillende apps voor piano, tuner net het zelfde, metronoom ook. En kdenk een app met drumpatronen dat die er ook wel moet zijn.
en als je dan een barcode scanner installeerd, kun je zo de QR code op androlib scannen en direct installeren.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-12-2022
Even een vraag tussendoor. Ik heb androlib en google net even doorgescanned, zoekende naar een audio-speler die Flac kan afspelen met gapless/crossfade (0.5s) support. Gezien de resultaten nihil waren, zijn die er blijkbaar dus niet op het Android platform?

(Ik kijk stiekem naar een Motorola Milestone, maar mocht gapless Flac ontbreken dan is dat voor mij een showstopper, dan blijf ik voorlopig nog bij WM6)

Pentaxiaan

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik weet niet of die al genoemd was, maar er is een nieuwe Super Mario/Giana Sisters/Commander Keen kloon uit voor Android.

Met een goeie oldskool 8-bit FM soundtrack, maar speelt natuurlijk het lekkerst op een echt qwerty keyboardje.

http://www.replicaisland.net/

[Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 21-03-2010 19:38]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vraagje :)
Is er voor Android(en de Ipod Touch) een tool om via internet gratis berichtjes naar elkaar te sturen?
Een soort SMS dus, maar dan via een soort IM tool tussen Android & een Ipod Touch :)

Iemand die me hieraan kan helpen?

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
DennusB schreef op zondag 21 maart 2010 @ 20:47:
Vraagje :)
Is er voor Android(en de Ipod Touch) een tool om via internet gratis berichtjes naar elkaar te sturen?
MSN, Skype, GoogleTalk?

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 21-03-2010 20:52]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is GoogleTalk er voor Ipod Touch???
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee