Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 100.085 views

Anoniem: 294643

Flash3d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:49:
[...]

Bij mij lijkt het syncen in AppBrain alleen te werken wanneer ik een wifi verbinding heb.
Ja gisteren thuis had ik inderdaad wifi, en toen lukte het ... mm vreemd dat het alleen met wifi lukt dan?

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 18:35
Never mind, ik zag net idd dat je input method ook nog moet kiezen in je input field...

[Voor 174% gewijzigd door Odie op 23-04-2010 10:09]

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lang klikken op het scherm waar je in wilt gaan typen en "Input Method" aanklikken.

• DRvDijk
  • Laatst online: 30-05 00:30
Nog een fijn stukje software: Quick Settings. Kun je vanuit de notification bar snel een hele hoop instellingen veranderen (meer dan de Power Manager widget).

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik ben op zoek naar een fijne podcast app, ik zag in androlib.com podkast staan, maar als ik ernaar zoek op m'n desire of ik scan de

dan vind ie 'm niet, ondanks dat de desire bezitters sinds vanochtend vroeg toch de copy protected apps kunnen zien...

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:08
DRvDijk schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:27:
Nog een fijn stukje software: Quick Settings. Kun je vanuit de notification bar snel een hele hoop instellingen veranderen (meer dan de Power Manager widget).
[afbeelding]
Ja goedemiddag! Heb deze net toevallig gisteren gepost :

dafmay in "Android Software & Discussie - Deel 4"

En inderdaad een erg handige app!

• DRvDijk
dafmay schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:44:
[...]

Ja goedemiddag! Heb deze net toevallig gisteren gepost :

dafmay in "Android Software & Discussie - Deel 4"

En inderdaad een erg handige app!
offtopic:
Ghe, ik had nog in het topic gezocht of Quick Settings gepost was, maar vond de titel van de app niet, vandaar dat ik m gemist had

• irule
  • Laatst online: 21-05 15:06
Weet iemand hoe ik wel bluetooth aanzet maar niet a2dp?
Wil dat op mijn bluetooth autoradio wel telefoon gesprekken doorkomen, maar niet de gesproken dingen van de navigatie.

heb een hero met villain 2.1 firmware

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-05 18:56

Snake

Los Angeles, CA, USA

shameete schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:43:
ik ben op zoek naar een fijne podcast app, ik zag in androlib.com podkast staan, maar als ik ernaar zoek op m'n desire of ik scan de
[afbeelding]
dan vind ie 'm niet, ondanks dat de desire bezitters sinds vanochtend vroeg toch de copy protected apps kunnen zien...
Restart je phone eens? Anders probeer eens Google Listen :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Shanquish
  • Niet online
Snake schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:42:
[...]

Restart je phone eens? Anders probeer eens Google Listen :)
biedt geen uitkomst, dan nog vind ie podkast niet, bij jou/jullie wel dan?

Listen ziet er wel netjes uit, even mee spelen :)

• mart761
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-05-2018
Kan iemand de youtube downloader online zetten. Ik vind er wel een maar dat is een betaalde. Is er niet iets zodat ik het gratis kan downloaden?

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 08:40

Nss

The Dude Abides

irule schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:33:
Wil dat op mijn bluetooth autoradio wel telefoon gesprekken doorkomen, maar niet de gesproken dingen van de navigatie.

Heb hetzelfde probleem, zou ik ook graag willen weten. Heb al naar een app gezocht waarmee bluetooth in te stellen is, maar ik kan het niet vinden.

• Anoniem: 237909
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
In het verleden heeft handycent in de OP gestaan, nu staat er chomp. Verbeeld ik me dat nou of is er een goede reden om dat programma om te ruilen?

Anoniem: 330021

Sinds kort staat de Radio.nl in de Market een echte aanrader: http://www.androidworld.nl/22646/radio-nl-n-in-de-market/

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Net even Google Maps met Navigation getest op m'n Desire. Het is nog beta maar werkt best goed! Zelfde 3D weergave als bij TomTom maar de GUI lijkt GPU accelerated want het gaat erg vloeiend :9

Veelbelovend in elk geval!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

irule schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:33:

Bij mijn spica met 2.1 kan ik langer drukken op gekoppelde apparaten, en dan kan ik bij opties kiezen voor telefoon en / of media. Ik zet altijd een vinkje bij telefoon en vinkje uit bij media; die stuur nl MP3, navigatie en andere niet-telefoongeluiden door.

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-02 20:15
kazuka schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:17:
Net even Google Maps met Navigation getest op m'n Desire. Het is nog beta maar werkt best goed! Zelfde 3D weergave als bij TomTom maar de GUI lijkt GPU accelerated want het gaat erg vloeiend :9

Veelbelovend in elk geval!
Linkje waar je het vandaan hebt?

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

• mDieli
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-05 09:27
Christiano007 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:05:
[...]

