Android Software & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 101.905 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Deem schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:54:
Vroeger gebruike ik Locale om de dataverbinding uit te schakelen na 11 snachts, om deze in de ochtens om 7 uur weer in te schakelen. Nu ineens is locale een betaalde app die 10(!) dollar kost! Weet iemand een gratis alternatief die dit ook kan?
Kijk eens één post boven je :z

Weet niet wat je geprobeerd hebt, maar Timeriffic kan het in ieder geval (wel) i.c.m. APNdroid.

[ Voor 10% gewijzigd door Ruzor op 26-04-2010 11:00 ]

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 19:46
Qli-max schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:20:
Ik heb problemen met juicedefender. Ik heb een HTC desire vodafone ROM. Als ik juicedefender installeer doet de data verbinding het helemaal niet meer (dus ook niet op basis van vraag/aanbod zoals het zou moeten werken), zet ik juicedefender uit en herstel ik handmatig de APN instellingen gebeurd er niks, verwijder ik juicedefender en herstel ik handmatig de APN instellingen gebeurd er niks, verwijder ik juicedefender en start ik hem weer op, dan doet de dataverbinding het pas weer, maar goed dan heeft juicedefender nog steeds niet gewerkt....Herkent iemand deze problemen?
Ik heb dit probleem ook gehad met JuiceDefender op m'n Desire.
Daarom deze app verwijderd. Ik heb overigens 1.15.405.4 als softwarenummer, is dat de Vodafone ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
NRG-81 schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:25:
Ik heb dit probleem ook gehad met JuiceDefender op m'n Desire.
Daarom deze app verwijderd. Ik heb overigens 1.15.405.4 als softwarenummer, is dat de Vodafone ROM?
In de Vodafonesoftware staat het nummer 61 dus je hebt wrs gewoon de generieke software van HTC

[ Voor 27% gewijzigd door SlagerBlom op 26-04-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiNNiT
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05-2020
kenkreutzer schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:11:
Is het ook mogelijk om een map te maken zoals 'games' en daarin alle games erin te stoppen? Ik heb nou een van de sense schermen volg met games, waardoor het een beetje onoverzichtelijk wordt.
Ik gebruik daar AppOrganizer (free version). Daarmee kun je alle programma's die je hebt labellen en vervolgens een widget per label op je homescreen zetten.
Werkt zo goed dat ik nu 5 lege schermen heb op m'n Legend:-)

Je hebt ook nog een pro versie die FolderOrganizer heet, daar kun je ook bookmarks en contacts mee labellen (niet geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ben nog maar een beginner op het gebied van Android software en apps en ik heb al gezocht naar een antwoord op mijn vraag maar kan het niet vinden..

Vraag: Ik gebruik facebook voor Android maar als ik een afbeelding wil bekijken stuurt de app me door naar m.facebook.com hier wordt de foto uiteindelijk NIET weergegeven. Ik heb al even op mijn laptop op m.facebook.com gekeken en dan werkt het wel. Ik gebruik de HTC Desire.. Iemand tips om dit op te lossen?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik kan me een app herinneren waarmee je de Google search box op je homescreen ook voor andere dingen kunt gebruiken, zoals wikipedia en andere zoekmachines... Iemand hier die weet welke ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Kun je trouwens op de Desire de programma's die je ziet als je het linker pijltje aanklikt ook in groepen indelen? Ze staan nu alfabetisch, maar als je ze in groepen (in mappen bijvoorbeeld) kunt zetten, wordt het een stuk overzichtelijker. Misschien dat er een programma voor is?

En dan bedoel ik dus niet in mappen indelen op een van de homescreens, maar echt in het programmascherm.

[ Voor 16% gewijzigd door hars73 op 26-04-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

TiNNiT schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:39:
[...]

Ik gebruik daar AppOrganizer (free version). Daarmee kun je alle programma's die je hebt labellen en vervolgens een widget per label op je homescreen zetten.

Je hebt ook nog een pro versie die FolderOrganizer heet, daar kun je ook bookmarks en contacts mee labellen (niet geprobeerd).
kan het zijn dat dat ding tegenwoordig Android Mate heet? Dat krijg ik als result als ik zoek in de Market.
Kun je hier je icons ook zonder labels mee maken, zeg maar iPhone style? Vind die tekstlabels eigenlijk best lelijk in Android :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Zinu schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:45:
Ik kan me een app herinneren waarmee je de Google search box op je homescreen ook voor andere dingen kunt gebruiken, zoals wikipedia en andere zoekmachines... Iemand hier die weet welke ik bedoel?
Ohja, die heb ik geinstalleerd. Even zoeken hoor. Searchify

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irule
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10-2023
gwystyl schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:56:
[...]