Dat Websharing werkt echt uitstekend _/-\o_
Die werkt inderdaad SUPER over WiFi. Enkel krijg ik m niet aan de praat over 3g. :(
Iemand die het wel werkend heeft over 3g? (Ik heb zelf Vodafone)

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-06 17:01
Het is al eens eerder gevraagd door iemand anders, maar omdat daar geen antwoord is gekomen vraag ik het nog maar een keer: Ik ben op zoek naar een applicatie die de scenes van HTC automatisch kan wisselen op bepaalde tijdstippen. Nu heb ik het dus niet over apps die profielen switchen, want die bestaan inderdaad, maar dit is niet wat ik zoek.

Die scenes in Sense zijn leuk en aardig, maar ze zouden pas écht wat waard zijn als ze zich konden aanpassen naar de tijd en dus naar je benodigdheden van dat moment.

PS5 PSN: UnrealKazu

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:17
Weer een leuke gevonden

Radio.nl
http://www.androlib.com/a...bileweb-radionl-CzzB.aspx

Bijna alles nederlandse radiozenders. Werkt erg goed

• DRvDijk
ConnectBot om ssh verbindingen mee op te zetten. Werkt érg goed, is een van de betere, zo niet beste mobiele ssh client die ik ooit op een mobiel platform heb gezien.

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-05 15:50

Icyzer

Goudvis

Anoniem: 237909 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:09:
In het verleden heeft handycent in de OP gestaan, nu staat er chomp. Verbeeld ik me dat nou of is er een goede reden om dat programma om te ruilen?
Sowieso zie ik het voordeel boven de standaard app niet zo eerlijk gezegt, die werkt toch prima?

Bij betaalde games mis ik trouwens wel asphalt 5 en Doodlejump :D

• Stukfruit
  • Niet online
Voor de mensen die Wirecard (willen) gebruiken om te betalen, zou ik eerst even dit lezen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=493972

..en ik ben al meer van zulke verhalen tegengekomen. Ik wacht nog even rustig af tot Google zelf hun Checkout-ding bruikbaar maakt...

Dat zit wel Schnorr.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 17:21

Nakebod

Nope.

Zal denk ik allemaal wel meevallen, heb in het verleden toen ik ff tijdelijk geen eigen creditcard had een aantal keer wirecard gebruikt, ging gewoon altijd goed.
Er zullen vast wel eens fouten gemaakt worden, maar net zoals altijd hoor je alle goede dingen nooit. Is ook gewoon een Duitse bank die deze service aanbied.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

*O* STEM OP JE FAVORIETE ANDROIDSOFTWARE: GoT Community Android Awards *O*

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Nakebod

Nakebod

Nope.

En gestemt op een aantal dingen die ik ken :+

Op WM had ik altijd trackr om via GPS mijn locatie te tracken, en realtime op de website te volgen (Via een makkelijke URL). En als je klaar was met trackr kon je de gehele route uploaden om hem later nog te bekijken. Nu heb ik voor Android gezocht, maar nog niets vergelijkbaars gevonden.
Bijna allemaal doen ze aan GPS tracking, realtime wat gegevens laten zien op je telefoon, en achteraf uploaden. Niet wat ik zoek. (O.A. My Tracks, GPS Logger)

De enige die in de buurt kwam was InstaMapper (GPS Tracker), alleen de gedeelde URL is niet te onthouden.
Edit: Ook geschiedenis, helemaal overheen gekeken.

Dus ik zoek een GPS tracker die voldoet aan:
- Realtime (zonder inloggen) te volgen voor vrienden, via een makkelijke URL
- Het liefst niet publiekelijk op de website (Lijst met online gebruikers), maar door een directe URL zoals trackr dat ook heeft.
- Oude tracks bekijken
- Ook voor auto (Sporttrackers zijn denk ik niet geschikt hiervoor?)

[Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 24-04-2010 12:20]

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:52
martijnd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:59:
[...]

Linkje waar je het vandaan hebt?
Zelf nog niet getest, maar zo eens proberen:

http://www.androidworld.n...gle-navigation-activeren/

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
Iemand de mogelijkheid op de NU applicatie te downloaden?
Ik weet niet of het komt omdat deze eraf gehaald is of omdat mijn ROM hem niet wil herkennen (Modaco 3.2 Hero)
Ik heb mijn telefoon een paar keer gewipet (alle wipe mogelijkheden gehad) maar ik krijg hem niet gevonden dus..

• PetersNL
  • Laatst online: 23-05 10:08
Eindelijk! Ik zocht al een tijdje een goed stream programma voor NL-se radiozenders :)

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
DaJohn schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:34:
Iemand de mogelijkheid op de NU applicatie te downloaden?
Ik weet niet of het komt omdat deze eraf gehaald is of omdat mijn ROM hem niet wil herkennen (Modaco 3.2 Hero)
Ik heb mijn telefoon een paar keer gewipet (alle wipe mogelijkheden gehad) maar ik krijg hem niet gevonden dus..
Staat op dit moment inderdaad niet in de market. Haal m hier op..

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05-2018

StaarTT

Android for Life.

*weg* Reageer aub inhoudelijk

[Voor 94% gewijzigd door pven op 24-04-2010 12:58]

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Eventjes in de herhaling: ik zoek een goede database app. De app met de toepasselijke naam "database" is het net niet .. teveel gedoe om snel & simpel data in te voeren. Het gaat om het invoeren van verschillende data op een zo snel mogelijke manier die ik later goed terug kan halen (kilometers gereden, werkuren, uitgaven creditcard).

Daarnaast: is er een tool waarmee je alle geinstalleerde apps in 1x kunt upgraden?

==
hoi

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Ik ben op zoek naar een app (voorkeur gratis) waarmee ik bestanden kan verplaatsen van mijn PC naar mijn Desire, zonder gebruik van een kabel, maar via WiFi.Dus dat mijn Desire een soort van externe netwerkschijf wordt. Ik heb net Webshare geprobeerd, maar die krijg ik niet werkend.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-05 21:23
mDieli schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:22:
[...]

Die werkt inderdaad SUPER over WiFi. Enkel krijg ik m niet aan de praat over 3g. :(
Iemand die het wel werkend heeft over 3g? (Ik heb zelf Vodafone)
Samsung Spica + Android 2.1 + 3G = no go :(

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

janvanduschoten schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:32:
Ik ben op zoek naar een app (voorkeur gratis) waarmee ik bestanden kan verplaatsen van mijn PC naar mijn Desire, zonder gebruik van een kabel, maar via WiFi.Dus dat mijn Desire een soort van externe netwerkschijf wordt. Ik heb net Webshare geprobeerd, maar die krijg ik niet werkend.
Probeer eens dropbox op je pc met op je phone droidbox app

• MikeOO
Wat lukt er niet bij Webshare. Is vrij eenvoudig in te stellen en werkt verder super via Wifi. Via Vodafone lukt het helaas niet. Ik gebruik niet anders meer.

Mogelijk dat je uitgebreide firewall gebruikt als Norton, Zonelalarm. Deze tools willen nog wel eens wat tegenhouden. Met de standaard Windows Firewall en Nod32 geen problemen.

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Ik probeer het nu even via Skydrive op de PC uploaden, en dan downloaden via de Desire.

[edit] Skydrive werkt ! Mocht ik nog een eenvoudigere optie vinden, dan post ik het wel ff. .
Ik kan met diverse browsers Webshare niet benaderen. Ga het thuis straks nog eens proberen.

[Voor 55% gewijzigd door janvanduschoten op 24-04-2010 16:47]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• SlagerBlom
  • Laatst online: 13-09-2015
Vreemd, hier werkt Webshare gewoon op een Legend en met Vodafone. (Wel een unlockte of unbranded, dus met nieuwste software update)

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:11
Eusebius schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:24:
(...)

Daarnaast: is er een tool waarmee je alle geinstalleerde apps in 1x kunt upgraden?
Volgens mij niet. Even wachten op de de 2.2 versie van Android, daar zit het standaard in.

Anoniem: 321890

Probeer anders SwiFTP eens
Is gratis en kan je via ftp op je netwerk naar je sd files doorsturen.
(kan je limiteren tot lan, alsook via het internet toestaan)

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 13:53
Stukfruit schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:47:
Voor de mensen die Wirecard (willen) gebruiken om te betalen, zou ik eerst even dit lezen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=493972

..en ik ben al meer van zulke verhalen tegengekomen. Ik wacht nog even rustig af tot Google zelf hun Checkout-ding bruikbaar maakt...
Wat is er niet bruikbaar aan dan? Gisteren wat apps gekocht ging prima, twee keer klikken en klaar!

• -TheNose-
  • Laatst online: 01-06 13:53
Ik kwam wat te laat met android in aanraking om te kunnen nomineren, maar enkele briljante apps staan er alvast niet bij :P

• pina
  • Laatst online: 01-06 20:10
Ik heb vorige maand een app gedownload waarmee ik het scherm v mijn hero kon gebruiken als trackpad. Maar ben de naam vergeten van de app, iemand die mijn geheugen kan opfrissen? Daardoor kon ik de hero als trackpad/muis gebruiken van de computer (macbook pro)

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Gmote, of PREMOTEDROID?

• pina
  • Laatst online: 01-06 20:10
het is remotedroid thnx! *O* *O*

• Stukfruit
  • Niet online
-TheNose- schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 21:13:
[...]

Wat is er niet bruikbaar aan dan? Gisteren wat apps gekocht ging prima, twee keer klikken en klaar!
Je wil zeggen dat Google Checkout gebruikt kan worden zonder credit card?