Bij mijn spica met 2.1 kan ik langer drukken op gekoppelde apparaten, en dan kan ik bij opties kiezen voor telefoon en / of media. Ik zet altijd een vinkje bij telefoon en vinkje uit bij media; die stuur nl MP3, navigatie en andere niet-telefoongeluiden door.
Helaas.... werkt bij mij niet.
door op het gekoppelde apparaat te drukken wordt alleen de koppeling verbroken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 16:06

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Snake schreef op maandag 26 april 2010 @ 07:16:
[...]

Heb je geen Built in Exchange support? Want op mijn Nexus One en de Desire van mijn vriendin kan ik perfect een Exchange account toevoegen.
Ik heb een Pulse (Android 1.5) en die bied geen ondersteuning. Ik heb nu een demoversie van Roadsync, die ontvangt wel mail, maar moet het wel zelf ophalen. Geen Push dus. Plus dat ik over een week moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Erazzzer schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:00:
[...]

Ik heb een Pulse (Android 1.5) en die bied geen ondersteuning. Ik heb nu een demoversie van Roadsync, die ontvangt wel mail, maar moet het wel zelf ophalen. Geen Push dus. Plus dat ik over een week moet betalen.
Zoek op touchdown. Zowel gratis als betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

kazuka schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:57:
[...]

kan het zijn dat dat ding tegenwoordig Android Mate heet? Dat krijg ik als result als ik zoek in de Market.
Kun je hier je icons ook zonder labels mee maken, zeg maar iPhone style? Vind die tekstlabels eigenlijk best lelijk in Android :P
De Helixlauncher2 heeft een optie om alle iconen op je homescreens zonder label te tonen. Ze blijven in je appdrawer dan nog wel met label staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 16:06

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Get!em schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:13:
[...]

Zoek op touchdown. Zowel gratis als betaald.
De gratis is ook een trial van een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Erazzzer schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:21:
[...]

De gratis is ook een trial van een paar dagen.
Dat is jammer... een van de eerste versies bleef doorwerken geloof ik. Ooit eens getest. op een oude android mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

TiNNiT schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:39:
[...]

op mijn hero kan je kan ook gewoon in android mappen aanmaken en daar apps/games in zetten

gewoon toevoegen aan je homescreen, map openen, menu openen, app inhouden gedrukt et voila. Geen extra apps voor nodig

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Nakebod schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:38:
[...]

Latitude niet, die logt niet je hele route, (En ik heb locatie geschiedenis @ Latitude aanstaan). En werkt alleen voor vrienden, niet makkelijk via een website.
En dat FourSquare klinkt ook weer als iets wat met vrienden werkt, en een "social network" achtig iets met punten? Volgens mij niet wat ik zoek :)

Om misschien een beter voorbeeld te geven wat ik wel zoek als GPS Tracker: http://trackr.eu/user/Nakebod
Iedere track die ik gelogd heb is opvraagbaar, op het moment dat ik live ga kan ik of die URL geven (makkelijk onthoudbaar) of alleen trackr.eu en mijn Quick Access code geven van dat moment.
My Tracks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

MeIsTwisted schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:49:
[...]

op mijn hero kan je kan ook gewoon in android mappen aanmaken en daar apps/games in zetten

gewoon toevoegen aan je homescreen, map openen, menu openen, app inhouden gedrukt et voila. Geen extra apps voor nodig
Maar kan dit ook in het applicatiescherm (daar waar alle applicaties alfabetisch staan)? Volgens mij niet he, of kijk ik ergens overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, daar lukt het niet hars73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 11:09
Zijn er hier ook mensen die last hebben dat mvideoplayer wel geluid.weergeeft, maar geen beeld? Ik kan trouwens wel de ondertiteling lezen. En de film is geconverteerd naar mp4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan heb je zeer waarschijnlijk een verkeerde instelling / container gekozen denk ik zo...
Maar er is een speciaal converteer topic voor Android waar wat progsels / tips en trucs staan.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.