Dat zit wel Schnorr.

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-04 11:48
Even een vraag, is er ook een app beschikbaar waarmee je over WiFi meerdere folders kan sharen? Ik wil namelijk gemakkelijk muziek en films kunnen opladen naar mijn telefoon zonder hem te hoeven koppelen aan mijn pc, wil gewoon een netwerk share zegmaar.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Negaiido
  • Laatst online: 23:49
edit: Nja ik wist nie dat er een speciale topic daarvoor was 8)7

[Voor 77% gewijzigd door Negaiido op 25-04-2010 00:57]

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:08
Negaiido schreef op zondag 25 april 2010 @ 00:01:
Het valt me trouwens op dat er navigatie apps zijn die dan wel navigeren maar niet zoals de tomtom. Is er nou helemaal geen app die op dezelfde manier navigeert als de tomtom? Dus dat je de map niet van bovenaf ziet maar "rechtvooruit".
CoPilot
Navigon
Sygic
iGo8
.... 8)7

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-12-2017
Probeer ES file explorer eens, werkt zeer goed en is gratis

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ikbengoofy schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 23:43:
Even een vraag, is er ook een app beschikbaar waarmee je over WiFi meerdere folders kan sharen? Ik wil namelijk gemakkelijk muziek en films kunnen opladen naar mijn telefoon zonder hem te hoeven koppelen aan mijn pc, wil gewoon een netwerk share zegmaar.
Webshare? is gratis als je telkens maar 1 bestand upload..

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Anoniem: 349956

alvv schreef op zondag 25 april 2010 @ 01:13:
[...]
Probeer ES file explorer eens, werkt zeer goed en is gratis
Waar zoek je op dan? Als ik zoek op "ES file explorer" vind ik alleen 4 andere programma's.

Webshare ziet er goed uit. Alleen jammer dat de free version geen multiple files ondersteund. Elke keer een los bestand selecteren is ook een beetje duf.

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Anoniem: 349956 schreef op zondag 25 april 2010 @ 09:06:
[...]

Waar zoek je op dan? Als ik zoek op "ES file explorer" vind ik alleen 4 andere programma's.

Webshare ziet er goed uit. Alleen jammer dat de free version geen multiple files ondersteund. Elke keer een los bestand selecteren is ook een beetje duf.
Probeer zoals ik al eerder zei dropbox eens, werkt echt perfect. Daarnaast heb ik daar ook mijn belangrijkste bestanden in staan dus daar kan ik ook altijd bij

• Compizfox
  • Laatst online: 09:18

Compizfox

Bait for wenchmarks

Het kan ook met Discover, ook gratis. Heeft een web-interface die je op je PC kunt benaderen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 09:43
Compizfox schreef op zondag 25 april 2010 @ 11:10:
Het kan ook met Discover, ook gratis. Heeft een web-interface die je op je PC kunt benaderen.
Linkje? kan m (nog) niet vinden ;)

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Anoniem: 349956 schreef op zondag 25 april 2010 @ 09:06:
[...]

Zoek eens op 'EStrongs File Explorer'? Zo staat-ie volgens mij in de market. Uiteraard kun je ook even de QR hieronder scannen :P

Rail Away!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02 10:40
Morgen allemaal,

Ben al wel wat actiever in het desire topic, maar ben hier nieuw (en zo ook met het android OS). Ik heb wat opmerkingen en een aantal vragen over mail accounts/apps:

Op dit moment heb ik de volgende standaard apps: de Mail app van HTC en de Gmail app
Ik maak gebruik van de volgende accounts: een POP Hotmail account en een IMAP Gmail account, beide staan in de Mail app van HTC en het Gmail account ook nog in de Gmail app.
Ik kwam tot de volgende conclusies na langer gebruik (en met ‘op de computer’ bedoel ik hotmail of gmail via een webbrowser):

- Ongeacht account komt een van de computer verzonden email niet in de verzonden map van de Mail app van HTC (kan niet ingesteld worden).
- Een vanuit gmail (computer) verzonden email komt wel in de verzonden map van de Gmail app (kun je instellen).
- Een van de HTC verzonden email komt in het geval van hotmail niet in de verzonden map op de computer en in het geval van Gmail in de [IMAP]/verzonden map (wat ik zelf jammer vind want heb het liever in één map ‘verzonden’, kun je dit in gmail aanpassen, kan ik niet vinden….).
- Als ik een hotmail email gelezen heb of ik verwijder een hotmail email in de Mail app van HTC zal dit op de computer niet doorgevoerd worden en andersom ook niet (doordat het een POP account is toch?)
- Als ik een gmail email gelezen heb of ik verwijder een gmail email in de Mail app van HTC zal dit ook op de computer zijn doorgevoerd. Andersom (op comp lezen/verwijderen) werkt alleen met verwijderen, het lezen wordt het niet doorgevoerd in de Mail app van HTC (hij zuigt echt!). Hiervan heeft de Gmail app geen last, die is compleet gesynchroniseerd.
- Gmail App geeft niet aantal ongelezen mailtjes bij de widget.

Ik wil mijn hotmail account behouden, maar wil wel totale synchronisatie tussen computer en mobiel. Als het goed is kan dit niet middels POP en hotmail doet niet aan IMAP, hoe kan ik dat dan het best doen? Verder zuigt de Mail app van HTC dus daarvoor zoek ik een vervanger die bovenstaande problemen niet heeft (heeft k-9 ook dit soort problemen of is dit een goede vervanger).

(Een oplossing kan natuurlijk zijn om alle mailtjes van hotmail door te sturen naar de Gmail app (+ install Gmail unread count app) door middel van een truukje, als die nog werkt, maar ik ben daar geen voorstander van. )

Wie kan mij helpen :)

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 10:42

DizzyWeb

Ondertiteld

Je zegt het zelf al, Hotmail werkt via POP3, verzonden e-mails komen nooit bij Hotmail terecht, alleen op de machine waar je ze verstuurt.

Enige optie zou zijn om je Hotmail account met je PC te syncen met HTC Sync ofzo, denk ik.

• Jip
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 10:29
Je kan bij de instellingen van Gmail, zorgen dat je emails van hotmail (of welk ander account) allemaal in de inbox (of ander ingestelde map) worden geimporteerd. Zo kan je dus als je emails in je Gmail ontvangen.
De mails worden niet gelijk geimporteerd, maar ongeveer 15 minuten nadat je de mail op je hotmail account heb binnen gekregen. Hier de link naar de instellingen: https://mail.google.com/mail/?shva=1#settings/accounts

Fujifilm X-T1, X-E3 | XF 16mm F1.4, XF 35mm F2, XF 18-55mm, XF 55-200mm

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06 07:08
Nakebod schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:17:
En gestemt op een aantal dingen die ik ken :+

Op WM had ik altijd trackr om via GPS mijn locatie te tracken, en realtime op de website te volgen (Via een makkelijke URL). En als je klaar was met trackr kon je de gehele route uploaden om hem later nog te bekijken. Nu heb ik voor Android gezocht, maar nog niets vergelijkbaars gevonden.
Bijna allemaal doen ze aan GPS tracking, realtime wat gegevens laten zien op je telefoon, en achteraf uploaden. Niet wat ik zoek. (O.A. My Tracks, GPS Logger)

De enige die in de buurt kwam was InstaMapper (GPS Tracker), alleen de gedeelde URL is niet te onthouden.
Edit: Ook geschiedenis, helemaal overheen gekeken.

- Het liefst niet publiekelijk op de website (Lijst met online gebruikers), maar door een directe URL zoals trackr dat ook heeft.
- Oude tracks bekijken
Ik zocht hier ook al naar. Ik heb Glympse gevonden. Nog niet echt uitgebreid getest maar ziet er wel leuk uit. Vanochtend had ik een update van het programma op mijn Desire. Hier kan je hem vinden: http://www.glympse.com

• Qli-max
Reflash schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:08:
Je kan bij de instellingen van Gmail, zorgen dat je emails van hotmail (of welk ander account) allemaal in de inbox (of ander ingestelde map) worden geimporteerd. Zo kan je dus als je emails in je Gmail ontvangen.
De mails worden niet gelijk geimporteerd, maar ongeveer 15 minuten nadat je de mail op je hotmail account heb binnen gekregen. Hier de link naar de instellingen: https://mail.google.com/mail/?shva=1#settings/accounts
Ja dat ken ik, vind het alleen jammer dat je dan idd 15min interval hebt (komt blijkbaar door hotmail, want in gmail krijg je de melding: Fout bij het lezen van mail.
Server heeft de volgende fout teruggestuurd: "Error in LIST command: login allowed only every 15 minutes". Maar goed, is voorlopig wel de tijdelijke oplossing dan...

Edit: Toch even gekeken naar het truukje van doorsturen, maar dat werkt niet meer, althans alles is veranderd sinds live en kom er niet achter hoe ik het truukje nog kan uitvoeren. Iemand anders nog tips naar aanleiding van mijn vorige post?

[Voor 29% gewijzigd door Qli-max op 25-04-2010 15:00]

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Binnetie schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:09:
[...]

Ik zocht hier ook al naar. Ik heb Glympse gevonden. Nog niet echt uitgebreid getest maar ziet er wel leuk uit. Vanochtend had ik een update van het programma op mijn Desire. Hier kan je hem vinden: http://www.glympse.com
Mjah, die vergeten te vermelden, had ik ook gezien.
Alleen niet geinstalleerd, of ik lees de tekst verkeerd, maar voor Glymse moet je eerst mensen "uitnodigen" om te kijken?
Ik hang meestal rond op IRC op mijn telefoon, en dan voordat ik iets wil tracken zeg ik meestal iets als: Over 5 minuten live op http://weetikveelwaar.iets/nakebod/ ofzo, zoiets zou ik graag hebben. Maar dat kan niet met Glymse of wel?

• Ibex
  • Laatst online: 06:57

Ibex

^^ met stom.

Ik heb gewoon op mijn GSM een ftp server draaien. Lekker gemakkelijk :).

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Misschien is het een wat ver gezocht idee voor een app:
Maar ik ben op zoek naar een app die bij publieke wifi netwerken (met browser login) automatisch de browser opstart en je inlogt om op het internet te kunnen.
(Wifi zoals de hotspots van sommige internet providers of de wifi rond je unief ...)

Ik kan niet op de juiste term komen voor dit soort van netwerken en dus heb ik ook al weinig geluk om deze te vinden.

• bop
  • Laatst online: 29-04 10:27

bop

VisualWeb

Anoniem: 321890 schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:47:
Maar ik ben op zoek naar een app die bij publieke wifi netwerken (met browser login) automatisch de browser opstart en je inlogt om op het internet te kunnen.
(Wifi zoals de hotspots van sommige internet providers of de wifi rond je unief ...)

Ik kan niet op de juiste term komen voor dit soort van netwerken en dus heb ik ook al weinig geluk om deze te vinden.
Ik denk dat ik wel weet wat je wilt hebben (dat wil ik ook wel hebben).

Ik heb wel is dat ik in het Stadion me internet wil bekijken (maar daar is 3G beetje druk) en dan altijd via de KPN Hotspot ga surfen. Echter, elke keer als ik me mobiel even niet gebruik moet ik opnieuw inloggen in de hotspot via de website en het zou wel handig zijn als je een app zou hebben die dat elke keer voor je doet.. neem aan dat je dat bedoelde?

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Anoniem: 321890 schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:47:

Je browser zal ie niet automatisch opstarten. Maar Wefi-Connect vindt ik wel handig voor het grafisch vinden van netwerken. Zal ook automatisch verbinden.

Ik heb er dan precies toch eentje kunnen vinden:
http://www.appbrain.com/app/net.gailly.hotspotconnect
nu hopen dat hij ook werkt op mijn unief & phone. Want ik lees precies dat hij niet meer werkte op 1.6

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 321890 op 25-04-2010 16:29]

• Anoniem: 69767
  • Niet online
Nakebod schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:17:

- Oude tracks bekijken
Google Latitude is wat je zoekt. Of anders mss Foursquare?

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-06 20:59
Probleempje:
Nadat ik met Appbrain geprobeerd heb Google Maps te updaten doet Google Maps het niet meer. Bij een aantal toepassingen krijg ik nu de melding dat 'de toepassing Google Maps is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw'
Hoe kan ik Google Maps er helemaal afgooien en hem opnieuw installeren? (in de Market krijg ik geen hits als ik zoek op Google Maps, zal dus via een .apk moeten gaan)
(standaard T-mobile G2 (Hero))

[Voor 3% gewijzigd door ikmattie op 25-04-2010 17:01]

Mijn Flickr; Sony A7iii

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 09:43
Compizfox schreef op zondag 25 april 2010 @ 11:10:
Heet nu aFile tegenwoordig, en crashed bij mij om de haverklap. Probeer nu WebSharingLite.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06 07:08
Ik ben op zoek naar een handig tooltje om vanaf je pc te kunnen smsen als je telefoon via usb verbonden is. Jeyo Mobile Companion is zo'n programma wat ik gebruikte voor Windows Mobile.

• Qli-max
Kan met verschillende apps, bijvoorbeeld remoteSMS, die werkt wel prima:

[Voor 17% gewijzigd door Qli-max op 25-04-2010 17:23]

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:45
oeps - verkeerde thread

[Voor 84% gewijzigd door SAICRJMPM op 25-04-2010 18:19]

• Anoniem: 237909
  • Niet online
Is er een (gratis) blokkeer programma zoals Mcleaner die ik gebruikt heb voor mijn symbiantoestel. Het blokkeert smsjes van bepaalde personen, privenummers/onbekende nummers die mij bellen, enzovoorts?

• DinX
  • Laatst online: 09:34

DinX

Motormuis

Anoniem: 237909 schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:59:
Is er een (gratis) blokkeer programma zoals Mcleaner die ik gebruikt heb voor mijn symbiantoestel. Het blokkeert smsjes van bepaalde personen, privenummers/onbekende nummers die mij bellen, enzovoorts?
aFirewall

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:13
Is het ook mogelijk om een map te maken zoals 'games' en daarin alle games erin te stoppen? Ik heb nou een van de sense schermen volg met games, waardoor het een beetje onoverzichtelijk wordt.

Daarnaast, hoe verwijder je apk bestanden die je handmatig hebt geinstalleerd, dus niet via de shop? Ik heb zelf al een beetje gezocht op internet, en daar stuit ik op manieren waarbij je het via de console moet doen. Kan het gewoon niet via de phone zelf?

HTC desire trouwens ;)

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 13:49

LDVC

Let's get it over with

Houd je vinger even op het scherm van je homescreen. Je kunt nu een map aanmaken. Vervolgens kun je daar je games naartoe slepen.

Je 2e vraag: via instellingen > toepassingen > beheren, kun je applicaties verwijderen, ook als je ze niet via de market geïnstalleerd hebt.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

• Qli-max
Als het niet lukt via Menu > Instellingen > Toepassingen > Toepassingen Beheren, wat trouwens tot nu toe bij mij heeft gewerkt, dan kan het met verschillende apps, bijvoorbeeld Uninstaller, heb ik getest en die werkt wel prima:

@ LDVC, sorry was een beetje traag :9

[Voor 4% gewijzigd door Qli-max op 25-04-2010 19:37]

Anoniem: 273166

Kan je d.m.v. Wirecard (www.wirecard.nl) apps kopen? Want als ik m'n mastercard gegevens invul zegt hij dat er iets niet klopt.

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 273166 schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:22:
Kan je d.m.v. Wirecard (www.wirecard.nl) apps kopen? Want als ik m'n mastercard gegevens invul zegt hij dat er iets niet klopt.
Even invullen via google checkout i.p.v. de market op de foon. :) Dan doen je mastercard gegevens als het goed is het wel.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• Trouble
  • Nu online

Trouble

Hier is een bordje van <3

Ik las laatst ergens dat Wirecard wordt afgeraden, overboekingen die ze kwijt raken enzo :{

Reminder: She's not dressed as a slut, you're just thinking like a rapist | 17 December 1991 | De Nerdette |

LDVC schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:29:
Houd je vinger even op het scherm van je homescreen. Je kunt nu een map aanmaken.
Vervolgens kun je daar je games naartoe slepen.
Om hem dan ook nog daadwerkelijk 'games' te noemen doe je het volgende:
1. Map openen
2. Bovenaan in het scherm zie je dan 'map' staan
3. Druk daar even drie seconden op met je vinger
4. Je krijgt dan een klein menu'tje waarin je kan typen
5. Hernoem 'map' naar 'games' 'spellen' 'troep' of wat dan ook

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
FiVAL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:58:
Weet iemand ook een app waarmee ik (via mijn tel zelf!)
een Webdav of iCal kalender kan syncen?

Deze Agenda's worden enkel op ons interne netwerk
beschikbaar gesteld...

(Intern gebruiken we namelijk de Lightning-plugin op Thunderbird)
Calendar (CalDAV) Sync BETA, website developer.

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10-2020
Dit werkt op mijnj HTC Hero niet. Als ik via www.nederlandfm.nl Skyradio probeer te openen krijg ik de melding
Fout
Het is niet mogelijk om een site te
benaderen via een link die begint met
een IP-nummer.

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:13
CLB schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:59:
[...]

Om hem dan ook nog daadwerkelijk 'games' te noemen doe je het volgende:
1. Map openen
2. Bovenaan in het scherm zie je dan 'map' staan
3. Druk daar even drie seconden op met je vinger
4. Je krijgt dan een klein menu'tje waarin je kan typen
5. Hernoem 'map' naar 'games' 'spellen' 'troep' of wat dan ook
Thanks! Kan je de afbeelding van de map ook veranderen?

[Voor 89% gewijzigd door deimos op 26-04-2010 00:00]

• Erazzzer
  • Laatst online: 09:10

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik gebruik K9 mail voor mijn mailaccounts. Nu is het zo dat wij op het werk Exchange 2007 hebben en daar kan K9 niet mee overweg. Wat is een goed alternatief (gratis) om mail van Exchange binnen te halen?

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• Snake
  • Laatst online: 26-05 18:56

Snake

Los Angeles, CA, USA

Erazzzer schreef op maandag 26 april 2010 @ 01:22:
Ik gebruik K9 mail voor mijn mailaccounts. Nu is het zo dat wij op het werk Exchange 2007 hebben en daar kan K9 niet mee overweg. Wat is een goed alternatief (gratis) om mail van Exchange binnen te halen?
Heb je geen Built in Exchange support? Want op mijn Nexus One en de Desire van mijn vriendin kan ik perfect een Exchange account toevoegen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• MikeOO
tazman67 schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:42:
Dit werkt op mijnj HTC Hero niet. Als ik via www.nederlandfm.nl Skyradio probeer te openen krijg ik de melding
Fout
Het is niet mogelijk om een site te
benaderen via een link die begint met
een IP-nummer.

[...]
Probeer Radio.nl Werkt veel handiger ook.
http://www.androlib.com/a...bileweb-radionl-CzzB.aspx

• Qli-max
Ja idd, super programma en gratis :), helaas nog geen widget maar is ook pas sinds de 23e op de markt.

[Voor 3% gewijzigd door Qli-max op 26-04-2010 08:57]

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-04 14:52
is er een app die automatisch belprofiel verandert. Bijvoorbeeld dat hij 's morgens om 8.00 uur op geluid gaat en vanaf 23.00 uur op stil?

• Anoniem: 257199
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Binnetie schreef op zondag 25 april 2010 @ 17:19:
Ik ben op zoek naar een handig tooltje om vanaf je pc te kunnen smsen als je telefoon via usb verbonden is. Jeyo Mobile Companion is zo'n programma wat ik gebruikte voor Windows Mobile.
of Android Web Desktop waarmee je vanaf netwerk (wifi of 3g) kunt verbinden op je tel en sms'n. Wel opletten met +LANDCODE als bestemmeling want dat nam die bij mij niet. Moet er 00LANDCODE van maken ;-).

• Anoniem: 257199
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
frankdewildt schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:01:
is er een app die automatisch belprofiel verandert. Bijvoorbeeld dat hij 's morgens om 8.00 uur op geluid gaat en vanaf 23.00 uur op stil?
Locale kan dit. Op locatie, uur, en nog zoveel meer.

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:50
Voordat ik een apart topic open, zag ik dit draadje voorbij komen.
Het feit wil dat bij het uitzoeken van een nieuwe zakelijke (smart)phone er minimaal MS Office Communicator op moet kunnen draaien.

Ook wel bekend als OCS Mobile, of de CoMo client, die gekoppeld is aan de OCS r2 2007 server.

Nu zoek ik mij helemaal laplazarus om een app te vinden die dat op Android verzorgt. Iemand bekend met dit euvel, of een tussenoplossing hiervoor?

• Qli-max
Anoniem: 257199 schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:16:
[...]

Setting profiles kan dit als het goed is ook, is 6 dollar goedkoper (namelijk 4 en locale kost 10 dollar), maar heb er nog geen ervaring mee. Iemand ervaring met één van beide?

[Voor 7% gewijzigd door Qli-max op 26-04-2010 09:57]

• job
  • Laatst online: 23:50
Anoniem: 257199 schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:16:
[...]

Locale moet je tegenwoordig wel kopen. Als verandering op tijd genoeg is kan je met timeriffic (gratis) wel uit de voeten.

• Qli-max
Ik heb problemen met juicedefender. Ik heb een HTC desire vodafone ROM. Als ik juicedefender installeer doet de data verbinding het helemaal niet meer (dus ook niet op basis van vraag/aanbod zoals het zou moeten werken), zet ik juicedefender uit en herstel ik handmatig de APN instellingen gebeurd er niks, verwijder ik juicedefender en herstel ik handmatig de APN instellingen gebeurd er niks, verwijder ik juicedefender en start ik hem weer op, dan doet de dataverbinding het pas weer, maar goed dan heeft juicedefender nog steeds niet gewerkt....Herkent iemand deze problemen?

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-05 16:29
frankdewildt schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:01:
Hier gebruik ik Sweet dreams voor, werkt perfect en is gewoon gratis van de market te halen.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Anoniem: 69767 schreef op zondag 25 april 2010 @ 16:35:
[...]

Google Latitude is wat je zoekt. Of anders mss Foursquare?
Latitude niet, die logt niet je hele route, (En ik heb locatie geschiedenis @ Latitude aanstaan). En werkt alleen voor vrienden, niet makkelijk via een website.
En dat FourSquare klinkt ook weer als iets wat met vrienden werkt, en een "social network" achtig iets met punten? Volgens mij niet wat ik zoek :)

Om misschien een beter voorbeeld te geven wat ik wel zoek als GPS Tracker: http://trackr.eu/user/Nakebod
Iedere track die ik gelogd heb is opvraagbaar, op het moment dat ik live ga kan ik of die URL geven (makkelijk onthoudbaar) of alleen trackr.eu en mijn Quick Access code geven van dat moment.

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
X-Rey schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:31:
[...]

Hier gebruik ik Sweet dreams voor, werkt perfect en is gewoon gratis van de market te halen.
En anders Timeriffic, gebruik ik zelf, is gratis en werkt super. Ook van de Market te halen.

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 16:43

Deem

Ontcijfer mij!

Vroeger gebruike ik Locale om de dataverbinding uit te schakelen na 11 snachts, om deze in de ochtens om 7 uur weer in te schakelen. Nu ineens is locale een betaalde app die 10(!) dollar kost! Weet iemand een gratis alternatief die dit ook kan?

Edit: Ik heb Timeriffic en Sweet dreams al geprobeert maar die hebben die mogelijkheid niet.

Laatmaar: Sweet dreams dus!

[Voor 21% gewijzigd door Deem op 26-04-2010 11:01]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee